Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Amos_x schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:59:
[...]

.

TL;DR : Mijn ideale switch is een Lite met video out :P
Dat is een normale switch. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:15
Tsjipmanz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Je geeft aan dat de Switch het verkeerde product is en letterlijk dat je NOOIT mobiel gamet en dit ook nooit zal doen. Het spreekt je niet aan. Gek genoeg roep je in dezelfde post nog dat je heel graag zou willen dat Nintendo z'n games op de iPad uitbrengt en dat je 80 euro voor pakweg BOTW of Mario Kart zou uitgeven zonder te aarzelen. Want de iPad is een console?

Vervolgens overweeg je een post later plotseling een Switch Lite. Een dag later ben je bijna "op weg naar een store" om een Switch te halen, om vervolgens te concluderen dat er letterlijk maar 4 of 5 games overblijven die de Switch voor jou interessant maken. En dat je huidige backlog zo groot is dat je over een maand of 6 pas weer gaat kijken.

Het gaat mij niet zo zeer om het 'verdedigen' van Nintendo, of de Switch een goede console is is natuurlijk volledig subjectief. Het gaat mij meer om het principe, en ik zal nog eens een andere analogie proberen: er is een Samsung OLED topic in een ander subforum waar mensen ervaringen uitwisselen over hun TV of vragen stellen omdat ze voornemens zijn zo'n apparaat te halen.

Hoe denk je dat mensen het zouden vinden wanneer je daar uitgebreid gaat vertellen dat je Samsung eigenlijk te duur vindt, de kwaliteit onder de maat en een voorkeur hebt voor LCD televisies. En dat je voorlopig zeker niet van plan bent om een Samsung OLED te kopen. Maar dat mocht Samsung ooit 30% goedkoper worden en een LCD model uitbrengt, dat je dan misschien wel geïnteresseerd zou zijn.

Als je de behoefte hebt om hier de ene dag te posten dat je op het punt staat een Switch te kopen en de andere dag dat je er toch maar vanaf ziet omdat je het een apparaat van niks vindt, ga vooral je gang. Je overtreedt geen enkele regel. Maar ik lees zelf in het Switch ervaringen-topic gewoon liever posts met nieuws over de Switch, eventuele toffe games, leuke aanbiedingen en ervaringen van anderen, dan iemand die de community gaat vertellen hoe 'crappy' hij de Switch wel niet vindt. Dat ik mag toch vinden?
En zo zie je maar dat meningen verschillen want ik vind dat soort posts dan wel weer interessant om te lezen.

Hij twijfelt. En die twijfel snap ik wel. De Switch is vier jaar oud en kost nog hetzelfde. Nieuwe games draaien steeds een stuk minder op de console. Er wordt al tijden over een Switch Pro gespeculeerd. Als ik nog geen Switch had zou ik ook continu aan het twijfelen zijn. Zul je net zien dat wanneer je er eentje hebt dat er een nieuwe versie komt. Dan is het interessant om dat met anderen te bespreken maar ook om die gedachtegang van twijfel te lezen.

Volgens mij heeft hij trouwens ook nergens gezegd dat hij de Switch crappy vindt toch? Alleen dat hij de hardware wat goedkoop vindt aanvoelen.

Ik ben dolblij met mijn Switch maar kijk ook enorm uit naar een eventuele verbeterde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 09:46:
Als ik nog geen Switch had zou ik ook continu aan het twijfelen zijn. Zul je net zien dat wanneer je er eentje hebt dat er een nieuwe versie komt. Dan is het interessant om dat met anderen te bespreken maar ook om die gedachtegang van twijfel te lezen.
Maar dit is ook al meerdere keren voorbij gekomen in deze topicreeks. Je moet een console kopen wanneer je denkt dat de console en bijbehorende spellen voor jezelf op dit moment genoeg waarde bieden. Als je denkt "maar wat nu als morgen de Switch 2 uitkomt", dan moet je wachten aangezien de urgentie om nu te spelen ontbreekt en het huidige aanbod blijkbaar niet genoeg waarde heeft.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Maar wat te doen als de huidige games al tijden je genoeg waarde zullen bieden en je niet kunt wachten om ze te spelen maar de console zelf niet? Dat je al tijden wacht om de console te kopen maar blijft twijfelen omdat je de hardware gewoon te duur vindt? Want dat lijkt hier het geval te zijn.

Neem daarbij ook dat de Switch het steeds moeilijker krijgt met nieuwe games (zie bv Bowsers Fury) en ik snap de twijfel (en daarmee de gedachtesprong naar Nintendo Games op andere consoles) wel.

Ik denk dat er veel mensen op deze manier denken en hoop daarom ook dat Nintendo snel een nieuwe Switch variant aan zal bieden.

[ Voor 24% gewijzigd door Timothy3000 op 16-02-2021 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:47
Ik vond het prettig om te lezen. In mijn situatie... ik heb vrienden met PS4, niet met Switch. Maar mijn dochters hebben wel vriendjes en vriendinnetjes met een Switch. Ik heb meer spellen die ik leuk vind op PS4 of Xbox (of op pc, for that matter) en ik heb een uitgesproken hekel aan mario. Ik heb toch voor een Switch gekozen, vooral voor mijn dochters, maar ook vanwege wii fit Ring Fit Adventure. (coronakilo's moeten weg!)

De afwegingen die Amos_x maakt zijn niet de mijne. En hij (?) heeft dus ook een andere keuze gemaakt. Wat mij betreft is het denken over waarom wel of niet een switch een meerwaarde voor dit draadje. Naast mij zie ik vele posts van mensen die denken over een switch. Als de voors en tegens duidelijk worden neergezet heeft iedereen daar wat aan. Ik betaalde nu 389 voor een Animal Crossing Switch, maar voor 300 euro zie ik genoeg PS4 Pros op marktplaats. Dan is goed nadenken wel even wat waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo zie ik ook wel mensen die een Switch kopen en zich vervolgens afvragen welke games ze moeten kopen :-p
Andersom had ik nog niet gezien, maar apart. Het gaat toch om de games? Dat stukje hardware zou verder niet moeten uitmaken. Games die je nu interesseren gaan niet automatisch een betere ervaring bieden op nieuwere hardware en er is de (kleine) mogelijkheid dat ze niet werken op de Switch 2. En tegen die tijd zijn er weer nieuwe games die mogelijk interessanter zijn. Ben je nu geinteresseerd in de games dan is nu het geschikte moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:31
mediumdry schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:34:
en ik heb een uitgesproken hekel aan mario.
Mijn liebe, een hekel aan Mario??? waar gaat het heen met deze wereld?? ;w
Ben het wel met je eens, dat Mario wel een beetje onsympathiek is, zeker in vergelijk met Luigi.

Haha gekheid hoor, hoewel ik me er werkelijk niks bij voorstellen. Heb al zoveel uren met Mario gespeeld. Maar ieder zijn ding natuutlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:21:
Maar wat te doen als de huidige games al tijden je genoeg waarde zullen bieden en je niet kunt wachten om ze te spelen maar de console zelf niet? Dat je al tijden wacht om de console te kopen maar blijft twijfelen omdat je de hardware gewoon te duur vindt? Want dat lijkt hier het geval te zijn.
Dan is het toch simpel? In dat geval moet je geen Switch kopen. Kijk dan naar een tweedehands; kijk of je een Switch kunt lenen; of denk aan koop/doorverkoop opties.

De beslissing om überhaupt iets aan te schaffen is iets wat jezelf moet nemen. Wij weten niet wat iemands besteedbaar inkomen is; wij weten niet precies hoeveel waarde iemand aan bepaalde dingen hecht. Het enige wat we in een topic kunnen doen is wijzen op bepaalde eigenschappen van een systeem die eventueel van waarde zouden kunnen zijn en welke minder bekende pareltjes er beschikbaar zijn die eventueel een systeem waardevoller kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:52

Neem daarbij ook dat de Switch het steeds moeilijker krijgt met nieuwe games (zie bv Bowsers Fury) en ik snap de twijfel (en daarmee de gedachtesprong naar Nintendo Games op andere consoles) wel.
Waaraan zou ik kunnen merken dat de Switch het moeilijk heeft met bijvoorbeeld Bowser's Fury? Heb er nog niks van gemerkt/gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Enorme framedrops het moment nadat het begint te regenen. In de momenten tijdens de regen wanneer er veel actie op het scherm is vertraagd de game enorm.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 16-02-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:11:
Enorme framedrops het moment nadat het begint te regenen. In de momenten tijdens de regen wanneer er veel actie op het scherm is vertraagd de game enorm.

Speel je toevallig handheld?

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 16-02-2021 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Nee docked.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:57
https://twitter.com/NintendoNL/status/1361677491551797253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik voorspel:

Pokemon Snap, een gigantisch lange Bravely Default II video, Smash Bros DLC, Mario 3D World / Bowser's Fury, No More Heroes III, Persona Strikers en Zelda's Anniversary als afsluiting. Wat is jullie voorspelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Timothy3000 Waarom staat Mario 3D World er tussen? Ik blijf elke keer stug volhouden dat er Hollow Knight Silksong nieuws komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 10:47
Niemand geeft er verder om, en het is geen Nintendo spel, maar 17 Maar op de Switch, Beach Buggy Racing 2!. Deel 1 *is* mijn go-to Android TV spel. Heb ontzettende zin in 2!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06:59
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:26:
Ik voorspel:

Pokemon Snap, een gigantisch lange Bravely Default II video, Smash Bros DLC, Mario 3D World / Bowser's Fury, No More Heroes III, Persona Strikers en Zelda's Anniversary als afsluiting. Wat is jullie voorspelling?
Mario Galaxy 2
Captain Toad 2
Mario Kart 9
Zelda Ocarina of Time Remake
Star Fox
F-Zero

Ow wacht, dit is mn wenslijstje ipv voorspelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:26
Met die lijst kan ik me wel vinden, voor F-Zero en Zelda, een remake met een pro controller van Skyward Sword zou ik ook erf fijn vinden, of eventuele remakes van handheld Zelda's.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Omg laat ze een nieuwe Pokemon game of remaster van gold/silver aankondigingen!! :o :o :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:30:
@Timothy3000 Waarom staat Mario 3D World er tussen? Ik blijf elke keer stug volhouden dat er Hollow Knight Silksong nieuws komt :P
Ze hadden volgens mij in Directs wel vaker tijd vrijgemaakt om het over net gereleasde games te hebben toch? Of is dat niet eerder gebeurt?

Silksong zou geweldig zijn....

Ik vergat Monster Hunter nog in mijn lijstje.

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 16-02-2021 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Timothy3000 Daar heb je wel gelijk in, maar aan Mario 3D World is ook al veel aandacht besteed. We gaan het zien. Met 50 minuten in ieder geval veel content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 23:48
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:01:

Ik vergat Monster Hunter nog in mijn lijstje.
Die komt al uit dus ik denk dat ze hooguit nieuwe monster tonen (hype)
G_Dragon schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Omg laat ze een nieuwe Pokemon game of remaster van gold/silver aankondigingen!! :o :o :o
Ik denk dat Pokémon z'n eigen Direct krijgt, dit jaar is de 25th anniversary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Mizgala28 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:06:
[...]

Die komt al uit dus ik denk dat ze hooguit nieuwe monster tonen (hype)

[...]

Ik denk dat Pokémon z'n eigen Direct krijgt, dit jaar is de 25th anniversary.
Juist daarom hoop ik een nieuwe Pokemon game, wat is een eigen direct?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:13:
[...]

Juist daarom hoop ik een nieuwe Pokemon game, wat is een eigen direct?
Een Pokemon Direct waar enkel Pokemon behandeld word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 21:40
ik hoop echt op:

Zelda Botw2
Mario Odyssey 2
F zero
Captain Toad 2
Zelda collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:40
sderooij schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:34:
ik hoop echt op:

Zelda Botw2
Mario Odyssey 2
F zero
Captain Toad 2
Zelda collection
Ze geven aan dat het vooral over games gaat die al uit zijn gekomen en over games die in Q1 nog gaan komen (februari/maart), lijkt mij sterk dat daar onverwacht grote titels bij zitten. Hooguit een teaser op het einde van bijv Zelda

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Gynnad schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:14:
[...]

Ze geven aan dat het vooral over games gaat die al uit zijn gekomen en over games die in Q1 nog gaan komen (februari/maart), lijkt mij sterk dat daar onverwacht grote titels bij zitten. Hooguit een teaser op het einde van bijv Zelda
Ik denk het ook...beter verwachtingen naar beneden bijstellen ja :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Gynnad Het gaat om de eerste helft van 2021, niet Q1. Maar idd, iets te hoge verwachtingen hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht:
- Trailer Zelda BotW2 (onthulling van de naam)
- Nog iets mario 35th anniversary related
- Pokemon 25th anniversary stuff
- Smash stuff.

Meer niet. De rest gaan we pas in de zomer zien (E3 periode).

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 16-02-2021 18:28 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:26:
@Gynnad Het gaat om de eerste helft van 2021, niet Q1. Maar idd, iets te hoge verwachtingen hier :p
Ik zal maar niet over een Switch Pro beginnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zeror gelooft niet in een Pokémon Direct volgende week? :P

Ik denk dat we morgen toch wel enkele verrassingen gaan krijgen, maar dat het gros van wat er getoond wordt inderdaad gewoon tijdens de eerste helft van het jaar releast. Als we BOTW2 te zien krijgen (pretty please), dan denk ik dat ze nog geen release datum onthullen behalve 'holiday 2021'. Sowieso wordt er Zelda content getoond. Metroid heeft dit jaar ook een 35th anniversary trouwens.

Zelf gok ik verder dat we rond mei~juni een Mario sports game krijgen. Een nieuw Switch model verwacht ik nog steeds niet voor september :)

Kanshebbers voor release data morgen: Shin Megami Tensei III, Lego Star Wars, Rune Factory 5, Subnautica, Axiom Verge 2, Hollow Knight: Silksong, No More Heroes 3, Monster Hunter Stories 2... Met 50 minuten wordt het alvast een lange direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zeror Je hoeft nou niet meteen enorm lage verwachtingen te hebben hoor :P Mario 35th anniversary lijkt me nu wel klaar? Mooi moment om de volgende anniversary te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Mocht er een Zelda Anniversary komen dan hoop ik wel dat ze er iets meer moeite insteken dan Mario Allstars. Vond dat stiekem toch wel een beetje een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:58:
@Zeror Je hoeft nou niet meteen enorm lage verwachtingen te hebben hoor :P Mario 35th anniversary lijkt me nu wel klaar? Mooi moment om de volgende anniversary te beginnen.
Goed nog eentje dan: Animal Crossing DLC announcement (Nintendo gaat daarmee The Sims kan op).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:28:
[...]

Goed nog eentje dan: Animal Crossing DLC announcement (Nintendo gaat daarmee The Sims kan op).
en dat wordt dan 40 minuten van de direct? :(

#optimism :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Nee, dat wordt de Smash DLC :P Met dan op het einde "Na deze Direct volgt een livestream van 45 minuten met Sakurai" :+

Anyway, de vorige grote direct was op 5 september 2019 en duurde 38 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zeror Animal Crossing, Pokemon en Smash, daar heb ik helemaal niks mee. En met veel plezier Mario 3D All-Stars uitgespeeld, maar Mario kan ik ook ff niet meer zien. Morgen maar mn Switch verkopen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:37:
@Zeror Animal Crossing, Pokemon en Smash, daar heb ik helemaal niks mee. En met veel plezier Mario 3D All-Stars uitgespeeld, maar Mario kan ik ook ff niet meer zien. Morgen maar mn Switch verkopen :P
Amos zoekt er nog 1tje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:59:
Mocht er een Zelda Anniversary komen dan hoop ik wel dat ze er iets meer moeite insteken dan Mario Allstars. Vond dat stiekem toch wel een beetje een tegenvaller.
Als Skyward Sword er zonder motion control bij zit, zie ik het door de vingers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:59:
Hier sluit ik me bij aan, had daar ook het gevoel van simpel de games op de disk knallen, knoppen aanpassen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Linksquest schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:02:
[...]

Hier sluit ik me bij aan, had daar ook het gevoel van simpel de games op de disk knallen, knoppen aanpassen en klaar.
zijn die Zelda Wii games al 1080p of nog niet? De Wii U ports wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Nee, zelfs nog niet eens 720P, Skyward Swords draait op 853x480 (16:9 resolution) op de Wii.

Twilight Princess HD op de Wii U draait wel op 1080p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik heb hier helemaal geen probleem mee als ik drie goede games op één cart krijg. Een remaster daarentegen wil ik gerust wel wat meer voor betalen.

@sderooij Windwaker en TP HD draaien op 1080p :) De Wii is een SD console, resolutie ligt meestal rond 480p denk ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Dit waren de beeldverhoudingen van de Wii

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uSXQegPYMROZDGN8bsG4GN66MY0=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/l9I4CTzwwMfg64cPstAr8lNL.gif?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZQt_TScfCUWeVyqD6KvqDfa1lA=/232x232/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/m7cInZzYZ2fcwqfxYjEb45Rd.gif?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
dan zal het windwaker en TP zijn waar ik op zou wachten dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:31:
[...]

20 minuten lang naar de nieuwe moves van 1 nieuwe smash personage kijken :F :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 09:49
Ik ben heel redelijk: ik wil Wii Sport Resort HD (zowel 1080p en HD-Rumble :P) als een releasedatum van Lego Star Wars: The Skywalker Saga.
De rest is geen prioriteit voor mij. Wel hoop ik op een nieuwe Phoenix Wright port, een nieuwe Rhythm Paradise- en WarioWare-titel maar ik kan ook zonder. Op dit moment is mijn wishlist erg leeg maar wellicht veranderd dat morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Denken jullie dat we per donderdag een paar 'surprise' spellen kunnen verwachten? Wat als....Zelda collection nou komt? :D

Sorry, ik moet IETS gaan hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:29
sderooij schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:47:
Denken jullie dat we per donderdag een paar 'surprise' spellen kunnen verwachten? Wat als....Zelda collection nou komt? :D

Sorry, ik moet IETS gaan hopen :P
Ik verwacht wel een paar verrassingen in de Direct morgen, maar niets groots dat meteen beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:23
[...]

Dat was het ook, maar ik vond het fantastisch. Ik had Galaxy nooit gespeeld en Sunshine is altijd een stiekeme liefde geweest die niemand met mij leek te delen. Om die op een handheld te kunnen (her)spelen zou ik al de volle € 55,00 voor neerleggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:44:
[...]
20 minuten lang naar de nieuwe moves van 1 nieuwe smash personage kijken :F :')
Niets mis mee. Sakurai aan 't nerden = topvermaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het valt me toch op dat er redelijk wat mensen getraumatiseerd zijn door die ene keer dat Nintendo inderdaad 15+ minuten over Smash heeft gepraat in een E3 direct.
Edit: ff opgezocht en het was zelfs bijna 25 minuten aan glorieuze Sakurai prime-time :+
VirinR schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 22:22:
Ik ben heel redelijk: ik wil Wii Sport Resort HD (zowel 1080p en HD-Rumble :P) als een releasedatum van Lego Star Wars: The Skywalker Saga.
De rest is geen prioriteit voor mij. Wel hoop ik op een nieuwe Phoenix Wright port, een nieuwe Rhythm Paradise- en WarioWare-titel maar ik kan ook zonder. Op dit moment is mijn wishlist erg leeg maar wellicht veranderd dat morgen.
Ik kan je niet garanderen dat Ace Attorney tijdens deze direct getoond wordt, maar er is enorm veel bewijs voor een release van The Great Ace Attorney ports in de nabije toekomst. Ook Ace Attorney 7 zou in ontwikkeling zijn als we de Capcom hack data mogen geloven.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 17-02-2021 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43
@JackAvery Haha, ik ben daar inderdaad één van. Smash is leuk, maar soms is het echt wat veel waar ze iedere keer mee komen.
Maar feitelijk zal het niet eens zo veel zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:21
Ik zie wel wat er van Smash terecht komt :P
Zijn nog genoeg andere dingen. Bravely Defauly 2 komt eraan
SMT Nocturne HD preciese datum
Wellicht een datum voor Disgaea 6
Verder laat ik me vanavond wel verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat mij niet zou verbazen is Super Mario Galaxy 2 als DLC voor Super Mario 3D All-stars. Beschikbaar na 31 maart alleen voor huidige bezitters :X

[ Voor 24% gewijzigd door Magic op 17-02-2021 09:16 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Het is beter om de verwachtingen laag te houden. Mensen hebben altijd hoge verwachtingen en vervolgens valt het tegen of zijn er andere aankondigingen. We zullen zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Redax op 17-02-2021 10:40 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 12:30

Ik denk dat er veel mensen op deze manier denken en hoop daarom ook dat Nintendo snel een nieuwe Switch variant aan zal bieden.
Dat gaat echter ook niet echt helpen, want als er al een nieuwe variant komt, dan zal die óf de kant van de Lite op gaan (meer portable, maar geen dock of andere opties), óf een “Pro” versie gaan worden, en die zal zeer zeker niet goedkoper worden. Een TV-only variant zie ik in de huidige markt niet echt aanslaan omdat je dan gewoon linea recta tegen de PS5 en de XBX wordt weggezet, en dat verliezen ze.
lennertvdkort schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Mijn liebe, een hekel aan Mario??? waar gaat het heen met deze wereld?? ;w
Ben het wel met je eens, dat Mario wel een beetje onsympathiek is, zeker in vergelijk met Luigi.

Haha gekheid hoor, hoewel ik me er werkelijk niks bij voorstellen. Heb al zoveel uren met Mario gespeeld. Maar ieder zijn ding natuutlijk!
Die volg ik wel. Ik heb geen uitgesproken hekel aan Mario, maar de enige games die ik écht de moeite vindt waar hij de hoofdrol speelt, zijn de mainline 3D games. Dus SM64, Sunshine, Galaxy, Odyssey.
3D Land, 3D World, Mario Maker, New SMB, het boeit me allemaal niets, het voelt allemaal erg – eh – tweedimensionaal aan.
G_Dragon schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Die bestaat al. HeartGold/SoulSilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Seal64 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:26:
[...]

Dat gaat echter ook niet echt helpen, want als er al een nieuwe variant komt, dan zal die óf de kant van de Lite op gaan (meer portable, maar geen dock of andere opties), óf een “Pro” versie gaan worden, en die zal zeer zeker niet goedkoper worden. Een TV-only variant zie ik in de huidige markt niet echt aanslaan omdat je dan gewoon linea recta tegen de PS5 en de XBX wordt weggezet, en dat verliezen ze.

[...]

Die volg ik wel. Ik heb geen uitgesproken hekel aan Mario, maar de enige games die ik écht de moeite vindt waar hij de hoofdrol speelt, zijn de mainline 3D games. Dus SM64, Sunshine, Galaxy, Odyssey.
3D Land, 3D World, Mario Maker, New SMB, het boeit me allemaal niets, het voelt allemaal erg – eh – tweedimensionaal aan.

[...]

Ik hoop tegen beter weten in met het oog op de prijs van de concurrentie dat een Pro variant de prijs van de huidige Switch overneemt en dat de huidige Switch dan wat goedkoper wordt. Een Xbox Series S is nu al goedkoper dan de 2017 Switch. Het lijkt me sterk dat de prijs van de Pro variant dan tegen die van de PS5 Digital (€400,-) aan gaat liggen.

Aan de andere kant, verkopen doet de console toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:39
[...]

Het gaat natuurlijk ook niet alleen maar om de prijs. Als ze een pro op de markt brengen voor 400 en je hebt net een gewone switch voor 300-350 gekocht, daar zou ik toch niet heel blij van worden. Natuurlijk alleen als die pro ook echt significante voordelen biedt.

Zoals Amos volgens mij ook zei, en anders ik in ieder geval, het is niet dat we het geld niet hebben. Het gaat om het gevoel een goede deal te krijgen. 50-100 euro meer uitgeven maar dan wel betere performance krijgen met een apparaat dat net uit is, daar zou ik wel voor tekenen (als ik ondertussen niet al een switch lite had gehad).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-09 20:50

Blijft eeuwig zonde dat die oude Pokémon games of überhaupt oude DS/Advance games niet te spelen zijn op de Switch. Zou een moord doen voor Omega Ruby, Fire Red of Super Mystery Dungeon om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbdie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:25:
[...]

Blijft eeuwig zonde dat die oude Pokémon games of überhaupt oude DS/Advance games niet te spelen zijn op de Switch. Zou een moord doen voor Omega Ruby, Fire Red of Super Mystery Dungeon om maar wat te noemen.
Ik verwacht niet dat we ooit DS games gaan kunnen spelen, maar zoiets als Gameboy Online lijkt me wel de logische volgende stap na NES/SNES Online.

Nieuwe Pokemon games zit ik niet op te wachten, maar oude Pokemon games zou ik wel geinig vinden. Aan de andere kant kan ik ze ook al spelen op mn backlit Gameboy’s.

Er is toch al een Pokemon Dungeon voor de Nintendo Switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:39:
[...]

Ik hoop tegen beter weten in met het oog op de prijs van de concurrentie dat een Pro variant de prijs van de huidige Switch overneemt en dat de huidige Switch dan wat goedkoper wordt. Een Xbox Series S is nu al goedkoper dan de 2017 Switch. Het lijkt me sterk dat de prijs van de Pro variant dan tegen die van de PS5 Digital (€400,-) aan gaat liggen.

Aan de andere kant, verkopen doet de console toch wel.
Een Switch speelt geen Xbox exclusives, een Xbox speelt geen Nintendo games. Prijzen vergelijken tussen consoles met verschillende USP heeft maar beperkt nut.

Verder hoop ik eigenlijk dat we op termijn opnieuw een modelvervanging gaan zien, waarbij dus de waarde van wat je voor €329 krijgt verandert, en het oude model uitgefaseerd wordt. Anyway, puur gespeculeer dat, en het zal nog wel minstens een half jaar duren om zelfs maar te weten of er dit jaar een nieuw model volgt :)

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 17-02-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
Ik heb eerlijk geen flauw idee wat ik moet verwachten van vanavond. En opzich is dat leuk, de verrassing zal (hopelijk) des te groter zijn als er iets tofs komt.

Zelda zou fantastisch zijn, maar ik zie het niet gebeuren.

Een switch pro zou instant buy zijn voor mij. Maar zie ik ook (nog) niet komen.

SMBU dingen, tja, geen idee.. ben niet zo van al die nieuwe fighters, gebruik uiteindelijk altijd Yoshi of Kirby 🤣.

Wat ik wel super zou vinden is iets nieuws voor Pokémon, dan wel nieuwe expansions voor SS, dan wel re-remake van gold/silver. Maar dan graag in de style van SS :D, en volledige wereld vrije camera. Maargoed, ook die zie ik niet gebeuren...

Maar waar gaan ze dan die 50min mee vullen??? Ik ben heel benieuwd!

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
oviMivo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:42:

Maar waar gaan ze dan die 50min mee vullen??? Ik ben heel benieuwd!
45 minuten aan Crash Bandicoot in Smash Bros :D

...

:/

...

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
sderooij schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:50:
[...]

45 minuten aan Crash Bandicoot in Smash Bros :D

...

:/

...

;(
Hahahaha ja wie weet... Dat zou wel een domper zijn..

Snap eerlijk gezegd die eeuwig (lijkende) hype van SSBU niet. Vind het een leuk spel, en zeker met meerdere op de bank. Maar al die nieuwe fighters in DLC boeien echt totaal niet.. maargoed, ieder z'n ding hé :)

We gaan t meemaken om 23u

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
oviMivo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Snap eerlijk gezegd die eeuwig (lijkende) hype van SSBU niet. Vind het een leuk spel, en zeker met meerdere op de bank. Maar al die nieuwe fighters in DLC boeien echt totaal niet.. maargoed, ieder z'n ding hé :)

Yes, en morgen zitten we gapend op het werk. :/
Anyway, 50 minuten is wel erg lang. Persoonlijk verwacht ik wel dat ze een of meerdere games/dlc uitgebreid gaan toelichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
oviMivo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Vind het jammer dat ze voor bijna elke Fighter DLC een direct zijn het maken, of veel tijd en energie in een direct steken. Ik had graag eens wat van Bayonetta 3 gezien of Metroid Prime 4. Zelda bestaat deze week 35 jaar en ook daar nog niks van gezien of gehoord of ze daar wat mee gaan doen, jammer, maar we komen er vanavond achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Vind het jammer dat ze voor bijna elke Fighter DLC een direct zijn het maken, of veel tijd en energie in een direct steken.
De tijd die Sakurai in een Smash presentatie steekt gaat niet ten koste van andere Directs.
Ik had graag eens wat van Bayonetta 3 gezien
Fans Should 'Forget About Bayonetta 3' For Now, Says Platinum's Hideki Kamiya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:13
Vraag: ik heb 2 switch lite gekocht roze en een blauwe nu heb ik animal crossing via digitale code op de Blauwe gezet, alleen mijn dochter wilde eigenlijk animal crossing(roze). Als ik nu de code invoer dan krijg ik de melding al in gebruik, kan je het spel nog switch en van account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
U2psv schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:30:
Vraag: ik heb 2 switch lite gekocht roze en een blauwe nu heb ik animal crossing via digitale code op de Blauwe gezet, alleen mijn dochter wilde eigenlijk animal crossing(roze). Als ik nu de code invoer dan krijg ik de melding al in gebruik, kan je het spel nog switch en van account?
Nee, het spel is gekoppeld aan het account. Als je het spel nu op de andere Switch wilt gebruiken zul je het account op Switch 1 moeten disconnecten en weer moeten connecten op Switch 2, vervolgens opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:30

On_E

Housemusic

Nieuwe F-Zero!
Nieuwe WarioWare!
Nieuwe Super Monkey Ball!
Nieuwe Timesplitters!

Ik blijf altijd weer hopen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
WarioWare! Verbaasd me dat er nog geen WarioWare voor de Switch is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Vind het jammer dat ze voor bijna elke Fighter DLC een direct zijn het maken, of veel tijd en energie in een direct steken.
Smash is een van Nintendo's grootste franchises, extreem populair in de USA. Sakurai - de director - is dan ook nog eens een workaholic en gepassioneerd door zijn werk. Hij kiest ervoor om zoveel info te geven, en het is niet alsof het tijd en moeite wegneemt van de andere PR activiteiten van Nintendo.
On_E schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:23:
Nieuwe F-Zero!
Nieuwe WarioWare!
Nieuwe Super Monkey Ball!
Nieuwe Timesplitters!

Ik blijf altijd weer hopen.
Dit zou allemaal heel cool zijn :) Qua 'verloren' franchises zou ik zelf graag een nieuwe Wave Race zien gebeuren.

Overigens is de Monster Hunter Rise info die vermoedelijk in de Direct getoond wordt, al geleaked. En hier is alvast een linkje naar de livestream van straks:

[YouTube: Nintendo Direct 17 februari 2021]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Ik hoop dat er iets over Zelda komt. Info over de sequal voor BoTW een re-release van een oudere game of erkenning van 35 anniversary waar in een andere direct meer over komt zou prima zijn. Helemaal geen woord Zelda zou ik wel echt een domper vinden.

Heb ik te hoge verwachtingen?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:30

On_E

Housemusic

JackAvery schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:43:
[...]
Smash is een van Nintendo's grootste franchises, extreem populair in de USA. Sakurai - de director - is dan ook nog eens een workaholic en gepassioneerd door zijn werk. Hij kiest ervoor om zoveel info te geven, en het is niet alsof het tijd en moeite wegneemt van de andere PR activiteiten van Nintendo.

[...]

Dit zou allemaal heel cool zijn :) Qua 'verloren' franchises zou ik zelf graag een nieuwe Wave Race zien gebeuren.
Ja! Wave Race inderdaad! :)

En ik bedenk me nu ineens Beach Spikers, doe daar ook maar een nieuwe van.

Volgens mij wil ik gewoon een GameCube mini. :+
Timothy3000 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:36:
WarioWare! Verbaasd me dat er nog geen WarioWare voor de Switch is!
Gek genoeg hebben ze de nieuwste op de 3DS uitgebracht, toen de Switch er al was...

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 17-02-2021 18:51 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJL86
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 17:58
Ik hoop dat er een nieuwe Donkey Kong komt en misschien een nieuwe F-Zero(remake van de gamecube versie mag ook!). Daarnaast verwacht ik sowieso iets over Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
RJL86 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 19:20:
Ik hoop dat er een nieuwe Donkey Kong komt en misschien een nieuwe F-Zero(remake van de gamecube versie mag ook!). Daarnaast verwacht ik sowieso iets over Zelda.
Zelda, absoluut.

Maar een nieuwe donkey kong, klinkt erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
In plaats van een wario ware zou ik wel graag een 2d wario game willen zien als Wario 4 voor de GBA. Iemand mag dromen :+ .

Edit:
Nieuws over hollow knight silksong zou trouwens ook wel welkom zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door ndonkersloot op 17-02-2021 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

Nitai

Live the life you love.

U2psv schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:30:
Je kunt je account ook toevoegen op de roze Switch van je dochter. Dan kan ze animal crossing spelen als ze maar om de (4?) zoveel uur een internet connectie heeft zodat de Switch het kan valideren.

Je kunt Switch spellen delen, als er maar een Switch de primaire console is.
Zo heb ik mijn de 'huis'-Switch die primaire is, maar mijn Lite als tweede Switch. Ik kan al mijn spellen spelen op de lite, als ik maar af en toe valideer.

https://fwd.nl/entertainm...tch-games-met-je-vrienden

https://www.nintendo.nl/S...nt-verandert-1442574.html

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 16:07
Doe mij maar:

1. Een Zelda co-op game, zoals Four Swords
2. Een nieuwe Waverace of 1080 Snowboarding
3. Een Mario sports (voetbal svp) game.
4. Een vette Zelda gadget ivm het 35-jarig jubileum.
5. Nieuws van Zelda BotW 2
6. Een remake/remaster van 1 of meerdere oude Zelda games.
7. Metroid nieuws
8. Een nieuwe Mario Kart of DK Racing game
9. Killer Instinct
10. PES football

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 12:41
Oeh PES, dat zou een insta buy zijn net als 1080/Steep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe Link's Crossbow Training waarbij je de Ring-Con als boog kunt gebruiken zou ook grappig zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 17-02-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe mij maar:

Hollow Knight Silksong
Sonic Mania 2
Star Wars Knights of the Old Republic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 11:07
Doe mij maar:

1 Mario Kart 9
2 Zelda BotW 2
3 Splatoon 3

:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 24-09 20:19

NoTimeRemains

I know

Spannend he :)

Zelda collection met een HHD remake van WW zou ik wel vet vinden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Toch altijd spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Pyra in Smash

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK. Tof personage voor Smash wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fall Guys voor de Switch. Gaaaf!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mario Golf!!!! Ik vond dat altijd al zo'n leuke games. Leuk om een beetje te chillen!

[ Voor 71% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-02-2021 23:16 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Mario Golf! VET

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Instabuy titel voor mij :D

edit: Laat maar LOL. Daar heb je die schijt Mii's weer 8)7 :+

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 17-02-2021 23:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Hoop dat ie wel wat langer gesupport word dat Mario Tennis. Dat was snel dood.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuke titel voor erbij dat Plants vs Zombies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pleur op met die Mii's plz |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 17-02-2021 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
ach kom op met die mii's jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

AC+Mario <3

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmuur
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09:52
:O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vervolg van Octopath?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Vrij underwhelming tot nu toe. Hopen op nog een paar klappers.
Pagina: 1 ... 92 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic