Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:23
Ik wil opzeggen, maar krijg niet de mogelijkheid?
Bij abonnement beheren zie ik alleen geldig tot 13 augustus, maar nergens de mogelijkheid om op te zeggen.

Heb overal gezocht, maar krijg de optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik kan hem hier zo vinden in de browser:
  • Klik op je icoon rechtsboven.
  • Klik op Account.
  • Klik bij Subscriptions op Disney+.
  • Klik op Cancel subscription.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 13:40
Robtimus schreef op zondag 12 juli 2020 @ 20:33:
Ik kan hem hier zo vinden in de browser:
  • Klik op je icoon rechtsboven.
  • Klik op Account.
  • Klik bij Subscriptions op Disney+.
  • Klik op Cancel subscription.
Yup hier ook gewoon
Chrome Browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Welke betaalmogelijkheden gebruiken jullie? Ideal of creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
Hellboy! schreef op maandag 13 juli 2020 @ 19:06:
Welke betaalmogelijkheden gebruiken jullie? Ideal of creditcard?
Ik gebruik ideal met maandelijks betalingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb contact gehad met chat service, als het goed is kan ik donderdag nog vrijdag opzeggen, omdat het een paar dagen duurt voordat dat betaling via Ideal geregeld nis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Eind van de middag had ik ineens de opties om mijn abbo te cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:46
De ontbrekende afleveringen van S21 van The Simpsons zijn vandaag toegevoegd.
Ook is de volgorde van Phineas & Ferb-afleveringen aangepast zodat de volgorde klopt met hoe de afleveringen zijn uitgezonden (de achtbaan aflevering is nu als eerste in plaats van de achtste aflevering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

mollie

Kan het zijn dat er wijzigingen in het geluid zijn geweest? Ik heb sinds kort bij veel films geen geluid. Chromecast op Samsung of Panasonic tv.. ook laptop via HDMI geen geluid .. via de laptop zelf wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik mis bij The Simpsons de eerste aflevering van seizoen 3, dat was toch altijd een andere ?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:10:
Ik mis bij The Simpsons de eerste aflevering van seizoen 3, dat was toch altijd een andere ?
Als je die wilt zien moet je de schijfjes aanschaffen, die is door de makers verwijdert vanwege de deelname van Michael Jackson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

hcQd schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:50:
[...]

Als je die wilt zien moet je de schijfjes aanschaffen, die is door de makers verwijdert vanwege de deelname van Michael Jackson.
Serieus? wat een domme actie om een beetje media gezeur.
Bedankt voor je reactie, nu weet ik tenminste dat het niet aan mij ligt :) .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Waar zijn seizoen 15 en 16 gebleven van dr. Pol ?
Afgelopen week kon mijn vriendin ze nog zien, maar sinds gisteren zijn ze opeens weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vind het zo jammer dat ze bij Disney Plus niet de juiste aflevering volgorde hebben toegepast van diverse tekenfilmseries. Bij Ducktales (oude serie) en Darkwing Duck klopt er geen hout van, en bij de laatst genoemde heeft de eerste (dubbel)aflevering nummer 30 en 31 (of in die buurt).

Toch jammer, want je kan van Disney juist verwachten dat ze hun volgorde wel kennen :/

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Je Disney+-profiel kan nu gekoppeld worden aan de Apple TV-app.
Om mijzelf te quoten van het Apple TV Discussietopic:
VirinR schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:34:
Met de laatste update van de Disney+-app kan je je Disney+-account koppelen aan de Apple TV-app.
Hierdoor zie je alle content van Disney+ in de Apple TV-app en de 'Verder kijken' lijst van Disney+ wordt gesynct waardoor je deze nu ook ziet in de Apple TV-app. Aanbevelingen in de TV-app worden vervolgens aangepast naar wat je via Disney+ hebt gekeken.
Voor zover ik weet is Disney+ de enige app die je kan koppelen aan de TV-app.
Koppelen is simpel: zoek in de TV-app naar een serie of film van Disney+ en druk op 'Speel af'. Je krijgt daarna onderstaande prompt om je Disney+-profiel te verbinden met je Apple ID:
[Afbeelding]
Alles wat je in Disney+ kijkt na het koppelen, wordt vanzelf zichtbaar in de Apple TV-app bij 'Volgende'.

Ook is het zo dat content van Disney+ nu ook zichtbaar is bij de pagina van een acteur (dus bij Pedro Pascal staat The Mandalorian). Dit was voorheen niet het geval, het werkte wel bij Siri maar niet in de TV-app.

Ik hoop dat er meer apps komen die het koppelen toestaan, dat het zou het hebben van meerdere streamingdiensten veel makkelijker maken. :)
Overigens kan je je profiel ook koppelen op een iPhone en iPad, niet alleen op een Apple TV zelf.
Daarnaast is er nu ook een grote banner van Disney+ in de Apple TV-app, net boven de banner van Apple TV+.
Bij de Disney+ banners kan je ook je profiel koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:31

Sorcerer8472

Mens sana?

Is inmiddels de beeldkwaliteit bij DisneyPlus weer een beetje normaal na de COVID-verlaging van een tijdje terug, weet iemand dat?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:06
https://www.cnet.com/news...plus-sept-4-for-30-in-us/

Ik hoop dat dit geen trend wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42

TDB

$30 om een film te kijken? Nee, dat geen geen trend worden.....

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Alleen in landen waar de bioscopen dicht zijn, zal Mulan worden uitgebracht op Disney+ voor een meerprijs van $30. Daarnaast is het zo dat landen zonder Disney+ de film in de bioscopen kunnen zien.
In Nederland zal de film dus hoogstwaarschijnlijk in de bioscopen uitkomen.

Disney is overigens niet de eerste die dit doet. Afgelopen maart bracht Universal The Invisible Man, The Hunt en Emma uit via digitale winkels (iTunes, Google Play) als huurfilm voor $20. In April deed Universal hetzelfde voor Trolls World Tour, een film die nog niet was uitgebracht in de VS. Uiteindelijk bracht de film alsnog $100 miljoen in omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VirinR schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:15:
[...]

Alleen in landen waar de bioscopen dicht zijn, zal Mulan worden uitgebracht op Disney+ voor een meerprijs van $30. Daarnaast is het zo dat landen zonder Disney+ de film in de bioscopen kunnen zien.
In Nederland zal de film dus hoogstwaarschijnlijk in de bioscopen uitkomen.

Disney is overigens niet de eerste die dit doet. Afgelopen maart bracht Universal The Invisible Man, The Hunt en Emma uit via digitale winkels (iTunes, Google Play) als huurfilm voor $20. In April deed Universal hetzelfde voor Trolls World Tour, een film die nog niet was uitgebracht in de VS. Uiteindelijk bracht de film alsnog $100 miljoen in omzet.
nou dus dus niet meer in de bioscopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:59
Het is een alternatief voor een nieuwe film in de bioscoop. Dan kan je zelf altijd kiezen of je het nu al wilt kijken of dat je wilt wachten. Vind het zelf zeker geen slechte oplossing. Black Widow zou ik zo huren voor dat geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:15
Nee idd 29.95 komt beter over :+

Dat gezegd ik vind het niet absurd.
2 mensen bios ( eventueel met de auto erheen, parkeren ) wat te snacken ( wat rete duur is in de bios ) ben je makkelijk tussen de 30 en 40 euro kwijt. ( er vanuit gaan dat je geen bios pass hebt of zo )

Er zijn genoeg mensen die graag een Film ( nieuwste ) avond op de bank willen, denk aan ouders met jonge kinderen bv. en mensen die een goede setup thuis hebben.
Ik denk dat uiteindelijk hier best een grote doel groep voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:59
ErwinJ schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:49:
[...]

2 mensen bios ( eventueel met de auto erheen, parkeren ) wat te snacken ( wat rete duur is in de bios ) ben je makkelijk tussen de 30 en 40 euro kwijt. ( er vanuit gaan dat je geen bios pass hebt of zo )
Vergeet de oppas niet, kost mij ook 20 euro voor een avondje weg.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreO
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-09 11:04
Op Netflix: World's Most Wanted
Lijkt me een mooie serie, mijn vraag is of er ook een aflevering over Trump komt?

Voor Netflix series is er dit topic: Netflix Nederland en België
En graag meer inhoudelijk discussiëren over een serie, alleen een trollerige opmerking over Trump voegt weinig toe.

[ Voor 49% gewijzigd door tweakduke op 18-08-2020 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Hallo ik heb even een vraag,
D+ lanceert op 15 september in België. Ik nam reeds een preorder en wou inloggen op de account om de gegevens te dubbel checken.

Echter bij het inloggen wordt een activatiecode naar de mail gestuurd, maar die kreeg ik niet binnen.
Talloze pogingen / browsers en devices.

Al 3 keer contact gehad met disney support zonder verder gehoor. Zijn er nog mensen die dit voorhebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

silverfox83 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 21:25:

Al 3 keer contact gehad met disney support zonder verder gehoor. Zijn er nog mensen die dit voorhebben?
Zelfde probleem hier, heb nu al 5 pogingen gedaan zonder enig succes op antwoord.
Ik begin helemaal klaar met hun te worden, want ze hebben volgens die support voor lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 16-09 12:59
Misschien worden jullie tot 15 september 'genegeerd' omdat België tot die tijd niet ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
Even melden,
gisterenavond heb ik uiteindelijk opnieuw geprobeerd om in te loggen.
Ik kreeg scherm om code in te geven, maar geen mail. Ik heb vervolgens 5 keer gedrukt op de keuze "Stuur opnieuw mail". En van die 6 mails die ik moest krijgen heb ik 1 ontvangen.
Vervolgens kon ik met die code "eindelijk" een wachtwoord toekennen aan mijn account.
Dus kan ik eindelijk inloggen. Al was het maar om te gapen op een scherm dat D+ beschikbaar is op 15 september. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Lizard schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 08:54:
Misschien worden jullie tot 15 september 'genegeerd' omdat België tot die tijd niet ondersteund wordt?
Ik woon niet in Belgie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
Ow, verkeerd geïnterpreteerd van mijn kant.
Doordat je op silverfox83 reageerde de verkeerde conclusie getrokken. :X
Maar het lijkt erop dat de mailserver van D+ misschien kuren heeft? zie reactie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Lizard schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

Ow, verkeerd geïnterpreteerd van mijn kant.
Doordat je op silverfox83 reageerde de verkeerde conclusie getrokken. :X
Maar het lijkt erop dat de mailserver van D+ misschien kuren heeft? zie reactie hierboven.
Oh geen enkel probleem :) !
Nee ik heb altijd contact met bedrijven via Twitter en Disney+ reageert maar steeds niet, heb ze vorige week een mega lange mail gestuurd met een duidelijk bericht dat ik diep teleurgesteld ben in hun support en het zomaar plaatsen en vervolgens verwijderen van nieuwe content. Dat ze dan vervolgens de vraag over de content van hun klanten negeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:23
15 september lanceert D+ eindelijk in België, interesseert ons vooral voor onze 4-jarige.
Voorwaarde is wel dat er een fatsoenlijk Nederlands gesproken aanbod is van de familiefilms zoals Frozen e.a.
Iemand die me daar wat meer over kan vertellen? Doorgaans zijn animatiefilms voor de Vlaamse markt in België ook nog apart ingesproken, voorspellingen of deze taal ook beschikbaar komt?

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-09 23:52
Hoi,

Wij hebben net ook gepre-ordered, nu kan ik in de LG content store echter de Disney+ app niet terugvinden. TV is compatibel en ook de webOs versie is in orde (3.3.5). reeds gepraat met disney+ support en deze zeggen ook dat tv compatible is.

Nu dacht ik eraan dat dit mss komt omdat disney+ pas vanaf 15 september beschikbaar is in België en de app mss pas op die datum wordt toegevoegd aan de content store. Mensen in NL die dit ook meegemaakt hebben tijdens hun pre-order?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:02
Rietveldusa schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:57:
[...]
Nu dacht ik eraan dat dit mss komt omdat disney+ pas vanaf 15 september beschikbaar is in België en de app mss pas op die datum wordt toegevoegd aan de content store. Mensen in NL die dit ook meegemaakt hebben tijdens hun pre-order?
Ja, het duurde wel even. Pas op de dag van lancering kon ik em downloaden.
Volgens mij zijn er echter helemaal geen regios in LGs Content store. Ik zie iig genoeg meuk uit turkije e.d. en bijv. ook ReelGood wat alleen in de VS werkt (en ergens volgend jaar ook in UK).

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:10

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Drwho1 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:47:
15 september lanceert D+ eindelijk in België, interesseert ons vooral voor onze 4-jarige.
Voorwaarde is wel dat er een fatsoenlijk Nederlands gesproken aanbod is van de familiefilms zoals Frozen e.a.
Iemand die me daar wat meer over kan vertellen? Doorgaans zijn animatiefilms voor de Vlaamse markt in België ook nog apart ingesproken, voorspellingen of deze taal ook beschikbaar komt?
Vrijwel alle kinderseries en films zijn NL gesproken, zelfs versies waarvan de NL-dub al jaren niet meer op de markt was (zoals A nightmare before Christmas).

Op dit moment is "NL Gesproken" ook echt de Nederlandse dub; niet de Vlaamse. Maar goed, toen Disney+ hier in Nederland nog in Beta was, stonden de dubs voor andere landen er ook niet op (af en toe ter test werd er opeens een taal toegevoegd), dus dat kan nog komen.

----

Wat ik jammer vind, is dat 21:9 content wordt weergegeven als 16:9 met balken boven en onder. Dus op een 21:9-beeldscherm (zoals mijn ultrawide) heb je dan balken rondom.

Netflix doet dit wel goed: 21:9 films worden schermvullend weergegeven.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

• VirinR
[YouTube: The Right Stuff | Official Trailer | Disney+]

Op vrijdag 9 oktober komen de eerste twee afleveringen van The Right Stuff uit op Disney+.
De serie is gebaseerd op de gelijknamige boek en is geproduceerd door Leonardo DiCaprio. Daarnaast is dit de eerste dramaserie van National Geographic die exclusief op Disney+ uitkomt.

Ik ben iig benieuwd. For All Mankind vond ik een goede serie dus ik ben benieuwd hoe deze serie daar tegenover staat.

• Buzzie
Caelorum schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:14:
[...]

Ja, het duurde wel even. Pas op de dag van lancering kon ik em downloaden.
Volgens mij zijn er echter helemaal geen regios in LGs Content store. Ik zie iig genoeg meuk uit turkije e.d. en bijv. ook ReelGood wat alleen in de VS werkt (en ergens volgend jaar ook in UK).
Even lichtelijk offtopic maar de ReelGood app in de LG content store werkt hier prima.

Heb hem geïnstalleerd en hij ziet netjes mijn NL Netflix, Disney+ en Prime

• Caelorum
offtopic:
@Buzzie het werkt alleen nog maar op basis van UK en US content afhankelijk van de regio die je selecteer. Je zal vast je accounts kunnen koppelen alleen zal je geen series zien die alleen in NL te zien zijn of juist andersom. Hun eigen FAQ geeft ook aan dat ze er nog steeds aan werken om meer regio's toe te voegen.

Er staan overigens ook wat kinderseries op disney die nooit NL spraak hebben gekregen en dus alleen Vlaams spraak hebben. Ik vermoed dat we in NL ook nog wel wat meer content gaan zien met mogelijk alleen Vlaamse ondertiteling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Ik kreeg net een email van Disney+ over de nieuwe Mulan.
Vanaf 4 september is deze te koop in de Disney+-app en website voor €21,99.

Edit: De film staat op Disney+ met VIP-toegang met de prijs (https://www.disneyplus.com/nl-nl/movies/mulan/2jlgPK4K0ilR).
In mijn ogen is het vriendelijker geprijsd dan in de VS ($30). Een volwassen kaartje voor een 2D voorstelling is al €11 bij mijn vaste bios dus afhankelijk van je gezinssamenstelling kan het goedkoop uitvallen.

[ Voor 27% gewijzigd door VirinR op 25-08-2020 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 15:46
Ik kreeg een mail n.a.v. de release van Real life film van Mulan. Deze komt beschikbaar op Disney+ máár je moet wel VIP toegang hebben zodat je hem eerder kan kijken dan andere. Daar betaal je dan nog 21,99 euro voor. Hoe dúrven ze nog een extra bedrag te vragen. Ik snap dat het een release is die normaliter in de bios zou komen in eerste instantie.. maar dit voelt heel raar. Komt toch over alsof je niet gewaardeerd wordt als abonnee, en ze die 8 euro per maand niet genoeg vinden.

https://help.disneyplus.c...3db921c50b1e6c28d1396191a

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
VirinR schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:31:
Holy shit wat een prijs ... |:(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caelorum
Ik snap waarom Disney het doet, alleen met wat de CEO ook heeft gezegd in het achterhoofd ("het is een proefballon"), ga ik het niet doet. Ik ben principieel tegen het nog extra moeten betalen als ik al een abonnement heb, en dan ook nog eens altijd het abonnement aan moet houden om de de film te kunnen bekijken. Je betaalt dus een fee voorag + maandelijke fee om te kijken. Ik wil zeker niet in de statistieken komen als "deze persoon vind dit ok", zodat ze dit in de toekomst nog een keer kunnen doen.

Ik wacht iig nog wel even 4-5 maanden om hem te zien in de 'reguliere' Disney+.

[ Voor 7% gewijzigd door Caelorum op 25-08-2020 11:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
VirinR schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:31:

Edit: De film staat op Disney+ met VIP-toegang met de prijs (https://www.disneyplus.com/nl-nl/movies/mulan/2jlgPK4K0ilR).
In mijn ogen is het vriendelijker geprijsd dan in de VS ($30). Een volwassen kaartje voor een 2D voorstelling is al €11 bij mijn vaste bios dus afhankelijk van je gezinssamenstelling kan het goedkoop uitvallen.
Ik vind het vooral lullig dat ik al voor Disney+ betaal, en de film "gratis" in de bioscoop zou kunnen zien aangezien ik een unlimited abo heb, maar nu dus alsnog extra zou moet betalen voor een film die ik normaal wel zonder extra kosten zou kunnen kijken. Ik zou het waarderen als de film ook gewoon nog in de bios komt naast de release op Disney+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Caelorum schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:50:
Ik snap waarom Disney het doet, alleen met wat de CEO ook heeft gezegd in het achterhoofd ("het is een proefballon"), ga ik het niet doet. Ik ben principieel tegen het nog extra moeten betalen als ik al een abonnement heb.

...

Ik wacht iig nog wel even 4-5 maanden om hem te zien in de 'reguliere' Disney+.
Ik ga het uit principe wel doen. Je hoeft namelijk niet te betalen, je krijgt het na een klein half jaar alsnog "gratis" in je gewone abonnement, en alleen als je premium early access wil, mag je bijbetalen. Ook nog een alleszins redelijke prijs, daarvoor kan ik niet met 2 personen de film zien.

Normaal zou ik wachten bij deze film tot hij gewoon te zien is, maar ik ben voorstander van (ook) thuis releases.
Ja, het is jammer met een unlimited bioscoop abo, en ik ben ook voorstander om tzt films zowel tegelijk in de bioscoop als premium thuis te releasen, maar op dit moment is het nu eenmaal niet zo.

Dus binnenkort een avondje Mulan kijken!

En nee, dat je een abo hebt wil niet zeggen dat dan alles er maar in moet zitten per direct. Het zou wel mooi zijn als tzt "gekochte" films ook zonder abo nog te bekijken waren, maar laten we eerst dit experiment eens afwachten, snap dat ze die logica nu nog niet inbouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SuperCrisz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:34:
Ik snap dat het een release is die normaliter in de bios zou komen in eerste instantie.. maar dit voelt heel raar. Komt toch over alsof je niet gewaardeerd wordt als abonnee, en ze die 8 euro per maand niet genoeg vinden.
Ze kunnen de film ook niet nu op D+ uitbrengen, maar pas een half jaar later als regulier aanbod binnen de abboprijs. Zou je je dan wel meer gewaardeerd voelen als abonnee?

Komop, dit is gewoon premium access. Anders is het net als de Rise of Skywalker gewoon 4-6 maanden wachten en dan pas kijken. Ook geen probleem, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ik hoop wel dat dit enkel voor de nieuwe films gaat gelden en niet voor de series. Dat je straks het nieuwe seizoen van Mandolorian "eerder" kan zien tegen extra betaling. Zou zo maar een nieuw verdienmodel voor streaming diensten kunnen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SuperCrisz
Fireshade schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:06:
[...]

Ze kunnen de film ook niet nu op D+ uitbrengen, maar pas een half jaar later als regulier aanbod binnen de abboprijs. Zou je je dan wel meer gewaardeerd voelen als abonnee?

Komop, dit is gewoon premium access. Anders is het net als de Rise of Skywalker gewoon 4-6 maanden wachten en dan pas kijken. Ook geen probleem, toch?
Ik zou als Disney+ abonnee verwachten dat je sowieso niet 4-6 maanden hoeft te wachten.. Mijn mening is dat een abonnement uberhaupt al premium zou moeten zijn. Anders hadden ze 2 soorten abonnementen in het leven moeten roepen. Basis abonnement voor 8 euro en een Uitgebreid abonnement voor 11 euro waar content eerder beschikbaar is. Maar dat is er niet.. er is 1 abonnement beschikbaar en dan verwacht je als abonnee dat je alle content tot je beschikking krijgt.

Uiteraard snap ik wel dat het een verdienmodel is, maar ik vind het wel vreemd dat je alsnog 21 euro moet dokken terwijl je al abonnee ben. Ik heb juist een abonnement om af te zijn van die eenmalige aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SuperCrisz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:45:
[...]
Maar dat is er niet.. er is 1 abonnement beschikbaar en dan verwacht je als abonnee dat je alle content tot je beschikking krijgt.
Dat verwacht jij. Of dat wil jij graag ;)
Maar die content komt er ook gewoon, alleen later pas.

Dus als Disney dit experiment niet had uitgevoerd en Mulan gewoon in 2021 op D+ inplant, was er dus niets aan de hand wat jou betreft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
JPDeckers schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:17:
[...]
Ik ga het uit principe wel doen. Je hoeft namelijk niet te betalen, je krijgt het na een klein half jaar alsnog "gratis" in je gewone abonnement, en alleen als je premium early access wil, mag je bijbetalen[...]
Ik heb geen problemen met de prijs, maar wel dat ze nu een eenmalige fee willen + een maandelijkse fee, waarbij je de film in je account krijgt, als ware je het koopt, maar wel ook nog de maandelijkse fee moet blijven betalen om er toegang tot te blijven krijgen.

Wat mij betreft bieden ze het of
1) te koop aan waarbij je het onbeperkt kan zien
2) te huur aan voor een bepaalde tijd
3) in een abonnementsvorm.

Deze vormen mengen vind ik niet wenselijk.

Ze hadden er ook voor kunnen kiezen een Disney+ Premium abonnement te introduceren die 20E/maand duurder is waarbij je eerder toegang krijgt tot de films (t.o.v. het gewone abonnement).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
Fireshade schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Dat verwacht jij. Of dat wil jij graag ;)
Maar die content komt er ook gewoon, alleen later pas.

Dus als Disney dit experiment niet had uitgevoerd en Mulan gewoon in 2021 op D+ inplant, was er dus niets aan de hand wat jou betreft?
klopt helemaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Caelorum schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:30:
[...]

Ik heb geen problemen met de prijs, maar wel dat ze nu een eenmalige fee willen + een maandelijkse fee, waarbij je de film in je account krijgt, als ware je het koopt, maar wel ook nog de maandelijkse fee moet blijven betalen om er toegang tot te blijven krijgen.

Wat mij betreft bieden ze het of
1) te koop aan waarbij je het onbeperkt kan zien
2) te huur aan voor een bepaalde tijd
3) in een abonnementsvorm.

Deze vormen mengen vind ik niet wenselijk.

Ze hadden er ook voor kunnen kiezen een Disney+ Premium abonnement te introduceren die 20E/maand duurder is waarbij je eerder toegang krijgt tot de films (t.o.v. het gewone abonnement).
Tja, als je voor de film in de bioscoop betaalt, is het ook gewoon maar één keer kijken. Daarna mag je weer betalen als je die film nogmaals wil zien. Dit experiment met Mulan betreft in feite hetzelfde, maar dan digitaal als early access van een wereldwijde nieuwe release. Het verschil met de bios is dus zo vaak kijken als je wilt, zolang je de abbo aanhoudt.
Disney biedt dit nu -wegens "coronabeperkingen"- binnen een en dezelfde dienst/app (D+) aan. Ik vind dat persoonlijk wel prima. Een extra app voor premium huur zou ik niet wensen.

Een duurdere premium abbo zou juist veel erger zijn, want dan zouden ze behalve nieuwe releases (dat zijn er niet zoveel van) ook alle topfilms (ook de oude) erheen verhuizen voor vulling. Breng Disney a.u.b. niet op ideeën! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 25-08-2020 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Fireshade schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:05:
[...]
Tja, als je voor de film in de bioscoop betaalt, is het ook gewoon maar één keer kijken. Daarna mag je weer betalen als je die film nogmaals wil zien. [...]
Je betaald daar dan ook net zo goed voor de beleving rondom de film. De sfeer, het gelach/irritante geluid van mensen, het grotere scherm+betere geluid dan wat normaal in een huiskamer staat, etc.
Voor thuis op de bank vind ik het persoonlijk niet de weg om in te slaan en zie ik juist liever wel meer gradaties in het abonnement zelf dan wat ze nu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Is er al een Disney+ app voor de LG C7? Als ik zoek in de content store, vind ik die niet (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@lapino In principe voor elke tv met webos 3.0 of hoger, daar valt jouw tv ook onder. Wel zal je denk ik moeten wachten totdat Disney+ daadwerkelijk beschikbaar is in België (morgen dus). Even morgen tegen het einde van de dag nog een keer kijken dus.

*edit* je tv staat ook in dit lijstje: https://www.lg.com/us/support/disney-plus-lg-tv

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 31-08-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij kwam in Nederland ook pas beschikbaar op de dag dat hij bruikbaar werd als ik het me goed herinner.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ah ok, D+ start hier pas op 15/9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Per 4 december is Mulan gewoon gratis te zien oftewel zoals eigenlijk normaal ook als films wel in de bioscoop gaan draaien komt het een paar maanden later gratis op Disney+. Persoonlijk snap ik dan ook niet dat mensen zo'n probleem maken van die early access want het is een extra, je verliest niks tov wat je had aan je disney+ abonnement.

bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/74790

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VirinR
Het tweede seizoen van The Mandalorian begint 30 oktober!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nou jongens, Mulan staat erop. Hevig aan het twijfelen of ik hem nu koop (voor m'n vriendin) of dat ik een paar uurtjes wacht voor mijn wachtlijst in CouchPotato (ja ja, naar de hel ga ik toch al).

https://www.disneyplus.com/nl-nl/movies/mulan/2jlgPK4K0ilR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PyN-oZeGupDLEfrC48hCw8oUzfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TAGvtv91bZ6sWQVmWdB59Fy9.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

JDFS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:29:
Nou jongens, Mulan staat erop. Hevig aan het twijfelen of ik hem nu koop (voor m'n vriendin) of dat ik een paar uurtjes wacht voor mijn wachtlijst in CouchPotato (ja ja, naar de hel ga ik toch al).

https://www.disneyplus.com/nl-nl/movies/mulan/2jlgPK4K0ilR

[Afbeelding]
Sorry begrijp me niet verkeerd, maar je bent toch gek als je ervoor gaat betalen? :)
Dan geef je ze alleen maar gelijk en word het straks nog een succes.
Wij wachten liever 2 of 3 maand langer dan dit te supporten :D !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@G_Dragon ja ach, er zitten zo’n 6 mensen op mijn D+ account; die willen hem allemaal NU zien.

Hoewel dat niet mijn probleem is (ik kan wel even wachten). Misschien kijk ik het even aan om te zien of iemand anders het koopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
JDFS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:52:
@G_Dragon ja ach, er zitten zo’n 6 mensen op mijn D+ account; die willen hem allemaal NU zien.

Hoewel dat niet mijn probleem is (ik kan wel even wachten). Misschien kijk ik het even aan om te zien of iemand anders het koopt :+
allemaal 3.67 lappen en klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

JDFS schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:52:

Oh als 1 iemand hem koopt kan iedereen hem zien?
Wij delen hem met maximaal 3 personen om onder die radar te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Ad de Jong schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:00:
[...]

Yep, wij kijken met 4 personen (verschillende locaties) op 1 account en geen problemen.
Alleen dat ik nog steeds geen jaar abonnement af kan sluiten dus ik heb opgezegd en zodra deze periode afgelopen is kijk ik of het dan wel mogelijk is. Lukt het dan nog niet dan neemt iemand anders (met een Apple ) een account daar schijnt het wel mee te kunnen.... wazig iets maar het is niet anders.
Wellicht al beantwoord, maar wat heb gedaan en dit jaar weer ga doen: een Apple tegoedkaart van 100 euro nemen met 15 euro extra (elke maand is er wel zo’n actie). Disney+ kost dan voor een jaar: 69 / 1,15 = 60. Per maand dus 5 euro. Dit deel ik met een ander persoon (in totaal 3 stellen waarvan mn ouders niet hoeven mee te betalen) dus dan is het 30 per jaar = 2,50 per maand. Zeer goede deal!

De rest van het tegoed gebruik ik voor extra iCloud opslag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46
Of je wacht tot 4 december en kijkt dan gratis Mulan. Vanaf die datum is die namelijk als gewone abonnee ook te bekijken.
Vond overigens de tekenfilm al waardeloos. Betwijfel dus of ik deze ga kijken.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Dat duurde niet lang :+

*knip*
Warez posten is dus niet toegestaan.

[ Voor 82% gewijzigd door tweakduke op 04-09-2020 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kan niet wachten op het nieuwsbericht dat Mulan het meest illegaal gedownload is. Deze proefballon moet keihard afgestraft worden natuurlijk, al had Disney+ nou een eindeloze stroom aan content had ik er al iets meer vrede mee gehad, maar het is niet dat er wekelijks nieuwe content uitkomt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:03
shoombak schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 07:38:
Kan niet wachten op het nieuwsbericht dat Mulan het meest illegaal gedownload is. Deze proefballon moet keihard afgestraft worden natuurlijk, al had Disney+ nou een eindeloze stroom aan content had ik er al iets meer vrede mee gehad, maar het is niet dat er wekelijks nieuwe content uitkomt.
Hoezo afgestraft? Als je niet nu wil kijken betaal je lekker niet en kijk je in December.

Niemand verplicht je tot betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:06
SuperCrisz schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:45:
[...]

Ik zou als Disney+ abonnee verwachten dat je sowieso niet 4-6 maanden hoeft te wachten.. Mijn mening is dat een abonnement uberhaupt al premium zou moeten zijn. Anders hadden ze 2 soorten abonnementen in het leven moeten roepen. Basis abonnement voor 8 euro en een Uitgebreid abonnement voor 11 euro waar content eerder beschikbaar is. Maar dat is er niet.. er is 1 abonnement beschikbaar en dan verwacht je als abonnee dat je alle content tot je beschikking krijgt.

Uiteraard snap ik wel dat het een verdienmodel is, maar ik vind het wel vreemd dat je alsnog 21 euro moet dokken terwijl je al abonnee ben. Ik heb juist een abonnement om af te zijn van die eenmalige aanschaffen.
Mooi verwoord, want zo sta ik er ook tegen over. Het is wel puur een verwachting die ik heb en kan me ook wel vinden in de reden dat Disney het betaald maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Het gaat het hier ook niet in. Wacht wel tot december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:02
Vandaag de laatste dag dat Belgen kunnen pre-orderen aan €59.99 voor het eerste jaar.
Klopt het echter dat je Disney+ ook kunt nemen als een Google Play abonnement en bijgevolg betalen met bvb Google Rewards of belwaarde ? Heb nog op beide ongebruikt krediet staan, en dat zou dan wel nuttiger zijn voor mij, dan te pre-orderen met credit card of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Mijn televisieprovider heeft inmiddels die smerige Disney truc overgenomen. Ik betaal al jaren een televisieabonnement, maar om (meer) films te kijken moet ik of me extra abonneren op een apart filmkanaal of ik moet films huren tegen een extra prijs. Bedankt voor het verzieken van de markt Walt :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Droefsnoet schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:09:
Mijn televisieprovider heeft inmiddels die smerige Disney truc overgenomen. Ik betaal al jaren een televisieabonnement, maar om (meer) films te kijken moet ik of me extra abonneren op een apart filmkanaal of ik moet films huren tegen een extra prijs. Bedankt voor het verzieken van de markt Walt :(
Kun je wat specifieker zijn?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Dat is toch al minstens 5 jaar de gewone gang van zaken?

Wil je dingen kijken die de reguliere tvzenders niet uitzenden, moet je een extra tvzender nemen of een film huren.

Overigens snap ik niet hoe dit in het disney+ topic thuishoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:18
mr.JamesBond schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:31:
[...]

Wil je dingen kijken die de reguliere tvzenders niet uitzenden, moet je een extra tvzender nemen of een film huren.

Overigens snap ik niet hoe dit in het disney+ topic thuishoort
En ik snap ook niet hoezo Disney+ hiermee begonnen zou zijn? Dit gebeurt echt al veel langer. Inderdaad jammer, maar wel begrijpelijk.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Net zoals @mr.JamesBond zegt, dit bestaat echt al jaren bij tv-providers hier in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
mr.JamesBond schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:31:
[...]

Dat lijkt me van niet. Waarom is er anders ophef over Disney+ dat een extra prijs vraagt bovenop een abonnement als televisieaanbieders dit al jaren doen :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Droefsnoet schreef op maandag 14 september 2020 @ 10:40:
[...]

Dat lijkt me van niet. Waarom is er anders ophef over Disney+ dat een extra prijs vraagt bovenop een abonnement als televisieaanbieders dit al jaren doen :?
Appels en peren. Early acces bij streamingservices is (voor mij in ieder geval) nieuw, maar extra betalen voor films of filmkanalen bij televisieaanbieders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]
Dat lijkt me van niet.
Waarom is er anders ophef over Disney+ dat een extra prijs vraagt bovenop een abonnement als televisieaanbieders dit al jaren doen :?
Dat is wel zeker een hele tijd zo. Aardig wat tv-providers bieden ten eerste verschillende tv-abbo's aan. Bijv. die met Film1 zijn duurder. Daarnaast bieden enkele ook huurfilms aan. Dit is al enkele jaren zo. In de VS (en o.a. Frankrijk) nog veel langer dan hier in NL. Dat jij dat niet weet, betekent niet dat het niet zo is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
[...]

Je zou een terecht punt hebben als je bijvoorbeeld een abonnement hebt op HBO (bij Ziggo heet dat Movies&Series XL) en dat je dan voor sommige films binnen dit pakket (dus niet het reguliere huur gedeelte) extra zou moeten betalen.

Dus wat hiervoor al is aangegeven: je vergelijkt appels met peren. Daarnaast reageer je niet op een eerdere reactie om concreet te worden.

Nu weer lekker over Disney+ praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
Haha ik voel me zo'n sukkel nu. Ik heb vroeger nog de HBO serie Band of Brothers op televisie gezien, maar daar moet je blijkbaar nu ook al extra voor betalen.

Ik hou het ook allemaal niet meer bij. Zo was ik ook in de veronderstelling dat er al jaren wordt geschreven dat 'men' liever thuis een film kijkt dan in de bioscoop vanwege de hoge prijs voor een kaartje, de absurd hoge prijs voor eten en drinken, luidruchtige bezoekers, niet goed gekalibreerd geluid en ongemakkelijke stoelen, maar als de optie wordt aangeboden om een nieuwe film meteen op TV te kijken is het tóch niet gewenst. Haha schiet mij maar lek :D :D

On topic: dat ze bij Disney zo dom zijn dat ze denken dat mensen meteen een nieuwe release thuis willen zien voor een meerprijs. Lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Droefsnoet schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:45:
On topic: dat ze bij Disney zo dom zijn dat ze denken dat mensen meteen een nieuwe release thuis willen zien voor een meerprijs. Lol.
Ik verwacht niet dat dit een opvolging krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 07:41
meesje schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:52:
[...]

Ik verwacht niet dat dit een opvolging krijgt.
Ik weet ook niet of het überhaupt een slim idee was om deze proefballon met Mulan 2020 uit te proberen.
Als deze film namelijk wel in normale omstandigheden was uitgebracht in de bioscoop, was het denk ik een enorme flop geworden...

Letterlijk alle leuke en mooie dingen uit de animatie hebben ze achterwege gelaten...

Komische noot in de vorm van MuShu & krekel , weg
Emotionele opbouw & muziek om ipv haar vader te gaan strijden... nope
Enige karakter opbouw van de bad guy... nah laat maar weg... vervang het maar door een wispelturige heks?

Wat een saaie flop...echt wie maakt die beslissingen daar? (en dan laat ik het feit dat men de film heeft opgenomen in provincie "concentratiekamp" & en de acteurs die volmondig met het CCP propaganda mee lullen maar voor wat het is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Uit 1e cijfers lijkt het erop dat mensen er wel voor willen betalen: https://www.forbes.com/si...extra-fee-to-watch-movie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Net op Veronica Inside is er bekend gemaakt dat Disney een serie gaat maken over Feyenoord. Opnames beginnen volgende week en er is drie miljoen (euro?) mee gemoeid. Contract nog niet getekend maar wel vergevorderde gesprekken.

[ Voor 11% gewijzigd door polopolo150 op 14-09-2020 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mulan was vele malen beter dan Aladdin, maar ondanks dat is de film geen 30 euro waard.
Ben blij dat ik hem heb kunnen zien en heb hem inmiddels al 3 keer gekeken.

@shoombak
Ik denk wel dat je gelijk gaat krijgen en dat er een soort gelijk nieuwsbericht naar buiten gaat komen, want door 30 euro te gaan vragen voor een nieuwe film op een streamingsdienst lok je wel uit dat mensen hem via andere wegen gaan proberen te krijgen. De dag dat we dit gaan aanmoedigingen doordat iedereen massaal 30 euro gaat uitgeven aan een film die eerder verschijnt op een streamingsdienst, is de dag dat streamingdiensten ( Netflix, Disney, Videoland, Amazon enz ) gaan inzien dat dit voor de toekomst ook wel werkt en dat moeten we niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hey ik wil betalen met paypal er staat genoeg op voor te betalen maar bij Disney+ blijven ze vragen voor een creditcard ook als ik men paypal inlog.

Nog mensen met dit probleem?

Wat nut heeft het dan om paypal als je nog steeds een creditcard moet toevoegen.

Wij hebben geen creditcard dus dat is geen oplossing

[ Voor 15% gewijzigd door Bieren89 op 15-09-2020 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
[

[ Voor 99% gewijzigd door Bieren89 op 15-09-2020 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Zijn er algemene problemen met de app, of is het specifiek voor België ?
De service is hier vandaag gelauncht, en dus apps beschikbaar sinds deze morgen. Echter crasht de app op mijn Android telefoon nagenoeg direct. Op een ander forum zie ik dat ik allesbehalve de enige ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5v3n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 21:56
Twixie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:34:
De service is hier vandaag gelauncht, en dus apps beschikbaar sinds deze morgen. Echter crasht de app op mijn Android telefoon nagenoeg direct. Op een ander forum zie ik dat ik allesbehalve de enige ben.
Bij mij crasht de app ook onmiddellijk op mijn Android TV ;w Zal binnenkort wel opgelost worden zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Twixie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:34:
Woon dan zelf niet in Belgie, maar hier werkt de app vanmorgen nog prima :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Blijkbaar kan je het oplossen door de cache en storage van de app te wissen. Hoe het kan dat een vers geïnstalleerde app al corrupte data in cache of storage heeft is toch wel compleet absurd. 8)7

Hoe het moet : https://help.disneyplus.c...bdb0f105cc2deeacb1396197d

EDIT: misschien zit er in de app een lijst van regios o.i.d. gebakken, en quit hij moedwillig als je in een andere regio zit. Als je cache/storage leeghaalt zal hij dan misschien de lijst downloaden, die in tegenstelling tot de app wél up-to-date is...? Dan is het wel slordig dat de app al beschikbaar is in België, maar nog niet aangepast...

[ Voor 35% gewijzigd door Twixie op 15-09-2020 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Mijn jaarabonnement loopt in november af, en verwacht niet dat ik het ga verlengen. Wat mij betreft komt er te weinig interessante content op om het te verantwoorden. Ik kan mij voorstellen dat dat anders is als je kinderen hebt.

Het enige dat ik het afgelopen jaar echt gekeken heb is The Mandelorian. Verder heb ik de Marvel en Star Wars films allemaal al in de bios gezien, en dus die voegen voor mij ook niet heel veel toe.

Of is er nog goede content voor volwassenen die ik gemist heb?

[ Voor 5% gewijzigd door Woy op 15-09-2020 10:01 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Woy schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:00:
Mijn jaarabonnement loopt in november af, en verwacht niet dat ik het ga verlengen. Wat mij betreft komt er te weinig interessante content op om het te verantwoorden. Ik kan mij voorstellen dat dat anders is als je kinderen hebt.
Heb o.a. ook om die reden zelf ook beslist van slechts per maand te betalen. Ik zie me met mijn zoon van 10 wel redelijk wat Marvel en Star Wars kijken de komende maanden, maar daar vul je nu ook wel geen volledig jaar mee.
Of is er nog goede content voor volwassenen die ik gemist heb?
Ik vrees dat die allemaal op Hulu zitten. Ik dacht ook dat The X-Files erop stonden, maar vind nu ook terug dat ook die op Hulu zitten, net als alle andere minder kindvriendelijk content van Disney (dus een groot deel van hun 20th Century Fox catalogus). Blijkbaar zou Hulu in 2021 naar Europa komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb het een maandje geprobeerd, maar ik vind het wat tegenvallen. Het ging mij om de nostalgie van oude cartoons, maar
  • bij veel cartoons die Engels gesproken zijn is geen ondertiteling beschikbaar in het Nederlands.
  • ondertiteling wordt standaard getoond in een zwarte balk... waarom :? Je kunt het aanpassen, maar dat is echt omslachtig. Wat is er mis met standaard witte letters?
  • de beeldverhouding bij de "verbeterde" series zoals De Rescue Rangers stoort mij enorm. Van 4:3 naar 16:9... het is net alsof je door een verrekijker zit te kijken.
  • content ontbreekt nog steeds, zoals Tale Spin of een willekeurige aflevering binnen een serie
Zeker leuk om jeugdspul weer te zien, maar voor nu is het imho nog geen jaarabonnement waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Zie ik het nu goed dat ze voor België niet direct alle afleveringen van The Mandalorian beschikbaar maken ? Hoe absurd is dit... Dus zelfs al is dit elders al volledig beschikbaar, krijgen wij telkens 2 afleveringen per week of zo ? Hoe belachelijk is dit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin VH
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:26
Bieren89 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:19:
Hey ik wil betalen met paypal er staat genoeg op voor te betalen maar bij Disney+ blijven ze vragen voor een creditcard ook als ik men paypal inlog.

Nog mensen met dit probleem?

Wat nut heeft het dan om paypal als je nog steeds een creditcard moet toevoegen.

Wij hebben geen creditcard dus dat is geen oplossing
Heb net hetzelfde probleem, maar dan met het koppelen van een bankrekening (misschien is dit dan wel een oplossing voor jou ipv. een creditcard te linken?). Tal van email heen en weer met Paypal-support waar men uiteindelijk een kopie van mijn ID en uittreksels van mijn bankrekening wilde hebben, waar ik geen verder gevolg heb aan gegeven. Uiteindelijk besteld via de cc van mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

Twixie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:37:
Zie ik het nu goed dat ze voor België niet direct alle afleveringen van The Mandalorian beschikbaar maken ? Hoe absurd is dit... Dus zelfs al is dit elders al volledig beschikbaar, krijgen wij telkens 2 afleveringen per week of zo ? Hoe belachelijk is dit... :(
Inderdaad, zag dat dit niet enkel bij the Mandalorian was, zeer jammer.
Nu ja het is de eerste dag, en heb een jaar abbo genomen. Vooral dan voor men dochter van 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Freakster86 de ondertiteling op zwarte achtergrond is denk ik iets specifiek van de app waar je het op kijkt. Op mijn tv is het gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Caelorum schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 16:39:
@Freakster86 de ondertiteling op zwarte achtergrond is denk ik iets specifiek van de app waar je het op kijkt. Op mijn tv is het gewoon normaal.
Nee, dit is standaard. Zie: https://help.disneyplus.c...d1b454010a24eb8c11a4bcbc6

In ieder geval in de android app en in de webbrowser kreeg ik standaard een zwarte balk met witte tekst. Bij andere streamingsdiensten/apps dit probleem nog niet eerder gehad. Maar een zwarte balk met witte tekst is dus wel de 'default' instelling van Disney.

De webbrowser heeft erg uitgebreide opties om de ondertiteling naar wens aan te passen. Zelfs in regenboogkleuren... Waarom mag Joost weten. In de android app kun je het niet aanpassen in de app, maar moet je het wijzigen via settings > accessibility en dan instellingen voor het weergeven van ondertitels in apps wijzigen. Heb hier zelf nog nooit iets mee hoeven doen... Waarom dit überhaupt zo omslachtig is?
Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!