Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
mrDaantje schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:45:
Heeft iemand ervaring met nieuwe lease tesla ophalen in Tilburg en dan daar de ’oude’ lease auto laten staan voor ophalen door de lease maatschappij ?

Kan je ‘oude’ auto daar ergens parkeren en de sleutels bij de balie afgeven?
Nee, wordt ook specifiek aangegeven in (mijn) sms van Tesla zodra je de levering hebt bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxxxx1103
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-07 15:01
Inspired schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:16:
[...]

Misschien ook handig om te vermelden wat je besteld hebt. :)

Zo ben ik op zoek naar meer Model Y Performance rijders. Zitten er meer mensen te wachten op een Performance of onlangs opgehaald? Ben ff benieuwd wat de levertijd is.
Ik ben aan het wachten op een zwarte MYP. Besteld op 13 april door LM. Heb vandaag geïnformeerd bij Tesla waar ie stond gezien ik al van de leasing doorgekregen had begin deze week dat ze documenten ontvangen hadden en de nummerplaten aangevraagd hebben begin deze week.

Tesla wist me te vertellen dat de wagen momenteel in een opslagplaats staat te wachten op transport, in Sint-Niklaas. Ook wisten ze me te vertellen dat ze konden zien dat Arval de wagen nog niet ingeschreven had.

Tesla Model Y Performance 2023 Berlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
mrDaantje schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 17:45:
Heeft iemand ervaring met nieuwe lease tesla ophalen in Tilburg en dan daar de ’oude’ lease auto laten staan voor ophalen door de lease maatschappij ?

Kan je ‘oude’ auto daar ergens parkeren en de sleutels bij de balie afgeven?
Zit zelf ook met dit probleem. En Tilburg is niet om
de hoek. Dan kost ophalen op dinsdag midden op de dag echt veel tijd. Zeker als dat dan met OV moet.

Even LM gebeld en die zeggen doodleuk; heb je geen collega die ook even een hele dag opoffert. 7(8)7

Uiteindelijk heeft de leasemaatschappij het zo gepland dat er een student naar Tesla komt om mijn huidige auto daar over te nemen.

En dan thuis een dag geruild met de vrouw en oppas geregeld voor de kleine.

Krijg ik zojuist een appje dat de levering dinsdag niet gaat lukken….. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
Inspired schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 15:16:
[...]

Misschien ook handig om te vermelden wat je besteld hebt. :)

Zo ben ik op zoek naar meer Model Y Performance rijders. Zitten er meer mensen te wachten op een Performance of onlangs opgehaald? Ben ff benieuwd wat de levertijd is.
Ik heb een MYP besteld, ca 2 weken geleden en volgende week ophalen (was dinsdag, voorstel is nu zaterdag maar dat gaan we niet doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sethro schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 19:04:
[...]

Ik heb een MYP besteld, ca 2 weken geleden en volgende week ophalen (was dinsdag, voorstel is nu zaterdag maar dat gaan we niet doen).
Welke config heb je?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrDaantje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15-06-2024
Sethro schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 18:46:
[...]

Zit zelf ook met dit probleem. En Tilburg is niet om
de hoek. Dan kost ophalen op dinsdag midden op de dag echt veel tijd. Zeker als dat dan met OV moet.

Even LM gebeld en die zeggen doodleuk; heb je geen collega die ook even een hele dag opoffert. 7(8)7

Uiteindelijk heeft de leasemaatschappij het zo gepland dat er een student naar Tesla komt om mijn huidige auto daar over te nemen.

En dan thuis een dag geruild met de vrouw en oppas geregeld voor de kleine.

Krijg ik zojuist een appje dat de levering dinsdag niet gaat lukken….. :X
Als het enigszins lukt zou ik slikken en met OV ophalen dat is wat ik ook doe, ik weet uit ervaring dat lease maatschappijen niet goed samengaan met logistiek, punctualiteit en beloften, beter zelf fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sethro
Quicksilver, zwart interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
mrDaantje schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:48:
[...]

Als het enigszins lukt zou ik slikken en met OV ophalen dat is wat ik ook doe, ik weet uit ervaring dat lease maatschappijen niet goed samengaan met logistiek, punctualiteit en beloften, beter zelf fixen.
Heb me nu in 3 bochten gewrongen, blijf niet bezig. Of ze leveren gewoon dinsdag of gewoon bij de dealer in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnn
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 12-08-2023
Nibulez schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:16:
M3 RWD Midnight Silver
31-05: Bestelling geplaatst bij LM (Athlon) via bedrijf
05-06: Bestelling bevestigd bij LM inclusief verwachte levering (vanaf week 31)
05-06: Tesla account ontvangen

Verder heb ik geen RN ontvangen en in de tesla app staat ook niks behalve wat persoonlijke gegevens.
Klopt dit?
Zelfde LM hier.
Sinds maandag in het bezit van een MY. Super blij mee.
Je Tesla wordt pas zichtbaar in de app als je je afmeld in de hal, voordat je weg rijdt 🙃. Komt allemaal goed dus 👍.

Wil je een extra bestuurder toevoegen (iemand die de app ook gebruikt), moet je je contactpersoon bij je LM even mailen. Vind ik het enige vreemde / nadeel bij een zakelijke tesla via LM.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richard28
  • Laatst online: 10-09 09:42
Stilte voor de storm hier?
Morgenavond komt er weer een schip aan in Zeebrugge…

12kWp SolarEdge | T Model 3 LFP | Home Assistant | Victron 3MP5000 15kWh LFP | Rijssen | Twente | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omslachtig012
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
Weet iemand hoe snel het uitladen van zo'n schip gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thetakman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27
Omslachtig012 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:00:
Weet iemand hoe snel het uitladen van zo'n schip gaat?
Paar uur tot en dag of 2 ofzo. Afhankelijk hoeveel erop staat en hoeveel eruit moet (kan zomaar zijn dat er een deel op het schip blijft en verder vaart)

Het schip is het probleem niet, het probleem is het vervoer over land wat veel tijd inneemt.
Zo is het container schip in Rotterdam iets meer dan een 1,5 week geleden gaan lossen, maar worden deze auto's nu pas vervoerd naar de dealer over land, en dit duurt zo nog een week of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb delivery maar eens gepolst wat een beetje de verwachting is.

15-05 | Bestelling bij Leaseplan voor een standaard Model Y Performance.
29-05 | Bevestiging van Leaseplan dat de auto daadwerkelijk besteld is en RN nummer doorgekregen.
12-06 | Contact gehad met Tesla Delivery en geven aan dat hij deze maand niet komt. Verwachting is juli/aug.

Hoop wel dat hij er voor 1/8 is want dan gaan we op vakantie. Verder zie ik op de Tesla site nog juni/juli staan dus denk dat de juli/aug ook maar een beetje random geroepen is. Anyway, we wachten af. :)

Levering in juli heeft ook wel mijn voorkeur, is het ook wat rustiger in Tilburg. Zal nu gekkenhuis worden de komende weken.

Als er meer mensen een Model Y P in de standaard trim in bestelling hebben staan dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7ven
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:44
Van deliverynl begrepen mijn auto (m3 rwd blauw) nog bij de haven staat, verwachting is eind juni (14-28 in de app)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Omslachtig012
Zojuist de welbekende SMS ontvangen! 24-6 mag ik hem ophalen!
10-mei besteld Tesla M3 zwart/zwart

Dit is op een zaterdag, maar in de SMS zijn ze enkel van ma t/m vrij geopend.. Klopt dit dan wel?

[ Voor 34% gewijzigd door Omslachtig012 op 12-06-2023 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jip79
  • Laatst online: 18-09-2023
rsnn schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 00:36:
[...]

Zelfde LM hier.
Sinds maandag in het bezit van een MY. Super blij mee.
Je Tesla wordt pas zichtbaar in de app als je je afmeld in de hal, voordat je weg rijdt 🙃. Komt allemaal goed dus 👍.

Wil je een extra bestuurder toevoegen (iemand die de app ook gebruikt), moet je je contactpersoon bij je LM even mailen. Vind ik het enige vreemde / nadeel bij een zakelijke tesla via LM.
Goeie tip, mijn vrouw zal mijn auto ook gaan gebruiken dus die moet ik dan even kenbaar maken bij de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Modalen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 13:13
Vandaag ook de SMS ontvangen. M3LR AWD, besteld op 31 mei, verwachte levering 14-28 juni, leveringsafspraak 26 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
Sethro schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 20:53:
[...]

Heb me nu in 3 bochten gewrongen, blijf niet bezig. Of ze leveren gewoon dinsdag of gewoon bij de dealer in de buurt.
Toch wel onhandig dat ze niet reageren op SMS en telefonisch niet bereikbaar zijn.

Als je Sales kiest kom je uit in de Tilburg Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard28
Omslachtig012 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:00:
Zojuist de welbekende SMS ontvangen! 24-6 mag ik hem ophalen!
10-mei besteld Tesla M3 zwart/zwart

Dit is op een zaterdag, maar in de SMS zijn ze enkel van ma t/m vrij geopend.. Klopt dit dan wel?
👍🏼 ik heb dezelfde met trekhaak besteld op 5 mei, helaas nog geen sms hier.. 🥲

12kWp SolarEdge | T Model 3 LFP | Home Assistant | Victron 3MP5000 15kWh LFP | Rijssen | Twente | Tibber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RsDSmileY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-03 06:19
Inspired schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:13:
Ik heb delivery maar eens gepolst wat een beetje de verwachting is.

15-05 | Bestelling bij Leaseplan voor een standaard Model Y Performance.
29-05 | Bevestiging van Leaseplan dat de auto daadwerkelijk besteld is en RN nummer doorgekregen.
12-06 | Contact gehad met Tesla Delivery en geven aan dat hij deze maand niet komt. Verwachting is juli/aug.

Hoop wel dat hij er voor 1/8 is want dan gaan we op vakantie. Verder zie ik op de Tesla site nog juni/juli staan dus denk dat de juli/aug ook maar een beetje random geroepen is. Anyway, we wachten af. :)

Levering in juli heeft ook wel mijn voorkeur, is het ook wat rustiger in Tilburg. Zal nu gekkenhuis worden de komende weken.

Als er meer mensen een Model Y P in de standaard trim in bestelling hebben staan dan hoor ik dat graag.
Voor mij ongeveer hetzelfde verhaal.
03-05 Bestelling bij Leaseplan voor een M3 AWD LR
05-06 Vanuit Leaseplan het RN nummer doorgekregen.
12-06 Vanuit Tesla Delivery te horen gekregen dat verwachte levering juli/augustus is.

Hoop zelf ook op een levering voor 31 juli aangezien wij dan met vakantie gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Omslachtig012 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:00:
Aan het eind van het kwartaal leveren ze ook op zaterdag.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegittoNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-06-2024
Mijn M3 LR RWD (8-6-2023) is sinds vorige week besteld via de LM. Inmiddels wel al een account kunnen aanmaken (9-6-2023), maar verder nog geen informatie.
Ben benieuwd wanneer ik de auto kan gaan verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door VegittoNL op 13-06-2023 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:08
VegittoNL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:14:
Mijn M3 LR RWD is sinds vorige week besteld via de LM. Inmiddels wel al een account kunnen aanmaken, maar verder nog geen informatie.
Ik heb 'm vorige week besteld (privé) en hij geeft bij mij aan 28-30 juni.

Er is gisteravond wel een boot in Zeebrugge aangekomen.

Edit: Sinds vandaag staat het VIN nummer er ook bij in de Tesla app.

[ Voor 7% gewijzigd door sweebee op 13-06-2023 09:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geraroz
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:47
Net SMS gehad, M3 RWD Black/Black, 22-06 ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88
  • Registratie: Juni 2023
geraroz schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:55:
Net SMS gehad, M3 RWD Black/Black, 22-06 ophalen
Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geraroz
Thieze88 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:09:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld?
Moeilijk om te zeggen, is via (private) LM gegaan, maar ik heb op 15-05 een mail gehad van Tesla om mij te feliciteren en een account aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7ven
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:44
Sms! M3 RWD Blue, 22-06 ophalen, bestelling van 16 mei (new inventory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 15:26
Voor de snelle beslisser!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_8zrvNTZ1vVppKaVSFhT9I5BYiU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xv6T2PqC7ZLx5x7xNj2ta9Dh.png?f=fotoalbum_large

Bijna 3k korting op een RWD LR met trekhaak.

https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=5707&range=0

[ Voor 9% gewijzigd door adjego op 13-06-2023 10:16 ]

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88
Zelf op 25 mei een M3 RWD wit met trekhaak besteld. Ik kreeg een dag later al het account met VIN.
Verwachte leveringsdatum is nu al tig keer verschoven en staat nu op 14 - 28 juni.

Ik ben benieuwd!

Ik heb daarom ook nog gewacht met het volledige bedrag overmaken naar Tesla, ik wil dit pas doen als ik een leveringsdatum heb. Of vertraagt dit het proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegittoNL
VegittoNL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:14:
Mijn M3 LR RWD (8-6-2023) is sinds vorige week besteld via de LM. Inmiddels wel al een account kunnen aanmaken (9-6-2023), maar verder nog geen informatie.
Bij mij is het zakelijke lease via mijn werkgever. Zag al de tip langskomen dat ik ook via de LM dan een bestuurder moet gaan toevoegen, dat is wel goed om te weten.
Nu dan maar afwachten, wel mooi om te lezen hier dat het vrij snel gaat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard28
Thieze88 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:17:
Zelf op 25 mei een M3 RWD wit met trekhaak besteld. Ik kreeg een dag later al het account met VIN.
Verwachte leveringsdatum is nu al tig keer verschoven en staat nu op 14 - 28 juni.

Ik ben benieuwd!

Ik heb daarom ook nog gewacht met het volledige bedrag overmaken naar Tesla, ik wil dit pas doen als ik een leveringsdatum heb. Of vertraagt dit het proces?
Heb je al wel een factuur ontvangen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88
Richard28 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:02:
[...]

Heb je al wel een factuur ontvangen dan?
Ik zie de betaalgegevens wel in de app staan, Zojuist Tesla even gebeld en ze geven aan dat ik het bedrag kan overmaken maar dat dit nog geen noodzaak heeft. Er werd aangeraden om pas te betalen wanneer er een leveringsdatum is.
Ik wacht hem af! _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Thieze88 op 13-06-2023 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omslachtig012
Inmiddels heb ik de SMS beantwoord met 'Ja'. Weet iemand of je hier dan ook een bevestiging van krijgt? Ik heb dit namelijk gister gedaan, maar geen SMS terug dat het is bevestigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MFarah
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-07-2023
rsnn schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:57:
[...]

Afgelopen maandag 05/06 mijn MY opgehaald in Tilburg. Een super vlotte ervaring!

Klein aandachtspuntje / tip voor de mensen die nog nooit bij het delivery centre zijn geweest:
In de sms die ik had ontvangen van tesla stond de Atlasstraat genoemd (niet het juiste adres, want het delivery centre bevind zich aan de Asteriastraat). Dus gewoon de Asteriastraat aanhouden 👍!

Ik was maandag om 13.00 uur aanwezig (afspraak om 13.30 uur). Mijn auto stond grappig genoeg direct achter het raam van de wachtruimte.
Ik kon dan ook direct doorlopen met m’n papiertje en nadat ik de wagen even rustig rondom en van binnen gecontroleerd had en alles had ingesteld, heb ik mij gemeld bij de balie in de hal (inmiddels was het flink druk).

Na 2 klikken op de knop kreeg ik direct een melding in de tesla app en was mijn voertuig direct zichtbaar en te bedienen via de app.

Ik kon gaan 😃🚗!

Wel direct even de 150km gratis supercharge km’s gebruikt, want mijn tesla stond op 31%.

Helemaal blij, rijdt als een tierelier (had wel al ervaring met elektrisch rijden, maar niet in een tesla).
De wegligging is puur genieten!

Ook thuis direct mooie doppen erop geklikt, zie foto (sorry voor de belichting).

Wens jullie allemaal veel succes, maar bovenal veilige km’s en veel plezier!

[Afbeelding]
Heb je link voor mij waar je die doppen hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Omslachtig012 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:53:
Inmiddels heb ik de SMS beantwoord met 'Ja'. Weet iemand of je hier dan ook een bevestiging van krijgt? Ik heb dit namelijk gister gedaan, maar geen SMS terug dat het is bevestigd?
Ik kreeg op de eerste sms geen bevestiging (de datum plus tijd stond daarna wel in de Tesla app). Ik kreeg daarna een tweede sms omdat het afleveradres niet juist in de eerste sms stond en na ook op deze ja beantwoord te hebben, kreeg ik wel een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MFarah
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-07-2023
Na een kleine 4 weken in bezit te zijn van mijn Model Y deel ik graag mijn ervaring met jullie in de hoop uiteraard vanuit jullie ook tips en tricks te ontvangen.

Eerste indruk tot nu toe is heel goed. Eerste keer dat ik in bezit ben van een volledige elektrische auto. Het was even wennen met het gaspedaal etc maar dit is nu goed onder controle.

Wat ik tot nu toe heb ervaren is:

Tijdens het gebruik van Autopilot gaan de ruitenwissers naar de Auto stand wat opzicht niet erg is. Alleen is dit in mijn geval wel storend omdat de ruitenwissers zomaar aan gaan terwijl er geen druppel regen te zien is. Dit blijft lang duren waardoor ik van Autopilot moet gaan om de ruitenwissers handmatig uit te zetten. Iemand dit ervaren met zijn/haar tesla?

Hiervoor had ik Mercedes CLA waarbij op de navigatie alle publieke laadpalen in de omgeving netjes zichtbaar waren op mijn navigatie. Bij de Tesla is dit anders geregeld, echter worden niet alle palen zichtbaar gemaakt. Ik heb nu als workaround de ANWB app op mijn telefoon geinstalleerd en die laat wel alles zien in de nabije omgeving. Hoe gaan jullie hiermee om?

Verder ben ik dik tevreden met de auto en voldoet het verder aan alles waarvoor ik deze auto heb gekozen in eerste instantie.

Hoor graag van jullie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
MFarah schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:36:
Na een kleine 4 weken in bezit te zijn van mijn Model Y deel ik graag mijn ervaring met jullie in de hoop uiteraard vanuit jullie ook tips en tricks te ontvangen.

Eerste indruk tot nu toe is heel goed. Eerste keer dat ik in bezit ben van een volledige elektrische auto. Het was even wennen met het gaspedaal etc maar dit is nu goed onder controle.

Wat ik tot nu toe heb ervaren is:

Tijdens het gebruik van Autopilot gaan de ruitenwissers naar de Auto stand wat opzicht niet erg is. Alleen is dit in mijn geval wel storend omdat de ruitenwissers zomaar aan gaan terwijl er geen druppel regen te zien is. Dit blijft lang duren waardoor ik van Autopilot moet gaan om de ruitenwissers handmatig uit te zetten. Iemand dit ervaren met zijn/haar tesla?

Hiervoor had ik Mercedes CLA waarbij op de navigatie alle publieke laadpalen in de omgeving netjes zichtbaar waren op mijn navigatie. Bij de Tesla is dit anders geregeld, echter worden niet alle palen zichtbaar gemaakt. Ik heb nu als workaround de ANWB app op mijn telefoon geinstalleerd en die laat wel alles zien in de nabije omgeving. Hoe gaan jullie hiermee om?

Verder ben ik dik tevreden met de auto en voldoet het verder aan alles waarvoor ik deze auto heb gekozen in eerste instantie.

Hoor graag van jullie
Kun je beter in het tesla y/3 topic vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBruce
  • Registratie: April 2020
  • Niet online

Ik ben benieuwd!

Afleverdatum 16/6 en gisteravond 12/6 het volledige bedrag betaald. Vanmorgen was op mijn account de betaling al verwerkt. Dat gaat dus snel en voor zover ik kan zien heeft het de levering niet vertraagd (medio april privé besteld M3 RWD black).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omslachtig012
Fly-guy schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:34:
[...]

Ik kreeg op de eerste sms geen bevestiging (de datum plus tijd stond daarna wel in de Tesla app). Ik kreeg daarna een tweede sms omdat het afleveradres niet juist in de eerste sms stond en na ook op deze ja beantwoord te hebben, kreeg ik wel een bevestiging.
De bevestiging gaat kennelijk handmatig, ik heb ze even gebeld en kreeg meteen de bevestiging.

Vooralsnog echt hulde voor de mensen bij Tesla, volgens mij werken zij zichzelf compleet in het rond om alles zo snel mogelijk te leveren. Het kan af en toe wat vaag zijn, maar de levertijden zijn ook echt absurd laag. Zeker wanneer je dit gaat vergelijken met andere merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
Thieze88 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:15:
[...]

Ik zie de betaalgegevens wel in de app staan, Zojuist Tesla even gebeld en ze geven aan dat ik het bedrag kan overmaken maar dat dit nog geen noodzaak heeft. Er werd aangeraden om pas te betalen wanneer er een leveringsdatum is.
Ik wacht hem af! _/-\o_
Hier ook, kan sinds net ineens betalen. ben benieuwd wanneer ik 't smsje krijg. wanneer zou die van jou geleverd worden? Bij mij staat nog 28-30 juni (hopelijk eerder :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88
sweebee schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:59:
[...]

Hier ook, kan sinds net ineens betalen. ben benieuwd wanneer ik 't smsje krijg. wanneer zou die van jou geleverd worden? Bij mij staat nog 28-30 juni (hopelijk eerder :+)
Ik wacht ook nog op het smsje ;)
verwachting staat nu op 14 - 28 juni!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversurfer1
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 03-09 04:52

Ik ben benieuwd!

Volgens mij niet. Ik heb pas betaald de ochtend van de dag dat ik hem ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Silversurfer1 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:47:
[...]

Volgens mij niet. Ik heb pas betaald de ochtend van de dag dat ik hem ophalen.
Klopt, maar om te voorkomen dat bijv. een betaling wordt geweigerd door een daglimiet op een pas is het wel aan te raden dit een aantal dagen van tevoren te doen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otomoxd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 18:00
Ondertussen is de mijne er ook! Vorige week vrijdag stond hij op de parking bij ons en kon ik ermee naar huis, Model Y RWD, zwarte zetels, blauw, 20” zwarte velgen. Topauto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Taro schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:26:
[...]

Klopt, maar om te voorkomen dat bijv. een betaling wordt geweigerd door een daglimiet op een pas is het wel aan te raden dit een aantal dagen van tevoren te doen.
En afh. van de max. daglimiet moet je misschien in twee delen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

TNJ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:26:
[...]

En afh. van de max. daglimiet moet je misschien in twee delen betalen.
Exact, daarom liever die kant op gaan en volledig betaald hebben dan daar staan met problemen en de auto niet meekrijgen nadat je er weken/maanden op hebt gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:32
cone-e3 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 01:23:
Ik ben ook in afwachting van een M3RWD zwart/zwart nothing fancy

31-03 besteld bij LM
12-04 besteld door LM bij tesla
16-05 !! RN nr ontvangen van LM
Daar ik maandag 15-05 bij een tesla showroom langs kwam wist ik dit nr sinds maandag deze man wist mij gelijk te melden 4-6 weken levertijd (verwachte hij)
Show room had gelijk, 6 weken.
13-06 aflever datum sms ontvangen 26 juni.
Wie weet tot dan in Tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:29:
[...]

Exact, daarom liever die kant op gaan en volledig betaald hebben dan daar staan met problemen en de auto niet meekrijgen nadat je er weken/maanden op hebt gewacht.
Precies, dat wil je toch geregeld hebben. Je zal net zien dat je bank een storing heeft op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:01
ik mag zaterdag 24/6 ook richting tilburg.

M3 RWD zwart/zwart volledig standaard

8/5 besteld bij LM
9/5 door LM bij tesla
22/5 kreeg ik een VIN na vragen bij tesla.
24/6 ophalen

ophalen jammergenoeg dus in Tilburg, ben vanaf Groningen +4 uur deur tot deur onderweg. elke keer dat ik iemand sprak aan gegeven dat ik in Groningen wil halen, maar blijkt uiteindelijk niet mogelijk te zijn:-(

kijk daarentegen wel weer uit naar de terugweg naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

hsb85 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:49:
... ben vanaf Groningen +4 uur deur tot deur onderweg. ...
Oeh, hopelijk heb je een 10:30/11:00 tijdstip, dan kun je daar 3 a 4 uur rustig alle settings doorlopen en "extra goed" alles bekijken, om alvast km's te laden voor de rit naar huis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
TNJ schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:01:
[...]

Oeh, hopelijk heb je een 10:30/11:00 tijdstip, dan kun je daar 3 a 4 uur rustig alle settings doorlopen en "extra goed" alles bekijken, om alvast km's te laden voor de rit naar huis. :)
nee 12.30, maar denk dat ik wel probeer iets eerder te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omslachtig012
hsb85 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:02:
[...]

nee 12.30, maar denk dat ik wel probeer iets eerder te zijn
Ah wellicht komen we elkaar dan tegen, ik moet om 13:00! Veel plezier met je auto!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gamer dénis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Wij hebben vandaag onze m3 rwd grijs met trekhaak mogen ophalen. Waren iets te vroeg maar konden direct terecht. Was nog niet super druk vond ik ondanks dat ze zeiden dat er 100 Autos opgehaald gingen worden. Mooie verrassing was dat de auto 100% opgeladen was en we ook 150 supercharger km gehad hebben. Terugreis naar huis was genieten!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mw303
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hier staat ie inmiddels voor de deur. Inclusief ali wieldoppen.

Ik moet zeggen, die originele aero wheels zijn een stuk minder lelijk dan ik dacht.

Van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCt6A0W97Tnhfb7cs2uZ452Qd2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EF0jGyCyK2K928DHVQ6Q5Ktc.jpg?f=fotoalbum_large

Naar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGr_4XmmWAY9Z1LhxnKQeg-62u8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m20ToHb0X1VC4pFzDB4hFQii.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens een volledig pijnloze en snelle afhandeling in tilburg met een 100% volle batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88

8/5 besteld bij LM
9/5 door LM bij tesla
24/6 ophalen

ophalen jammergenoeg dus in Tilburg, ben vanaf Groningen +4 uur deur tot deur onderweg. elke keer dat ik iemand sprak aan gegeven dat ik in Groningen wil halen, maar blijkt uiteindelijk niet mogelijk te zijn:-(

Erg bijzonder! Ik heb 25 mei besteld, werd gelijk de 26e gebeld met de vraag of ik hem in Groningen wou ophalen.. 😅
Helaas wacht ik nog wel op de sms 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88
mw303 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:34:

Ik moet zeggen, die originele aero wheels zijn een stuk minder lelijk dan ik dacht.

Van:

[Afbeelding]

Naar:

[Afbeelding]

Overigens een volledig pijnloze en snelle afhandeling in tilburg met een 100% volle batterij.
Linkje voor de doppen? Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
Thieze88 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 23:38:
[...]

Erg bijzonder! Ik heb 25 mei besteld, werd gelijk de 26e gebeld met de vraag of ik hem in Groningen wou ophalen.. 😅
Helaas wacht ik nog wel op de sms 😜
misschien verschil privé aankoop versus LM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard28
hsb85 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 07:35:
[...]

misschien verschil privé aankoop versus LM
Lijkt me niet, ik heb 5 mei besteld (prive aankoop) maar nog geen sms.
M3 RWD zwart/zwart/trekhaak

Ik kan hem alleen in Tilburg ophalen

[ Voor 6% gewijzigd door Richard28 op 15-06-2023 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omslachtig012
Richard28 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 07:39:
[...]

Lijkt me niet, ik heb 5 mei besteld (prive aankoop) maar nog geen sms.
M3 RWD zwart/zwart/trekhaak

Ik kan hem alleen in Tilburg ophalen
De mijne is 10 mei besteld door LM, en ik kan hem 24 juni ophalen. Ik heb dezelfde config, alleen zonder trekhaak. Dus lijkt mij dan ook niet inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Omslachtig012 op 15-06-2023 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
Ik kan mijn witte model 3 RWD LR met trekhaak dinsdag ophalen in Tilburg, verzet de afspraak naar vrijdag. Eergisteren besteld.

Kan niet wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegittoNL
Zojuist ook de sms ontvangen om mijn M3 RWD LR maandag op te komen halen. Vorige week besteld via LM. Heb nog niet eens tijd gehad om laadpasjes te bestellen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjego
  • Laatst online: 12-09 15:26
datadevil schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:45:
Ik kan mijn witte model 3 RWD LR met trekhaak dinsdag ophalen in Tilburg, verzet de afspraak naar vrijdag. Eergisteren besteld.

Kan niet wachten :-)
VegittoNL schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:17:
Zojuist ook de sms ontvangen om mijn M3 RWD LR maandag op te komen halen. Vorige week besteld via LM. Heb nog niet eens tijd gehad om laadpasjes te bestellen haha
Ben benieuwd naar jullie 90% range weergave 😇

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thetakman
Ik ben nog steeds aan het wachten... en begin nu een beetje het geklaag van sommige te begrijpen over hoe Tesla kan werken (of juist niet)

In eerste instantie leek alles lekker en vlot te gaan. Echter weet ik dat mijn auto al ruim 2 weken in Nederland staat. Prima, alleen lijk ik meer te weten dan Tesla. Ik snap het is druk etc.

Eerst zou hij eerste week Juli worden geleverd.. Dat werd toen nee eind volgende week (deze week)
En nu na navraag of het deze week is het antwoord weer, nee waarschijnlijk eind volgende week.

Heb nog gevraagd of ik niet gewoon naar Tilburg kan rijden, Ze zeiden in eerste instantie dat die direct naar Groningen zou gaan uit de haven, maar het lijkt erop dat hij gewoon via het netwerk van Tesla gaat en dus in Tilburg staat te wachten tot hij op transport kan.

Het antwoord daarop was, dat duurt net zo lang als hem hierheen brengen, want ze leveren daar 500+ auto's per dag af en moet je helemaal opnieuw in de molen.

Ik snap dat het druk is.. echt, maar ga niet iedere keer een weekje opschuiven... vervolgens niks zeggen en als je dan op de deadline aankomt moet je er zelf achteraan en krijg je een beetje verbaast antwoord, alsof het gek is dat ik vraag waarom ik niks hoor over hun afspraak?

Zucht.. toch maar weer even op de tong bijten en weer het geduld terug in het doosje te stoppen en te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieze88
VegittoNL schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:17:
Welke laadpas hebben jullie gehaald? Of hebben we hier een ander forum voor? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epestov
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 26-11-2023
Just received a mail from Tesla:
Order Update: Your Model 3

As a thank you for taking delivery this quarter, you will receive 10,000 km free Supercharging* — with access to over 12,000 Superchargers across Europe.
Anyone else having got the same? Still no SMS though... the ETA still hold at 14-28 June

There is a fine print:
*Tesla has decided to grant 10,000 free Supercharging kilometers, if you take delivery of an inventory Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive, Model 3 Long Range All-Wheel Drive or Model 3 Performance vehicle between June 8 and June 30, 2023
I ordered a M3 SR+ in May, so it may be a mistake from Tesla... should not rejoice too early :|

[ Voor 36% gewijzigd door epestov op 15-06-2023 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard28
epestov schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:16:

[...]

Anyone else having got the same? Still no SMS though... the ETA still hold at 14-28 June

There is a fine print:

[...]

I ordered a M3 SR+ in May, so it may be a mistake from Tesla... should not rejoice too early :|
I’m in the same situation: ordered a m3 SR in may and ETA at 14-28 June, but not received that mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee

[...]

There is a fine print:

[...]

Yea, received the same mail for my Model 3 RWD (no LR). Expected delivery 28-30 June.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
sweebee schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:32:
[...]

Yea, received the same mail for my Model 3 RWD (no LR). Expected delivery 28-30 June.
I didn't but will chase them if I don't soonish... great reward..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geraroz

[...]

There is a fine print:

[...]

Maybe you (accidently) created a US tesla account ? I did that by accident and only had USD pricing, I deleted my account and recreated it on the NL page and that set it up for EUR.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheToots
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-07 12:24
Zojuist M3 RWD black/black alles standaard opgehaald! Het voltallige personeel in Tilburg heeft een zwarte band ongeïnteresseerd/nonchalant kijken en niet reageren als een klant binnen loopt. De medewerker die mij uitleg over de auto gaf was gelukkig een heel toffe peer.

Verder een topauto! Alles wat ik had gehoopt en meer. Ik ga dit topic missen (10x p dag refreshen went rap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VegittoNL
TheToots schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:30:
Zojuist M3 RWD black/black alles standaard opgehaald! Het voltallige personeel in Tilburg heeft een zwarte band ongeïnteresseerd/nonchalant kijken en niet reageren als een klant binnen loopt. De medewerker die mij uitleg over de auto gaf was gelukkig een heel toffe peer.

Verder een topauto! Alles wat ik had gehoopt en meer. Ik ga dit topic missen (10x p dag refreshen went rap).
Veel plezier ;)
Een vraagje, hoeveel batterij hebben ze je gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adjego schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:28:
[...]

[...]

Ben benieuwd naar jullie 90% range weergave 😇
Bij 90% zou ik inzetten op 540. Wel veel. :o Mijn 2019 LR AWD zit nu op 450km bij 100%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheToots
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 16-07 12:24
VegittoNL schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:51:
[...]

Veel plezier ;)
Een vraagje, hoeveel batterij hebben ze je gegeven?
Netjes 100% :)
Alle auto's die ik heb zien staan (het waren er meer dan honderd) hingen aan de lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VegittoNL
TheToots schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 15:08:
[...]

Netjes 100% :)
Alle auto's die ik heb zien staan (het waren er meer dan honderd) hingen aan de lader.
Top. Hopelijk die van mij maandag dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimB.
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-01 22:35

8/5 besteld bij LM
9/5 door LM bij tesla
24/6 ophalen

Mij werd na het proefrijden in Groningen verteld dat als je daar hebt proefgereden, de auto daar ook geleverd kan worden. Is uiteindelijk ook gebeurd. SMS kwam met levering in Tilburg. Daarna contact gehad met Groningen en hebben de auto op transport naar Groningen laten komen. Aanvankelijke levering Tilburg 1 juni. Daarna 14 juni Groningen. Weet niet of dit standaard is. Ook de vorige leaseauto daar achtergelaten. Zijn ze niet dol op want het barst uit zijn voegen daar op die locatie.

[ Voor 8% gewijzigd door TimB. op 15-06-2023 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Thieze88 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:41:
[...]

Welke laadpas hebben jullie gehaald? Of hebben we hier een ander forum voor? ;P
Daar zijn inderdaad andere topics voor, in dit geval: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
TimB. schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 20:39:
[...]

Mij werd na het proefrijden in Groningen verteld dat als je daar hebt proefgereden, de auto daar ook geleverd kan worden. Is uiteindelijk ook gebeurd. SMS kwam met levering in Tilburg. Daarna contact gehad met Groningen en hebben de auto op transport naar Groningen laten komen. Aanvankelijke levering Tilburg 1 juni. Daarna 14 juni Groningen. Weet niet of dit standaard is. Ook de vorige leaseauto daar achtergelaten. Zijn ze niet dol op want het barst uit zijn voegen daar op die locatie.
ja proefrit daar ook gehad een paar dagen ervoor. begreep van de heren in Groningen dat ze geen vervoer beschikbaar hadden. en in de sms stond dat ik binnen 7 dagen moet ophalen anders ga ik opnieuw in de wachtrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 12:30
Ik mocht vandaag mijn M3 SR+ RWD ophalen. Mijn tijdslot noemde 14:00, maar kreeg een lift van iemand waardoor ik er om 11:00 stond. Binnen een half uur was al het papierwerk geregeld, controlerondje gelopen en reed ik met 68% naar buiten.

Ook ik ontving vandaag de e-mail over 10.000k gratis supercharging, en heb gelijk contact opgenomen met Tesla Support. De e-mail is enerzijds vrij duidelijk dat de e-mail voor mij is, maar de kleine lettertjes spreken dat tegen. Ze gaan overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-09 10:47
mw303 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 19:34:

Van:

[Afbeelding]

Naar:

[Afbeelding]

Ik ben ook wel benieuwd naar deze wieldoppen, heb je een linkje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Omslachtig012
Simone96 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:08:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar deze wieldoppen, heb je een linkje?
Wanneer je bij Alie de zoekterm ‘wieldoppen model 3’ gebruikt, zie je hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:38
Ik lees al een lange tijd mee op dit forum waarvoor dank voor delen van al jullie verhalen en ervaringen. Ik heb nu een vraag. Op 12 juni is door de LM een MY RWD bestelt (alles standaard + trekhaak). Op 14 juni kreeg ik een mail van Tesla voor instellen wachtwoord en aanvullen gegevens voor een account. Het is nu 16 juni. Wanneer kan ik iets in deze omgeving verwachten van een indicatie van de levering? De account omgeving is verder helemaal leeg namelijk. Zie daar ook niet wat er besteld is of enige ander vorm van (persoonlijke) communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thetakman
joeri_berg schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 09:35:
Ik lees al een lange tijd mee op dit forum waarvoor dank voor delen van al jullie verhalen en ervaringen. Ik heb nu een vraag. Op 12 juni is door de LM een MY RWD bestelt (alles standaard + trekhaak). Op 14 juni kreeg ik een mail van Tesla voor instellen wachtwoord en aanvullen gegevens voor een account. Het is nu 16 juni. Wanneer kan ik iets in deze omgeving verwachten van een indicatie van de levering? De account omgeving is verder helemaal leeg namelijk. Zie daar ook niet wat er besteld is of enige ander vorm van (persoonlijke) communicatie.
Niks.. hier ga je niks zien en of krijgen, als je al een tijdje mee had gelezen had je kunnen weten dat een Tesla account leeg blijft tot het moment dat je bij de dealer de auto gaat ophalen je app / account geactiveerd wordt.

Je bent namelijk via de lease niet de hoofd bestuurd in het account, je bent enkel toegevoegd als extra bestuurder van het Tesla account, de LM blijft de hoofd eigenaar van "jouw" Tesla account (Een beetje alsof jij de auto koopt (LM) en een extra account voor je vrouw aanmaakt, in dit geval ben jij de vrouw en is de LM jou als autokoper))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvarKooij
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb gisteren om 16:00 ook mijn Witte M3 RWD in ontvangst mogen nemen. Let wel op: ik kreeg de auto maar met 21% batterij, waardoor ik onderweg dus wel verplicht moest stoppen bij een supercharger. Ook kon mijn auto niet direct worden afgemeld en was de integratie met mijn telefoon en de Tesla app nog niet mogelijk.

Verder wel het ophalen als prettig ervaren met personeel wat wel in is voor een grap en graag jou wilt helpen/ te woord wilt staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball3000
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-09 19:47
Eindelijk nieuws over men MY LR Blauw met 19" en trekhaak (België).

22/2 RN gekregen, gisteren 15/6 een SMS dat de levering 30/6 kan plaatsvinden.

Hopelijk komt dat goed, zal maar voldoende tijd voorzien aangezien het de laatste dag is van Q2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geraroz
Hartelijk dank voor uw e-mail. De 10.000 km supercharge is helaas enkel van toepassing op model 3 voorraadmodellen.

Helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
geraroz schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:08:
Hartelijk dank voor uw e-mail. De 10.000 km supercharge is helaas enkel van toepassing op model 3 voorraadmodellen.

Helaas :)
Jammer! Met wie had je contact? Ik kom namelijk wel in aanmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geraroz
datadevil schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:30:
[...]

Jammer! Met wie had je contact? Ik kom namelijk wel in aanmerking
Ik heb gemailed met tesla delivery en krijg net deze mail:

Excuses, ik krijg zojuist een nieuwe update binnen!

Bij elke nieuwe Model 3 Long Range RWD, Model 3 Long Range AWD of Model 3 Performance geleverd tussen 8 juni en 30 juni 2023 ontvangt u 10.000 km gratis Supercharging*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
geraroz schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:33:
[...]

Bij elke nieuwe Model 3 Long Range RWD, Model 3 Long Range AWD of Model 3 Performance geleverd tussen 8 juni en 30 juni 2023 ontvangt u 10.000 km gratis Supercharging*.
Oh jammer, niet de normale RWD dus.

Is toch een extra korting van 10.000 * 0,25 (250Wh/km) * 0,33 (prijs per kWh in NL) = EUR 825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geraroz
hsb85 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:45:
[...]

Is toch een extra korting van 10.000 * 0,25 (250Wh/km) * 0,33 (prijs per kWh in NL) = EUR 825
Ja helaas, al krijgen wij wel subsidie ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
geraroz schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:33:
[...]

Heb je een adres van hen? Ik kan het niet vinden op de site of in mijn app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
[...]

Of nog meer als je geen abonnement hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geraroz
datadevil schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:03:
[...]

Heb je een adres van hen? Ik kan het niet vinden op de site of in mijn app
DeliveryNL@tesla.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 12:30
datadevil schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:03:
[...]

Of nog meer als je geen abonnement hebt?
Een abonnement op wat? Tesla-rijders laden standaard voor het "Leden"-tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik denk dat niet dat Tesla rekent met 250Wh/km.. Eerder de EPA waarde en dat is ±140Wh/km. Ook verlopen de kilomters na een jaar denk ik? Dus het is maar de vraag of je ze op krijgt. Tenzij je echt vol aan de SuC gaat opladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pbennink
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:47
Inspired schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat niet dat Tesla rekent met 250Wh/km.. Eerder de EPA waarde en dat is ±140Wh/km. Ook verlopen de kilomters na een jaar denk ik? Dus het is maar de vraag of je ze op krijgt. Tenzij je echt vol aan de SuC gaat opladen.
Ik heb de mail ook gekregen. In de kleine lettertjes staat "De kilometers vervallen 2 jaar na de datum van toekenning."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
Martijntj schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:05:
[...]

Een abonnement op wat? Tesla-rijders laden standaard voor het "Leden"-tarief.
Oh 😆 dat wist ik dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maharens
  • Laatst online: 04-08 11:05
Inspired schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:13:
[...]

Volgens mij rekenen ze wel met 250Wh/km, tenminste wel met de 10k van eind 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
pbennink schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:20:
[...]

Ik heb de mail ook gekregen. In de kleine lettertjes staat "De kilometers vervallen 2 jaar na de datum van toekenning."
Nagevraagd bij tesla delivery email:"Deze 10.000 km gratis supercharging betreft de Model S & X, geen model 3/Y.
Mocht dit nou tegen de tijd van de levering toch wel zo zijn want hier staat Tesla bekend om tegen het einde van het kwartaal, dan krijgt u bericht na de aflevering.
De auto moet in ontvangst genomen zijn om hiervoor in aanmerking te komen."

Bijzonder, misschien heeft deze persoon een bericht gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datadevil schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:09:
[...]

Nagevraagd bij tesla delivery email:"Deze 10.000 km gratis supercharging betreft de Model S & X, geen model 3/Y.
Mocht dit nou tegen de tijd van de levering toch wel zo zijn want hier staat Tesla bekend om tegen het einde van het kwartaal, dan krijgt u bericht na de aflevering.
De auto moet in ontvangst genomen zijn om hiervoor in aanmerking te komen."

Bijzonder, misschien heeft deze persoon een bericht gemist?
Vaak zijn Tesla medewerkers in NL niet van dit soort zaken op de hoogte. Loopt allemaal via de US denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sweebee
Zojuist een e-mail gekregen dat het een verkeerde mail was. Maar ter compensatie krijgen we (RWD) als nog 1000km gratis laden.
Pagina: 1 ... 425 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.