Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:55
Vet! Inderdaad de opvolger van Octopath Traveler, maar een echte opvolger kan je het niet noemen. Heel veel verbeteringen zo te zien

[ Voor 4% gewijzigd door Terpstars op 17-02-2021 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Een nieuwe switch Star Wars en geen rerelease, da's onverwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
een gratis EA star wars spel (Hunters).... hmmmmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:46

NoTimeRemains

I know

Hades physical nice

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
OH YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 21:48
Skyward Sword naar de Switch!!!!! OMFG

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:46

NoTimeRemains

I know

oew yessssssssss

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Mooi verjaardagskadootje O+
Release op mn verjaardag.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 17-02-2021 23:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Nice! Skyward Sword zonder motion controls.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Die Joycons zijn ook een instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Splatoon 3. Vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:18
Tegenvallende Direct voor mij persoonlijk. Niets wat ik echt wil kopen. Had er iets meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Skyward Sword, vet.

Alleen jammer dat ik nog tot juli moet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Nou dat was toch een leuke direct Skyward Sword zonder motion controls kon ik alleen maar van dromen heel erg tof!!

Ik hoop dat we wellicht in de toekomst ook nog Windwaker HD en Twilight Princes HD krijgen van de Wii U, maar dit is al heel gaaf!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze zijn Hollow Knight Silksong helemaal vergeten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Enorm matige direct. Enige leuke aankondiging was Mario Golf en Ghost n Ghoblins.

Hades fysiek is ook wel tof.

[ Voor 16% gewijzigd door RJL86 op 17-02-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:22
Hoorde ik daar nou Spike Spiegel? Oh wacht, het is maar Neon White..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Skyward Sword en nieuwe Skyward Sword joycons alvast pre-ordered :P

Heb enorm zin in mario golf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Ik vond het een leuke direct maar geen must buys voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Helaas niks over Metroid 4. Wat is daar eigenlijk de laatste stand van zaken van?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:20
Ik vond het ook weinig bijzonder. Geen DK, geen F Zero, geen Metroid, geen Star Fox. Mario Golf is mogelijk wel ok.
Raem schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:56:
Helaas niks over Metroid 4. Wat is daar eigenlijk de laatste stand van zaken van?
When it’s done.

Paar leuke titels, o.a. Mario Golf apprecieer ik wel. Veel variatie van de third parties, en interessant dat EA nu toch op de Switch-trein springt. Persoonlijk kijk ik uit naar Octopath Tacti... errr wat de titel ook was van die turn based tactics game. Japan gaat gek worden van Splatoon hype. En Pyra for Smash!

Helaas nog geen BOTW2 nieuws, maar Age of Calamity DLC is goed nieuws.

Edit: Legend of Mana en Saga Frontiers zijn ook erg verleidelijk...

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 18-02-2021 00:15 ]

• Robkazoe
JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:02:
[...]

When it’s done.

Paar leuke titels, o.a. Mario Golf apprecieer ik wel. Veel variatie van de third parties, en interessant dat EA nu toch op de Switch-trein springt. Persoonlijk kijk ik uit naar Octopath Tacti... errr wat de titel ook was van die turn based tactics game. Japan gaat gek worden van Splatoon hype. En Pyra for Smash!

Helaas nog geen BOTW2 nieuws, maar Age of Calamity DLC is goed nieuws.
Zolang de PS5 en de nieuwe Xbox schaars zijn, dan heeft het weinig zin om games uit te brengen op de nieuwe platformen. Dus dan maar de Switch, PS4 en oude Xbox blijven ondersteunen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Skyward Sword port is zestig euro. Absurd.

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
Mwahh.. opzich geen slechte direct, maar ook niet wauw.

Persoonlijk alleen Zelda die ik interessant vind, gezien ik skywardsword niet heb gespeeld.

Gehoopt op iets van Pokémon of updates over grote nieuwe games. Al met al een degelijke direct zonder echt grote verrassingen voor mij persoonlijk

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mij sprak Outer Wilds het meest aan. En tof dat er een fysieke release komt van Hades. Mario Golf kan leuk zijn, maar als het van het niveau Mario Tennis of Mario Party is laat dan maar zitten, ik moet er eest nog meer van zien. Zelda Skyward Sword moet ik me ook nog meer in verdiepen en ik ben benieuwd hoe goed die game zich qua besturing vertaald naar de Nintendo Switch.

• Zeror
Best een aardige Direct, vind ik wel. Zitten wel wat titels bij die ik sowieso in huis ga halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 18-02-2021 00:10 ]

• sderooij
Mooi, morgen is even kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:25

g0tanks

Moderator CSA
Mwah Skyward Sword, ik wacht nog steeds op een remake van Oracle of Ages en Seasons. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:28
Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:05:
Eens, maar had helaas niets anders verwacht.

... En ik koop 'm toch wel, en dat weet Nintendo ook :+

• Timothy3000
Ik niet. Lijkt me best tof om de game nog eens door te spelen maar zestig euro voor een tien jaar oude port is me echt te gortig. Helemaal na de All Stars Collectie, en die vond ik eigenlijk al best underwhelming.

Zul je zien dat eventuele Wind Waker en Twilight Princess ports ook zestig euro kosten. Vanmiddag had ik ze nog in een collectie verwacht. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 00:27 ]

• Terpstars
  • Laatst online: 23:55
Ben 'm al aan het downloaden! Ik vond Octopath Traveler echt geweldig. Heb jij die ook gespeeld?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 21:49
Ik ben benieuwd of Splatoon 3 genoeg nieuwe content krijgt tegenover Splatoon 2, anders hadden ze net zo goed met een expansion pass of dergelijke kunnen komen.

Ninja Gaiden is tof, als de performance op orde is op de Switch dan is dat een must buy voor mij (ik vond de games tof op de Vita en 3de op Wii U).

Zo niet dan op PC, want daar komt die trilogie ook op uit.

Skyward Sword waardert mijn wederhelft wel.

Mario Golf komt in huis, het is eeuwen terug dat wij die op een groot scherm hebben gespeeld, en Wii U kreeg er nooit één.

Monster Hunter Rise zou al (keer 2) in huis komen de dag dat deze aangekondigd was.

Verder een prima direct, niet veel te klagen.
Mizgala28 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:29:
Ik ben benieuwd of Splatoon 3 genoeg nieuwe content krijgt tegenover Splatoon 2, anders hadden ze net zo goed met een expansion pass of dergelijke kunnen komen.
Ik heb de Direct nog niet teruggekeken om met een loep over de Splatoon 3 footage te gaan, maar op z'n minst zag ik een nieuw wapen (iets wat op een boog leek). Qua verhaal zal het zeer waarschijnlijk de uitkomst van de Splatocalypse volgen waarbij Team Chaos won.

Edit: Het schijnt dat er meer informatie op Twitter (in het Japans) is gepost.

Op basis van machine-translation lijkt het er bijv. op dat je meer vrijheid hebt qua spawnen.

Edit 2: Ah, er zijn ook Engelse tweets met meer info.

Voor mij was het een geslaagde Direct. Zo uit m'n hoofd waren dit voor mij de relevante aankondigingen:
  • Pyra
  • Famicom Detective Club
  • Uchikoshi's World's End Club
  • Project Triangle Strategy
  • Skyward Sword
  • Splatoon 3

[ Voor 21% gewijzigd door RayNbow op 18-02-2021 06:45 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:05:
Waarom? Dat een spel oud is betekent niet automatisch dat deze minder waard is.

Verder kun je anders altijd nog het origineel voor 2 a 3 tientjes van Marktplaats halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:36
Reggie zij ooit, we kunnen laten zien wat we willen, en toch vragen gamers altijd naar, wat nog meer en waar blijft .... Had stiekem ook op bepaalde titels gehoopt en op wat release datums, maar deze direct was zeker niet verkeerd. Zelda Skyward Swords deels wat ik wilde, Pro controller, alleen niet zoals ik gehoopt had, maar goed, beter dan niks. Joy-Cons zijn wel mooi, en ik heb nu eenmaal een zwak voor Zelda, dus die zal ik wel erbij kopen :D

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville is ook vet, vond die eerste al geweldig, pas deel 2 gekocht, alleen nog niet gespeeld, dus kan ik met deze nog even wachten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:19
Skyward sword zo’n beetje als enige Zelda nog nooit gespeeld. Leuk. Mario golf kan ik me weinig bij voorstellen vooralsnog.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:06
Skyward Sword was een leuke Zelda, maar hij zal wel full price op de markt komen. Dat heb ik niet over voor een opgepoetste versie die ik al uitgespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 09:19
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:27:
Skyward Sword was een leuke Zelda, maar hij zal wel full price op de markt komen. Dat heb ik niet over voor een opgepoetste versie die ik al uitgespeeld heb.
Als je hem niet in bezit wil houden kosten Nintendo games helemaal niet zo veel. Je koopt voor 60 en verkoopt voor 45.
Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 00:26:
Ik niet. Lijkt me best tof om de game nog eens door te spelen maar zestig euro voor een tien jaar oude port is me echt te gortig. Helemaal na de All Stars Collectie, en die vond ik eigenlijk al best underwhelming.

Zul je zien dat eventuele Wind Waker en Twilight Princess ports ook zestig euro kosten. Vanmiddag had ik ze nog in een collectie verwacht. :P
Dat is toch helemaal niet verrassend als je de prijsstructuur ziet van HD ports in de laatste vier jaar? Voor mij is het voor deze game ook te duur, maar ik ken zeker mensen die blij zijn dat ze Skyward Sword zonder motion controls kunnen spelen.

Als ie niet goed verkoopt, ga je deze regelmatig in de praktijk rond de 40-45 euro kunnen kopen.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
sderooij schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 23:55:
Skyward Sword en nieuwe Skyward Sword joycons alvast pre-ordered :P

Heb enorm zin in mario golf!
Waar heb je de preorder gevonden? :o

I have stability. The ability to stab.

• sderooij
SmurfLink schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:11:
[...]

Waar heb je de preorder gevonden? :o
Ik regel dat altijd bij mijn lokale game shop ;)

• SmurfLink
  • Niet online
sderooij schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:16:
[...]

Ik regel dat altijd bij mijn lokale game shop ;)
Ah zo. Ik kan 'm online nog niet vinden namelijk, Nedgame, Gamemania, Mediamarkt en Bol hebben nog niks.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Ok recap tijd. De volledige Direct kan je hier herbekijken. In het vet zijn Nintendo exclusives, in het cursief vind je console exclusives.
  • Capcom Arcade Stadium -- nu beschikbaar -- (trailer)
  • AC: New Horizons Mario Collaboration -- 25 februari 2021
  • Ghosts 'n Goblins Resurrection -- 25 februari 2021
  • Bravely Default II -- 26 februari 2021 -- final trailer
  • Pyra/Mythra in Smash -- maart 2021 -- (onthullingstrailer)
  • Apex Legends -- 9 maart 2021
  • Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse -- 16 maart 2021
  • Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville Complete Edition -- 19 maart 2021 -- (trailer)
  • Hades (fysieke release) -- 19 maart 2021
  • Tales of the Borderlands -- 24 maart 2021
  • Monster Hunter Rise -- 26 maart 2021 -- (trailer)
  • SaGa Frontier Remastered -- 15 april 2021
  • Famicom Detective Club: The Missing Heir and Famicom Detective Club: The Girl Who Stands Behind -- 14 mei 2021 -- (trailer)
  • Miitopia -- 21 mei 2021 -- (trailer)
  • Knockout City -- 21 mei 2021 -- (trailer)
  • World's End Club -- 28 mei 2021
  • DC's 'Super Hero Girls: Teen Power' -- 4 juni 2021 -- (trailer)
  • Ninja Gaiden Master Collection -- 10 juni 2021 -- (trailer)
  • Legend of Mana -- 24 juni 2021 -- (trailer)
  • The Caligula Effect 2 (japan only?) -- 24 juni 2021 -- (trailer)
  • Mario Golf -- 25 juni 2021 -- (trailer)
  • The Legend of Zelda: Skyward Sword HD -- 16 juli 2021 -- (trailer)
  • No More Heroes III -- 27 augustus 2021 -- (trailer)
  • Fall Guys -- zomer 2021 -- (trailer)
  • Samurai Warriors 5 -- zomer 2021 -- (trailer)
  • Outer Wilds -- zomer 2021 -- (trailer)
  • eBaseball Professional Baseball Spirits 2021: Grand Slam (Japan only) -- zomer 2021 -- (trailer)
  • Crayon Shin-chan: Summer holiday of me and the doctor ~ a never-ending July trip (Japan only) -- zomer 2021 -- (trailer)
  • Neon White -- winter 2021 -- (trailer)
  • Hyrule Warriors: Age of Calamity Expansion Pass -- juni/november 2021
  • Star Wars: Hunters -- 2021 -- (trailer)
  • Project TRIANGLE STRATEGY -- 2022 -- (trailer)
  • Splatoon 3 -- 2022 -- (trailer)
En dan waren er deze nog:

Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/e0fe6d13c6481/screenshot-2021-02-17-at-10-45-21-pm.original.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 18-02-2021 11:00 ]

• sderooij
@JackAvery toch vind ik die joycons ontzettend gaaf zeg. Ga die zeker aanschaffen :)

Maar voor mijzelf de absolute toppers:
-The Legend of Zelda: Skyward Sword HD
-Mario Golf
-No More Heroes III
-Project TRIANGLE STRATEGY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Laatst online: 09:34
Ik kon er niet heel warm van worden om eerlijk te zijn. Het was niet slecht, maar ook niet geweldig. Mario Golf lijkt me wel chill, die ga ik wel halen. Ik hoopte op een Zelda game, die kreeg ik. Het is ook nog eens een game die ik nooit heb gespeeld (ik had geen Wii, ik heb niks met motion controls). Maar Skyward lijkt me niet een van de beste Zelda’s, het stijltje staat me niet zo aan. Maar omdat je ook gewoon met knoppen kunt spelen, ga ik hem wel halen. Daarbij zijn die JoyCons te leuk om te laten liggen. Dan moet de game er ook bij. Splatoon 3 is ook nice, maar gaat nog lang duren. RPG’s zijn niet mijn ding, dus al die dingen trekken mij totaal niet. Verder heb ik niet zoveel gezien wat ik graag zou willen hebben. Geen nieuwe Donkey Kong, geen Metroid, geen nieuws over BotW 2 (bewaren ze die voor de Switch upgrade?) en dat waren toch wel dingen waar ik op hoopte, tegen beter weten in overigens.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:53
Zelda: Hoop dat er toch n update komt dat je gewoon met de A-knop met je zwaard kan rammen ;)

• SmurfLink
  • Niet online
DCNY schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:34:
Zelda: Hoop dat er toch n update komt dat je gewoon met de A-knop met je zwaard kan rammen ;)
Dan ben je de core van het spel kwijt. Gaat niet gebeuren. Heel skyward sword zit vol met bepaalde tasks en dingen met op bepaalde manieren slaan. Gewoon A gaat dat niet coveren.

Cyrax0508 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:33:
Ik kon er niet heel warm van worden om eerlijk te zijn. Het was niet slecht, maar ook niet geweldig. Mario Golf lijkt me wel chill, die ga ik wel halen. Ik hoopte op een Zelda game, die kreeg ik. Het is ook nog eens een game die ik nooit heb gespeeld (ik had geen Wii, ik heb niks met motion controls). Maar Skyward lijkt me niet een van de beste Zelda’s, het stijltje staat me niet zo aan. Maar omdat je ook gewoon met knoppen kunt spelen, ga ik hem wel halen. Daarbij zijn die JoyCons te leuk om te laten liggen. Dan moet de game er ook bij. Splatoon 3 is ook nice, maar gaat nog lang duren. RPG’s zijn niet mijn ding, dus al die dingen trekken mij totaal niet. Verder heb ik niet zoveel gezien wat ik graag zou willen hebben. Geen nieuwe Donkey Kong, geen Metroid, geen nieuws over BotW 2 (bewaren ze die voor de Switch upgrade?) en dat waren toch wel dingen waar ik op hoopte, tegen beter weten in overigens.
Gelukkig weten we nog niks over alle games vanaf september ;) Voor mij was het ook niet de beste direct ooit, maar ik heb wel de indruk dat er voor ieder wat wils is tijdens de eerste helft van 2021. De eerste helft van het jaar zit echt volgepropt met third-party games, want dan krijgen we ook nog Crash 4, Story of Seasons, Pokémon Snap, Shin Megami Tensei, een hoop zeer goede indies... en ik denk nog steeds dat we binnenkort een Pokémon Direct krijgen.

Mijn verrassing van de direct was Octopath Tac.. Triangle Strategy ;p Vanavond meteen die demo proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik vond het een doodsaaie Direct om eerlijk te zijn. Het enige waar ik echt blij van werd was Skyward Sword en Splatoon 3. Dan zat er nog wel wat leuk spul tussen zoals de fysieke Hades release, die SW game en Mario in Animal Crossing, maar de rest was een lading jRPG-achtige games en nog wat indie, en dat doet me gewoon nooit zo veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
RayNbow schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 06:31:
[...]

Waarom? Dat een spel oud is betekent niet automatisch dat deze minder waard is.

Verder kun je anders altijd nog het origineel voor 2 a 3 tientjes van Marktplaats halen.
Waar de concurrenten inzetten op backwards compatibility of volledige remakes blijft Nintendo ports van oude games constant voor 60 euro verkopen. Met de wetenschap dat je waarschijnlijk met een nieuwe console weer je Eshop games niet kunt meenemen vind ik het persoonlijk gewoon te gortig worden.

Als ik het origineel op de Switch kon spelen had ik het gedaan. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 09:19 ]

• Timothy3000
JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 07:59:
[...]

Dat is toch helemaal niet verrassend als je de prijsstructuur ziet van HD ports in de laatste vier jaar? Voor mij is het voor deze game ook te duur, maar ik ken zeker mensen die blij zijn dat ze Skyward Sword zonder motion controls kunnen spelen.

Als ie niet goed verkoopt, ga je deze regelmatig in de praktijk rond de 40-45 euro kunnen kopen.
Met het oog op Mario 3D All Stars vond ik het best verrassend. Leek met die game dat Nintendo met die bundel klanten wat meer gaf voor hun geld.

40-45 vind ik alsnog vrij veel geld voor een oude port. Meer dan 15 a 20 zal ik er persoonlijk niet voor uitgeven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zeror
In de japanse Direct is ook nog een Shin Chan game getoond.

• Linksquest
Geweldig, die lijkt me nu echt ruig, hopelijk vind deze ook ooit zijn weg naar het westen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:05:
[...]

Waar de concurrenten inzetten op backwards compatibility of volledige remakes blijft Nintendo ports van oude games constant voor 60 euro verkopen. Ik vind dat gewoon absurd en vrij klantontvriendelijk.
Dit is nu eenmaal de prijsstrategie die Nintendo gekozen heeft. Ze zien hun games als waardevast en zeer evergreen(*) en prijzen de games er ook naar. Waarom zou Skyward Sword voor iemand die het nog nooit gespeeld heeft geen 60 euro waard zijn? In welk opzicht is de game minder waard geworden?

(* Ik bedoel, neem bijv. een spel als Splatoon op de Wii U. Een game dat uitkwam op een console met een magere install base, maar toch een jaar lang in Japan in de top 20 stond. Een menig westerse third party publisher zou een game na een paar maanden al in de budgetbak laten verdwijnen.)

• Linksquest
@Timothy3000 Ook Sony maakt zich vaak schuldig aan goedkope poorts van oude naar nieuwe consoles, kijk maar naar games die van PS3 naar PS4 zijn uitgekomen. Zeker is dit makkelijk geld verdienen wat Nintendo doet, maar hun zijn echt niet de enige.

Dat deze systemen toevallig nu een backwards compatibility hebben wil niet zeggen dat ze games straks niet alsnog gaan ompoorten van de PS4 naar de PS5. Ik durf te wedden als PS5 geen backwards compatibility mode had, we nu al games als Uncharted 4 en The Last of Us Part 2 al richting de PS5 zagen komen.

• Timothy3000
En ik had de hoop dat ze na die All Stars bundel wat van die strategie waren afgestapt. :)

Dit soort titels zijn voor mijn gevoel juist perfecte titels voor een nieuwe Virtual Console. Zonde dat ze daar grotendeels vanaf zijn gestapt.

• Timothy3000
Linksquest schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:26:
@Timothy3000 Ook Sony maakt zich vaak schuldig aan goedkope poorts van oude naar nieuwe consoles, kijk maar naar games die van PS3 naar PS4 zijn uitgekomen. Zeker is dit makkelijk geld verdienen wat Nintendo doet, maar hun zijn echt niet de enige.

Dat deze systemen toevallig nu een backwards compatibility hebben wil niet zeggen dat ze games straks niet alsnog gaan ompoorten van de PS4 naar de PS5. Ik durf te wedden als PS5 geen backwards compatibility mode had, we nu al games als Uncharted 4 en The Last of Us Part 2 al richting de PS5 zagen komen.
Bij Sony waren en zijn het vaak dan wel voltallige remasters. Dit is een port met aangepaste controls. Game ziet er verder exact zo uit als tien jaar geleden.

Wanneer Sony enkel de originele game (dus een simpele port) op PSN gooide (Jak Trilogy of Ape Escape bv) vroegen ze daar ook niet meer dan max 20 euro voor. Ik kan me niet herinneren dat Sony of Microsoft ooit een port zonder echte aanpassingen nogmaals full price uitbrachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 10:03 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16

JB

Cédric roelt!

Ik zie hier mensen praten over de “All Stars bundel”. Wat bedoeld men daarmee?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Mario 3D All Stars. Kwam september uit. Zit Mario 64, Sunshine en Galaxy in.

• Robkazoe
JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:38:
[...]

Gelukkig weten we nog niks over alle games vanaf september ;) Voor mij was het ook niet de beste direct ooit, maar ik heb wel de indruk dat er voor ieder wat wils is tijdens de eerste helft van 2021. De eerste helft van het jaar zit echt volgepropt met third-party games, want dan krijgen we ook nog Crash 4, Story of Seasons, Pokémon Snap, Shin Megami Tensei, een hoop zeer goede indies... en ik denk nog steeds dat we binnenkort een Pokémon Direct krijgen.

Mijn verrassing van de direct was Octopath Tac.. Triangle Strategy ;p Vanavond meteen die demo proberen.
In september zal er inderdaad wel weer een nieuwe Direct komen maar ik betwijfel ten zeerste dat 2021H2 ineens zoveel grote games gaan komen. Dat Nintendo nu Mario Golf aan heeft gekondigd en nog binnen een half jaar uitkomt, is leuk maar wel uitzonderlijk.

Voor grote games wil je toch een beetje hype/marketing/reclame maken ver van te voren. Zoals spellen die gisteren langs kwamen (Triangle Strategy, Splatoon 3, BotW2 staan allemaal voor 2022). Nintendo gaat echt geen nieuwe Donkey Kong of F-Zero in september aankondigen om deze in Q4 uit te brengen. Ze zouden dat eigenlijk wel moeten doen vind ik maar dat gaat echt niet gebeuren...

Als ik deze lijn een beetje doortrek, dan zou ik een game van Nintendo verwachten in de categorie Mario Sports / nieuwe Mario Party / Kirby achtige game. Oftewel een degelijke Nintendo game maar geen Triple A titel. Enige grote game die mogelijk in de Direct van september zou kunnen zitten die dit jaar nog zou komen, zou Metroid 4 zijn. Omdat de game al eerder aangekondigd is. Maar het zou mij echt verbazen.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:04
De Direct nog niet gezien, maar die joycons komen er zeker. Hoop stiekem op een Skyward Sword Switch. Dat wordt dan de Switch om mijn launch te vervangen.

• The Chosen One
  • Laatst online: 09:11

The Chosen One

Zie signature!

Nintendo is tegenwoordig wel games (veel) dichterbij de release aan het aankondigen/NintendoDirecten.

En die joycons waren wel erg fancy ja... net een 40,- joy con setje gekocht puur voor gebruik met de Ring Fit omdat de normale zo duur zijn. Komen ze met deze aan... te duur!!! Maar wel fancy.... duur! Mooi...

Hebben we nog een text lijstje van alle games die langsgekomen zijn in de Nintendo Direct? Stonden toch wel paar titels op die ik in de gaten wil houden. Die mystery games bijv, afhankelijk van de prijs.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:58:
Hebben we nog een text lijstje van alle games die langsgekomen zijn in de Nintendo Direct? Stonden toch wel paar titels op die ik in de gaten wil houden. Die mystery games bijv, afhankelijk van de prijs.
JackAvery in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robkazoe schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:45:
[...]

In september zal er inderdaad wel weer een nieuwe Direct komen maar ik betwijfel ten zeerste dat 2021H2 ineens zoveel grote games gaan komen. Dat Nintendo nu Mario Golf aan heeft gekondigd en nog binnen een half jaar uitkomt, is leuk maar wel uitzonderlijk.

Voor grote games wil je toch een beetje hype/marketing/reclame maken ver van te voren. Zoals spellen die gisteren langs kwamen (Triangle Strategy, Splatoon 3, BotW2 staan allemaal voor 2022). Nintendo gaat echt geen nieuwe Donkey Kong of F-Zero in september aankondigen om deze in Q4 uit te brengen. Ze zouden dat eigenlijk wel moeten doen vind ik maar dat gaat echt niet gebeuren...
Niet helemaal akkoord. Nintendo kondigt in de laatste jaren veel vaker games aan die binnen de drie tot ~zes maanden releasen. Dit zijn misschien geen AAA releases maar wel gewoon erg goede games: ik denk aan Age of Calamity, 3D All-Stars, Paper Mario, Link's Awakening, Mario Maker 2, Ring Fit... Gevallen zoals BOTW 2 zijn eerder uitzonderingen. Maar als je enkel interesse hebt in de games met enorm grote budgetten I guess...
Als ik deze lijn een beetje doortrek, dan zou ik een game van Nintendo verwachten in de categorie Mario Sports / nieuwe Mario Party / Kirby achtige game. Oftewel een degelijke Nintendo game maar geen Triple A titel. Enige grote game die mogelijk in de Direct van september zou kunnen zitten die dit jaar nog zou komen, zou Metroid 4 zijn. Omdat de game al eerder aangekondigd is. Maar het zou mij echt verbazen.
Mijn verwachtingen voor H2 2021 zijn behalve No More Heroes 3 een Pokémon RPG, een tweede grote titel, eventueel een Metroid game (alles behalve Prime 4 wel), nog minstens één Zelda port (Twilight Princess en/of Windwaker). BOTW 2 zou die grote november titel kunnen zijn maar zou ook kunnen uitgesteld worden naar Q1 2022. Bayonetta 3 is eventueel een optie maar lijkt me ook een beetje een wildcard. Verder verwacht ik zeker nog een 'casual' game - de studio van Ring Fit werkt naar het schijnt aan een klein en een groot project.

Qua third-party games wordt het iig al een heel mooi jaar.

• Dagg
Ik ben altijd erg gecharmeerd van de Japanse stijl in zulke games alleen ben ik geen fan van dit type puzzel games ondanks dat ik deze reeks dan weer niet ken.

• Timothy3000
JackAvery schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:06:
[...]

Niet helemaal akkoord. Nintendo kondigt in de laatste jaren veel vaker games aan die binnen de drie tot ~zes maanden releasen. Dit zijn misschien geen AAA releases maar wel gewoon erg goede games: ik denk aan Age of Calamity, 3D All-Stars, Paper Mario, Link's Awakening, Mario Maker 2, Ring Fit... Gevallen zoals BOTW 2 zijn eerder uitzonderingen. Maar als je enkel interesse hebt in de games met enorm grote budgetten I guess...
Alle games die je daar opnoemt zijn toch ook gewoon AAA releases / games met grote budgetten?
Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:09:
[...]

Alle games die je daar opnoemt zijn toch ook gewoon AAA releases / games met grote budgetten?
Je zou verschieten :)

• Timothy3000
Op All Stars na dan trouwens. :P

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16

JB

Cédric roelt!

Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 09:42:
Mario 3D All Stars. Kwam september uit. Zit Mario 64, Sunshine en Galaxy in.
Als je moet aanraden; beter deze of 3D world of totaal niet te vergelijken?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Niet echt te vergelijken. All Stars is een combinatie van drie fantastische (maar behoorlijk verouderde) platformgames. 3D World is één van de beste platformgames van de afgelopen jaren (en Bowser's Fury was ook geweldig).

Let wel op met All Stars. Limited uitgave. Die is fysiek en digitaal maar tot en met maart of iets na maart te koop.
Play three of Mario's greatest 3D platform adventures—all in one package! The physical version of Super Mario 3D All-Stars (released Sept. 18) will continue to be shipped to retailers and available for purchase through March 31, 2021 or while supplies last. The digital edition will be available through March 31, 2021.
Ik heb zelf meer plezier beleefd met 3D World en heb All Stars puur voor de collectie gekocht.

3D World is co-op ook fantastisch.

Als je het geld hebt zou ik ze gewoon allebei kopen. :P
Wil je All Stars dan moet je er dus snel bij zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Als je moet aanraden; beter deze of 3D world of totaal niet te vergelijken?
Je moet er inderdaad snel bij zijn want Mario 3D All-Stars verdwijnt na 31 maart 2021.

Ik kan je verder niet iets aanraden, 3D World moet ik nog spelen. Vroeger heb ik nooit Mario 64, Sunshine of Galaxy gespeeld. Dus was daarom wel nieuwsgierig naar deze games. Als je er verder bewust van bent dat het gewoon 3 oude games in een bundel zijn en dat het meer een soort viering is van 3D Mario games van waar het begonnen is en hoe het door de jaren verbeterd is dan is het een leuke collectie. Ik had ze dus nog nooit gespeeld, heb met die instelling de game gekocht en heb me er prima mee vermaakt.
Heb wel op elke game in de Mario 3D All-Stars iet aan te merken, bij 64 was dat de camera bediening, bij Sunshine voelt de game niet helemaal af en Galaxy vond ik iets te makkelijk en qua boss fights wat eentonig.
Sunshine heb ik me het meest mee vermaakt. Maar wat ik qua Mario 3D games gespeeld heb vind ik Mario Odyssey de beste 3D Mario game. Sunshine vond ik qua verkennen en verzamelen wel overeenkomen en dat vond ik het leukste aan Mario Odyssey.

• harrybeuker
  • Laatst online: 25-09 17:23
ben wel benieuwd wanneer die switch pro uit gaat komen. men verwacht dit jaar. Had eerst in de planning om voor de kids een normale switch te halen maar ik denk dat ik nu nog even wacht op de pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harrybeuker schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:34:
ben wel benieuwd wanneer die switch pro uit gaat komen. men verwacht dit jaar. Had eerst in de planning om voor de kids een normale switch te halen maar ik denk dat ik nu nog even wacht op de pro.
Er komt geen Switch Pro, zijn niet meer dan geruchten dus er is ook niks over te zeggen. Wachten mag, maar dan wacht je al sinds 2017 op een Switch Pro. Mogelijk komt er eind dit jaar een vernieuwd model/revisie, maar ook dat is niet zeker. Verwacht in ieder geval geen enorme veranderingen als er een nieuw model komt. Zijn er nu games die je leuk lijkt om te spelen dan zou ik nu de Switch halen.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 10:10
L23 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Er komt geen Switch Pro, zijn niet meer dan geruchten dus er is ook niks over te zeggen. Wachten mag, maar dan wacht je al sinds 2017 op een Switch Pro. Mogelijk komt er eind dit jaar een vernieuwd model/revisie, maar ook dat is niet zeker. Verwacht in ieder geval geen enorme veranderingen als er een nieuw model komt. Zijn er nu games die je leuk lijkt om te spelen dan zou ik nu de Switch halen.
Ik zit hier dus mee. Voor bepaalde exclusieve titels (Zelda, Mario, aantal exclusieve jrpg's) overweeg ik ook een aanschaf. Maar ja, dan lees je weer geruchten over die mogelijke Pro-variant. Lastig gedoe.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Meister Sachs schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Ik zit hier dus mee. Voor bepaalde exclusieve titels (Zelda, Mario, aantal exclusieve jrpg's) overweeg ik ook een aanschaf. Maar ja, dan lees je weer geruchten over die mogelijk Pro-variant. Lastig gedoe.
Maar alle games die nu uit zijn draaien prima op de huidige hardware (en ook het oudere model), en zelfs als er een pro of sneller gewoon model uitkomt zullen de meeste nieuwe games voorlopig nog op de oudere hardware draaien. Dus wachten tot er misschien nieuwe hardware komt is eigenlijk dood zonde. Als je nu een Switch koop zul je daar nog jaren mee uit de voeten kunnen :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Timothy3000
Spike_wolf schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:55:
[...]

Maar alle games die nu uit zijn draaien prima op de huidige hardware (en ook het oudere model), en zelfs als er een pro of sneller gewoon model uitkomt zullen de meeste nieuwe games voorlopig nog op de oudere hardware draaien. Dus wachten tot er misschien nieuwe hardware komt is eigenlijk dood zonde. Als je nu een Switch koop zul je daar nog jaren mee uit de voeten kunnen :)
Vrijwel alle games. Age of Calamity en Bowser's Fury draaien helaas niet helemaal optimaal. Vooral die laatste haalt echt het uiterste uit de Switch.

Digital Foundry schreef:
But performance in Bowser's Fury is where things get tricky: docked mode targets 60 frames per second, feeling mostly smooth but not quite perfect, with some momentary slowdown and what seems to be some minor hiccups from background asset streaming. When considering the lower resolution and momentary frame-rate drops, it certainly seems like this new open concept is pushing the Switch pretty hard and building upon these ideas might require a little more grunt. Still, by and large, performance is perfectly fine and impressive given what's going on here - but what surprised me the most only becomes visible in portable mode. The reason for the higher rendering resolution comes down to frame-rate, with portable mode capped at 30 frames per second. This is the same frame-rate as Mario 3D Land on 3DS and various other 3D titles so it's not necessarily a huge issue for this title but it is jarring to move from docked to portable mode in this case, and it's the first time we've seen such an obvious divide on a Nintendo first-party title. Furthermore, while it's mostly stable, busier moments also exhibit frame-pacing issues which is more surprising.
De verkoopwaarde van de Switch blijft volgens mij vrij hoog liggen. Je kunt er altijd nu eentje aanschaffen en hem dan verkopen als de Pro bekend wordt gemaakt. Zoveel zul je er dan niet op verliezen.

[ Voor 43% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 12:59 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:55:
[...]

Yup, als je die games wil spelen dan koop je toch gewoon een Switch. Eventueel zodra er een nieuwe uitkomt de oude de deur uit doen en de nieuwe kopen, 'kost' je misschien 100 euro (of veel minder) qua verlies maar daarvoor speel je wel gewoon de games die je wilt. Zelf nog altijd dik tevreden over mijn model uit maart 2017, hij houdt het prima uit, zelfs in handheld. Als er een pro-achtig model uitkomt dan wil ik die zeker en kan de oude lekker naar mijn vriendin.
Meister Sachs schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Ik zit hier dus mee. Voor bepaalde exclusieve titels (Zelda, Mario, aantal exclusieve jrpg's) overweeg ik ook een aanschaf. Maar ja, dan lees je weer geruchten over die mogelijk Pro-variant. Lastig gedoe.
Wellicht is wachten de moeite waard. Houd in ieder geval realistische verwachtingen. Kan best zijn dat een revisie handige features gaat krijgen. Ik zelf vond destijds de Switch V2 met verbeterde accuduur een mooie verbetering en het upgraden waard. Of ik er op zou gaan wachten, denk het niet, dan had ik toch wel aardig wat leuke game ervaringen gemist en het upgraden van de Switch V1 naar de V2 heeft me maar 75 euro gekost.

@Timothy3000 Hoor inderdaad verhalen over Link's Awakening, Age of Calamity en Fury's Bowser. Maar dat zijn ook de games die ik nog niet in huis heb. Maar met de games die ik heb geen problemen. En Breath of the Wild speelde wat mij betreft ook prima.

edit: Sorry lees het verkeerd :P

[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 18-02-2021 13:01 ]

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:47
ter vergelijking, de PS5 is 500 euro, de PS4pro is nu op marktplaats te koop voor een 300 tot 350 euro. De prijzen van Nintendo spullenboel blijven meestal wat hoger ten opzichte van de aanschaf. Dus... zolang er nog geen bericht is uitgegaan over een nieuwe Switch is het nuttig om de huidige Switch te kopen als je bepaalde spellen wilt spelen. Gaat zo moeilijk zonder ;)

• Timothy3000
mediumdry schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:03:
ter vergelijking, de PS5 is 500 euro, de PS4pro is nu op marktplaats te koop voor een 300 tot 350 euro. De prijzen van Nintendo spullenboel blijven meestal wat hoger ten opzichte van de aanschaf. Dus... zolang er nog geen bericht is uitgegaan over een nieuwe Switch is het nuttig om de huidige Switch te kopen als je bepaalde spellen wilt spelen. Gaat zo moeilijk zonder ;)
300 tot 350 euro voor een tweedehands Pro? Dat is misschien wat mensen ervoor vragen maar volgens mij gaat de PS4 Pro op Marktplaats zo ongeveer tegen de €250,- en max €300,- weg.

Verder eens hoor. Als je nu een Switch koopt en er komt wel een nieuwe versie dan zul je er op Marktplaats niet zoveel op verliezen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 13:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
mediumdry schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:03:
Heb mijn ps4 pro afgelopen november voor €190,- hier gekocht op Tweakers v&a.

350 is een wat ruime schatting.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 10:10
Jullie argumenten zijn zeker het overwegen waard. Dit weekend maar even rustig over nadenken :D.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Meister Sachs schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:19:
Jullie argumenten zijn zeker het overwegen waard. Dit weekend maar even rustig over nadenken :D.
Kijk naar gebruikte switch prijzen op Marktplaats en bedenk dat je dit er nog voor kan krijgen als het je tegenvalt. ;)

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:47
had inderdaad slechts kort gekeken en ook wat plekken gepakt gespecialiseerd in 2dehands verkoop met 3 maanden garantie en zo. Maar goed om te weten dan voor 200 al wat te doen is. Als ik weer wat extra inkomen heb is het misschien wel een idee. Spellen kan ik dan tenminste lenen ipv alles kopen. De Switch is eigenlijk het geld niet... voor je een paar leuke spellen hebt ben je al bijna de prijs van de Switch zelf voorbij.

Ik hoop dat de Switch 2/Pro/Deluxe/Reimagined/Reboot/Uber/Remastered backwards compatible is! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:56:
[...]

Vrijwel alle games. Age of Calamity en Bowser's Fury draaien helaas niet helemaal optimaal. Vooral die laatste haalt echt het uiterste uit de Switch.
Maar niet helemaal optimaal is niet hetzelfde als helemaal niet speelbaar of een slechte ervaring. Bowser's Fury ben ik nog niet aan begonnen dus daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee nog, maar voor zover ik tot dusver online gezien heb is het prima speelbaar :)

En je gaat mij niet wijsmaken dat als Nintendo dit jaar een nieuwe of een pro versie uitbrengt dat de oude hardware niet meer relevant is en alle developers zich alleen maar op de nieuwe hardware hoeven te richten. Nintendo is niet een bedrijf dat hardware zo makkelijk, of zo snel, opzij schuift.
Developers zullen best hun voordeel mogen doen met snellere hardware, maar de eerste tijd zal het een regel zijn dat alle nieuwe games ook op de oudere hardware moeten draaien lijkt me.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Spike_wolf Weet niet of dat soort regels nodig zouden zijn. Het lijkt me voor een developer helemaal niet interessant om voor een kleine afzetmarkt te ontwikkelen of voor 80 miljoen verkochte Switch consoles.

• Dagg
Ik zit niet te wachten op een pro, uitbreidingen van Wingspan echter wel. Erg fijn en ontspannende strategisch digitaal bordspel. Heb nog wel wat te leren voor betere scores.
Wat ik wel mis id dat je kunt zien hoeveel kaarten/vogels je tegenstander in de hand heeft of hoeveel/welk voedsel wat je in het normale spel wel kunt zien. Je zou hier een extra strategisch voordeel/nadeel uit kunnen halen om zo tot keuzes te komen die je zelf moet maken gaandeweg het spel.
Verder zit er fijne rustige muziek in, hoor je ook welk geluid elke vogel maakt alleen valt de info over de vogel zelf wel erg tegen. Het spel is erg mooi vormgegeven en kan zowel met de controllers als het touchscreen gebruikt worden.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:04
Skyward Sword is dus ook met knoppen en de joystick speelbaar qua slaan. Dat is wel netjes.
Dit is samen met de SS Joy-cons dus een Shut up and take my money.
Beide gaan er wel komen. Niet dat ik geen joy-cons heb, maar toch.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

@L23 Ook dat inderdaad, die zouden zichzelf alleen maar in de voet schieten dan :)

Humankind… be both.

• Timothy3000
Die Project Triangle Strategy (wat een titel) is best een leuke game. Alles rondom de combat is nog wat vaag en saai maar die turn based combat ligt me wel. Doet me wat denken aan Disgaea en Fire Emblem. Had niet verwacht het leuk te gaan vinden (vond Octopath niet zo boeiend) maar dit is een leuke verrassing!

[ Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 15:07 ]

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Timothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:06:
Die Project Triangle Strategy (wat een titel) is best een leuke game. Alles rondom de combat is nog wat vaag en saai maar die turn based combat ligt me wel. Doet me wat denken aan Disgaea en Fire Emblem. Had niet verwacht het leuk te gaan vinden (vond Octopath niet zo boeiend) maar dit is een leuke verrassing!
Ik dacht in eerste instantie dat het om Octopath Traveler 2 zou gaan, vond die animaties wel erg op die van deel 1 lijken.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:58
Je koopt toch een console om er nu op te gamen, je gaat toch niet een (half) jaar wachten omdat er misschien en betere/mooiere/nieuwere/snellere versie uitkomt? Anders kun je wel oneindig blijven uitstellen omdat er elke 2 a 5 jaar iets nieuws uitkomt.
Redax schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Ik dacht in eerste instantie dat het om Octopath Traveler 2 zou gaan, vond die animaties wel erg op die van deel 1 lijken.
Het is dan ook van dezelfde studio :) Maar ik dacht ff hetzelfde.

• SmurfLink
  • Niet online
Nedgame heeft zowel Skyward Sword HD als de controllers nu ook als preorder staan. :D Besteld!

• Timothy3000
Redax schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Switch icon van de demo is ook zelfs hetzelfde als die van Octopath. Zwart met de witte letters.

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 19:47
Ik wil een Switch kopen. Ik heb hiervoor op de switch van een vriend gespeeld, en daar ook een user aangemaakt die saves heeft. Kan ik dit makkelijk overzetten naar mijn Switch? Ik heb geen zin om opnieuw te beginnen met Zelda en Mario.

• The Chosen One
  • Laatst online: 09:11

The Chosen One

Zie signature!

Er is niks tijdelijks of gelimiteerd aan de SS joycons van wat ik lees?

Wat ik afvraag (en niemand kan beantwoorden) is als/wanneer er een Switch Pro komt of die dan alleen de 'body' upgrade of alles. Dus dat je een nieuwe Pro kunt kopen en je oude Joy Cons er op kunt schuiven.

[ Voor 60% gewijzigd door The Chosen One op 18-02-2021 15:50 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Pagina: 1 ... 93 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic