Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Kwistnix schreef op zondag 16 juli 2023 @ 17:31:
[...]

Volgens de geruchtenmolen is het Ryan Reynolds verboden om te improviseren tijdens de opnames van Deadpool 3, vanwege de schrijversstaking. Dat is nu net waar veel van de Deadpool humor ook vandaan komt. Ik ben niet zo optimistisch.
Maakt weinig uit, Deadpool heeft altijd een masker op, dus de meeste dingen worden toch al later ingesproken. Maar zijn de acteurs momenteel ook aan't staken, dus er wordt helemaal niets opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
davidov schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:00:
[...]

Opzoeken? Ik had het direct tijdens de films door, kwestie van begrijpend-lezenkijken
Dit komt best onvriendelijk over, maar dat vind ik niet zo bij je passen... :?
Films vind ik op z'n sterkst als je uit de beelden/situatie/context/emoties dingen kan aflezen, als ze letterlijk moeten uitleggen "ow hey Groot nu versta ik je wel, huh wat raar opeens" dát noem ik slap schrijfwerk.
Juist in Marvel films gaan ze er naar mijn idee te vaak vanuit dat het publiek achterlijk is en moet alles voorgekauwd worden, dat ze dat specifiek op dit moment niet deden beviel me wel.
Maar dan had ik uit de non-reactie van de anderen moeten halen dat ik als kijker opeens "groots" begrijp. Vooral het 2e stuk vind ik denk ik wat ver gezocht, hoezo kan ik hem opeens verstaan? Ik vind het ook niet zoveel toevoegen.
Iets met takjes ondertiteling maken zou weer de 4e muur doorbreken voor mijn gevoel, gezien real-life ondertiteling niet echt een ding is geeft het mij een film-in-een-film gevoel.
------------------

De film zelf; vermakelijk maar heb een beetje gemengde gevoelens. De film kijkt lekker weg en verloopt ook wel vlot, maar het mist een beetje een doel. Het team moet op pad om iets te zoeken, en zodoende komt men ook op het pad van de villain. Alsof die wegen toevallig tijdens deze film elkaar kruizen,
toevallig? De big evil is juist degene die de code heeft, dus ik vind daar weinig toevalligs aan.
het had van mij bij zo'n laatste film allemaal wat urgenter mogen aanvoelen dan deze toevallige samenloop van omstandigheden. Visueel ziet het er prachtig uit, met de teletubbies als hoogtepunt. De villain was verrassend sterk, ik ben de tel kwijt geraakt hoeveel Marvel films er nu zijn maar deze staat wel in de top 5 van beste villains.
mee eens, erg interessant persoon, ook mooi om te zien hoe hij het voor elkaar krijgt om zijn eigen muiterij te creëren.
spoiler:
Verder kon ik niet zoveel met het zielige beestjes gedoe, ja ja erg zielig en sneu boehoe.... maar het kreeg wel érg veel tijd en aandacht, had van mij zeker korter gemogen mede omdat z'n vriendjes na 100 flashbacks toch al dood blijken te zijn. Als ze nog hadden geleefd dan was er een soort emotionele pay-out voor al het drama dat we hadden gezien als ze gered werden, nu diende het puur om Rockets karakter nog even extra dik aan te zetten; wat niet nodig was, er was genoeg kommer en kwel getoond om de trauma's van Rocket en het stoppen van de villain te rechtvaardigen. Het had ook geen impact op de uiteindelijke beslissing van Rocket om de villain te doden of niet....
-edit- toch maar ff spoilertags toegevoegd

Prima en vermakelijke film, maar de 2e blijf ik toch de sterkste vinden, dáár kon ik aan het einde wél traantjes om laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
42erik schreef op maandag 17 juli 2023 @ 01:54:
[...]

Dit komt best onvriendelijk over, maar dat vind ik niet zo bij je passen... :?
Hmm nu ik het zo teruglees klinkt het idd wat bot, dat was niet de bedoeling sorry.
Ik kan het waarderen als een film de kijker een beetje laat meedenken/puzzelen en niet alles haarfijn uitgelegd hoeft te worden. Nadeel is alleen dat die dingen soms verkeerd begrepen worden, en/of (daarom) als negatief ervaren worden.
Wat ik dan weer jammer vind, ook uit angst dat men straks niks meer van de kijker durft te vragen; net zoals dat vrijwel alle films tegenwoordig PG-13 zijn, stel je voor dat de kijker iets ziet waarvan hij denkt "oe heftig", nee dat moeten we niet hebben.
Desalniettemin was mn opmerking wat teveel op de persoon, nogmaals excuses :)
[...]

Maar dan had ik uit de non-reactie van de anderen moeten halen dat ik als kijker opeens "groots" begrijp. Vooral het 2e stuk vind ik denk ik wat ver gezocht, hoezo kan ik hem opeens verstaan? Ik vind het ook niet zoveel toevoegen.
Ik zie het meer als; vanaf de 1e film konden wij als kijker Groot niet verstaan, maar de karakters in de film wel. Dat was toen al opvallend en "vreemd". Gezien standaard verklaringen als "intergalactic translator" of "de TARDIS vertaald het in je hoofd" ook niet gegeven werden, lijkt er meer aan de hand te zijn. Toch kijkt niemand hier in de film van op, het is kennelijk normaal dat sommigen Groot wel kunnen verstaan, maar de rest waaronder de kijker niet. Echter gezien heel toevallig de karakters die Groot al veel langer kennen hem wel kunnen verstaan (en zij die hem pas net kennen, zoals wij de kijker, niks verstaan), zou een logische verklaring kunnen zijn dat het iets is dat vanzelf komt als je lang genoeg met hem optrekt bijv.
Maakt ook verder niet uit, de film gaat verder en het karakter van Groot is neergezet.

Door naar de 3e film: een karakter maakt bewust de omslag mee van niet verstaan naar wel verstaan, en sleept de kijker daarin mee: wij verstaan het nu ook. Niet geheel toevallig pas aan het einde van de 3e film, nadat het karakter van Gamorra opnieuw veel tijd met de groep heeft doorgebracht. Dit sluit ook aan bij haar story-arc, de nieuwe Gamorra had niks met de Guardians, maar nu aan het eind van de film begon het kwartje te vallen. Ze begreep de band tussen de Guardians, ze voelde ook iets van familie ook al blijft ze erbuiten, en op dat moment krijgen we Groot z'n opmerking. We zien dus hoe ze (of ze nou wil of niet) tóch een onderdeel van de familie is geworden, en Groot z'n opmerking onderstreept dat. Bovendien is het een bitterzoet afscheid voor de kijker; op het moment dat de trilogie klaar is zijn we pas volledig onderdeel van het team.

Dat vond ik ook het mooie van dat kleine zinnetje. Het lijkt niet zoveel voor te stellen maar tussen de regels in kan je best veel betekenis eraan aflezen.
[...]
toevallig? De big evil is juist degene die de code heeft, dus ik vind daar weinig toevalligs aan.
True, maar dat wisten de Guardians aanvankelijk niet. Zij volgen gewoon een spoor naar die code en komen er gaande weg achter dat big evil die heeft. Als de badguy op een andere planeet had gezeten en de Guardians konden in zijn afwezigheid ff snel stiekem de code jatten dan was dat ook prima, ze waren er niet perse op uit om de badguy te verslaan. Het is dat de villain op zoek was naar Rocket en dat hij bovenop de code bleef zitten dat het tot een confrontatie kwam.

Komt een beetje doordat Rocket nooit iets heeft gezegd hierover, en vervolgens vanaf het begin van de film knockout is. Hierdoor gaan de Guardians een beetje al klooiende zoeken naar die code, wat mij dat gevoel van "gebrek aan urgentie geeft". Als Rocket daarentegen iets had gezegd als "ow vroeger zat ik gevangen bij die eikel X en eigenlijk heb ik daar nogsteeds last/spijt van" en de Guardians reageerden met "nou kom op, dan gaan we 'm samen opzoeken en verhaal halen!" dan had het voor mij een stuk minder als toeval aangevoeld.

-edit-
En dan lees je terug wat je hebt getikt...veels te veel :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
davidov schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:04:
[...]
Hmm nu ik het zo teruglees klinkt het idd wat bot, dat was niet de bedoeling sorry.
Ik kan het waarderen als een film de kijker een beetje laat meedenken/puzzelen en niet alles haarfijn uitgelegd hoeft te worden. Nadeel is alleen dat die dingen soms verkeerd begrepen worden, en/of (daarom) als negatief ervaren worden.
Wat ik dan weer jammer vind, ook uit angst dat men straks niks meer van de kijker durft te vragen; net zoals dat vrijwel alle films tegenwoordig PG-13 zijn, stel je voor dat de kijker iets ziet waarvan hij denkt "oe heftig", nee dat moeten we niet hebben.
Desalniettemin was mn opmerking wat teveel op de persoon, nogmaals excuses :)

[...]

Ik zie het meer als; vanaf de 1e film konden wij als kijker Groot niet verstaan, maar de karakters in de film wel. Dat was toen al opvallend en "vreemd". Gezien standaard verklaringen als "intergalactic translator" of "de TARDIS vertaald het in je hoofd" ook niet gegeven werden, lijkt er meer aan de hand te zijn. Toch kijkt niemand hier in de film van op, het is kennelijk normaal dat sommigen Groot wel kunnen verstaan, maar de rest waaronder de kijker niet. Echter gezien heel toevallig de karakters die Groot al veel langer kennen hem wel kunnen verstaan (en zij die hem pas net kennen, zoals wij de kijker, niks verstaan), zou een logische verklaring kunnen zijn dat het iets is dat vanzelf komt als je lang genoeg met hem optrekt bijv.
Maakt ook verder niet uit, de film gaat verder en het karakter van Groot is neergezet.

Door naar de 3e film: een karakter maakt bewust de omslag mee van niet verstaan naar wel verstaan, en sleept de kijker daarin mee: wij verstaan het nu ook. Niet geheel toevallig pas aan het einde van de 3e film, nadat het karakter van Gamorra opnieuw veel tijd met de groep heeft doorgebracht. Dit sluit ook aan bij haar story-arc, de nieuwe Gamorra had niks met de Guardians, maar nu aan het eind van de film begon het kwartje te vallen. Ze begreep de band tussen de Guardians, ze voelde ook iets van familie ook al blijft ze erbuiten, en op dat moment krijgen we Groot z'n opmerking. We zien dus hoe ze (of ze nou wil of niet) tóch een onderdeel van de familie is geworden, en Groot z'n opmerking onderstreept dat. Bovendien is het een bitterzoet afscheid voor de kijker; op het moment dat de trilogie klaar is zijn we pas volledig onderdeel van het team.

Dat vond ik ook het mooie van dat kleine zinnetje. Het lijkt niet zoveel voor te stellen maar tussen de regels in kan je best veel betekenis eraan aflezen.

[...]

True, maar dat wisten de Guardians aanvankelijk niet. Zij volgen gewoon een spoor naar die code en komen er gaande weg achter dat big evil die heeft. Als de badguy op een andere planeet had gezeten en de Guardians konden in zijn afwezigheid ff snel stiekem de code jatten dan was dat ook prima, ze waren er niet perse op uit om de badguy te verslaan. Het is dat de villain op zoek was naar Rocket en dat hij bovenop de code bleef zitten dat het tot een confrontatie kwam.

Komt een beetje doordat Rocket nooit iets heeft gezegd hierover, en vervolgens vanaf het begin van de film knockout is. Hierdoor gaan de Guardians een beetje al klooiende zoeken naar die code, wat mij dat gevoel van "gebrek aan urgentie geeft". Als Rocket daarentegen iets had gezegd als "ow vroeger zat ik gevangen bij die eikel X en eigenlijk heb ik daar nogsteeds last/spijt van" en de Guardians reageerden met "nou kom op, dan gaan we 'm samen opzoeken en verhaal halen!" dan had het voor mij een stuk minder als toeval aangevoeld.

-edit-
En dan lees je terug wat je hebt getikt...veels te veel :F
Ah kijk, dan snap ik je weer. Goed dat ik niet meteen het slechtste geval aannam. Online communicatie blijft soms lastig lezen.

De betekenis van het zinnetje vond ik ook een hele mooie, met steeds meer Guardians die het begrijpen, nu in laatste instantie gamorra. Ik vind het zo alleen niet zo lekker uit de verf komen. Op het moment zelf was de eerste gedachte "nee... Doe nou niet". Met wat realiseren (de rest reageerde niet) en lezen kon je dan hierop. Vind ik niet sterk, maar da's een mening.

Tja toeval... Je hebt gelijk dat als ze die code van bijvoorbeeld de collector hadden kunnen krijgen, dan hadden ze deze man nooit gezien. Ergens vind ik dat juist wel wat hebben, niet 1 of andere hoge strijd en doel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
Wow, zelden heb ik een serie zo hard onderuit zien gaan als Secret Invasion in episode 5...
spoiler:
Alle karakters zijn ineens oliedom geworden. Gravik gaat van een bad guy met een plan naar een cartoonishly evil psychopaat die zijn eigen manschappen dood. Fury laat de president achter bij SkrullRhodey terwijl hij alle kans had om hem te doden en/of te exposen. Fury's vrouw blijft netjes thuis wachten op haar (menselijke?) huurmoordenaars omdat ze zo verknocht is aan haar leuke huisje, schiet daarna met Emilia Clarke de boel overhoop en VERLAAT VERVOLGENS ALSNOG HAAR HUIS. De enige die semi-competent over komt is Olivia Colman, maar ook zij besluit op het eind om zonder goede reden met Fury naar Finland te gaan. Heeft ze geen field-agents voor dat soort onzin??? Heeft ze als baas van een inlichtingendienst geen betere dingen te doen op de mogelijke vooravond van WW3??? Het lijkt alsof de hele serie is geschreven door een stel kinderen die geen flauw benul hebben van spionage of politiek.

O ja, en fan favorite karakter Beto sterft. Oh nee, wat moeten we doen zonder Beto. Het MCU zal nooit meer hetzelfde zijn.

Het gezanik over immigranten en single moeders bedoelt om Fury progressief en/of relatable te maken neem ik dan nog niet eens mee. Wat een aanfluiting deze serie...

Edit - Haha ik ben er net nog op gewezen dat Priscilla vorige aflevering helemaal naar een bank is gegaan om een pistool uit een kluis te halen terwijl ze kennelijk een heel fucking arsenaal in huis heeft. Het is echt alsof ze gewoon een aantal willekeurige scenes maken die ze vervolgens aan elkaar proberen te plakken als één verhaal.

[ Voor 11% gewijzigd door ErikT738 op 19-07-2023 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
ErikT738 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:12:
Het is echt alsof ze gewoon een aantal willekeurige scenes maken die ze vervolgens aan elkaar proberen te plakken als één verhaal.
Ik denk dat dit de serie wel goed omschrijft. De acteurs vind ik nog steeds geweldig (Olivia Colman _O- :D), maar zoals die Engelsen / Amerikanen zo mooi kunnen zeggen: it lacks a punch.

Letterlijk is dat er wel, figuurlijk niet echt. Op één of andere manier was de laatste scène in deze aflevering wel een goed voorbeeld: het zou cool moeten overkomen en dat doet het (zelfs met de aanwezigheid van Jackson) niet echt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:16
Stukfruit schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:50:
[...]

Ik denk dat dit de serie wel goed omschrijft. De acteurs vind ik nog steeds geweldig (Olivia Colman _O- :D), maar zoals die Engelsen / Amerikanen zo mooi kunnen zeggen: it lacks a punch.

Letterlijk is dat er wel, figuurlijk niet echt. Op één of andere manier was de laatste scène in deze aflevering wel een goed voorbeeld: het zou cool moeten overkomen en dat doet het (zelfs met de aanwezigheid van Jackson) niet echt.
Ja zo'n scene werkt dus niet als je de ene zwarte jas veruilt voor een andere zwarte jas, dat werkt als de superheld eindelijk zijn kostuum aantrekt, maar Fury heeft alleen zijn zwarte kleding.

Wat ik ook raar vond is die zogenaamde "Harvest".
spoiler:
Dat zou dus het DNA van een aantal avengers zijn. Dat hebben ze allemaal bij elkaar gegooid in 1 flesje?

Ik vind het een hele zwakke serie. Er is nauwelijks genoeg verhaal om een speelfilm mee te vullen en het is uitgesmeerd over zes afleveringen. De Skrulls zijn nou niet echt indrukwekkend (zeker in vergelijking met de comics, waarschijnlijk in verband met budget). En Gravik maakt al helemaal geen indruk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik kijk Secret Invasion en Hijack (met Idris Elba) na elkaar en vreemd genoeg verwacht ik in Hijack steeds dat er een skrull tevoorschijn komt :+ Zegt wel iets over de spanning in de ene vs de andere serie.

Maar nogmaals, de acteurs zijn tof.

En we hebben een nieuwe trailer voor The Marvels:

Standaard actie met eindbaas die lijkt op de helden. Maar de katjes zijn leuk :Y

Wel grappig dat de verloofde van Tom Hiddleston hierin meespeelt.
(bekend uit o.a. Nocturnal Animals, Doctor Who en The Handmaid's Tale)

Ik zou nu alleen wel eens een ander script willen zien. Iedere keer hetzelfde begint te vervelen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Stukfruit schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:44:

En we hebben een nieuwe trailer voor The Marvels:
[YouTube: Marvel Studios' The Marvels | Official Trailer]
Standaard actie met eindbaas die lijkt op de helden. Maar de katjes zijn leuk :Y

Wel grappig dat de verloofde van Tom Hiddleston hierin meespeelt.
(bekend uit o.a. Nocturnal Animals, Doctor Who en The Handmaid's Tale)

Ik zou nu alleen wel eens een ander script willen zien. Iedere keer hetzelfde begint te vervelen.
Echt... Ik dacht dat Marvel opnieuw naar de tekentafel zou gaan voor hun nieuwe films? Wel heel simpel allemaal...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
PEBKAC schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 22:06:
[...]

Echt... Ik dacht dat Marvel opnieuw naar de tekentafel zou gaan voor hun nieuwe films? Wel heel simpel allemaal...
Tja, als het een van de eerste films in het MCU was geweest dan zou het wel een leuke film zijn. Shots zoals met die katjes zijn serieus wel leuk. De samenwerking tussen de 3 hoofdpersonen is ook prima. Het is op deze gimmick na alleen weer hetzelfde, net zoals dit gezeur van mij :P

Je ziet dit trouwens ook bij DC. James Gunn zou hebben lopen rondbazuinen dat Blue Beetle en The Flash geweldig zijn. We weten inmiddels hoe het met die laatste is afgelopen. Er komen voornamelijk flops uit waarvoor men zich vast blijft klampen aan diezelfde suffe standaard verhaallijn. Doe er een vijand bij met dezelfde abilities die uiteraard verslagen moet worden en je hebt er weer een film bij.

Die schrijversstaking lijkt al langer bezig te zijn.

* Stukfruit zou graag zien dat de kwaliteit weer terug naar (Nolan's) Batman-niveau gaat...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Ik wacht wel op deze Marvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Die is er al 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 22-07-2023 10:12 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Waarbij helaas wel gezegd moet worden dat deze trailer nep is.

Screen Culture = bij elkaar geraapt uit andere films / series en clickbait.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Stukfruit schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:22:
[...]

Waarbij helaas wel gezegd moet worden dat deze trailer nep is.

Screen Culture = bij elkaar geraapt uit andere films / series en clickbait.
weer ingetrapt :o :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Nou, ik heb Secret Invasion afgezien hoor. Naar mijn idee is dit de slechtste Marvel productie tijden, en als de komende films en series van een vergelijkbare kwaliteit zijn dan sla ik ze voortaan over. In de spoiler een lijstje met kritiekpunten, ik had geen zin om er een lopend verhaal van te maken.

spoiler:
  • Het DNA van alle Avengers zat letterlijk in ÉÉN FLESJE.
  • Gravik wacht op Fury in de Super Skrull machine.
  • Gravik zet de Super Skrull machine aan met Fury er in.
  • Carol Danvers' krachten zitten in haar DNA?
  • Fury, Falsworth en Gi'ah teleporteren over de hele wereld heen.
  • Falsworth schiet SkrullRhodey niet gelijk dood.
  • De straling is super dodelijk maar niet voor de mensen die er al maanden zitten?
  • Marvel schrijvers zijn er kennelijk van overtuigd dat Amerika Rusland open aan kan vallen (met nukes?) zonder het einde van de wereld in te luiden.

[ Voor 8% gewijzigd door ErikT738 op 26-07-2023 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

spoiler:
Ghost
Captain America
Corvus Glaive
Thanos
Outrider
Proxima Midnight
Captain Marvel
Abomination
Mantis
Cull Obsidian
Drax
Korg
Ebony Maw
Frost Beast
Hulk
Black Panther
Chitauri
Valkyrie
Thor Odinson
Gamora
Flora Colossus
Winter Soldier

Kennelijk ook een beetje Groot en Pepper Potts

spoiler:
Nick Fury is bezig geweest, en heeft kennelijk dat ene flesje regelmatig bijgevuld. Ook na de blip. Gamora en Mantis waren daarvoor nog nooit op Aarde geweest.

Hoe verifiëren ze eigenlijk dat DNA?
Die skrull was zo dom dat die 'Fury' ook in dat veld liet. Waarom zou die dat risico nemen? Weer eens hoogmoed voor de val. Het wordt eens tijd voor wat slimmere villains.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 26-07-2023 15:26 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PEBKAC schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 22:06:
[...]

Ik mis in de laatste films 'hun doel', de drijfveer wat ze doen omdat ze dat doen, meer gewoon een generieke good vs evil, twist, spoiler, evil verliest en vul de 2 kanten in.. hoppa filmpje klaar. Ja, Deadpool had dit ook niet echt, maar dat was gewoon humor film, imho andere genre. Maar Spiderman, Endgame, daar zat ergens nog een doel achter alles, een reden. Guardians vond ik al een redelijk 'even dik erop leggen omdat we geen verhaal hebben' niveau (flashback flashback flashback, die 'vriendjes' van hem waren allang foetsie).

Maar lijkt dat sommige nieuwe 'heroes' niet echt aan slaan, dat ze dan maar alternatief maken met ze bij elkaar gegooid in de hoop dat het nog iets lijkt te worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:25
@ErikT738 Straling is niet dodelijk voor skrulls. Maar verder wel een hoop onzin bij elkaar idd. Die basis ook, ergens werdt er gezegd dat er een helebooel in de steek gelaten kern reactors waren in rusland. Alsof ze daar 20x een chernobyl hadden gehad, en verder niemand daarvan wist |:(

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ah, de
spoiler:
obligatory fight sequence met twee karakters die hetzelfde kunnen
komt ook weer voorbij zie ik.

Misschien moet ik mezelf eens aanmelden als schrijver bij Marvel. Ben ik absoluut niet, maar als ik de resultaten zo eens bekijk dan zou een veterstrik- en zwemdiploma moeten volstaan.

Ik heb A, B én C. Dus...

Olivia Colman blijft trouwens wel geweldig :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Jogai schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 17:36:
@ErikT738 Straling is niet dodelijk voor skrulls.
Nee, maar alle mensen die ze hadden gekidnapt zijn jaren onder New Skrullos vastgehouden. Als die straling super dodelijk was dan hadden ze dat niet moeten overleven. Ook idioot trouwens dat ze bij Marvel denken dat straling die binnen een uur dodelijk is verholpen kan worden met een paar pilletjes.

@Stukfruit Ik vermoed dat ze een beter verhaal kunnen krijgen als ze het aan ChatGPT overlaten. Echt ongelofelijk dat ze met een budget van meer dan 200 miljoen dollar met deze drek aan komen zetten. De acteurs hebben alles bij elkaar kennelijk rond de 30 miljoen gehad, dus dat laat 170 miljoen over voor de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Stukfruit schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 22:35:
Ah, de
spoiler:
obligatory fight sequence met twee karakters die hetzelfde kunnen
komt ook weer voorbij zie ik.
Niet alleen dat,
spoiler:
ze hadden niet eens originele krachten.

Laatst heb ik ook Wakanda Forever eens aangeslingerd op Disney+. Iets wat mij steeds meer stoort in het MCU is dat gevechten geen gevoel van impact hebben. Dat was vroeger uiteraard al zo, maar ik denk dat het alleen maar erger wordt.

Als er een explosie is, dan wil ik niet na de explosie zien dat iedereen er maar een beetje zachtjes uitvliegt (niet proportioneel naar de kracht van de explosie), waarbij het niet duidelijk is wat de schade is aan die personen (gewond, overleden...?). Wat ik verwacht van zoiets zijn ledematen, restantjes organen, en stukjes hersenen in een fijne rode mist. Of de bom moet zo krachtig zijn dat dat allemaal meteen verdampt. Doe niet zo'n laffe tussenweg, want dat trekt mij er best wel uit.

Ook de karakters boeien niet echt. Als je aan mij vraagt 'die persoon die dit deed in deze film of serie, wat was diens naam', dan blijf ik waarschijnlijk het antwoord schuldig, tenzij het een oud karakter betreft die in Endgame of daarvoor meespeelde. :+

[edit]
Ik ben blij dat ik Wakanda Forever op Disney+ gezien heb en daar niet de bioscoop voor had bezocht. :P

[edit]
spoiler:
Wakanda: Ter land...
Talokan: Ter zee...
Skrulls: en in de lucht? :P

De trope 'geheime superhelden/beschavingen die op Aarde leven en lekker op hun kont zitten' moet ook eens ophouden. Eternals, Wakanda, Talokan, 'recentelijk' Skrulls en ook New Asgard tot een zekere hoogte... Wordt wat afgezaagd. Als al die beschavingen echt iets gaven om de planeet waarop ze leven, dan mochten ze met alle bedreigingen die langskomen wel eens een beetje helpen en het niet overlaten aan een groepje Avengers.

[ Voor 20% gewijzigd door The Zep Man op 27-07-2023 15:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik denk dat ik de komende superdingen maar eens wat vaker ga laten liggen en voornamelijk nog de supermarkt ga bezoeken, want ik ben duidelijk niet meer onderdeel van de doelgroep.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 27-07-2023 15:13 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

The Zep Man schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 12:20:
[...]

.... Eternals, Wakanda, Talokan, 'recentelijk' Skrulls en ook New Asgard ..
spoiler:
Dat helpen is wellicht lastig als de president van planeet Aarde je niet meer hebben wel. In mijn ogen zal dat voor alle soorten van buiten af gelden.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Arethusa schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:48:
spoiler:
Dat helpen is wellicht lastig als de president van planeet Aarde je niet meer hebben wel. In mijn ogen zal dat voor alle soorten van buiten af gelden.
spoiler:
Wakanda en Talokans zijn natives. En wat gaat de president doen tegen Eternals en hun baas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

The Zep Man schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 12:20:
[...]

Als er een explosie is, dan wil ik niet na de explosie zien dat iedereen er maar een beetje zachtjes uitvliegt (niet proportioneel naar de kracht van de explosie), waarbij het niet duidelijk is wat de schade is aan die personen (gewond, overleden...?). Wat ik verwacht van zoiets zijn ledematen, restantjes organen, en stukjes hersenen in een fijne rode mist. Of de bom moet zo krachtig zijn dat dat allemaal meteen verdampt. Doe niet zo'n laffe tussenweg, want dat trekt mij er best wel uit.
Het is Disney Marvel hè, dus familievriendelijk (Op Deadpool en Wolverine na). Verder dan hooguit wat oppervlakkige schaafwondjes en een arm in een mitella kom je niet.
De trope 'geheime superhelden/beschavingen die op Aarde leven en lekker op hun kont zitten' moet ook eens ophouden. Eternals, Wakanda, Talokan, 'recentelijk' Skrulls en ook New Asgard tot een zekere hoogte... Wordt wat afgezaagd. Als al die beschavingen echt iets gaven om de planeet waarop ze leven, dan mochten ze met alle bedreigingen die langskomen wel eens een beetje helpen en het niet overlaten aan een groepje Avengers.
Net als met al die multiverses en tijdreizen. Als er oneindige variaties zijn van alles en iedereen, nou, lekker boeiend als er ergens een aarde vergaat. Even terug in de tijd, beetje multiverse hoppen en glas, plas, was :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Vrijdag schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:56:
Het is Disney Marvel hè, dus familievriendelijk (Op Deadpool en Wolverine na). Verder dan hooguit wat oppervlakkige schaafwondjes en een arm in een mitella kom je niet.
Dat snap ik, maar er zijn andere (PG-13 compatibel) manieren om aan zaken 'gewicht' te geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Stukfruit schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:01:
Ik denk dat ik de komende superdingen maar eens wat vaker ga laten liggen en voornamelijk nog de supermarkt ga bezoeken, want ik ben duidelijk niet meer onderdeel van de doelgroep.
Eens, ben ook out.

GotG3 was voor mij een mooie afsluiter van t marvel tijdperk. Lekkere film, en mooi einde verhaal. Nu voor de nieuwe doelgroep blijkbaar. Ik ben weg 👋🏻

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

The Zep Man schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 15:50:
[...]

spoiler:
Wakanda en Talokans zijn natives. En wat gaat de president doen tegen Eternals en hun baas?
Precies all brall and no brains :+

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:08

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het ziet er op zich leuk uit door hergebruik van de stijl, maar ik ben bang dat ik mezelf weer ga branden als ik hier naar ga kijken.

De hoofdschrijver (Eric Martin) lijkt prima te zijn maar wordt nu niet gesteund door o.a. Michael Waldron (al was hij ook verantwoordelijk voor Dr. Strange 2 :+). De regisseurs (Justin Benson en Aaron Moorhead) komen daarentegen niet verder dan zesjes qua geleverd werk.

Op een paar mensen na voor visuele ondersteuning van het vorige seizoen na is dit in principe een nieuw team waarbij de nadruk gelegd lijkt te worden op het geven van kansen aan nieuw talent en goedkopere mensen.

Qua team is het dus alvast niet (hoewel ik 100% geloof dat ze wel het beste willen leveren) het beste van het beste als je kijkt naar wat men in het verleden heeft geproduceerd en lijkt het een voortzetting te zijn van de series die niet zo goed waren.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:25

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
https://www.ign.com/artic...writers-reportedly-let-go

De Daredevil-reboot van de reboot op Netflix krijgt een reboot.

Ik hoop maar dat Matt in het uiteindelijke resultaat mooie laarzen krijgt.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Loki S2: Mmmmmm... Ja, op zich wel leuk.

Beetje stevige product placement die een nieuw schimmig record zet na de te duidelijke aanwezigheid van Verizon in The Wire :p

De TVA is niet meer zo geheimzinnig en optisch bedriegend als in S1. Wel leuk om Hiddleston en Wilson weer te zien.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
Stukfruit schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:16:
Beetje stevige product placement die een nieuw schimmig record zet na de te duidelijke aanwezigheid van Verizon in The Wire :p
Ach ja, ze mogen toch wel wat geld verdienen :+. Moet wel toegeven, ik heb erger gezien. Maar niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 01:13:
[...]

Ach ja, ze mogen toch wel wat geld verdienen :+. Moet wel toegeven, ik heb erger gezien. Maar niet vaak.
spoiler: Loki S2E2
Het ergste is dat de betreffende tijdlijn (voorlopig?) nog niet gewiped is. Als je wil overleven in het multiversum dan moet je dus bij de Mmmm eten :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
Stukfruit schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 04:25:
[...]

spoiler: Loki S2E2
Het ergste is dat de betreffende tijdlijn (voorlopig?) nog niet gewiped is. Als je wil overleven in het multiversum dan moet je dus bij de Mmmm eten :+
spoiler:
Misschien had ik het verkeerd begrepen maar ik had het idee dat die tijdlijn beschadigd was op het laatst, omdat de moeder van die jongen hem niet kwam ophalen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ramon schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 06:17:
[...]

spoiler:
Misschien had ik het verkeerd begrepen maar ik had het idee dat die tijdlijn beschadigd was op het laatst, omdat de moeder van die jongen hem niet kwam ophalen.
spoiler:
Klopt, maar Sylvie kan er nog rustig zitten dus het is nog niet helemaal weg!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

spoiler:
ben benieuwd naar E5. En wat de effecten van de klap zijn.
Iemand in Spaghetti veranderen gebeurd wel met enige regelmaat tegenwoordig meen ik?
Maar miss minutes is misschien wel een grotere dreiging dan he who remains. Wat een psycho klokje hoe ze al die soldaten vermoordde.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zo, dat was episode 5.

Ik was eigenlijk niet zo positief over dit seizoen omdat alles anders is, de effecten soms een beetje meh zijn en het vast geen invloed gaat hebben op het MCU, maar de beklemmende sfeer is on point.

Verder geen spoilers. Gewoon kijken :)

Afhankelijk van de laatste aflevering blijft Loki ondanks het wijzigen van de hele club (de makers van de serie) toch wel een van de betere MCU-series.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En een trailer voor Echo:

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik zou het niet erg vinden om meer series zoals Loki op te zetten.

Daarnet heb ik dus aflevering 6 gezien :p Ik kan niet anders zeggen dan dat ik gelukkig fout zat. Dit seizoen was best vermakelijk :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Hele goede finale van Loki

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 12-09 15:06
Door jouw post heb ik pas door dat het seizoen alweer afgelopen is.

Veel te kort :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Beter te kort dan te lang met een standaard script :Y Waar ik nu wel benieuwd naar ben:

spoiler: Finale
Gaat dit invloed hebben op het MCU?

Waarschijnlijk niet, maar ik mag dromen ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34
Stukfruit schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:10:
Beter te kort dan te lang met een standaard script :Y Waar ik nu wel benieuwd naar ben:

spoiler: Finale
Gaat dit invloed hebben op het MCU?

Waarschijnlijk niet, maar ik mag dromen ;)
Ik moet Loki nog zien, maar
spoiler:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat Loki S2 impact heeft op The Marvels. Daarna ben ik opgehouden met lezen :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat is Loki toch een vette serie. Wat een seizoens finale zeg. Pffff..

Ik had ergens gelezen dat Kang ook voorkomt in The Marvels, schijnt. Of het echt zo is weet ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:00
Afgelopen woensdag The Marvels gezien, en een beetje gemixte gevoelens. Het was een betere film dan ik had verwacht, maar na de pauze begon het een beetje in te kakken.
De interactie tussen de 3 dames was leuk gedaan, vooral het fangirlen van Ms Marvel naar Capt. Marvel.
De villian was weer een 13 in een dozijn die je zo weer vergeet.

End credits scene was wel echt EPIC!

Betreft bovenstaande opmerkingen/vragen
spoiler:
Loki en Kang komen niet voor, en hebben geen invloed op de film

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Grudgie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:51:
Wat is Loki toch een vette serie. Wat een seizoens finale zeg. Pffff..

Ik had ergens gelezen dat Kang ook voorkomt in The Marvels, schijnt. Of het echt zo is weet ik dus niet.
Was wel een Epic seizoensfinale, heel benieuwd of we Loki en de TVA nog terug gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

PEBKAC schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 10:48:
[...]

Was wel een Epic seizoensfinale, heel benieuwd of we Loki en de TVA nog terug gaan zien.
Ik ook. Neem aan dat er nog wel een seizoen 3 komt. Ik hoop het wel. Zo'n goeie serie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32

OMX2000

By any means necessary...

Grudgie schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:14:
[...]

Ik ook. Neem aan dat er nog wel een seizoen 3 komt. Ik hoop het wel. Zo'n goeie serie. :)
spoiler:
Tables are turned. Kang is nu de variant die ze opjagen en prunen

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:00
Grudgie schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:14:
[...]

Zover ik heb begrepen houden ze het bij 2 seizoenen. Het verhaal was vanaf het begin al geschreven als een boek dat ze middels 2 seizoenen wouden vertellen.

En gezien de huidige status en krachten van Loki zie ik niet zo snel een 3e seizoen gebeuren.
Ik vermoed wel dat hij weer/pas voor gaat komen bij Avengers: Kang Dynasty.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ik ben Loki maar weer gaan kijken omdat iedereen hier wel positief leek, maar ik ben er nog niet kapot van. In aflevering drie vroeg ik me echt weer af wie deze drek schrijft. Iedereen weet elkaar overal constant maar te vinden met de meest dramatische timing mogelijk, maar ze doen allemaal niets omdat het plot van ze verlangt dat ze (nog) niets doen. Daarnaast lijkt Loki constant te vergeten dat hij buiten het TVA allerlei magische krachten heeft en gebruikt hij ze enkel tegen de "komische" NPC's...

Ik hoop echt dat het nog beter wordt. Eigenlijk had ik na het dramatische Secret Invasion beter moeten weten.

Edit - ik durf te wedden dat ze die hele reis naar het lab er alleen in hebben gedaan om die scène op de boot te kunnen doen. Het slaat verder nergens op.

[ Voor 11% gewijzigd door ErikT738 op 13-11-2023 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:44
Ik vond hem wel leuk, maar het heeft wel een hoog fanta-gehalte. Er was een ding waar ik wel verwacht hadden nog iets mee te doen.

spoiler:
Op zo'n fair wordt loki/thor/odin nagespeeld, en toen was er nog een onbekende Noorse god die niemand (incl Loki) kent. Dat leek me dan een variant te zijn, en het leek me logisch dat het een van de personen was die we vaker in beeld zagen (OB, D90, X5 of zo). Maar daar hebben ze volgens mij niets meer mee gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
sewer schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:25:
Ik vond hem wel leuk, maar het heeft wel een hoog fanta-gehalte. Er was een ding waar ik wel verwacht hadden nog iets mee te doen.

spoiler:
Op zo'n fair wordt loki/thor/odin nagespeeld, en toen was er nog een onbekende Noorse god die niemand (incl Loki) kent. Dat leek me dan een variant te zijn, en het leek me logisch dat het een van de personen was die we vaker in beeld zagen (OB, D90, X5 of zo). Maar daar hebben ze volgens mij niets meer mee gedaan.
Ik ben even de naam vergeten maar dat was geen variant. Het is blijkbaar een kleine easter egg naar een character die veel voorkomt in de Thor comics maar niet in de MCU.

EDIT: Balder the Brave

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
ErikT738 schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:29:
Ik ben Loki maar weer gaan kijken omdat iedereen hier wel positief leek, maar ik ben er nog niet kapot van. In aflevering drie vroeg ik me echt weer af wie deze drek schrijft. Iedereen weet elkaar overal constant maar te vinden met de meest dramatische timing mogelijk, maar ze doen allemaal niets omdat het plot van ze verlangt dat ze (nog) niets doen. Daarnaast lijkt Loki constant te vergeten dat hij buiten het TVA allerlei magische krachten heeft en gebruikt hij ze enkel tegen de "komische" NPC's...

Ik hoop echt dat het nog beter wordt. Eigenlijk had ik na het dramatische Secret Invasion beter moeten weten.

Edit - ik durf te wedden dat ze die hele reis naar het lab er alleen in hebben gedaan om die scène op de boot te kunnen doen. Het slaat verder nergens op.
Het begin van Loki was inderdaad niet echt aantrekkelijk. Aflevering 5 is een heel stuk anders (aangenaam om te kijken).
En de slotaflevering is vooral een pareltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Nou ik heb de finale van Loki gezien hoor. De laatste twee afleveringen zien er vooral erg mooi uit, maar missen wat mij betreft alsnog substantie. Het voelt alsof deze serie net zo goed een korte film had kunnen zijn.

Maar goed, het was wel (veel) beter dan Secret Invasion. Ik verwacht niet dat ik Echo of andere Marvel series nog ga kijken tenzij ik echt positieve verhalen hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Het Sony Universum kun je in ieder geval sowieso beter overslaan.

Gelukkig zijn er nu steeds meer mensen die opstaan en zeggen dat ze geen representatie willen hebben met dit soort broddelwerk.

Want zeg nu zelf: geeft een oneliner in de richting van "we're all connected..." en de standaard actie vertrouwen dat de film uit bovenstaande trailer iets nieuws of interessants gaat vertonen?

Serieus jammer. Ik ken Madame Web verder niet, maar volgens mij moet daar echt wel iets mentaal prikkelends mee te maken zijn ipv het standaard geklap met onzinnige actiesequences.

Zelfs de titel / het "logo" ziet er ongeïnspireerd uit. Ik begrijp écht niet hoe ze hier steeds het jawoord op kunnen geven. Of waarom een actrice zoals Dakota Johnson hieraan mee zou werken. Die kan volgens mij ook wel beter krijgen met haar staat van dienst.

Dat zit wel Schnorr.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Stukfruit schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:49:
[YouTube: MADAME WEB – Official Trailer (HD)]
Het Sony Universum kun je in ieder geval sowieso beter overslaan.

Gelukkig zijn er nu steeds meer mensen die opstaan en zeggen dat ze geen representatie willen hebben met dit soort broddelwerk.

Want zeg nu zelf: geeft een oneliner in de richting van "we're all connected..." en de standaard actie vertrouwen dat de film uit bovenstaande trailer iets nieuws of interessants gaat vertonen?

Serieus jammer. Ik ken Madame Web verder niet, maar volgens mij moet daar echt wel iets mentaal prikkelends mee te maken zijn ipv het standaard geklap met onzinnige actiesequences.

Zelfs de titel / het "logo" ziet er ongeïnspireerd uit. Ik begrijp écht niet hoe ze hier steeds het jawoord op kunnen geven. Of waarom een actrice zoals Dakota Johnson hieraan mee zou werken. Die kan volgens mij ook wel beter krijgen met haar staat van dienst.
Wat mij betreft is er maar één echte Spiderwoman: Black Widow 8) :P
Ik snap dit trouwens wel, want Spiderman is eigendom/in het beheer van Sony toch? En dan moeten ze wat om een Spiderman gerelateerde serie te maken.

Verder een super duffe, generieke trailer, compleet met standaard "één-twee-drie-drumroll", "you have to trust me"-moment en clichématig saai "zangeres zingt eerst langzaam en dan wordt het aanzwellend episch" liedje eronder. Zeg maar dit soort spul:
YouTube: 1 HOUR | Female Vocal Mix | vol. 9 [Epic,Powerful,Vocal,Action]
YouTube: ETERNAL FLAME - Powerful Female Vocal Music Mix | Epic Hybrid Vocal ...

Liever zie ik dat ze een seizoen 2 van Helstrom maken. Maar dat is waarschijnlijk niet rubbertegel genoeg.

• Stukfruit
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:19:
[...]

Wat mij betreft is er maar één echte Spiderwoman: Black Widow 8) :P
Ik snap dit trouwens wel, want Spiderman is eigendom/in het beheer van Sony toch? En dan moeten ze wat om een Spiderman gerelateerde serie te maken.
Klopt, Sony heeft daar geloof ik eens een bak met geld voor gegeven.

Je zou denken dat je daar op de lange termijn winst uit wil halen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Stukfruit schreef op donderdag 16 november 2023 @ 12:49:
Ik ken Madame Web verder niet, maar volgens mij moet daar echt wel iets mentaal prikkelends mee te maken zijn ipv het standaard geklap met onzinnige actiesequences.
Speciaal voor jou en de zoomers :P

Je ziet gelijk dat Sony 100% trouw blijft aan het bronmateriaal.
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BYzM1Y2Q0YmYtNDJhZi00OGZjLTliMTQtNjkyNDhkZDZkNDAyXkEyXkFqcGdeQXVyMTA3MTI1MTEw._V1_.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Maar niet trouw blijven aan het bronmateriaal vind ik niet per se verkeerd. Voor mij zit het er echt volledig in dat de scripts uit ChatGPT komen rollen en er extra moeite gedaan lijkt te worden om het zo cliche en generiek mogelijk te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 16-11-2023 14:10 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

ErikT738 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:29:
[..]
Je ziet gelijk dat Sony 100% trouw blijft aan het bronmateriaal.
Oef, dan zie ik toch liever Dakota Johnson :P (en Sydney Sweeney, Emma Roberts, en Dora the Explorer..)

Nou, ik heb vanochtend The Marvels gezien.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:27
Heb gisteren The Marvels gezien met mijn zoontje, pff wat een gedrocht van een film je kan wel zien dat Marvel gewoon veel te woke is geworden. Die kamala khan is gewoon tenenkrommend, wat een kinderachtige character is dat zeg wie heeft dat zo bedacht?

Verhaal ook gewoon zeer matig en voorspelbaar pff, ik hoop dat James gunn wat vets gaat neerzetten met DC want marvel heeft niks boeiends nu om op verder te gaan.

Mijn zoontje (net 9 jaar geworden) vond het trouwens een prima film, dus misschien is Marvel gewoon alleen nog gericht op kinderen onder de 10 jaar nu en worden wij als oudere nerds in de steek gelaten:)

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nnoitra
Stylze schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:56:
Heb gisteren The Marvels gezien met mijn zoontje, pff wat een gedrocht van een film je kan wel zien dat Marvel gewoon veel te woke is geworden. Die kamala khan is gewoon tenenkrommend, wat een kinderachtige character is dat zeg wie heeft dat zo bedacht?

Verhaal ook gewoon zeer matig en voorspelbaar pff, ik hoop dat James gunn wat vets gaat neerzetten met DC want marvel heeft niks boeiends nu om op verder te gaan.

Mijn zoontje (net 9 jaar geworden) vond het trouwens een prima film, dus misschien is Marvel gewoon alleen nog gericht op kinderen onder de 10 jaar nu en worden wij als oudere nerds in de steek gelaten:)
Kinderen maken zich niet zo druk om of iets nu wel of niet 'woke' is. Sterker nog, de meesten letten daar volgens mij helemaal niet eens op. ;)
Wat vond je trouwens dan zo woke aan deze film?

En Kamala Khan is op dat punt in de film 16 jaar en compleet aan het fangirlen op Captain Marvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nnoitra schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:07:
[...]

Kinderen maken zich niet zo druk om of iets nu wel of niet 'woke' is. Sterker nog, de meesten letten daar volgens mij helemaal niet eens op. ;)
Wat vond je trouwens dan zo woke aan deze film?

En Kamala Khan is op dat punt in de film 16 jaar en compleet aan het fangirlen op Captain Marvel.
Ik ben ook echt niet zo snel van de woke kritiek hoor, maar de marvel films zijn gewoon veel te lief en te kinderachtig aan het worden. En ja dat komt denk ik toch een beetje doordat ze erg woke willen zijn als Disney zijnde. Ik ben de laatste die iets heeft tegen veel vrouwen in films of van verschillende afkomst etc maar het ligt er bij deze film wel erg dik bovenop.

Maar misschien mis ik gewoon de duisternis van de infinity endgame films hoor.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Had je wel de serie Ms Marvel gezien? Want dat vond ik ook kinderachtige meuk ( a la CW-series als arrow en supergirl; hoop lazy writing met belachelijke keuzes/acties omdat het per definitie toch wel goed komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Stylze schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:56:
Die kamala khan is gewoon tenenkrommend, wat een kinderachtige character is dat zeg wie heeft dat zo bedacht?
Ms. Marvel is zo'n beetje het enige nieuwe karakter wat ook maar enigszins origineel is wat Marvel de afgelopen 15 jaar op de wereld heeft gezet. Het is alleen jammer dat Marvel haar enkel in een slecht geschreven serie en een middelmatige film heeft gebruikt. De eerste comic run is echt heel goed (totdat Marvel editorial zich ermee ging bemoeien).

Ik heb The Marvels nog niet gezien, maar heb wel begrepen dat Iman Vellani als enige een geloofwaardige acteerprestatie neerzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Stylze schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:26:
[...]
Ik ben de laatste die iets heeft tegen veel vrouwen in films of van verschillende afkomst etc maar het ligt er bij deze film wel erg dik bovenop.
Het karakter Monica Rambeau bestaat al een kleine 40 jaar en is v.z.i.w. altijd al van Afro-Amerikaans afkomst geweest.. Kamala Khan sinds 2013.
Het is niet alsof Disney ze beide uit de mouw heeft geschud om woke te zijn. ;)

Het is gewoon een Marvel film met 3 vrouwelijk karakters in de hoofdrol, meer niet.
Dat het verder geen al te sterke film is, heeft andere oorzaken :+

Disclaimer: dit is mijn mening, niet de absolute waarheid. Niet bedoeld als aanval oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nnoitra schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:04:
[...]

Het karakter Monica Rambeau bestaat al een kleine 40 jaar en is v.z.i.w. altijd al van Afro-Amerikaans afkomst geweest.. Kamala Khan sinds 2013.
Het is niet alsof Disney ze beide uit de mouw heeft geschud om woke te zijn. ;)

Het is gewoon een Marvel film met 3 vrouwelijk karakters in de hoofdrol, meer niet.
Dat het verder geen al te sterke film is, heeft andere oorzaken :+

Disclaimer: dit is mijn mening, niet de absolute waarheid. Niet bedoeld als aanval oid.
Nou zo diep zit ik er niet in kwa marvel kennis maar ik vind er echt geen reet aan die kamala khan maar dat komt inderdaad zeker niet door haar afkomst, feit is wel dat ze sterke characters missen met een tof achtergrond verhaal etc. Toch heb ik het gevoel dat dat mede komt omdat ze teveel woke er te snel doorheen willen pushen maarja dat is mijn mening.

Captain Marvel vind ik dan persoonlijk een stuk leuker gedaan trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 21-11-2023 18:17 ]

Playstation 5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
3 vrouwen dus meteen woke... Ok, was Charlie's angels dan al woke voordat woke bestond?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:09
Stylze schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 17:26:
[...]

Ik ben ook echt niet zo snel van de woke kritiek hoor, maar de marvel films zijn gewoon veel te lief en te kinderachtig aan het worden. En ja dat komt denk ik toch een beetje doordat ze erg woke willen zijn als Disney zijnde. Ik ben de laatste die iets heeft tegen veel vrouwen in films of van verschillende afkomst etc maar het ligt er bij deze film wel erg dik bovenop.

Maar misschien mis ik gewoon de duisternis van de infinity endgame films hoor.
Ieder zijn mening uiteraard maar lief en kinderachtig is meteen woke? Je bent de laatste die iets heeft tegen veel vrouwen in film of verschillende afkomsten maar toch ben je niet de laatste want je vindt het woke. No offense,maar dat spreekt elkaar tegen, naar mijn mening....

Er is geen gender swap gedaan bij de drie leads, de afkomsten zijn niet veranderd maar toch hebben mensen er problemen mee. En nogmaals,dat mag,iedereen mag iets vinden maar ik snap het niet. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
42erik schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 18:37:
3 vrouwen dus meteen woke... Ok, was Charlie's angels dan al woke voordat woke bestond?
Waar zeg ik dat 3 vrouwen betekend dat het woke is? Lekker simpel scoren zo..

Charlies angels vond ik een top film trouwens!

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 21-11-2023 22:25 ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Wat is er dan precies woke aan?

Kamala khan doet het overigens perfect als ze kinderachtig overkomt. Dat is de bedoeling. Het is een overenthousiaste fangirl. Dus eigenlijk zeg je dat je haar heel goed vind?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 22:24:
[...]

Waar zeg ik dat 3 vrouwen betekend dat het woke is? Lekker simpel scoren zo..

Charlies angels vond ik een top film trouwens!
scoren? Is er een wedstrijd?

Maar ja, je zegt nergens wat er zo woke zou moeten zijn, maar vertel, wat is er zo woke dan?

Overigens heeft marvel de lesbische relatie er juist uitgeknipt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
42erik schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 23:39:
[...]

scoren? Is er een wedstrijd?

Maar ja, je zegt nergens wat er zo woke zou moeten zijn, maar vertel, wat is er zo woke dan?

Gelukkig,hoe durven ze die liberale woke lesbo ideologie ons door de strot te rammen, en denk aan de kinderen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

42erik schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 23:39:
[...]

Gemiste kans om het nummer "Don't feel like dancing" van The Scissor Sisters in de film te gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:41:
[...]

Gemiste kans om het nummer "Don't feel like dancing" van The Scissor Sisters in de film te gebruiken :9
Ik moet mijn muziek kennis weer wat opschroeven merk ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Heb me prima vermaakt met The Marvels. M'n man ook. Beste Marvel film ooit? Nee. Slechtste? Ook zeker niet. Gewoon een leuke popcorn vermaak film en dat is voor mij prima. De meeste Marvel films vallen in die categorie. Niet al te veel nadenken en je gewoon vermaken. Jammer dat er zoveel mensen zijn die de film vooraf al afschreven vanwege ''woke'' dit en ''woke'' dat. Genoeg redenen om niks met zo'n film te hebben, maar het woke argument snap ik bij deze film echt niet. En dat komt van iemand die het soms best irritant vindt dat bepaalde bestaande personages opeens een andere huidskleur krijgen. Of ander geslacht. En als je mensen vraagt waarom ze het woke vinden komen ze niet verder dan ''ja, drie vrouwen!!''. Dan kan je wel heel veel films en series afschrijven.

Anyhoo, film zelf was dus prima. Denk wel dat het beter was geweest als ze een kwartiertje extra gehad zouden hebben; nu waren er wel wat verhaallijnen die een beetje onafgerond aanvoelden (vooral die
spoiler:
dans/muziek planeet, maar ook de skrulls die ze tegen kwamen
. De drie leads hadden goede chemistry en vooral Kamala was heel erg leuk. De katten deden het ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Alwayshappyz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:16:
En als je mensen vraagt waarom ze het woke vinden komen ze niet verder dan ''ja, drie vrouwen!!''. Dan kan je wel heel veel films en series afschrijven.
Of gewoon misogynistisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kunnen we dat over woke eens droppen en het over het script hebben? Want dat is iets waar aan gewerkt kan worden. Marvel moet wat meer de touwtjes loslaten en regisseurs wat meer vrijheid geven om hun eigen ding te doen. En dan niet op de manier zoals dat bij The Eternals is gedaan (wel eigen stijl, maar nog steeds compleet verknipt qua script). Laat ze er eens iets compleet geks van maken of zo.

The Marvels was standaard knip- en plakwerk. Al was de hoofdrolspeler een paarse zingende banaan geweest, dan was het nog steeds geen goede film.

Zelfde geldt voor Quantumania met de bad guy die zichzelf notabene in de laatste minuten in een aflevering van een serie onsterfelijk maakte (see what I did? :P) met een geroemde prestatie, maar in Quantumania niets voor elkaar kreeg door het enorm zwakke script.

Je hebt zoveel interessant materiaal om mee te werken. En wat wordt het: baddie komt in beeld, helden vinden elkaar, helden vechten met baddie, grapje tussendoor, heelveelcgi, einde. Iedere. Film. Weer.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb laatst Werewolf by Night gezien en hoewel die volgens mij geen deel uitmaakt van de MCU vond ik dat echt een verademing. Nog geen uur speeltijd, een leuke setting, originele visuals en interessante karakters. Waarom maken ze niet meer van deze films? Of films/series met die strekking, dus wat meer volwassen in plaats van snoepkleurtjes en honderdmiljard grappen per minuut?

Of nog beter, net zoals Helstrom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Stukfruit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:47:
Al was de hoofdrolspeler een paarse zingende banaan geweest, dan was het nog steeds geen goede film.
Nu kan ik niet anders meer dan aan Brie Larson denken in een paars bananenpak 8)

• 42erik
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:47:
Kunnen we dat over woke eens droppen en het over het script hebben? Want dat is iets waar aan gewerkt kan worden. Marvel moet wat meer de touwtjes loslaten en regisseurs wat meer vrijheid geven om hun eigen ding te doen. En dan niet op de manier zoals dat bij The Eternals is gedaan (wel eigen stijl, maar nog steeds compleet verknipt qua script). Laat ze er eens iets compleet geks van maken of zo.

The Marvels was standaard knip- en plakwerk. Al was de hoofdrolspeler een paarse zingende banaan geweest, dan was het nog steeds geen goede film.

Zelfde geldt voor Quantumania met de bad guy die zichzelf notabene in de laatste minuten in een aflevering van een serie onsterfelijk maakte (see what I did? :P) met een geroemde prestatie, maar in Quantumania niets voor elkaar kreeg door het enorm zwakke script.

Je hebt zoveel interessant materiaal om mee te werken. En wat wordt het: baddie komt in beeld, helden vinden elkaar, helden vechten met baddie, grapje tussendoor, heelveelcgi, einde. Iedere. Film. Weer.
De bad guy uit quantummania zat niet in een serie

• Wren
42erik schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:31:
[...]

De bad guy uit quantummania zat niet in een serie
Kang/he who remains zat niet in Loki?

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:34:
[...]

Kang/he who remains zat niet in Loki?
Dat is alleen niet dezelfde persoon

• Wren
42erik schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:48:
[...]

Dat is alleen niet dezelfde persoon
Dat is een beetje mierenneuken,niet? :)

En ze hebben iig wel allemaal dezelfde temporal aura...

• 42erik
  • Niet online
Wren schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:54:
[...]

Dat is een beetje mierenneuken,niet? :)

En ze hebben iig wel allemaal dezelfde temporal aura...
Eh nee... Dat is hetzelfde als zeggendat loki en sylvie dezelfde persoon zijn, dat wordt hem ook niet

• Wren
42erik schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:03:
[...]

Eh nee... Dat is hetzelfde als zeggendat loki en sylvie dezelfde persoon zijn, dat wordt hem ook niet
Ok,lekker serieus.

• 42erik
  • Niet online
Dat je er anders tegenaan kijkt, prima, dat mag. Maar iets vriendelijker mag ook wel

• Wren
42erik schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:24:
[...]

Dat je er anders tegenaan kijkt, prima, dat mag. Maar iets vriendelijker mag ook wel
Vandaar ook mijn smiley en relativerende opmerking in een vorig antwoord...maar no offensd hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Wren op 23-11-2023 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQwtjtqPiWsSlAssplqXPtYC7MI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FoN8I8DACPOeRDKvFUartrq2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
Mijn thought is dat het weer slappe hap gaat worden, eerste seizoen heeft niet voor niets een 5.3 op IMDB (wat voor een serie erg laag is, een beetje vergelijkbaar met het cijfer 4 voor een film)... Hopelijk dit tweede seizoen met een andere 'villain' dan die Titania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Zouden ze dit keer iemand inhuren die daadwerkelijk ervaring heeft met courtroom scenes? Ik heb hier momenteel echt geen vertrouwen in. Marvel Law & Order heeft ergens wel potentie, maar de uitvoering was vorige keer ronduit belabberd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Oei... Puur kijkend naar hem als acteur, heel jammer, ik vind hem in loki echt zo goed!

Kudos voor Disney, door eerst het verdict af te wachten en niet meteen op de beschuldigingen te reageren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 00:10:
[...]

Oei... Puur kijkend naar hem als acteur, heel jammer, ik vind hem in loki echt zo goed!

Kudos voor Disney, door eerst het verdict af te wachten en niet meteen op de beschuldigingen te reageren
Ik vond hem tenenkrommend in Loki. Ik zag waar hij voor ging maar de uitvoering was gewoon teleurstellend.

Disney zag hem waarschijnlijk als liability nu en zou zijn rol sowieso marginaliseren, zelfs als hij was vrijgesproken. Het vonnis zorgt er enkel voor datze hem in één keer kunnen ontslaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 07:26:
[...]

Ik vond hem tenenkrommend in Loki. Ik zag waar hij voor ging maar de uitvoering was gewoon teleurstellend.
Tja, volgens mij vind je inmiddels heel marvel niks, zo ongeveer al je posts zijn negatief... Waarom je het nog kijkt is me een raadsel
Disney zag hem waarschijnlijk als liability nu en zou zijn rol sowieso marginaliseren, zelfs als hij was vrijgesproken. Het vonnis zorgt er enkel voor datze hem in één keer kunnen ontslaan.
Marginaliseren? Na de beschuldiging speelt ie nog een essentiële rol in loki s2 :?

[ Voor 3% gewijzigd door 42erik op 19-12-2023 09:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ik vond het een zeer goede acteur in Loki.
Hopelijk wordt het niet zoals met fantastic Beasts. Dat werd ook niet beter met de rol wissel.

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste