Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:20
En vorige week heeft Disney een aantal releasedata bekend gemaakt voor nieuwe en terugkerende series:
MARCH
March 19 – “The Falcon and The Winter Soldier”
March 26 – “The Mighty Ducks: Game Changers”

APRIL
April 16 – “Big Shot”

MAY
May 4 – “Star Wars: The Bad Batch”
**Special Premiere Date.** The series will premiere on May 4th with the second episode premiering on Friday, May 7th. Subsequent episodes will premiere on Fridays.
May 14 – “High School Musical: The Musical: The Series” Season 2

JUNE
June 11 – “Loki”
June 11 – “Zenimation” Season 2
June 25 – “The Mysterious Benedict Society”

JULY
July 2 – “Monsters at Work”
July 16 – “Turner & Hooch”
July 23 – “Chip ‘N’ Dale: Park Life”
The Bad Batch komt in NL pas op 5 mei uit in plaats van 4 mei (waarschijnlijk vanwege Dodenherdenking)

[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 05-03-2021 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Staat The Walking Dead aflevering 17 nu ook direct op Disney+?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:36:
nope

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Jammer dan is er nog niet veel veranderd, had gehoopt dat we nu wel direct mee konden kijken ;)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Some2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 19:17
G_Dragon schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 08:36:
Ja _/-\o_
Aflevering 17 is vanmorgen om 9 uur toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:45
Disney+ doet alles hier om 9 uur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Caelorum schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:51:
Klopt, alle content die wordt toegevoegd staat om 9 uur 's ochtends er op.
Edit: Black-ish S07E04 staat er nu ook op dus ik ga er vanuit dat TWD en Black-ish wekelijks nieuwe afleveringen krijgen ondanks dat dit niet breed wordt gecommuniceerd.

[ Voor 27% gewijzigd door VirinR op 05-03-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Some2
  • Laatst online: 30-05 19:17
Klopt inderdaad, maar zover ik weet was het nog niet aangekondigd dat er al binnen een week na de uitzenddatum in Amerika een nieuwe aflevering van The Walking Dead wordt toegevoegd. Dit is dus een mooie verrassing :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Some2 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 09:50:
[...]

Ja _/-\o_
Aflevering 17 is vanmorgen om 9 uur toegevoegd.
Oh wat super! Niet de dag na uitzenden (28 Feb) maar in ieder geval een stuk sneller dan Netflix _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
Om terug te komen op mijn vorige post: Disney+ heeft net banners toegevoegd voor TWD en Black-ish dus vanaf nu wordt het wel gecommuniceerd en is het officieel dat er wekelijks nieuwe afleveringen uitkomen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seyRpS5e45965AR2L1dsm9RnX-A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gK6psg9U6AVpKIA06BsC0Obk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bhZepsmw7_KX9eCCkM_xOVeGQic=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q0Mg6AFgp7lqa8ARhrkgGAbz.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:07
Ja Wandavision EP9 staat er al op. Ik zat even de spoiler op reddit te lezen, maar dat wordt dus epic. In de US blijven mensen dus tot 00:00 wakker (PST) of 03:00 (EST) om te kijken.

Nog ff wachten tot eind van de middag, dan mag ik van mezelf.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 08:07
VirinR schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:14:
Om terug te komen op mijn vorige post: Disney+ heeft net banners toegevoegd voor TWD en Black-ish dus vanaf nu wordt het wel gecommuniceerd en is het officieel dat er wekelijks nieuwe afleveringen uitkomen _/-\o_
[Afbeelding][Afbeelding]
Zus zou blij zijn als ze dat ook met Greys Anatomy deden. Het nieuwste seizoen, wat begonnen is, staat er nog niet op. Kan me niet een of andere omroep of andere streaming service herinneren die hier de rechten heeft.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
loekf2 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:22:
[...]
Ja Wandavision EP9 staat er al op. Ik zat even de spoiler op reddit te lezen, maar dat wordt dus epic. In de US blijven mensen dus tot 00:00 wakker (PST) of 03:00 (EST) om te kijken.

Gisteren toevallig de voorlaatste 2 gekeken. Normaal kijken we die elke vrijdagavond, maar het was er even bij ingeschoten. De serie gaat iig een goede kant op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
loekf2 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Keek er ook wel naar uit. Dus toen de kleine op bed lag woonkamer donker gemaakt en gelijk gekeken viel mij toch wat tegen. Was best een leuk marvel einde maar niet veel meer dan dat.

Serie begon sterker dan het eindigde wat mij betreft.

Overigens 2 scènes in de credits. Mid en end.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 11:48
loekf2 schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:24:
[...]

Zus zou blij zijn als ze dat ook met Greys Anatomy deden. Het nieuwste seizoen, wat begonnen is, staat er nog niet op. Kan me niet een of andere omroep of andere streaming service herinneren die hier de rechten heeft.
Net5 zend het uit. Ik vermoed dat rechten daar vastgelegd zijn.

Persoonlijk wacht ik op Barkskins. Dat is National Geographic serie. Die had ik op Disney Plus verwacht. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@Olga2000 Die zal ook heus nog wel komen ;) , Disney heeft zich denk ik bewust wat ingetogen gehouden met het vrijgeven van content, afgelopen 23 februari.
Als ze alle (of het meeste) content al erop hadden gezet, dan zouden velen waarschijnlijk al na een jaar of twee het abonnement opzeggen :P .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09-2024
Is het voor iemand mogelijk om Scrubs te kijken via Star? Staan in alle (ook Nederlandse) lijstjes als toegevoegde serie sinds Star, en er is ook een Nederlandse pagina van maar die leidt naar foutcode 41 als je hem aanklikt. Keek er erg naar uit :ł

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:19
Scrubs staat er bij mij gewoon bij, helaas verknipt naar 16:9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@Boschter werkte iig gisteren gewoon. Heb al meer mensen hier gelezen dat ze het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:18
Ik amuseer me al dagen kostelijk met 9-1-1 via Star.
Beide series zijn een dikke prima!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
KillerBee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:43:
35 nieuwe Disney Plus (Star) titels voor maart 2021

o.a. Homeland en The Killing (beide series alle seizoenen direct beschikbaar)
Wel apart van Homeland, vooralsnog ook nog steeds beschikbaar bij amazon prime.
Edit: ik zie in het gelinkte dat het pas vanaf 19 maart op Disney staat? Had het ooit op tv t/m seizoen 3 gevolgd en stond nog wel op de lijst van series om af te kijken dus nog maar even snel werk van maken op Prime dan (om er toch maar eens gebruik van te maken voor de verandering).

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 09-03-2021 23:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

apis29 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 23:18:
[...]

Wel apart van Homeland, vooralsnog ook nog steeds beschikbaar bij amazon prime.
Edit: ik zie in het gelinkte dat het pas vanaf 19 maart op Disney staat? Had het ooit op tv t/m seizoen 3 gevolgd en stond nog wel op de lijst van series om af te kijken dus nog maar even snel werk van maken op Prime dan (om er toch maar eens gebruik van te maken voor de verandering).
Dit zie je inderdaad vaker gebeuren, zo staat Sons of Anarchy nu ook op zowel Amazon en Disney+ Star, hetzelfde geldt voor The X-Files. Uiteindelijk zal het op Amazon verdwijnen, zodra de licentie verlopen is.
Homeland staat zelfs ook op Netflix, dus keuze uit drie :P .

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 10-03-2021 06:22 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-05 14:01
Boschter schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:02:
Is het voor iemand mogelijk om Scrubs te kijken via Star? Staan in alle (ook Nederlandse) lijstjes als toegevoegde serie sinds Star, en er is ook een Nederlandse pagina van maar die leidt naar foutcode 41 als je hem aanklikt. Keek er erg naar uit :ł
Ik ben Scrubs aan het kijken via Star

Good times, misschien wel een van mijn meest favoriete series

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Was het nou vandaag of donderdags dat de nieuwe aflevering van The Walking Dead erop kwam? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

G_Dragon schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:21:
Was het nou vandaag of donderdags dat de nieuwe aflevering van The Walking Dead erop kwam? :)
Zo te zien op vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Oke :) Vind dat ze redelijk snel zijn met de nieuwe afleveringen, had eerst gehoopt op een of 2 dagen later.
Maar dit is al een stuk beter dan Netflix :) dus ga niet klagen :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-05 13:11
HaterFrame schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 23:30:
Yes! Alle seizoenen Xfiles in bijzonder goede kwaliteit!
Ahv je reactie ben ik de serie nu ook voor de x-de keer aan het kijken.
Inderdaad van verrassend hoge kwaliteiten.
Ik ben diep onder de indruk hoe ze dit opgepoetst hebben.

Zojuist de Eerste Tooms aflevering gezien. Dat blijft toch 1 van mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Mooie film op Disney+

Brokedown Palace

Alice en Darlene, beste vrienden, besluiten het behalen van hun diploma te vieren met een reisje naar Thailand. Daar raken ze bevriend met de Australiër Nick Parks, die hen overhaalt om met hem mee te gaan naar Hongkong. Op het vliegveld worden ze echter opgepakt wegens drugssmokkel. Ze worden veroordeeld tot 33 jaar cel, en in hun wanhoop nemen ze contact op met de Amerikaanse advocaat Hank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z8QQCQpJYqmVYFYCCfBSPA8S6K4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JjSx1mFMHHfHAIVWp6UAjC8V.jpg?f=user_large

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

*O* Vanavond weer verder met The Walking Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Vandaag Firefly afgekeken. Nog nooit eerder gezien. Ik vond het net zo goed als iedereen altijd beweert. Echt heel leuk. Jammer dat die serie niet verder is gekomen dan 1 seizoen.

Ik zag dat er nog een film van is, Serenity, die op Netflix te zien is, dus die ga ik zo opzetten, heb ik echt alles gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Pelle
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 31-03-2021
Ik zag vandaag dat er een dubbele facturering was voor de maand maart. Hebben meer mensen hier dat ook gehad toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
Michael Pelle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:47:
Ik zag vandaag dat er een dubbele facturering was voor de maand maart. Hebben meer mensen hier dat ook gehad toevallig?
Wilde net hetzelfde vragen :) Hier ook inderdaad, even rondgevraagd in mijn omgeving maar niet bij iedereen. Dit is vorig jaar ook al eens gebeurd, toen werd het vanzelf gecorrigeerd: Frituurman in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

[ Voor 8% gewijzigd door jelle. op 16-03-2021 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Pelle
Thnx voor de respons. Ik heb het alleen niet via PayPal, maar gewoon automatische incasso van m'n gewone rekening. Maar ga er dan wel van uit dat het ook zo gaat zoals in dat andere topic. Ik wacht het even af dus.
jelle. schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Wilde net hetzelfde vragen :) Hier ook inderdaad, even rondgevraagd in mijn omgeving maar niet bij iedereen. Dit is vorig jaar ook al eens gebeurd, toen werd het vanzelf gecorrigeerd: Frituurman in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 12:10
Ja, dat zag ik ook net. Of even een e-mailtje erachteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moineau
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-05 13:01
Hier ook. Ik wacht af of er een correctie komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08
Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 18:27
Hier ook.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Nou, door alle hier ook reacties hoef ik mijn vraag niet meer te stellen. Dank daarvoor.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
Hier ook dubbele facturering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 18:15
I see what your doing Disney.. Beetje alle bioscoop inkomsten die zijn misgelopen inhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vambier
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 14:17
Bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 11:39
Hier ook. Via de chat gaven ze aan dat het de komende dagen wordt gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Man. Die ondertitels bij according to Jim zijn echt heel erg slecht zeg. Alsof ze de Engelse ondertiteling gewoon door Google translate hebben gegooid.

Walk out on - uitlopen
Right (als in "precies") - rechts
Het magazine "juggs" in de eerste zin onvertaald, de zijn erna opeens "kannen" noemen.

En dat allemaal in ongeveer 10 minuten.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-05 16:11

Nitai

Live the life you love.

ArthurMorgan schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:44:
Man. Die ondertitels bij according to Jim zijn echt heel erg slecht zeg. Alsof ze de Engelse ondertiteling gewoon door Google translate hebben gegooid.

Walk out on - uitlopen
Right (als in "precies") - rechts
Het magazine "juggs" in de eerste zin onvertaald, de zijn erna opeens "kannen" noemen.

En dat allemaal in ongeveer 10 minuten.
Ik kijk daarom al +10 jaar series met Engelse ondertiteling, ergerde mij hier ook zo erg aan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Nog irritanter vind ik als je Nederlandse stemmen en Nederlandse ondertiteling hebt. Dan hoor je van die Belgische uitspraken en zinsopbouw en dan van die Nederlandse ondertiteling eronder. Soms matchen de twee echt totaal niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Het viel me zojuist op dat seizoen 9 van The Walking Dead ontbreekt.
Ik heb geen idee of dit al zo was(?), of dat het er ineens is afgehaald.
Beetje vreemd wel, en niet zo fijn als je deze serie net aan het volgen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

ggj87 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 21:13:
Vandaag Firefly afgekeken. Nog nooit eerder gezien. Ik vond het net zo goed als iedereen altijd beweert. Echt heel leuk. Jammer dat die serie niet verder is gekomen dan 1 seizoen.

Ik zag dat er nog een film van is, Serenity, die op Netflix te zien is, dus die ga ik zo opzetten, heb ik echt alles gezien :)
Dan kijk je gelukkig de juiste volgorde. Ik keek eerst ooit de film, niet wetende dat de serie Firefly er was. Tijdens de film snapte ik al een aantal verwijzingen niet. Nog spijt van dat ik eerst de film gekeken heb :(

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 22:24
Bazziek schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:45:
Hier ook. Via de chat gaven ze aan dat het de komende dagen wordt gecorrigeerd.
Voor iedereen of moet je jezelf persoonlijk melden via de chat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Laatst online: 11:39
whazaaaa schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:11:
[...]

Voor iedereen of moet je jezelf persoonlijk melden via de chat ?
Voor zover ik begreep voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vambier
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 14:17
Bazziek schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:46:
[...]

Voor zover ik begreep voor iedereen.
Ik heb ook contact gehad via de chat, en inderdaad voor iedereen wordt het gecorrigeerd, was een storing geweest bij worldpay blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKWS
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-05 22:59
Ik had eigenlijk ook de serie Angel verwacht. Buffy heb ik omwille van nostalgie weer bekeken (en beviel beter dan verwacht!), maar Angel is nergens te vinden.

Net als Oz van HBO. Dan heb je wel ziggo die de rechten heeft maar dan die serie weer ontbeert. Wel irritant die hiaten; wordt lastig om die series legaal en gemakkelijk te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
@MKWS staat die niet op Amazon Prime?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:57
Net even gekeken, maar Angel staat niet op Prime en voor zover ik kan vinden is die ook nergens beschikbaar. Ik kijk altijd op www.justwatch.com om te zien waar series of films te zien zijn, maar Angel heeft zo te zien geen aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 20:19
Angel verwacht ik ook nog wel dit jaar.
In Nieuw Zeeland, Australië en Canada schijnt hij wel op Disney+ te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:00
falcon and the winter soldier is wel goed verveelde niet zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 08:20
MKWS schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:31:
Ik had eigenlijk ook de serie Angel verwacht. Buffy heb ik omwille van nostalgie weer bekeken (en beviel beter dan verwacht!), maar Angel is nergens te vinden.

Net als Oz van HBO. Dan heb je wel ziggo die de rechten heeft maar dan die serie weer ontbeert. Wel irritant die hiaten; wordt lastig om die series legaal en gemakkelijk te kijken.
Ik heb voor Angel uiteindelijk maar op Marktplaats een DVD box gekocht. Echt nergens als stream te vinden inderdaad. Wel een hele toffe serie om weer eens te zien!
bie100 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:32:
falcon and the winter soldier is wel goed verveelde niet zeg maar
Really? Ik heb 'm net gezien maar ik vond het nog niet heel sterk. Zeker het deel waar Falcon met financiën bezig is was saai en langdradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:00
ErikT738 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:22:
[...]

I

Really? Ik heb 'm net gezien maar ik vond het nog niet heel sterk. Zeker het deel waar Falcon met financiën bezig is was saai en langdradig.
beter als wandavision zeg maar ;) , maar ik vond het wel oké actie in het begin maar goed smaken verschillen( gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik vond de falcon and the winter soldier ook wel oké, alleen geen subs kunnen vinden, behalve Deens, ik gebruik de kodi app.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

ErikT738 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:22:
Skip skip skip, verplichte onderdeel dat minderheden het zwaar hebben in Amerika en het moeilijk is om de eindjes aan elkaar te knopen, zonder enige vorm van emotionele binding in de serie. Gaap.

Verder prima aflevering, maar oh man, die verplichte nummertjes die er blijkbaar in moeten?

Maar goed, ik ga er nu vanuit dat dit opbouw is voor volgende afleveringen en ergens in de serie relevant is :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 08:20
Motrax schreef op maandag 22 maart 2021 @ 06:32:
[...]
Skip skip skip, verplichte onderdeel dat minderheden het zwaar hebben in Amerika en het moeilijk is om de eindjes aan elkaar te knopen, zonder enige vorm van emotionele binding in de serie. Gaap.
Zeker als je bedenkt dat het hier niet om een nobody of een arme sloeber gaat. Falcon doet gevaarlijke klussen voor de overheid (misschien geen stabiel maar wel een hoog inkomen) en is internationaal bekend. Een foto met "Falcon bankiert bij ons!" op social media zou het risico van een lening waarschijnlijk al hebben afgedekt.

Maar goed, de hele notie dat een post-snap post-blip wereld ook nog maar iets op die van ons lijkt is belachelijk natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
Geld van de dubbele afschrijving is teruggestort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
Gisteren heeft Disney bekendgemaakt dat Black Widow en Cruella zowel in de bioscoop en op Disney+ met VIP-toegang beschikbaar zullen zijn.
Black Widow zou eerst uitkomen op 7 mei, dat is nu 9 juli.
Cruella blijft op zijn oude releasedatum van 28 mei.

Daarnaast is er bekendgemaakt dat de Pixar-film Luca op 18 juni uitkomt via Disney+, zonder extra kosten. Dit is de tweede keer, na Soul, dat een Pixar-film direct op Disney+ uitkomt.
Bron: https://dmedmedia.disney....mer-film-release-schedule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
VirinR schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:13:
Gisteren heeft Disney bekendgemaakt dat Black Widow en Cruella zowel in de bioscoop en op Disney+ met VIP-toegang beschikbaar zullen zijn.
Maar wel alleen bereikbaar als VIP. Dus of je even € 21,99 wil betalen.
Nog niet misschien. Belachelijk hoog bedrag…

[ Voor 24% gewijzigd door Serena op 24-03-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Serena schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:40:
[...]

Als je alleen bent wel, met een gezin valt het wel mee. Ik ben ook alleen, dus wacht maar tot het "gratis" beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Betaal je die 22 euro per keer? Of betaal je éénmalig en mag je 'm dan zo vaak kijken als je wil?

@sverzijl Tnx. Ik weet ook nog niet of ik het ga doen, misschien voor Black Widow. Normaal gesproken waren we daarvoor met het gezin naar de bios gegaan, dan had het voor één keer 50e of meer gekost. Dus dan is één keer 22 euro voor onbeperkt kijken misschien nog te overwegen.

[ Voor 59% gewijzigd door Bra-Jo op 24-03-2021 15:45 ]

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 11:58
Bra-Jo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 14:13:
Betaal je die 22 euro per keer? Of betaal je éénmalig en mag je 'm dan zo vaak kijken als je wil?
Je mag zo vaak kijken als je wilt zolang je reguliere Disney+ abo ook maar doorloopt.

M'n dochter kwam afgelopen weekend ook met 'oh deze film wil ik zien: Raya en de laatste draak'. Ik dacht toen nog, sure, we hebben toch even Disney+ nu, dus waarom niet. Maar ook hiervoor moet je VIP toegang kopen a 21,99 euro. No way dus, ik ga niet én betalen voor Disney+ abo en daarnaast ook nog eens voor 1 film 21,99 euro uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 00:27

alienfruit

the alien you never expected

Serena schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:40:
[...]

Dat is maar vier euro meer dan een bioscoopkaartje (kost hier ~18euro peak hour) en daar komt normaal nog de reiskosten kosten bij.

[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 24-03-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
alienfruit schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:13:
[...]

Dat is maar vier euro meer dan een bioscoopkaartje (kost hier ~18euro peak hour) en daar komt normaal nog de reiskosten kosten bij.
Zit je dan in een gouden stoel of zo?
Hier kost een kaartje ongeveer 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ligt er echt aan met hoeveel mensen je kijkt, kijk je met vier man, dan valt dit bedrag best mee. Kijk je in je eentje, dan is het fors aan de prijs.
Daarnaast kun je ook onbeperkt kijken (wat soms handig is met kinderen).
(ik doel dan dus op betaald thuis streamen ;)

[ Voor 61% gewijzigd door KillerBee op 25-03-2021 05:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 09:42
ik checkte net mijn bankrekening. Had van de week het bedrag dat dubbel was gelijk gestorneerd, nu zie ik dat ik nog een keer een terugbetaling heb gekregen. Lijkt erop dat het een gratis maand disney plus is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:52
wolfstein89 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:49:
ik checkte net mijn bankrekening. Had van de week het bedrag dat dubbel was gelijk gestorneerd, nu zie ik dat ik nog een keer een terugbetaling heb gekregen. Lijkt erop dat het een gratis maand disney plus is :P
Dat is vooruitlopend op de volgende maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
wolfstein89 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 07:49:
Weet je zeker dat Disney je abonnement niet beëindigd heeft? Ik las op het forum van radar dat iemand hetzelfde had gedaan, en nu een duurder abonnement moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 11:58
alienfruit schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:13:
[...]
Wow, ik ben al lang niet meer naar een bioscoop geweest. Zijn de prijzen zo sterk gestegen de afgelopen paar jaar ? Ik ben nog prijzen gewend van 8-11 euro. Vind daarnaast niet dat je bios zomaar 1-op-1 kan vergelijken met thuis kijken. Ik zit thuis met een kleine schermpje van 65". Niets mis mee verder, maar haalt het natuurlijk niet bij Imax ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 09:42
hcQd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:16:
[...]

Weet je zeker dat Disney je abonnement niet beëindigd heeft? Ik las op het forum van radar dat iemand hetzelfde had gedaan, en nu een duurder abonnement moet nemen.
nee ik kan er nog steeds in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje

Daarnaast is er bekendgemaakt dat de Pixar-film Luca op 18 juni uitkomt via Disney+, zonder extra kosten. Dit is de tweede keer, na Soul, dat een Pixar-film direct op Disney+ uitkomt.
Is er ook al bekend of deze films, net als Mulan, na drie of vier maanden beschikbaar komen via het reguliere D+ aanbod? 22 euro vind ik een beetje te gek. Zeker omdat je in de bioscoop een heel andere beleving krijgt dan thuis. Bij goede films met veel special effects (LotR, SW) ga ik het liefst naar de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 00:27

alienfruit

the alien you never expected

Serena schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:25:
[...]

Zit je dan in een gouden stoel of zo?
Hier kost een kaartje ongeveer 8 euro.
Nee hoor, zijn eenmaal de prijzen voor een kaartje in het centrum van Londen. Maar ik zie dat de prijs wat lager is momenteel nu is het £10 buiten het centrum. Ik ga eigenlijk alleen naar de bios met de zes gratis kaartjes die ik van mijn bank krijg of als er een kortingsbundel op Groupon is 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:41
Ik heb geen probleem met de extra € 22,-
Ik juich dit alleen maar toe, dat films veel sneller voor een digitale download beschikbaar komen.

Een avondje bios voor mij is al gauw:

Kaartjes 2X € 28,-
Parkeerkosten € 8,-
Eten 2X € 30,-
----------------------------
Totaal € 66,-

Er was toen al spraken dat er films digitaal bekeken kunnen worden voor € 50,- of meer, en zelfs dan ben ik goedkoper uit.

Let wel ik heb een 77" LG Oled met surround systeem thuis.

En dan zit ik stilletjes thuis, niemand die tijdens de film belt, praat, tegen mijn stoel schopt, overdreven lacht of bierflesjes plopt op een moment dat zij grappig vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
meesje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 10:41:
[...]

Is er ook al bekend of deze films, net als Mulan, na drie of vier maanden beschikbaar komen via het reguliere D+ aanbod? 22 euro vind ik een beetje te gek. Zeker omdat je in de bioscoop een heel andere beleving krijgt dan thuis. Bij goede films met veel special effects (LotR, SW) ga ik het liefst naar de bios.
Dat is nog niet bekend maar dat zal tegen de tijd dat de film uitkomt wel bekend gemaakt worden (net als Raya en Mulan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
absrnd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:17:
Ik juich dit alleen maar toe, dat films veel sneller voor een digitale download beschikbaar komen.

Kaartjes 2X € 28,-
Parkeerkosten € 8,-
Eten 2X € 30,-
Totaal € 66,-

Er was toen al spraken dat er films digitaal bekeken kunnen worden voor € 50,- of meer, en zelfs dan ben ik goedkoper uit.

En dan zit ik stilletjes thuis, niemand die tijdens de film belt, praat, tegen mijn stoel schopt, overdreven lacht of bierflesjes plopt op een moment dat zij grappig vinden :)
Ik zit er ook zo in. Ik heb een 65" 4K tv (geen OLED) maar alsnog is dat groot genoeg om een film op te kijken.

Prijzen van de bios kunnen erg oplopen door de IMAX, Dolby en 4DX toeslagen en het enige moment wanneer het voordelig is om naar de film te gaan, is in de vroege ochtend.
Als ik naar de bioscoop ga, ga ik al alleen (Ik kijk een film voor de film, niet voor sociale samenzijn)
Toch heb ik een aantal ergernissen namelijk OV reiskosten, reistijd van een half uur, duur eten en vooral de 15 minuten reclame voor de film.
€15 kom ik niet aan met eten, wel €8 (wat ik nog steeds veel vind). Thuis kan ik voor de fractie van de prijs verse popcorn maken en, inderdaad, niemand die belt, schopt of overdreven lacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:18
Laatst Raya gekeken met z'n vieren, dat krijgen we echt wel rondgerekend tov naar de bios gaan, maar daar gaat het niet eens om.

Soms gaan we naar de bios, en dat kost geld, maar soms willen we thuis kijken op een regenachtige zondagmiddag. Vaak een gratis film. Maar soms een VIP access film. En dat mag dan ook gewoon geld kosten als we dat vandaag willen. Anders wachten we maar 4 maanden voor gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
"gratis" want je betaald al voor je abonnement .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
absrnd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:17:

Kaartjes 2X € 28,-
Parkeerkosten € 8,-
Eten 2X € 30,-
Totaal € 66,-

Ik begrijp je punt hoor, maar euh... het eten thuis is gratis? :)
Om een eerlijk vergelijk te maken zou ik het eten niet mee nemen in de vergelijking. Dat is optioneel. Kaartjes en parkeerkosten ontkom je niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:41
meesje schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:59:
[...]

Ik begrijp je punt hoor, maar euh... het eten thuis is gratis? :)
Om een eerlijk vergelijk te maken zou ik het eten niet mee nemen in de vergelijking. Dat is optioneel. Kaartjes en parkeerkosten ontkom je niet aan.
Eten thuis is gratis, natuurlijk :P
Maar als ik met mijn vrouw naar de Bios ga, dan willen we ook lekker eten, en niet thuis eten en dan uitgaan O-), ik ben al meer dan 35 jaar geen student meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
absrnd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 17:50:
[...]

Eten thuis is gratis, natuurlijk :P
Maar als ik met mijn vrouw naar de Bios ga, dan willen we ook lekker eten, en niet thuis eten en dan uitgaan O-), ik ben al meer dan 35 jaar geen student meer :)
Het gaat me meer om een zuivere vergelijking. Je kunt ook uit eten gaan en thuis een film kijken. ;) Het begint nu meer appels met peren vergelijken te worden.
Daarnaast wordt er alleen een vergelijking gemaakt qua kosten, maar niet in beleving. In de bios beleef je echt de film. Daar kan geen thuis opstelling tegenop.

[ Voor 20% gewijzigd door meesje op 25-03-2021 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 31-05 19:48

komt Balck Widow gelijk digitaal via Google of Apple of het mag zelfs nog DVD zijn?
Maar ik ben niet van plan om bovenop mijn abonnement nog eens te gaan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
AppleFan2007 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 18:09:
[...]

komt Balck Widow gelijk digitaal via Google of Apple of het mag zelfs nog DVD zijn?
Maar ik ben niet van plan om bovenop mijn abonnement nog eens te gaan betalen.
Daar is op dit moment nog niets over bekend maar het zal mij niet verbazen dat beide films via Google Play Films en de Apple TV-app beschikbaar zullen.

Bij Mulan zag de release schema er zo uit (in NL)
- 4 september 2020: VIP-toegang op Disney+ (€21,99)
- 6 oktober 2020: Pathé Thuis en Google Play Films (€25,99) en Apple TV-app (€21,99)
- 2 november: Laatste dag voor aanschaf VIP-toegang op Disney+
- 4 december 2020: gratis te zien op Disney+

Voor Raya ziet het er zo uit (eveneens in NL):
- 5 maart 2021: VIP-toegang op Disney+ (€21,99)
- 2 april 2021: Pathé Thuis (prijs nog niet bekend)
- 5 mei 2021: Laatste dag voor aanschaf VIP-toegang op Disney+
- 4 juni 2021: gratis te zien op Disney+

Voor deze films moest je dus ongeveer een maand wachten om de film te kopen bij andere platformen maar het kan natuurlijk gebeuren dat Disney beide films langer exclusief op Disney+ met VIP-toegang houdt.
Beide films zullen zonder twijfel op andere platformen te koop zijn maar wanneer is nog onbekend
Daarnaast is Soul inmiddels ook digitaal te koop bij Amazon en Apple, ondanks dat de film gratis uitkwam op Disney+ dus zoiets kan ook gebeuren voor Luca.

[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 26-03-2021 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
En vandaag zou de FX-serie Snowfall uitkomen maar ik kan hem nergens vinden.
Iemand anders die de serie heeft kunnen vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:25
VirinR schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:54:
Ik heb wel de link gevonden op D+: https://www.disneyplus.co...ies/snowfall/6fKXYdk5MY1n
Maar als ik inlog kan ik de serie niet meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaxStrumley
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-06-2024
VirinR schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:54:
Snowfall is een paar weken geleden van de releaselijst gehaald. Logisch ook, want we zouden in Nederland alleen seizoen 2 en 3 krijgen, niet seizoen 1. En dan heb je er als kijker niet zoveel aan.
Waarschijnlijk een licentiekwestie, we zullen er dus iets langer op moeten wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Nieuwe Disney+ (Star) titels voor april 2021

Hopelijk dat het dit keer wel een beetje klopt... ;)
(imho is Disney tot nu toe wat voorbarig met aankondigingen, waarvan sommige content dan niet wordt toegevoegd op de betreffende datum, en ook zelfs later nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Op meerdere Pc's (Win10) en ook meerdere browsers zie ik dat m'n watchlist ineens leeg is, gewoon alles weg 8)7 .
In de Android app is m'n watchlist nog wel intact. Maar het streamen doe ik echt vanaf de Pc, dus ik ga maar weer m'n lijstje vullen (met behulp van de app) -O- .
Ben benieuwd of meer mensen dit hebben (alhoewel niet heel veel mensen streamen vanaf Pc, vermoed ik).

[edit]Mijn Lijst vullen gaat ook niet meer, lijst blijft leeg. Maar even gemeld via de chat...

Reactie Disney:
Dankuwel. Ik zie dat dit een recent ontstaan probleem is bij meerdere gebruikers. Het is helaas niet iets wat ik op dit moment op kan lossen. Ik ben wel heel blij dat u dit aan ons meldt, ik ga deze informatie doorgeven aan het team dat hiermee bezig is. Het probleem was namelijk nog niet geconstateerd bij Nederlandse gebruikers. Dus heel erg bedankt voor deze melding.
Onze technische afdeling is op dit moment bezig om zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat ze de oorzaak van het probleem kunnen vinden en het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.
Update 31-3: vanochtend was de watchlist weer gevuld, in de browser, dus probleem opgelost :)

[ Voor 53% gewijzigd door KillerBee op 31-03-2021 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
KillerBee schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 13:10:
Op meerdere Pc's (Win10) en ook meerdere browsers zie ik dat m'n watchlist ineens leeg is, gewoon alles weg 8)7 .
In de Android app is m'n watchlist nog wel intact. Maar het streamen doe ik echt vanaf de Pc, dus ik ga maar weer m'n lijstje vullen (met behulp van de app) -O- .
Ben benieuwd of meer mensen dit hebben (alhoewel niet heel veel mensen streamen vanaf Pc, vermoed ik).

[edit]Mijn Lijst vullen gaat ook niet meer, lijst blijft leeg. Maar even gemeld via de chat...

Reactie Disney:

[...]
Bij mij is de watchlist ook helemaal leeg op de website maar op mijn iPad kan ik wel de watchlist wel gewoon inzien. Hoewel het niet op de support site staat, is het toch belangrijk om te weten dat er maar 50 items opgeslagen kunnen worden. Omdat dit voor mij te weinig is (voor zowel films en series) heb ik aparte lijstjes Excel-sheets met daarin de films en series die ik nog wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
KillerBee schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:29:
Nieuwe Disney+ (Star) titels voor april 2021

Hopelijk dat het dit keer wel een beetje klopt... ;)
(imho is Disney tot nu toe wat voorbarig met aankondigingen, waarvan sommige content dan niet wordt toegevoegd op de betreffende datum, en ook zelfs later nog niet).
Het valt mij op dat er veel Nederlandse films toegevoegd worden (waarschijnlijk om de 30%-quote te halen). Verder ben ik wel blij met Fresh off the Boat en Solar Opposites S2. Wel krijgen Duitsland en VK deze maand veel meer series (Bob's Burgers, Fosse/Verdon, Grown-ish, Genius) dus hopelijk krijgen wij die ook.
Verder is het opvallend dat wij 9-1-1 S4 en 9-1-1: Lone Star S2 krijgen terwijl deze seizoenen nog worden uitgezonden in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Pelle
Weet iemand hier waarom van Star Wars - Revenge of the Sith er is afgehaald? Zie het nergens meer staan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 11:52
Michael Pelle schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 10:53:
Weet iemand hier waarom van Star Wars - Revenge of the Sith er is afgehaald? Zie het nergens meer staan namelijk
Die staat er bij mij nog gewoon op. Is weliswaar in België, maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat die ook maar ergens uit de catalogus zou gehaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Twixie schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:18:
[...]

Die staat er bij mij nog gewoon op. Is weliswaar in België, maar het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat die ook maar ergens uit de catalogus zou gehaald zijn.
In Nederland is die weg. Ik heb hem ook niet meer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 11:52
Alternative schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:23:
[...]
In Nederland is die weg. Ik heb hem ook niet meer staan
Bizar. Heeft D+ ook een chat helpdesk zoals Netflix ? Ik zou dan daar eens horen, want dat moet toch wel een vergissing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
Sinds Star er bij is vind ik Disney plus een stuk beter en ben ik volop aan het kijken, maar nou heb ik het probleem dat de app op mijn Philips Android tv mij vrij regelmatig uitlogt... Als ik ga zitten met mijn bord eten en de tv aan klik dan wil ik echt niet een paar minuten zitten hannesen met de afstandsbediening om mijn e-mailadres en wachtwoord in te voeren. De optie "use a mobile device" werkt volgens mij ook niet, die kan ik starten maar er gebeurt gewoon niks op de tv en in de app zie ik geen mogelijkheden.

Komen deze problemen andere mensen bekend voor? Is er iets tegen te doen? Op deze manier krijg ik vooral zin om maar weer op te zeggen. Aanbod is niks waard als gebruiksgemak zuigt, dan ga ik wel weer wat op Netflix zoeken, die doet het tenminste altijd...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 20:02

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik kan SW: RotS nog gewoon vinden op D+, en ik woon in NL. Als ik naar het zoekscherm ga en dan op SW klik, of naar de hoofdpagina ga en dan op SW klik, ik kan hem gewoon zien.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Nu staat hij er inderdaad weer, maar eerder vanmiddag was hij echt weg.
Pagina: 1 ... 32 ... 45 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!