Ja voor overbrugging kan het sowieso maar wat als zo'n kaartje stuk gaat? Verlies je alleen de installatie van een spel en blijft "saved data" gespaard alsin; dat wordt op de Switch opgeslagen?
Mijn boefje is liev!
Ja voor overbrugging kan het sowieso maar wat als zo'n kaartje stuk gaat? Verlies je alleen de installatie van een spel en blijft "saved data" gespaard alsin; dat wordt op de Switch opgeslagen?
Mijn boefje is liev!
Dat is een UHS-I SD kaartje en gaat gewoon werkenJB schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:56:
Heb hier nog een 64GB microSD kaartje liggen van SanDisk. Extreme PRO V30 A1 staat erop maar ook een getal "3". Is dat in te zetten of beter gewoon meteen nieuw kopen? Heb nu een paar spellen in de e-shop gekocht ivm leuke pricedrops, dus beetje hersenen extra is wel fijn.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is het je eerste Zelda game die je ooit speelt of wel bekend met de serie? Ik vond zelf het begin wat moeilijk, ging best vaak dood en dat voor een ervaren Zelda spelerGonadan schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:36:
Sinds kort maar eens Zelda gaan spelen. Nadat ik eenmaal gewend was aan de grafische stijl is het toch wel erg leuk zo'n hele open wereld.
Ook details zoals het weer zijn wel leuk, soms, maar vaak ook niet. Kom je een shrine tegen, moet je klimmen, toevallig! Regen of onweer, voor 24 uur. Ik dit nu serieus al een kwartier op m'n telefoon tot het weer opknapt. Dat gebeurt me echt te vaak. /rant
Maar verder wel erg tof spel.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Twilight Princess heb ik veel gespeeld, verder niets. Die vond ik qua stijl veel mooier, maar deze open wereld is wel veel leuker.Linksquest schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:44:
Is het je eerste Zelda game die je ooit speelt of wel bekend met de serie? Ik vond zelf het begin wat moeilijk, ging best vaak dood en dat voor een ervaren Zelda speler
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als het regent, zoek je toch gewoon een andere weg naar waar je naartoe wilt?Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:36:
Sinds kort maar eens Zelda gaan spelen. Nadat ik eenmaal gewend was aan de grafische stijl is het toch wel erg leuk zo'n hele open wereld.
Ook details zoals het weer zijn wel leuk, soms, maar vaak ook niet. Kom je een shrine tegen, moet je klimmen, toevallig! Regen of onweer, voor 24 uur. Ik dit nu serieus al een kwartier op m'n telefoon tot het weer opknapt. Dat gebeurt me echt te vaak. /rant
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Als je er zomaar heen kunt zonder klimmen regent het ook vaak een stuk minder lijkt wel.JackAvery schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 16:17:
Als het regent, zoek je toch gewoon een andere weg naar waar je naartoe wilt?Of kom je later eens terug. Of probeer je toch te klimmen
Niet vaak zo blij geweest met ondertiteling.Het coole aan de weersystemen in BOTW is dat deze semi-realistisch zijn - zie deze Youtube video.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Soms is het inderdaad vervelend als het lang regent, maar als je je er echt aan stoort, adviseer ik je om eerst naarGonadan schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:36:
Dat gevoel had ik bij deze shrine ook. Stukje weglopen en het werd zonnig, terug lopen en weer de bliksem in m'n aarsch.Transportman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 17:17:
Houdt er ook rekening mee dat er gebieden zijn waar het altijd regent tot je bepaalde condities hebt voldaan, als je dan wacht tot het droog wordt kan je lang wachten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo'n switch is toch mobiel...Linksquest schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 20:51:
Ik kan ook pas morgen spelen, zelf nog tot 23:45 op het werk en dan nog eens een half uur naar huis rijden.
Gamertag: FinrazielNL
Ook sinds een paar maanden begonnen. Als iemand die Oracle of Ages/Seasons en Wind Waker heeft gespeeld valt het mij vies tegen hoe moeilijk BotW is in het begin (voor klungels zoals mij) en niet zonder een walkthrough kon als ik vastliep.Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:36:
[...]
Heerlijk. Zou willen dat ik weer voor het eerst aan BotW kon beginnen. Beste game ooit voor mij. Maar ik ben dan ook Zelda fan. Geen enkele game heeft me echter nog zo gegrepen als BotW. Enjoy!Gonadan schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 15:36:
Denk dat me teamleider of de klant me wat anders zegt 😝
[ Voor 32% gewijzigd door Linksquest op 13-02-2021 10:43 ]
Haha ja die torens was ik ook even vergeten, maar verder vind ik alles wel redelijk goed uit te dokteren. Als je een berg op loopt je krijgt een waarschuwing dat het te koud wordt ga je toch gewoon terug? Dan is er blijkbaar nog iets wat je uit moet zoeken en kom je later wel terug.Ketho schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:53:
Ook sinds een paar maanden begonnen. Als iemand die Oracle of Ages/Seasons en Wind Waker heeft gespeeld valt het mij vies tegen hoe moeilijk BotW is in het begin (voor klungels zoals mij) en niet zonder een walkthrough kon als ik vastliep.
Geen idee hoe ik food moest koken bij een cooking pot en ben toen een paar keer doodgevroren op die berg. Na een tijdje niet spelen was ik alweer vergeten dat de torens geactiveerd moesten worden om een map te krijgen van de region. Dan wordt het opeens een stuk lastiger om Kakariko en Hateno village te vinden zonder in een vulkaan te lopen bij wijze van spreken.
In de water divine beast echt een uur rond zitten lopen omdat ik de map niet gehaald had om te olifant mee te bedienen. De kamer waarin het zat had ik overgeslagen want ik dacht dat het iets voor later was
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ah herkenbaar, dat had ik in het begin ook. Voor mij is de truc om niet dat knopje zelf te gebruiken, maar om de touwtjes om het knopje heen te doen, dan kan ie helemaal 'klikken'. Als je dat niet doet wordt ie tegengehouden door het touwtje zelf.mediumdry schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:50:
....
Is het trouwens normaal dat de armbandjes heeeeeeeeeel moeilijk los te halen zijn van de joy-cons? (+ op + en - op -) Het losmaak knopje heeft nauwelijks effect.
...
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Ter controle: de straps zijn niet gelockt?mediumdry schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 10:50:
Is het trouwens normaal dat de armbandjes heeeeeeeeeel moeilijk los te halen zijn van de joy-cons? (+ op + en - op -) Het losmaak knopje heeft nauwelijks effect.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja is gewoon dezelfde versie. Alleen het doosje is Spaans.devilsnight schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:45:
Als ik de Spaanse versie van Mario 3D World zou hebben voor Switch, kan ik die dan gewoon naar Engels zetten voor de tekst? Ik vraag dit omdat ik voor een leuk prijsje aan die versie kan komen en aangezien ik de game al uit heb gespeeld op WiiU wil ik niet de volle mep betalen.
[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 13-02-2021 12:15 ]
[ Voor 12% gewijzigd door The Chosen One op 13-02-2021 14:31 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Taiwan ratings – The Great Ace Attorney Chronicles for PS4, Switch, and PC; Tales from the Borderlands for Switch; more https://t.co/XS6bLme30P pic.twitter.com/zzBSjJjqC3
— Gematsu (@gematsu) 13 februari 2021
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 13-02-2021 20:07 ]
Cyrax0508 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:34:
Ik heb een Switch en een Series X. Ik speel het meeste op mijn Switch, gewoon op de TV. Dat de Switch hybride is wil niet zeggen dat je handheld moet spelen. Ik doe het weleens, maar 90% op de tv. Ik geniet van de kwaliteit van de first party Nintendo games. Echt een top machine
Inderdaad, niets mis mee, en nee, je moet het niet. Maar wel jammer van alle extra hardware waar je ergens ook voor betaalt, maar geen gebruik van maakt (scherm, joycons, dock die anders niet nodig was geweest, en batterij). En ik verdrink onderhand al in hardware en gadgets... Wat net mijn punt was.JackAvery schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:49:
Zelf speel ik 85% docked, 15% handheld. Dat is 15% meer dan ik had verwacht, en komt bijna altijd gewoon thuis voor. Ik ben zelf niet zo voor de handhelds, maar de keuze hebben is verrassend fijn en bij momenten erg handig. Dat gezegd zijnde, als je die enkel docked wilt gebruiken, toch ook niks mis mee?
Dat ontken ik niet. Nintendo games = nintendo console. Mijn laatste puntje in een vorige post ivm nintendo (full) games op andere platformen (zoals pc of iOS) is complete fantasie en wishful thinking, dat begrijp ik ook wel.JackAvery schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:49:
@Amos_x je lang verhaal heeft een simpele oplossing:
Als je die Nintendo games wilt spelen, koop een Switch. Als je ze niet wilt spelen, koop je geen SwitchOf het je de investering waard is of niet, is een persoonlijk gegeven, maar Nintendo games kan je nergens anders spelen.
Indien je een pro controller te duur vindt en wat geld wilt besparen, zijn er trouwens adapters van Mayflash of 8BitDo waarmee je je Xbox of PS controller naar keuze kan gebruiken.
Inderdaad, heb mijn abo trouwens een aantal weken terug opgezegd. Ik blijf toch liever de games zelf kopen, zonder doorlopende abonnementen. Ook weer old school vermoed ik ... Jammer dat bvb what the golf niet gewoon los te kopen is. (en nog wel een paar andere die me positief verrast hebben)L23 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 21:56:
@Amos_x
Apple Arcade kwam voor mij net te laat, had toen al een Nintendo Switch, maar daar is inderdaad niks mis mee qua verdienmodel. Zitten een paar goede games tussen, maar begreep dat daar niet veel grote games bijgekomen zijn en dat de nadruk qua ontwikkelen voor Apple Arcade weer verschoven is naar simpele games omdat daar meer vraag naar lijkt te zijn.
Daar wringt het schoentje. Ori al gespeeld op pc, Hollow Knight heb ik zowel op ps4 als pc. De switch is naast een low powered port machine een beetje een vergaarbak geworden voor indies uit het vroege ps4/xbox tijdperk. Is op zich helemaal niets mis mee, maar als je de beste indies al ergens gekocht hebt, ga je ze vaak niet opnieuw kopen (althans ik niet).Verder een boel indie games die niet op iOS te spelen zijn zoals Hollow Knight, Ori, Celeste etc. Als platform heeft de Nintendo Switch veel games te bieden. Je zou eventueel nog naar de Xbox/Playstation kunnen kijken als je een kastje onder de tv wilt, third party games zijn daar een stuk goedkoper. Maar wil je ook Mario en andere first party games spelen dan is de Nintendo Switch hoe dan ook een goede keus.
[ Voor 18% gewijzigd door Amos_x op 14-02-2021 00:02 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Amos_x op 14-02-2021 00:34 ]
Voordeel van een switch TOV van een Ps5 alle digital en een Series S is dat je de fysieke games weer door kunt verkopen. Bij de Ps5 en Series X kun je alleen de console zelf weer doorverkopen.Amos_x schreef op zondag 14 februari 2021 @ 00:33:
@L23 Ik ken mezelf, ik doe iets te gemakkelijk aan impuls aankopen. Ik heb elke playstation, van 1 tot 4, minstens 2 keer gekocht denk ik. (net als 2 keer een xbox, maar het xbox platform heeft nooit 'geklikt', dus terug verkocht)
De prijs is idd het probleem niet. Maar het moet een beetje redelijk blijven in verhouding tot andere hardware van het moment. Daarom heb ik er de prijzen van de next gen naast gezet
Ik wil inderdaad een kastje, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik besef dat ik slechts aan handjevol games wil spelen op de switch. Een Lite is in dat opzicht een simpele impulsaankoop (koop je tegenwoording een halve gsm of instap iPad voor... ) en met een regular switch is dat net iets minder. En de Lite is een leuk cadeau om terug weg te geven aan een bekende voor de kids. (niet te duur ook).
Dan neem ik tijdelijk de form factor er maar bij.
Ik apprecieer jullie reacties, bedankt alvast.
Je maakt het wel spannend. Amazon? 48 euro?devilsnight schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 11:45:
Als ik de Spaanse versie van Mario 3D World zou hebben voor Switch, kan ik die dan gewoon naar Engels zetten voor de tekst? Ik vraag dit omdat ik voor een leuk prijsje aan die versie kan komen en aangezien ik de game al uit heb gespeeld op WiiU wil ik niet de volle mep betalen.
Mijn boefje is liev!
Mijn boefje is liev!
Hoe bedoel je dat precies?JB schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:27:
@mediumdry
FIFA21 voor papa maar best kansloos eigenlijk hoe ze dit durven te verkopen voor de Switch.
Gameplay van tig jaar geleden. Graphics kunnen me dan nog niet zoveel boeien want dat weet je met een Switch van te voren. Maar een game porten van nu ipv gameplay van 2018 ergens? En dan durven verkopen als FIFA21. Legacy me reet, dit is legacy over legacy over legacy.
Mijn boefje is liev!
Seeing as EA copy and pasted last year’s FIFA onto Switch again this year – once again saying it has the same gameplay “without any new development or significant enhancements” on its store page for the full price of $49.99/£44.99 – I’ve decided to do the same and copy and paste my review of FIFA 20 on Switch below as my review of FIFA 21.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 14-02-2021 10:48 ]
Zo dacht ik er gisteren dus ook over.Finraziel schreef op zondag 14 februari 2021 @ 07:15:
Ik snap de afweging helemaal. Heb zelf de switch lite gekocht, ook een beetje als impuls aankoop, omdat ik de gewone switch eigenlijk gewoon te duur vind ...
dan is de lite voor mij effectief (minder dan) de helft geweest van de prijs van een switch plus controller (want die had er dan ook bij gemoeten, ik vind de joycons drie keer niks).
Offtopic:Uiteraard moet ik vooral niet te hard kijken naar wat ik ondertussen al aan games uitgegeven heb terwijl ik er grotendeels helemaal niet aan toe kom om ze te spelen met beperkte vrije tijd en ook de Xbox, mijn VR headset en Netflix/prime die tijd opslokken, maar dat is een andere zaakHet is dus eigenlijk niet eens echt rationeel dat ik die gewone switch niet wou kopen vanwege de prijs, maar ik begrijp het gevoel absoluut.
Je moet net WEL eens hard kijken naar wat je ondertussen al bij elkaar hebt gekocht. Ik heb me het ultra saaie werkje getroost van m'n hele library eens in excel te zetten (pc en ps, digital en disc). Titel, en vooral prijs! (playstation via de afrekeningen in je mail box, en steam heeft een handig overzichtje in je profiel + afrekening die je gemakkelijk kan copy pasten in excel)Uiteraard moet ik vooral niet te hard kijken naar wat ik ondertussen al aan games uitgegeven
Absoluut. Plus, hoe vreemd het ook mag klinken, de eindeloze stroom aanbiedingen 'devalueert' het product 'games' ook gewoon als we eerlijk zijn. Met de huidige prijzen op steam (in jaarlijks 5 of 6 terugkerende sale periodes, er is er nu weer eentje bezig) kunnen ze net zo goed gratis zijn. Wat dan tot gevolg heeft dat je indirect en onbewust de games als minder waardevol zal zien, en ze zo nooit meer oppakt uit de 'pile of shame'. ("het was toch maar x euro")L23 schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:32:
@Amos_x dat zie ik bij meerdere mensen, games kopen omdat ze in de aanbieding zijn. Over verspilling gesproken :-p Aanbiedingen komen altijd terug, grote kans dat de aanbieding de volgende keer nog beter is. Daarnaast ben ik zelf van mening dat je games beter voor de volle mep kan kopen omdat je op dat moment toe bent aan een nieuwe game. Ik weet zeker dat je dan goedkoper uit bent dan die enorme backlog aan games uit de aanbieding.
Euh, third party games zijn vaak genoeg in de aanbieding hoor. Kijk maar eens op dekudeals.com. Dat je soms iets meer betaalt dan op Steam klopt wel, maar hier kunnen meerdere redenen voor zijn.Amos_x schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:07:
Ik hoor ook regelmatig dat deze 3rd party games nauwelijks in promo gaan in de nintendo eshop, en toch vaak duurder zijn dan op steam bvb, of zelfs de ps store.
Mwa... Net dat kun je volgens mij eigenlijk niet zeggen over de Nintendo e-shop. Daar staat echt een enorme hoeveelheid pure crap op waardoor ik het in de sale lijsten bijvoorbeeld juist lastig vind vaak om de verborgen pareltjes te vinden.Amos_x schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:54:
Het gaat hem niet om de hardware, maar meer om het 'gecureerde' platform, waar er niet een eindeloze stroom aan games met sterk varierende kwaliteit beschikbaar is.
Ik stond op het punt om Luigi's Mansion 3 te kopen toen vrouwlief me daarop wees. Die komt dus over een tijdje als mijn backlog weg is of ik denk dat hij er aan toe is. Eerst leek het bij Pokémon wel goed te gaan, tot we in de spooktoren kwamen en hij 's avonds ineens bang was in bedJB schreef op zondag 14 februari 2021 @ 10:27:
@mediumdry hier ook juist met de reden kids een Switch gekocht voor de verjaardag. Gisteren is er hier eentje 7 jaar geworden maar toch is het allemaal nog best ingewikkeld merk ik.
Wellicht omdat het gamen hier nog niet aangemoedigd is, al die jaren maar spellen als Luigi Mansion 3 zijn leuk maar spoken vangen kan papa doen met al die handelingen. Eentje lukt wel maar als er 3+ spoken in 1x zijn, dan ontstaat er paniek
Sinds hij Pokémon Go op de telefoon speelt (ong vanaf vorig jaar mei) en hij de serie op Netflix heeft ontdekt, is het Pokémon voor en Pokémon na. Toen hij mij dus op de Switch zag spelen wilde hij eerst meedoen, maar sinds een maandje of twee ook zelf "het jongetje zijn" (dat was bij mij speler 1). Toen zijn we dus opnieuw begonnen met hem als eerste speler en ik er als aanhangsel bij. Nu heeft hij de main story eerder uitgespeeld dan ikVerder gestart met Pokémon Lets Go Pikachu gisteren. Starten we het spel zojuist op, is er niets opgeslagen. Moet dit altijd handmatig, want geen enkele voortgang was bewaard? We konden zojuist dus weer alles vanaf het begin configureren. Dat zijn van die dingen, die voor kids niet vanzelfsprekend zijn.
Die heb ik liggen, maar zelf nog nauwelijks gespeeld; is misschien ook wel leuk samen, al ben ik benieuwd of hij al tactisch na kan denken en het geduld er voor heeft.Mario + Rabbits is lachen en laagdrempelig icm nadenken over je aanval.
Deze heb ik ook liggen, maar niet veel zelf gespeeld. Samen wel een beetje, maar samenwerken vond hij een paar maanden geleden nog lastig, en hij was nog niet zo handig met een controller. Misschien dat dat nu door Pokémon Let's Go beter is gewordenMario Odyssey is met hulp erg prettig voor kids. Eindbazen blijven een dingetje maar goed een keertje helpen is niet erg.
Check, altijd leuk voor tussendoorMario Kart is leuk om samen te doen, spreekt voor zich.
Voetbal doe ik niet aan, maar Worms klinkt wel grappig. Ik zie alleen maar Worms W.M.D. in de e-shop staan, maar die is €7,49 ipv een kwartje?FIFA21 voor papa maar best kansloos eigenlijk hoe ze dit durven te verkopen voor de Switch.
Worms EMD ook voor papa want kwartje vijftig in de e-shop.
Een Switch koop je eigenlijk vooral voor de first party titels, bijna alle games die ik heb voor de Switch zijn first party of gebaseerd op first party properties. Voor al het andere zou ik zeker naar andere platformen kijken tenzij er specifieke redenen zijn om het toch op de Switch te spelen.Amos_x schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:07:
Ik heb er zonet nog eens goed over nagedacht, was namelijk al bijna op weg naar een store om er eentje op te halen![]()
Zal er (voorlopig) toch maar van af zien. Als ik snel even de 100 beste switch games op metacritic overloop, merk ik dat > 80% (muv first party) ook beschikbaar is op pc, iOS en playstation.
Alle volgende games heb ik bvb al via steam sales (sommige ook gespeeld). Ori, Obra Dinn, Celeste, Dead Cells, Into the breach, Doom, Witcher, Bastion, Bayonetta, Dark souls, Rocket league, noem maar op... Sommige ook gewoon op de iPad. In huis kan ik deze games makkelijk mobiel of op de tv spelen via steamlink, of native op de iPad met dual shock.
Rest is JRPG wat me helemaal niet boeit.
Ik hoor ook regelmatig dat deze 3rd party games nauwelijks in promo gaan in de nintendo eshop, en toch vaak duurder zijn dan op steam bvb, of zelfs de ps store.
Dat zijn wel wat toptitels die je noemt die vele uren aan plezier kunnen geven, maar ik kan begrijpen dat als je al een backlog hebt, het een beetje te gortig voelt om nu een Switch aan te schaffen voor die paar spellen. Ik heb even gekeken in mijn account (ook naar aanleiding van de discussie hier over niet meer alles kopen, heb ik ook mijn Steam+Switch games eens in een spreadsheet gegooid met prijzen en speeltijd erbij).Dan blijven er letterlijk 4 of 5 games over. Mario Oddysey, Zelda BTOW, links awakening en mario + rabids of zo. Zeker niet mis, begrijp me niet verkeerd! Maar ik zal me eerst maar even op mijn huidige backlog storten. Weer eens een volledig nieuw platform aanboren + games en accessoires, voor 4 games is net iets te gortig. Ik had eerst interesse in Mario 3D world + bowsers fury (45 euro), maar na het bekijken van wat gameplay trekt het me niet echt.
Ik bekijk het over een maand of 6 nog wel eens wanneer het weer nog eens zal kriebelen
Ik heb het spel nog maar zeer kort gezien, maar verder dan doelloos rond rennen met veel te veel Engelse teksten, zag ik nog niet. "Het verhaal" moet nog ontdekt worden, maar merk dat ie daar weinig interesse in heeft. Ook het niet vergeten te saven is ruk. Hopelijk kan ik dat nog samen met hem bewerkstelligen.gwystyl schreef op zondag 14 februari 2021 @ 18:38:
Grappig, hier heb ik bijna hetzelfde rijtje games in combinatie met een jochie van inmiddels bijna 5½
[...]
Sinds hij Pokémon Go op de telefoon speelt (ong vanaf vorig jaar mei) en hij de serie op Netflix heeft ontdekt, is het Pokémon voor en Pokémon na. Toen hij mij dus op de Switch zag spelen wilde hij eerst meedoen, maar sinds een maandje of twee ook zelf "het jongetje zijn" (dat was bij mij speler 1). Toen zijn we dus opnieuw begonnen met hem als eerste speler en ik er als aanhangsel bij. Nu heeft hij de main story eerder uitgespeeld dan ik![]()
Dat gaat hier vrij goed met de controller. Ook het "kopen" van hints is prettig in zo'n open wereld voor die kleintjes zonder (wederom) doelloos rond te hoeven rennen. Af en toe wat hulp bij een eindbaas benodigd, komt ie een heel eind en het spel is gewoon gaaf gemaakt met de 2D aspecten![...]
Deze heb ik ook liggen, maar niet veel zelf gespeeld. Samen wel een beetje, maar samenwerken vond hij een paar maanden geleden nog lastig, en hij was nog niet zo handig met een controller. Misschien dat dat nu door Pokémon Let's Go beter is geworden
Mja die €7,49 was hier €6,82 ivm enkele coins, maar dat soort bedragen omschrijf ik dan als "kwartje vijftig"[...]
Voetbal doe ik niet aan, maar Worms klinkt wel grappig. Ik zie alleen maar Worms W.M.D. in de e-shop staan, maar die is €7,49 ipv een kwartje?
Mijn boefje is liev!
Voor mijzelf is dat portability, ook al heb ik een pc die rondjes om last-gen consoles rent.Transportman schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:06:
Voor al het andere zou ik zeker naar andere platformen kijken tenzij er specifieke redenen zijn om het toch op de Switch te spelen.
absoluut! Ik denk dat ik de game nog een keer opnieuw ga spelen :-)bvsteyn schreef op maandag 15 februari 2021 @ 07:11:
De kids hebben zich vermaakt met Mario 3D, maar heb nog niet de kans gehad om het zelf te spelen. Maar dat komt wel. Leuke game en ziet er prima uit (kom vanaf een Wii).
Zelf gisteren wel een begin gemaakt met Luigi Mansion 3; wat ongelooflijk leuk is die game. Alhoewel ik nog maar net begonnen ben heb ik zitten genieten van de humor, sfeer en game play. Geniaal!
Marktplaats en het leek behoorlijk betrouwbaar. Al zou ik zulke deals nooit doen zonder kppersbescherning. 45 was het.
Ik gun jou je mening van harte, en je onderbouwt hem prima, maar ik begrijp niet zo goed waarom je in specifiek dit topic jouw afwegingen geeft om géén Switch te kopen. Dat is alsof ik me zou aanmelden op het bokt-forum om te vertellen dat ik niks met paarden heb, en dat ik wel genoeg heb aan mijn andere huisdieren. Of in een autoliefhebberij-topic ga vertellen dat ik liever fiets omdat ik een auto te duur vindAmos_x schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:07:
Ik heb er zonet nog eens goed over nagedacht, was namelijk al bijna op weg naar een store om er eentje op te halen![]()
Zal er (voorlopig) toch maar van af zien. Als ik snel even de 100 beste switch games op metacritic overloop, merk ik dat > 80% (muv first party) ook beschikbaar is op pc, iOS en playstation.
Alle volgende games heb ik bvb al via steam sales (sommige ook gespeeld). Ori, Obra Dinn, Celeste, Dead Cells, Into the breach, Doom, Witcher, Bastion, Bayonetta, Dark souls, Rocket league, noem maar op... Sommige ook gewoon op de iPad. In huis kan ik deze games makkelijk mobiel of op de tv spelen via steamlink, of native op de iPad met dual shock.
Rest is JRPG wat me helemaal niet boeit.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Uit de sales cijfers blijkt dat ongeveer de helft van de games verkocht op Switch dit fiscale jaar, door Nintendo gepubliceerde games waren.* Je bent dus zeker niet de enige die er zo over zal denken ;P En toch vind ik het spijtig dat mensen zo redeneren, deels omdat zo een statement voor mij lijkt te suggereren dat men denkt dat er helemaal niks anders te doen is op het Switch platform.Transportman schreef op zondag 14 februari 2021 @ 21:06:
[...]
Een Switch koop je eigenlijk vooral voor de first party titels, bijna alle games die ik heb voor de Switch zijn first party of gebaseerd op first party properties. Voor al het andere zou ik zeker naar andere platformen kijken tenzij er specifieke redenen zijn om het toch op de Switch te spelen.
Idem. Nintendo is het ook wel een beetje zelf schuld dat sommige game reeksen niet naar de Switch komen. Het apparaat is relatief zwak vergeleken bij andere huidige gen consoles. Simpel voorbeeld, ik heb laatst Hot Pursuit remastered gekocht voor de Switch. Het ziet er nog slechter uit dan de oorspronkelijke versie van 10 jaar geleden op de pc. Zo zullen er nog zat games zijn die een sterkere CPU/GPU nodig hebben om tot hun recht te komen of op andere platformen beter tot hun recht komen. Nintendo Switch is prima voor first party of indies maar daar ligt voor mij persoonlijk ook wel een beetje de grens.JackAvery schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Uit de sales cijfers blijkt dat ongeveer de helft van de games verkocht op Switch dit fiscale jaar, door Nintendo gepubliceerde games waren.* Je bent dus zeker niet de enige die er zo over zal denken ;P En toch vind ik het spijtig dat mensen zo redeneren, deels omdat zo een statement voor mij lijkt te suggereren dat men denkt dat er helemaal niks anders te doen is op het Switch platform.
Switch is voor mij het perfecte platform voor veel indie games bijvoorbeeld. Performance is zelden een issue, en ik krijg het voordeel van de keuze deze op handheld/op groot scherm spelen.
Persoonlijk ligt de scheidingslijn bij mij vooral bij de games die ik online speel, genres die niet op console voorkomen, of games die echt extra CPU/GPU kracht nodig hebben. Die speel ik op PC.
De leveringen van alle Nintendo games waarvan meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht zijn tijdens het huidige fiscale jaar, vertegenwoordigen 47.2% van de software op Switch. Het eigenlijke getal zal dus nog iets hoger liggen, maar het zou me verbazen als dit boven de 50% gaat.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Makkelijk? Ja, maar de laatste wereld en de Champions Road vond ik niet makkelijk persoonlijkdevilsnight schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:11:
[...]
Marktplaats en het leek behoorlijk betrouwbaar. Al zou ik zulke deals nooit doen zonder kppersbescherning. 45 was het.
Achteraf toch maar niet gedaan. Heb de game allang in 2013 uitgespeeld en ondanks de vele hype vond ik de game juist wel ok, echter ook veel te makkelijk.
Ik vind eigenlijk dat er zeker een plek en een publiek is voor games zoals Witcher 3 of DOOM 2016 op Switch. Zo'n games mobiel kunnen spelen heeft voor velen een zekere aantrekkingskracht. Zelf speel ik gewoon relatief weinig 'AAA' games.Redax schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:06:
[...]
Idem. Nintendo is het ook wel een beetje zelf schuld dat sommige game reeksen niet naar de Switch komen. Het apparaat is relatief zwak vergeleken bij andere huidige gen consoles. Simpel voorbeeld, ik heb laatst Hot Pursuit remastered gekocht voor de Switch. Het ziet er nog slechter uit dan de oorspronkelijke versie van 10 jaar geleden op de pc. Zo zullen er nog zat meer games zijn die een sterkere CPU/GPU nodig hebben of op andere platformen beter tot hun recht komen. Nintendo Switch is prima voor first party of indies maar daar ligt voor mij persoonlijk ook wel een beetje de grens.
Wanneer heb je de PC versie voor het laatst gespeeld, 10 jaar geleden? De Switch versie ziet er grotendeels hetzelfde uit, de auto's zien er beter uit, maar grafisch gezien niet slechter dan de oorspronkelijke PC versie. Gewoon een nette port van een 10 jaar oude Need For Speed game.Redax schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:06:
[...]
Simpel voorbeeld, ik heb laatst Hot Pursuit remastered gekocht voor de Switch. Het ziet er nog slechter uit dan de oorspronkelijke versie van 10 jaar geleden op de pc.
Het komt niet eens in de buurt, draw distance, details van de voertuigen, framerate. Allemaal minder. Maar het was dan ook maar een enkel voorbeeld hoor, er zijn meer games die op andere platforms beter werken omdat deze nu eenmaal krachtiger zijn. Ik probeer de Switch niet in deskrediet te brengen want ik vindt het concept van de Switch geweldig. Enkel voor grote zware spellen is het eigenlijk iets te min, mits je de keuze hebt om het op andere platforms te spelen natuurlijk. Als je een 10 jarig kind bent dat enkel de Switch heeft maar perse een van deze games wil spelen dan is het natuurlijk prima, en dan maken die graphics wellicht ook iets minder uit.L23 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:10:
[...]
Wanneer heb je de PC versie voor het laatst gespeeld, 10 jaar geleden? De Switch versie ziet er grotendeels hetzelfde uit, de auto's zien er beter uit, maar grafisch gezien niet slechter dan de oorspronkelijke PC versie. Gewoon een nette port van een 10 jaar oude Need For Speed game.
[ Voor 7% gewijzigd door Redax op 15-02-2021 13:27 ]
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik zeg net dat de Switch versie grafisch beter is. Maar ben benieuwd naar je bron? Heb je een vergelijkingsvideo?Redax schreef op maandag 15 februari 2021 @ 13:24:
[...]
Het komt niet eens in de buurt, draw distance, details van de voertuigen, framerate. Allemaal minder. Maar het was dan ook maar een enkel voorbeeld hoor, er zijn meer games die op andere platforms beter werken omdat deze nu eenmaal krachtiger zijn. Ik probeer de Switch niet in deskrediet te brengen want ik vindt het concept van de Switch geweldig. Enkel voor grote zware spellen is het eigenlijk iets te min, mits je de keuze hebt om het op andere platforms te spelen natuurlijk. Als je een 10 jarig kind bent dat enkel de Switch heeft maar perse een van deze games wil spelen dan is het natuurlijk prima, en dan maken die graphics wellicht ook iets minder uit.
De first party titels werken super, en dat is voor Nintendo de hoofdzaak lijkt me.
Ja, zou net zeggen @L23 heeft smaak. Dat Okami hoesje is ook nice. Zelf uitgeprint of is het een speciale versie?MiAnVaSa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:44:
Mooi collectie aan games.
[ Voor 17% gewijzigd door JoeZuCK op 15-02-2021 15:55 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
@JoeZuCK Dankje! Wellicht leuk om te laten zien welke games jullie hebben? Ik heb digitaal nog Star Wars Episode 1 Racer, Limbo en Inside. Sonic Mania en Hollow Knight heb ik zowel digitaal en fysiek, geen fysieke versie van verwacht of te weinig geduld.MiAnVaSa schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:44:
Mooi collectie aan games.
[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 15-02-2021 15:59 ]
Ik zelf heb mijn PS3 (release versie) ingeleverd ter bijbetaling voor de Switch versie, main story kunnen uitspelen maar krijg bepaalde DLC niet geladen omdat er een fout in zit. Er zijn bepaalde personages die de vervolg quest moeten activeren, maar ze blijven in de intro tekst hangen waardoor ik niet verder kan. Ooit maar een keer opnieuw aan beginnen.L23 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:52:
@Linksquest Ik heb Skyrim gekocht voor de Xbox 360, PC, Xbox One en voor de Switch.Op de Switch de game het meest gespeeld, ik speel er rustig doorheen en probeer alle DLC en side quests uit te spelen voordat ik de main quest ga afronden. Inmiddels 180 uur gespeeld op de Switch. De game ziet er een stuk beter uit dan de Xbox 360 versie en ik vond het grafisch gezien ook erg dichtbij de Xbox One versie zitten. De game speelt zowel in handheld als docked uitstekend. Boogschieten met gyro aiming werkt ook erg fijn. Een van de betere ports wat mij betreft.
Wat mogelijk een gemis kan zijn is dat de Switch versie geen mod support heeft, zowel de PC en Xbox One hebben mod support. Kan je allemaal extra content toevoegen en dingen aanpassen. Ik merkte zelf dat ik daardoor juist meer aan het tweaken was dan de game uitspelen. Dus dat de Switch versie vanilla Skyrim is vind ik zelf geen probleem, ben nog nooit zo ver gekomen in Skyrim en ga de game nog wel een keer uitspelen op de Switch. Zonder mod support is er in ieder geval al genoeg te doen.
Wel zijn er bugs in Skyrim die na al die jaren nog steeds niet gefixt zijn, maar die zijn wel door fans opgelost met de unoffcial patch, maar omdat Skyrim voor de Switch geen mod support heeft kan je die patch ook niet installeren. Ik ben zelf in die 180 uur in ieder geval geen game breaking bugs tegen gekomen.
De Digital Foundry analyse is wel interessant om te kijken.
[YouTube: Skyrim: Switch vs PS4 Graphics Comparison + Docked vs Undocked Analysis!]
Dat soort horror verhalen heb ik wel vaker gehoord. De een die speelt het spel grotendeels zonder problemen en de ander komt game breaking bugs tegen. Er zijn wel wat dingen waar ik rekening mee houd, veel saven zodat ik altijd terug kan als er iets mis gaat. Ook schijnt de laadtijden toe te nemen als je veel loot op de grond laat liggen, dat kun je dus beter bij je houden of aan een npc geven. En ik kwam een keer een quest tegen die je niet kon afronden, maar toen een eerdere save game kunnen laden nadat ik daarover gelezen had.Linksquest schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:00:
[...]
Ik zelf heb mijn PS3 (release versie) ingeleverd ter bijbetaling voor de Switch versie, main story kunnen uitspelen maar krijg bepaalde DLC niet geladen omdat er een fout in zit. Er zijn bepaalde personages die de vervolg quest moeten activeren, maar ze blijven in de intro tekst hangen waardoor ik niet verder kan. Ooit maar een keer opnieuw aan beginnen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Bij dezen even snel een foto gemaakt. Super Mario 3D World komt van de week binnen. En er staan nog een paar andere games (Ni No Kuni en Luigi's Mansion 3) op het verlanglijstje. Zat eraan de denken om beide Ori games ook fysiek te halen, maar heb ze al op Steam en met Shield TV icm Steam Link speelt dat ook wel lekker weg voor een fractie van de prijs (heb Will of the Wisps voor 7,50 gekocht via Steam). Heb even Okami hoesje geopend (gekocht van Amazon.co.jp oid) Zit idd reverse cover in.L23 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:57:
[...]
@JoeZuCK Dankje! Wellicht leuk om te laten zien welke games jullie hebben? Ik heb digitaal nog Star Wars Episode 1 Racer, Limbo en Inside. Sonic Mania en Hollow Knight heb ik zowel digitaal en fysiek, geen fysieke versie van verwacht of te weinig geduld.
Okami HD is gewoon de Japanse fysieke uitgave, maar is de reverse cover die normaal aan de binnenkant zit.
[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 15-02-2021 16:26 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ik houd sites van Fangamer en LRG wel in de gaten, maar de games die in gelimiteerde oplage komen die ik zou willen spelen zijn op een paar vingers te tellen. Ik ga die games niet kopen met als doel om ze door te verkopen (misschien wel slim). Maar ik wil ze ook spelen (en ja ik heb sommige spellen ook op Steam, maar spellen zoals Hollow Knight zijn dat wel waard). Heel misschien dat ik Ori dan toch fysiek koop (in de aanbieding). Met Hollow Knight heb ik veel geduld gehad. Vroeg of laat had ik wel een fysieke release verwacht. Helaas is deze versie de versie zonder de DLC erop (die je dan uiteindelijk wel kon downloaden), maar dat maakt deze eerste batch misschien wel waardevoller.L23 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:32:
@JoeZuCK Ook Thimbleweed Park zie ik, dat is wel een pareltje. Geen andere gelimiteerde prints? Tegenwoordig zijn er zoveel bedrijven die gelimiteerde prints uitbrengen, maar daar zitten nauwelijks games tussen die me aanspreken. De meeste games krijgen ook wel een retail release. in 2017 was de Switch markt nog zo klein dat bepaalde games enkel digitaal uitgebracht werden omdat een fysieke release te risicovol was. Games zoals Worms W.M.D vonden zo hun weg via gelimiteerde prints.
[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 15-02-2021 16:45 ]
Ik ging iets te kort door de bocht met mijn reactie, er is zeker genoeg op de Switch dat niet first party is, maar ik denk dat maar weinig mensen een Switch halen speciaal voor de games die niet first party zijn, omdat die vaak ook op andere platformen beschikbaar zijn. Dan is alleen een Switch daarvoor aanschaffen als je al een ander platform hebt om ze op te spelen toch een beetje zonde van het geld.JackAvery schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:54:
[...]
Uit de sales cijfers blijkt dat ongeveer de helft van de games verkocht op Switch dit fiscale jaar, door Nintendo gepubliceerde games waren.* Je bent dus zeker niet de enige die er zo over zal denken ;P En toch vind ik het spijtig dat mensen zo redeneren, deels omdat zo een statement voor mij lijkt te suggereren dat men denkt dat er helemaal niks anders te doen is op het Switch platform.
Switch is voor mij het perfecte platform voor veel indie games bijvoorbeeld. Performance is zelden een issue, en ik krijg het voordeel van de keuze deze op handheld/op groot scherm spelen.
Persoonlijk ligt de scheidingslijn bij mij vooral bij de games die ik online speel, genres die niet op console voorkomen, of games die echt extra CPU/GPU kracht nodig hebben. Die speel ik op PC.
De leveringen van alle Nintendo games waarvan meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht zijn tijdens het huidige fiscale jaar, vertegenwoordigen 47.2% van de software op Switch. Het eigenlijke getal zal dus nog iets hoger liggen, maar het zou me verbazen als dit boven de 50% gaat.
Goede tip inderdaad, zou eigenlijk gewoon niet mogen dat Questen zo vast lopen, maar goed, is helaas niet andersL23 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:09:
[...]
Dat soort horror verhalen heb ik wel vaker gehoord. De een die speelt het spel grotendeels zonder problemen en de ander komt game breaking bugs tegen. Er zijn wel wat dingen waar ik rekening mee houd, veel saven zodat ik altijd terug kan als er iets mis gaat. Ook schijnt de laadtijden toe te nemen als je veel loot op de grond laat liggen, dat kun je dus beter bij je houden of aan een npc geven. En ik kwam een keer een quest tegen die je niet kon afronden, maar toen een eerdere save game kunnen laden nadat ik daarover gelezen had.
Ik heb van de DLC Dawnguard en Hearthfire uitgespeeld en ben nog bezig met Dragonborn.
Er zijn anders een hele groep third party games die beter verkopen op de Switch dan op de andere platformen.Transportman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Ik ging iets te kort door de bocht met mijn reactie, er is zeker genoeg op de Switch dat niet first party is, maar ik denk dat maar weinig mensen een Switch halen speciaal voor de games die niet first party zijn, omdat die vaak ook op andere platformen beschikbaar zijn. Dan is alleen een Switch daarvoor aanschaffen als je al een ander platform hebt om ze op te spelen toch een beetje zonde van het geld.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met de handheld-modus (gebruik het in de zomer wel eens om buiten te kunnen zitten, verder niet), en op de PC spelen heeft voor mij bepaalde voordelen die niet op de Switch mogelijk zijn (mods/offline kunnen cheaten). Daardoor heb ik voor de Switch bijna alleen maar first party titels.
Waarom deze nogal defensieve reactie ten behoeve van een multi-miljarden bedrijf dat misschien potentieel een verkoop misloopt? Mijn bedenkingen zijn dan ook nog eens nauwelijks kritisch te noemen.Tsjipmanz schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:32:
[...]
Ik gun jou je mening van harte, en je onderbouwt hem prima, maar ik begrijp niet zo goed waarom je in specifiek dit topic jouw afwegingen geeft om géén Switch te kopen. Dat is alsof ik me zou aanmelden op het bokt-forum om te vertellen dat ik niks met paarden heb, en dat ik wel genoeg heb aan mijn andere huisdieren. Of in een autoliefhebberij-topic ga vertellen dat ik liever fiets omdat ik een auto te duur vind
Dit topic is toch om ervaringen, tips en aanbevelingen uit te wissen tussen gebruikers of potentiële kopers van een Switch? Dat jij de hardware onhandig en crappy vindt, het apparaat te duur, niet tevreden bent over de beschikbare titels en het jammer vindt dat Nintendo zn flagship titels niet voor de ipad uitbrengt is volgens mij niet zo heel relevant voor de community hier.
Dus geen probleem toch? Ik beschouw me nog altijd als een potentiele koper. Misschien haal ik binnenkort nog wel een Lite. Dan laat ik hier wel weten wat ik er van vindDit topic is toch om ervaringen, tips en aanbevelingen uit te wissen tussen gebruikers of potentiële kopers van een Switch?
Waarom? De Wii Mini werd in 2012/2013 uitgebracht. De Wii U kwam in 2012 uit. Je brengt een "X Mini" alleen uit als je dat ding dirt cheap kunt produceren en een klein prijskaartje aan kunt hangen om je afzetmarkt nog een klein beetje te vergroten.Amos_x schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:59:
Het verbaasde me trouwens dat er nog geen Wii mini equivalent van de switch bestond.
Maar waarom zouden ze die niche moeten bedienen? Een 3e SKU van de Switch die je alleen aan de tv hangt zal een geringe afzet t.o.v. de andere SKU's hebben.Wat ik poogde te zeggen, kort samengevat en zonder te veel in herhaling te vallen, is dat nintendo een zeer zeer kleine niche niet bedient met het concept 'switch'. En dat is zeker hun goed recht, het is hun product, hun visie, en dan koop je het wel of niet. Gezien het gigantische verkoopsucces van de switch, maakt het ook helemaal niets uit denk ik.
Elders krijg je geen hybride apparaat. Elders krijg je geen apparaat waarop je Nintendo-titels kunt spelen. De prijs van een product wordt niet bepaald door productiekosten, maar door een bepaalde waarde die het vertegenwoordigt.Echter, het is 2021 en niet meer 2017. De 'normale' switch komt dan nogal armoedig en duur over, zeker afgezet tegenover wat je elders ook voor deze prijs kan krijgen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Volgens mij zegt hij ook nergens dat het Nintendo's probleem is of dat ze iets zouden moeten... Ik begrijp ook niet zo waarom er altijd mensen zo defensief moeten doen als iemand iets minder positief is over 'hun' console. Het is niet alsof hij aan het bashen is.RayNbow schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 06:41:
[...]
Waarom? De Wii Mini werd in 2012/2013 uitgebracht. De Wii U kwam in 2012 uit. Je brengt een "X Mini" alleen uit als je dat ding dirt cheap kunt produceren en een klein prijskaartje aan kunt hangen om je afzetmarkt nog een klein beetje te vergroten.
[...]
Maar waarom zouden ze die niche moeten bedienen? Een 3e SKU van de Switch die je alleen aan de tv hangt zal een geringe afzet t.o.v. de andere SKU's hebben.
En dan is ook nog de vraag of in de huidige situatie met mogelijke chiptekorten het slim is om een deel van je chips toe te kennen aan een tv-only unit.
[...]
Elders krijg je geen hybride apparaat. Elders krijg je geen apparaat waarop je Nintendo-titels kunt spelen. De prijs van een product wordt niet bepaald door productiekosten, maar door een bepaalde waarde die het vertegenwoordigt.
Er is nog steeds een grote vraag naar de Switch en dus zijn er mensen die er waarde in zien. Dat voor jou (op dit moment) de Switch geen groot genoege waarde heeft in vergelijking met de prijs is jouw probleem, niet dat van Nintendo.
[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 16-02-2021 09:35 ]
Je geeft aan dat de Switch het verkeerde product is en letterlijk dat je NOOIT mobiel gamet en dit ook nooit zal doen. Het spreekt je niet aan. Gek genoeg roep je in dezelfde post nog dat je heel graag zou willen dat Nintendo z'n games op de iPad uitbrengt en dat je 80 euro voor pakweg BOTW of Mario Kart zou uitgeven zonder te aarzelen. Want de iPad is een console?Amos_x schreef op maandag 15 februari 2021 @ 23:59:
[...]
Waarom deze nogal defensieve reactie ten behoeve van een multi-miljarden bedrijf dat misschien potentieel een verkoop misloopt? Mijn bedenkingen zijn dan ook nog eens nauwelijks kritisch te noemen.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq