• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Denman schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 23:30:
Ook gezien wat @Stukfruit zegt: fan service. Dat beviel bij Spider-Man No Way Home ook prima :)
Dit moet ik helaas wel wat nuanceren :$

De reden waarom het voor mij bij Spider-Man: No Way Home goed werkte is dat niemand ervan wist. Je ging in de zaal zitten en na een uur of zo werd je verrast met cameo's die opvallend leuk waren.

Voor Doomsday lijken ze dat plan niet te volgen.

Tenzij de film plotseling een soort Loki S3 in filmformaat blijkt te worden. Dan heb ik niets gezegd :+

Dat zit wel Schnorr.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:05

The Zep Man

🏴‍☠️

Stukfruit schreef op zondag 11 januari 2026 @ 07:31:
De reden waarom het voor mij bij Spider-Man: No Way Home goed werkte is dat niemand ervan wist. Je ging in de zaal zitten en na een uur of zo werd je verrast met cameo's die opvallend leuk waren.

Voor Doomsday lijken ze dat plan niet te volgen.
Spider-Man trekt sowieso mensen naar filmzalen, want je kan ze onafhankelijk kijken van de rest van het MCU. Avengers niet echt. Oude verhaallijnen worden stilletjes in de ijskast gezet door brak schrijfwerk (waar is Avengers: The Kang Dynasty? ;)). Met Thunderbolts* is een nogal sterke koerswijziging gemaakt voor het MCU en daar is nog een aansluitende film aan toegevoegd (Fantastic Four: First Steps). Op die twee recente films is Doomsday dus het vervolg, met wat andere "member berries" om de cast te vullen en de hype aan te slingeren.

Doomsday voelt als plots in elkaar geflanst, maar we gaan het zien. Sommigen in de bioscoop, anderen later via Disney+ of anders. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:01
CryptoNL schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 12:58:
Nieuwe Avengers film moet 3 uur en 45 minuten gaan duren. Het is niet te hopen, verschrikkelijk.
Ik heb al weinig hoop voor de film door de hoeveelheid karakters, maar dit gerucht maakt het niet beter :+

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 05:54
ErikT738 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 16:34:
[...]

Ik heb al weinig hoop voor de film door de hoeveelheid karakters, maar dit gerucht maakt het niet beter :+
Van all de cross-overs die ze tot nu toe gedaan hebben in de films blijft Civil War mijn favoriet om de één of andere reden. Ik heb echter geen idee waarom ik deze nu precies beter vind dan de latere Avengers films...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kapoen schreef op maandag 12 januari 2026 @ 11:43:
Van all de cross-overs die ze tot nu toe gedaan hebben in de films blijft Civil War mijn favoriet om de één of andere reden. Ik heb echter geen idee waarom ik deze nu precies beter vind dan de latere Avengers films...
Rond Civil War was er nog niet veel last van power creep. Gevechten waren meer psychologisch/dramatisch en minder op magie gebaseerd. Ook stond er in Civil War niet zoveel op het spel. Het was niet het einde van de wereld of de helft van het leven in het universum. Daardoor was er meer ademruimte voor andere zaken.

[ Voor 45% gewijzigd door The Zep Man op 12-01-2026 15:00 ]

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:50
What you've been watching for the last four weeks... are not teasers. Or trailers.

They are stories. They are clues...

Pay attention.

[ Voor 36% gewijzigd door RobinNL op 13-01-2026 17:16 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

RobinNL schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 17:14:
[YouTube: Avengers: Doomsday | Only in Theaters December 18, 2026]
What you've been watching for the last four weeks... are not teasers. Or trailers.
Wat ik van Avengers: Doomsday heb gezien zijn geen trailers, maar hooguit teasers. Leuk, maar niet iets om emo over te worden.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:31
Avengers Doomsday: please peeps, look at us hiring back all the old actors! Much amaze! Please look at our slop movie bros, we promise not to deconstruct and humilate them, definitely not replace them! We temporarily stop raceswapping them. We won't introduce any girlbosses that will definitely be stronger and smarter. Believe us bros, go to our slop movie please next year!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijg nu echt het gevoel dat ze zo ziekelijk veel 'bekende' namen in de film willen hebben, dat 99% van de film 'hun stukje' is met een flinterdun verhaaltje erbij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Het voelt ook wat... onverdiend? The Avengers en Infinity War werden stukje bij beetje opgebouwd. Het is nu twee films als flinterdunne aanleiding en verder niets.

"Hier, Dr. Doom uit het niets en een berg cameos."

Ik ga geen azijn pissen voordat de film uitkomt, maar de aanloop had in ieder geval veel beter kunnen zijn.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste