• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Damn... moet ik dan alsnog een extra apparaat ertussen zetten om Disney Plus af te draaien!?
Was juist zo blij met de WEbOS omgeving en tv kijken mbv apps hierop (is >90% Netflix, terugkijken, Disney+ en Amazon Prime)
Benieuwd of Apple TV wel Atmos goed kan ontvangen!?
ViNOK16Bit schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:02:
[...]

Oop de Nvidia Shield krijg ik wel gewoon 5.1 geluid door dus het zal aan de app van LG liggen.

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:43

TDB

OmeRobbie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:01:
Damn... moet ik dan alsnog een extra apparaat ertussen zetten om Disney Plus af te draaien!?
Was juist zo blij met de WEbOS omgeving en tv kijken mbv apps hierop (is >90% Netflix, terugkijken, Disney+ en Amazon Prime)
Benieuwd of Apple TV wel Atmos goed kan ontvangen!?
[...]
Ik kan bevestigen dat Apple TV perfect Atmos doorgeeft.

PSN: TDBtje

• OmeRobbie
Thanx! Ik heb al een mailtje nu naar LG gestuurd in de hoop dat zij gauw met goed nieuws komen...
Zal DisneyPlus nog 1x bestoken, want weet dat ze hierin moeten samenwerken...
Zo zonde dit...
TDB schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:17:
[...]

Ik kan bevestigen dat Apple TV perfect Atmos doorgeeft.

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Juronymous schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:05:
[...]

Oh ja, dat zie ik nu ook op wikipedia. Beetje onduidelijk dus waar dat bij hoort, maar ik zie dat Frankrijk ook pas in maart 2020 Disney+ zal krijgen. Ik neem aan dat Jersey dan toch ook pas in die periode actief wordt aangezien Jersey tussen Frankrijk en de UK ligt.
Er staat duidelijk de melding die ik gequote heb.

• bosmar
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:34
OmeRobbie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 04:53:
Weet iemand wat de status is van 5.1 audio door Disney Plus? Tot vorige week had ik op mijn LG Oled C8 alleen maar stereo DD...

Of ligt dat puur aan de LG WEBOS App? en welke devices geven wel goed 5.1 door, Apple TV? NV Shield?
Op mijn C8 werkt 5.1 nu wel: heb HDMI ARC op 'Auto' gezet (stond op 'PCM'). Sindsdien DD+ via mijn Denon receiver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000

TDB

OmeRobbie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:19:
Thanx! Ik heb al een mailtje nu naar LG gestuurd in de hoop dat zij gauw met goed nieuws komen...
Zal DisneyPlus nog 1x bestoken, want weet dat ze hierin moeten samenwerken...
Zo zonde dit...
[...]
Zelf een Sony en gestopt met de apps via de TV. Kijk nu oa Disney+ en Netflix via Apple TV. Een verademing: vanaf dag 1 kijk ik Disney+ naar 100% tevredenheid.
Ik raad je echt een Apple TV (of soortgelijk aan).

PSN: TDBtje

• OmeRobbie
Ik ga vanavond ff kijken of dat de truuk is die ook bij mij werkt...

Ik kreeg net mailtje een keurig mailtje van LG die zegt dat Disney eigenaar en maker is van de App en zij dit dus moeten oplossen. Wat ze ook beloofd hebben, alleen nog geen datum aangegeven wanneer dit is.

Weet je zeker dat je 5.1 geluid binnenkrijgt? Kun je via de "status" knop controleren op je Denon....
Ik heb ook DD+ maar nog steeds 2.0.0 signaal....
bosmar schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:20:
[...]

Op mijn C8 werkt 5.1 nu wel: heb HDMI ARC op 'Auto' gezet (stond op 'PCM'). Sindsdien DD+ via mijn Denon receiver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06 21:34
Inmiddels draait het prima op Android, Chromecast, Chromebook en Firestick 4K. PS4 nog niet getest.

• bosmar
  • Laatst online: 11:34
OmeRobbie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:07:
Ik ga vanavond ff kijken of dat de truuk is die ook bij mij werkt...

Ik kreeg net mailtje een keurig mailtje van LG die zegt dat Disney eigenaar en maker is van de App en zij dit dus moeten oplossen. Wat ze ook beloofd hebben, alleen nog geen datum aangegeven wanneer dit is.

Weet je zeker dat je 5.1 geluid binnenkrijgt? Kun je via de "status" knop controleren op je Denon....
Ik heb ook DD+ maar nog steeds 2.0.0 signaal....

[...]
Bijzonder: Bij output geeft hij 'DD+ Sur' aan, en ik hoor ook audio output uit mijn surround speakers, dus ik ging ervan uit dat ik DD+ 5.1 heb. Maar als ik vervolgens via 'status' check, zie ik inderdaad 'Format: 2/0/.0', wat stereo signal suggests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeRobbie
het inkomende signaal is idd stereo...
Maar wat de nieuwe codecs allemaal doen is fantastisch, DTS Neural werkt echt super om signalen te interpreteren en te verdelen...
Maar het is dus nog geen 5.1 kanaal binnenkomend... Mailtje van LG was heel duidelijk: het is er nog niet en Disney werkt eraan maar willen nog geen datum afgeven. Tot die tijd zitten wij LG gebruikers met stereo geluid...

Sinds kort (?) nieuwe app op de PS4 en idd via deze route ook 5.1 (nog geen Atmos) kunnen ontvangen... zit ik daar met een PS-controller een film als Avengers te kijken :'(
bosmar schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:33:
[...]

Bijzonder: Bij output geeft hij 'DD+ Sur' aan, en ik hoor ook audio output uit mijn surround speakers, dus ik ging ervan uit dat ik DD+ 5.1 heb. Maar als ik vervolgens via 'status' check, zie ik inderdaad 'Format: 2/0/.0', wat stereo signal suggests.

[ Voor 10% gewijzigd door OmeRobbie op 28-11-2019 19:50 ]

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-06 23:46
Wat betreft de betaling...ik heb eerst op deze forum gezocht naar alle berichten wat betreft betaling. ik ben klant van KPN/Telfort, en toen ik 'klant' werd van disney+, kon ik alleen maar uitkiezen uit kpn/telfort of een credit card. het laatste heb ik niet, dus gekozen voor KPN/Telfort. Ik wil nu graag voor ideal kiezen, maar ik zie geen optie hiervoor. iemand anders die precies hetzelfde probleem heeft? ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOTD
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-12-2019
westlym schreef op donderdag 28 november 2019 @ 23:59:
Wat betreft de betaling...ik heb eerst op deze forum gezocht naar alle berichten wat betreft betaling. ik ben klant van KPN/Telfort, en toen ik 'klant' werd van disney+, kon ik alleen maar uitkiezen uit kpn/telfort of een credit card. het laatste heb ik niet, dus gekozen voor KPN/Telfort. Ik wil nu graag voor ideal kiezen, maar ik zie geen optie hiervoor. iemand anders die precies hetzelfde probleem heeft? ik hoor het graag.
Volgens mij is het zo dat je je abo moet opzeggen en op het moment dat ie is gestopt je een alternatieve betaalmethode kan kiezen. Zo kon ik zelf niet van itunes naar ideal gaan en moest ik het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-04 09:11
Liefste Noorderburen, een vraagje: als jullie met je Disney+ in het buitenland zijn en je op de Wifi van het hotel zit of mobiel internet, etc, werkt je Disney+ dan nog? Kwestie te weten hoe beveiligt ze de boel hebben gemaakt en of ik er als Belg aan kan beginnen om een NL abbo vast te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1292720

.jef schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:47:
Liefste Noorderburen, een vraagje: als jullie met je Disney+ in het buitenland zijn en je op de Wifi van het hotel zit of mobiel internet, etc, werkt je Disney+ dan nog? Kwestie te weten hoe beveiligt ze de boel hebben gemaakt en of ik er als Belg aan kan beginnen om een NL abbo vast te krijgen.
Ik heb vorige week een soortgelijk probleem gehad tijdens het reizen, dus ik vroeg mijn geek vriend en hier is het de oplossing om Disney te krijgen plus werken in het buitenland en het beste deel is dat ik ook vakantiekortingen kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Dus zonder VPN, geen Disney+.

Dat is wel rot als je op vakantie bent... Ik vind het best leuk in warme landen om tijdens de siësta even met de iPad een serie'tje te zien op Netflix. Met Disney+ is dat dan niet mogelijk als het land nog geen Disney+ heeft zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Account sharing werk trouwens prima, wij doen het nu al sinds de officiële release zonder problemen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-06 10:03
adjep07 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 17:29:
Inmiddels draait het prima op Android, Chromecast, Chromebook en Firestick 4K. PS4 nog niet getest.
Ahh ook voor de Firestick 4K?
Is daar al een native app voor of moet je sideloaden?
(ik krijg zondag mijn Firestick 4K binnen; besteld bij Amazon voor € 29.95 en neemt een Duitse kennis voor mij mee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjep07
  • Laatst online: 18-06 21:34
@lowo Native app, net als -off topic - de Netflix app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincedf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-04 16:56
Van de week is volgens mij m'n account 'gehackt'. Ik kreeg een email met de bevestiging dat m'n email, wachtwoord of betalingsgegevens gewijzigd waren. Vervolgens moest ik opnieuw inloggen, waarbij ik uiteraard te zien kreeg dat met m'n email adres geen account bestond. Contact opgenomen met de klantenservice, waarmee het eigenlijk binnen een kwartier allemaal opgelost was. Mijn complimenten over de service in ieder geval. Wel jammer dat een ander zo makkelijk bij m'n account kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:15
.jef schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:08:
Dus zonder VPN, geen Disney+.

Dat is wel rot als je op vakantie bent... Ik vind het best leuk in warme landen om tijdens de siësta even met de iPad een serie'tje te zien op Netflix. Met Disney+ is dat dan niet mogelijk als het land nog geen Disney+ heeft zelf.
Werkte prima diep in België waar het ook nog niet officieel uit is? Geen VPN oid hoeven te gebruiken. Ik heb wel gekeken op een telefoon die daadwerkelijk ook in Nederland is gebruikt met disney+, dus wellicht dat het alleen een week of twee werkt ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 09:35
Vincedf schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:30:
Van de week is volgens mij m'n account 'gehackt'. Ik kreeg een email met de bevestiging dat m'n email, wachtwoord of betalingsgegevens gewijzigd waren. Vervolgens moest ik opnieuw inloggen, waarbij ik uiteraard te zien kreeg dat met m'n email adres geen account bestond. Contact opgenomen met de klantenservice, waarmee het eigenlijk binnen een kwartier allemaal opgelost was. Mijn complimenten over de service in ieder geval. Wel jammer dat een ander zo makkelijk bij m'n account kan...
Vervelend voor je. Veel 'hacks' vinden plaats met e-mailadressen en wachtwoorden die elders gelekt zijn. Ik denk dat het verstandig is om te bekijken of je hetzelfde emailadres en je oude wachtwoord ergens anders ook gebruikt. Wijzig deze daar dan ook. Controleer eventueel via https://haveibeenpwned.com/ of je emailadres al eens eerder gehackt is.

Wel prettig dat Disney dit snel wist te herstellen.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 16:44
Dolby Vision is ineens weer verdwenen, maar HDR10 is wel beschikbaar. Snap niet waarom dat constant afwisselt. Zal wel weer een paar dagen duren voordat DV weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:29
Voor meeste mensen is dv vs hdr 10 toch niet echt te zien. Meestal placebo effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eh... nee. Het verschil is vrij duidelijk. HDR 10 is vlakker dan DV. Zeker bij content met veel verschil in lichte en donkere scenes geeft dat echt een duidelijk verschil in de uitkomst. Wel moet je dan natuurlijk een TV hebben die dat goed kan weergeven.
Op mij oude goedkopere LCD tv beneden zal ik dat niet echt heel goed zien, maar op mijn OLED tv zie ik het direct.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
Ik zie ook veel verschil op mijn 65 inch ZF9 LCD van Sony (hun beste LCD van 2018). HDR10 is vaak wat feller, maar ook wat vlakker. DV is doorgaans iets donkerder, maar kan net zo fel worden of zelfs iets meer als HDR10. Het ziet er meestal wel een stukje beter uit.

Dit is meestal voor films het geval. Bij een aantal games in 1440p/4K ziet HDR10 fantastisch uit. De applicatie ervan maakt uiteindelijk meer verschil dan het type HDR dat wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Laatst online: 17-06 10:03
RedHeroDude schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:24:
Ik zie ook veel verschil op mijn 65 inch ZF9 LCD van Sony (hun beste LCD van 2018). HDR10 is vaak wat feller, maar ook wat vlakker. DV is doorgaans iets donkerder, maar kan net zo fel worden of zelfs iets meer als HDR10. Het ziet er meestal wel een stukje beter uit.

Dit is meestal voor films het geval. Bij een aantal games in 1440p/4K ziet HDR10 fantastisch uit. De applicatie ervan maakt uiteindelijk meer verschil dan het type HDR dat wordt gebruikt.
Volgens mij moet je DV niet vergelijken met HDR10 maar met HDR10+
Dolby Vision en HDR10+ maken beide gebruik van dynamische metadata waarbij de andere HDR standaarden dit niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHeroDude
De meeste TV's ondersteunen niet beide. En ik geloof dat er naast Amazon's streaming service er niet veel is wat HDR10+ ondersteund. Ik weet niet eens of je die service wel in NL kan krijgen. Er kan veel ondersteuning voor komen in de toekomst, maar aangezien dat voorlopig nog niet het geval is, dan is het nogal lastig om HDR10+ te vergelijken met Dolby Vision.

Ik had overigens gelezen dat er niet zoveel verschil tussen zit. Dolby Vision kan theoretisch tot 12-bit kleurendiepte gaan, maar consumenten TV's gebruiken maar hooguit 10-bit panelen momenteel. Maar aangezien vrijwel alle streaming services naast Amazon alleen HDR en DV ondersteunen, is het vrij nutteloos om voor een TV te gaan HDR10+ ipv DV ondersteunt. De Samsung QLED TV's zijn wel goed voor gamen, dus als dat belangrijker voor iemand is dan DV bij films/series, dan is het een goede reden om daarvoor te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:49
En bij de oude Ducktales is nederlandse audio plots verdwenen hoe moet ik nou mijn kids nu goeie cartoons laten kijken. Wat ik bedoel kijk de nieuwe generatie Ducktales eens de tranen springen je in de ogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rrobinson41
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-02 21:20
giantgiantus schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:21:
Ik vraag me serieus af of mensen echt sets hebben waar je significant verschil hoort tussen streaming Atmos en streaming dolby.
ECHT WEL!
als je n goeie échte surround atmos setup hebt bv 5.1.4 , of 7.1.2 (zoals ik) , hoor je wel degelijk verschil tussen atmos en niet-atmos materiaal. Nee, op n "atmos" soundbar, daar zul je het niet (goed) horen. Atmos enabled maakt echt ruimtelijker geluidsbeeld, geluiden komen vaak van "middenin" de kamer of van boven,, geluiden zijn vaak veel minder plaatsbaar bij een of meer bepaalde speakers. En het hangt wel van de betreffende soundtrack af ook, sommige atmos films/series doen meer met de atmos effecten dan andere.
Natuurlijk is 7.1 HD Atmos op blurays mooier dan de 5.1 DDP+Atmos streaming variant, maar die heeft zeker ook meerwaarde t o v DD(p)5.1 zonder atmos.

Natuuurlijk zij er mensen die het verschil niet zullen horen of alleen meegaan in de 'hype' van het atmos-is-beter-gevoel.

IK hoor in ieder geval in mijn opstelling de meerwaarde ervan terug. Heb ook n serie met afl 1 in atmos ddp , en afl 2 in dd5.1 , dan hoor je al verschil. net weer afl 3 in ddp-atmos.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rrobinson41
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:36:
[...]

tegenwoordig sterven 5.1 systemen zelfs uit, alles wordt soundbar. Nou, succes met je atmos ondersteunde receiver :+
meneer Hamazaki, u heeft zeker nog nooit een 5.1.4 / 5.1.2 / 7.1.2 atmos systeem mogen horen? :'(
Soundbars zijn alleen populair als "iets beter geluid dan de platte tv zelf produceert" en voor mensen, nogal eens de vrouwen, sorry dames, die geen hele reeks losse speakers door de kamer verspreid willen hebben.

Echte 5.1 of nog beter, Atmos setups die ik net noemde (of nog meer object based speakers 7.1.4 ) met diverse speakers, dat is wat de échte audiofanaat voor zijn of haar films en series wil hebben. Die sets zijn echt niet uitstervend en een soundbar is, zoals anderen hier al zeiden, "nep surround" , op zn best , "wel aardig als je nooit beter hebt gehoord! ".

Echte Home cinema is echt niet uitstervend door de soundbars.

----*----
Een Atmos 7.1.2 genieter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Laatst online: 12:40
RedHeroDude schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:11:
De meeste TV's ondersteunen niet beide. En ik geloof dat er naast Amazon's streaming service er niet veel is wat HDR10+ ondersteund. Ik weet niet eens of je die service wel in NL kan krijgen. Er kan veel ondersteuning voor komen in de toekomst, maar aangezien dat voorlopig nog niet het geval is, dan is het nogal lastig om HDR10+ te vergelijken met Dolby VisIon.
Ik kijk tegenwoordige vaker en meer Prime content, en veel series zijn hier gewoon in HDR10+ op mijn OLED 854 prachtig te bekijken.
Ook wordt er meer Dolby Atmos ondersteunt bij Prime, al heeft Netflix hier wel een ruime voorsprong.
Heb onlangs mijn Atmos van 5.1.2 naar 5.1.4 hoogte kanalen uitgebreid en dat is een aanmerkelijk betere geluid spreiding, blij dit gedaan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrobinson41
dinandus schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:23:
[...]

Ik kijk tegenwoordige vaker en meer Prime content, en veel series zijn hier gewoon in HDR10+ op mijn OLED 854 prachtig te bekijken.
Ook wordt er meer Dolby Atmos ondersteunt bij Prime, al heeft Netflix hier wel een ruime voorsprong.
Heb onlangs mijn Atmos van 5.1.2 naar 5.1.4 hoogte kanalen uitgebreid en dat is een aanmerkelijk betere geluid spreiding, blij dit gedaan te hebben.
ik heb een 7.1.2 kanaals atmos receiver (dus 9.1 channels/speaker terminals) en nu in 7.1.2 opstelling met 2 front height speakers voor de atmos. Zou een opstelling 5.1.4 met de huidige 2 rear surrounds (nr 6 en 7 ) als heightspeakers , dus aan plafond ip achetr aan de muur op oorhoogte, , beter effect geven in atmos dan 7.1.2 ? vind los v d atmos height speakers de 7.1 ook wel leuk..... als de atmos echter in 4x height veel meerwaarde heeft , ook gezien dat de receiver een pioneer vsx-lx303 uit 2018, erg mooi niet-atmos media met 7.1 of 5.1 upmixt naar 7.1.2. en waarschijnlijk danwel 5.1.4 .

ik vind namelijk dat de channel 6&7 rear surround relatief weinig doet vaak, en bovendien, de streamingdiensten met atmos materiaal zijn (ddp)5.1+atmos, geen 7.1+atmos momenteel.

ik zal er elders ook es naar googelen op forums.
Maar jij vind dus de 3e en 4e heightspeakers achter wel veel meerwaarde hebben...?
hoe heb jij je heightspeakers bevestigd, midden aan het plafond of in hoeken v d kamer en naar beneden gericht, ook van achter naar schuin beneden ? [vraag aan Dinandus]

grtz. RR

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Caelorum
Dit gaat nu wel heel erg off topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Caelorum schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:30:
[...]

Werkte prima diep in België waar het ook nog niet officieel uit is? Geen VPN oid hoeven te gebruiken. Ik heb wel gekeken op een telefoon die daadwerkelijk ook in Nederland is gebruikt met disney+, dus wellicht dat het alleen een week of twee werkt ofzo.
Dus met een Nederlandse smartphone, met Nederlandse provider via 4G in België gekeken? Of een Belgische WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zijn er nog meer mensen die met succes hun Disney+ account sharen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:58:
Ja, ik deel met enkele anderen. Werkt tot nu toe prima.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

pven schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:02:
[...]

Ja, ik deel met enkele anderen. Werkt tot nu toe prima.
Ah kijk eens aan wij zijn niet de enige, ik had er al een aantal keer eerder iets over gedeeld in het topic.
Werd telkens overheen gelezen door die grote discussie over beeldkwaliteit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:31
G_Dragon schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:58:
Yep, wij kijken met 4 personen (verschillende locaties) op 1 account en geen problemen.
Alleen dat ik nog steeds geen jaar abonnement af kan sluiten dus ik heb opgezegd en zodra deze periode afgelopen is kijk ik of het dan wel mogelijk is. Lukt het dan nog niet dan neemt iemand anders (met een Apple ) een account daar schijnt het wel mee te kunnen.... wazig iets maar het is niet anders.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
.jef schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:41:
[...]
Dus met een Nederlandse smartphone, met Nederlandse provider via 4G in België gekeken? Of een Belgische WiFi?
Via 4G en Wifi. Wifi was dan wel weer opgezet door KPN ^^, maar het 4G netwerk niet.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:29
G_Dragon schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:09:
[...]

Ah kijk eens aan wij zijn niet de enige, ik had er al een aantal keer eerder iets over gedeeld in het topic.
Werd telkens overheen gelezen door die grote discussie over beeldkwaliteit |:(
Dat is hier standaard; de 2 grote discussies zijn:

1.) "omg mijn super luxe TV en set van X euro wordt niet 100% benut, dus alles is kut"
2.) "Waar kan ik opzeggen, en ik moet iedereen even melden dat ik niet meer betaal want als niemand dat weet is het nutteloos"

Ik deel het zonder problemen met m'n ouders, en het bevalt goed.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christian73
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-03 13:50
Ad de Jong schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:00:
[...].....Alleen dat ik nog steeds geen jaar abonnement af kan sluiten dus ik heb opgezegd en zodra deze periode afgelopen is kijk ik of het dan wel mogelijk is.......
Ik heb er vorige week de klantenservice over gebeld en die adviseerden dit inderdaad ook, opzeggen en daarna opnieuw afsluiten maar dan voor 1 jaar.
In september al contact over gehad en 12 november ook al eens maar via de site nog steeds niet mogelijk.
Dus 11 of 12 december maar weer een abonnement afsluiten ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:06
Zou het niet een idee zijn dit topic op te splitsen in een gedeelte over content, en een gedeelte over ondersteuning?

Ik kijk hier regelmatig voor het 1e, maar lees vrijwel alleen maar over het 2e....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:35

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

smurfinmark schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:03:
Zou het niet een idee zijn dit topic op te splitsen in een gedeelte over content, en een gedeelte over ondersteuning?

Ik kijk hier regelmatig voor het 1e, maar lees vrijwel alleen maar over het 2e....
Dat komt vooral omdat de dienst nog nieuw is, dus logisch dat mensen de technische issues opgelost willen hebben. Daarnaast zit het qua nieuwe content nog allemaal erg in de start-up fase. Over een half jaar zal het automatisch al meer over de content gaan verwacht ik. Vind het ook jammer dat we pas vanaf volgend jaar de eerste Marvel series gaan krijgen..

Maar wat betreft content;

- The Mandalorian; yup, tof!
- The World according to Jeff Goldblum; moet ik nog kijken. Als het na 1 aflevering niks is hou ik het daarbij
- The Imagineering Story; ook vet, helemaal omdat het een serie is. Dacht bij de trailers dat het een eenmalige docu was, net als de Pixar Story en Waking Sleeping Beauty. Die 2 heb ik jaren geleden al gezien en zijn ook zeer de moeite waard.
- SparkShorts; schattig, mierzoet, typisch Pixar
- Forky asks a question; Erg kort en gaat nergens over maar ik lig wel elke keer in een deuk :D _O- Ik zou wel eerst Toy Story 4 kijken om te weten wie dat karakter is.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/22/21/fe/2221fe0d0aa8fa14430899fd44cdfbfe.jpg

Die andere nieuwe series/films vond ik niet echt interessant (afgaande op de omschrijving/trailer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .jef
Ik wil ook naar de Mandalorian kijken :( Dat ze het maar snel beschikbaar maken in Belgenland!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:22
.jef schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:35:
Ik wil ook naar de Mandalorian kijken :( Dat ze het maar snel beschikbaar maken in Belgenland!
*knip*, niet echt legaal, dus laat het daarom gewoon achterwege...
En als je wil weten wanneer Disney+ in België uitkomt: dat zou op 31 maart 2020 zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 05-12-2019 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:33
Er is een nieuwe documentaire toegevoegd, namelijk Een Dag bij Disney. Een aanrader als je van The Imagineering Story houdt.

Daarnaast is ‘De Kleine Zeemeermin Live’ toegevoegd. Deze is een maand geleden uitgezonden op ABC in de VS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Mx. Alba

hen/die/zij

Modbreak:Even voor de duidelijkheid... Discussies over geluidssystemen, televisies etc. horen hier niet thuis. Daar zijn andere topics voor.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Laatst online: 30-04 09:42
Ik merk dat wanneer ik Disney+ stream via de playstation, de ondertiteling diverse keren niet synchroon loopt. Dit ervaar ik niet via mijn Iphone en Ipad. Zijn er meerdere die dit probleem ervaren ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C1re
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-03 20:11
wolfstein89 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 14:50:
Ik merk dat wanneer ik Disney+ stream via de playstation, de ondertiteling diverse keren niet synchroon loopt. Dit ervaar ik niet via mijn Iphone en Ipad. Zijn er meerdere die dit probleem ervaren ?
Een workaround, tijdens afspelen verander de ondertitel naar andere taal en dan weer terug naar de gewenste taal. Dit hielp bij Ondertitel sync probleem met Disney+ app op mijn LG E6V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
En al weer een rare issue. Dolby Vision en HDR waren weer even terug... maar sinds een paar dagen is Dolby Vision inmiddels alweer verdwenen. Heb inmiddels eerder het idee dat iemand gewoon zit te trollen dan dat er daadwerkelijk op technisch niveau iets aan de hand is. Is wel jammer, want hierdoor kan ik niet verder met het kijken van bepaalde films aangezien die er vaak met DV toch nog een stukkie beter uitzien dan met alleen HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@RedHeroDude hoe kijk je eigenlijk? Zelf rechtstreeks met een LG B8 en dolby vision is nog nooit weggeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
@RedHeroDude ook hier geen problemen met het verdwijnen van Dolby Vision. Kijk op een LG C9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
Caelorum schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 07:49:
@RedHeroDude hoe kijk je eigenlijk? Zelf rechtstreeks met een LG B8 en dolby vision is nog nooit weggeweest.
Gewoon via de app die ik met m'n Sony ZF9 TV van de Android store heb gedownload. Al geprobeerd opnieuw te installeren enzo, werkt allemaal niet. Mandalorian is een uitzondering en heeft helemaal geen HDR meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik heb zojuist mijn abonnement opnieuw geactiveerd (ik heb na de proefperiode niet direct een abonnement genomen, wilde hiermee wachten i.v.m. drukke periode), maar kan het kloppen dat je nu nog maar maximaal 50 stuks aan content in je watchlist kunt plaatsen? Ik kwam erachter door nieuwe toe te voegen en zag vervolgens dat de content onderaan in de lijst 1 voor 1 verdwenen :| .

Hopelijk wordt dit nog hersteld...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Nu online
Iemand problemen met de app op een LG tv? App reageert niet op de ok knop, andere apps wel. Kan niet inloggen en de exit/cancel knop reageert ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Niet de mousse pointer gebruiken, puur met op en neer, en links en rechts knop. Ook bij het inloggen. (Ik moet altijd eerst naar rechts en dan naar links voor mijn profiel)
LG heeft aangegeven het te gaan implementeren. Maar geen idee hoe snel.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:24
Wij hebben nu ook Disney+.
We hebben een samsung tv uit 2014/2015, dus geen app op de tv. Gisteravond dus even laptop aangesloten en stukje film gekeken via de webbrowser. En daarbij hebben we alleen stereo geluid. Ik heb het topic ff doorgezocht en ik zie dat surround sowieso een uitdaging is met Disney+. Over het kijken via de browser zie ik geen berichten mbt surround geluid.

Als ik de tendens in het topic een beetje goed heb geïnterpreteerd, dan is het met name via chromecast dat je daadwerkelijk surround kan krijgen, klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C1re
  • Laatst online: 24-03 20:11
Raymond schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:39:
Wij hebben nu ook Disney+.
We hebben een samsung tv uit 2014/2015, dus geen app op de tv. Gisteravond dus even laptop aangesloten en stukje film gekeken via de webbrowser. En daarbij hebben we alleen stereo geluid. Ik heb het topic ff doorgezocht en ik zie dat surround sowieso een uitdaging is met Disney+. Over het kijken via de browser zie ik geen berichten mbt surround geluid.

Als ik de tendens in het topic een beetje goed heb geïnterpreteerd, dan is het met name via chromecast dat je daadwerkelijk surround kan krijgen, klopt dat?
Voor zover mij bekend; DolbyDigital 5.1/Plus/Atmos)
Apple TV 4K (DD+/Atmos)
Chromecast 4K (DD+ en hoogstwaarschijnlijk ook Atmos)
Echter de Chromecast 4K aangesloten op mijn LG E6V, Geen 4K/DolbyVison en alleen stereo.

Geen DolbyDigital 5.1/Plus/Atmos, dus alleen Stereo;
Apps op LG, Samsung, Philips,

[ Voor 4% gewijzigd door C1re op 08-12-2019 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 13:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb nu al een tijdje disney+. Eerst via nvidia shield tv, maar die gaf problemen met hdmi->spdif.

Nu via een xbox one en dat werkt goed. de xbox heeft een eigen spdif uitgang en kan "upmixen' naar dts. enige minpuntje is dat de console altijd 60P doet ipv 24P. dus dat is een verbeterpunje.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:10
Na de afgelopen twee, slechte (!!), afleveringen van 'The Mandalorian', heb ik vanochtend mijn account geannuleerd.

Het aanbod is te summier / beperkt om de maandelijkse prijs van € 6,99 te rechtvaardigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
Yonix schreef op maandag 9 december 2019 @ 06:46:
Na de afgelopen twee, slechte (!!), afleveringen van 'The Mandalorian', heb ik vanochtend mijn account geannuleerd.

Het aanbod is te summier / beperkt om de maandelijkse prijs van € 6,99 te rechtvaardigen.
Dat mag jou mening zijn, ik vind het net een mooie serie en de sfeer in de serie hoort bij het karakter.
Het aanbod vind ik beter voor voor het geld ( voor mij iets goedkoper aangezien ik een jaar heb betaald ) dan Netflix eigenlijk.
Maar goed ik ben ook fan van deze genres en mijn kinderen ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:29
Yonix schreef op maandag 9 december 2019 @ 06:46:

Na de afgelopen 2 geweldige afleveringen, besloten om toch maar lid te blijven en mijn account niet te annuleren!

Het aanbod is perfect voor wat ik zoek om de maandelijkse prijs van € 6,99 te rechtvaardigen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Gisteravond ook aan The Mandalorian begonnen. Meteen 3 afleveringen er doorheen gejaagd. Zeer vermakelijk.

Ik twijfel alleen aan de kwaliteit. Mijn TV (LG OLED B7) geeft wel een Dolby Vision melding als ik de serie opstart, maar toch heb ik het idee dat de Dolby Vision content op Netflix er strakker uitziet.

Verder hoop ik dat er snel Dolby Digital ondersteuning komt, want dat mis ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:09

Puck

W32.Deadcode.A

bram1984 schreef op maandag 9 december 2019 @ 10:09:
Gisteravond ook aan The Mandalorian begonnen. Meteen 3 afleveringen er doorheen gejaagd. Zeer vermakelijk.

Ik twijfel alleen aan de kwaliteit. Mijn TV (LG OLED B7) geeft wel een Dolby Vision melding als ik de serie opstart, maar toch heb ik het idee dat de Dolby Vision content op Netflix er strakker uitziet.

Verder hoop ik dat er snel Dolby Digital ondersteuning komt, want dat mis ik wel.
nieuws: 'Disney heeft The Mandalorian-serie voorzien van slechte hdr-implemen...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Iemand op een lg tv proberen uit te loggen? Mij lukt het in ieder geval niet.
Hij geeft aan dat ik opnieuw moet aanmelden op de website. Alleen ik wil uitloggen om met een ander account in te loggen.
Ik kan met de knoppen op mijn afstandsbediening niks. Kan alleen als ik op back klik naar afsluiten en dat werkt wel.
Heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten. Iemand een idee of advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 21:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

bram1984 schreef op maandag 9 december 2019 @ 11:58:
[...]

Ah kijk, ik ben dus niet gek.
Heb geen hdr tv etc maar vind de serie er ook vaag uitzien. Onscherp en grijzig. Had veel meer verwacht van hun grote star wars serie( om over de inhoud van de serie maar niet te beginnen...).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 12:47

MazeWing

The plot thickens...

Wat een waardeloze app is het toch!
Ik kijk op een LG B7 en de volgende zaken irriteren mij mateloos:
- de pointer werkt niet (serieus de eerste en enige app op de LG, die dat niet ondersteund...)
- ondertiteling; wat is hier nu zo moeilijk aan te implementeren? Kijk 1 minuut naar praktisch elke andere bron (DVD, BluRay, Netflix, etc.) en je weet hoe ondertitels er normaliter uitzien.
- traag

Het is dat de kinderen af en toe wat oude disney films kijken, anders had ik het al lang de deur uit gedaan. Gezien de toekomst en het gigantische marktaandeel dat Disney heeft, ontkomen we er uiteindelijk toch niet aan. Ik hoop toch wel dat ze de app drastisch verbeteren. Die is sinds de beta al zwaar ondermaats en zelfs slechter dan videoland. En ik had nooit verwacht dat ik videoland ooit, indirect, een compliment zou geven...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-06 18:43
Zojuist een mail gekregen dat mijn subscription stop gezet gaat worden. Wat opzicht vreemd is aangezien ik het niet heb stopt gezet.
Nou blijkt omdat ze problemen hebben met de betaling.
Op 18 november is het bedrag netjes afgeschreven van mijn rekening, maar blijkbaar is 12 december niet goed gegaan er is voldoende geld op de rekening aanwezig.
Het is via iDeal in september aangemaakt. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Voor de liefhebbers ibv 2019 nvidia shield

https://www.nvidia.com/en...-now-available-on-shield/

"Beautiful Clean Coal"

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 13:04
Woolfy681 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 04:19:
Zojuist een mail gekregen dat mijn subscription stop gezet gaat worden. Wat opzicht vreemd is aangezien ik het niet heb stopt gezet.
Op 18 november is het bedrag netjes afgeschreven van mijn rekening, maar blijkbaar is 12 december niet goed gegaan er is voldoende geld op de rekening aanwezig.
Het is via iDeal in september aangemaakt. Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Ja hier hetzelfde, ligt dus aan Disney zelf denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JustVodka
  • Laatst online: 03-03 16:50
Dit is al oud nieuws (link is al 1 maand oud)
Heb Disney+ al ongeveer sinds trail launch op m'n shield.

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Ja hier ook maar dan via credit card

Freelance Drupal Developer

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:58
Dit heb ik ook. Ik wacht het wel even af... zag in de ing app ook dat hij gepland stond voor vandaag

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:52
Bij mij is het gewoon afgeschreven, betaling via de Play Store.

Anoniem: 1290154

Exact hetzelfde hier, heb via de site mijn betaalmethode "gewijzigd"... van iDeal naar iDeal en nogmaals 1ct betaald. Even afwachten wat er gebeurt inderdaad. :)

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:58
Had hun service center even gebeld en ze geven direct aan dat er aan hun zijde iets fout is gegaan en dat je je geen zorgen hoeft te maken. Toch hebben ze m'n gegevens genoteerd mocht er toch iets fout gaan later.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

lauranvh schreef op maandag 9 december 2019 @ 20:35:
Iemand op een lg tv proberen uit te loggen? Mij lukt het in ieder geval niet.
Hij geeft aan dat ik opnieuw moet aanmelden op de website. Alleen ik wil uitloggen om met een ander account in te loggen.
Ik kan met de knoppen op mijn afstandsbediening niks. Kan alleen als ik op back klik naar afsluiten en dat werkt wel.
Heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht niet baten. Iemand een idee of advies?
Haha, heb zelf hier op ditzelfde scherm ook twee weken vastgezeten. Ook van alles geprobeerd, maar kon met geen mogelijkheid uitloggen.

Maar gisteren is het mij wonder boven wonder gelukt.
Wat blijkt: één seconde nadat de app op je tv is opgestart (en je dus in het "Welcome back, it seems like you're not subscribed") logout scherm komt, zal de app niet meer zal reageren op de pijltjes knoppen.

Wat je moet doen is als volgt:
- Sluit de app helemaal af
- Start de app op: je zal het Disney logo krijgen en dan kort gevolgd door een laad animatie (ronddraaiend cirkeltje)
- Terwijl je dit ziet: spam als een malle pijltje naar beneden totdat je het logout scherm weer ziet :P
Enjoy

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• lauranvh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-03 20:00
Yellowneck schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:29:
[...]

Haha, heb zelf hier op ditzelfde scherm ook twee weken vastgezeten. Ook van alles geprobeerd, maar kon met geen mogelijkheid uitloggen.

Maar gisteren is het mij wonder boven wonder gelukt.
Wat blijkt: één seconde nadat de app op je tv is opgestart (en je dus in het "Welcome back, it seems like you're not subscribed") logout scherm komt, zal de app niet meer zal reageren op de pijltjes knoppen.

Wat je moet doen is als volgt:
- Sluit de app helemaal af
- Start de app op: je zal het Disney logo krijgen en dan kort gevolgd door een laad animatie (ronddraaiend cirkeltje)
- Terwijl je dit ziet: spam als een malle pijltje naar beneden totdat je het logout scherm weer ziet :P
Enjoy
Nou ja, 5 keer is scheepsrecht.
Ik spamde de 5e keer volgens mij pijltje omlaag en de ok knop volgens mij was het bij mij dat. Opeens vroeg hij me om aan te melden.
Nice!

• Bintmeister
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:50

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Hmm.. vandaag kreeg ik op mijn win10 machine bij het starten van de xbox app de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is en wilde de app niet verder opstarten. Via de vorige methode de nieuwe versie binnengehaald en geïnstalleerd en wat blijkt, de streams worden ineens in 2 kanaals stereo PCM weergegeven ipv 5 kanaals Dolby digital..

waarom, echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Jeuj na lang kloten toch aan de praat gekregen met Nord vanuit het buitenland. Dochter helemaal blij met Elsa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 13:37
Heeft tot nu toe altijd gewerkt. Krijg ik sinds vandaag constant *drmlicenserequestfailed* error.

Geeft geen foutcode aan Maar deze tekst.

Bezit een LG C8. Beetje jammer dit....

Op mijn PS4 pro op diezelfde TV werkt het wel, Maar ja kan ik geen gebruik maken van Dolby etc. Iemand hier die hier een oplossing voor heeft gevonden of tips heeft?

[ Voor 31% gewijzigd door Disker op 14-12-2019 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:26
Disker schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:58:

Krijg ik sinds vandaag constant *drmlicenserequestfailed* error.
[...]
Bezit een LG C8. Beetje jammer dit....
Je hebt er niet zoveel aan, maar op de E9 werkte het zojuist nog. Is dus geen algemeen LG app probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:33
Bij mij zit de MCU-marathon er op.
Ik begon op 4 september met Iron Man en vandaag heb ik Avengers: Endgame gezien.
Tot en met Ant-Man heb ik de films gehuurd via iTunes, want Disney+ was toen nog niet beschikbaar en er was een aanbieding op het huren van MCU-films (2,99 per stuk).
Ik moest ook per se een week voor de launch van Disney+ beginnen met de MCU :F.

Alle films van Phase 3 heb ik via Disney+ gezien en de films zien er erg gelikt uit (ook zonder HDR).
Door Endgame ben in ieder geval erg benieuwd naar de MCU-series die hierop verdergaan (Falcon & The Winter Soldier, Hawkeye, WandaVision en Loki).

Spider-Man Homecoming had ik al gekocht via iTunes en Far From Home zal ik ASAP kijken. Het blijft jammer dat deze films niet op Disney+ beschikbaar zijn, net als The Incredible Hulk.

[ Voor 9% gewijzigd door VirinR op 17-12-2019 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 06:52
Hmm, wazig issue: de Android app en de Android TV app geven allebei de error dat de dienst niet bereikbaar is, maar alleen op het kids profiel, mijn eigen profiel werkt uitstekend :S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ogp2tEvyqZRV5NpFB0JuGQBM/full.png

En de Android TV app (Shield TV) stottert en schokt enorm met een bluetooth headset gekoppeld. Andere apps geen probleem, zonder headset of headset aan tv werkt uitstekend :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Laatst online: 00:50
Is bij iemand van jullie al bekend of.. en wanneer.. Disney het probleem gaat oplossen dat de TV app alleen maar stereo geluid doorgeeft?

Betalen voor deze dienst doet mij een beetje zeer, aan mijn oren vooral, op een dure OLED tv en geluidsinstallatie om vervolgens stereo geluid te krijgen waar niet eens beetje normaal dolby surround effecten in verwerkt zitten. Zo kan de reciever hier dus echt niks moois van maken.

Disney had belooft Dolby 5.1 en Dolby Atmos aan te bieden. Erg triest dat dit er nog steeds niet is.

Het is niet mijn setup. Werkt perfect met Blu-Rays, Netflix en Amazon Prime.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Geen idee wat voor merk oled je hebt, maar op mn Philips 854 komt Dolby Atmos prima bij de series en films die deze specifieke geluids track hebben gewoon mee..
De overige niet DA tracks laat ik mooi omzetten naar Auro3D.

[ Voor 16% gewijzigd door dinandus op 18-12-2019 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

BarryS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:15:
Is bij iemand van jullie al bekend of.. en wanneer.. Disney het probleem gaat oplossen dat de TV app alleen maar stereo geluid doorgeeft?
Support ticket aangemaakt?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
dinandus schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:35:
Geen idee wat voor merk oled je hebt, maar op mn Philips 854 komt Dolby Atmos prima bij de series en films die deze specifieke geluids track hebben gewoon mee..
De overige niet DA tracks laat ik mooi omzetten naar Auro3D.
Ik heb een LG OLED C7. Daar helaas nog niet dus. Krijg wel Dolby 5.1 wanneer ik de Disney+ app via een chromecast gebruik. Maar dan heb ik dus geen DolbyVision.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
Nee nog niet eigenlijk. Misschien wel een goede om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

Deel 6 van The Mandalorian is spann0nd!

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 21:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pfff begin simpel te worden van deze app.. op ps4 pro heb ik om de 5min in elke film of serie een happering in beeld. Soort stotter van 1 sec. Lees meer mensen dit hebben op ps4. Bij mn zus op de xbox one is dit niet.. en netflix enz op ps4 nergens last van..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04:00
PcDealer schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:07:
Deel 6 van The Mandalorian is spann0nd!
Neem aan dat je deel 7 bedoeld?
Zeker spannend, beste aflevering tot nu toe!

• dinandus
BarryS schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:37:
[...]

Ik heb een LG OLED C7. Daar helaas nog niet dus. Krijg wel Dolby 5.1 wanneer ik de Disney+ app via een chromecast gebruik. Maar dan heb ik dus geen DolbyVision.
De chromecast ultra ondersteunt wel Dolby Vison, mischien is dat een optie?
Blijft vreemd dat op een 2017 model er geen DV is voor de Disney+ App.
Maar ja anderzijds is het helaas zo dat de fabrikanten wel nieuwe toestellen willen blijven verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustVodka
  • Laatst online: 03-03 16:50
dinandus schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:38:
[...]

De chromecast ultra ondersteunt wel Dolby Vison, mischien is dat een optie?
Blijft vreemd dat op een 2017 model er geen DV is voor de Disney+ App.
Maar ja anderzijds is het helaas zo dat de fabrikanten wel nieuwe toestellen willen blijven verkopen.
C9 ook nog steeds stereo helaas. Dus helemaal nog geen 5.1/Atmos voor WebOs voor zover ik weet.

Yes!!!! Sinds vandaag eindelijk Atmos via arc vanaf m’n LG C9!!!

Dit is server side aanpassing vanuit Disney. Ik heb geen updates hoeven te installeren op m'n tv.

Ik vind dit een beter kerstgeschenk dan het gene van m'n werkgever ;)

[ Voor 20% gewijzigd door JustVodka op 20-12-2019 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwickster
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-05 12:22
JustVodka schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:31:
[...]

C9 ook nog steeds stereo helaas. Dus helemaal nog geen 5.1/Atmos voor WebOs voor zover ik weet.

Yes!!!! Sinds vandaag eindelijk atmos via arc vanaf m’n LG C9!!!
Net Toy Story voor m'n dochtertje afgespeeld en tot mijn verbazing gaf mijn Onkyo versterker aan dat m'n LG oled tv van 2016 5.1 doorgaf. Heb nog geen andere films getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
JustVodka schreef op donderdag 19 december 2019 @ 13:31:
[...]

Yes!!!! Sinds vandaag eindelijk atmos via arc vanaf m’n LG C9!!!

Dit is server side aanpassing vanuit Disney. Ik heb geen updates hoeven te installeren op m'n tv.

Ik vind dit een beter kerstgeschenk dan het gene van m'n werkgever ;)
Ja ik kan bevestigen dat het ook op mijn OLED C7 werkt. Heb zowel 5.1 als Atmos voorbij zien komen gisteren via ARC naar m'n Denon Receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:24

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Hier helaas nog steeds Stereo op mijn LG C9 met Sonos Playbar in Surround Mode. Via Xbox One X werkt het wel.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

was in het buitenland, en helaas disneyplus was niet daar streambaar .. (preview) .. grrrr

Tja vanalles

Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!