Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:39

demo31051987

a.k.a. Extigo

vso schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:02:
was in het buitenland, en helaas disneyplus was niet daar streambaar .. (preview) .. grrrr
Dat is toch ook logisch? Disney+ zal nog niet beschikbaar zijn in dat land. Hetzelfde geldt voor Netflix. Het kan zijn dat bepaalde shows niet gezien kunnen worden als je op vakantie bent.

Steam

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:05

vso

raap voor zijn recht

demo31051987 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:51:
[...]

Dat is toch ook logisch? Disney+ zal nog niet beschikbaar zijn in dat land. Hetzelfde geldt voor Netflix. Het kan zijn dat bepaalde shows niet gezien kunnen worden als je op vakantie bent.
als je niet weet hoe internet werkt .. dan is het misschien logisch .. zo vind ik land gebonden content ook niet begrijpenlijk

Net zoals software een houdbaarheids datum heeft.. maar je kan nog steeds software draaien dat op een 8088 draaide ..

Searching internet is like drinking from a fire hydrant

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

vso schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:02:
[...]
als je niet weet hoe internet werkt .. dan is het misschien logisch .. zo vind ik land gebonden content ook niet begrijpenlijk

Net zoals software een houdbaarheids datum heeft.. maar je kan nog steeds software draaien dat op een 8088 draaide ..
Ik weet heel goed hoe internet werkt. Maar je moet ook weten hoe rechten werken. Daarom is het aanbod van alle aanbieders ook anders in elk land.

Steam

• vso
  • Registratie: augustus 2001

vso

raap voor zijn recht

demo31051987 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:10:
[...]

Ik weet heel goed hoe internet werkt. Maar je moet ook weten hoe rechten werken. Daarom is het aanbod van alle aanbieders ook anders in elk land.

zucht ...neem een hap van een <insert kerst-voedsel> je hapt wel erg goed ..

Het is vrijdag iets minder zereneus aub.

mijn rant was meer dat ik 2 afleveringen miste door de vakantie.

[Voor 9% gewijzigd door vso op 20-12-2019 11:19]

Searching internet is like drinking from a fire hydrant

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

vso schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:15:
[...]

zucht ...neem een hap van een <insert kerst-voedsel> je hapt wel erg goed ..

Het is vrijdag iets minder zereneus aub.

mijn rant was meer dat ik 2 afleveringen miste door de vakantie.
Misschien voortaan even een :+ toevoegen. Dan weet ik dat je niet serieus bent. Er zijn namelijk zat mensen die dit niet begrijpen

Steam

• C1re
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 30-01 01:24
Idem dito, kan ik bevestigen dat eindelijk na 3,5 maand LG OLED E6V Dolby Digital 5.1 output doet over HDMI ARC naar versterker.
Geen app update, dus probleem zat bij Disney serverzijde.

• Abbadon
  • Registratie: februari 2000
Hier ook, ik was ineens blij verrast: 5.1 Dolby Digital uit mijn LG via S/PDIF :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• OmeRobbie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 29-03 19:15
YEAH, ook hier Dolby Atmos en 5.1 geluid werkend op mijn LGC8! Heerlijk!
Ook al betaal je ervoor en heb ik maanden gewacht: toch een fraai kerstkado en dankbaar!

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:49

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Abbadon schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:03:
Hier ook, ik was ineens blij verrast: 5.1 Dolby Digital uit mijn LG via S/PDIF :P
Wat zijn je instellingen? Welke tv?

• shorty2017
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 15-02 08:48
Op mijn Philips oled 803 loopt de app vast. Als ik dan even terug spoel doet ie het weer.. lijkt een buffer probleem andere mensen hier ook last van?

• dinandus
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 03-04 16:09
Heb je de 803 via Wifi of LAN verbonden?
Ik kijk via een LAN verbinding en sinds de start van Disney+ op mijn 854 nergens last van.

• Miesjh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:49

Miesjh

Miesjh schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:26:
[...]

Wat zijn je instellingen? Welke tv?
Hier nu eindelijk ook Dolby 5.1 op mijn LG OLED. *O*

Acties:
  • +15Henk 'm!
  • Pinned

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 03-04 16:54
Voor de filmliefhebbers die zich vervelen deze vakantie. Ik heb een lijst gemaakt, welke beschikbaar is in Excel, met daarin de beste films aller tijden op basis van recensies op IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, erkende lijsten van critici etc.

Naast deze Excel heb ik een overzicht gemaakt welke films beschikbaar zijn op Disney Plus.

Mochten jullie (legaal) filmtips zoeken dus dan hoop ik jullie hiermee een beetje geholpen te hebben. :)

Van de 1065 films zijn er 50 beschikbaar op Disney Plus.

• Coromoto
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-03 15:57
RedHeroDude schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:18:
[...]

Gewoon via de app die ik met m'n Sony ZF9 TV van de Android store heb gedownload. Al geprobeerd opnieuw te installeren enzo, werkt allemaal niet. Mandalorian is een uitzondering en heeft helemaal geen HDR meer beschikbaar.
Ik heb ook een Sony KD-75ZF9 en kan geen afleveringen starten via de Disney Plus app uit de Play Store. De Enter/OK knop werkt wel voor het selecteren van een kanaal, serie of aflevering, maar als ik dan op het driehoekje van Play ga staan en OK indruk, gebeurt er werkelijk niets. Toevoegen aan een watchlist werkt wel, maar kan dus geen content afspelen. Dat werkt bij jou dus wel?

De enige manier voor mij om te kijken op de TV is om op de iPhone de aflevering te starten en naar de TV te casten.

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 31-03 14:22

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier gisteren Disney+ aangeschaft zodat mijn zoon alle Starwars films kan kijken. De app geïnstalleerd op mijn LG 49UJ635V. Paar dingen tot nu toe

- het lijkt alsof de taal van de ondertiteling telkens opnieuw ingesteld moet worden
- heel af en toe loopt het beeld even schokkerig
- al een paar keer gehad dat de app zo ineens opnieuw start om geheugen vrij te maken.. Gisteravond niet, vandaag al een paar keer.

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:32
hars73 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:05:
- al een paar keer gehad dat de app zo ineens opnieuw start om geheugen vrij te maken..
Hoe weet je dat dat de reden is van opnieuw starten van de app?

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 01:07

PcDealer

HP ftw \o/

robcoenen schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 23:13:
Naast deze Excel heb ik een overzicht gemaakt welke films beschikbaar zijn op Disney Plus.
Omg, The Sound of Music op D+! _/-\o_

Well done met je lijst. Jammer dat Disney Plus pas bij een extra klik tevoorschijn komt op mobiel. Die andere diensten zijn veelal voor mij onbekend.
Mochten jullie (legaal) filmtips zoeken dus dan hoop ik jullie hiermee een beetje geholpen te hebben. :)
Hoezo kunnen filmtips niet legaal zijn?

LinkedIn WoT Cash Converter

• hars73

hars73

meesje schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:23:
[...]

Hoe weet je dat dat de reden is van opnieuw starten van de app?
Dat is wat er door WebOS gemeld wordt.. ;)

• wardjj
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 01:33
Vanaf vandaag is ook Aladdin (2019) te streamen!

• TDB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
wardjj schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:34:
Vanaf vandaag is ook Aladdin (2019) te streamen!
Mooie dag om te gaan kijken! Kan ik ergens zien/lezen wanneer Toy Story 4 ook wordt aangeboden?

PSN: TDBtje

• wardjj
TDB schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:40:
[...]

Mooie dag om te gaan kijken! Kan ik ergens zien/lezen wanneer Toy Story 4 ook wordt aangeboden?
Het enige wat bekend is, is dat Toy Story 4 binnen een jaar na launch op Disney+ komt. Uiterlijk november 2020 dus. Maar als je naar patronen kijkt kom je meer op het volgende uit en zou TS4 al eerder moeten komen. Maar uiteraard zijn dat ook geen garanties. ;)
... If prior release patterns hold, a Disney movie will be released on Digital HD to purchase or rent about 3 months after it hits theaters, with a Blu-ray/DVD release following a couple of weeks after that. A new Disney movie won’t be released on Disney+ to stream, however, until about eight months after its theatrical release. Meaning Toy Story 4 will probably hit Disney+ sometime around February 2020.

• emil_406
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 01-04 12:39
robcoenen schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 23:13:
Voor de filmliefhebbers die zich vervelen deze vakantie. Ik heb een lijst gemaakt, welke beschikbaar is in Excel, met daarin de beste films aller tijden op basis van recensies op IMDb, Rotten Tomatoes, Metacritic, Letterboxd, erkende lijsten van critici etc.

Van de 1065 films zijn er 50 beschikbaar op Disney Plus.
Top!!

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 20:49
wardjj schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:08:
[...]

Het enige wat bekend is, is dat Toy Story 4 binnen een jaar na launch op Disney+ komt. Uiterlijk november 2020 dus. Maar als je naar patronen kijkt kom je meer op het volgende uit en zou TS4 al eerder moeten komen. Maar uiteraard zijn dat ook geen garanties. ;)

[...]
Captain Marvel kwam op 6 maart uit in de Nederlandse bioscopen.
Op 13 oktober kwam de film op Disney+ (dus zo'n 7 maanden verschil).

Avengers: Endgame kwam op 24 april uit in de bioscoop terwijl de film op 12 november uit kwam op Disney+ (dus 6,5 maand).

Aladdin aan de andere kant kwam Aladdin op 22 mei uit in de bios terwijl de film gister uitkwam op Disney+. Daar zat dus 7 maanden tussen.

Op basis hiervan ga ik er van uit dat we tegen het einde van januari een Toy Story-marathon kunnen houden. :)

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

VirinR schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:27:
[...]

Captain Marvel kwam op 6 maart uit in de Nederlandse bioscopen.
Op 13 oktober kwam de film op Disney+ (dus zo'n 7 maanden verschil).

Avengers: Endgame kwam op 24 april uit in de bioscoop terwijl de film op 12 november uit kwam op Disney+ (dus 6,5 maand).

Aladdin aan de andere kant kwam Aladdin op 22 mei uit in de bios terwijl de film gister uitkwam op Disney+. Daar zat dus 7 maanden tussen.

Op basis hiervan ga ik er van uit dat we tegen het einde van januari een Toy Story-marathon kunnen houden. :)
Ik duim mee! :)

Steam

• Morion
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-04 15:51
hars73 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 16:30:
[...]

Dat is wat er door WebOS gemeld wordt.. ;)
Dit hebben wij ook af en toe op onze LG OLED tv... heb hier vaker langs horen komen dat de WebOS app niet helemaal top is, maar heb zelf nog niet met de telefoon geprobeert te streamen naar mijn Chromecast... (overigens draait mijn OLED op wifi en niet bedraad, maar zou dat het vrij moeten maken van geheugen kunnen veroorzaken?)

• hars73

hars73

Morion schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 16:06:
[...]

Dit hebben wij ook af en toe op onze LG OLED tv... heb hier vaker langs horen komen dat de WebOS app niet helemaal top is, maar heb zelf nog niet met de telefoon geprobeert te streamen naar mijn Chromecast... (overigens draait mijn OLED op wifi en niet bedraad, maar zou dat het vrij moeten maken van geheugen kunnen veroorzaken?)
Mijn LG is bedraad aangesloten, zal geen verschil maken dus waarschijnlijk. Misschien volgen er nog wat bugfixes de komende tijd. Geef het nog wel even tijd.

• mr_evil08
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:17
Heeft iemand al Disney+ 4k aan de praat gekregen op een Windows machine ?
Is wel van de zotte dat het niet mogelijk is, de videokaart+monitor ondersteunen gewoon HDCP2.2...

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mr_evil08 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 18:43:
Heeft iemand al Disney+ 4k aan de praat gekregen op een Windows machine ?
Is wel van de zotte dat het niet mogelijk is, de videokaart+monitor ondersteunen gewoon HDCP2.2...
Had. Weet niet of dit nu nog steeds het geval is gezien mijn eindig abonnement 😉

hardware-lover in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

A smile a day....

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

hardware-lover schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 19:14:
[...]

Had. Weet niet of dit nu nog steeds het geval is gezien mijn eindig abonnement 😉

Nope geen 4k mogelijk op pc. Via televisie wel. Hierdoor heb ik mijn abonnement afgezegd en blijf ik voorlopig op Netflix die wel 4k heeft.

[Voor 11% gewijzigd door shadow4thedark op 31-12-2019 20:39]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

shadow4thedark schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 20:36:
[...]
Nope geen 4k mogelijk op pc. Via televisie wel. Hierdoor heb ik mijn abonnement afgezegd en blijf ik voorlopig op Netflix die wel 4k heeft.
Waarom zou Disney dat eerst wel mogelijk, en later weer ongedaan maken? Ik zie de logica daarvan niet in? Mogelijk niet alleen software (W10), maar ook hardware gerelateerd? Met een Intel 7th generation Core setup (met Intel iGP 630), ging het iig probleemloos toen ik het destijds testte.

A smile a day....

• shadow4thedark
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

hardware-lover schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 21:29:
[...]

Waarom zou Disney dat eerst wel mogelijk, en later weer ongedaan maken? Ik zie de logica daarvan niet in? Mogelijk niet alleen software (W10), maar ook hardware gerelateerd? Met een Intel 7th generation Core setup (met Intel iGP 630), ging het iig probleemloos toen ik het destijds testte.
https://www.reddit.com/r/...hdr_on_pc_chrome_or_edge/
Mensen met i9 of rtx kunnen ook niet op 4k

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tja, zoals ik zei, mogelijk hardware gerelateerd dan?

De W10/Kaby Lake Core/Edge combinatie was de eerste combo die Netflix 4k/HDR mogelijk maakte onder Windows, maanden voordat dit met andere GPU's ook mogelijk werd. Netflix zelf was daar de oorzaak van. Die verschillen zijn er mogelijk nu ook, maar dan met Disney+?

Maar ik kan het echter niet meer bevestigen/ontkrachten zoals ik eerder al zei.

A smile a day....

• VirinR
Alle Ice Age-films zijn nu beschikbaar op Disney+.
Daarnaast zijn de eerste vijf X-Men films (X-Men, X2, X-Men: The Last Stand, X-Men Origins: Wolverine, X-Men: First Class) ook beschikbaar op Disney+. :)

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:09
VirinR schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 12:03:
Alle Ice Age-films zijn nu beschikbaar op Disney+.
Daarnaast zijn de eerste vijf X-Men films (X-Men, X2, X-Men: The Last Stand, X-Men Origins: Wolverine, X-Men: First Class) ook beschikbaar op Disney+. :)
Ik zit nog steeds te wachten op Bonkers T. Bobcat :D

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• Shandon
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 03-04 18:32
Lampuhkap schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 15:37:
[...]

Ik zit nog steeds te wachten op Bonkers T. Bobcat :D
Hah, een Bonkers fan! :P
Dat zou niet meer zo lang mogen duren. Op de Amerikaanse Disney+ is de volledige reeks al sinds de launch beschikbaar.

• Morion
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03-04 15:51
hars73 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 16:54:
[...]

Mijn LG is bedraad aangesloten, zal geen verschil maken dus waarschijnlijk. Misschien volgen er nog wat bugfixes de komende tijd. Geef het nog wel even tijd.
Ah, dat is het dus niet dan :) Gisteravond weer bij een aflevering van de Mandalorian, net na het opstarten de "restart om geheugen vrij te maken" melding, maar gebeurt meestal eenmalig aan het begin, dus is te overleven... :)

• hars73

hars73

Morion schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:30:
[...]

Ah, dat is het dus niet dan :) Gisteravond weer bij een aflevering van de Mandalorian, net na het opstarten de "restart om geheugen vrij te maken" melding, maar gebeurt meestal eenmalig aan het begin, dus is te overleven... :)
Het kon wel eens een bufferissue zijn ofzo. Het leek vaker voor te komen als je de boel even op pauze zet tijdens het afspelen en daarna weer doorgaat.

• Lampuhkap
Shandon schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 21:10:
[...]

Hah, een Bonkers fan! :P
Dat zou niet meer zo lang mogen duren. Op de Amerikaanse Disney+ is de volledige reeks al sinds de launch beschikbaar.
Jazeker en fan! Ik keek dat vroeger op tv. Kan me niet herinneren of dat Telekids was of op Filmnet (voordat het Canal+ heette) achter de decoder, maar toch, grappige serie

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 03-04 11:12
gister even de Jeff Goldblum over gaming gekeken. Heerlijke episode weer. En diep respect voor de man met wat voor enthousiasme hij de wereld van LARP in sprong. Een keer een leuke kijk erin ipv de standaard "omg it's all nerds how dare they like what I don't like! I have to make fun of them"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• VirinR

Disney heeft met bovenstaande video bevestigd dat WandaVision dit jaar al uitkomt in plaats van het eerder aangekondigde 2021. *O*
Ook Lizzie McGuire, The Mandalorian S2 en de bioscoopfilms van 2019 komen in 2020 op Disney+.

• Bintmeister
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:18

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

Is DD+ via Edge ook hardware afhankelijk? De Netflix app op W10 geeft wel DD+, maar zowel Netflix als Disney krijg ik niet op DD+ via Edge. De Dolby Experience demo site werkt overigens wel prima, dus ergens lijkt er iets fout te gaan, ik kom er alleen niet achter wat...
hardware-lover schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 19:14:
[...]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bintmeister schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:29:
Is DD+ via Edge ook hardware afhankelijk? De Netflix app op W10 geeft wel DD+, maar zowel Netflix als Disney krijg ik niet op DD+ via Edge. De Dolby Experience demo site werkt overigens wel prima, dus ergens lijkt er iets fout te gaan, ik kom er alleen niet achter wat...
[...]
In principe wel, al is het alleen maar aan de receiver kant. Maar men mag er gevoeglijk vanuit gaan dat de meeste audio formaten wel worden ondersteund tegenwoordig.

Vwb Netflix, durf niet te zeggen wat deze destijds deed via Edge op audio gebied toen ik het kon testen. Nu ben ik even niet thuis maar gezien de beschikbare W10 app is daar eigenlijk ook geen noodzaak toe, waarom zou je een browser gebruiken als er al een app beschikbaar is? Op een eigen PC bedoel ik dan.

A smile a day....

• RedHeroDude
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 13-03 18:32
Coromoto schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:08:
[...]

Ik heb ook een Sony KD-75ZF9 en kan geen afleveringen starten via de Disney Plus app uit de Play Store. De Enter/OK knop werkt wel voor het selecteren van een kanaal, serie of aflevering, maar als ik dan op het driehoekje van Play ga staan en OK indruk, gebeurt er werkelijk niets. Toevoegen aan een watchlist werkt wel, maar kan dus geen content afspelen. Dat werkt bij jou dus wel?

De enige manier voor mij om te kijken op de TV is om op de iPhone de aflevering te starten en naar de TV te casten.
Ik kon wel gewoon films afspelen via de app op de TV. Ik heb eindelijk mijn probleem opgelost. Nadat ik een reset deed van TV was HDR/Dolby Vision wel gewoon weer beschikbaar. Beetje vreemd, aangezien ik het eerder had gedaan en het toen niet werkte.

Natuurlijk raad ik wel aan de belangrijkste settings op te schrijven voordat je een reset doet zodat je vrij snel je oude settings terug kunt instellen.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:11
In de US worden nu grote films verwijderd van D+ zonder reden (Home Alone, Home Alone 2, een Pirates deel en nog 9 andere films). Dit is wel heel slecht gezien iedereen dacht dat alle films gewoon altijd zouden blijven staan.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Bintmeister
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:18

Bintmeister

In boerenkool nederlands graag

hardware-lover schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:54:
[...]

In principe wel, al is het alleen maar aan de receiver kant. Maar men mag er gevoeglijk vanuit gaan dat de meeste audio formaten wel worden ondersteund tegenwoordig.

Vwb Netflix, durf niet te zeggen wat deze destijds deed via Edge op audio gebied toen ik het kon testen. Nu ben ik even niet thuis maar gezien de beschikbare W10 app is daar eigenlijk ook geen noodzaak toe, waarom zou je een browser gebruiken als er al een app beschikbaar is? Op een eigen PC bedoel ik dan.
De Netflix app werkt inderdaad gewoon prima. Alleen Disney Plus dus niet. Mijn receiver kan de audioformaten prima aan. Via Netflix en Kodi (met wasapi) worden alle bruikbare formaten zonder probleem doorgestuurd.

Maar met een domme TV met enkel een htpc aangesloten krijg ik dus enkel 2 kanaals stereo door, want een beetje onbevredigend is voor alles wat niet voor het kind wordt afgespeeld. Tips worden gewaardeerd..

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:53
s0kkie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:27:
In de US worden nu grote films verwijderd van D+ zonder reden (Home Alone, Home Alone 2, een Pirates deel en nog 9 andere films). Dit is wel heel slecht gezien iedereen dacht dat alle films gewoon altijd zouden blijven staan.
Staat nu ook op de frontpage: link

Betreft problemen met oude licenties van derden in VS, lijkt er dus niet op dat ze na een roulatiesysteem a la Netflix gaan.

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:18

Shabbaman

Got love?

Ik heb het opgezegd. Eigenlijk had ik wel verwacht dat er onderhand wat meer uit de collectie van 21st Century Fox op zou staan. Leuk om in een vakantie eens een maandje te nemen en dan die anderhalve nieuwe film eens te kijken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Arjantje72
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:41
Sempy schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:26:
[...]

Staat nu ook op de frontpage: link

Betreft problemen met oude licenties van derden in VS, lijkt er dus niet op dat ze na een roulatiesysteem a la Netflix gaan.
Dan zouden ze dat ook gewoon moeten melden met de reden in plaats van gewoon verwijderen en wij moeten er maar zelf achter komen waarom, dat wekt echt niet vertrouwen zo.

• Noreia
  • Laatst online: 01-02 01:49
Shabbaman schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:26:
Ik heb het opgezegd. Eigenlijk had ik wel verwacht dat er onderhand wat meer uit de collectie van 21st Century Fox op zou staan. Leuk om in een vakantie eens een maandje te nemen en dan die anderhalve nieuwe film eens te kijken.
Ik heb zelf ook spijt dat ik een jaarabonnement door de lagere prijs heb genomen, Het aanbod is toch echt gericht op kinderen, pubers, Bvb dat er niet alles van Marvel er op staat of meer gewone films van Fox. misscien had ik mij maar beter moeten informeren

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:18

Shabbaman

Got love?

Noreia schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 16:21:
[...]

Ik heb zelf ook spijt dat ik een jaarcontract door de lagere prijs heb genomen, Het aanbod is toch echt gericht op kinderen, pubers, Bvb dat er niet alles van Marvel er op staat of meer gewone films van Fox. misscien had ik mij maar beter moeten informeren
Nou ja, ik heb de trial gedaan en ik wist wel wat erop stond. Ik heb het een kans gegeven voor de nieuwe Avengers en Mandalorian, en nu is het op. Op zich niet erg, als ik volgende december weer een hele maand neem is het waarschijnlijk wel weer een paar weken leuk.

Voor mijn kinderen maakt het niet echt wat uit of ze nou Netflix kijken of D+, als het maar beweegt. Ik had verwacht dat ze wel wat enthousiaster zouden worden van al die oude films, maar nee.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:34
Zag dat de complete Ice Age serie op Disney+ staat. Blue Sky is van Fox en dus van Disney, dus dat geeft mogelijk weer een aantal erg leuke films erbij. Ice Age dus, maar bijvoorbeeld in de toekomst ook Rio en Ferdinand.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TDB
Gisteravond Togo gekeken, absolute aanrader!
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal: het speelt zich af in de winter van 1925 in Alaska. In het stadje Nome breekt een dodelijke epidemie uit. En dat is behoorlijk problematisch, aangezien de enige remedie zich meer dan 1.000 km verderop bevindt. De stad doet daarom een beroep op Seppala en zijn sledehonden. De film gaat over deze reis zelf, als ook de beginjaren van Togo.
De hond is in 2011 door Time als meest heroïsche dier allertijden benoemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-04 18:51
Komt er nog een deel van de Mandolorian? Het is een open einde zo. Wel een goeie serie!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lampuhkap
mark777 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:29:
Komt er nog een deel van de Mandolorian? Het is een open einde zo. Wel een goeie serie!
Van voor de release was al aangegeven dat ze 2 seizoenen ingekocht hadden.

S2 is al aangekondigd for Fall 2020.

• Tr!gger
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 03-04 17:03
Zit er een limiet hoeveel films je kan downloaden om offline te kijken? Wil nog graag even wat films voor op vakantie aangezien je ze 28 dagen na de laatste login nog kunt bekijken volgens de app.

Waar de eerste paar heel snel gingen gaat het steeds langzamer. Telefoon restart help eventjes daarna weer een drama. Streamen gaat wel prima.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-04 18:51
vraagje: wanneer komt Star Wars deel 9 naar Disney +? Dan heb ik alle star wars films gezien

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 07:07
Een maand of zeven, acht na de release. Dus eregens halverwege dit jaar.

• wardjj
Tr!gger schreef op zondag 5 januari 2020 @ 23:02:
Zit er een limiet hoeveel films je kan downloaden om offline te kijken? Wil nog graag even wat films voor op vakantie aangezien je ze 28 dagen na de laatste login nog kunt bekijken volgens de app.

Waar de eerste paar heel snel gingen gaat het steeds langzamer. Telefoon restart help eventjes daarna weer een drama. Streamen gaat wel prima.
Geen limieten vanuit Disney+ voor offline downloaden. :)

• VirinR
De laatste aflevering van High School Musical: The Musical: The Series is nu beschikbaar op Disney+.
Een tweede seizoen is ook al bevestigd met twaalf afleveringen in plaats van tien *O* : https://www.etonline.com/...romantic-future-exclusive

Volgende week begint een nieuwe serie namelijk Diary of a Future President:

• loekf2
  • Laatst online: 01:20
VirinR schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:32:
De laatste aflevering van High School Musical: The Musical: The Series is nu beschikbaar op Disney+.
Een tweede seizoen is ook al bevestigd met twaalf afleveringen in plaats van tien *O* : https://www.etonline.com/...romantic-future-exclusive

Volgende week begint een nieuwe serie namelijk Diary of a Future President:
[YouTube: Diary of a Future President | Official Trailer | Disney+]
Sorry, pass voor me. Ik ben uit armoede (griep deze week) maar Mulan gaan kijken. Disney+ heeft een beetje een exclusives probleem, nieuwe series als Mandalorian S2, The Falcon and the wintersoldier, Wandavision gaan nog wel ff duren, denk Q4.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:34
@VirinR High School Musical is voor ons een guilty pleasure. Net als heel veel Disney channel films en series.
De serie hebben we op de laatste aflevering na ook gekeken. Wel grappig, ook gelachen. Redelijk voorspelbaar, maar hoe boeiend is dat voor die serie.

We vinden de afleveringen van Pixar in real life ook wel leuk gedaan.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• satty
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 03-04 16:23
Ik heb de mandolirian maar 1 aflevering gezien, ik zou de aflevering graag willen zien, ik kan helaas deze niet in Atmos zien op de Nvidia Shield pro, dit geldt voor alle overige films, ik heb maar daarom de abonnement opgezegd. Ik wacht het wel af, anders heb ik ik kodi nog altijd.

• Michaelg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20:40
Zijn er meer mensen waarbij er dubbele bedragen in rekening gebracht zijn? Krijg nu twee dagen op rij een PayPal betaling van Disney.

• InfoTracer
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 03-04 17:08
Michaelg schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:20:
Zijn er meer mensen waarbij er dubbele bedragen in rekening gebracht zijn? Krijg nu twee dagen op rij een PayPal betaling van Disney.
Ja hier ook een dubbele afschrijving. Als betaalmethode heb ik PayPal.

• MaD_co
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:48
Ja, hier ook dubbele afschrijving en paypal.
Straks maar eens even mailen

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:27

Rukapul

Moderator General Chat
wardjj schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 18:54:
[...]

Geen limieten vanuit Disney+ voor offline downloaden. :)
Maar zorg wel dat je de taal van audio en ondertiteling bij downloaden hebt staan zoals je ze wilt afspelen :( Het is al een draak van een systeem als je volwassen en kinderprogramma's door elkaar kijkt maar offline heb je het gewoon niet beschikbaar tenzij je online gaat.

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 03-04 16:27
MaD_co schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:05:
[...]

Ja, hier ook dubbele afschrijving en paypal.
Straks maar eens even mailen
InfoTracer schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:56:
[...]

Ja hier ook een dubbele afschrijving. Als betaalmethode heb ik PayPal.
Hallo allen! Met betrekking tot de dubbele betaling: heb contact gehad met Disney. Er is door een fout dubbel gefactureerd via mensen die met PayPal betalen. Disney is van het probleem op de hoogte en er wordt een terugboeking verwacht vandaag of morgen. Scheelt jullie weer contact opnemen met de helpdesk. De wachttijd is vrij lang ATM. Bij de Chat duurde '<1 minuut' al gauw 20 minuten ;)

Wel spijtig dat ze niet meteen zelf in actie komen door PayPal-betalers er van op de hoogte te stellen dat er een foutje is gemaakt.

[Voor 13% gewijzigd door Frituurman op 13-01-2020 09:43]

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• lowo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 03-04 16:51
Frituurman schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:40:
[...]

[...]

[...]

Hallo allen! Met betrekking tot de dubbele betaling: heb contact gehad met Disney. Er is door een fout dubbel gefactureerd via mensen die met PayPal betalen. Disney is van het probleem op de hoogte en er wordt een terugboeking verwacht vandaag of morgen. Scheelt jullie weer contact opnemen met de helpdesk. De wachttijd is vrij lang ATM. Bij de Chat duurde '<1 minuut' al gauw 20 minuten ;)

Wel spijtig dat ze niet meteen zelf in actie komen door PayPal-betalers er van op de hoogte te stellen dat er een foutje is gemaakt.
Dit geldt ws alleen voor de maandbetalingen?
Bij mij (jaarabonnement) is via PayPal slechts 1x het jaarbedrag afgeschreven op 12 November.
Daarvoor heb ik het gratis proef/testabonnement gehad.

• Michaelg
Bij mij is het inmiddels opgelost. Er heeft een terugboeking plaats gevonden.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Woohoo, het hele tweede seizoen van Titans staat er op!

[Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 13-01-2020 21:07]

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 00:13
PcDealer schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:00:
Woohoo, het hele tweede seizoen van Titans staat er op!
Moet je wel bij de buren van Netflix zijn :+
Michaelg schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:47:
Bij mij is het inmiddels opgelost. Er heeft een terugboeking plaats gevonden.
Hier nog niet, maar ze zijn er dus wel mee bezig.

[Voor 29% gewijzigd door vuurtjih op 13-01-2020 20:11]

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:45

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mijn zusje loopt stage in Oostenrijk en ze dacht daar (logischerwijs) ook gewoon Disney+ te kunnen kijken, maar dat blijkt dus een beetje tegen te vallen.. In Oostenrijk is Disney+ nog niet en via een VPN (Private Internet Access) lukt het ook niet..

Zelf kijk ik het niet, dus dan maar opzeggen.. Dubbele facturering viel mij ook op vanmorgen, maar er is mij (ondanks contact met klantenservice) nog niks teruggeboekt.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

vuurtjih schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:11:
[...]
Moet je wel bij de buren van Netflix zijn :+
Whoops 8)7

• johnwoo
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 22:52

johnwoo

3S-GTE

Kuusj schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:18:
Mijn zusje loopt stage in Oostenrijk en ze dacht daar (logischerwijs) ook gewoon Disney+ te kunnen kijken, maar dat blijkt dus een beetje tegen te vallen.. In Oostenrijk is Disney+ nog niet en via een VPN (Private Internet Access) lukt het ook niet..

Zelf kijk ik het niet, dus dan maar opzeggen.. Dubbele facturering viel mij ook op vanmorgen, maar er is mij (ondanks contact met klantenservice) nog niks teruggeboekt.
En nu dacht ik dat binnen de EU er ook regelgeving was dat je je streaming content ook gewoon binnen andere EU-landen moet kunnen benaderen? Zolang dat niet voor langere tijd is uiteraard (net als bij telecom abo's). Dat was ook de reden dat Ziggo go tegenwoordig EU-breed werkt (ik heb ooit nog eens een raspi als VPN server gebruikt om Ziggo go vanuit EU te kunnen kijken...).

[edit] Ja dus, sinds 2018, zie: https://ec.europa.eu/digi...y-online-content-services
The Regulation on cross-border portability of online content services in the internal market (June 2017), also known as the portability regulation, enables consumers to access their portable online content services when they travel in the EU in the same way they access them at home. For instance, when a French consumer subscribes to CanalPlay film and series online services, the user will be able to watch the films and series available from that service in France, when he or she goes on holidays to Croatia or on a business trip to Denmark.

The portability regulation became applicable in all EU Member States on 1 April 2018.

Online content service providers like Netflix, MyTF1 or HBO will verify the subscriber's country of residence by using means such as payment details, the existence of an internet contract or by checking the IP address. All providers who offer paid online content services will have to follow the new rules
Dus eigenlijk zou je Disney+ ook gewoon moeten kunnen kijken, zolang je niet >3 maanden buiten Nederland verblijft. En anders zou iemand Disney er eens op moeten wijzen dat ze illegaal bezig zijn ;)
Of misschien had jij het toch ook in NL gebruikt en heeft Disney geconstateerd dat er tegelijkertijd vanuit NL en AT werd gekeken, en daarom de toegang vanuit AT geblokkeerd (de regels gaan over de abonnementshouder zelf, en jij kan niet tegelijk in NL en AT zijn...).

[Voor 41% gewijzigd door johnwoo op 13-01-2020 21:53]

Specs | Toyota MR2 Turbo

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

johnwoo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:45:
[...]
[knip]
Dus eigenlijk zou je Disney+ ook gewoon moeten kunnen kijken, zolang je niet >3 maanden buiten Nederland verblijft. En anders zou iemand Disney er eens op moeten wijzen dat ze illegaal bezig zijn ;)
Dat bevestigen ze zelf ook ;)

Kan ik Disney+ kijken als ik in het buitenland ben?

Portabiliteit geeft Europeanen de mogelijkheid om de Nederlandse versie van Disney+ te gebruiken wanneer je binnen de EU reist. Tijdens de gratis proefperiode is de portabiliteit optie mogelijk niet beschikbaar als onderdeel van je abonnement.

@Kuusj, misschien toch maar even D+ support benaderen?

A smile a day....

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 00:13
Kuusj schreef op maandag 13 januari 2020 @ 20:18:

Heb vannacht de terugboeking gehad, jij ook?

Edit: verwachte boekingsdatum is 22 Jan _O-
Maakt mij niet veel uit, maar wel bijzonder.

[Voor 7% gewijzigd door vuurtjih op 14-01-2020 08:58]

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:45

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

vuurtjih schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:25:
[...]

Heb vannacht de terugboeking gehad, jij ook?

Edit: verwachte boekingsdatum is 22 Jan _O-
Maakt mij niet veel uit, maar wel bijzonder.
Nope ik heb nog geen terugbetaling. Ik wacht het nog 2 dagen af en dan contacteer ik support weer.
hardware-lover schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:53:
[...]

Dat bevestigen ze zelf ook ;)

Kan ik Disney+ kijken als ik in het buitenland ben?

Portabiliteit geeft Europeanen de mogelijkheid om de Nederlandse versie van Disney+ te gebruiken wanneer je binnen de EU reist. Tijdens de gratis proefperiode is de portabiliteit optie mogelijk niet beschikbaar als onderdeel van je abonnement.

@Kuusj, misschien toch maar even D+ support benaderen?
Heb mijn zusje instructies gegeven, ben eens benieuwd waar ze mee aankomen.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:06

Polycom

Poes van goud

Disney plus is wel erg optimistisch met afschrijven, 12 jan €6,99 13 jan €6,99
Iemand nog meer last van dubbele afschrijvingen?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Polycom schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:59:
Disney plus is wel erg optimistisch met afschrijven, 12 jan €6,99 13 jan €6,99
Iemand nog meer last van dubbele afschrijvingen?
Als je de discussie boven je post leest, heb je het antwoord. ;)

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:06

Polycom

Poes van goud

Yorinn schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:08:
[...]

Als je de discussie boven je post leest, heb je het antwoord. ;)
Dat ging om PayPal. Maar goed, ze zijn aan het klooien bij de verwerking van de betalingen.

• Patrick_
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 03-04 16:25
2 weken geleden op vakantie geweest in Oostenrijk, Apple Tv meegenomen voor de kids met Disney+. Werkt direct, zonder VPN o.i.d.

Het is wel zo dat als je Disney+ opstart in een browser in een land waar het nog niet beschikbaar is er standaard op het scherm komt te staan dat het nog niet beschikbaar is. Rechtsboven de mogelijkheid om in te loggen en voila Ducktails :) . Misschien dat men dat over het hoofd ziet.

• jordy94
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15-01 16:54
Zelf baal ik er nog steeds van dat mijn LG TV uit 2015 niet wordt ondersteund.. In mijn ogen is een TV van 4/5 jaar niet oud. Apps als Netflix, YouTube, Videoland spelen zonder problemen af..

Heeft iemand enig idee of Disney in de toekomst ook oudere TV's gaat ondersteunen? Ik acht de kans zeer klein.. Zal ik dan echt een Chromecast moeten gaan aanschaffen? Echt zonde! 8)7

• Tr!gger
  • Laatst online: 03-04 17:03
Offline kijken buiten de EU (Fillipijnen) gaat ook niet met vooraf gedownloade films in NL om gezellig hier offline te kijken. Uiteraard ook niet met vpn.

Valt wel tegen. Offline heeft voor mij dus geen enkele meerwaarde en het systeem is erg brak buiten dat.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 03-04 16:27
Het dubbele factureringsverhaal heeft een staartje gekregen. Vandaag is voor de tweede keer een terugboeking geweest via PayPal. Ben ik heel slecht als ik hier verder niet achteraan ga? Aangezien Disney net 10 miljard heeft binnengehaald met hun films in 2019 denk ik wel dat ze het kunnen missen :-)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:37
Ik probeer Disney plus op mijn samsung Q80 op 1 of andere manier aan de praat te krijgen maar helaas..
Pittig detail, ik woon in BE.
Op de TV of iDevice kan ik NOG niet de app downloaden wegens regiolock :(

Via een kennis in NL kan ik inloggen op disney+ . Niet op de iPhone, maar wel op de site hier in chrome op de pc.
Op de Ipad lukt het ook via safari.

Maar als ik wil casten naar de tv via Chromecast krijg ik : video not found.

Iemand dit al werkende gekregen of zijn er omwegen?

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Michaelg
Frituurman schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 09:51:
Het dubbele factureringsverhaal heeft een staartje gekregen. Vandaag is voor de tweede keer een terugboeking geweest via PayPal. Ben ik heel slecht als ik hier verder niet achteraan ga? Aangezien Disney net 10 miljard heeft binnengehaald met hun films in 2019 denk ik wel dat ze het kunnen missen :-)
Ff goed kijken. Vandaag heeft bij mij namelijk pas de daadwerkelijke terugbetaling plaats gevonden. Dus vorige week kwam het bericht dat ze gingen terug betalen, en vandaag is pas het geld op me paypal bijgeschreven.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 03:23

[Voor 58% gewijzigd door Psyonara op 23-01-2020 01:16]

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:37
kazzzdafke schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:21:
Ik probeer Disney plus op mijn samsung Q80 op 1 of andere manier aan de praat te krijgen maar helaas..
Pittig detail, ik woon in BE.
Op de TV of iDevice kan ik NOG niet de app downloaden wegens regiolock :(

Via een kennis in NL kan ik inloggen op disney+ . Niet op de iPhone, maar wel op de site hier in chrome op de pc.
Op de Ipad lukt het ook via safari.

Maar als ik wil casten naar de tv via Chromecast krijg ik : video not found.

Iemand dit al werkende gekregen of zijn er omwegen?
Ondertussen via de XBOX omweg gevonden. Daar kan ik de regio zonder impact makkelijk veranderen naar NL en als ik dan naar de app store ga zie ik Disney+ ertussen staan. Even getest en... WERKT perfect!

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Angeloonie
  • Laatst online: 21:21

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tot nu toe eigenlijk weinig issues met de Disney+ apps (TV, iPhone en PC).

Maar wat gewoon bar slecht werkt is het volgen van wat er gekeken wordt. Ik ben op alle devices op hetzelfde profiel ingelogd, maar op de een of andere manier onthoudt hij niet (altijd) wat ik aan het kijken was.
Ik ben bijv. met Agents of SHIELD bezig, en afhankelijk van het apparaat ben ik volgens de ene bezig met S04E03, de ander zegt S02E18 en weer een ander geeft S04E06 aan. Kortom: dit loopt niet lekker synchroon.

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• vinno86
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:29
Ik kan voor heel wat tekenfilms ineens geen Nederlandse audio meer kiezen, o.a. Peter Pan en Belle en het Beest..

Voorheen waren die gewoon in het Nederlands beschikbaar en nu ineens niet meer..

• BaseT
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52
Hier bij Belle en Beest en Peter Pan op Ipad gewoon Nederlandse audio te selecteren. Heb nog niet op mijn tv getest.

Ik zie net dat Toy Story 4 nu ook beschikbaar is. Er komt dus nog steeds content bij.
Wel benieuwd of er ook wat meer volwassen content van Fox zal worden toegevoegd op korte termijn.

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Helaas niet. Disney plus wordt geacht family friendly te zijn. In de VS gaat dat soort content naar Hulu. Wij hebben vooralsnog pech.

I got a bad feeling about this.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb The Mandalorian en The World According to Jeff Goldblum gezien maar voor mijn gevoel staat er verder geen nieuwe content op of ik kijk er echt overheen.

Zijn er nog andere actie, thriller of comedy series oid?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Donstil schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:46:
Zijn er nog andere actie, thriller of comedy series oid?
National Geographic. Verder niets.

Mijn abo is afgelopen en ik vind het niet erg.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:12

Donstil

Grab them by the 🐈.

PcDealer schreef op zondag 2 februari 2020 @ 18:53:
[...]

National Geographic. Verder niets.

Mijn abo is afgelopen en ik vind het niet erg.
Ja die kant gaat het hier ook wel op. Geïntroduceerd met veel vuurwerk maar staat eigenlijk niets nieuws op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

renzo4000

*Doh!*

De content is nog niet shocking groot maar met twee kleine kinderen in huis vind ik het niet erg dat ik een jaar abbo heb afgesloten. Vanmiddag nog Toystory 4 gezien, hebben we ons prima mee vermaakt. Ik vind het dus niet zo'n probleem om 5 eurootjes te betalen per maand. Bedenk wel dat alles wat tijd nodig heeft, Netflix had ik het begin ook niet teveel content en veel oude meuk.

Daarnaast ook spotify, netflix en videoland. Alles bij elkaar genoeg content om ons te verzadigen ;)

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• TDB
renzo4000 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:33:
De content is nog niet shocking groot maar met twee kleine kinderen in huis vind ik het niet erg dat ik een jaar abbo heb afgesloten. Vanmiddag nog Toystory 4 gezien, hebben we ons prima mee vermaakt. Ik vind het dus niet zo'n probleem om 5 eurootjes te betalen per maand. Bedenk wel dat alles wat tijd nodig heeft, Netflix had ik het begin ook niet teveel content en veel oude meuk.

Daarnaast ook spotify, netflix en videoland. Alles bij elkaar genoeg content om ons te verzadigen ;)
ToyStory 4 op Disney+? Dat is voor mij een reden om weer eens een maandje lid te worden.

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06:32
Ik deel zelf een Disney+ account met anderen, en via anderen krijg ik weer zaken als Netflix. Goede deal voor een doorlopend abonnement.

Let wel op dat als account sharing ooit wordt aangepakt dat deze pool van abonnementen bij de streamingdiensten heel snel over zullen zijn. ;)

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 23:11
Ik had het afgesloten om alle Marvel films te kijken. Daarna eigenlijk geen gebruik van gemaakt, maar mijn broertjes hebben er veel plezier mee. Dan vind ik die 70 euro per jaar wel prima.

Ik kijk wel uit naar de Marvel series :)

iPhone 11 Pro Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True