Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apex Legends releast op 1/2 februari volgens hun Japanse YouTube kanaal.
Zeror schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:01:
[...]

Zou Subnautica ook met Labo VR te spelen zijn? 8)
Nooit in VR gespeeld maar dat zou vrij cool zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Meer nieuws: Nintendo Switch Online abonnees kunnen vanaf de 26ste een weekje lang gratis Dead Cells uitproberen:

Afbeeldingslocatie: https://scontent.fbru2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/140580278_2820250861529393_1738247584551209976_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=9267fe&_nc_ohc=HkTphOvvOigAX9nTkzL&_nc_ht=scontent.fbru2-1.fna&oh=91925101e4e9e2cbb50de5c03c1f382f&oe=602B5304

Ik weet niet hoe ik hier tijd voor ga maken maar deze wil ik eigenlijk al lang eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 19:07
JackAvery schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:05:
Meer nieuws: Nintendo Switch Online abonnees kunnen vanaf de 26ste een weekje lang gratis Dead Cells uitproberen:

[Afbeelding]

Ik weet niet hoe ik hier tijd voor ga maken maar deze wil ik eigenlijk al lang eens proberen...
Leuk spel is het :)

Maar ik zat is te denken, dit is nu nog een spel in korte tijd die een 'gratis' trial mogelijk maakt voor NSO abonnees. Is dit een hint naar een soort van Xbox Gamepass setup? Dat we straks NSO+ hebben waar mensen bepaalde spellen gratis kunnen spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sderooij , niet perse, Nintendo doet al sinds 2019 dergelijke trials.

Mensen met een Japanse account kunnen in diezelfde week overigens Ultimate Chicken Horse uitproberen.

[ Voor 50% gewijzigd door JackAvery op 19-01-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer nieuws:

Leuk om te horen dat dit toch nog naar Switch komt. Trailer:

Edit: Balan Wonderworld krijgt op de 28ste een demo: nieuws: Actieplatformer Balan Wonderworld van Sonic-makers krijgt volgende we...

[ Voor 71% gewijzigd door JackAvery op 20-01-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Ik zou graag mijn switch willen opladen buiten de dock. Hiervoor zoek ik dus een goede usb-c lader. Nu zie ik dat Nintendo het origineel verkoopt maar de prijs daarvan is bijzonder hoog.

Ik las ook dat slechte of goedkope opladers de switch kunnen beschadigen.

Heeft iemand een aanrader voor een lader? Liefst inclusief extra kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Heilige Kaas schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:56:
Ik zou graag mijn switch willen opladen buiten de dock. Hiervoor zoek ik dus een goede usb-c lader. Nu zie ik dat Nintendo het origineel verkoopt maar de prijs daarvan is bijzonder hoog.

Ik hoor sommige mensen over een Macbook oplader, maar ik zou zelf gewoon voor een originele Nintendo oplader gaan (dus een PD type oplader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:20
Hij laadt ook wel op met een gewone 2A-lader, alleen niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Heilige Kaas Ik laad zelf met een 10W iPad adapter, opladen gaat mij snel genoeg. Bij de Ikea kan je een Lillhult snoer kopen voor €3,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

hcQd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:10:
Hij laadt ook wel op met een gewone 2A-lader, alleen niet zo snel.
Ik gebruik een oude samsung telefoonlader als ik mijn switch meeneem.
Bewust gekozen voor een 1.8A 5V Lader om het probleem met een te hoog voltage te voorkomen.
Een te hoog voltage was het probleem waardoor sommige PD laders de switch stuk maakten.

edit: Een 1A lader werkt overigens ook prima. Gaat alleen nog langer duren.
Oftewel, pak een oude telefonlader en een usb A naar usb c kabel. Past het ook nog probleemloos in je reis-etui.

[ Voor 20% gewijzigd door job op 21-01-2021 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heilige Kaas schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:56:

De laatste keer dat ik het heb nagekeken was de prijs van de Nintendo lader echt niet buitensporig duur in vergelijking met de prijzen van andere kwalitatieve USB-C laders. Anyway, op deze website kan je een hoop advies over laders vinden: https://switchchargers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 15:33
Ik zelf heb in het verleden mijn Sony telefoonlader met USB C gebruikt, tot heden altijd goed gegaan, verwacht dat het met een mee geleverde telefoonlader die USB C heeft gewoon werkt, wel vaker gehoord dat goedkope Wish of Action laders de Switch wil slopen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:24:
Ik zelf heb in het verleden mijn Sony telefoonlader met USB C gebruikt, tot heden altijd goed gegaan, verwacht dat het met een mee geleverde telefoonlader die USB C heeft gewoon werkt, wel vaker gehoord dat goedkope Wish of Action laders de Switch wil slopen.
Same, Sony gebruikt ook PD ipv QuickCharge, dus dat werkt zonder problemen. Iedere PD lader/powerbank van een beetje betrouwbaar merk moet het goed doen. Cheapy China begin ik niet aan als het op laders/accus aankomt, omdat de apparaten waarmee ze gebruikt worden me te duur zijn (en ik nog wel eens iets aan een lader heb hangen als ik slaap, dus minder kans op issues = beter).

[ Voor 17% gewijzigd door Bundin op 22-01-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik gebruik ook af en toe mijn 18W telefoon oplader, werkt prima. Action/wish dingen kan ik inderdaad niet aanraden. Laatst nog een micro-USB kabeltje gekocht en die was binnen een week stuk, zegt denk ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Wat gek. Geen enkele powerbank of oplader die ik nu heb lijkt te werken. Zijn wel gewoon allemaal 5V laders, maar krijg geen signaal van leven.
Getest met twee usb-c kabels.
Ik zal eens kijken naar de link van @JackAvery.

Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heilige Kaas schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:27:
Wat gek. Geen enkele powerbank of oplader die ik nu heb lijkt te werken. Zijn wel gewoon allemaal 5V laders, maar krijg geen signaal van leven.
Getest met twee usb-c kabels.
Ik zal eens kijken naar de link van @JackAvery.

Bedankt iig.
Was je batterij volledig leeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat nieuws:
Vandaag komt Cyber Shadow uit. Deze blijkbaar vrij moeilijke '8-bit' game met Ninja Gaiden en cyberpunk vibes krijgt momenteel ~81% op OpenCritic. De trailer uit december:

Haven heeft een release datum gekregen: 4 februari!

Overmorgen volgt de januari update van Animal Crossing:

En er is een nieuwe trailer van de remake van Wonder Boy 4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Is Shantae nou Wonderboy met een andere bus haarverf, of andersom?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ken wonderboy niet zo, maar volgens mij toch een heel ander concept.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
In Japan komt er een Monster Hunter Rise Switch bundel uit. Ook gaan ze een MH pro controller verkopen:

Edit: de bundel komt ook naar Europa volgens Nintendo UK.

Afbeeldingslocatie: https://topics-cdn.nintendo.co.jp/image/2021/01/20023327184074/800/09.jpg
Afbeeldingslocatie: https://topics-cdn.nintendo.co.jp/image/2021/01/20025544390330/800/10.jpg

Meer foto’s op de website van Nintendo. Die Pro Controller...

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 27-01-2021 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:47
sderooij schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:02:
[...]

Ik hoor sommige mensen over een Macbook oplader, maar ik zou zelf gewoon voor een originele Nintendo oplader gaan (dus een PD type oplader).
Ik hang de switch hier regelmatig aan een macbook of mbp lader als ik ergens zit te spelen. De Switch lader zit aan de dock in het tv meubel dus die wil ik dan niet uitbouwen. Ook op reis trouwens, dan gaat alleen de mac lader mee.

Werkt voor mij prima inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door Charly op 27-01-2021 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 23:48
JackAvery schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 07:00:
In Japan komt er een Monster Hunter Rise Switch bundel uit. Ook gaan ze een MH pro controller verkopen:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Meer foto’s op de website van Nintendo. Die Pro Controller...
Als ze de Switch logo op de dock en Switch zelf zouden weg halen, was er meer ruimte voor mooiere artwork (conclusie is dat dit beter kon, het is niet van het niveau van 3ds MH LEs)

Het is niet lelijk, maar het deelt diezelfde issues als de MHGU Switch LE en sommige andere Switch LE systemen, de logo's staan in de weg.

De.pro controller is daarin tegen wel mooi, ik heb daar persoonlijk wel interesse in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Er is nog een geruchtje opgedoken. Het officiele twitteraccount van Mario + Rabbids heeft onlangs zijn naam veranderd. Zou er een nieuwe Mario + Rabbids game op komst zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Korte vraag, voor mijn zoontje was ik opzoek naar een goede opberg koffer. Daar zou zijn switch, joycons, oplader en procontroller in moeten passen.

Nu is de keuze reuze op het grote boze web maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

tx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:30
Ik heb zelf de Bigben travel box. Die is wel prijzig, maar werkt prima met alles erin. Kan het dock ook in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Arunia schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:46:
Ik heb zelf de Bigben travel box. Die is wel prijzig, maar werkt prima met alles erin. Kan het dock ook in namelijk.
Ik ook, echt een toppertje. Superstevig ook.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 17:29
Zeror schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:03:
Er is nog een geruchtje opgedoken. Het officiele twitteraccount van Mario + Rabbids heeft onlangs zijn naam veranderd. Zou er een nieuwe Mario + Rabbids game op komst zijn?
laten we het hopen, dat was/is toch één van de toptitels in het releasejaar van de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoewel ik hoop dat je gelijk krijgt, heeft ondertussen Ubisoft de twitter handle van deze account terug veranderd naar @RabbidsOfficial.

[ Voor 56% gewijzigd door JackAvery op 28-01-2021 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer nieuws:
Mensen die nieuwsgierig zijn naar Immortals: Fenyx Rising kunnen vanaf vandaag een demo uitproberen: eShop link!

Gisteren zijn een hoop previews van Bowser's Fury uitgekomen. De overigens zeer positieve ervaring van VentureBeat las eventjes bijna als een review en heeft per ongeluk verklapt hoe lang de uitbreiding ongeveer zal duren. Verwacht 100 cat shines die ~6 uur kosten om te verzamelen.

[ Voor 48% gewijzigd door JackAvery op 28-01-2021 14:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
sinds Zelda op de Gameboy ben ik een enorme fan van dit spel. Aardig wat consoles gekocht eigenlijk puur voor Zelda (zeg maar alles na de Gameboy en voor de Switch). Afgelopen jaren wat minder actief op gamefront (en tevens wat milieubewuster) dus een console kopen voor puur Zelda heb ik met de Switch maar even overgeslagen. Mijn broertje heeft er wel een, en laat die zn huis nu grondig aan het verbouwen zijn, en geen plek hebben (zn hele huis is leeg) en geen tijd voor Switch.

*joehoe lief broertje, geef mij dat ding eens voor een paar maanden*

Holymoly wat is BOTW gaaf zeg. De sfeer in dat spel is echt geweldig! Op veel plekken is het al echt gaaf (heb regelmatig kippenvel als er een paar wolven om me heen struinen) maar Hyrule Castle vond ik echt zo enorm vet. Afgebroken muren, dingen stuk, zwart, etc etc wijzen op een flinke slag die heeft plaats gevonden. Dat wordt zo mooi weergegeven, zonde dat hij nu uitgespeeld is....vond het bijna jammer om naar de eindbaas te gaan :-)

Paar kleine minpuntjes is dat een aantal divine beasts wel echt makkelijk zijn en je hier zo doorheen was, had op een wat grotere dungeon gehoopt. En Ganon als eindbaas was echt te simpel. Ja, ik had me redelijk voorbereid met armor op max, en de nodige maaltijden voor life-refill, maar die had ik zo neer. Aantal enemies buiten het eindspel heb ik meer moeite mee gehad (Lynel nog niet verslagen bv, heb wat moeite met de parry etc).

Desalnietemin zal mn vriendin blij zijn dat ik die kan afvinken, toch redelijk veel avonden erg veel plezier mee gehad. Wat een vrijheid, je kunt echt overal komen. En de wereld is echt gigantisch, groot, mooi, divers. Wat een leuke verschillende puzzles (Korok seeds bv, zeker die waar je een appel moet doneren), en wat een leuke quests. De shrines zijn er genoeg, een aantal die erg makkelijk zijn, een aantal waar je ook wel eventjes voor moet gaan zitten. Top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:57:
sinds Zelda op de Gameboy ben ik een enorme fan van dit spel. Aardig wat consoles gekocht eigenlijk puur voor Zelda (zeg maar alles na de Gameboy en voor de Switch). Afgelopen jaren wat minder actief op gamefront (en tevens wat milieubewuster) dus een console kopen voor puur Zelda heb ik met de Switch maar even overgeslagen. Mijn broertje heeft er wel een, en laat die zn huis nu grondig aan het verbouwen zijn, en geen plek hebben (zn hele huis is leeg) en geen tijd voor Switch.

*joehoe lief broertje, geef mij dat ding eens voor een paar maanden*

Holymoly wat is BOTW gaaf zeg. De sfeer in dat spel is echt geweldig! Op veel plekken is het al echt gaaf (heb regelmatig kippenvel als er een paar wolven om me heen struinen) maar Hyrule Castle vond ik echt zo enorm vet. Afgebroken muren, dingen stuk, zwart, etc etc wijzen op een flinke slag die heeft plaats gevonden. Dat wordt zo mooi weergegeven, zonde dat hij nu uitgespeeld is....vond het bijna jammer om naar de eindbaas te gaan :-)

Paar kleine minpuntjes is dat een aantal divine beasts wel echt makkelijk zijn en je hier zo doorheen was, had op een wat grotere dungeon gehoopt. En Ganon als eindbaas was echt te simpel. Ja, ik had me redelijk voorbereid met armor op max, en de nodige maaltijden voor life-refill, maar die had ik zo neer. Aantal enemies buiten het eindspel heb ik meer moeite mee gehad (Lynel nog niet verslagen bv, heb wat moeite met de parry etc).

Desalnietemin zal mn vriendin blij zijn dat ik die kan afvinken, toch redelijk veel avonden erg veel plezier mee gehad. Wat een vrijheid, je kunt echt overal komen. En de wereld is echt gigantisch, groot, mooi, divers. Wat een leuke verschillende puzzles (Korok seeds bv, zeker die waar je een appel moet doneren), en wat een leuke quests. De shrines zijn er genoeg, een aantal die erg makkelijk zijn, een aantal waar je ook wel eventjes voor moet gaan zitten. Top game!
Botw is inderdaad top, maar had je de Wii u niet dan? Ik heb die game gewoon daarop gespeeld.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:55
Linksquest schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:36:
Houd ons op de hoogte als je wilt, ben hier wel benieuwd naar.
Heeft even geduurd maar een update....

Nintendo wijst met de vinger naar Mojang want die maakt de spel. call aangemaakt bij Mojang (2 x reeds) maar die geven geen reactie erop buiten een standaard mailtje van het is druk en we komen erop terug |:(

Dit is inmiddels 4 weken geleden......

enige optie die ik nu nog heb is het account weg te gooien waar het probleem zit, dan komt als het goed is haar nintendo account vrij en dan kan ik die weer koppelen aan een ander account op de switch zodat ze haar online abonnement weer heeft. Enige is dat ze een aantal spellen haar voortgang kwijt is (Splatoon2) en daar was ze al ver me.. maar die heeft geen Cloudsave :X

jammer dat het zo lastig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:57:
sinds Zelda op de Gameboy ben ik een enorme fan van dit spel.
Hier ook al jaren fan van Zelda. Ben met de 1e Zelda op de NES begonnen en was gelijk verslaafd.

Heb nu wat meer tijd en ben laatst weer eens begonnen met de oude games te spelen.
Links Awakening op de Switch (gelijk bij de release ervan)
A Link Between Worlds (november 2020)
The Minish Cap (december 2020)
Oracle of Ages (december 2020, deze had ik nog nooit uitgespeeld vanwege een ritmische activiteit)-> Oracle of Seasons -> Oracle of Seasons (hero quest)-> Oracle of Ages (hero quest, vandaag begonnen)

Erg leuk hoe Nintendo/Capcom de Oracle games heeft gemaakt. Ben nu eigenlijk wel stiekem benieuwd naar de trilogie die ze ervan wilden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Finraziel schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:52:
[...]

Botw is inderdaad top, maar had je de Wii u niet dan? Ik heb die game gewoon daarop gespeeld.
Ah, de WiiU compleet vergeten. Scheelde dat ik Twilight Princess al op de gewone Wii had. WiiU had ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Velen weten het niet, maar Four swords Adventure op de Gamecube heeft in Japan nog een extra mode, alleen voor die mode heb ik me ook de Japanse versie ooit gekocht. Zal zodra ik een keer een capture device krijg er een opname van maken.

Gaat hier om Tetra's Trackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Mag van mij komen, vond de game er tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Met de huidige schaarste van de PS5 en het feit dat ik me kapot verveel tijdens mijn vakantie ben ik toch aan het twijfelen om misschien een Switch aan te schaffen. Heb eigenlijk zelf nog nooit een Nintendo console gehad (buiten dan de Game Boy) en zie dat er wel een handvol titels zijn die me eventueel aanspreken.

Aan de andere kant is het wel allemaal nog redelijk prijzig zie ik (voor toch een oudere console) en de games hangen blijkbaar ook gewoon rond de 50 euro allemaal. Moeilijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Santiago2019 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:14:
Met de huidige schaarste van de PS5 en het feit dat ik me kapot verveel tijdens mijn vakantie ben ik toch aan het twijfelen om misschien een Switch aan te schaffen. Heb eigenlijk zelf nog nooit een Nintendo console gehad (buiten dan de Game Boy) en zie dat er wel een handvol titels zijn die me eventueel aanspreken.

Aan de andere kant is het wel allemaal nog redelijk prijzig zie ik (voor toch een oudere console) en de games hangen blijkbaar ook gewoon rond de 50 euro allemaal. Moeilijke keuze.
Dat hield mij ook lang tegen ja. Uiteindelijk ben ik voor een switch lite gegaan, omdat ik op de tv denk ik toch sneller me zou gaan storen aan het verschil met de xsx er naast en ik hem dan liever puur handheld gebruik...
De games zijn inderdaad ook duur maar het voordeel is wel dat je ze ook weer goed kunt verkopen. Mits je voor fysieke games gaat dan uiteraard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:14
RollieBollie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:46:

Oracle of Ages (december 2020, deze had ik nog nooit uitgespeeld vanwege een ritmische activiteit)-> Oracle of Seasons -> Oracle of Seasons (hero quest)-> Oracle of Ages (hero quest, vandaag begonnen)

Erg leuk hoe Nintendo/Capcom de Oracle games heeft gemaakt. Ben nu eigenlijk wel stiekem benieuwd naar de trilogie die ze ervan wilden maken.
Bij Oracle of Ages had ik ook die ritmische activiteit waar ik de eerste keer compleet niet doorheen kwam en dan wordt het ook frustrerend. Toen heb ik het een tijd niet gespeeld en toen lukte het opeens wel, en toen ik het laatst speelde ging het ook redelijk simpel.

Denk dat het met 3 games te complex was geworden met wachtwoorden en dergelijke, en dat een derde spel weinig toe had gevoegd.
Santiago2019 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:14:

Ja, het is prijzig en Nintendo games nieuw kopen staat nou niet echt bekend om dalende prijzen (scheelt wel weer met doorverkopen, je hoeft niet te concurreren met de budgetbak ;)), maar ik heb even gespiekt naar het spel dat ik het langste heb gespeeld en als ik alleen dat spel+Switch gekocht zou hebben, zou de Switch mij aan vermaak net iets meer dan een euro per uur hebben gekost (300+ uur Breath of the Wild, had niet verwacht dat het zoveel zou zijn), en heb ik nog 5 titels die op 50-80 uur zitten. En bij de meeste van die titels zal het aantal uur nog wel toenemen.
Finraziel schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:49:
[...]

Dat hield mij ook lang tegen ja. Uiteindelijk ben ik voor een switch lite gegaan, omdat ik op de tv denk ik toch sneller me zou gaan storen aan het verschil met de xsx er naast en ik hem dan liever puur handheld gebruik...
De games zijn inderdaad ook duur maar het voordeel is wel dat je ze ook weer goed kunt verkopen. Mits je voor fysieke games gaat dan uiteraard.
Ik had de keuze nog niet voor een Switch Lite, maar ik ben toch heel blij dat mijn Switch aan de tv hangt, continu in handheld moeten spelen lijkt me niets. Al trek ik hem ook wel eens uit de dock om buiten ermee te spelen, wat dat betreft is het wel heel fijn dat dat kan.

Waar zou je je eigenlijk aan gaan storen in vergelijking met de xsx? Grafisch zal het inderdaad een tandje minder zijn met de Switch, maar mij stoort dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Transportman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:21:
Ik had de keuze nog niet voor een Switch Lite, maar ik ben toch heel blij dat mijn Switch aan de tv hangt, continu in handheld moeten spelen lijkt me niets. Al trek ik hem ook wel eens uit de dock om buiten ermee te spelen, wat dat betreft is het wel heel fijn dat dat kan.

Waar zou je je eigenlijk aan gaan storen in vergelijking met de xsx? Grafisch zal het inderdaad een tandje minder zijn met de Switch, maar mij stoort dat niet.
Bij Nintendo games zal dat inderdaad ook wel meevallen ja. Eerlijk gezegd was het een beetje een impuls aankoop toen ik met bf een goede deal zag op de lite en op de Borderlands collectie. Die games blijf ik super vinden ook al heb ik ze al een heleboel keer gespeeld op pc en Xbox. In handheld vind ik het tof die nog eens te spelen.

Maar het is ook meer, ik ben niet zo'n enorme Nintendo fan. Ik vind hun games wel leuk, maar ze steken voor mij niet uit boven wat er op de andere consoles volop te krijgen was. Als de switch gewoon naast de Xbox zou staan dan zou hij er meer mee concurreren simpelweg omdat ik dan op precies dezelfde plek zou zitten als ik ze speel. En op de Xbox heb ik vooral door gamepass ook zo ontzettend veel wat ik wel wil spelen dat de switch dan al snel het onderspit zou delven. Nogmaals, vanwege mijn eigen smaak hè :)

Komt nog bij dat ik die joycons wel eens in mijn handen gehad heb en dat echt een ramp vind qua ergonomie, dus dan had er ook een pro controller bij gemoeten (een echte want namaak vind ik meestal ook niks qua kwaliteit). Daarmee zou het wel erg duur worden... Vooral voor het idee want ik kan het op zich best missen... Maar de lite bevalt prima zo, hij heeft nu echt een beetje zijn eigen niche in mijn game leven doordat het ding puur handheld is (hoewel het alsnog zware concurrentie is voor mijn vrije tijd, de VR bril neemt er ook weer steeds meer van in beslag :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Finraziel schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:49:
[...]

Exclusives zijn echt prachtig; Nintendo weet alles uit de Switch te persen dat er in zit. De grafische stijl van die games is ook aangepast om er goed uit te zien op de Switch natuurlijk.

Als je de keuze hebt, dan speel je 3rd party games op de XSX. Zoiets doe ik ook: ik speel Doom Eternal in 4K 60fps op de PC (Shadow) en niet op de Switch die maar tot 30fps gaat in die game. Maar op mijn PC heb ik geen Mario en Zelda natuurlijk.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Nu online
Transportman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:21:
[...]

Bij Oracle of Ages had ik ook die ritmische activiteit waar ik de eerste keer compleet niet doorheen kwam en dan wordt het ook frustrerend. Toen heb ik het een tijd niet gespeeld en toen lukte het opeens wel, en toen ik het laatst speelde ging het ook redelijk simpel.

Denk dat het met 3 games te complex was geworden met wachtwoorden en dergelijke, en dat een derde spel weinig toe had gevoegd.

[...]

Ja, het is prijzig en Nintendo games nieuw kopen staat nou niet echt bekend om dalende prijzen (scheelt wel weer met doorverkopen, je hoeft niet te concurreren met de budgetbak ;)), maar ik heb even gespiekt naar het spel dat ik het langste heb gespeeld en als ik alleen dat spel+Switch gekocht zou hebben, zou de Switch mij aan vermaak net iets meer dan een euro per uur hebben gekost (300+ uur Breath of the Wild, had niet verwacht dat het zoveel zou zijn), en heb ik nog 5 titels die op 50-80 uur zitten. En bij de meeste van die titels zal het aantal uur nog wel toenemen.

[...]

Yep. Ik had dat dus met Ages ook. 20 Jaar geleden liep ik dus vast, maar vorige maand na een dag of 3 proberen lukte het dus. Helaas had ik tijdens die run een keuze gemaakt waar ik later niet tevreden over was en hoppa gereset. Bijna de 1e keer dat ik daar weer was ging het goed.

En klopt dat het programmeren van het passwordsystem een oorzaak was dat de 3e game is gedropt.

Het verhaal was dan ook lastig te continueren. Nu heb je al de keuze of je OoA->OoS (linked) en dan OoA (hero)->OoS (hero linked) opnieuw of OoS (hero)->OoA (hero linked) of beginnen met OoS->OoA en zelfde keuze bij de hero quest.

Ik speel ze nu via mijn GameCube Player. Veel fijner dat het beeld 32 inch is ipv dat postzegelformaat van de GameBoy Color/Advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:37

JB

Cédric roelt!

Hoe nemen jullie die Pro Controller mee zonder dat deze de hele tijd "aan" gaat? Ik ben aan het kijken naar travel accessoires maar ik vind nagenoeg niets wat daar rekening mee houdt. De enige (dure) optie die ik kan vinden is;

https://www.amazon.nl/Con...eschermhoes/dp/B085738YH1

Icm een rugzak. De overige travelcases waar de gehele switch in kan met alle accessoires drukken ook allemaal op die knoppen van de Pro Controller lees ik in de meeste reviews + minder vrijheid tov een rugzak met kleine case voor de switch zelf.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gods Will Fall - een dungeon crawler - releast vandaag en klinkt best interessant nadat ik deze review van Eurogamer las. Je probeert met acht verschillende karakters tien goden te doden in wat eigenlijk een mix is van Diablo, soulslikes en procedureel gegenereerde karakters en werelden. Elk karakter is een 'leven', als je een karakter verliest, zitten ze opgesloten in die specifieke dungeon tot je ze gaat redden. Ben je alle karakters kwijt, dan is het game over.

Deze review van SwitchUp bevat gameplay. De stutter ligt blijkbaar aan de video renderer en niet aan het spel zelf:

@JB , ik neem de pro controller eigenlijk niet zo vaak mee, dus dan gaat ie gewoon in de rugzak en worden de knopjes inderdaad ingedrukt :P Niet het einde van de wereld gezien de batterijduur van de controller.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 29-01-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JackAvery schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:28:

@JB , ik neem de pro controller eigenlijk niet zo vaak mee, dus dan gaat ie gewoon in de rugzak en worden de knopjes inderdaad ingedrukt :P Niet het einde van de wereld gezien de batterijduur van de controller.
Oke, dus niets om me zorgen over te maken? Ik zie wat berichten over controllers die de weg kwijtgeraakt zijn na "reis" icm batterydrain. Anders plof ik ze ook gewoon zo in de tas, of icm een Ali hoesje van kwartje vijftig... maar ze zijn best prijzig en ik wil dus wel alles mee (2 Pro's, 1x die Joycon-houder) :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:53:
[...]

Oke, dus niets om me zorgen over te maken? Ik zie wat berichten over controllers die de weg kwijtgeraakt zijn na "reis" icm batterydrain. Anders plof ik ze ook gewoon zo in de tas, of icm een Ali hoesje van kwartje vijftig... maar ze zijn best prijzig en ik wil dus wel alles mee (2 Pro's, 1x die Joycon-houder) :)
Ik heb hier zelf niet echt last van gehad, maar dat kan nogal situationeel zijn. Meestal gaan switch+pro con bij mij in een zak, die gaat in een grotere rugzak met nog andere spullen, en dat gaat dan in de auto voor een paar uur bvb. Natuurlijk is het scenario dat je daar beschrijft mogelijk, maar ik vermoed dat dat vooral voorkomt bij erg lange reizen of als je vertrekt met reeds lage batterijlading.

Als jij meer op je gemak bent met een travel case oid waardoor de knoppen niet ingedrukt gaan worden, zou ik dat trouwens gewoon doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 09:49
JB schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:13:
Hoe nemen jullie die Pro Controller mee zonder dat deze de hele tijd "aan" gaat? Ik ben aan het kijken naar travel accessoires maar ik vind nagenoeg niets wat daar rekening mee houdt. De enige (dure) optie die ik kan vinden is;

https://www.amazon.nl/Con...eschermhoes/dp/B085738YH1

Icm een rugzak. De overige travelcases waar de gehele switch in kan met alle accessoires drukken ook allemaal op die knoppen van de Pro Controller lees ik in de meeste reviews + minder vrijheid tov een rugzak met kleine case voor de switch zelf.
Als ik mijn Pro Controller meeneem is dat gewoon los in mijn leren schoudertas.
De Switch zet ik in de vliegtuigstand zodat er geen verbinding wordt gemaakt met de Pro Controller. De Pro Controller zal wel zoeken naar de Switch als er een knop wordt ingedrukt maar dat kost weinig batterij.
De Switch neem ik mee in een eigen case maar die is te klein voor de Pro Controller.

[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 29-01-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Weer een geruchtje opgedoken (maar, volgens mij, ook weer ontkracht, maar leuk genoeg om even te delen): De Switch Pro zou Super Switch gaan heten.

bron: https://wccftech.com/nintendo-switch-pro-super-switch/

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 29-01-2021 14:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zeror Doe er dan minstens een bronvermelding bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

JackAvery schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:28:
Gods Will Fall - een dungeon crawler - releast vandaag en klinkt best interessant nadat ik deze review van Eurogamer las. Je probeert met acht verschillende karakters tien goden te doden in wat eigenlijk een mix is van Diablo, soulslikes en procedureel gegenereerde karakters en werelden. Elk karakter is een 'leven', als je een karakter verliest, zitten ze opgesloten in die specifieke dungeon tot je ze gaat redden. Ben je alle karakters kwijt, dan is het game over.

Deze review van SwitchUp bevat gameplay. De stutter ligt blijkbaar aan de video renderer en niet aan het spel zelf:

[YouTube: Gods Will Fall Nintendo Switch Review!]
Ziet er goed uit, ga ik in de gaten houden, thanks voor de link :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JackAvery schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ik heb hier zelf niet echt last van gehad, maar dat kan nogal situationeel zijn. Meestal gaan switch+pro con bij mij in een zak, die gaat in een grotere rugzak met nog andere spullen, en dat gaat dan in de auto voor een paar uur bvb. Natuurlijk is het scenario dat je daar beschrijft mogelijk, maar ik vermoed dat dat vooral voorkomt bij erg lange reizen of als je vertrekt met reeds lage batterijlading.

Als jij meer op je gemak bent met een travel case oid waardoor de knoppen niet ingedrukt gaan worden, zou ik dat trouwens gewoon doen hoor.
Mja valt tegen om een travelcase te vinden voor_alle_ behoeftes. Hier zal het normaliter ook voornamelijk met de auto mee gaan dus de noodzaak voor een rugzak is er niet perse maar ik heb al een;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BifhTxz8GALZ4YzyQXUF4Lzbwz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6LVWaKMsLURpZ5nB5L3kmV5.jpg?f=fotoalbum_large

dus die zou dan mooi in een rugzak kunnen als ie niet compact mee gaat maar juist voor een weekendje weg met dock/controllers etc. Dus eventueel nog iets voor de controllers en dock qua bescherming en dan ben ik er ook :)
VirinR schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:40:
[...]

Als ik mijn Pro Controller meeneem is dat gewoon los in mijn leren schoudertas.
De Switch zet ik in de vliegtuigstand zodat er geen verbinding wordt gemaakt met de Pro Controller. De Pro Controller zal wel zoeken naar de Switch als er een knop wordt ingedrukt maar dat kost weinig batterij.
De Switch neem ik mee in een eigen case maar die is te klein voor de Pro Controller.
Ik kan niet tegen krasjes haha, dus ik wil het netjes beschermd mee. Dan zou zo'n foam travel bag normaliter de logische keuze zijn maar ik kan _geen_ geschikte vinden (die op dit moment beschikbaar is) met plaats voor 2x Pro controller + 1x Joycon-houder. Smatree en Dacckit lijken er een te hebben maar nergens te bestellen. Verder heb ik zoals hierboven ook aangegeven al een compacte travelcase die ik wil proberen te combineren met een geschikte rugzak.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
L23 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:55:
@Zeror Doe er dan minstens een bronvermelding bij...
Staat erbij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:14
Zeror schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:42:
Weer een geruchtje opgedoken (maar, volgens mij, ook weer ontkracht, maar leuk genoeg om even te delen): De Switch Pro zou Super Switch gaan heten.

bron: https://wccftech.com/nintendo-switch-pro-super-switch/
Tot Nintendo het zelf aankondigt of meerdere bronnen onafhankelijk van elkaar met berichten komen, neem ik berichten over een Switch Pro of eventuele opvolger met een korreltje zout. Want dat soort geruchten borrelen iedere paar maanden wel op en als dat maar vaak genoeg gebeurd zal het wel een keer waar worden want ik ga er echt wel vanuit dat Nintendo nog met een opvolger komt, maar tot nu toe is iedere keer gebleken dat de geruchten nergens op gebaseerd waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46

vhal

ಠ_ಠ

Ben ik de enige die de bediening van de joycons voor menubediening bij vlagen onduidelijk vind? Leuk als de kinderen Just Dance spelen en je iedere keer of de rode of de blauwe joycons uit hun handen moet grissen om iets te selecteren. Ze zijn net te jong om het helemaal zelf te bedienen maar heel eerlijk gezegd vind ik het ook niet uitblinken in duidelijkheid.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@vhal Geen idee wat je bedoeld, daarnaast zijn bij mij allebei de joy-cons grijs, maar dat maakt het niet moeilijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JackAvery schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ik neem dan de switch grip mee, werkt super voor onderweg. Niet hetzelfde als de pro-controller, maar werkt goed genoeg en kan niet stuk gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@vhal ik snap wel wat je bedoeld en zie mijn vrouw wel klooien soms. Maar als je de joycob houdt zoals dat aangegeven is, dan klopt het zeker.
Er staat ook niet dat je op A moet drukken, maar op de rechter knop.
Draai je de joycon als dat gevraagd wordt, dan is het de rechter knop. Zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Ik neem dan de switch grip mee, werkt super voor onderweg. Niet hetzelfde als de pro-controller, maar werkt goed genoeg en kan niet stuk gaan :)
Logisch! Maar ik hou echt niet van die grip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Heb de Skull & Co grip/case. De standaard switch met joycons maar wel een stuk fijner om vast te houden. Te koop los/samen met een case die er ook geschikt is om de grip+case+extra's in te doen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
The Chosen One schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:07:
Heb de Skull & Co grip/case. De standaard switch met joycons maar wel een stuk fijner om vast te houden. Te koop los/samen met een case die er ook geschikt is om de grip+case+extra's in te doen.
Ik wil nog steeds een keer die satisfye grip kopen, maar weiger om 30 euro verzendkosten te betalen voor iets van 35 euro :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
sderooij schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Ik wil nog steeds een keer die satisfye grip kopen, maar weiger om 30 euro verzendkosten te betalen voor iets van 35 euro :P
Is deze niks voor je?

https://www.bol.com/nl/p/...brIWXpdtqxUxoC1gIQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Heb je daar zelf ervaring mee?
Die satisfye grip heeft een maat van me, en voelde echt heerlijk aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Momenteel is er een sale op hun website, en misschien zijn die prijzen nog cumuleerbaar met de 10% korting die je krijgt als je voor nieuwsbrief inschrijft. Misschien is de prijs dan nog doenbaar?

Ik kom op 38 dollar incl. shipping voor enkel de grip momenteel bvb. Als daar nog 10% af kan heb je een deel van je BTW al terug.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 30-01-2021 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
sderooij schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:31:
[...]

Heb je daar zelf ervaring mee?
Nee, helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09 11:03
sderooij schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:31:
[...]
Satisfye grip ook via Amazon.nl te koop voor net geen € 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
kontroll schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:35:
[...]

Satisfye grip ook via Amazon.nl te koop voor net geen € 50
Thanks, even gekeken, maar dan zit helaas die case er niet bij :( (Ja sorry, ben een zeikerd af en toe :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

JackAvery schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:34:
Ik kom op 38 dollar incl. shipping voor enkel de grip momenteel bvb. Als daar nog 10% af kan heb je een deel van je BTW al terug.
Het probleem met dingen uit de USA halen is dat de verzendkosten tussen de 30 en 60 dollar liggen voor dit soort klein spul én dat de vervoerder vaak ook netjes alle inklaringsdocumenten regelt. M.a.w. je zult moeten verwachten dat er nog meer kosten bij komen voor het invoeren van iets wat je buiten de EU hebt gekocht. De kosten daarvan zijn ook een beetje afhankelijk van de vervoerder, je kunt ook al snel 17 euro aan administratiekosten kwijt zijn. M.a.w. het product wat je gekocht hebt is vaak een kwart tot 1 derde van de totaalprijs 8)7

Ik heb bij Satisfye de case met grip gekocht en heb er uiteindelijk het drievoudige van moeten betalen (en dat is met korting op de case+grip) door al die ongein. Daar had ik vooraf al rekening mee gehouden obv eerdere ervaringen van zowel mijzelf als anderen. De grote vraag is echter of dit alles dat drievoudige bedrag waard was: ja, de grip maakt gewoon een gigantisch verschil. Ik heb nu geen kramp meer in mijn handen. De case is ook erg prettig en heeft maar 1 nadeel: als je de lader erin wil hebben dan is het proppen. Daar staat weer tegenover dat je een powerbank kunt gebruiken (past onderin). Dit wordt overigens ook in hun productvideo op youtube aangegeven.

Zou ik het de volgende keer weer doen? Als hij net als dit keer nergens anders te verkrijgen is: ja. Prijzig maar zere handen zijn prijziger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ppl weet ik :) BPost rekent bijvoorbeeld 20 euro administratiekosten aan. Gewoon afzetterij :P

Bij Satisfye stond de shipping gisteren wel beschreven als "Passport Priority Duties Paid". Als dat klopt dan zit je zonder al die miserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
ppl schreef op zondag 31 januari 2021 @ 16:47:
[...]

Het probleem met dingen uit de USA halen is dat de verzendkosten tussen de 30 en 60 dollar liggen voor dit soort klein spul én dat de vervoerder vaak ook netjes alle inklaringsdocumenten regelt. M.a.w. je zult moeten verwachten dat er nog meer kosten bij komen voor het invoeren van iets wat je buiten de EU hebt gekocht. De kosten daarvan zijn ook een beetje afhankelijk van de vervoerder, je kunt ook al snel 17 euro aan administratiekosten kwijt zijn. M.a.w. het product wat je gekocht hebt is vaak een kwart tot 1 derde van de totaalprijs 8)7

Ik heb bij Satisfye de case met grip gekocht en heb er uiteindelijk het drievoudige van moeten betalen (en dat is met korting op de case+grip) door al die ongein. Daar had ik vooraf al rekening mee gehouden obv eerdere ervaringen van zowel mijzelf als anderen. De grote vraag is echter of dit alles dat drievoudige bedrag waard was: ja, de grip maakt gewoon een gigantisch verschil. Ik heb nu geen kramp meer in mijn handen. De case is ook erg prettig en heeft maar 1 nadeel: als je de lader erin wil hebben dan is het proppen. Daar staat weer tegenover dat je een powerbank kunt gebruiken (past onderin). Dit wordt overigens ook in hun productvideo op youtube aangegeven.

Zou ik het de volgende keer weer doen? Als hij net als dit keer nergens anders te verkrijgen is: ja. Prijzig maar zere handen zijn prijziger.
Hmm the plot thickens :P
Bedankt voor je input, ik wacht gewoon een keer af totdat deze bundel voor een gunstige prijs te koop is via Amazon of BOLcom, ben een geduldig persoon :X

Acties:
  • +16 Henk 'm!
Het is weer financiële resultatentijd. Het is Nintendo's tweede beste "Q3" (periode oktober-december) ooit - de recordhouder blijft Q3 2008 - en het beste kwartaal in het Switch tijdperk.

Hardware

Elk jaar is het kwartaal van Thanksgiving-Kerst-Nieuw het hoogtepunt voor Nintendo. Dit jaar is niet anders met maar liefst 11.57 miljoen verscheepte consoles – een kleine stijging van 7.03 % tegenover het decemberkwartaal van 2019 en tegelijkertijd het beste kwartaal ooit voor Switch hardware. De Nintendo Switch en Switch Lite vertegenwoordigen respectievelijk 8.41 en 3.16 miljoen van deze consoles (Q3 2019: 7.58 m Switch vs. 3.24 m Lites). Sinds de lancering in maart 2017 zijn er nu 79.87 miljoen Switch-consoles verscheept. Hiermee heeft de Switch de totale verkopen van de 3DS (75.94m) ingehaald, en wordt het volgende ‘doel’ de Wii (101.63m verkochte consoles).

Grappig detail: er zijn in totaal nu bijna evenveel Switch Lites verkocht als WiiU's (13.53 miljoen vs 13.56m)

Hoewel de groei jaar-op-jaar niet erg hoog lijkt voor het derde kwartaal van het fiscale jaar, vertelt een vergelijking van het kalenderjaar 2019 met 2020 een heel ander verhaal: Switch heeft, mede geholpen door de uitzonderlijke resultaten van Animal Crossing: New Horizons en de wereldwijde Covid-19 pandemie, zijn sterkste jaar tot nu toe achter de rug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9p6iB2y1-O_0R1qpKgxwpJdosNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2M9xJy2RY7Bt6VVkfudqiQFp.png?f=fotoalbum_large

Wat sell-through betreft, de effectieve verkopen naar consumenten, schat Nintendo dat tot en met het einde van december 2020 er meer dan 74 miljoen van Switch-consoles bij de mensen thuis liggen.

Nintendo stelt verder hun voorspelling voor het volledige fiscale jaar bij van 24 miljoen verkochte consoles naar 26.5 miljoen verkochte consoles. Dit betekent dat ze nog 2.4 miljoen Switches willen leveren voor de periode januari tot maart 2021.

Software

Mensen geven elkaar (en zichzelf) graag games als cadeau en Nintendo zal het geweten hebben: in de periode oktober tot en met december 2020 werden maar liefst 75.85 miljoen units software verkocht (+ 17.3% in vergelijking met 2019). Dit was goed voor een omzet van 1.85 miljard Euro (236.14 miljard Yen). First-party games vertegenwoordigden dit kwartaal 81.1% van alle software sales. En om dit toch een lokale touch te geven: in Europa werden tussen oktober en december 23.85 miljoen games op het Switch platform verkocht.

Lifetime-to-date hebben gamers al 532.34 miljoen games op Switch gekocht, dat is 38% meer dan tijdens de 3DS zijn hele levensduur. De ‘tie ratio’ van de Switch is momenteel een gemiddelde van 6.67 games per verscheepte console.

Van de volgende games hebben we updates over de verkoopscijfers:

TitleQ3 shipmentsLife-to-date shipments
Mario Kart 8 Deluxe
4,43 miljoen
33,41 miljoen
Animal Crossing: New Horizons
5,14
31,18
Super Smash Bros. Ultimate
1,75
22,85
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
1,72
21,45
Pokémon Sword/Shield
1,33
20,35
Super Mario Odyssey
1,23
20,23
Super Mario Party
1,72
13,82
Pokémon: Let's Go, Pikachu / Eevee
0,51
13
Splatoon 2
0,64
11,9
New Super Mario Bros. U Deluxe
1,5
9,82
Luigi's Mansion 3
1,3
9,13
Ring Fit Adventure
2,84
8,68
Super Mario 3D All-Stars
3,11
8,32
Paper Mario: The Origami King
0,23
3,05
Hyrule Warriors:Age of Calamity (sales excl. Japan)
2,85
2,85
Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics
0,81
2,62
Xenoblade Chronicles Definitive Edition
0,08
1,48
Title Shipments (Q1-Q3) Life-to-date shipments
Super Mario Maker 2
1,43*
6,91
Pikmin 3 Deluxe
1,94*
1,94
Mario Kart Live: Home Circuit1,08*1,08

Opvallend:
  • Nintendo heeft nu zes first-party titels die officieel meer dan 20 miljoen exemplaren verscheept hebben. Nieuw in de lijst zijn BOTW, Mario Odyssey en Pokémon Sword/Shield.
  • Paper Mario en Xenoblade Chronicles lijken ondanks respectabele verkopen geen lange adem te gaan hebben.
  • Age of Calamity is de bestverkochte "Warriors" game ooit voor Koei-Tecmo. Als we de Japanse sales erbij tellen, zit het spel al aan meer dan 3.5 miljoen verscheepte exemplaren.
  • Ring Fit Adventure blijft in populariteit groeien en heeft één van zijn sterkste kwartalen ooit. Dit wordt o.a. door Aziatische sales gedreven.
  • Animal Crossing blijft als een trein verkopen en is goed op weg om Mario Kart 8 Deluxe in te halen als best verkochte spel op het platform. De attach rate van het spel ligt boven 39%.

Digitaal
Vergeleken met de periode oktober-december in 2019 merken we een sterke stijging op qua digitale sales van 59%. Dit kwartaal zet hiermee de tweede-hoogste resultaten voor Nintendo neer in het digitale segment. Wel opvallend is dat over het jaar de ratio digitaal:fysiek na een piek tijdens de eerste wereldwijde Covid-19 lockdowns, terug gedaald is naar een aandeel van 32.1%. Dit kan deels verklaard worden omdat games vaak als cadeau gegeven worden, deels door het sluiten van veel winkels wereldwijd tijdens de afgelopen lente.

Voor het eerst zien we verder dat binnen de digitale sales het aandeel van “Download-only software” en andere exclusief digitaal verkrijgbare content groter is geworden dan digitale verkopen van games die ook in de retail beschikbaar zijn. Binnen deze categorie zien we in vergelijking met oktober-december 2019 een stijging van maar liefst 188%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7oqJ4q1O50PIpesAKbNQURoU9Y=/i/2004141926.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UVWUgfVHNjFajJYuy2Hg190kZjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s3KjNDHryPyjSSlBslGC3M71.png?f=fotoalbum_large

Financieel

Nintendo gooit al heel 2020 hoge ogen, en dit kwartaal is het niet anders: de omzet was 634.9 miljard Yen (5 miljard Euro), een stijging van 9.71% t.o.v. 2019. De operationele winst steeg met 36.14 % naar 229.7 miljard Yen (€ 1.81 miljard). Switch-gerelateerde inkomsten zijn verantwoordelijk voor meer dan 95% van de kwartaalomzet, 2.4 % komt uit mobile en IP-gerelateerde inkomsten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvtICxcCW1uhgWv-KuhrFmu2NlM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SA4PgAgwp0Ou89JmIpbaoUWp.png?f=fotoalbum_large

Nintendo stelt hun voorspellingen verder bij en verwacht voor het fiscale jaar dat eindigt in maart 2021 een omzet van 1600 miljard Yen (€12.6mld) en een operationele winst van 560 miljard Yen (€4.4mld). Hardware en software voorspellingen bedragen 26 miljoen consoles en 205 miljoen units software. Qua hardware is het nu al dit het sterkste jaar voor Switch tot nu toe, voor software zal dit na Q4 hetzelfde worden.
De goede resultaten hebben ook invloed op het dividend: dit zal stijgen van 1260 Yen naar 1680 yen per aandeel. Hier zal nog een éénmalige bonus van 200 yen dividend per aandeel bij opgeteld worden.

Tenslotte interessant: dit is het derde kwartaal op rij dat we een significante stijging zien in de Research & Development uitgaves ten opzichte van 2019: +55%. Hier valt zowel hard- en software development onder. De vraag is waar al dit geld naartoe gaat :+ Wat een eventueel nieuwe Switch model betreft, wilt Nintendo nog niks loslaten. Tijdens de Q&A sessie over de huidige kwartaalcijfers zei Nintendo President Furukawa dat men niet van plan was om "binnenkort" een aankondiging van een nieuw model te doen (bron). Heel andere taal dan vorig jaar... Edit: het woord "binnenkort" is nooit gebruikt volgens de transcriptie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5KS3vqJ_izAHkbCmkaO3kt3Hfg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cbGou6NSKbBWSqsCJfIHLYpk.png?f=fotoalbum_large

Bronnen
Resultaten april-december 2020
Additionele informatie april-december 2020

Edit: Paar interessante quotes uit de Conference Call:
approximately 20% of the Nintendo Switch family sell-through between October and December 2020 in the main regions was due to demand for multiple systems within the same family.
Compared to a typical year, unit software sales this fiscal year have included a larger contribution from titles released in previous fiscal years, and this is reflected in the list of million-seller titles. Looking at total sell-through of first-party titles in the major regions for April through December last year, you can see that titles that were released in the previous fiscal year or earlier accounted for approximately 80% when you include Animal Crossing: New Horizons, and around 60% when you exclude that one title.
Starting with the subject of new Nintendo Switch models, we will be releasing Nintendo Switch – Mario Red & Blue Edition (as a set including a carrying case and Nintendo Switch console with special Mario designs) alongside the release of Super Mario 3D World + Bowser's Fury on February 12. We also plan to release a special design of the hardware as Nintendo Switch MONSTER HUNTER RISE Edition in March. With this release schedule for new hardware and Nintendo Switch having just marked its highest sales in its fourth year on the market, we do not have plans to announce a new model.

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 05-02-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Leuk puntje van die RD kosten @JackAvery het gonst nu al zo lang van de geruchten en echt alleen maar bij Nintendo fan sites (bijv. Bloomberg). Volgens mij kunnen we rustig ergens tussen mei en oktober een upgrade verwachten. Al heeft Nintendo het overigens niet echt nodig met deze verkoopaantallen. Marge zal ook wel lekker zijn zo der prijsverlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
YouTube: Exposing Capitalism by exposing the truth!! (Interview with Adam Con...
(vanaf 39:10s)

Blijkbaar was het gerucht van een Zelda en Starfox serie op Netflix echt, maar gecanceld, omdat Netflix de boel gelekt had. Nintendo was daar niet blij mee en heeft de stekker eruit getrokken toen.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 02-02-2021 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Klopt, was er om heel eerlijk te zijn nog steeds op het wachten, is jammer dat we nooit een nieuwe Zelda serie of eens een echte speelfilm hebben gekregen, gelukkig heb ik nog de dvd van de serie uit de jaren 90 hier liggen, deze bedoel ik daar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Linksquest schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:48:
Klopt, was er om heel eerlijk te zijn nog steeds op het wachten, is jammer dat we nooit een nieuwe Zelda serie of eens een echte speelfilm hebben gekregen, gelukkig heb ik nog de dvd van de serie uit de jaren 90 hier liggen, deze bedoel ik daar mee.

[YouTube: HD The Legend of Zelda Animated Series Intro (1989)]
Dat waren nog is tijden en kwaliteit tekenfilms ;)
Keek die altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik ook, kwam altijd tijdens de super Mario super shows, leuke herinneringen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Linksquest Mijn vrouw heeft een/de dvd via iemand als Amerikaanse import voor me gekocht. Moet hem eigenlijk nog eens kijken.
Was uit de tijd van inderdaad de Super Mario shows en Dungeons and dragons. Allemaal geweldige shows. Of ik het nu nog trek om dat te kijken is weer een ander verhaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
Deze heb ik, heb ik uit Engeland laten komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gzmmtDyyD3vEQgIQT9V6BvMMzQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zFLCf3Gj3yRmGmktJMP20LQ9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 15:25
Linksquest schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:53:
Ik ook, kwam altijd tijdens de super Mario super shows, leuke herinneringen aan.
Ik keek ze ook altijd (we worden oud he). Ze kwamen niet tijdens de Super Mario shows maar in plaats daarvan op woensdagochtend. De andere ochtenden kwam Super Mario, altijd tijdens teletiens/telekids?
Ik vond ze ook altijd super tof om te zien!

Nu we toch nostalgisch bezig zijn: Ik heb nog wel eens de Nintendolijn gebeld als ik vast zat in een spel. Nog meer mensen die dat vroeger gedaan hebben? Als je erover nadenkt is dat nu echt zo gek.

[ Voor 22% gewijzigd door Terpstars op 03-02-2021 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 19:37
Terpstars schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:30:
[...]

Ik keek ze ook altijd (we worden oud he). Ze kwamen niet tijdens de Super Mario shows maar in plaats daarvan op woensdagochtend. De andere ochtenden kwam Super Mario, altijd tijdens teletiens/telekids?

Nu we toch nostalgisch bezig zijn: Ik heb nog wel eens de Nintendolijn gebeld als ik vast zat in een spel. Nog meer mensen die dat vroeger gedaan hebben? Als je erover nadenkt is dat nu echt zo gek.
Mortal Kombat op de GameBoy. Bellen als een malle en mijn moeder dacht dat ik sekslijnen zat te bellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

[...]

Jazeker. Als kind leek het me super om daar te werken: betaald worden om te gamen haha. Tja of het gek was? Er bestond geen internet dus je had niks anders dan vriendjes of tijdschriften waar je oplossingen kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphaxe
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 18:41
Had een vraag over een 3rd party wireless controller.
Omdat er veel goede recensies op Amazon waren voor de SPGood wireless controller heb ik de gok gewaagd. Achter op de controller staat type: N-SL Wireless controller

Heb zonder moeite de controller weten te pairen. echter na 2 uur spelen en later de controller weer willen connecten krijg ik dit niet meer voor elkaar. Tijdens het spelen was de controller wel erg fijn.

Zelfs de reset button van de controller en de Ninteno Switch naar fabrieksinstellingen gezet om te zien of daarna de controller weer te pairen was , maar lukt mij nog niet.
Binnen Windows bedraad werkte deze wel naar behoren.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Laatst online: 23-09 09:21
Alphaxe schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:54:
Omdat er veel goede recensies op Amazon waren voor de SPGood wireless controller heb ik de gok gewaagd. Achter op de controller staat type: N-SL Wireless controller

Heb zonder moeite de controller weten te pairen. echter na 2 uur spelen en later de controller weer willen connecten krijg ik dit niet meer voor elkaar. Tijdens het spelen was de controller wel erg fijn.

Zelfs de reset button van de controller en de Ninteno Switch naar fabrieksinstellingen gezet om te zien of daarna de controller weer te pairen was , maar lukt mij nog niet.

Hmmm... Deze hebben wij ook in gebruik en al een aantal weken met veel plezier. Goede (bouw)kwaliteit en doet niets onder voor een Pro-Controller. Ik heb geen ervaring zoals jij die hebt dus kan je niet helpen. Ik kan je enkel meegeven dat, als hij werkt, het een ontzettend goede controller is voor die prijs! Hopelijk heb je hem snel weer aan de gang. Heb je hem al via het Controller menu opnieuw geprobeerd in volgorde te wijzigen? Wellicht dat dat wil helpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Korte reminder dat deze vandaag releast:

Er zijn trouwens scans van Famitsu magazine geleaked met meer screenshots en info over New Pokémon Snap. Deze bevatten onder andere korte introducties van de playable characters en van Professor Mirror en zijn assistente Rita. Ook zie je screenshots van het score menu voor je foto's. Onder andere de pose, de grootte van de Pokémon, de richting waarnaar de Pokémon kijkt en de locatie van de Pokémon op de foto zijn belangrijk, net als de omgeving en of er andere Pokémon op de foto staan.

[ Voor 62% gewijzigd door JackAvery op 04-02-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net begonnen met de DLC voor Pokémon shield. Wilde wachten tot we in ons nieuwe huis met nieuwe tv woonde om te beginnen. Heerlijk weer, vond dat je er verrassend veel nieuwe Pokémon kon vangen, het verhaal van Isle of Armour lijkt mij alleen beetje kort. Het is dat ik zoveel rond loop om Diglet en nieuwe Pokemon te vinden, maar ben nu bij die toren en heb het gevoel dat dit deel er al bijna op zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

The Chosen One

Zie signature!

Dat is DLC vaak. Waarom zou je het lang maken? De meeste mensen kopen het toch wel.

Zie je ook va(a)k(er) bij meerdere DLC packs. Eerste is vaak het grootste en ook daadwerkelijke content (levels e.d.) en dan kleiner en/of ander soortige content (rehashed gamemode e.d.).
Daarom ook DLC passes e.d. niet te snel kopen, net als preorderen zelf uiteraard.

[/minirant]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:27:
Ik ben net begonnen met de DLC voor Pokémon shield. Wilde wachten tot we in ons nieuwe huis met nieuwe tv woonde om te beginnen. Heerlijk weer, vond dat je er verrassend veel nieuwe Pokémon kon vangen, het verhaal van Isle of Armour lijkt mij alleen beetje kort. Het is dat ik zoveel rond loop om Diglet en nieuwe Pokemon te vinden, maar ben nu bij die toren en heb het gevoel dat dit deel er al bijna op zit...
Isle of Armour is de kortere van de twee DLC, een deel van de focus is ook gewoon je bestaande mon nog verder te kunnen aanpassen voor multiplayer matches. Frozen Tundra heeft meer content.

Ook gelekt uit Famitsu: scans van vier nieuwe Bravely Default II Asterix Holders

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 04-02-2021 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
[...]

Ik zat ooit toen ik een jaar of 6/7 was vast in super Mario 2, bij een roze eierspugende yoshi achtig beest. Ik uiteindelijk de Nintendo hulplijn bellen, was ik star-struck omdat ik Jurjen Tiersma (van de PU) aan de telefoon kreeg! Zn tips hielpen overigens niet veel 😂

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
[...]

YouTube: YouTube ;) check mario daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33

Geen ervaring, maar zag dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jST85R1v9Vz3fg6ildKssXg-Mg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VDJCe4QObggUsK0gShGCicM5.jpg?f=fotoalbum_large

2 manier van pairen. Dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is er op dit moment iets bekend over namaak games/cartridges? Kan er op Google niet echt iets over vinden. Of is dat totaal geen issue?

Je leest soms bij oude snes games dat het n isie is en bij de ds ook. Maar genoeg lijkt het erop dat Nintendo iets waterdichts heeft bedacht voor de 3da en Switch?

[ Voor 38% gewijzigd door Ronwiel op 04-02-2021 22:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat vonden jullie hiervan? Deed me qua opzet aan Tron denken maar vrij unieke vibe verder:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Een vriend van mij had een keer zo'n controller mee toen hij bij mij op visite kwam. Het lukte ons eerst ook niet om de controller aan mijn switch te pairen. Na wat googlen vonden we een filmpje van iemand die zei dat je de controller bij het pairen echt zo'n beetje tegen de Switch aan moest houden, dus heel dichtbij. Gek genoeg werkte dat.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphaxe
GilbertvH schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Hmmm... Deze hebben wij ook in gebruik en al een aantal weken met veel plezier. Goede (bouw)kwaliteit en doet niets onder voor een Pro-Controller. Ik heb geen ervaring zoals jij die hebt dus kan je niet helpen. Ik kan je enkel meegeven dat, als hij werkt, het een ontzettend goede controller is voor die prijs! Hopelijk heb je hem snel weer aan de gang. Heb je hem al via het Controller menu opnieuw geprobeerd in volgorde te wijzigen? Wellicht dat dat wil helpen?
Dank voor je reactie. Mijn eerst ervaring was ook dat de controller erg fijn is.
Heb de leverancier gemaild voor support, als er binnen enkele dagen geen reactie komt gaat de controller terug. Inmiddels werkt deze namelijk ook niet meer via Windows :? . Mijn advies druk niet te vaak op de reset knop onderop de controller (verborgen in het kleine gaatje), normaal zou dit een apparaat terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar bij mij lijkt het anders te verlopen. Kan uiteraard een incident en DOA zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alphaxe
Tsjipmanz schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:18:
[...]

Een vriend van mij had een keer zo'n controller mee toen hij bij mij op visite kwam. Het lukte ons eerst ook niet om de controller aan mijn switch te pairen. Na wat googlen vonden we een filmpje van iemand die zei dat je de controller bij het pairen echt zo'n beetje tegen de Switch aan moest houden, dus heel dichtbij. Gek genoeg werkte dat.
Thanks voor de tip, filmpje had ik ook gevonden, maar eerste keer pairen deed ik 2 meter van de switch af. Daarna heb ik hem er op gelegd, voor gehouden er achter enz. Maar helaas, denk dat het een DOA is. Thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphaxe
bvsteyn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:36:
[...]

Geen ervaring, maar zag dit:

[Afbeelding]

2 manier van pairen. Dat al geprobeerd?
De reset knop heb ik al (te) veel gebruikt :-) sinds de problemen begonnen.
Pairen lukte na eerst keer gewoon niet meer wat inderdaad door 1 a 2 seconden een knop of home knop in te drukken zou moeten gebeuren.
Toch omdat de controller wel erg fijn speelde overweeg ik als retour enige opties nog een nieuwe te bestellen in de hoop dat het een DOA was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 18:55
Linksquest schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:28:
Deze heb ik, heb ik uit Engeland laten komen.

[Afbeelding]
Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me princess _/-\o_

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

JackAvery schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:15:
Wat vonden jullie hiervan? Deed me qua opzet aan Tron denken maar vrij unieke vibe verder:

[YouTube: Narita Boy - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
Heeft, op het eerste gezicht, ook wel wat weg van Another World. Maar wel meer actie en sneller.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:33
Alphaxe schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:18:
[...]

Dank voor je reactie. Mijn eerst ervaring was ook dat de controller erg fijn is.
Heb de leverancier gemaild voor support, als er binnen enkele dagen geen reactie komt gaat de controller terug. Inmiddels werkt deze namelijk ook niet meer via Windows :? . Mijn advies druk niet te vaak op de reset knop onderop de controller (verborgen in het kleine gaatje), normaal zou dit een apparaat terug zetten naar fabrieksinstellingen, maar bij mij lijkt het anders te verlopen. Kan uiteraard een incident en DOA zijn.
Als alternatief kan je ook gaan voor de 8bitdo 15sn pro + gaan. Wij hebben hier sinds afgelopen woensdag een switch en wil voor zelda graag een normale controller en de 8bitdo schijnt prima te werken en is een stuk goedkoper dan de pro controller van Nintendo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvsteyn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:19:
[...]

Als alternatief kan je ook gaan voor de 8bitdo 15sn pro + gaan. Wij hebben hier sinds afgelopen woensdag een switch en wil voor zelda graag een normale controller en de 8bitdo schijnt prima te werken en is een stuk goedkoper dan de pro controller van Nintendo zelf.
Je bedoelt de SN30 Pro +? ;) Inderdaad een goede controller tenzij je niet van symmetrische sticks houdt.
Pagina: 1 ... 89 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic