Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik was ook erg goed in Hades, totdat ik de heat naar 32 had verhoogd. Had alles al unlocked qua story en iedereen maximaal bevriend. Dus dacht nog even op 32 heat ontsnappen en ik kan echt zeggen dat ik klaar ben met het spel.The Chosen One schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Baseer ik puur op filmpjes. Maar misschien ben ik gewoon te goed in Hades en valt het allemaal wel mee.
Maar dat is tot nu toe niet gelukt
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Just heard #Crash4 is coming to new platforms and I’m kinda jealous. Hey @CrashBandicoot can you hook @TonyHawkTheGame up?
— Tony Hawk (@tonyhawk) 22 februari 2021
Binnenkort Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2?
Get ready to drop in and take Tony Hawk's Pro Skater 1+2 to the next level on #NintendoSwitch, coming later this year! 🛹 #THPS pic.twitter.com/pWatbPrkD1
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 23 februari 2021
En daar is de aankondiging!
[ Voor 32% gewijzigd door L23 op 23-02-2021 20:58 ]
VluggeJapie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:07:
Bedankt voor de reacties, Mario Red & Blue besteld.
:strip_exif()/f/image/mxsJeKX1bfgjsDJMcntBwKZh.jpg?f=fotoalbum_large)
Onder het mom “Mooi rood is niet lelijk” ben ik echt tevreden met de kleur rood. Ik vind het wel iets hebben.
Afgelopen weekend ook een Skull & Co gripcase met koffer besteld, ik heb nogal grote klauwen en kies bewust voor een iets robuustere case met meer grip.
Als het goed is komt vandaag mijn eerste Zelda game binnen, ben erg benieuwd wat ik daarvan ga vinden als newbie zijnde.
Mooi ding man!VluggeJapie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:05:
[...]
[Afbeelding]
Onder het mom “Mooi rood is niet lelijk” ben ik echt tevreden met de kleur rood. Ik vind het wel iets hebben.
Afgelopen weekend ook een Skull & Co gripcase met koffer besteld, ik heb nogal grote klauwen en kies bewust voor een iets robuustere case met meer grip.
Als het goed is komt vandaag mijn eerste Zelda game binnen, ben erg benieuwd wat ik daarvan ga vinden als newbie zijnde.
Btw, wil je de bijgeleverde case verkopen wellicht?
Mooi kleurtje zo!VluggeJapie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:05:
[...]
[Afbeelding]
BOTW uiteraardTimothy3000 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:17:
Welke Zelda game heb je gekocht? BOTW of Link's Awakening?
Helaas niet, ik wil het pakket zo compleet mogelijk houdensderooij schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:26:
[...]
Mooi ding man!
Btw, wil je de bijgeleverde case verkopen wellicht?
Heb deze versie ook, ziet er inderdaad strak uit. Hopelijk kan ik ook zo snel mogelijk beginnen met BotW, ben erg benieuwdVluggeJapie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:05:
[...]
[Afbeelding]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Snap ik, ben een Mario gek en kan die nergens apart aanschaffenVluggeJapie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:39:
[...]
BOTW uiteraard![]()
[...]
Helaas niet, ik wil het pakket zo compleet mogelijk houden
Veel plezier nogmaals met de switch!
Dank je wel!sderooij schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:44:
[...]
Snap ik, ben een Mario gek en kan die nergens apart aanschaffen
Veel plezier nogmaals met de switch!
https://www.gamemania.nl/...set-skyward-sword-edition
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
VluggeJapie schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:39:
[...]
BOTW Beiden uiteraard![]()
[...]
Helaas niet, ik wil het pakket zo compleet mogelijk houden
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Tune in on 04/03 at 15:00 CET for an in-depth look at the new #SmashBrosUltimate DLC fighter, Pyra/Mythra, with director Masahiro Sakurai. He will also reveal the fighter's release date!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 24 februari 2021
👉 https://t.co/M9ipYpbKg3 pic.twitter.com/eUFhddSzwD
35 minuten lang.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Schrijf 6 april maar al in je agenda ;P
Helaas porten ze enkel de singleplayer...Thomas schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 20:24:
Jaaa! Republic Commando is echt geweldig, helemaal kapot gespeeld in mijn jeugd. Hoop stiekem ook op een port van de multiplayer, die was erg gaaf!
Dat was bij Star Wars Episode 1 Racer ook jammer, online multiplayer was leuk geweest. Vreemde was dat er volgens mij LAN multiplayer was beloofd, maar later niks meer van gehoord.JackAvery schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:26:
[...]
Helaas porten ze enkel de singleplayer...
Inderdaad, jammer dat ze in die geen Multiplayer hebben toegevoegd, had hem graag met vrienden online gespeeld. Heb wel een tijdje geleden nog eens de N64 versie gespeeld, blijft leuk.L23 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:12:
[...]
Dat was bij Star Wars Episode 1 Racer ook jammer, online multiplayer was leuk geweest. Vreemde was dat er volgens mij LAN multiplayer was beloofd, maar later niks meer van gehoord.
Zaterdag is het 25 jaar bestaan, hoop dat ze dan een nieuwe game uit de doeken doen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja klopt, hoop zelf op een Gen 2 of Gen 3 game.Linksquest schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:51:
Zou heel goed kunnen, ik zou het wel mooi vinden als ze bijepaalde klassiekers poorten naar de Switch met een grafische upgrade, zoals bepaalde gameboy games.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoop zelf op een Switch release van X en Y, vond dat een hele leuke Pokémon game, naast Geel een van de games die ik het meeste heb uitgespeeld.G_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:15:
[...]
Ja klopt, hoop zelf op een Gen 2 of Gen 3 game.
Die generatie samen met Diamond and Pearl vind ik zelf juist de slechtste en heb ze daarom ook maar 1 keer uitgespeeld.Linksquest schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:40:
[...]
Hoop zelf op een Switch release van X en Y, vond dat een hele leuke Pokémon game, naast Geel een van de games die ik het meeste heb uitgespeeld.
Dat vond ik als extreme Zelda fan ook erg jammer .Gynnad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:37:
Het 35 jaar bestaan van Zelda is ook voorbij gegaan zonder een event/stream o.i.d.
Dat kan natuurlijk, hoe vond jij Sword en Shield dan?G_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Die generatie samen met Diamond and Pearl vind ik zelf juist de slechtste en heb ze daarom ook maar 1 keer uitgespeeld.
Ik vermoed dat dit pas rond of na de release van Skyward Sword HD zal gebeuren - d.w.z. wanneer men eventuele andere ports en/of BOTW2 nieuws gaat aankondigen.Gynnad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:37:
Het 35 jaar bestaan van Zelda is ook voorbij gegaan zonder een event/stream o.i.d.
Er is geen reden dat dit zaterdag - dus op Pokémon Day zelf - niet zou kunnen, maar gewoon ff afwachten I guess.G_Dragon schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:30:
Wanneer is er weer een Pokemon event deze week?![]()
Zaterdag is het 25 jaar bestaan, hoop dat ze dan een nieuwe game uit de doeken doen.
Goed maar ook niet geweldig, vergeleken met Gen 1,2 en 3 vond ik ook die games soms iets te simpel en vooral een stuk korter. Ook die focus op online met die dens heb ik nooit leuk gevonden, had liever die mega evolutions dan gezien.Linksquest schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:49:
[...]
Dat kan natuurlijk, hoe vond jij Sword en Shield dan?
Maar ondanks dat heb ik wel de uitbreiding gehaald na lang hopen dat die in de aanbieding zou komen.
Daar ben ik nu nog steeds af en toe mee bezig, maar dat gaat op een heel langzaam tempo want moet er maar net zin in hebben om verder te gaan.
Ik las dat Nintendo dit altijd pas doet in de zomer, zodat het niet overlapt met de Mario anniversary.Gynnad schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:37:
❗
— Pokémon (@Pokemon) 25 februari 2021
Get ready, Trainers.
A Pokémon Presents video presentation will be taking place on the official Pokémon YouTube channel tomorrow—Friday, February 26—at 7:00 a.m. PDT.
🔔 Don’t forget to subscribe–hit that bell to be the first in the loop! https://t.co/EWuPwUX9s2 pic.twitter.com/zisPK8Xa6e
Dus na de Direct van vorige week staan op het programma:
- 26 februari, 16:00: Pokémon Presents (20 minuten)
- 4 maart, 15:00: Sakurai livestream - Pyra / Mythra Smash DLC (35 minuten)
- 8 & 9 maart (beide om 15:00): Monster Hunter Rise livestream, gameplay
- 11 maart: Monster Hunter Rise Community livestream
[ Voor 82% gewijzigd door JackAvery op 25-02-2021 14:16 . Reden: officiële tweet toegevoegd ]
The Pokemon Hype is realJackAvery schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:05:
En zoals ik al verwachtte:
[Twitter]
- 26 februari: Pokémon Presents (20 minuten)
- 8 & 9 maart: Monster Hunter Rise livestream, gameplay, community Q&A

Ik ga duimen voor een Gen 2 / 3 remake of compleet nieuwe game

Ook staan de Bravely Default II reviews online! Gemiddeld lijkt het ongeveer zoals verwacht een 8/10 te worden. Beetje grindy, erg sterke gameplay en muziek, story YMMV, aan de moeilijkere kant voor een moderne JRPG.
Zijn er mensen hier die hem morgen binnen krijgen? Hoor graag hoe de game bevalt. Reviews zeggen niet altijd alles als het op JRPG's aan komt.
[ Voor 27% gewijzigd door Timothy3000 op 25-02-2021 16:44 ]
Zeker mooi van Pokémon, benieuwd wat ze uitbrengen, maar blijf het jammer vinden van ZeldaJackAvery schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:05:
En zoals ik al verwachtte, morgen om 16:00 -[Twitter]
[Afbeelding]
- 26 februari, 16:00: Pokémon Presents (20 minuten)
- 8 & 9 maart (beide om 15:00): Monster Hunter Rise livestream, gameplay
- 11 maart: Monster Hunter Rise Community livestream
Gewoon kopen, is het geld dubbel en dwars waard.Amos_x schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 21:51:
Hoe zit het nu met die Mario all stars? Limited digital release and physical tot einde voorraad? Dus als ik daar een physical copy van wil, kan ik best niet al te lang wachten?
Ik heb 64 en sunshine uitgespeeld met veel plezier en steek nu veel tijd in Galaxy.
Heb je Bravely Default 1 gespeeld? Heb je de demo's van BD2 gespeeld? Deze lijken toch een vrij goed beeld te geven van wat je mag verwachten.Timothy3000 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:43:
Na het lezen van de Bravely reviews heb ik voor nu mijn pre-order gecanceld en wacht ik wel even op een pricedrop. Reviews zijn niet overweldigend positief en vooral de story lijkt wat tegen te vallen. Wel jammer.
Zijn er mensen hier die hem morgen binnen krijgen? Hoor graag hoe de game bevalt. Reviews zeggen niet altijd alles als het op JRPG's aan komt.
Zelf is de enige reden dat ik m nog niet besteld heb, dat ik eigenlijk geen geld aan games zou moeten uitgeven momenteel en beter mijn backlog speel. Ik speel BD niet echt voor het verhaal, wel voor de gameplay en de enorm sterke OST ;p
Demo maar eventjes gespeeld omdat de save niet mee zou gaan.JackAvery schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:26:
[...]
Heb je Bravely Default 1 gespeeld? Heb je de demo's van BD2 gespeeld? Deze lijken toch een vrij goed beeld te geven van wat je mag verwachten.
Zelf is de enige reden dat ik m nog niet besteld heb, dat ik eigenlijk geen geld aan games zou moeten uitgeven momenteel en beter mijn backlog speel. Ik speel BD niet echt voor het verhaal, wel voor de gameplay en de enorm sterke OST ;p
Ik heb echt weer zin in een nieuwe JRPG maar Octopath vond ik niet zo mede vanwege de story (combat was wel erg tof) en BD2 krijgt gelijke kritieken over de personages en het verhaal. Ook de artstyle spreekt me niet echt aan.
Zijn er andere JRPGs op Switch die jullie me kunnen aanraden? Heb DQ, Xenoblade en Ni No Kuni al gespeeld.

Ben echt hyped en hoopvol dat er een nieuwe Pokemon game word aangekondigd.
Moet helaas eerst tot half 5 werken voordat ik de stream kan gaan kijken
- Veel info over Pokémon Snap
- (Te veel) info over dat (F2P) League of Legends Pokémon kloon voor de Switch en smartphones
- Een tease van Sinnoh Pokémon remakes
- Hopelijk wat info over nieuwe Detective Pikachu game
Naja nog kleine 3 uurtjes te gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 26-02-2021 13:03 ]
Stream kan je hier bekijken:
Er is echt heel veel beschikbaar, maar het is een beetje afhankelijk van je eigen voorkeuren. Hou je van actie-RPG's? Turn-based? Strategy RPG's? De noemer JRPG is nogal voor interpretatie vatbaarTimothy3000 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:41:
[...]
Demo maar eventjes gespeeld omdat de save niet mee zou gaan.
Ik heb echt weer zin in een nieuwe JRPG maar Octopath vond ik niet zo mede vanwege de story (combat was wel erg tof) en BD2 krijgt gelijke kritieken over de personages en het verhaal. Ook de artstyle spreekt me niet echt aan.
Zijn er andere JRPGs op Switch die jullie me kunnen aanraden? Heb DQ, Xenoblade en Ni No Kuni al gespeeld.
Afhankelijk van je smaak: Xenoblade Chronicles 2 en uitbreiding Torna, Final Fantasy 7-8-9-10-12, Collection of Mana, Tales of Vesperia, Romancing Saga, Fire Emblem Three Houses, Atelier Ryza 1/2, Pokémon, Y's VIII... en een hoop minder bekende games
Later dit jaar volgen ook Shin Megami Tensei V, een poort van Shin Megami Tensei 3, Monster Hunter Stories 2, de remaster van Saga Frontier, Legend of Mana, Y's IX....
Het merendeel van de titels die je opnoemt heb ik al gespeeld. Ga me even verdiepen in Romancing Saga, die ken ik niet.
Kijk wel enorm uit naar SMT!
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 26-02-2021 13:15 ]
Zelf ook wel nieuwsgierig naar SMT V.
Inmiddels heb ik bovenstaande Cure of the Dead Gods een paar uur gespeeld en erg leuk tot nu toe. Lastig om te zeggen of het moeilijker is dan Hades aangezien ik daar de eerste paar uur ook hopeloos dood ging en nu weer. Het is wel flink wennen om meer te moeten parryen ipv non stop te dashen zoals bij Hades. Verder ziet het er qua presentatie goed uit en draait prima, verhaal is minder interessant dan Hades (maar die was ook uitzonderlijk goed).The Chosen One schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:23:
Curse of the Dead Gods released morgen. Als je Hades en/of Lost Cells leuk vond zul je deze vast ook wel wat vinden.
Iets moeilijker (denk ik?) en leuke donkere stijl. Lang in EA gezeten op Steam en daar veel positieve ervaringen.
Ben benieuwd naar Switch ervaringen. Hoe laat releasen games op de store? 17:00?
Qua gameplay zorgt het kunnen betalen voor nieuwe wapens/skills met curse of goud voor interessante keuzes. Als je te hard door je curse meter gaat kan je last krijgen van bepaalde vloeken die je weer tegenwerken, al zijn veel curses ook een sidegrade ipv downgrade en kan je er omheen werken (al is de 5e en laatste curse heel erg taai).
Al met al een leuke rogue-like waar ik nog genoeg tijd in kan stoppen met spul unlocken en proberen te winnen.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
En het is wat "moeilijker" zou ik zeggen, meer in de zin dat het bij CotDG lastiger is om in het begin vooruit te komen als je snel vaak dood gaat zou ik zeggen.
Bij Hades kun je in het begin wat meer handigere dingen unlocken. Meer HP, extra "lives", e.d.
Iets meer vergevend of hoe je dat ook omschrijft.
Maar als je de combat onder de knie hebt, en vooral niet te agressief speelt kun je (denk ik) ook al ver komen zonder de unlocks. Bij Hades heb je die wat meer nodig verder te komen. Komt ook omdat je daar relatief zwak start. Andere manier van spelen, beide werkt prima.
Hier heb je het stamina/curses gedoe e.d.
En (met 10% korting erboven op) 1 van de weinige games die ik op release/nieuw koop.
[ Voor 34% gewijzigd door The Chosen One op 26-02-2021 16:14 ]
- Pokemon Brilliant Diamond / Shining Pearl - later dit jaar
- Pokemon Legends Arceus - begin volgend jaar.
[YouTube: Pokémon Legends Arceus: A familiar region. A new story.]
[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 26-02-2021 16:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 26-02-2021 16:36 ]
Doet me toch zin krijgen om Snap te spelen.
zelfs voor mij ziet het er erg aantrekkelijk uit. Ben niet een enorm grote pokemon fan of ietsTimothy3000 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 16:36:
Het idee van Arceus is in elk geval heel erg tof. Beelden zijn nog vrij ruw (veel framedrops ook) en de graphics zijn ook nog niet je van het. Gelukkig hebben ze nog een jaar om eraan te sleutelen.
Ik was ooit Pokemon fan, speel nu alleen nog de Gameboy gamessderooij schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:08:
[...]
zelfs voor mij ziet het er erg aantrekkelijk uit. Ben niet een enorm grote pokemon fan of iets
zo voelde het voor mij ook ja, beetje de botw engine!L23 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:21:
[...]
Ik was ooit Pokemon fan, speel nu alleen nog de Gameboy gamesDenk ook niet dat het nog gaat veranderen. Maar Legends Arceus lijkt ig iets vernieuwends te proberen, maar oogt inderdaad ruw. Heeft wel wat weg van BOTW, zelfde game engine?
Hier beetje hetzelfde, na de Gameboy-tijd afgehaakt. De nieuwere systemen had ik niet, en nu heb ik het gevoel dat er zoveel Pokemon en mechanics zijn dat ik niet weet of ik er nog gelukkig van wordt. Ik sluit niet uit dat er nooit meer Pokemon-games gaan komen bij mij, New Pokemon Snap houd ik wel in de gaten, beetje afhankelijk van prijs en hoeveel content er echt in gaat zitten , Arceus zag er interessant uit, Brilliant Diamond/Shining Pearl is een twijfelgeval (ik heb geen vrienden met een Switch, ik heb geen 2 Switches+games om mee te ruilen en weet niet of ik nou echt zin heb om via het internet te ruilen).L23 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:21:
[...]
Ik was ooit Pokemon fan, speel nu alleen nog de Gameboy gamesDenk ook niet dat het nog gaat veranderen. Maar Legends Arceus lijkt ig iets vernieuwends te proberen, maar oogt inderdaad ruw. Heeft wel wat weg van BOTW, zelfde game engine?
Bij Legends Arceus had ik ook wel een beetje het BotW gevoel, maar het was zeker te zien dat er nog wel wat ontwikkelwerk nodig was, ik vond de wereld nog wat leeg en levenloos aanvoelen tijdens de presentatie.
Lijkt mij een soort Pokémon Snap alleen moet je ze dan vangen?Raem schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 17:58:
Niet echt onder de indruk van Legends Arceus. Zie vooral een kale, lege wereld. Mag hopen dat daar nog wel wat aan gaat gebeuren, maar komt vast goed.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die remake van Diamond and Pearl hmm.. twijfel nog vind het wel erg gepolijst en wennen kwa cartoon stijl jullie?
Ik hoop op een soort hardmode. Laatste jaren wandel ik ongeslagen door elke Pokémon game heen. In de tijd van red/blue en klein beetje gold/silver moest ik nog Pokémon trainen! Nu outplay ik elke NPCG_Dragon schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:21:
Ben benieuwd naar die Open world RPG van Pokemon, hopelijk gaat het er wel beter uitzien over 1 jaar.
Die remake van Diamond and Pearl hmm.. twijfel nog vind het wel erg gepolijst en wennen kwa cartoon stijl jullie?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dat zal ook een leuke extra zijn inderdaad!Alekz87 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:24:
[...]
Ik hoop op een soort hardmode. Laatste jaren wandel ik ongeslagen door elke Pokémon game heen. In de tijd van red/blue en klein beetje gold/silver moest ik nog Pokémon trainen! Nu outplay ik elke NPC
Ik hoop dat deze remake wel back to the roots gaat kwa verhaal vertellen en wereld
Zou erg leuk zijn, maar verwacht het niet. Hadden ze dat bij Let's Go gedaan dan had ik die wellicht nog wel gehaald.Alekz87 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 23:24:
[...]
Ik hoop op een soort hardmode. Laatste jaren wandel ik ongeslagen door elke Pokémon game heen. In de tijd van red/blue en klein beetje gold/silver moest ik nog Pokémon trainen! Nu outplay ik elke NPC
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat wordt dan het spel waar iedereen naartoe gaat en vooral zijn tijd zal doorbrengen? Brengt dit geen verdeeldheid in de community en de competitive scene?
Geen probleem met community/competitive scene als iedereen maar de nieuwe game koopt toch? Altans zo willen ze het in theorie natuurlijk.
Nu goed, we zien het wel. Ik heb sowieso problemen met alle games bij te houden die tegenwoordig vereisen dat je dit weekend gaat hunten en waarbij in een volgend weekend event x plaatsvindt. Ik heb niet de tijd om bij te houden welke games wat wanneer allemaal organiseren, laat staan om alles effectief mee te kunnen doen
Een game die het oude voortzet middels een remake en een game die iets nieuws probeert.
Bij Zelda was dat respectievelijk Link's Awakening en BOTW.
En nu weer met Skyward Sword en BOTW2.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Het lijkt me dat Pokémon Legends als een experiment of een spin-off mag beschouwd worden, en niet als een mainline game. Diamond/Pearl zorgt er dan weer voor dat er voor 2021 een game afgeleverd wordt. Gezien beide games zich in Sinnoh afspelen, liggen ze ook thematisch dicht bij elkaar wat misschien interessant is om tegelijk te marketen. Ik weet niet of je er op gelet hebt, maar de protagonisten van Legends lijken vrij sterk op die van D/P, en het zou me niks verbazen als er een narratieve link tussen de twee games blijkt te zijn.SanderL schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:30:
Ik begrijp ook niet goed waarom ze de twee nieuwe Pokémongames zo "kort" achter elkaar willen uitbrengen. Eentje eind dit jaar, de andere volgend jaar ergens.
Wat wordt dan het spel waar iedereen naartoe gaat en vooral zijn tijd zal doorbrengen? Brengt dit geen verdeeldheid in de community en de competitive scene?
Trouwens, Legends lijkt me ook geen multiplayer te hebben, maar ik kan fout zijn...
Eind 2022 of misschien zelfs pas in 2023 komt GameFreak dan met Gen 9. Het feit dat men Diamond/Pearl remake heeft uitbesteed, toont heel goed aan dat GameFreak eigenlijk te weinig personeel heeft om hun ontwikkelingscycli te blijven opvolgen. Het zou me niet verbazen als Pokémon Legends nog uitgesteld wordt tot later in 2022 - de 'early 2022' datum is vooral uitgebracht met de intentie van het spel nog in dit fiscale jaar uit te brengen, lijkt me. Ik twijfel echter of dat haalbaar gaat zijn.
Overigens vind ik de stijl van de Diamond/Pearl remake best charmant, maar vind ik Let's Go er ook beter uitzien
[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2021 15:31 ]
-Pro controller home knop
-power knop op de switch
There is no step three! (?)
Ik heb dus een controller die de switch niet uit sleep haalt en zoek opties. Dit is misschien iets, maar ik weet niet of ik software kan installeren buiten de nintendo store om zonder root of jailbreak. Of wordt wake-on-lan inmiddels al ondersteund?
Een controller die wel de switch ontwaakt is op weg vanuit China, maar misschien weten jullie meer, want zoeken naar "wake on lan" icm switch levert een hoop andere links op natuurlijk
Ik gebruik mijn Pro controller, maar ik zou verwachten dat de joycons het ook zouden kunnen doen. Wel heb ik regelmatig dat de home knop de eerste keer de Switch niet kan vinden, maar de tweede keer wel.mediumdry schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:38:
even een korte sanity check. Als ik de switch (in dock) uit sleep wil halen, dan heb ik de volgende opties:
-power knop op de switch
Ik heb dus een controller die de switch niet uit sleep haalt en zoek opties. Dit is misschien iets, maar ik weet niet of ik software kan installeren buiten de nintendo store om zonder root of jailbreak. Of wordt wake-on-lan inmiddels al ondersteund?
Een controller die wel de switch ontwaakt is op weg vanuit China, maar misschien weten jullie meer, want zoeken naar "wake on lan" icm switch levert een hoop andere links op natuurlijk
Verder weet ik helaas geen opties.
Zelf lijkt me de openwereldgame Pokémon Legends: Arceus wel iets, maar reserveer hem voor nu nog niet maar zet hem wel op mijn verlanglijstje, heb nog andere projecten liggen die even voorrang krijgen.
Mee eensZeror schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 10:21:
Ik vind de grafische stijl van die diamond en pearl een beetje vreemd. Waarom niet dezelfde stijl als van Let's Go gebruiken. Die ziet er net even wat meer gepolijst uit dan wat ze nu hebben laten zien.
Dat is het enigste wat ik niet begrijp in hun keus, want wat is er mis met de retro stijl?
Waarom niet de Joy-cons gebruiken of de Pro controller kopen?mediumdry schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:38:
even een korte sanity check. Als ik de switch (in dock) uit sleep wil halen, dan heb ik de volgende opties:
-power knop op de switch
Volledig redelijke vraag.L23 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:12:
[...]
Waarom niet de Joy-cons gebruiken of de Pro controller kopen?
De controllers die ik gebruik hebben als voordeel dat je met een button-combinatie snel kan wisselen tussen BAYX van Nintendo en ABXY van Xbox/Android/Alle andere controllers. Nadeel is dat de home knop op beide controllers niet werkt als wake up.
Ik zou de joy-cons kunnen gebruiken inderdaad, maar die laat ik liever aan de switch zitten zodat je hem zo uit het dock kan trekken om handheld te spelen. Een "oplossing" komt er ook aan want voor de kleine handjes van m'n dochters heb ik schattige kleine controllers besteld en het family pack heeft er ook een voor mij bij zitten. Die controller heeft wel de mogelijkheid om met de home knop de switch uit de slaap te halen.
Ik had alleen graag een optie gezien om met een pakketje over het netwerk de switch uit slaap te halen. Dat had dan via home assistant en alexa de mogelijkheid gegeven om gewoon "wake up the nintendo" te zeggen en dat dan de switch wakker werd, onafhankelijk van welke controller we wilden gaan gebruiken. Of om het in de Harmony hub te combineren dat met 1 druk op de knop de tv/beamer naar de juiste input gaat en de switch ook meteen wakker wordt, zoals nu ook met de Fire TV en Shield TV gebeurd.
<fml> Maar nu moet ik dus een paar stappen zetten en een knop indrukken voor ik kan gaan gamen! Vreselijk!</fml>
vraagje,
zijn de mario games van tegenwoordig nog steeds zo moeilijk?
het is mij namelijk nog nooit gelukt om mario 1,2 en 3 uit te spelen....
Vaak denk je dat (sommige) oude spellen moeilijker, of zelfs beter waren dan dat ze zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door The Chosen One op 27-02-2021 17:01 ]
het lukt mij tegenwoordig nog steeds nietThe Chosen One schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 16:59:
Mario games zijn nog nooit echt moeilijk geweest. De 1e paar zijn misschien wat onvergeeflijker en bij de laatste paar levels is er iets meer trial en error als je minder 'behendig' bent. Maar met wat tijd en oefenen moet dat ook te doen zijn.
Denk dat je voornamelijk misschien gewoon te jong was en het moeilijker indenkt.
je hebt helemaal gelijkL23 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 16:46:
@mediumdry Je maakt het daardoor wel redelijk ingewikkeld voor iets wat standaard gewoon goed werkt met Joy-cons en de Pro controller. Pro controller is misschien wat duurder dan een controller uit China, maar als je voor een wake up/sleep home knop een tweede controller moet halen lopen de kosten ook op.
De buttonswap is vereist voor me, want ik word helemaal gek in sommige spellen zonder. De controllers die ik nu gekocht heb zijn vanwege andere zaken, voornamelijk buttonswap en input van m'n dochters. Om nu nog een pro controller te kopen ook gaat wel erg ver, al ga ik een extra set joycons kopen voor ring fit adventure.
Een wake-on-lan of bluetooth connection oid om uit sleep te komen zou een erg logische toevoeging zijn aan de switch. Op dit moment is het aantal devices die ook maar op enige manier kunnen praten met de switch, wat toch een netwerk device is, wel erg beperkt. Het is lastig om het in wat voor automation dan ook te betrekken.
Mja, het is een spelcomputer, puur om games op te spelen, waarom zou het moeten communiceren met devices op het netwerk? Automation in huis is leuk, maar geen idee hoe dat mijn game ervaring betreft de Nintendo Switch zou kunnen verbeteren.mediumdry schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:07:
[...]
Een wake-on-lan of bluetooth connection oid om uit sleep te komen zou een erg logische toevoeging zijn aan de switch. Op dit moment is het aantal devices die ook maar op enige manier kunnen praten met de switch, wat toch een netwerk device is, wel erg beperkt. Het is lastig om het in wat voor automation dan ook te betrekken.
Waarom? Omdat het apparaat niet op zichzelf staat. Een switch kan je in handheld of tabletop mode gebruiken, dan is het standalone, maar in tv mode werkt het samen met een tv of een beamer, een receiver, en mogelijk nog andere devices. Home automation komt om de hoek kijken ivm het aanpassen van licht, gordijnen, tv, audio level op het moment dat je wil gaan gamen. Zoals het nu is, kan ik alles aanpassen, behalve de switch.L23 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:28:
Mja, het is een spelcomputer, puur om games op te spelen, waarom zou het moeten communiceren met devices op het netwerk? Automation in huis is leuk, maar geen idee hoe dat mijn game ervaring betreft de Nintendo Switch zou kunnen verbeteren.
Natuurlijk, het is niet zo'n punt even naar de switch te lopen en op een knopje te drukken. Of om een specifieke controller te kopen. Maar... er is geen reden dat dat zou moeten. Het is triviaal om wake-on-lan te integreren in de switch, of om een andere manier aan te zetten om iets makkelijker te integreren in wat voor setup anderen dan ook hebben. Zie het als "verbeterpuntje voor een firmware update".
Xbox en PS4 kunnen allebei met de Harmony Hub verbonden worden, bijvoorbeeld. Het zou leuk zijn als de Switch dat ook kon. En ik hoef ook niet direct te kunnen zeggen "Alexa, start Animal Crossing", maar een minimum aan compatibility zou ik zeer waarderen.
Gisteren gekocht. 46 euro nieuw, kon het niet laten liggen. Vind het wel een vreemde verkoopstrategie (dus als ik het goed begrepen heb, was fysieke cartridge beperkte oplage? Er lagen er alvast nog een heleboel in de winkel)Megupe schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 22:14:
[...]
Gewoon kopen, is het geld dubbel en dwars waard.
Ik heb 64 en sunshine uitgespeeld met veel plezier en steek nu veel tijd in Galaxy.
Mijn laatste mario 'ervaringen' dateren van de SNES (en de SNES classic). Ben meteen naar galaxy gegaan, maar ben er voorlopig nog niet weg van. Veel 'geblaat' bij het starten van de game (don't care), en het rondhossen op die kleine bolletjes is voorlopig nog wat vreemd. Misschien kwam het meer tot z'n recht op groter scherm met de Wii-motes? (geen Wii gehad zelf)
Heb ook 3D world, en deze is wel een perfect schot in de roos voorlopig.
Straks ook maar eens sunshine proberen.
Andere vraag. In de buurt van waar ik vaak zit (kamer/woonkamer/bureau) hangt altijd ergens wel een 60W usb-c charger voor mijn macbook pro. Heb het nog niet geprobeerd, maar is het een probleem als ik deze inplug in de switch lite?
Waar zit in moderne elektronica de stroomregelaar? In het apparaat of de lader?
Ik ben van plan om m'n switch zo 'old school' mogelijk te gebruiken. Namelijk indien mogelijk uitsluitend fysieke games te kopen.
Het voelt toch anders om, zoals vroeger, een game fysiek in je console te proppen. Akkoord, een erg simpele handeling, maar naar mijn mening geeft dat analoge 'gevoel' op een onbewuste iets meer waarde aan de game.
Het zorgt er voor dat ik iets 'actiever' ga gamen. Ook dat ik me langer vastbijt in de game die dan op dat moment in de switch zit. Je hebt er namelijk actief voor gekozen om net dat spel uit te kiezen en te spelen. Dus er zit wat 'intent' achter. En op m'n dashboard staat voorlopig niets anders, dus dan ga je maar gamen wat er in zit.
Dat bevalt me wel zo. Ook zal ik zo selectief mogelijk games kopen. Liever 4 steengoede games, dan iets wat lijkt op mijn steamlibrary (350 games met een backlog van 310 games

Ik begrijp dat 'fysiek' zwaar op z'n retour is, en na volgende generatie waarschijnlijk compleet uitgefaseerd wordt. Ik begrijp ook dat fysiek tegenwoordig niets meer is dan een 'portable license' voor je games. Maar waar het kan, heeft het vaak wel voordelen:
- als het update beleid een beetje redelijk is, heb je alvast 90% van de game in handen om te installeren (30Gb patches niet te na gesproken, op ps4 bvb)
- Je kan gemakkelijk je games uitwisselen met vrienden/collega's/familie. De top games op ps4 heb ik bvb allemaal op disc.
- vaak goedkoop te krijgen op amazon bvb, vooral 1 a 2 jaar na release
- je kan ze weggeven, dan heeft iemand anders er ook nog plezier van
Dat gezegd zijnde, het doosje van switch games is wat overdreven groot
Niet een specifieke controller, gewoon de standaard Joy-cons of Pro controller, dat je daar zelf van af wil wijken is prima, maar het is niet zo dat Nintendo geen prima oplossing bied om je Switch op afstand aan te zetten.mediumdry schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:47:
[...]
Waarom? Omdat het apparaat niet op zichzelf staat. Een switch kan je in handheld of tabletop mode gebruiken, dan is het standalone, maar in tv mode werkt het samen met een tv of een beamer, een receiver, en mogelijk nog andere devices. Home automation komt om de hoek kijken ivm het aanpassen van licht, gordijnen, tv, audio level op het moment dat je wil gaan gamen. Zoals het nu is, kan ik alles aanpassen, behalve de switch.
Natuurlijk, het is niet zo'n punt even naar de switch te lopen en op een knopje te drukken. Of om een specifieke controller te kopen. Maar... er is geen reden dat dat zou moeten. Het is triviaal om wake-on-lan te integreren in de switch, of om een andere manier aan te zetten om iets makkelijker te integreren in wat voor setup anderen dan ook hebben. Zie het als "verbeterpuntje voor een firmware update".
Xbox en PS4 kunnen allebei met de Harmony Hub verbonden worden, bijvoorbeeld. Het zou leuk zijn als de Switch dat ook kon. En ik hoef ook niet direct te kunnen zeggen "Alexa, start Animal Crossing", maar een minimum aan compatibility zou ik zeer waarderen.
Geen ervaring met Xbox en Playstation ivm met via Alexa een game opstarten, maar ik zie Nintendo dat niet mogelijk maken en volgens mij is daar ook weinig vraag naar. Wel geinig als het kan, zo kan ik met 1 knop mijn Hue lampen aanpassen en Netflix opstarten via de Apple TV.
Dat is precies de reden waarom ik Switch games fysiek koop en het doet me in mijn geval denken aan de Gameboy. Het zorgt er voor dat ik niet overvallen wordt door eshop aanbiedingen. En ik speel spellen sneller uit als ik ze fysiek in bezit heb. Ook heb ik zo maar een paar games bij de hand. Momenteel bezig met Ori and the Will of the Wisps en de Bioshock Collection.Amos_x schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:49:
[...]
Ik ben van plan om m'n switch zo 'old school' mogelijk te gebruiken. Namelijk indien mogelijk uitsluitend fysieke games te kopen.
Het voelt toch anders om, zoals vroeger, een game fysiek in je console te proppen. Akkoord, een erg simpele handeling, maar naar mijn mening geeft dat analoge 'gevoel' op een onbewuste iets meer waarde aan de game.
Het zorgt er voor dat ik iets 'actiever' ga gamen. Ook dat ik me langer vastbijt in de game die dan op dat moment in de switch zit. Je hebt er namelijk actief voor gekozen om net dat spel uit te kiezen en te spelen. Dus er zit wat 'intent' achter. En op m'n dashboard staat voorlopig niets anders, dus dan ga je maar gamen wat er in zit.
Dat bevalt me wel zo. Ook zal ik zo selectief mogelijk games kopen. Liever 4 steengoede games, dan iets wat lijkt op mijn steamlibrary (350 games met een backlog van 310 games![]()
![]()
)
Ik begrijp dat 'fysiek' zwaar op z'n retour is, en na volgende generatie waarschijnlijk compleet uitgefaseerd wordt. Ik begrijp ook dat fysiek tegenwoordig niets meer is dan een 'portable license' voor je games. Maar waar het kan, heeft het vaak wel voordelen:
- als het update beleid een beetje redelijk is, heb je alvast 90% van de game in handen om te installeren (30Gb patches niet te na gesproken, op ps4 bvb)
- Je kan gemakkelijk je games uitwisselen met vrienden/collega's/familie. De top games op ps4 heb ik bvb allemaal op disc.
Dat gezegd zijnde, het doosje van switch games is wat overdreven grootDit had gemakkelijk 3DS formaat doosje kunnen zijn...
Ik denk inderdaad dat dit wel eens de laatste fysieke generatie kan zijn of in ieder geval spellen die nog enigszins compleet op cartridge staan. Ik hoop dat de opvolger fysiek gezien nog backwards compatible is met de Switch cartridges.
[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 27-02-2021 19:12 ]
Zie hieronder:
[Switch] Pokémon Legends: Arceus Topic & [Switch] Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl Topic
Extra voordeel is dat er net ietsje meer Q&A, "spit and polish" lijkt te zijn op fysieke nintendo games, dan het gemiddelde in de industrie. Wat op de cartridge staat (van gereputeerde studios) is vaak zonder meer speelbaar. Nintendo online lijkt me niet zo wijdverspreid zoals de online services bij xbox of ps, dus je kan niet zomaar hard updates pushen naar de console. Door het mobiele karakter, en omdat het een console is die meer bij kids past en zich gebruiksvriendelijker in de markt zet, kan ik me zelfs voorstellen dat een groot aandeel switches nooit op wifi verbonden wordt.L23 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:10:
[...]
Dat is precies de reden waarom ik Switch games fysiek koop en het doet me in mijn geval denken aan de Gameboy. Het zorgt er voor dat ik niet overvallen wordt door eshop aanbiedingen. En ik speel spellen sneller uit als ik ze fysiek in bezit heb. Ook heb ik zo maar een paar games bij de hand. Momenteel bezig met Ori and the Will of the Wisps en de Bioshock Collection.
Ik denk inderdaad dat dit wel eens de laatste fysieke generatie kan zijn of in ieder geval spellen die nog enigszins compleet op cartridge staan. Ik hoop dat de opvolger fysiek gezien nog backwards compatible is met de Switch cartridges.
Dus idd, speelbare, volledige spellen op de cartridge FTW
Ik zie het ergens nog gebeuren dat xbox and ps in de toekomst de discs zullen inlezen als eenmalige activiation, en dat je game op die manier niet doorverkoopbaar is en voor altijd aan je account verbonden blijft, net als een game uit de online store. Wat een disc dan niets meer maakt dan een game-code op een fysiek schijfje.
Ik zie Nintendo ook steeds vaker met een day one update komen, al zijn het kleine updates. Echter is het zo dat bij Nintendo's eigen games bij een nieuwe druk de game updates op de cartridge staan. Zo zijn er bijvoorbeeld van Mario Kart 8 Deluxe verschillende revisies in omloop, van 1.0 tot en met de laatst uitgebrachte update op cartridge.Amos_x schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:39:
[...]
Extra voordeel is dat er net ietsje meer Q&A, "spit and polish" lijkt te zijn op fysieke nintendo games, dan het gemiddelde in de industrie. Wat op de cartridge staat (van gereputeerde studios) is vaak zonder meer speelbaar. Nintendo online lijkt me niet zo wijdverspreid zoals de online services bij xbox of ps, dus je kan niet zomaar hard updates pushen naar de console. Door het mobiele karakter, en omdat het een console is die meer bij kids past en zich gebruiksvriendelijker in de markt zet, kan ik me zelfs voorstellen dat een groot aandeel switches nooit op wifi verbonden wordt.
Dus idd, speelbare, volledige spellen op de cartridge FTW![]()
Ik zie het ergens nog gebeuren dat xbox and ps in de toekomst de discs zullen inlezen als eenmalige activiation, en dat je game op die manier niet doorverkoopbaar is en voor altijd aan je account verbonden blijft, net als een game uit de online store. Wat een disc dan niets meer maakt dan een game-code op een fysiek schijfje.

Geen idee wanneer ik ze ga spelen haha.
Make lovecraft not warcraft.
Helemaal met je eens! Behalve het laatste punt, ze haalden van mij in de ouderwetse kartonnen doosjes mogen komen. Daar heb ik veel meer gevoel bij.Amos_x schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:49:
[...]
Gisteren gekocht. 46 euro nieuw, kon het niet laten liggen. Vind het wel een vreemde verkoopstrategie (dus als ik het goed begrepen heb, was fysieke cartridge beperkte oplage? Er lagen er alvast nog een heleboel in de winkel)
Mijn laatste mario 'ervaringen' dateren van de SNES (en de SNES classic). Ben meteen naar galaxy gegaan, maar ben er voorlopig nog niet weg van. Veel 'geblaat' bij het starten van de game (don't care), en het rondhossen op die kleine bolletjes is voorlopig nog wat vreemd. Misschien kwam het meer tot z'n recht op groter scherm met de Wii-motes? (geen Wii gehad zelf)
Heb ook 3D world, en deze is wel een perfect schot in de roos voorlopig.
Straks ook maar eens sunshine proberen.
Andere vraag. In de buurt van waar ik vaak zit (kamer/woonkamer/bureau) hangt altijd ergens wel een 60W usb-c charger voor mijn macbook pro. Heb het nog niet geprobeerd, maar is het een probleem als ik deze inplug in de switch lite?
Waar zit in moderne elektronica de stroomregelaar? In het apparaat of de lader?
Dat bevalt me wel zo. Ook zal ik zo selectief mogelijk games kopen. Liever 4 steengoede games, dan iets wat lijkt op mijn steamlibrary (350 games met een backlog van 310 games![]()
![]()
)
Dat gezegd zijnde, het doosje van switch games is wat overdreven grootDit had gemakkelijk 3DS formaat doosje kunnen zijn...
Ik mis echt de dikke papieren handleidingen.
Zelf vind ik het wisselend, al hebben de nieuwste versies wel wat hulpmiddelen in de vorm van extra power-ups/levels skippen na X pogingen in de games met een "lineaire" overworld (zoals Mario 3D Land), en niet de noodzaak om alles te moeten hebben in de games met een open overworld (zoals Odessey).joey82 schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 16:49:
hallo allemaal,
vraagje,
zijn de mario games van tegenwoordig nog steeds zo moeilijk?
het is mij namelijk nog nooit gelukt om mario 1,2 en 3 uit te spelen....
Betekent niet dat het in de nieuwste versies meteen makkelijk is om 100% te halen, dat zal je nog steeds zelf moeten doen, maar voor het uitspelen van het verhaal wordt je wel meer geholpen.
Ik denk dat er vanuit Nintendo gezien niet genoeg vraag voor zal zijn. Mensen zullen of handheld spelen en de stroomknop op de Switch kunnen gebruiken, of met een controller waarmee ze hem remote aan kunnen zetten.mediumdry schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 18:47:
[...]
Waarom? Omdat het apparaat niet op zichzelf staat. Een switch kan je in handheld of tabletop mode gebruiken, dan is het standalone, maar in tv mode werkt het samen met een tv of een beamer, een receiver, en mogelijk nog andere devices. Home automation komt om de hoek kijken ivm het aanpassen van licht, gordijnen, tv, audio level op het moment dat je wil gaan gamen. Zoals het nu is, kan ik alles aanpassen, behalve de switch.
Je zou kunnen kijken naar "Wake When AC Adapter is Disconnected", dat is een Switch instelling, ik weet niet of die registreert op het daadwerkelijk in/uitpluggen, of dat wel/geen stroom ook werkt. Als dat werkt, zou je misschien daar iets mee kunnen doen. Het blijft een beetje een workaround, maar biedt misschien wel mogelijkheden.
Voor updates is alleen een internetverbinding nodig, geen Switch Online of iets. Ik denk dat de meeste systemen wel een keer verbonden zijn met het internet, maar dat de updates niet zo heel bijzonder zijn. Ik zit soms even een paar seconden te wachten omdat er toch een update is voor een spel of de Switch zelf, maar dat zijn maar kleine updates want ik ben er vrij zeker van dat mijn internet niet snel genoeg is om in die tijd een update van enkele GB binnen te halen. Het herstarten van de Switch of het spel duurt vaak langer...Amos_x schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 19:39:
[...]
Extra voordeel is dat er net ietsje meer Q&A, "spit and polish" lijkt te zijn op fysieke nintendo games, dan het gemiddelde in de industrie. Wat op de cartridge staat (van gereputeerde studios) is vaak zonder meer speelbaar. Nintendo online lijkt me niet zo wijdverspreid zoals de online services bij xbox of ps, dus je kan niet zomaar hard updates pushen naar de console. Door het mobiele karakter, en omdat het een console is die meer bij kids past en zich gebruiksvriendelijker in de markt zet, kan ik me zelfs voorstellen dat een groot aandeel switches nooit op wifi verbonden wordt.
Dus idd, speelbare, volledige spellen op de cartridge FTW![]()
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic