Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:25

The Zep Man

🏴‍☠️

In het MCU wordt Eternals genegeerd, naast een krantenartikel in de achtergrond en wellicht een andere easter egg of twee. Dat is apart, want de implicaties zijn best wel groot. Met name over het gigantische lijk dat uit de Aarde steekt.

Eternals valt een beetje in het rijtje waar Moon Knight onder valt. Ergens is het canon, maar verwacht geen significante referenties naar dergelijke 'one-shots' in het MCU. Het is "one-way canon" (MCU heeft invloed op wat in dat materiaal gebeurt, maar niet andersom). De nieuwe film van Deadpool richt zich op het bekendere deel van het MCU. Daardoor zal Deadpool waarschijnlijk niets doen met Eternals. :+

Zelf ben ik een fan van de oplossing van HISHE: Vraag Ant-Man om hulp bij de geboorte, geef de Celestial mee aan de baas van de Eternals, en all is well.

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 14-02-2024 10:17 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
ErikT738 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:00:
[...]

Werkt RT niet met één of ander gaar systeem waar alleen de "onvoldoendes" het "fresh" percentage omlaag brengen?
Het percentage is het percentage positieve reviews, eerste van reviewers, 2e van publiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:02:
[...]

je hebt gelijk, ik moet ook helemaal niet meer reageren op je posts
Ik begrijp niet waarom de eternals er opeens bijkomen, vraag verduidelijking en dan zo'n reactie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57
The Zep Man schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:05:
[...]

In het MCU wordt Eternals genegeerd, naast een krantenartikel in de achtergrond en wellicht een andere easter egg of twee. Dat is apart, want de implicaties zijn best wel groot. Met name over het gigantische lijk dat uit de Aarde steekt.

Eternals valt een beetje in het rijtje waar Moon Knight onder valt. Ergens is het canon, maar verwacht geen significante referenties naar dergelijke 'one-shots' in het MCU. Het is "one-way canon" (MCU heeft invloed op datgene wat in dat materiaal gebeurt, maar niet andersom). De nieuwe film van Deadpool richt zich op het bekendere deel van het MCU. Daardoor zal Deadpool waarschijnlijk niets doen met Eternals. :+

Zelf ben ik een fan van de oplossing van HISHE: Vraag Ant-Man om hulp bij de geboorte van de celestial, geef de geboren celestial mee aan de baas van de Eternals, en all is well.
Dat zou iig een betere oplossing en einde zijn dan wat het nu is :)

Als Eternals megasuccesvol was geweest en geroemd om het plot dan waren ze natuurlijk wel veel meer canon en hadden de schrijvers wat meer moeten doen met een gigantische celestial die uit de aarde steekt. Doordat het zo'n flop was is het maar beter te negeren, walk along, nothing to see here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:41
The Zep Man schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:49:
[...]

Rotten Tomatoes scores:
MoM: 73%/85%
Thor L&T: 63%/76%
BP: WF: 83%/94%
GoG 3: 82%/94%
Marvels: 62%/82%

Vergelijk dat met een X-Men Origins: Wolverine (38/58%) waar Deadpool een uitgesproken (:+) mening over gaf, en het is inderdaad allemaal niet zo slecht. :P
Ik zit wat minder in de verhaallijnen dan jullie merk ik, maar heb me prima vermaakt met de Marvels
Krijg het idee dat Marvel films een beetje onnodig snel negatieve kritiek krijgen

Al vond ik het "Thor L&T probeer elke zin een grapje te maken" wel wat teveel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ragnar9999 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:20:
Ik zit wat minder in de verhaallijnen dan jullie merk ik, maar heb me prima vermaakt met de Marvels
Krijg het idee dat Marvel films een beetje onnodig snel negatieve kritiek krijgen
"Jullie"? Ik (waar je op reageerde) heb nog niets gezegd over de Marvels. Wil ik wel even doen, hoor. Laatst gezien op Disney+. Voor de context: al het achtergrondmateriaal had ik ooit al eens gezien.

Positief vond ik de humor. Die sloeg bij mij beter aan dan Thor L&T. Mogelijk helpt het dat de film een stuk korter is.

De film zelf vond ik de moeite waard om te zien. Niets was slecht, niets was super, het was gewoon OK. Wel voelt het alsof veel potentie mist en lijkt het alsof er veel geknipt is.

spoiler:
Kamala herstelt best wel snel van haar trauma van het niet kunnen redden van alle Skrulls en kijkt nooit anders naar Carol. Dit terwijl er een mooi verhaal geweven had kunnen worden gebaseerd op het contrast tussen hoe initieel Monica naar Carol kijkt, hoe initieel Kamala naar Carol kijkt, de realiteit en Carol haar aandeel daarin in het verleden. Ze hadden de kans om Carol (meer) menselijker neer te zetten om haar (nog) meer van het eentonige karakter van de voorgaande films af te helpen.

spoiler:
Oh, en dat Secret Invasion genegeerd wordt zal ik niet over klagen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 14-02-2024 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:41
The Zep Man schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:27:
[...]

"Jullie"? Ik (waar je op reageerde) heb nog niets gezegd over de Marvels. Wil ik wel even doen, hoor. Laatst gezien op Disney+. Voor de context: al het achtergrondmateriaal had ik ooit al eens gezien.
Ja jullie, dat sloeg op de kennis van de verhaallijnen
mijn opmerking over negatieve kritiek ging meer over wat ik her en der lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ragnar9999 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:30:
Ja jullie, dat sloeg op de kennis van de verhaallijnen
mijn opmerking over negatieve kritiek ging meer over wat ik her en der lees
Oh, OK. Iedereen heeft recht op een mening, ook al is die negatief. En toegegeven, na Endgame is niet alles super memorabel. De details van WandaVision en Hawkeye, Secret Invasion... zijn al erg vervaagd voor mij. Moon Knight en Eternals zijn meer een "huh, so that happened..." waar we niet meer over spreken, en sommige films zijn echt een slag minder dan de voorganger (Thor L&T). Daar mag best wel wat over gezegd worden.

Het MCU heeft ook nog steeds hier en daar goed materiaal. Ik denk alleen dat een negatief punt niet altijd een positief punt compenseert. Liever heb ik minder met hogere kwaliteit dan meer.

Verder speelt ook mee dat niet iedereen hetzelfde nerdgehalte heeft. Om de karakters van The Marvels goed te plaatsen moet je WandaVision en Ms. Marvel gezien hebben. Dat is best wel wat post-Endgame huiswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 28-05 16:37
The Zep Man schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:27:
[...]

Positief vond ik de humor. Die sloeg bij mij beter aan dan Thor L&T. Mogelijk helpt het dat de film een stuk korter is.

De film zelf vond ik de moeite waard om te zien. Niets was slecht, niets was super, het was gewoon OK. Wel voelt het alsof veel potentie mist en lijkt het alsof er veel geknipt is.

spoiler:
Kamala herstelt best wel snel van haar trauma van het niet kunnen redden van alle Skrulls en kijkt nooit anders naar Carol. Dit terwijl er een mooi verhaal geweven had kunnen worden gebaseerd op het contrast tussen hoe initieel Monica naar Carol kijkt, hoe initieel Kamala naar Carol kijkt, de realiteit en Carol haar aandeel daarin in het verleden. Ze hadden de kans om Carol (meer) menselijker neer te zetten om haar (nog) meer van het eentonige karakter van de voorgaande films af te helpen.

spoiler:
Oh, en dat Secret Invasion genegeerd wordt zal ik niet over klagen. :P
Eens, film was prima te zien. Ik vind het wel jammer dat
spoiler:
Nick Fury steeds minder wordt. In SI was hij redelijk minder gemaakt en dat zit blijkbaar ook in The Marvels
.

De post-credit scene gaf mij wel een nerd-hype,
spoiler:
In eens staat Henk daar van de X-Men!
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Duke of Savage schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:48:
Eens, film was prima te zien. Ik vind het wel jammer dat
spoiler:
Nick Fury steeds minder wordt. In SI was hij redelijk minder gemaakt en dat zit blijkbaar ook in The Marvels
.
spoiler:
Naar mijn mening werkt Nick Fury beter als achtergrondkarakter, die hier en daar met kleine duwtjes de rollende sneeuwbal bijstuurt.
[spoiler]
De post-credit scene gaf mij wel een nerd-hype,
spoiler:
In eens staat Henk daar van de X-Men!
.
Voelde een beetje geforceerd, maar ach... I'll allow it. :+ Het wordt toch tijd dat
spoiler:
de X-Men wat meer aandacht krijgen. Hopelijk helpt Deadpool een handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:50
Wordt tijd voor een nieuwe Blade film of is dat vloeken in de kerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 28-05 16:37
bie100 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:58:
Wordt tijd voor een nieuwe Blade film of is dat vloeken in de kerk?
Die staat op de planning toch?

Zie IMDB: Blade (2025)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:50
Oke dacht dat ze het hadden afgeblazen ff afwachten dan maar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:47
Het is officieel!

Fantastic Four, 25 juli 2025 in de bioscoop, met Pedro Pascal, Vanessa Kirby, Ebon Moss-Bachrach, en Joseph Quinn.

Qua uitstraling van de poster heb ik het vermoeden dat eerder gelekte info nog wel eens kan kloppen (zie m’n spoiler van een paar posts terug).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4c3FL8FFsQ1wIP29kopjMA_WON0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/55X3mBRRllfClkIRCUij18Q4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:28
Remy!!!! schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:25:
Het is officieel!

Fantastic Four, 25 juli 2025 in de bioscoop, met Pedro Pascal, Vanessa Kirby, Ebon Moss-Bachrach, en Joseph Quinn.

Qua uitstraling van de poster heb ik het vermoeden dat eerder gelekte info nog wel eens kan kloppen (zie m’n spoiler van een paar posts terug).

[Afbeelding]
Je bent me net voor. Ik blijf Pedro Pascal een slechte casting vinden, maar de rest is qua uiterlijk perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:08
Kwam deze zojuist tegen op YouTube en ik vond hem wel leuk:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ErikT738

De X-Men '97 trailer is uit!

• daan2609
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13:59
Trailer ziet e goed uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEoqKIdzW_qxVSyFdpfeavDq7KM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H1pmXlGPtu1wBts00WuikWnf.webp?f=fotoalbum_large

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:23
Alleen Rogue niet :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43
Zie ik op 2:02 nou een Secret Wars comic liggen?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blijft disney rated nu he :P
(maar bloot bovenlijf van een man is natuurlijk helemaal prima)

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-02-2024 18:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yonix
Meh, ik word er niet zo warm van. Wat mij het meeste tegenstaat is de animatiestijl, veel te clean. Maar goed, dat is al sinds 2003.

En dat laatste zinnetje: ‘To me, MY X-Men!’ Delivery had beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Volgt iemand X-Men nog een beetje? Tot nu toe geniet ik hier veel meer van dan alle live-action Marvel shows. Het is ook leuk gedaan dat ze de intro elke keer weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:03

OMX2000

By any means necessary...

ErikT738 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:01:
Volgt iemand X-Men nog een beetje? Tot nu toe geniet ik hier veel meer van dan alle live-action Marvel shows. Het is ook leuk gedaan dat ze de intro elke keer weer aanpassen.
Ik geniet sowieso nu meer van de comics. Met Marvel Unlimited kan ik mijn dagen wel vullen ;) En ik heb, misschien een beetje laat, vorige maand House of X en Power of X ontdekt. En daarmee weer verliefd geworden op de X-Men. En de X-Men '97 serie kwam als geroepen.

Helaas denk ik door hoe nu MCU zich ontwikkeld, en het polariserende effect van de zgn "woke" beweging, niemand het zomaar in zijn hoofd haalt om HoX/PoX te gaan verfilmen. Terwijl de ontwerpen die in HoX/PoX besproken worden super actueel zijn, en als dat zorgvuldig gemaakt wordt, het juist mensen aan het denken kan zetten, maar tegelijkertijd ook gewoon leuke entertainment kan zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
OMX2000 schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:58:
[...]

Ik geniet sowieso nu meer van de comics. Met Marvel Unlimited kan ik mijn dagen wel vullen ;) En ik heb, misschien een beetje laat, vorige maand House of X en Power of X ontdekt. En daarmee weer verliefd geworden op de X-Men. En de X-Men '97 serie kwam als geroepen.

Helaas denk ik door hoe nu MCU zich ontwikkeld, en het polariserende effect van de zgn "woke" beweging, niemand het zomaar in zijn hoofd haalt om HoX/PoX te gaan verfilmen. Terwijl de ontwerpen die in HoX/PoX besproken worden super actueel zijn, en als dat zorgvuldig gemaakt wordt, het juist mensen aan het denken kan zetten, maar tegelijkertijd ook gewoon leuke entertainment kan zijn.
Fijn dat ik niet de enige ben die heeft genoten van HoX/PoX! Het is jammer dat er nu een einde komt aan het Krakoa tijdperk en dat de comics terugkeren naar een meer "standaard" X-Men formule. De afsluitende boeken die Duggan momenteel schrijft maken het extra zuur, omdat zijn werk het bij lange na niet haalt bij dat van Hickman en Gillen.

Theoretisch zouden ze Krakoa in het MCU kunnen gebruiken als ze...
spoiler:
Alle Fox films (aangevuld met wat nieuw "bad end" beeldmateriaal) gebruiken als Moira's vorige levens, en het MCU als de tijdlijn waar Moira Charles en Magneto heeft laten samenwerken om Krakoa te stichten. Wellicht kunnen ze dat zelfs als reden gebruiken waarom we nog niet eerder mutanten in het MCU hebben gezien.

Ik denk echter dat ze het niet aandurven. Het hele concept van Krakoa wijkt zodanig af van de X-Men die de meeste mensen kennen dat risico mijdende producers zich er nooit achter zouden scharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Deze X-Men '97 aflevering echt...
spoiler: niet klikken als je aflevering 5 nog niet hebt gezien
:'(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_vrXYO-BnSeCgQo3GY2NLHymOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rJjRSzUnaGduZ3UYQntyYYGv.jpg?f=user_large
Het lijkt wel alsof her er in de cartoon harder aan toe gaat dan in de "echte" films voor "grote mensen".

We hebben ook bevestiging dat X-Men zich in het grotere Marvel universum afspeelt nu The Watcher zich laat zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5k8AGwczwrZEP6UGxgZsrzNvqM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6kAEZW9SrYiwKT7xgoaHTuhq.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door ErikT738 op 10-04-2024 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Dubbel.

[ Voor 98% gewijzigd door ErikT738 op 10-04-2024 16:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Laatst online: 30-04 09:42
vanavond nieuwe trailer voor wolverine and deadpool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:34

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

wolfstein89 schreef op maandag 22 april 2024 @ 11:19:
vanavond nieuwe trailer voor wolverine and deadpool
Ja zag het gisteravond op Twitter voorbij komen, ben heel benieuwd naar dit nieuwe deel :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

#zinan

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:23
Oh man, dit gaat zoooooooooo goed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Lol, die Liefeld's "just feet" winkel in de achtergrond. Moet ik deze hele film frame by frame gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:45
Dit is de eerste Marvel-film in 4 jaar tijd waar ik echt naar uitkijk :D 26 juli, dus nog 3 maandjes wachten.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:59:
[...]

Meh, ik word er niet zo warm van. Wat mij het meeste tegenstaat is de animatiestijl, veel te clean. Maar goed, dat is al sinds 2003.

En dat laatste zinnetje: ‘To me, MY X-Men!’ Delivery had beter gekund.
Gisteravond begonnen aan de serie, and I was wrong! De eerste drie afleveringen waren zeer vermakelijk. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_htg837DJ0lfL4Td7vs2TvCcIOE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V4BJ5lBj2SzD8t9qAbtSr8Bq.jpg?f=fotoalbum_large
X-Men: The Art and Making of The Animated Series

Tijdens het ontbijt meteen mijn enthousiasme gedeeld. :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

It was Halloween all along...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:36

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ben heel benieuwd. Agatha ken ik echt zo goed als helemaal niet.
Vertrouw Disney alleen stiekem niet meer zo heel erg de laatste tijd met series en films van Marvel :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09

Dennis1812

Amateur prutser

Veel belovende trailer. Ik ben benieuwd. Agata kan nog best eens verrassend worden.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinNL

Enter a brave new world.
Marvel Studios' Captain America: Brave New World, only in theaters February 14, 2025.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
RobinNL schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 15:15:
[YouTube: Captain America: Brave New World | Official Teaser | In Theaters February 14, 2025]

Enter a brave new world.
Marvel Studios' Captain America: Brave New World, only in theaters February 14, 2025.
Wat een verschrikkelijke epileptische aanval veroorzakende trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat vind ik niet eens het grootste probleem. Het ziet er vooral weer heerlijk generiek uit :X

Volgens Wikipedia komt Carl Lumby wel weer terug, dus dat is wel tof :) En Giancarlo Esposito natuurlijk. Twee acteurs die al helden waren en ooit hun break kregen in series die niet zo bad waren en nu met een nieuw alias aan de slag mogen gaan :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Stukfruit schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 17:27:
Dat vind ik niet eens het grootste probleem. Het ziet er vooral weer heerlijk generiek uit :X

Volgens Wikipedia komt Carl Lumby wel weer terug, dus dat is wel tof :) En Giancarlo Esposito natuurlijk. Twee acteurs die al helden waren en ooit hun break kregen in series die niet zo bad waren en nu met een nieuw alias aan de slag mogen gaan :P
Ik had met deze trailer niet echt een Marvel gevoel, eerder dat het een gewone actiefilm is, zoals jij ook al een beetje aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

RobinNL schreef op vrijdag 12 juli 2024 @ 19:54:
[...]

Ik had met deze trailer niet echt een Marvel gevoel, eerder dat het een gewone actiefilm is, zoals jij ook al een beetje aangeeft.
Net ook eens bekeken.
Wat je zegt ben ik het eigenlijk helemaal mee eens.
Voelde zelfs bijna raar om het schild van Capt America in de trailer te zien. Pastte er niet in voor mijn idee.
Mist het Marvel gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:54

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm. Was niet op de hoogte van de teaser, en maakt me al zorgen na bovenstaande reacties..

Ik vond het allemaal wel meevallen. Ik kijk uit naar Deadpool en alle meta en crossover shit, maar daarna weer iets wat relatief down to earth is (behalve als ie gaat vliegen), mjah, misschien is dat net wat Marrvel nodig heeft. Ik kijk er vooralsnog naar uit.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Video in de tweet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Niemand iets gezegd over Deadpool and Wolverine? Shame, want het is een MCU-film, met Marvel Jesus in de hoofdrol. :P

De eerste film is een liefdesverhaal.
De tweede film is een familiefilm.
De derde film is
spoiler:
een coming of age story.
:+

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 26-07-2024 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
The Zep Man schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 09:50:
Niemand iets gezegd over Deadpool and Wolverine? Shame, want het is een MCU-film, met Marvel Jesus in de hoofdrol. :P

De eerste film is een liefdesverhaal.
De tweede film is een familiefilm.
De derde film is
spoiler:
een coming of age story.
:+
In het filmtopic hebben al meerdere mensen het over Marvel Jesus deel 3 gehad ;)

De conclusie van ondergetekende is dat het voornamelijk op dezelfde voet doorgaat. Qua Deadpool (gelukkig) en qua scripts (meh).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat is wel cool gedaan :)

Drones?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Gisteren Deadpool en Wolverine gezien. Zeer hard gelachen en een “holy shit!!!” moment toen
spoiler:
Chris Evans terug kwam als Johnny Storm

Ik had wel een paar momenten waar het een beetje langdradig was. Na de zoveelste grap of gevecht hoopte ik dat er wat meer verhaal in kwam… dat gebeurde alleen niet echt.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuws over wie Doctor Doom gaat spelen:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Als dit de echte Doctor Doom is en geen fake-out, Multiversal counterpart, LMD of simulacrum dan vind ik dit een bizarre keuze. Er zijn echt wel meer goede (en goedkopere!) acteurs te vinden.

Edit - zeker als je bedenkt dat we Doom's gezicht eigenlijk niet horen te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door ErikT738 op 28-07-2024 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:32

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Sweet! Na End Game nu Wandavision maar gauw weer eens kijken met extra oog voor Agatha nu! :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
spoiler:
"Avengers: Doomsday" it is. Maar dan moeten ze Kang toch wel via een serie of een film een einde geven? Het lijkt me niet dat ze zomaar kunnen overstappen naar iets anders zonder de oude te laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-05 13:36
RobinNL schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:28:
spoiler:
"Avengers: Doomsday" it is. Maar dan moeten ze Kang toch wel via een serie of een film een einde geven? Het lijkt me niet dat ze zomaar kunnen overstappen naar iets anders zonder de oude te laten voor wat het is.
Loki s2 niet gezien? Het was toen duidelijk wat disney van plan was met dat karakter.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Centauriprime schreef op zondag 28 juli 2024 @ 11:56:
[...]

Loki s2 niet gezien? Het was toen duidelijk wat disney van plan was met dat karakter.
Het is alweer een tijd geleden dat ik Loki heb gekeken 8)7 Heb het even opgezocht en nu weet ik het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ErikT738 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 09:22:
[...]

Als dit de echte Doctor Doom is en geen fake-out, Multiversal counterpart, LMD of simulacrum dan vind ik dit een bizarre keuze. Er zijn echt wel meer goede (en goedkopere!) acteurs te vinden.

Edit - zeker als je bedenkt dat we Doom's gezicht eigenlijk niet horen te zien.
Toen het nieuws naar buiten kwam moest ik ook even controleren of het geen grap was.

Tot nu toe lijkt het echt te zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Misschien juist deze acteur omdat we zijn gezicht niet hoeven te zien.
Met gezicht ziet iedereen alleen maar iron man.

Het is een beetje alsof Harry Potter en Voldemort ineens omruilen.

Ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 21:31

Grudgie

PSN: Grudgie7

Gisteren naar de film Deadpool & Wolverine geweest. Heb me prima vermaakt. Humor was goed. Hoog tempo in de film. Keek lekker weg. Heerlijke film om te kijken. Heb echt genoten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RquY7baAdaTZX6DpystitVUN968=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JO9ojgGb7dlNL2p9IXuamX5B.jpg?f=fotoalbum_large

Here we go! 8)

Edit:
Erg toffe film! Verhaal is dan misschien ‘so-so’, maar de film maakt dat goed met actie, humor en ‘fan service’. Ik vond ‘m tof! 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 07-08-2024 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GUl2s7wagAAhno8?format=jpg&name=small

Moar spandex!1

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Marvel is tussen 14:49 en 20:02 met stukjes van o.a. Ironheart, Daredevil en Fantastic Four. Geen beelden te zien, wel (een deel van) de casts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

De serieuzere setting kan ik wel waarderen. Wat er verder overblijft van een verhaal en vernieuwing dat laat zich raden na het zien van de trailer ;)

Laten we zeggen dat ik niet om 12 uur in de nacht voor de deur van de bioscoop zal liggen wachten.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:57

Vrijdag

De Zwarte

Werd er van Madame Web niet ook geroepen dat "dit een meer serieuze en grounded" superhelden film zou worden?

Just saying :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 22:46:
Werd er van Madame Web niet ook geroepen dat "dit een meer serieuze en grounded" superhelden film zou worden?

Just saying :+
Daarom zal je mij dus niet vinden voor de deur van de bioscoop :+

Als de trailer moet weergeven wat het gaat worden dan is het niets anders dan het standaard verhaal maar deze keer met een mantijger.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:39
Stukfruit schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 18:53:
[YouTube: Kraven the Hunter | Official Trailer]

De serieuzere setting kan ik wel waarderen. Wat er verder overblijft van een verhaal en vernieuwing dat laat zich raden na het zien van de trailer ;)

Laten we zeggen dat ik niet om 12 uur in de nacht voor de deur van de bioscoop zal liggen wachten.
De trailer is best aardig. Laten we hopen dat dit niet net zo’n flop wordt als Madame Web en Morbius. Sony weet het wel aardig te verpesten met hun Marvel films tot nu toe. Beide Venom films waren namelijk ook alleen maar vermakelijk, niet meer dan dat.
Die derde Venom film durf ik eigenlijk ook niet aan in de bios.

Uitzondering zijn overigens wel de Spider-Man films, daar kan ik erg goed naar kijken.

• Stukfruit
  • Niet online
Zeker met Madame Web en Morbius in gedachten ligt de lat "gelukkig" niet erg hoog.

Dat durf ik eigenlijk alleen niet te zeggen omdat ik bang ben dat ik de zaak dan jinx.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 15-08-2024 05:58 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:57

Vrijdag

De Zwarte

Stukfruit schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 00:43:
[...]

Daarom zal je mij dus niet vinden voor de deur van de bioscoop :+

Als de trailer moet weergeven wat het gaat worden dan is het niets anders dan het standaard verhaal maar deze keer met een mantijger.
Dat moment dat Kraven in zijn mandje ligt en met een bolletje wol speelt. En dan een laserpointer op de muur ziet en brult: "It's tigering time, muthaflerkers!"

Prachtig!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Vrijdag schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 09:11:
[...]

Dat moment dat Kraven in zijn mandje ligt en met een bolletje wol speelt. En dan een laserpointer op de muur ziet en brult: "It's tigering time, muthaflerkers!"

Prachtig!
And then he Tiger'd all over the place.

Ik begrijp niet waarom Sony deze films nog maakt. Ze waren ook van plan een film over de F-List Spider-Man villain "El Muerto" te maken met rapper "Bad Bunny" in de hoofdrol (wie kent hem niet?). Er zijn welgeteld twee comics waarin El Muerto überhaupt voor komt.

Echt gestoord dat ze deze Spider-Man films zonder Spider-Man door blijven zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
https://www.forbes.com/si...r-favorite-marvel-movies/

Hoe de redelijk religieuze eigenaren van Chick-fil-A belangrijk werden voor de productie van films en series van Marvel.

Voor als je je afvraagt wat dat Georgia-sinaasappeltje aan het einde van de credits inhoudt.

Je zou er bijna een film over kunnen maken. Hollywood wordt ergens anders naartoe verplaatst om films te maken die door het publiek nog wel eens worden weggezet als te inclusief, terwijl ze mede mogelijk worden gemaakt door partijen uit een conservatief milieu.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En hoe ik op die link kwam: Chick-fil-A gaat een streamingdienst opzetten.

spoiler:
De films en series zullen uiteraard veel chicks tonen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

The Zep Man schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:49:
Het valt buiten het MCU, maar ik ga het toch vragen in dit topic (ook omdat non-MCU shows zoals Agents of S.H.I.E.L.D. hier besproken zijn): heeft iemand Hit-Monkey gezien?

[Afbeelding]

[YouTube: Marvel’s Hit-Monkey I Official Trailer]

Zonder spoilers, want het is nog maar redelijk kort uit op Disney+: ik heb ervan genoten. Erg sfeervol geanimeerd, hoewel de lage frame rate af en toe wel aanwezig is. Dat mag de pret niet drukken. Een goede balans van (bloederige) actie, drama en humor, met passende muziek. Het verhaal is diep genoeg, zonder dat de serie zichzelf te serieus neemt.

Het is onwaarschijnlijk dat het als een laatste adem van Marvel TV ooit nog een seizoen 2 krijgt, maar als die zou komen dan zou ik die zeker kijken. Laat het gebrek aan een seizoen 2 je er niet van weerhouden om het te kijken: het verhaal wordt goed afgerond, en de sequel hooks zijn minimaal (en de moeite waard om te zien).
Onwaarschijnlijk blijkt niet onmogelijk! Hit-Monkey is nieuw leven ingeblazen door Hulu en seizoen 2 is hier te zien op Disney+ (Star).

Afbeeldingslocatie: https://cdn.marvel.com/content/1x/hitmonkey_s2_keyart_8100x12000_v4_pre_large_res.jpeg

Voor fans van seizoen 1 een aanrader. En voor de oplettende kijker:

spoiler:
Ja, de stem van de duivel wordt ingesproken door Keith David. Ondanks alle vervorming is die best wel herkenbaar. Goede keuze. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 13-09-2024 09:53 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Nog niemand die Agatha All Along gekeken?

* Stukfruit heeft de eerste twee afleveringen erop zitten en vindt het artikel van de Humo wel passend

Ja, het lijkt wel grappig. Nee, het zal waarschijnlijk niet eindigen met iets anders dan een routineus eindduel. Ik kijk meer uit naar "The Franchise"; een serie over hoe dit soort series tot stand komen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:49
Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Stukfruit schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:12:
Nog niemand die Agatha All Along gekeken?

* Stukfruit heeft de eerste twee afleveringen erop zitten en vindt het artikel van de Humo wel passend

Ja, het lijkt wel grappig. Nee, het zal waarschijnlijk niet eindigen met iets anders dan een routineus eindduel. Ik kijk meer uit naar "The Franchise"; een serie over hoe dit soort series tot stand komen.
Ik heb aflevering 1 af. Ik ga hem zeker afkijken. Maar verwacht er geen grote bijzonderheden bij.
spoiler:
Het was wel even wennen dat ze weer begonnen met dat ze haar geheugen kwijt was en als het ware opgesloten zat enzo. Misschien dat ik eerst de laatste aflevering van WandaVision had moeten kijken. Naar mijn idee eindigde dat met een gevecht tussen wanda en Agatha wat Agatha had gewonnen. Maar nu begin ik te twijfelen.
En die jongen kwam in WandaVision ook niet voor.
Ben benieuwd hoe hij verder gaat.

Neem aan wekelijks een aflevering nu. Tot Halloween dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Prima trailer.
Maar ik ben niet zo van trailers voor films die nog 3/4 jaar duren.
Vind heel dat hypen voor verre films best jammer.

Kijk naar Kang the conquerer. Prima lijn tot 2027 of verder zelfs uitgestippeld met Namen en plannen.
Die man geeft zn vrouw mogelijk (of inmiddels veroordeeld, volg t niet, excuus) een tik. En de hele film reeks is van de baan.

Als je zo afhankelijk bent van 1 persoon moet je niet jaren van te voren gaan hypen en teasen.
En ik blijf het oprecht jammer vinden van Kang. Hij had echt potentie.

Ik zie liever trailers en info als films en data etc 100% zeker zijn. Zeg max 4 maanden vooraf ofzo?
Maar wellicht ben ik een uitzondering..
En dat cinema only.. we weten allemaal dat het na 3 maanden o.i.d op Disney+ staat. Dus waarom nog naar de bioscoop gaan. Behalve voor de echt grote titels. De rest wacht ik wel op.
Als ze niet meer op Disney+ komen denk ik dat Disney+ snel abonnees verliest.

Ik hoop dat ze weer eens een langlopende serie gaan maken. Zoals marvel agents of shields. Daar heb ik mij echt lang mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dennis1812 schreef op maandag 23 september 2024 @ 22:19:
[...]

Ik heb aflevering 1 af. Ik ga hem zeker afkijken. Maar verwacht er geen grote bijzonderheden bij.
spoiler:
Het was wel even wennen dat ze weer begonnen met dat ze haar geheugen kwijt was en als het ware opgesloten zat enzo. Misschien dat ik eerst de laatste aflevering van WandaVision had moeten kijken. Naar mijn idee eindigde dat met een gevecht tussen wanda en Agatha wat Agatha had gewonnen. Maar nu begin ik te twijfelen.
En die jongen kwam in WandaVision ook niet voor.
Ben benieuwd hoe hij verder gaat.

Neem aan wekelijks een aflevering nu. Tot Halloween dan.
Klopt, het was eigenlijk een beetje een herhaling.

Daarom verwacht ik er ook niet veel van. Jammer, maar helaas. Toch hoop ik dat ik het mis heb :Y

spoiler:
En precies andersom: Wanda had gewonnen. Zij "zoog" alle abilities van Agatha op waardoor ze "SuperWanda" werd en daarna betoverde Wanda in haar nieuwe pakkie Agatha, waardoor laatstgenoemde zo werd als in aflevering 1 van Agatha All Along.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ah ja. Nu komt het weer terug. Thanks.

Is ook al zo lang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ik was het eigenlijk niet van plan, maar heb toch Agatha all Along gekeken. Ik ben nog niet zwaar onder de indruk, maar vond het ook niet vervelend ofzo. Ik ben vooral benieuwd of ze eindelijk met Mephisto op de proppen komen (i.e. het karakter waar het internet constant over speculeert bij elke nieuwe Marvel productie). De naam "Nick Scratch" die in de eerste aflevering langs kwam wijst mogelijk in die richting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Toch moeilijk voor te stellen dat ik bijna één van de beste MCU series had overgeslagen... Kan Marvel de schrijvers van Agatha all Along misschien ook op andere projecten inzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik ben bij aflevering 7 door veel late diensten en drukte en mijn vrouw en ik kijken enkel samen.
Maar ik vind het een bijzonder goede serie.

Niet teveel poespas en gekke effecten etc. maar wel een goed verhaal en het nodigt goed uit om door te kijken naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is beter dan The Franchise, dat is in ieder geval wel duidelijk :+

Voor de rest wacht ik maar even met reageren tot mensen hier alle afleveringen van Agatha gezien hebben ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:44
ErikT738 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:06:
Toch moeilijk voor te stellen dat ik bijna één van de beste MCU series had overgeslagen... Kan Marvel de schrijvers van Agatha all Along misschien ook op andere projecten inzetten?
Dit moet toch wel sarcasme zijn? Je was tot op heden niet echt te spreken over de series...en tot nu toe was ik best wel gematigd, allemaal wel-ok maar niet echt heel bijzonder. Helaas was Agatha me toch een rommeltje en bij vlagen niet te volgen, had echts iets van wtf heb ik naar zitten te kijken.

Het enthousiasme voor een nieuwe Disney serie bereikt bij mij nu wel het vriespunt, alleen Mando maakt me nog een beetje warm maar dat is voor een ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
spoiler: Laatste aflevering Agatha All Along
Ik was echt zó teleurgesteld dat de jonge blonde heksmevrouw in de laatste aflevering geen jonge Mrs. Hart bleek te zijn... :'(

Iedereen in het MCU kan terugkomen, maar nu vonden ze dat er een statement gemaakt moest worden.

Krijg de heksenhik zeg :p

Dat was wel een van de zaken die ik niet zo logisch vond :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
davidov schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:20:
[...]

Dit moet toch wel sarcasme zijn? Je was tot op heden niet echt te spreken over de series...en tot nu toe was ik best wel gematigd, allemaal wel-ok maar niet echt heel bijzonder. Helaas was Agatha me toch een rommeltje en bij vlagen niet te volgen, had echts iets van wtf heb ik naar zitten te kijken.
Waar heb je moeite mee dan? Niet alles is afgehandeld, maar dat houdt de deur open voor een vervolg.

Voor mij staat Agatha echt bovenaan samen met WandaVision. Toevallig zijn dit ook de enige series die echt als serie aanvoelen, en niet als opgeknipte film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Stukfruit schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:31:
spoiler: Laatste aflevering Agatha All Along
Ik was echt zó teleurgesteld dat de jonge blonde heksmevrouw in de laatste aflevering geen jonge Mrs. Hart bleek te zijn... :'(

Iedereen in het MCU kan terugkomen, maar nu vonden ze dat er een statement gemaakt moest worden.

Krijg de heksenhik zeg :p

Dat was wel een van de zaken die ik niet zo logisch vond :p
spoiler:
Ik vond het wel verfrissend dat karakters een keer dood konden gaan, en dat zelfs zonder heroïsch offer (behalve Lilia dan). Ook was het mooi dat ik die hele "Witches' Road" een beetje derivatief aan vond voelen, en dat daar achteraf dus een perfecte verklaring voor bleek te zijn.

Het enige wat enigszins vreemd aan voelde is dat Agatha zich uiteindelijk opofferde, maar uit haar tekst en gedrag als spook valt op te maken dat het allemaal onderdeel is van een plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:06:
[...]

spoiler:
Ik vond het wel verfrissend dat karakters een keer dood konden gaan, en dat zelfs zonder heroïsch offer (behalve Lilia dan). Ook was het mooi dat ik die hele "Witches' Road" een beetje derivatief aan vond voelen, en dat daar achteraf dus een perfecte verklaring voor bleek te zijn.
spoiler:
Maar dat laatste is toch juist omdat het dezelfde verhaallijn is? :P

Zoals in WandaVision: Wanda maakt een bubbel, Teen maakt een bubbel.

Dat is een van de redenen waarom ik het niet zo sterk vond. Ik raak meestal wel enthousiast van dit soort verhaallijnen. Alleen niet als het een poging is om iets te herhalen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
@Stukfruit
spoiler:
Ik realiseerde me pas op hetzelfde moment als Billy wat er eigenlijk aan de hand was, en dat maakte de reveal wat mij betreft top. Wellicht had ik er anders in gestaan als de twist aan had zien komen. Ik zat enigszins met de "klacht" dat de Witches' Road gewoon de Yellow Brick Road met Escape Rooms was, maar daar had de show achteraf dus een perfecte verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:44
ErikT738 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:59:
[...]

Waar heb je moeite mee dan? Niet alles is afgehandeld, maar dat houdt de deur open voor een vervolg.
Met de gehele manier hoe het verhaal verteld werd, niet chronologisch, continu onduidelijk wat nu echt is en wat niet... te vaag in alles. Ik geef toe dat ik niet met 100% pure focus heb gekeken maar het is zelden dat ik in een korte serie als dit dusdanig de draad kwijt raak. De laatste 2 eps vond ik ook erg vervelend wegkijken, "leuk een plottwist/reveal" maar kwam op mij vooral over als een enorme stijlbreuk met de rest van de show. Mosterd na de maaltijd gevoel.

spoiler:
Achteraf snap ik de grote lijnen, Agatha's verleden met haar zoon, het ontstaan en de werkelijke betekenis van Witches Road, het zoontje van Wanda die toch terug komt etc.

Maar waar ik geen touw aan vast kan knopen is; hoe zit het nou met die werkelijkheid van Wanda? Die was dacht ik opgeheven maar alleen Agatha was nog dacht ik daarnaar verbannen, misschien alleen in haar hoofd maar alsnog. In het begin zien we haar worstelen met het vergeten wie ze is (a la Wandavision), vervolgens krijgt ze haar bewustzijn terug en gaat ze op pad met anderen die ook a la Wandavision vast zaten in die werkelijkheid (en dat nog zitten? of toch niet?).... maar het is me compleet onduidelijk of men aan het eind nou in de echte wereld is, of nogsteeds in die Wanda-reality vast zit. Is Agatha nou ontsnapt of gewoon dood in die Wandawereld? En dan blijkt alles "on the road" ook weer een semi-nep realiteit te zijn gemaakt door die zoon van Wanda? Vandaar m'n wtf waar heb ik naar zitten te kijken gevoel.
Voor mij staat Agatha echt bovenaan samen met WandaVision. Toevallig zijn dit ook de enige series die echt als serie aanvoelen, en niet als opgeknipte film.
Grappig, dat had ik echt niet verwacht. Het zijn wel de twee meest unieke en originele series dat moet ik de makers toegeven... maar beiden hebben ook iets van "leuk idee, nu nog uitwerken" en voelden voor mij nogal houtje touwtje aan elkaar geschreven aan. Beide series hebben de neiging soms aan te voelen als meer individuele afleveringen die een beetje aan elkaar geknoopt zijn en minder een vloeiende rode draad die logisch aanvoelt.

Komt er eigenlijk een 2e seizoen? Bedenk me namelijk nu dat ik het wel eens leuk zou vinden om een serie te krijgen die ook doorloopt, en niet telkens een mini-serie die stopt net als je binding krijgt met bepaalde karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 13:35

Arethusa

Niet die server

davidov schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:58:
[...]
Komt er eigenlijk een 2e seizoen? Bedenk me namelijk nu dat ik het wel eens leuk zou vinden om een serie te krijgen die ook doorloopt, en niet telkens een mini-serie die stopt net als je binding krijgt met bepaalde karakters.
Of er een 2e seizoen komt weet ik niet. Ik weet wel dat je WandaVision, Agatha en de White Vision serie als een triologie moet gaan zien. Ik kan me niet voorstellen dat we Agatha en de knaap voor het laatst hebben gezien.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:17:
@Stukfruit
spoiler:
Ik realiseerde me pas op hetzelfde moment als Billy wat er eigenlijk aan de hand was, en dat maakte de reveal wat mij betreft top. Wellicht had ik er anders in gestaan als de twist aan had zien komen. Ik zat enigszins met de "klacht" dat de Witches' Road gewoon de Yellow Brick Road met Escape Rooms was, maar daar had de show achteraf dus een perfecte verklaring voor.
Dan kan ik me daar inderdaad nog wel iets bij voorstellen ja :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]
De kans is groot dat het door zal gaan in Vision Quest, aangezien de showrunner daar naast WandaVision ook aan heeft gewerkt.

En dat was een van mijn klachten; het voelt allemaal nog steeds aan als stukje dat je moet zien om een ander stukje te volgen wat weer een stukje gaat zijn voor een volgend stukje. Dat het een drieluik lijkt te worden kom ik ook pas net achter na wat zoekwerk.

Het mag ook wel eens een keer "af" zijn. Een aftercredits-scéne is echt superleuk, maar dat zou het ook moeten blijven: een extraatje.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 01-11-2024 17:10 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
[...]
Met de gehele manier hoe het verhaal verteld werd, niet chronologisch, continu onduidelijk wat nu echt is en wat niet... te vaag in alles. Ik geef toe dat ik niet met 100% pure focus heb gekeken maar het is zelden dat ik in een korte serie als dit dusdanig de draad kwijt raak. De laatste 2 eps vond ik ook erg vervelend wegkijken, "leuk een plottwist/reveal" maar kwam op mij vooral over als een enorme stijlbreuk met de rest van de show. Mosterd na de maaltijd gevoel.

spoiler:
Achteraf snap ik de grote lijnen, Agatha's verleden met haar zoon, het ontstaan en de werkelijke betekenis van Witches Road, het zoontje van Wanda die toch terug komt etc.

Maar waar ik geen touw aan vast kan knopen is; hoe zit het nou met die werkelijkheid van Wanda? Die was dacht ik opgeheven maar alleen Agatha was nog dacht ik daarnaar verbannen, misschien alleen in haar hoofd maar alsnog. In het begin zien we haar worstelen met het vergeten wie ze is (a la Wandavision), vervolgens krijgt ze haar bewustzijn terug en gaat ze op pad met anderen die ook a la Wandavision vast zaten in die werkelijkheid (en dat nog zitten? of toch niet?).... maar het is me compleet onduidelijk of men aan het eind nou in de echte wereld is, of nogsteeds in die Wanda-reality vast zit. Is Agatha nou ontsnapt of gewoon dood in die Wandawereld? En dan blijkt alles "on the road" ook weer een semi-nep realiteit te zijn gemaakt door die zoon van Wanda? Vandaar m'n wtf waar heb ik naar zitten te kijken gevoel.

[...]

Grappig, dat had ik echt niet verwacht. Het zijn wel de twee meest unieke en originele series dat moet ik de makers toegeven... maar beiden hebben ook iets van "leuk idee, nu nog uitwerken" en voelden voor mij nogal houtje touwtje aan elkaar geschreven aan. Beide series hebben de neiging soms aan te voelen als meer individuele afleveringen die een beetje aan elkaar geknoopt zijn en minder een vloeiende rode draad die logisch aanvoelt.

spoiler:
De hele realiteit die Wanda had gemaakt bestaat niet meer aan het begin van de serie. Agatha is betoverd waardoor ze zich vreemd gedraagt. Ze ziet haar buren zelf als karakters in de televisiegenres die ze waarneemt, maar buiten haar is er niemand meer onder de invloed van Wanda's betovering.

Billy komt bij Agatha terecht door geruchten over de "Wiches' Road" te volgen, iets wat enkel bestaat als truc van Agatha om de krachten van andere heksen te stelen. Agatha verzamelt samen met Billy een coven willekeurige heksen om haar krachten terug te krijgen, maar tot haar grote verbazing opent er daadwerkelijk een deur naar de Witches' Road, omdat Billy (onbewust) net zoals zijn moeder een soort pseudo realiteit heeft gemaakt gebaseerd op zijn idee van wat de Witches' Road zou moeten zijn. Alles wat zich hier en later buiten de Road afspeelt is wel echt gebeurd. Agatha's lichaam is daadwerkelijk dood, maar door haar deal met Rio, of door een truc die nog niet nader is benoemd, wordt haar ziel niet meegenomen en kan ze rond blijven spoken en snode plannen uit blijven voeren.

Verder is dit natuurlijk een direct vervolg op WandaVision, ondanks dat het een andere titel en andere personages heeft. Er is een goede kans dat Vision Quest iets vergelijkbaars gaat doen.
Stukfruit schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:09:
[...]

De kans is groot dat het door zal gaan in Vision Quest, aangezien de showrunner daar naast WandaVision ook aan heeft gewerkt.

En dat was een van mijn klachten; het voelt allemaal nog steeds aan als stukje dat je moet zien om een ander stukje te volgen wat weer een stukje gaat zijn voor een volgend stukje. Dat het een drieluik lijkt te worden kom ik ook pas net achter na wat zoekwerk.

Het mag ook wel eens een keer "af" zijn. Een aftercredits-scéne is echt superleuk, maar dat zou het ook moeten blijven: een extraatje.
Ik vind WandaVision en Agatha All Along samen juist heel self-contained. Vrijwel iedereen kan deze series oppakken zonder ook maar iets van Marvel te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ErikT738 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:00:
[...]

Ik vind WandaVision en Agatha All Along samen juist heel self-contained. Vrijwel iedereen kan deze series oppakken zonder ook maar iets van Marvel te weten.
Klopt, maar sluit niet uit dat het een stukje voor een ander stukje voor een stukje is :)

Als self-contained verhaal vond ik het niet interessant genoeg en zweefde het (ha, get de pun!) overal een beetje tussendoor.

Ik vond het wel een stuk leuker dan sommige andere MCU-series en heb me er prima mee vermaakt hoor. Alleen het mag van mij net iets origineler dan weer een herhaling. Dat moet beter kunnen. Als deze serie de eerste moet zijn om een nieuwe weg in te slaan, dan hebben ze gefaald.

Ze moeten ook eens ophouden met dat standaard einde. De eerstvolgende keer dat ik
spoiler:
mensen bolletjes en sliertjes met licht naar elkaar zie gooien
krijgt een serie of film van mij direct 5 punten aftrek. Come on zeg. Dan ben je leuk bezig en dan ga je het wéér op zoiets uit laten lopen. Dat is toch pure creatieve armoede?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Eerste 8 minuten van Kraven:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoor ik nu een stemacteur die het Russisch gedeelte doet? Bij die baas talk hoor je duidelijk 2 stemmen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:36:
[...]

Hoor ik nu een stemacteur die het Russisch gedeelte doet? Bij die baas talk hoor je duidelijk 2 stemmen.
Ik wilde eens niet negatief zijn maar ik dacht het inderdaad ook te horen :$

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:58

Robtimus

me Robtimus no like you

Bovenstaande is sinds eergisteren te kijken, met een aflevering per dag. Ik heb nu 2 van de 3 afleveringen gezien, maar dit wordt voor mij het laatste seizoen. Het is het gewoon niet, zeker niet nu ze ook in de afleveringen de bekende karakters niet meer gebruiken. Aflevering 2 had b.v. maar 4 karakters: Agatha, Kingo van de Eternals, Howard Stark en Edwin Jarvis.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Robtimus schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 18:20:
Bovenstaande is sinds eergisteren te kijken, met een aflevering per dag. Ik heb nu 2 van de 3 afleveringen gezien, maar dit wordt voor mij het laatste seizoen. Het is het gewoon niet, zeker niet nu ze ook in de afleveringen de bekende karakters niet meer gebruiken. Aflevering 2 had b.v. maar 4 karakters: Agatha, Kingo van de Eternals, Howard Stark en Edwin Jarvis.
Het wordt voor iedereen het laatste seizoen :P

Maar ik kan me wel in je opmerkingen vinden. Seizoen 2 was ook al voornamelijk in de stijl van "What If... Peter Farted?" en dat trekken ze nu door tot in het extreme.

De eerste aflevering was een rip-off van Gundam / Voltron / Godzilla / Power Rangers, de tweede was meer van hetzelfde met Agatha, de derde gaf een nieuwe betekenis aan de term "cringe" en de vierde? De vierde:

spoiler:
...gaat over seks tussen mens en eend met hybride resultaat waarvoor grotendeels de meest oninteressante en unlikeable MCU-karakters van stal zijn gehaald. Wtf? Ik ben niet echt conservatief, maar dit was... interessant?

Voor zover ik me kan herinneren was deze serie een animatie voor volwassenen, maar ondertussen is het niveau zo laag dat mijn jongere variant dit op de vroege zaterdagochtend ook gewoon zou skippen. Dit is 100% verspilling van tijd of bandbreedte.

Ze hadden beter een live action-serie kunnen maken over The Watcher.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Net de een-na-laatste aflevering gehad. Ik blijf bij m'n vorige post. Prachtig voor kinderen en nerdy types die vooral superkrachten willen zien knallen en weinig meer dan dat.

Misschien wil ik te veel :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Nee hoor. Ik heb zelf pas één aflevering van het nieuwe seizoen gezien, maar het is gewoon weinig spannends qua verhaal, en qua robot actie wordt het ook aan alle kanten ingehaald door de gemiddelde anime.

Het What If original character wat ik langs zag komen ziet er overigens ook maar weinig geïnspireerd uit, en dat zeg ik als iemand die kan lachen om haar origin (zolang de relatie de Harkness test doorstaat is het prima, toch?).

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/505/342/d18.png

Het schijnt dat de mensen achter What If nu ook aan X-Men gaan werken nu de showrunner gecanceld is...
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste