Ik ben geen groot fan van anime maar soms zitten er echt goede tussen. Maar ik kijk alles betreft star wars. Ook al is niet alles geweldig maar het is een fantastisch universum waar ik gek op ben.absrnd schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:50:
Fu****K Yeah, kan..niet...wachten
[YouTube: Star Wars: Visions | Original Trailer | Disney+]
Herkenbaar ja, soms denk ik dat mijn installatie niet goed is ingesteld, maar heb de spraak (midden speaker) al harder staan.Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:05:
Zijn er meer mensen die echt knetter worden van de geluidsmix bij sommige series? Spraak is heel zacht en sound effects staan dan weer heel hard...
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Engelse ondertiteling voor Engelse series inschakelen helpt aanzienlijk.Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:05:
Zijn er meer mensen die echt knetter worden van de geluidsmix bij sommige series? Spraak is heel zacht en sound effects staan dan weer heel hard...
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat lost het probleem niet op en is (helaas) een lapmiddel.The Zep Man schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 13:58:
[...]
Engelse ondertiteling voor Engelse series inschakelen helpt aanzienlijk.
Nergens schreef ik dat dat het probleem oplost.Segafreak83 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 14:01:
Dat lost het probleem niet op en is (helaas) een lapmiddel.
Dit probleem is er ook voor native Engelstaligen: https://www.radiotimes.co...-problems-drama-dialogue/
Zoek voor de gein eens op "dialogue hard to hear"
Dan krijg je zooi als: "Hard to pardon: why Tenet's muffled dialogue is a very modern problem" -> https://www.theguardian.c...er-nolan-sound-technology
"But it isn’t just Nolan’s films. It’s a much-repeated claim that movie dialogue is becoming harder and harder to hear. What is going on?" "Mathew Price is a production sound mixer who has worked on The Sopranos and The Marvellous Mrs Maisel" "Price believes the problem is partly that modern directors have so many more tracks to play with, causing “track overload”, the result being that “the dialogue gets short shrift a lot of the time”. When he watches films or TV shows at home, he turns on the subtitles in case of clarity issues – he is far from the only one – and will limit the TV’s dynamic range."
enz enz
En het enige wat je er aan kan doen is: https://www.lifewire.com/...fy-dialogue-on-tv-4691892[...]In the short term, viewers might have to put on the subtitles, fiddle with the sound modes on their TV and invest in external speakers. But in the long term, Richard Madeley urges an “industry-wide debate”. How much should clarity be sacrificed for naturalism? How can we make sure TV sound is as sharp as the HD screens? And is it really worth mumbling to create an atmosphere if you can’t hear what’s going on?[...]
Zoek voor de gein eens op "dialogue hard to hear"
Dan krijg je zooi als: "Hard to pardon: why Tenet's muffled dialogue is a very modern problem" -> https://www.theguardian.c...er-nolan-sound-technology
"But it isn’t just Nolan’s films. It’s a much-repeated claim that movie dialogue is becoming harder and harder to hear. What is going on?" "Mathew Price is a production sound mixer who has worked on The Sopranos and The Marvellous Mrs Maisel" "Price believes the problem is partly that modern directors have so many more tracks to play with, causing “track overload”, the result being that “the dialogue gets short shrift a lot of the time”. When he watches films or TV shows at home, he turns on the subtitles in case of clarity issues – he is far from the only one – and will limit the TV’s dynamic range."
enz enz
[ Voor 74% gewijzigd door Caelorum op 18-08-2021 14:40 ]
Jammer dat Bad Batch alweer afgelopen is. Ik vond het een leuke serie en kijk uit naar het tweede seizoen.
kan verwijderd worden
[ Voor 79% gewijzigd door Mars18 op 19-08-2021 09:08 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waarom bij mij niet? Omdat ik van monthly naar annual wil switchen?KillerBee schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 06:08:
[...]
https://disneyplusser.nl/...lus-dik-twee-maanden-uit/
Dit klopt, de prijsverhoging is enkele maanden uitgesteld.
"€89.90/year. Cancel anytime."
Never mind, zelf al gevonden: "Heb jij een jaarabonnement op Disney Plus, loopt deze voor 3 november 2021 af en verleng je hem voor deze datum? Dan heb je geluk, want dan kan je nog een jaar lang genieten van de oude prijs."
Dat had ik dus niet

[ Voor 25% gewijzigd door SyphOn op 20-08-2021 03:00 ]
Bummer. Die van mij verloopt 13 november.
Nog maar eens bedenken of ik hem verleng. Na maanden weinig/geen gebruik kijken mijn kinderen de laatste paar weken ineens weer regelmatig.
Nog maar eens bedenken of ik hem verleng. Na maanden weinig/geen gebruik kijken mijn kinderen de laatste paar weken ineens weer regelmatig.
Ik kijk nu naar Agents of SHIELD en merk dat regelmatig de ondertitels eventjes links gecentreerd zijn ipv in het midden. Ervaren jullie dat ook?
De eerste aflevering van The Walking Dead Seizoen 11 staat erop
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Niet alleen series. Vrijwel alle films zijn haast onkijkbaar hierdoor. Met name iets als Star Wars is ronduit afschuwelijk met zachte stemmen en harde effecten.Segafreak83 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:05:
Chromecast + Samsung TV zonder verdere audio meuk. Disney+ is hierin niet geheel uniek maar heeft er wel extreem heftig en veel last van.
Edit: zoals ik ook al schreef in:
Rukapul in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"
Nav wat Reddit topics (veel topics, bv in combinatie met Chromecast zie bv https://www.reddit.com/r/...c_sound_effects_too_loud/ ) heb ik wel een setting op de TV veranderd (uit mijn hoofd iets met bereik compressie) die het iets lijken te verminderen maar overall is het probleem lang niet opgelost.
Behalve k#tte soundengineering bij de bron kan het ook ergens misgaan in de combinatie bron+Chromecast+TV, bv een brakke downmix naar stereo of audio selectie. Wat het precies is laat zich voor mij nog raden.
Bottom line is dat ik geen harde effecten wil. Onze hersenen snappen prima dat geschiet en knallen meer herrie maken dan een dialoog. Daarvoor hoeft niet iedereen doof of wakker te worden

[ Voor 58% gewijzigd door Rukapul op 23-08-2021 08:57 ]
Zelf maak ik gebruik van een Apple TV. Bij dit apparaat heb je de optie ‘verminder harde geluiden’. Deze optie heb ik altijd aan staan. Destijds bij Netflix ervaarde ik ook een groot verschil tussen stemmen en special effects e.d.Rukapul schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:27:
[...]
Niet alleen series. Vrijwel alle films zijn haast onkijkbaar hierdoor. Met name iets als Star Wars is ronduit afschuwelijk met zachte stemmen en harde effecten.
Chromecast + Samsung TV zonder verdere audio meuk. Disney+ is hierin niet geheel uniek maar heeft er wel extreem heftig en veel last van.
Nav wat Reddit topics (veel topics, bv in combinatie met Chromecast zie bv https://www.reddit.com/r/...c_sound_effects_too_loud/ ) heb ik wel een setting op de TV veranderd (uit mijn hoofd iets met bereik compressie) die het iets lijken te verminderen maar overall is het probleem lang niet opgelost.
Behalve k#tte soundengineering bij de bron kan het ook ergens misgaan in de combinatie bron+Chromecast+TV, bv een brakke downmix naar stereo of audio selectie. Wat het precies is laat zich voor mij nog raden.
Bottom line is dat ik geen harde effecten wil. Onze hersenen snappen prima dat geschiet en knallen meer herrie maken dan een dialoog. Daarvoor hoeft niet iedereen doof of wakker te worden
Alles plat mixen is anders ook niet alles... Ik heb vorig jaar Seven nog eens gekeken, op Netflix dan weliswaar. Die film staat me nog erg bij als de eerste die qua audio echt enorme indruk op me maakte in de bios. Daar was helemaal niks meer van over, pistool schoten waren even hard (zacht) als gepraat en voor mij was de film daar eigenlijk wel door verpest, had nul impact meer. Ik heb zelfs mijn oude dvd nog eens opgegraven en hetzelfde stuk bekeken en daar was het een stuk beter.Rukapul schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 08:27:
[...]
Niet alleen series. Vrijwel alle films zijn haast onkijkbaar hierdoor. Met name iets als Star Wars is ronduit afschuwelijk met zachte stemmen en harde effecten.
Ideaal zou zijn als je zelf een audio spoor zou kunnen kiezen afhankelijk van of je een bioscoop of tv ervaring wil (en of je het kunt maken om het geluid hard te zetten daarvoor, en de apparatuur hebt).
Gamertag: FinrazielNL
tja.. Caelorum in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"
Overigens kon wat jij wil @Finraziel een hele lange tijd. Tot een paar jaar geleden ging al het dialoog over de center kanaal van een 5.1 setup. Dan kon je die gewoon fatsoenlijk harder zetten (of de rest zachter) naar wens. Nu is dat nog maar deels zo. Een aparte center speaker (of soundbar die het goed uit elkaar houdt) is nog wel een hele verbetering voor verstaanbaarheid, maar lang niet meer zoveel als het was, helaas.
Overigens kon wat jij wil @Finraziel een hele lange tijd. Tot een paar jaar geleden ging al het dialoog over de center kanaal van een 5.1 setup. Dan kon je die gewoon fatsoenlijk harder zetten (of de rest zachter) naar wens. Nu is dat nog maar deels zo. Een aparte center speaker (of soundbar die het goed uit elkaar houdt) is nog wel een hele verbetering voor verstaanbaarheid, maar lang niet meer zoveel als het was, helaas.
Wij hebben sinds kort weer een Disney+ abonnement, na het afgelopen kerst een maandje gehad te hebben. Nu keken mijn kids naar "De drie caballeros", een tekenfilmserie van disney. Daar waren heel veel afleveringen van. Ze kunnen het nu echter niet meer vinden op hun kids account. Als ik met mijn eigen account zoek, vind ik alleen een oude film hiervan. Deze begint met een disclaimer over vroegere tijden etc (discriminatie ofzo). Deze film is echter ook niet zichtbaar op het kids account (waarschijnlijk door die disclaimer).
Is er ergens een lijst met welke films/series verwijderd zijn door Disney of zo'n disclaimer hebben en daardoor niet meer door kinderen gekeken kunnen worden?
Is er ergens een lijst met welke films/series verwijderd zijn door Disney of zo'n disclaimer hebben en daardoor niet meer door kinderen gekeken kunnen worden?
Ik kan deze ook niet meer kijken (foutmelding 41). Heb het gelijk even in de chat gegooid. Het is inderdaad op dit moment niet beschikbaar (dus aan je instellingen ligt het niet). Helpdesk wist ook niet of het definitief verwijderd was of dat het om een tijdelijk issue (technisch probleem/offline ivm aanpassingen subtittles ging.kleinelievewolff schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:15:
Wij hebben sinds kort weer een Disney+ abonnement, na het afgelopen kerst een maandje gehad te hebben. Nu keken mijn kids naar "De drie caballeros", een tekenfilmserie van disney. Daar waren heel veel afleveringen van. Ze kunnen het nu echter niet meer vinden op hun kids account. Als ik met mijn eigen account zoek, vind ik alleen een oude film hiervan. Deze begint met een disclaimer over vroegere tijden etc (discriminatie ofzo). Deze film is echter ook niet zichtbaar op het kids account (waarschijnlijk door die disclaimer).
Kan online ook niks terugvinden over het definitief verwijderen, dus hopelijk is het iets tijdelijks. De serie was in tegenstelling tot de film vrij recent (2018), dus ik ga ervan uit dat de afleveringen helemaal woke-proof zijn en dat dat geen reden voor een disclaimer of verwijderen is.
Het grote voordeel van Disney leek me dat ze geen licentie deals af hoefden te sluiten, maar ook blijkbaar op dat platform verdwijnen films/series.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
In de meeste gevallen gaat dat om technische issues. Legend of the Three Caballeros is nu inderdaad verdwenen, maar zal waarschijnlijk snel weer terugkeren. Zo is de film Pete’s Dragon ook ooit een paar weken weg geweest. Slordig, dat zeker, maar dit heeft niets met rechten te maken. Vrijwel alle content is inderdaad eigendom van Disney en in de bijna twee jaar dat de dienst hier actief is, is er nog maar een handjevol titels verdwenen.MeNTaL_TO schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 20:14:
Het grote voordeel van Disney leek me dat ze geen licentie deals af hoefden te sluiten, maar ook blijkbaar op dat platform verdwijnen films/series.
Dan wachten we het even af. Kids vonden die serie wel leuk. Hopelijk komt het er nog op voordat mijn gratis maandje voorbij is. We hebben al Netflix en Prime en dat vind ik wel prima zo. En ze krijgen nog niet genoeg zakgeld om het abonnement zelf te kunnen betalenSempy schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 16:23:
[...]
Ik kan deze ook niet meer kijken (foutmelding 41). Heb het gelijk even in de chat gegooid. Het is inderdaad op dit moment niet beschikbaar (dus aan je instellingen ligt het niet). Helpdesk wist ook niet of het definitief verwijderd was of dat het om een tijdelijk issue (technisch probleem/offline ivm aanpassingen subtittles ging.
Kan online ook niks terugvinden over het definitief verwijderen, dus hopelijk is het iets tijdelijks. De serie was in tegenstelling tot de film vrij recent (2018), dus ik ga ervan uit dat de afleveringen helemaal woke-proof zijn en dat dat geen reden voor een disclaimer of verwijderen is.
Dat is bij mij ook.meesje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:29:
Ik kijk nu naar Agents of SHIELD en merk dat regelmatig de ondertitels eventjes links gecentreerd zijn ipv in het midden. Ervaren jullie dat ook?
Dan weer in het midden en dan weer aan de linker kant.
Zijn wel meer problemen met ondertitels volgens mij want ik heb nu telkens dat als ik iets van kijken dat ik er geen krijg.
Staat wel aan op Nederlands , dan moet ik eerst andere taal kiezen en dan weer terug en dan werkt het weer tot er een aflevering is afgelopen.
Ik zie dat de laatste update van de app op de lg c8 van febr is klopt dat ?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Op welke apparatuur gebeurt dit bij jou dan?meesje schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 21:29:
Gebeurt dit bij alle afleveringen?
Op mijn Philips Android TV gebeurt dit niet. Op mijn S10 Android mobiel ook niet. Ook niet als ik Chromecast gebruik op een Sony dumb TV.
[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 31-08-2021 14:21 ]
Dat heb ik ook al een paar dagen. Beide op LG TV's een of andere oude LCD, en op de C9.chucky666 schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:39:
[...]
Dat is bij mij ook.
Dan weer in het midden en dan weer aan de linker kant.
Zijn wel meer problemen met ondertitels volgens mij want ik heb nu telkens dat als ik iets van kijken dat ik er geen krijg.
Staat wel aan op Nederlands , dan moet ik eerst andere taal kiezen en dan weer terug en dan werkt het weer tot er een aflevering is afgelopen.
Ik zie dat de laatste update van de app op de lg c8 van febr is klopt dat ?
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Even een opmerking over eigendom van Disney en het wel/niet beschikbaar zijn op Disney+.JaxStrumley schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 01:11:
[...]
In de meeste gevallen gaat dat om technische issues. Legend of the Three Caballeros is nu inderdaad verdwenen, maar zal waarschijnlijk snel weer terugkeren. Zo is de film Pete’s Dragon ook ooit een paar weken weg geweest. Slordig, dat zeker, maar dit heeft niets met rechten te maken. Vrijwel alle content is inderdaad eigendom van Disney en in de bijna twee jaar dat de dienst hier actief is, is er nog maar een handjevol titels verdwenen.
Als iets van Disney is, wil dat niet zeggen dat ze die content te allen tijde op Disney+ kunnen aanbieden.
Los van technische redenen, kan dat welzeker met licenties te maken hebben. Als Disney een "offer they can't refuse" krijgt om een Disney film/serie ergens anders even (natuurlijk nooit permanent) als exclusive in licentie te geven, dan doen ze dat vast en zeker. Dom zijn ze natuurlijk niet
Wat ik me meen te herinneren uit wat artikelen uit de tijd voor disney+ daadwerkelijk ging draaien is dat ze gingen rouleren vanuit "the vault".
Bij mij was het Apple TV en iPad. Het betrof meerdere aflevering van seizoen 5 (eerdere seizoenen had ik al destijds via Ziggo gekeken). Bij seizoenen 6 en 7 overigens nog niet ervaren.Fireshade schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:20:
[...]
Op welke apparatuur gebeurt dit bij jou dan?
Gebeurt dit bij alle afleveringen?
Op mijn Philips Android TV gebeurt dit niet. Op mijn S10 Android mobiel ook niet. Ook niet als ik Chromecast gebruik op een Sony dumb TV.
[ Voor 12% gewijzigd door meesje op 31-08-2021 15:08 ]
Ik begreep juist dat er met Disney+ een einde aan "the vault" kwam. Eén van de unique selling points van Disney+ is juist dat je nu eindelijk onbeperkt klassiekers kunt kijken zonder 7 jaar te moeten wachten op een rerelease.ArthurMorgan schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:43:
Wat ik me meen te herinneren uit wat artikelen uit de tijd voor disney+ daadwerkelijk ging draaien is dat ze gingen rouleren vanuit "the vault".
Zie ook:
https://www.theverge.com/...plus-animated-live-action
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ze maken het er niet duidelijker op dus:Heroic_Nonsense schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:15:
[...]
Ik begreep juist dat er met Disney+ een einde aan "the vault" kwam. Eén van de unique selling points van Disney+ is juist dat je nu eindelijk onbeperkt klassiekers kunt kijken zonder 7 jaar te moeten wachten op een rerelease.
Zie ook:
https://www.theverge.com/...plus-animated-live-action
https://www.forbes.com/si...-disney-plus---heres-why/
But this statement appears to only refer to very specific Disney properties—films that were kept in the “Vault” not every film that Disney owns. For other movies, a permanent home at Disney Plus might be disrupted by previous entanglements.
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-09-2021 07:26 ]
Blijkbaar is "the vault" echt een specifieke groep Disney-films.ArthurMorgan schreef op woensdag 1 september 2021 @ 07:23:
[...]
Ze maken het er niet duidelijker op dus:
https://www.forbes.com/si...-disney-plus---heres-why/
[...]
Overigens zijn, op "The Wonderful World of Disney" na, alle films in die lijst op dit moment gewoon op Disney+ te streamen (in NL in ieder geval)
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Misschien is het een stomme vraag.
Ik heb Disney+ geprobeerd maar had altijd een balk om de ondertiteling heen. Deze kon ik niet helemaal uitzetten. Is dit eigenlijk nog steeds? Want eventueel is het toch wel leuk om het weer aan te schaffen.
Ik heb Disney+ geprobeerd maar had altijd een balk om de ondertiteling heen. Deze kon ik niet helemaal uitzetten. Is dit eigenlijk nog steeds? Want eventueel is het toch wel leuk om het weer aan te schaffen.
Mijn ervaring is dat het van platform tot platform afhangt. Zo bleek op de PlayStation 3, waar ik het vaakst kijk, het een algemene PlayStation instelling te zijn hoe de ondertitels getoond worden, en kon ik daar die balk 100% transparant maken, alsook schaduweffecten voor de letters kiezen, waardoor je toch redelijk normale ondertitels kon krijgen.Aldaugha schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:29:
Misschien is het een stomme vraag.
Op mijn lg tv kan ik ook gewoon de achtergrond transparantie op 0 zetten. Volgens mij kon dat daar altijd al.
Hallo,
Ik heb een aantal films gedownload op Disney+ op de iPad voor mijn dochter, om te kijken in de auto op reis. Die downloads waren voltooid. Als ik ze nu echter wil afspelen, zegt de app dat er geen downloads zijn. Ik zie ze wel staan in het geheugen van de iPad, maar kan ze via daar niet afspelen. Iemand een idee ?:strip_exif()/f/image/53zaHOUFfgmD7S05aryKXUOi.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een aantal films gedownload op Disney+ op de iPad voor mijn dochter, om te kijken in de auto op reis. Die downloads waren voltooid. Als ik ze nu echter wil afspelen, zegt de app dat er geen downloads zijn. Ik zie ze wel staan in het geheugen van de iPad, maar kan ze via daar niet afspelen. Iemand een idee ?
:strip_exif()/f/image/53zaHOUFfgmD7S05aryKXUOi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VgRZ4YbtbHPv5EL2h8rNLfEn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door Famari op 04-09-2021 14:41 ]
Ga ik daar nogmaals kijken aangezien ik ook een LG TV heb. Toen ik dit in het begin probeerde was het niet helemaal transparant wat mij best wel irriteerdeArthurMorgan schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:57:
Op mijn lg tv kan ik ook gewoon de achtergrond transparantie op 0 zetten. Volgens mij kon dat daar altijd al.
Weet je zeker dat je ze gedownload hebt op het account waar je ze nu wilt afspelen? Niet toevallig op je eigen account gedownload en proberen af te spelen via je dochter haar account?Famari schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:40:
Hallo,
Ik heb een aantal films gedownload op Disney+ op de iPad voor mijn dochter, om te kijken in de auto op reis. Die downloads waren voltooid. Als ik ze nu echter wil afspelen, zegt de app dat er geen downloads zijn. Ik zie ze wel staan in het geheugen van de iPad, maar kan ze via daar niet afspelen. Iemand een idee ?[Afbeelding]
[Afbeelding]
per aspera ad astra
Gisteravond de laatste aflevering van Wandavision gezien. Bij de eerste afleveringen dacht ik van “wat is dit?”. Maar na 2 à 3 afleveringen pakte het me. Het zijn overigens vrij korte afleveringen, want de aftiteling duurt elke keer iets van 8 minuten… Bij de laatste aflevering kun je de aftiteling beter een beetje doorspoelen, want er komt nog een klein fragment.
ik heb het downloads in de disney+ app opgegeven. Ik heb een android tablet, en kan ze wel downloaden en zie dat ik dat gedaan heb. Maar afspelen zonder internetverbinding lukt niet...Famari schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:40:
Hallo,
Ik heb een aantal films gedownload op Disney+ op de iPad voor mijn dochter, om te kijken in de auto op reis. Die downloads waren voltooid. Als ik ze nu echter wil afspelen, zegt de app dat er geen downloads zijn. Ik zie ze wel staan in het geheugen van de iPad, maar kan ze via daar niet afspelen. Iemand een idee ?[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb je die bij de 4e (of was het 5e) ook gezien? En er komen twee fragmenten als ik het me goed herinner.meesje schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:01:
Gisteravond de laatste aflevering van Wandavision gezien. Bij de eerste afleveringen dacht ik van “wat is dit?”. Maar na 2 à 3 afleveringen pakte het me. Het zijn overigens vrij korte afleveringen, want de aftiteling duurt elke keer iets van 8 minuten… Bij de laatste aflevering kun je de aftiteling beter een beetje doorspoelen, want er komt nog een klein fragment.
Oei, daar was ik al bang voor. Die heb ik dus gemist. Nu net begonnen met de The Falcon and The Winter Soldier.Caelorum schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:30:
[...]
Heb je die bij de 4e (of was het 5e) ook gezien? En er komen twee fragmenten als ik het me goed herinner.
Hi,Famari schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:40:
Hallo,
[Afbeelding]
Al geprobeerd om de iPad even te koppelen aan internet en dan de gedownloade titels af te spelen.
Lijjkt een soort van DRM te zijn of iets dergelijks.
Hadden dit ook op vakantie.
Even hotspot op mobiel, iPad koppelen en titel starten.
Mijn inziens is de tijd dat de titel offline is te kort maar daar valt weinig aan te doen ben ik bang.
Bla Bla Bla
Afl 7 en 8 hebben er 1, de 9e aflevering heeft er twee. Even snel terugkijken dus ;-)meesje schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:45:
[...]
Oei, daar was ik al bang voor. Die heb ik dus gemist. Nu net begonnen met de The Falcon and The Winter Soldier.
Problemen bij Disney+ momenteel, lijkt wereldwijd te zijn: heel veel mensen krijgen een 'service unavailable' melding. Reddit staat inmiddels vol met meldingen (vanuit div. landen).
Heb zelf zojuist even gecontroleerd op m'n Pc (via browser) en krijg ook deze melding.
Nog niet getest op m'n Apple Tv.
Heb zelf zojuist even gecontroleerd op m'n Pc (via browser) en krijg ook deze melding.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zojuist op iPad de 1e aflevering van Loki opgestart. Ik kreeg geen foutmelding. Wellicht probleem al opgelost?KillerBee schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:12:
Problemen bij Disney+ momenteel, lijkt wereldwijd te zijn: heel veel mensen krijgen een 'service unavailable' melding. Reddit staat inmiddels vol met meldingen (vanuit div. landen).
@meesje: nee, helaas niet.
Wel fijn dat het op de iPad wel werkt, geeft me goede hoop dat het op de Apple Tv dan ook wel zal werken
.
Zojuist ook nog even de Android app getest, hier doet de app het ook oke.
Het probleem lijkt zich vooral voor te doen op smart Tv's, sommige game consoles en via browser.
Wel fijn dat het op de iPad wel werkt, geeft me goede hoop dat het op de Apple Tv dan ook wel zal werken
Zojuist ook nog even de Android app getest, hier doet de app het ook oke.
Het probleem lijkt zich vooral voor te doen op smart Tv's, sommige game consoles en via browser.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Heb net Bones gekeken op een LG Tv app. Geen problemen (afgezien van het ergerlijke beginnen zonder de ondertitels te laten zien.)
Wat betreft de ondertitels, heb je dat probleem alleen bij Bones (of andere specifieke content)? De afgelopen periode heb ik wat Marvel series gekeken (op Apple TV en iPad) maar jouw probleem niet ervaren.ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:48:
Heb net Bones gekeken op een LG Tv app. Geen problemen (afgezien van het ergerlijke beginnen zonder de ondertitels te laten zien.)
Ik zal eens kijkenmeesje schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:52:
[...]
Wat betreft de ondertitels, heb je dat probleem alleen bij Bones (of andere specifieke content)? De afgelopen periode heb ik wat Marvel series gekeken (op Apple TV en iPad) maar jouw probleem niet ervaren.
op dit moment kijk ik eigenlijk alleen bones. Wel op 2 TV's beiden LG maar zeer verschillende leeftijden. (ook op 2 verschillende accounts by the way)
Ik ben benieuwd! Is het een content dingetje of ligt het aan de (brakke) app?ArthurMorgan schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 10:54:
[...]
Ik zal eens kijken
op dit moment kijk ik eigenlijk alleen bones. Wel op 2 TV's beiden LG maar zeer verschillende leeftijden. (ook op 2 verschillende accounts by the way)
Nee ligt aan de app denk ik. Ik heb 2 marvelfilms, een episode van the Simpsons en een aflevering van american horror stories geprobeerd. Nergens gaat de ondertiteling in een keer goed. In de browser hier op mijn chromebook gaat het met die dingen wel goed. En ga ik na het kijken in de browser terug naar age of ultron op de TV dan valt de ondertiteling weer weg. Het is overigens ook echt per episode, als ik nog een aflevering er direct achteraan laat starten moet ik het weer fiksen.
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-09-2021 11:05 ]
Vraag me af of die niet per ongeluk de instellingen overneemt van die chromebook en er niets mee kan. Ik kijk alleen op de TV (LG 55B8) en heb echt nergens last van.
De chromebook heeft geen connectie met de TVs.
ik heb een C9 en een oudere LCD. De TVs hebben het probleem, de chromebook niet. Ik kijk altijd op TV, nooit op de chromebook, dat was puur voor de test hierboven.
app opnieuw installeren werkt ook niet. ik hou het wel bij de work around, naar ondertiteling, taal koreaans, naar ondertiteling, taal nederlands, terug naar begin van de aflevering/film
ik heb een C9 en een oudere LCD. De TVs hebben het probleem, de chromebook niet. Ik kijk altijd op TV, nooit op de chromebook, dat was puur voor de test hierboven.
app opnieuw installeren werkt ook niet. ik hou het wel bij de work around, naar ondertiteling, taal koreaans, naar ondertiteling, taal nederlands, terug naar begin van de aflevering/film
[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-09-2021 11:35 ]
Ja, ik bedoelde dat ze het mogelijk in het profiel opslaan ent zoals Netflix en Amazon doen. Die hadden in het begin ook issues met de LG app die dan ineens rare dingen deed zoals een lettertype die je niet kon uitzetten enz.
Wat betreft de vanochtend gemelde (wereldwijde) storing: begin van de middag heb ik nog probleemloos via de Apple Tv kunnen kijken, ik wilde zojuist weer iets kijken, en het is over en uit ('service unavailable' melding).
Disney 'denkt' dat je op een locatie bent, waar Disney niet beschikbaar is.
Alleen de Android app werkt bij mij nog.
Reddit staat vol met deze meldingen: https://www.reddit.com/r/DisneyPlus/
[edit]voor wie interesse heeft:
ik heb zojuist de Disney helpdesk gebeld, zij geven aan dat de storing bekend is en al de hele dag gaande is, dat ze ermee bezig zijn, maar het is niet bekend wanneer dit is opgelost.
Ook al werkt de dienst nu wel voor je (op welk device dan ook), het kan er dus ineens mee ophouden op een bepaald device(s), en wél nog werken op een ander device (als je geluk hebt
).
Er is geen oplossing die je zelf kunt proberen, aldus Disney helpdesk.
[edit]voor wie interesse heeft:
ik heb zojuist de Disney helpdesk gebeld, zij geven aan dat de storing bekend is en al de hele dag gaande is, dat ze ermee bezig zijn, maar het is niet bekend wanneer dit is opgelost.
Ook al werkt de dienst nu wel voor je (op welk device dan ook), het kan er dus ineens mee ophouden op een bepaald device(s), en wél nog werken op een ander device (als je geluk hebt
Er is geen oplossing die je zelf kunt proberen, aldus Disney helpdesk.
[ Voor 37% gewijzigd door KillerBee op 10-09-2021 17:01 ]
Hier kan ik op mijn iPad nog naar Loki kijken. Apple TV nog niet uitgeprobeerd.KillerBee schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:19:
Wat betreft de vanochtend gemelde (wereldwijde) storing: begin van de middag heb ik nog probleemloos via de Apple Tv kunnen kijken, ik wilde zojuist weer iets kijken, en het is over en uit ('service unavailable' melding).
[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 10-09-2021 16:32 ]
Heel laat, maar Disney heeft nu dan eindelijk een overzicht van alle nieuwe content voor deze maand (september)
Pppffff Disney is weer bezig.
Ik betaal per maand en de meeste maanden gaat dat goed.
Maar 3x per jaar krijg ik bericht dat ik me abonnement heb opgezegd.
En dan blijkt dat ze het bedrag niet konden afschrijven volgens hun.
Terwijl er genoeg opstaat om me hele leven te kunnen blijven kijken.
Het irritante hiervan is dus dat ik nu weer een euro meer betaal per maand want dan moet je weer een nieuwe abonnement nemen.
Meer mensen hier last van gehad ?
Het irritante hiervan is dus dat ik nu weer een euro meer betaal per maand want dan moet je weer een nieuwe abonnement nemen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ik ben benieuwd of ze alle content die ook op Fox komt (zoals de 911 reeks en bv The Resident) ook de nieuwe afleveringen direct gaan uitzenden die deze maand starten.KillerBee schreef op woensdag 15 september 2021 @ 08:56:
Heel laat, maar Disney heeft nu dan eindelijk een overzicht van alle nieuwe content voor deze maand (september)
Geen last van gehad, maar ging die korting voor bestaande abonnees er niet sowieso in oktober vanaf? Dus zoveel korting mis je dan toch niet.chucky666 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:16:
Pppffff Disney is weer bezig.
Is het een bekend probleem (of een manco) dat Disney+ ervoor kiest om de gehele aftiteling van een serie te tonen?
In combinatie met de kinderseries is dat echt ontzettend stom.... kijken ze een Spiderman short serie van nog geen 4 minuten zitten ze vervolgens verplicht naar een aftiteling te staren die langer duurt dan de serie..
En nergens een optie om dat niet te doen.... via de chat kreeg ik als antwoord dat men dit kan doorspoelen... maar dat is natuurlijk een droeftoeter oplossing. Denken ze bij Disney dat iedereen die kijkt een film/serie recensist is die graag wil weten wie de Spaanse stem acteurs waren (terwijl alles in het Nederlands staat)
In combinatie met de kinderseries is dat echt ontzettend stom.... kijken ze een Spiderman short serie van nog geen 4 minuten zitten ze vervolgens verplicht naar een aftiteling te staren die langer duurt dan de serie..
En nergens een optie om dat niet te doen.... via de chat kreeg ik als antwoord dat men dit kan doorspoelen... maar dat is natuurlijk een droeftoeter oplossing. Denken ze bij Disney dat iedereen die kijkt een film/serie recensist is die graag wil weten wie de Spaanse stem acteurs waren (terwijl alles in het Nederlands staat)
Veelal zijn de films en series van hun eigen studios. Die aftiteling is natuurlijk niet zomaar tot stand gekomen en het zou me niet verbazen als ze semi-verplicht (al dan niet officieus) zijn deze te laten zien.caspar M schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:43:
[...] Denken ze bij Disney dat iedereen die kijkt een film/serie recensist is die graag wil weten wie de Spaanse stem acteurs waren (terwijl alles in het Nederlands staat)
Die series staan niet op de lijst dus ga er maar niet vanuit (hoewel het natuurlijk mooi zou zijn als dit wel zou gebeuren).RodeStabilo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:46:
[...]
Ik ben benieuwd of ze alle content die ook op Fox komt (zoals de 911 reeks en bv The Resident) ook de nieuwe afleveringen direct gaan uitzenden die deze maand starten.
Verder ben ik blij dat The Orville naar Disney+ komt. Ik heb zo'n vier jaar geleden S1 gekeken maar S2 heb ik voorbij laten gaan voor andere series.
Miss ben ik de enige maar ik vind het aanbod van Disney nog vrij beperkt. 90% is oude meuk en buiten Marvel is er weinig goede content. Hopelijk gaat dit in de toekomst veranderen, heb alleen het gevoel dat Netflix een stuk meer produceert in een sneller tempo dan Disney.
Merk tevens dat de app veel minder werkt, wellicht omdat ik Netflix gewend ben. Maar constant moet ik de NL ondertiteling opnieuw aanzetten, pauze tussen shows is super lang (20sec), serie die moet uitkomen lukt mij nog niet om alvast in de lijst te zetten dus als die eenmaal uit is ben je alweer vergeten dat je die wilde kijken.
Miss ben ik de enige, maar constant heb ik het gevoel copy paste gewoon wat Netflix doet....dat laat dan ook de kracht van Netflix blijkbaar zien.
Kijktip is trouwens Only Murders in the building. Geweldige serie en eindelijk wat anders dan 90% van de shows. Het enige wat jammer is dat er elke week 1 aflevering komt en ze hebben er pas 3 uitgebracht.
Merk tevens dat de app veel minder werkt, wellicht omdat ik Netflix gewend ben. Maar constant moet ik de NL ondertiteling opnieuw aanzetten, pauze tussen shows is super lang (20sec), serie die moet uitkomen lukt mij nog niet om alvast in de lijst te zetten dus als die eenmaal uit is ben je alweer vergeten dat je die wilde kijken.
Miss ben ik de enige, maar constant heb ik het gevoel copy paste gewoon wat Netflix doet....dat laat dan ook de kracht van Netflix blijkbaar zien.
Kijktip is trouwens Only Murders in the building. Geweldige serie en eindelijk wat anders dan 90% van de shows. Het enige wat jammer is dat er elke week 1 aflevering komt en ze hebben er pas 3 uitgebracht.
Waarom heeft een Netflix dit bijvoorbeeld niet dan? Ik heb juist het gevoel dat Disney een oude traditie in stand probeert te houden, ik heb hetzelfde probleem met kinderseries. Opgeteld zit m'n kind meer naar de aftiteling te kijken dan naar de show.Caelorum schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:12:
[...]
Veelal zijn de films en series van hun eigen studios. Die aftiteling is natuurlijk niet zomaar tot stand gekomen en het zou me niet verbazen als ze semi-verplicht (al dan niet officieus) zijn deze te laten zien.
Oude series, oude contracten vs nieuwe series met nieuwe contracten? En Netflix staat niet direct bekend als een "standaard" filmstudio.monaldo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:32:
[...]
Waarom heeft een Netflix dit bijvoorbeeld niet dan? Ik heb juist het gevoel dat Disney een oude traditie in stand probeert te houden, ik heb hetzelfde probleem met kinderseries. Opgeteld zit m'n kind meer naar de aftiteling te kijken dan naar de show.
Disney heeft gewoon een hoop legacy mee te slepen, zowel in contractuele verplichtingen als in hun netwerk in stand houden. Als ze de screen actors guild niet tevreden houden krijgen ze echt serieuze problemen. Die guilds zijn ook behoorlijk machtig. Zo bepalen ze onder andere hoeveel tekst iemand mag spreken voordat ze als acteur moeten worden opgenomen in de aftiteling en naar bepaalde maatstaven betaald moeten worden enz.
Met het toevoegen van Star is het aanbod een stuk gegroeid. Zonder Star was het aanbod inderdaad te beperkt om lang interessant te blijven, en was ik waarschijnlijk al weggegaan. Misschien zie jij dit als "oude meuk", ik kan het nog wel waarderen.monaldo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:27:
Miss ben ik de enige maar ik vind het aanbod van Disney nog vrij beperkt. 90% is oude meuk en buiten Marvel is er weinig goede content. Hopelijk gaat dit in de toekomst veranderen, heb alleen het gevoel dat Netflix een stuk meer produceert in een sneller tempo dan Disney.
Daar heb ik nog geen last van gehad. Misschien omdat ik het alleen nog bij films heb toegepast, maar zodra die beschikbaar is (met trailiers) kan je die toevoegen aan je lijst. Ik weet niet zeker of Marvel's "What If..." hetzelfde had of dat ik die pas heb toegevoegd toen de eerste aflevering uit kwam.serie die moet uitkomen lukt mij nog niet om alvast in de lijst te zetten dus als die eenmaal uit is ben je alweer vergeten dat je die wilde kijken.
Je kan natuurlijk ook even wachten met kijken tot alles er is. Dat doe ik ook vaak, bv. met de Mandalorian.Kijktip is trouwens Only Murders in the building. Geweldige serie en eindelijk wat anders dan 90% van de shows. Het enige wat jammer is dat er elke week 1 aflevering komt en ze hebben er pas 3 uitgebracht.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
[quote]Robtimus schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 11:28:
[...]
Met het toevoegen van Star is het aanbod een stuk gegroeid. Zonder Star was het aanbod inderdaad te beperkt om lang interessant te blijven, en was ik waarschijnlijk al weggegaan. Misschien zie jij dit als "oude meuk", ik kan het nog wel waarderen.
[...]
Daar heb ik nog geen last van gehad. Misschien omdat ik het alleen nog bij films heb toegepast, maar zodra die beschikbaar is (met trailiers) kan je die toevoegen aan je lijst. Ik weet niet zeker of Marvel's "What If..." hetzelfde had of dat ik die pas heb toegevoegd toen de eerste aflevering uit kwam.
[...]
Het ging mij erom dat ze oude content met name hebben, ik zoek iets nieuws en niet een show die ik al heb gezien. Dus voor mij een groot minpunt, wil uiteraard niet zeggen dat anderen het niet waarderen.
Wat ik bedoel met iets alvast in je lijst zetten, is zoals bij Netflix. Ik kan daar een trailer zien van een show die in december komt, daar kan ik nu al een herinnering voor aanmaken in de app. Dat kan dus niet bij Disney.
[...]
Met het toevoegen van Star is het aanbod een stuk gegroeid. Zonder Star was het aanbod inderdaad te beperkt om lang interessant te blijven, en was ik waarschijnlijk al weggegaan. Misschien zie jij dit als "oude meuk", ik kan het nog wel waarderen.
[...]
Daar heb ik nog geen last van gehad. Misschien omdat ik het alleen nog bij films heb toegepast, maar zodra die beschikbaar is (met trailiers) kan je die toevoegen aan je lijst. Ik weet niet zeker of Marvel's "What If..." hetzelfde had of dat ik die pas heb toegevoegd toen de eerste aflevering uit kwam.
[...]
Het ging mij erom dat ze oude content met name hebben, ik zoek iets nieuws en niet een show die ik al heb gezien. Dus voor mij een groot minpunt, wil uiteraard niet zeggen dat anderen het niet waarderen.
Wat ik bedoel met iets alvast in je lijst zetten, is zoals bij Netflix. Ik kan daar een trailer zien van een show die in december komt, daar kan ik nu al een herinnering voor aanmaken in de app. Dat kan dus niet bij Disney.
Je punt had kunnen kloppen maar dit zie je ook gewoon bij nieuwe shows.....Caelorum schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:45:
[...]
Oude series, oude contracten vs nieuwe series met nieuwe contracten? En Netflix staat niet direct bekend als een "standaard" filmstudio.
Disney heeft gewoon een hoop legacy mee te slepen, zowel in contractuele verplichtingen als in hun netwerk in stand houden. Als ze de screen actors guild niet tevreden houden krijgen ze echt serieuze problemen. Die guilds zijn ook behoorlijk machtig. Zo bepalen ze onder andere hoeveel tekst iemand mag spreken voordat ze als acteur moeten worden opgenomen in de aftiteling en naar bepaalde maatstaven betaald moeten worden enz.
Ik highlight maar even het stukje waar je denk ik overheen hebt geskipped.monaldo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:56:
[...]
Je punt had kunnen kloppen maar dit zie je ook gewoon bij nieuwe shows.....
Maar het blijft gokken. Ze doen het in ieder geval niet omdat ze het niet gebruiksvriendelijk willen maken.Caelorum schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:45:
[...]
Oude series, oude contracten vs nieuwe series met nieuwe contracten? En Netflix staat niet direct bekend als een "standaard" filmstudio.
Ik vraag me bij Disney wel eens af of ze het zelf wel weten wat er in de pijplijn zit. Ik krijg heel erg sterk het gevoel dat ze het pas een week van tevoren weten. Ze hebben al eens content eruit gelaten. Was de pdf met de series die eraan kwamen ineens verandert. Dan heeft dat soort functionaliteit minder toegevoegde waarde IMO.monaldo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 13:54:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 17-09-2021 14:24 ]
Een beursgenoteerd bedrijf die maandelijkse cijfers moet afdragen en aangeven hoeveel omzet, uitgaven etc ze gaan doen per periode, weet niet wanneer ze wat gaan uitbrengen?Caelorum schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 14:21:
[...]
Ik vraag me bij Disney wel eens af of ze het zelf wel weten wat er in de pijplijn zit. Ik krijg heel erg sterk het gevoel dat ze het pas een week van tevoren weten. Ze hebben al eens content eruit gelaten. Was de pdf met de series die eraan kwamen ineens verandert. Dan heeft dat soort functionaliteit minder toegevoegde waarde IMO.
Ik denk dat het eerder met een stuk arrogantie te maken heeft, het wiel zelf uitvinden ipv te kopieren wat de marktleider gewoon super goed doet. Is niks mis mee, de kans dat mensen het gaan vergelijken is logisch want Netflix hebben de meesten al een stuk langer en spiegelen het af tegen hetgeen wat ze kennen.
Als ik Disney eerst had dan wist ik niet wat ik miste
Only Murders in the Building is idd zeer vermakelijk! Toevallig gister gekeken. Heel tof concept en Steve Martin blijft natuurlijk epic als je het mij vraagt.monaldo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:27:
Heb je de aankondigingen voor Disney Plus day al gezien op 12 november? Shang Chi zit er ook tussen zag ik. Moet je hier ff kijken (kan ff de directe link niet direct vinden, sorry) Disney Plus.
Y: The last man is nu te zien. Er zijn meteen 3 afleveringen geplaatst.
Blijf dat toch wel een nadeel van Disney vinden, die onzin van wekelijkse afleveringen. Voor mijn gevoel zitten ze nog te veel vast in een pre-streaming mindset.
Aan een kant kun je natuurlijk gewoon wachten tot het seizoen er compleet op staat, maar dan mis je een beetje het momentum van aankondiging en uitkomen van de serie waardoor ik het vaak weer vergeet. En je moet spoilers ontwijken.
Ik hoop dat ze het op een gegeven moment een beetje los gaan laten. Ze kunnen beter gewoon zorgen voor genoeg content om mensen hun abonnement aan te laten houden in plaats van dat dripfeeden.
Aan een kant kun je natuurlijk gewoon wachten tot het seizoen er compleet op staat, maar dan mis je een beetje het momentum van aankondiging en uitkomen van de serie waardoor ik het vaak weer vergeet. En je moet spoilers ontwijken.
Ik hoop dat ze het op een gegeven moment een beetje los gaan laten. Ze kunnen beter gewoon zorgen voor genoeg content om mensen hun abonnement aan te laten houden in plaats van dat dripfeeden.
Heel eerlijk gezegd is het wekelijks uitbrengen van de serie wel de enige reden dat ik blijf betalen. Ik maak me niet druk om de paar euro per maand. Gevolg is wel dat ik nu al paar maand betaal voor een paar series. Hadden ze dat in één keer uitgebracht dan had ik zeker een paar keer gepauzeerd.Finraziel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:39:
Blijf dat toch wel een nadeel van Disney vinden, die onzin van wekelijkse afleveringen. Voor mijn gevoel zitten ze nog te veel vast in een pre-streaming mindset.
Ze hebben er bewust voor gekozen. Is ooit verteld in een interview. De reden is dat ze vonden, en die mening deel ik, dat er minder bewust naar een serie wordt gekeken als die in 1 keer online komt. Daarnaast is er totaal geen mogelijkheid tot een fatsoenlijke bespreking bij de koffieautomaat. Spoilers zie je dan ook overal en dan niet van 1 aflevering, maar gewoon de hele serie. Rete irritant.Finraziel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:39:
[...]Ik hoop dat ze het op een gegeven moment een beetje los gaan laten. Ze kunnen beter gewoon zorgen voor genoeg content om mensen hun abonnement aan te laten houden in plaats van dat dripfeeden.
Dus naast dat dit een manier is om klanten een abonnement aan te houden, vinden ze het voor de beleving ook beter. En ik sta daar helemaal achter. Ik ben echt helemaal klaar met bingen. Liever eens in de week een aflevering.
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 22-09-2021 23:08 ]
Mogen we dat misschien zelf beslissen? Voordeel van Streamingsdiensten vind/vond ik juist dat je lekker kan bingewatchen, als je iedere keer moet wachten tot er nu een nieuwe aflevering komt kijk ik wel gewoon TV.Caelorum schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:07:
[...]
Ze hebben er bewust voor gekozen. Is ooit verteld in een interview. De reden is dat ze vonden, en die mening deel ik, dat er minder bewust naar een serie wordt gekeken als die in 1 keer online komt. Daarnaast is er totaal geen mogelijkheid tot een fatsoenlijke bespreking bij de koffieautomaat. Spoilers zie je dan ook overal en dan niet van 1 aflevering, maar gewoon de hele serie. Rete irritant.
Dus naast dat dit een manier is om klanten een abonnement aan te houden, vinden ze het voor de beleving ook beter. En ik sta daar helemaal achter. Ik ben echt helemaal klaar met bingen. Liever eens in de week een aflevering.
Nu switchen we gewoon steeds van dienst als we zijn uitgekeken, tegen die tijd staan er bij de andere weer series die compleet zijn zodat we weer lekker kunnen bingewatchen

iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Je kunt ook gewoon wachten tot het hele seizoen, of zelfs serie er op staat. Zo doe ik dat zelf in elk geval.
Persoonlijk heb ik het liefst seizoenen in zijn geheel plaatsen.Maar de meningen verschillen gewoon en ik denk dat de groep die mijn mening deelt zich makkelijker kan aanpassen aan gewoon wachten dan de groep die per aflevering wil forummen, of bij de koffiezetapparaat er over wil praten. Dat is toch moeilijker voor iedereen te regelen dat ze dan op hetzelfde moment gekeken hebben.
Persoonlijk heb ik het liefst seizoenen in zijn geheel plaatsen.Maar de meningen verschillen gewoon en ik denk dat de groep die mijn mening deelt zich makkelijker kan aanpassen aan gewoon wachten dan de groep die per aflevering wil forummen, of bij de koffiezetapparaat er over wil praten. Dat is toch moeilijker voor iedereen te regelen dat ze dan op hetzelfde moment gekeken hebben.
@HereIsTom dat lijkt mij een goed idee. Dus als we iedereen zelf willen laten bepalen, zullen we dan die groep mensen accommoderen die het meest ingewikkelde proces hebben? Dus die van het moeten coördineren met het hele internet en de groep vrienden en collega's? De niet-binge-watchers dus?
Ik ben in ieder geval blij dat disney deze aanpak heeft gekozen. Ik merk dat ik ook nog zelden naar Netflix of Amazon kijk.
Apple+ hanteert overigens eenzelfde systeem. Hun nieuwe serie Foundation gaat ook wekelijks uitgezonden worden.
Ik ben in ieder geval blij dat disney deze aanpak heeft gekozen. Ik merk dat ik ook nog zelden naar Netflix of Amazon kijk.
Apple+ hanteert overigens eenzelfde systeem. Hun nieuwe serie Foundation gaat ook wekelijks uitgezonden worden.
Disney heeft 12 november uitgeroepen tot Disney+ Day. De volgende films, series en shorts komen die dag dan op Disney+:
Volgens de social media kanalen van Disney+ worden er meer details bekend gemaakt naarmate we dichterbij 12 november dus er zal ongetwijfeld meer komen.
- Shang-Chi and the Legend of The Ten Rings
- Jungle Cruise
- Disney's Olaf Presenteert (Frozen short)
- Pixar's Ciao Alberto (Luca short)
- The Simpsons short
- The World According to Jeff Goldblum (Seizoen twee, afl. 1-5)
- Star Wars Special Look
- Marvel Special Look
- Dopesick (Hulu mini-serie met Michael Keaton)
Het lijkt mij dus dat we een sneak peek van The Book of Boba Fett krijgen en een algehele blik van Phase 4 met de series die er aan komen (Hawkeye, Ms. Marvel, Moon Knight, She-Hulk en misschien zelfs Secret Invasion gezien Samuel L. Jackson net begonnen is met het filmen).
- A special celebrating the origins and legacy of Star Wars’ legendary bounty hunter, Boba Fett
- A special celebrating the Marvel Cinematic Universe on Disney+ with an exciting look towards the future
Volgens de social media kanalen van Disney+ worden er meer details bekend gemaakt naarmate we dichterbij 12 november dus er zal ongetwijfeld meer komen.
[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 23-09-2021 09:28 ]
Wat ik eigenlijk belangrijker vind is dat Disney hun Star-originals niet op dezelfde dag uitbrengt als in de VS, of met hele rare constructies waardoor we niet gelijklopen met de VS:ArthurMorgan schreef op donderdag 23 september 2021 @ 06:50:
Je kunt ook gewoon wachten tot het hele seizoen, of zelfs serie er op staat. Zo doe ik dat zelf in elk geval.
- Only Murders in the Building begon op dezelfde dag, maar hier in NL kregen we maar 2 afleveringen en in de VS kregen ze 3 afleveringen op Hulu. Elke week komt er een nieuwe aflevering uit, maar we blijven constant 1 aflevering achter.
- Y: The Last Man is net wat anders. Die begon 13 september in de VS op Hulu met 3 afleveringen terwijl wij deze pas negen dagen later kregen.
- Dopesick is weer helemaal anders want die begint op 13 oktober in de VS op Hulu terwijl wij op Disney+ Day moeten wachten (en dan weten we niet of we dan nog wekelijkse afleveringen krijgen of direct kunnen bingen).
- Om nog maar te zwijgen dat we geen releasedatum hebben van Reservation Dogs terwijl het eerste seizoen allang is afgelopen op Hulu
- En American Horror Stories begon ruim een maand later op Disney+ met wekelijkse afleveringen
Je bent niet de enige. Zelfs de toevoeging van Star heeft (voor mij in ieder geval) te weinig interessants toegevoegd. Ik ben 100x meer tevreden met het aanbod van Prime en Netflix. Komt ook nog bij dat ik de meeste Marvel content ook maar 'mwah' vind. Ik kijk Loki nog even af en dan gaat Disney+ eruit voor mij.monaldo schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 09:27:
Heb je nog prime tips? Zelf vind ik die namelijk nog best matig. Enige leuke show was Superstore.sverzijl schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:59:
[...]
Je bent niet de enige. Zelfs de toevoeging van Star heeft (voor mij in ieder geval) te weinig interessants toegevoegd. Ik ben 100x meer tevreden met het aanbod van Prime en Netflix. Komt ook nog bij dat ik de meeste Marvel content ook maar 'mwah' vind. Ik kijk Loki nog even af en dan gaat Disney+ eruit voor mij.
Zo zie je maar weer hoe verschillend het per persoon kan zijn.sverzijl schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:59:
[...]
Je bent niet de enige. Zelfs de toevoeging van Star heeft (voor mij in ieder geval) te weinig interessants toegevoegd. Ik ben 100x meer tevreden met het aanbod van Prime en Netflix. Komt ook nog bij dat ik de meeste Marvel content ook maar 'mwah' vind. Ik kijk Loki nog even af en dan gaat Disney+ eruit voor mij.
Ik heb bijv. een ontzettende backlog aan "ouwe meuk" films die ik nog niet gezien heb, die ik nu op z'n tijd kan inhalen via Disney+.
Tsja, de kinderen zijn hier nog in de Disney leeftijd, dus + zal nog wel even blijven. Alleen jammer dat ze geen settopbox apps bij providers willen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als je dan toch een settopbox hebt, waarom neem je dan niet een eigen settopbox die alles ondersteunt?Señor Sjon schreef op donderdag 23 september 2021 @ 13:20:
Tsja, de kinderen zijn hier nog in de Disney leeftijd, dus + zal nog wel even blijven. Alleen jammer dat ze geen settopbox apps bij providers willen.
Dit is natuurlijk gewoon een commerciële beslissing, niks meer niks minder. Je kan makkelijk aan de hand van data zien wat de consument wil, bingen of elke week kijken, kijk maar bij welke manier er meer mensen afhaken. Bingen is tegenwoordig iets normaals dus dat Disney zich gaat gedragen als een ouderwetse tv zender is wat anders. Daarnaast geef je de consument ook geen keuze, dus dit is “dwingen” om klant te blijven.Caelorum schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:07:
[...]
Ze hebben er bewust voor gekozen. Is ooit verteld in een interview. De reden is dat ze vonden, en die mening deel ik, dat er minder bewust naar een serie wordt gekeken als die in 1 keer online komt. Daarnaast is er totaal geen mogelijkheid tot een fatsoenlijke bespreking bij de koffieautomaat. Spoilers zie je dan ook overal en dan niet van 1 aflevering, maar gewoon de hele serie. Rete irritant.
Hoezo geen keuze? je kunt toch wachten op alle afleveringen? Dat doen zoveel mensen. En je kunt dus ook prima wachten om weer een abonnement te nemen als die serie het hele seizoen erop heeft staan. Hoeft echt geen cent meer te kosten.monaldo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:20:
[...]
Dit is natuurlijk gewoon een commerciële beslissing, niks meer niks minder. Je kan makkelijk aan de hand van data zien wat de consument wil, bingen of elke week kijken, kijk maar bij welke manier er meer mensen afhaken. Bingen is tegenwoordig iets normaals dus dat Disney zich gaat gedragen als een ouderwetse tv zender is wat anders. Daarnaast geef je de consument ook geen keuze, dus dit is “dwingen” om klant te blijven.
Zo kan je het zien maar je kan het ook omdraaien. Je geeft mij geen keuze op het moment dat het actueel is om te bingen, ik moet weken wachten als de hype al voorbij is. Je verwacht toch ook niet van iemand die kan bingen dat die zelf besluit elke week maar 1 aflevering te kijken.ArthurMorgan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:22:
[...]
Hoezo geen keuze? je kunt toch wachten op alle afleveringen? Dat doen zoveel mensen. En je kunt dus ook prima wachten om weer een abonnement te nemen als die serie het hele seizoen erop heeft staan. Hoeft echt geen cent meer te kosten.
Zoals eerder gezegd de bingers (waar ik ook onder val) kunnen dat makkelijker regelen dan de wekelijkse kijkers. Bingen doe je over het algemeen zonder invloed van de buitenwereld. Je besluit te kijken en bepaalt op dat moment hoeveel afleveringen, en ook wanneer je verder wilt kijken.
De wekelijkse kijkers die op forums elke aflevering willen bespreken, en de koffiehoekpraters, hebben heel veel afstemming met elkaar nodig. En dat is niet praktisch te regelen.
Dus hoewel ik zelf een groot voorstander ben van seizoenen in een keer, snap ik dat het andersom logischer is en het geheel van kijkers beter bedient. Sowieso heb je het voordeel dat series die met een hype beginnen maar na 3 afleveringen inzakken alsnog gewoon ongezien kunt houden
De wekelijkse kijkers die op forums elke aflevering willen bespreken, en de koffiehoekpraters, hebben heel veel afstemming met elkaar nodig. En dat is niet praktisch te regelen.
Dus hoewel ik zelf een groot voorstander ben van seizoenen in een keer, snap ik dat het andersom logischer is en het geheel van kijkers beter bedient. Sowieso heb je het voordeel dat series die met een hype beginnen maar na 3 afleveringen inzakken alsnog gewoon ongezien kunt houden
Voor forums kun je dan een topic per aflevering doen. Voor koffiehoekpraters is het niet zo eenvoudig, maar die kunnen toch wel makkelijker wat afstemmen dan "het hele internet".ArthurMorgan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:32:
Mij boeit het niet zo veel, maar bij beide groepen lijk je mensen met extreme spoilerangst te kunnen vinden die wel gretig gebruik maken van Facebook en andere troep waar anderen bepalen wat je te zien krijgt, dus een perfecte oplossing voor iedereen zal wel niet lukken.
Ik ben ook meer geïnteresseerd in meer gelijktijdig in verschillende landen releasen en betere interfaces of idealiter een soort API voor third-party apps (ook eigen/opensource en niet alleen commerciële aanbieders met dure contracten). Het kijken zelf kan dan nog wel in de eigen app of webinterface (DRM op de streams zullen ze niet zo maar kunnen opgeven), maar het browsen en kijkgeschiedenis bijhouden kan dan verbeterd worden en inhoud van meerdere diensten samen weergegeven worden.
Uiteraard is het ook een commerciële beslissing, maar het is een nogal ouderwetse kijk op bedrijven als je denkt dat ze niets meer zijn dan een winst-optimalisatiemachine. De weg ernaartoe is namelijk geheel afhankelijk van de bedrijfscultuur. En laat Disney nou eens enorm eigenwijs zijn (en altijd al geweest) in hoe zij hun IP exploiteren om winst te behalen.monaldo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:20:
[...]
Dit is natuurlijk gewoon een commerciële beslissing, niks meer niks minder. [...]
Ik ben er in ieder geval blij mee. Ik kan nu rustig elke week kijken en het met mensen nabespreken. Iets dat niet meer gebeurde sinds Game of Thrones, omdat Netflix dat met het binge-model de nek om had gedraaid. Totdat Disney+ er weer was (met The Mandalorian).
Verder binge ik ook nog wel eens Ook als een serie wekelijks wordt uitgezonden heb ik er niet altijd de tijd voor. Teveel goede series, dus sommige series haal ik dan later wel in in mijn vakantie. En dan kan ik nog prima bingen, zonder issues.
Je kan nog een heel eind komen met https://www.justwatch.com/nl . Enige jammere is dat je zelf moet bijhouden welke dingen je al hebt gezien. Wat dat betreft ben ik aan het wachten totdat ReelGood naar Nederland komt. Daar log je in met je gegevens (wel jammer dat dat moet) en dan scrapen ze de diensten om bij te houden wat je al wel hebt gezien.Raynman schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:53:
[...]
maar het browsen en kijkgeschiedenis bijhouden kan dan verbeterd worden en inhoud van meerdere diensten samen weergegeven worden.
Disney loopt achter de feiten aan en moet een inhaalslag maken, heeft niks met eigen eigenwijze kijk op zaken te maken. Disney is bij uitstek een voorbeeld van de huidige bedrijfsvoering, niet innoveren maar anderen opkopen en zo groot worden. Of dacht je dat Pixar, Marvel en Star Wars uit de koker van Disney komen 😉Caelorum schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:56:
[...]
Uiteraard is het ook een commerciële beslissing, maar het is een nogal ouderwetse kijk op bedrijven als je denkt dat ze niets meer zijn dan een winst-optimalisatiemachine. De weg ernaartoe is namelijk geheel afhankelijk van de bedrijfscultuur. En laat Disney nou eens enorm eigenwijs zijn (en altijd al geweest) in hoe zij hun IP exploiteren om winst te behalen.
Ik ben er in ieder geval blij mee. Ik kan nu rustig elke week kijken en het met mensen nabespreken. Iets dat niet meer gebeurde sinds Game of Thrones, omdat Netflix dat met het binge-model de nek om had gedraaid. Totdat Disney+ er weer was (met The Mandalorian).
Verder binge ik ook nog wel eens Ook als een serie wekelijks wordt uitgezonden heb ik er niet altijd de tijd voor. Teveel goede series, dus sommige series haal ik dan later wel in in mijn vakantie. En dan kan ik nog prima bingen, zonder issues.
Het had zelfs niet veel gescheeld of Disney was in handen van Apple. Leuk boek trouwens is die van de oude ceo Robert Iger, de rit van mijn leven.
@monaldo waar stel ik dat Disney een innovatief bedrijf is? Ik denk dat je mijn post verkeerd heb begrepen. De zienswijze op bedrijven is een ouderwetse, dat staat los van het bedrijf waar je naar kijkt.
Ik weet heel goed de geschiedenis van Disney en het is altijd 1 van de meest conservatieve geweest. Maar iets nieuws is niet altijd beter, en ik denk eerlijk gezegd dat het in 1 keer online gooien van een seizoen een verandering is die niet positief is. Gelukkig denken samen met mij Disney en Apple er ook zo over.
En dat is echt niet alleen winst-gedreven. Of beter gezegd, dat is echt niet puur en alleen omdat het platform het nodig heeft om de subscriptions te blijven behouden. Disney kan heel goed de komende jaren elke week 2 complete series en 10 films online gooien en dan na 3 jaar nog niet door alle content heen zijn gebrand waar ze "eigenaar" van zijn.
Het zit er ook in dat ze gewoonweg niet geloven in het binge-model van Netflix.En ook Netflix doet het niet altijd meer, ook omdat zij inzien dat het niet handig is voor alle shows om te doen. Soms wil je die buzz hebben rondom een show, die je alleen krijgt door mensen de tijd te geven (of te forceren) er op eenzelfde tijdspad doorheen te lopen. Dat is goed voor de bottomline, maar ook voor hoe de kijkers de shows waarderen.
En nogmaals, een binge-watcher kan je nog steeds cateren op deze manier, want die hoeft vaak maar 7 weken te wachten om het alsnog te bingen. Andersom is het onmogelijk om te cateren vanuit het platform.
Ik weet heel goed de geschiedenis van Disney en het is altijd 1 van de meest conservatieve geweest. Maar iets nieuws is niet altijd beter, en ik denk eerlijk gezegd dat het in 1 keer online gooien van een seizoen een verandering is die niet positief is. Gelukkig denken samen met mij Disney en Apple er ook zo over.
En dat is echt niet alleen winst-gedreven. Of beter gezegd, dat is echt niet puur en alleen omdat het platform het nodig heeft om de subscriptions te blijven behouden. Disney kan heel goed de komende jaren elke week 2 complete series en 10 films online gooien en dan na 3 jaar nog niet door alle content heen zijn gebrand waar ze "eigenaar" van zijn.
Het zit er ook in dat ze gewoonweg niet geloven in het binge-model van Netflix.En ook Netflix doet het niet altijd meer, ook omdat zij inzien dat het niet handig is voor alle shows om te doen. Soms wil je die buzz hebben rondom een show, die je alleen krijgt door mensen de tijd te geven (of te forceren) er op eenzelfde tijdspad doorheen te lopen. Dat is goed voor de bottomline, maar ook voor hoe de kijkers de shows waarderen.
En nogmaals, een binge-watcher kan je nog steeds cateren op deze manier, want die hoeft vaak maar 7 weken te wachten om het alsnog te bingen. Andersom is het onmogelijk om te cateren vanuit het platform.
[ Voor 48% gewijzigd door Caelorum op 24-09-2021 12:33 ]
Ziggo is er niet zo happig op en mijn TV is niet nieuw genoeg voor de Disney app.The Zep Man schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 06:35:
[...]
Als je dan toch een settopbox hebt, waarom neem je dan niet een eigen settopbox die alles ondersteunt?
Ziggo heeft gewoon ondersteuning voor Android TV (net als alle populaire streaming services, zoals Disney+), en ik durf te wedden dat jouw TV een HDMI aansluiting gebruikt naar de bestaande set-top box, die je ook voor een vervangend apparaat zou kunnen gebruiken. En natuurlijk zou je Android TV naast de bestaande STB kunnen gebruiken, voor het geval je toch liever Ziggo op de conventionele manier wil kijken.Señor Sjon schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:32:
[...]
Ziggo is er niet zo happig op en mijn TV is niet nieuw genoeg voor de Disney app.
[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 24-09-2021 12:54 ]
Ik heb ook nog een gezin die niet zit te wachten op gedoe via de app.
Nieuw is idd niet per definitie beter maar je hebt innovatie nodig, dat weet Disney ook anders kopen ze bedrijven niet op die daar beter in zijn.Caelorum schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:25:
@monaldo waar stel ik dat Disney een innovatief bedrijf is? Ik denk dat je mijn post verkeerd heb begrepen. De zienswijze op bedrijven is een ouderwetse, dat staat los van het bedrijf waar je naar kijkt.
Het is miss niet alleen maar winst gedreven maar dat is wel een grote drijver, als je er anders naar kijkt dan is het concept van kapitalisme miss niet helemaal duidelijk, daarin moet je groeien. Disney en Apple zijn beide beursgenoteerd en laat dat nou net een reden zijn om de aandeelhouders tevreden te houden door te groeien.
Het maakt ook niks uit wie er gelijk heeft, waarheid ligt in het midden. Feit is dat Netflix nog steeds veruit de grootste is dus ze zullen toch wel iets goed doen. Ik had meer verwacht van Disney, miss dat daar mijn frustratie zit 😉
Je kent mij niet, net zoals ik jou niet ken, dus laten we het houden bij wat iemand zegt en de feiten en er geen dingen bij verzinnen ok? Voor zover jij weet kan ik een communist zijn of de CEO van een internationaal bedrijf.monaldo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:42:
[...]
Het is miss niet alleen maar winst gedreven maar dat is wel een grote drijver, als je er anders naar kijkt dan is het concept van kapitalisme miss niet helemaal duidelijk, daarin moet je groeien.[...]
Ahja, Netflix die het zo goed doet. Vandaar dat hun marktaandeel ook zo hard groeit en hebben zijn ze "veruit de grootste" (maar 40% groter, en dat voor een partij die het letterlijk al 10x langer doet). Netflix zou verder ook schaalvoordeel mee moeten hebben, maar de kosten per abonnee is bijna op hetzelfde niveau als Disney+ heeft. Ik vind het ergens wel tekenen dat de nummer 2 en 3 (Amazon Prime en Disney+) gezamenlijk de helft groter zijn dan Netflix. Dan is Netflix echt de onbetwiste marktleider hoor.[...] Disney en Apple zijn beide beursgenoteerd en laat dat nou net een reden zijn om de aandeelhouders tevreden te houden door te groeien.
Het maakt ook niks uit wie er gelijk heeft, waarheid ligt in het midden. Feit is dat Netflix nog steeds veruit de grootste is dus ze zullen toch wel iets goed doen. Ik had meer verwacht van Disney, miss dat daar mijn frustratie zit 😉
Als je de verwachting had dat Disney dezelfde weg zou gaan bewandelen als Netflix dan begrijp ik je frustratie. Maar als je kijkt naar de streaming markt dan zie je dat er eventjes een uitstap was naar series in 1x online pleuren, maar dat het niet doorzet naar alle series. Zoals ik al eerder aangaf is het ook niet meer standaard bij Netflix dat ze dit doen (eigen content wel, maar de gelicenseerde content niet, waar ze nog gebruik van maken). Apple doet het ook al niet meer, of in ieder geval beperkt. Disney+ doet het niet voor nieuwe content (oude wel uiteraard). Zie ook
En ik denk eigenlijk dat we uiteindelijk alleen nog Netflix overhouden met dit model voor al hun series, en puur en alleen omdat ze hun bedrijfsmodel eromheen hebben gebouwd en er niet zo snel vanaf kunnen stappen.[...]
What to watch: In an effort to build more community around shows, HBO Max's Sarah Lyons told Axios that the streamer is eyeing new ways to build experiences around weekly releases that will allow users to "congregate around content."
"We think that works for our users; to have a consistent drum beat of new episodes coming and provide a water cooler moment," Lyons, EVP of Product Experience at WarnerMedia and HBO Max, told Axios.
"[T]he release strategy plays into the communal feeling of consumers talking about it and reveling in it as it unfolds," she said in an interview that will air Thursday at the Stream TV show.
[...]
@VirinR The Orville S1 en S2 staan er inmiddels op.
Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!