• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:16
@BazzH verjeerd gegokt dan want hier loopt de maandelijkse afschrijving gewoon nog.

• Caelorum
Jeeeeh? https://www.filmtotaal.nl/nieuws/86679 -O-
Uit onderzoek van FlixPatrol blijkt dat het idee van VIP-toegang zeer lucratief is geweest.

Disney heeft volgens de site namelijk 933 miljoen dollar verdiend met de verkopen. Dat is behoorlijk wat, maar natuurlijk niet zoveel als Disney in het verleden omzette met films. Vaak waren films van de studio immers goed voor honderden miljoenen dollars aan de box office.

• Nandor
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-02-2022
Heeft er nog iemand dit probleem ? Het laatste nieuwe seizoen van American Dad (15) staat al
meer dan een maand online. Helaas enkel met Franse audio en dito subtitles. Meerdere malen gemeld aan Disney+ support maar ze doen er gewoon niks aan.

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nandor schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:59:
Heeft er nog iemand dit probleem ? Het laatste nieuwe seizoen van American Dad (15) staat al
meer dan een maand online. Helaas enkel met Franse audio en dito subtitles. Meerdere malen gemeld aan Disney+ support maar ze doen er gewoon niks aan.
Net geprobeerd op mijn s21 ultra. En gewoon in het Engels met NL subs.

Welke app gebruik je?

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Nandor
kendo schreef op zondag 5 december 2021 @ 14:26:
[...]

Net geprobeerd op mijn s21 ultra. En gewoon in het Engels met NL subs.

Welke app gebruik je?
Maakt niet uit . App op iOS of gewoon via laptop web browser. Ik kijk wel vanuit België .

• kendo
  • Niet online
Nandor schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:19:
[...]

Maakt niet uit . App op iOS of gewoon via laptop web browser. Ik kijk wel vanuit België .
Ik dan weer vanuit Nederland. Maar staan je profiel instellingen wel goed?

Zowel mijn android app op de telefoon, als mijn 2 chromecast google tv's, geven gewoon de juiste audio en subs.

Ik heb zelfs keuze uit Duits, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees

R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Nandor
kendo schreef op zondag 5 december 2021 @ 22:33:
[...]

Ik dan weer vanuit Nederland. Maar staan je profiel instellingen wel goed?

Zowel mijn android app op de telefoon, als mijn 2 chromecast google tv's, geven gewoon de juiste audio en subs.

Ik heb zelfs keuze uit Duits, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Portugees
Ondertussen heb ik aan een vriend die zelf ook een Disney plus abo heeft gevraagd om dit eens te testen. Blijkt dat hij hetzelfde probleem heeft. Het gaat enkel om het laatste seizoen, de vorige seizoenen kan ik ook gewoon Engels/ Nederlands selecteren.

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:06
Nandor schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:59:
seizoen 15 is bij mij nederlands ondertiteld, maar seizoen 16 is in het frans audio en geen nederlands ondertiteling

vanuit belgie

• kendo
  • Niet online
Dan ligt dat misschien toch aan de regio. Ook seizoenen 16 en 17 zijn bij mij echt engels + nl subs.

• aaronito
kendo schreef op maandag 6 december 2021 @ 12:45:
Dan ligt dat misschien toch aan de regio. Ook seizoenen 16 en 17 zijn bij mij echt engels + nl subs.
seizoen 17 staat er nog niet tussen bij mij

• Nandor
aaronito schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:03:
[...]

seizoen 15 is bij mij nederlands ondertiteld, maar seizoen 16 is in het frans audio en geen nederlands ondertiteling

vanuit belgie
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb me dus gewoon vergist van seizoen 🤦🏻 .Ik bedoelde wel degelijk seizoen 16 ipv 15. Maar bij jou dus ook enkel Frans. Klassiek geval van een Amerikaanse multinational die denkt dat alle Belgen Frans spreken? Ik vind gedubde series alleszins afgrijselijk. Daarstraks nog maar eens gechat met de klantendienst van Disney, met weeral eens de belofte dat ze “het gaan oplossen”.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:06

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Bij mij doet sinds gister de LG app vreemd. Ik kom overal in maar als ik een video start blijft hij laden totdat er een standaard "er was een probleem" melding komt.

Al opnieuw ingelogd, de app er afgegooid maar het helpt niks. Streamen via de browser of Chromecast werkt dan wel zonder problemen.

Meer mensen hier last van?

Edit: oplossing Pendaco in "Het Disney+ topic [streamingdienst]"

[Voor 12% gewijzigd door Pendaco op 16-12-2021 19:46]

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:48
Pendaco schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:56:
Bij mij doet sinds gister de LG app vreemd. Ik kom overal in maar als ik een video start blijft hij laden totdat er een standaard "er was een probleem" melding komt.

Al opnieuw ingelogd, de app er afgegooid maar het helpt niks. Streamen via de browser of Chromecast werkt dan wel zonder problemen.

Ik heb gisteravond nog naar 3 afleveringen van American Horror Story gekeken op mijn LG tv dus ik heb hier geen last van.

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 02-02 13:14

De Disney+ app op de LG tv's heeft volgens mij al sinds de start problemen.. ondertiteling die het via een omweg doet, het enige positieve is nog de beeldkwaliteit, daarom start ik niet mn PlayStation of sluit ik mn Chromecast aan

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

VirinR schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:20:
Ik heb gisteravond nog naar 3 afleveringen van American Horror Story gekeken op mijn LG tv dus ik heb hier geen last van.
Hmm vreemd.
Dundave1909 schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:15:
De Disney+ app op de LG tv's heeft volgens mij al sinds de start problemen.. ondertiteling die het via een omweg doet, het enige positieve is nog de beeldkwaliteit, daarom start ik niet mn PlayStation of sluit ik mn Chromecast aan
Moet zeggen dat ik er nooit zo'n last van had. Maar nu blijft opeens elke stream laden/hangen terwijl er aan de tv of m'n netwerk niks is verandert. Dacht eerst dat ik een update had gemist ofzo maar dat zou die normaal al moeten aangeven als je de app probeert te starten. Als dit langer blijft duren ga ik de helpdesk maar contacten.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:49
Dundave1909 schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:15:
[...]

Ik herken deze problemen ook niet en heb al vanaf het begin Disney+ app op mijn LG tv. Heb meer problemen met de Amazon Video app.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Misschien handig als jullie ook het tv-model en evt. firmware vermelden?
Dan zijn de problemen wat beter te tracken met minder giswerk ;)

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Fireshade schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:39:
[...]

Misschien handig als jullie ook het tv-model en evt. firmware vermelden?
Dan zijn de problemen wat beter te tracken met minder giswerk ;)
Even voor de vorm dan ;)
  • LG OLED55C8PLA (2018)
  • WebOS 4.4.0
  • app v1.10.1
Maar inmiddels de oplossing gevonden. Uitzetten van IPv6 in de wifi instellingen heeft geholpen!

Andere (mogelijke) oplossingen die ik tegenkwam maar bij mij niet werkten:
  • op app uitloggen en/of app opnieuw installeren
  • Alle apps in het recente apps overzicht sluiten (onder het huisje in de app balk)
  • overschakelen naar een andere app en dan Disney+ weer opnieuw starten. Dit helpt bij mij alleen wanneer de app een enkele keer op het startscherm (blauwe scherm) blijft hangen.
  • met een ander netwerk of hotspot op je mobiele telefoon verbinden. Daarna weer verbinden met je eigen netwerk. Niet geprobeerd maar heb het idee dat het vergelijkbaar is met IPv6 uitzetten. Zal nog even testen of het weer werkt als ik IPv6 weer aanzet.

• VirinR
Voor diegenen die geen mail krijgen van Disney, er is een mail uitgezonden met wat er in januari uitkomt. De lijst is verre van volledig maar het geeft een tipje van de sluiter.

5 januari
- The Simpsons S32

12 januari
- Eternals

14 januari
- The Real of Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed The Game

19 januari
- Queens S1
- Family Guy S19

21 januari
- Logan
- Marvel's Hit-Monkey S1

28 januari
- Jojo Rabbit
- The Big Short

Verder zag ik dat er de afgelopen tijd meer recentere series van Disney Television Studios worden toegevoegd. Zo zijn er volledige seizoenen van Dollface, Dave, Godfather of Harlem en Feud: Between Bette and Joan toegevoegd. De eerste drie series werden vorig jaar eerst exclusief uitgebracht via Ziggo (zie deze artikelen van Delagarde: Dollface, Dave S1 en Dave S2, Godfather of Harlem S1 en Godfather of Harlem S2).

De tweede seizoenen van Dave en Godfather of Harlem staan nog niet op Disney+ dus dat is nog een kwestie van wachten. Er is namelijk geen tweede seizoen van Feud en Dollface S2 gaat pas op 11 februari in premiere op Hulu.
Hopelijk betekent dit wel het einde van de 'Ziggo-tijdperk' van deze series (net zoals HBO stopt met het aanbieden van hun series zodat HBO Max gelanceerd kan worden).

Wat betreft een nieuwere serie die we gelijktijdig met de Amerikanen kunnen meekijken: de Hulu-miniserie Pam & Tommy begint 2 februari op Disney+ met drie afleveringen en daarna wekelijks een nieuwe aflevering. Als je de trailer hebt gezien, snap je waarom deze serie allesbehalve Disney schreeuwt ;)

[Voor 16% gewijzigd door VirinR op 27-12-2021 17:05]

• Caelorum
Ach @VirinR, het is meer dan wat ze op https://www.disney.nl/all...sney-plus-verschijnt-2022 hebben geplaatst.

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-02 20:58
Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar Pam & Tommy, nu eerst maar eens beginnen met Boba Fett.
Heb wel het idee dat er steeds meer serieuze volwassen content op disney komt te staan.
Het is nog geen Netflix waar de afgelopen tijd steeds meer bloot te zien is (zoals the witcher), maar het begint wel meer volwassen te worden.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
wolfstein89 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:28:
Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar Pam & Tommy, nu eerst maar eens beginnen met Boba Fett.
Heb wel het idee dat er steeds meer serieuze volwassen content op disney komt te staan.
Het is nog geen Netflix waar de afgelopen tijd steeds meer bloot te zien is (zoals the witcher), maar het begint wel meer volwassen te worden.
Ik heb Boba Fett gisteren gezien maar vond het wel erg tam. Het is alsof het een compleet ander karakter is dan de bounty hunter waartegen specifiek "no disintegrations" moet worden gezegd.

• Caelorum
wolfstein89 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 15:28:
[...]Het is nog geen Netflix waar de afgelopen tijd steeds meer bloot te zien is (zoals the witcher), maar het begint wel meer volwassen te worden.
Geweld kan nog wel, maar verwacht maar geen bloot. Volwassen content op Star is nog tot daar aan toe, maar buiten de US is de content van Star e.d. nu teveel gekoppeld aan de naam van Disney en die zullen ze echt niet willen "besmeuren".

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:31

alienfruit

the alien you never expected

Erg goed begin aan de The Book of Boba Fett. Ik heb er van genoten. Jammer dat het maar een paar afleveringen zijn.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
150 procent lettertype zie ik opeens. Wanneer is dat gekomen. Is er denk ik al een tijdje want ik heb me de afgelopen tijd niet geërgerd aan die lompe dingen wat ik eerder wel vaak deed. :-D

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
In-app aankoop is grandfathered op EUR 69,99 gebleven. Nice :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

JDFS schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 23:49:
In-app aankoop is grandfathered op EUR 69,99 gebleven. Nice :)
? Verkeerd topic ??

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nee, mijn Disney+ jaarabbo staat vast op 70 euro ipv de nieuwe prijs!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Nice, thanks @JDFS! :)

Wat ik heb gedaan is unsubscriben omdat ik niet 90 Euro wilde betalen. Daarna ging ik naar de volgende link (ook te vinden via de account settings op de Disney+ site):
https://play.google.com/store/account/subscriptions

Op die pagina kun je direct "Resubscribe" of "Manage" kiezen.

Als je op "Manage" klikt en dan op "Resubscribe" in het nieuwe venster, dan betaal je 90 Euro.

Als je direct op "Resubscribe" van bovenstaande pagina klikt, dan vraagt Google Play of je wil resubscriben voor 70 Euro en krijg je ook een mailtje met hierin de mededeling dat je 70 Euro gaat betalen.

De vraag is nu alleen of ze ook echt 70 Euro gaan rekenen of dat dit een fout is in Google Play :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
JDFS schreef op zondag 2 januari 2022 @ 00:37:
[...]

Nee, mijn Disney+ jaarabbo staat vast op 70 euro ipv de nieuwe prijs!
Bij mij hetzelfde! Via de Apple App Store werd er in november 70 euro afgeschreven via mijn creditcard voor het jaarabonnement. Ik dacht dat dit een fout was maar blijkbaar niet :D

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik begin het vermoeden te krijgen dat we van Disney geen volledig maand overzicht meer krijgen van alle nieuwe content, omdat er in de afgelopen 3 maanden erg weinig (relatief gezien) is bij gekomen .
Ook deze maand ziet er tot nu toe magertjes uit, vind ik persoonlijk. Alhoewel je er nog steeds zelf moet achter komen wat er allemaal nieuw bij is gekomen (nu alleen nog op woensdag en vrijdag), wat ik eigenlijk toch best arrogant vind van Disney. Informeer je abonnees gewoon netjes over alle nieuwe content!

Ik bemerk al een tijdje dat ik nog maar weinig in m'n watchlist zet, en wat ik er dan wél in zet, kijk ik eigenlijk niet eens :P .

Ik vraag me af of Disney beseft dat HBO Max er zeer waarschijnlijk al snel aankomt, en dat ze toch echt met meer content moeten komen om kijkers tevreden te houden en belangrijker: als abonnee te behouden.

Naast HBO Max is dit jaar nog een belangrijke speler op deze markt onderweg: SkyShowtime.
Ik heb nog een jaarabonnement lopen tot begin december, als het dit jaar niet enorm gaat verbeteren, is het helaas echt bye bye Disney+... ;w

[Voor 12% gewijzigd door KillerBee op 12-01-2022 16:34]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Stukfruit
  • Niet online
@KillerBee: helemaal mee eens. Dat is waarom ik in eerste instantie ook m'n abonnement had opgezegd na de prijsverhoging.

70 Euro voor het huidige aanbod met voornamelijk oud spul, documentaires waar niemand om vraagt en making off's vind ik erg ruim. Het is niet alsof ze de kosten voor "Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen" er nog uit moeten halen.

En zelfs met de redelijk hoge kwaliteit van de Star Wars en Marvel-series is die 70 Euro bijna meer in een jaar dan ik anders zou uitgeven aan hetzelfde werk als dit in filmformaat in de bioscoop zou komen.

• Stukfruit
  • Niet online
Daarnet kreeg ik trouwens een email van Google Play en de Disney+ app dat het maandbedrag alsnog gaat worden opgehoogd van 70 naar 90 Euro.

Niet erg netjes.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er een korting als je xbox ultimate game pass hebt?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:31

alienfruit

the alien you never expected

Goede aflevering van Boba Fett weer. Ze mogen alleen wel wat langer :)

• Caelorum
Farabi schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:54:
is er een korting als je xbox ultimate game pass hebt?
Nee, je krijgt alleen een maand gratis als je nog geen abonnement hebt.

• VirinR
KillerBee schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:32:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat we van Disney geen volledig maand overzicht meer krijgen van alle nieuwe content, omdat er in de afgelopen 3 maanden erg weinig (relatief gezien) is bij gekomen .
Ook deze maand ziet er tot nu toe magertjes uit, vind ik persoonlijk. Alhoewel je er nog steeds zelf moet achter komen wat er allemaal nieuw bij is gekomen (nu alleen nog op woensdag en vrijdag), wat ik eigenlijk toch best arrogant vind van Disney. Informeer je abonnees gewoon netjes over alle nieuwe content!

Ik bemerk al een tijdje dat ik nog maar weinig in m'n watchlist zet, en wat ik er dan wél in zet, kijk ik eigenlijk niet eens :P .

Ik vraag me af of Disney beseft dat HBO Max er zeer waarschijnlijk al snel aankomt, en dat ze toch echt met meer content moeten komen om kijkers tevreden te houden en belangrijker: als abonnee te behouden.

Naast HBO Max is dit jaar nog een belangrijke speler op deze markt onderweg: SkyShowtime.
Ik heb nog een jaarabonnement lopen tot begin december, als het dit jaar niet enorm gaat verbeteren, is het helaas echt bye bye Disney+... ;w
Over de communicatie van de maandoverzichten geef ik je volledig gelijk. Maar achteraf vind ik het een erg gevulde maand. Gisteren is eindelijk Breeders S1 toegevoegd dus daar direct mee begonnen. Verder zag ik dat The Chi S1-S3, Grown-ish S3, Mixed-ish S2 (wekelijks), What We Do in the Shadows S3 en 9-1-1 S5 allemaal zijn toegevoegd dus dat houdt mij wel bezig.

Van 9-1-1 S5 vindt ik het wel bijzonder dat er direct 10 afleveringen online staan gezien de serie nu zijn winterstop heeft in de VS. Ik had verwacht dat de serie pas op Disney+ zou komen als alle 18 afleveringen waren uitgezonden. Maar pas als It's Always Sunny wordt toegevoegd wordt het helemaal feest :D
En vergeet niet dat Turning Red nu direct op Disney+ uitkomt in plaats van de bioscoop.

Zoals ik al eerder zei, lijkt het er op dat de Ziggo deal voor oudere series nu aan het verlopen is waardoor we dus meer volwassen series op Disney+ krijgen.

offtopic:
Wat betreft HBO Max: het gerucht gaat dat eind februari al naar Nederland komt dus dat is zeker sneller dan verwacht.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@VirinR : dat is misschien dan mijn probleem, de door jouw genoemde series liggen mij gewoon niet zo :$ , maar sowieso zat er in de afgelopen maanden niet veel bij wat ik leuk vind (óf ik heb het al gezien).
Wat ik wel erg goed vond: Dopesick, geweldige serie, Godfather of Harlem, ook erg goed, maar vervolgens moet ik voor seizoen 2 uitwijken naar Ziggo Movies en Series, omdat dit seizoen nog niet op Disney+ staat :X , dat heeft natuurlijk met licenties te maken, maar dit soort dingen blijven jammer.

Hopelijk dan in de komende maanden iets meer kijkmateriaal wat ik ook leuk vind :P ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• loekf2
  • Laatst online: 21:26
Maandag trailer van Moonknight. Dit is een teaser van Hulu (ook Disney) in de U.S.
(spoiler alert: costuum van Moon Knight):

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• wolfstein89
Wat heb ik genoten van de finale van book of boba fett. Heeft iemand al pam and Tommy gezien ?

• Stukfruit
  • Niet online
@wolfstein89: yes. Pam & Tommy is wel geinig. Seth Rogen humor :Y

En een trailer voor Rescue Rangers (start @ 32 seconden). Of moet ik zeggen: Meta Rangers?

spoiler:
Andere stemmen, half 3d, meta jokes, integratie in de "echte" wereld en rapmuziek.

Ok.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:17

Player1S

Formerly known as L1nt

Zou iemand wat willen controleren voor mij? Toy Story, kunnen jullie daar Nederlands kiezen als gesproken taal?

Ik heb zelf vaak de neiging om taal default op Engels in te stellen, ook de app e.d.
Tijdje terug wou ik Robin Hood (disney tekenfilm van jaren 80) kijken en die kon wel op Nederlands maar Toy story niet gisteren. Ben dus even benieuwd of dat voor iedereen geld of dat het misschien door mijn settings komt.
Wou die juist met de kinderen kijken.

Player1s Twitch

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38
Player1S schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:13:
Zou iemand wat willen controleren voor mij? Toy Story, kunnen jullie daar Nederlands kiezen als gesproken taal?

Ik heb zelf vaak de neiging om taal default op Engels in te stellen, ook de app e.d.
Tijdje terug wou ik Robin Hood (disney tekenfilm van jaren 80) kijken en die kon wel op Nederlands maar Toy story niet gisteren. Ben dus even benieuwd of dat voor iedereen geld of dat het misschien door mijn settings komt.
Wou die juist met de kinderen kijken.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:10
@Player1S Als je even de taal omzet naar Nederlands, of een nieuw profiel maakt met de Nederlandse taal dan is hij wel beschikbaar met Nederlands/Vlaams of Nederlandse ondertiteling.

Vraag me nu ook af of dit het "probleem" met de overige Nederlandstalige content in veel Pixarfilms oplost, zoals uithangborden, krantenkoppen, enzovoort.

[Voor 30% gewijzigd door hcQd op 21-02-2022 10:35]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:17

Player1S

Formerly known as L1nt

Dank @phYzar en @hcQd Bleek inderdaad de instellingen te zijn.
Heb het profiel voor de kinderen nu ingesteld op Nederlands en kan het nu inderdaad kiezen.

In de vakantie maar eens kijken met ze.

Player1s Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:30
Ik lees dat Disney overweegt om reclames te gaan toe te voegen aan hun streaming dienst,
dit is iets wat natuurlijk een logisch gevolg is om nog mee cash te pakken, nadat vele overschakelt zijn naar een add-free service.

Ik mag toch wel hopen dat ze 2 keuzes gaan geven van hun abbo, wel of geen adds.

bron:
https://www.iclarified.co...-disney-streaming-service

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

absrnd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:34:
Ik lees dat Disney overweegt om reclames te gaan toe te voegen aan hun streaming dienst,
dit is iets wat natuurlijk een logisch gevolg is om nog mee cash te pakken, nadat vele overschakelt zijn naar een add-free service.

Ik mag toch wel hopen dat ze 2 keuzes gaan geven van hun abbo, wel of geen adds.

bron:
https://www.iclarified.co...-disney-streaming-service
Als ze dit gaan verplichten ben ik weg, want ben juist gestopt met tv kijken en het TV Abbo bij KPN vanwege de vele reclames. Een streamingdienst is er in mijn ogen juist om dingen zonder reclame te bekijken tegen betaling zoals we nu maandelijks doen want het zijn geen kleine bedragen :o

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:40:
[...]

Als ze dit gaan verplichten ben ik weg, want ben juist gestopt met tv kijken en het TV Abbo bij KPN vanwege de vele reclames. Een streamingdienst is er in mijn ogen juist om dingen zonder reclame te bekijken tegen betaling zoals we nu maandelijks doen want het zijn geen kleine bedragen :o
Het is geen verplichting. Het idee is dat er dan een goedkoper abonnement komt naast het bestaande abonnement, maar dan wel met advertenties.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G_Dragon

G_Dragon

Raem schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:45:
[...]

Het is geen verplichting. Het idee is dat er dan een goedkoper abonnement komt naast het bestaande abonnement, maar dan wel met advertenties.
Dat is nog geen slecht idee zolang ze het huidig abonnement met rust laten :P

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Er is echt geen pijl te trekken op de Hulu releases van Disney+ in NL hé? Ik dacht gisteravond lekker te gaan zitten voor The Dropout, blijkt die pas op 20 april te premieren hier? In vele andere markten met Disney+ gister al. Pam & Tommy was gewoon day & date. Heel irritant dit. Zou graag zoveel mogelijk af stappen van downloaden maar ze maken het niet makkelijk met dit soort fratsen.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Raem schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:45:
[...]

Ik ben benieuwd of dat dan ook echt een goedkoper abonnement wordt, of dat de huidige prijs met advertenties wordt en er een duurdere komt zonder. Op dit moment is Disney nog redelijk goedkoop (in ieder geval vergeleken met Netflix).

Gamertag: FinrazielNL

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:04

Robtimus

me Robtimus no like you

Met Prime en HBO Max die goedkoper zijn, zouden ze wel gek zijn om (veel) meer te gaan vragen, zeker nadat ze er al recentelijk 2 euro per maand / 20 euro per jaar bij hebben gedaan.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

Acties:
  • +5Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 21:30

• Stukfruit
  • Niet online
Dat ziet er al heel wat epischer uit dan alles van The Book of Boba Fett (op de Mandalorian 2.5-afleveringen na) :Y

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Stukfruit schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 22:13:
[...]

Dat ziet er al heel wat epischer uit dan alles van The Book of Boba Fett (op de Mandalorian 2.5-afleveringen na) :Y
Ja, en de muziek in deze trailer -origineel van John Williams- draagt daar ook behoorlijk aan bij. Ik vond de muziek in Mandalorian en Boba Fett nogal een experimentele aanfluiting.
En de klagers die op basis van de aankondigingsposter dachten dat alles zich weer op Tatooine zou afspelen -zoals Boba Fett- mogen blij zijn dat het niet zo is :)

• Stukfruit
  • Niet online
Fireshade schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:28:
[...]

Ja, en de muziek in deze trailer -origineel van John Williams- draagt daar ook behoorlijk aan bij. Ik vond de muziek in Mandalorian en Boba Fett nogal een experimentele aanfluiting.
En de klagers die op basis van de aankondigingsposter dachten dat alles zich weer op Tatooine zou afspelen -zoals Boba Fett- mogen blij zijn dat het niet zo is :)
John Williams is inderdaad erg goed bezig.

De omgevingen doen zelfs een beetje on-Star Wars aan. Maar dat vind ik wel goed. Afwisseling! :)

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:24
De Marvel serie Moon Knight verschijnt 30 maart.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:14
Frank schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:04:
Er is echt geen pijl te trekken op de Hulu releases van Disney+ in NL hé? Ik dacht gisteravond lekker te gaan zitten voor The Dropout, blijkt die pas op 20 april te premieren hier? In vele andere markten met Disney+ gister al. Pam & Tommy was gewoon day & date. Heel irritant dit. Zou graag zoveel mogelijk af stappen van downloaden maar ze maken het niet makkelijk met dit soort fratsen.
Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen vinden dat ze het recht hebben om content te kijken wanneer zij dat willen, en niet wanneer de eigenaar van de content bepaalt dat er gekeken kan worden. En daarom maar gaan downloaden. Want stel je voor dat je even moet wachten om iets te kijken.. :?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:36
Malfunctions schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 23:03:
[...]

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen vinden dat ze het recht hebben om content te kijken wanneer zij dat willen, en niet wanneer de eigenaar van de content bepaalt dat er gekeken kan worden. En daarom maar gaan downloaden. Want stel je voor dat je even moet wachten om iets te kijken.. :?
Rare gedachtegang. Je abonneert op een service om samen met de rest van de wereld hetzelfde content te kunnen zien maar in Nederland moeten we maar dulden dat we nog enkele weken langer moeten wachten?

Waarom dan? Waarom zijn wij als laatsten aan de beurt?

• Frank
  • Niet online
Malfunctions schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 23:03:
[...]

Leuk verhaal maar zo werkt het natuurlijk niet anno 2022 online. Je komt overal discussies tegen en daar maak ik graag deel van uit. Moet ik dan maar 6 weken braaf gaan zitten wachten totdat Disney de boel hier uitbrengt? Ik zou wel gek wezen. Is het nou een gevalletje van de rechten niet hebben in Nederland dan is dat een ander verhaal, Piraterij is en blijft een gevolg van een service probleem.

Zoals ik al aan gaf, ik stap graag van downloaden af. Ik heb de 5 grote streaming services en om dan nog steeds buiten de boot te vallen met bepaalde content is zuur.

[Voor 7% gewijzigd door Frank op 11-03-2022 00:01]

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 19:05
Duidelijk verhaal dit, mbt prijsverhoging…
Heb al een jaar een abonnement, dus die mail is natuurlijk sowieso vreemd, ze schrijven het alsof ik nu geabonneerd heb. Verder was wel bekend natuurlijk dat die prijsverhoging er aan kwam, maar deze communicatie is wel apart

[Voor 13% gewijzigd door McLovinB op 15-03-2022 23:22]

• aaronito
Iemand al de netflix series Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Iron Fist, The Defenders, The Punisher, etc
op disney Plus gezien? Release stond op 16 maart maar vindt deze niet terug.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat gaat over de VS en wat andere landen, voor Nederland moeten we nog wat langer wachten. Wel ergens dit jaar als het goed is.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
McLovinB schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 23:16:
Duidelijk verhaal dit, mbt prijsverhoging…
Heb al een jaar een abonnement, dus die mail is natuurlijk sowieso vreemd, ze schrijven het alsof ik nu geabonneerd heb. Verder was wel bekend natuurlijk dat die prijsverhoging er aan kwam, maar deze communicatie is wel apart

[Afbeelding]
Bij mij was het ook aangepast. Had mijn eerste jaar afgesloten voor 69 euro was het toen nog geloof ik...
Daarna was hij in juni voor 69 euro voor een jaar verlengd, de volgende keer in juni wordt er 89 euro afgeschreven voor 1 jaar....

Wij maken (mijn zoon vooral) er best veel gebruik van en recent toch allemaal best aardige releases gehad en gezien....

Burp

• VirinR
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:13:
Dat gaat over de VS en wat andere landen, voor Nederland moeten we nog wat langer wachten. Wel ergens dit jaar als het goed is.
Ook belangrijk om te weten is dat deze series in deze landen op dit moment alleen in HD beschikbaar zijn. De 4K HDR versies volgen later:

• G_Dragon

G_Dragon

Oeh Da Vinci's Demons staat ja op Disney+ _/-\o_
Kwam mijn vriendin gisteren achter, binnenkort maar voor de tweede keer kijken!

[Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 21-03-2022 10:17]

• aaronito
maar nu zijn ze ook niet meer te bekijken via netflix

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• VirinR
Lijstje van April staat online bij FilmVandaag.

Highlights zijn o.a. Baskets, Mayans M.C., Brickleberry en (eindelijk) It's Always Sunny in Philadelphia :D
9-1-1: Lone Star S3 is vanaf 6 april beschikbaar en Black-ish S8 vanaf 20 april. Beiden zullen hoogstwaarschijnlijk wekelijks nieuwe afleveringen krijgen gezien deze seizoenen nog worden uitgezonden in de VS.

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:46
VirinR schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:01:
Lijstje van April staat online bij FilmVandaag.

Highlights zijn o.a. Baskets, Mayans M.C., Brickleberry en (eindelijk) It's Always Sunny in Philadelphia :D
9-1-1: Lone Star S3 is vanaf 6 april beschikbaar en Black-ish S8 vanaf 20 april. Beiden zullen hoogstwaarschijnlijk wekelijks nieuwe afleveringen krijgen gezien deze seizoenen nog worden uitgezonden in de VS.
Ik zie NYPD Blue staan, daar keken mijn ouders(en ik dus) naar in de 90's. Daar ben ik wel benieuwd naar!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:45
Ik zag dat Moon Knight gereleased was.
Top dus, weer een nieuwe Marvel serie!
Kijk ik even verder, releasen ze deze miniserie erg verspreid. Het laatste deel komt op 4 mei... jammer hoor, dat deden ze op Netflix niet. Ik zoek deze over 2 maand wel weer eens op.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:04

Robtimus

me Robtimus no like you

Dat doet Disney helaas bij elke nieuwe serie. Ik wacht dus net als jij nog wel even met kijken.

[Voor 3% gewijzigd door Robtimus op 30-03-2022 20:28]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:47
Robtimus schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 20:27:
Dat doet Disney helaas bij elke nieuwe serie. Ik wacht dus net als jij nog wel even met kijken.
Bij andere diensten zie je het ook steeds meer gebeuren. Of de alternatieve truc dat je een seizoen van 10 afleveringen opknipt in 2 halve seizoenen met 2 maanden ertussen. Schijnbaar toch een waarneembare trend dat mensen voor een populaire serie 1 maand abonnee worden en dan weer opzeggen. Dat kan uiteraard nog steeds, maar niet als je op releasedatum wil kijken.

• G_Dragon

G_Dragon

Was ik gisteravond even flink teleurgesteld, want ik dacht al die tijd dat die Moon Knight een film zou zijn maar kwam er al vrij snel achter dat het een serie is. Geen idee hoe ik bij het idee ben gekomen dat het een film zou worden maar had het blijkbaar zo opgevat :9 .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
G_Dragon schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:47:
Was ik gisteravond even flink teleurgesteld, want ik dacht al die tijd dat die Moon Knight een film zou zijn maar kwam er al vrij snel achter dat het een serie is. Geen idee hoe ik bij het idee ben gekomen dat het een film zou worden maar had het blijkbaar zo opgevat :9 .
...waarschijnlijk omdat er nu ook een film Moonfall is :)

Blog

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ben.Hahlen schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 14:17:
[...]

...waarschijnlijk omdat er nu ook een film Moonfall is :)
oh dat wist ik niet, maar ik dacht serieus na het zien van de eerste trailer dat dit een film zou worden ( hoe ? geen idee ).

• Stukfruit
  • Niet online
Misschien omdat Oscar Isaac normaalgesproken vooral in films speelt en de serie er ook uitziet alsof het een film is? :)

Wat eigenlijk ook wel een mooi compliment is richting de makers. Kwalitatief zit het (tot nu toe) redelijk in elkaar.

spoiler:
Op dat monster in het museum na.

• loekf2
  • Laatst online: 21:26
Dat is vreemd, ik heb net een vraag op Twitter richting ze gestuurd. Of de ondertitels en dubbing voor niet-engels sprekende landen duurt heel lang.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Over 2 dagen eindelijk It’s Always Sunny in Philadelphia streamen. Alleen maar sporadisch losse afleveringen gezien. Heb er zin in!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:18
Gisteravond weer eens Pirates of the Caribbean gekeken, blijft geweldig. Maar het valt me op dat Dolby Vision echt alles behalve bijzonder is. Ik vond de boel al erger donker ogen en moest dynamic contrast op de tv (C9) naar Medium zetten om het een beetje feller te krijgen.

Ik gebruik de cinema picture mode want cinema home verhoogt helaas ook de black levels. Tot nu toe vind ik HDR met Disney + echt heel matigjes.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Frank
  • Niet online

Hopelijk gelijk in 4K Dolby Vision :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VirinR
Frank schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 13:04:
[Twitter]

Hopelijk gelijk in 4K Dolby Vision :)
Op Reddit staan er al berichten dat S1 en S2 van Daredevil al in 4K beschikbaar zijn dus het zou raar zijn als wij dat niet krijgen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:24

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De volledige trailer staat nu ook online:
Stukfruit in "Marvel Cinematic Universe"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ja, wat zullen we hier van zeggen:

• wolfstein89
Op 8 september vind er weer een Disney Plus day plaats met o.a. aankondigingen voor aankomend jaar.
Pinokkio is al aangekondigd, maar volgens het persbericht komen er meer films\series of specials op die datum op Disney plus. Deze worden in de komende maanden bekend gemaakt.

In addition to “Pinocchio,” Disney+ will announce more Disney+ Day premieres from Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, and National Geographic in the coming months.

bron: https://whatsondisneyplus...-day-2022-date-announced/

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

CGI meh (de vos...), maar dat kan nog opgepoetst worden.
Op basis van de casting ben ik een beetje bang dat het misschien te veel een Tom Hanks-vehikel gaat worden, (te) veel Gepetto. Maar wie weet valt het mee.

Nomen nescio

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Bra-Jo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:50:
[...]

CGI meh (de vos...), maar dat kan nog opgepoetst worden.
Op basis van de casting ben ik een beetje bang dat het misschien te veel een Tom Hanks-vehikel gaat worden, (te) veel Gepetto. Maar wie weet valt het mee.
De vos is me nog niet eens opgevallen :p

Ik werd vooral getriggerd door de krekel en de scènes die zo gigantisch nep zijn dat je je bijna gaat afvragen waarom ze er dan niet meteen een (volledige) animatiefilm van hebben gemaakt.

Het voelt een beetje alsof ze niet wisten welke kant ze op wilden gaan. Net als bij de "live" verfilming van Dombo. Of Garfield. Of Sonic :+

• G_Dragon

G_Dragon

Ik vind het vooral jammer dat ze erg afwijken kwa personage, want die Fairy godmother op het eind was altijd een blonde vrouw en nu opeens compleet anders..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
Blijkbaar krijgen we hier nu ook de Spider-Man-films, alleen Far from Home en No Way Home ontbreken nog.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:45
*knip*
Dergelijke tips en trucs delen is niet toegestaan.

[Voor 83% gewijzigd door tweakduke op 23-06-2022 20:20]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Dr.Strange is tot nu toe het perfecte voorbeeld hoe de kwaliteit van streaming is gevorderd. Wat een beeld op dolby vision. Kunnen de meeste 4K blurays niet tegenop.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Frank
  • Niet online

En in 4K Dolby Vision :) Doen ze goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb 1.5 jaar geleden een Disney+ abo via Google Play genomen. Wordt maandelijks afgeschreven van mijn credit card. Nu wil ik het abonnement opzeggen maar in mijn Google account is ‘subscriptions’ leeg en er is ook geen betaal info meer gekoppeld :-(

Via Disneyplus.com kan ik niks want ik word naar mijn Google account verwezen. Een rondje Googlen leert dat er meerderen zijn met actieve abonnementen (ook anders dan Disney+) die ook niks meer op hun account zien.

Iemand dit toevallig al eens meegemaakt en een oplossing?

EDIT: gevonden. Google payment account suspended (account al 10 jaar probleemloos gebruikt) en moet nu ID en adres documenten uploaden voordat ik bij mijn abonnementen kan 8)7

[Voor 14% gewijzigd door XeNeRgY op 03-07-2022 18:02]

• G_Dragon

G_Dragon

Klopt het dat wij Buzz Lightyear nog niet kunnen vinden op Disney+? Zou toch afgelopen weekend erop komen of hebben wij het verkeerd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
G_Dragon schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:37:
Klopt het dat wij Buzz Lightyear nog niet kunnen vinden op Disney+? Zou toch afgelopen weekend erop komen of hebben wij het verkeerd.
Encanto was een maand na de bioscoop, maar dat is denk wel een uitzondering. Bij de meeste is het een dag of 45.

• G_Dragon

G_Dragon

hcQd schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:46:
[...]

Encanto was een maand na de bioscoop, maar dat is denk wel een uitzondering. Bij de meeste is het een dag of 45.
Oh het is een bioscoop release, dat hadden wij niet begrepen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:37:
Hij is iig wel als streaming aanbod verschenen afgelopen week, met als bron Disney plus elders dan misschien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Voor de mensen die het Marvel-topic niet volgen ook hier even het grootste nieuws posten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47

Geckoo

Good news, everyone!

Rare vraag, zo vlak voor de vakantie; ik heb Disney+ gedownload vanaf de Windows store (met Windows 10) maar ik zie dus nergens een knop om episodes te downloaden. Kijk ik verkeerd of zit er ergens een verborgen knop die ik nog moet aan zetten.
Op de telefoon kan ik dezelfde episode wel downloaden.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• ghostygod
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02 20:14
Is er een topic waar je inloggen problemen kan bespreken aub? Ik heb sinds gisteren disney+ terug genomen echter kan ik niet inloggen via mijn gms (samsung s20fe) ik blijf op het startscherm hangen (disney+ met laadcirkel er onder blijft maar draaien die cirkel) al contact opgenomen met helpdesk maar na een uur! Proberen lukt het nog steeds niet 🤔
Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Let op:
Het is niet noodzakelijk om alle bugs hier te melden. Deze kunnen prima bij Disney via support worden doorgegeven.
Tips en trucs delen om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US is niet toegestaan.
En geef je op bij de topicstarter om de TS bij te werken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee