Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:28
42erik schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:29:
[...]

[...]

Marginaliseren? Na de beschuldiging speelt ie nog een essentiële rol in loki s2 :?
Ik denk dat zijn bedoeling te zeggen was: Ook al zou hij vrijgesproken worden dan nog zou Disney zijn rol willen marginaliseren, nu hij wel schuldig is bevonden is het direct exit. Zo lees ik het iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:14
42erik schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:29:
Tja, volgens mij vind je inmiddels heel marvel niks, zo ongeveer al je posts zijn negatief... Waarom je het nog kijkt is me een raadsel
Macht der gewoonte? Guardians of the Galaxy 3, Thor Love & Thunder, Shang-Chi en Multiverse of Madness vond ik wel goed en/of vermakelijk. Het is niet mijn schuld dat Marvel met teleurstellende producties aan blijft komen zetten. Het is ook niet alsof ik de enige ben die niet onder de indruk is van de recente Disney content.

Ik kijk nog wel uit naar X-Men '97, en The Marvels ga ik kijken zodra deze op Disney Plus staat (al is het alleen maar vanwege Iman Vellani's invulling van de rol van Ms. Marvel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Wren schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:59:
Ik denk dat zijn bedoeling te zeggen was: Ook al zou hij vrijgesproken worden dan nog zou Disney zijn rol willen marginaliseren, nu hij wel schuldig is bevonden is het direct exit. Zo lees ik het iig.
Dit inderdaad. Hij zat nog prominent in Loki omdat de serie al in productie was. Vermoedelijk is Marvel achter de schermen al druk bezig om Kang te recasten en/of een nieuwe "big bad" zoals Dr. Doom of Galactus te introduceren (en dit keer niet als ruimte-wolk). Wellicht kunnen ze na Deadpool 3 ook X-Men bad guys zoals Sinister gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-06 18:31

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Het zou kunnen dat Kang niet wordt gerecast - ScreenCrush meldde vorige maand al dat Majors een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat alleen híj Kang mag spelen. Of die clausule ook geldt nu hij is veroordeeld (waardoor er dus weer een andere clausule van kracht wordt en hij ontslagen is), durf ik niet te zeggen.

Aan het einde van Loki S2 werd de "Ant-Man Kang" al weggezet als "opgelost" door Mobius, dus mogelijk stuurt Disney al aan op het afronden van de Kang-verhaallijn en krijgen we nu een nieuwe big-bad.

EDIT: in het Verge-artikel staat ook dit:
However, THR says that Marvel may be looking to focus on a new villain instead and that The Kang Dynasty “is now being referred to as Avengers 5.”

[ Voor 18% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 20-12-2023 11:08 ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:27
ErikT738 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:59:
[...]
Ik kijk nog wel uit naar X-Men '97, en The Marvels ga ik kijken zodra deze op Disney Plus staat (al is het alleen maar vanwege Iman Vellani's invulling van de rol van Ms. Marvel).
De serie Ms Marvel was ook niet goed, je eigen quote ;)
Misschien werd Ms. Marvel gebombardeerd met slechte reviews om de verkeerde redenen, maar laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof het een goede serie is. De schrijvers hebben de bal daar gewoon enorm laten vallen. De serie is enkel vermakelijk omdat alle andere departementen wel goed hun best hebben gedaan.
Ik ben echt benieuwd naar de Marvels, heb vorig jaar alle 30+ films teruggekeken, en Captain Marvel was voor mij een van de mindere (IMDB 6.8, ik zou zelf eerder een 5.5 geven), en Ms Marvel vond ik vrij kinderachtig en lazy geschreven (a la de protagonist mag best wel stomme dingen doen, want het komt per definitie toch wel goed).

Die Marvels heeft nu een 5.9 op IMDB, en zo te zien waardeer ik Captain Marvel/MS Marvel minder dan gemiddeld, dus heb er zo weinig verwachtingen van dat het bijna alleen nog kan meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wren schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 09:59:
[...]

Zo lees ik het ook. Maar dat is dus niet het geval, anders hadden ze loki s2 wel aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
[...]

Macht der gewoonte? Guardians of the Galaxy 3, Thor Love & Thunder, Shang-Chi en Multiverse of Madness vond ik wel goed en/of vermakelijk. Het is niet mijn schuld dat Marvel met teleurstellende producties aan blijft komen zetten. Het is ook niet alsof ik de enige ben die niet onder de indruk is van de recente Disney content.

Je bedoelt de Ms marvel die je destijds ook alleen maar negatief benoemde?

Het zal wel aan mij liggen, maar met zo veel negativiteit zou ik niet verder kijken, maar aan ieder zijn keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
sewer schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:11:
De serie Ms Marvel was ook niet goed, je eigen quote ;)
De serie is slecht door het schrijfwerk. De casting was perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:26:
[...]

Je bedoelt de Ms marvel die je destijds ook alleen maar negatief benoemde?

Het zal wel aan mij liggen, maar met zo veel negativiteit zou ik niet verder kijken, maar aan ieder zijn keuze
Zie hierboven. Het karakter Ms. Marvel is leuk en de actrice doet het ook goed (lees vooral een keer de eerste run van de comics). Ik wil Marvel weer goed vinden, maar helaas is het dat momenteel gewoon niet. De oude films kijk ik nog steeds met plezier terug. Je moet ook niet doen alsof ik nou zo'n zuurpruim ben, aangezien het ook anderen opvalt dat de kwaliteit achteruit gaat.

Het grootste probleem zit overigens in het plot. Echt bizar dat het een kolos als Disney niet lukt om vermakelijke, coherente verhalen neer te zetten. Bij de Star Wars content zie je overigens ook dat de verhalen gewoon prut zijn.

Ik ben trouwens ook benieuwd wat ze met de X-Men van plan zijn. Ergens ben ik bang dat ze volledig op nostalgie in gaan zetten en zo dicht mogelijk tegen de cartoon uit de nineties aan gaan zitten. Zelf zou ik liever een meer gewaagde aanpak zien met een adaptie van House of X, Powers of X en Immortal X-Men. Op die manier zouden ze zelfs beide Fox timelines canon kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:17:
[...]

Zo lees ik het ook. Maar dat is dus niet het geval, anders hadden ze loki s2 wel aangepakt.
S2 was wellicht al geproduceerd voor of ten tijde van de aanklacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:31:
[...]

S2 was wellicht al geproduceerd voor of ten tijde van de aanklacht.
Maar als er gemarginaliseerd zou moeten worden hadden ze daar wel wat aan gedaan. Dan hadden ze geedit ofzo. Dus daar is blijkbaar geen sprake van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op woensdag 20 december 2023 @ 00:35:
[...]

Maar als er gemarginaliseerd zou moeten worden hadden ze daar wel wat aan gedaan. Dan hadden ze geedit ofzo. Dus daar is blijkbaar geen sprake van
Speculatie en het is ook niet perse mijn mening van dat marginaliseren, alleen als duiding.
Who knows?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

42erik schreef op woensdag 20 december 2023 @ 00:35:
[...]

Aflevering 5 van Loki S2 is grotendeels opnieuw geschoten. Er wordt wat vaag over gedaan, maar ScreenCrush vermoedt dat in de oorspronkelijke versie een grote twist zat die de Kang Dynasty had moeten aftrappen (iets met dat Victor Timely dus Kang werd). Die twist is dus weggepoetst - Majors is ook niet te zien in die aflevering.

Bronnen: ScreenCrush en Vanity Fair

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op woensdag 20 december 2023 @ 08:37:
[...]

Speculatie en het is ook niet perse mijn mening van dat marginaliseren, alleen als duiding.
Who knows?
Goed punt, het was jouw punt helemaal niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:12:
[...]

Aflevering 5 van Loki S2 is grotendeels opnieuw geschoten. Er wordt wat vaag over gedaan, maar ScreenCrush vermoedt dat in de oorspronkelijke versie een grote twist zat die de Kang Dynasty had moeten aftrappen (iets met dat Victor Timely dus Kang werd). Die twist is dus weggepoetst - Majors is ook niet te zien in die aflevering.

Bronnen: ScreenCrush en Vanity Fair
Heb je een linkje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 12:41

Robtimus

me Robtimus no like you

FYI, What If... seizoen 2 is begonnen, met t/m 30 december elke dag een aflevering.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Net de eerste aflevering van What If? S2 gezien en die was best aardig.
spoiler: nitpicking
Ik stoorde me enkel aan het feit dat Nebula zo nodig half dood moest gaan als ze daarna in een montage van een paar seconden weer wordt opgelapt. Ze vraagt zich niet eens af hoe lang ze out is geweest en of de bad guys hun plan misschien al uit hebben kunnen voeren. Ook de Yondu-hanekam en pijl had Howard the Duck kennelijk gewoon in huis...

Ik had het persoonlijk leuker en geloofwaardiger gevonden als ze iets met de Nova-Force hadden gedaan om haar weer op de been te brengen (in de MCU hebben members van het Nova corps voor zover we hebben gezien geen krachten, maar in de comics wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBw3C5qCHrbdLM50xRnaaNI7Ank=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aavXf9LCpKpJNBDia0SDUODo.jpg?f=fotoalbum_large

Met dank aan Facebook

[ Voor 3% gewijzigd door 42erik op 22-12-2023 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Fast and the Furious-acteur Vin Diesel beschuldigd van seksueel wangedrag https://www.nu.nl/film/62...n-seksueel-wangedrag.html

Ik voel een nieuwe stemacteur aankomen voor Groot..

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 63072

sewer schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:08:
Mijn thought is dat het weer slappe hap gaat worden, eerste seizoen heeft niet voor niets een 5.3 op IMDB (wat voor een serie erg laag is, een beetje vergelijkbaar met het cijfer 4 voor een film)... Hopelijk dit tweede seizoen met een andere 'villain' dan die Titania.
In een Hulk serie (she of nie) verwacht ik actie en mayhem en dat was niet aanwezig. De vierde muur doorbraken waren in tegenstelling tot Deadpool noch grappig, noch droegen ze iets bij aan het verhaal.

Tatiana Maslany is niets mee en de character She-Hulk ook niet, maar als ze op dezelfde voet, met dezelfde schrijvers verder gaan kijk ik het tweede seizoen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Iman was dan ook meteen het enige wat die film naar de middenmoot verhief, de chemistry tussen de andere twee dames werkte voor geen meter en het verhaal was clichematig.

Ik hoop echt dat dit haar carriere (en toekomstige ms Marvel serie/film) niet schaadt. Haar serie was 1 van de betere marvel series. Samen met Loki season 1 en Hawkeye.

Loki season 2 was ok, net als Secret Invasion en Falcon and the Winter Soldier.

She-Hulk was ronduit beroerd en teleurstellend.

Wandavision zat goed in elkaar, maar was simpelweg niet mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:31:
[...]

In een Hulk serie (she of nie) verwacht ik actie en mayhem en dat was niet aanwezig. De vierde muur doorbraken waren in tegenstelling tot Deadpool noch grappig, noch droegen ze iets bij aan het verhaal.

Tatiana Maslany is niets mee en de character She-Hulk ook niet, maar als ze op dezelfde voet, met dezelfde schrijvers verder gaan kijk ik het tweede seizoen niet.
Domme actie is juist wat je hebt gekregen.

De Hulk (m/v) is mogelijk interessant omdat het de Marvel-variant is op Jeckyll en Hyde. Het gaat over de onderliggende woede die soms moeilijk te verbergen is en de achterliggende oorzaken in o.a. de constante druk van een veeleisende maatschappij.

Het is ideaal om neer te zetten als een modern karakter met autistische trekken die zichzelf obsessief bezighoudt met de grijstinten tussen "goed" en "kwaad", maar in plaats daarvan beuken ze door van actie naar actie en familieperikelen die zo verschrikkelijk plat zijn dat er eigenlijk weinig origineels of creatiefs overblijft.

In een goede film of serie zou actie een uiting van onvermogen moeten zijn ipv iets om kijkers te bevredigen met generieke actie voor de actie.

Je ziet het nu ook met dat vervolg op (geen Marvel, zelfde probleem) Aquaman. Op Rotte Tomaat wordt duidelijk dat het een door en door slechte film is, maar het heeft actie dus mensen vinden het mooi :/

Het is lui schrijfwerk.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na drie afleveringen van What If...? ben ik bang dat dit ook niet erg bijzonder gaat worden.

Ze pakken totaal niet terug op het vorige seizoen, het zijn substandaard verhaaltjes over dingen waar (bijna) niemand over na zou denken en het voelt erg veel aan als opvulling.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Stukfruit schreef op maandag 25 december 2023 @ 04:00:
Na drie afleveringen van What If...? ben ik bang dat dit ook niet erg bijzonder gaat worden.

Ze pakken totaal niet terug op het vorige seizoen, het zijn substandaard verhaaltjes over dingen waar (bijna) niemand over na zou denken en het voelt erg veel aan als opvulling.
De kerst aflevering was matig, maar ik zou zo een hele film met de '88 Avengers kijken.
spoiler: S2E2
ik vond het vooral leuk om te zien dat Peggy en Howard Bucky herkenden en ook (min of meer) op het juiste pad konden brengen. Hope lijkt me als rebelse tiener ook een interessanter karakter om te volgen dan hoe ze in de Ant-Man films is. Het enige karakter wat niets toevoegde was die vrouw uit Captain Marvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukfruit schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 22:48:
[...]

Domme actie is juist wat je hebt gekregen.

De Hulk (m/v) is mogelijk interessant omdat het de Marvel-variant is op Jeckyll en Hyde. Het gaat over de onderliggende woede die soms moeilijk te verbergen is en de achterliggende oorzaken in o.a. de constante druk van een veeleisende maatschappij.

Het is ideaal om neer te zetten als een modern karakter met autistische trekken die zichzelf obsessief bezighoudt met de grijstinten tussen "goed" en "kwaad", maar in plaats daarvan beuken ze door van actie naar actie en familieperikelen die zo verschrikkelijk plat zijn dat er eigenlijk weinig origineels of creatiefs overblijft.

In een goede film of serie zou actie een uiting van onvermogen moeten zijn ipv iets om kijkers te bevredigen met generieke actie voor de actie.

Je ziet het nu ook met dat vervolg op (geen Marvel, zelfde probleem) Aquaman. Op Rotte Tomaat wordt duidelijk dat het een door en door slechte film is, maar het heeft actie dus mensen vinden het mooi :/

Het is lui schrijfwerk.
Er zat bar weinig actie in de serie. En er werd een verhaal opgebouwd rond het bloed van she-hulk verzamelen, maar in plaats van een fatsoenlijk einde te schrijven krijgen we een cop out. Er was 8 van de 9 episodes een verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 25 december 2023 @ 04:00:

Terugpakken op vorige seizoen? Het zijn toch juist allemaal losstaande situaties, waarin 1 ding aangepast wordt, met alle gevolgen van dien...?

Tot nu toe erg vermakelijk, e2 had interessant team, leuk Foster weer eens te zien en de oude vibe van winter soldier.

E3 was, met alle die hard verwijzingen, erg leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
42erik schreef op maandag 25 december 2023 @ 18:06:
[...]

Terugpakken op vorige seizoen? Het zijn toch juist allemaal losstaande situaties, waarin 1 ding aangepast wordt, met alle gevolgen van dien...?
Nee, vorig seizoen zat er ook een voorzichtige rode draad in met die Watcher.

Misschien begin ik gewoon te oud te worden voor dit spul. Er zijn teveel interessante mogelijkheden, maar ik moet daarvoor duidelijk niet aankloppen bij Marvel.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:33
Stukfruit schreef op maandag 25 december 2023 @ 22:58:
[...]
Misschien begin ik gewoon te oud te worden voor dit spul. Er zijn teveel interessante mogelijkheden, maar ik moet daarvoor duidelijk niet aankloppen bij Marvel.
Hier een comic book-liefhebber en groot fan van alles wat DC / Marvel is, maar het MCU is een ‘slippery slope’. Naar mijn mening is alles na ‘End Game’ mediocre at best, met gebrek aan een samenhangende visie; Disney is vooral content aan het pushen en het mist inhoud. Ik ben, in ieder geval, al lang niet meer invested en de tijd dat ik enthousiast en afwachtend in de bioscoopzaal zat is voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het probleem is ook niet dat het altijd vervelend is hoor. Sommige dingen zijn best leuk of grappig.

Maar met zo'n uitgebreid arsenaal aan mogelijkheden terug moeten vallen op referenties naar Die Hard vind ik zelf een beetje matig. Je kan een heel universum (see what I'm doing?) opentrekken. Doe dat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nu even bezig met het kijken naar aflevering 4 van What If...?

Halverwege zit ik mezelf af te vragen waarom ik dit kijk. Dit is toch niets meer dan zaterdagochtendcartoonniveau?

* Stukfruit stapt uit en kijkt vooralsnog alleen de laatste aflevering nog even, maar verwacht weinig te missen

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Stukfruit schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 07:22:
Nu even bezig met het kijken naar aflevering 4 van What If...?

Halverwege zit ik mezelf af te vragen waarom ik dit kijk. Dit is toch niets meer dan zaterdagochtendcartoonniveau?

* Stukfruit stapt uit en kijkt vooralsnog alleen de laatste aflevering nog even, maar verwacht weinig te missen
Volgens mij moet je even naar een aflevering van een willekeurige zaterdag ochtend cartoon kijken, dan wordt het verschil snel duidelijk. Ik vond aflevering vier best vermakelijk weer, en ik snap ook wel waarom ze deze vorig seizoen niet af hebben gekregen. In tegenstelling tot de andere afleveringen is deze bijna volledig actie.

De stemacteur doet ook best een goede RDJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Leg het eens uit, want ik zag niets meer dan generiek materiaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 26-12-2023 09:16 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
@Stukfruit Wat bedoel je met generiek? Je wekte de indruk dat What If hetzelfde niveau heeft als een willekeurige cartoon, terwijl de kwaliteit duidelijk veel hoger ligt (al is het alleen al de animatie). De verhalen zijn misschien wat simpel, maar dat is inherent aan het gekozen format van één aflevering van dertig minuten per universum. Ik heb net aflevering vijf gezien, en hoewel het verhaal wederom wat eenvoudig is doet de actiescène op het eind niet onder voor die in de betere "echte" Marvel films.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Het is toch ook nooit bedoeld als "echte" serie?
Maar als simpel warm houdertje tussendoor met wat grappen en grollen?

Dan kan je ook klagen dat de i am groot serie niet spectaculair was. Tja, was hij zo bedoeld? Ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
@Stukfruit Een rode draad? Da's dan wel een heel dun draadje, ik zie het echt als losstaande afleveringen. En dat zijn het dit seizoen ook.

Terug moeten vallen op die hard referenties...? Dit was meer een tribute vond ik dan goedkoop meeliften

@Dennis1812 zeker waar, deze is er gewoon voor de leuk, juist ook bewust in het kerstseizoen geplaatst gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
I Am Groot werd anders in de markt gezet dan What If...?

De laatste zou een kans moeten zijn om bestaande (MCU-)gebeurtenissen in een ander (en ertoe doende) perspectief te zetten.

Animatiestijl is inderdaad niets mis mee, maar het heeft verder gewoon weinig om het lijf. Groot was vanaf het begin al bedoeld als lichte kost.

Maar goed, ik zal stoppen met kijken en jullie niet meer lastigvallen met m'n ergernissen rond deze serie ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind over het algemeen What If... ook wel matig tot slecht. Aflevering van woensdag was wel erg interessant. Vond wel dat de hoofdpersoon erg snel leerde. Dat was wat ongeloofwaardig, maar ze moesten het ook in een half uur proppen, dus tja, kon ook niet echt anders.

• Lunchbox
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-12-2023
Het enige waar ik naar uit kijk is Deadpool en X-Men 97. Als kind keek ik die serie altijd en kan me nog herinneren dat het abrupt ten einde kwam. X-Men 97 is dan ook "mijn" team.

Als ze het X-Men team eindelijk naar het MCU brengen dan hoop ik dat ze dezelfde samenstelling hebben. Iig Rogue met haar volle krachten, Gambit er bij etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Lunchbox schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:59:
Het enige waar ik naar uit kijk is Deadpool en X-Men 97. Als kind keek ik die serie altijd en kan me nog herinneren dat het abrupt ten einde kwam. X-Men 97 is dan ook "mijn" team.

Als ze het X-Men team eindelijk naar het MCU brengen dan hoop ik dat ze dezelfde samenstelling hebben. Iig Rogue met haar volle krachten, Gambit er bij etc
Rogue of Gambit (en zeker beiden tegelijk) zou ik in de eerste film niet op rekenen omdat ze dan wel erg veel karakters in één keer moeten introduceren. Er moet ook al plek zijn voor Professor X, Cyclops, Jean, Storm, Wolverine en Beast.

In de compleet ongefundeerde internet-geruchtenmolen gaat wel rond dat Mr. Sinister de bad guy wordt. Ik hoop dan wel dat ze voor de charismatische versie uit de recentere comics gaan, en niet voor de emotieloze versie uit de oude cartoon.

De laatste twee What If afleveringen waren een beetje meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 18:56:
[...]

Rogue of Gambit (en zeker beiden tegelijk) zou ik in de eerste film niet op rekenen omdat ze dan wel erg veel karakters in één keer moeten introduceren. Er moet ook al plek zijn voor Professor X, Cyclops, Jean, Storm, Wolverine en Beast.
Dat lijkt me een keuze die ze kunnen maken. Je kan ook Rogue en Gambit wel doen, en (ik noem maar iets) Storm en Cyclops niet.

Kent na de cartoon en de oude films en de inmiddels best aardige hoeveelheid cameos niet iedereen ze al aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 07:37:
[...]

Dat lijkt me een keuze die ze kunnen maken. Je kan ook Rogue en Gambit wel doen, en (ik noem maar iets) Storm en Cyclops niet.

Kent na de cartoon en de oude films en de inmiddels best aardige hoeveelheid cameos niet iedereen ze al aardig?
In mijn optiek hangt het er maar net vanaf of ze echt iets nieuws gaan doen of de oude koers blijven varen. In alle voorgaande x-men films was men altijd een obsessie met 1 personage, Wolverine in de eerste trilogie, Mystique in de latere films, waardoor alle andere personages naar mijn mening totaal of gedeeltelijk onbelicht bleven. Laten we hopen op een meer gebalanceerde groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 07:37:
[...]

Jij en ik wel, maar de film moet ook te volgen zijn voor mensen die nog nooit een Marvel film hebben gezien, zeker omdat het om een eerste deel in de (sub)franchise zou gaan.

Maar goed, we gaan het zien. Het zou mij niet verbazen als ze voor een niet te groot en zo bekend mogelijk team gaan om nieuwe zieltjes te winnen voor het falende MCU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 07:57:
[...]

In mijn optiek hangt het er maar net vanaf of ze echt iets nieuws gaan doen of de oude koers blijven varen. In alle voorgaande x-men films was men altijd een obsessie met 1 personage, Wolverine in de eerste trilogie, Mystique in de latere films, waardoor alle andere personages naar mijn mening totaal of gedeeltelijk onbelicht bleven. Laten we hopen op een meer gebalanceerde groep.
De cartoon deed dat in mijn herinnering best goed. Al had die natuurlijk ook veel meer screentime tot zijn beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 07:59:
[...]

Jij en ik wel, maar de film moet ook te volgen zijn voor mensen die nog nooit een Marvel film hebben gezien, zeker omdat het om een eerste deel in de (sub)franchise zou gaan.

Maar goed, we gaan het zien. Het zou mij niet verbazen als ze voor een niet te groot en zo bekend mogelijk team gaan om nieuwe zieltjes te winnen voor het falende MCU.
Het mcu is juist gebouwd op de niet zo bekende helden :?

Dus dan kunnen ze juist de meest interessante karakters nemen. Dan kom je best snel bij wolverine en rogue uit. Beast en prof hebben al hun opwachting gemaakt, dus die zullen vast ook meedoen. Oh, colossus en Negasonic Teenage Warhead kennen we natuurlijk ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
De 1602 What If was tof! Hier zou ik ook zo een volledige live action film van kijken. Stiekem vind ik Carter ook een veel betere nieuwe Cap dan Captain Falcon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:04:
De 1602 What If was tof! Hier zou ik ook zo een volledige live action film van kijken. Stiekem vind ik Carter ook een veel betere nieuwe Cap dan Captain Falcon.
Spoiler tags bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Wat is hier de spoiler dan? Ik benoem enkel een setting en een karakter wat we eerder in de serie al hebben gezien? 1602 zit zelfs in de titel van de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 07:25:
[...]

Wat is hier de spoiler dan? Ik benoem enkel een setting en een karakter wat we eerder in de serie al hebben gezien? 1602 zit zelfs in de titel van de aflevering.
Dat carter blijkbaar in de 1602 aflevering zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 12:37:
[...]

Dat carter blijkbaar in de 1602 aflevering zit
Staat gewoon in de beschrijving van de aflevering. Bijv. op imdb,plex,disney+ etc dus ik zou het niet als spoiler omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 13:05:
[...]

Staat gewoon in de beschrijving van de aflevering. Bijv. op imdb,plex,disney+ etc dus ik zou het niet als spoiler omschrijven.
Die lees ik daarom dus ook juist nooi. Het is info over de inhoud, dus spoiler, dus tags zijn gewensd.

En sowieso ook niet zo heel veel moeite toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
@42erik je zag het zelfs al op het einde van die Captain Carter aflevering met 1602 Scarlet Witch en Nick Fury? Ik probeer echte spoilers voor de meest recente afleveringen altijd te vermijden, maar je kan het ook overdrijven.
spoiler: series finale
Deze vond ik niet fantastisch. De actie was leuk en het uitdelen van power-ups om Strange aan te kunnen ook, maar qua verhaal had het weinig om het lijf. Ik heb het idee dat er met afleveringen van 30 minuten enkel vrij basic verhalen kunnen worden neergezet.

Wel cool dat ze nu de What If versie van het Marvel logo in de opening hadden.

Overigens wel apart dat de Infinity Stones in deze aflevering buiten hun native universe werken. In de comics en in een vergelijkbare situatie in het MCU waren ze nutteloos buiten hun eigen realiteit (in de TVA in Loki S1 bijvoorbeeld).

Ik heb de gebundelde 1602 comic van Neil Gaiman maar even besteld. Ik heb 'm ooit wel eens gelezen toen ik 16 was ofzo, maar ik ben het meeste wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:23:
@42erik je zag het zelfs al op het einde van die Captain Carter aflevering met 1602 Scarlet Witch en Nick Fury? Ik probeer echte spoilers voor de meest recente afleveringen altijd te vermijden, maar je kan het ook overdrijven.
Welja, spoil nog wat meer... -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:25:
[...]

Welja, spoil nog wat meer... -O-
Uit de eerste post;
Wil je dingen bespreken welke direct gevolg hebben op de film/serie ervaring zoals doden en karakterverandering zet dan je bericht even in spoilers. Zodat iedereen met even veel lol de films en serie's kan kijken.
Als je er helemaal onbevlekt in wilt gaan kan je dit topic en vergelijkbare threads op andere sites beter mijden.

Edit - ook nog een modbreak uit 2021:
Als de enige manier om zaken te bespreken tussen spoilertags moet, kan het net zo goed niet besproken worden.

Dit verstoort zo een heel topic.

Wil je geen spoilers lezen, blijf dan weg.

[ Voor 19% gewijzigd door ErikT738 op 30-12-2023 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
ErikT738 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:23:
spoiler: series finale
Deze vond ik niet fantastisch. De actie was leuk en het uitdelen van power-ups om Strange aan te kunnen ook, maar qua verhaal had het weinig om het lijf. Ik heb het idee dat er met afleveringen van 30 minuten enkel vrij basic verhalen kunnen worden neergezet.

Wel cool dat ze nu de What If versie van het Marvel logo in de opening hadden.

Overigens wel apart dat de Infinity Stones in deze aflevering buiten hun native universe werken. In de comics en in een vergelijkbare situatie in het MCU waren ze nutteloos buiten hun eigen realiteit (in de TVA in Loki S1 bijvoorbeeld).

Ik heb de gebundelde 1602 comic van Neil Gaiman maar even besteld. Ik heb 'm ooit wel eens gelezen toen ik 16 was ofzo, maar ik ben het meeste wel vergeten.
De dingen die in het einde terugkomen zijn op zich wel leuk, maar het ontstijgt nog steeds niet het niveau "What If... Tony Stark drank coffee instead of tea?".

Het is allemaal weer enorm gericht op actie, waarbij het verhaal behoorlijk ondergeschikt is.

Wat grappig is: voor de luisteraars van de Met Nerds Aan Tafel-podcast is er vast wat herkenning na het lezen van dit topic.

Voor Star Wars wilde sommigen daar meer actie zien, terwijl het bij Marvel juist teveel actie was. Of andersom. Of iets van die strekking. Maar het kwam erop neer dat men bij het ene wil wat bij het andere is, terwijl het andersom waarschijnlijk dezelfde opmerkingen zou geven.

Het grootste probleem blijft imho dat het lafjes blijft. Dit is een beetje de Zack Snyder-aanpak. Leuk om te zien, gaap, oh zag ik daar een easter egg voorbijkomen?, next.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:31:
[...]

Uit de eerste post;

[...]

Als je er helemaal onbevlekt in wilt gaan kan je dit topic en vergelijkbare threads op andere sites beter mijden.

Edit - ook nog een modbreak uit 2021:

[...]
Mijden? Of mensen denken wel gewoon even aan tags en zijn daarmee wel sociaal?

Je eerste quote zegt zelf al dat tags gewend zijn!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wren
Zullen we het weer over MCU hebben ipv een imho overdreven spoilerdiscussie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:48

alienfruit

the alien you never expected

Eindelijk The Marvels proberen te kijken tijdens de vakantie maar wat is dat een slechte film zeg. Na een half uur uitgezet kwam gewoon niet in het verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Zo, laatste paar dagen what if uitgekeken. Niet elke aflevering vond ik even boeiend, zo had ik met 6-kahhori niet echt een idee wat ik ermee aan moest.

Maar de laatste drie gingen er snel en graag door. Leuke afleveringen die lekker wegkeken.
spoiler:
Hela... Ik wil meer Hela. Wat een ongelooflijk vet karakter is dat, ook hier weer. Jammer dat we haar naar ragnarok nooit meer gezien hebben, maar we hebben haar daar nooit tenonder zien gaan, dus wie weet

1602, leuke setting, op een mooie manier iedereen een nieuwe rol die goed paste. Ik kreeg er echt avengers-film vibes van

Finale, heel veel karakters zoeken in de background blijft leuk. Monster dat los van Strange stond vond ik wat vergezocht, had anders gekund denk ik, maar ach.

Overall een leuke serie, met plezier gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 12:41

Robtimus

me Robtimus no like you

Wat mij trouwens wel verbaasde aan 1602:
spoiler:
Happy was ook hier een Hulk-achtig monster. Hoe is dat zo gekomen?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Robtimus schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:10:
Wat mij trouwens wel verbaasde aan 1602:
spoiler:
Happy was ook hier een Hulk-achtig monster. Hoe is dat zo gekomen?
Ik denk dat we dat nooit te weten komen, net als hoe er opeens een berg is van
spoiler:
Yellow jacket armors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat we dat nooit te weten komen, net als hoe er opeens een berg is van
spoiler:
Yellow jacket armors
de multiverse, oneindig veel mogelijkheden ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:26:
[...]

de multiverse, oneindig veel mogelijkheden ? ;)
Ja, zoiets :)

Nooit te lang over zulke dingen nadenken, zeker niet bij what if :D

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03:14
De enige MCU film dit jaar, ziet er wel lachen uit.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Niet alleen "lachen" als ze echt die richting inslaan en de betere ideeën van de afgelopen jaren combineren :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 11:20
Deadpool kan een mooie reset worden voor de MCU.
-integratie van x-men universum
-nieuwe acteurs voor Thor, Iron-man, Captain America
-integratie van Netflix universum

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 23:27
Cobb schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:20:
Ik vraag me af of nieuwe acteurs voor Thor, Iron Man en Captain America goed zouden vallen. Alle drie de acteurs hebben deze rollen wat mij betreft erg goed vertolkt en dan ga je toch vergelijken.

De twee Deadpool films heb ik me overigens kostelijk mee vermaakt, maar dat geldt ook voor de laatste Wolverine film, wat was die goed zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:38
Een cross-ove rnaar X-men Universum zou ik prima vinden.
Ik kreeg ook een berichtje via Insta-Loki account vanochtend (dus wel gaaf dat ze het doortrekken naar de TVA)

Ik ben nu wel benieuwd.

Ik wil wel graag Thor, Iron-man en CA behouden zoals het is: daar ben ik persoonlijk wel fan van.

Volgende week naar Madam-Web; benieuwd of daar nog een relatie / link is met de huidige MCU

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

NeoFoX schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:43:
[...]

Een cross-ove rnaar X-men Universum zou ik prima vinden.
Ik kreeg ook een berichtje via Insta-Loki account vanochtend (dus wel gaaf dat ze het doortrekken naar de TVA)

Ik ben nu wel benieuwd.

Ik wil wel graag Thor, Iron-man en CA behouden zoals het is: daar ben ik persoonlijk wel fan van.

Volgende week naar Madam-Web; benieuwd of daar nog een relatie / link is met de huidige MCU
Madame Web is Spider-Verse, staat zo goed als los van MCU op wat halfgebakken cameo's na.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De kans dat Madame Web überhaupt goed scoort is net zo groot als de kans dat ik volgende week miljonair ben.

En anders moeten ze de maker van de trailers ontslaan, want die toont dat het een 13 in een dozijn film wordt zonder enige vernieuwing en standaard script dat al op de plank lag voor de meeste andere Sony's net-geen-MCU films :p

Mocht ik volgende week wel miljonair zijn, dan kom ik uiteraard terug op bovenstaande.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
yorroy schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:33:
Ik vraag me af of nieuwe acteurs voor Thor, Iron Man en Captain America goed zouden vallen. Alle drie de acteurs hebben deze rollen wat mij betreft erg goed vertolkt en dan ga je toch vergelijken.
Ik denk dat ze uiteindelijk weinig andere keuze hebben. De acteurs van bekende geliefde karakters worden allemaal een beetje oud en hebben alleen voor een enorme zak geld nog zin om terug te komen. Ik begrijp ook niet helemaal waarom ze Pedro Pascal hebben gecast voor Reed Richards, aangezien ze daarmee eigenlijk al hebben bepaald dat de acteurs voor Sue Storm en Ben Grimm ook rond de 50 moeten zijn.

Ergens hoop ik dat ze voor de Young Avengers de jonge Loki uit Loki S1 gaan gebruiken (mogelijk gerecast), en dan het liefst met het Agent of Asgard uiterlijk. Zo kan dat karakter in ieder geval weer even mee.

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/81vq38RI+aL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Nieuwe acteurs? Ze hebben toch allemaal al hun opvolger gevonden?

Thor heeft Mighty Thor, Steve heeft Sam en Tony heeft... Die ene uit black panther 2 die een eigen suit maakte. Ik heb niet het idee dat de oude characters terug gaan komen, los van een cameo hier en daar.

Ook genoeg nieuwe characters als we x-men erbij introduceren, naast alles wat afgelopen jaren al erbij gekomen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Maar hoe dan ook... Gaat Deadpool nu de belangrijkste film worden omdat die een merge gaat brengen? Wie zag dat aankomen... 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:52:
Maar hoe dan ook... Gaat Deadpool nu de belangrijkste film worden omdat die een merge gaat brengen? Wie zag dat aankomen... 😉
Of misschien gaat Deadpool de belangrijkste film van de laatste tijd worden omdat deze wel kwalitatief ok is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:57:
[...]

Of misschien gaat Deadpool de belangrijkste film van de laatste tijd worden omdat deze wel kwalitatief ok is ;)
Huh?

Laatste 2 jaar brachten Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022), Thor: Love and Thunder (2022), Black Panther: Wakanda Forever (2022) en Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2023) die allemaal volgens mij prima ontvangen werden, en ik in ieder geval me erg mee vermaakt heb. Persoonlijk vind ik Ant-Man ook hartstikke leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Alleen Marvels is wat slechter ontvangen meen ik. En eerlijk gezegd vond ik dat ook 1 van de eerste film waarbij ik niet dacht: Wauw, mooie film. Maar meer mwah, Oke. Zesje, en weer door.

Ik ben benieuwd de laatste end credit scène lijkt er wel op dat ze een tiener Avenger team gaan maken. Kate Bishop doet in elk geval mee. Net als Kamala Khan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
42erik schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:05:
[...]

Huh?

Laatste 2 jaar brachten Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022), Thor: Love and Thunder (2022), Black Panther: Wakanda Forever (2022) en Guardians of the Galaxy Vol. 3 (2023) die allemaal volgens mij prima ontvangen werden, en ik in ieder geval me erg mee vermaakt heb. Persoonlijk vind ik Ant-Man ook hartstikke leuk
Doctor Strange (6.9) was okay-ish,
Thor: Love and Thunder (6.2) was redelijk teleurstellend, Black Panther: Wakanda Forever (6.7) eveneens en Ant-Man (6.1) kon niet de beloofde belofte inlossen en had duidelijk productieproblemen.

Dat het je vermaakt heeft is prima maar kwaliteit ziet er anders uit.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
42erik schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:52:
Ik vermoed dat Avengers: Secret Wars de grote reset gaat geven. Daar gaan alle universums botsen/samensmelten en zo hebben we ineens de X-men + Avengers + F4 in 1 universum. Nu is het niet echt mogelijk want waarom hebben we de X-men niet eerder gezien tijdens belangrijke momenten?
En dan kan je als 'nieuwe' kijker ook weer makkelijk aansluiten zonder eerst 40 films/series te 'moeten' kijken.

En een tijdje geleden had ik een spoiler/fanfic? gelezen over de aankomende F4 film, is niet echt een spoiler maar voor de zekerheid in spoilertags:
spoiler:
De film speelt zich af in de jaren 60, maar door een gevecht met Nightmare (dacht ik) komen ze in een andere dimensie terecht, jaren later weten ze te ontsnappen en zo zijn ze ineens in 'ons' MCU universum met een redelijk logische verklaring waarom Marvel's First Family al die tijd afwezig was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wren
Stukfruit schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:36:
[...]

Thor: Love and Thunder (6.2) was redelijk teleurstellend, Black Panther: Wakanda Forever (6.7) eveneens en Ant-Man (6.1) kon niet de beloofde belofte inlossen en had duidelijk productieproblemen.

Love and thunder wilde ragnarok zijn en dan nog 2x meliger, dat was iets teveel van het goede. En dan hebben we nog Eternals. Maar goed,het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wren schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:54:
[...]

Love and thunder wilde ragnarok zijn en dan nog 2x meliger, dat was iets teveel van het goede. En dan hebben we nog Eternals. Maar goed,het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Eternals had geen input van Marvel moeten hebben. Dat had dan best wat kunnen worden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deadpool is oprecht mijn favoriete marvel (anti)Held! :P
Vanaf kind af aan vond ik hem al al zo cool terwijl ik veel van de grappen uit mijn vaders comics nog helemaal niet snapte hahah 8)7

Zoo zin in deze film

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Stukfruit schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:38:
[...]

Eternals had geen input van Marvel moeten hebben. Dat had dan best wat kunnen worden.
Eternals had gewoon Neil Gaiman's verhaallijn moeten volgen. Die is self-contained, ongeveer de lengte van een film en verklaart waarom de Eternals nooit eerder in Marvel films zijn gespot. Het einde is ook erg goed, en eens wat anders dan de standaard Marvel Skybeam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:36:
[...]

Aangezien je je mening verkondigt, mag het wat minder stellig... Praat wat relaxter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Remy!!!! schreef op maandag 12 februari 2024 @ 18:23:
[...]

Ik vermoed dat Avengers: Secret Wars de grote reset gaat geven. Daar gaan alle universums botsen/samensmelten en zo hebben we ineens de X-men + Avengers + F4 in 1 universum. Nu is het niet echt mogelijk want waarom hebben we de X-men niet eerder gezien tijdens belangrijke momenten?
En dan kan je als 'nieuwe' kijker ook weer makkelijk aansluiten zonder eerst 40 films/series te 'moeten' kijken.

En een tijdje geleden had ik een spoiler/fanfic? gelezen over de aankomende F4 film, is niet echt een spoiler maar voor de zekerheid in spoilertags:
spoiler:
De film speelt zich af in de jaren 60, maar door een gevecht met Nightmare (dacht ik) komen ze in een andere dimensie terecht, jaren later weten ze te ontsnappen en zo zijn ze ineens in 'ons' MCU universum met een redelijk logische verklaring waarom Marvel's First Family al die tijd afwezig was.
Dat zou ook kunnen, ik ken secret wars niet echt, die in de comics niet gelezen voor zover ik me herinner. Deadpool de merge, secret wars echt naar 1 lijn? Ofzo? We gaan het zien

Ja, dat niet gezien tijdens belangrijke momenten... Die blijft lastig in zo'n groot universum. Ik had dat vooral in captain America 2. 3 helicarriers in de lucht, groot gevaar, maar buiten Cap reageert niemand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:24:
Dat zou ook kunnen, ik ken secret wars niet echt, die in de comics niet gelezen voor zover ik me herinner. Deadpool de merge, secret wars echt naar 1 lijn? Ofzo? We gaan het zien
Als ik het goed heb begrepen werden na de eerste Secret Wars voor het eerst alle verschillende Marvel helden in het zelfde universum gedropt. In de tweede Secret Wars werd het hele multiverse vernietigd maar lukte het Doom met de gestolen kracht van de Beyonders de laatste stukjes van de laatste twee overgebleven universa (het bekende Marvel universum en het Ultimate Marvel universum, waar o.a. Miles Morales vandaan komt) samen te voegen tot één wereld.

Recent is Marvel overigens weer een nieuw Ultimate Universe (met o.a. een volwassen Peter Parker die pas net Spider-Man wordt) gestart. Ik ben benieuwd naar Secret Wars 3 over een paar jaar :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.marvel.com/u/prod/marvel/i/mg/6/e0/6598349a1acc8/detail.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
ErikT738 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:13:
[...]

Als ik het goed heb begrepen werden na de eerste Secret Wars voor het eerst alle verschillende Marvel helden in het zelfde universum gedropt. In de tweede Secret Wars werd het hele multiverse vernietigd maar lukte het Doom met de gestolen kracht van de Beyonders de laatste stukjes van de laatste twee overgebleven universa (het bekende Marvel universum en het Ultimate Marvel universum, waar o.a. Miles Morales vandaan komt) samen te voegen tot één wereld.

[Afbeelding]
De eerste Secret wars ging er toch over dat de Beyonder veel Marvel personages op 1 wereld flikkerde en dat ze tegen elkaar moesten vechten? Zat daar ook een multiverse aspect aan vast, dat kan ik me namelijk niet meer herinneren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Wren schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:29:
[...]

De eerste Secret wars ging er toch over dat de Beyonder veel Marvel personages op 1 wereld flikkerde en dat ze tegen elkaar moesten vechten? Zat daar ook een multiverse aspect aan vast, dat kan ik me namelijk niet meer herinneren?
Ja, dat klopt. Ik dacht dat de Beyonder de helden en schurken uit hun toen nog aparte universa had geplukt, maar daar kan ik niets over terugvinden. Kennelijk is het wel de eerste grote Marvel crossover met een eigen boek/titel. Zelf heb ik enkel Secret Wars 2 gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Gisteren "De Marvels" gekeken via Disney+

Beetje muah inderdaad. Ik had meer verwacht van de samenkomst, verhaal ook niet heel sterk. Altijd weer een badguy die via via aan de krachten komt. Sommige shots waren voor mij ook niet helder waarom ze dit daar deden.

spoiler:
Waarom gaat Dar-benn naar een darkplaneet om de armband te halen, van wie is dat graf en waarom is die armband daar?

Ik vind de credentials-scene dan eigenlijk al de kick-off voor de X-Men overlap... dus benieuwd of:
spoiler:
Rambeau zich dan ook nog opmaakt met Hank en Storm?? in Deadpool

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
NeoFoX schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:20:
Gisteren "De Marvels" gekeken via Disney+

Beetje muah inderdaad. Ik had meer verwacht van de samenkomst, verhaal ook niet heel sterk. Altijd weer een badguy die via via aan de krachten komt. Sommige shots waren voor mij ook niet helder waarom ze dit daar deden.

spoiler:
Waarom gaat Dar-benn naar een darkplaneet om de armband te halen, van wie is dat graf en waarom is die armband daar?

Ik vind de credentials-scene dan eigenlijk al de kick-off voor de X-Men overlap... dus benieuwd of:
spoiler:
Volgens mij was dat gewoon random, relics met grote krachten moeten ergens liggen. Zie ook de power stone in Guardians of the galaxy pt. 1. Maar er zal vast iemand zijn die kan verklaren waarom ie daar ligt etc.

En Storm zat toch niet in de end credits scene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-05 16:41
ErikT738 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:13:
[...]

Recent is Marvel overigens weer een nieuw Ultimate Universe (met o.a. een volwassen Peter Parker die pas net Spider-Man wordt) gestart. Ik ben benieuwd naar Secret Wars 3 over een paar jaar :+

[Afbeelding]
Zijn deze ergens online te betellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 21:57
NeoFoX schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:20:

spoiler:
spoiler:
Niet Storm, maar Binary (y)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ragnar9999 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:34:
[...]

Zijn deze ergens online te betellen?
Normaal gesproken kan dat bij Archonia bijvoorbeeld, maar omdat het om een nieuwe Spider-Man reeks gaat met een goed ontvangen verhaal is deze inmiddels vrijwel overal uitverkocht. Je kan ze beter ergens online lezen (ik ken zelf alleen de illegale bronnen, maar het wordt ook gewoon legaal aangeboden). Mogelijk is het handig als je ook de onderstaande boeken leest voordat je aan Spider-Man begint, dan weet je gelijk waarom deze Peter opgroeit zonder krachten en hoe deze nieuwe wereld in elkaar steekt.

Ultimate Invasion #1 - #4 (2023)
Ultimate Universe #1 (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
Nnoitra schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:33:
[...]

spoiler:
Niet Storm, maar Binary (y)
Ik las het... O-) foutje van mijzelf.

Ondanks dat.. wordt de film nog niet beter :P

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:47

The Zep Man

🏴‍☠️

42erik schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:05:
Rotten Tomatoes scores:
MoM: 73%/85%
Thor L&T: 63%/76%
BP: WF: 83%/94%
GoG 3: 82%/94%
Marvels: 62%/82%

Vergelijk dat met een X-Men Origins: Wolverine (38/58%) waar Deadpool een uitgesproken (:+) mening over gaf, en het is inderdaad allemaal niet zo slecht. :P

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:49:
[...]

Rotten Tomatoes scores:
MoM: 73%/85%
Thor L&T: 63%/76%
BP: WF: 83%/94%
GoG 3: 82%/94%
Marvels: 62%/82%

Vergelijk dat met een X-Men Origins: Wolverine (38/58%) waar Deadpool een uitgesproken (:+) mening over gaf, en het is inderdaad allemaal niet zo slecht. :P
Da's best hoog allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
.

[ Voor 6% gewijzigd door Wren op 14-02-2024 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Werkt RT niet met één of ander gaar systeem waar alleen de "onvoldoendes" het "fresh" percentage omlaag brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Ik mis je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Eternals: 47%/77% :)