Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
JackAvery schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:34:
[...]

Je bedoelt de SN30 Pro +? ;) Inderdaad een goede controller tenzij je niet van symmetrische sticks houdt.
Jup, hoe ik bij 15 kwam? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alphaxe
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:55
Thanks voor de tip! Maar is even reviews checken. De spgood die ik gehaald had is retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:04
Nintendo heeft eigenlijk weinig gebracht op de switch in 2020. Heb wel hoop op een paar knallers in 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 15:33
Waar hoop je op? Ik ben zelf nog op Bayonetta 3 en Metroid Prime 4 het wachten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:49
Linksquest schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:45:
Metroid Prime 4
Metroid Trilogy
Tales game
GameCube games die naar de Switch komen (Virtual console)
Achievements
Nieuwe Zelda maar dan in de oude manier (dungeons en geen open wereld)
Lufia
Golden Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 19:07
Linksquest schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:45:
Ik wacht zelf op:
  • Zelda botw2
  • Mario odyssey 2
  • Zelda wii u ports
  • Metriod 4 :D

[ Voor 4% gewijzigd door sderooij op 07-02-2021 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:22:
Nintendo heeft eigenlijk weinig gebracht op de switch in 2020. Heb wel hoop op een paar knallers in 2021.
* RayNbow kijkt naar wat Nintendo in 2020 heeft uitgegeven...?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 11:04
Ja het zijn best een boel spelletjes, maar geen grote klappers op animal crossing na toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Ja het zijn best een boel spelletjes, maar geen grote klappers op animal crossing na toch?
Maar wat versta je onder grote klappers?

Als het bijv. gaat om million sellers, dan horen daar Paper Mario, Age of Calamity, 3D All Stars, Pikmin, Xenoblade, 51 Worldwide Games en Mario Kart Live bij.

Als het om games gaat met een goed gevulde story campaign, dan heb je o.a. Xenoblade (>150 uur), TMS#FE (>70 uur) en Age of Calamity (>40 uur) te pakken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-09 01:19
Het grootste gedeelte van de grote games van 2020 zijn helaas wel ports en remakes. Mario Kart Live is ook niet echt een game game te noemen.

Ik hoop ook op wat echt nieuwe games dit jaar. Vond 2020 voor de Switch ook wat tegenvallen want de meeste grote games die uitkwamen (Pikmin, All Stars, Xenoblade, TM Sessions) had ik al op de vorige Nintendo consoles gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 07-02-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond 2020 persoonlijk een top jaar, nu bijna mijn backlog weggewerkt :-p
Vandaag 3D All-Stars uitspelen en daarna verder met Ori and the Will of the Wisps. Voor mij qua games geen gebrek en wacht daardoor ook nog even met Mario 3D World aanschaffen.

Ik hoop en kijk dit jaar voornamelijk uit naar Hollow Knight Silksong. En mogelijke interessante fysieke releaes zoals bijvoorbeeld Cuphead.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:42:
Ik vond 2020 persoonlijk een top jaar, nu bijna mijn backlog weggewerkt :-p
Vandaag 3D All-Stars uitspelen en daarna verder met Ori and the Will of the Wisps. Voor mij qua games geen gebrek en wacht daardoor ook nog even met Mario 3D World aanschaffen.

Ik hoop en kijk dit jaar voornamelijk uit naar Hollow Knight Silksong. En mogelijke interessante fysieke releaes zoals bijvoorbeeld Cuphead.
Ori and the Will of the Wisps, was werkelijk mijn game van 2020. Wat een spel zeg, wow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sderooij Ben benieuwd, Ori and the Blind Forest in de kerst vakantie uitgespeeld en die vond ik al vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Is Luigi's mansion 3 een aanrader qua game? Sinds afgelopen week een Switch staan en de kids (9 en 6) hebben alleen Mario kart 8 op dit moment. Zelf heb ik Zelda BOTW gekocht, maar ben nu op zoek naar een leuke 'platform achtige' game voor de kids (en mijzelf) en kwam Luigi's Mansion tegen. Is dat wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:04
bvsteyn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:57:
Is Luigi's mansion 3 een aanrader qua game? Sinds afgelopen week een Switch staan en de kids (9 en 6) hebben alleen Mario kart 8 op dit moment. Zelf heb ik Zelda BOTW gekocht, maar ben nu op zoek naar een leuke 'platform achtige' game voor de kids (en mijzelf) en kwam Luigi's Mansion tegen. Is dat wat?
Ik vond het zelf een leuke game, elke verdieping variatie en ik kon de kijkdoos-presentatie waarderen. Ik heb zelf geen kinderen in die leeftijd maar kan me voorstellen dat het misschien wat te lastig voor ze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
sderooij schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Ik wacht zelf op:
  • Zelda botw2
  • Mario odyssey 2
  • Zelda wii u ports
  • Metriod 4 :D
Wacht ook al jaren op een nieuwe Mario Strikers en een F-Zero game. Maar ook op een poort van Luigi's Mansion 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:03

B2

wa' seggie?

Als je echt iets platform achtigs zoekt zou ik eerder naar New Super Mario Bros U Deluxe kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Mijn dochter van 9 vind het leuk om mee te kijken maar komt zelf nog niet zo goed uit de voeten met Luigi's Mansion 3. Dus wat @B2 al zegt zou ik inderdaad voor Mario Deluxe of volgende week Super Mario 3D World + bouwser Fury kunnen gaan, die kun je namelijk ook samen spelen.

Mocht je meer willen weten over Luigi's Mansion 3, ik heb er een review over geschreven en op Tweakers geplaatst: productreview: Luigi's Mansion 3, Switch review door linksquest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

JackAvery schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:17:
Niet getoond in de Indie World gisteren, maar Dicey Dungeons is nu live op de eShop! De aankondiging van developer Terry Cavanaugh vind je hier. Aanradertje voor fans van deck dice builder rogue lites. Voor de launch lijkt er 10% korting te zijn

[YouTube: Dicey Dungeons - Switch Trailer]
Ik heb deze afgelopen weekend in de aanbieding gekocht, beetje een gok, maar ik blijk dit type spel erg leuk te vinden zonder dat ik het zelf wist. Ik vermoed dat ik hier misschien wel tientallen uren uit ga halen _/-\o_

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@bvsteyn luigis Mansion zou ik niet doen. Mario Odyssey is een optie. New Mario bros vind ik zelf minder.
De volgende week uit te komen Mario 3D world kun je met meer spelen, net als de new Mario bros.
Of, een abo voor online om ze kennis te laten maken met de nes en snel spellen.
Mario 1, of 3. Of super Mario world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
Geweldig spel, ziet er leuk uit, speelt leuk (puzzels om verder te komen, spoken verslaan). Mijn zoontje van 8 heeft hem nu (bijna) voor de tweede keer uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
Dank allen voor de reacties aangaande Luigi's Mansion!

Mario 3D + Bowser's Fury komt er sowieso want zoontje wil die dolgraag hebben. Heb daarom zelf maar besloten om toch ook de Luigi game te kopen, want ben wel fan van de gameplay zoals ik die gezien heb via youtube. Kortom hebben we voorlopig genoeg te spelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:13
bvsteyn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:29:
Heb daarom zelf maar besloten om toch ook de Luigi game te kopen, want ben wel fan van de gameplay zoals ik die gezien heb via youtube.
Je zult sowieso plezier beleven aan Luigi's Mansion
Ik heb hem ondertussen uit, enorm van genoten. Erg goeie game, zowel voor volwassenen als kinderen
Kinderen (9 & 11) spelen het ook erg graag. Meestal samen: dochter (11) zoekt overal rond, zoon (9) staat in voor de gevechten met de spoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de Nintendo Switch Online abonnees: een week lang gratis Overcooked 2

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Etsv4ZhWYAAddXG?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Smash brawl en mario odyssey kan ik van harte aanraden..

Mn zoon is helemaal verslingerd aan smash brawl....nadat hij odyssey uitgespeeld had...(ik heb hem maar een paar keer moeten helpen met wat lastige stukjes maar 90 procent heeft hij helemaal zelf gedaan. (hij is 6)

[ Voor 13% gewijzigd door Wii4all op 08-02-2021 14:23 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:19
Ik vond Luigi's Mansion 3 wel leuk, maar heb mij ook meerdere keren enorm geirriteerd aan de controlls. Daar kon ik slecht mee overweg.

Vrijdag komt Bowser's Fury binnen :D daar kijk ik wel naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 22:12
ik heb toch wel genoten van Luigi's Mansion. Control's zijn bij vlagen best tricky inderdaad en zijn regelmatig wat onwenning. Tegelijkertijd, de moeilijkheidsgraad is niet heel hoog, de game saved veel, dus mocht het echt mis gaan, dan is de impact gering.

Dat gezegd hebbende, ben ik 3x doodgegaan tijdens het spelen, had ik daar extra levens voor en heb ik vooral in een deuk gelegen van het lachen. Ik zou het spel zeker aanraden, ook omdat er nog een Co-op modus inzit, waardoor je samen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
30 in 1 collection volume 1 kan ook zeer aanbevelen, leuk voor jong en oud, zal er proberen deze en anders volgende week een review van te schrijven aangezien ik die uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik zit eigenlijk een beetje in een dilemma.

Ik zou graag een spel of twee willen aanschaffen (budget is niet oneindig) en twijfel heel erg tussen

- Ni No Kuni and the White Witch
- Ori and the Will of the Wisps
- Xenoblade Chronicles 2
- Luigi's Mansion 3

De nog uit te komen Monster Hunter Rise (kwam die ook niet voor de pc) en Super Mario 3D World.

Nu snap ik dat smaken heel erg verschillen, maar wat zouden jullie kiezen (ik en mijn vrouw zijn beiden 30+

[ Voor 37% gewijzigd door JoeZuCK op 08-02-2021 16:54 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ni No Kuni was een tijdje geleden een tientje in de Eshop. Ik zou dan weer even op een prijsverlaging wachten. Die komt er vast wel weer.

Luigi's Mansion 3 was geweldig. Ori and the Will of the Wisps ook.

Xenoblade 2 vond ik persoonlijk niet zo. Deel één vond ik een stuk leuker.

Als je een goede RPG zoekt zou ik persoonlijk eerder voor Dragon Quest gaan. Fantastisch spel. Lang ook. Staat een demo van in de Eshop.

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:03
JoeZuCK schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:

Ik zou graag een spel of twee willen aanschaffen (budget is niet oneindig) en twijfel heel erg tussen

Die eerst ken ik niet, maar ik zie bij DekuDeals dat die ooit 9,99 is geweest en dan zou ik er mentaal moeite mee hebben om nu 29,- euro voor te betalen (tenzij je fysiek belangrijk vindt, dan is het een ander verhaal).

Ori is één van de beste games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld en is vooralsnog een vaste prijs van 30,-.

Dus: ik zou nu Ori kopen en een alert instellen bij Deku voor die andere.

EDIT: wat @Timothy3000 zegt dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alphaxe
Voor degene die opzoek is naar origineel.
Switch pro controller voor 50,41 euro, besloten deze maar te halen zodat zeker is dat die goed werkt. Kost wat maar 100% garantie dat die werkt

https://www.amazon.de/-/n...=nl_NL&tag=peppercom09-21

[ Voor 18% gewijzigd door Alphaxe op 09-02-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Alphaxe schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:07:
Switch pro controller voor 50,41 euro, besloten deze maar te halen zodat zeker is dat die goed werkt. Kost wat maar 100% garantie dat die werkt

https://www.amazon.de/gp/...30&ref_=typ_rev_edit_mult
50 piek voor de pro controller is niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

- Xenoblade Chronicles 2
- Luigi's Mansion 3

De nog uit te komen Monster Hunter Rise (kwam die ook niet voor de pc) en Super Mario 3D World.

Nu snap ik dat smaken heel erg verschillen, maar wat zouden jullie kiezen (ik en mijn vrouw zijn beiden 30+
Beetje de vraag natuurlijk wat je graag speeld, dat is een vraag die je zelf alleen kunt beantwoorden. Dat gezegd, met games als Ni No Kini en Xenoblade heb je wel een lange tijd aan speel plezier, waar je bij Ori en Luigi's Mansion dat niet bent. Misschien dat je daar ook even naar kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Word dan eind deze maand de nieuwe Pokemon game bekend?
Aangezien ze 27 Febuari 25 jaar bestaan :), als ze voor een remake gaan hoop ik op Gold, Silver of Crystal :).

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 09-02-2021 08:43 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

Tijntje

Hello?!

De link die je plaatst werkt alleen niet :) is een link naar je order historie, die wij natuurlijk niet kunnen zien.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:43:
Word dan eind deze maand de nieuwe Pokemon game bekend?
Aangezien ze 27 Febuari 25 jaar bestaan :), als ze voor een remake gaan hoop ik op Gold, Silver of Crystal :).
Hmm, er is tot nu toe redelijk veel "gedoe" over dat het Sinnoh remakes gaan worden, dus Diamond & Pearl, beide uit 2006. Heartgold & Soulsilver die jij wilt zijn drie jaar later uitgekomen dus als ze van oud naar nieuw doen, zal je nog even moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joderoo
  • Laatst online: 10:59

Thanks voor de tip!!
Ik had hem toevallig net besteld bij Bol.com voor 63. Die gaat mooi retour...Heb nu al zin om Mario 3d World te spelen met de pro controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:20

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

SanderL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Hmm, er is tot nu toe redelijk veel "gedoe" over dat het Sinnoh remakes gaan worden, dus Diamond & Pearl, beide uit 2006. Heartgold & Soulsilver die jij wilt zijn drie jaar later uitgekomen dus als ze van oud naar nieuw doen, zal je nog even moeten wachten :P
Ik bang dat je gelijk gaat krijgen, als er een Pokemon series was die ik echt niks aan vond waren dat Diamond & Pearl :o ! Vandaar dat ik ook hoop dat ze niet voor die games kiezen, maar ik laat me verassen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alphaxe
Tijntje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:58:
[...]

De link die je plaatst werkt alleen niet :) is een link naar je order historie, die wij natuurlijk niet kunnen zien.
Wat dom van mij, niet zorgvuldig gekeken. Heb mijn post aangepast en hierbij alsnog de link.
https://www.amazon.de/-/n...=nl_NL&tag=peppercom09-21

De korting wordt verwerkt bij afrekenen, zolang de actie loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Xenoblade Chronicles 2
- Luigi's Mansion 3

Dit zijn heel verschillende games en ze zijn allemaal goed, dus doe gewoon je zin. Ni no Kuni gaat het vaakst in discount staan, dus daar zou ik wat meer geduld bij aanraden.

Misschien maakt het wat uit, maar Luigi's Mansion 3 en Mario 3D World hebben co-op modes gezien jullie beide gamen. Idem voor MH Rise (mits twee games en twee consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Ik bang dat je gelijk gaat krijgen, als er een Pokemon series was die ik echt niks aan vond waren dat Diamond & Pearl :o ! Vandaar dat ik ook hoop dat ze niet voor die games kiezen, maar ik laat me verassen.
Ik ben er wat neutraal over. Ik heb ze destijds gekocht voor m'n trouwe Nintendo DS en ik herinner me nog, buiten het verhaal om, dat je ergens ook edelstenen kon gaan mijnen en een soort van basis kon inrichten zoals in R/S/E. Dénk ik, 't is al even geleden :P Vond ik voor mijn leeftijd toen toch niet "onleuk" :+ Positief was ook dat dat nog "maar" generatie 4 was waardoor ik toen nog mee was met alle verschenen Pokémon. Daarna niet meer gespeeld omdat ze zijn overgegaan naar de 3DS, die ik niet had, en dan ben ik het overzicht wat verloren in komende generaties. Zeker in alle "legendaries". Wat mij betreft zijn er echt te veel nu. Je hebt een "opperpokémon" die in staat voor tijd, ruimte, universum, regen, zon, weer, whatever, maar uiteindelijk moet je het wel een keer gehad hebben, denk ik dan :z

Nu goed, maakt op zich allemaal niet uit. Een eventueel volgend spel op de Switch is hoogstwaarschijnlijk opnieuw volledig in 3D zoals nu (ook al hoeft dat voor mij niet) dus het gaat toch helemaal anders aanvoelen en spelen dan top-down view toen. Het gaat waarschijnlijk net zoals Sword & Shield zijn maar dan hopelijk een wat aangekledere Wild Area (zoals in de DLC's en zeker CT) en meer Pokémon waarvan ze intussen nu ook alle 3D-modellen van gemaakt hebben zodat we niet met een "dex gap" zitten. En dan kunnen we nog dromen dat er deze keer geen "Hop-personage" meespeelt, er minder handjes gaan worden vastgehouden en het allemaal nét wat moeilijker en uitdagender kan :Y

We zullen wel zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:26

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Dit zijn heel verschillende games en ze zijn allemaal goed, dus doe gewoon je zin. Ni no Kuni gaat het vaakst in discount staan, dus daar zou ik wat meer geduld bij aanraden.
Heb die in December aangeschaft voor vakantie. Heb er nu 20 uur inzitten. Best heel tof zeker voor die 10/12 euro die hij toen was. Tis een poort dus bepaalde mechanics zijn wat ouder maar neemt niet weg dat het spel zo sfeervol is O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
tritimee schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:59:
ik heb toch wel genoten van Luigi's Mansion. Control's zijn bij vlagen best tricky inderdaad en zijn regelmatig wat onwenning. Tegelijkertijd, de moeilijkheidsgraad is niet heel hoog, de game saved veel, dus mocht het echt mis gaan, dan is de impact gering.

Dat gezegd hebbende, ben ik 3x doodgegaan tijdens het spelen, had ik daar extra levens voor en heb ik vooral in een deuk gelegen van het lachen. Ik zou het spel zeker aanraden, ook omdat er nog een Co-op modus inzit, waardoor je samen kunt spelen.
Luigi's Mansion 3 is toch wel een van mijn favoriete Switchgames, samen met Odysee. Super Mario Odyssey. Echt enorm genoten van LM3, mijn dochters ook. Grafisch vind ik LM3 ook nog altijd de mooiste game op Switch. De sfeer enzovoorts zijn echt subliem.

Vrijdag 3D World, daar heb ik ook wel zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:24
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Luigi's Mansion 3 is toch wel een van mijn favoriete Switchgames, samen met Odysee. Super Mario Odyssey. Echt enorm genoten van LM3, mijn dochters ook. Grafisch vind ik LM3 ook nog altijd de mooiste game op Switch. De sfeer enzovoorts zijn echt subliem.

Vrijdag 3D World, daar heb ik ook wel zin in.
Hier hetzelfde, van beide games erg genoten, maar misschien ben ik ook wat bevooroordeeld als een klein beetje Mario fan. Ik kijk ook erg uit naar vrijdag.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 23-09 15:25
MiAnVaSa schreef op zondag 7 februari 2021 @ 07:11:
[...]

Metroid Prime 4
Metroid Trilogy
Tales game
GameCube games die naar de Switch komen (Virtual console)
Achievements
Nieuwe Zelda maar dan in de oude manier (dungeons en geen open wereld)
Lufia
Golden Sun
Mooie lijst, als de helft daarvan uitkomt ben ik al tevreden.
Trouwens, grappig dat je zegt "nieuwe Zelda in de oude manier", want de eerste 'oude manier' Zelda (de NES versie) had juist een open wereld met dungeons waar je niet in een vaste volgorde heen hoefde!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat nieuws:
  • Crash Bandicoot 4 krijgt - na een hoop geruchten - inderdaad een Switch release. In een interview met Push Square onthult developer Toys for Bob dat de port uitkomt op 12 maart. Op dezelfde dag vind je ook de next-gen edities in de winkel. De Switch versie gaat 40 euro kosten. Toys for Bob claimt dat het spel 1080p 30fps docked en 720p 30 fps in handheldmode zal werken. Als je naar de trailer kijkt zal je vast opvallen dat de grafische stijl veranderd is ten opzichte van de originele release - zie ook deze vergelijkende screenshot.
  • Er is een nieuwe trailer voor Story of Seasons: Pioneers of Olive Town. Deze game van Harvest Moon ontwikkelaars Marvelous releast nog steeds op 23 maart.
  • Fans van Hack & Slash games: deze Curse of the Dead Gods ziet er nog best interessant uit:

En verder:
  • Bravely Default II previews staan online! Ze zijn overwegend positief!
  • Persona 5 Strikers reviews staan online! Ze zijn overwegend positief!
  • Little Nightmare 2 reviews staan online! Ze zijn overwegend positief ;)

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 09-02-2021 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Xenoblade Chronicles 2
- Luigi's Mansion 3

Xenoblade is een 1st party title en gaat nauwelijks in de aanbieding. Als je die dus in de aanbieding ziet: Kopen.

Ik ben vrij biased maar van het rijtje is Xenoblade de beste. Houd je van (J)RPG's en Open World games, dan moet je daar voor gaan. Wel veel anime tropes dus daar moet je tegen kunnen (inclusief dito nogal Japanse kledingstijl van bepaalde personages). Speelduur is ongeveer 80 uur maar het verhaal is behoorlijk sterk. Hoe minder je ervan af weet, des te beter.

Ni No Kuni is ook een aanrader maar komt vaak langs in aanbiedingen. Op andere platforms is de game ook beter/mooier en goedkoper. Ook deze game is rond de 50-80 uur.

Ori komt ook vaak in aanbieding maar is iets van 10-20 uur. Wel een wat meer 'simpele' game in vergelijking met de bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Als je een Xenoblade game wil spelen zou ik echt voor de Definitive Edition gaan. Ik ben groot fan van JRPG's maar vond deel 2 echt niet om doorheen te komen. Na een paar uurtjes weggelegd. Als je de kans hebt de game eerst even te proberen zou ik dat zeker doen.

Octopath Traveler vond ik dan wel weer leuk. Is ook een demo van in de Eshop.

[ Voor 38% gewijzigd door Timothy3000 op 09-02-2021 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 22:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bedankt mensen. We zijn nu voor Super Mario 3D World gegaan.

Little Nightmares 2 is ook leuk (van wat ik heb gespeeld in de demo), maar die hele rumble functie lijkt kapot ofzo. Het motortje in de controller maakt een raar geluid en leidt enorm af van de ervaring. Net alsof hij vast zit oid. Meer mensen deze zelfde ervaring?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:15:
Als je een Xenoblade game wil spelen zou ik echt voor de Definitive Edition gaan. Ik ben groot fan van JRPG's maar vond deel 2 echt niet om doorheen te komen. Na een paar uurtjes weggelegd. Als je de kans hebt de game eerst even te proberen zou ik dat zeker doen.
XC2 heeft echt wel wat meer dan een paar uurtjes nodig om op gang te komen, maar eenmaal het op gang is gekomen wordt het echt een toppertje (mits je met de minpunten kan leven). Ik zou het als totaalpakket zeker beter dan Octopath noemen, en die speel ik toch ook wel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JoeZuCK schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:36:
Bedankt mensen. We zijn nu voor Super Mario 3D World gegaan.

Little Nightmares 2 is ook leuk (van wat ik heb gespeeld in de demo), maar die hele rumble functie lijkt kapot ofzo. Het motortje in de controller maakt een raar geluid en leidt enorm af van de ervaring. Net alsof hij vast zit oid. Meer mensen deze zelfde ervaring?
HA! Ik had hetzelfde, denk dat het een brakke implementatie is in het spel hoe de rumble wordt gebruikt? Vond het nogal 1999 Nokia vibraties :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
Gisteren nav dit topic ook maar de Nintendo Pro controller besteld van Amazon. Was eigenlijk van plan om de 8bitdo SN30 pro+ te bestellen, maar nu het verschil zo klein werd toch maar de Nintendo variant besteld.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
JackAvery schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:50:
[...]

XC2 heeft echt wel wat meer dan een paar uurtjes nodig om op gang te komen, maar eenmaal het op gang is gekomen wordt het echt een toppertje (mits je met de minpunten kan leven). Ik zou het als totaalpakket zeker beter dan Octopath noemen, en die speel ik toch ook wel graag :)
Iets van tien uur gespeeld volgens mij maar met name de tropes en de voice acting deden me besluiten te stoppen. Vorig jaar de definitive edition gespeeld en die vond ik wel fantastisch. Misschien deel 2 toch nog maar een kans geven dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:41:
[...]

Iets van tien uur gespeeld volgens mij maar met name de tropes en de voice acting deden me besluiten te stoppen. Vorig jaar de definitive edition gespeeld en die vond ik wel fantastisch. Misschien deel 2 toch nog maar een kans geven dit jaar!
XC1 is ook 'gewoon' een typische JRPG op dat vlak :P Op zich hoeft dat niet erg te zijn, maar ik kan zeker begrijpen als iemand zich daar aan stoort. Ik denk wel dat XC2 langzamer op gang komt. XC2 heeft voor sommige characters best degelijke plotontwikkelingen maar verwacht ook geen Anna Karenina ofzo. De voice acting was ik zelf wel fan van, ik heb deze zelfs uitzonderlijk in het Engels laten staan :+

Mijn comment van 'een paar uur' was trouwens ook op de gameplay bedoeld. 10-15 uur in het spel krijg je af en toe nog steeds nieuwe (belangrijke!) gameplay elementen. Het begin van het spel is daarom niet echt representatief voor bvb. de combat.

Anyway, het spel is zeker niet voor iedereen, maar het heeft een aantal erg goede punten die soms online te snel opzij worden gezet omdat XC2 een aantal anime-stijlkeuzes heeft gemaakt qua character design en verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:47
Ik heb net de switch binnen. Wat maken ze de setup nog ingewikkeld zeg! Maar het is me gelukt om een paar spelletjes te kopen en mijn Animal Crossing code te gebruiken. Ik probeer ook mijn code te gebruiken voor Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics te gebruiken die ik laatst bij amazon.com heb gekocht (mooie aanbieding), maar er wordt gezegd dat de software niet beschikbaar is. De switch is toch niet regio gebonden? Hoe krijg ik het spel gedownload op mijn switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
mediumdry schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:06:
Ik heb net de switch binnen. Wat maken ze de setup nog ingewikkeld zeg! Maar het is me gelukt om een paar spelletjes te kopen en mijn Animal Crossing code te gebruiken. Ik probeer ook mijn code te gebruiken voor Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics te gebruiken die ik laatst bij amazon.com heb gekocht (mooie aanbieding), maar er wordt gezegd dat de software niet beschikbaar is. De switch is toch niet regio gebonden? Hoe krijg ik het spel gedownload op mijn switch?
krijg je een specifieke foutcode?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@mediumdry Lijkt er op dat je een Amerikaanse code hebt gekocht? Die werkt niet met een Europees account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe update voor de SNES/NES library op Nintendo Switch Online, deze maand met wat exotischere games:

SNES
- Doomsday Warrior
- Prehistorik Man
- Psycho Dream (voor het eerst buiten Japan verkrijgbaar)

NES
- Fire 'N Ice (ook bekend als Solomon's Key 2)

Mensen met een Japanse account krijgen toegang (trailer) tot Psycho Dream, Solomon's Key 2, Shin Megami Tensei II en Mario Super Picross.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
L23 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:09:
@mediumdry Lijkt er op dat je een Amerikaanse code hebt gekocht? Die werkt niet met een Europees account.
ah... dat zou kunnen zijn. (want amazon.com US) Is dat spel wel nog op m'n switch te krijgen of ben ik gewoon geld kwijt? (of kan ik de code aan iemand met een US account geven?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mediumdry schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:06:
Om @L23 even aan te vullen: je kan een Amerikaanse eShop account aanmaken en daar gewoon het spel op verzilveren. Je zit dan wel met aankopen over verschillende accounts, wat je misschien vervelend vindt.

In principe kan je ook de regio van je account aanpassen, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 10-02-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
ok.. dus nieuwe nintendo account maken, die koppelen met US eShop account, nieuwe user op de switch, koppelen met de nieuwe nintendo account en dan code valideren? Beetje omslachtig, maar als het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@mediumdry min of meer ja, al kan je die Nintendo account ook gewoon op de Switch aanmaken voor een nieuwe user. Als je het liever op één account houdt is Google je beste vriend en vind je al snel guides zoals deze. Hou er wel rekening mee dat eShop tegoed niet transfereerbaar is tussen regios.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 10-02-2021 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
Het lijkt er op dat het gewerkt heeft, nieuwe account in de switch, nintendo account in andere regio en dan linken naar de shop. Bedankt allemaal!

Ik had die guide zelfs al gelezen, maar het is m'n eerste console/gamecomputer en was wat verward van alle stappen die ik allemaal moest maken. Vooral omdat zowel mijn nintendo account, als die van m'n dochters sterke 20+ karakter passwords hebben. Dus ik loop me helemaal lens te werken op de controller. Misschien maar uit de tv trekken en op het touchscreen dat soort dingen regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Slecht nieuws voor de mensen als ik die Pillars of Eternity gekocht hebben:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtyylDLXYAQNkFx?format=jpg&name=large
https://twitter.com/vs_evil/status/1359184325032488961

Het spel is nog steeds in veel gevallen niet uit te spelen en veel classes hebben nog bugs die de werking van de class in de weg zitten. Het spel wordt echter niet uit de eshop verwijderd. Ik hoop dat Nintendo nu mijn refund dan eindelijk goed wil keuren...

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Als het goed is komt vandaag Luigi Mansion 3 hier binnen, vrijdag Mario 3d/Bowser's Fury en komend weekend de pro controller. Voorlopig ben ik ff zoet...als de kids de switch niet claimen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Nou, de nieuwe amiibo's voor super mario 3d land zijn al binnen :-)
Hopelijk kan ik het spel morgen halen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Leuke eilandsim die met genoeg backers ook naar de Switch (= stretchgoal) zou kunnen komen:

https://www.kickstarter.c...agining-the-farm-sim-game

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 10-02-2021 21:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Als dit waar is, coole game in een genre waar Switch toch nog wel wat ruimte heeft voor meer!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:22:
[Twitter]

Als dit waar is, coole game in een genre waar Switch toch nog wel wat ruimte heeft voor meer!
Vond dit echt een heel gave game, zou meer dan welkom zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
sderooij schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:22:
Nou, de nieuwe amiibo's voor super mario 3d land zijn al binnen :-)
Hopelijk kan ik het spel morgen halen!
Mijne zijn ook onderweg vanaf Bol.com. De game nog niet :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Zeror schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 21:04:
Leuke eilandsim die met genoeg backers ook naar de Switch (= stretchgoal) zou kunnen komen:

https://www.kickstarter.c...agining-the-farm-sim-game
Lijkt me een leuke game. Komt dit dan in de winkels / online verkoop of alleen voor backers? Ben niet zo thuis in de Kickstarter.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
dedominee schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:16:
[...]

Lijkt me een leuke game. Komt dit dan in de winkels / online verkoop of alleen voor backers? Ben niet zo thuis in de Kickstarter.
Als de Switch stretchgoal gehaald wordt, verschijnt de game in de eShop bij zijn releasedatum.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Gaaf! Doel van 300K is al gehaald zie ik. Mooi nieuws.

• Timothy3000
Net mail van AllYourGames dat Mario 3D World een dagje later wordt verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Timothy3000 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:41:
Net mail van AllYourGames dat Mario 3D World een dagje later wordt verzonden.
Ik haal die van mij zo op bij de lokale game shop :)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier nog bezig met 3D all-stars :X. Daarna lekker door met Mario 3D world :).

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:39
Zeror schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:23:
[...]

Als de Switch stretchgoal gehaald wordt, verschijnt de game in de eShop bij zijn releasedatum.
Die goal is toch al gehaald?
De game ziet er echt heel leuk uit. Weet alleen niet of ik het moet backen. Ik weet nooit zo goed hoe dat soort projecten te vertrouwen zijn. En dan moet je helaas ook wachten tot eind volgend jaar voordat je het kan spelen.

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 15:14
avec_style schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:35:
[...]

Die goal is toch al gehaald?
De game ziet er echt heel leuk uit. Weet alleen niet of ik het moet backen. Ik weet nooit zo goed hoe dat soort projecten te vertrouwen zijn. En dan moet je helaas ook wachten tot eind volgend jaar voordat je het kan spelen.
Estimated delivery time is october 2021, wordt dus dit jaar al uit gebracht.
Het zier er leuk uit in ieder geval.

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.

• The Chosen One
  • Laatst online: 09:46

The Chosen One

Zie signature!

En ze hebben veel en veel meer geld opgehaald dan "gepland". Gok erop dat het volgend jaar herfst uitkomt en hou rekening met nog later dan zit je beter dan oh X maanden komt het.

En kijk naar de mensen in de studio, de (hopelijk) andere games e.d. Of back voor het minimale bedrag e.d.
Risico is er altijd maar er zijn meer dan genoeg Kickstarters die allemaal prima gaan. Maar hou rekening met alles. Een game leveren betekent niet perse een goede game. Maar met zoveel funding is er al meer kans dat het wel goed gaat dan niet. Al kan zelfs met meer geld het nog te weinig zijn. Ligt allemaal aan hoe ze het doen.

[/langeretekstdanikdacht]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:39
dannyvz schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:44:
[...]

Estimated delivery time is october 2021, wordt dus dit jaar al uit gebracht.
Het zier er leuk uit in ieder geval.
Dat is wanneer de early access waarschijnlijk uitkomt. Dus ik gok de beta-release op Steam (aangezien Nintendo volgens mij niet aan early access doet) De full release staat gepland voor Q4 2022.
avec_style schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Dat is wanneer de early access waarschijnlijk uitkomt. Dus ik gok de beta-release op Steam (aangezien Nintendo volgens mij niet aan early access doet) De full release staat gepland voor Q4 2022.
Gezien het spel gefund is, kan je toch gewoon een eventuele release afwachten en het dan pas kopen? Tenzij je een specifieke crowdfunding reward wilt, is er behalve wat korting eigenlijk geen reden om risico te nemen.

• sderooij
Super Mario 3d world / bowsers fury binnen :)

@L23 iets met wijsneus :P

[ Voor 95% gewijzigd door sderooij op 11-02-2021 18:05 ]

• sderooij
L23 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:54:
[...]

Dat spel werkt alleen op de 3DS. :P
Had ik nog maar een 3ds zeg, wat mis ik af en toe dat geweldige apparaat :)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:17
sderooij schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:45:
Super Mario 3dland/bowsers fury binnen :)

@L23 iets met wijsneus :P
3D World, bedoel je zeker. Tot zover Nintendo's "wees een van de eerste om te spelen"-geneuzel in de eShop.
sderooij schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:58:
[...]

Had ik nog maar een 3ds zeg, wat mis ik af en toe dat geweldige apparaat :)
3D World bedoel je zeker? Heb je de game al opgestart? Heeft het een day one update?

• sderooij
L23 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:00:
[...]

3D World bedoel je zeker? Heb je de game al opgestart? Heeft het een day one update?
3d world ja :)

En net opgestart, kan al gespeeld worden ;)
sderooij schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:05:
[...]

3d world ja :)

En net opgestart, kan al gespeeld worden ;)
In een gekke bui vandaag of zo? :P Elke game kan je fysiek gelijk spelen ook al is dat een dag eerder. Ik vroeg me af er nog een update met fixes is of dat de meest recente versie op de cartridge staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:09:
[...]

In een gekke bui vandaag of zo? :P Elke game kan je fysiek gelijk spelen ook al is dat een dag eerder. Ik vroeg me af er nog een update met fixes is of dat de meest recente versie op de cartridge staat.
Sorry, ben enorm afgeleid en kwam net terug van 30 minuten door de sneeuw banjeren met dat spel in mijn hand :P

Maar, geen day 1 patch/update :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb mail gekregen dat hij morgen binnen komt, me dochter zit al met smacht te wachten :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
Linksquest schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:17:
Ik heb mail gekregen dat hij morgen binnen komt, me dochter zit al met smacht te wachten :D
Bowsers fury, ziet er gelikt uit. 3d world ook zeer tevreden, heerlijk spel! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvsteyn
Linksquest schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:17:
Hopelijk hier ook. Mijn zoontje stuitert al een paar dagen door het huis en kan niet ophouden met vertellen over de game.. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 09:21
bvsteyn schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Hopelijk hier ook. Mijn zoontje stuitert al een paar dagen door het huis en kan niet ophouden met vertellen over de game.. :*)
Hier hetzelfde beeld... Hopelijk komt hij vandaag binnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de liefhebbers, ik heb een speciaal topic aangemaakt voor Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

Super Mario 3D World + Bowser's Fury (Switch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe week, nieuwe eShop deals. Mij valt op dat Civilization 6 en expansies nog nooit zo goedkoop geweest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Een serie die ik op een of andere reden nooit gespeeld heb, maar ik heb hem toevallig wel een keer gratis gekregen in de Epic store, toch maar een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Heb hier nog een 64GB microSD kaartje liggen van SanDisk. Extreme PRO V30 A1 staat erop maar ook een getal "3". Is dat in te zetten of beter gewoon meteen nieuw kopen? Heb nu een paar spellen in de e-shop gekocht ivm leuke pricedrops, dus beetje hersenen extra is wel fijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35
JB schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:56:
Heb hier nog een 64GB microSD kaartje liggen van SanDisk. Extreme PRO V30 A1 staat erop maar ook een getal "3". Is dat in te zetten of beter gewoon meteen nieuw kopen? Heb nu een paar spellen in de e-shop gekocht ivm leuke pricedrops, dus beetje hersenen extra is wel fijn.
Die zal wel gewoon werken. Nintendo heeft samen met Sandisk ook kaartjes, maar enige verschil is dat er een Nintendo logotje op staat en de prijs is daardoor hoger.

https://www.dataio.nl/san...dxc-voor-nintendo-switch/

Als je kijkt naar die specs zal die van jou gelijkwaardig zijn.
Pagina: 1 ... 90 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic