Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-09 00:11
nadroJ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:20:
Vriendinlief heeft een abo afgesloten van de week vooral voor de kinderen. Heb me niet echt ingelezen (voorzover dat nodig zou moeten zijn), maar ben wel onaangenaam verrast dat iig Ratatouille en Up niet in het Nederlands gesproken zijn. Ook geen NL ondertiteling. Zie ik iets over hoofd het qua instellingen?
Waarschijnlijk staat je profieltaal op Engels. Dan krijg je om de een of andere reden de Nederlandse taal/ondertiteling niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:32
Dank @sverzijl en @Lizard. Heb nu Nederlands ingesteld op twee profielen, maar nog steeds geen Nederlands beschikbaar. Ook na afsluiten en opnieuw opstarten app (iOS). Vreemd.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-09 00:11
nadroJ schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 19:54:
Dank @sverzijl en @Lizard. Heb nu Nederlands ingesteld op twee profielen, maar nog steeds geen Nederlands beschikbaar. Ook na afsluiten en opnieuw opstarten app (iOS). Vreemd.
Ik heb dit in een webbrowser getest en daar werkt het wel na get veranderen van de profieltaal.
Misschien werkt de iOS app anders. Zie je het wel goed als je het in een webbrowser probeert?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 09:32
Profiel verwijderd en opnieuw toegevoegd. Nu bij Ratatouille wel NL beschikbaar.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:36

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

JDFS schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:42:
[...]

Beetje off, maar:
spoiler:
Ik vond het eigenlijk nog best interessant tot het moment kwam dat ze het van de kant van 'they' (denk ik?) gingen belichten. Dus dat je die community rustig wakker zag worden, orde van de dag en opeens zie je dat het vliegtuig neerstort.

Mijns inziens was het tot daar nog lekker spannend en mysterieus. Maar het kan ook zijn dat dat nostalgie is en niet per se hoe het was. Less is more en wellicht was alles na seizoen 1 al verstrooid :+
Oude serie, maar toch even in spoilertags:

spoiler:
Op zich vond ik die verhaallijn ook erg goed. Het ging de mist in (IMHO) toen een groepje reizigers opeens in de '70s belandde (tussen de mensen van het Dharma Initiative tijdens de eerste proeven op het eiland).

Op zich prima om dat tijdperk te laten zien, maar doe dat dan anders. Nu worden de bovennatuurlijke eigenschappen van het eiland wel erg ongeloofwaardig (ik trek de lijn blijkbaar bij tijdreizen zonder flux capacitor, in Warp 1 rond een zwaartekrachtput of een police box... know yourself).

Vanaf S4 daalt de serie in waarde (m.i.) en S6 is gewoon... slecht.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:57
Lost was ik toen aan begonnen met de DVD box van serie 1. Uiteindelijk begonnen met serie 2, maar toen eigenlijk gestopt.
Ondertussen zo'n uitleg filmpje van het einde bekeken en het daarmee afgerond.

Het begon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Mulan wel Nederlands gesproken beschikbaar? Dat was wel het geval bij de andere real-life remakes, maar zie het hier niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:39
Arunia schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:45:
Lost was ik toen aan begonnen met de DVD box van serie 1. Uiteindelijk begonnen met serie 2, maar toen eigenlijk gestopt.
Bedoel je de serie 'Lost'? Kan mij hiervan weinig herinneren alleen dat mijn mond open viel toen Evangeline Lilly in beeld kwam met haar marcelleke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Aanstaande vrijdag WandaVision. Ben erg benieuwd naar de serie. Wie kijkt er nog meer naar uit?

Weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Maar als ik de eerste recensies moet geloven moet het echt een hele goeie serie zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 22:45
Grudgie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:35:
Aanstaande vrijdag WandaVision. Ben erg benieuwd naar de serie. Wie kijkt er nog meer naar uit?

Weet niet echt wat ik ervan moet verwachten. Maar als ik de eerste recensies moet geloven moet het echt een hele goeie serie zijn.
Ik kijk hier heel erg naar uit. Als het qua kwaliteit dicht in de buurt van de mandalorian komt, dan ben ik super blij. Kijk ook erg uit naar falcon and winter soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

wolfstein89 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:29:
[...]

Ik kijk hier heel erg naar uit. Als het qua kwaliteit dicht in de buurt van de mandalorian komt, dan ben ik super blij. Kijk ook erg uit naar falcon and winter soldier
Jaaaaa. Kijk zelf ook enorm uit naar Falcon and The Winter Soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:35:

Net de 1e aflevering gekeken en ik ben niet overtuigd.

Ik heb mij vermaakt, vergis je niet, maar dat is grotendeels omdat ik de verwijzingen herken, iets wat ik verwacht dat de meesten niet zullen doen. Ik zal niet verder ingaan op die verwijzingen om de boel niet te spoilen, maar de serie hangt er m.i. veel te veel op.

Hopelijk wordt dat minder en is dat alleen maar de opening gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Ik denk dat de andere 5 series die nog uitkomen dit jaar een vertrouwder beeld zullen geven.

Ik begreep dat de komende afleveringen een remake van steeds recentere sitcoms zouden zijn, dus ontsnappen uit die Truman show zal niet meteen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

algalid schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:20:
Ik denk dat de andere 5 series die nog uitkomen dit jaar een vertrouwder beeld zullen geven.

Ik begreep dat de komende afleveringen een remake van steeds recentere sitcoms zouden zijn, dus ontsnappen uit die Truman show zal niet meteen gebeuren.
Net begin tweede aflevering gekeken. Inderdaad een tweede oude sitcom, die ik ook herken. Maar als je geen oude Amerikaanse sitcoms uit het Z/W tijdperk kent dan is het een vreemde bedoening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:32
Zo dat even een tegenvaller zeg wandavision.. ook extreem korte afleveringen en dan wel 8 minuten aftiteling? waar je achteraf het gevoel hebt van what the fuck heb ik nou eigenlijk gekeken😂

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 15-01-2021 17:19 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:03:
Maar als je geen oude Amerikaanse sitcoms uit het Z/W tijdperk kent dan is het een vreemde bedoening.
Ik herkende de knipoog naar "I love Lucy" (en "Bewitched" voor bewegende objecten en de kamerjas) wel maar eerlijk gezegd zullen maar weinig Wandavision-kijkers veel cues doorhebben en eerder de kleine MCU hints oppikken alsof die het belangrijkste zijn, bvb het weinig subtiele Stark Industries reclamefilmpje.

Wat wel niet "historisch" klopt is dat niet-blanke acteurs als gelijken worden behandeld. Misschien is het beter zo, de tv-wereld van vroeger was zeker niet rooskleurig voor die acteurs, vooral als de camera niet op hen gericht was. Gelukkig wordt het beter naarmate de tijdslijn vordert in Wandavision.

[ Voor 3% gewijzigd door algalid op 15-01-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:04
Nou ik heb nog niet vaak zo uit gekeken naar een serie en zo teleurgesteld geweest.

Wat een stomzinnige serie, misschien dat een Amerikaan een sitecom uit het jaar kruik leuk vind met een achterlijke lachband maar nee dit is echt om te 😭

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 18:08
Dracula schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:37:
Nou ik heb nog niet vaak zo uit gekeken naar een serie en zo teleurgesteld geweest.

Wat een stomzinnige serie, misschien dat een Amerikaan een sitecom uit het jaar kruik leuk vind met een achterlijke lachband maar nee dit is echt om te 😭
Dat is juist de bedoeling he, als je een beetje opgelet had merk je dat het "echte' steeds meer de overhand krijgt. Het is absoluut geen sitcom, ook al heeft het die stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:43
Ik vind het echt een geniaal begin! Je merkt steeds meer dat er bepaalde dingen niet kloppen en alles ontrafeld steeds meer. Kan niet wachten op de rest!

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Inderdaad, geen sitcom, maar sitcom style. Ik heb vroeger veel naar i love lucy, de dick van dycke show en dergelijke gekeken daar lijkt dit heel erg op gebaseerd te zijn. Ik weet het niet 100 procent zeker maar in mijn herinnering zat de lachband er in die tijd ook bij en ook op dezelfde -niet zo grappige- momenten. Het is hier dus niet gebruikt als lachband maar als ondersteuning van de imitatie van de jaren 50.

Al met al heb ik genoten van de eerste twee afleveringen. Maar ik kan me inderdaad voorstellen als je die voorbeelden niet kent het wat bevreemdend is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04
Ik vond de horloge reclame wel interessant; hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 10:04
Terranova schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:54:
[...]

Dat is juist de bedoeling he, als je een beetje opgelet had merk je dat het "echte' steeds meer de overhand krijgt. Het is absoluut geen sitcom, ook al heeft het die stijl.
Ja dat er steeds meer dingen echt worden heb ik gemerkt maar nog steeds vond ik het tenenkrommend slecht. Wie weet wordt het beter maar dit was echt bizar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Remy!!!! schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:03:
Ik vind het echt een geniaal begin! Je merkt steeds meer dat er bepaalde dingen niet kloppen en alles ontrafeld steeds meer. Kan niet wachten op de rest!
spoiler:
S.W.O.R.D.!!!

Echt heel benieuwd hoe ze dat verwerken en hoe dat allemaal in elkaar steekt :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja het kan mij ook niet zo pakken WandaVision, maar ook omdat ik veel van die oude sitcoms niet ken. achja.. ik probeer het nog even aan en kijken hoe het de komende afleveringen gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 11:17
Alle afleveringen van The Muppet Show komen op 19 februari bij Disney+
Dit omvat dus ook het vierde en vijfde seizoen die niet op fysieke media (VHS, DVD, Blu-ray) zijn uitgebracht en dus alleen op TV zijn uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
Grudgie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:14:
Ja het kan mij ook niet zo pakken WandaVision, maar ook omdat ik veel van die oude sitcoms niet ken. achja.. ik probeer het nog even aan en kijken hoe het de komende afleveringen gaat.
Heb de eerste 2 afleveringen van de week ook gezien, maar ik denk dat jouw suggestie ook voor mij geldt.
Doordat je de oude sitcoms niet kent en die tijd niet meegemaakt hebt, herken je diverse referenties niet.
Ik hoop dat het idee (door de wisselingen van periodes) uiteindelijk voor mij verbeterd.
Wat ik wel erg sterk vind, is de uitvoering op sommige vlakken waarbij je ineens merkt dat het allemaal wat duisterder is ( a la thrillerserie).

specifiek deze 2 scenes zijn daarin geslaagd:
spoiler: title
de scene met de kleine helikopter van SWORD en de scene waarin de bijenman omhoog komt waarna Wanda de tijd terug draait en de realiteit aanpast.

ik ben benieuwd waar deze serie naartoe werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
Vanaf vrijdag komt Pixar Popcorn beschikbaar. Een aantal Pixarshorts die voortboorduren op al aanwezige films. O.a. cars en toy story komen hierin voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolfstein89 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:38:
[...]

Heb de eerste 2 afleveringen van de week ook gezien, maar ik denk dat jouw suggestie ook voor mij geldt.
Doordat je de oude sitcoms niet kent en die tijd niet meegemaakt hebt, herken je diverse referenties niet.
Ik hoop dat het idee (door de wisselingen van periodes) uiteindelijk voor mij verbeterd.
Wat ik wel erg sterk vind, is de uitvoering op sommige vlakken waarbij je ineens merkt dat het allemaal wat duisterder is ( a la thrillerserie).

specifiek deze 2 scenes zijn daarin geslaagd:
spoiler: title
de scene met de kleine helikopter van SWORD en de scene waarin de bijenman omhoog komt waarna Wanda de tijd terug draait en de realiteit aanpast.

ik ben benieuwd waar deze serie naartoe werkt.
Ook als je de sitcoms wel kent is dat niet het probleem denk ik. Een beetje Marvel fan kan wel wat scenario's bedenken wat hier speelt, alternatieve realiteit dat soort ongein. Alleen zien we alles enkel vanuit het oogpunt van Wanda en Vision die ook in het donker tasten. Er wordt helemaal niks losgelaten over de 'buitenwereld' of waar het heen gaat. Daardoor is het wat langdradig, je weet 2 afleveringen net niks. Ik hoop dat ze het tempo opschroeven en antwoorden verschaffen, dit is niet leuk om nog eens 2 afleveringen te zien. De humor is wel heel passend, binnen de gecreëerde wereld en daarmee niet bijster leuk nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wolfstein89
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Ook als je de sitcoms wel kent is dat niet het probleem denk ik. Een beetje Marvel fan kan wel wat scenario's bedenken wat hier speelt, alternatieve realiteit dat soort ongein. Alleen zien we alles enkel vanuit het oogpunt van Wanda en Vision die ook in het donker tasten. Er wordt helemaal niks losgelaten over de 'buitenwereld' of waar het heen gaat. Daardoor is het wat langdradig, je weet 2 afleveringen net niks. Ik hoop dat ze het tempo opschroeven en antwoorden verschaffen, dit is niet leuk om nog eens 2 afleveringen te zien. De humor is wel heel passend, binnen de gecreëerde wereld en daarmee niet bijster leuk nu.
zojuist ep 3 gekeken en moet zeggen dat deze al een heel stuk fijner wegkijkt dan ep 1 & 2. Het laat ook goed zien dat de serie ergens naartoe wil gaan en de mysterieusheid groeiende is, waardoor je zelf ook meer wil gaan weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
wolfstein89 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:07:
[...]

zojuist ep 3 gekeken en moet zeggen dat deze al een heel stuk fijner wegkijkt dan ep 1 & 2. Het laat ook goed zien dat de serie ergens naartoe wil gaan en de mysterieusheid groeiende is, waardoor je zelf ook meer wil gaan weten.
In deze aflevering heeft Teyonah Parris
spoiler:
erg goed werk geleverd als belangrijkste bijrol. Zowel de sitcom comedy als de mysterieuze drama in de serie gaat haar enorm goed af en ze wisselt zonder problemen tussen die twee. Ik was al onder de indruk van Kathryn Hahn maar nu ben ik toch erg benieuwd naar het verhaallijn van Parris (hoe is zij überhaupt in de sitcomwereld terechtgekomen?). Ook dacht ik dat mijn Apple TV uit zichzelf terugspoelde; zo goed was de montage.

Ik ben erg benieuwd naar aflevering 4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

VirinR schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:40:
[...]

In deze aflevering heeft Teyonah Parris
spoiler:
erg goed werk geleverd als belangrijkste bijrol. Zowel de sitcom comedy als de mysterieuze drama in de serie gaat haar enorm goed af en ze wisselt zonder problemen tussen die twee. Ik was al onder de indruk van Kathryn Hahn maar nu ben ik toch erg benieuwd naar het verhaallijn van Parris (hoe is zij überhaupt in de sitcomwereld terechtgekomen?). Ook dacht ik dat mijn Apple TV uit zichzelf terugspoelde; zo goed was de montage.

Ik ben erg benieuwd naar aflevering 4 :)
Oh damn, Teyonah Parris. Die 1 en 1 had ik nog niet samengevoegd tot 2. Dat maakt die rol nog interessanter. Heel benieuwd hoe en wat dat in elkaar steekt.
spoiler:
Parris speelt Monica Rambeau.

Het ziet er verder ook naar uit dat de overige personages niet enkel "onderdeel van de simulatie" zijn. Zijn zij allemaal ook echte mensen (of aliens :P ) die gezamenlijk wat uit Wanda proberen te krijgen?
Is het terugspoelen Wanda die niet wil dat deze fantasie spaak loopt, of is het iemand anders die probeert tegen te gaan dat Wanda doorkrijgt dat het allemaal niet echt is?
Zo veel vragen! Is het al vrijdag?!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
wolfstein89 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:07:
[...]

Vond ik ook, voor de Easter Eggs:

https://screenrant.com/wa...3-mcu-marvel-easter-eggs/

Duidelijker nu waar Wanda Vision mbt Phase 4 naar toe begint te gaan.

Hint: de tweeling, S.W.O.R.D en Young Avengers

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 09:11
Probeer hier nu al 2 avonden de nieuwe ep van Wandavision te kijken en ik krijg continu error 41..... beetje jammerlijk dat ik makkelijker uit illegale bron kan kijken dan via m'n betaalde abo. Contact met de chat gehad maar die komen ook niet verder dan 'ja dan is het druk we weten ervan' komen ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lseg
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik heb Disney+ geïnstalleerd op een nieuwe nvidia Shield. Dat lukt, maar ik kan hem alleen accessen als app en niet als kanaal. Iemand dit als kanaal werkende gekregen? Staat niet in mij lijst van kanalen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VirinR
Disney+ NL heeft onderstaande foto getweet:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EsxUncvXIAU7See?format=jpg&name=4096x4096
Op 23 februari kunnen we dus al deze series en films kijken. Heel veel series staan al op Netflix of Amazon Prime (Glee, The X-Files, 24, Family Guy, Modern Family en American Horror Story). Andere series zijn nog geen eens hier uitgebracht (Solar Opposites, High Fidelity, Love Victor, Big Sky).

Ik vind het wel jammer dat It’s Always Sunny in Philadelphia, Breeders en de FX on Hulu series er niet tussen staan maar hopelijk komen die snel. Ik wist niet dat TWD van Fox was dus dat is wel een aangename verrassing. The Cleveland Show en American Dad heb ik nog niet eerder gezien dus daar kijk enorm naar uit!

Edit: Disney heeft een mail gestuurd met daarin een link naar de informatiepagina van Star. In die link is o.a. te vinden dat er maar liefst 18 seizoenen van Family Guy worden toegevoegd _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door VirinR op 28-01-2021 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lseg schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:02:
Ik heb Disney+ geïnstalleerd op een nieuwe nvidia Shield. Dat lukt, maar ik kan hem alleen accessen als app en niet als kanaal. Iemand dit als kanaal werkende gekregen? Staat niet in mij lijst van kanalen...
Wat bedoel je precies met "kanaal"? Dat deze zichtbaar wordt met media in het overzicht op de Android TV startpagina, dus als horizontale regel met daarin een divers aanbod aan films/series? Zo ja, dat laat ie hier wel zien op mijn Android TV boxjes, inclusief de Shields.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

LordLynx schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 21:59:
Probeer hier nu al 2 avonden de nieuwe ep van Wandavision te kijken en ik krijg continu error 41..... beetje jammerlijk dat ik makkelijker uit illegale bron kan kijken dan via m'n betaalde abo. Contact met de chat gehad maar die komen ook niet verder dan 'ja dan is het druk we weten ervan' komen ze niet.
Ah, is dat het, "drukte"? Ik wilde toevallig vanmorgen eens kijken wat dat was en wilde ook even kijken hoe de 3e aflevering in kleur eruit zou zijn. 2x klapte de app er zelfs uit, bij een 3e poging bleef het beeld een tijdje zwart maar daarna begon aflevering 3 toch af te spelen. Drukte, is dat de reden die ze opgeven?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
VirinR schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:33:
Disney+ NL heeft onderstaande foto getweet:
[Afbeelding]
Op 23 februari kunnen we dus al deze series en films kijken. Heel veel series staan al op Netflix of Amazon Prime (Glee, The X-Files, 24, Family Guy, Modern Family en American Horror Story). Andere series zijn nog geen eens hier uitgebracht (Solar Opposites, High Fidelity, Love Victor, Big Sky).

Ik vind het wel jammer dat It’s Always Sunny in Philadelphia, Breeders en de FX on Hulu series er niet tussen staan maar hopelijk komen die snel. Ik wist niet dat TWD van Fox was dus dat is wel een aangename verrassing. The Cleveland Show en American Dad heb ik nog niet eerder gezien dus daar kijk enorm naar uit!

Edit: Disney heeft een mail gestuurd met daarin een link naar de informatiepagina van Star. In die link is o.a. te vinden dat er maar liefst 18 seizoenen van Family Guy worden toegevoegd _/-\o_
Ik ben benieuwd of het 4e seizoen van Veronica Mars er ook op komt. Oorspronkelijk was het van the CW, maar het 4e seizoen werd door Hulu uitgezonden. Dat zal het met de rechten vast lastig maken, maar there's always hope.. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Malfunctions schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:51:
[...]

Ik ben benieuwd of het 4e seizoen van Veronica Mars er ook op komt. Oorspronkelijk was het van the CW, maar het 4e seizoen werd door Hulu uitgezonden. Dat zal het met de rechten vast lastig maken, maar there's always hope.. :)
Ik ga je direct teleurstellen: op Star komen alleen series en films waarvan Disney de distributierechten bezit. Dit heeft Disney al aangegeven tijdens hun Investor Day.
De distributierechten van Veronica Mars liggen bij Warner Bros., net als de nieuwe Animaniacs.
Dat is dus ook de reden dat andere Hulu series (Ramy, The Handmaids Tale, Pen15, Shrill en The Great) niet naar Star zullen komen maar alleen de Hulu series waarvan Disney de rechten bezit (bijv. High Fidelity, Solar Opposites, Mrs. America en A Teacher)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• VirinR
Net gevonden op de Disney website: een PDF met alle content van Star op 23 februari in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:15
Heb je ook een parent link ? Want op die pdf staat niets over welke landen, en dus benieuwd of die PDF ook voor België geldt (veel kans van wel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Twixie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:48:
[...]

Heb je ook een parent link ? Want op die pdf staat niets over welke landen, en dus benieuwd of die PDF ook voor België geldt (veel kans van wel).
Geen parent link, wel een PDF specifiek voor Belgie en Luxemburg: https://cdnvideo.dolimg.c...06a9808a73ab8bacc41ea.pdf
Via http://nl.disney.be/disney-plus-star heb ik bovenstaande link gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:47
Twixie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:48:
[...]
Op de eerste pagina staat specifiek Netherlands genoemd, dus de pdf is per land ;-)

De parent link van Nederland is overigens https://disney.nl/disney-plus-star

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 28-01-2021 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met Futurama, als ik het goed had zou die ook komen. Ik zag op wiki wel dat alleen de eerste seizoenen bij fox waren, en de latere bij comedycentral...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Caelorum schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:28:
[...]
Op de eerste pagina staat specifiek Netherlands genoemd, dus de pdf is per land ;-)
De parent link van Nederland is overigens https://disney.nl/disney-plus-star
Lijkt erop dat Vlaanderen = Nederland. Wanneer ik naar disneyplus.com ga, wordt ik geredirect naar .com/nl-nl ipv .com/be-nl of zoiets. Dus het aanbod dat ik krijg is identiek als dat van Nederland.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:07

s0kkie

Cowabunga

Oehhh, vanaf vandaag staat Dinsosaurs op D+
Jeugdsentimentje hoor :9~

Afbeeldingslocatie: https://s3.r29static.com/bin/entry/a1e/426x640,85/1582116/image.webp

[ Voor 28% gewijzigd door s0kkie op 29-01-2021 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Some2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09 21:42
s0kkie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:49:

[Afbeelding]
Nog niet in Nederlandse aanbod helaas :-(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Remy!!!!
Aflevering 4 WandaVision, het begin! Supertof gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
s0kkie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:49:

[Afbeelding]
:D Zie nog niks staan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:42
Remy!!!! schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:49:
Aflevering 4 WandaVision, het begin! Supertof gedaan _/-\o_
Inderdaad, heel mooi gedaan.
Mijn advies aan iedereen die heel vroeg al is gestopt met kijken: bijt er even door en kijk aflevering 4 ook, daar zal je geen spijt van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:07

s0kkie

Cowabunga

Ja heel gek, ik denk dat dit dan toch niet voor NL gold en alleen voor US :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caelorum
Tartarus schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:52:
[...]Mijn advies aan iedereen die heel vroeg al is gestopt met kijken: bijt er even door[...]
Vond dat sowieso al raar. Het is vanaf aflevering 1 al duidelijk dat het niet in de oude sitcom-sfeer blijft en mocht het bij afl. 1 nog niet zijn doorgedrongen, dan wel bij 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Raar vanmorgen moest mijn vrouw opnieuw inloggen en zag ze ineens een extra profiel erbij staan. Toen ik keek moet ik ook mijn account weer verifiëren middels een code. Hoewel het sterke wachtwoord alleen bij mijn gezin bekend is (al streamt dochterlief ook wel elders) heb ik maar even het ww gewijzigd en alle apparaten uitgelogd. Raar dat ik bij Netflix wel altijd mails krijg van activiteiten en bij Disney niets.

Kun je nog ergens zien waar er allemaal ingelogd is op je account (zoals bij Netflix)?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
VirinR schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:33:

TWD is ook niet van FOX maar van AMC, maar dit betreft de deal die al 10 jaar loopt tussen AMC en FOX buiten amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 13:24
Nice! Vrouwlief is vast blij met Grey's Anatomy! Staan best wat films bij, ben benieuwd naar de kwaliteit van bijv. ook de oudere films. We zullen het wel zien als het beschikbaar is.

Toevallig laatst een paar documentaires gekeken. Zit best wat mooi spul tussen, de kinderen blijven er veel gebruik van maken. Hoewel ze ook Netflix en Videoland wel kijken, Disney is vaak meer de films of series als Elena en Rapunzel.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Frostbite schreef op zondag 31 januari 2021 @ 12:26:
Hoewel het sterke wachtwoord alleen bij mijn gezin bekend is (al streamt dochterlief ook wel elders)
Dat zal het wel zijn. Meestal worden wachtwoorden onthouden.
Raar dat ik bij Netflix wel altijd mails krijg van activiteiten en bij Disney niets.
Is een keuze van Disney, lijkt me. Ik krijg ook niet van alle diensten een activiteitenoverzicht :P
Kun je nog ergens zien waar er allemaal ingelogd is op je account (zoals bij Netflix)?
Ik heb dat ook niet ontdekt. Hou me ook aanbevolen voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zag net de reclame van Disney over Star. Ik ben niet echt onder de indruk van wat VirinR in "Het Disney+ topic [streamingdienst]" al liet zien.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb Disney op mijn Raspberry pi 4
staan met Android tv (10)
Aangezien ik hem niet vanuit de AppStore kon downloaden heb ik hem via apk mirror gedownload en geïnstalleerd.
Alles werkt maar het beeld lijkt iets ingezoomd waardoor ik de zoek balk aan de zijkant niet kan zien
Iemand een idee wat er aan de hand is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PcDealer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:26:
Zag net de reclame van Disne over Star. Ik ben niet echt onder de indruk van wat VirinR in "Het Disney+ topic [streamingdienst]" al liet zien.
Nee ik heb net m'n abonnement weer opgezegd. Ik kijk The Mandalorian nog even af twee episodes maar daarna is het klaar. Leuk al die series maar als ze nou eens nieuwe episodes zouden uitzenden i.p.v wat allemaal al op tv is geweest.... dan was ik op zeker gebleven. Voor de rest allemaal oude films en series die ook al op Netflix/Prima staan. (die zullen uiteindelijk wel verdwijnen waarschijnlijk)

M'n dochter heeft nog twee weken om Frozen voor de zoveelste keer te kijken :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Gunner schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Nee ik heb net m'n abonnement weer opgezegd. Ik kijk The Mandalorian nog even af twee episodes maar daarna is het klaar. Leuk al die series maar als ze nou eens nieuwe episodes zouden uitzenden i.p.v wat allemaal al op tv is geweest.... dan was ik op zeker gebleven. Voor de rest allemaal oude films en series die ook al op Netflix/Prima staan. (die zullen uiteindelijk wel verdwijnen waarschijnlijk)

M'n dochter heeft nog twee weken om Frozen voor de zoveelste keer te kijken :+
Ik daarentegen heb juist wel gisteren een abonnement op Disney+ genomen.

Ik heb al Netflix en Prime en nu met Disney+ heb ik het idee wel vrij compleet te zijn.

Reden dat ik Disney+ heb genomen is de toevoeging van Star en die enkele film titels die daarmede zal worden toegevoegd.

Nu is het zo dat ik via de niet zo nette manier steeds vaker oude films misloop. Of de bron is incompleet of de titel is helemaal niet te vinden.

Door Disney+ te nemen hoop ik iets minder vaak een film te mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tartarus schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Ik daarentegen heb juist wel gisteren een abonnement op Disney+ genomen.
Yep, dat kan. Zoveel mensen zoveel wensen. Keek verder behalve Mandalorian niets bijzonders, af en toe Simpsons misschien maar dat was het.

Maar de series die er bij komen die ik interessant vind zijn meestal oud of ik ben al helemaal bij met kijken.

Prime geeft me nog steeds de beste prijs/kwaliteit. Sterker nog ben aan het nadenken wat we eigenlijk nog op Netflix kijken :o TBBT... maar die staat ook op Prime 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 03-02-2021 20:04 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Aflevering 5 van WandaVision, dat einde! :o :o :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Heb nu mail van Disney+ gekregen, met daarin link naar meer info voor de België, inclusief de pdf: https://cdnvideo.dolimg.c...0404f97a5a79820a726a7.pdf . Er blijken wel degelijk wat verschillen tussen te zitten.
EDIT: zo te zien krijgt België toch een pak minder, zeker bij films valt het op :( . Zo krijgen wij bvb alleen maar de eerste Alien te zien, terwijl Nederland de hele trilogie krijgt.

EDIT: last van amnesia precies, want @VirinR had lijst al gepost, en erger, ik had zijn post zelfs geliket :D.

[ Voor 28% gewijzigd door Twixie op 06-02-2021 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Twixie schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Heb nu mail van Disney+ gekregen, met daarin link naar meer info voor de België, inclusief de pdf: https://cdnvideo.dolimg.c...0404f97a5a79820a726a7.pdf . Er blijken wel degelijk wat verschillen tussen te zitten.
EDIT: zo te zien krijgt België toch een pak minder, zeker bij films valt het op :( . Zo krijgen wij bvb alleen maar de eerste Alien te zien, terwijl Nederland de hele trilogie krijgt.
Ik had eerder onderstaande quote al achtergelaten in dit topic met daarin de pdf voor België en Luxemburg.
VirinR schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:13:
[...]

Geen parent link, wel een PDF specifiek voor Belgie en Luxemburg: https://cdnvideo.dolimg.c...06a9808a73ab8bacc41ea.pdf
Via http://nl.disney.be/disney-plus-star heb ik bovenstaande link gevonden
De url’s verschillen van elkaar maar de bestanden zijn volgens mij identiek. Vergeet niet dat dit pas het eerste aanbod is en dat er in het eerste jaar zo’n 1000 titels komen op Star (dit heeft Disney ook al aangegeven op de Investor Day voor West Europa en dit staat ook op de Belgische supportpagina). Daarnaast krijgt Nederland op de eerste dag 315 titels en België krijgt weer 271 titels.

Zelf mis ik ook veel aantal series die ik graag had willen zien waaronder Empire, Fresh off the Boat, Breeders, Dave, Atlanta, Dollface, Mrs. America, The Orville, American Crime, It’s Always Sunny in Philadelphia, Quantico, New Girl en Feud maar het begin is er en met verloop van tijd zullen deze series vast naar Star komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 10:05
Remy!!!! schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:44:
Aflevering 5 van WandaVision, dat einde! :o :o :o
spoiler:
Volgens mij de eerste crossover met de xmen universe toch?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raem schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:23:
[...]

spoiler:
Volgens mij de eerste crossover met de xmen universe toch?
spoiler:
Daar lijkt het op, maar dat is nog maar de vraag. Het kan zijn dat het enkel een knipoog voor de kijkers is en dat het in het verhaal verklaard wordt als een recast omdat de "echte" Pietro zien te zwaar geweest was voor Wanda en dat hoe hij er uit ziet gewoon random is en we er verder nooit meer iets van zien.
Met hoe deze show zich ontwikkeld kan het nog alle kanten op :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 18:54

The Chosen One

Zie signature!

Staat 'Star' op Disney+ net zoals Nat Geo e.d. met een aparte "sectie"?
Misschien dat ik weer een jaar abbo neem voordat de prijsverhoging ingaat.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
The Chosen One schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:18:
Staat 'Star' op Disney+ net zoals Nat Geo e.d. met een aparte "sectie"?
Misschien dat ik weer een jaar abbo neem voordat de prijsverhoging ingaat.
Vanaf 23 februari, dacht ik, komt het kopje Stars in Disney+ tevoorschijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Tartarus op 07-02-2021 10:13 . Reden: Datum aangepast. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:02
Star begint op 23 februari, de sectie star kan eerder verschijnen natuurlijk (zou me verbazen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 13:24
Wandavision verrast me tot nu toe wel. Had wat eerste matige reacties gelezen, maar ik vond de eerste twee afleveringen prima. Ja, even gek, maar wel duidelijk een soort verwijzing of parodie op die tijd. Lekker uitbundig "nep" geacteerd. Tof!

Ik ben gisteren pas begonnen, net aflevering 4 gekeken dus benieuwd naar hoe het verder gaat. Wel goede opbouw, mysterieus maar tegelijkertijd wordt er ook al mondjesmaat wat hints of zelfs hele duidelijke info gegeven. Mooie aanvulling, zo lijkt het!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• VirinR
Net al gepost in het Buitenlandse TV series topic, maar ik doe het ook even hier:

Tijdens de Super Bowl heeft Disney de trailer voor The Falcon & The Winter Soldier uitgebracht (hiervoor hadden we alleen een zogenoemde ‘exclusive first look’)
De serie begint op 19 maart dus twee weken na de finale van WandaVision.
De trailer ziet er erg goed uit dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lseg
hardware-lover schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:49:
[...]

Wat bedoel je precies met "kanaal"? Dat deze zichtbaar wordt met media in het overzicht op de Android TV startpagina, dus als horizontale regel met daarin een divers aanbod aan films/series? Zo ja, dat laat ie hier wel zien op mijn Android TV boxjes, inclusief de Shields.
Dat bedoelde ik inderdaad, heb je nog enig idee hoe je dat voor mekaar kreeg? Bij mij kan ik hem alleen opstarten als een app. Sorry voor late antwoord trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lseg schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:53:
[...]
Dat bedoelde ik inderdaad, heb je nog enig idee hoe je dat voor mekaar kreeg? Bij mij kan ik hem alleen opstarten als een app. Sorry voor late antwoord trouwens.
Ik heb onderaan het scherm (van een Mi Box) een knop beschikbaar "kanalen aanpassen", maar via de instellingen > apparaatvoorkeuren > startscherm << kom je er ook.

Daar kun je het e.e.a. aan-/uitzetten wat dan zichtbaar/onzichtbaar wordt op het startscherm.

Edit: https://www.nvidia.com/en...troduction-to-android-tv/

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 08-02-2021 23:05 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-09 08:24
Tartarus schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:52:
[...]

Inderdaad, heel mooi gedaan.
Mijn advies aan iedereen die heel vroeg al is gestopt met kijken: bijt er even door en kijk aflevering 4 ook, daar zal je geen spijt van hebben.
Bedankt voor de tip! De eerste 2 afleveringen was echt geen doorkomen aan. De woorden van mijn vrouw waren 'Ik vind er echt geen ene zak aan' _O- Op jouw advies toch maar door gebeten en verder gekeken. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik heb doorgezet ! Na 3 afleveringen word het alleen maar beter en beter :)

Ik kan niet wachten tot vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lseg
hardware-lover schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:01:
[...]

Ik heb onderaan het scherm (van een Mi Box) een knop beschikbaar "kanalen aanpassen", maar via de instellingen > apparaatvoorkeuren > startscherm << kom je er ook.

Daar kun je het e.e.a. aan-/uitzetten wat dan zichtbaar/onzichtbaar wordt op het startscherm.

Edit: https://www.nvidia.com/en...troduction-to-android-tv/
Beste, dat heb ik allemaal al eens gedaan. Maar ik denk dat er een grondiger probleem is.
Ik kom er achter dat eigenlijk niks werkt. Ik krijg wel het startscherm, maar als ik iets wil afspelen krijg ik een error (foutcode 41).

Heb al heropgestart herinstalleerd... maar steeds zelfde probleem. Zal eens met support contact moeten opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
lseg schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:22:
[...]

Beste, dat heb ik allemaal al eens gedaan. Maar ik denk dat er een grondiger probleem is.
Ik kom er achter dat eigenlijk niks werkt. Ik krijg wel het startscherm, maar als ik iets wil afspelen krijg ik een error (foutcode 41).

Heb al heropgestart herinstalleerd... maar steeds zelfde probleem. Zal eens met support contact moeten opnemen.
Heb je de router al eens een poosje van de stroom afgehaald? en ook tegelijk de Xiaomi Box ?

Je zou ook nog kunnen proberen de router een reset te geven.

[ Voor 9% gewijzigd door PEBKAC op 10-02-2021 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PEBKAC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:13:
[...]
Heb je de router al eens een poosje van de stroom afgehaald? en ook tegelijk de Xiaomi Box ?

Je zou ook nog kunnen proberen de router een reset te geven.
Ik begrijp hoe je op het verkeerde been gezet kunt zijn vwb afspeelapparaat, maar hij heeft een Shield, ik bracht een Mi Box ter sprake ;) Desondanks blijft je advies vanzelfsprekend voor beiden gelijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
PEBKAC schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Bedankt voor de tip! De eerste 2 afleveringen was echt geen doorkomen aan. De woorden van mijn vrouw waren 'Ik vind er echt geen ene zak aan' _O- Op jouw advies toch maar door gebeten en verder gekeken. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik heb doorgezet ! Na 3 afleveringen word het alleen maar beter en beter :)

Ik kan niet wachten tot vrijdag!
Hm, misschien moet ik dat ook nog eens proberen dan. Ik had al met wat tegenzin aflevering 2 aangezet in de hoop dat het beter zou worden, maar het was net zo crappy als de 1e aflevering. Ik lees nu al een paar keer dat het daarna pas beter wordt. Niet erg slim van de makers, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
@sverzijl De makers nemen wel een HELE rustige aanloop naar de events. Ik kan mij voorstellen dat een hoop mensen ondertussen al hebben afgehaakt. Maar doorkijken is wel de moeite waard :)

Even vraag voor de mensen hier : Ik heb namelijk een Nvidia Shield (2019) en een Philips 4K TV (Geen Dolby Vision of HDR), maar ik krijg het niet voor elkaar om 4K af te spelen. Settings op de Nvidia Shield staan gewoon op 4K, Disney instellingen staan op auto...

Iemand enig idee? Word Disney+ nog steeds gelimiteerd sinds afgelopen zomer?

YouTube content werkt trouwens prima in 4K. Amazon Prime geeft ook gewoon het UHD logo weer.

EDIT : Kom net van het support forum af van Nvidia, het ligt dus aan of je TV HDR ondersteund. Anders word er geen 4K uitgestuurd 8)7

Je kan dus Disney+ als add-on op Kodi installeren, waar je dus wel in UHD kan streamen. Getest en het werkt, zelfs met Dolby Atmos audio :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hlzunBCpPEzRrLcfcteyZN_rQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t5nyhpPLEZ5hShQ9NkiJjDMC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door PEBKAC op 13-02-2021 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
@PEBKAC het wordt iig niet meer op resolutie gelimiteerd op de LG tv. Hooguit bitrate, maar ook daarvan heb ik het idee dat het weer zoals bij release is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Nu online
PEBKAC schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:27:
@sverzijl De makers nemen wel een HELE rustige aanloop naar de events. Ik kan mij voorstellen dat een hoop mensen ondertussen al hebben afgehaakt. Maar doorkijken is wel de moeite waard :)
Inmiddels gedaan. Het is inderdaad wel de moeite waard na aflevering 2 ja. Ze bleven veel te lang hangen in die slaapverwekkende 50-60's show.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Laatst online: 22-07 20:25
PcDealer schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:26:
Zag net de reclame van Disne over Star. Ik ben niet echt onder de indruk van wat VirinR in "Het Disney+ topic [streamingdienst]" al liet zien.
Ik vind het er wel goed uitzien hoor! Staat veel tussen dat ik wel wil kijken. Mijn watchlist op IMDb staat iig al klaar. Kan niet wachten op 23 februari, ben wel een beetje klaar met Netflix, is veel weg gegaan daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-09 10:45
ggj87 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:23:
[...]

Ik vind het er wel goed uitzien hoor! Staat veel tussen dat ik wel wil kijken. Mijn watchlist op IMDb staat iig al klaar. Kan niet wachten op 23 februari, ben wel een beetje klaar met Netflix, is veel weg gegaan daar.
Misschien een beetje off-topic maar is het mogelijk om een watchlist op IMDb bij te houden die je notificeert wanneer iets op je watchlist beschikbaar is in het land waar je woont (Nederland)? Dat lijkt me een onwijs fijne feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Laatst online: 22-07 20:25
mr.JamesBond schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 22:15:
[...]

Misschien een beetje off-topic maar is het mogelijk om een watchlist op IMDb bij te houden die je notificeert wanneer iets op je watchlist beschikbaar is in het land waar je woont (Nederland)? Dat lijkt me een onwijs fijne feature
Voor zover ik kan zien niet. Je kunt hem wel exporteren in .csv formaat.

Ik zie wel nu dat je in de JustWatch app ook een watchlist kunt aanmaken. Daar kun je wel zien waar je welke film of serie kunt bekijken. Best handige app daarvoor. Ik gebruik het regelmatig (maar zonder de watchlist)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
ggj87 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:57:
[...]

Voor zover ik kan zien niet. Je kunt hem wel exporteren in .csv formaat.

Ik zie wel nu dat je in de JustWatch app ook een watchlist kunt aanmaken. Daar kun je wel zien waar je welke film of serie kunt bekijken. Best handige app daarvoor. Ik gebruik het regelmatig (maar zonder de watchlist)
Nadeel van justwatch is dat het soms dagen of weken duurt voor nieuwe series er op staan.

Niks irritanter dan even snel een film aan je lijst willen toevoegen en dat ie er dan niet op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Voor de liefhebbers van lokale content: Star heeft tien Europese series besteld die als Star-originals zullen uitkomen op Disney+. Genres lopen uiteen van drama, comedy tot documentaireseries.
Het gaat om series uit Duitsland, Frankrijk, Italië en Nederland.
De volledige lijst is hier te vinden: https://deadline.com/2021...riginals-star-1234693868/

De highlight voor ons Nederlanders is dat er een achtdelige docu-serie komt die achter de schermen gaat bij Feyenoord.

• VirinR
Met de komst van Star heeft Disney verduidelijking gegeven over de prijsverhoging:
Behouden bestaande abonnees dezelfde prijs?

In Europa, Australië, Nieuw-Zeeland en Canada houden bestaande abonnees de huidige prijzen gedurende 6 maanden. Voor hen gaat de prijswijziging in op 23 augustus 2021.

Bestaande klanten met een maandelijks abonnement betalen de huidige, lagere prijs voor alle maandelijks terugkerende facturen tot 23 augustus 2021. Voor alle terugkerende facturen OP OF NA 23 augustus 2021 geldt de nieuwe, hogere prijs.

Bestaande klanten met een jaarlijks abonnement van wie het jaarlijkse abonnement VOOR 23 augustus 2021 verlengd zal worden, betalen de huidige, lagere prijs.
Bestaande klanten met een jaarlijks abonnement van wie het jaarlijkse abonnement OP OF NA 23 augustus 2021 verlengd zal worden, betalen de nieuwe, hogere prijs.
Nu geeft Disney+ NL op Instagram juist het tegenovergestelde weer.
Mijn jaarabonnement zal op 12-11-2021 verlengen dus volgens de helptekst zal mijn abonnement duurder worden. Maar volgens de Instagram-post zal ik juist de oude prijs betalen (want ik heb mijn abonnement op 12-11-2019 afgesloten). 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 10:26
VirinR schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:24:
Met de komst van Star heeft Disney verduidelijking gegeven over de prijsverhoging:

[...]

Nu geeft Disney+ NL op Instagram juist het tegenovergestelde weer.
Mijn jaarabonnement zal op 12-11-2021 verlengen dus volgens de helptekst zal mijn abonnement duurder worden. Maar volgens de Instagram-post zal ik juist de oude prijs betalen (want ik heb mijn abonnement op 12-11-2019 afgesloten). 8)7
Nee hoor. Ze zeggen beiden het zelfde. Je hebt 12-11-2020 blijkbaar je abonnement weer met een jaar verlengd. Dat is na Augustus 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuevocasa schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:41:
[...]

Nee hoor. Ze zeggen beiden het zelfde. Je hebt 12-11-2020 blijkbaar je abonnement weer met een jaar verlengd. Dat is na Augustus 2020.
Precies dit. Een jaarabonnement is voor een jaar, knap als je dat af kunt sluiten in 2019 en af laten lopen in 2021. Verlengen is nieuw abo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
Nuevocasa schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:41:
Maar die Instagram post is op zijn minst verwarrend, en eigenlijk gewoon verkeerd. Ze hebben het over 'een jaarabonnement aangeschaft' ? En eronder zelfs over 'abonnement afgesloten'. Maar ze zien hier compleet hernieuwingen over het hoofd (EDIT: of eerder, ze zien dat ook als 'aanschaffen/afsluiten', maar ik vind dat wel een vreemde interpretatie van het woord abonnement... ik schaf ook niet maandelijks mijn abonnement aan). Dus ik snap @VirinR zijn verwarring wel, maar hij gaat bij zijn volgende renewal dus inderdaad wel degelijk méér betalen, want zijn vorige betaling/renewal was na 23 augustus 2020.

Ze hadden het veel gemakkelijker kunnen uitleggen met te refereren naar tot wanneer je abonnement loopt. Loopt het af voor 23 augustus, dan is je renewal op dat moment aan de oude prijs. Loopt die af op of na 23 augustus, betaal je op dat moment de nieuwe hogere prijs.

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 19-02-2021 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Twixie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Maar die Instagram post is op zijn minst verwarrend, en eigenlijk gewoon verkeerd. Ze hebben het over 'een jaarabonnement aangeschaft' ? En eronder zelfs over 'abonnement afgesloten'. Maar ze zien hier compleet hernieuwingen over het hoofd (EDIT: of eerder, ze zien dat ook als 'aanschaffen/afsluiten', maar ik vind dat wel een vreemde interpretatie van het woord abonnement... ik schaf ook niet maandelijks mijn abonnement aan). Dus ik snap @VirinR zijn verwarring wel, maar hij gaat bij zijn volgende renewal dus inderdaad wel degelijk méér betalen, want zijn vorige betaling/renewal was na 23 augustus 2020.

Ze hadden het veel gemakkelijker kunnen uitleggen met te refereren naar tot wanneer je abonnement loopt. Loopt het af voor 23 augustus, dan is je renewal op dat moment aan de oude prijs. Loopt die af op of na 23 augustus, betaal je op dat moment de nieuwe hogere prijs.
Klopt, dat is dus wat ik bedoelde. De woordkeuze is hier compleet anders dan in de helptekst.
Hierdoor leek het alsof ik beloond werd als langdurige klant van Disney+ doordat ik mijn abonnement voor 22-8-20 had afgesloten waardoor ik de lagere prijs zou betalen.

Ik heb er geen probleem mee om er extra voor te betalen (de extra content maakt dit echt veel beter), maar het communiceren hiervan had wel beter gemogen. Tijdens de Investor Day werd het wel duidelijker aangegeven. Daar werd aangegeven dat huidige abonnees in de EU zes maanden lang de huidige prijs betalen en daarna de verhoging; ook voor jaarlijkse abonnementen.
Overigens heb ik mijn abonnement afgesloten via de Apple App Store dus ik krijg sowieso van Apple een mailtje over een prijsverhoging terzijnertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Wat doe je dan maandelijks? Als je maandelijks kunt opzeggen, maandelijks betaalt, schaf je dus ook maandelijks aan.

Stukje beroepsdeformatie als jurist, maar zo simpel is het wel. Dat gezegd hebbende snap ik prima de verwarring, alleen is de uitleg hier toch helder zat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hopelijk kan ik straks verder met The Walking Dead, want op Netflix staat Seizoen 10 er maar op tot aflevering 15 8)7 ! Hopen dat het lange wachten straks verleden tijd nu we straks Star hebben op Disney+

[ Voor 197% gewijzigd door G_Dragon op 22-02-2021 08:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:02
Is het bekend hoelaat star begint op de 23ste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolfstein89
baco101 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:24:
Is het bekend hoelaat star begint op de 23ste?
ik verwacht dat dat rond 9:00 zal zijn, net zoals nieuwe afleveringen van wandavision of mandalorian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

PEBKAC schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:27:
Iemand enig idee? Word Disney+ nog steeds gelimiteerd sinds afgelopen zomer?
Klopt. Een aantal Philips TV's krijgen 'binnenkort' nog een update van de Disney+ app.
Daar is een thread van op GoT:
Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Fireshade schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Klopt. Een aantal Philips TV's krijgen 'binnenkort' nog een update van de Disney+ app.
Daar is een thread van op GoT:
Lage resolutie streaming apps op Philips TV’s
Ik heb een Nvidia Shield, maar nog steeds geen 4K. Dit komt omdat mijn tv geen HDR ondersteund en daardoor geen 4K kan ontvangen van Disney.

Als ik Disney+ via Kodi stream dan werkt 4K wel met Dolby Atmos. Alleen dan werkt de ondertiteling vaak niet.

Edit : Kodi heeft net een update gehad,nu werkt Disney+ wel met ondertiteling. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door PEBKAC op 22-02-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Is er nog iemand die problemen heeft om Agents of s.h.i.e.l.d. te kijken?
Gisteren ging dat nog perfect, momenteel kan ik de serie niet meer terugvinden via zoeken/overzicht, en enkel via 'continue watching' kom ik op een melding dat 'this title cannot be watched with current parental control settings'.
Maar er staat geen parental control ingesteld op mijn account...
Is er iets mis bij disney, hebben ze de boel verwijderd voor belgië, of moet ik het toch eerder in mijn account gaan zoeken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij is bij mij ook verdwenen. Misschien dat die morgen overgezet wordt naar het nieuwe gedeelte. Agent Carter staat er nog wel tussen blijkbaar. ( ik heb hem ook helemaal niet meer staan tussen de content van verder kijken. De dingen die ik nog langer geleden gekeken heb maar nog verder mee moet staan daar wel nog)

[ Voor 37% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-02-2021 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
roeleboel schreef op maandag 22 februari 2021 @ 16:17:
Is er nog iemand die problemen heeft om Agents of s.h.i.e.l.d. te kijken?
Gisteren ging dat nog perfect, momenteel kan ik de serie niet meer terugvinden via zoeken/overzicht, en enkel via 'continue watching' kom ik op een melding dat 'this title cannot be watched with current parental control settings'.
Maar er staat geen parental control ingesteld op mijn account...
Is er iets mis bij disney, hebben ze de boel verwijderd voor belgië, of moet ik het toch eerder in mijn account gaan zoeken?
Op Reddit staan er ook een aantal berichten van mensen waar ouderlijk toezicht op de achtergrond is ingeschakeld. Ik zou Disney even bellen om te vragen wat er aan de hand is.

Edit: Agents of S.H.I.E.L.D is hier ook weg, misschien dat ze deze op 13+ gaan zetten, een daarom even weg is.

[ Voor 6% gewijzigd door hcQd op 22-02-2021 16:31 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 46 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!