hotymoty schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 11:10:
Wat hadden jullie verwacht? De Falcon is een van de minst interessantste karakters ooit in de MCU. Tijdens de Avengers films hoopte ik al steeds dat hij een keer wordt vermozeld, omdat hij echt geen enkele toegevoegde waarde heeft. Is gewoon een mens met technologische vleugels. En dan maak je hem ook nog Captain America. Disney heeft er ook nog een serie over gemaakt die ook slecht is ontvangen. Hij lijkt wel alsof Marvel bewust de hele universe naar de knoppen wil brengen. Zoveel domme keuzes..
Ik ben gisteren naar CA Brave new World geweest en heb me prima vermaakt. Deze film zit echt niet in de top 15 van alle 32? films die er nu zijn, maar slecht was het ook zeker niet.
Deze Captain America is gewoon echt een C versie van de “echte”. Dat ligt overigens niet aan Anthony Mackie, want die speelt het echt prima en zijn initiële rol als Falcon vond ik er echt wel tussen passen. Het ligt gewoon echt aan de manier waarop zijn rol nu in elkaar steekt. Het schild heeft totaal geen toegevoegde waarde in deze variant.
Ik denk dan ook dat Bucky een leukere Captain America zou zijn. De enige reden dat Bucky het niet werd is dat hij niet zwart is denk ik.
Mijn hoop is nu wel gevestigd op Fantastic Four en wellicht een kennismaking met Dr. Doom, zodat we snel richting Secret Wars kunnen want dat concept spreekt me wel echt aan.
Nogmaals, ik vermaak me eigenlijk met iedere Marvel film wel. Misschien zijn we gewoon te verwend met de hele opbouw richting Endgame en de absurd goede finale.
[
Voor 4% gewijzigd door
yorroy op 18-02-2025 21:17
]