Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik had een leuke deal gezien voor gratis 1 maand disney+ (als je gamepass ultimate voor 1 euro koopt)
Ik meende ook wat te lezen dat er een disney+ app zou zijn voor windows 10 en dus heb ik nu weer een abbo.
Alleen kom ik er nu achter dat er dus geen windows app is en ik dus vast zit aan stereo geluid via de browser -O-

Nog een nadeel waar ik in het verleden ook al problemen mee had: mijn Z5500 heeft geen hdmi (alleen spdif/analoog) waardoor veel mediaboxen ook alleen maar 2.0 kunnen doorgeven (via externe converter) Mag ik dus een xbox oid gaan aanschaffen om 5.1 te krijgen. }:|

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVliegNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 19:03
Goedenavond,

Ik dacht voor de maand december maar weer eens onze Disney+ abo te activeren.. Toen viel ik van de ene in de andere verbazing.

Voorafgaand activeren wilde ik eerst mijn wachtwoord wijzigen, ik kon nergens een profiel knop vinden dus heb ik uiteindelijk de support chat maar opgezocht. Deze wist mij inderdaad te vertellen dat de profiel knop niet zichtbaar is wanneer er geen actief abonnement is. Om je wachtwoord te wijzigen moet je na het invullen van je mail "Forgot password?"drukken. Terwijl ik mijn wachtwoord niet vergeten ben, ik wil hem enkel wijzigen.

Toen vroeg ik wat moet ik dan doen om mijn account te verwijderen? Staat nergens in de support vragen vermeld van de Disney+ website. Dan word je naar de hoofdwebsite "https://privacy.thewaltdisneycompany.com/nl/privacybeleid/#heading6" gestuurd, onder het kopje "ACCORDION TOGGLEUW BEHEERMOGELIJKHEDEN EN KEUZES" daar zou je dan moeten kunnen inloggen. Dat klopt, enkel in mijn geval kreeg ik direct de melding "Account Deactivated".

Daarnaast kreeg ik ten tijdje van het inloggen op bovenstaande website een mail, "als u niet degene bent die heeft ingelogd, druk dan snel hier om je wachtwoord te wijzigen". Gefopt, error 404.

Al met al krijg ik een heel slecht gevoel hoe Disney met onze persoonsgegevens omgaat en hoe ze je toestaan er zelf mee om te gaan.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Account aangemaakt. Betaald en sindsdien werkt het gewoon en geen vreemde mailtjes gekregen itt anderen hier in dit topic. Niets waar ik me nu iig zorgen om maak. Heb dan natuurlijk ook een random generated password uniek voor deze dienst, dus ze zoeken het maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Vorig jaar (8 december) jaarabonnement betaald met iDeal, maar gisteren en vanochtend is er niets afgeschreven :? , het account is zo te zien nog actief.
Zijn er hier meer waarbij het bedrag later van de rekening is afgeschreven? (lees: komt dit nog goed? :+ ).

Ik merk het natuurlijk vanzelf wel, als het account ineens stopt, dan kan ik altijd alsnog betalen via iDeal, maar vreemd is het wel...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
KillerBee schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:56:
Vorig jaar (8 december) jaarabonnement betaald met iDeal, maar gisteren en vanochtend is er niets afgeschreven :? , het account is zo te zien nog actief.
Zijn er hier meer waarbij het bedrag later van de rekening is afgeschreven? (lees: komt dit nog goed? :+ ).

Ik merk het natuurlijk vanzelf wel, als het account ineens stopt, dan kan ik altijd alsnog betalen via iDeal, maar vreemd is het wel...
Is het niet iets eerder afgeboekt? Vorig jaar was het bij mij 19 nov, dit jaar de 16e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@Lizard : dit had ik al gecontroleerd, de enige afschrijving is die van vorig jaar.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:10
KillerBee schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:56:

Mijn Videoland-abonnement wordt altijd op de 6e van de maand verlengd en pas op de 10e of de 11e wordt het geld afgeschreven van mijn rekening. Gewoon wachten, Disney zal echt niet 70 euro laten liggen ;)
Overigens is het met CC ook ongeveer zo maar dan is het eerst een reservering voor een paar dagen.

[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 09-12-2020 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@VirinR Aha. Ik heb geen Videoland abo, de abonnementen van Prime en Netflix worden wel altijd netjes op de exacte datum afgeschreven, vandaar mijn verbazing ;) .
Ik wacht het gewoon af, misschien krijg ik een jaar gratis... :+

• VirinR
Voor de geïnteresseerden: vanavond houdt Disney een Investor Day. Het evenement staat volledig in het teken van Disney's streamingdiensten (Disney+, Hulu, ESPN+ en de aankomende Star-dienst).
Het evenement begint om 22.30 Nederlandse tijd en duurt vier uur lang.

Tijdens het evenement wordt in ieder geval bekend gemaakt hoeveel abonnees Disney+ heeft (als update van wat er vorige maand bekend werd gemaakt). Ook zal Disney veel meer bekend maken over de aankomende Star-streamingdienst. Op deze dienst komt volwassen content die Disney bezit (denk bijv. aan Scandal, Grey's Anatomy, How to Get Away with Murder, American Horror Story, It's Always Sunny in Philidelphia, Family Guy, Deadpool en Kingsman).

De rest is nog onbekend maar de verwachting is dat er ook veel aankondigingen zullen zijn omtrent Star Wars en Marvel omdat Comic-Con en Star Wars Celebration niet zijn gehouden vanwege corona.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:53

gws24

Thinking is hard!

Disney+ in Europa: meer en duurder
Star worden aan het pallet toegevoegd naast de bekende merken Disney, Marvel, Star Wars, Pixar en National Geographic. Star bevat de meer volwassen content van met name 20th Century Fox / Studios. Om ervoor te zorgen dat kinderen de content niet zien, zal er gewerkt worden met accounts, en met wachtenwoorden voor de accounts met de content voor volwassenen.

Star verschijnt op 23 februari in Disney+ en die toevoeging gaat 2 euro meer kosten en daarmee wordt de totaalprijs van Star (sic, hier bedoelen ze Disney+) 8,99 euro.
bron: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/77193

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Ik heb disney+ opgezegd omdat er buiten the Mandalorian niet veel nieuws verscheen, maar met star wordt het wel weer interessant. Zeker met een alien serie en de back catalog van fox en de series van fx.

Nog ff geduld hebben tot 23 Feb, ben benieuwd of ze nog een jaar deal doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:03
Die "Star" merken zien er wel aantrekkelijk uit.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eo6OFsdXIAAoYdY?format=jpg&name=900x900

Het valt wel af te wachten welke titels er exact uitgepikt worden. Er zitten ook een aantal FX titels op Netflix, dus die zullen er dan op termijn ook uitgaan.

Ik neem aan dat een paar Hulu series er mss op komen, maar met allerlei licentiedeals vissen we mss daar achter het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Oops verkeerde topic :Z

[ Voor 106% gewijzigd door raiders op 11-12-2020 00:37 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:27
Volgt er niemand de Disney Investor Day 2020 Stream?

https://thewaltdisneycompany.com/disney-investor-day-2020/

Zoveel Star Wars content :o

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik ben benieuwd hoe Disney die prijsverhoging gaat doorvoeren bij jaarabonnementen. Hopelijk dat je het jaar tegen de oude (huidige) abonnementsprijs mag uitzitten.
Wel erg goed nieuws in elk geval, dat er meer volwassen content aankomt :) .

Ietwat offtopic, en n.a.v. mijn post van twee dagen geleden: het jaarabonnement is gisteren van mijn rekening afgeschreven, dit duurt dus inderdaad iets langer (2 dagen) dan de dag waarop je abonnement daadwerkelijk afloopt :)

[ Voor 6% gewijzigd door KillerBee op 11-12-2020 07:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
KillerBee schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:22:
[...]

Ik ben benieuwd hoe Disney die prijsverhoging gaat doorvoeren bij jaarabonnementen. Hopelijk dat je het jaar tegen de oude (huidige) abonnementsprijs mag uitzitten.
Wel erg goed nieuws in elk geval, dat er meer volwassen content aankomt :) .
Ik ga ervan uit dat de verhoging ingaat bij het eerstvolgende facturatiemoment. Het zou een domme actie zijn om vaste klanten met een naheffing van een paar euro op de kast te jagen, terwijl er aan de andere kant een vermogen wordt uitgegeven om het aantal abonnees omhoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Sempy schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:04:
[...]

Ik ga ervan uit dat de verhoging ingaat bij het eerstvolgende facturatiemoment. Het zou een domme actie zijn om vaste klanten met een naheffing van een paar euro op de kast te jagen, terwijl er aan de andere kant een vermogen wordt uitgegeven om het aantal abonnees omhoog te krijgen.
Is het niet vooral een extra abo?, je hoeft niet voor Star te kiezen dus lijkt dat me geen probleem voor mensen met een jaarabonnement.

Zelf ben ik wel benieuwd naar die Marvel-serie The Falcon and the Winter Soldier.
Star verschijnt op 23 februari in Disney+ en die toevoeging gaat 2 euro meer kosten en daarmee wordt de totaalprijs van Star (sic, hier bedoelen ze Disney+) 8,99 euro.
Zou best kunnen zijn dat Filmtotaal die beetje overdrijft zonder zelf info te hebben.

edit: okay misschien niet als je dit plaatje ziet

Afbeeldingslocatie: https://cdn.filmtotaal.nl/images/thumbnails/ft-605410-555x281.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 11-12-2020 09:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Veel later in de presentatie werd nog eens duidelijk gezegd dat het verplicht 8,99 euro werd voor iedereen in Europa. Je kan er enkel om heen met nu een jaarabonnement te hebben.

Voor Latijns Amerika werd een hele uiteenzetting gedaan dat je Disney+, Star of Disney+ MET Star kon nemen. Dat onderscheid duidt er nog eens op dat de Europeanen the full monty krijgen maar ook betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 15-09 19:00
Nice, ik stond eigenlijk op het punt van op te zeggen, want hier kijken we al gewoon niet meer naar Disney+. Met Star erbij heb je voor €9 alleszins veel meer voor je geld dan vandaag met €7, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Disneyplusser - Disney Plus krijgt prijsverhoging, maar voegt uitbreiding Star toe
Star is een nieuwe uitbreiding van Disney. Star zal films en shows bevatten van grote Disney merken, zoals ABC, FX, Freeform, Searchlight en 20th Century Studios. Ook zullen er Hulu Originals aan Star worden toegevoegd. De uitbreiding zal vooral gefocust zijn op volwassen content, inhoud die niet geschikt is voor Disney Plus.

Enkele titels die via Star bekeken kunnen worden zijn onder andere: ‘Deadpool’, ‘Grey’s Anatomy’, ’24’, ‘Buffy the Vampire Slayer’, ‘Modern Family’, ‘Prison Break’, ‘Planet of the Apes’, ‘Devil Wears Prada’, ‘Braveheart’, ‘Die Hard’, ‘Futurama’, ‘Homeland’ en ‘The Americans’. Of deze lijst ook in Nederland vanaf dag 1 beschikbaar is, moeten we even afwachten.
Of we die volledige lijst krijgen is idd nog te zien. Homeland staat voorlopig op Netflix en The Americans op Prime.

Handmaid's Tale is een van de bekendere Hulu originals waar mensen wel naar gaan kijken. Edit: Volgens de Disney pdf enkel US, dus de serie blijft bij andere providers of reguliere TV.

[ Voor 4% gewijzigd door algalid op 11-12-2020 10:54 ]

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• VirinR
Ik heb de Investor Day tot 1 uur 's nachts gekeken. Vanochtend heb ik naar de rest van de presentatie gekeken. Even een recap wat voor ons van belang is:
  • Star wordt onderdeel van een Disney+-abonnement. Star komt op 23 februari 2021 naar Europa en ook naar Nederland (Belgie stond niet op de kaart in de slides). Star wordt de zesde tegel in de app naast Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en Nat Geo. Bij het instellen van je profiel moet je expliciet aangeven dat je 18+-content wil bekijken in dat profiel. Daarna wordt de Star-content weergegeven in het profiel, ook op de grote banner in de homepage. Er komen ook aanvullende parental controls.
  • Mocht je nu per maand betalen, dan blijf je tot zes maanden na de introductie van Star de huidige prijs betalen. Daarna betaal je €8,99 per maand.
    Als je een abonnement begint op 23 februari 2021, dan betaal je direct €8,99 per maand.
  • Drie nieuwe Hulu series gelijktijdig op Star zullen uitkomen (The Dropout, Dopesick, Only Murders in the Building). Al deze series worden gemaakt door productiemaatschappijen van Disney.
  • De 'FX on Hulu' series zullen gelijktijdig op Star uitkomen. Door de overname van 21CF door Disney zijn er aantal series verplaatst van het lineaire FX-kanaal verplaatst naar Hulu. Dit zijn o.a. Devs, Mrs. America en A Teacher. FX zal nu éénderde van Hulu's series aanleveren d.m.v. FX on Hulu. Ook veel oudere titels van FX komen naar Star, maar welke dat zijn is niet bekend gemaakt.
  • Er komen 1500+ afleveringen van Fox Animation naar Star (Family Guy, American Dad, The Cleveland Show, Futurama, Bob's Burgers, King of the Hill en Solar Opposites).
  • Star Wars krijgt veel nieuwe series op Disney+. Er komen twee animatieseries namelijk The Bad Batch en Visions, beide in 2021. Een derde seizoen van The Mandalorian komt in December 2021.
    De live-action series Andor en Obi-Wan Kenobi komen in 2022 uit. Daarnaast komen er nog eens vier live-action Star Wars series: The Acolyte, Ahsoka, Lando en Rangers of the New Republic.
    Er komt ook een animatiefilm met R2D2 en C3PO (A Droid Story) exclusief op Disney+.
  • National Geographic gaat meer series en docu's maken voor Disney+. De bekende anthologieserie Genius zal met het vierde seizoen focussen op MLK én verhuizen naar Disney+. Daarnaast komen er twee docuseries met Chris Hemsworth en Will Smith (Limitless en Welcome to Earth). Daarnaast verschijnen de documentaires Cousteau, Secret of Whales, A Real Bug's Life en America The Beautiful exclusief op Disney+.
  • De eerste trailers zijn getoond van de volgende Disney+-series: The Mighty Duck: Game Changers, Turner & Hooch, Big Shot en The Mysterious Benedict Society. Niet alle trailers zijn openbaar vrijgegeven, sommige waren alleen voor sommige investeerders te bekijken
  • De volgende Disney+-films zijn nu officieel: Hocus Pocus 2, Three Men and a Baby (remake), Flora & Ulysses (19 feb. 2021), Cheaper by the Dozen (remake), Diary of a Wimpy Kid (remake), Ice Age: Adventures of Buck Wild en Night at The Museum (animatiefilm).
    Daarnaast komen Chip & Dale Rescue Rangers, Pinokkio (remake met Tom Hanks), Peter Pan & Wendy, Disenchanted (vervolg op Enchanted met Amy Adams) en Sister Act 3 (vervolg met Whoopi Goldberg) allemaal exclusief op Disney+
  • Walt Disney Animation Studios heeft bekend gemaakt dat Raya and The Last Dragon uitkomt op Disney+ met Premier Access. De film komt gelijktijdig uit in de bioscoop. Daarnaast heeft de Studio zijn eerste series aangekondigd: Baymax, Zootopia+, Tiana, Moana en Iwájú. De eerste vier zijn vervolgseries op eerdere films. Iwájú is een samenwerking met de Afrikaanse comic book maatschappij Kugali.
  • Pixar heeft ook zijn eerste animatieseries bekend gemaakt, namelijk Dug Days, Cars en Win or Lose.
  • Marvel Studios heeft de trailers en releasedata van The Falcon and The Winter Soldier (19 maart 2021), Loki (Mei 2021) en What If? (zomer 2021) vrijgegeven en bekendgemaakt.
    Hawkeye en Mrs. Marvel komen in 'Late 2021' uit op Disney+. Moon Knight en She-Hulk komen in 2022.
    Daarnaast zijn er drie nieuwe series bekend gemaakt: Secret Invasion (met Samuel L. Jackson), Armor Wars (met Don Cheadle) en Iron Heart (Riri Williams). Daarnaast komt er ook een The Guardians of the Galaxy Holiday Special met de filmcast en de korte animatieserie I Am Groot.
    De films komen gewoon uit in de bioscoop en dus niet op Disney+, ook niet via Premier Access.

[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 11-12-2020 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
VirinR schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:57:
[...]
De films komen gewoon uit in de bioscoop en dus niet op Disney+, ook niet via Premier Access. [/li]
[/list]
Gelukkig maar dat het geen "Premier Access" is. Ze zullen later alsnog wel naar Disney+ komen, alleen moet je even wachten (een jaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Star wordt onderdeel van een Disney+-abonnement. Star komt op 23 februari 2021 naar Europa en ook naar Nederland (Belgie stond niet op de kaart in de slides).
Die kaart is nogal verwarrend, de Disney Star fact sheet geeft wel aan dat meer landen erbij zijn, bvb Zwitserland is zo'n donkere vlek maar staat dan wel expliciet vermeld. De UK bestaat ook niet op die kaart. Ik ga ervan uit dat België deel uitmaakt van de Star markt.
Pricing for Disney+ as of February 23, 2021:
• Canada: $11.99/month or $119.99/annual
• Australia: $11.99/month or $119.99/annual
• New Zealand: $12.99/month or $129.99/annual
• UK: £7.99/month or £79.90/annual
• Euro: 8.99/month or 89.90/annual
• Norway: 89.00kr/month or 890.00kr/annual
• Denmark: 79.00kr/month or 790.00kr/annual
• Sweden: 89.00 kr/month or 890.00 kr/annual
• Switzerland: CHF12.90/month or CHF129.00/annual
• Singapore: $11.98/month or $119.98/annua
Dus ik neem aan dat die kaart voor Europa illustratief was en knip-en-plak van vorig jaar (wel beetje bizar dat ze geen gewone kaart nemen, was minder moeite wss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Caelorum schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:20:
[...]

Gelukkig maar dat het geen "Premier Access" is. Ze zullen later alsnog wel naar Disney+ komen, alleen moet je even wachten (een jaar?)
Vaak moet je zeven maanden wachten voordat een film op Disney+ beschikbaar is. In een uitzonderlijk geval (Frozen 2 bijvoorbeeld) komt de film eerder op Disney+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
algalid schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:21:
[...]

Die kaart is nogal verwarrend, de Disney Star fact sheet geeft wel aan dat meer landen erbij zijn, bvb Zwitserland is zo'n donkere vlek maar staat dan wel expliciet vermeld. De UK bestaat ook niet op die kaart. Ik ga ervan uit dat België deel uitmaakt van de Star markt.

[...]

Dus ik neem aan dat die kaart voor Europa illustratief was en knip-en-plak van vorig jaar (wel beetje bizar dat ze geen gewone kaart nemen, was minder moeite wss).
Huh apart. We zullen het in februari wel zien maar ik ben wel ervan overtuigd dat Star zeker naar NL komt. In de presentatie werd er ook gesproken van 'Continental Europe' vandaar dat ik dacht de UK geen Star krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Ik heb de Investor Day tot 1 uur 's nachts gekeken. Vanochtend heb ik naar de rest van de presentatie gekeken. Even een recap wat voor ons van belang is:
  • Star wordt onderdeel van een Disney+-abonnement. Star komt op 23 februari 2021 naar Europa en ook naar Nederland (Belgie stond niet op de kaart in de slides). Star wordt de zesde tegel in de app naast Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en Nat Geo. Bij het instellen van je profiel moet je expliciet aangeven dat je 18+-content wil bekijken in dat profiel. Daarna wordt de Star-content weergegeven in het profiel, ook op de grote banner in de homepage. Er komen ook aanvullende parental controls.
  • Mocht je nu per maand betalen, dan blijf je tot zes maanden na de introductie van Star de huidige prijs betalen. Daarna betaal je €8,99 per maand.
    Als je een abonnement begint op 23 februari 2021, dan betaal je direct €8,99 per maand.
  • Drie nieuwe Hulu series gelijktijdig op Star zullen uitkomen (The Dropout, Dopesick, Only Murders in the Building). Al deze series worden gemaakt door productiemaatschappijen van Disney.
  • De 'FX on Hulu' series zullen gelijktijdig op Star uitkomen. Door de overname van 21CF door Disney zijn er aantal series verplaatst van het lineaire FX-kanaal verplaatst naar Hulu. Dit zijn o.a. Devs, Mrs. America en A Teacher. FX zal nu éénderde van Hulu's series aanleveren d.m.v. FX on Hulu. Ook veel oudere titels van FX komen naar Star, maar welke dat zijn is niet bekend gemaakt.
  • Er komen 1500+ afleveringen van Fox Animation naar Star (Family Guy, American Dad, The Cleveland Show, Futurama, Bob's Burgers, King of the Hill en Solar Opposites).
  • Star Wars krijgt veel nieuwe series op Disney+. Er komen twee animatieseries namelijk The Bad Batch en Visions, beide in 2021. Een derde seizoen van The Mandalorian komt in December 2021.
    De live-action series Andor en Obi-Wan Kenobi komen in 2022 uit. Daarnaast komen er nog eens vier live-action Star Wars series: The Acolyte, Ahsoka, Lando en Rangers of the New Republic.
    Er komt ook een animatiefilm met R2D2 en C3PO (A Droid Story) exclusief op Disney+.
  • National Geographic gaat meer series en docu's maken voor Disney+. De bekende anthologieserie Genius zal met het vierde seizoen focussen op MLK én verhuizen naar Disney+. Daarnaast komen er twee docuseries met Chris Hemsworth en Will Smith (Limitless en Welcome to Earth). Daarnaast verschijnen de documentaires Cousteau, Secret of Whales, A Real Bug's Life en America The Beautiful exclusief op Disney+.
  • De eerste trailers zijn getoond van de volgende Disney+-series: The Mighty Duck: Game Changers, Turner & Hooch, Big Shot en The Mysterious Benedict Society. Niet alle trailers zijn openbaar vrijgegeven, sommige waren alleen voor sommige investeerders te bekijken
  • De volgende Disney+-films zijn nu officieel: Hocus Pocus 2, Three Men and a Baby (remake), Flora & Ulysses (19 feb. 2021), Cheaper by the Dozen (remake), Diary of a Wimpy Kid (remake), Ice Age: Adventures of Buck Wild en Night at The Museum (animatiefilm).
    Daarnaast komen Chip & Dale Rescue Rangers, Pinokkio (remake met Tom Hanks), Peter Pan & Wendy, Disenchanted (vervolg op Enchanted met Amy Adams) en Sister Act 3 (vervolg met Whoopi Goldberg) allemaal exclusief op Disney+
  • Walt Disney Animation Studios heeft bekend gemaakt dat Raya and The Last Dragon uitkomt op Disney+ met Premier Access. De film komt gelijktijdig uit in de bioscoop. Daarnaast heeft de Studio zijn eerste series aangekondigd: Baymax, Zootopia+, Tiana, Moana en Iwájú. De eerste vier zijn vervolgseries op eerdere films. Iwájú is een samenwerking met de Afrikaanse comic book maatschappij Kugali.
  • Pixar heeft ook zijn eerste animatieseries bekend gemaakt, namelijk Dug Days, Cars en Win or Lose.
  • Marvel Studios heeft de trailers en releasedata van The Falcon and The Winter Soldier (19 maart 2021), Loki (Mei 2021) en What If? (zomer 2021) vrijgegeven en bekendgemaakt.
    Hawkeye en Mrs. Marvel komen in 'Late 2021' uit op Disney+. Moon Knight en She-Hulk komen in 2022.
    Daarnaast zijn er drie nieuwe series bekend gemaakt: Secret Invasion (met Samuel L. Jackson), Armor Wars (met Don Cheadle) en Iron Heart (Riri Williams). Daarnaast komt er ook een The Guardians of the Galaxy Holiday Special met de filmcast en de korte animatieserie I Am Groot.
    De films komen gewoon uit in de bioscoop en dus niet op Disney+, ook niet via Premier Access.
Bedankt voor de samenvatting _/-\o_ Wilde aangeven dat dit wel kon worden toegevoegd aan de openingspost... maar die bestaat nog niet zie ik :+ Ik heb daar verder geen ervaring mee, maar misschien is dat wel iets om toe te voegen aan dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
algalid schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:23:

Of we die volledige lijst krijgen is idd nog te zien. Homeland staat voorlopig op Netflix en The Americans op Prime.
Zal wel een kwestie worden dat zaken worden toegevoegd zodra licenties bij de concurrent aflopen.Van Prison Break kwam toevallig gisteren naar buiten dat Netflix die kwijt is, dus die kan je denk ik wel als te verwachten content voor Disney+/Star noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Nu online
Ik ben toch benieuwd wat ze doen als je nu een jaar abo afsluit, kun/moet je dan bijbetalen, ik heb dat nog nergens echt duidelijk zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
In de laatste slides zijn nog interessante dingen te vinden. Zo krijgt Europa 1000 titels via Star en profielen kunnen voortaan met pincode beveiligd worden zoals dit ook bij Netflix kan. Ook is te zien hoe je toestemming geeft om naar de Star-content te kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1bJYGQdtGmV-yv4gV-ICpemUHL8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CXHFlQ4BNPWPhxTnWragiXQS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4oMkZqA_3Vla2VICVCMhAa5on6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XrmM9pjCH7M6Ui3zSyL4NBMd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
@baco101 De term "Pricing for Disney+ as of February 23, 2021" duidt erop dat de prijs constant blijft tot je jaar af loopt, daarna is het de hogere prijs betalen. Een maandabonnement zou al in maart de hogere prijs krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
algalid schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:18:
@baco101 De term "Pricing for Disney+ as of February 23, 2021" duidt erop dat de prijs constant blijft tot je jaar af loopt, daarna is het de hogere prijs betalen. Een maandabonnement zou al in maart de hogere prijs krijgen.
Hierboven heeft @VirinR al duidelijk aangegeven uit de info van Disney dat ook bestaande abonnees nog 6 maand lang de oude prijs betalen, en dus pas in augustus 2021 een prijsverhoging zullen zien. Enkel nieuwe abonnees gaan vanaf 23 februari onmiddellijk €8.99 betalen.
Lijkt dan ook evident dat jaar-abonnees gewoon hun jaar uitdoen aan wat ze nu betaald hebben, maar er wel Star voor krijgen vanaf februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Wel onduidelijk welke Star Wars series volgend jaar uitkomen. De meeste zijn allemaal 2020? Ashoka, Obiwan Kenobi etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
@alienfruit Sites die TV nieuws volgen gokken allemaal op 2022, behalve dan die animated Bad batch series waar de trailer redelijk compleet lijkt te zijn maar die borduren voort op een bestaande reeks met een nieuwe titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Momenteel heb ik een maandabonnement. Weet iemand hoe ik dit omzet in een jaarabonnement? Momenteel maak ik gebruik van Google Play om het abonnement af te sluiten. Ik betaal eigenlijk liever direct aan Disney, maar dat kan volgens mij ook niet. Het enige dat ik kan, is het maandabonnement opzeggen. Een nieuw jaarabonnement afsluiten lukt niet.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
alienfruit schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:51:
Wel onduidelijk welke Star Wars series volgend jaar uitkomen. De meeste zijn allemaal 2020? Ashoka, Obiwan Kenobi etc
In deze 'Programming Fact Sheet' staan alle aangekondigde series en films op een rijtje.
Om je vraag te beantwoorden: Alleen van Andor en Obi-Wan Kenobi is bekend dat het in 2022 wordt uitgebracht. Van alle andere live-action series (Ahsoka, The Acolyte, Lando, Rangers of the New Republic) is niet bekend wanneer die series uit komen.
Van Bad Batch is wel de verwachting dat het volgend jaar uitkomt. Visions komt sowieso in 2021 uit.

Van Marvel is het als volgt:
- WandaVision op 15 januari 2021
- The Falcon and the Winter Soldier op 19 maart 2021
- Loki in mei 2021
- What If...? in de zomer van 2021
- Mrs. Marvel en Hawkeye komen in 'Late 2021'
- Moon Knight en She-Hulk komen in 2022.
Van alle andere series (Secret Invasion, Ironheart, Armor Wars en I Am Groot) zijn er geen releasedata bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 00:17
Jerie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:30:
Momenteel heb ik een maandabonnement. Weet iemand hoe ik dit omzet in een jaarabonnement? Momenteel maak ik gebruik van Google Play om het abonnement af te sluiten. Ik betaal eigenlijk liever direct aan Disney, maar dat kan volgens mij ook niet. Het enige dat ik kan, is het maandabonnement opzeggen. Een nieuw jaarabonnement afsluiten lukt niet.
Eerst maandabonnement opzeggen en dan via de site van Disney+ zelf een jaarabonnement afsluiten. Dan terug inloggen in de app en je bent vertrokken (volgens mij). Kan misschien wel zijn dat je moet wachten tot je maand is afgelopen vooraleer je een nieuw abo kan afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Robinho96 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:55:
[...]

Eerst maandabonnement opzeggen en dan via de site van Disney+ zelf een jaarabonnement afsluiten. Dan terug inloggen in de app en je bent vertrokken (volgens mij). Kan misschien wel zijn dat je moet wachten tot je maand is afgelopen vooraleer je een nieuw abo kan afsluiten.
Ja, dat laatste is ook mijn vermoeden. Ik heb mijn maandabonnement opgezegd, en kan bij Google geen jaarabonnement afsluiten. Bij Disney+ account zie ik onder kopje "Subscription" enkel "Disney+ Google Plus subscription" en de knop "Manage on Google Play". Ik vind het maar raar...

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 00:17
Jerie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:33:
[...]

Ja, dat laatste is ook mijn vermoeden. Ik heb mijn maandabonnement opgezegd, en kan bij Google geen jaarabonnement afsluiten. Bij Disney+ account zie ik onder kopje "Subscription" enkel "Disney+ Google Plus subscription" en de knop "Manage on Google Play". Ik vind het maar raar...
Zal waarschijnlijk wel weggaan als je maand afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

VirinR schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:32:
Van Marvel is het als volgt:
- WandaVision op 15 januari 2021
- The Falcon and the Winter Soldier op 19 maart 2021
- Loki in mei 2021
- What If...? in de zomer van 2021
- Mrs. Marvel en Hawkeye komen in 'Late 2021'
- Moon Knight en She-Hulk komen in 2022.
Van alle andere series (Secret Invasion, Ironheart, Armor Wars en I Am Groot) zijn er geen releasedata bekend.
Lijkt er zo een beetje op dat 2021 een Marvel jaar wordt en 2022 een Star Wars jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Jerie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:33:
[...]

Waarom abonneer je je niet gewoon op de Disney+ website in een browser?
https://www.disneyplus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Lekker dan als je (Corona) Disney+ jaar abbo half maart afloopt... bijna 30% verhoging :(

Vond die €70 op jaarbasis nog wel leuk als 'erbij' naast Netflix en Prime maar neig nu toch meer naar het aan/uitzetten voor bepaalde periodes per jaar per dienst. Dat zou dan gewoon via een externe service geregeld moeten kunnen worden zodat je centraal de abbo's van all je on-demand diensten kun schedulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Fireshade schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:15:
[...]

Waarom abonneer je je niet gewoon op de Disney+ website in een browser?
https://www.disneyplus.com
Dat werkt niet. Ik heb alleen de optie voor Google. Zelfs na expiration. Want ik heb D+ al eerder laten expiren om buiten Google om een abonnement af te sluiten. Het werkt niet. Destijds was ik ook verplicht het via Google af te sluiten.

In een Private Browser tab of andere browser zie ik wel de offer staan maar zodra ik dan e-mail adres invoer en in probeer te loggen zie ik onze profielen en vervolgens alle content.

[ Voor 16% gewijzigd door Jerie op 11-12-2020 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
TAA schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:45:
Lekker dan als je (Corona) Disney+ jaar abbo half maart afloopt... bijna 30% verhoging :( [...]
In februari gaat het nieuwe tarief in, masr bestaande klanten houden het eerste half jaar nog het oude tarief. Met een beetje geluk zou je zelfs in maart nog een heel jaar tegen het oude tarief kunnen nemen. En anders 5/12e tegen oude tarief en de rest tegen het nieuwe tarief, maar dan moet hun systeem daar wel op zijn ingericht. (mijn ervaring leert dat de ontwikkelkosten vaak niet opwegen tegen de opbrengsten bij dit soort grote toko's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Caelorum schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:51:
[...]

In februari gaat het nieuwe tarief in, masr bestaande klanten houden het eerste half jaar nog het oude tarief. Met een beetje geluk zou je zelfs in maart nog een heel jaar tegen het oude tarief kunnen nemen. En anders 5/12e tegen oude tarief en de rest tegen het nieuwe tarief, maar dan moet hun systeem daar wel op zijn ingericht. (mijn ervaring leert dat de ontwikkelkosten vaak niet opwegen tegen de opbrengsten bij dit soort grote toko's)
Het lijkt me aannemelijker dat jaarabbo's die na de prijsverhoging verlengt worden gewoon pech hebben. De maandabbo's zullen we geflagd worden en 6 maanden een lagere prijs krijgen. Of je neemt gewoon op tijd alsnog een jaarabbo. Een mogelijkheid die er niet is voor bestaande jaarabbo klanten... ach ja, first world problems :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
TAA schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:45:
Lekker dan als je (Corona) Disney+ jaar abbo half maart afloopt... bijna 30% verhoging :(

Vond die €70 op jaarbasis nog wel leuk als 'erbij' naast Netflix en Prime maar neig nu toch meer naar het aan/uitzetten voor bepaalde periodes per jaar per dienst. Dat zou dan gewoon via een externe service geregeld moeten kunnen worden zodat je centraal de abbo's van all je on-demand diensten kun schedulen :)
Ik begrijp nooit zo goed waarom je ze naast elkaar zou willen gebruiken. Ik had voorheen Netflix en kreeg het al niet voor elkaar om alles te zien wat ik wilde. Nu met Prime Video precies hetzelfde. Om de zoveel tijd switch ik van dienst. Werkt prima. Al helemaal omdat ze dat allemaal buitengewoon eenvoudig maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
@Tigertje zo heb ik videoland, disney+, Amazon prime en Netflix gelijktijdig lopen. Netflix, omdat we daar daadwerkelijk nog series kijken, disney+ vanwege mijn dochter + the mandalorian, Amazon prime video krijg ik er gewoon bij voor nu, maar gaat binnenkort (tijdelijk) stopgezet worden en videoland voor mijn vrouw.

Tja.. In mijn eentje was ik ook gaan hoppen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Tigertje schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:57:
[...]

Ik begrijp nooit zo goed waarom je ze naast elkaar zou willen gebruiken. Ik had voorheen Netflix en kreeg het al niet voor elkaar om alles te zien wat ik wilde. Nu met Prime Video precies hetzelfde. Om de zoveel tijd switch ik van dienst. Werkt prima. Al helemaal omdat ze dat allemaal buitengewoon eenvoudig maken.
Wat Cael hierboven al zegt... een gezin met 2 tieners waarbij de vrouwen andere films en series kijken als de mannen. Bovendien vind ik het wel gemakkelijk ook zo dat iedereen gewoon lekker kan kijken wat hij/zij wil. En voor de rest is er Sonarr en Radarr O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Leuk dat Disney aan localised content doet. 24kitchen komt er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 15-09 19:18
Net mijn abbo opgezegd om einde deze maand een annual te pakken. Medewerker via de chat gaf aan dat ik het voor 28/2 gedaan moest hebben want dan wordt het duurder. Lijkt dus per 1 maart de verhoging te krijgen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
SpoekGTi schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:46:
Net mijn abbo opgezegd om einde deze maand een annual te pakken. Medewerker via de chat gaf aan dat ik het voor 28/2 gedaan moest hebben want dan wordt het duurder. Lijkt dus per 1 maart de verhoging te krijgen
T.net nieuwsbericht beweert een weekje eerder:
In het kader van Disney Investor Day 2020 heeft het bedrijf laten weten dat de prijs voor de Disney+-streamingdienst vanaf 23 februari 2021 naar 8,99 euro per maand gaat, of 89,99 euro voor een heel jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 12-12-2020 20:54 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Caelorum schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:26:
@Tigertje zo heb ik videoland, disney+, Amazon prime en Netflix gelijktijdig lopen. Netflix, omdat we daar daadwerkelijk nog series kijken, disney+ vanwege mijn dochter + the mandalorian, Amazon prime video krijg ik er gewoon bij voor nu, maar gaat binnenkort (tijdelijk) stopgezet worden en videoland voor mijn vrouw.

Ah, ik lees het al, ik keek er te veel vanuit mijn eigen wereld naar. Ik ben alleen thuis, geen kinderen. Ik zie nu dat dat een te beperkte visie op de zaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Laatst online: 21:40

Scighera

swim-bike-run

Hoe is het qua geluidskwaliteit gesteld? In vergelijking met blu ray.

Wil Disney vooral nemen voor star wars films, maar dan moet de kwaliteit wel voldoende zijn (anders koop ik ze liever op blu ray👍

www.triathlete.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• algalid
@Scighera Volgens deze reddit is de bitrate 28Mbps wat lager is dan 4K BluRay. Veeleisende kijkers zullen dan ook wel enkele artefacten of black crush opmerken ook al is de streamingkwaliteit veel hoger dan Netflix.

De gouden standaard blijven de schijven. Voor meer dan 90% van de kijkers is Dolby Vision met sterkere compressie wel aanvaardbaar tot vergelijkbaar met 4K BluRay. Niet iedereen ziet het verschil.

Het geluid wordt meestal wel stiefmoederlijk behandeld. De beste manier om het te testen is dan een maandje abonnement te nemen. Veel gegevens over geluidskwaliteit zijn er niet en het label op zich geeft dan wel het minimum aan dat je kan verwachten, maar of het equivalent is met de schijf, het kan er ver van af staan. Het ziet er niet naar uit dat het Dolby TrueHD ondersteunt, enkel het veel lagere Dolby Digital Plus, dus als je nauw luistert zal je het wel merken.

[ Voor 8% gewijzigd door algalid op 13-12-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Ik kan nog steeds geen logica vinden in het aanbod van Nederlands gesproken films.

Sowieso is het super onhandig dat je pas nadat je de film hebt gestart kunt zien in welke talen de film beschikbaar is. Daarnaast zijn er gewoon best veel Disney of Pixar originals niet in NL’se cast beschikbaar. Kids wilden net Up kijken, maar die is alleen in het Engels of Spaans, terwijl bijvoorbeeld Pathe Thuis wel de Nederlandse vertaling heeft.

Iemand een idee waarom dat is? Disney heeft toch gewoon de rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

virofi schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:52:
Ik kan nog steeds geen logica vinden in het aanbod van Nederlands gesproken films.

Sowieso is het super onhandig dat je pas nadat je de film hebt gestart kunt zien in welke talen de film beschikbaar is. Daarnaast zijn er gewoon best veel Disney of Pixar originals niet in NL’se cast beschikbaar. Kids wilden net Up kijken, maar die is alleen in het Engels of Spaans, terwijl bijvoorbeeld Pathe Thuis wel de Nederlandse vertaling heeft.

Iemand een idee waarom dat is? Disney heeft toch gewoon de rechten?
Ik kan NL Audio selecteren bij Up? In de browser iig? VPN actief oid?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCzAF81X6WVwhPWVbF030vYtcLA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/US0HND5Ztk4Md06ePX2aRS8n.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 13-12-2020 17:51 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
hardware-lover schreef op zondag 13 december 2020 @ 17:48:
[...]

Ik kan NL Audio selecteren bij Up? In de browser iig? VPN actief oid?
[Afbeelding]
Nog gekker... ik gebruik de app op Apple TV, daar kan ik hem niet selecteren. Gebruik geen VPN. Op de iPhone app ook niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKjeu77Qx9iJ6pgml-M0xD2JcWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tn4mu2Lch9vBsXvdL56JP3Ag.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door virofi op 13-12-2020 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:36
virofi schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:59:
[...]

Nog gekker... ik gebruik de app op Apple TV, daar kan ik hem niet selecteren. Gebruik geen VPN. Op de iPhone app ook niet:
[Afbeelding]
Op welke taal staan je devices ingesteld? Bij mij wel gewoon NL en Engels voor zowel audio als subs. Bij mij staat Spaans er helemaal niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
meesje schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:04:
[...]

Op welke taal staan je devices ingesteld? Bij mij wel gewoon NL en Engels voor zowel audio als subs. Bij mij staat Spaans er helemaal niet tussen.
Device staat op Nederlands, geen tweede taal oid ingesteld. Profiel heeft ook Nederlands ingesteld. Gek hoor... kan het iets op account niveau zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
virofi schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:07:
[...]

Device staat op Nederlands, geen tweede taal oid ingesteld. Profiel heeft ook Nederlands ingesteld. Gek hoor... kan het iets op account niveau zijn?
Weet je zeker dat de app taal onder het gekozen profiel op NL staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
meesje schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:23:
[...]

Weet je zeker dat de app taal onder het gekozen profiel op NL staat?
Absoluut! Heb een nieuw profiel aangemaakt en nu is alles wel in NL beschikbaar, ook al zijn de instellingen identiek. In elk geval een oplossing!

Zou het kunnen komen doordat mijn vorige profiel uit de beta periode stamt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

virofi schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:59:
[...]

[Afbeelding]
Heb je je account ooit aangemaakt in een ander land? VS of Latijns Amerika?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
virofi schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:32:
[...]

Absoluut! Heb een nieuw profiel aangemaakt en nu is alles wel in NL beschikbaar, ook al zijn de instellingen identiek. In elk geval een oplossing!

Zou het kunnen komen doordat mijn vorige profiel uit de beta periode stamt?
Inderdaad vreemd. Mijn account en profiel stamt ook uit de lange gratis periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 17:10
Ik heb net voor het eerst een Disney+ abonnement afgesloten. Ik gebruik het via de browser op een htpc die op een 5.1 versterker is aangesloten, maar ik krijg alleen stereo geluid. Zowel Chrome als Edge geprobeerd.
Op dezelfde setup krijg ik bij Netflix wel gewoon Dolby 5.1, dat speel ik dan wel via de Netflix Windows 10 app en niet via de browser, maar Disney lijkt geen Windows app te hebben.

Kan ik hier nog iets voor instellen? Of kan ik dit op een andere manier voor elkaar krijgen op een Windows machine? Op de site lijk je heel weinig in te kunnen stellen, er staat alleen dat "automatische de hoogst mogelijke kwaliteit wordt geboden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maveee
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-02 22:16
Man wat een bummer.. Disney+ gekocht voor de 90s Ducktales, Aladdin, Talespin tv shows te kunnen kijken, jammer genoeg zijn deze allemaal niet aanwezig... De oude ducktales and talespin zijn er wel in andere landen dus ik vrees/vermoed dat het licensing issues zijn met de voiceovers? Either way ik ben bummed out.

EDIT: Ik woon in België, zijn de oude Ducktales wel beschikbaar in Nederland? (en kan ik via een VPN deze toch zien?)

[ Voor 16% gewijzigd door Maveee op 21-12-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Caelorum schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:26:

Hier ook, maar eigenlijk niet echt heel nodig i.v.m. Sonarr/Radarr - maar ik deel de abonnementen met mijn vriendin, 1 vriend en ouders. Mijn constructie:

- Netflix via VPN in Turkije afgesloten: kost mij, na cashback bij Vivid van 10%, EUR 4,10 voor afgelopen maand.
- Amazon Prime met cashback via Vivid, EUR 2,70.
- Disney+ jaarlijks abonnement samen met een vriend betaald via In-App Purchase met een iTunes giftcard van EUR 100 met 15% extra tegoed: ongeveer EUR 30 de man, dus zo'n EUR 2,50 per maand.
- Videoland betaalt mijn vriendin samen met haar nichtje, dus die krijg ik 'gratis' van haar.

Uiteindelijk ongeveer een 10tje per maand kwijt en ik verbruik het zeker allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Maveee schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:58:
Man wat een bummer.. Disney+ gekocht voor de 90s Ducktales, Aladdin, Talespin tv shows te kunnen kijken, jammer genoeg zijn deze allemaal niet aanwezig... De oude ducktales and talespin zijn er wel in andere landen dus ik vrees/vermoed dat het licensing issues zijn met de voiceovers? Either way ik ben bummed out.

EDIT: Ik woon in België, zijn de oude Ducktales wel beschikbaar in Nederland? (en kan ik via een VPN deze toch zien?)
Ducktales staat er op 1ste is van 1987, aladin ook 1ste uit 1992.
Of je via VPN kan kijken, geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maveee
Alternative schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:15:
[...]

Ducktales staat er op 1ste is van 1987, aladin ook 1ste uit 1992.
Of je via VPN kan kijken, geen idee
Bij mij niet, zal in België niet gelicenced zijn?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PuAWeOz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Maveee schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:31:
[...]

Bij mij niet, zal in België niet gelicenced zijn?

[Afbeelding]
Hier in NL wel aanwezig.
Interessant dat jullie de film wel hebben maar de serie niet :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eaHTpS7nfWj_KmXAVYGUHHuJ3f4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QOGral4gTvrG8I6k342Rl66o.jpg?f=fotoalbum_large

[Edit]
Aladdin serie en TaleSpin hebben we hier ook niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CukAddnOnmG_UcVCq6K9ig9UlZg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fmXSX2oVPLERwHYgpxoWi5rd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Spike_wolf op 21-12-2020 10:36 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maveee
Spike_wolf schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:35:
[...]

Hier in NL wel aanwezig.
Interessant dat jullie de film wel hebben maar de serie niet :?
[Afbeelding]

[Edit]
Aladdin serie en TaleSpin hebben we hier ook niet.

[Afbeelding]
Net men VPN op Nederland gezet maar dan kan je plots Disney+ niet meer laden... VPN lukt dus helaas niet. Echt jammer... Zal over de grens moeten rijden en in men auto via 4G kijken? :+

@Spike_wolf zie juist je edit, dus voorlopig is het enkel Ducktales die ik mis.. Hopelijk komen volgende series snel uit op D+ in NL en BE:

- Aladdin
- Talespin
- Hercules
- 101 dalmatiers

[ Voor 9% gewijzigd door Maveee op 21-12-2020 15:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wij kijken Disney+ op een LG oled C9.

Hij hapert hier de laatste dagen.
Netflix, ATV en prime heb ik er geen last van.

Meer mensen die dit bij Disney merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
readytoflow schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 15:55:

Op de nieuwe Chromecast met Google TV nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 21:07
Ja. Dochter kon net ook niet kijken. De Disney app op de lg zegt geen internet verbinding. Netflix etc werken wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
Gisteren met dochter naar Soul gezien op een Samsung QLED via de app van de smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
Disney+ abo voor een maandje genomen om alle Star Wars films met de kids te kunnen kijken nu we toch nergens heen gaan.

Enige jammere is dat op de Samsung (Q90) App de ondertiteling of vrij klein is (zelfs op een 65" TV) bij '100%', of heel groot (200%) waarbij de onderste regel niet op het scherm past. Ik las al ergens dat Sony dit probleem (er)kent, maar dat er na een aantal maanden nog steeds geen oplossing voor is.
Via de PS5 App heb ik dit probleem niet, maar daar heb ik het probleem dat de audio out of sync is. Tenzij ik Linear PCM gebruik, maar dat ondersteunt mijn (oude, non 4K) receiver alleen in stereo.
Toch maar eens een nieuwe receiver aanschaffen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001

St@m

@ Your Service

readytoflow schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 15:55:

Van de week ook (weer) een abbo genomen, gisteravond getracht Aladdin te kijken, maar dat was bijna niet te doen met de vele haperingen. Gelukkig had ik hem ook al op een andere manier, dus na 30 minuten via plex aangeslingerd. Van de week ook al bij Home Alone, al viel dat gelukkig mee. Met Netflix, prime of videoland eigenlijk nooit last van en ten tijde van het kijken een stabiele internetverbinding met 250mbit down.
Geprobeerd via de Chromecast en de app op de tv overigens.
Ik ga het maar weer opzeggen.. :Z

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@St@m ik zou zeggen dat er ergens bij jou thuis iets mis gaat. Hier eigenlijk nooit problemen met Disney+. Al een abo sinds het begin en nooit problemen eigenlijk. Weet niet hoeveel servers en locaties ze hebben. Misschien dat je verbind met een verkeerde server oid. Maar volgens mij valt daar niets aan te kiezen.
VPN actief? Pihole. Neem maar wat dingen.

Hebben hier 250/25 van Ziggo btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Arunia schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:01:
@St@m ik zou zeggen dat er ergens bij jou thuis iets mis gaat. Hier eigenlijk nooit problemen met Disney+. Al een abo sinds het begin en nooit problemen eigenlijk. Weet niet hoeveel servers en locaties ze hebben. Misschien dat je verbind met een verkeerde server oid. Maar volgens mij valt daar niets aan te kiezen.
VPN actief? Pihole. Neem maar wat dingen.

Hebben hier 250/25 van Ziggo btw.
Aangezien er op een post van 26-12, waar iemand klaagt over haperingen, er drie duimpje zijn gegeven, gok ik dat ik niet de enige ben.

Mijn eigen netwerk is pico bello op orde ;)
Maar vooruit, ik heb een pihole draaien, zal eens of Disney+ daar last van heeft.

Ik bedenk me net dat ik vanmorgen een aflevering van The Mandalorian heb gekeken zonder problemen. Zal het eens in de gaten houden aankomende tijd.

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 27-12-2020 14:11 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
St@m schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:05:
[...]
Aangezien er op een post van 26-12, waar iemand klaagt over haperingen, er drie duimpje zijn gegeven, gok ik dat ik niet de enige ben.
[...] Ik bedenk me net dat ik vanmorgen een aflevering van The Mandalorian heb gekeken zonder problemen. Zal het eens in de gaten houden aankomende tijd.
Netflix heeft inmiddels denk ik wel contentservers binnen het netwerk van de providers draaien. Vraag me af of disney dat ook al heeft. Anders zit je mogelijk met capaciteitsissues naar buiten het netwerk van je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
[...]

Maar vooruit, ik heb een pihole draaien, zal eens of Disney+ daar last van heeft.

Ik bedenk me net dat ik vanmorgen een aflevering van The Mandalorian heb gekeken zonder problemen. Zal het eens in de gaten houden aankomende tijd.
Hier ook nog nooit problemen gehad sinds het begin. Volgens mij was die ander ook met een LG app... Misschien dat daar ook iets niet lekker mee is. Ik heb trouwens ook pihole draaien, lijkt me niet dat dit het probleem veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
@Nuevocasa niks mis met de LG app.

De ene pihole config is de andere niet natuurlijk. Als per ongeluk een domain van Disney wordt geblokkeerd en er van een fallback gebruik moet worden gemaakt kan je zomaar tegen problemen aanlopen. Maarja, maar 1 manier om daarachter te komen en dat is die pihole gewoon even uitzetten en dan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
Caelorum schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:02:
@Nuevocasa niks mis met de LG app.

De ene pihole config is de andere niet natuurlijk. Als per ongeluk een domain van Disney wordt geblokkeerd en er van een fallback gebruik moet worden gemaakt kan je zomaar tegen problemen aanlopen. Maarja, maar 1 manier om daarachter te komen en dat is die pihole gewoon even uitzetten en dan proberen.
Naja, ik heb een standaard pihole installatie met de laatste update en maakt gebruik van cloudflare DNS. Als jij zegt dat het de app niet kan zijn zou ik het in ieder geval in je netwerk, wifi of internetverbinding zoeken. Met Disney plus is in ieder geval niet mis via glas van KPN en T-Mobile. M'n schoonouders hebben via Ziggo trouwens ook geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Heb de grootte van de ondertitels altijd op nummer 2 staan maar ineens valt de onderste regel telkens buiten beeld. Weet iemand hoe dat kan maar vooral hoe je het weer goed krijgt?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
The_Scratcher schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:55:
Heb de grootte van de ondertitels altijd op nummer 2 staan maar ineens valt de onderste regel telkens buiten beeld. Weet iemand hoe dat kan maar vooral hoe je het weer goed krijgt?
Zelfde probleem. Enige oplossing is terug op 1 (100%) zetten

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65412720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Het rare is dat het eerst wel werkte en nu ineens niet meer. 8)7
100% is te klein en dus onleesbaar voor ons. Ik begrijp niet waarom het ineens niet meer werkt.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ducktales beide series is te zien op Disney+ in VK. De oude serie komt ook met Nederlands geluid. Misschien werkt een UK VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Op Instagram hebben zowel de Nederlandse Disney+ als de Belgische Disney+ een trailer vrijgegeven voor Star.

Beide landen krijgen dus Star op 23 februari. Het was nog niet zeker of België ook Star zou krijgen na de Investor Day
De trailers zijn voor beide landen hetzelfde en volgens Streamwijzer zitten Love Victor, Atlanta, 24, How I Met Your Mother, Big Sky, Atlanta, Black-ish, Desperate Housewives, Lost, Prison Break, The Gifted, The X-Files en Die Hard in de trailer.

Ik heb Atlanta en Black-ish niet gezien in de trailer ondanks dat ik beide series al volledig heb gezien dus voor die series moet je Streamwijzer geloven.
Zelf verwacht ik in ieder geval dat de drie FX on Hulu series op Star zullen verschijnen (Devs, Mrs. America en A Teacher) samen met een aantal andere Hulu-series (Dollface, Solar Opposites en High Fidelity) gezien deze series al in de Kijkwijzer-database staan en Disney deze series zelf heeft gemaakt.

[ Voor 25% gewijzigd door VirinR op 04-01-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Nou, inmiddels meerdere afleveringen bekeken door zowel mij als de kinderen en geen haperingen meer ondervonden. Zeg maar waar het aan lag.. :P Ik denk toch Disney+ aangezien ik op die momenten geen haperingen ervaarde bij mijn andere online diensten. Achja, inmiddels werkt het soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Valt me op dat bepaalde disney channel Series alleen Engelse taal hebben terwijl ze oorspronkelijk hier ook na gesynchroniseerd zijn in het NL.
Ondertitels idem. Engels wel, Nederlands niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
VirinR schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:07:
De trailers zijn voor beide landen hetzelfde en volgens Streamwijzer zitten Love Victor, Atlanta, 24, How I Met Your Mother, Big Sky, Atlanta, Black-ish, Desperate Housewives, Lost, Prison Break, The Gifted, The X-Files en Die Hard in de trailer.
Nu ook mail van Disney+ met de aankondiging. In die trailer herken ik wel geen X-Files. Was toch een redelijk grote fan en wil ze wel eens opnieuw bekijken, maar zou me verbazen dat ze er op 23/2 al in zitten. Streamwijzer heeft het overigens over 1000 films, terwijl de trailer het heeft over "meer dan 1000 afleveringen en meer dan 100 films". Dat wijst toch op een vrij beperkt aanbod, vind ik. The X-Files alleen was al meer dan 200 afleveringen.

Ik zie overigens dat in dat artikel van Streamwijzer, de embedded tweet dateert van 4 januari, wat erop lijkt te wijzen dat ze hun tweet, en dus mogelijk de trailer, gewijzigd hebben ?

EDIT: als ik eens google zijn er wel diverse websites die melden dat X-Files een van de bevestigde titels is.

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 04-01-2021 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Twixie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:50:
[...]

Nu ook mail van Disney+ met de aankondiging. In die trailer herken ik wel geen X-Files. Was toch een redelijk grote fan en wil ze wel eens opnieuw bekijken, maar zou me verbazen dat ze er op 23/2 al in zitten. Streamwijzer heeft het overigens over 1000 films, terwijl de trailer het heeft over "meer dan 1000 afleveringen en meer dan 100 films". Dat wijst toch op een vrij beperkt aanbod, vind ik. The X-Files alleen was al meer dan 200 afleveringen.

Ik zie overigens dat in dat artikel van Streamwijzer, de embedded tweet dateert van 4 januari, wat erop lijkt te wijzen dat ze hun tweet, en dus mogelijk de trailer, gewijzigd hebben ?
Ik weet niet waar Streamwijzer zijn info vandaan haalt, maar op de Disney+ supportpagina staat het volgende:
In Europa wordt Star naar verwachting geïntroduceerd met 450 titels. Aan het einde van het eerste jaar zal dit uitgebreid zijn naar 1000 titels en 35 nieuwe series van de creatieve studio's van Walt Disney.
De volledige content voor elk van de regio's wordt in de komende maanden bekendgemaakt.
Dit wordt ook zo herhaald in de Star fact sheet van Disney's Investor Day.
1000 afleveringen zijn ook echt weinig als je nagaat dat er eenmaal veel series zijn met 100+ of zelfs 200+ afleveringen waaronder The X-Files. 1000 titels aan de andere kant is weer veel groter.

Edit: En om op @Twixie's edit terug te vallen: er zijn meerdere sites die Black-ish, Atlanta en The X-Files bevestigen. Wellicht is er een persbericht die wij niet kunnen zien.

[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 04-01-2021 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
De clou is dus "aan het einde van het eerste jaar". Wellicht zitten ze met een hoop content waarvan de rechten op dit moment nog bij andere providers zit, en die ze dus op 23/2 nog niet kunnen aanbieden. Maar met The X-Files en Lost ben ik wel even zoet :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Twixie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:09:
De clou is dus "aan het einde van het eerste jaar". Wellicht zitten ze met een hoop content waarvan de rechten op dit moment nog bij andere providers zit, en die ze dus op 23/2 nog niet kunnen aanbieden. Maar met The X-Files en Lost ben ik wel even zoet :P.
Ja, 24 is half 2020 pas op netflix gekomen en Prison break staat zowel op Prima als op Netflix.... dat zal daar de komende tijd dan wel verdwijnen als hun licentie afloopt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Twixie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:09:
Weet je zeker dat je Lost wil kijken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
@Twixie en @Sorcerer8472 haha, doet me aan 2009/2010 denken, toen ik net doorhad hoe ik via nieuwsgroepen de ISO's van Lost kon downloaden (MKV's was toen nog niet m'n ding).

Ik wilde wel eens weten waar de hype over ging.

Nou, ik kan je zeggen - bespaar je de moeite of houd het lekker bij de eerste 3 à 4 seizoenen. Daarna gebeurt er letterlijk en figuurlijk crazy shit en wisten ze ook niet meer hoe ze er nou goed een einde aan konden breien.

Qua X-Files; daar heb ik het gehouden bij de Mythology afleveringen en de Monster-of-the-Week episodes voornamelijk geskipt - behalve in seizoen 1 en 2 denk ik. Ook daar zijn ze veel te lang doorgegaan, maar goed The X-Files is in mijn ogen nog steeds een begrip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Nu online
Zal Disney Nederland weer verrassen met een vroege launch, zeg 23 Jan, als een beta test. Ik ga er niet vanuit, maar hopen mag toch wel 😉? Ik ga binnenkort mijn abo toch maar weer opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:30

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Sorcerer8472 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:52:
[...]

Weet je zeker dat je Lost wil kijken? :+
Ja hoor, maar zoals bekend stopt de serie na 5 seizoenen. Er is nooit een zesde seizoen gekomen. Iedereen die denkt dat er een zesde seizoen is, heeft het gewoon fout.

Net als dat GoT ook geen achtste seizoen heeft, en er maar zes Star Wars-films zijn (of waren het er nou drie?).

En volgens mij is het ook een conspiracy theory dat al die ontbrekende seizoenen en films door dezelfde groep mensen gemaakt zou zijn.

Ik hoop echt dat Alias er ook op komt. Alle drie de seizoenen (er is geen vierde en vijfde seizoen van die serie) zijn geweldig!

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

JDFS schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:08:
@Twixie en @Sorcerer8472 haha, doet me aan 2009/2010 denken, toen ik net doorhad hoe ik via nieuwsgroepen de ISO's van Lost kon downloaden (MKV's was toen nog niet m'n ding).

Ik wilde wel eens weten waar de hype over ging.

Nou, ik kan je zeggen - bespaar je de moeite of houd het lekker bij de eerste 3 à 4 seizoenen. Daarna gebeurt er letterlijk en figuurlijk crazy shit en wisten ze ook niet meer hoe ze er nou goed een einde aan konden breien.
Gewoon alleen het eerste seizoen bedoel je. En realiseer je hoe dan ook dat er geen echt einde en geen echte "oplossing" aan de serie ziet. Echt teleurstellend.

Beetje hetzelfde als the Walking Dead. Dat blijft ook maar als een zombie doorgaan. In het begin waren er nog hints dat ze naar een einde aan het toewerken waren, maar inmiddels is het ook een puinzooi geworden op het gebied van storytelling. Zo lang mogelijk rekken voor geld ipv iets creatief moois neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Gewoon alleen het eerste seizoen bedoel je. En realiseer je hoe dan ook dat er geen echt einde en geen echte "oplossing" aan de serie ziet. Echt teleurstellend.
Beetje off, maar:
spoiler:
Ik vond het eigenlijk nog best interessant tot het moment kwam dat ze het van de kant van 'they' (denk ik?) gingen belichten. Dus dat je die community rustig wakker zag worden, orde van de dag en opeens zie je dat het vliegtuig neerstort.

Mijns inziens was het tot daar nog lekker spannend en mysterieus. Maar het kan ook zijn dat dat nostalgie is en niet per se hoe het was. Less is more en wellicht was alles na seizoen 1 al verstrooid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:55
Vriendinlief heeft een abo afgesloten van de week vooral voor de kinderen. Heb me niet echt ingelezen (voorzover dat nodig zou moeten zijn), maar ben wel onaangenaam verrast dat iig Ratatouille en Up niet in het Nederlands gesproken zijn. Ook geen NL ondertiteling. Zie ik iets over hoofd het qua instellingen?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
nadroJ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:20:
Vriendinlief heeft een abo afgesloten van de week vooral voor de kinderen. Heb me niet echt ingelezen (voorzover dat nodig zou moeten zijn), maar ben wel onaangenaam verrast dat iig Ratatouille en Up niet in het Nederlands gesproken zijn. Ook geen NL ondertiteling. Zie ik iets over hoofd het qua instellingen?
Hier in de (iOS) app beiden wel gewoon NL gesproken en NL subs. Is dus in ieder geval wel beschikbaar
Pagina: 1 ... 29 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!