Fireshade schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:35:
[...]
Volgens mij is voor HDMI 2.1 bepaalde hardware nodig om 4k op 120 fps te kunnen tonen. Een model uit 2018 is in 2017 ontwikkeld. De HDMI 2.1 standaard was pas officieel uitgegeven op 28 november 2017, dus de hardware voor 4k 120 fps was er nog niet of voldeed niet aan de definitieve 2.1 standaard. In elk geval was die hardware erg duur voor die tijd.
Gezien je teleurstelling, mag ik aannemen dat jij graag 120 fps wil zien op 4K? Als next-gen gamer? Er zijn weinig andere 120 fps video/fimbronnen.
Het gaat er mij om dat Philips met het model 903 uit 2018 de eerste tv met B&W geen opvolger heeft geproduceerd zoals de opvolgende lijn met de 803 serie en de nieuwere lijn 806.
Hierin heeft Philips de plank mis geslagen met de 903, de 934 935 en de nieuwere 936 zit wel weel weer een opvolgende lijn in maar dat zijn modellen met uitstekende soundbar die vind ik persoonlijk het minst uitziende lijn.
De Philips 903 zijn naar mijn opziend wel degelijk aan verbeteringen te realiseren zoals HDMI 2.1 een pre out voor een sub e(arc) Android 10 nieuwere technologie chip en soc etc om als voorbeeld te noemen of wel vierzijdig ambilight wie weet.
De top selectie komt vaak uit in september tijdens de ifa daar kan nog een pareltje uitkomen maar begin dit jaar zijn er al uit de top serie enkele opvolgers uitgekomen zoals de 936. die normaal tijdens de ifa worden aangekondigd.