Wat heb ik ontzettend veel zin in dat spel. Heb geen Wii U gehad, maar alle video's van die 3D world zien er echt geweldig uit
Oogt inderdaad erg groot, hopelijk is het dat ook, meer waar voor je geldrudyman85 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:28:
[...]
Aha ! Dankjewel voor de info. Des tijds uitgespeeld op de Wii-U, Bowsers fury is de reden om toch de Switch versie te halen. Het leveldesign oogt groter dan het origineel (kan het mis hebben). ben benieuwd.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Hopelijk is er nog een beetje content na het uitspelen, net als manen zoeken in odyssey?Linksquest schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:03:
[...]
Oogt inderdaad erg groot, hopelijk is het dat ook, meer waar voor je geld
Dat zou inderdaad wel mooi zijn.
Hoe gaat co-op multiplayer werken voor Super Mario 3D World? Want op de eshop vermelden ze alleen de Pro-controllers
@Ketho Dat betekend dat de Pro-controller ondersteund wordt naast de joy-cons.
Neem aan niet anders dan de switch versie, 4 players tegelijk.Ketho schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:55:
Hoe gaat co-op multiplayer werken voor Super Mario 3D World?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Overigens lijkt de online multiplayer ook wel gaaf. Ik zou bijna hopen op een Super Mario Maker 3D World en een officiële Super Mario 64 co-op modus als je geen vrienden hebt en/of ze toch niet op bezoek mogen
@ketho Online multiplayer kijk ik zelf niet naar uit, dat was zo slecht bij Super Mario Maker 2, maar wie weet werkt het bij deze game wel. Het lijkt me ook leuker om het met bekenden te spelen en samen op de bank.
Deels voor mijzelf, primair voor mijn zoon, ben ik van plan om een Switch aan te schaffen. Ik zie in de pricewatch een aantal keer "2019 editie" staan. Is dat nu juist degene die je wil, of net niet wil?
Tjolk is lekker. overal en altijd.
De Switch heeft een revisie gehad in 2019. Toen die revisie uitkwam gaven sommige shops het expliciet aan dat het om de nieuwe versie ging. Er zou geen voorraad meer moeten zijn van het oorspronkelijke model.Tjolk schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:33:
Deels voor mijzelf, primair voor mijn zoon, ben ik van plan om een Switch aan te schaffen. Ik zie in de pricewatch een aantal keer "2019 editie" staan. Is dat nu juist degene die je wil, of net niet wil?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Duidelijk, thanks!
Nintendo heeft gisteren een Mario editie van de switch aangekondigd. Kleur blauw met rood. Begin februari komt die beschikbaar. Misschien is dat nog het wachten waard.Tjolk schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:33:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En in hoeverre is dat een verschil met de blauw-rode 2019 versie? Iets harder blauw, wat roder rood ipv de lichtblauw met roze-rood? Daar zou ik niet op wachten......
Bij mij is zoonlief (bijna 5½) begonnen met Pokémon Let's Go Eevee. Ik heb dat eerder al wel met hem samen gespeeld op mijn profiel, waarbij hij de tweede speler was, maar nu speelt hij op zijn eigen profiel handheld. Af en toe spring ik bij als we op TV spelen. Hij heeft het alleen al een paar keer voor elkaar gekregen om de software zichzelf af te laten sluiten omdat de cartridge contact verliest oid.
In hoeverre is dit schadelijk voor de Switch, cartridge of bijvoorbeeld savegames? Twee keer zag ik dat hij de Switch iets te enthousiast tegen de tafel aantikte/neerlegde, maar een paar keer leek er niet een specifieke oorzaak te zijn. Ligt het dan wel aan zijn enthousiasme/lompheid of is de cartridge gewoon toevallig beschadigd geraakt oid?
Bij mij is zoonlief (bijna 5½) begonnen met Pokémon Let's Go Eevee. Ik heb dat eerder al wel met hem samen gespeeld op mijn profiel, waarbij hij de tweede speler was, maar nu speelt hij op zijn eigen profiel handheld. Af en toe spring ik bij als we op TV spelen. Hij heeft het alleen al een paar keer voor elkaar gekregen om de software zichzelf af te laten sluiten omdat de cartridge contact verliest oid.
In hoeverre is dit schadelijk voor de Switch, cartridge of bijvoorbeeld savegames? Twee keer zag ik dat hij de Switch iets te enthousiast tegen de tafel aantikte/neerlegde, maar een paar keer leek er niet een specifieke oorzaak te zijn. Ligt het dan wel aan zijn enthousiasme/lompheid of is de cartridge gewoon toevallig beschadigd geraakt oid?
Die kende ik nog niet, maar via google:Zeror schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:57:
[...]
Nintendo heeft gisteren een Mario editie van de switch aangekondigd. Kleur blauw met rood. Begin februari komt die beschikbaar. Misschien is dat nog het wachten waard.
https://www.techtastic.nl...anaf-12-februari-te-koop/
Meh. Klinkt als wat @gwystyl schrijft.Mario Red & Blue Edition
Mario Red & Blue Edition is de eerste Nintendo Switch-versie waarbij het system zelf een andere kleur heeft. De console heeft een unieke rode en blauwe kleurcombinatie in de stijl van Mario’s bekende outfit. Verder komt het pakket met rode Joy-Con-controllers met blauwe polsbandjes, een blauwe Joy-Con-houder, een rode Nintendo Switch-houder en een rode Nintendo Switch. Nintendo levert ook een Mario Red & Blue Edition-etui en beschermfolie mee om de Nintendo Switch te beschermen tijdens al je avonturen.
Ander dingetje; het is mij nog niet helemaal duidelijk: zijn er pre-installed games om mee te beginnen, of kun je die gemakkelijk downloaden? Voor de beginnende gamertjes zeg maar?
Er staan geen spellen op, maar je kan natuurlijk makkelijk de eshop doorspitten (zelfs nu al) en kijken of je wat leuks ziet. Veel spellen hebben demo's, en als je door het topic heen scrollt zie je wel een paar klassiekers/aanraders.
Tjolk schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:22:
[...]
Die kende ik nog niet, maar via google:
https://www.techtastic.nl...anaf-12-februari-te-koop/
[...]
Meh. Klinkt als wat @gwystyl schrijft.
Ander dingetje; het is mij nog niet helemaal duidelijk: zijn er pre-installed games om mee te beginnen, of kun je die gemakkelijk downloaden? Voor de beginnende gamertjes zeg maar?

Doet me persoonlijk meer denken aan Spider-Man.
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 13-01-2021 13:30 ]
Wanneer je een Nintendo Online abonnement bij je Switch aanschaft, dan krijg je daar verschillende oude NES en SNES games bij. Verder is het zoeken in de eShop naar gratis games of demo games.Tjolk schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:22:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mijn ervaring is dat echt gratis games er weinig zijn. Vaak 1 level of stukje gratis spelen en daarna moet je meteen al over naar een betaalde versie. De enige echte gratis game die ik ken is Fortnite.Zeror schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:32:
[...]
Verder is het zoeken in de eShop naar gratis games of demo games.
Hier een overzicht van 'free-to-start' games:jongetje schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:10:
[...]
Mijn ervaring is dat echt gratis games er weinig zijn. Vaak 1 level of stukje gratis spelen en daarna moet je meteen al over naar een betaalde versie. De enige echte gratis game die ik ken is Fortnite.
https://www.nintendo.nl/M...-start-games-1369902.html
Snap alleen niet waarom Mario kart home circuit in dit lijstje erbij staat.....

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 13-01-2021 15:29 ]
Nintendo zet belangrijkste toevoegingen Super Mario 3D World + Bowsers Fury op een rij
Omdat de digitale game gratis te downloaden isZeror schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:27:
[...]
Hier een overzicht van 'free-to-start' games:
https://www.nintendo.nl/M...-start-games-1369902.html
Snap alleen niet waarom Mario kart home circuit in dit lijstje erbij staat.....![]()
Eental aantal free-to-play spellen die ik wel het proberen waard vind:Ander dingetje; het is mij nog niet helemaal duidelijk: zijn er pre-installed games om mee te beginnen, of kun je die gemakkelijk downloaden? Voor de beginnende gamertjes zeg maar?
- Fortnite
- Paladins (soort van Overwatch kloon maar ik speel hem nog steeds met veel plezier)
- Rocket League (racen meets voetbal)
- Super Kirby Clash (met maximaal 4 Kirby's steeds eindbaas gevechten doen)
- Jump Rope Challenge (minimalistisch spelletje met een dagelijks doel om virtueel touwtje te springen)
- Spellbreak (Fortnite maar dan met magie in plaats van geweren)
- Pinball FX3 (flipperen, waarbij je een paar tafels gratis kunt spelen)
Bowser’s Fury ziet er beter uit dan ik had verwacht. Ik krijg een gevoel van Odyssey bij Bowser’s Fury door de open wereld maar dat is juist goed.Linksquest schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:09:
Nintendo zet belangrijkste toevoegingen Super Mario 3D World + Bowsers Fury op een rij
[YouTube: Super Mario 3D World + Bowser's Fury - Overview Trailer - Nintendo Switch]
Weet iemand waar je een los doosje voor een switch game zou kunnen kopen? Mijn zoontje heeft in al z’n enthousiasme het doosje van Donkey Kong helemaal kapot gescheurd om het open te kunnen maken.....
Zoiets als?B2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:53:
Weet iemand waar je een los doosje voor een switch game zou kunnen kopen? Mijn zoontje heeft in al z’n enthousiasme het doosje van Donkey Kong helemaal kapot gescheurd om het open te kunnen maken.....
https://www.nedgame.nl/ni...PTUdsjGYlub8aAn9-EALw_wcB
Geeft niet alleen een gevoel van Odyssey, het is volgens mij ook gewoon Odyssey. Er werd al lange tijd gehoopt op Mario Odyssey DLC en het lijkt er op dat we nu een extra wereld krijgen met Bowser's Fury in Super Mario 3D World. Dezelfde open wereld, "maantjes" zoeken en co-op werkt ook hetzelfde, maar inplaats van Cappy bestuurd de tweede speler Bowser Jr.VirinR schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Bowser’s Fury ziet er beter uit dan ik had verwacht. Ik krijg een gevoel van Odyssey bij Bowser’s Fury door de open wereld maar dat is juist goed.
Tja die had ik ook al gezien, echter heeft NedGame een minimaal bestel bedrag. Plus de verzendkosten, maakt het wel een heel erg duur doosje
Ik heb hier wel eens een replacement covers gekocht.B2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:53:
https://www.naytendo.com/...nt-nintendo-switch-covers
(wordt verstuurd vanuit Texas, USA en het kan wel een paar weken duren voordat het eindelijk geleverd) wordt.)
Zijn het nou 2 aparte werelden? In het begin zie ik meer een 2d/3d ervaring...en later zie ik Mario Odyssey style gameplay?Linksquest schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:09:
[YouTube: Super Mario 3D World + Bowser's Fury - Overview Trailer - Nintendo Switch]
Kan niet wachten op deze game, dit is zo'n beetje waar ik op aan het wachten was het afgelopen jaar, zijnde een Mario Odyssey 2.
Ja daar lijkt het wel op. Al zie je ook weer Super Mario 3D World elementen in Bowser's Fury. Co-op is ook anders in Bowser's Fury dan in Super Mario 3D World. En ik verwacht geen online co-op in Bowser's Fury, net zoals Mario Odyssey dat ook niet heeft.sderooij schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:36:
[...]
Zijn het nou 2 aparte werelden? In het begin zie ik meer een 2d/3d ervaring...en later zie ik Mario Odyssey style gameplay?
Kan niet wachten op deze game, dit is zo'n beetje waar ik op aan het wachten was het afgelopen jaar, zijnde een Mario Odyssey 2.
Dat zou ideaal zijn ja, 2 aparte 'games' als het ware. Beetje net als in 3d all-stars denk? Je kiest of 3d land of Bowsers Fury.L23 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:47:
[...]
Ja daar lijkt het wel op. Al zie je ook weer Super Mario 3D World elementen in Bowser's Fury. Co-op is ook anders in Bowser's Fury dan in Super Mario 3D World. En ik verwacht geen online co-op in Bowser's Fury, net zoals Mario Odyssey dat ook niet heeft.
@sderooij In de trailer zeggen ze "Two adventures in one game", dus ik verwacht inderdaad dat je kan kiezen met welk avontuur je begint.
Nedgame heeft hem te koop staanLinksquest schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:17:
[...]
/
Die is wel vetIemand al een idee waar deze al ergens te reserveren is?
https://www.nedgame.nl/ni...-blue-edition/9918476107/
AliExpress heeft ze ook, niet goedkoper dan NedGame, maar de verzendkosten zijn een stuk vriendelijker.B2 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:53:
Top, ga die eens bekijken.hcQd schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:46:
[...]
AliExpress heeft ze ook, niet goedkoper dan NedGame, maar de verzendkosten zijn een stuk vriendelijker.
Release datum bekend, komt 4 februari.
sderooij schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:49:
[...]
Dat zou ideaal zijn ja, 2 aparte 'games' als het ware. Beetje net als in 3d all-stars denk? Je kiest of 3d land of Bowsers Fury.
Nintendo Japan bevestigt dat Bowser’s Fury een stand-alone is die je vanuit het hoofdmenu kan starten. In de beelden van de tweet zie je ook hoe dat menu er uit ziet.「#スーパーマリオ3Dワールド」と「#フューリーワールド」は、タイトル画面から選択でき、いつでも好きなモードをお楽しみいただけます。みなさんは、どちらの冒険から始めますか? pic.twitter.com/CrwCnmxxy3
— スーパーマリオブラザーズ35周年 (@supermario35th) 14 januari 2021
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 14-01-2021 08:47 ]
Hierbij ook maar even de google translate vertaling van die tweet.
"#Super Mario 3D World" en "#Fury World" kunnen worden geselecteerd in het titelscherm en je kunt op elk moment genieten van je favoriete modus. Met welk avontuur begin je?
Ik zie bij een aantal games (voornamelijk racegames) op de nintendo-site staan
Betekent dit dat ik ze niet of niet fatsoenlijk met de normale controller kan spelen? En hoe zit dat dan als je het spel handheld wil spelen?Controller
Nintendo Switch-Pro-controller
Eerder andersom, dat ze ook te besturen zijn met de Pro Controller. Veel games waarbij motion-controls nodig zijn werken niet met de Pro Controller. Ik ken geen enkele game die je alleen met de Pro Controller kunt spelen. Denk ook niet dat Nintendo dat toe zou laten.Tjolk schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:57:
Ik zie bij een aantal games (voornamelijk racegames) op de nintendo-site staan
[...]
Betekent dit dat ik ze niet of niet fatsoenlijk met de normale controller kan spelen? En hoe zit dat dan als je het spel handheld wil spelen?
Aan dat rijtje zou ik ook Dauntless willen toevoegen. Een free-to-play Monster Hunter variant. Met de laatste update is dat echt een hele leuke game geworden, als je interesse hebt in het neerhakken van monsters.Dufniall schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Eental aantal free-to-play spellen die ik wel het proberen waard vind:
(...)
Let er wel op dat bijna al deze games leunen op in-app aankopen voor cosmetische skins of snellere progressie. Ze moeten namelijk toch ergens op verdienen.
En crossplay met PC en elke courante console.
Vanaf vandaag is er een demo van Little Nightmares II beschikbaar 
https://www.nintendo.nl/G...ightmares-II-1891827.html
Het visuele stijltje sprak me altijd wel aan, maar nooit aan toegekomen serieus naar de game te kijken. Maar zie nu dat ik het eerste deel op de een of andere manier op Steam heb, dus die ga ik ook maar eens proberen
https://www.nintendo.nl/G...ightmares-II-1891827.html
Het visuele stijltje sprak me altijd wel aan, maar nooit aan toegekomen serieus naar de game te kijken. Maar zie nu dat ik het eerste deel op de een of andere manier op Steam heb, dus die ga ik ook maar eens proberen
Is dat zo? Ik heb pas een Pro Controller en gister Mario Galaxy gespeeld en die had gewoon motion controls op de Pro Controller. Of verschilt dat per game?Slickk schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Eerder andersom, dat ze ook te besturen zijn met de Pro Controller. Veel games waarbij motion-controls nodig zijn werken niet met de Pro Controller.
Meestal werkt een pro controller gewoon, dat staat dan ook aangegeven achter op het doosje. Er zijn een paar vreemde uitzonderingen zoals Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee.Timothy3000 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Is dat zo? Ik heb pas een Pro Controller en gister Mario Galaxy gespeeld en die had gewoon motion controls op de Pro Controller. Of verschilt dat per game?
Heeft verder niks met motion controls te maken inderdaad.
[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 14-01-2021 11:39 ]
Vandaar dat ik ook ‘veel games’ zeg en niet alle games.Timothy3000 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:21:
[...]
Is dat zo? Ik heb pas een Pro Controller en gister Mario Galaxy gespeeld en die had gewoon motion controls op de Pro Controller. Of verschilt dat per game?
Ok, maar waarom zeg je niet gewoon dat er maar een paar games niet werken met de Pro controller?Slickk schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:16:
[...]
Vandaar dat ik ook ‘veel games’ zeg en niet alle games.
Wat maakt dat uit? Ik beantwoordde alleen een vraag over waarom Pro Controller los genoemd wordt. Of die nou bij veel games wel of bij een paar games niet werkt, het betekent hetzelfde.L23 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:32:
[...]
Ok, maar waarom zeg je niet gewoon dat er maar een paar games niet werken met de Pro controller?
Stomme vraag wellicht: is die gratis? Je kunt niks meer dan een foto maken van pokemon toch?JackAvery schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:18:
[YouTube: New Pokémon Snap arrives on April 30!]
New Pokémon Snap releast op 30 april.
Something under the bed is drooling
Denk het nietMauz1978 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:18:
[...]
Stomme vraag wellicht: is die gratis? Je kunt niks meer dan een foto maken van pokemon toch?
Maar heb dezelfde vraag, je maakt alleen foto's in dit spel?

@Mauz1978 Spel is gewoon 60 euro. Wellicht is het niet een spel voor jou, mij spreekt het na het zien van de trailer ook niet aan. Al vind ik fotografie wel leuk trouwens
Als die vergelijkbaar is met de oorspronkelijke Snap voor de N64, dan zou ik 60 euro wel aan de prijs vinden, want dat was niet meer dan een on rail shooter waar je in plaats van tegenstanders neerschiet, foto's schiet van Pokemon en af en toe een voorwerp moet gebruiken voor actieshots om verder te komen.
Vraag me ook af hoe leuk die is als je niet helemaal bij bent, ik ben na de 2e generatie eigenlijk afgehaakt en ik zag in de trailer maar 1 of 2 Pokemon die ik herkende...
Vraag me ook af hoe leuk die is als je niet helemaal bij bent, ik ben na de 2e generatie eigenlijk afgehaakt en ik zag in de trailer maar 1 of 2 Pokemon die ik herkende...
Dit is een volledige game. @Transportman heeft het concept hierboven al beschreven/ In het originele spel werd je gescoord op hoe goed je foto's waren en kreeg je een aantal items waarmee je bvb. zeldzamere Pokémon kon proberen lokken om uniekere foto's te krijgen bvb wanneer verschillende Pokémon met elkaar interacten enzo. Stiekem dus een highscore game.Mauz1978 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:18:
[...]
Stomme vraag wellicht: is die gratis? Je kunt niks meer dan een foto maken van pokemon toch?
Of het 60 euro waard is... ik zou de reviews afwachten
En ja, als je geen voeling hebt met de beestjes is het misschien niet zo interessant. Er zullen in ieder geval meer dan 200 Pokémon in het spel zitten.
De boxart:

Hier de pagina van Game Mania, prijs wel nog onbekend.
https://www.gamemania.nl/...h/146009_new-pokemon-snap
[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 14-01-2021 20:33 ]
Aangezien die in aanmerking komt voor de vouchers van de Nintendo Switch Online, denk ik dat je voor prijzen prima kan kijken naar andere full price titels, die staan bij Game Mania voor 60-65 euro in de winkel.Linksquest schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:33:
Hier de pagina van Game Mania, prijs wel nog onbekend.
Je kunt de game in de eShop al gewoon pre-orderen. Kost daar dan gewoon 60 euro, net als alle andere full-price titels. In de winkel zal hij dus ook gewoon zes tientjes gaan zijn, zeker @launch. Nintendo titels zakken niet zo in prijs.Transportman schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:56:
[...]
Aangezien die in aanmerking komt voor de vouchers van de Nintendo Switch Online, denk ik dat je voor prijzen prima kan kijken naar andere full price titels, die staan bij Game Mania voor 60-65 euro in de winkel.
Ik zag op twitter verhalen voorbij komen over een Nintendo Switch versie van Pokémon Diamond en Pearl, heb zelf niks met die pokémon games dus ik hoop zelf dat ze eerder Pokémon Silver, Gold of Crystal gaan remaken. Dat waren na Pokémon Red,blue en Yellow de games in mijn jeugd, nog met me eigen spaarcenten een Gameboy en het spel gekocht bij de Intertoys met guldens.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oke, ik dacht omdat pokemon go voor de telefoons gratis is, en dit niet zoveel om het lijf heeft dat het wellicht wel gratis was. Nu maar hopen dat mn zoon geen reclames ervan zien. 60 euro voor fotos te maken vind ik wat overdreven.
Something under the bed is drooling
Toch liever een echt Pokémonspel dan wat foto's nemen ervan en er 60 euro voor betalenG_Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:26:
Ik zag op twitter verhalen voorbij komen over een Nintendo Switch versie van Pokémon Diamond en Pearl, heb zelf niks met die pokémon games dus ik hoop zelf dat ze eerder Pokémon Silver, Gold of Crystal gaan remaken. Dat waren na Pokémon Red,blue en Yellow de games in mijn jeugd, nog met me eigen spaarcenten een Gameboy en het spel gekocht bij de Intertoys met guldens.

Nee alsjeblieft geen DLC's meer voor Pokemon Sword en Shield, 2 zijn genoeg!SanderL schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:23:
[...]
Toch liever een echt Pokémonspel dan wat foto's nemen ervan en er 60 euro voor betalenOf, als het even kan, nog een derde DLC die nog wat meer Pokémon toevoegt aan Sword & Shield. Lijkt me wel dat ze uiteindelijk van elke Pokémon een degelijk 3D-model moeten hebben dus kunnen ze er even goed nu al aan beginnen
Maar ik vraag wellicht te veel van GameFreak aangezien ze er zelf weinig zin meer in hebben...
Zie dan nog liever een remake of nieuwe game zonder die Dynamax raids.
Over Pokémon snap ben ik het compleet met je eens!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zou eerst wat gameplay afwachten van Pokemon Snap voordat je er een oordeel over kan geven.
Maar betreft Pokemon games gaat er bij mij niks boven een backlit Gameboy, de originele games en Pokemon hacks.
Maar betreft Pokemon games gaat er bij mij niks boven een backlit Gameboy, de originele games en Pokemon hacks.
De linker Joy Con (origineel) van de Switch van mijn zoontje wordt niet meer gevonden. Niet los, maar ook niet aangekoppeld. Ik heb gecontroleerd op updates zoals nintendo aangeeft. De console is volledig geladen, de beide controllers zaten aan het apparaat toen deze geladen werd en nog wordt de linker controller niet gevonden.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik nog kan proberen (heb niet zoveel verstand van dit soort apparaten)? Anders zit er niets anders op dan deze voor reparatie aan te bieden.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik nog kan proberen (heb niet zoveel verstand van dit soort apparaten)? Anders zit er niets anders op dan deze voor reparatie aan te bieden.
[ Voor 3% gewijzigd door Paulus73 op 15-01-2021 10:04 ]
So, if they gave you diamonds and pearls, you wouldn't be a happy boy or a girl?G_Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:26:
Gamertag: FinrazielNL
Al gekeken naar de connector aan de onderkant van de Joy-con die de rail in schuift? Of aan de kant van de Switch zelf? Klinkt als een lege Joy-con accu en dat de Joy-con niet goed contact maakt met de Nintendo Switch. Mogelijk zit er stof of andere rotzooi tussen.Paulus73 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:04:
De linker Joy Con (origineel) van de Switch van mijn zoontje wordt niet meer gevonden. Niet los, maar ook niet aangekoppeld. Ik heb gecontroleerd op updates zoals nintendo aangeeft. De console is volledig geladen, de beide controllers zaten aan het apparaat toen deze geladen werd en nog wordt de linker controller niet gevonden.
if I could I would give you the world...Finraziel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:09:
[...]
So, if they gave you diamonds and pearls, you wouldn't be a happy boy or a girl?
Bedankt voor je tip.L23 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Al gekeken naar de connector aan de onderkant van de Joy-con die de rail in schuift? Of aan de kant van de Switch zelf? Klinkt als een lege Joy-con accu en dat de Joy-con niet goed contact maakt met de Nintendo Switch. Mogelijk zit er stof of andere rotzooi tussen.
Voor zover ik heb kunnen zien zijn ze schoon. Heb ook even in de opening geblazen. Hielp bij een ander apparaat ook wel eens. Maar ook na een aantal keer in- en uitschuiven nog steeds geen verbinding/herkenning. Dus viezigheid lijkt het niet te zijn.
HITMAN 3 on Nintendo Switch arrives 20 January! The World of Assassination awaits... pic.twitter.com/IHVDEZwQbw
— IO Interactive (@IOInteractive) 15 januari 2021
Hitman 3: Cloud Edition komt uit op de 20ste. M.a.w. dus op dezelfde dag als op andere platformen.
Zullen de volgende sales ook voor ons beschikbaar zijn?
Aladdin voor een tientje en toad treasure seeker voor 25 euro lijkt me een hele leuke deal!
Link: https://www.nintendo.com/games/sales-and-deals/
Aladdin voor een tientje en toad treasure seeker voor 25 euro lijkt me een hele leuke deal!
Op Fnac.fr zie ik ook wel een paar leuke aanbiedingen t.o.v. Nederlandse prijzen:
https://jeux-video.fnac.c...s-les-jeux-Switch#bl=MMje
Nieuwe Mario + steelcase voor € 54 (incl. verzendkosten). Kom je boven de €100 uit met bv. 2 spellen kun je een kortingscode van €10 gebruiken.
https://jeux-video.fnac.c...s-les-jeux-Switch#bl=MMje
Nieuwe Mario + steelcase voor € 54 (incl. verzendkosten). Kom je boven de €100 uit met bv. 2 spellen kun je een kortingscode van €10 gebruiken.
Komt vast wel een keer weer, maar Toad Treasure Tracker was hier vorige week nog in de aanbieding.sderooij schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:02:
Zullen de volgende sales ook voor ons beschikbaar zijn?
Iemand die weet of Minecraft Dungeons al ooit eens in de aanbieding geweest?
Of is er nog een sale website waar je history kunt zien?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Normaal via de Tweakers price watch, maar daar staan geen prijzen.The Chosen One schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:47:
Iemand die weet of Minecraft Dungeons al ooit eens in de aanbieding geweest?
Maar op budget gaming wel, https://www.budgetgaming....geons+-+hero+edition.html
Oi oi oi wat is dat unravel two toch een fantastisch spel om met zijn tweeën op de bank te spelen. #just #saying
Onze Switch leest de game cards niet meer. We hadden voorheen af en toe zo'n storing, maar dat was toen met wat blazen of de game card schoonmaken wel op te lossen. Maar nu leest hij geen enkele card meer.
Iemand nog een idee hoe ik de card reader schoon kan maken? Of iemand die ervaring heeft met het zelf vervangen van dat component? Dat lijkt mij op zich wel te doen als ik de YouTube filmpjes ernaast hou
Iemand nog een idee hoe ik de card reader schoon kan maken? Of iemand die ervaring heeft met het zelf vervangen van dat component? Dat lijkt mij op zich wel te doen als ik de YouTube filmpjes ernaast hou
[ Voor 7% gewijzigd door Stnkfst op 16-01-2021 14:18 ]
tandenstoker al geprobeerd of er stof in vast zit?Stnkfst schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:18:
Onze Switch leest de game cards niet meer. We hadden voorheen af en toe zo'n storing, maar dat was toen met wat blazen of de game card schoonmaken wel op te lossen. Maar nu leest hij geen enkele card meer.
(uiteraard heel voorzichtig te werk gaan
Kijk best eens in de card reader om te zien of de metalen pinnen nog allemaal recht zijn. Dit hoeft de reden niet te zijn, maar het is eenvoudig na te kijken.Stnkfst schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:18:
I.p.v. te blazen is het beter om perslucht te gebruiken zoals je ook je PC zou schoonmaken. Switch wel volledig uitzetten en ff wachten om zeker te zijn dat alles is opgedroogd.
Ik zou het niet perse aanraden, maar je kan verder een beetje isopropyl alcohol proberen in combinatie met een wattenstaafje, of als dit niet past, een tandenstoker met wat wattenresidu oid. Voorzichtig zijn want je wilt geen watten achterlaten in je card reader, en je wilt ook niet de metalen pinnen in de reader verbuigen.
Zelf vervangen kan (zie bvb deze video), maar makkelijker is om m naar Nintendo te sturen als je nog garantie hebt. Buiten garantie kost dit 70 euro (of misschien zelfs 150? indien 'grote reparatie' - prijslijst uit 2018) , maar je vermijdt wel mogelijke issues zoals een kapotte vervangende card reader of zelf schade toebrengen ;p Moet je je ook niet bezig houden met koelpasta vervangen etc.
Als je hardcore bent en het card reader PCB zelf blijkt kapot en je wilt dit repareren, heeft deze Japanse video (met ondertiteling) een diagram van de jumpers etc ;p
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 16-01-2021 15:51 ]
Ik heb sinds deze week een grijze Nintendo Switch. Via My Nintendo Store besteld omdat ze het daar voor adviesprijs verkopen (329,99) en zonder verzendkosten. Op zondag de bestelling gedaan en woensdag al in huis. Ik heb het voornamelijk gekocht op Zelda BotW te spelen. Dit spel heb ik via een webshop uit NL gekocht.
Mijn eerste ervaring met de Switch is vooral dat het erg wennen is met spelen wat betreft de input. Ik zal het bijna uitsluitend docked gebruiken. Nu is het voor mij dus een beetje puzzelen hoe ik het beste de joycons kan gebruiken, apart, apart met strapgevalletes of met dat gamepadhoudertje.
In alle gevallen heb ik moeite met de controls in Zelda maar ik verwacht dat dat met muscle memory wel verdwijnen zal. Zo niet dan koop ik wel de pro-controller.
Ik beleef trouwens wel enorm veel plezier aan Zelda BotW, een heel intrigerend spel.
Mijn eerste ervaring met de Switch is vooral dat het erg wennen is met spelen wat betreft de input. Ik zal het bijna uitsluitend docked gebruiken. Nu is het voor mij dus een beetje puzzelen hoe ik het beste de joycons kan gebruiken, apart, apart met strapgevalletes of met dat gamepadhoudertje.
In alle gevallen heb ik moeite met de controls in Zelda maar ik verwacht dat dat met muscle memory wel verdwijnen zal. Zo niet dan koop ik wel de pro-controller.
Ik beleef trouwens wel enorm veel plezier aan Zelda BotW, een heel intrigerend spel.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Van de 60(?) spellen die ik heb, is BotW mijn favo. Heb er bijna 300 uur inzitten en af en toe is het heerlijk om even te klooien in die fantastische open wereldLasmibalsingh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:55:
Ik heb sinds deze week een grijze Nintendo Switch. Via My Nintendo Store besteld omdat ze het daar voor adviesprijs verkopen (329,99) en zonder verzendkosten. Op zondag de bestelling gedaan en woensdag al in huis. Ik heb het voornamelijk gekocht op Zelda BotW te spelen. Dit spel heb ik via een webshop uit NL gekocht.
Pro controller is sowieso aan te raden. Beetje prijzig, maar zoveel beter dan de standaard controller.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:55:
Zojuist klaar met Fenix Rising.
Wat een super game is dat zeg! Ik vind hem echt vele malen beter dan BOTW. Veel vlugger. Betere combat. Minder gemaakt voor kinderen. Super vergezichten.
Maar vooral: veel serieuzere moeilijkheidsgraad. Eindbaas was op normal nog een beetje een uitdaging. Het liefst had ik hem op hard verslagen, maar bij BOTW was ik nog lang niet in de buurt van maxed en die eindbaas was met twee vingers in de neus verslagen. Erg jammer.
Als je de gameplay van BOTW leuk vindt kan ik Fenyx Rising zeker aanraden!
Wat een super game is dat zeg! Ik vind hem echt vele malen beter dan BOTW. Veel vlugger. Betere combat. Minder gemaakt voor kinderen. Super vergezichten.
Maar vooral: veel serieuzere moeilijkheidsgraad. Eindbaas was op normal nog een beetje een uitdaging. Het liefst had ik hem op hard verslagen, maar bij BOTW was ik nog lang niet in de buurt van maxed en die eindbaas was met twee vingers in de neus verslagen. Erg jammer.
Hoeveel uur heb je er ongeveer in zitten? En is er na de eindbaas, nog iets te doen in het spel?Heilige Kaas schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:02:
Ik heb er 40 uur inzitten. Er stonden nog een aantal quests open die ik nog niet heb gefinished. Daarnaast zit het eiland bomvol met kleine objectives. Van puzzels tot kleine gevechtjes.sderooij schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:05:
[...]
Hoeveel uur heb je er ongeveer in zitten? En is er na de eindbaas, nog iets te doen in het spel?
Geen story spoiler, wel mechanics:
spoiler:
Na het verslaan kon ik kiezen voor newgame plus. Hier begin je opnieuw maar houdt je alle items. Alleen alle quests en exploration moet opnieuw. Ik zag wel dat de introductie quest is overgeslagen. Waarschijnlijk omdat je alle basis items al hebt unlocked.
Het viel hier ook op dat als je alle skills uit bepaalde trees had unlocked, of je wapens al maximaal had geupgrade je alsnog resources er in kwijt kan voor een minieme upgrade. Denk aan 3% damage per niveau.
Het viel hier ook op dat als je alle skills uit bepaalde trees had unlocked, of je wapens al maximaal had geupgrade je alsnog resources er in kwijt kan voor een minieme upgrade. Denk aan 3% damage per niveau.
Over Fenyx Rising. Er is toch een demo van de DLC die eraan komt? Iemand enig idee hoe je die demo kan spelen?
Goed om te weten, wil deze game ook nog een keer aanschaffen.Heilige Kaas schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:02:
Fenix Rising, ik hoor er alleen maar goede verhalen over, ziet er alleen grafisch uit als Fortnite. Kan er niet aan wennen. Misschien als ie ooit echt goed afgeprijsd is ga ik het proberen.
Aan de cartoon grafisch heb ik persoonlijk geen moeite, Fortnite faalt voor mij echt op het bouwen dat in het spel zit. Ik kan er niet inkomen dat als ik met een RPG schiet en de tegenstander opeens snel een deur voor zijn neus bouwt en het op deze manier overleeft.
Maar goed, daarom ook na 1 uur daarmee gestopt toen hij net uit kwam, te veel andere leuke games op zowel de Switch en al die andere consoles. Ik blijf nu gewoon geduldig wachten op Breath of the Wild 2, Bayonetta 3 en Metriod Prime 4
Maar goed, daarom ook na 1 uur daarmee gestopt toen hij net uit kwam, te veel andere leuke games op zowel de Switch en al die andere consoles. Ik blijf nu gewoon geduldig wachten op Breath of the Wild 2, Bayonetta 3 en Metriod Prime 4
Ben gestopt na 11 chapters met Horace. Best een aardige game, maar de moeilijkheidsgraad werd toch echt een beetje te hoog voor me. Misschien in de toekomst nogmaals proberen. Voor 2 euro was het een leuk experiment en qua speeltijd heb ik het eruit.
Heb je soms inderdaad, en om je dan te gaan ergeren is ook niks. Soms moet je dan inderdaad naar de speeltijd kijken, als je dan inderdaad zo iets hebt, ik heb het geld in speeltijd eruit dan is het alleen maar prima. Ga maar eens naar een Arcade hall, dan ben je zo in 1 uur €10,00 kwijt, soms nog wel meer.afterhourpower1 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:51:
Ben gestopt na 11 chapters met Horace. Best een aardige game, maar de moeilijkheidsgraad werd toch echt een beetje te hoog voor me. Misschien in de toekomst nogmaals proberen. Voor 2 euro was het een leuk experiment en qua speeltijd heb ik het eruit.
Oke, en hoe kan je die vinden?lapino schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:28:
Is een extra vault die je kan clearen
Ik, gedaan met een ALI express reader (~€20) maar ik had mij er niet goed genoeg in verdiept want voor het Europese model kan je geen USA/Asia reader gebruiken met als resultaat dat het touchscreen niet meer werkt (en er is nu ook een switch v1 en v2 bijgekomen)Stnkfst schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:18:
Of iemand die ervaring heeft met het zelf vervangen van dat component? Dat lijkt mij op zich wel te doen als ik de YouTube filmpjes ernaast hou
Op zich geen ramp want de meeste games spelen ook prima zonder touch maar een enkele keer is het toch onhandig. Ik zit er aan te denken om eens bij nintendo te vragen wat het kost om hem bij hun te laten repareren.
[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 18-01-2021 10:01 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Mijn switch lite is onderweg, eigenlijk puur en alleen voor Zelda, heb ook een series X staan en heb getwijfeld over het kopen van Fenyx. Maar wat (van wat ik heb gezien) Zelda in tegenstelling tot Fenyx zo uniek en goed maakt is toch juist de tragere gameplay die gebaseerd zijn op natuurlijke wetten en physics. Fenyx blijkt ook een enorm goede game te zijn. Maar ik denk dat de 2 op veel vlakken niet te vergelijken zijn. Daarnaast denk ik ook dat als Zelda je niet ligt het type game gewoon niet voor jou is. Ik vind de opmerking (minder gemaakt voor kinderen) ook best opvallend, omdat de combat bij Zelda juist voor veel meer variatie zorgt en het bedenken van nieuwe manieren om aan te vallen. Terwijl Fenyx meer een hack & slash lijkt te zijn.Heilige Kaas schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:02:
Je ziet hetzelfde bij RDR2. Veel mensen die deze game te traag vinden maar bijv. weer enorm genieten van AC odyssey.
Morgen komt mijn switch binnen dus zal mijn bevindingen later in de week nog eens delen.
Games met een trage gameplay kan ik ook best van genieten. Zelda is ook zeker geen slechte game, heb er zeker van genoten. Er zitten alleen meer irritaties aan. Bijvoorbeeld dat wanneer je potions moet maken met een lijst van honderd ingrediënten, je die één voor één moet aanklikken, waarna vervolgens het niet écht uitmaakt welke ingrediënten je gebruikt (behalve voor het effect), dan besteed ik die tijd liever anders. Of dat je ergens heen wilt maar je moet een minuut stilstaan of ver omlopen omdat het regent en je niet kan klimmen.swoutr schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Mijn switch lite is onderweg, eigenlijk puur en alleen voor Zelda, heb ook een series X staan en heb getwijfeld over het kopen van Fenyx. Maar wat (van wat ik heb gezien) Zelda in tegenstelling tot Fenyx zo uniek en goed maakt is toch juist de tragere gameplay die gebaseerd zijn op natuurlijke wetten en physics. Fenyx blijkt ook een enorm goede game te zijn. Maar ik denk dat de 2 op veel vlakken niet te vergelijken zijn. Daarnaast denk ik ook dat als Zelda je niet ligt het type game gewoon niet voor jou is. Ik vind de opmerking (minder gemaakt voor kinderen) ook best opvallend, omdat de combat bij Zelda juist voor veel meer variatie zorgt en het bedenken van nieuwe manieren om aan te vallen. Terwijl Fenyx meer een hack & slash lijkt te zijn.
Je ziet hetzelfde bij RDR2. Veel mensen die deze game te traag vinden maar bijv. weer enorm genieten van AC odyssey.
Morgen komt mijn switch binnen dus zal mijn bevindingen later in de week nog eens delen.
Veel manieren om aan te vallen is altijd goed, combat van Zelda kan ik mijn niet zo scherm meer voor de geest halen, maar bij fenyx zijn er ook veel mogelijkheden. Van stealth gameplay, naar hack n slash, tot dingen gooien, ranged build.
Wat mij bij zelda opviel zijn veel van de 'puzzles' waar ze een hint geven naar de locatie van een kist of loot. Die hints zijn zo doorzichtig dat een kind van 5 het kan begrijpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Heilige Kaas op 18-01-2021 11:00 ]
Subnautica en de sequel/expansie Below Zero hebben een rating gekregen van de Amerikaanse ESRB. De release date is nog onbekend, maar dit maakt de "Early 2021" die vermeld wordt op de site van Nintendo wel een stuk waarschijnlijker. Below Zero is nog in Early Access op PC, het zou dus de eerste keer worden dat de sequel op een console speelbaar is.
Benieuwd of dit een goede port gaat zien, het is best een technisch zwaar spel op consoles...
Benieuwd of dit een goede port gaat zien, het is best een technisch zwaar spel op consoles...
Nice! Ik vind persoonlijk, zonder een Pro-controller te kopen het "houdertje" het fijnst. Zodat je toch nog het gevoel hebt een controller vast te hebben. Mocht je de pro controller wel willen aanschaffen, dan is dit echt wel de beste optie. Qua vasthouden, maar hij is ook erg snel vol bij opladen en gaat niet intens snel leeg!Lasmibalsingh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:55:
Zou Subnautica ook met Labo VR te spelen zijn?JackAvery schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:48:
Subnautica en de sequel/expansie Below Zero hebben een rating gekregen van de Amerikaanse ESRB. De release date is nog onbekend, maar dit maakt de "Early 2021" die vermeld wordt op de site van Nintendo wel een stuk waarschijnlijker. Below Zero is nog in Early Access op PC, het zou dus de eerste keer worden dat de sequel op een console speelbaar is.
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic