Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Agents of S.H.I.E.L.D is nog niet terug, maar er zijn al wel een aantal series toegevoegd zoals Futurama, American Dad, Bones, Grey's Anatomy, en meer.

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 23:00
Via de Apple TV-app zijn er ook 16+ en 18+-series en te vinden die nu nog niet in de Disney+-app staan.
Zo staan Helstrom, 24, Solar Opposites en American Horror Story nog niet op Disney+ maar wel in de Apple TV-app dus die titels komen er morgen echt op te staan,

• VirinR
hcQd schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:23:
Agents of S.H.I.E.L.D is nog niet terug, maar er zijn al wel een aantal series toegevoegd zoals Futurama, American Dad, Bones, Grey's Anatomy, en meer.
Futurama was niet aangekondigd dus dat is een leuke verrassing.
Ik ben benieuwd of er meer series/films zijn die niet aangekondigd zijn maar wel vandaag op Disney+ komen.

• [Roland]
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
hcQd schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:23:
Ik heb vanavond 4 afleveringen uit seizoen 3 van Agents of S.H.I.E.L.D. gekeken (ik heb deze serie pas 2 weken geleden ontdekt). Via disney app op LG TV. Wil morgen toch wel verder kijken. Niet overal weg dus.

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat the sound of music een Star film is. :D

Maar er missen nog wel wat dingen Walking Dead kan ik bijvoorbeeld niet vinden nog.

I got a bad feeling about this.

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 07:32
De kookprogramma's zijn ook verplaats naar Star zag ik toen ik erdoorheen scrollde. Ik ben vooral benieuwd wanneer ze beginnen met wekelijks nieuwe afleveringen beschikbaar te stellen. Bijv. Greys Anatomy is beschikbaar tm afgelopen seizoen, wanneer komen de nieuwe afleveringen dan beschikbaar? En komen ze dan een keer per jaar allemaal beschikbaar, of meer vergelijkbaar met The Mandalorian, Wandavision, etc.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Jake
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
Volgens mij moet Disney eerst een app-update (of back-end update) uitrollen voor de parental controls, voordat de >13 content beschikbaar is. Voorheen stond er alleen 12+ content op en waren volwassen account gelimiteerd op 12+ en kinderaccounts (blijkbaar) op 7+.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ah...

even inloggen op de PC, accepteren dat je alles wilt zien. Dan krijg je agents of SHIELD, the walking dead en alle andere echt volwassen spullen terug, ook op de smart TV werkt het daarna.

• hcQd
  • Nu online
In de app krijg je ook de vraag of je alles wilt zien op het eerste profiel, mocht dat niet automatisch gebeuren dan kun je het aanpassen in de profielinstellingen.

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23-06 19:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Star staat erop :) moest wel bij mijn profielen de leeftijdsgrens van 14 naar 18 zetten, denk iets nieuws :)

En ik kan 1 aflevering verder met The Walking Dead yeey *O*

[Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 23-02-2021 07:52]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• gielie
  • Laatst online: 20:52
Eindelijk een pincode op de volwassen profiles zodat de kids die zomaar kunnen openen maar ik krijg dit alleen op het hoofd profile aangezet, de andere profiles kan ik geen pincode op zetten. Iemand een idee hoe dit werkt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• Jake
  • Niet online
gielie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:14:
Eindelijk een pincode op de volwassen profiles zodat de kids die zomaar kunnen openen maar ik krijg dit alleen op het hoofd profile aangezet, de andere profiles kan ik geen pincode op zetten. Iemand een idee hoe dit werkt.
Als ik (op de website) naar "Edit Profiles" ga, kan ik PIN zelfs selecteren bij een kids profile (al lijkt mij dat niet echt handig/nuttig):

• G_Dragon

G_Dragon

Jake schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Als ik (op de website) naar "Edit Profiles" ga, kan ik PIN zelfs selecteren bij een kids profile (al lijkt mij dat niet echt handig/nuttig):

[Afbeelding]
Dat kan omdat je kids Profiles niet hebt aangevinkt, als je dat aanzet kan je volgens mij geen pincode meer op het profiel zetten.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Jake
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:26:
Dat kan omdat je kids Profiles niet hebt aangevinkt, als je dat aanzet kan je volgens mij geen pincode meer op het profiel zetten.
Niet ingesteld, maar ik kan er gewoon op klikken (en krijg je password-controle):

• gielie
  • Laatst online: 20:52
Jake schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:32:
[...]

Niet ingesteld, maar ik kan er gewoon op klikken (en krijg je password-controle):

[Afbeelding]
Ik zie het al, het kan alleen via de website maar niet via de iOS app of de app op mijn LG tv. Opgelost dus.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• nightraven79
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-06 20:46
VirinR schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 00:27:
Via de Apple TV-app zijn er ook 16+ en 18+-series en te vinden die nu nog niet in de Disney+-app staan.
Zo staan Helstrom, 24, Solar Opposites en American Horror Story nog niet op Disney+ maar wel in de Apple TV-app dus die titels komen er morgen echt op te staan,
Helstrom, 24,Solar Opposites staan er wel op hoor, alleen AHS niet.

Iemand trouwens een idee of er een verschil is in streamingcontent tussen landen (bijv tussen Disney+ NL en BE?)

[Voor 41% gewijzigd door nightraven79 op 23-02-2021 08:52]

• ArthurMorgan
  • Niet online
nightraven79 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Iemand trouwens een idee of er een verschil is in streamingcontent tussen landen (bijv tussen Disney+ NL en BE?)
ahs: https://www.disneyplus.co...horror-story/4yFvVceupA9J

• VirinR
Star is ook hier geactiveerd.
Op mijn Apple TV 4K werd ik direct gevraagd of mijn profiel als 18+ wou instellen en met het bevestigen van het wachtwoord was dat zo gebeurd. Daarna werd er gevraagd of ik een pincode wou instellen, dit heb ik dan ook gedaan (bij Netflix heb ik dat ook zo weet ik zeker dat ik de enige ben die op mijn profiel zit).

• VirinR
nightraven79 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Klopt ik had het over de content Apple TV-app en niet de Disney+-app. Op het moment dat ik dat postte kon je namelijk wel 12+ en 14+ kijken in de Disney+-app door er naar te zoeken maar de Star-pagina was nog niet online terwijl de 18+-series wel in de Apple TV-app staan als ‘beschikbaar via Disney+’.
Overigens kreeg ik heel groot een banner van AHS nadat ik Star had geactiveerd :+

Over het verschil in content: kijk naar mijn eerdere reactie:
VirinR schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Ik had eerder onderstaande quote al achtergelaten in dit topic met daarin de pdf voor België en Luxemburg.

[...]

De url’s verschillen van elkaar maar de bestanden zijn volgens mij identiek. Vergeet niet dat dit pas het eerste aanbod is en dat er in het eerste jaar zo’n 1000 titels komen op Star (dit heeft Disney ook al aangegeven op de Investor Day voor West Europa en dit staat ook op de Belgische supportpagina). Daarnaast krijgt Nederland op de eerste dag 315 titels en België krijgt weer 271 titels.

Zelf mis ik ook veel aantal series die ik graag had willen zien waaronder Empire, Fresh off the Boat, Breeders, Dave, Atlanta, Dollface, Mrs. America, The Orville, American Crime, It’s Always Sunny in Philadelphia, Quantico, New Girl en Feud maar het begin is er en met verloop van tijd zullen deze series vast naar Star komen.

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 23-06 14:49
Arjan90 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:30:
Bijv. Greys Anatomy is beschikbaar tm afgelopen seizoen, wanneer komen de nieuwe afleveringen dan beschikbaar?
Als ze het patroon van The Simpsons volgen komt het pas later dit jaar op Disney Star. Nadat de laatste aflevering in de VS is uitgezonden, dit kan weken of maanden duren. Enkel Disney weet wanneer en elke serie volgt dan weer een ander schema, dus je kan de vertraging op 1 serie niet uitbreiden naar alle series.

Mss komen ze er toe om ooit uit te zenden met de TV-uitzendingen maar tot nu toe lijkt dat verre toekomstmuziek en is de TV-licentie exclusief voordat de streaming het heeft.

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 05:09
@algalid We hebben in Nederland het ook wel eens eerder gekregen dan de VS. Ligt maar helemaal aan de deal die Disney ooit heeft gemaakt met andere streaming diensten en tv zenders voor de regio. Het zou me dan ook niets verbazen als we op een gegeven moment naar een situatie gaan waar de afleveringen een maand na uitzending op de tv beschikbaar worden gesteld.

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:06
G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:44:
Star staat erop :) moest wel bij mijn profielen de leeftijdsgrens van 14 naar 18 zetten, denk iets nieuws :)

En ik kan 1 aflevering verder met The Walking Dead yeey *O*
Thanks voor de tip! Vanavond ook die laatste aflevering kijken! Irriteerde me mateloos dat ik bij Netflix weer maanden zou moeten wachten.

• G_Dragon

G_Dragon

MysticMan schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:02:
[...]

Thanks voor de tip! Vanavond ook die laatste aflevering kijken! Irriteerde me mateloos dat ik bij Netflix weer maanden zou moeten wachten.
Geen dank ! :) maar is dit de Finale van seizoen 10 of wat? :o

• MysticMan
  • Registratie: april 2002
G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:10:
[...]

Geen dank ! :) maar is dit de Finale van seizoen 10 of wat? :o
Het had de finale moeten zijn maar de opnames waren vertraagd vanwege corona en daarom pas een aantal maanden later uitgezonden (en dus ook nog niet bij Netflix). Schijnbaar komen er nu nog 6 episodes bij in season 10 die in de komende 2 maanden worden uitgezonden. Ben benieuwd of die dan ook meteen op Disney+ komen.

• G_Dragon

G_Dragon

MysticMan schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:11:
[...]

Het had de finale moeten zijn maar de opnames waren vertraagd vanwege corona en daarom pas een aantal maanden later uitgezonden (en dus ook nog niet bij Netflix). Schijnbaar komen er nu nog 6 episodes bij in season 10 die in de komende 2 maanden worden uitgezonden. Ben benieuwd of die dan ook meteen op Disney+ komen.
Oh dus we kunnen hem niet zien als een officiële finale begrijp ik uit uw uitleg ?
Ben benieuwd wat die 6 extra episodes dan zullen zijn :D

• KillerBee
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Had me juist zo verheugd om verder te gaan met American Horror Story (laatste drie seizoenen nog niet gezien), staat het er niet op! ;(

Als ik zo vluchtig kijk, denk ik dat er meer (nog?) niet op staat, wat wel op de officiële content lijst staat.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• G_Dragon

G_Dragon

KillerBee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:29:
Had me juist zo verheugd om verder te gaan met American Horror Story (laatste drie seizoenen nog niet gezien), staat het er niet op! ;(

Als ik zo vluchtig kijk, denk ik dat er meer (nog?) niet op staat, wat wel op de officiële content lijst staat.
Heb je de leeftijdsgrens aangepast van 14 naar 18 jaar?

Zoals hier aangegeven:
Jake schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 07:37:
Volgens mij moet Disney eerst een app-update (of back-end update) uitrollen voor de parental controls, voordat de >13 content beschikbaar is. Voorheen stond er alleen 12+ content op en waren volwassen account gelimiteerd op 12+ en kinderaccounts (blijkbaar) op 7+.

[Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 23-02-2021 11:39]

• VirinR
KillerBee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:29:

Bij mij staan alle negen seizoenen er op.
De enige serie die ik niet zie is Code Black, wellicht dat die later online komt. Daar staat wel tegenover dat Futurama zonder aankondiging op Star is verschenen.

Overigens staat er bij Black-ish S7 alleen de verkiezingspecials, niet de rest van de afleveringen. Ik denk dat die afleveringen zullen verschijnen zodra het seizoen is afgelopen op ABC.
De verbannen Family Guy-aflevering 'Partial Terms of Endearment' is ook niet beschikbaar.

[Voor 36% gewijzigd door VirinR op 23-02-2021 12:05]

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:39:
[...]

Zoals hier aangegeven:

[...]
Ah, ik zie het al, ik had gekozen voor 'alle leeftijden', dit leek me eerst heel logisch, maar niet dus :P .
Nu ingesteld op 18 jaar en het werkt, thanks! :>

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:39:
[...]

Zoals hier aangegeven:
[...]
Ik kreeg na opstarten van de app meteen een heel Starz introductiescherm voor mijn neus, daarin valt ook te lezen wat je kunt bekijken, afhankelijk van de gekozen leeftijdsgrens. Krijgt niet iedereen dit scherm de eerste keer onder ogen?

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
hardware-lover schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Ik kreeg na opstarten van de app meteen een heel Starz introductiescherm voor mijn neus, daarin valt ook te lezen wat je kunt bekijken, afhankelijk van de gekozen leeftijdsgrens. Krijgt niet iedereen dit scherm de eerste keer onder ogen?
Hier idem. Het was op mijn iPad. Wellicht dat het op een ander device afwijkt?

• baco101
  • Registratie: maart 2011
  • Nu online
Ik kreeg ook een intro scherm van star em moest mijn ww ingeven, op mijn Android tablet

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 23-06 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

hardware-lover schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Vanochtend niet, net toen ik de leeftijd even na wilde kijken wel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
Mijn advies:
Log even in via een browser op de site. Zo kan je alles snel voor elk profiel instellen, nadat je voor ieder profiel door het Star dingetje bent gegaan. ;)

[Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 23-02-2021 13:53]

Over T.net Plus verbergen

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23:45
The Zep Man schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 13:53:
Mijn advies:
Log even in via een browser op de site. Zo kan je alles snel voor elk profiel instellen, nadat je voor ieder profiel door het Star dingetje bent gegaan. ;)
Met de Android app kan dat ook heel simpel.

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:25
Meer mensen hier laatst van
Ik heb ingelogd op mijn desktop en nog steeds geen Stars introductie scherm.

En nu ook klagen dat ik afwijk van locatie terwijl ik VPN uit heb staan :')

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik logde ook in op de website maar zag er niets over, toen de app op me telefoon opgestart en daar kreeg ik wel de vraag om me ww in te vullen en star staat er nu gewoon bij.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• hcQd
  • Nu online
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:34:
Meer mensen hier laatst van [Afbeelding]

Waarom zie jij Amerikaanse classificaties? Weet je zeker dat je vpn uit staat? Ik zie AL, 6, 9, 12, 14, 16, en 18.

• Amdwarrior
hcQd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:33:
[...]

Waarom zie jij Amerikaanse classificaties? Weet je zeker dat je vpn uit staat? Ik zie AL, 6, 9, 12, 14, 16, en 18.
Ja ik gebruik niet eens VPN op deze smartphone alleen voor buitenland en open wifi netwerken.

Erg vreemd dit weer op mijn pc zelfde verhaal

• hcQd
  • Nu online
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:37:
[...]

Ja ik gebruik niet eens VPN op deze smartphone alleen voor buitenland en open wifi netwerken.

Welke provider heb je? Ik weet dat er bij T-Mobile nog wel eens wat problemen zijn omdat ze ip-ranges opkopen uit verschillende landen, ook uit de VS, en dan wordt de geo-ip wel goed gezet bij RIPE, maar duurt het vaak erg lang voordat alle geo-ip-diensten hun databases hebben aangepast.

• Amdwarrior
hcQd schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:41:
[...]

Welke provider heb je? Ik weet dat er bij T-Mobile nog wel eens wat problemen zijn omdat ze ip-ranges opkopen uit verschillende landen, ook uit de VS, en dan wordt de geo-ip wel goed gezet bij RIPE, maar duurt het vaak erg lang voordat alle geo-ip-diensten hun databases hebben aangepast.
Haha T-Mobile inderdaad. Zou een VPN met op adres uit Nederland wel werken?

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07:29
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:37:
[...]

Wat krijg je voor land info als je je ip adres bekijkt op https://whatismyipaddress.com/?

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Amdwarrior
Dacuuu schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:52:
[...]

Wat krijg je voor land info als je je ip adres bekijkt op https://whatismyipaddress.com/?
Nederland

Maar wat hcQd kan best kloppen want heb wel vaker issues gehad met Disney plus via T-Mobile kwa content. Zoals Dinosaurus animatie een keer wel beschikbaar dan weet niet.

• hcQd
  • Nu online
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:47:
[...]

Haha T-Mobile inderdaad. Zou een VPN met op adres uit Nederland wel werken?
Geen idee, grote vpn-providers staan mogelijk op een block-list, met een vpn naar iemand thuis heb je denk de meeste kans. Op het forum van T-Mobile zijn verscheidene klaagtopics over dit probleem, je zou je daar aan kunnen sluiten.

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb me VPN op NL staan. Logde in op mijn iPad, kreeg net als bovenstaande Star intro en bevestigen met wachtwoord voor profiel/18+ en klaar.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• dinandus
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20:12
Mooie aanwinst, deze uitbreiding met "nieuwe" films en series.
Net Kingsman The Golden Circle gekeken, prachtig beeld in UHD met Dolby Vision. Ziet er gelijkwaardig uit als of ik de UHD disc afspeel op mijn OLED854.
Dit zou zomaar mijn vervanger van Netflix kunnen gaan worden.

• XLord
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-06 13:11
Die nieuwe leeftijdsclassificatie instellingen zijn voor mij tot nu toe een gemiste kans.
Als volwassene zet je hem toch wel naar 18+ content dus geen echte toegevoegde waarde en voor mijn kinderen wil ik kids profile met alleen content van AL, echter zodra je kids profile aanzet mag je die leeftijdscategorie niet meer wijzigen en krijgen ze 0 + 6 content 8)7
Al wel een feedback mailtje voor gestuurd dus wie weet passen ze het ooit nog aan.

• Caelorum
@XLord De kids setting is alleen zodat je een kindvriendelijke interface krijgt. Die zal toegespitst zijn op leeftijd tot 6 jaar. Ik dank dat als je kind oud genoeg ik om 6+ te zien, die interface dan ook niet super veel meer toevoegt.

• XLord
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-06 13:11
Caelorum schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:15:
@XLord De kids setting is alleen zodat je een kindvriendelijke interface krijgt. Die zal toegespitst zijn op leeftijd tot 6 jaar. Ik dank dat als je kind oud genoeg ik om 6+ te zien, die interface dan ook niet super veel meer toevoegt.
Niet tot 6 jaar dus maar tot en met 6, anders zou content van 6 er niet tussen staan en dat staat het wel.

• wolfstein89
  • Registratie: december 2012
  • Nu online
XLord schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:01:
Die nieuwe leeftijdsclassificatie instellingen zijn voor mij tot nu toe een gemiste kans.
Als volwassene zet je hem toch wel naar 18+ content dus geen echte toegevoegde waarde en voor mijn kinderen wil ik kids profile met alleen content van AL, echter zodra je kids profile aanzet mag je die leeftijdscategorie niet meer wijzigen en krijgen ze 0 + 6 content 8)7
Al wel een feedback mailtje voor gestuurd dus wie weet passen ze het ooit nog aan.
klopt, was ook al aan het kijken waarom ik mijn zoon`s profiel niet enkel op alle leeftijden kan zetten, terwijl dit bij mijn eigen profiel wel zou kunnen. Wat ik sowieso gemerkt heb dat er 2 accounts kunnen zijn met de nieuwe leeftijdsclassificatie, alle andere profielen (getest door nieuwe aan te maken) krijgen enkel de keuze om kids profiel te zijn of niet, maar geen mogelijkheid tot restricten van content van bepaalde leeftijden.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik hier kijk https://www.disneyplus.com/nl-nl/edit-profiles kan ik gewoon een profiel kiezen en de restricties aanpassen.

(heb 3 profielen daar, en voor de test alle 3 een andere categorie gegeven onder de 18)

[Voor 26% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-02-2021 08:52]

• Caelorum
XLord schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:17:
[...]
Niet tot 6 jaar dus maar tot en met 6, anders zou content van 6 er niet tussen staan en dat staat het wel.
Ah zo :) Ja dat is niet zo handig. Je zou verwachten dat alleen AL te zien zou zijn.
ArthurMorgan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:49:
Als ik hier kijk https://www.disneyplus.com/nl-nl/edit-profiles kan ik gewoon een profiel kiezen en de restricties aanpassen.

(heb 3 profielen daar, en voor de test alle 3 een andere categorie gegeven onder de 18)
Het gaat om profielen waarbij je het kids profile vinkje hebt aangezet.

[Voor 39% gewijzigd door Caelorum op 24-02-2021 09:00]

• wolfstein89
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:49:

ik zie dat er al een aanpassing is doorgevoerd.
Gisterochtend toen ik dit via de site probeerde was het niet mogelijk.
Nu staat de knop er wel voor leeftijdsclassificatie, maar is die greyed out met als opmerking:
Schakel kinderprofiel uit om contentclassificatie in te schakelen.

Maar dat betekend dat als ik voor mijn zoon enkel en alleen AL films en series wil, hij geen kinderomgeving kan hebben. Terwijl de kinderomgeving alle titels van AL en 6+ bevat.
Eigenlijk zou juist dit gedeelte te modereren moeten zijn, zodat een kinderprofiel de mogelijkheid op contentclassificatie tot bijvoorbeeld 12+ zou kunnen krijgen en een algemeen profiel van AL tot 18+ .

• VirinR
Nu we het toch over de leeftijdsclassificaties hebben: ik merk dat veel series en films die gisteren zijn toegevoegd de verkeerde Kijkwijzer hebben. Zo staan American Horror Story, The Walking Dead en Sons of Anarchy als 18+ in Disney+ terwijl deze series 16+ zijn volgens de Kijkwijzer.

Een paar andere voorbeelden: Pretty Woman staat als 16+ maar is 6+, Black-ish en Futurama staan als 12+ maar zijn 9+ en Desperate Housewives staat als 14+ maar is 12+.

Aan de andere kant kan Disney zich indekken want het zou raar zijn als je inderdaad een 6+-profiel hebt voor je kind terwijl je dan wel naar Pretty Woman kan kijken maar het is toch opvallend dat Disney bij zoveel series de Kijkwijzer omhoog gooit. Sterker nog, de 14+ en 18+ classificaties zijn pas sinds januari 2020 in gebruik.

[Voor 6% gewijzigd door VirinR op 24-02-2021 09:19]

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:34
VirinR schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:17:
Nu we het toch over de leeftijdsclassificaties hebben: ik merk dat veel series en films die gisteren zijn toegevoegd de verkeerde Kijkwijzer hebben. Zo staan American Horror Story, The Walking Dead en Sons of Anarchy als 18+ in Disney+ terwijl deze series 16+ zijn volgens de Kijkwijzer.

Een paar andere voorbeelden: Pretty Woman staat als 16+ maar is 6+, Black-ish en Futurama staan als 12+ maar zijn 9+ en Desperate Housewives staat als 14+ maar is 12+.

Aan de andere kant kan Disney zich indekken want het zou raar zijn als je inderdaad een 6+-profiel hebt voor je kind terwijl je dan wel naar Pretty Woman kan kijken maar het is toch opvallend dat Disney bij zoveel series de Kijkwijzer omhoog gooit.
US classificatie vs NL classificatie?

Overigens zou ik 6+ nog wel naar Pretty Woman durven laten kijken, kan me niet herinneren dat dat nou zo'n heftige film was, toch? Maar goed, ik heb dan ook geen kinderen :)

[Voor 9% gewijzigd door migchiell op 24-02-2021 09:21]

• VirinR
migchiell schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:19:
[...]

US classificatie vs NL classificatie?
Lijkt mij sterk want er is een verschil tussen 16+ en 18+. In de VS wordt beide op 1 hoop gegooid met TV-MA.
Bovendien liet @Amdwarrior al zien wat de classificaties zijn als Disney+ denkt dat je in de VS zit (zie zijn afbeelding):
Amdwarrior schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 17:34:
Meer mensen hier laatst van [Afbeelding]

Het is gewoon een observatie, maar ik vond het toch interessant om hem te delen.

• wolfstein89
  • Nu online

Aan de andere kant kan Disney zich indekken want het zou raar zijn als je inderdaad een 6+-profiel hebt voor je kind terwijl je dan wel naar Pretty Woman kan kijken maar het is toch opvallend dat Disney bij zoveel series de Kijkwijzer omhoog gooit. Sterker nog, de 14+ en 18+ classificaties zijn pas sinds januari 2020 in gebruik.
haha zou je als ouders raar staan te kijken, dat je koter een film aan het kijken is die gaat over een prostituee.

• migchiell
VirinR schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Lijkt mij sterk want er is een verschil tussen 16+ en 18+. In de VS wordt beide op 1 hoop gegooid met TV-MA.
Bovendien liet @Amdwarrior al zien wat de classificaties zijn als Disney+ denkt dat je in de VS zit (zie zijn afbeelding):
Goed punt :)

• loekf2
  • Laatst online: 07:35
Ik vond het in ieder geval behoorlijk irritant die classificaties. Ik had hem op 18 gezet, maar gisteravond als je bv. Deadpool startte kreeg je een melding dat je classificatie op 14+ stond en speelde ie alsnog af.

Ik zie het vanmorgen niet, dus misschien hebben ze wat aangepast.

Zet het dan gewoon uit, als je maar EEN profiel hebt.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Stormcagy
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-06 13:24
Ben ik de enige die het aanbod van Star vindt tegenvallen?

• Amdwarrior

Dit bedoel ik dus VPN verbinding uit maar ja T-Mobile only (via 4G T-Mobile) het zelfde verhaal

[Voor 21% gewijzigd door Amdwarrior op 24-02-2021 11:15]

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 17:15
Stormcagy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:13:
ja/misschien/nee :+

Het is het begin, het is nu afwachten hoe het gevuld gaat worden.
Voor mij zitten er nu al series en films bij ( buiten het Disney content dit is en blijft voor de kids geweldig ) waar ik het het geld al voor waard vind voor dit jaar.

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

ErwinJ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Jammer blijft dat streamingsdiensten door rechten met TV zenders qua lopende series altijd achter blijven lopen, wat er voor zorgt dat er ondanks de nodige abonnementen nog steeds dingen op minder legale manieren binnengehaald moeten worden om online spoilers te voorkomen -O-

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• Stormcagy
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 23-06 13:24
ErwinJ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Voor mij zitten er nu al series en films bij ( buiten het Disney content dit is en blijft voor de kids geweldig ) waar ik het het geld al voor waard vind voor dit jaar.
Ja, eens met het feit dat we moeten wachten hoe het gevuld gaat worden, maar wat ze er nu opgezet hebben is nog ouder dan dat ik zelf ben ;w

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 17:15
Stormcagy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Ja, eens met het feit dat we moeten wachten hoe het gevuld gaat worden, maar wat ze er nu opgezet hebben is nog ouder dan dat ik zelf ben ;w
Niks mis mee, kun je als jongere zien wat de oudjes keken vroeger 🤣

Films als Spy hard enz worden tegenwoordig niet meer gemaakt. Man wat was dat lachen vroeger

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:14
Stormcagy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:13:
Gisteren ep 1 en 2 van Big Sky gekeken. Was daar op zijn zachtst gezegd niet bepaald van onder de indruk, als een eerste kennismaking met een Star exclusive.

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22:04
Oh wat zuur, had misschien even beter in de nieuwsgeving moeten duiken.
Nog geen 2 weken geleden een Planet of the Apes marathon gehouden door ze voor €4 p/s te huren op Amazon Prime.
Oh well, heb ik de industrie ook weer een beetje gesponsord.

Over nieuwsgeving niet helemaal gevolgd hebben gesproken; Volgens mij las ik hier laatst dat het nu juist voordelig zou zijn om disney voor een jaar te nemen ipv de maandelijkse kosten.
Kan het alleen niet meer terug vinden wat daar nou precies de gedachte achter was.
Iemand die daar wat verheldering in kan geven?

Ben verder echt blij met de komst van Star.
Eindelijk weer Futurama kijken!

[Voor 6% gewijzigd door Flix20 op 24-02-2021 13:37]

PSN: Flix20-NL

• ErikT738
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 07:08

Ik zat gisteren per ongeluk even te browsen voordat ik het 18+ spul kon zien. Het is best opvallend hoe "voorzichtig" Disney is met de classificaties. Zelfs een filmreeks voor tieners zoals Maze Runner zat achter slot en grendel, net als de oude Conan the Barbarian film met Arnold... Oké, in die laatste zit misschien een verdwaalde borst, maar om het nou als 18+ te markeren...

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-06 16:52
DutchOwnage schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:33:
[...]

Gisteren ep 1 en 2 van Big Sky gekeken. Was daar op zijn zachtst gezegd niet bepaald van onder de indruk, als een eerste kennismaking met een Star exclusive.
Dat is toch die reeks met Katheryn Winnick? Dan kan het mij niet bommen of het een goede of slechte reeks is, gewoon het geluid uitzetten en genieten! Had ik met Catwoman en Halle Berry ook, slechte film.. maar heb hem toch al meerdere keren bekeken... <3

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:14
RigolleM schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:50:
[...]

Dat is toch die reeks met Katheryn Winnick? Dan kan het mij niet bommen of het een goede of slechte reeks is, gewoon het geluid uitzetten en genieten! Had ik met Catwoman en Halle Berry ook, slechte film.. maar heb hem toch al meerdere keren bekeken... <3
Dat klopt. Dat was een van de weinige hoogtepunten eigenlijk, om haar eens iets anders te zien acteren dan als Viking :9

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02:18

gws24

Thinking is hard!

Flix20 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:36:
[...]

Over nieuwsgeving niet helemaal gevolgd hebben gesproken; Volgens mij las ik hier laatst dat het nu juist voordelig zou zijn om disney voor een jaar te nemen ipv de maandelijkse kosten.
Kan het alleen niet meer terug vinden wat daar nou precies de gedachte achter was.
Iemand die daar wat verheldering in kan geven?
Jaarlijks (89,99) was het en is het goedkoper dan per maand (8,99) betalen maar dat is niet zo raar natuurlijk.Waar jij denk ik naar verwijst en wat hier benoemd is is het feit dat tot de release van Star een jaarabbo 69,99 kostte en dat als je die op zijn laatst 22/2 afnam je dus een jaar lang een korting van 20 euro had. Is nu niet meer mogelijk voor die prijs.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• armaste
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 20-06 22:08
Is er een mogelijkheid om de kinderfilms e.d. eruit te filteren bij het zoeken? nu krijg ik ook de kinderfilms als ik de zoekfunctie gebruik.

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 00:19
Een hub waar je Simpsons en Family Guy en Futurama en American Dad kan zien.. Mis alleen South Park maar jeetje, als ik nog in mijn schoolgaande tijd zat was ik hier zo blij van geworden :)

• cbr600f4i
  • Laatst online: 23-06 08:12
loekf2 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:03:
[...]

Ik vond het in ieder geval behoorlijk irritant die classificaties. Ik had hem op 18 gezet, maar gisteravond als je bv. Deadpool startte kreeg je een melding dat je classificatie op 14+ stond en speelde ie alsnog af.

Ik zie het vanmorgen niet, dus misschien hebben ze wat aangepast.

Zet het dan gewoon uit, als je maar EEN profiel hebt.
Deadpool 1 en 2.... Als je die uiteindelijk weet af te spelen krijg je nog een soort van gecensureerde versie. Ik weet nog dat ik die voor het eerst zag, ik lag helemaal dubbel. Kijk 'm na zoveel jaar nu dus nog eens en ik dacht bij mezelf, waarom valt er zo weinig te lachen. Maar ze hebben letterlijk humor geschrapt. Ja, al het geweld zit er nog in maar blijkbaar gaat sommige humor te ver en moet dat eruit 8)7 |:(

• ymoona
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20:36
Ik zit nu met Star weer eens naar Disney+ te kijken. In de woonkamer doe ik dit op de PS4.
Maar de ondertitels zijn echt enorm en met een zwarte achtergrond.

Blijkbaar kan je dit aanpassen:
https://www.reddit.com/r/...psa_subtitle_fix_for_ps4/

http://www.silverliningsoftware.nl/

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yes! Alle seizoenen Xfiles in bijzonder goede kwaliteit!

I am the great Cornholio!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik was bij seizoen 4 van Sons of Anarchy gebleven (toen het werd verwijderd van Netflix) en ben deze week verder gegaan met kijken op Star.
Helaas heeft Disney een fout gemaakt bij de volgorde van afleveringen van seizoen 4, aflevering 1 is namelijk aflevering 5. Hopelijk fixen ze dit nog, maar mocht je binnenkort al kijken, houdt hier rekening mee, want je staat even raar te kijken als aflevering 2 begint (wat dus eigenlijk aflevering 1 is) :| .
Verder klopt alles gelukkig wel (heb alleen S4 t/m S7 gecontroleerd).

Op Reddit kwam ik gisteren een reactie tegen over de serie Raising Hope, dat ineens seizoenen 2 t/m 4 zijn verdwenen, op de Nederlandse Star. Op de officiële content lijst van Disney, staan alle seizoenen benoemd en ze stonden er ook op, op de 1e dag (afgelopen dinsdag), maar nu dus ineens niet meer.
In andere landen staat deze serie er (nog) wel compleet op, dus dat maakt het wat vreemd. Maar goed, houdt ook hier rekening mee, als je met deze serie begonnen bent.

• louzy82
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Scrubs & futurama!
Voor de rest heb ik de Star content nog niet goed bekeken maar hier ben ik al wel even zoet mee :)

Louzy#2475

• G_Dragon

G_Dragon

Dinsey+ heeft sinds dinsdag The Planet Of The Apes Collection erop maar helaas mist Rise Of The Planet Of The Apes tussen de films, ik wou met me vriendin de laatste 3 films kijken. Maar helaas ging dat feest niet doo :P

• Caelorum
G_Dragon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:56:
Dinsey+ heeft sinds dinsdag The Planet Of The Apes Collection erop maar helaas mist Rise Of The Planet Of The Apes tussen de films, ik wou met me vriendin de laatste 3 films kijken. Maar helaas ging dat feest niet doo :P
Komt denk ik omdat die nog bij Pathe Thuis en Ziggo OD staat.

• G_Dragon

G_Dragon

Caelorum schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Komt denk ik omdat die nog bij Pathe Thuis en Ziggo OD staat.
ah dat verklaart denk ik wel een hele boel :)
Dank u!

• ggj87
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 00:26
Ik ga me de komende tijd flink vermaken met Star. Ik was dinsdag om af te trappen begonnen met Conan The Barbarian (1982) :P En nu ben ik begonnen aan The X-Files. Buffy, Firefly en Lost staan ook nog op de planning. Ik kon alleen According To Jim niet vinden, ik dacht dat ik die ook ergens op een lijst zag staan maar nu niet meer.

• migchiell
Flix20 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:36:
Oh wat zuur, had misschien even beter in de nieuwsgeving moeten duiken.
Nog geen 2 weken geleden een Planet of the Apes marathon gehouden door ze voor €4 p/s te huren op Amazon Prime.
Oh well, heb ik de industrie ook weer een beetje gesponsord.
Voor zover ik kon zien staan alleen deel 1 en 3 van de nieuwe trilogie op Disney...

edit nvm, staat hier vlak boven ook al :)

[Voor 4% gewijzigd door migchiell op 26-02-2021 12:58]

• cbr600f4i
  • Laatst online: 23-06 08:12
ggj87 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:53:
Ik kon alleen According To Jim niet vinden, ik dacht dat ik die ook ergens op een lijst zag staan maar nu niet meer.
Zal wel een standaard lijst geweest zijn met het volledige STAR aanbod ergens in de wereld? Ik kon sommige series ook niet vinden. Zal wel weer een overeenkomst ergens zijn waardoor we sommige series niet zien. Hopelijk komen ze dan alsnog een keer, aan de andere kant kan wat je nu hebt ook weer keihard verdwijnen.

• Chiron
  • Laatst online: 22:02
Ik ga me de komende tijd flink vermaken met Star. Ik was dinsdag om af te trappen begonnen met Conan The Barbarian (1982) :P En nu ben ik begonnen aan The X-Files. Buffy, Firefly en Lost staan ook nog op de planning. Ik kon alleen According To Jim niet vinden, ik dacht dat ik die ook ergens op een lijst zag staan maar nu niet meer.
De vrouw had X-files nog nooit gezien, en Firefly ook niet, dus die zijn we nu aan het kijken. Er staat wel heel veel 'oude meuk' op idd. Maar ook veel dingen die je alleen nog maar kan vinden in obscure piracy sites of die vroeger in de uitverkoop bij de Free Record Shop stonden, dus dat is wel fijn :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• G_Dragon

G_Dragon

Volgens mij is er een update geweest, want bij mijn vader geeft die dit aan en hoeft hij niet naar disneyplus.com/edit-profiles te gaan :p

• MKWS
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 22-06 17:00
Gisteren tijdens het kijken van scrubs viel me op dat ze een woord hadden weggeknipt. Blijkbaar is er nogal wat gecencureerd:

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:10
MKWS schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 19:15:
Gisteren tijdens het kijken van scrubs viel me op dat ze een woord hadden weggeknipt. Blijkbaar is er nogal wat gecencureerd:
Was dat ook niet Disney+ die de blote kont van Daryl Hannah in Splash weggeëdit had ? :D

• P-Rock
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:42
Daarom is fysieke media nog steeds beter.

Het knippen en censureren zal alleen maar erger worden met die cancel culture van nu. Het slaat al over op acteurs en actrices die in de ogen van Disney onwelvallige dingen doen.

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ik ga me de komende tijd flink vermaken met Star. Ik was dinsdag om af te trappen begonnen met Conan The Barbarian (1982) :P
Best grappig, daar staan aardig wat films op uit mijn DVD collectie, maar dan te zien in Full HD of UHD :)
Toch aardig wat scherper dan 576p of zelfs 480p (import).

• Pharminepulse
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-06 09:15
Nu net een paar dagen disney+, heb alleen een probleem met de ondertitels, op mijn LG(CX65) zijn de ondertitels te groot als ik ze op 2 zet en iets te klein op 1, er is niets ertussen. In de webbrowser zijn er wel meer opties, als ik dat aanpas neemt mij tv dit niet over. Dit werkt wel bij Netflix of Prime. iemand enig idee?
TV/app al herstart.

[Voor 3% gewijzigd door Pharminepulse op 27-02-2021 11:17]

• VirinR
HaterFrame schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:30:
Yes! Alle seizoenen Xfiles in bijzonder goede kwaliteit!
Hoe is de kwaliteit van The X-Files?
Is het vergelijkbaar met een DVD of is het in Full HD?

Vooralsnog ben ik wel zoet met wat er dinsdag is toegevoegd. Ik ben begonnen met Solar Opposites en Scandal stond al lange tijd in mijn watchlist, net als de laatste vijf seizoenen van AHS.
Ook zag ik op de Instagram stories van Disney+ NL dat er een nieuwe aflevering van Black-ish is toegevoegd ondanks dat de serie geen Star Original is. Wellicht wordt er elke vrijdag een nieuwe aflevering toegevoegd terwijl hetzelfde seizoen nog wordt uitgezonden in de VS op ABC.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:10
VirinR schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 12:33:
[...]
Hoe is de kwaliteit van The X-Files?
Is het vergelijkbaar met een DVD of is het in Full HD?
Heb nog maar enkel de Pilot bekeken maar vond die er zeer goed uit zien. Zou eens de DVD moeten opzetten om het verschil te beoordelen, maar ik denk dat het wel significant beter is, ja. Heb eigenlijk wel zin om de 9 seizoenen voor de derde keer te bekijken :).

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:33

HaterFrame

Well... Poo came out!

Twixie schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:16:
[...]

Heb nog maar enkel de Pilot bekeken maar vond die er zeer goed uit zien. Zou eens de DVD moeten opzetten om het verschil te beoordelen, maar ik denk dat het wel significant beter is, ja. Heb eigenlijk wel zin om de 9 seizoenen voor de derde keer te bekijken :).
Volgens mij een heel stuk beter dan de DVD versie. Ziet er bijzonder scherp en fris uit, vond ik best verrassend :9~

I am the great Cornholio!

• Amdwarrior
X-Files had voor Disney plus HD al een upgrade gekregen nadeel speciaal effecten vallen iets teveel op hoe gedateerd sommige zijn.

• ansichtkaart
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 22:56
ik vind dat juist zijn charme hebben al die oude special effects.

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

35 nieuwe Disney Plus (Star) titels voor maart 2021

o.a. Homeland en The Killing (beide series alle seizoenen direct beschikbaar)

[Voor 19% gewijzigd door KillerBee op 02-03-2021 15:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

KillerBee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:43:

Leuk, zo snel!
Ik kan Raising Arizona aanraden :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
KillerBee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:43:

Nice. Zowel Homeland en Quantico stonden nog op mijn lijstje dus dat komt goed uit.
Wel opvallend dat The Killing S4 destijds op Netflix in première ging, nu te zien is bij de concurrent.
Fox heeft de serie geproduceerd en 20th Century Fox Television hebben de distributierechten. Desondanks is het opvallend dat Fox de serie al lange tijd niet aanbied op Netflix; ik ben benieuwd of er meer series zullen verdwijnen.

Daarnaast is het opvallend dat S1 van Snowfall niet zal verschijnen, maar S2 en S3 weer wel. 8)7
Snowfall is geen anthologieserie dus ik hoop maar dat het een typo is. Daarnaast wordt S4 nu uitgezonden op FX dus hopelijk staat die ook snel online.

[Voor 4% gewijzigd door VirinR op 02-03-2021 17:18]

• VirinR
Volgens Variety komt de dramafilm Nomadland op 30 april naar Star in aantal Europese landen waaronder Nederland, zonder extra kosten.
Disney+ NL heeft nog niks bevestigd, maar Disney+ UK al wel:

De film zal uiteindelijk dus ook te zien zijn in bioscopen zodra deze weer open gaan.
Het is wel een beetje aan de late kant gezien de Oscars op 25 april worden gehouden maar gelukkig is het geen Premier Access.

[Voor 29% gewijzigd door VirinR op 04-03-2021 22:29]

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True