Update vandaag weer een mail van Philips ontvangen ,zeer snelle reactie deze keer en nu komt het . Ze hebben van op afstand kunnen zien dat ik hun laatste software update die ze mij via een link gestuurd hebben NIET geïnstalleerd heb en dat daardoor de Disney app bij mijn 65Oled854 niet werkt, terwijl bij mij alles perfect werkt sinds ik de nieuwe versie van de Disney app via APKmirror heb gedownload en geïnstalleerd. Nu werkt alles bij mij met 4 K beeldmateriaal Dolby-Vision en Dolby Atmos. Heb hun geantwoord dat ik hun update niet ga installeren zolang die ook geen oplossing bied en dat er veel mensen op het Tweakers forum die update wel geïnstalleerd hebben en dat dit bij hun het probleem niet heeft opgelost.
Hier hun mail.......
Geachte heer Isidoro Pestana,
Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding hiervan willen wij u graag de volgende informatie verstrekken.
Wij hebben uw laatste bericht gezien en begrijpen uw frustratie.
Het is erg vervelend dat uw probleem niet snel nog is opgelost.
Wij hebben net gekeken naar uw tv gegevens en merken toch nog dat de software op uw tv niet de update is die wij hebben gestuurd. Kunt u dit voor de zekerheid nagaan of alsnog de volgende update uitvoeren?
Dit hoort namelijk het probleem op te lossen.
1. Plaats het USB-flashstation in de computer.
• Formatteer het USB-flashstation naar FAT32 (klik met de rechtermuisknop met uw muis> "Formatteren")
8. Download het softwarebestand (.zip-bestand) op uw computer of laptop.
https://app.box.com/s/gpotvriwc5hkbtyfaxv1xdtin8nq03wy
• Lees de licentieovereenkomst voor eindgebruikers zorgvuldig door.
• Klik op "Ik ga akkoord " om door te gaan met downloaden, klik op "Ik ga niet akkoord" om terug te keren naar de vorige pagina.
• Als de gebruiksvoorwaarden worden geaccepteerd, wordt het downloaden automatisch gestart. Wacht tot het downloaden is voltooid.
9. "Pak" de gedownloade softwarebestanden uit in de root van de USB-flashdrive.
• De extractie van gedownloade bestanden (uitpakken) kan variëren tussen verschillende laptops en pc's.
• Opmerking: het enige bestand op de USB is het " autorun_xxx.xxx.xxx.xxx.upg " -bestand.
10. Schakel de tv uit en steek de USB-stick in de USB-poort van de tv.
11. Zet de tv aan.
• Het software-updatescherm verschijnt automatisch.
12. Volg de instructies op het scherm om de software te installeren.
• Nadat de instructies zijn voltooid, downloadt en installeert de tv de software.
• Opmerking: schakel de tv NIET uit tijdens de software-update.
13. Zodra de software is geïnstalleerd, wordt de tv automatisch opnieuw opgestart.
14. Verwijder het USB-flashstation uit de USB-poort van de tv. 15. De software-update is nu voltooid!
Met vriendelijke groeten,
Omar
Philips TV Klantenservice