Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NyceNL
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 17:11
Patrick_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:12:
2 weken geleden op vakantie geweest in Oostenrijk, Apple Tv meegenomen voor de kids met Disney+. Werkt direct, zonder VPN o.i.d.

Het is wel zo dat als je Disney+ opstart in een browser in een land waar het nog niet beschikbaar is er standaard op het scherm komt te staan dat het nog niet beschikbaar is. Rechtsboven de mogelijkheid om in te loggen en voila Ducktails :) . Misschien dat men dat over het hoofd ziet.
Als ik dit doe (Duitsland) krijg is nogsteeds : ''Disney+ is niet beschikbaar op jouw locatie. Ga naar help.disneyplus.com voor meer

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16:11
NyceNL schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:19:
Als ik dit doe (Duitsland) krijg is nogsteeds : ''Disney+ is niet beschikbaar op jouw locatie. Ga naar help.disneyplus.com voor meer
VPN naar huis? :)

• NyceNL
Dus een vpn van Duitsland naar Duitsland :9 Nee maar zonder gekheid.

Die post wat ik quote, gaf juist aan dat het zonder vpn werkte.

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:15
Inderdaad, ik hier in BE kan ook Disney + kijken.
Als je op het scherm komt dat het niet beschikbaar is, aanloggen met een werkende NL account.
Dan kan je gewoon kijken.

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• funrider
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:18
Disney heeft bekend gemaakt dat Hulu in 2021 naar Europa komt! Eindelijk dus ook alles boven PG13 content die niet op Disney+ komt, maar onderbrengen bij Hulu.

Momenteel kost Hulu in de Verenigde Staten $5.99 met reclames en $11.99 wanneer de kijker (vrijwel) zonder reclames wil streamen.

Er is echter een bundel beschikbaar, waardoor je in combinatie met ESPN+ (een Amerikaans sportkanaal) een korting van 27% krijgt op de bundel met het goedkoopste abonnement van Hulu (van $17.97 voor $12.99) daarbij moet wel opgemerkt worden dat de 12.99 dollar p/mnd dus de Hulu versie met reclame is.

bron 1, bron 2 Help page Hulu bundle, bron 3

funrider wijzigde deze reactie 05-02-2020 14:56 (4%)

• Robinho96
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 18:12
funrider schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:47:
Disney heeft bekend gemaakt dat Hulu in 2021 naar Europa komt! Eindelijk dus ook alles boven PG13 content die niet op Disney+ komt, maar onderbrengen bij Hulu.

Momenteel kost Hulu in de Verenigde Staten $5.99 met reclames en $11.99 wanneer de kijker (vrijwel) zonder reclames wil streamen.

Er is echter een bundel beschikbaar, waardoor je in combinatie met ESPN+ (een Amerikaans sportkanaal, mogelijk in Nederland vergelijkbaar of vervangbaar door het onder The Walt Disney Company vallende Fox Sports) een korting van 27% krijgt op de bundel met het goedkoopste abonnement van Hulu (van $17.97 voor $12.99) daarbij moet wel opgemerkt worden dat de 12.99 dollar p/mnd dus de Hulu versie met reclame is.

bron 1, bron 2 Help page Hulu bundle, bron 3
Fox Sports zat niet bij de overname, enkel het gedeelte met filmstudio's is overgenomen.

• funrider
Robinho96 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:53:
[...]

Fox Sports zat niet bij de overname, enkel het gedeelte met filmstudio's is overgenomen.
Ah dank ik heb het aangepast. Ik had dat van de Nederlandse bron overgenomen.

funrider wijzigde deze reactie 05-02-2020 14:57 (3%)

• Robinho96
  • Registratie: januari 2012
funrider schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 14:56:
[...]

Ah dank ik heb het aangepast. Ik had dat van de Nederlandse bron overgenomen.
Mijn excuses, blijkbaar zijn volgens Wikipedia de internationale Fox-netwerken (dus alles buiten US en Australië) in handen van Disney. Het is nogal verwarrend op die manier. Dat zal waarschijnlijk zijn omdat in die landen wel ESPN verkrijgbaar is.

Robinho96 wijzigde deze reactie 05-02-2020 15:18 (8%)

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Disney brengt Hulu naar Europa

Ik plaats dit bericht hier, aangezien Disney eigenaar is van de Amerikaanse streamingdienst Hulu en er hier straks wellicht (net zoals in Amerika) ook een combi abonnement (D+ / Hulu) voor komt.

Dit is wel heel mooi nieuws! :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• ed1703
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online

ed1703

I'm still learning...

KillerBee schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:22:

Ik plaats dit bericht hier, aangezien Disney eigenaar is van de Amerikaanse streamingdienst Hulu en er hier straks wellicht (net zoals in Amerika) ook een combi abonnement (D+ / Hulu) voor komt.

idd.. om echt de concurrentie met netflix aan te gaan hebben ze ook eigenlijk geen keus.
Nu nog een leuke combikorting om 2-in1 te nemen en netflix zal dat wel gaan merken.

12x300Wp TrinaSolar black op het westen, SE 3k WaveHD, speelt/werkt met Cisco (ISE, Nexus, Catalyst), Mikrotik, Ubiquiti (edge+unifi), VMWare, RaspBerry PI, Debian, Ubuntu, Domoticz en Synology.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
ed1703 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:28:
[...]

idd.. om echt de concurrentie met netflix aan te gaan hebben ze ook eigenlijk geen keus.
Nu nog een leuke combikorting om 2-in1 te nemen en netflix zal dat wel gaan merken.
Ik denk dat het niet zo zeer was om de concurrentie aan te gaan met netflix, maar meer om dezelfde dingen aan te kunnen bieden zoals in de VS en niet allemaal rare constructies moet bedenken.
Disney wil D+ namelijk "family friendly" houden dus alle dingen die daar niet onder passen schuiven ze in de VS naar Hulu, zoals Marvel dingen of dingen van FX, en aangezien Hulu hier nog niet was kon dat niet dus dan moesten ze het of toch op D+ doen, wat ze dus niet willen want dan zit er verschil in de D+ tussen landen, of de rechten verkopen aan andere en dat levert hun minder op of ze riskeerde dat mensen toch weer gaan downloaden.
Al met al had ik het dus wel al verwacht dat het ging gebeuren maar alsnog super nieuws, wordt dan nog afwachten hoe lang het duurt voordat ze de rechten van bijvoorbeeld Handsmaid Tale terug hebben en het dan hier in Europa ook op Hulu komt.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:34
Ik kijk persoonlijk meer uit naar de komst van Hulu dan de content die ik op Disney+ heb gezien. Als je geen fan bent van Star Wars dan is het in mijn ogen als volwassen kijker snel gedaan.

• ed1703
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online

ed1703

I'm still learning...

NotSoSteady schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:38:
Ik kijk persoonlijk meer uit naar de komst van Hulu dan de content die ik op Disney+ heb gezien. Als je geen fan bent van Star Wars dan is het in mijn ogen als volwassen kijker snel gedaan.
Hier net zo, als die content ook de variatie heeft als netflix ben ik ook wel bereid om zowel netflix als hulu te nemen. Ik mag graag naar de star wars films kijken, maar zelfs die paar euro per maand is mij een brug te ver, om het alleen voor die content te nemen.

12x300Wp TrinaSolar black op het westen, SE 3k WaveHD, speelt/werkt met Cisco (ISE, Nexus, Catalyst), Mikrotik, Ubiquiti (edge+unifi), VMWare, RaspBerry PI, Debian, Ubuntu, Domoticz en Synology.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:59

Donstil

Grab them by the 🐈.

renzo4000 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:33:
De content is nog niet shocking groot maar met twee kleine kinderen in huis vind ik het niet erg dat ik een jaar abbo heb afgesloten. Vanmiddag nog Toystory 4 gezien, hebben we ons prima mee vermaakt. Ik vind het dus niet zo'n probleem om 5 eurootjes te betalen per maand. Bedenk wel dat alles wat tijd nodig heeft, Netflix had ik het begin ook niet teveel content en veel oude meuk.
Ik heb ook een kleine maar die is met 12 maanden oud nog niet opgegroeid met Disney, dat is dus (nog) niet echt een pluspunt hier.

Over de content ben ik het niet helemaal eens, Netflix had dan misschien ook niet zoveel aan het begin maar wel bakken meer nieuwe content dan Disney+ nu heeft. Disney+ moet het nu vooral hebben van (goeie) dingen die je al gezien kunt hebben.

Aah dat kan wel eens tof zijn inderdaad. Nu ben ik niet voor reclame en zeker niet als je ook betaald maar het is (in de vs althans) wel een erg grote Library.

Donstil wijzigde deze reactie 06-02-2020 20:28 (26%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17:29

PcDealer

HP ftw \o/

Ik plaats dit bericht hier, [...].
Beter een news submit doen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• funrider
Die is al opgenomen in dit bericht van 5 januari 08.01, daarnaast had ik om 14.47 uur die dag ook al dit bericht in dit topic geplaatst ;) Ik kan niet wachten om Hulu in Nederland uit te proberen. Ik zou dan gaan voor een los abonnement overigens omdat ik momenteel nog geen meerwaarde zie in Disney+ aangezien ik Netflix zeker wil aan blijven houden (en NPO Start Plus).

funrider wijzigde deze reactie 10-02-2020 10:51 (19%)

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Ik ken de content van Hulu niet, maar welke content gaat dat ons brengen naast Dinsey+ en Netflix bijvoorbeeld?

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:27
RodeStabilo schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:17:
Ik ken de content van Hulu niet, maar welke content gaat dat ons brengen naast Dinsey+ en Netflix bijvoorbeeld?
The Handmaid's Tale bijvoorbeeld. Al kun je die in NL ook via Videoland zien.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

funrider schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:50:
[...]

Die is al opgenomen in dit bericht van 5 januari 08.01, daarnaast had ik om 14.47 uur die dag ook al dit bericht in dit topic geplaatst ;) Ik kan niet wachten om Hulu in Nederland uit te proberen. Ik zou dan gaan voor een los abonnement overigens omdat ik momenteel nog geen meerwaarde zie in Disney+ aangezien ik Netflix zeker wil aan blijven houden (en NPO Start Plus).
:o Wat duf van mij, meestal check ik juist eerst of een nieuwtje niet toevallig al is geplaatst, dat ben ik in dit geval zo te zien vergeten, excusez moi :$
Het zal vast aan mijn enthousiasme hebben gelegen :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:00

Polycom

Poes van goud

Vandaag een mail gekregen dat mijn payment information incorrect zou zijn en dat ze mijn abbo gaan stop zetten, twee weken nadat ze een maand dubbel hebben afgeschreven. 8)7

Nou prima, ze zoeken het maar uit.

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 16-02 21:52
Hier doet Dolby Vision het op moment niet,kan iemand hier met een Dolby Vision toestel een check doen ?

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• ArthurMorgan
  • Niet online
Endgame opgestart, werkt gewoon hier (LG C9)

I got a bad feeling about this.

• jori040
ArthurMorgan schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:24:
Weet even niet wat er mis was maar het werkt weer.

• jori040
ArthurMorgan schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:24:
Toch nog een probleem.

Probleem is dat Dolby Vision spontaan niet meer via de soundbar verstuurd word en dat is raar want met een UHD-Bluray doet hij het wel.Sinds ik de soundbar[Sony ht-zf9] nu een week of drie heb is dit probleem nu voor het eerst.

Zonder soundbar doet de app het wel.

jori040 wijzigde deze reactie 14-02-2020 16:17 (4%)

• NyceNL
kazzzdafke schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:42:
Inderdaad, ik hier in BE kan ook Disney + kijken.
Als je op het scherm komt dat het niet beschikbaar is, aanloggen met een werkende NL account.
Dan kan je gewoon kijken.
Ik heb weer een lopend abbo. Zodra ik in Duitsland inlog krijg ik gewoon weer de Service Unavailable.

Ik moet dan alle data van de app verwijderen, VPN naar amerika open gooien, inloggen en dan kan ik kijken. Maar dit werkt niet altijd.. Heel raar dat jullie aangeven dat het gewoon kan zonder vpn trucjes

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 18:32
NyceNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:36:
[...]

Ik heb weer een lopend abbo. Zodra ik in Duitsland inlog krijg ik gewoon weer de Service Unavailable.

Ik moet dan alle data van de app verwijderen, VPN naar amerika open gooien, inloggen en dan kan ik kijken. Maar dit werkt niet altijd.. Heel raar dat jullie aangeven dat het gewoon kan zonder vpn trucjes
Ik kreeg bij het aanmelden de keus om het ook in het buitenland te gebruiken en moest dat dan verifieren met een CC. Gelukkig heb ik een prepaid CC op naam staan en het was instant geregeld. Kan nu gewoon overal kijken, waar ik maar wil :D

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:51
Al een tijdje geen gebruik meer gemaakt van Disney+, maar onthoud Disney onderhand waar je gebleven bent met een serie? Was voor mij de reden even geen gebruik te maken van hun app, want dat hadden ze na 3 maanden nog niet opgelost. 8)7

https://alletop5lijstjes.nl

• NyceNL
CryptoNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:23:
Al een tijdje geen gebruik meer gemaakt van Disney+, maar onthoud Disney onderhand waar je gebleven bent met een serie? Was voor mij de reden even geen gebruik te maken van hun app, want dat hadden ze na 3 maanden nog niet opgelost. 8)7
Bedoel je bij welke aflevering, of waar je in een aflevering bent gebleven?
Lampuhkap schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:22:
[...]

Ik kreeg bij het aanmelden de keus om het ook in het buitenland te gebruiken en moest dat dan verifieren met een CC. Gelukkig heb ik een prepaid CC op naam staan en het was instant geregeld. Kan nu gewoon overal kijken, waar ik maar wil :D
Ik betaal via de playstore, die in nederland ingesteld staat.

NyceNL wijzigde deze reactie 17-02-2020 11:25 (33%)

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 16:51
Bij welke aflevering inderdaad. Disney+ onthield dat nooit, is dat inmiddels gefixed?

https://alletop5lijstjes.nl

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja dat werkt nu gewoon.

Het is alleen zo dat je wel echt op de melding van de volgende aflevering moet wachten voor je afsluit, anders wil hij naar dat moment terug gaan in de aflevering die je keek.
Ook is het niet eenvoudig om via het menu verder kijken naar de verschillende afleveringen te gaan van de serie.

ArthurMorgan wijzigde deze reactie 17-02-2020 11:38 (86%)

I got a bad feeling about this.

• Lampuhkap
NyceNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:25:
[...]

Bedoel je bij welke aflevering, of waar je in een aflevering bent gebleven?

[...]

Ik betaal via de playstore, die in nederland ingesteld staat.
Ja, ik ook. En toch werd er via Disney+ gevraagd om verificatie. Als die verificatie geslaagd is (duurt een minuutje ofzo) kan je gewoon door de hele wereld heen met je account aan de slag

• FightingFalcon
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:30
Lampuhkap schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:37:
[...]

Ja, ik ook. En toch werd er via Disney+ gevraagd om verificatie. Als die verificatie geslaagd is (duurt een minuutje ofzo) kan je gewoon door de hele wereld heen met je account aan de slag
Wil dit zeggen dat je via NL een account kan maken en dan verifiëren met paypal bv en dan toch in België kijken ?

Als dat zo is dan bestel ik direct een Apple TV 4K ...

• Lampuhkap
FightingFalcon schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:39:
[...]

Wil dit zeggen dat je via NL een account kan maken en dan verifiëren met paypal bv en dan toch in België kijken ?

Als dat zo is dan bestel ik direct een Apple TV 4K ...
Verifieren met CC. Niet met Paypal. CC,

• NyceNL
Lampuhkap schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:37:
[...]

Bijzonder. Heb die vraag nog niet gezien, kan er zo snel ook niets over vinden dat ze dit doen. Hopen dat het maar een keer op popt dan

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• Lampuhkap
NyceNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:52:
[...]

Bijzonder. Heb die vraag nog niet gezien, kan er zo snel ook niets over vinden dat ze dit doen. Hopen dat het maar een keer op popt dan
Disney+ kijken in het buitenland
Disney heeft aangegeven dat Europeanen de mogelijkheid krijgen om ook in het buitenland films en series te kijken via Portabiliteit. Tijdens de gratis proefperiode is de portabiliteit optie niet beschikbaar als onderdeel van je abonnement, dit kun je wel inschakelen via de accountinstellingen zodra je betalend abonnement in gaat.

https://www.appletips.nl/disney-plus-handleiding/#buitenland

Can I watch Disney+ when I am travelling abroad?

Yes, when you are abroad, you can watch your downloaded series and movies in offline mode. If you are abroad and online where Disney+ is available, you will also be able to stream content that is available in that country.

If you live in the EU, you can enjoy the version of Disney+ available in your home country while travelling within the 28 EU Member States or Norway, Lichtenstein, and Iceland. The version of Disney+ available in your home country is available only if Disney has verified that your home country is in the EU.

While travelling abroad in the EU, you may see a message that Disney+ is not available in your location. If you see that message, and we have verified your EU residence, you will still be able to access the version of Disney+ available in your home country by simply logging into your account .

How can I verify my home country?

I purchased Disney+ with a Credit Card or through iDeal directly on the Disney+ website
In this case, we have already verified your EU home country, and you can stream Disney+ in another EU country by simply logging in

I purchased Disney+ through PayPal or through Apple, Google, or another third-party
You will need to perform a zero-auth transaction* to verify that your home country is in the EU. Please visit this page to complete the verification: https://www.disneyplus.com/portability
To learn more about downloading and watching offline, please see this article. If you have additional questions, please contact Customer Service at one of the channels below for assistance.

*A zero-auth transaction is a zero cost verification of your payment method, which allows us to confirm your location of residence in the EU. The payment method used for verification will not be charged.

https://help.disneyplus.c...bdbecc4100a2af56e0f961944

Lampuhkap wijzigde deze reactie 17-02-2020 12:44 (58%)

• NyceNL
Lampuhkap schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:41:
[...]

Disney+ kijken in het buitenland
Disney heeft aangegeven dat Europeanen de mogelijkheid krijgen om ook in het buitenland films en series te kijken via Portabiliteit. Tijdens de gratis proefperiode is de portabiliteit optie niet beschikbaar als onderdeel van je abonnement, dit kun je wel inschakelen via de accountinstellingen zodra je betalend abonnement in gaat.

https://www.appletips.nl/disney-plus-handleiding/#buitenland

Can I watch Disney+ when I am travelling abroad?

Yes, when you are abroad, you can watch your downloaded series and movies in offline mode. If you are abroad and online where Disney+ is available, you will also be able to stream content that is available in that country.

If you live in the EU, you can enjoy the version of Disney+ available in your home country while travelling within the 28 EU Member States or Norway, Lichtenstein, and Iceland. The version of Disney+ available in your home country is available only if Disney has verified that your home country is in the EU.

While travelling abroad in the EU, you may see a message that Disney+ is not available in your location. If you see that message, and we have verified your EU residence, you will still be able to access the version of Disney+ available in your home country by simply logging into your account .

How can I verify my home country?

I purchased Disney+ with a Credit Card or through iDeal directly on the Disney+ website
In this case, we have already verified your EU home country, and you can stream Disney+ in another EU country by simply logging in

I purchased Disney+ through PayPal or through Apple, Google, or another third-party
You will need to perform a zero-auth transaction* to verify that your home country is in the EU. Please visit this page to complete the verification: https://www.disneyplus.com/portability
To learn more about downloading and watching offline, please see this article. If you have additional questions, please contact Customer Service at one of the channels below for assistance.

*A zero-auth transaction is a zero cost verification of your payment method, which allows us to confirm your location of residence in the EU. The payment method used for verification will not be charged.

https://help.disneyplus.c...bdbecc4100a2af56e0f961944
Damn! Super, ga ik vanmiddag gelijk even naar kijken!
Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True