• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-03 14:16
Caelorum schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:36:
[...].

[...]

Ahja, Netflix die het zo goed doet. Vandaar dat hun marktaandeel ook zo hard groeit en hebben zijn ze "veruit de grootste" (maar 40% groter, en dat voor een partij die het letterlijk al 10x langer doet). Netflix zou verder ook schaalvoordeel mee moeten hebben, maar de kosten per abonnee is bijna op hetzelfde niveau als Disney+ heeft. Ik vind het ergens wel tekenen dat de nummer 2 en 3 (Amazon Prime en Disney+) gezamenlijk de helft groter zijn dan Netflix. Dan is Netflix echt de onbetwiste marktleider hoor.
.
Je snapt toch ook wel dat als je 100% marktaandeel had dat je alleen maar kan verliezen. Daarnaast tellen ze in jouw artikel ook andere streaming diensten op bij Disney zoals een Hulu en ESPN. Ja ik vind het knap dat Netflix nog steeds de nummer 1 is. De toekomst zal het uitwijzen, mijn mening blijft dat als je voor nieuwe content gaat bij Netflix moet zijn, als je vooral liefhebber bent van oude titels dan is Disney miss een betere keus. Hopelijk gaan ze wel meer nieuwe content brengen, merk dat het voor mij op dit moment erg magertjes is.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:26
Zullen we het weer over leuke series/films hebben?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:45
monaldo schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:48:
[...]
Je snapt toch ook wel dat als je 100% marktaandeel had dat je alleen maar kan verliezen.[...]
Ik denk dat een kleuter dat nog kan snappen ja, maar in welke mate is wel een verschil he ;)

[quote][...] Daarnaast tellen ze in jouw artikel ook andere streaming diensten op bij Disney zoals een Hulu en ESPN.[...][/[]
Deels ja. In de grafiek bij 146 miljoen wel, maar Disney+ heeft al 116 miljoen leden op zichzelf. Dat is binnen 14 maanden de helft van wat Netflix heeft opgebouwd in 10 jaar. En dat in nog maar iets meer dan een kwart van de landen waar Netflix momenteel actief is.
[...]
Ja ik vind het knap dat Netflix nog steeds de nummer 1 is. De toekomst zal het uitwijzen, mijn mening blijft dat als je voor nieuwe content gaat bij Netflix moet zijn, als je vooral liefhebber bent van oude titels dan is Disney miss een betere keus. Hopelijk gaan ze wel meer nieuwe content brengen, merk dat het voor mij op dit moment erg magertjes is.
Netflix heeft inderdaad meer nieuwe content, maar nieuwe content van Disney is ook wel heel ander spul. Persoonlijk ben ik juist meer van de Star Wars en Marvell, dan de content van Netflix. De oude content van Disney kan ik niet zoveel mee, maar bij Star zijn nog wel wat oude pareltjes die ik vroeger nooit heb meegekregen.

• Caelorum
meesje schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:59:
Zullen we het weer over leuke series/films hebben?
Uit de startpost, dikgedrukt door mij:
Tripl3 D schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:39:
Op 11 april j.l. is de officiële streamingdienst van Disney aangekondigd genaamd Disney+

Zie ook: nieuws: Streamingdienst Disney+ gaat 7 dollar per maand kosten - update

Discussieer hier over de dienst, zijn features en de beschikbare content
Ik denk dat we ons daar nog goed aan houden toch? En laten we wel wezen, zoveel nieuwe content is er momenteel niet om over te discussiëren ^^

• meesje
Caelorum schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:06:
[...]

Uit de startpost, dikgedrukt door mij:

[...]

Ik denk dat we ons daar nog goed aan houden toch? En laten we wel wezen, zoveel nieuwe content is er momenteel niet om over te discussiëren ^^
Best hoor, maar hou het dan lekker bij Netflix Disney+.

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-04 18:54
Ik heb nog niet veel met deze service gedaan, maar vanavond ben ik begonnen met The Falcon and the Winter Soldier.

Ik zit met een irritant iets. Per aflevering moet ik naar de ondertiteling opties gaan en dan van NL het op een andere taal zetten en dan weer terug naar NL, anders verschijnen de subtitels gewoon niet. Is dit een bekende issue?

Toen ik ging kijken vandaag stond het standaard op NL, maar ik zag geen subs, dus eerst andere taal kiezen, daarvan zie ik de subs en dan terug naar NL.

Dit is met de app op mijn OLED C9. Ik ben echter niet de beheerder van het account, maar dat mag niet uitmaken toch?

[Voor 28% gewijzigd door devilsnight op 27-09-2021 00:09]

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 08:54

Tripl3 D

Brother in Arms

Topicstarter
devilsnight schreef op zondag 26 september 2021 @ 23:33:
Ik heb nog niet veel met deze service gedaan, maar vanavond ben ik begonnen met The Falcon and the Winter Soldier.

Ik zit met een irritant iets. Per aflevering moet ik naar de ondertiteling opties gaan en dan van NL het op een andere taal zetten en dan weer terug naar NL, anders verschijnen de subtitels gewoon niet. Is dit een bekende issue?

Toen ik ging kijken vandaag stond het standaard op NL, maar ik zag geen subs, dus eerst andere taal kiezen, daarvan zie ik de subs en dan terug naar NL.

Dit is met de app op mijn OLED C9. Ik ben echter niet de beheerder van het account, maar dat mag niet uitmaken toch?
Had ik afgelopen week ook last van met Disney+ op onze LG OLED CX. Mijn vrouw had er geen last van op haar mobiel, dus ik vrees dat het een LG app dingetje is.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• Caelorum
Dan wel op de nieuwere, want op de B8 heb ik er geen last van.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Caelorum schreef op maandag 27 september 2021 @ 07:36:
Ik heb een oude LCD van LG met dit probleem.... (2014 geloof ik)
C9 inderdaad ook.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• devilsnight
Dan ga ik de app op Xbox Series X eens testen straks. Het is goed irritant.

[Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 27-09-2021 10:04]

• devilsnight
Werkt dus prima via Xbox app.

Nou ja, dan maar op die manier toch? :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Caelorum schreef op maandag 27 september 2021 @ 07:36:
Hier ook last van zoals eerder gemeld op een c8.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Caelorum
chucky666 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:13:
[...]

Hier ook last van zoals eerder gemeld op een c8.
Dan zal het bij mij ook wel gaan komen.. :/

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Caelorum schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:05:
[...]

Dan zal het bij mij ook wel gaan komen.. :/
Ik heb het nu heel vaag... ik heb vandaag op de LCD Scandal en Bones gekeken (twee verschillende momenten met de TV uit ertussenin). Bij Scandal had ik wel ondertitels en bij Bones niet. Toen op de C9 even gecontroleerd of Scandal daar ook ondertitels had, nope. Terug naar de LCD, jahoor, nog steeds.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• devilsnight
ArthurMorgan schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:18:
[...]

Ik heb het nu heel vaag... ik heb vandaag op de LCD Scandal en Bones gekeken (twee verschillende momenten met de TV uit ertussenin). Bij Scandal had ik wel ondertitels en bij Bones niet. Toen op de C9 even gecontroleerd of Scandal daar ook ondertitels had, nope. Terug naar de LCD, jahoor, nog steeds.
Wel heel slecht hoor, zoiets heb je nou echt niet bij een Netflix. Werkt gewoon.

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:48
SyphOn schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 02:58:
[...]

Waarom bij mij niet? Omdat ik van monthly naar annual wil switchen?

"€89.90/year. Cancel anytime."

Never mind, zelf al gevonden: "Heb jij een jaarabonnement op Disney Plus, loopt deze voor 3 november 2021 af en verleng je hem voor deze datum? Dan heb je geluk, want dan kan je nog een jaar lang genieten van de oude prijs."

Dat had ik dus niet |:(
Als ik in mijn iTunes kijk, staat er €69,99 jaarabonnement. Verlengt op 12-11-2021.... Als ik hem om wil zetten naar maand is het €8,99. Ben benieuwd of ze die 3 november keihard hanteren...

[Voor 21% gewijzigd door Nuevocasa op 27-09-2021 16:41]

• Caelorum
devilsnight schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:49:
[...]
Wel heel slecht hoor, zoiets heb je nou echt niet bij een Netflix. Werkt gewoon.
Heb je de begintijd van netflix meegemaakt? Disney+ doet het nog niet eens zo heel slecht. Al hebben ze nog wel even te gaan.

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
devilsnight schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:49:
[...]

Op mijn oude Samsung had ik dat soort dingen ook met Netflix. Dat was al een paar jaar terug maar toch.
Beide hebben zo z'n voors en tegens. Ik mis bij alle diensten de optie om te sorteren op releasedatum. Nu is het totaal niet overzichtelijk vind ik. Disney had dat wel maar kan dat op de Google tv iig niet terugvinden.

• devilsnight
Caelorum schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:46:
[...]

Heb je de begintijd van netflix meegemaakt? Disney+ doet het nog niet eens zo heel slecht. Al hebben ze nog wel even te gaan.
Ik heb Netflix niet meteen genomen, maar ook niet super veel later na release. Echt veel issues herinner ik me niet echt.

Maar gelukkig werkt het normaal via Xbox. Ik zag op Reddit wel een tip staan, mij hielp het niks. De tip was om op een tablet of phone subs aan te zetten en vanaf dat punt zal het default aan staan voor alle devices. Maar hier veranderde er niks.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
[...]

Bij die DVD's die ze toen per post verstuurden, werkten de ondertitels foutloos.

Of bedoelde je niet díe beginperiode? :+

Joking aside: Als je als Disney zijnde eerst de kat uit de boom kijkt en dan laat op de markt komt en uitgebreid het kunstje bij een ander hebt kunnen afkijken, mag je natuurlijk niet met dezelfde kinderziektes kampen als je concurrent 8-10 jaar geleden...

[Voor 25% gewijzigd door Wild Chocolate op 27-09-2021 18:19]

iRacing Profiel

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
[...]

Je kunt de begin periode van Netflix niet vergelijken met die van Disney nu... Netflix was een véél kleiner bedrijf en was aan het pionieren. Disney kan in principe nu gewoon bij de vele concurrenten kijken wat wel en niet werkt. Bovendien is het internet enorm veel beter nu en zijn de diverse tv fabrikanten ook veel meer open voor apps en zijn de ecosystemen daarvan enigszins volwassen geworden.

Disney zou er gewoon een zak geld tegenaan kunnen gooien en dan kun je echt wel in een jaartje fatsoenlijke apps uitbrengen hoor (had ook zelfs voor release gewoon moeten kunnen maar dan kom je natuurlijk nog wel wat bugs tegen als het eenmaal door miljoenen mensen gebruikt wordt). Nee, het heeft gewoon geen prioriteit voor ze want mensen willen hun content toch wel.

Laatst ook een film op mijn pc met ultrawide monitor gekeken, maar dat ondersteunt Disney niet... Je hebt dan aan alle kanten dikke zwarte balken, alsof het 25 jaar geleden is en je weer naar een postzegel filmpje op een website zit te kijken. Dat kun je dan hooguit weer oplossen met een plugin die inzoomt, maar de resulterende kwaliteit is om te huilen. Netflix ziet er ook bagger uit op pc (om een of andere reden krijg ik de hoge kwaliteit nooit aan de praat, ook niet in Edge, en ja ik heb hdcp), maar die ingezoomde Disney film was nog veel erger.

Ik ga er overigens ook vanuit dat je de begin periode van streaming van Netflix in de VS bedoelt. Ik ben vanaf dag 1 lid toen het officieel in Nederland kwam en had maar weinig klachten.

Gamertag: FinrazielNL

• Caelorum
Disney+ is volgens mij veel harder gegroeid dan ze hadden voorzien. Natuurlijk mag je beter verwachten, maar het werkt nagenoeg probleemloos en dat is al een wonder IMO...

En nee ik bedoelde toen Netflix net een streaming service was in Nederland.

Maar het is allemaal niet zo makkelijk. Amazon Prime had ook issues in het begin. Net als HBO. Er is gewoon een leercurve en elk van die tv's is ook gewoon weer net wat anders waardoor een issue zo ontstaat.

Eigenlijk vind ik het zelf het belangrijkste dat je makkelijk issues kan melden en dat deze snel worden opgelost. Want dat er problemen zijn en nog gaan komen is een gegeven. Daaevoor zijn ze eigenlijk nog te kort in de markt met een platform als dit.

• Caelorum
Finraziel schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:54:
[...]
Je kunt de begin periode van Netflix niet vergelijken met die van Disney nu... Netflix was een véél kleiner bedrijf en was aan het pionieren. Disney kan in principe nu gewoon bij de vele concurrenten kijken wat wel en niet werkt. [...]
Je kan niet zomaar in de broncode van je concurrent kijken hoe je om moet gaan met bepaalde issues rondom ondertiteling bijv. En al zou je het kunnen dan mag het niet en is het vaak niet eens 1 op 1 overdraagbaar.
Bovendien is het internet enorm veel beter nu en zijn de diverse tv fabrikanten ook veel meer open voor apps en zijn de ecosystemen daarvan enigszins volwassen geworden.
en moet je ook ineens 8 platformen/os ondersteunen in plaats van rustig erin groeien met 2 of 3.
Disney zou er gewoon een zak geld tegenaan kunnen gooien en dan kun je echt wel in een jaartje fatsoenlijke apps uitbrengen hoor (had ook zelfs voor release gewoon moeten kunnen maar dan kom je natuurlijk nog wel wat bugs tegen als het eenmaal door miljoenen mensen gebruikt wordt). [...]
dat laatste is denk ik precies waar ze tegenaan lopen. Zelf heb ik in ieder geval nog maar 1x eerder een probleem gehad op WebOS. Vrij netjes voor een nieuwe dienst toch?
Nee, het heeft gewoon geen prioriteit voor ze want mensen willen hun content toch wel.[...]
Dat valt denk ik nog wel vies tegen. Ze zijn nog niet de grootste, maar de 3e partij. Ik denk wel dat het platform veel harder is gegroeid dan ze aanvankelijk hadden gepland, mede door Covid en nu achter de feiten aan hobbelen. Dat heb je alleen niet zomaar opgelost met een bak geld. In tegenstelling tot wat bedrijven en managers je graag laten geloven kan je de ontwikkeling maar deels versnellen met meer geld. Op een gegeven moment gaat meer geld juist tegen je werken. Genoeg excessen van gezien in softwareprojecten.
[...]
Ik ga er overigens ook vanuit dat je de begin periode van streaming van Netflix in de VS bedoelt. Ik ben vanaf dag 1 lid toen het officieel in Nederland kwam en had maar weinig klachten.
Dat is ook n=1. Wij liepen wel tegen issues aan, maar met disney+ dan weer niet.

Disney heeft overigens nog een ander probleem. Net voor corona hadden ze nog even een 80 miljard uitgegeven voor Fox. Vervolgens maakten ze voor de eerste keer in een laaaaamge tijd verlies.
Dus de druk op disney+ zal wel enorm zijn geworden: groeien en alle content van Star en Star Wars en Marvel opnemen in de applicatie. Vermoed dat dat stiekem ook nog wel wat impact heeft gehad.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Vanaf vandaag is Free Guy beschikbaar op Disney+, mooie verrassing! Kwam er toevallig achter: https://gostreaming.nl/fr...disney-plus-in-nederland/.

Overigens herken ik me niet in een instabiele Disney+ app, in de opstartperiode wat inconsistenties tussen de TV, Android en Android TV app maar dat is allemaal opgelost. Gebruik het regelmatig op Android TV en ook op Android. Werkt perfect bij ons! Beter dan de app van Videoland...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjan90 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:25:
Vanaf vandaag is Free Guy beschikbaar op Disney+, mooie verrassing! Kwam er toevallig achter: https://gostreaming.nl/fr...disney-plus-in-nederland/.

Overigens herken ik me niet in een instabiele Disney+ app, in de opstartperiode wat inconsistenties tussen de TV, Android en Android TV app maar dat is allemaal opgelost. Gebruik het regelmatig op Android TV en ook op Android. Werkt perfect bij ons! Beter dan de app van Videoland...
Mijn enige ervaring met de WebOS app (GX) was geen prettige, klapte er keer op keer uit tijdens een oppasavondje. Normaal gebruik ik de Android TV versie en die had ik net daarvoor ook gebruikt, wilde graag de film vervolgen op het andere adres, maar dat lukte dus voor geen meter. Ook ander Disney media wilde maar niet.

Mogelijk een tijdelijk probleem, maar mijn zoon (eigenaar GX), zei later dat hij het ook regelmatig meemaakte met de Disney app. Leek (lijkt?), dus geen tijdelijk iets te zijn. Met de Android TV versie heb ik zegge en schrijven nul problemen. Afkloppen dan maar ;)

Testing, one, two ...

• meesje
Op 29 december verschijnt de serie The Book of Boba Fett.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[...]
Disney zou er gewoon een zak geld tegenaan kunnen gooien en dan kun je echt wel in een jaartje fatsoenlijke apps uitbrengen hoor [...]
Zo werkt dat ook niet helemaal natuurlijk. Dat is zoiets van dat je met 9 zwangere vrouwen na 1 maand een baby krijgt.
Nee, het heeft gewoon geen prioriteit voor ze want mensen willen hun content toch wel.
Rotte apps kan Disney zich zeker niet veroorloven in deze tijden. Dat is allemaal slecht voor de (social) media, PR en marketing; dat schrikt klanten af. Ik denk dat ze wel hun best doen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-04 12:29

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb hem dit weekend gezien. Ik gebruik de app op Tizen (Samsung tv).

LinkedIn WoT Cash Converter

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
Fireshade schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:22:
[...]

Zo werkt dat ook niet helemaal natuurlijk. Dat is zoiets van dat je met 9 zwangere vrouwen na 1 maand een baby krijgt.

[...]

Rotte apps kan Disney zich zeker niet veroorloven in deze tijden. Dat is allemaal slecht voor de (social) media, PR en marketing; dat schrikt klanten af. Ik denk dat ze wel hun best doen.
Een jaar sinds de dienst uitgekomen is en dan ook nog de tijd er voor toen ze al wisten dat het uit ging komen (minstens ook een jaar schat ik)... Vind het wat flauw om dan met het 9 vrouwen voorbeeld te komen.
Ik geloof er niks van dat ze het niet beter zouden kunnen doen.

En ik zeg ook niet dat het nu onwerkbaar slecht is, ik ben ook nog steeds klant (ook omdat mijn moeder nu mijn account ook gebruikt en zij er graag naar kijkt). Maar het zou zeker beter kunnen.

Gamertag: FinrazielNL

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:44
[...]

Je kunt de begin periode van Netflix niet vergelijken met die van Disney nu... Netflix was een véél kleiner bedrijf en was aan het pionieren. Disney kan in principe nu gewoon bij de vele concurrenten kijken wat wel en niet werkt. Bovendien is het internet enorm veel beter nu en zijn de diverse tv fabrikanten ook veel meer open voor apps en zijn de ecosystemen daarvan enigszins volwassen geworden.

Disney zou er gewoon een zak geld tegenaan kunnen gooien en dan kun je echt wel in een jaartje fatsoenlijke apps uitbrengen hoor (had ook zelfs voor release gewoon moeten kunnen maar dan kom je natuurlijk nog wel wat bugs tegen als het eenmaal door miljoenen mensen gebruikt wordt). Nee, het heeft gewoon geen prioriteit voor ze want mensen willen hun content toch wel.

Laatst ook een film op mijn pc met ultrawide monitor gekeken, maar dat ondersteunt Disney niet... Je hebt dan aan alle kanten dikke zwarte balken, alsof het 25 jaar geleden is en je weer naar een postzegel filmpje op een website zit te kijken. Dat kun je dan hooguit weer oplossen met een plugin die inzoomt, maar de resulterende kwaliteit is om te huilen. Netflix ziet er ook bagger uit op pc (om een of andere reden krijg ik de hoge kwaliteit nooit aan de praat, ook niet in Edge, en ja ik heb hdcp), maar die ingezoomde Disney film was nog veel erger.

De punten die je hier aanhaalt zijn toch voor een groot deel geen bugs maar vooral lastigheidjes? Denk je eens in wat het kost om allerlei systemen, platformen en apparaten te moeten ondersteunen? Er is een rede dat Disney waarschijnlijk die ultra-wide niet ondersteund ( hint: aantal mensen die dat daadwerkelijk gebruiken) of dat de app op Tv os versie x niet goed (meer) werkt.

Strava, Twitter

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-04 13:04
devilsnight schreef op zondag 26 september 2021 @ 23:33:

Toch apart, want ik ging gister op mijn Samsung TV sinds lange tijd weer eens naar Disney en had exact hetzelfde probleem.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-03 11:09
Pagina van oktober staat online maar de lijst zelf nog niet: https://disney.nl/alles-w...sney-plus-verschijnt-2021

In een email staat wel dat Reservation Dogs, Maximilan en Godfather of Harlem op 13 oktober verschijnen. White House Farm en American Horror Story S10 verschijnen op 20 oktober en What We Do In The Shadows verschijnt op 27 oktober.

[Voor 58% gewijzigd door VirinR op 04-10-2021 18:07]

• devilsnight
Arjant2 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:36:
[...]

Toch apart, want ik ging gister op mijn Samsung TV sinds lange tijd weer eens naar Disney en had exact hetzelfde probleem.
Rare issue he.

Op de Xbox app heb ik er geen problemen mee echter.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

devilsnight schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:03:
[...]

Rare issue he.

Op de Xbox app heb ik er geen problemen mee echter.
Hier ook geen problemen op Xbox, en ook niet op een Android TV.
Het lijkt vooral voor te komen op LG WebOS en misschien Samsung Tizen OS. Zijn er nog meer Samsung tv-eigenaren die dat beeld kunnen bevestigen/ontkrachten?

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Leuke film inderdaad zo tussendoor. En uit 2021 nog wel.
En Battle Angel Alita is nu ook te zien - nog iets wat ik van mijn backlog af kan strepen :)
https://gostreaming.nl/al...t-op-disney-plus-te-zien/

[Voor 11% gewijzigd door Fireshade op 05-10-2021 16:07]

• meesje
Black Widow is per vandaag toegevoegd. Was dit niet ooit zo’n VIP film?

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51

Robtimus

me Robtimus no like you

Klopt. Dit is geloof ik de derde film (na Mulan en Cruella) die eerst Premier Access is, dan even verdwijnt, en dan voor alle abonnees beschikbaar is.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:13
Fireshade schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:03:
[...]

Leuke film inderdaad zo tussendoor. En uit 2021 nog wel.
En Battle Angel Alita is nu ook te zien - nog iets wat ik van mijn backlog af kan strepen :)
https://gostreaming.nl/al...t-op-disney-plus-te-zien/
Als we nu met z'n allen Battle Angel Alita gaan kijken dan krijgen we misschien ooit nog eens de sequel.

Ik heb zelf vanochtend Star Wars Visions afgekeken. Wel mooi om te zien dat vrijwel iedereen betere Star Wars verhalen kan maken dan de prutsers die achter de laatste drie films zaten. Stiekem vond ik de super over-the-top aflevering van Studio Trigger nog het leukste.
spoiler:
Fantastisch die Hyperspace lightsaber aanval terwijl de hoofdpersoon op de neus van een X-wing staat!

Edit - en dan vergeten m'n audio van Japans af te halen voor What If... :')

[Voor 4% gewijzigd door ErikT738 op 06-10-2021 14:30]

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-04 12:35

Gotiniens

Fairly odd Tim

Fireshade schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:55:
[...]

Hier ook geen problemen op Xbox, en ook niet op een Android TV.
Het lijkt vooral voor te komen op LG WebOS en misschien Samsung Tizen OS. Zijn er nog meer Samsung tv-eigenaren die dat beeld kunnen bevestigen/ontkrachten?
Ik heb het ook op mijn C8(?, misschien 9)

• VirinR
Gotiniens schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:17:
[...]

Ik heb het ook op mijn C8(?, misschien 9)
Op de slaapkamer TV (een LG 55SK8500) heb ik het ondertitelprobleem ook. Elke keer moet ik naar dat menu, weer een andere taal kiezen om vervolgens weer Nederlands te kiezen en dan pas is de ondertiteling zichtbaar.

Op de Apple TV in de woonkamer is de ondertiteling direct zichtbaar. Vroeger geen problemen gehad met de LG app maar nu dus wel.

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
Kreeg net een mail van Disney+

Ook Disney gooit de prijs omhoog. Van 6.99 naar 8.99

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04:30
Dancis schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:07:

Gelukkig heb ik een jaar abonnement afgesloten, langzaam aan gaan ze Netflix achterna en dat is niet goed voor ons.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:31
Dancis schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:07:

Dat is al ouder nieuws: nieuws: Disney+ wordt in februari 2 euro per maand duurder door toevoeging St...
Waarschijnlijk treft het je nu pas omdat je een jaarabonnement hebt.

• Dancis
Lizard schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 02:12:
[...]

Dat is al ouder nieuws: nieuws: Disney+ wordt in februari 2 euro per maand duurder door toevoeging St...
Nee hoor betaal al vanaf het begin 6.99 per maand en nooit geen jaar abonnement gehad.

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lizard schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 02:12:
[...]

Zelf heb ik toen geen verhoging gehad en ik betaal nog altijd 6,99 per maand. Dit staat in de mail die vandaag gestuurd is. Ik vermoed dat Dancis dezelfde mail gehad heeft.
Als je een actief Disney+-abonnement hebt, wordt vanaf de eerste betaaldatum op of na 3 november 2021 de nieuwe maandelijkse prijs van € 8,99 in rekening gebracht voor je Disney+-abonnement.

• Dancis
purge schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 02:48:
[...]

Zelf heb ik toen geen verhoging gehad en ik betaal nog altijd 6,99 per maand. Dit staat in de mail die vandaag gestuurd is. Ik vermoed dat Dancis dezelfde mail gehad heeft.

[...]
Klopt helemaal :9

• Caelorum
Hetzelfde hier. Het was bij mij al bekend, maar zag het nog niet op de rekening terug.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
VirinR schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:49:
[...]

Op de slaapkamer TV (een LG 55SK8500) heb ik het ondertitelprobleem ook. Elke keer moet ik naar dat menu, weer een andere taal kiezen om vervolgens weer Nederlands te kiezen en dan pas is de ondertiteling zichtbaar.

Op de Apple TV in de woonkamer is de ondertiteling direct zichtbaar. Vroeger geen problemen gehad met de LG app maar nu dus wel.
RETE irritant, ook hier op mijn C7. Heb inmiddels zelfs al gedeeltes in het Duits gekeken, omdat ik te lui was en dit de eerste ondertiteling was _O-

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Opnieuw heel laat, maar toch nog een overzicht van alle nieuwe content voor deze maand (oktober)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• cbr600f4i
  • Laatst online: 30-03 22:13
Arjantje72 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 00:10:
[...]

Gelukkig heb ik een jaar abonnement afgesloten, langzaam aan gaan ze Netflix achterna en dat is niet goed voor ons.
Ik draai het gewoon om, prijsverhoging is einde abonnement, scheelt mij weer 8,99. Misschien is het mijn leeftijd, tegen de 50, maar ik vind de series en films tegenwoordig niet zo bijzonder, heb volgens mij alles al gezien. Het hangt tegenwoordig allemaal vast aan special effects, cgi en ongeloofwaardige 'stunts'. Over woke zal ik maar niet beginnen, dan kan ik alle abonnementen wel eindigen. Oh, en een Disney die Deadpool zover censureert dat een woordgrapje al niet meer kan maar geweld blijkbaar wel, I'm done.

[Voor 5% gewijzigd door cbr600f4i op 14-10-2021 16:44]

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 18:22
cbr600f4i schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:43:
Misschien is het mijn leeftijd, tegen de 50, maar ik vind de series en films tegenwoordig niet zo bijzonder, heb volgens mij alles al gezien. Het hangt tegenwoordig allemaal vast aan special effects, cgi en ongeloofwaardige 'stunts'. Over woke zal ik maar niet beginnen, dan kan ik alle abonnementen wel eindigen. Oh, en een Disney die Deadpool zover censureert dat een woordgrapje al niet meer kan maar geweld blijkbaar wel, I'm done.
Heeft niets met je leeftijd te maken, eerder met je pH waarde. :+

Ik ben recentelijk door Star Wars Visions heen gegaan. Het is overduidelijk dat het nooit aansluiting zal vinden bij die hard, OG trilogy fanaten. Ik heb er echter van genoten. Veel afleveringen waren leuk, sommige afleveringen waren goed. Er waren afleveringen die meer naar anime tropes leunden, en er waren afleveringen waarvan het verhaal en de karakters zo in het bestaande Star Wars 'canon' universum zouden passen. Qua dat zat er voor iedere gematigde fan wel iets leuks in. Was een goed initiatief van Disney. Voor elk van de films in de sequel trilogy heb ik liever een seizoen Visions waar pareltjes tussen zitten (en misschien een kans op een (canon?) vervolg...?).

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ah bedankt! Ik zie hier alvast naar uit :)
- What Lies Beneath (Star)
- Glass (Star)

----

Nieuwe kerstserie op Disney+ eind dit jaar:
YouTube: “Change of Plans” | Marvel Studios’ Hawkeye | Disney+

[Voor 19% gewijzigd door Fireshade op 15-10-2021 16:40]

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:00
(Eer)Gisteren stond op Twitter dat de 4e episode van Marvel Assembled online is gekomen (over Black Widow). Kan iemand anders die wel zien? Bij mij zijn alleen de eerste 3 afleveringen zichtbaar, zou het dan alleen in de US beschikbaar zijn?
https://twitter.com/marvel/status/1450884525484122118?s=21

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

raiders schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:36:
(Eer)Gisteren stond op Twitter dat de 4e episode van Marvel Assembled online is gekomen (over Black Widow). Kan iemand anders die wel zien? Bij mij zijn alleen de eerste 3 afleveringen zichtbaar, zou het dan alleen in de US beschikbaar zijn?
https://twitter.com/marvel/status/1450884525484122118?s=21
Hier ook alleen de eerste drie. De cover foto van Marvel Assembled is wel een set foto van Black Widow.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• devilsnight
En nu na een hele lading aan Marvel series gekeken te hebben op de Disney Plus Xbox app werken de subtitles nu automatisch wel via de LG C9 app.

Bizar, maar fine with me! :)

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:00
Spike_wolf schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:42:
[...]

Hier ook alleen de eerste drie. De cover foto van Marvel Assembled is wel een set foto van Black Widow.
In de US kun je hem blijkbaar wel zien. Ik dacht dat alles van Marvel sowieso overal beschikbaar zou komen omdat het van Disney zelf is. Maar het zou vast wel iets raars zijn met bioscoop rechten of zoiets :|

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Spike_wolf

Spike_wolf

raiders schreef op zondag 24 oktober 2021 @ 16:55:
[...]

In de US kun je hem blijkbaar wel zien. Ik dacht dat alles van Marvel sowieso overal beschikbaar zou komen omdat het van Disney zelf is. Maar het zou vast wel iets raars zijn met bioscoop rechten of zoiets :|
Ja, vreemd. Dit soort shows komen over het algemeen overal gelijktijdig uit.
Via een VPN krijg ik die aflevering wel te zien, grappig genoeg ook gewoon met een Nederlandse beschrijving. Zonder VPN verdwijnt die aflevering weer.

Ik zou wel zweren dat ik vrijdag of gisteren een twee van DinseyPlusNL voorbij zag komen dat deze beschikbaar was, maar die kan ik niet vinden. Maar het kan zijn dat ik die tweet over de film zelf voorbij zag komen en er vanuit ging dat het voor Assembled was.

[Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 24-10-2021 19:13]

Humankind… be both.

• Spike_wolf

Spike_wolf

De What if... aflevering van Marvel Studios Assembled het hetzelfde. Wel in de VS beschikbaar, niet in (het overgrote deel van?) de rest van de wereld -O-

Humankind… be both.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

devilsnight schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 11:44:
En nu na een hele lading aan Marvel series gekeken te hebben op de Disney Plus Xbox app werken de subtitles nu automatisch wel via de LG C9 app.

Bizar, maar fine with me! :)
Moet je die hele lading weer opnieuw kijken? :o

• meesje
Zin in!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-03 13:51
Ik was op vakantie vorige week, en zat in een landal park in Drente. Ik had mijn firestick mee voor als de kinderen disney+ wouden kijken indien er een druilerige dag was.

Ik kreeg bij het aanzetten van een film of serie uiteindelijk een foutmelding 39... dus uiteindelijk maar via de chat een melding gemaakt. De mevrouw gaf aan dat Disney+ recent een aanpassing had gedaan aan apparaten die ondersteund werden.

Uiteindelijk na veel wachten en daarna een herinstallatie van de app heb ik het wel weer werkend gekregen op de firestick. Echter op mijn Oneplus 6 heb ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Hebben meer mensen hier last van?

• The Zep Man
caspar M schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:49:
Hebben meer mensen hier last van?
Op verschillende Shield TV's (Android TV) hier geen last van gehad.

• devilsnight
Nu ik de laatste tijd echt regelmatig Disney Plus gebruik om alle MCU films opnieuw te kijken merk ik wel hoe inconsistent het geluid is. Ik heb een OLED C9 waarvan ik het voor tv geluid heel erg goed vind klinken met Netflix, Xbox, YouTube en met de volume slider op 10 is het eigenlijk al hard zat.

Met Disney Plus app om een of andere reden is volume op 10 bizar zacht, dus ik zet het naar 20 of hoger en het valt me op dat het ene moment in films de stemmen luid klinken en dan ineens zacht. Op de Xbox Disney Plus app is het iets beter, maar daarmee is het wel gezegd. Action scènes klinken echt veel te zacht ook.

• The Zep Man
devilsnight schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:11:
Met Disney Plus app om een of andere reden is volume op 10 bizar zacht, dus ik zet het naar 20 of hoger en het valt me op dat het ene moment in films de stemmen luid klinken en dan ineens zacht. Op de Xbox Disney Plus app is het iets beter, maar daarmee is het wel gezegd. Action scènes klinken echt veel te zacht ook.
Dat heeft mogelijk te maken met welke geluidsstream door welke app ondersteund wordt en de speakeropstelling waar het apparaat op is aangesloten. Soms zijn er meerdere streams, die anders gemixt zijn.

In een opstelling met een aparte middenspeaker en een 5.1 stream is geluid vaak beter gebalanceerd/te balanceren, want dialoog gaat veelal via het middenkanaal. Met 'slechts' stereo ligt het eraan hoe het geluid is gemixt door de studio. Vaak is dit... teleurstellend (dialoog te zacht, omgevingsgeluid te hard).

[Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 02-11-2021 14:21]

• devilsnight
The Zep Man schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:21:
[...]
Dat heeft mogelijk te maken met welke geluidsstream door welke app ondersteund wordt en de speakeropstelling waar het apparaat op is aangesloten. Soms zijn er meerdere streams, die anders gemixt zijn.

In een opstelling met een aparte middenspeaker en een 5.1 stream is geluid vaak beter gebalanceerd/te balanceren, want dialoog gaat veelal via het middenkanaal. Met 'slechts' stereo ligt het eraan hoe het geluid is gemixt door de studio. Vaak is dit... teleurstellend (dialoog te zacht, omgevingsgeluid te hard).
Duidelijk. Dus met een receiver en speakers zou het probleem er wellicht niet zijn. Dan moet ik zeggen dat best veel MCU films dit helaas hebben, ik zal eens wat andere content afspelen vandaag, het eens testen. Met Netflix en YouTube heb ik er geen last van. Zal ook Prime eens testen.

• Caelorum
Check ook of je andere streams kan gebruiken.Soms kan je bijv. met een stereo-opstelling nog steeds kiezen voor 5.1 en dat de tv of receiver het voor je downmixed. Dat geeft af en toe een betere "leesbaarheid" van dialogen dan de door de studio gemixte stream. Komt doordat tegenwoordig alles "realistisch" moet zijn en dan krijg je dit soort mooie reeksen van films: https://www.slashfilm.com...opher-nolan-sound-mixing/
En dat is al erg in de "fatsoenlijk" gemixte 5.1 of 7.3 of 12.honderduizen kanaals-opstellingen, maar als ze dat dan ook nog eens gaan downmixen wordt het echt compleet onverstaanbaar.

[Voor 17% gewijzigd door Caelorum op 02-11-2021 15:44]

• devilsnight
Caelorum schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:43:
Check ook of je andere streams kan gebruiken.Soms kan je bijv. met een stereo-opstelling nog steeds kiezen voor 5.1 en dat de tv of receiver het voor je downmixed. Dat geeft af en toe een betere "leesbaarheid" van dialogen dan de door de studio gemixte stream. Komt doordat tegenwoordig alles "realistisch" moet zijn en dan krijg je dit soort mooie reeksen van films: https://www.slashfilm.com...opher-nolan-sound-mixing/
En dat is al erg in de "fatsoenlijk" gemixte 5.1 of 7.3 of 12.honderduizen kanaals-opstellingen, maar als ze dat dan ook nog eens gaan downmixen wordt het echt compleet onverstaanbaar.
Net gecheckt in de app op de tv bij audio tijdens een film, helaas kan ik niks anders kiezen. Dus voor tv audio only is het niet al te best. Nou ja, niks aan te doen.

• VirinR
Hoewel de volledige lijst van november nog op zich laat wachten, heeft Variety al wel meer details bekend gemaakt over Disney+ Day:
Disney Plus Content Premieres

Content that will debut Nov. 12 on the streamer will include:
  • Documentary feature “The Making of Happier than Ever: A Love Letter to Los Angeles” about Billie Eilish’s recent Disney Plus concert special
  • “Marvel Assembled: The Making of Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings,” a documentary special chronicling the creation of the recent Marvel Studios’ theatrical release
  • “Marvel Studios Legends: Hawkeye,” an episode that revisits all of Hawkeye’s epic moments from the MCU in preparation for the upcoming Disney Plus original series
  • “Enchanted,” the 2007 live-action/animated musical fantasy rom-com movie starring Amy Adams and Patrick Dempsey
  • “Spin,” a Disney Channel original movie in which Rhea, an Indian American teen, discovers her passion for creating DJ mixes that blend her South Asian culture and the world around her
  • All episodes of “Fancy Nancy” Season 3, which will launch day-and-date with the series premiere on Disney Junior
  • Disney Plus on Nov. 12 will premiere specials from Pixar Animation Studios at 8 a.m. PT and from Marvel Studios at 8:45 a.m. PT, along with other “surprise sneak peeks”
  • Those join other movies and TV shows debuting Nov. 12 on Disney Plus, as previously announced: “Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings,” “Jungle Cruise,” “Home Sweet Home Alone,” “Olaf Presents,” “Frozen Fever,” “Paperman,” “The Ballad of Nessie,” “Feast,” “Get a Horse!,” “The Little Matchgirl,” “Tick Tock Tale,” “Tangled Ever After,” “Ciao Alberto,” “The Simpsons in Plusaversary!,” “The World According to Jeff Goldblum,” “Under the Helmet: The Legacy of Boba Fett,” “Marvel Studios’ 2021 Disney+ Day Special,” “Entrelazados,” and in international markets, “Dopesick” (available in the U.S. on Hulu).
Social Media
  • On Friday, Nov. 12, starting at 6 a.m. PT, fans can follow along with @DisneyPlus on Twitter, Facebook and Instagram for first looks, new trailers, exclusive clips and appearances from Disney Plus creators and stars for upcoming content from Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, and in select international territories, Star.
  • Disney Plus also has launched an official TikTok account, which will feature unique short-form content with the streaming service’s stories, brands and characters.
Movie Theaters
  • From Nov. 12-14, more than 200 AMC Theatres locations will have four daily surprise screenings of Disney movies, with tickets priced at $5 each. Each movie will feature a “surprise short” — and guests won’t know which movie is being shown until the screening begins. Theatergoers also will receive a free Disney Plus poster and a special concession offer with their ticket purchase. A list of participating AMC locations can be found at this link.
Theme Parks
  • Disney Plus subscribers with a valid ticket or pass and theme park reservation on Nov. 12 will get special benefits across Disney theme parks.
  • Disney Plus subscribers can enter the Walt Disney World Resort and Disneyland Resort 30 minutes before the parks open.
  • Disney’s Hollywood Studios at Walt Disney World Resort and Disneyland Park will roll out the blue carpet for guests with character moments, photo opportunities and more. Subscribers will also enjoy complimentary Disney PhotoPass photo downloads taken at select locations.
  • Disneyland Paris also will roll out the blue carpet at Walt Disney Studios with special character appearances and photo opportunities throughout the day. The park will extend its operating hours by 30 minutes as the Tower of Terror lights up the night in Disney Plus blue.
Ecommerce
  • ShopDisney will offer free shipping in the U.S. and Europe from Nov. 12-14 to Disney Plus customers. Also starting Monday in the U.S., for a limited time the online store will roll out new customizable products from Disney, Pixar, Star Wars, and Marvel including T-shirts for kids and adults from “Raya and the Last Dragon,” “Luca,” “Star Wars: The Bad Batch” and “Loki.”
  • Disney teamed with VeVe, a mobile-first digital collectible platform, to launch a series of “Golden Moments” NFTs (non-fungible tokens) featuring characters from its content franchises. Fans can purchase digital golden statues inspired by stories from Disney, Pixar, Marvel, Star Wars and the Simpsons. New digital collectibles were available daily starting Sunday (Nov. 7) and culminate on Disney Plus Day with a special “ultra-rare digital collectible.”
  • Disney Publishing Worldwide will offer select ebooks from Nov. 8-17 for 99 cents, including titles for “Loki,” “High School Musical: The Musical: The Series” and “The Mandalorian.”
  • Funko is offering 10% off Disney Plus products from Nov. 12-14 on Funko.com and in its two retail locations (in Everett, Wash., and Funko Hollywood in L.A.). Customers can use promo code DISNEYPLUSDAY on funko.com (with some exclusions). Star Wars fans can also head to BringHometheBounty.com at 6 a.m. PT on Nov. 12 for exclusive reveals of new Star Wars Funko Pop! bobbleheads.
  • WizKids is offering 5% off Disney products and a Marvel gift with purchases made Nov. 8-14 using promo code DISNEYPLUSDAY (exclusions apply).
  • Target will host in-store activations Nov. 12-14 in almost 800 stores across the U.S. featuring special giveaways.
TV Networks
  • Promos airing on Disney-owned networks will feature Anthony Anderson and his mother Doris Hancox (“To Tell The Truth”), Kelly Ripa (“Live! with Kelly & Ryan”) and Jesse James Keitel (Big Sky) on ABC; Yara Shahidi and Trevor Jackson (“Grown-ish”) on Freeform; Peyton Manning (ESPN+ Peyton’s Places) with his daughter Mosley along with NBA stars Brook & Robin Lopez on ESPN; Albert Lin (“Lost Cities with Albert Lin”) and Bear Grylls (“Running Wild With Bear Grylls”) on National Geographic; Sarah Paulson (“American Horror Story”) on FX; and Kat Dennings (“Dollface”) and Tamera Mowry-Housley (“Baker’s Dozen”) on Hulu.
  • ESPN’s “Monday Night Football” and “Monday Night Countdown” on Nov. 8 will air exclusive Disney Plus original spots
  • “Jeopardy!” on Friday, Nov. 12, will feature a Disney Plus category
  • Special Disney Plus Day integrations and in-show mentions will appear in this week’s “Dancing With The Stars,” “General Hospital,” “Live With Kelly and Ryan,” “Wheel of Fortune,” the “Tamron Hall” show, “The View,” “Jimmy Kimmel Live,” “Stephen A’s World,” “NFL Live,” “NBA Today” and “SportsNation.”
  • ABC’s owned TV stations will air original programming dedicated to Disney Plus Day. That will include special episodes of “Localish” and “On The Red Carpet.”
  • ABC’s “Good Morning America” will be live from Times Square on Nov. 12 with special guests from Disney Plus shows and will feature celebrations at Disneyland Resort and Walt Disney World Resort.
  • In addition, the company is launching Disney Plus pop-ups in cities around the world featuring characters from the service’s marquee brands. Those kick off in New York City on Nov. 8 and will include activations in Nashville, Tenn., on Nov. 10, and in L.A. on Nov. 12.
De aanbieding van 1,99 staat al online op de Disney+ website. Geen idee of deze ook te verkrijgen is via de App Store en Google Play Store. Hopelijk krijgen we dan ook de laatste twee Marvel Studios Assembled afleveringen (Black Widow en What If), anders blijven we achterlopen.
Wel interessant dat de Pixar en Marvel specials pas om 17.00 en 17.45 Nederlandse tijd uitkomen en niet om het gebruikelijke 9 uur. Hopelijk

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12-2022
Wat een allemachtige slechte beeldkwaliteit tov netflix in Dolby Vision. Amazon prime ook al zo slecht. Kan er dan ook niet naar kijken. Onbegrijpelijk. Zwarte balken zijn dan ook nog eens super dik. totaal onnodig.

• _jero_813
  • Laatst online: 00:55
devilsnight schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:11:
Nu ik de laatste tijd echt regelmatig Disney Plus gebruik om alle MCU films opnieuw te kijken merk ik wel hoe inconsistent het geluid is. Ik heb een OLED C9 waarvan ik het voor tv geluid heel erg goed vind klinken met Netflix, Xbox, YouTube en met de volume slider op 10 is het eigenlijk al hard zat.

Ik heb geen disney plus maar misschien heb je hier iets aan. Met gewoon tv kijken vind ik het geluid soms ook niet altijd lekker bij mijn LG CX, maar als je bij geluidsinstellingen Dolby Atmos aanzet klinkt alles ineens veel beter en harder. Werkt ook super bij muziek op de tv.

• devilsnight
_jero_813 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:13:
[...]

Ik heb geen disney plus maar misschien heb je hier iets aan. Met gewoon tv kijken vind ik het geluid soms ook niet altijd lekker bij mijn LG CX, maar als je bij geluidsinstellingen Dolby Atmos aanzet klinkt alles ineens veel beter en harder. Werkt ook super bij muziek op de tv.
Ja die heb ik al sinds dag 1 aan staan, maakt zeker een verschil en dan vooral op Xbox. Gebruik jij de standard audio mode of een andere?

Wat ook jammer is, is dat in de TV app ik gewoon subtitle size kan aanpassen, op de Xbox app weer niet. Dus de subs zijn echt onnodig groot op Xbox en juist top met de tv app, zucht.

[Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 10-11-2021 15:06]

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-04 15:49
Kvibe schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:44:
Wat een allemachtige slechte beeldkwaliteit tov netflix in Dolby Vision. Amazon prime ook al zo slecht. Kan er dan ook niet naar kijken. Onbegrijpelijk. Zwarte balken zijn dan ook nog eens super dik. totaal onnodig.
Disney+ is bezig met hun platform klaar te maken voor Imax enhanced.
Op dit moment mist de app 4k ultra Hd opties bij bekende films.
Neem Black widow. Voorheen in 4k uhd beschikbaar. Nu max in HD beschikbaar.
Niet alle apparaten hebben hier last van.
Mijn (oude) Sony tv uit 2017 heeft nog steeds opties als HDR en Dolby Vision.
Mijn (nieuwe) Sony tv uit 2020 mist nu die opties en kan alleen HD.

Als ik de app op mijn Iphone gebruik en cast naar de tv dan heb ik wel de Dolby vision optie
Disney+ versie 2.2.0-rc5

[Voor 5% gewijzigd door kevinmastah2005 op 10-11-2021 16:25]

Sony 55x9505h, Denon x4700h, Klipsch Atmos 7.1.4, Ziggo, Windows 10 Ik weet niet alles maar ik help graag.

• Kvibe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12-2022
kevinmastah2005 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:20:
[...]

Disney+ is bezig met hun platform klaar te maken voor Imax enhanced.
Op dit moment mist de app 4k ultra Hd opties bij bekende films.
Neem Black widow. Voorheen in 4k uhd beschikbaar. Nu max in HD beschikbaar.
Niet alle apparaten hebben hier last van.
Mijn (oude) Sony tv uit 2017 heeft nog steeds opties als HDR en Dolby Vision.
Mijn (nieuwe) Sony tv uit 2020 mist nu die opties en kan alleen HD.

Als ik de app op mijn Iphone gebruik en cast naar de tv dan heb ik wel de Dolby vision optie
Disney+ versie 2.2.0-rc5
naja ik kijk disney+ via apple tv 4k icm lg cx65 en kan gewoon in dolby vision kijken. Maar het is alsnog een wereld van verschil met dolby vision by netflix. Nog buiten de gigantische zwarte balken.
Imax heb ik ook van gehoord, maar dat is alleen voor de marvels heb ik begrepen.

Acties:
  • +8Henk 'm!
  • Pinned

• VirinR
IMAX Enhanced is nu beschikbaar voor 13 MCU-films met HDR en Atmos soundtrack. DTS:X wordt later uitgerold. IMAX Enhanced werkt gelukkig op alle apparaten.
Verder is er nu ook een 'Binnenkort Beschikbaar' sectie op de homepage en op de zoekpagina is er nu een link naar alle collecties die eerder ook beschikbaar waren.

Verder wordt 17.00 begint de Pixar special uitgebracht en om 17.45 wordt de Marvel special uitgebracht.

Edit: De aankondigingen zijn inmiddels in volle gang. Net als de voorgaande Investor Day, zal ik hieronder alle announcements samenvatten. Om de post leesbaar te houden zijn er links naar de videos in plaats van embeds. In de loop van de dag zullen er ongetwijfeld meer aankondingen komen. Alle films hieronder zijn zogeheten Disney+ Originals en komen dus niet in de bioscoop uit.

Edit 2: Een aantal series en films die nog uitgebracht moeten worden hebben al een eigen tegel in de Disney+-app. Daar kan je de trailers en featurettes kijken, zonder de irritante YouTube-reclames.

Disney:
  • Op 28 januari komt de film The Ice Age Adventures of Buck Wild uit.
  • Big Hero 6 krijgt tweede vervolgserie (Big Hero 6: The Series was de eerste serie), genaamd Baymax!. Deze serie begint in de zomer van 2022. In tegenstelling tot Big Hero 6: The Series is Baymax! een volledig 3D-geanimeerde serie gemaakt door de 'grote filmstudio' Walt Disney Animation Studios als eerste TV-serie in plaats van het gebruikelijke Disney Television Animation.
  • Een Cheaper By The Dozen-film reboot, met Gabrielle Union en Zach Braff als ouders, komt in maart 2022 uit.
  • Disenchanted, het vervolg op Enchanted, komt in de herfst van 2022 op Disney+ met Amy Adams, Patrick Dempsey en James Marden die terugkeren uit de eerste film.
  • Een tweede Diary of a Wimpy Kid-animatiefilm voor Disney+ is aangekondigd, met als sub-titel Rodrick Rules.
  • Andy Samberg en John Mulaney zullen te zien zijn in de film Chip 'n Dale Rescue Rangers. De film komt in de lente van 2022 uit.
  • Een nieuwe musicalfilm met Lisa Kudrow en Joshua Bassett genaamd Better Nate Than Never komt in de lente van 2022 uit.
  • Hocus Pocus 2 komt in de herfst van 2022 uit. Sarah Jessica Parker, Bette Midler en Kathy Najimy zullen opnieuw de hoofdrollen spelen.
  • De live-action reboot van Pinokkio met Tom Hanks, Cynthia Erivo and Luke Evans komt in de herfst van 2022 uit
  • De film Sneakerella komt op 18 februari 2022 uit.
  • De animatieserie The Proud Family: Louder and Prouder komt in februari 2022 uit.
  • Seizoen 3 van High School Musical: The Musical: The Series komt in 2022 (en krijgt een Frozen-thema).
  • Een nieuwe live-action serie gebaseerd op The Spiderwick Chronicles is aangekondigd voor Disney+. In 2008 brachten Nickelodeon en Paramount al een live-action film uit.
  • Zootopia+, een korte animatieserie gebaseerd op de gelijknamige film, komt in 2022 uit.
  • In 2023 komt Tiana uit, een vervolgserie op The Princess and The Frog. Concept art staat online.
National Geographic:
  • De docuserie Limitless with Chris Hemsworth komt in 2022 uit.
  • Alle afleveringen van de docuserie Welcome to Earth worden op 8 december 2021 uitgebracht. Gepresenteerd door Will Smith.
  • Natuurserie America The Beautiful wordt in 2022 uitgebracht. Ingesproken door Michael B. Jordan
Lucasfilm
  • De Willow-serie gebaseerd op de film komt in 2022 uit.
  • Star-Wars serie Kenobi komt in 2022 uit met Ewan McGregor en Hayden Christensen in de hoofdrollen.
Pixar
  • Owen Wilson en Larry the Cable Guy zullen opnieuw Lightning McQueen en Mater spelen in de serie Cars on the Road. In 2022 komt de serie uit.
  • Er komen making-of documentaires van Turning Red en Lightyear.
  • In de herfst van 2023 komt de serie Win or Lose uit. Dit wordt dan de eerste Pixar-serie die niet gebaseerd is op eerdere IP.
Marvel
Op Disney+ staat de special live. In deze special is een first-look van Moon Knight, She-Hulk en Ms. Marvel te zien.
  • Moon Knight en She-Hulk komen in 2022 uit
  • Ms. Marvel komt in de zomer van 2022 uit.
  • Ten slotte zijn er 2 nieuwe live-action serie aangekondigd namelijk Agatha: House of Harkness en Echo.
De volgende animatieseries van Marvel Studios zijn aangekondigd (in aanvulling op What If S2 en I Am Groot):
  • Spider-Man: Freshman Year
  • Marvel Zombies
  • X-Men '97 (Wordt in 2023 uitgebracht)
Star
20th Century Studios zal de volgende vier films in 2022 uitbrengen via Star. In de VS komen deze films uit op Hulu.
  • Rosaline
  • The Princess
  • Prey (een nieuwe Predator-film)
  • No Exit[/li]
En dat zijn alle aankondigingen voor zover ik weet. De officiele lijst is ook te vinden op de Disney perspagina: https://dmedmedia.disney....-trailers-disney-plus-day.

[Voor 106% gewijzigd door VirinR op 12-11-2021 18:48]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Spike_wolf schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:25:
De What if... aflevering van Marvel Studios Assembled het hetzelfde. Wel in de VS beschikbaar, niet in (het overgrote deel van?) de rest van de wereld -O-

[Afbeelding]
Oh wow, de Shang-chi ep staat er nu op, de vorige twee slaan ze gewoon over hier :X

Humankind… be both.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:53
VirinR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:55:
IMAX Enhanced is nu beschikbaar voor 13 MCU-films met HDR en Atmos soundtrack. DTS:X wordt later uitgerold. IMAX Enhanced werkt gelukkig op alle apparaten.
Bij mij heb ik dus bij alle MCU films well IMAX enhanced maar zonder HDR. Ook bij de niet IMAX versie geen HDR meer zelfs geen eens meer 4K. Dat er ff lekker voor te gaan zitten(liggen) vanavond want de nieuwe bank staat er ook. 🤪

Zie nu dat ik op Disney+ nergens meer Dolby Vision heb...

[Voor 5% gewijzigd door paragon op 12-11-2021 19:18]

• Arjan90
  • Nu online
Zo, IMAX Enhanced is wel even top zeg, het is gewoon gek dat je zoveel beeld hebt :D Dolby Vision werkt bij mij trouwens nog wel gewoon, evenals Atmos.

Edit: met een Nvidia Shield trouwens, de cilinder versie.

[Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 12-11-2021 23:08]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-04 13:50
Hier op een Philips OLED ook genoten van de IMAX Enhanched, inclusief Dolby Vision en Atmos.
Van weekend gelijk nog paar herbekijken in IMAX thuis....

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
Ondanks dat ik geen Dolby vision heb heb ik ook genoten van IMAX enhanced mogelijkheid. Gisteren Avengers Inifity wars gekeken en het extra beeld wat je erbij krijgt is wel super fijn zeg.

Het enige wat ik jammer vind is dat onder Marvel het nu wel een puinhoop is als je in de Fase volgorde de reeks wilt volgen. De Imax enhanced films hebben namelijk een eigen rijtje.

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• Orangelights23
  • Laatst online: 06:47
Voornamelijk jammer dat het huidige IMAX aanbod helemaal niets is qua wat ik leuk vind. Marvel had ik zelf misschien leuk gevonden toen ik een jaar of 13 was. Gaat vanavond weer star wars kijken. Hopelijk iedere geval binnenkort meer IMAX films die ik leuk vind.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:53
@Miki gewoon het rijtje met de juiste volgorde aanhouden en dan de IMAX versie kiezen.

Krijg als ik cast overigens wel Dolby Vision, maar weer geen IMAX versie. 🤪

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-04 08:54
Indien je geen HDR-enabled scherm hebt of geluidssysteem beperkt IMAX enhanced zich enkel tot minder zwarte balken. Op mijn laptopscherm krijg ik ook IMAX als optie maar dat is niet de volledige ervaring van het label.

De Star Wars sequels hebben maar 1 keer IMAX in The Force Awakens dus denk niet dat ze daar een IMAX enhanced sticker gaan ontvangen.

• dinandus
  • Laatst online: 01-04 13:50
Het IMAX Enhanced is nu alleen nog voor het beeld in gebruik, de bij de Enhached behorende geluidstrack is nog niet beschikbaar, dit zou in een later stadium nog worden toegevoegd is de verwachting.
Disney + wijst op hun eigen info ook erop dat het IMAX Enhanced alleen het beeld betreft.

• Miki
  • Laatst online: 00:19
Hmm Ant and the Wasp lijkt ondanks het label Imax enhanced gewoon ouderwets 16:9 te zijn. De zwarte balken zijn overduidelijk aanwezig, lijkt dus niet met alle content goed te gaan.

Edit: halverwege loopt de film vast en heb ik na opnieuw opstarten van de Disney app wel IMAX Enhanced beeld. Raar…

[Voor 25% gewijzigd door Miki op 15-11-2021 11:06]

Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW |  MacBook Pro 13" 2017 |  MacBook Air 13" 2017 I  iPad 2018 |  iPhone 12 |  TV 2021 4K |  AirPods Pro gen2

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:13
Oké Disney, ik blijf wel kijken...

Doe me dan ook gelijk maar een Spider-Man '94 en een nieuwe Gargoyles.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-04 17:45
Dat IMAX Enhanced is wel érg nice zeg. Gisteravond Shang-Shi gekeken op een 65" OLED, in het pikkedonker en ik kreeg zowaar even een echt bioscoopgevoel.

• conbla
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-04 13:52
*knip*
Dat mag in V&A

[Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 17-11-2021 10:15]

• VirinR
De Black Widow-aflevering van Assembled staat nu (eindelijk) online. Hopelijk duurt het niet lang voordat we de What If-aflevering krijgen, daar ben ik toch het meest benieuwd naar.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het heeft even geduurd, maar de Black Widow aflevering van Marvel Studios Assembled staat nu ook hier online. What If... nog niet.

Humankind… be both.

• Jorco
  • Laatst online: 01-04 10:08
Meer mensen problemen met de Disney app op Apple TV? Geeft aan dat deze bijgewerkt moet worden. Na op 'OK' te hebben geklikt verschijnt er een scherm met 'Binnenkort!' en vervolgens gebeurt er niets.

Edit:
Opgelost

[Voor 4% gewijzigd door Jorco op 17-11-2021 16:37]

PSN ID = Jorco

• VirinR
Solar Opposites heeft een speciale kerst-aflevering die vandaag is uitgebracht (ook hier in NL op Disney+). Bij mij staat 'ie direct bij Verder Kijken en anders bij Seizoen 2 en dan aflevering 9.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Spike_wolf schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:56:
Het heeft even geduurd, maar de Black Widow aflevering van Marvel Studios Assembled staat nu ook hier online. What If... nog niet.
[Afbeelding]
En What if... staat er nu ook bij, hij is compleet. Het blijft een raadsel waarom we buiten de VS zo lang op die twee afleveringen moesten wachten.

Humankind… be both.

• meesje
Spike_wolf schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:45:
[...]

En What if... staat er nu ook bij, hij is compleet. Het blijft een raadsel waarom we buiten de VS zo lang op die twee afleveringen moesten wachten.
Bedoel je afleveringen 8 en 9 van het eerste seizoen? Net gecheckt, maar deze heb ik al een lange tijd geleden gezien.

• Spike_wolf

Spike_wolf

meesje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:44:
[...]

Bedoel je afleveringen 8 en 9 van het eerste seizoen? Net gecheckt, maar deze heb ik al een lange tijd geleden gezien.
Nee, aflevering 5 van Marvel Studios Assembled. De What if... aflevering.
Die staat al weke online in de VS, maar wereldwijd sinds vandaag pas.

Humankind… be both.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Deze al gezien mensen?

Van de beatles staat deel 1 erop.

De trailer vond ik er echt goed uit zien.
YouTube: The Beatles: Get Back | Official Trailer | Disney+

[Voor 10% gewijzigd door Wii4all op 25-11-2021 16:33]

Burp

• New Yorker
  • Niet online
Nog meer tweakers die hier ook last van hebben?
Ik probeer walking dead seizoen 11 aflevering 5 te kijken maar na 8 minuten blijft hij automatisch naar aflevering 6 skippen. Ik heb dit zowel via Microsoft win 10 app als via browser last van.

[Voor 8% gewijzigd door New Yorker op 28-11-2021 09:56]

Weg

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geen last van. Wat ik wel heb is dat de standaard afspeelknop bij Hawkeye standaard aflevering 1 blijft opstarten en het blauwe "gespeeld" balkje onder een thumbnail ook niet opvult. Zelfs als ik netjes de laatste seconden van aflevering 1 afwacht.

Het is een soort groundhog-afspeelknop geworden zo. Ik moet oneindig naar aflevering 1 kijken.

Blijkbaar vinden ze het een goede aflevering :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• BazzH
  • Nu online

BazzH

Kei-goed...

Wel jammer dat ik laatst ineens de app niet meer kon gebruiken. Ze schreven het abo geld elke maand netjes af, maar blijkbaar zijn ze daarmee gestopt en moet ik nu via Google betalen. Moet ik dus elke paar maanden tegoed gaan kopen. Minder handig.

Think smart........ Act stupid........

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

BazzH schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:54:
Wel jammer dat ik laatst ineens de app niet meer kon gebruiken. Ze schreven het abo geld elke maand netjes af, maar blijkbaar zijn ze daarmee gestopt en moet ik nu via Google betalen. Moet ik dus elke paar maanden tegoed gaan kopen. Minder handig.
En wat zei de klantenservice hierover, toen je ze belde?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• BazzH
  • Nu online

BazzH

Kei-goed...

KillerBee schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 07:03:
[...]

En wat zei de klantenservice hierover, toen je ze belde?
Daar heb ik geen tijd voor. Betalen via Google was sneller. Ik moest het account opnieuw activeren en toen was er geen optie voor maandelijks afschrijven meer. Gok er eigenlijk op dat ze er gewoon mee gestopt zijn. De laatste afschrijving was ook eind september.

Think smart........ Act stupid........

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee