rsnn schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:42:
Hier een vlot proces!
Via LM een Model Y, wit, 19 inch, zwarte bekleding, alles standaard besteld.
- 15/05 Bestelling Y door LM, levertijd week 31 (bericht vanuit LM)
- 16/05 RN opgevraagd bij LM
- 16/05 Zelf m’n contactpersoon bij Tesla gecontact dat er een Y besteld is.
- 19/05 RN ontvangen via LM
- 19/05 In 1 klap RN + VIN + delivery window ontvangen via Tesla contactpersoon.
>> Verwachte levering: 27 mei - 10 juni
Afgelopen maandag 05/06 mijn MY opgehaald in Tilburg. Een super vlotte ervaring!
Klein aandachtspuntje / tip voor de mensen die nog nooit bij het delivery centre zijn geweest:
In de sms die ik had ontvangen van tesla stond de Atlasstraat genoemd (niet het juiste adres, want het delivery centre bevind zich aan de Asteriastraat). Dus gewoon de Asteriastraat aanhouden 👍!
Ik was maandag om 13.00 uur aanwezig (afspraak om 13.30 uur). Mijn auto stond grappig genoeg direct achter het raam van de wachtruimte.
Ik kon dan ook direct doorlopen met m’n papiertje en nadat ik de wagen even rustig rondom en van binnen gecontroleerd had en alles had ingesteld, heb ik mij gemeld bij de balie in de hal (inmiddels was het flink druk).
Na 2 klikken op de knop kreeg ik direct een melding in de tesla app en was mijn voertuig direct zichtbaar en te bedienen via de app.
Ik kon gaan 😃🚗!
Wel direct even de 150km gratis supercharge km’s gebruikt, want mijn tesla stond op 31%.
Helemaal blij, rijdt als een tierelier (had wel al ervaring met elektrisch rijden, maar niet in een tesla).
De wegligging is puur genieten!
Ook thuis direct mooie doppen erop geklikt, zie foto (sorry voor de belichting).
Wens jullie allemaal veel succes, maar bovenal veilige km’s en veel plezier!