Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Na de vervroegde release van Frozen 2 en de release van Onward in onder andere de VS en India hield ik de afgelopen dagen nieuws rond een release in NL in de gaten. Officieel is er nog niets bekend over een releasedatum in NL, maar vandaag opeens wel een hit op Google met Nederlandse omschrijving en url naar Disney+. Op Disney+ zelf nog niet zichtbaar, maar er lijkt dus wel wat in de pijplijn te zitten op korte termijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0_oEgVLrcJtShAW6YiKwoGDwc4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jl3CblrjVZ6Yov6mU1NDFGPF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
KlaasjeNL schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:16:
Na de vervroegde release van Frozen 2 en de release van Onward in onder andere de VS en India hield ik de afgelopen dagen nieuws rond een release in NL in de gaten. Officieel is er nog niets bekend over een releasedatum in NL, maar vandaag opeens wel een hit op Google met Nederlandse omschrijving en url naar Disney+. Op Disney+ zelf nog niet zichtbaar, maar er lijkt dus wel wat in de pijplijn te zitten op korte termijn.

[Afbeelding]
Film distributie rechten is een zooitje in film land. De producent (Disney) hoeft niet hetzelfde te zijn als de distributeur. Verschilt per land. Dus kan best zo zijn dat ze moeten wachten tot de bios release afgelopen zou zijn.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:49
Night at the Museum: Secret of the Tomb staat nu ook op Disney+ maar dan als Nacht in het Museum: Het Geheim in het Tombe.
Alleen de eerste Night at the Museum moet nog verschijnen en deze zou ook gister uitkomen volgens https://www.streamwijzer....verschijnen-films-series/.
Ben dus benieuwd of ze deze alsnog gaan toevoegen.

Overigens heeft Avatar nu eindelijk Nederlandse ondertiteling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Nou, we wonen dus in Duitsland maar kijken eigenlijk al een tijd via NordVPN de Nederlandse variant zodat onze peuter het ook allemaal kan verstaan, totdat Disney+ in Duitsland zelf beschikbaar kwam.

Begin deze maand was het dan zo ver, geen VPN meer nodig om Disney+ te kijken....

Maar toch krijgen ze het zover om dan niet alle talen beschikbaar te maken. Dit had ik dus eigenlijk totaal niet verwacht van Disney omdat het hun eigen content is...

Dus nu moeten we alsnog een VPN abo nemen om Nederlandse films te kunnen kijken. Pffft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

@demo31051987 Dan kan je beter geen NordVPN nemen als ik namelijk veibind met een NL server dan krijg ik alleen login pagina te zien en kan niet inloggen. Disney+ werkt met deze VPN iig niet. Niet vanuit het Verenigd Koninkrijk iig.

[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 26-04-2020 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 08:49
Meer mensen problemen met het afspelen van films of series op een Samsung tv? Bij mij start geen enkele film of serie op hij blijft laden. Op de telefoon en LG werkt het wel gewoon

Afgelopen dagen heeft het nog gewerkt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VirinR
Star Wars: The Rise of Skywalker komt op 5 mei op Disney+

Edit: tweet van Disney+

[ Voor 49% gewijzigd door VirinR op 27-04-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:35

gws24

Thinking is hard!

VirinR schreef op maandag 27 april 2020 @ 08:53:

Edit: tweet van Disney+ [Embed]
Alleen beetje jammer dat in de rest van de werled het op 4 mei al beschikbaar is maar in NL niet vanwege dodenherdenking (https://www.nu.nl/film/60...een-dag-later-online.html). Ik zou zeggen laat iedereen lekker zelf bepalen of ze het op 4 mei al willen zien.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
gws24 schreef op maandag 27 april 2020 @ 18:22:
[...]
Alleen beetje jammer dat in de rest van de werled het op 4 mei al beschikbaar is maar in NL niet vanwege dodenherdenking (https://www.nu.nl/film/60...een-dag-later-online.html). Ik zou zeggen laat iedereen lekker zelf bepalen of ze het op 4 mei al willen zien.
Classificeer je een dag later echt als ‘beetje jammer’?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:35

gws24

Thinking is hard!

meesje schreef op maandag 27 april 2020 @ 18:54:
[...]

Classificeer je een dag later echt als ‘beetje jammer’?
Ik denk dat je die term te zwaar opneemt, was zeker niet zo bedoeld want een dag is natuurlijk niks ;) . Vind de hele reden echter gewoon onzin want de mensen die de doden willen herdenken kunnen dat ook doen als de film er wel op staat.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:33

The Chosen One

Zie signature!

Precies, dat is aan ons niet aan Disney. Dit schept alleen maar een precedent.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 18:10
Tsja, en anderen zouden het wellicht respectloos vinden om een film waarin ongetwijfeld flink gevochten wordt, uit te brengen op de dag dat we onze oorlogsslachtoffers herdenken.
En dan denk ik dat Disney liever een dag wacht, dan voor respectloos uitgemaakt te worden. Amerikaans bedrijf, oorlogsslachtoffers en veteranen zijn wat meer een ding daar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Nu nog de Holiday Special in HD.

Moet toch iets hebben om het bezoek na de marathon het huis uit te krijgen?! :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

The Zep Man schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:37:
[...]
Nu nog de Holiday Special in HD.

Moet toch iets hebben om het bezoek na de marathon het huis uit te krijgen?! :+
Tot die tijd kan je altijd de review nog kijken:
YouTube: Nostalgia Critic: The Star Wars Holiday Special

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:11
Waarom staan de 5 X-Men films (1, 2, The Last Stand, First Class, Dark Phoenix) en de spin-off Origins Wolverine er wel op, maar Days of Future Past en Apocalypse niet? Ook The Wolverine, Logan en de Deadpool films zijn niet te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door P-Rock op 02-05-2020 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
P-Rock schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 23:13:
Waarom staan de 5 X-Men films (1, 2, The Last Stand, First Class, Dark Phoenix) en de spin-off Origins Wolverine er wel op, maar Days of Future Past en Apocalypse niet? Ook The Wolverine, Logan en de Deadpool films zijn niet te vinden.
Deadpool is niet kindvriendelijk.

Blijkbaar bannen ze alles https://www.want.nl/disney-weigert-deadpool-family-guy/

[ Voor 10% gewijzigd door New Yorker op 03-05-2020 06:03 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:08

Robtimus

me Robtimus no like you

Zijn DoFP en Apocalypse dan geweldadiger dan Last Stand of Dark Phoenix? Die hebben allemaal dezelfde rating, net zoals The Wolverine. Logan en Deadpool hebben inderdaad een hogere rating, dus daarvan snap ik het wel, maar niet DoFP, Apocalypse of The Wolverine.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:01

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

De_Bastaard schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:47:
Nou, we wonen dus in Duitsland maar kijken eigenlijk al een tijd via NordVPN de Nederlandse variant zodat onze peuter het ook allemaal kan verstaan, totdat Disney+ in Duitsland zelf beschikbaar kwam.

Begin deze maand was het dan zo ver, geen VPN meer nodig om Disney+ te kijken....

Maar toch krijgen ze het zover om dan niet alle talen beschikbaar te maken. Dit had ik dus eigenlijk totaal niet verwacht van Disney omdat het hun eigen content is...

Dus nu moeten we alsnog een VPN abo nemen om Nederlandse films te kunnen kijken. Pffft.
Film in de gaten houden. Het duurde hier ook maanden voordat de Nederlandse audiotrack van A Nightmare Before Christmas werd toegevoegd (terwijl de film al vanaf launch op D+ staat)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:50
Robtimus schreef op zondag 3 mei 2020 @ 13:34:
Zijn DoFP en Apocalypse dan geweldadiger dan Last Stand of Dark Phoenix? Die hebben allemaal dezelfde rating, net zoals The Wolverine. Logan en Deadpool hebben inderdaad een hogere rating, dus daarvan snap ik het wel, maar niet DoFP, Apocalypse of The Wolverine.
In Frankrijk zijn ze wel beschikbaar (behalve Logan en Deadpool), misschien dat de rechten bij een andere partij liggen en komen ze later alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:11
Er is dus 0 % kans dat ze de Alien franchise zullen toevoegen.

Teleurstellend weer, Disney.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 15:44
P-Rock schreef op zondag 3 mei 2020 @ 21:07:
Er is dus 0 % kans dat ze de Alien franchise zullen toevoegen.

Teleurstellend weer, Disney.
Komt op Hulu i guess (andere dienst van Disney). Binnenkort komt er ook een DC Universe streamingsdienst trouwens _/-\o_

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:55
CryptoNL schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:13:
[...]
Komt op Hulu i guess (andere dienst van Disney). Binnenkort komt er ook een DC Universe streamingsdienst trouwens _/-\o_
Naar geruchten zou hulu volgend jaar ook naar Nederland komen en dan zal Disney (hopelijk) ook met een combo abonnement komen.

De DC Universe dienst zou toch een comic dienst zijn geen tv dienst?

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 04-05-2020 00:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:18
Caelorum schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:12:
[...]

Naar geruchten zou hulu volgend jaar ook naar Nederland komen en dan zal Disney (hopelijk) ook met een combo abonnement komen.
Laten we hopen dat disney ons dan weer verrast en Nederland weer een paar mnd als test gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 15:44
Caelorum schreef op maandag 4 mei 2020 @ 00:12:
[...]

De DC Universe dienst zou toch een comic dienst zijn geen tv dienst?
DC wil ook een tv dienst jazeker.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Onward is nu te koop bij iTunes en Pathé Thuis. Onward is vanaf 14 mei te huur bij dezelfde platformen dus waarschijnlijk zal de film kort daarna op Disney+ verschijnen.

Vandaag is ook de docu-serie Disney Gallery: The Mandalorian begonnen, elke week komt er een nieuwe aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:10
https://www.androidauthor...e-on-disney-plus-1102491/

Is dit ook in NL zo? Heb even geen disney+ meer, maar voor deze. Wil ik het iig wel weer een maandje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:13

TDB

paragon schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 05:31:
https://www.androidauthor...e-on-disney-plus-1102491/

Is dit ook in NL zo? Heb even geen disney+ meer, maar voor deze. Wil ik het iig wel weer een maandje proberen.
Lang antwoord: hier is al veel over gesproken in dit forum. Even checken hierboven.
Kort antwoord: yep, sinds vandaag.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 13:06

Staat er nu op.

Veel kijk plezier voor de mensen die de starwars serie willen afsluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 10:55
Ik kan er niets over vinden en ik vermoed dat het ijdele hoop is maar zou Disney+ niet wat vroeger naar België komen nu we toch allemaal thuis vastzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
The Right Stuff, een miniserie gebaseerd op het gelijknamige boek, komt deze herfst naar Disney+.

De serie was eerst gemaakt voor National Geographic, maar is nu verplaatst naar Disney+.
Leonardo DiCaprio is producent en Patrick J. Adams speelt één van de hoofdrollen.
Het lijkt er op dat dit één van de meer volwassenere series wordt van Disney+.

[YouTube: Behind the Scenes | The Right Stuff | Disney+]

[ Voor 16% gewijzigd door VirinR op 05-05-2020 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Het is momenteel meivakantie en ik ben met de kinderen deze week vrij. Omdat we toch nergens heen kunnen leek het me leuk om chronologisch het hele Star Wars verhaal met ze te gaan kijken. (I, II, II, Solo, Rogue One, IV - IX). Vinden ze te gek, maar gezien de leeftijd (10 en 11) hebben we wel de ondertiteling aan. Ik cast vanaf een iPhone 7 met de Disney+ app naar een Chromecast (oude model, de stick). Die is overigens via een netwerkkabel aangesloten en hapert verder nooit, nu ook niet, de verbinding is dus ok. Wat wel opvalt is dat de ondertitels af en toe haperen. Het geheel loop prima synchroon, maar enkele tientallen keren per film (schatting) zie je dat de ondertitels niet lijken te verschijnen, maar aan het einde van de tijd die er naar verwachting voor staat komt dat stukje ondertiteling dan toch nog heel even (te kort om te lezen, zelfs voor mij) in beeld en daarna gaat het weer even goed. En dit dus elke paar minuten, minimaal. Nou kan ik het verhaal nog prima volgen natuurlijk, maar voor de kinderen, en zeker de jongste, is dit natuurlijk best irritant. Iemand die dit herkend en (hopelijk) weet waar ik de oplossing moet zoeken? Ik ga de volgende film vanaf een ander toestel streamen, maar vermoed dat het ergens aan de chromecast kant zit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB

TDB

Jorizzz schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:10:
Het is momenteel meivakantie en ik ben met de kinderen deze week vrij. Omdat we toch nergens heen kunnen leek het me leuk om chronologisch het hele Star Wars verhaal met ze te gaan kijken. (I, II, II, Solo, Rogue One, IV - IX). Vinden ze te gek, maar gezien de leeftijd (10 en 11) hebben we wel de ondertiteling aan. Ik cast vanaf een iPhone 7 met de Disney+ app naar een Chromecast (oude model, de stick). Die is overigens via een netwerkkabel aangesloten en hapert verder nooit, nu ook niet, de verbinding is dus ok. Wat wel opvalt is dat de ondertitels af en toe haperen. Het geheel loop prima synchroon, maar enkele tientallen keren per film (schatting) zie je dat de ondertitels niet lijken te verschijnen, maar aan het einde van de tijd die er naar verwachting voor staat komt dat stukje ondertiteling dan toch nog heel even (te kort om te lezen, zelfs voor mij) in beeld en daarna gaat het weer even goed. En dit dus elke paar minuten, minimaal. Nou kan ik het verhaal nog prima volgen natuurlijk, maar voor de kinderen, en zeker de jongste, is dit natuurlijk best irritant. Iemand die dit herkend en (hopelijk) weet waar ik de oplossing moet zoeken? Ik ga de volgende film vanaf een ander toestel streamen, maar vermoed dat het ergens aan de chromecast kant zit...
Problemen met de ondertiteling herken ik niet (maak zelf gebruik van AppleTV), denk dat het idd aan de chromecast ligt.
Overigens is er ook nog een complete viewing lijst:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/741wyemffcx41.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
TDB schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:34:
[...]

Problemen met de ondertiteling herken ik niet (maak zelf gebruik van AppleTV), denk dat het idd aan de chromecast ligt.

[Afbeelding]
Die chronologische volgorde houd ik dus aan, maar dan alleen de films, niet de series.

Om mijn (en jouw) vermoeden dat het aan de Chromecast ligt te bevestigen probeer ik het vandaag even met een nieuwe versie van de Chromecast (kids hebben er sinds de coronacrisis allebei eentje), eens kijken of dat beter gaat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
@Jorizzz & @TDB Kijk ook eens naar machete order. Ik heb zo de hele reeks gekeken en vond het idee erachter erg goed:

https://www.nomachetejugg...-suggested-viewing-order/
https://www.nomachetejugg...ete-order-update-and-faq/

Voor diegenen die geen zin hebben om de links te lezen, de volgorde is als volgt:

IV,V,II,III,VI,VII,VIII,IX en daar achteraan nog rogue one en solo. Deel I staat hier niet bij omdat die weinig toevoegt aan het verhaal en dus optioneel is.

[ Voor 29% gewijzigd door Logic Lion op 08-05-2020 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Omdat ik het beu ben te wachten tot D+ officieel gaat lanceren in België heb ik nogmaals een poging gedaan voor een account aan te maken. Een account aanmaken is geen probleem, maar vanaf een betalingsmethode selecteren gaat het mis. Ik kan er geen gebruik van maken omdat de betalingsmethode niet overeenkomt met het land.

Vreemd genoeg krijg ik ook enkel de dollarprijzen de hele tijd te zien. Het maakt niet uit of ik met mijn VPN (surfshark) heb ingesteld op surfen uit Nederland, UK of USA, ik krijg altijd hetzelfde te zien.

Iemand die een werkende oplossing weet?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:59
Weet iemand of ondertussen de Nederlandse ondertiteling bij The Clone Wars is toegevoegd? Ik heb in het begin een abonnement speciaal hiervoor afgenomen, maar toen was er destijds geen Nederlands ondertiteling. Alleen Nederlandse audio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 09:50
@Poulske Nope, geen Nederlandse ondertiteling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
KoensSocialL schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 14:01:
Omdat ik het beu ben te wachten tot D+ officieel gaat lanceren in België heb ik nogmaals een poging gedaan voor een account aan te maken. Een account aanmaken is geen probleem, maar vanaf een betalingsmethode selecteren gaat het mis. Ik kan er geen gebruik van maken omdat de betalingsmethode niet overeenkomt met het land.

Vreemd genoeg krijg ik ook enkel de dollarprijzen de hele tijd te zien. Het maakt niet uit of ik met mijn VPN (surfshark) heb ingesteld op surfen uit Nederland, UK of USA, ik krijg altijd hetzelfde te zien.

Iemand die een werkende oplossing weet?
Om de betaling te regelen heb ik via een VPN een nieuw (Nederlands) Google account aangemaakt. Dit heb ik dan gekoppeld aan de play store als extra account. Daarna de Disney+ applicatie gedownload en dan de betaling gedaan via de Play Store (Belgische creditcard gekoppeld aan het nieuwe Google account).

Dit werkte gisteren voor mij perfect (ook via Surfshark).

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Thorchy schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 16:18:
[...]

Om de betaling te regelen heb ik via een VPN een nieuw (Nederlands) Google account aangemaakt. Dit heb ik dan gekoppeld aan de play store als extra account. Daarna de Disney+ applicatie gedownload en dan de betaling gedaan via de Play Store (Belgische creditcard gekoppeld aan het nieuwe Google account).

Dit werkte gisteren voor mij perfect (ook via Surfshark).
Dit was inderdaad de oplossing! Ik heb zelf voor Amerikaanse Google account gekozen en PayPal met gewone bankkaart kunnen koppelen! Heel erg bedankt voor de oplossing! O-)
Had ik maar eerder geweten dat het zo makkelijk was! |:(

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Klopt het dat Atmos uitstaat vanwege corona? Nieuwe receiver en wilde atmos graag uitproberen. Maar Netflix en prime werkt het prima, Disney+ niet helaas.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16
[...]

[Afbeelding]
Volgens mij loopt rebels gedurende de hele originele trilogie. Einde van rebels komt vziw overeen met episode VI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Hebben jullie ook dat als je een film voor de tweede keer bekijkt dat hij dan na afloop bij verder kijken blijft staan? Ik heb Avengers Infinity War nu iets van vier keer uitgekeken maar hij blijft bij verder kijken staan. Geldt ook voor andere films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:18
mr.JamesBond schreef op maandag 11 mei 2020 @ 00:42:
Hebben jullie ook dat als je een film voor de tweede keer bekijkt dat hij dan na afloop bij verder kijken blijft staan? Ik heb Avengers Infinity War nu iets van vier keer uitgekeken maar hij blijft bij verder kijken staan. Geldt ook voor andere films
Heb ik ook heel irritant, ik heb nog niet ontdekt hoe ik ze alsnog kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
baco101 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:04:
[...]
Heb ik ook heel irritant, ik heb nog niet ontdekt hoe ik ze alsnog kan verwijderen.
Bij mij werkt het opnieuw openen en dan helemaal tot het eind doorspoelen en dan die laatste 10s even laten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Jorizzz schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:10:
[...]

Die chronologische volgorde houd ik dus aan, maar dan alleen de films, niet de series.

Om mijn (en jouw) vermoeden dat het aan de Chromecast ligt te bevestigen probeer ik het vandaag even met een nieuwe versie van de Chromecast (kids hebben er sinds de coronacrisis allebei eentje), eens kijken of dat beter gaat...
Ik ook vanochtend heel vroeg begonnen aan Star Wars: Episode I: The Phantom Menace
Snap er nog niet veel van :D

Vroeger nooit Star Wars gekeken

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Jorizzz schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:10:
[...]

Dit blijkt dus inderdaad de oplossing. Bijzonder, want verder heb ik met geen enkele andere app problemen met het casten naar de 'oude' Chromecast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Caelorum schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:49:
[...]

Bij mij werkt het opnieuw openen en dan helemaal tot het eind doorspoelen en dan die laatste 10s even laten afspelen.
Zelfs dat werkt niet bij mij. Dan krijg ik een scherm met een aanbeveling met de knoppen ‘meer informatie’ en ‘afspelen’. Vervolgens klik ik op meer informatie en dan op home en als ik naar beneden scroll staat de film er nog steeds, met de laatste tijdstamp voor ik hem uitkeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 18:10
Mars18 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:19:
[...]

Ik ook vanochtend heel vroeg begonnen aan Star Wars: Episode I: The Phantom Menace
Snap er nog niet veel van :D

Vroeger nooit Star Wars gekeken
Ik denk dat dat ook niet de meest toegankelijke kijkvolgorde is. Ik vind zelf Machete order wel ok. De schrijver daarvan stelt overigens voor om deel 1 helemaal over te slaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

mr.JamesBond schreef op maandag 11 mei 2020 @ 00:42:
Op welk systeem/OS/televisie is dat probleem?
Apps op verschillende platforms zijn niet geheel vergelijkbaar / doen wel eens anders.

[ Voor 9% gewijzigd door Fireshade op 11-05-2020 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Iemand een verklaring waarom een film als Cars 3 (AL) niet onder een kinderprofiel te vinden is, maar alleen onder volwassenenprofiel. Cars 1 en 2 zijn wel te vinden.

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Fireshade schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:18:
[...]

Op welk systeem/OS/televisie is dat probleem?
Apps op verschillende platforms zijn niet geheel vergelijkbaar / doen wel eens anders.
iOS, MacBook Pro (webversie) en LG app. Wel is het zo dat de LG app dit probleem soms niet heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Canis Lupus schreef op maandag 11 mei 2020 @ 14:34:
Iemand een verklaring waarom een film als Cars 3 (AL) niet onder een kinderprofiel te vinden is, maar alleen onder volwassenenprofiel. Cars 1 en 2 zijn wel te vinden.
Foutje. Iemand is vergeten het vinkje aan te zetten. Moana/vaiana was ook niet te vinden, nu wel geloof ik.
Je kan ze even een berichtje sturen via social media als je je er genoeg aan ergert.

Wat er te zien is in het kindergedeelte is in ieder geval niet gekoppeld aan de kijkwijzer.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 11-05-2020 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:58:
[...]

Foutje. Iemand is vergeten het vinkje aan te zetten. Moana/vaiana was ook niet te vinden, nu wel geloof ik.
Je kan ze even een berichtje sturen via social media als je je er genoeg aan ergert.

Wat er te zien is in het kindergedeelte is in ieder geval niet gekoppeld aan de kijkwijzer.
Vaiana hier nog steeds niet, inside out ook niet. Klantenservice beweerde dat het zo hoorde, toen was ik er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:37

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Snippertje schreef op zondag 10 mei 2020 @ 19:59:
Klopt het dat Atmos uitstaat vanwege corona? Nieuwe receiver en wilde atmos graag uitproberen. Maar Netflix en prime werkt het prima, Disney+ niet helaas.
Ja helaas wel, keek hier bijna alles op Atmos en sinds het terugdraaien van de bitrate e.d. is Atmos hier ook niet meer te krijgen, alleen 5.1 . Erg jammer idd! Laten we hopen dat t snel weer aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR

De Broadway-musical Hamilton komt op 3 juli naar Disney+. Deze filmversie zou in de oktober 2021 uitkomen in de bioscopen maar Disney heeft de release vervroegd.
De originele cast van de musical keert terug dus Lin-Manuel Miranda is terug als Alexander Hamilton. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:08

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

mr.JamesBond schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:32:
[...]

Zelfs dat werkt niet bij mij. Dan krijg ik een scherm met een aanbeveling met de knoppen ‘meer informatie’ en ‘afspelen’. Vervolgens klik ik op meer informatie en dan op home en als ik naar beneden scroll staat de film er nog steeds, met de laatste tijdstamp voor ik hem uitkeek
Bij mij werkt het soms door het op een compleet ander device te doen. In de LG app en browser kwam een film steeds terug. Toen ik de app op m'n telefoon gebruikte en doorspoelde naar het einde bleef die ook weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53

reaL_G

G

[...]

[Afbeelding]
Als ze mandalorian erbij zetten, moet ze lego star wars toch ook doen?

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Pendaco schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 21:13:
[...]

Bij mij werkt het soms door het op een compleet ander device te doen. In de LG app en browser kwam een film steeds terug. Toen ik de app op m'n telefoon gebruikte en doorspoelde naar het einde bleef die ook weg.
Zal het straks proberen. Ik kijk alles op mijn MacBook Pro, dus kan op mijn iPhone en TV proberen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 08:00
De_Bastaard schreef op donderdag 23 april 2020 @ 23:47:

Ok hier wil ik dus even op terugkomen. Na lang gezeik met die VPN's en volgende geoblocking door Disney+ omdat ik een VPN gebruikte heb ik gisteren maar eens een livechat met ze gestart.

Resultaat is dat ze mijn account nu hebben omgezet naar Nederlands (iets met portability) en dat we dus nu ook al wonen we in Duitsland, gewoon de Nederlandse audio & ondertiteling hebben 8-). Mooi opgelost door ze _/-\o_

Duits is komen te vervallen maar daar lig ik niet echt wakker van :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Laatst online: 16-09 16:17
De_Bastaard schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:24:
[...]

Ok hier wil ik dus even op terugkomen. Na lang gezeik met die VPN's en volgende geoblocking door Disney+ omdat ik een VPN gebruikte heb ik gisteren maar eens een livechat met ze gestart.

Resultaat is dat ze mijn account nu hebben omgezet naar Nederlands (iets met portability) en dat we dus nu ook al wonen we in Duitsland, gewoon de Nederlandse audio & ondertiteling hebben 8-). Mooi opgelost door ze _/-\o_

Duits is komen te vervallen maar daar lig ik niet echt wakker van :X.
mooie actie van disney!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
The Simpsons is vanaf 28 mei te streamen in de originele 4:3 beeldverhouding.

Daarnaast heeft Disney een nieuwe Muppets show aangekondigd, namelijk Muppets Now.
Deze komt uit op 31 juli, maar niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Had een raars dingetje met de mobiele app. Als ik de app startte kon ik alleen voorbij inloggen komen als ik WiFi uitzette en op 4g inlog. Dan kom ik een serie starten en als ik aan het streamen was kon ik weer switchen naar WiFi.

Dacht een rare bug dus de app maar is opnieuw geïnstalleerd nadat ik WiFi door en door getest had (resets en meerdere andere streaming apps). Na opnieuw installeren kom ik met geen mogelijkheid meer voorbij het inlogscherm in de app. Niet via WiFi, 4g of zelf via de web versie.

Iemand een idee? (Foutcode 90)

Disney stelt uiteraard dat het aan mijn kant ligt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de mensen die the Simpsons in 4:3 formaat willen, maar het niet direct kunnen vinden. Je moet gewoon naar de show toe, dan naar info, en dan afvinken dat je geremasterd wil.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

zwelgh

-**-

Zit je toevallig bij Caiway? Zij gebruiken dynamische ip-adressen of opgekochte reeksen ip- adressen die nog niet zijn geïndexeerd bij o.a. Disney+ en Prime Video. Ik zit met hetzelfde probleen.
Lynx schreef op zondag 24 mei 2020 @ 09:59:
Had een raars dingetje met de mobiele app. Als ik de app startte kon ik alleen voorbij inloggen komen als ik WiFi uitzette en op 4g inlog. Dan kom ik een serie starten en als ik aan het streamen was kon ik weer switchen naar WiFi.

Dacht een rare bug dus de app maar is opnieuw geïnstalleerd nadat ik WiFi door en door getest had (resets en meerdere andere streaming apps). Na opnieuw installeren kom ik met geen mogelijkheid meer voorbij het inlogscherm in de app. Niet via WiFi, 4g of zelf via de web versie.

Iemand een idee? (Foutcode 90)

Disney stelt uiteraard dat het aan mijn kant ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
zwelgh schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 22:18:
Zit je toevallig bij Caiway? Zij gebruiken dynamische ip-adressen of opgekochte reeksen ip- adressen die nog niet zijn geïndexeerd bij o.a. Disney+ en Prime Video. Ik zit met hetzelfde probleen.

[...]
Neej, zit bij ziggo en het is van het ene op het andere moment een issue.

Overige streamapps doen het gewoon. Al doet ziggo wel af en toe moeilijk, maar ook dat is gewoon.

[ Voor 11% gewijzigd door Lynx op 29-05-2020 19:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Net heb ik op mijn LG een update naar versie 1.2 2 gekregen. Eindelijk een muiscursor!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB

TDB

Is er eigenlijk al bekend wanneer Disney+ ATMOS weer gaat aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
Disney+ werkt al een tijd niet meer op Samsung TV's van en of voor 2016.
Tijd om op te zeggen dan maar..... of is er zicht op een snelle fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 07:35
Oh my, wat hebben ze gedaan met Artemis Fowl. Ik heb alle boeken gelezen, maar de film is echt slecht. De boeken hebben humor, dit is saai, traag en zonder enige chemie tussen de acteurs. Judi Dench zat blijkbaar nog in de rol uit Cats.

Special effects en plaatjes zijn top, dat wel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Linkser schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:31:
Disney+ werkt al een tijd niet meer op Samsung TV's van en of voor 2016.
Tijd om op te zeggen dan maar..... of is er zicht op een snelle fix?
Al eens geprobeerd de tv van de stroom af te halen, hebben wij ook wel eens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finniemc
  • Laatst online: 16-09 21:32
Ik heb nu elke vorm van "misschien is het niet zo slecht dat Disney alles opkoopt" die ik een jaar of 5 geleden had verloren.

Wat hebben ze in godsnaam met Artemis Fowl gedaan? Letterlijk alles wat de boeken interessant maakte hebben ze of eruit gehaald of door de mangel gehaald zodat er enkel nog wat middle-of-the-road pap overbleef.

Dit is slechter dan Eragon, Percy Jackson of de The Golden Compass films.

Zit ik met mijn zoon, beide grote fans van de boeken, te kijken en na 5 minuten hadden we beide al iets van "wat moet ik hier nu mee"?

[ Voor 14% gewijzigd door Finniemc op 14-06-2020 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Finniemc schreef op zondag 14 juni 2020 @ 12:38:
Ik heb nu elke vorm van "misschien is het niet zo slecht dat Disney alles opkoopt" die ik een jaar of 5 geleden had verloren.

Wat hebben ze in godsnaam met Artemis Fowl gedaan? Letterlijk alles wat de boeken interessant maakte hebben ze of eruit gehaald of door de mangel gehaald zodat er enkel nog wat middle-of-the-road pap overbleef.

Dit is slechter dan Eragon, Percy Jackson of de The Golden Compass films.

Zit ik met mijn zoon, beide grote fans van de boeken, te kijken en na 5 minuten hadden we beide al iets van "wat moet ik hier nu mee"?
Mja, behalve dat de verwijzingen naar religie en de kerk uit The Golden Compass zijn gehaald, is het toch best een redelijke verfilming?

Dat die verwijzingen eruit zijn gehaald kan ik nog wel begrijpen: het is een op kinderen/jongen tieners gerichte film en dan wil je geen media shitstorm van rechts in je smoel krijgen omdat je suggereert dat kinderen worden geschaad door de kerk en religie in het algemeen. Een boek kan daarmee nog wegkomen, maar een AAA blockbuster gericht op jongeren niet.

Maar gelukkig hebben de BBC en HBO samen een serie gebaseerd op His Dark Materials en als iemand het kan, dan zijn zij het het.

Qua Artemis Fowl: ik heb de boeken niet gelezen, maar vond de film best vermakelijk. Snap opeens ook waar de makers van Carnival Row (Amazon Prime) hun inspiratie vandaan hebben :)

Maar zoals met de meeste verfilmingen: het is altijd maar afwachten welk aspect van de boeken met kiest. De eerste drie Harry Potter-films waren vrijwel 1-op-1 verfilmingen van de boeken, maar The Order of the Phoenix liet weer hele stukken weg.

Deathly Hallows 1+2 waren relatief compleet, maar met name deel 1 was daardoor wat grauw en een beetje saai.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:59
@Heroic_Nonsense Met Harry Potter werden de boeken ook steeds dikker. Dus meer informatie waarbij je niet alles meer in de film kunt steken. Ook de reden om het laatste deel te splitsen. Het eerste deel van die zoektocht is gewoon saai. De actie komt pas na de helft. Dan heb je dat met de film ook op die manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Arunia schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:29:
@Heroic_Nonsense Met Harry Potter werden de boeken ook steeds dikker. Dus meer informatie waarbij je niet alles meer in de film kunt steken. Ook de reden om het laatste deel te splitsen. Het eerste deel van die zoektocht is gewoon saai. De actie komt pas na de helft. Dan heb je dat met de film ook op die manier.
Wellicht wat onduidelijk in mijn post, maar dat is ook wat ik bedoel. Je moet als filmmaker kiezen; eigenlijk had TOotP ook in twee films moeten worden gesplitst (is als ik me niet vergis ook het dikste HP-boek) als men niet een heel stuk had willen weglaten. Idem met THBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Duurt bij meer mensen het laden een stuk langer dan voorheen (vergeleken met maanden terug)?

Laden van zelfs clone wars (20min runtime) duurt echt 6-10 seconden soms.

Netflix en consorten werken veel sneller, ook is de afspeler (XB1 X) gewoon bedraad aangesloten met een prima snelheid (ziggo 250/25).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand helpen Disney+ op te zeggen?
Volgens hun eigen instructies:
Website inloggen, account, facturering en daar zie je opzeggen. Dat staat er dus niet.
Geprobeerd op firefox, chrome, edge (laptop) en op mobiel (android).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:38:
Kan iemand helpen Disney+ op te zeggen?
Volgens hun eigen instructies:
Website inloggen, account, facturering en daar zie je opzeggen. Dat staat er dus niet.
Geprobeerd op firefox, chrome, edge (laptop) en op mobiel (android).
Heb je hem via google? dan kan je in je account opzeggen bij abonnementen.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet via google gedaan, dat kon inderdaad ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wyZnQtgEnwlSDwQ668CYqdEJRc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FCD3FaIub9jsbN4GuOtGsfle.jpg?f=fotoalbum_large
Zo stom dat er niets staat om op te kunnen zeggen...

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2020 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:22
Als ik inlog op hun website en naar "account" ga, dan staat er onder account details "subscription". Als ik daarop klik kan ik Disney+ opzeggen of betalingsgegevens wijzigen.

Edit: geen idee of het er iets toe doet, maar ik betaal jaarlijks en heb via iDeal betaald.

[ Voor 21% gewijzigd door HappyPinguin op 18-06-2020 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyPinguin schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 23:01:
Als ik inlog op hun website en naar "account" ga, dan staat er onder account details "subscription". Als ik daarop klik kan ik Disney+ opzeggen of betalingsgegevens wijzigen.

Edit: geen idee of het er iets toe doet, maar ik betaal jaarlijks en heb via iDeal betaald.
Zo zou het ook moeten zijn.
Helaas hier geen mogelijkheid.
Ook betaald via ideal.
Bedankt, ik bel/mail morgen wel de helpdesk.

Edit:
Volgens de helpdesk komt dit omdat de betaling in behandeling is. Als het geld bij hun binnen is komt de optie om op te zeggen weer beschikbaar. Iets duidelijker vermelden was handig geweest. Afijn, ik kijk morgen nog eens op de accountpagina.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disney+ app op m'n android telefoon (android 9) moet geüpdate worden.....in de play store krijg ik niet compatibel te zien..... gevolg, niet meer bruikbaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Disney is erg strikt met de DRM. Toevallig telefoon geroot of geen widevine L1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:30:
Disney is erg strikt met de DRM. Toevallig telefoon geroot of geen widevine L1?
Geen idee wat je bedoelt, maar het is een wel een oude pocophone met pixel experience erop. Alleen die oude die discontinued is.......zal daarmee wel te maken hebben dan. Via apk wel kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 12:25
@Verwijderd Ik had dit probleem ook via de mobiele browser. Maar gewoon via een laptop naar de betreffende site gaan en daar stond de optie om op te zeggen wel. Misschien bij jou ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milo85 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:22:
@Verwijderd Ik had dit probleem ook via de mobiele browser. Maar gewoon via een laptop naar de betreffende site gaan en daar stond de optie om op te zeggen wel. Misschien bij jou ook het geval.
Nee, zoals genoemd had ik dat al gedaan, maar de reden was dat de transactie in behandeling was. In deze tijd verdwijnt tijdelijk die mogelijkheid.
Toch bedankt, het is opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finniemc
  • Laatst online: 16-09 21:32
Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:00:
[...]

Mja, behalve dat de verwijzingen naar religie en de kerk uit The Golden Compass zijn gehaald, is het toch best een redelijke verfilming?

Dat die verwijzingen eruit zijn gehaald kan ik nog wel begrijpen: het is een op kinderen/jongen tieners gerichte film en dan wil je geen media shitstorm van rechts in je smoel krijgen omdat je suggereert dat kinderen worden geschaad door de kerk en religie in het algemeen. Een boek kan daarmee nog wegkomen, maar een AAA blockbuster gericht op jongeren niet.
Tja ... ik heb dan zoiets van: koop dan de rechten op het boek niet. De verwijzingen naar religie en de kerk zijn het belangrijkste plot punt in de hele serie. Als je het niet aandurft doe het dan gewoon niet.
Maar gelukkig hebben de BBC en HBO samen een serie gebaseerd op His Dark Materials en als iemand het kan, dan zijn zij het het.
Die is gelukkig een heel stuk beter. Ook omdat ze zich hier wel grotendeels aan de boeken houden en het feit dat Pullman hier zelf als producer bij betrokken is heeft daar veel mee te maken.
Qua Artemis Fowl: ik heb de boeken niet gelezen, maar vond de film best vermakelijk. Snap opeens ook waar de makers van Carnival Row (Amazon Prime) hun inspiratie vandaan hebben :)
Ieder zijn smaak natuurlijk maar dit was typische Disney "we gaan alle controversie uit de weg" onzin en je merkt het ook in de "plot" van de film.

Kinderen van 12 jaar lezen de boeken, het is de favoriete reeks van mijn neefje sinds hij 11 is. Ze kunnen heus wel om met het idee dat de held eigenlijk de slechterik is (Artemis Fowl), dat Butler gewoon Butler heet (maar ik denk dat dit vooral met de casting van Anozie die, als je de boeken leest, gewoon fout gecast is) en dat het probleem van Holly in de LEP seksisme is (wat ze vrolijk zelf onderuit halen door van Root een vrouw te maken). Grappig genoeg doet Disney hier wel zelf aan mee door Juliet vrijwel alleen sandwiches te laten maken.

Je hoeft heus niet elke controversie uit de weg te gaan om dingen populair te maken.
Een van de redenen waarom de boeken zo succesvol zijn is precies omdat ze niet de typische YA conventies volgen.

Zoals ik al zei: ieder zijn ding natuurlijk en als je de boeken niet kent kan ik begrijpen dat het bovenstaande je weinig zegt. Maar als het idee van Disney gaat zijn om alles maar op te kopen en er dan een flauw afkooksel van te maken waar geen spatje controversie en originaliteit meer in zit dan hoeft het voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
De nieuwe DuckTales staat sinds kort in de officiële volgorde, ook hier in NL (zelf net gecheckt).

Daarnaast is Jeff Swampy Marsh, de maker van Phineas & Ferb, bezig met de afleveringen van P&F op de juiste volgorde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:28
Net even zin in DuckTales te kijken.

your device isn't compatible

Fijn hoor dit , staat ook niet in de Playstore

Gewoon Android 9.0 Motorola G7 power.

Via apk mirror al binnen |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Amdwarrior op 28-06-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Laatst online: 16-09 16:17
In amerika heeft disney bekend gemaakt de summer movie nights te starten, waarbij iedere week minimaal een nieuwe film aan het aanbod toegevoegd wordt. titels die bij ons niet beschikbaar zijn die hierbij behoren zijn:
- x-men: Days of future past
- X-men: apocalypse
- the greatest showman
- fantastic four (2005)
- the wolverine

Persoonlijk hoop ik dat al deze films binnen niet afzienbare tijd ook bij ons erop komen.
In de aankondiging van juli voor nederland staan namelijk vooral diney xd series en national geographic documentaires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Volgens deze website komen deze films ook uit (inclusief Hamilton) in UK:
https://www.gamesradar.co...s-july-2020-movies-shows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

wolfstein89 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 07:45:
In amerika heeft disney bekend gemaakt de summer movie nights te starten, waarbij iedere week minimaal een nieuwe film aan het aanbod toegevoegd wordt. titels die bij ons niet beschikbaar zijn die hierbij behoren zijn:
- x-men: Days of future past
- X-men: apocalypse
- the greatest showman
- fantastic four (2005)
- the wolverine

Persoonlijk hoop ik dat al deze films binnen niet afzienbare tijd ook bij ons erop komen.
In de aankondiging van juli voor nederland staan namelijk vooral diney xd series en national geographic documentaires.
Grappig, ik dacht dat ze in de VS altijd voorliepen qua aanbod, maar dat blijkt dus niet zo.
Zo is bijv. Solo: a Star Wars story, Incredibles 2 en de Pirates of the Carribean reeks bij ons al lang te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Fireshade schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:45:
[...]
Grappig, ik dacht dat ze in de VS altijd voorliepen qua aanbod, maar dat blijkt dus niet zo.
Zo is bijv. Solo: a Star Wars story, Incredibles 2 en de Pirates of the Carribean reeks bij ons al lang te zien.
Ze hebben daar nogal wat langlopende contracten met andere aanbieders waar ze niet zo snel onderuit kunnen. Zo hadden ze ook een film die ze na twee maanden er weer af hebben gehaald, om em paar maanden daarna weer terug te plaatsen. Lopend contract met Netflix voor een paar maanden ofzo.

In Nederland zijn ze meer dan een jaar geleden begonnen met het niet opnieuw verlengen van de contracten met andere partijen. Toen had je op een gegeven moment een periode van een paarmaanden dat je bepaalde films niet meer kon zien via legale weg, waarna die allemaal (of iig bijna) op Disney+ zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wens disney plus. Ik woon in be. Via vpn een account aangemaakt op de amerikaanse website. Vooraleer ik de bestelling afrond, zijn nederlandse ondertitles aanwezig als je dus een amerikaanse disney plus account aanmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Verwijderd schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:18:
ik wens disney plus. Ik woon in be. Via vpn een account aangemaakt op de amerikaanse website. Vooraleer ik de bestelling afrond, zijn nederlandse ondertitles aanwezig als je dus een amerikaanse disney plus account aanmaakt?
Grote kans van niet. Waarom zou je het niet via Disney NL doen als je dat wilt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:18:
Je bent bekend met dat Disney Plus in BE vanaf 15 sep. beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:26:
[...]

Grote kans van niet. Waarom zou je het niet via Disney NL doen als je dat wilt?
Omdat de nederlandse vpn server van mijn vpn dienst niet in nl staat maar klaarblijkelijk in de...
meesje schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:32:
[...]

Je bent bekend met dat Disney Plus in BE vanaf 15 sep. beschikbaar is?
Jawel, maar het is nu vakantie en niet in september :p

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2020 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
Rukapul schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:47:
Meer mensen die issues hebben met het geluidsvolume?

Ik gebruik een chromecast i.c.m. Samsung TV. Maar bij bv The Phantom Menace moet het volume enorm hoog en dan nog zijn de stemmen (te) zacht en vechtscenes (te) luid.

Edit:
Idem voor Avengers, maar bv niet voor Beauty and the Beast.
Iemand hier een idee voor?

Heb er met elke film last van (laatste Star Wars, X-Men, Lion King etc.) dat het geluid voor de stemmen hard moet maar dan veel te hard is met de geluidseffecten.

Android app van Disney+, Chromecast, Samsung TV (UE40J6240).

De 'voice clarity' optie van de TV lost het niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 00:34
Weet niet of t al gepost was maar Dolby Atmos is terug bij Disney+ in Nederland. Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:30
Op mijn Windows 10-machine in de browser wil Disney+ geen hogere resolutie dan 480p afspelen! Als ik via 'ctrl-alt-.' de info bekijk, zie ik in de playlist wel dat er 720p-opties zijn. Maar ook niet hoger dan 720p bij bijvoorbeeld de laatste Marvel of The Mandalorian.
Ik heb dit zowel in Chrome als in Edge (Chromium-based) gecheckt en beide browser geven precies hetzelfde.

Nu weet ik wel dat Disney+ geen 4K wil afspelen zonder HDCP 2.2 (wat inderdaad ontbreekt), maar 1080p zou toch wel moeten kunnen? Of op zijn minst 720p!
Aan mijn bandbreedte ligt het niet, dus is zo'n 10x de minimum vereiste voor 4K.

Het vreemde is dat als ik via de Disney+-addon in Kodi kijk, ik daar wel een stream van 720p zie. Nog steeds geen 1080p, maar wel beter dan die 480p in de browser.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Pagina: 1 ... 26 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!