Klopt. Deze was inderdaad even foetsie.
Iemand die ook The Mighty Ducks Game Changers kijkt? 
Ik ben fan van de oude films maar de serie is wel heel erg Disney cringey lol. Wel heel tof dat Emilio Estevez weer terug is als Gordon Bombay
Ik ben fan van de oude films maar de serie is wel heel erg Disney cringey lol. Wel heel tof dat Emilio Estevez weer terug is als Gordon Bombay
Thanks voor de tip! Meteen begonnen.s0kkie schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:30:
Iemand die ook The Mighty Ducks Game Changers kijkt?
Vond ik als puber leuke films!!!
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Voor de scifi liefhebbers: de film Prometheus is vandaag toegevoegd, en het volledige eerste seizoen van de serie Next.
Geen scifi, maar nog een film die is toegevoegd is: Quiz Show.
Voor zover ik kan zien verder alleen nieuwe afleveringen van lopende series.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Can You Ever Forgive Me? is ook nieuw vandaag. Wel opvallend dat Next is toegevoegd, deze stond niet in het lijstje.KillerBee schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:12:
Voor de scifi liefhebbers: de film Prometheus is vandaag toegevoegd, en het volledige eerste seizoen van de serie Next.
Verder is ook het tweede seizoen van Solar Opposites begonnen.
Sinds kort hebben we ook weer Disney+, maar helaas hebben we zwarte balken om de ondertiteling als we casten vanaf een iPhone. Op de iPhone zelf heb ik de instellingen aangepast zodat de balken in de app weg zijn, maar als ik vervolgens cast naar de Chromecast dan zijn de zwarte balken weer zichtbaar.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al gezocht op internet, maar heb nog geen oplossing gevonden voor de Chromecast.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb al gezocht op internet, maar heb nog geen oplossing gevonden voor de Chromecast.
@The Jackel al gekeken in de chomecast of daar instellingen zijn voor de ondertiteling? Ik meen dat er centrale instellingen zijn op die apparaten die dat regelt.
Ik heb al gekeken, maar heb het (nog) niet kunnen vinden.Caelorum schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:51:
@The Jackel al gekeken in de chomecast of daar instellingen zijn voor de ondertiteling? Ik meen dat er centrale instellingen zijn op die apparaten die dat regelt.
Het zou in de ease of access of accesibility secties van je apparaat te vinden moeten zijn. Wellicht dat de oudere "simpelere" chromecasts deze niet hebben? De Google TV variant iig wel.The Jackel schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:18:
[...]
Ik heb al gekeken, maar heb het (nog) niet kunnen vinden.
Ik heb een chromecast v3, maar kan de betreffende optie niet vinden. Bij google vind ik dit op de site:Caelorum schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:25:
[...]
Het zou in de ease of access of accesibility secties van je apparaat te vinden moeten zijn. Wellicht dat de oudere "simpelere" chromecasts deze niet hebben? De Google TV variant iig wel.
Volg de instellingen voor het apparaat waarvan u cast om het uiterlijk van de ondertiteling op uw Chromecast aan te passen.
Op de telefoon heb ik de instellingen aangepast en wordt de ondertiteling zonder zwarte balk getoond.
[ Voor 26% gewijzigd door The Jackel op 12-04-2021 13:38 ]
Zo, heb nu ook eventjes Disney+, o.a. om Soul te kunnen kijken. Maar wat mijn opvalt is dat het surroundgeluid een beetje gaar is. Men lijkt expres het surroundkanaal in front left+right te mixen, wellicht voor mensen met een brakke setup. Echter dit klinkt bij mij gaar omdat mijn setup niet 100% symmetrisch is.
Of ben ik de enige?
Het gebeurt iig op alle plekken waar ik de app probeer: de tv zelf (enige manier om HDR te krijgen), PS4, Chromecast built-in.
Of ben ik de enige?
Het gebeurt iig op alle plekken waar ik de app probeer: de tv zelf (enige manier om HDR te krijgen), PS4, Chromecast built-in.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Wat bedoel je met "niet 100% symmetrisch"? Mix 'n match speakers?Sorcerer8472 schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:46:
Zo, heb nu ook eventjes Disney+, o.a. om Soul te kunnen kijken. Maar wat mijn opvalt is dat het surroundgeluid een beetje gaar is. Men lijkt expres het surroundkanaal in front left+right te mixen, wellicht voor mensen met een brakke setup. Echter dit klinkt bij mij gaar omdat mijn setup niet 100% symmetrisch is.
Of ben ik de enige?
In mijn geval van gelijke speakers klinkt het best prima.
De center speaker is niet exact gecentreerd. Doordat ze center meemixen in L+R creëert dat een onprettig geluidsbeeld. Ik vind het een rare en onwenselijke actie om zoiets te doen. Ik ken ook geen enkel ander platform dat dit op deze manier doet.Fireshade schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:59:
[...]
Wat bedoel je met "niet 100% symmetrisch"? Mix 'n match speakers?
In mijn geval van gelijke speakers klinkt het best prima.
Het is in feite alleen 'handig' voor gebruikers die een 5.1 set hebben zonder center speaker met verkeerde configuratie (dus wel ingesteld alsof er een center speaker is). In zo'n geval hoor je namelijk vaak geen stemgeluid meer.
En ook als je een symmetrische setup hebt kun je onwenselijke interferentie krijgen als je niet kaarsrecht voor de tv zit

Ja, de studio sound mixer verwacht dat de center toch wel ongeveer in het midden staat.Sorcerer8472 schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:53:
De center speaker is niet exact gecentreerd. Doordat ze center meemixen in L+R creëert dat een onprettig geluidsbeeld. Ik vind het een rare en onwenselijke actie om zoiets te doen. Ik ken ook geen enkel ander platform dat dit op deze manier doet.
Check of de output instelling niet op stereo staat?
Dat principe is natuurlijk wel waar, maar het effect heb ik nooit zo ervaren dat het geluid storend ('onverstaanbaar') werd.En ook als je een symmetrische setup hebt kun je onwenselijke interferentie krijgen als je niet kaarsrecht voor de tv zit
Maar om dat eventueel uit te sluiten stel je de afstand van elke speaker in in je versterker, en klaar ben je. Met een laserafstandsmeter is dat zo gepiept vanuit je favoriete zitplek.
Neen, de output kun je bij Disney niet instellen, maar er zijn sporadisch geluiden uit de surroundspeakers te horen. Het gaat echt 99% zeker om een custom mix bij Disney, of encoding settings waarbij de speakers gemixt worden.Fireshade schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:06:
[...]
Ja, de studio sound mixer verwacht dat de center toch wel ongeveer in het midden staat.
Check of de output instelling niet op stereo staat?
Een niet perfect gecentreerde center speaker is geen probleem normaliter in de praktijk.
Ik heb ook niet gezegd dat het onverstaanbaar werd. Maar dit probleem is niet op te lossen tenzij je een perfecte zitplek hebt en je hoofd niet beweegt ivm de interferentie. Met discrete centerspeaker speelt het probleem niet. Met gewoon stereogeluid speelt het ook maar is het minder irritant.[...]
Dat principe is natuurlijk wel waar, maar het effect heb ik nooit zo ervaren dat het geluid storend ('onverstaanbaar') werd.
Maar om dat eventueel uit te sluiten stel je de afstand van elke speaker in in je versterker, en klaar ben je. Met een laserafstandsmeter is dat zo gepiept vanuit je favoriete zitplek.
Het hoort gewoon niet, ik verwacht gewoon het geluid dat je ook op een Blu-ray hoort, niet eoa custom mix die is afgestemd op de brakste 1% van geluidsystemen.
In de Disney app niet, maar bij bepaalde apparaten waarop de app draait is de output wel in te stellen.Sorcerer8472 schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:37:
Neen, de output kun je bij Disney niet instellen,
Bijv op de Xbox kan je o.a. bitstream, 5.1 of stereo kiezen als output. Bij het laatste wordt de audio dus gedownmixed naar stereo voor je tv of versterker. Dat bedoel ik.
Ik ken jouw exacte hardware niet, dus was een idee.
En ja hoor, opnieuw problemen met 'Mijn Lijst', dit keer is ie niet leeg (denk ik...), maar krijg je een foutmelding dat de content niet beschikbaar is, je kunt je watchlist dus niet in.
Ook het balkje 'Verder Kijken' is verdwenen.
Dit alles trouwens via Pc browsers (twee verschillende Pc's getest, en zowel in FF als Edge getest).
[edit] Via Android app trouwens hetzelfde probleem, beperkt zich dus niet tot alleen desktop.
Gelukkig is content verder (nog?) wel af te spelen, dus ik kan gewoon verder waar ik gebleven was, maar moet hiervoor wel de zoek functie gebruiken.
Hopelijk dat dit soort plotselinge bugjes nou snel eens tot het verleden gaan behoren, het gebeurd imho te vaak
Ook het balkje 'Verder Kijken' is verdwenen.
Dit alles trouwens via Pc browsers (twee verschillende Pc's getest, en zowel in FF als Edge getest).
[edit] Via Android app trouwens hetzelfde probleem, beperkt zich dus niet tot alleen desktop.
Gelukkig is content verder (nog?) wel af te spelen, dus ik kan gewoon verder waar ik gebleven was, maar moet hiervoor wel de zoek functie gebruiken.
Hopelijk dat dit soort plotselinge bugjes nou snel eens tot het verleden gaan behoren, het gebeurd imho te vaak

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Meer mensen die ineens puk en de petteflet niet meer op Disney plus staat?
Gaaf, dan zou ik eindelijk weer Disney+ zelf gaan gebruiken, nu kijken alleen de kids naar de Disney Films.
Maar station 19 erg leuk! Seizoen 1 en 2 gekeken op Videoland, hopelijk komt seizoen 3 er ook gelijk op dan
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oh nice, eindelijk weer de mogelijkheid om New Girl te kijken

Die stond tot voor kort iig op Netflix. Geen idee of dat nog steeds zo is.Amdwarrior schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:33:
Meer mensen die ineens puk en de petteflet niet meer op Disney plus staat?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verkeerde topic
[ Voor 84% gewijzigd door meesje op 26-04-2021 18:25 ]
Ik ben wel benieuwd hoeveel titels daadwerkelijk uitgebracht zullen worden.
Fresh off the Boat en My Name is Earl zouden op 23 april uitkomen maar zijn uiteindelijk niet toegevoegd.
Overigens heeft Disney zelf de lijst uitgebracht en daar zitten wat meer titels bij die op Disneyplusser er niet op staan: https://disney.nl/alles-w...sney-plus-verschijnt-2021
Hier staan ook de series die wekelijks nieuwe afleveringen krijgen.
Hebben meer mensen na de laatste update op de Playstation last ervan dat de ondertiteling gigantisch is geworden met een enorme zwarte balk eromheen?

Dit viel me ook op, het was alleen enige tijd geleden dat ik de app op de playstation gebruikt heb dus ik wist niet of het voorheen beter waspoor Leno schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:45:
Hebben meer mensen na de laatste update op de Playstation last ervan dat de ondertiteling gigantisch is geworden met een enorme zwarte balk eromheen?
Louzy#2475
Ja de standaard die ze altijd hadden, was deze grote lelijke, met zwarte balklouzy82 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:31:
[...]
Dit viel me ook op, het was alleen enige tijd geleden dat ik de app op de playstation gebruikt heb dus ik wist niet of het voorheen beter was
Echter kon je met de 'closed captions' opties in het PS 'accessibility' menu, het zelf aanpassen, en die zou die van de app zelf dan overschrijven zeg maar.
Alleen na de update van eergisteren, 3.06, kan dit niet meer

Heb hier al een paar keer contact over gehad met Disney+ Help Agents maar die gaven allemaal aan dat ze geen oplossing kunnen bieden.poor Leno schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:45:
Mij werd aangeraden om dit te rapporteren op de Disney+ site in de hoop dat men een patch/update uitbrengt.
Ik ook via Twitter, maar uiteindelijk via de 'hulp dienst'T-RaX schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 14:56:
[...]
Heb hier al een paar keer contact over gehad met Disney+ Help Agents maar die gaven allemaal aan dat ze geen oplossing kunnen bieden.
Mij werd aangeraden om dit te rapporteren op de Disney+ site in de hoop dat men een patch/update uitbrengt.
Maar daar kreeg ik ruzie mee, omdat ik weigerde mn achternaam en adres en account (is niet de mijne namelijk) te geven

Ik had het hele probleem uitgelegd, maar ze bleef maar vragen wat mn naam was etc, om me 'van stap tot stap' te helpen..
Na 10x uitleggen dat mijn naam en adres niet boeit voor dit probleem, en dat het niet stap voor stap op te lossen is, en het probleem gewoon moest doorzetten naar de tech/devs whatever, herhaalde ze het probleem perfect.. maar kon het helaas niet doorzetten ergens naartoe, zonder mijn naam en adres te hebben
Echt serieus wtf zeg?? Dus heb gewoon het gesprek beeindigd

Draai het eens om: jij hebt geen abonnement, maar verwacht wél hulp van deze dienst...poor Leno schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Het is heel normaal dat ze om je klantgegevens vragen, ze willen graag weten om welke klant het gaat.
Dit soort gegevens zal elk bedrijf vragen, waar je een dienst afneemt, helemaal niets vreemds aan.
Niet echt, want ik heb geen hulp gevraagd. (Maar ze hebben geen tech dienst voor zoiets, dus moest het via daar) Ik wilde enkel een 'serieuze' bug doorgeven, that's all.KillerBee schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:46:
[...]
Draai het eens om: jij hebt geen abonnement, maar verwacht wél hulp van deze dienst...
Het is heel normaal dat ze om je klantgegevens vragen, ze willen graag weten om welke klant het gaat.
Dit soort gegevens zal elk bedrijf vragen, waar je een dienst afneemt, helemaal niets vreemds aan.
En daarbij, ik heb ze mijn email adres gegeven van mijn oudere eigen account, die enkel opgezegd was omdat ik samen ging met iemand.
Dus had ze het gewoon daarmee kunnen doen. Maar nee het moest van het huidige zijn, en wilde me perse stap voor stap helpen.
Maar perse ook nog mn thuis adres willen gaat me veel te ver voor zoiets sorry.
[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 11-05-2021 17:22 ]
En ineens is X-Files verdwenen? Ik heb gisteren nog een aflevering gekeken, maar nu zie ik deze niet meer staan. Ook als ik ga zoeken is er geen resultaat. Ligt dit aan mijn account of hebben ze de serie er af gehaald?
Zit je niet per ongelijk op een profiel met een lage leeftijd? Ik zie hem nog gewoon staan.Nyarlathotep schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:40:
En ineens is X-Files verdwenen? Ik heb gisteren nog een aflevering gekeken, maar nu zie ik deze niet meer staan. Ook als ik ga zoeken is er geen resultaat. Ligt dit aan mijn account of hebben ze de serie er af gehaald?
Ik zat al op de website versie van Disney+. Die zei toen ik inlogde wel 'It seems you are travelling' en dan dat niet alles beschikbaar kan zijn. Vreemd, want ik heb vandaag helemaal niets veranderd. En ik zie ook nergens een regio setting ofzo. Ik zoek wel even verder...hcQd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:50:
[...]
Zit je niet per ongelijk op een profiel met een lage leeftijd? Ik zie hem nog gewoon staan.
@Nyarlathotep Heb je recent een nieuw ip-adres gekregen? Bij sommige providers, bijvoorbeeld T-Mobile, worden er nog wel eens adressen gebruikt die eerder aan een ander land waren toegewezen, en Disney is meestal niet de snelste met het bijwerken van hun geo-ipdatabase.
Nope, IP adres is in ieder geval de laatste week niet gewijzigd.hcQd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:03:
@Nyarlathotep Heb je recent een nieuw ip-adres gekregen? Bij sommige providers, bijvoorbeeld T-Mobile, worden er nog wel eens adressen gebruikt die eerder aan een ander land waren toegewezen, en Disney is meestal niet de snelste met het bijwerken van hun geo-ipdatabase.
Ik kan op de Disney+ website ook niets vinden. Bar weinig in te stellen. Ik heb ook echt geen idee waar ik het moet zoeken.
Ik wacht nog even af, en anders is het exit voor DIsney+. Ik vind de app op mijn LG oled al waardeloos omdat deze steeds vastloopt.
Welke heb je? Nog nooit een vastloper gehad op mijn B8.Nyarlathotep schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:06:
[...]
Ik vind de app op mijn LG oled al waardeloos omdat deze steeds vastloopt.
Ik heb een C7. Het heeft altijd prima gewerkt, tot de laatste update. Sowieso is bladeren door de app ook retetraag en wordt in tegenstelling tot Netflix de pointer nog steeds niet ondersteund.Caelorum schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:30:
[...]
Welke heb je? Nog nooit een vastloper gehad op mijn B8.
Maargoed: Eerst maar eens kijken of X-Files terugkomt bij mij.
Edit: Sinds vandaag is de serie weer terug. Schiet mij maar lek...
[ Voor 7% gewijzigd door Nyarlathotep op 14-05-2021 20:45 ]
Ik was helemaal blij, echter zijn alleen seizoen 1 en 2 te zien nu.Mars18 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:50:
[...]
Gaaf, dan zou ik eindelijk weer Disney+ zelf gaan gebruiken, nu kijken alleen de kids naar de Disney Films.
Maar station 19 erg leuk! Seizoen 1 en 2 gekeken op Videoland, hopelijk komt seizoen 3 er ook gelijk op dan
Teleurgesteld hier, wanneer zou eindelijk seizoen 3 eens te zien zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ook, wat bij mij helpt is disney te selecteren en dan niet op de app te drukken, maar op de gebruikersnaam die ook verschijnt. Dat werkt bij mijn KS8000. Beetje vaag omschreven, maar hoop dat je het begrijptKenny_026 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:37:
KS8000 ook een eindeloos blauw scherm. Op andere tv’s geen problemen. Vage shit...
Enorme teleurstelling bijna alleen maar nasynchronisatie bij de Disney Channel series.
Alleen Mighty Med had ondertiteling zover ik weet.
Weet iemand waarom dit zo is? Hannah Montana bv. is gewoon op DVD te krijgen met ondertiteling, dus dan is het gek als dat op Disney+ niet kan. Buiten dat als het allemaal nagesyncroniseerd is er ook een vertaling van alles.
Alleen Mighty Med had ondertiteling zover ik weet.
Weet iemand waarom dit zo is? Hannah Montana bv. is gewoon op DVD te krijgen met ondertiteling, dus dan is het gek als dat op Disney+ niet kan. Buiten dat als het allemaal nagesyncroniseerd is er ook een vertaling van alles.
[ Voor 12% gewijzigd door theoneandonly4 op 21-05-2021 12:40 ]
@theoneandonly4 Heb je misschien je Disney+ interface in het Nederlands staan? Ik heb bijv. bij Hannah Montana een stuk of 20 audio talen, en maar 2 talen ondertiteling: Engels en Spaans.
Kan ik niet zien, ik heb geen Disney+
Maar contact gehad met Disney, zeggen ook dat er geen NL ondertiteling is. enkel NL audio.
Als die interface taal er mee te maken had was er waarschijnlijk ook geen NL audio.
Maar contact gehad met Disney, zeggen ook dat er geen NL ondertiteling is. enkel NL audio.
Als die interface taal er mee te maken had was er waarschijnlijk ook geen NL audio.
[ Voor 24% gewijzigd door theoneandonly4 op 21-05-2021 18:56 ]
@theoneandonly4 ik begrijp je vorige bericht denk ik niet. De show is zowel Nederlands nagesynchroniseert als in originele taal te zien, maar idd alleen Engelse en Spaanse ondertiteling.
Jij wil Engels + NL ondertitels?
Ze hadden zelf het gesprek moeten beëindigen. Vervelende houding heb jij zeg. Je hebt geen abo en verwacht wel dat ze tijd aan je besteden. Heel bijzonder.poor Leno schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Ik ook via Twitter, maar uiteindelijk via de 'hulp dienst'
Maar daar kreeg ik ruzie mee, omdat ik weigerde mn achternaam en adres en account (is niet de mijne namelijk) te geven![]()
Ik had het hele probleem uitgelegd, maar ze bleef maar vragen wat mn naam was etc, om me 'van stap tot stap' te helpen..
Na 10x uitleggen dat mijn naam en adres niet boeit voor dit probleem, en dat het niet stap voor stap op te lossen is, en het probleem gewoon moest doorzetten naar de tech/devs whatever, herhaalde ze het probleem perfect.. maar kon het helaas niet doorzetten ergens naartoe, zonder mijn naam en adres te hebben![]()
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 22-05-2021 10:48 ]
Zucht, heb je het wel gelezen? Ik heb wel een abo, alleen niet meer alleen. Daarbij heb ik ze gewoon mn oude abo gegeven. De nieuwe staat enkel niet op mijn naam, daarom ga ik dat niet zomaar doorgeven.giantgiantus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Ze hadden zelf het gesprek moeten beëindigen. Vervelende houding heb jij zeg. Je hebt geen abo en verwacht wel dat ze tijd aan je besteden. Heel bijzonder.
En nogmaals, ze hoeven me niet te helpen, geen tijd aan me te besteden of wat dan ook. Ik geef enkel en alleen een bug door, dat is alles.
Maar daar is geen aparte manier voor, dan via de helpdesk.
En dan perse mn huisadres willen weten? Voor wat?
Maar trek vooral je eigen conclusies en met je vingertje wapperen

Ja sorry. Je hebt een abo niet op je eigen naam. Dat betekent dat je geen abo hebt. Als klantenservice lijkt het me logisch dat ze he niet helpen. Had het anders kunnen verwoordenpoor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:33:
[...]
Zucht, heb je het wel gelezen? Ik heb wel een abo, alleen niet meer alleen. Daarbij heb ik ze gewoon mn oude abo gegeven. De nieuwe staat enkel niet op mijn naam, daarom ga ik dat niet zomaar doorgeven.
En nogmaals, ze hoeven me niet te helpen, geen tijd aan me te besteden of wat dan ook. Ik geef enkel en alleen een bug door, dat is alles.
Maar daar is geen aparte manier voor, dan via de helpdesk.
En dan perse mn huisadres willen weten? Voor wat?
Maar trek vooral je eigen conclusies en met je vingertje wapperen
Ik had het logisch gevonden als ik een probleem met het account had gehad of wat dan ook..giantgiantus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 11:44:
[...]
Ja sorry. Je hebt een abo niet op je eigen naam. Dat betekent dat je geen abo hebt. Als klantenservice lijkt het me logisch dat ze he niet helpen. Had het anders kunnen verwoorden
Dit was enkel een bug doorgeven. Zo heb ik laatst iemand ook erop gewezen dat z'n uitlaat was afgebroken.
Maar goed zover ik weet is het probleem nu bekend, reddit was er ook mee bezig. Of ze het gaan terug veranderen is een tweede natuurlijk.
Dat klopt Engels + NL ondertitels.Caelorum schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:13:
@theoneandonly4 ik begrijp je vorige bericht denk ik niet. De show is zowel Nederlands nagesynchroniseert als in originele taal te zien, maar idd alleen Engelse en Spaanse ondertiteling.
En ik abo gestopt wegens de afwezigheid van de NL ondertitels.
Er is trouwens aan het begin gezegt dat die ondertitels er zouden komen maar zijn er nu nog steeds niet.
Het zou trouwens ook heel erg schelen als er ook community ondertitels aangedragen kunnen worden, hoeft niet alles door die vertaal bedrijven gedaan te worden.
[ Voor 23% gewijzigd door theoneandonly4 op 22-05-2021 17:27 ]
Meestal klopt dat maar niet altijd. De taal van de interface heeft wel invloed op de beschikbare talen maar dat verschilt nogal per titel.theoneandonly4 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 18:55:
Kan ik niet zien, ik heb geen Disney+
Bij vooral titels met visuele aanpassingen aan een taalgebied (veel Pixar-films bijv.) speelt dit wel. Daarbuiten mogelijk ook. Ik denk dat het goed mogelijk is dat door hoe Disney+ in elkaar zit het wel mogelijk is dat dit een foutje is en dat ergens in de krochten van de systemen deze taal wel terug te vinden is.
Op zoek naar een nieuwe serie zijn we de diensten maar eens afgegaan. Het viel me wel op dat Disney+ tegenwoordig echt een tof aanbod heeft voor het bedrag dat t kost.
Wij kwamen Castle tegen en zijn die aan het kijken. Voor ons was dat zo'n serie de we weleens keken op tv als het zo uitkwam en nu hebben we de kans alles van voor tot eind te zien.
Veel series die op Disney staat hebben een hoog ¨toch eigenlijke wel interessant, maar nooit aan toe gekomen" gehalte
.
Sinds de toevoeging van Star-aanbod ben ik steeds blijer met het feit dat we de dienst hebben aangeschaft.
In vergelijking met Netflix vind ik de prijsstelling ook scherp, terwijl het aanbod weliswaar minder origineel is, maar wel ruim voldoende.
Wat ik persoonlijk leuk zou vinden is wanneer er ook nog wat aanbod van oudere films toegevoegd zou worden. IK mis een beetje de mogelijkheid om in het huidige landschap bijvoorbeeld de jaren 80 in te duiken e.d. Even een lethal weapon-marathon of flauwe actiecomedyś uit eind 80 begin 90.
Tegenwoordig zijn films vaak zo serieus en af en toe zo'n snack zou wel weer eens lekker zijn.
Maar ja er moet wat te wensen overblijven
Wij kwamen Castle tegen en zijn die aan het kijken. Voor ons was dat zo'n serie de we weleens keken op tv als het zo uitkwam en nu hebben we de kans alles van voor tot eind te zien.
Veel series die op Disney staat hebben een hoog ¨toch eigenlijke wel interessant, maar nooit aan toe gekomen" gehalte
Sinds de toevoeging van Star-aanbod ben ik steeds blijer met het feit dat we de dienst hebben aangeschaft.
In vergelijking met Netflix vind ik de prijsstelling ook scherp, terwijl het aanbod weliswaar minder origineel is, maar wel ruim voldoende.
Wat ik persoonlijk leuk zou vinden is wanneer er ook nog wat aanbod van oudere films toegevoegd zou worden. IK mis een beetje de mogelijkheid om in het huidige landschap bijvoorbeeld de jaren 80 in te duiken e.d. Even een lethal weapon-marathon of flauwe actiecomedyś uit eind 80 begin 90.
Tegenwoordig zijn films vaak zo serieus en af en toe zo'n snack zou wel weer eens lekker zijn.
Maar ja er moet wat te wensen overblijven
Alle seizoenen van The Americans verschijnen op 18 juni op D+.
https://delagarde.nl/the-...te-serie-komt-naar-disney
Ooit volgens mij gevolgd t/m het vierde seizoen. Gave serie!
Ooit volgens mij gevolgd t/m het vierde seizoen. Gave serie!
Op 18 juni komen beide Ewok-films en de bijbehorende tekenfilmserie naar Disney+ onder het nieuwe “Star Wars Vintage”-label.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Amazon Prime heeft ze nu, ik heb inmiddels seizoen 6 afgekeken en daarmee eindigt de serie ook. Één van de betere series in mijn ogen.meesje schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 19:20:
Ooit volgens gevolgd t/m het vierde seizoen. Gave serie!
Gaat lekker bij Disney sinds de Star uitbreiding.
Tot onze verrassing zagen mijn vrouw en ik dat 'My name is Earl' nu ook is toegevoegd.
Die zijn we nu lekker opnieuw aan het kijken. Erg leuke serie.
Tot onze verrassing zagen mijn vrouw en ik dat 'My name is Earl' nu ook is toegevoegd.
Die zijn we nu lekker opnieuw aan het kijken. Erg leuke serie.
Goed, ik heb eindelijk weer eens zin om Disney+ even door te spitten.
Welke browser is inmiddels het beste om de boel mee af te spelen? Nog steeds Edge?
Welke browser is inmiddels het beste om de boel mee af te spelen? Nog steeds Edge?
Een van de beste series die ik ooit heb gezien.meesje schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 19:20:
Ooit volgens gevolgd t/m het vierde seizoen. Gave serie!
Begonnen op Netflix, maar die stopten na seizoen 5.
Gelukkig kwam Prime nog met seizoen 6.
Vette aanrader!
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
@Lampuhkap Edge heeft de beste ondersteuning voor DRM en vage video codecs, dus ik verwacht dat het idd nog steeds de beste keuze is.
Volgens Disney's eigen aankondiging, zou gisteren een aantal seizoenen van Air Crash Investigation worden toegevoegd.... niet dus
.
Het gebeurd imo té vaak dat Disney hun eigen programma niet nakomt, zonder enige vorm van bericht omtrent de reden. Het kan best zijn dat het er over een paar dagen alsnog staat, maar niemand die het weet...
Daarnaast valt me nu ook op dat de nieuwe content lijst voor de komende maand (juli) niet compleet is, er staan maar een paar items op (welke al bekend waren via andere nieuwsitems), het overzicht van wat er wekelijks bijkomt, ontbreekt volledig; daarom heeft het nu denk ik niet zo veel zin om de link hier te plaatsen.
Het is uiteraard nog geen juli, maar ik hoop niet dat Disney zich hier meer op de vlakte gaat houden, wat betreft de aankondiging van nieuwe content voor de nieuwe maand.

Het gebeurd imo té vaak dat Disney hun eigen programma niet nakomt, zonder enige vorm van bericht omtrent de reden. Het kan best zijn dat het er over een paar dagen alsnog staat, maar niemand die het weet...
Daarnaast valt me nu ook op dat de nieuwe content lijst voor de komende maand (juli) niet compleet is, er staan maar een paar items op (welke al bekend waren via andere nieuwsitems), het overzicht van wat er wekelijks bijkomt, ontbreekt volledig; daarom heeft het nu denk ik niet zo veel zin om de link hier te plaatsen.
Het is uiteraard nog geen juli, maar ik hoop niet dat Disney zich hier meer op de vlakte gaat houden, wat betreft de aankondiging van nieuwe content voor de nieuwe maand.
Ik kan de Disney+-app niet meer openen op mijn iPhone X en iPad Pro. De app sluit zichzelf direct af en een reboot werkt ook niet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Op mijn Apple TV doet de app het wel.
Had ik ook. Bij mij werkte het weer door de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren via de App Store.VirinR schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:30:
Ik kan de Disney+-app niet meer openen op mijn iPhone X en iPad Pro. De app sluit zichzelf direct af en een reboot werkt ook niet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
You only live once, so enjoy the ride.
Op 31 augustus begint trouwens Only Murders in the Building, een nieuwe mystery comedyserie:
Wat opvallend is, is dat de serie gelijkloopt met Hulu (waar de serie ook op 31 augustus begint).
Hopelijk betekent dit dat de nieuwe Star Original-series gelijk in NL worden uitgebracht en dus niet 3 maanden later.
@worldfastest Dat werkte idd, thanks voor de tip!
.Echte misdrijven. Valse beschuldigingen. En moordende plotwendingen. Only Murders in the Building, een Original serie met in de hoofdrollen Steve Martin, Martin Short en Selena Gomez, stream vanaf 31 augustus bij Star op Disney+. #DisneyPlusStar pic.twitter.com/LdhNdEFecl
— Disney+ NL (@DisneyPlusNL) 22 juni 2021
Wat opvallend is, is dat de serie gelijkloopt met Hulu (waar de serie ook op 31 augustus begint).
Hopelijk betekent dit dat de nieuwe Star Original-series gelijk in NL worden uitgebracht en dus niet 3 maanden later.
@worldfastest Dat werkte idd, thanks voor de tip!
[ Voor 6% gewijzigd door VirinR op 26-06-2021 10:41 ]
Wij zijn Maandag na Shadow and Bone nu begonnen aan WandaVision en zijn alweer bij aflevering 5, bij de eerste twee afleveringen zit je echt te kijken van WTF waar kijk ik naar en wat gebeurd er allemaal. Mijn vriendin had heel snel de verschillende jaren door vanwege de kleding en haarstijl, pas toen ze mij daarop wees viel het mij ook op.
Ik ben benieuwd hoe de serie zich verder ontwikkeld, want vanaf
vind ik de serie al interessanter geworden. Compliment voor de makers om de kijker zo'n wtf moment te geven !
Ik ben benieuwd hoe de serie zich verder ontwikkeld, want vanaf
spoiler:
het moment dat we weten dat dit allemaal komt door Wanda zelf omdat ze het verlies van Vision niet kon dragen
vind ik de serie al interessanter geworden. Compliment voor de makers om de kijker zo'n wtf moment te geven !
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nieuwe Disney+ (Star) titels voor de maand juli
Ik hoop dat het klopt, Disney geeft op de eigen website voor deze maand jammer genoeg geen uitgebreide (week tot week) informatie over nieuwe content (hopelijk is dit eenmalig).
Ik hoop dat het klopt, Disney geeft op de eigen website voor deze maand jammer genoeg geen uitgebreide (week tot week) informatie over nieuwe content (hopelijk is dit eenmalig).
[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 03-07-2021 07:06 ]
De lijst komt iig overeen met https://disney.nl/alles-w...sney-plus-verschijnt-2021 dus dan zal het wel toch?
@Caelorum : zoals in mijn vorige post staat, geeft Disney deze maand geen week tot week opgave van nieuwe content, waar zij dit voorgaande maanden wél hebben gedaan.
Zie linkje in mijn post van vorige maand als voorbeeld wat ik bedoel (scroll helemaal naar beneden):
Zie linkje in mijn post van vorige maand als voorbeeld wat ik bedoel (scroll helemaal naar beneden):
@KillerBee dat snap ik. Ik gaf alleen maar aan dat het lijstje iig overeenkomt met wat disney nog wel vrijgeeft. Jouw bron is dus sowieso niet helemaal uit de lucht gegrepen.
Is Alias & The Strain (ineens) van Disney+ af? Weg uit me 'my list' en zoeken (sowieso waardeloos) erop lukt ook niet.
Is er ook een goede plek om te kijken wat er weg gaat i.p.v. alleen erbij?
Is er ook een goede plek om te kijken wat er weg gaat i.p.v. alleen erbij?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
@The Chosen One : zo te zien staan beide series er nog op, ik had geen probleem om ze met de zoekfunctie te vinden.
Staat de leeftijdsclassificatie nog steeds goed? (18+); is te controleren onder 'Profielen bewerken'.
Staat de leeftijdsclassificatie nog steeds goed? (18+); is te controleren onder 'Profielen bewerken'.
Ok... op me iPhone zie ik ze wel in de lijst staan. Zoeken op Alias vind Alias... en Pinocchio. Op de iPad alleen Pinocchio.KillerBee schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 05:56:
@The Chosen One : zo te zien staan beide series er nog op, ik had geen probleem om ze met de zoekfunctie te vinden.
Instellingen stonden goed. VPN gewoon op Nederland. App gedelete, redownload... werkt weer. Ok dan...
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Veel plezier met Alias
Top serie !!
Kan ik iedereen aanraden
Top serie !!
Kan ik iedereen aanraden
Zijn er eigenlijk nog leuke series voor kleine kinderen op Disney+? Verder dan Bluey kom ik niet (echt heel leuk, stiekem ook wel voor de 30+'ers), en Mickey Mouse's Clubhouse vind ik zelf niet leuk.
Onder de 6? Nauwelijks. Ik heb niet veel/niks kunnen ontdekken. Af en toe dat onze kinderen met ons een film meekijken, maar dan hebben we het over Verschrikkelijke Ikke & Happy Feet. Beiden op Netflix, daar is meer te vinden.Manarinth schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:03:
Zijn er eigenlijk nog leuke series voor kleine kinderen op Disney+? Verder dan Bluey kom ik niet (echt heel leuk, stiekem ook wel voor de 30+'ers), en Mickey Mouse's Clubhouse vind ik zelf niet leuk.
Helemaal mee eens, maar ik weet niet of de serie de tand der tijds heeft doorstaan. En het laatste seizoen was er duidelijk aangeplakt. Wel veel plezier met kijken gehad.Buzzie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:19:
Veel plezier met Alias
Top serie !!
Kan ik iedereen aanraden
[ Voor 24% gewijzigd door Motrax op 08-07-2021 19:19 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Iemand enig idee hoe laat de nieuwe 'Black Widow-film' live gaat? Staat nog steeds op 'stream vanaf 9 juli' in de app.
Speciaal voor jou even gezocht
The answer to that is that Black Widow will become available on Disney+ at 3 a.m. ET on Friday July 9th
Om de volgende vraag voor te blijven, dat is 09.00
The answer to that is that Black Widow will become available on Disney+ at 3 a.m. ET on Friday July 9th
Om de volgende vraag voor te blijven, dat is 09.00
[ Voor 16% gewijzigd door Moby op 09-07-2021 08:27 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Misschien dat je het wel weet, maar even voor de zekerheid. Het is de eerst komende tijd alleen met VIP toegang te bekijken. Dat is 22 euro. Vanaf 6 oktober is hij gratis te bekijken voor Disney+ abonnees.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Tot en met S4: helemaal mee eens! S5 was... typisch JJ Abrams... Vaag dus.Buzzie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 11:19:
Veel plezier met Alias
Top serie !!
Kan ik iedereen aanraden
[ Voor 63% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 09-07-2021 08:53 ]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
@Heroic_Nonsense ehh.. De dat was niet de slotscène? Er komt nog een heel stuk achteraan:
spoiler:
After he is seen dancing, Mumble is released from the zoo and returned to Antarctica with a tracking device on his back. When he returns to the colony he convinces the other penguins to dance and put on a show for the 'aliens' (humans) that followed him. Footage of the dancing penguins travels the globe and sympathy for the animals leads to new legislation on fishing near the South Pole, ending the fish shortage.
Dat bedacht ik me ook toen ik het typte en had mijn post al aangepast.Caelorum schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:55:
@Heroic_Nonsense ehh.. De dat was niet de slotscène? Er komt nog een heel stuk achteraan:
spoiler:After he is seen dancing, Mumble is released from the zoo and returned to Antarctica with a tracking device on his back. When he returns to the colony he convinces the other penguins to dance and put on a show for the 'aliens' (humans) that followed him. Footage of the dancing penguins travels the globe and sympathy for the animals leads to new legislation on fishing near the South Pole, ending the fish shortage.
De Disney+ app op een van de iPads vereist telkens een nieuwe login. Iemand een idee van het probleem en een fix?
Verwijderen en opnieuw downloaden lost het niet op.
Vandaag kwam de trailer uit van de, volgens mij, eerste Nederlandse Disney+ original: Dat ene woord, Feyenoord.
Zitten we echt op de wachten lol
Hopelijk is het net als Sunderland Till I Die een echt kijkje achter de schermen en geen geregiseerde promo voor de club. De trailer stemt op dat punt positief, dus ik ga zeker proberen ondanks dat Ajax mijn club is.
Nu al zin inpolopolo150 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:26:
Vandaag kwam de trailer uit van de, volgens mij, eerste Nederlandse Disney+ original: Dat ene woord, Feyenoord.
[YouTube: OFFICIËLE TRAILER | Dat Ene Woord - Feyenoord]
De lijst voor augustus staat online:
https://disney.nl/alles-w...sney-plus-verschijnt-2021
https://disney.nl/alles-w...sney-plus-verschijnt-2021
Agents of S.H.I.E.L.D. seizoen 7 op 4 augustus, het werd tijd...
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
What If animatieserie verschijnt 11 augustus op Disney+. Ik ben niet zo van animatieseries maar dit ziet er wel gaaf uit.
[ Voor 16% gewijzigd door meesje op 28-07-2021 22:27 ]
Wij hebben hetzelfde probleem. Heel irritant op vakantie waar het internet het niet doet en we juist films hadden gedownload om de kids af en toe zoet te kunnen houden..Rukapul schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 20:14:
De Disney+ app op een van de iPads vereist telkens een nieuwe login. Iemand een idee van het probleem en een fix?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Vanaf vandaag is de eerste aflevering te kijken, over Captain Carter.meesje schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:26:
What If animatieserie verschijnt 11 augustus op Disney+. Ik ben niet zo van animatieseries maar dit ziet er wel gaaf uit.
[YouTube: Marvel Studios' What If...? | Official Trailer | Disney+]
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Vandaag bericht gekregen dat mijn jaarabonnement automatisch verlengd gaat worden voor 70 euro.
Wel goed nieuws, ik dacht met de prijsverhoging van Februari dat dit 90 euro ging zijn en wilde eigenlijk opzeggen, maar ik blijf dus bij het oude tarief.
Nog iemand die zulk een email heeft gekregen? Om zeker te zijn dat het klopt.
Wel goed nieuws, ik dacht met de prijsverhoging van Februari dat dit 90 euro ging zijn en wilde eigenlijk opzeggen, maar ik blijf dus bij het oude tarief.
Iemand Knabbel en Babbel gekeken? Het is ALL, maar 1 aflevering staat op 6+. Zeker ep2, 3e verhaaltje was te eng voor mijn kinderen van onder de 6. Normaal neem ik die leeftijdsclassificatie met een korreltje zout, maar dit was echt te eng. Ik ben hier niet al te enhousiast over als een serie overall op ALL staat en vervolgens per aflevering kan verschillen.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
https://disneyplusser.nl/...lus-dik-twee-maanden-uit/ilm schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 21:00:
Vandaag bericht gekregen dat mijn jaarabonnement automatisch verlengd gaat worden voor 70 euro.
Dit klopt, de prijsverhoging is enkele maanden uitgesteld.
Werd die aflevering niet weggefilterd door de leeftijdsrestrictie? Of staat die niet aan?Motrax schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 05:53:
Iemand Knabbel en Babbel gekeken? Het is ALL, maar 1 aflevering staat op 6+. Zeker ep2, 3e verhaaltje was te eng voor mijn kinderen van onder de 6. Normaal neem ik die leeftijdsclassificatie met een korreltje zout, maar dit was echt te eng. Ik ben hier niet al te enhousiast over als een serie overall op ALL staat en vervolgens per aflevering kan verschillen.
Goed punt, staat niet aan vanwege een gedeeld accountCaelorum schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:34:
[...]
Werd die aflevering niet weggefilterd door de leeftijdsrestrictie? Of staat die niet aan?

☻/
/▌
Zijn er meer mensen die echt knetter worden van de geluidsmix bij sommige series? Spraak is heel zacht en sound effects staan dan weer heel hard...
Echt?absrnd schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:50:
Fu****K Yeah, kan..niet...wachten
[YouTube: Star Wars: Visions | Original Trailer | Disney+]

Blijkt wel weer dat ik niks met anime/manga heb. Dit lijkt me echt he-le-maal niks...

Nomen nescio
Ik weet het niet, zal het een kans geven maar ben nu nog niet echt overtuigt.absrnd schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:50:
Fu****K Yeah, kan..niet...wachten
[YouTube: Star Wars: Visions | Original Trailer | Disney+]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!