Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Of mensen gebruiken een emailadres en wachtwoord die op een hacklijst staan, dan is het vragen om problemen als deze.KillerBee schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:11:
[...]
In dit verlengde...
Disney+ accounts gehacked en online te koop aangeboden
Hier is echt wat werk aan de winkel voor Disney.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ja.. het is echt de schuld van disney dit...KillerBee schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:11:
[...]
In dit verlengde...
Disney+ accounts gehacked en online te koop aangeboden
Hier is echt wat werk aan de winkel voor Disney.
ING heeft dus echt werk aan de winkel dat mensen in Phishing trappen
Blizzard, EA, Rabobank, Picnic, AH etc etc ook allemaal

Ik snap dat het in dit topic helemaal hip is om Disney te bashen, en dat enige positiviteit wel gelijk vermoord wordt, maar mensen.. hou het wel feitelijk.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik raad je ook aan om het hele bericht onder de link die ik plaatste, te lezen, want je slaat echt de plank een beetje mis...
Ja, geldt dat niet voor iedere website/service die je gebruikt?KillerBee schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:23:
Er wordt in elk geval aangeraden om een -voor jou- uniek (dus niet eerder gebruikt) wachtwoord te gebruiken voor D+.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[edit]toch wel verbazend om dit soort reacties te lezen op mijn posts, en de post van @Rukapul al helemaal genegeerd lijkt te worden(??).
[ Voor 33% gewijzigd door KillerBee op 16-11-2019 09:53 ]
Nogmaals.. ik zie het probleem niet.KillerBee schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:34:
@corset : check gerust mijn post historie in dit topic, ik ben de laatste die Disney bashed (of uberhaupt D+ wil bashen).
Ik raad je ook aan om het hele bericht onder de link die ik plaatste, te lezen, want je slaat echt de plank een beetje mis...
Als je gehacked bent, moet je contact opnemen met customer service. Dus? Als je gehacked bent is wachtwoord vergeten het domste wat je kan doen, want waarschijnlijk kies je weer een doodsimpel wachtwoord als Welkom01.
Het max devices, dat is onhandig. Maar ja, wie gaat daar nu daadwerkelijk tegenaan lopen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Knip. Gedraag je of blijf weg aubKillerBee schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:49:
Uiteraard, maar het zal jou verbazen hoeveel mensen (ik durf te beweren: zelfs hier op T.net) dit niet doen. En verder: lees vooral even het bericht onder het linkje.
[edit]toch wel verbazend om dit soort reacties te lezen op mijn posts, en de post van @Rukapul al helemaal genegeerd lijkt te worden(??).
[ Voor 36% gewijzigd door Outerspace op 17-11-2019 08:03 ]
Maar hoe kan het dat hij eerst met Dolby Vision afspeelt en 2 dagen later met HDRG.Scholtens schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:25:
[...]
Volgens mij kan je dit toch nooit kiezen bij een film?
En je zal toch ook geen verschillen zien?
Ik begrijp als je tv Dolby Vision niet ondersteunt hij in HDR afspeelt, maar die van mij ondersteunt dat wel, dus kan er met me kop niet bij.
Het enige verschil zijn de ingestelde instellingen die de tv
De Disney+ app voor LG WebOs heeft gewoon nog redelijk wat kuren. Bij mij hapert het beeld soms en valt het geluid kort even weg (op een B6). Ik ga er simpelweg van uit dat dit uiteindelijk wel verbeterd.mitchi3 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 17:29:
[...]
Maar hoe kan het dat hij eerst met Dolby Vision afspeelt en 2 dagen later met HDR
Ik begrijp als je tv Dolby Vision niet ondersteunt hij in HDR afspeelt, maar die van mij ondersteunt dat wel, dus kan er met me kop niet bij.
Het enige verschil zijn de ingestelde instellingen die de tv
Arrived anxious, left bored
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Je kunt de LG functie QuickStart eens proberen uit te zetten, dat helpt wel eens met bepaalde apps.knny schreef op zondag 17 november 2019 @ 07:48:
Meer mensen problemen met het uitloggen van Disney+ op een LG tv? De uitlogknop staat er wel, maar kan deze niet indrukken. Ik wil op ander account inloggen. Verwijderen van app en opnieuw installeren helpt helaas niet. 🙁
Die staat altijd al uit, maar ik zal het daar eens mee proberen. 😊TSDano schreef op zondag 17 november 2019 @ 07:51:
[...]
Je kunt de LG functie QuickStart eens proberen uit te zetten, dat helpt wel eens met bepaalde apps.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd maar het blijft FH/SD.
Iemand hetzelfde probleem?
Hoe is het je via Google gelukt? Als ik via de browser (Opera) naar de Play Store ga, krijg ik de melding dat mijn tv niet compatibel is. Het is een Philips 32PFS6402/12 met QM164E firmware (Android 7.1.2)ajvs schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 22:49:
[...]
Nu via google gekeken waar ik eerder nooit daar geweest ben. Zat bij app gallerie te kijken.
Het is nu gelukt vanuit google.
Nu eens testen hoe goed werkt op tv.
Disney gaat de mogelijkheid bieden om de serie in 4:3 te kijken, wel pas in 2020:ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:03:
Echt zo zonde. The Simpsons is een van de hoofdredenen voor mij. En dan gaan ze gewoon snijden in het materiaal om het passend te maken voor 16/9... Bizar!
https://www.nu.nl/media/6...e-43-beeldverhouding.html
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nope, gaat ook niet werken. Zie ook https://www.ghacks.net/20...ot-work-on-linux-devices/ en markg85 in 'nieuws: Disney+ start met gratis proefperiode van twee maanden in...powerboat schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:02:
Iemand dit op linux (Ubuntu) aan de praat gekregen ?
Hier hetzelfde, ook ineens geen Dolby Vision meer (ook geen HDR). Terwijl ik dit een paar dagen terug nog wel had op mijn Philips 50pus7304.Wardjinn schreef op zondag 17 november 2019 @ 09:20:
Wat ik niet begrijp met Disney+ is dat ik afgelopen week nog films in 4K/HDR of Dolby Vision kon bekijken maar nu ineens niet meer op m'n Sony KD-55XE9305.
Ik heb de app al opnieuw geinstalleerd maar het blijft FH/SD.
Iemand hetzelfde probleem?
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Volgens mij was het rond de officiële release van Disney+ dat het ineens niet meer werkte. Netflix 4K/HDR werkt wel dus het ligt niet aan de TV.mortael schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:39:
[...]
Hier hetzelfde, ook ineens geen Dolby Vision meer (ook geen HDR). Terwijl ik dit een paar dagen terug nog wel had op mijn Philips 50pus7304.
Hier zat ik persoonlijk al op te wachten, een (blog) website die nieuwe content aankondigt en de nieuw bijgekomen content dagelijks bijhoudt
Ik dacht al dat het aan mij lag ofzo.. Dit is idd irritant. Nou was de optie toen die er nog wel in zat verre van ideaal. Bekeken films/series bleven doodleuk staan zonder een optie om ze er handmatig uit te gooien.PcDealer schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:53:
Ik vind het stom dat Verder kijken er niet meer is
Ook wordt niet bijgehouden welke afleveringen je al gekeken hebt van een serie. Mag hopen dat ze dat nog fixen/toevoegen.
Hier niet echt lag maar hij stopt af en toe gewoon om te laden, vind ik vrij irritant worden als je een film zit te kijken. Hoop dat dit snel opgelost is.RobbertDs1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:46:
Hier ook mensen last van lag? Ben een tijdje geleden begonnen met SHIELD en tijdens veel afleveringen stopt hij er gewoon mee en gaat na enkele seconden verder. Ook loopt het geluid soms achter.
Daarnaast hoop ik wel dat ze snel met nieuwe afleveringen beginnen.
Hier met een chromecast trouwens icm een Samsung galaxy s9
Ik heb dat hier op Android tv en op een tablet/phoneHansAnders07 schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:00:
[...]
Hier niet echt lag maar hij stopt af en toe gewoon om te laden, vind ik vrij irritant worden als je een film zit te kijken. Hoop dat dit snel opgelost is.
Hier met een chromecast trouwens icm een Samsung galaxy s9
Over SHIELD gesproken, ben echt benieuwd naar het vervolg, er komt nog 1 (laatste) seizoen aan toch?RobbertDs1 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:46:
Hier ook mensen last van lag? Ben een tijdje geleden begonnen met SHIELD en tijdens veel afleveringen stopt hij er gewoon mee en gaat na enkele seconden verder. Ook loopt het geluid soms achter.
Daarnaast hoop ik wel dat ze snel met nieuwe afleveringen beginnen.
blijkbaar zijn er nu al 6 seizoenen waarvan er 4 te zien zijn op Disney+ Dit zou wrs komen doordat er nog wat rechten bij een andere streaming zijn.Caelorum schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:51:
@SOTD ja, 1 seizoen confirmed door de huidige financierder. Misschien dat Disney nog wat uit de hoed tovert, maar ik verwacht het niet.
Dit is OA ook een van de redenen waarom ik uiteindelijk voordat het 12/11 werd D+ weer opgezegd heb, los van het feit dat met name de kids hier toch al niet zo heel veel keken, want met de mobiel Chromecasten werkte verder redelijk ok.Lizard schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:00:
[...]
Nope, gaat ook niet werken. Zie ook https://www.ghacks.net/20...ot-work-on-linux-devices/ en markg85 in 'nieuws: Disney+ start met gratis proefperiode van twee maanden in...
Maar voor mij was het dus:
- Werkt niet op linux, dus niemand hier kon eens via de laptop kijken.
- Geen Samsung TV app, mijn TV _net_ iets te oud, toch jammer.
- Kids keken er niet/nauwelijks naar.
- We hebben ook al Netflix & Amazon Prime
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Hier hangt er wel een AppleTV aan, maar dat is voor de kinderen simpelweg teveel en te lastige stappen om het aan te krijgen. Ziggo moet simpelweg zsm een app/zender toevoegen. Het lijkt me ook heel erg belangrijk voor Disney dat ze hieraan meewerken.Spooksel schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:00:
[...]
Dit is OA ook een van de redenen waarom ik uiteindelijk voordat het 12/11 werd D+ weer opgezegd heb, los van het feit dat met name de kids hier toch al niet zo heel veel keken, want met de mobiel Chromecasten werkte verder redelijk ok.
Maar voor mij was het dus:Dus toen was het simpel -> Leuk voor de proefperiode, maar niet als betaalde dienst.
- Werkt niet op linux, dus niemand hier kon eens via de laptop kijken.
- Geen Samsung TV app, mijn TV _net_ iets te oud, toch jammer.
- Kids keken er niet/nauwelijks naar.
- We hebben ook al Netflix & Amazon Prime
Is tijdelijk. Verder kijk optie komt terug, maar is tijdelijk offline gehaald vanwege een bug.Pendaco schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:17:
[...]
Ik dacht al dat het aan mij lag ofzo.. Dit is idd irritant. Nou was de optie toen die er nog wel in zat verre van ideaal. Bekeken films/series bleven doodleuk staan zonder een optie om ze er handmatig uit te gooien.
Ook wordt niet bijgehouden welke afleveringen je al gekeken hebt van een serie. Mag hopen dat ze dat nog fixen/toevoegen.
https://www.totaaltv.nl/n...ecoders-van-ziggo-en-kpn/joderoo schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:46:
[...]
Hier hangt er wel een AppleTV aan, maar dat is voor de kinderen simpelweg teveel en te lastige stappen om het aan te krijgen. Ziggo moet simpelweg zsm een app/zender toevoegen. Het lijkt me ook heel erg belangrijk voor Disney dat ze hieraan meewerken.
Gaat dus voorlopig niet gebeuren aldus Disney. Jammer, maar laat ze eerst maar focussen op een stabiele omgeving. Netflix had ook niet bij release direct een app / zender bij Ziggo. Dat heeft ook nog wel een paar jaar geduurd.
Zover ik weet heeft Amazon Prime ook geen app.
Uhm, het gaat om een app voor de ZIggo box, niet voor een tv.Spooksel schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:31:
@demo31051987 Op mijn Samsung tv heb ik wel een Prima app zitten, hij is lang niet zo goed als die van Netflix en het instellen van ondertitelvoorkeuren is echt een ramp, maar er is een app
Maar dat klopt, maar niet iedereen heeft een Samsung of LG TV waar de app op staat. Ik heb dat bijvoorbeeld niet. Ik gebruik de Netflix app op mijn Ziggo Next box of ik gebruik mijn Chromecast.
[ Voor 6% gewijzigd door Extigo op 18-11-2019 11:33 ]
Alleen de nieuwere modellen.Spooksel schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:31:
@demo31051987 Op mijn Samsung tv heb ik wel een Prima app zitten, hij is lang niet zo goed als die van Netflix en het instellen van ondertitelvoorkeuren is echt een ramp, maar er is een app
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wederom alleen Dolby Digital 2.0 geluid, nog steeds heeft Disney verzaakt hun belofte waar te maken dit probleem op lossen.
Mijn 2016 Samsung UE49KU6100 heeft de app inmiddels ook kwam ik van de week achter.
Niet dat ik die gebruik. De apps zijn veel trager dan de apps via mijn TVshield waar de kwaliteit van het beeld ook nog eens beter is (zal vast een instelling zijn maar ik duik er niet verder in omdat ik het toch niet gebruik, idem YouTube, Netflix etc...)
Post dan ook meteen het andere bericht...demo31051987 schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:55:
[...]
https://www.totaaltv.nl/n...ecoders-van-ziggo-en-kpn/
Gaat dus voorlopig niet gebeuren aldus Disney. Jammer, maar laat ze eerst maar focussen op een stabiele omgeving. Netflix had ook niet bij release direct een app / zender bij Ziggo. Dat heeft ook nog wel een paar jaar geduurd.
Zover ik weet heeft Amazon Prime ook geen app.
https://www.totaaltv.nl/n...ver-disney-op-tvdecoders/
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Hier draait de Disney+ app op de XBox One S, en die hangt aan de TV (plus receiver en tv-decoder), en kinderen hebben er absoluut geen moeite mee die app op te starten. Het is gewoon XBox aanzetten (en alles gaat aan - tv, receiver, en tv-decoder). Dan met de XBox remote/controller op het Disney+ icoontje klikken, en klaar.joderoo schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:46:
[...]
Hier hangt er wel een AppleTV aan, maar dat is voor de kinderen simpelweg teveel en te lastige stappen om het aan te krijgen. Ziggo moet simpelweg zsm een app/zender toevoegen. Het lijkt me ook heel erg belangrijk voor Disney dat ze hieraan meewerken.
Dat moet met AppleTV toch niet anders zijn?
Is het ook niet, bij mij springt ook alles aan met Apple TV 4K, Disney aanklikken en hoppa je bent binnen.Fireshade schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:15:
[...]
Hier draait de Disney+ app op de XBox One S, en die hangt aan de TV (plus receiver en tv-decoder), en kinderen hebben er absoluut geen moeite mee die app op te starten. Het is gewoon XBox aanzetten (en alles gaat aan - tv, receiver, en tv-decoder). Dan met de XBox remote/controller op het Disney+ icoontje klikken, en klaar.
Dat moet met AppleTV toch niet anders zijn?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Een app voor ziggo zou precies hetzelfde zijn om aan het werk te krijgen dan de ATV of bijv. de Nvidia Shield; klik op het Disney icoontje en gaan......joderoo schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:46:
[...]
Idd, knop op de Nvidia Shield indrukken en hij gaat aan en start daarmee ook de tv en receiver op.chulin schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:13:
[...]
Een app voor ziggo zou precies hetzelfde zijn om aan het werk te krijgen dan de ATV of bijv. de Nvidia Shield; klik op het Disney icoontje en gaan......
Je komt in het standaard menu waar je (in dit geval) Disney+ aanklikt.
Dat zal niet veel of niets schelen met de andere kastjes zoals bv Apple.
Hoe gemakkelijk wil je het hebben. Streamen via de telefoon/tablet/laptop/pc/Chromecast is een paar handelingen meer.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Nu in de bios voor de prosecco première van Penoza.
Ze kunnen simpelweg niet goed met de afstandsbediening van de AppleTV omgaan.. Dat is een rotding voor kinderen! Zelfs ik heb er moeite meechulin schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:13:
[...]
Een app voor ziggo zou precies hetzelfde zijn om aan het werk te krijgen dan de ATV of bijv. de Nvidia Shield; klik op het Disney icoontje en gaan......
Hoop dat het snel terugkomt, want mijn vriendin moet ook telkens opzoeken waar ze is gebleven. Disney+ onthoudt zelfs niet wanneer je halverwege een aflevering stoptPcDealer schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:53:
Ik vind het stom dat Verder kijken er niet meer is

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gisteren ook afl 1 en 2 gekeken, ze zijn inderdaad kortPcDealer schreef op maandag 18 november 2019 @ 19:47:
The Mandalorian delen 1 en 2 zijn veel te snel afgelopen
Nu in de bios voor de prosecco première van Penoza.
Ik denk ook dat ze er minstens 2-3 seizoenen uit willen halen op deze manier. (Is toch weer 2-3 jaar subs van de star wars fans)
Op het eerste oog ziet het er goed uit en geeft de stream een goede beeldkwaliteit zonder haperingen. Captain Marvel draaide bij mij in ieder geval met Dolby Digital+ ipv 2kanaals stereo, waardoor Disney Plus nu ook voor mij bruikbaar is ipv alleen voor mijn 3 jarige zoontje
Disney nog aan testen of één of andere bug?
Anderen ook een gelijke ervaring, of is het een Philips dingetje?
Zie onder andere hier: mortael in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"dinandus schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:15:
Gisteravond voor eerst sinds de start in september geen Dolby VisIon, Dolby Atmos ondersteuning meer bij geen enkele UHD serie-film meer op mijn OLED854.....Dus flink in beeldkwaliteit en sound ingeleverder. ...
Disney nog aan testen of één of andere bug?
Anderen ook een gelijke ervaring, of is het een Philips dingetje?
Meer mensen hebben hier last van, ik zag op Reddit dat Disney+ van het probleem af weet.
[ Voor 14% gewijzigd door mortael op 19-11-2019 10:54 ]
Vroeger heette ik [MoRtAl]: https://tweakers.net/gallery/8673/
Ik ben met je eens, in het begin vond ik het ook niks, gebruikte meestal mijn tv afstandsbediening maar nu heb ik alles onder controlejoderoo schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:55:
[...]
Ze kunnen simpelweg niet goed met de afstandsbediening van de AppleTV omgaan.. Dat is een rotding voor kinderen! Zelfs ik heb er moeite mee
Ik heb uiteraard de betaling gestorneerd, maar vind dit best wel een kwalijke zaak en wilde hier even een waarschuwing voor plaatsen.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 20-11-2019 01:04 ]
Ik was niet zo slim bezig, ik keek bij de series en niet bij de films XD. Maar goed, inmiddels is Dolby Vision weer een optie. Dus dit keer geen sarcastische goed werk Disney, maar echt goed werk.ViNOK16Bit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:42:
Hier zie ik de ultra hd en hdr categorie nog gewoon op Android tv.
Dan ga je naar de online chat en daar is een wachttijd van een half uur. Wat een schijtzooi zeg...
Ok....wijsneus.... je begrijpt dat ik deze dienst niet afneem om de krant mee te lezen?Jorgen schreef op woensdag 20 november 2019 @ 22:43:
@kbloem je weet dat het maar een tv serie is hè? Keep your shirt on.
De hele dienst is een beetje een optelsom van teleurstellingen tot nu toe.
Ik begrijp je teleurstelling, maar er is vast meer dat je kunt zien dan enkel 2 x 30 minuten Star Wars.
Maar dit moet wel gefixt worden. Ik kan inderdaad makkelijk wat anders kijken maar voor ouders met kinderen die op vakantie gaan is dit natuurlijk ook een veel gebruikte feature die ze van netflix al gewoon gewend zijn. Als je dan een abb afsluit van disney en deze basis feature werkt niet dan is dat natuurlijk zuur. En dan kun je die ook heel makkelijk terugkoppen met de opmerking, dan gaan kinderen maar spelen op vakantie of dat hadden wij vroeger ook niet maar dat vind ik een beetje makkelijk. Je betaald in de basis voor een dienst met bepaalde basisfunctionaliteit en dat hoort gewoon te werken.
Disney kwam big boom met een op papier en in de media aangekondigde geweldige streaming dienst, trokken hun films behoorlijk rap van netflix af en dwongen mensen min of meer een abb af te sluiten op hun eigen dienst. En deze dienst komt met heel veel fouten.
Dienst is voor mij al meerdere keren niet te bereiken geweest. Vrienden bellen me op want die sluiten op internet de dienst aan, willen een film op een samsung tv kijken en dat werkt niet want de app is er niet. Dan komt er een mail dat het werkt met samsung tv’s maar dan werkt het alleen met modellen van na 2015. Mensen moeten een chromecast aanschaffen. 4K?? Ik moet het nog vinden...
En je kan al deze dongen doodslaan met opmerkingen als, 1080p is ook prima, een chromecast kost maar 3 tientjes en niemand heeft je gedwongen de dienst aan te schaffen. Maar we hebben het hier over fucking Disney man...
Ik geef de dienst tot nu toe een dikke onvoldoende.
Ja hier ook, precies hetzelfde. Beetje jammer, ik dien namelijk met een ander account in te loggen.knny schreef op zondag 17 november 2019 @ 07:48:
Meer mensen problemen met het uitloggen van Disney+ op een LG tv? De uitlogknop staat er wel, maar kan deze niet indrukken. Ik wil op ander account inloggen. Verwijderen van app en opnieuw installeren helpt helaas niet. 🙁
Dat wordt geen verlenging (maar mijn vriendin denkt daar waarschijnlijk anders over

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Volgens IMDB pas in 2021:mr.JamesBond schreef op donderdag 21 november 2019 @ 23:07:
Wanneer komt Marvel’s What If uit?
IMDB: What If...? (TV Series)
Ik heb het volgende kunnen vinden:Fikkie007 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:14:
Iemand een idee vanaf hoe laat bijvoorbeeld een nieuwe aflevering van Mandalorian op de vrijdag online op Disney+ komt?
Dit zou betekenen dat het 09:00 uur in NL zou zijn.So here’s what you need to know. At present, each new episode of The Mandalorian premiere on Disney+ at 3AM Eastern time, 12AM Pacific.
Bron: https://screencrush.com/w...the-mandalorian-come-out/
demo31051987 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:18:
[...]
Ik heb het volgende kunnen vinden:
[...]
Dit zou betekenen dat het 09:00 uur in NL zou zijn.
Bron: https://screencrush.com/w...the-mandalorian-come-out/
Misschien gewoon je abonnement stopzetten en over een maand of drie weer eens kijken. Dan zijn de kinderziektes er vast wel uit.kbloem schreef op donderdag 21 november 2019 @ 08:13:
En je kan al deze dongen doodslaan met opmerkingen als, 1080p is ook prima, een chromecast kost maar 3 tientjes en niemand heeft je gedwongen de dienst aan te schaffen. Maar we hebben het hier over fucking Disney man...
Ik geef de dienst tot nu toe een dikke onvoldoende.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Waarschijnlijk je abo afgesloten via ios en niet je mail gelezen?kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 22:58:
[...]
Ok....wijsneus.... je begrijpt dat ik deze dienst niet afneem om de krant mee te lezen?
De hele dienst is een beetje een optelsom van teleurstellingen tot nu toe.
Herken het niet met mijn LG tv (55B8).Vincedf schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:11:
Heeft er nog iemand last van stotteringen/lag om de zoveel minuten (LG tv )? Op het moment dat ik hem pauzeer en weer verder kijk is het even over maar paar minuten later begint het weer. Daarnaast als ik vooruitspoel , sluit m'n tv de app af vanwege te hoog geheugen gebruik...heel irritant dit
Bij mij onthoudt de app inmiddels weer bij welke aflevering ik gebleven ben. Nog geen aparte sectie voor verder kijken, maar daar kun je de watch list voor gebruiken.Skinnyice schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 21:36:
4 dagen geleden berichten in het nieuws dat de "Continue Watching" feature in the near future terugkomt. Hopelijk is die er snel, want dat is wel een groot gemis met de Simpsons
[ Voor 10% gewijzigd door hcQd op 22-11-2019 22:30 ]
Gisteren aflevering 3 van The Mandalorian gekeken en geen last van haperingen gehad. Ik heb een LG E6.Vincedf schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 19:11:
Heeft er nog iemand last van stotteringen/lag om de zoveel minuten (LG tv )? Op het moment dat ik hem pauzeer en weer verder kijk is het even over maar paar minuten later begint het weer. Daarnaast als ik vooruitspoel , sluit m'n tv de app af vanwege te hoog geheugen gebruik...heel irritant dit
Alleen is het nog steeds ongekend irritant dat wanneer je van een serie een eerder bekeken aflevering opnieuw wilt kijken deze nog steeds verder gaat bij de aftiteling en niet word “ge-reset” zodat deze weer bij het begin begint...
Vooral lastig met kleine kinderen, die willen vaak nog een keer dezelfde aflevering kijken.
Werkt 5.1 alleen op LG/webos niet?Abbadon schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:39:
Hier ook het bekende LG/webOS-issue dat ik alleen stereo krijg, geen dolby digital. Ook niet na de laatste update deze week. Ik snap niet hoe ze dat nog steeds niet gefixed hebben want geluid is de helft van de beleving.
Dat wordt geen verlenging (maar mijn vriendin denkt daar waarschijnlijk anders over)
Overige kunnen wel van 5.q en Atmos genieten?
De knop "inloggen" geeft geen reactie.
De aanwijzer werkt niet. Je moet de knoppen op je afstandsbediening gebruiken.Marcel19710401 schreef op zondag 24 november 2019 @ 00:57:
Volgens mij heb ik nadat ik dat had uitgevogeld nog steeds wat zitten prutsen, maar het lukte uiteindelijk wel.
Edit:
Ik vergeet nog te vermelden dat instellingen voor audio en ondertitels ook niet goed werken op mijn Sony tv. Als ik rechtsboven de instelling open en ik wil van Nederlands naar Engels of andersom scrollen, worden de instellingen automatisch afgesloten voordat ik de tijd heb om de juiste instellingen te selecteren. Ik moet dus heel snel door de opties scrollen of eerst een tussenstap selecteren. Staat de taal op Engels, dan heb ik bijvoorbeeld net genoeg tijd om naar rechts te scrollen en Italiaans te selecteren. Vervolgens weer de instellingen openen en doorscrollen naar Nederlands. Hoe meer taalopties de film heeft, hoe vaker ik dus tussendoor de instellingen moet openen.

[ Voor 37% gewijzigd door KlaasjeNL op 24-11-2019 14:03 ]
Via Chromecast gaat het al een stuk beter maar nog steeds niet soepel, het starten van een film of serie gaat opzich wel vloeiend maar toch nog spontane buffering af en toe, al is het al een stuk beter als in het begin toen mijn Disney+ het voor elkaar kreeg om mijn Chromecast te laten crashen tijden het afspelen.
Al met al had ik meer verwacht van het grote Disney, en in vergelijking met Netflix is het een grote teleurstelling al zie ik langzaam wel verbetering dus ik heb nog hoop.
Zowel inloggen als afsluiting, geen enkele knop werkt. Nog nergens een oorzaak/oplossing gevonden.
Marcel19710401 schreef op zondag 24 november 2019 @ 00:57:
Vreemd, ik heb vandaag een abonnement genomen, maar op mijn LG E6 kom ik niet verder dan het hoofdscherm van de app.
Het is me nu gelukt op de E6. Volgens mij moet je zorgen dat de aanwijzer niet actief is, dus niet in beeld. Dan via de pijltjesknoppen en de OK knop (rolknop indrukken), kwam ik op het inlogscherm.Currry schreef op zondag 24 november 2019 @ 12:38:
Mijn vader heeft er ook last van dat hij geen knoppen in de Disney App kan indrukken. Lg C8 met laatste updates. Herinstalleren helpt ook niet.
Zowel inloggen als afsluiting, geen enkele knop werkt. Nog nergens een oorzaak/oplossing gevonden.
[...]
Dus mochten sommige mensen zich ook afvragen, uiteindelijk wordt het gewoon afgeschreven.
Nu snel weer verder met de Simpsons en Mandalorian
13-09-2019 EUR 0,01Skinnyice schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:06:
Na een week proef zou op 21 november het geld afgeschreven worden, dit is uiteindelijk vandaag gebeurd. (eerst 1 cent per iDeal)
21-11-2019 EUR 6,99
Ik vind TM fantastisch!Dus mochten sommige mensen zich ook afvragen, uiteindelijk wordt het gewoon afgeschreven.
Nu snel weer verder met de Simpsons en Mandalorian
[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2019 20:57 ]
Vanavond testen hoe goed het werkt
"Start streaming November 19, 2019"
Met voor de rest geen enkele optie. Klopt dit wel?
Of ligt dat puur aan de LG WEBOS App? en welke devices geven wel goed 5.1 door, Apple TV? NV Shield?
De lancering van Disney+ in de UK is pas 31 maart 2020. BronSanction schreef op woensdag 27 november 2019 @ 00:11:
Ben in de UK/Jersey, daar staat al tijden op de site:
"Start streaming November 19, 2019"
Met voor de rest geen enkele optie. Klopt dit wel?
Jersey is geen onderdeel van het VK.Juronymous schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:03:
[...]
De lancering van Disney+ in de UK is pas 31 maart 2020. Bron
Tip voor Logitech Harmony gebruikers, op de originele afstandsbediening van de LG 55B6 heb ik geen play/pause/ffw knoppen, maar via de Harmony Hub werkt dit wel. Maakt het bedienen van de app veel makkelijker!
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan90 op 28-11-2019 08:02 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Oop de Nvidia Shield krijg ik wel gewoon 5.1 geluid door dus het zal aan de app van LG liggen.OmeRobbie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 04:53:
Weet iemand wat de status is van 5.1 audio door Disney Plus? Tot vorige week had ik op mijn LG Oled C8 alleen maar stereo DD...
Of ligt dat puur aan de LG WEBOS App? en welke devices geven wel goed 5.1 door, Apple TV? NV Shield?
Oh ja, dat zie ik nu ook op wikipedia. Beetje onduidelijk dus waar dat bij hoort, maar ik zie dat Frankrijk ook pas in maart 2020 Disney+ zal krijgen. Ik neem aan dat Jersey dan toch ook pas in die periode actief wordt aangezien Jersey tussen Frankrijk en de UK ligt.
Dank je. Maar bij mij is het helaas niet gelukt op deze manier. Betreft een C7.Marcel19710401 schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:24:
[...]
Het is me nu gelukt op de E6. Volgens mij moet je zorgen dat de aanwijzer niet actief is, dus niet in beeld. Dan via de pijltjesknoppen en de OK knop (rolknop indrukken), kwam ik op het inlogscherm.
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!