Gezien de hoeveelheid characters die ze er in willen stoppen lijkt het me dat het minimaal 3 uur gaat zijn. En dat vind ik helemaal niet erg mits de pace en uitdieping voldoende zijn. Wel zal ik dan, net als met Endgame, een bioscoop uitzoeken inclusief pauze. Dan kunnen we in ieder geval nog een kleine plaspauze houden en een versnapering halen 
Heb een gruwelijke hekel aan het woord, maar om in taal van m'n kinderen te spreken ben ik best "hyped" voor deze film. Super vet om de X-Men weer te zien, toch een stukje nostalgie. De trailer geeft me voor het eerst in jaren weer een beetje het goede gevoel van de Infinity War / Endgame films, na een heleboel toch matige films. Ook gezien wat @Stukfruit zegt: fan service. Dat beviel bij Spider-Man No Way Home ook prima
Heb een gruwelijke hekel aan het woord, maar om in taal van m'n kinderen te spreken ben ik best "hyped" voor deze film. Super vet om de X-Men weer te zien, toch een stukje nostalgie. De trailer geeft me voor het eerst in jaren weer een beetje het goede gevoel van de Infinity War / Endgame films, na een heleboel toch matige films. Ook gezien wat @Stukfruit zegt: fan service. Dat beviel bij Spider-Man No Way Home ook prima
/f/image/Ke6UcikzTDtdyHZM7cNo4b1q.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kF5YkQogdoxPb78nA6XppzX4.jpg?f=fotoalbum_large)