Acties:
  • +1 Henk 'm!
abc874 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:47:
Ik wil een Switch kopen. Ik heb hiervoor op de switch van een vriend gespeeld, en daar ook een user aangemaakt die saves heeft. Kan ik dit makkelijk overzetten naar mijn Switch? Ik heb geen zin om opnieuw te beginnen met Zelda en Mario.
Als je toegang hebt tot de Switch van je vriend, kan je gewoon je profiel overzetten via een draadloos netwerk.

Uitleg: Je gebruikersgegevens overdragen (1 minuut googlen ;p)

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:22
@JackAvery Was me al voor..

[ Voor 121% gewijzigd door Dagg op 18-02-2021 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeYentel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-04-2021
Zonet een switch besteld als aanvulling op men PS5. Vooral dan voor de exclusives. Ik twijfel tussen Mario 3D world of Oddysea. Iemand tips? Verder denk ik er ook aan om die Ringfit adventure aan te schaffen, vooral dan om tijdens al dat thuiswerken toch wat meer te bewegen..

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:18
Oddysey is een fantastisch singleplayer avontuur en imo de leukste game die op de Switch verkrijgbaar is.

3D World is co-op super leuk.

Als je van platformers houdt kan ik je Donkey Kong Tropical Freeze ook aanraden.

Mario Maker 2 is ook geweldig.

Als je van JRPGs houdt speel dan zeker Xenoblade Definitive Edition.

De meeste mensen vinden BOTW ook geweldig maar die vond ik persoonlijk niet zo leuk. Maar als je van Open World games en Zelda houdt kun je die eigenlijk ook niet in je collectie missen.

[ Voor 41% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 16:07 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
g0tanks schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:13:
Mwah Skyward Sword, ik wacht nog steeds op een remake van Oracle of Ages en Seasons. :p
Dat zou ik echt geniaal vinden, die games hebben voor mij toch een speciaal plekje.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Timothy3000
JoeZuCK schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
Ik zit eigenlijk een beetje in een dilemma.

Ik zou graag een spel of twee willen aanschaffen (budget is niet oneindig) en twijfel heel erg tussen

- Ni No Kuni and the White Witch
- Ori and the Will of the Wisps
- Xenoblade Chronicles 2
- Luigi's Mansion 3

De nog uit te komen Monster Hunter Rise (kwam die ook niet voor de pc) en Super Mario 3D World.

Nu snap ik dat smaken heel erg verschillen, maar wat zouden jullie kiezen (ik en mijn vrouw zijn beiden 30+
Ni No Kuni is nu weer in de aanbieding. 15 euro.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:39
Skyward Sword *O*

Die heb ik nog niet gespeeld wegens dat ik destijds weinig interesse interesse had in de Wii (U)..

Uiteraard had ik liever BotW 2 en ik had gehoopt op een heruitgave van de Metroid Trilogy maar goed, in ieder geval 1 game die op mijn lijstje stond :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 10:10
Nou, vanavond al overstag gegaan met de aanschaf van de Mario-variant via de Duitse Amazon. Moet wel even wachten, 16 maart weer leverbaar. Ben benieuwd!

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meister Sachs schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 19:32:
Nou, vanavond al overstag gegaan met de aanschaf van de Mario-variant via de Duitse Amazon. Moet wel even wachten, 16 maart weer leverbaar. Ben benieuwd!
Veel plezier :)

• Meister Sachs

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Capcom arcade pack is er. Krijg je 1943 gratis bij, maar je kan ook ghosts and goblins voor niks uit de eshop scoren.

Supervet! Alleen jammer dat je niet losse titels kan kopen.

Ik kijk heel erg uit naar die nieuwe ghost and goblins. Net ff het origineel gespeeld.... en oei.... kan er niks meer van. Erg rusty allemaal haha.

Maar daar zitten behoorlijk wat pareltjes tussen. Mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er komt een nieuwe Monster Hunter livestream op 8 maart. Persoonlijk verwacht ik dan ook een aankondiging voor een tweede demo van MH Rise:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eujf-JqWgAc5uWk?format=jpg&name=large

In Japan komt de reclamecampagne nu ook op gang:
[YouTube: Nintendo Switch CM『モンスターハンターライズ』]

[ Voor 53% gewijzigd door JackAvery op 19-02-2021 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
'Zelda: Wind Waker en Twilight Princess komen dit jaar naar Switch';
https://gamer.nl/artikele...men-dit-jaar-naar-switch/

En dan als klapper op de vuurpijl in November/December BOTW 2? zou een mooi Zelda jaar zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door rudyman85 op 19-02-2021 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
@rudyman85 Wel grappig dat ze 100% zeker weten dat er 2 Zelda games komen terwijl het niet meer dan een gerucht is...

Ik kan het mij niet voorstellen dan we dit jaar 3/4 Zelda's krijgen eerlijk gezegd.

BotW2 verwacht ik eind dit jaar eerder een releasedatum dan een release overigens.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
rudyman85 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:58:

En dan als klapper op de vuurpijl in November/December BOTW 2? zou een mooi Zelda jaar zijn :)
Ik hoop dat ze die twee dan wel bundelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:09
Al die games die ze nu weer opnieuw uitbrengen, ik zit daar niet op te wachten eerlijk gezegd. Heb ze allemaal in het verleden al gespeeld.. Als ze nu echt een remake gaan maken zoals met The Legend of Zelda: Link's Awakening dan vind ik het een heel ander verhaal.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58

Iemand al de nieuwe Ghosts n Goblins geprobeerd? Ziet er erg leuk uit.

[ Voor 30% gewijzigd door RJL86 op 19-02-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:36
Gynnad schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:34:
Al die games die ze nu weer opnieuw uitbrengen, ik zit daar niet op te wachten eerlijk gezegd. Heb ze allemaal in het verleden al gespeeld.. Als ze nu echt een remake gaan maken zoals met The Legend of Zelda: Link's Awakening dan vind ik het een heel ander verhaal.
Maar niet iedereen heeft ze in het verleden gespeeld, ik kan het juist wel waarderen dat ze nu naar nieuwe systemen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 21:50
Iemand de demo van Project TRIANGLE STRATEGY al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:31
RJL86 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:32:
[YouTube: Ghosts 'n Goblins Resurrection First Look]

Iemand al de nieuwe Ghosts n Goblins geprobeerd? Ziet er erg leuk uit.
Is er een demo dan? Game is toch nog niet uit dacht ik?

Wel gisteren de Capcom Arcade gekocht. Ik heb nog nooit een dergelijke compilatie gekocht, dus voor mij is het allemaal nieuw en zitten er geen games tussen die ik al op mijn Switch had uit andere compilaties. Erg leuk gedaan in elk geval, ik vind het tof om al die oude games die ik vroeger ook in de arcade speelde weer te kunnen spelen in de rust van mijn eigen woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:09
Transportman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Maar niet iedereen heeft ze in het verleden gespeeld, ik kan het juist wel waarderen dat ze nu naar nieuwe systemen komen.
Dat snap ik, vind alleen dat ze net iets te veel laten uitkomen wat in het verleden al op andere systemen is gereleased. Het zijn allemaal ontzettend goede games, maar ze zouden de Nintendo liefhebbers die al die systemen wel hebben gehad ook wel wat meer mogen pleasen wat mij betreft.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:36

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gynnad schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:01:
[...]

Dat snap ik, vind alleen dat ze net iets te veel laten uitkomen wat in het verleden al op andere systemen is gereleased. Het zijn allemaal ontzettend goede games, maar ze zouden de Nintendo liefhebbers die al die systemen wel hebben gehad ook wel wat meer mogen pleasen wat mij betreft.
Aan de andere kant ben ik als Nintendo liefhebber die die games allemaal al gespeeld heeft heel blij dat ik ze nu weer makkelijk kan spelen. De oude consoles die ik nog heb liggen ga/kan ik niet meer aansluiten op een TV. Dit geeft me de mogelijkheid die spellen weer eens opnieuw te spelen zonder gezeur met kabels, verloopjes etc.

Daarnaast heb ik niet super veel tijd om games te spelen, twee uur achter de TV gaan hangen is er voor mij niet meer bij, maar de switch ligt eigenlijk altijd naast me op m'n bureau, en de mogelijkheid om een game op pauze te zetten en de console in stand by te zetten en weg te leggen zorgt ervoor dat ik af en toe als ik even gek wordt van het werk 10 minuten pauze te nemen en te spelen.

Hadden ze Mario All Stars, 3D World, Link's Awakening, Skyward Sword, etc niet opnieuw uitgebracht op de Switch, dan was de kans heel groot dat ik die nooit meer gespeeld had :)
Tja, dan koop ik ze nog maar een keer, maar het gemak dat de Switch biedt is me dat wel waard voor spellen als dit die ik erg leuk vindt. Ik zou het ook erg tof vinden als ze alle Mario en Zelda games uiteindelijk beschikbaar hebben (en Tomb Raider zal het ook prima doen op een Switch, dus aan wien's mouw moet ik trekken om dat voor elkaar te krijgen O-) ).

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MiAnVaSa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:29:
Tot nu toe één missie van de demo gedaan en ik ben min of meer verkocht. Grafisch dezelfde fijne stijl van Octopath, soundtrack is erg degelijk, gecomponeerd door Akira Senju die in het westen o.a. bekend is van Full Metal Alchemist: Brotherhood maar nog geen game OST's op zijn naam heeft staan. Overigens staat de volledige OST al op YouTube omdat men de demo gedatamined heeft.

Gameplay gewijs begin je in missie 6 van het spel, meteen met 9 units die elk een andere class hebben. Hoogteverschillen en het spelen met terrein (dingen in brand steken, bevriezen, ...) maakt het toch weer anders dan een Fire Emblem.

Zeker proberen dus, dit is zeker het niveau dat ik van Team Asano gewend ben. Mijn minpunten: de demo start met een hoop expositie (niks mis mee maar moet je zin in hebben), en de voice actor van het hoofdpersonage ligt me niet helemaal.

@Cyrax0508 er is geen demo van GnG Resurrection :)

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 19-02-2021 13:58 . Reden: oops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
MiAnVaSa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:29:
Ja. Leuke combat maar de dialogen zijn van hetzelfde niveau als Octopath. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Transportman schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Hierom mis ik de Virtual Console zo. Kon je ze wel spelen, maar dan hoefde je er niet de hoofdprijs voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
JackAvery schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:23:
[...]

@Cyrax0508 er is geen demo van GnG Resurrection :)
Dat dacht ik ook maar omdat zo expliciet werd gevraagd of iemand die game al had geprobeerd ging ik even twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30
Gynnad schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:01:
[...]

Dat doen ze ook. Ik heb zowel TP als WW op zowel de GC/Wii en de WiiU, maar als ze op de Switch uitkomen ga ik ze toch gewoon weer aanschaffen. Ik kan uiteraard best de WiiU weer aanzwengelen, maar portable is toch ook niet te versmaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Een nieuwe Mario Golf van Camelot, okay, ik haal dus sowieso weer een spel op de Switch dit jaar. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:51
Spike_wolf schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:19:
[...]

...Tomb Raider zal het ook prima doen op een Switch, dus aan wien's mouw moet ik trekken om dat voor elkaar te krijgen O-) ).
Tomb Raider is 25 jaar geleden uitgebracht, dus ik hoop op een jubileum editie in het najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Cyrax0508 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:55:
[...]

Is er een demo dan? Game is toch nog niet uit dacht ik?

Wel gisteren de Capcom Arcade gekocht. Ik heb nog nooit een dergelijke compilatie gekocht, dus voor mij is het allemaal nieuw en zitten er geen games tussen die ik al op mijn Switch had uit andere compilaties. Erg leuk gedaan in elk geval, ik vind het tof om al die oude games die ik vroeger ook in de arcade speelde weer te kunnen spelen in de rust van mijn eigen woonkamer.
Ah, dacht dat het al uit was, aangezien ik meerdere mensen op youtube het zag spelen. Zal waarschijnlijk een downloadcode aan hun verstrekt zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
rudyman85 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:58:

Het zijn nog niet meer dan geruchten, maar dit hoop ik van harte eerlijk gezegd. Wind Waker HD heb ik op de Wii U al uitgespeeld maar doe hem graag nog een keer op de Switch. Twilight Princes kwam ik nooit doorheen, had die op de Wii maar de controles stonden me te veel tegen, net als Skyward Sword overigens. Daarom ben ik ook blij dat Skyward Sword zonder motion komt en zou Twilight nog een keer een kans willen geven zonder motion controls.

Ik heb m'n originele SNES, N64, GameCube én Wii actief aangesloten staan in de huiskamer maar met alle geruchten op een rerelease speel ik hem liever in HD.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Amos_x schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:59:

Dus geen probleem toch? Ik beschouw me nog altijd als een potentiele koper. Misschien haal ik binnenkort nog wel een Lite. Dan laat ik hier wel weten wat ik er van vind ;)
Na m'n 'game-bezinningen' van vorig weekend ben ik deze week toch overstag gegaan en heb mezelf een gele Nintendo switch Lite aangeschaft. Er was een promo gaande (switch Lite voor 160 euro), met Mario 3D land (49 euro nieuw). Voor dat bedrag kon ik 'm niet laten liggen. En ik kan me geen betere 'introductie' bedenken dan Mario 3D world, meteen een schot in de roos op zoek naar die 'first party Nintendo' kwaliteit waar ik het vorig weekend nog over had.

Voorlopig bevalt het goed! Heb nog niet zo veel tijd gehad, maar voelde toch vaak zin om de Lite er even bij te nemen en kort even te gamen. Iets waar dit systeem zich met z'n sleep/wake functie zeer goed tot leent!

Laatste nintendo console hier was een SNES (en tweetal jaar geleden zo'n SNES classic gehaald, maar heb nu al meer op de switch gegamed dan op die SNES classic, welke toch meer was gekocht om te 'hebben'...)

Het voelt zeker wel apart om een (voor mij dan) nieuw console platform te verkennen. Nieuwe interfaces, andere manier van dingen aanpakken, nieuwe store... Best cool! (na ps1 -> ps2 -> ps3 -> ps4)

Ik heb sowieso nog een grote library van ongespeelde Nintendo first party te gaan. Als nieuwe nintendo gamer heb ik helemaal geen probleem met de 'remake' kritiek waarover ik de laaste weken zo vaak lees. Laat ze maar alle games vanop de Wii of Wii U (beide nooit gehad) overbrengen...

Mario 3D world is exact wat ik nodig had, geweldig goed speelbare charmante game. Brengt net genoeg nostalgie en 'feel' terug uit de klassieke 2D mario, maar met genoeg vernieuwing om niet de zoveelste nostalgische side-scroller te zijn. Het blijft een lineaire 'left to right' level structuur, maar als het ware 'extruded' met veel leuke creatieve momentjes zoals enkel Mario dat kan. En dan moet ik nog beginnen aan Bowser's Fury :9

Ik kan begrijpen dat je wat 'afgestompt' kan zijn als je dezelfde game +6 jaar geleden al speelde. Maar beeld je in dat je helemaal fris aan deze game begint! Het getuigt ook van hoe tijdloos deze meer dan 6 jaar oude game wel niet is, als 'ie in 2021 nauwelijks verouderd aanvoelt, en gemakkelijk vorig jaar gemaakt had kunnen zijn. Niet iedere game kan dat voorleggen.

Ga ook even rustig aandoen met het kopen van andere games. Ik probeer echt een beetje dat 'old school' game gevoel terug te halen. 1 game kopen, goed uitspelen, goed nadenken en dan pas andere game kopen...

Wat betreft de Lite zelf, deze is gebouwd als een baksteen. Geen torsie in te krijgen, ook helemaal niet zwaar. Duidelijk een stevige, goed ontworpen behuizing. Daar kan de Switch (modulair) niet aan tippen. Ik heb dus zeker de goede keuze gemaakt, want ik heb grondige een hekel aan 'flimsy' hardware. Wat de normale switch naar mijn mening zeker is, in vergelijking met de Lite.

Er zijn ook leukere kleurtjes te krijgen. Wanneer kon je voor het laatst nog eens leuk gekleurde gadgets kopen? Die gele is echt wel netjes 8) .

Het blijft eeuwig jammer dat de Lite de hardware voor video-out niet meekreeg. Die dock kan me gestolen worden, en de Lite met een kabeltje aan de tv te hangen (eventueel apart aan te schaffen als accessorie) zou het helemaal afmaken. Het is helaas niet anders, dus het zal wel wennen.

Ik zal wel eens rondkijken op zoek naar een switch met kapot scherm of zo. En dan een permanente tv console van maken met 3rd party controller O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 21:48
En deze ook:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-09 21:53
Amos_x schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:58:
[...]

Na m'n 'game-bezinningen' van vorig weekend ben ik deze week toch overstag gegaan en heb mezelf een gele Nintendo switch Lite aangeschaft. Er was een promo gaande (switch Lite voor 160 euro), met Mario 3D land (49 euro nieuw). Voor dat bedrag kon ik 'm niet laten liggen. En ik kan me geen betere 'introductie' bedenken dan Mario 3D land, meteen een schot in de roos op zoek naar die 'first party Nintendo' kwaliteit waar ik het vorig weekend nog over had.
...

Mario 3D land is exact wat ik nodig had, geweldig goed speelbare charmante game. Brengt net genoeg nostalgie en 'feel' terug uit de klassieke 2D mario, maar met genoeg vernieuwing om niet de zoveelste nostalgische side-scroller te zijn.
Als je deze al leuk vindt, moet je 3D World eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
Erg vet om op een Switch te spelen, maar 40 euro! Doei, dan speel ik de oldschool versie wel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
40 euro voor een remaster is inderdaad nog best prijzig....

De grote publishers willen wel heel erg incashen op nostalgie allemaal.

Pik deze game een paar maanden na release wel voor max twintig euro op uit de Eshop. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 20-02-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:40:
40 euro voor een remaster is inderdaad nog best prijzig....

De grote publishers willen wel heel erg incashen op nostalgie allemaal.

Pik deze game een paar maanden na release wel voor max twintig euro op uit de Eshop. :)
Waarde is natuurlijk subjectief. Ik denk niet dat Diablo 2 zo snel gaat afgeprijsd worden. Ik vind 40 euro zelf helemaal geen gekke prijs. De grafische laag van heel het spel is helemaal nieuw, en moet samenwerken met een game logica engine die op 25 FPS werkt. Hier zit best wat werk achter, en games ontwikkelen is nu eenmaal duur. Verder blijft het Diablo 2, een game waar je toch makkelijk tientallen tot honderden uren kwijt aan kan raken. Bijvoorbeeld 20 euro vragen lijkt me dus - vanuit het perspectief van het bedrijf - eigenlijk een serieuze onderschatting van wat veel mensen bereid zijn om hiervoor te betalen.

Maar sure, nostalgie verkoopt. Net omdat games zo duur zijn om te ontwikkelen, is het een manier om je risico als uitgever te beperken.

Anyway, zelf ga ik ook eerst de kat uit de boom kijken. Het feit is dat ik het originele spel al heel veel heb gespeeld, en dus geen haast heb om een remaster te spelen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:43
Het scheelt inderdaad nogal hoeveel werk er in een remaster is gaan zitten. Blizzard lijkt zich er hier absoluut niet makkelijk van af te maken en mij lijkt de 40 euro dan ook niet gek. De graphics die helemaal nieuw zijn, de cutscenes worden compleet opnieuw gemaakt, controls voor consoles... Uiteraard zoals altijd rustig afwachten hoe het er uit ziet als het werkelijk uitkomt, nergens voor nodig om te preorderen, maar ik heb er op zich ook wel vertrouwen in dat ze goede value gaan bieden voor die 40 euro.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja, dat is allemaal ook wel weer waar inderdaad. :) Ze hebben er ook een hoop werk ingestoken natuurlijk.

Het laat in elk geval ook nog een keer zien hoe absurd die zestig euro voor Skyward Sword eigenlijk is....

[ Voor 14% gewijzigd door Timothy3000 op 20-02-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11

The Chosen One

Zie signature!

50,- euro als je vouchers gebruikt maar ik wacht alsnog wel op een sale.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 19:54
Timothy3000 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:42:
Ja, dat is allemaal ook wel weer waar inderdaad. :) Ze hebben er ook een hoop werk ingestoken natuurlijk.

Het laat in elk geval ook nog een keer zien hoe absurd die zestig euro voor Skyward Sword eigenlijk is....
Vond het al vreemd om €40 = duur te lezen in het Nintendo topic 😅

Maar het valt wel op dat elke remaster van Blizzard €10 omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Timothy3000 als je echt Skyward Sword wilt spelen zonder de nieuwe controls en hogere resolutie, kan je altijd het spel veel goedkoper op de Wii of WiiU kopen, net zoals Diablo 2 ook voor 10-20 euro te vinden is.

Sowieso verwacht ik bij Skyward Sword HD wel dat de retail het spel iets lager gaat prijzen dan 60 euro na een tijd. ~50 euro voor een fysieke versie lijkt me momenteel al vrij makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 11:41
JackAvery schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:52:
@Timothy3000 als je echt Skyward Sword wilt spelen zonder de nieuwe controls en hogere resolutie, kan je altijd het spel veel goedkoper op de Wii of WiiU kopen, net zoals Diablo 2 ook voor 10-20 euro te vinden is.

Sowieso verwacht ik bij Skyward Sword HD wel dat de retail het spel iets lager gaat prijzen dan 60 euro na een tijd. ~50 euro voor een fysieke versie lijkt me momenteel al vrij makkelijk te vinden.
Was toevallig de prijzen de laatste 3 dagen in de gaten het houden, en bepaalde winkels hebben het spel opeens duurder gemaakt, gemiddeld €15,00 euro. Zag zelf een uitschieter richting de €140.- voorbij komen voor de Limited Editon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sV4sLt9SRH_ig0d3EZ36GH5YVe8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ZARHKlXsTWQ7iLpWlyAWYgL.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Linksquest geen verrassing dat de fysieke game plots in prijs stijgt, maar Skyward Sword staat op de WiiU eShop voor 20 euro. Moet je wel een WiiU hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 21:49
40 euro is best pittig voor Diablo 2 remaster, echter als ik sommige Nintendo gebruikers zie klagen (niet hier, elders online) dat het overpriced is voor zo'n oud spel, maar vervolgens smijten ze iedere keer weer 60 euro voor een Nintendo port op de Switch, en zeggen ze dat het niet te duur is... :F

ieder zo z'n eigen ding, wij hebben ook paar ports op de Switch gekocht zoals Mario Kart 8 of Tokyo Mirage Sessions, ook al hadden wij deze al op de Wii U.
Roepen dat iets te duur is ook al koop ik het doe ik ook weleens, maar ik probeer het niet goed te praten dat "dit niet duur is want Nintendo heeft het gemaakt", ook dan roep ik dat het te duur is mitst dat ook zo is.
Er is niks mis met oudere games kopen voor een hogere prijs, als je het waard vindt prima dan koop je het, maar beoordeel al deze oude game re-releases wel even eerlijk vind ik dan

@JackAvery en een motion plus controller (ik weet nog toen ik niet wist dat je deze voor dit spel moest hebben, gelukkig kon je ze nieuw nog voor een redelijke prijs kopen in 2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
JackAvery schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:52:
Ik wil het spel graag spelen met de nieuwe controls en hogere resolutie, en op de Switch. Maar meer dan 20 euro ga ik er niet aan uitgeven dus ben bang dat dat hem niet gaat worden. ;)

Zou me ook niets verbazen als Nintendo de game (net als dat ze bij Donkey Kong en Pikmin deden) ineens van de WiiU Eshop afhalen over een paar maanden.

Ik vind het vooral zo jammer dat Nintendo weinig doet en de game zo simpel herreleasen. Vond ik bij All Stars ook al. Had graag vernieuwde versies van Mario 64, Sunshine en Galaxy gezien.

Als ze de games compleet remasteren had ik er ook zeker wel de volle pond voor over gehad. Maar als je ziet dat developers die dat wel doen (zoals nu bij Diablo, maar eerder bij Spyro en Crash) alsnog twintig euro minder vragen en hem voor veertig euro in de winkels leggen kun je toch niet anders dan concluderen dat Skyward Sword aardig aan de prijs is?

[ Voor 40% gewijzigd door Timothy3000 op 20-02-2021 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:28:

Ik wil het spel graag spelen met de nieuwe controls en hogere resolutie, en op de Switch. Maar meer dan 20 euro ga ik er niet aan uitgeven dus ben bang dat dat hem niet gaat worden. ;)
Dus zo graag wil je het niet. ;)
Zou me ook niets verbazen als Nintendo de game (net als dat ze bij Donkey Kong en Pikmin deden) ineens van de WiiU Eshop afhalen over een paar maanden.
Donkey Kong? Pikmin?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Mizgala28 ja klopt. Ik heb nog een motion plus accessoire liggen dat ik af en toe eens uitleen om die reden :p De latere Wiimotes hebben het wel ingebouwd, dus de juiste controller vinden moet wel te doen zijn.

En ja, daarom dat ik zei dat waarde enorm subjectief is :)

@Timothy3000 we kunnen niet alles hebben I guess :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
RayNbow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:31:
[...]

Dus zo graag wil je het niet. ;)

[...]

Donkey Kong? Pikmin?
Ik speel de game graag nog eens, maar ik heb er inderdaad geen zestig euro voor over. :)
Dat heb ik geleerd toen ik All Stars kocht en het allemaal toch iets te veroudert aanvoelde.
Is dan uiteindelijk meer voor de collectie en dan kan ik er net zo goed even mee wachten.
Maar kan me voorstellen dat er veel mensen anders over denken. Het blijft toch Zelda.

Wel maf om te zien hoe inderdaad mensen op andere fora Diablo duur vinden maar Zelda wel kopen.

Was toen bij de releases in het nieuws op Nintendolife dat Donkey Kong en Pikmin verwijderd waren.
Goed om te zien dat ze toch weer erop zijn gezet. Captain Toad staat er ook weer op zag ik!

Project Triangle demo uitgespeeld inmiddels. Kan niet wachten op de volledige game. Die komt 2022 toch?

[ Voor 31% gewijzigd door Timothy3000 op 20-02-2021 11:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Ik vind het vooral zo jammer dat Nintendo weinig doet en de game zo simpel herreleasen. Vond ik bij All Stars ook al. Had graag vernieuwde versies van Mario 64, Sunshine en Galaxy gezien.

Als ze de games compleet remasteren had ik er ook zeker wel de volle pond voor over gehad. Maar als je ziet dat developers die dat wel doen (zoals nu bij Diablo, maar eerder bij Spyro en Crash) alsnog twintig euro minder vragen en hem voor veertig euro in de winkels leggen kun je toch niet anders dan concluderen dat Skyward Sword aardig aan de prijs is?
Ik zie dit achteraf dus even apart op reageren: Nintendo lijkt meer te neigen naar games in hun originele staat te laten dan alles te gaan vervangen - vooral bij oudere games. Dit heeft niet enkel met de kosten te maken, maar ook met een andere mening over de conservatie van games en de subjectieve waarde van speelplezier die volgens hen niet verandert omdat een spel 'ouder' is.

Het idee dat games over tijd goedkoper horen te worden, gaat Nintendo dus niet mee akkoord. Het verlagen van de prijs van games is voor de meeste uitgevers vooral een strategie om het totaal aantal verkopen te boosten, in de hoop dat meer mensen later de volgende game aan de introductieprijs kopen, of om een grotere markt te creëren voor microtransacties en DLC sales. Het is niet zo dat games - in essentie digitale producten - verslijten o.i.d. Eerder zijn deze prijsdalingen regelmatig dus een marktstrategie, waardoor consumenten in bepaalde verwachtingspatronen vallen m.b.t. de 'waarde' van een game. Nintendo lijkt daarentegen eerder te vinden dat de andere bedrijven hun producten nodeloos devalueren, en doet hier dus slechts beperkt aan mee. Nintendo heeft zo een ander verwachtingspatroon gecreëerd voor hun eigen games.

Wat de prijs van Skyward Sword betreft: Nintendo vindt duidelijk dat hun merk meer waard is dan Activision voor Crash durfde vragen. Ik denk vooral dat Activision nu vindt dat ze te weinig gevraagd hebben voor de Crash trilogie, maar misschien zien ze dat als een investering in de revitalisatie van het merk.

Opnieuw, waarde, en prijszetting, is subjectief. Bedrijven proberen gewoon zoveel mogelijk te verdienen, en hebben hier verschillende strategieën voor. Ik zeg dit trouwens niet om die bedrijven te verdedigen. Omgekeerd zelfs: als mensen iets niet-essentieel te duur vinden, zouden ze het beter gewoon niet kopen - net zoals jij en ik dus gaan doen met Skyward Sword HD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Goed beschreven en dat raakt meteen ook het punt waarom ik de games persoonlijk te prijzig vind: Voor mij persoonlijk kan de waarde van speelplezier zeker veranderen als een game ouder is. Niet alle games doorstaan de tand der tijd.

Stiekem vond ik All Stars ook wel wat prijzig maar doordat de game straks niet meer te koop is toch maar gekocht. Op de N64 vond ik Mario 64 helemaal geweldig. Maar toen ik de game herspeelde op de Switch was er van dat sentiment weinig over. De camera was wat irritant, de besturing niet helemaal vloeiend. Toentertijd was het baanbrekend maar nu is het vooral nostalgie. Na een paar uurtjes maar weer weggelegd.

Gek genoeg had ik Skyward Sword waarschijnlijk wél voor de volle pond gekocht als ik 3D All Stars niet had gekocht en gespeeld omdat het in mijn herinnering zo'n leuke game is. Maar stiekem ben ik bang dat het na BOTW toch allemaal wat veroudert aan gaat voelen en ik de game, net zoals All Stars, uiteindelijk na een paar uurtjes weer aan de kant leg. En dan vind ik full price gewoon te duur. Kan me voorstellen dat veel mensen daar anders over denken.

Ik betwijfel wel of Activision vindt dat ze te weinig gevraagd hebben. Nintendo is het enige bedrijf dat zonder gene oude games zonder al teveel veranderingen voor de volle prijs heruitgeeft. Kan me niet zo snel een andere publisher bedenken die dat ook doet. Zelfs volledige remasters liggen niet altijd full priced in de winkels (zoals Diablo nu ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 17:20
Ik heb het nieuws van de Direct even laten bezinken en hoewel ik geen verwachtingen had was ik toch een beetje teleurgesteld dat er geen grote aankondigingen waren van Nintendo.
Desondanks was het een goede Direct met veel third-party games.
Persoonlijk kijk ik uit naar Miitopia, Fall Guys, Outer Wilds, Famicom Detective Club en Tales from the Borderlands. Ik weet nog niet zeker of ik Mario Golf: Super Rush zal halen. Ik vond Mario Tennis Aces erg ondermaats dus ik wacht nog even op de reviews. Aan de andere kant vond ik Everybody's Golf op de PS4 erg goed dus als het daarop lijkt, haal ik het misschien.

Fall Guys heb ik al op de PS4 maar de tijd waarop ik op mijn PlayStation kan, gebruik ik meestal voor andere grotere games en niet voor zulke korte potjes. Hiervoor lijkt de Switch port juist perfect. Miitopia heb ik nooit gespeeld op de 3DS dus dit is een mooi moment om dat spel op te pakken (en ik ben waarschijnlijk één van de weinige die de Miis geweldig vindt).

Enige wat ik niet kan vinden is of Miitopia en Famicom Detective Club een fysieke versie krijgen. Voor het bedrag in de eShop (50 en 60 euro, resp.) ga ik er wel vanuit maar op de Nintendo website staat nog geen info en op de Game Mania website staat ook niets hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Over die prijzen: dat is gewoon hypocritisch geneuzel. De fysieke spellen die je al decennia lang kunt kopen zijn in de loop der tijd ook niet spotgoedkoop geworden. Dat is veel meer vraag en aanbod gebaseerd. Waarom zou dat bij de digitale tegenhangers anders moeten zijn? Er verouderd in principe niets aan spelletjes: de hele gameplay en plezier is nog steeds hetzelfde. Het is niet zoals een gameconsole zelf waarbij de techniek er voor zorgt dat er nog meer mogelijk is (betere graphics, snellere verwerking, zuiniger, kleiner apparaat, enz.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
DCNY schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 06:15:
[...]

Als je deze al leuk vindt, moet je 3D World eens proberen ;)
Excuus, ik bedoelde dus 3D world :)

Ivm 2D Mario. Ik zag vroeger nog wel eens de ‘new super Mario bros’ doosjes staan. Was ik altijd wel geïnteresseerd in maar heb nooit een 3ds gehad dus kon ik verder weinig mee. Als ik het goed heb waren er 2 op de ds/3ds?

Dus voor 2D mario, raden jullie eerder new super Mario bros U voor switch of Mario maker aan?

Enige tips voor strategische games?

Ik las vorige week in dit topic dat de e shop soms wel een rommeltje kan zijn, en nu ik zelf eens een kijkje heb genomen, ben ik het daar wel mee eens. Paar 100-1000 games per categorie en weinig ordening. De ps store krijgt veel kritiek maar doet dat toch wel beter (of het is gewenning). Apple store doet dat ook zeer goed zeker als je het overaanbod van apps beschouwt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
ppl schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:57:
Over die prijzen: dat is gewoon hypocritisch geneuzel. De fysieke spellen die je al decennia lang kunt kopen zijn in de loop der tijd ook niet spotgoedkoop geworden. Dat is veel meer vraag en aanbod gebaseerd. Waarom zou dat bij de digitale tegenhangers anders moeten zijn? Er verouderd in principe niets aan spelletjes: de hele gameplay en plezier is nog steeds hetzelfde. Het is niet zoals een gameconsole zelf waarbij de techniek er voor zorgt dat er nog meer mogelijk is (betere graphics, snellere verwerking, zuiniger, kleiner apparaat, enz.).
Vind ik een beetje vreemde vergelijking... Natuurlijk kunnen games wel verouderen, of wil je zeggen dat jij geen verschil ziet tussen Mario Odyssey en de eerste smb op de NES? Zelfs op de NES zelf zag je een duidelijk stijgende lijn in kwaliteit van (Mario) games. Het is dus ook niet zo gek lijkt me om de waarde van een game te zien in de context van zijn tijd en concurrenten. Toen super Mario Bros uit kwam destijds was het een hele goede game die de concurrentie achter zich liet, maar vergelijk je het met hedendaagse games dan komt die er natuurlijk niet zo goed meer van af.
Wat dat betreft dus eigenlijk precies hetzelfde als de hardware... Die doet toch ook nog precies hetzelfde en biedt in principe hetzelfde plezier?

Wat de prijs betreft, Nintendo doet dat inderdaad gewoon heel slim. Het is vraag en aanbod en zij komen er uitstekend mee weg om de prijzen vrij hoog te houden (in vergelijking met andere game aanbieders). Daar is ook helemaal niks mis mee, is hun goed recht. Maar waarom zou het dan hypocriet zijn (vreemde woordkeuze ook) om te zeggen dat jij het te duur vindt? Dat mag toch? Mensen mogen vinden wat ze willen. Als jij het niet wil lezen dan ga gewoon door naar de volgende post (tenzij je het stiekem leuk vindt om dan weer er over te komen klagen want ook dat mag gewoon natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
[...]

Ik heb SS nooit gespeeld, motion controls zijn niet mijn dimg. Ik haal hem dus zeker, maar dat had ik ook gedaan als ik hem wel had gespeeld. The Wind Waker heb ik op de GG en WiiU gespeeld, als ze die op de Switch gooien, koop ik hem weer. Ook voor de volle pond.

Fanboy? Zeker. Nintendo heeft een magische werking op mij. Deels nostalgie, deels kwaliteit. Ik heb een Series X, daar koop ik games alleen digitaal. Op de Switch moet ik de Nintendo games gewoon fysiek hebben. 3D All Stars heb ik zowel fysiek als digitaal. Slaat nergens op, maar ik vind het mooi spul. Die game & Watch van laatst? Ook gekocht. Terwijl ik wist dat ik er niet op zou gaan spelen, veel te klein voor mijn volgroeide handen.

Ik snap prima dat mensen €55,00 teveel vinden voor oude games. Dat vind ik zelf ook, maar dat geldt niet voor Nintendo spul, voor mij persoonlijk dan, Blijkbaar velen met mij want een 3D All Stars of 3D World verkopen als een malle. Dus Nintendo schat de waarde van hun games blijkbaar dus wel goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
hmm met bowsers fury, heb bowser gister verslagen. Maar heb nog maar 50/100 catshines, nu als je verder wilt gaan, blijf je alsnog lasttig gevallen worden door fury bowser de hele tijd. Jammer :P

Ik dacht nu is een mooi moment om die 2 jongens die andere shines voor mij te laten vinden, zonder dat Bowser de hele tijd komt :D

[ Voor 25% gewijzigd door sderooij op 20-02-2021 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 09:04
sderooij schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:55:
hmm met bowsers fury, heb bowser gister verslagen. Maar heb nog maar 50/100 catshines, nu als je verder wilt gaan, blijf je alsnog lasttig gevallen worden door fury bowser de hele tijd.
Dat moet ook wel, sommige shines zijn alleen dan bereikbaar. Gelukkig blijft hij niet zo lang, dus je kunt je eventjes verstoppen. Niet proberen hem te verslaan om hem weg te krijgen, want dan ga je weer naar de credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amos_x schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 16:37:
[...]

Dus voor 2D mario, raden jullie eerder new super Mario bros U voor switch of Mario maker aan?

Enige tips voor strategische games?
Ik merk zelf dat ik meer heb met 3D Mario dan met 2D Mario games. Ik heb Mario Maker 2 uitgespeeld en later weer verkocht. Ik vond de korte campaign van Mario Maker 2 leuk. Het online gedeelte van Mario Maker 2 vond ik slecht, multiplayer regelmatig lag, moeilijk om leuke levels te vinden, teveel frustrerende niet leuke levels. Zelf levels bouwen deed ik nauwelijks.

Ik raad Mario Maker 2 aan als je het leuk vindt om zelf levels te bouwen. Men kan met een code hun levels delen, dus als je op internet een lijst van toffel levels kan vinden dan kan je je met de game eindeloos vermaken.

Wil je gewoon een game opstarten en een wat langere campaign spelen dan raad ik Mario Bros U aan.

Mario Rabbids Kingdom Battle raad ik aan als strategische game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 15:29
Ik sta op het moment een switch te kopen, alleen vraag mij één ding af.

Kan iemand mij uitleggen waarom een “speciale” editie zoals de Mario Red & Blue goedkoper is dan een reguliere editie zoals bijvoorbeeld de kleur Grey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VluggeJapie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:07:
Kan iemand mij uitleggen waarom een “speciale” editie zoals de Mario Red & Blue goedkoper is dan een reguliere editie zoals bijvoorbeeld de kleur Grey?
De enige reden die ik me kan verzinnen is vraag&aanbod, maar... waar waar vind je dat de Mario-gekleurde Switch goedkoper is dan de grijze?

* RayNbow ziet trouwens dat de prijzen van de Switch omhoog zijn gegaan vergeleken met wat het ding kostte in maart 2017...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Finraziel schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:11:
Vind ik een beetje vreemde vergelijking... Natuurlijk kunnen games wel verouderen, of wil je zeggen dat jij geen verschil ziet tussen Mario Odyssey en de eerste smb op de NES?
Onder andere dit bedoel ik dus exact met hypocriet zijn. Kijk eens in de eshop...ik kan je een hele lijst doen met games waarvan de graphics meer overeenkomen met die eerste smb op de NES dan die van Mario Odyssey.

Als je deze vergelijking maakt heb je overigens ook totaal niet begrepen wat er stond, noch wat je hier met je vergelijking impliceert. Een stuk software (of dat nou een game of iets anders is) veranderd niet zomaar als je die op de plank laat liggen. Als je het nu speelt dan is dat exact hetzelfde als over 20 jaar. De graphics zijn hetzelfde, de verhaallijn is hetzelfde, de gameplay is hetzelfde, enz. Precies zoals dat bij fysieke spellen ook het geval is.
Zelfs op de NES zelf zag je een duidelijk stijgende lijn in kwaliteit van (Mario) games.
Merkwaardige uitspraak. Sinds wanneer staan mooie graphics ineens gelijk aan kwaliteit? Onder kwaliteit verstaat menigeen toch echt heel wat meer zaken dan alleen graphics. Gameplay lijkt daarin het meest belangrijke te zijn als ik al zie hoeveel mensen er nog oude games spelen en ook nieuwe games als Minecraft met graphics van een behoorlijke tijd geleden.
Het is dus ook niet zo gek lijkt me om de waarde van een game te zien in de context van zijn tijd en concurrenten. Toen super Mario Bros uit kwam destijds was het een hele goede game die de concurrentie achter zich liet, maar vergelijk je het met hedendaagse games dan komt die er natuurlijk niet zo goed meer van af.
Als je dat dus doet dan is het raar dat fysieke games vrijwel niet in prijs dalen en dat bij de virtuele games de prijzen naar beneden storten. De vraag is hier echter waarom je de game in de context van zijn tijd en concurrenten moet zien. Het lijkt me toch een stuk belangrijker om naar de game zelf te kijken. Bovendien is je argument ook van toepassing op de fysieke spellen, en nogmaals, daar zie je niet de prijsveranderingen als bij de virtuele varianten.
Wat dat betreft dus eigenlijk precies hetzelfde als de hardware... Die doet toch ook nog precies hetzelfde en biedt in principe hetzelfde plezier?
En dat was mijn punt dus ook: of het spelletje nou in 2017 of in 2020 uitkwam maakt niet uit wanneer je het koopt. Je koopt het omdat je het leuk lijkt om het te spelen. Had je het eerder gekocht dan had je er net zoveel plezier aan beleeft. Het moment van kopen en het moment van spelen maakt niet uit.
Maar waarom zou het dan hypocriet zijn (vreemde woordkeuze ook) om te zeggen dat jij het te duur vindt?
Twee dingen:
1. leg een ander geen woorden in de mond, er staat nergens iets over dat games te duur zijn
2. het antwoord op de vraag staat nota bene in de reply waar je op reageert, lees dat nou eerst voordat je ergens op reageert

Het hypocriete zit er in het feit dat fysieke spellen gewoon op dezelfde prijs mogen zitten maar dat digitale spellen dat blijkbaar niet mogen. Die moeten goedkoper worden naarmate de tijd verstrijkt want dan zijn ze "verouderd". Zoals je zelf ook al aangeeft: het doet toch hetzelfde als toen het op de markt kwam en biedt nog net zoveel plezier, waarom moet het dan ineens 25 euro ipv 55 euro kosten?

Ik heb echt geen moeite om vandaag de dag voor Mario Odyssey 55 euro neer te tellen zoals velen hier dat wel hebben. Nou en dat die game een paar jaar eerder is uitgekomen, het spel is niet anders en het plezier (want daarom game je) is er ook niet minder op. Er worden echt hele scheve argumenten gebruikt om te claimen dat iets maar goedkoper moet worden. Wees gewoon eerlijk over je budget en het feit dat je geen zin hebt om meer dan 25 euro (ik noem nu maar wat) aan een spel uit te geven. Niks mis met een cheapskate zijn hoor.
Zo ben ik nog op zoek naar Pikmin 3 voor m'n Switch en als dat dan 55 euro kost dan kost dat dan 55 euro. Op plezier valt heel moeilijk een prijskaartje te plakken, zeker tijdens een lockdown met avondklok.
Dat mag toch? Mensen mogen vinden wat ze willen. Als jij het niet wil lezen dan ga gewoon door naar de volgende post (tenzij je het stiekem leuk vindt om dan weer er over te komen klagen want ook dat mag gewoon natuurlijk).
Joh, waar denk je dat een forum voor is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
RayNbow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:14:
[...]

De enige reden die ik me kan verzinnen is vraag&aanbod, maar... waar waar vind je dat de Mario-gekleurde Switch goedkoper is dan de grijze?

* RayNbow ziet trouwens dat de prijzen van de Switch omhoog zijn gegaan vergeleken met wat het ding kostte in maart 2017...
Bijvoorbeeld op Amazon (geen stock) of zelfs bij Gamemania....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VluggeJapie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:17:
[...]

In het geval van Gamemania wat ik zie is dat Gamemania zelf de grijze versie bundelt met losse accessoires en dat daarmee de prijs hoger komt te liggen. Op Amazon is het vergelijken van prijzen wat lastiger vanwege de verschillende sites (NL, DE, FR, etc.), al is de goedkoopste variant deze.

Maar om terug te komen op je oorspronkelijke vraag, nee, er is geen speciale reden waarom een reguliere versie duurder is dan een speciale uitgave. Al kan ik me wel bedenken dat misschien de prijzen van de reguliere versie wat omhoog geschroefd wordt door schaarste en dat andere shops daarop reageren en de prijs van de reguliere versie proberen te matchen. 🤷

Acties:
  • +3 Henk 'm!
VluggeJapie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:17:
[...]

Op www.budgetgaming.nl kan je makkelijk zien waar een bepaalde Switch model of game het goedkoopst is. Ook handig zijn de reacties onder het product, zodra er ergens voorraad is wordt dat vrij snel daae meegedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:32:
Saai grijs is sowieso het mooist.
Nee, Neon Blue aan beide zijden is mooier. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
ppl schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:15:
[...]

Onder andere dit bedoel ik dus exact met hypocriet zijn. Kijk eens in de eshop...ik kan je een hele lijst doen met games waarvan de graphics meer overeenkomen met die eerste smb op de NES dan die van Mario Odyssey.

Als je deze vergelijking maakt heb je overigens ook totaal niet begrepen wat er stond, noch wat je hier met je vergelijking impliceert. Een stuk software (of dat nou een game of iets anders is) veranderd niet zomaar als je die op de plank laat liggen. Als je het nu speelt dan is dat exact hetzelfde als over 20 jaar. De graphics zijn hetzelfde, de verhaallijn is hetzelfde, de gameplay is hetzelfde, enz. Precies zoals dat bij fysieke spellen ook het geval is.

[...]

Merkwaardige uitspraak. Sinds wanneer staan mooie graphics ineens gelijk aan kwaliteit? Onder kwaliteit verstaat menigeen toch echt heel wat meer zaken dan alleen graphics. Gameplay lijkt daarin het meest belangrijke te zijn als ik al zie hoeveel mensen er nog oude games spelen en ook nieuwe games als Minecraft met graphics van een behoorlijke tijd geleden.

[...]

Als je dat dus doet dan is het raar dat fysieke games vrijwel niet in prijs dalen en dat bij de virtuele games de prijzen naar beneden storten. De vraag is hier echter waarom je de game in de context van zijn tijd en concurrenten moet zien. Het lijkt me toch een stuk belangrijker om naar de game zelf te kijken. Bovendien is je argument ook van toepassing op de fysieke spellen, en nogmaals, daar zie je niet de prijsveranderingen als bij de virtuele varianten.

[...]

En dat was mijn punt dus ook: of het spelletje nou in 2017 of in 2020 uitkwam maakt niet uit wanneer je het koopt. Je koopt het omdat je het leuk lijkt om het te spelen. Had je het eerder gekocht dan had je er net zoveel plezier aan beleeft. Het moment van kopen en het moment van spelen maakt niet uit.

[...]

Twee dingen:
1. leg een ander geen woorden in de mond, er staat nergens iets over dat games te duur zijn
2. het antwoord op de vraag staat nota bene in de reply waar je op reageert, lees dat nou eerst voordat je ergens op reageert

Het hypocriete zit er in het feit dat fysieke spellen gewoon op dezelfde prijs mogen zitten maar dat digitale spellen dat blijkbaar niet mogen. Die moeten goedkoper worden naarmate de tijd verstrijkt want dan zijn ze "verouderd". Zoals je zelf ook al aangeeft: het doet toch hetzelfde als toen het op de markt kwam en biedt nog net zoveel plezier, waarom moet het dan ineens 25 euro ipv 55 euro kosten?

Ik heb echt geen moeite om vandaag de dag voor Mario Odyssey 55 euro neer te tellen zoals velen hier dat wel hebben. Nou en dat die game een paar jaar eerder is uitgekomen, het spel is niet anders en het plezier (want daarom game je) is er ook niet minder op. Er worden echt hele scheve argumenten gebruikt om te claimen dat iets maar goedkoper moet worden. Wees gewoon eerlijk over je budget en het feit dat je geen zin hebt om meer dan 25 euro (ik noem nu maar wat) aan een spel uit te geven. Niks mis met een cheapskate zijn hoor.
Zo ben ik nog op zoek naar Pikmin 3 voor m'n Switch en als dat dan 55 euro kost dan kost dat dan 55 euro. Op plezier valt heel moeilijk een prijskaartje te plakken, zeker tijdens een lockdown met avondklok.

[...]

Joh, waar denk je dat een forum voor is? ;)
... Wat????
Er klopt zo weinig van jouw redenaties dat ik het maar laat... Je verdraait zowel mijn als je eigen woorden...
Enige wat ik nog zeg is dat je niet lijkt te weten wat hypocriet betekent. Hypocriet zou zijn als ik zou zeggen dat je die dure games niet moet kopen maar het zelf wel doe bijvoorbeeld. Ik zeg zoiets niet en ik doe me ook niet beter voor dan ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:37:
[...]

Nee, Neon Blue aan beide zijden is mooier. :p
Maar dat is het probleem, ze verkopen altijd twee kleuren. En die andere neon kleuren bevallen mij niet :-p heb overigens zelf grijs en Mario rood links en rechts, dat vind ik wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:48:
[...]

Maar dat is het probleem, ze verkopen altijd twee kleuren. En die andere neon kleuren bevallen mij niet :-p heb overigens zelf grijs en Mario rood links en rechts, dat vind ik wel mooi.
Ik vraag me af hoe die Zelda joycons straks staan bij de switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb 2x grijs (launch Switch) en 2x blauw (JP import, baby!)... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
Bedankt voor de reacties, Mario Red & Blue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Bij het maken van de nintendo account, 2 vraagjes:

1. Hoe loggen jullie in? Op een mobiel apparaat heb ik (zoals Nintendo zelf ook suggereert) liever niet mijn paswoord reeds ingevuld staan. Dus telkens opnieuw inloggen met paswoord. Natuurlijk heb ik dat paswoord gemaakt via een paswoord generator in m'n password vault. Typt alleen een beetje moeilijk over zo.

Is het daarom makkelijker om via apple account in te loggen? Ik heb nog geen games gekocht, dus kan eventueel nog een tweede account aanmaken met login via apple. Zijn er andere voor- of nadelen? Ik kan me voorstellen dat als je ooit toegang tot je apple account verliest (zeg nooit nooit) dat je dan sowieso je toegang tot je nintendo account + alle mogelijke aankopen verliest?

2. Ik zag iets staan in de trand van 'account can not be unlinked...' Maar heb te snel weg geklikt dus weet niet meer waarover het exact gaat, of wat het betekent. Betekent het dat ik met de aangemaakte user niet meer van account kan wisselen? Betekent dus ook dat ik geen 'login in met apple account' meer kan doen, zonder de user account op de switch eveneens te veranderen.

Ik heb nog vrij weinig gegamed, maar als ik dus een andere inlogmethode zou wensen, dan best nu aangezien ik nog relatief weinig saves heb staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amos_x schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:09:
2. Ik zag iets staan in de trand van 'account can not be unlinked...' Maar heb te snel weg geklikt dus weet niet meer waarover het exact gaat, of wat het betekent. Betekent het dat ik met de aangemaakte user niet meer van account kan wisselen? Betekent dus ook dat ik geen 'login in met apple account' meer kan doen, zonder de user account op de switch eveneens te veranderen.
Je hebt gebruikersaccounts op de Switch en je hebt een algemener Nintendo Account. Je hebt een Nintendo Account nodig om aankopen te doen. Om op je Switch gebruik te maken van een Nintendo Account moet deze gekoppeld worden aan een gebruiker. Het gaat om deze koppeling die niet ongedaan kan worden gemaakt.

Stel dat je twee gebruikers hebt op je Switch, gebruiker A en gebruiker B. Wanneer je het Nintendo Account aan gebruikersaccount A koppelt, kan je deze later niet ontkoppelen en aan gebruikersaccount B koppelen (behalve door gebruikersaccount A met alle savedata van het systeem te wissen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ndonkersloot
En weer bij champions road aangekomen met 3d World. Daar was ik ook op de Wii U maar het laatste level nooit kunnen halen.

Hopelijk lukt het nu wel, wat isie moeilijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:36
L23 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:32:
Saai grijs is sowieso het mooist.
Er zijn best wat mooie kleurencombinaties, maar nadeel daarvan is dat ze wel de aandacht trekken. Saai grijs valt haast niet op, omdat de rest van de Switch en dock net zo saai grijs zijn vormt dat een geheel van saai grijs (tenzij je een mooie speciale versie hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
[...]

De speciale switch versies hebben die kleuren andersom dan de losse joycon sets. Dus op die manier kun je 2 roze, blauwe, groene etc krijgen.

Ik heb het zelf ook niet zo op 2 verschillende kleuren. Ik zat zelf te twijfelen tussen een set rode of een set gele joycons bij mijn grijze, uiteindelijk voor de gele gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:05
ndonkersloot schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 21:50:
En weer bij champions road aangekomen met 3d World. Daar was ik ook op de Wii U maar het laatste level nooit kunnen halen.

Hopelijk lukt het nu wel, wat isie moeilijk!!
Heb je dan inmiddels wel alle sterren verzameld of wordt dat iets voor later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@L23 Qua kleur is het ieder voor zich denk ik.
Ik ben nu 40 jaar. >_> En heb bij launch de neon blauw/rood gekocht.
Toen, de GameCube in Paars gekocht. Blijven voor me de originele kleur zeg maar. En het heeft ook wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
bvsteyn schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:16:
[...]

Heb je dan inmiddels wel alle sterren verzameld of wordt dat iets voor later?
Een spoiler tag voor mensen die niet willen weten hoe de end-game van 3D world is.

spoiler:
Nadat je Bowser hebt verslagen krijg je in wereld 1 een raket om naar wereld ster te gaan, daarna nog een wereld paddenstoel en daarna nog een wereld bloem. Als je die samen met alle andere levels in het hele spel gehaald hebt met alle sterren, stempels en vlaggen toppen (dus gouden vlag) dan krijg je nog een laatste raket naar kampioen wereld.

Die bestaat uit maar drie levels, maar die zijn dus erg pittig. Vooral champions road is een extreme uitdaging.

Ik beschouw het spel niet als moeilijk, maar dit level :Y.

Edit:
Oh en om het spel 100% uit te spelen moet je ieder level, dus ook deze, met alle 5 karakters gehaald hebben (je krijgt een nieuw vijfde karakter na het halen van ster-2).

Dat is een uitdaging die ik wel van plan ben te halen.

[ Voor 12% gewijzigd door ndonkersloot op 21-02-2021 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op zondag 21 februari 2021 @ 09:38:
@L23 Qua kleur is het ieder voor zich denk ik.
Ik ben nu 40 jaar. >_> En heb bij launch de neon blauw/rood gekocht.
Toen, de GameCube in Paars gekocht. Blijven voor me de originele kleur zeg maar. En het heeft ook wel wat.
De eerste Nintendo Switch commercial "First Look at Nintendo Switch" toonde enkel grijze joy-cons, origineler qua kleur kan niet :P
Maar inderdaad, de kleur console die je kocht blijft je bij, zo gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar een Glacier Blue (clear) Gameboy Advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@L23 Dat zou nog eens kunnen ook.
De GBA is bij mij ook paars. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
ndonkersloot schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:25:
[...]

Een spoiler tag voor mensen die niet willen weten hoe de end-game van 3D world is.

spoiler:
Nadat je Bowser hebt verslagen krijg je in wereld 1 een raket om naar wereld ster te gaan, daarna nog een wereld paddenstoel en daarna nog een wereld bloem. Als je die samen met alle andere levels in het hele spel gehaald hebt met alle sterren, stempels en vlaggen toppen (dus gouden vlag) dan krijg je nog een laatste raket naar kampioen wereld.

Die bestaat uit maar drie levels, maar die zijn dus erg pittig. Vooral champions road is een extreme uitdaging.

Ik beschouw het spel niet als moeilijk, maar dit level :Y.

Edit:
Oh en om het spel 100% uit te spelen moet je ieder level, dus ook deze, met alle 5 karakters gehaald hebben (je krijgt een nieuw vijfde karakter na het halen van ster-2).

Dat is een uitdaging die ik wel van plan ben te halen.
Ik vind alle uitdagingen en extra's in dit spel heel tof maar
spoiler:
die 100% vereiste vind ik wel wat jammer. Zoveel voegt het niet toe om de game nogmaals met elk character te spelen want zoveel verschil zit er niet tussen de characters.

Op dat na is dit een fantastisch spel en 1 van mijn favo platformers ever.

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 21-02-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Timothy3000 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:17:
[...]

Op dat na is dit een fantastisch spel en 1 van mijn favo platformers ever.
Eens, voor mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
RayNbow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:54:
[...]

Ik heb 2x grijs (launch Switch) en 2x blauw (JP import, baby!)... 8)
Ik heb de Animal Crossing Joy-cons en de Oranje Paars. Ik wil eigen de Mario Red&Blue console kopen, maar ik heb de AC editie en die vind ik eigenlijk specialer en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:47
Ik ga Ring Fit Adventure kopen en ik denk dat het handig is om daar gewoon een set joycons bij te hebben. Ik heb nu de Animal Crossing switch (imo veruit de mooiste versie) en zit nu dus te denken welke versie er bij te kopen. De mooiste joycons zijn de Odyssey Rode joycons, maar die zijn redelijk duur ivm import. Ben marktplaats af aan het struinen voor een paar tweedehand. Drift zal niet zo belangrijk zijn voor Ring Fit, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

mediumdry schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:12:
Ik ga Ring Fit Adventure kopen en ik denk dat het handig is om daar gewoon een set joycons bij te hebben. Ik heb nu de Animal Crossing switch (imo veruit de mooiste versie) en zit nu dus te denken welke versie er bij te kopen. De mooiste joycons zijn de Odyssey Rode joycons, maar die zijn redelijk duur ivm import. Ben marktplaats af aan het struinen voor een paar tweedehand. Drift zal niet zo belangrijk zijn voor Ring Fit, denk ik. :)
Had TUTUO Draadloze controller voor Nintendo Switch op amazon.de gekocht voor 39,-, ook puur voor Ring Fit gebruik.
Zit alleen geen hartslag sensor op. Maar ik zie dat ze nu daar verdwenen zijn. Misschien kun je ze nog ergens anders kopen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mediumdry schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:12:
Tip: Mario Odyssey rood wordt gewoon verkocht in de My Nintendo Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:47
JackAvery schreef op zondag 21 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Tip: Mario Odyssey rood wordt gewoon verkocht in de My Nintendo Store.
Ooeeehhh.... m'n dochter van 8 heeft een "hekel" aan rood en vindt dat ik ze niet mag kopen. Ik ga dat misschien wel negeren. Wist niet dat ze voor een vergelijkbare prijs hier ook te krijgen waren!

Dank voor de link!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 11:41
Hele mooie Nintendo trui van mijn vrouw voor de verjaardag gekregen 🤩🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjzj3D-pjEsexLwEmRl_JkMWGc8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGjd0CT4sAhvBcefSBn8srUa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLTSHHWkZK1vO4RZSJiIRV6h63w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZSUaZv6CaOdrxlAD6iXJWwt.jpg?f=fotoalbum_tile

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Linksquest schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:07:

[Afbeelding][Afbeelding]
mooie trui! en gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Linksquest schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:07:

[Afbeelding][Afbeelding]
Wauw die is gaaf! Gefeliciteerd *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Meister Sachs
Ondanks dat amazon.de een levertijd voor de door mij bestelde Switch vermeldde van 16 maart, is afgelopen zaterdag de switch al geleverd. Onverwachte, maar plezierige, verrassing! Al wat zitten klooien in Super Mario 3D World. Al enige tijd geleden dat ik platformers speelde, dus merk dat ik hier en daar nog wat roestig ben. Gelijk maar BotW besteld. Vind het toch wel fijn dat in juli de remaster van Skyward Sword uitkomt. Heb dat spel ooit voor een habbekrats in de e-shop van de Wii U gekocht, maar nooit aan toegekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Curse of the Dead Gods released morgen. Als je Hades en/of Lost Cells leuk vond zul je deze vast ook wel wat vinden.
Iets moeilijker (denk ik?) en leuke donkere stijl. Lang in EA gezeten op Steam en daar veel positieve ervaringen.

Ben benieuwd naar Switch ervaringen. Hoe laat releasen games op de store? 17:00?

[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 22-02-2021 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
The Chosen One schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:23:
Curse of the Dead Gods released morgen. Als je Hades en/of Lost Cells leuk vond zul je deze vast ook wel wat vinden.
Iets moeilijker (denk ik?) en leuke donkere stijl. Lang in EA gezeten op Steam en daar veel positieve ervaringen.

Ben benieuwd naar Switch ervaringen. Hoe laat releasen games op de store? 17:00?
Dank, die houd ik in de gaten die kende ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe laat releasen games op de store? 17:00?
In de EU vaak om 15:00. De games die ik uit de Japanse eShop haalde waren vroeg in de nacht al beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Nog moeilijker?! :P

Hades was precies de goeie moeilijkheidsgraad voor mij persoonlijk. Maar bij Dead Cells zie ik geen mogelijkheid hoe ik die ooit moet uitspelen. Ooit een keer tot de eindbaas gekomen, maar alleen omdat ik een perk had die je onzichtbaar maakte (als je 8 seconden geen aanval had gedaan) en ik door alle levels heen kon sluipen. De eindbaas zelf was zo hopeloos, weet niet of ik 5% schade heb aan kunnen richten.

Maar Curse of the Dead Gods ziet er erg interessant uit!

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023

Oh tof! Had hem nog niet op de lijst staan, maar hij gaat er zeker komen!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Pagina: 1 ... 94 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic