Caelorum schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:50:
Ik snap waarom Disney het doet, alleen met wat de CEO ook heeft gezegd in het achterhoofd ("het is een proefballon"), ga ik het
niet doet. Ik ben principieel tegen het nog extra moeten betalen als ik al een abonnement heb.
...
Ik wacht iig nog wel even 4-5 maanden om hem te zien in de 'reguliere' Disney+.
Ik ga het uit principe
wel doen. Je hoeft namelijk niet te betalen, je krijgt het na een klein half jaar alsnog "gratis" in je gewone abonnement, en alleen als je premium early access wil, mag je bijbetalen. Ook nog een alleszins redelijke prijs, daarvoor kan ik niet met 2 personen de film zien.
Normaal zou ik wachten bij deze film tot hij gewoon te zien is, maar ik ben voorstander van (ook) thuis releases.
Ja, het is jammer met een unlimited bioscoop abo, en ik ben ook voorstander om tzt films zowel tegelijk in de bioscoop als premium thuis te releasen, maar op dit moment is het nu eenmaal niet zo.
Dus binnenkort een avondje Mulan kijken!
En nee, dat je een abo hebt wil niet zeggen dat dan alles er maar in moet zitten per direct. Het zou wel mooi zijn als tzt "gekochte" films ook zonder abo nog te bekijken waren, maar laten we eerst dit experiment eens afwachten, snap dat ze die logica nu nog niet inbouwen...