Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Ondertiteling format is 1x aanpassen en daarna is het standaard zoals je wilt. Je kunt ook van een mug een olifant maken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Remmetje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:16:
Ondertiteling format is 1x aanpassen en daarna is het standaard zoals je wilt. Je kunt ook van een mug een olifant maken hoor...
Het wordt gewoon onnodig moeilijk gemaakt, vandaar dat ik het noem als minpunt. Is misschien subjectief, snap ik ergens wel, maar Netflix, Prime etc. bezorgen je dit probleem niet. Gewoon normale ondertitels. Twee rijen onderin met witte letters, niks moeten aanpassen. Dacht dat dat ook de standaard voor ondertitels was?

Ik kreeg het via de site van Disney zelf niet gevonden. Destijds gelijk de chat geopend en de klantenservice snapte het vervolgens ook niet. Het lag aan mij... Na zelf verder te hebben gezocht via google op die pagina terecht gekomen. Dat noem ik gedoe en dat vind ik dan wel een puntje ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:23
Freakster86 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:25:
[...]

Het wordt gewoon onnodig moeilijk gemaakt, vandaar dat ik het noem als minpunt. Is misschien subjectief, snap ik ergens wel, maar Netflix, Prime etc. bezorgen je dit probleem niet. Gewoon normale ondertitels. Twee rijen onderin met witte letters, niks moeten aanpassen. Dacht dat dat ook de standaard voor ondertitels was?

Ik kreeg het via de site van Disney zelf niet gevonden. Destijds gelijk de chat geopend en de klantenservice snapte het vervolgens ook niet. Het lag aan mij... Na zelf verder te hebben gezocht via google op die pagina terecht gekomen. Dat noem ik gedoe en dat vind ik dan wel een puntje ja.
Prime had exact hetzelfde gehannes met ondertiteling: Rukapul in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

Disney+ is sowieso brak met taal: een van de leeuwenkoning films heeft bijvoorbeeld geen NL audio. Een dat is niet de enige kinderfilm waarbij dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:44
Zijn de wijze waarop ondertitels ingesteld moeten worden ook niet afhankelijk van het device? Op mijn Apple TV hoef ik maar één keer een custom ondertitel aan te maken welke dan bij de verschillende streaming diensten gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Rukapul schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:49:
[...]

Prime had exact hetzelfde gehannes met ondertiteling: Rukapul in "[Ervaringen / Discussie] Amazon PrimeVideo"

Disney+ is sowieso brak met taal: een van de leeuwenkoning films heeft bijvoorbeeld geen NL audio. Een dat is niet de enige kinderfilm waarbij dat is.
Oh, Prime heb ik inderdaad na het Disney+ gehannes gebruikt op mobiel. Dus die neem ik terug. Alleen Netflix ging dus probleemloos :+ En inderdaad, NL audio of NL ondertiteling die ontbreekt bij dingen die je vroeger wel op die manier keek. Dat doet erg af aan de ervaring.

Ik wist trouwens niet dat Gargoyles met Nederlandse stemmen ooit is uitgezonden :? Voor zover ik mij herinner was dat altijd in het Engels met NL ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:45
Aha, ja ik heb een webos tv. Die laat gewoon normaal de ondertiteling zien. Er is daar ook geen algemene instelling voor het hele OS, dus de apps worden geforceerd het zelf fatsoenlijk te doen. Is wel even een probleem geweest in het begin, maar nu werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:08

ilm

Iemand die Dolby 5.1 werkende heeft op de mi box (non-S)? Blijkbaar zijn er wel meer mensen die enkel stereo hebben, ook voor andere android tv boxen.

De disney app komt netjes van de app store en Netflix werkt prima. Ik heb een vaag vermoeden dat de disney app naar de geluidssettings van android tv kijkt (die van de mi box zijn een mess), terwijl netflix die passeert (DD+ wordt gebitstreamed naar men receiver).

Wel vreemd dat de mandalorian slechts 2 afleveringen heeft terwijl het al een jaar oud is. Goed het is nog niet officieel 'uit' in Belgie... en blijkbaar willen ze wekelijks een afleveringen toevoegen.

Edit. Voorlopig maar even casten van de gsm. Dan werkt het perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door ilm op 15-09-2020 20:42 ]

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
meesje schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:54:
Zijn de wijze waarop ondertitels ingesteld moeten worden ook niet afhankelijk van het device? Op mijn Apple TV hoef ik maar één keer een custom ondertitel aan te maken welke dan bij de verschillende streaming diensten gebruikt wordt.
Dat is de voordeel van de Apple TV. Alle streamingdiensten (Apple TV+, iTunes, Amazon, Netflix, Disney+) gebruiken de ondertitelingsinstellingen van het apparaat.
Zelf vind ik de ondertiteling (van alle apps) niet mooi in vergelijking met de ondertiteling op mijn Apple TV.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:44
VirinR schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:29:
[...]

Dat is de voordeel van de Apple TV. Alle streamingdiensten (Apple TV+, iTunes, Amazon, Netflix, Disney+) gebruiken de ondertitelingsinstellingen van het apparaat.
Zelf vind ik de ondertiteling (van alle apps) niet mooi in vergelijking met de ondertiteling op mijn Apple TV.
Ik zit redelijk in het Apple eco systeem maar sta ook open voor andere systemen. Ik ben erg benieuwd of een apparaat als de Shield TV (of Android TV) ook iets dergelijks heeft.

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 09:44
Star Wars mandolaripn komt er weer aan! Reden om binnenkort weer Disney+ te nemen

• hcQd
  • Nu online
VirinR schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:29:
[...]

Bij recente versies van Android gebruiken veel apps ook de ondertiteling van het systeem, in ieder geval Disney+. Dat is waarschijnlijk het probleem, van Netflix zijn ze gewend het via de website aan te passen, en verwachten dat ook in dit geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Een paar dagen geleden kwam de eerste trailer van The Mandalorian S2 uit :)

• younglink
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-12-2024
Heeft er iemand weet van problemen met Atmos-geluid via de app op Samsung TV's? Heb een Samsung QE55Q85 en een soundsysteem dat Atmos ondersteunt maar ik krijg enkel 5.1 geluid. Bij de Netflix-app werkt het dan weer wel zoals het hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Tijdens de Emmy Awards afgelopen nacht heeft Marvel de eerste trailer van WandaVision uitgebracht:

Nog steeds coming soon maar volgens deze trailer komt WandaVision in 2020 uit. Het zou mij niet verbazen dat The Falcon and The Winter Soldier pas in 2021 uitkomt.

Edit: Inmiddels is het officieel dat The Falcon and The Winter Soldier pas in 2021 uitkomt.

[ Voor 26% gewijzigd door VirinR op 21-09-2020 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:36

The Zep Man

🏴‍☠️

Schaamteloos overgenomen van Reddit:
• Black Widow film - November 6, 2020
• WandaVision TV show - December 2020
• Eternals film - February 12, 2021
• Loki TV show. - Early 2021
• Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings film - May 7, 2021
• What If...? TV show - Mid-2021
• The Falcon and the Winter Soldier TV show - 2021
• Untitled Spider-Man: Far From Home sequel film - December 17, 2021
• Thor: Love and Thunder film - February 11, 2022
• Doctor Strange in the Multiverse of Madness film - March 25, 2022
• Hawkeye TV show - 2022
• Ms. Marvel TV show - 2022
• Moon Knight TV show - 2022
• She-Hulk TV show - 2022

That's the entirety of Phase 4 ONLY!

(...)

Post-Covid. So these are official dates. But they could be changed.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
Inmiddels is bekend gemaakt dat Black Widow is uitgesteld naar mei 2021, dus de andere Marvel films verschuiven ook naar achter.

[ Voor 13% gewijzigd door RobinNL op 25-09-2020 20:49 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• patreve
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Sinds gisteren ook een abonnement aangeschaft, even een maandje proberen. :-)

Op de S7 en laptop loopt het perfect! Maar wanneer ik via een HDMI kabel richting de TV gaat loopt het beeld net even te vaak wat haperend, of er frames van de film missen zeg maar. In ieder geval genoeg schokjes in het beeld om het abonnement weer te stoppen.

(Gisteren geprobeerd met Edge, zal vanavond Chrome eens uitproberen.)

Iemand een oplossing, of richting, waarin deze digibeet geschopt kan worden?

TV:

Samsung UE40JU6400K Zwart

Laptop:

MSI Steelseries

i7-7700HQ CPU @ 2.80Hz

16 GB DDR

Video:

Geforce GTX 1050 Ti

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

patreve schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:23:

Op de S7 en laptop loopt het perfect! Maar wanneer ik via een HDMI kabel richting de TV gaat loopt het beeld net even te vaak wat haperend, of er frames van de film missen zeg maar. In ieder geval genoeg schokjes in het beeld om het abonnement weer te stoppen.

TV:

Samsung UE40JU6400K Zwart

Laptop:

MSI Steelseries

i7-7700HQ CPU @ 2.80Hz

16 GB DDR

Video:

Geforce GTX 1050 Ti
Het ligt niet aan je laptop, die hardware is snel genoeg.
Hoe lang is je Hdmi kabel? Zitten er EM storingsbronnen naast de kabel?

• Shandon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:44
Als Belgische gebruiker erger ik me er enorm aan dat er een hoop films nog geen Nederlandstalige track hebben. Bambi, Jungle Book, Aladdin, ...
De Aladdin sequels hebben die dan weer wel. Ik kijk ze graag in het Engels, maar voor de kinderen scheelt het wel.

Is dit ook het geval bij de Nederlandse Disney+? Of is het daar beter op orde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AyurVeda
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-03 09:14
Shandon schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:40:
Als Belgische gebruiker erger ik me er enorm aan dat er een hoop films nog geen Nederlandstalige track hebben. Bambi, Jungle Book, Aladdin, ...
De Aladdin sequels hebben die dan weer wel. Ik kijk ze graag in het Engels, maar voor de kinderen scheelt het wel.

Is dit ook het geval bij de Nederlandse Disney+? Of is het daar beter op orde?
Tip: laat ze hun tekenfilms alleen maar in het Engels kijken. Twee grote voordelen: 1. Zelf meekijken is leuker en 2. Na 3 jaar spreken ze Engels, zonder dat je er enige moeite voor hebt hoeven doen :)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

patreve schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:23:

TV: Samsung UE40JU6400K Zwart

[knip]
Met welke resolutie/refreshrate [Hz] heb jij de laptop ingesteld, aangesloten op bovenstaande TV?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
[Instagram: Disney and Pixar's Soul will be streaming exclusively on #DisneyPlus on December 25th. ✨ #PixarSoul]
De Pixar-film Soul wordt niet meer in bioscopen uitgebracht maar via Disney+ op 25 december. Alleen in landen waar Disney+ niet beschikbaar is, wordt de film uitgebracht in de bioscopen.
Er is geen extra betaling nodig nodig voor de film (zoals Mulan wel had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
En vandaag is er een nieuwe serie begonnen op Disney+, namelijk de historische dramaserie The Right Stuff. De eerste twee afleveringen zijn vandaag uitgebracht. De reviews geven ook aan dat The Right Stuff een volwassen serie is, in tegenstelling tot de meeste content op Disney+:
In the same way, The Right Stuff is Disney+’s Mad Men. This is a show where characters drink and smoke constantly. They sleep around, complete withs plenty of implied, barely covered nudity, and have extramarital affairs. And they say “shit.”
The Right Stuff is based on a legacy title, sure, but in terms of form and content, it’s very new for Disney+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

VirinR schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:59:
En vandaag is er een nieuwe serie begonnen op Disney+, namelijk de historische dramaserie The Right Stuff. De eerste twee afleveringen zijn vandaag uitgebracht. De reviews geven ook aan dat The Right Stuff een volwassen serie is, in tegenstelling tot de meeste content op Disney+:
[...]
Jemig, "And they say 'shit'", dat is toch wel heel slecht voor kinderen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Fireshade schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:53:
[...]

Jemig, "And they say 'shit'", dat is toch wel heel slecht voor kinderen... :D
offtopic:
Amerikanen zijn preutser dan wij. In de VS wordt een serie automatisch als 14+ beoordeeld als shit wordt gezegd. Op kabel-TV dient het zelfs gecensureerd te worden (Rick & Morty heeft hetzelfde en op de Nederlandse Netflix hoor je ook geen ‘shit’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-05 19:22
De National Geographic series zouden wel een beetje sérieux mogen hebben :) Blijkbaar is de vergelijking met Mad Men gemaakt maar revolutionary story telling hoeven we ook niet te verwachten...

De recensies zijn ook wel extreem tegengesteld, van onuitgegeven inkijk in NASA drama tot amper het niveau van een Lifetime televisiefilm. Ik denk dat je ervan houdt of sterke afkeer krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

VirinR schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

offtopic:
Amerikanen zijn preutser dan wij. In de VS wordt een serie automatisch als 14+ beoordeeld als shit wordt gezegd. Op kabel-TV dient het zelfs gecensureerd te worden (Rick & Morty heeft hetzelfde en op de Nederlandse Netflix hoor je ook geen ‘shit’)
Ik weet dat wel ;)
Ik vond het alleen zo typisch dat dat woord speciaal uitgelicht werd in die melding :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]
Bedankt voor de tip. Net een aflevering gekeken. Goed gemaakt, met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkelingen van de personages. Geeft je ook een aardige, historische kijk in het ontstaan van de NASA en de politieke tijdsgeest daarvan. Het houdt je aandacht goed vast op een subtiele manier. Aan te raden.

[ Voor 8% gewijzigd door Fireshade op 12-10-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
waar kan ik automatische verlenging opzeggen? ik ben nu ingelogd op mijn account maar kan het niet vinden. ik wil verlengen waneer ik wil, ik denk dat dit niet kan zo te zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 14-10-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Hamazaki schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:26:
waar kan ik automatische verlenging opzeggen? ik ben nu ingelogd op mijn account maar kan het niet vinden. ik wil verlengen waneer ik wil, ik denk dat dit niet kan zo te zien.
Hoe betaal je? Als je via de Play Store, en ik vermoed ook App Store, betaalt moet je het daar opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hcQd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:34:
[...]

Hoe betaal je? Als je via de Play Store, en ik vermoed ook App Store, betaalt moet je het daar opzeggen.
via ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Nu online
Hmm. Als je het hier niet kunt opzeggen zit er weinig anders op om even te bellen of op een andere manier contact op te nemen met Disney.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Clouds verscheen gisteren op Disney+ en ik vind het een aanrader.

Clouds is het waargebeurde verhaal van Zach Sobiech, een muzikaal begaafde 17-jarige die leeft met een zeldzame botkanker (osteosarcoom). De film volgt Zachs reis in de loop van zijn laatste jaar terwijl hij de complexiteit van liefde, vriendschap, familie en het achterlaten van een muzikaal erfgoed doorkruist.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sinds kort heb ik disney+ aangeschaft. Ik draai dit op de Edge browser onder Windows 10. De PC is via HDMI aangesloten op een Yamaha RX-675 receiver. Deze ondersteunt Dolby Digital Plus. Binnen Windows staat alles goed, uitstuur op HDMI, 5.1 aangevinkt etc. De Yamaha receiver staat op straight en geeft ook aan dat er een PCM 5.1 signaal binnenkomt van de PC.

Het geluid werkt goed op de front-speakers en de subwoofer echter de rear-speakers doen het niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Zijn films op Disney+ ook Nederlands nagesynchroniseerd te kijken? Mijn interesse gaat speciaal naar de oude Herbie films uit.

Edit: Google says yes

[ Voor 9% gewijzigd door Nitroglycerine op 20-10-2020 23:50 ]

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nitroglycerine schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:29:
Zijn films op Disney+ ook Nederlands nagesynchroniseerd te kijken? Mijn interesse gaat speciaal naar de oude Herbie films uit.

Edit: Google says yes
Deels. Er zijn wat films die alleen met Engels + ondertiteling aanwezig zijn, ook op het kids profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:23
Caelorum schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Deels. Er zijn wat films die alleen met Engels + ondertiteling aanwezig zijn, ook op het kids profiel.
Of kinderfilms waarvan de NL audio en NL ondertiteling doodleuk al sinds de launch ontbreekt 8)7 :/

Klantenservice weet bijvoorbeeld niet wanneer Lion King 2 eindelijk met NL audio/ondertiteling verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

In het begin van Disney+ kon je de ondertiteling aanpassen naar eigen hand, weet iemand waarom dit er niet meer is?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05 19:48
G_Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:06:
In het begin van Disney+ kon je de ondertiteling aanpassen naar eigen hand, weet iemand waarom dit er niet meer is?
Ik kan dat nog steeds hoor. In ieder geval via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gummie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Ik kan dat nog steeds hoor. In ieder geval via de website.
Oh serieus? ik heb me kapot lopen zoeken bij de tv app waar dit eerst ook kon ;)
Dank u

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

[...]
Man die film is zo verschrikkelijk goed en geweldig.

Had liever een HBO gezien ofzo die dit uitwerkte. Want met disney wordt het wel weer erg braaf en correct allemaal. Wel tof dat dit onderwerp wordt aangepakt.

Maar als je de film nog nooit hebt gezien, doen! Klassieker

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:08

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Postius schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:29:
[...]

Man die film is zo verschrikkelijk goed en geweldig.

Had liever een HBO gezien ofzo die dit uitwerkte. Want met disney wordt het wel weer erg braaf en correct allemaal. Wel tof dat dit onderwerp wordt aangepakt.

Maar als je de film nog nooit hebt gezien, doen! Klassieker
HBO heeft toen ook het Apollo programma gedaan met From the Earth to the Moon. Maar die was eigenlijk heel braaf van wat ik mij kan herinneren. Ook wel echt een aanrader!

Dan gaat The Right Stuff (serie) al meer de kant op van Mad Men, met affaires, vreemdgaan etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Disney+ lanceert mogelijkheid om samen op afstand films te kijken

Nieuw? dat is het zeker niet, maat van me kijkt al 15 jaar lang op afstand films en series met vrienden uit Amerika op deze manier. maar wel mooi dat Disney+ hier nu ook mee begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:13
Weet niet of het hier het juiste topic is...
Maar heb Disney+ op mijn LG C9 TV en dat werkt dan 1 dag of 2 dagen goed en de volgende maal wil de app niet opstarten. Als ik de app verwijder en terug installeer werkt alles weer.

Wat wel heel irritant is. De app blijft wel werken op PC, Apple TV (die boven staat) etc. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Engineer Stewie heb je ook al eens geprobeerd op zo'n moment om de tv 10s uit en dan weer aan te zetten? Dat helpt hier nog wel eens met videoland die hetzelfde gedrag vertoond als jij met disney hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 22:04
Engineer Stewie schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:42:
Weet niet of het hier het juiste topic is...
Maar heb Disney+ op mijn LG C9 TV en dat werkt dan 1 dag of 2 dagen goed en de volgende maal wil de app niet opstarten. Als ik de app verwijder en terug installeer werkt alles weer.

Wat wel heel irritant is. De app blijft wel werken op PC, Apple TV (die boven staat) etc. Iemand een oplossing?
Staat quickstart van de tv uit? Dat helpt iig (uitstaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Ohja quick start... Dat geeft echt zoveel random problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo ja, daar werd in het 'begin' (2017) ook al voor gewaarschuwd voor andere Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:06

HaterFrame

Well... Poo came out!

Op mijn Sony met Android TV kan ik de app geforceerd afsluiten, daarna weer starten en het gaat weer een paar dagen goed.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:13
Nee, quick start staat uit.
Ga de TV nog eens updaten en disney opnieuw installeren. Kijken of het soelaas biedt. Anders ga ik mij alsnog een PS5 moeten aanschaffen eh :+ .

Een optie om een app af te sluiten zie ik niet echt. Gebruik ook vaak de Netflix app en heb daar 0 problemen mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Engineer Stewie op 26-10-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Volgens de Disney+-nieuwsbrief komen alle seizoenen van de serie ‘Once Upon A Time’ op 27 november op Disney+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
En The Mandalorian is begonnen met het tweede seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Op Disney+ hier in Nederland is nu een Nederlandse film toegevoegd "Kruimeltje en de strijd om de goudmijn".
Het lijkt er op dat Disney lokale content gaat toevoegen, dat alleen lokaal te zien is.
Zou mooi zijn als lokale content gewoon wereldwijd te zien zou zijn (mits contractueel toegestaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Philips AndroidTV 2019, nooit problemen met 4k HDR (stream hoefde niet eens opgebouwd te worden), sinds een week of wat is Disney+ nog maar maximaal HD, overigens AmazonPrime idem. Bij Netflix zet hij iig de HDR aan, maar middels de info knop valt op dat hij bij populaire programma's niet verder komt met stream opbouwen dan 720p. Zitten ze massaal te cappen en specifiek Philips TVs of zo 🤔? Iemand anders zelfde ervaringen?

ShieldTV op de TV boven heeft het probleem niet... Alles nog steeds in 4k HDR.

Weet echt niet meer wat ik kan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door xsive op 06-11-2020 17:34 ]

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 20:17

MeNTaL_TO

The future is not set

Soms kom je rare beslissingen van Disney tegen, onder het Kids profile van mijn zoon (3 jaar) kon ik Cars 3 wel vinden, maar vanwege het kids profile niet afspelen.
Blijkt het dat in de US deze een leeftijdsclassering van 5-8 heeft gekregen, deze kent NL niet, dus hier AL.
Maar door de rating in US kan je hem dus niet kijken als kind zijnde. Maar goed, zet de films toch voor hem aan, dus kids profile maar even uitgezet, nu wachten tot Disney een instelbaar leeftijdsgrens gaat invoeren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:39
Ik heb sinds kort ook Disney+ maar als ik iets op start krijg ik alleen een zwart beeld met geluid. Ik speel het af via een volledig geüpdatet W10 met de Chrome browser. De computer is aangesloten op een Denon AVR-X2500H receiver en zo naar de tv. De enige oplossing is de receiver met de powerknop uitzetten, even wachten en dan de receiver terug aanzetten. Ik ben dus vrij zeker dat het een HDCP handshake is die mis gaat maar ik vind via google niet direct een oplossing (buiten rechtstreeks aansluiten op de tv maar dat is voor mij geen oplossing). Netflix heeft er geen last van dus het is iets specifieks voor Disney+. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Horla schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:23:
Ik heb sinds kort ook Disney+ maar als ik iets op start krijg ik alleen een zwart beeld met geluid. Ik speel het af via een volledig geüpdatet W10 met de Chrome browser. De computer is aangesloten op een Denon AVR-X2500H receiver en zo naar de tv. De enige oplossing is de receiver met de powerknop uitzetten, even wachten en dan de receiver terug aanzetten. Ik ben dus vrij zeker dat het een HDCP handshake is die mis gaat maar ik vind via google niet direct een oplossing (buiten rechtstreeks aansluiten op de tv maar dat is voor mij geen oplossing). Netflix heeft er geen last van dus het is iets specifieks voor Disney+. Iemand een idee?
Hoe heb je 'm aangesloten? Ik weet wel dat bijv. mini HDMI (vanuit een laptop) weleens problemen kan geven met idd een zwart beeld.

Wees er wel van bewust dat geen enkele browser hoger dan 720p kan streamen behalve de oude versie van Microsoft Edge (dus niet de nieuwe op Chromium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
Gewoon via hdmi. In de Windows store heb ik geen disney+ app gevonden als ik daar op zoek maar vreemd genoeg vind ik er wel een app nu ik er op google op mijn chromebook.... Ik zal die eens proberen te installeren.

update: die app is enkel voor xbox |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Horla op 10-11-2020 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WGeerlings
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
Is het een van jullie wellicht al gelukt om Disney+ te linken aan Google Home? Dit zou sinds kort mogelijk moeten zijn, waardoor met stem opdrachten ook Disney+ (net als Netflix en Youtube) te besturen?

https://www.howtogeek.com...sney-to-google-assistant/

Vanuit de google home app word ik wel doorgestuurd naar de Disny+ app, maar daar kan ik niet 'inloggen en linken'. Ook niet als ik eerst uit log in de Disney+ app.

[edit]

Volgens de support page van Google zou de koppeling ook tot stand moeten kunnen komen:
https://support.google.com/googlenest/answer/7214982?hl=nl

[ Voor 16% gewijzigd door WGeerlings op 10-11-2020 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

WGeerlings schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:46:
Is het een van jullie wellicht al gelukt om Disney+ te linken aan Google Home? Dit zou sinds kort mogelijk moeten zijn, waardoor met stem opdrachten ook Disney+ (net als Netflix en Youtube) te besturen?

[knip]
Ik zag Disney+ als koppelingsoptie al een tijdje in het Home startscherm tevoorschijn komen op mijn (Pixel 2) telefoon, nu maar even geprobeerd of die koppeling ook goed zou gaan hier. Dat ging ie, de eerste keer dat ik het probeerde (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Horla schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:44:
Gewoon via hdmi. In de Windows store heb ik geen disney+ app gevonden als ik daar op zoek maar vreemd genoeg vind ik er wel een app nu ik er op google op mijn chromebook.... Ik zal die eens proberen te installeren.

Ja klopt, en die ondersteund wel 1080p |:( Dat is het frustrerende van Disney+ op een normale browser.

Wat betreft aansluiting. Video drivers up-to-date? Testen met andere kabel? En deze is misschien vergezocht, maar Hardware Acceleration uitzetten in Chrome? Of juist Edge / Firefox proberen.

En anders misschien kijken naar de nieuwe Chromecast?

[ Voor 11% gewijzigd door Pendaco op 10-11-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:12
WGeerlings schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:46:

https://www.howtogeek.com...sney-to-google-assistant/

Vanuit de google home app word ik wel doorgestuurd naar de Disny+ app, maar daar kan ik niet 'inloggen en linken'. Ook niet als ik eerst uit log in de Disney+ app.

[edit]

Volgens de support page van Google zou de koppeling ook tot stand moeten kunnen komen:
https://support.google.com/googlenest/answer/7214982?hl=nl
Twee of drie weken geleden toevallig gezien en ingesteld. Kan nu via Google bijv. vragen om een film aan te zetten, werkt beter dan bij Netflix. Daar werkt het nog niet om via stemcommando iets af te spelen, althans, bij mij niet.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 20:17

MeNTaL_TO

The future is not set

Horla schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:44:

Waar zoek je dan op die app? In de Playstore staat gewoon een Disney+ app voor Android (en dus ook voor Chromebook). En gelukkig is die een stuk beter dan de Netflix app, al kijk ik beide eigenlijk meestal via de browser.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WGeerlings
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
Arjan90 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]

Twee of drie weken geleden toevallig gezien en ingesteld. Kan nu via Google bijv. vragen om een film aan te zetten, werkt beter dan bij Netflix. Daar werkt het nog niet om via stemcommando iets af te spelen, althans, bij mij niet.
Mede vanwege de reactie van Hardware lover heb ik toch nog eens geteletubbied (nog een keer, nog een keer). Voor de zekerheid wel mijn Pixel 3 opnieuw opgestart zodat ik zeker was dat alle apps afgesloten en / of vers opgestart waren. Toen lukte het direct! Opgelost!

@Arjan90
Ik heb de functionaliteit van Disney+ nog niet getest, echter draait Netflix bij ons al lange tijd met stembesturing. Dat werkt zo goed als altijd heel netjes. Wij hebben de Google Assistant wel in het Engels (Amerikaans) staan en streamen dan naar een Chromecast Ultra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horla
Pendaco schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:46:
[...]

Ja klopt, en die ondersteund wel 1080p |:( Dat is het frustrerende van Disney+ op een normale browser.

Wat betreft aansluiting. Video drivers up-to-date? Testen met andere kabel? En deze is misschien vergezocht, maar Hardware Acceleration uitzetten in Chrome? Of juist Edge / Firefox proberen.

En anders misschien kijken naar de nieuwe Chromecast?
Ter info: een combinatie van een andere hdmi kabel en een drie jaar oude intel video driver heeft het opgelost. Die driver heb ik van op de website van msi voor mijn b250m pro-vh mobo. Als ik update naar de laatste intel drivers dan is het terug om zeep.

• _Spark_
  • Laatst online: 03-12-2023
Ik heb een shield pro 2019 waar Atmos via Netflix zonder problemen werkt. Zojuist Disney plus abbo afgesloten maar wat blijkt nu: geen enkele film of serie (Hamilton, Mandalorian) wil afspelen met Atmos. Ik zie alleen DD+. Weet iemand waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Disney zit wat strakker in hun DRM. Mogelijk dat je hier ergens een feature mist. Misschien HDCP 2.2? nieuws: Disney+ ondersteunt Dolby Atmos op Nvidia Shield TV doet vermoeden dat je misschien niet de laatste firmware hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Mijn Disney+ abbo loopt vandaag af, maar hier zijn nog even mijn aanraders die je misschien niet zo snel zou gaan kijken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
  • Laatst online: 03-12-2023
Caelorum schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:24:
Disney zit wat strakker in hun DRM. Mogelijk dat je hier ergens een feature mist. Misschien HDCP 2.2? nieuws: Disney+ ondersteunt Dolby Atmos op Nvidia Shield TV doet vermoeden dat je misschien niet de laatste firmware hebt?
Damn, ik ben erachter wat het probleem is: Atmos werkt alleen als je televisie HDR ondersteunt. En dat doet mijn Panasonic plasma niet. Bizar!

[ Voor 3% gewijzigd door _Spark_ op 14-11-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
_Spark_ schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 13:37:
[...]
Damn, ik ben erachter wat het probleem is: Atmos werkt alleen als je televisie HDR ondersteunt. En dat doet mijn Panasonic plasma niet. Bizar!
Ik heb verhalen gelezen van mensen waarbij dat niet het geval was. Volgens mij moet je tv alleen redelijk recente DRM meuk ondersteunen en overlapt dat toevallig vrij veel met ook HDR ondersteunen. Iig moet je shield atmos direct kunnen uitsturen naar je geluidsysteem of je tv moet hdmi passthrough ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online

WandaVision komt op 15 januari uit op Disney+.
Daarmee begint Phase Four van de Marvel Cinematic Universe. Volgens Wikipedia zijn er 6 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.V.
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-03-2021
xsive schree f op vrijdag 6 november 2020 @ 17:33:
Philips AndroidTV 2019, nooit problemen met 4k HDR (stream hoefde niet eens opgebouwd te worden), sinds een week of wat is Disney+ nog maar maximaal HD, overigens AmazonPrime idem. Bij Netflix zet hij iig de HDR aan, maar middels de info knop valt op dat hij bij populaire programma's niet verder komt met stream opbouwen dan 720p. Zitten ze massaal te cappen en specifiek Philips TVs of zo 🤔? Iemand anders zelfde ervaringen?

ShieldTV op de TV boven heeft het probleem niet... Alles nog steeds in 4k HDR.

Weet echt niet meer wat ik kan doen.
Ik ervaar het zelfde probleem met mijn Philips 50PUS8505. Youtube speelt wel 4K af.
Bij de Disney app. all het volgende geprobeerd
-Geheugen gewist
- Gegevens gewist
- nieuwe gebruiker aangemaakt
- app verwijderd en er weer opgezet

Tv opnieuw opgestart.

Allemaal geen resultaat.

Wie kan ons helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

W.V. schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:16:
[...]
Ik ervaar het zelfde probleem met mijn Philips 50PUS8505. Youtube speelt wel 4K af.
Bij de Disney app. all het volgende geprobeerd
-Geheugen gewist
- Gegevens gewist
- nieuwe gebruiker aangemaakt
- app verwijderd en er weer opgezet

Tv opnieuw opgestart.

Allemaal geen resultaat.

Wie kan ons helpen....
Philips bezitters van bepaalde modellen lopen massaal tegen streaming issues aan sinds enige tijd, dat zal bij jou mogelijk ook het geval zijn?

nieuws: TP Vision onderzoekt probleem met streamingkwaliteit op Philips-tv's
nieuws: Philips-tv's kunnen weer streamen in 1080p, maar 4k kan pas na firmwa...

Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.V.
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-03-2021
Bedankt voor je reactie.
TV is nog geen maand oud en is up to date.
Net nog een chat gehad met Disney+ en die wist mij het volgende te vertellen.
Vanwege Covid-19 en de vele mensen die momenteel kijken, heeft Disney+ de streamkwaliteit iets omlaag moeten doen.
Ik ga er dus vanuit dat het allemaal weer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
W.V. schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:59:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Vanwege Covid-19 en de vele mensen die momenteel kijken, heeft Disney+ de streamkwaliteit iets omlaag moeten doen.
Ja, dat klopt wel, maar die is inmiddels ook alweer wat teruggeschroefd.Ik heb iig gewoon 4K HDR op mijn LG tv, dus ik verwacht ook minstens wel die kwaliteit op een Philips tv.

Ik ben bang dat het hier niet aan Disney ligt, maar aan Philips (of TPVision) en dat je daar moet gaan vragen/klagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 18-11-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Bedankt voor je reactie.
Eigenlijk zou de streaming kwaliteit weer op orde moeten zijn nu, ook voor ons NL-ers? nieuws: Disney+ lijkt in VK te zijn begonnen met herstellen van streamingkwal...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

hardware-lover schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:04:
[...]

Eigenlijk zou de streaming kwaliteit weer op orde moeten zijn nu, ook voor ons NL-ers? nieuws: Disney+ lijkt in VK te zijn begonnen met herstellen van streamingkwal...
Is dat niet de bandwidth cap vanwege de lockdowns? Ik mis een beetje de Philips link hier, maar ben moe, dus misschien niet goed gelezen.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

• Caelorum
@xsive dat was precies het punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:47
[...]

Bedankt voor je reactie.
Wat eerder is aangegeven.
Het ligt niet aan Disney+ maar aan je tv, op dit moment kunnen alle Philips tv’s met een bepaalde Soc ( daar valt die van jou ook onder ) niet hoger streamen dan 1080P. Dit gaat nog wel een paar weken duren voor het is op gelost. Ik heb er ook “last” van daarom stream ik via mijn nieuwe Xbox 😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Bij meerdere dat de app op een lgtv crashed en de film blijft hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 23:14

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Opvallend dat De Kleine Zeemeermin nu in 4K Dolby Vision is.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:40
Ook hier op een Philips 2019 de 65OLED 854 geen 4K en geen Dolby Atmos ondersteuning meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 18:08
Disney zit hier constant te bufferen. Of krijg na lange tijd 'laden' een zwart scherm met rode fout test. Iets met fetch 5102 en unexpected error.
Is al lange tijd (meerdere weekenden) aan de gang; doordeweeks film kijken gaat prima.

Iemand een idee hoe je op vrijdag/zaterdag/zondag Disney Plus werkend kunt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nog geen problemen gehad rond die tijd. Is je internetsnelheid rond die tijd nog wel in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 18:08
Caelorum schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:43:
Nog geen problemen gehad rond die tijd. Is je internetsnelheid rond die tijd nog wel in orde?
Gewoon volle 100/100 glasvezel volgens de tools. Al het andere (YouTube, gamen, reguliere tv etc) is ook niks te merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:49
Ik krijg zojuist 4x een melding dat mijn account is gewijzigd. Ooit de proefperiode gehad en daarna verder de dienst niet afgenomen. Account bestaat uiteraard nog.
This is a confirmation that you've updated your Disney+ Account. You've either reset your password or changed your email address.
If you did not make these changes, please visit our Help Centre for more information.
Meer mensen die dit hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Shinji op 30-11-2020 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@Shinji : ja, ik denk bijna iedereen met een Disney+ account. Disney wordt vandaag helemaal plat gebeld, begreep ik (heb zelf ook gebeld). Ik begreep dat er 'iets' fout is gegaan aan de kant van Disney, waardoor we deze mails hebben ontvangen.
Helaas moet je ze toch even bellen (je kunt ervoor kiezen om je terug te laten bellen, dan hoef je niet zo lang aan de lijn te wachten), zij controleren je account voor de zekerheid (ook als deze niet actief is, zoals in jouw geval).

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 30-11-2020 16:49 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Hmm.. Nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 10:36
Hier ook de mails gehad, gechat met de vrienden van Disney en niets aan de hand. Bugje denk ik :)

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 22:04
Mail ook gehad, fijn om te weten dat het een bug oid was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 21:28
niemand heeft beweert dat het een bug was, misschien was het wel een grote hack. (aluhoedje mode aan)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:28

Gaitman

The Real One

Hier ook gehad op een account die ik alleen voor de proefperiode had gebruikt. Voor de zekerheid het wachtwoord aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Shinji schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:41:
Ik krijg zojuist 4x een melding dat mijn account is gewijzigd. Ooit de proefperiode gehad en daarna verder de dienst niet afgenomen. Account bestaat uiteraard nog.

[...]

Meer mensen die dit hebben?
Ik heb geen mail gehad en ik kan gewoon inloggen met mijn huidige wachtwoord.
Bij mij is er dus geen issue. Overigens heb ik Disney+ sinds september 2019 en in november 2019 verlengd met een jaarabonnement. Ook dit jaar heb ik het abonnement verlengd met een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 20:26
VirinR schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:08:
[...]

Bij mij is er dus geen issue. Overigens heb ik Disney+ sinds september 2019 en in november 2019 verlengd met een jaarabonnement. Ook dit jaar heb ik het abonnement verlengd met een jaar.
Hier hetzelfde. Dit was dus niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silk-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-01-2024
VirinR schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:08:
[...]

Mag ik vragen hoe je deze hebt verlengd? Mijn abbo loopt tot 13 december en ik heb vorige jaar met iDeal een jaar betaald, maar kan nu nog geen mogelijkheid vinden om het met nog een jaar te verlengen.

Had al contact gehad met klantenservice, maar die gaven aan de het automatisch wordt afgeschreven terwijl ik herhaaldelijk heb aangegeven dat het met ideal is betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:57
Silk- schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:32:
[...]

Mag ik vragen hoe je deze hebt verlengd? Mijn abbo loopt tot 13 december en ik heb vorige jaar met iDeal een jaar betaald, maar kan nu nog geen mogelijkheid vinden om het met nog een jaar te verlengen.

Had al contact gehad met klantenservice, maar die gaven aan de het automatisch wordt afgeschreven terwijl ik herhaaldelijk heb aangegeven dat het met ideal is betaald.
Ik heb vorig jaar ook met iDeal betaald, maar afgelopen week is het jaarbedrag per automatisch incasso gewoon van mijn rekening gegaan (de rekening waarmee ik vorig jaar betaald heb). Dus waarschijnlijk wordt het abonnement op die manier automatisch verlengd (en betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Silk- schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:32:
[...]

Mijn abonnement loopt via Apple dus het bedrag werd vanzelf afgeschreven via de opgegeven betaalmethode in mijn Apple-account (in mijn geval een creditcard).
Maar zoals @HappyPinguin aangeeft, als je éénmalig met iDeal betaald, dan wordt er daarna met automatische incasso het geld afgeschreven. Met de eenmalige iDeal-betaling geef je ook toestemming voor een automatische incasso.
Is eigenlijk niks nieuws, met NS Flex, Swapfiets, Netflix en Videoland werkt het ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silk-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-01-2024
@VirinR en @HappyPinguin dank voor jullie antwoord.
Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik bij het betalen via ideal iets over toestemming voor automatische incasso voorbij heb zien komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Nu online
Silk- schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:11:
Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik bij het betalen via ideal iets over toestemming voor automatische incasso voorbij heb zien komen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4boJhcVvRZE2exw-GhZfirFgxfU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IZivriwdeX3f0i3UUcNjqUlg.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is wat er nu staat bij het afsluiten van het abonnement. Het staat er dus wel bij maar wellicht heb je daar niet naar gekeken bij het afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:57
Silk- schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:11:
Ik kan me er ook niks van herinneren. Zoals @VirinR hierboven aangeeft zal het er vorig jaar ook vast wel bij hebben gestaan, maar heb er toen ook niet op gelet om eerlijk te zijn (en al helemaal niet onthouden).
Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!