Ook maar direct aangeschaft voor die prijs. Bedankt om te laten weten!S913 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:41:
Top site, kende hem niet, maar meteen Syberia 1&2 voor 1,74 ... had ik gemist in de eShop.
Tune into the Monster Hunter Digital Event – January 2021 for big news and reveals on Monster Hunter Rise. #MHRise
— Monster Hunter (@monsterhunter) 5 januari 2021
📺 https://t.co/8IzgK7w1Wf pic.twitter.com/WuLmFcWlmd

Monster Hunter Rise event de 7de om 15:00
Zie het antwoord boven me. Maar dus ja, Switch games zjin regiovrij en de meeste (maar niet alle) games werken met één universele versie/cartridge.JB schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:52:
Kopen mensen hier ook regelmatig games bij Amazon.de? Snelle search leert me dat er meer aan accessoires gezocht wordt aldaar? De prijs van bijv. Luigi Mansion 3 is stuk voordeliger (althans nu) tov hier maar kun je die ook gewoon in NL spelen? Kan me voorstellen dat de hoes niet in NL is, maar dat zou ik niet zo erg vinden denk ik. eShop kan ook voor 39,99 euro op dit moment maar flexibiliteit mbt andere consoles is er dan niet (echt)?
Ik zou vooral letten op scammers, Switch is een populair product ;pEn 2ehands, waarop te letten?
Er zijn enkele fysieke games die slechts deels fysiek op de cartridge zijn. Soms heb je compilaties van meerdere games waarbij één game op de cart staat en de rest moet worden gedownload. Bij een deel van die games wordt het tweede spel als DLC toegevoegd, bij een ander deel is het tweede spel een aparte game met een downloadcode. Enkel i dat laatste geval moet je dus oppassen bij tweedehands aanschaf - als de code gebruikt is, kan je m niet meer opnieuw gebruiken.Werkt het met deze spellen ook icm bepaalde keys richting online kunnen spelen enz?
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 06-01-2021 15:12 ]
Voor mensen die NSO willen proberen:
Until 01/02, you can grab a #NintendoSwitchOnline 7-day free trial from the #MyNintendo website – even if you’ve already used a free trial in the past!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 5 januari 2021
Get your free trial: https://t.co/9DjOnej0jE pic.twitter.com/yHlCLJLQrv
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hier hetzelfde, ook een 360 en een Wii. Ik heb een Wii U tweedehands gekocht. Dat kost je niet veel en de spellen zijn eigenlijk hetzelfde als op de Switch. Alleen kun je volgens mij niet echt meer online spelen omdat iedereen op de Switch zit.JB schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:52:
Kopen mensen hier ook regelmatig games bij Amazon.de? Snelle search leert me dat er meer aan accessoires gezocht wordt aldaar? De prijs van bijv. Luigi Mansion 3 is stuk voordeliger (althans nu) tov hier maar kun je die ook gewoon in NL spelen? Kan me voorstellen dat de hoes niet in NL is, maar dat zou ik niet zo erg vinden denk ik. eShop kan ook voor 39,99 euro op dit moment maar flexibiliteit mbt andere consoles is er dan niet (echt)? En 2ehands, waarop te letten? Werkt het met deze spellen ook icm bepaalde keys richting online kunnen spelen enz? Je merkt, ik ben er al een tijdje uit. Er staat hier nog een oude 360 en Wii stof te happen maar nu mijn zoontje er lol in krijgt, begint het hier ook weer te kriebelen
Sommige games zijn nog actief:kleinelievewolff schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:52:
Alleen kun je volgens mij niet echt meer online spelen omdat iedereen op de Switch zit.
Hey, misschien een stomme vraag, maar welke headset wordt er het meest gebruikt bij de Nintendo switch? (de NIET-lite versie)
Er zit alleen maar een 4mm jack poort op toch? Kan hier zowel geluid als "spraak" doorheen, zodat je kunt communiceren met je vrienden? Hoe werkt dit in de praktijk? Moet het spel dit ondersteunen? Waar vind ik hier iets meer info over?
Er zit alleen maar een 4mm jack poort op toch? Kan hier zowel geluid als "spraak" doorheen, zodat je kunt communiceren met je vrienden? Hoe werkt dit in de praktijk? Moet het spel dit ondersteunen? Waar vind ik hier iets meer info over?
Ja, er zit een 3.5mm poort op. Deze poort is voor koptelefoons en headsets, maar...smeerbartje schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:58:
Er zit alleen maar een 4mm jack poort op toch? Kan hier zowel geluid als "spraak" doorheen,
...de game moet dit wel ondersteunen. De enige game die ik me zo snel kan bedenken die dit ondersteunt is Fortnite. Andere games (bijv. Splatoon 2) vereisen dat je bijv. de Nintendo smartphone app gebruikt of dat je buitenom de game een chatapplicatie als Discord inzet.zodat je kunt communiceren met je vrienden? Hoe werkt dit in de praktijk? Moet het spel dit ondersteunen?
(In dat laatste geval, veel succes met het het combineren van verschillende audiobronnen op je headset.

Gezien het per game verschilt is er geen eenduidig antwoord op deze vraag.Waar vind ik hier iets meer info over?
Is dat een hint dat er meer content komt binnenkort? Ik denk per 1 april Gameboy games?RayNbow schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:02:
Voor mensen die NSO willen proberen:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik denk dat je het moet zien als een simpele promo voor de dienst. Ik zou er verder geen waarde aanhechten; scheelt teleurstellingen in de toekomst.sderooij schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:11:
[...]
Is dat een hint dat er meer content komt binnenkort? Ik denk per 1 april Gameboy games?
Met Nintendo weet je het maar nooit heRayNbow schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:17:
[...]
Ik denk dat je het moet zien als een simpele promo voor de dienst. Ik zou er verder geen waarde aanhechten; scheelt teleurstellingen in de toekomst.
Misschien volgende week: "Next week we make the Swith Pro available!, you can only purchase it till 31st of March!"
Nintendo op overnamepad:
https://techcrunch.com/20...__twitter_impression=true
Zal er een LM deel 4 in zitten?
https://techcrunch.com/20...__twitter_impression=true
Zal er een LM deel 4 in zitten?
Jep! Via die site eigenlijk alle games in de aanbieding kunnen kopen. Alleen Mario Odyssey niet, die wilde ik dezelfde avond nog spelen, maar ging een paar dagen er na in de uitverkoop hahaBundin schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Misschien moet dekudeals.com maar eens in de topic warning. Topsite, dat.
Zojuist 51 clubhouse games gekocht omdat 30% korting
Ook ff zeven dagen geprobeerd, maar niets voor mij. De paar games die ik speel (BL2, Diablo3) kreeg ik geen matches. En de NES / SNES games die ik wil spelen heb ik al fysiek.RayNbow schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:17:
[...]
Ik denk dat je het moet zien als een simpele promo voor de dienst. Ik zou er verder geen waarde aanhechten; scheelt teleurstellingen in de toekomst.
Helaas nu een NSO icoon in mijn Switch scherm dat ik niet meer kwijt raak.
@Flozem Op zich is het icoon niet vervelend, maar meer de aandachtshoer kleuren die ze gebruikt hebben. Kijk mij eens!
Daar zouden ze wat aan kunnen veranderen.
Heb zelf bij Just Dance 2020 een irritatie waarbij ik een account voor mijn dochter heb gemaakt en nu ineens krijg ik allerlei meldingen en liedjes te zien die betaald zijn. Ehm, ik heb al betaald voor het spel. Als ik iets extra wil, dan ga ik wel naar de store toe om daar te kijken wat er nog meer te vinden is, maar om nu alles in die lijst met liedjes te zetten. Mijn dochter van bijna 7 moet je laten weten dat dat geen liedjes zijn die ze heeft en dat het allemaal betaald is.
Wat dat betreft denk ik soms met weemoed terug aan vroeger waarbij wat je kocht was wat je had.
Daar zouden ze wat aan kunnen veranderen.
Heb zelf bij Just Dance 2020 een irritatie waarbij ik een account voor mijn dochter heb gemaakt en nu ineens krijg ik allerlei meldingen en liedjes te zien die betaald zijn. Ehm, ik heb al betaald voor het spel. Als ik iets extra wil, dan ga ik wel naar de store toe om daar te kijken wat er nog meer te vinden is, maar om nu alles in die lijst met liedjes te zetten. Mijn dochter van bijna 7 moet je laten weten dat dat geen liedjes zijn die ze heeft en dat het allemaal betaald is.
Wat dat betreft denk ik soms met weemoed terug aan vroeger waarbij wat je kocht was wat je had.
Nieuw Tetris 99 event:
Van 8 januari (8:00) tot 12 januari (7:59).
The next TETRIS 99 Grand Prix is puzzling puffball pandemonium! This time, you can earn an exclusive Kirby Fighters 2 theme! @tetris_official pic.twitter.com/UmuMd0WvlB
— Nintendo UK VS (@NintendoUKVS) 6 januari 2021
Van 8 januari (8:00) tot 12 januari (7:59).
.
[ Voor 100% gewijzigd door JB op 07-01-2021 00:41 ]
Mijn boefje is liev!
Ik ben van plan om een Nintendo switch animal crossing editie te kopen. Waar ik benieuwd naar ben is of ik zonder online Nintendo abonnement de eilanden van vrienden die ook animal crossing spelen kan bezoeken.
Kan iemand mij vertellen of je daar een betaalabonnement voor nodig hebt?
Kan iemand mij vertellen of je daar een betaalabonnement voor nodig hebt?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
@Lasmibalsingh nee, dat kan niet.
Je moet dus een abonnement hebben.
Aan de andere kant (vind ik) is het abonnement ook weer niet zo duur. Maar nogmaals, dat vind ik en hiermee realiseer ik me dat ik niet in andermans portemonnee moet en kan kijken.
Dacht dat het 19 euro voor een jaar was voor 1 persoon. Familie is 35 euro volgens mij. En wellicht is het zelfs nog goedkoper te vinden.
Aan de andere kant (vind ik) is het abonnement ook weer niet zo duur. Maar nogmaals, dat vind ik en hiermee realiseer ik me dat ik niet in andermans portemonnee moet en kan kijken.
Dacht dat het 19 euro voor een jaar was voor 1 persoon. Familie is 35 euro volgens mij. En wellicht is het zelfs nog goedkoper te vinden.
20 euro per persoon of 35 euro voor een gezin inderdaad.Arunia schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 00:51:
Dan kun je online spelen met je Switch en krijg je toegang tot Tetris 99, Super Mario 35 en een hele sloot aan spellen uit de jaren '80 en '90 (8-bit NES en 16-bit SuperNES).
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Kleine kanttekening - volgens mij hoef je dat niet te hebben, maar dan ben je beperkt tot local wifi. Oftewel, je moet fysiek bij elkaar in de kamer zitten, dan kun je gewoon multiplayeren omdat je dan niet online hoeft.Arunia schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 00:51:
@Seal64 Dat is inderdaad een goed punt.
Iets zegt me dat Lasmibalsingh (waar ken ik die naam van? Jörgen Raymann volgens mij) niet iemand anders nog met een Switch in huis heeft.
Iets zegt me dat Lasmibalsingh (waar ken ik die naam van? Jörgen Raymann volgens mij) niet iemand anders nog met een Switch in huis heeft.
/f/image/bfcS6F0v50XKlO0hwYBnI7r0.png?f=fotoalbum_large)
Dit jaar is het 25-jarige jubileum voor de Pokemon games

Hopelijk maken ze daarvoor een nieuwe game of een remake van Gold, Silver of Crystal voor de switch!
Hoef van mij persoonlijk niet weer zo'n opzet als Pokemon Sword en Shield hebben met die dens en dynamax.
Dan gaat mijn voorkeur toch meer uit naar Mega evolutions enz.
[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 07-01-2021 10:29 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Blijft toch gonzen van de geruchten, https://www.nintendolife...._nintendo_switch_revision.
Persoonlijk denk ik dat het sowieso geen 4K device wordt, maar eerder een volgende upgrade die qua grootte vergelijkbaar was met de afgelopen hardware revisie.
Verwante post op Resetera:
Persoonlijk denk ik dat het sowieso geen 4K device wordt, maar eerder een volgende upgrade die qua grootte vergelijkbaar was met de afgelopen hardware revisie.
Mariko has *substantially* better cooling and battery life. It's a bona fide die shrink over the original generation.
My best guess (pure speculation, no firmware indication this is the case) is that if they need extra performance, they'll push it to higher clock rates across the board.
But yeah, I speculate games will be like "DSi enhanced" games were, or like how some games benefited from PS4 Pro despite working on PS4.
[ Voor 51% gewijzigd door Ronwiel op 07-01-2021 10:45 ]
Niet te veel waarde aan hechten. De persoon die deze statements gemaakt heeft (SciresM, die diep into homebrew/firmware hacking is en in 2018 al de Mariko chipset gespotted had in de 5.0 versie van de Switch firmware), heeft zelf meerdere keren gezegd dat het meeste van deze info uit de 10.0 firmware speculatief is. Het hoeft hier niet eens te gaan om een device dat ooit commercieel uitgebracht wordt.Ronwiel schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:44:
Blijft toch gonzen van de geruchten, https://www.nintendolife...._nintendo_switch_revision.
[...]
We zullen wel zien wat dat eventuele nieuwe model wordt. Dat er een komt, lijkt in ieder geval vrij waarschijnlijk.
Het is ook een jubileumjaar voor Zelda, Donkey Kong, Pikmin, Metroid, Dragon Quest... benieuwd wat er uit komt. The Pokémon Company heeft iig al aangekondigd dat ze het gaan vieren.G_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:23:
[Afbeelding]
Dit jaar is het 25-jarige jubileum voor de Pokemon games.
Hopelijk maken ze daarvoor een nieuwe game of een remake van Gold, Silver of Crystal voor de switch!
Hoef van mij persoonlijk niet weer zo'n opzet als Pokemon Sword en Shield hebben met die dens en dynamax.
Dan gaat mijn voorkeur toch meer uit naar Mega evolutions enz.
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 07-01-2021 11:08 ]
Oh voor die ook allemaal? dan word het een groot jaar voor NintendoJackAvery schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:07:
[...]
Het is ook een jubileumjaar voor Zelda, Donkey Kong, Pikmin, Metroid, Dragon Quest... benieuwd wat er uit komt. The Pokémon Company heeft iig al aangekondigd dat ze het gaan vieren ;o

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Metroid's 20ste verjaardag werd ook mooi genegeerd destijds, dus dat hoeft niet zo te zijnG_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:07:
[...]
Oh voor die ook allemaal? dan word het een groot jaar voor Nintendo
Langverwacht Metroid Prime 4 nieuws wellicht, maar meer dan dat zal er ook niet inzitten gok ik zo.JackAvery schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:09:
[...]
Metroid's 20ste verjaardag werd ook mooi genegeerd destijds, dus dat hoeft niet zo te zijnMaar ik verwacht eigenlijk wel een aantal van die franchises te zien ja.
Ik verwacht Prime 4 eigenlijk niet voor 2022. Er is wel al lang een Metroid 5 gerucht dat rondgaat...Akaendra schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:17:
[...]
Langverwacht Metroid Prime 4 nieuws wellicht, maar meer dan dat zal er ook niet inzitten gok ik zo.
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een Switch.
Nu kom ik een aantal posts tegen hier, dat je nadat je het spel gekocht hebt, toch nog in-game dingen "moet" kopen, of enigszins verplicht bent een abo te hebben om spellen verder te spelen..?
Ik hoorde van een vriendin van m'n dochter dat ze voor Animal Crossing eigenlijk een abo nodig heeft om bepaalde opdrachten te doen?
Nu kom ik een aantal posts tegen hier, dat je nadat je het spel gekocht hebt, toch nog in-game dingen "moet" kopen, of enigszins verplicht bent een abo te hebben om spellen verder te spelen..?
Ik hoorde van een vriendin van m'n dochter dat ze voor Animal Crossing eigenlijk een abo nodig heeft om bepaalde opdrachten te doen?
Live from Denmark
Nee, om Animal Crossing te spelen heb je geen online abonnement nodig. Het enige dat je dan mist is wat Nook Miles dingetjes, die je kunt zien als in-game “achievements” waar je dan wat in-game “airmiles” voor kunt krijgen. Die kun je ook op allerlei andere manieren verdienen, dus daar mis je niets aan, op een stempeltje op die kaart na.hansie_k schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:55:
Buiten dat kun je bepaalde dingen uiteraard niet doen. Je kunt immers niet online. Via het internet bij je vrienden op bezoek kan niet. Via het internet nieuwe ontwerpen voor kleding downloaden kan niet. Geen van die dingen zijn onmisbaar, maar kunnen dingen wel makkelijker maken.
Zeker als je vrienden op het andere halfrond hebt. Omdat de game real-time loopt, is het in principe in het spel nu ook januari en (als je op het noordelijk halfrond zit) dus winter. Daarmee zijn bepaalde dieren wel of niet te vinden. Als je vrienden op het zuidelijk halfrond hebt, dan is het daar zomer en hebben ze dus andere dieren op hun eiland. Daardoor kun je dan bijvoorbeeld je museum sneller vullen. Ook daarvoor geldt, je mist niets, maar het gaat alleen sneller.
En veel van die dingen kunnen ook offline, maar alleen als je bij elkaar op bezoek gaat - as in - je gaat fysiek bij de andere speler langs.
In mijn ervaring vinden kinderen het geweldig om samen te spelen, liefst naast elkaar op de bank, maar via internet als dat niet kan. Dus zorg voor een groeps-voice chat en de online mogelijkheid (zoals gezegd, €35 per jaar voor family account). Als je aan die randvoorwaarden hebt voldaan kan je met een goed gevoel "nee" zeggen als ze ergens anders om vragen, want dat is heel waarschijnlijk een in-app aankoop die verder het spel niet lamleggen. 
Omdat de Switch niet echt voorgrond apps en achtergrond apps kent is het handig om een tablet of telefoon oid te hebben voor de voicechat. Er zijn redelijk wat, van gratis tot niet duur.
Omdat de Switch niet echt voorgrond apps en achtergrond apps kent is het handig om een tablet of telefoon oid te hebben voor de voicechat. Er zijn redelijk wat, van gratis tot niet duur.
Het is maar net hoe je het zelf ziet, ik zou het spel zonder nintendo online onspeelbaar vinden.
Was eerder vandaag te bekijken
Demo releast morgen om 9:00 's ochtends, en is speelbaar tot 1 februari. Twee hunts (Great Izuchi en Mizutsune) en twee tutorial missies zitten in deze demo die solo of in local/online co-op kan gespeeld worden.
Verder een aantal nieuwe monsters, een overzichtje van de NPC's, een nieuwe feature (wyvern riding!)...
Edit: meer details over de demo (bron: Capcom)
*This is a free demo of Monster Hunter Rise for Nintendo Switch.
*You need a Nintendo Account in order to access the Nintendo eShop.
*You need 1.6GB of free space on your Nintendo Switch or your microSD card to download the demo.
*Up to four players can play the demo in Local or Online Multiplayer, as long as each player downloads the demo.
*In order to use Online Multiplayer, a Nintendo Switch Online membership is required.
*The quests for Great Izuchi and Mizutsune can only be played a total of 30 times.
Once you've reached this limit, all 4 quests, including the Basic Training Quest and the Wyvern Riding Training Quest, will no longer be available.
*The demo can be played under the following conditions:
[Single Player and Local Multiplayer] Until the remaining number of quests hits 0.
[Online Multiplayer] Until the MONSTER HUNTER RISE DEMO can no longer be downloaded.
*You will not be able to transfer your save data to the main game.
[ Voor 128% gewijzigd door JackAvery op 07-01-2021 16:41 ]
Lijkt me een leuke game, heb alleen ooit deel 3 op de Wii gespeeld, wil deze zeker wel een keer gaan proberen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik weet niet wat het is met die monster hunter games. Ze lijken me heel tof, heb er 2 gekocht en die op de ps4 echt een goede kans gegeven maar ik kom er gewoon niet in. De tijdslimiet staat me erg tegen, ik denk dat dat het voornaamste punt is, en tussentijds saven. Met 2 kinderen hier wil ik gewoon even iets een kwartier kunnen spelen, en met monster hunter moet je echt wel een sessie inplannen.
Something under the bed is drooling
Idem hier. Iedere keer als er een nieuwe release is dan kijk ik toch wat streams, koop vervolgens de game en stop na een uur of drie alweer omdat ik er niet lekker in kom. Ik weet niet zo goed wat het is met de Monster Hunter games. Ze zien er prachtig uit maar het lijkt vooral voor een specifieke doelgroep leuk te zijn.Mauz1978 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:40:
Ik weet niet wat het is met die monster hunter games. Ze lijken me heel tof, heb er 2 gekocht en die op de ps4 echt een goede kans gegeven maar ik kom er gewoon niet in. De tijdslimiet staat me erg tegen, ik denk dat dat het voornaamste punt is, en tussentijds saven. Met 2 kinderen hier wil ik gewoon even iets een kwartier kunnen spelen, en met monster hunter moet je echt wel een sessie inplannen.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Mijn zoontje heeft Lego City uitgespeeld, maar wil graag 'grote' personages hebben. Dit heeft hij gezien op YouTube..
Ik heb gezocht naar cheats, maar kan het werkelijk waar nergens vinden hoe je je poppetjes groot kan hebben.
Weet iemand hoe dit moet?
Ik heb gezocht naar cheats, maar kan het werkelijk waar nergens vinden hoe je je poppetjes groot kan hebben.
@038Robijno Zelf het spel nooit gespeeld, maar met een zoekopdracht gewoon te vinden?
https://legocityundercover.fandom.com/wiki/Super_Minifigure
https://legocityundercover.fandom.com/wiki/Super_Minifigure
https://limitedrungames.c...game-inspired-merchandise
Overigens, ik had 't hier ook moeten posten, maar 't is nu te laat. Met nieuwjaar had Limited Run Games z'n jaarlijke "blowout sale", een kleine kans om een release van het afgelopen jaar te kunnen krijgen (laatste niet verkochte exemplaren). Ik heb The missing besteld, plus een blindbox. Er is voor mij 60% kans dat ik de blindbox hou.
Nog andere mensen die een blindbox hebben besteld? Om eventueel te ruilen als het me niet bevalt of als ik 'm al heb. Doe het liever binnen Nederland natuurlijk.
Overigens, ik had 't hier ook moeten posten, maar 't is nu te laat. Met nieuwjaar had Limited Run Games z'n jaarlijke "blowout sale", een kleine kans om een release van het afgelopen jaar te kunnen krijgen (laatste niet verkochte exemplaren). Ik heb The missing besteld, plus een blindbox. Er is voor mij 60% kans dat ik de blindbox hou.
Nog andere mensen die een blindbox hebben besteld? Om eventueel te ruilen als het me niet bevalt of als ik 'm al heb. Doe het liever binnen Nederland natuurlijk.
Make lovecraft not warcraft.
Ik heb net een switch aangeschaft, wat zijn leuke co-op spellen die ik met mijn vrouw kan doen?
@leeuwtje1 Zoek eens op co-op binnen dit topic.
Of iedereen plaats dezelfde suggesties die al eerder gepost zijn over co-op games :-p
Of iedereen plaats dezelfde suggesties die al eerder gepost zijn over co-op games :-p
Die vraag is al tig keer gesteld in deze thread. Ik zou zeggen gebruik de zoek functionaliteit en je zult heel veel goede suggesties vinden.leeuwtje1 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:10:
Ik heb net een switch aangeschaft, wat zijn leuke co-op spellen die ik met mijn vrouw kan doen?
Edit: ik zie dat L23 mij net voor was
Great minds think alike
[ Voor 9% gewijzigd door avec_style op 08-01-2021 20:43 ]
:strip_exif()/f/image/nlkCjTjnqfThTqEfkOX0H0zm.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.notebookcheck...lease-dates.514051.0.html
Veel geruchten en grote korrels zout maar weer aanwijzingen voor.
Onder andere :
Nintendo switch pro á 399,-
Mario Kart 9 (lente release)
Fire Emblem Echoes: Path of Radiance (lente release)
The Legend of Zelda: Echoes of the Past (23-4-2021)
Zou op 11 januari in de Nintendo direct bekend gemaakt worden
[ Voor 26% gewijzigd door harley op 08-01-2021 20:53 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
De "geprinte" leaks zijn praktisch altijd fakeharley schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:47:
Onder andere :
The Legend of Zelda: Echoes of the Past (trailer)
Axhjah het was waarschijnlijk wishful thinking....
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Echt erg hoor, ik heb m'n Switch pro al gereserveerd bij mijn lokale game shopharley schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:47:
[Afbeelding]
Onder andere :
heb nooit een ps5 kunnen bemachtigen, gaat me met die switch pro niet gebeuren
Dat is niet erg, heb ik gedaan bij de GameCube Gameboy advance en Wii. Alle drie de keren wist de lokale gameshop er niks tot amper vanaf maar schreef me maar wel alvast op.
Ha right, ik ga even kijken!L23 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:40:
@leeuwtje1 Zoek eens op co-op binnen dit topic.
Jazeker, je moet het spel uitspelen. Hier een korte uitleg, wel in het Engels.038Robijno schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:05:
Mijn zoontje heeft Lego City uitgespeeld, maar wil graag 'grote' personages hebben. Dit heeft hij gezien op YouTube..
When you complete the game a statue will appear in the city. This statue gives you unlimited amount of Studs. For completing the game you unlock a big statue, representing you, in the city that gives you unlimited amount of Studs. You also unlock a Red brick that changes your character into a giant.
Dank ik heb hem aangeschaft samen met A Short Hike (deze vond ik wat tegenvallen) en Horace (ben nu in chapter 4, best leuk, wel erg veel story)JackAvery schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:31:
[...]
Okami is een van de betere 3D Zelda-like games. Je verkent werelden, vecht tegen vijanden, zoekt secrets, verzamelt items, upgraded je wapens... en dat allemaal in een Japans sumi-e grafisch sausje. Ook leuk om te zien wat ze allemaal hebben gedaan met de Japanse mythologische verhalen. Het is wel een enorm lange game.
Een vraag aan mensen die een Switch Pro-controller hebben:
Mijn zoontje speelde tot begin deze week Minecraft op de PlayStation 3. Nu hebben we die game op de Switch gekocht, maar hij kan niet echt wennen aan de "feeling" van de controls. Hij geeft aan dat hij met de DualShock3 nauwkeuriger de game kon besturen en hij met de Joy-Cons vaak niet precies genoeg kan richten.
Geeft de Pro-controller op dit vlak een meer vergelijkbaar "gevoel" met de DualShock-controllers van Sony?
Mijn zoontje speelde tot begin deze week Minecraft op de PlayStation 3. Nu hebben we die game op de Switch gekocht, maar hij kan niet echt wennen aan de "feeling" van de controls. Hij geeft aan dat hij met de DualShock3 nauwkeuriger de game kon besturen en hij met de Joy-Cons vaak niet precies genoeg kan richten.
Geeft de Pro-controller op dit vlak een meer vergelijkbaar "gevoel" met de DualShock-controllers van Sony?
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Verwijderd
Ja. Maar hij zal wel moeten wennen aan het feit dat de controller A-symetrish is qua thumbstick layout. Als je echt een symetrische thumbstick layout ervaring wil (e.g. PS3/PS4 controllers) zou je kunnen kijken naar de 8-Bit Do controller.Heroic_Nonsense schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:48:
Als je zoontje het graag de PS3 controller wilt gebruiken, dan zou hij dat voor Minecraft natuurlijk gewoon kunnen gebruiken, je kunt namelijk de PS3 controller op de Switch gebruiken.Heroic_Nonsense schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:48:
@Linksquest Je vergeet de Mayflash of een vergelijkbare adapter te noemen die nodig is om de PS3 controller te verbinden met de Switch?
Gisteren heerlijk met vrouw onze dochter, zwager en schoonzus Mario Kart gespeeld. Was nog even lastig om 2 extra joycons te verbinden. Maar toen was het erg leuk om op de tv 4 schermpjes te hebben.
Hadden het over de oude Mario Games, ik was erg fan van Wario. Heb de versie uit 1994 zoveel gespeeld.
Is het nog mogelijk om de Wario games van de Wij op de Switch te spelen?
En zag dat de Wario uit 1994 alleen te spelen is via de nintendo 3ds eshop?
Hadden het over de oude Mario Games, ik was erg fan van Wario. Heb de versie uit 1994 zoveel gespeeld.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
8bitdo heeft ook een usb adapter voor de switch die xbox en ps4 controllers draadloos kan aansluiten. Is tot max de helft van een Nintendo Switch Pro controller, dus goedkoper om uit te proberen en voor minecraft heb je alle functionaliteit (sommige spellen gebruiken ook andere zaken, die niet op een ps4 of xbox wireless controller zitten)L23 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:18:
@Linksquest Je vergeet de Mayflash of een vergelijkbare adapter te noemen die nodig is om de PS3 controller te verbinden met de Switch?
PS 1 controller per usb adapter overigens, helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door mediumdry op 10-01-2021 12:19 ]
Helaas niet. Er zijn ook nog geen Wario games op de Switch. Best jammer want een Switch Wario Ware of nieuwe Wario platformer zou echt leuk zijn!Mars18 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:40:
Gisteren heerlijk met vrouw onze dochter, zwager en schoonzus Mario Kart gespeeld. Was nog even lastig om 2 extra joycons te verbinden. Maar toen was het erg leuk om op de tv 4 schermpjes te hebben.
De snelste manier om extra joycons te verbinden is ze door op de switch te schuiven. Dan zijn ze binnen 5 seconden gekoppeld.Mars18 schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:40:
Dit lijkt mij te goed om waar te zijn. Ik zie niet in waarom Nintendo met een nieuwe Mario Kart en Splatoon uit zou komen terwijl beiden enorm goed verkopen. Daarnaast heeft Nintendo nooit een nieuwe Mario Kart uitgebracht terwijl er al een MK-spel beschikbaar was op eenzelfde platform. De Switch is de enige platform die wel 2 MK-games heeft namelijk Mario Kart 8 Deluxe en Mario Kart Live: Home Circuit.harley schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:47:
[Afbeelding]
Onder andere :
Twee? En wat is dit dan?VirinR schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:41:
De Switch is de enige platform die wel 2 MK-games heeft namelijk Mario Kart 8 Deluxe en Mario Kart Live: Home Circuit.

Mario Kart is natuurlijk wel voor 80% een remake van de Wii U versie. Zal me dan niet geheel verbazen als hier nog een keer een nieuwe van komt.VirinR schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:41:
[...]
Dit lijkt mij te goed om waar te zijn. Ik zie niet in waarom Nintendo met een nieuwe Mario Kart en Splatoon uit zou komen terwijl beiden enorm goed verkopen. Daarnaast heeft Nintendo nooit een nieuwe Mario Kart uitgebracht terwijl er al een MK-spel beschikbaar was op eenzelfde platform. De Switch is de enige platform die wel 2 MK-games heeft namelijk Mario Kart 8 Deluxe en Mario Kart Live: Home Circuit.
@yorroy Dat een paar mensen Mario Kart 8 al op de Wii U gespeeld hebben maakt niet zoveel uit. Volgens mij kreeg de Wii U ook vrij laat een Mario Kart game. Dus met de matige verkoop van de Wii U en snel een Mario Kart game voor de Switch op de markt te brengen was Mario Kart 8 Deluxe een zeer goed idee. En gezien Mario Kart 8 Deluxe goed blijft verkopen verwacht ik pas een nieuwe Mario Kart game bij de release van een nieuwe console. Sowieso moeten ze iets vernieuwends bedacht hebben voor Mario Kart 9 anders is DLC voor Mario Kart 8 Deluxe logischer. Ja ik weet dat DLC van de Wii U versie al inbegrepen is, maar nog meer tracks/features zou leuk zijn. Dus een nieuwe Mario Kart verwacht ik niet, maar extra DLC had ik al lang verwacht.
Mario Kart op SNES Online is leuk. Zou tof zijn als Mario Kart: Super Circuit (GBA) en Double Dash!! (Game Cube) ooit een keer toegevoegd worden.
Mario Kart op SNES Online is leuk. Zou tof zijn als Mario Kart: Super Circuit (GBA) en Double Dash!! (Game Cube) ooit een keer toegevoegd worden.
@RayNbow @yorroy Deze tabel op Wikipedia laat goed zien wat ik bedoel. Via NSO zijn er inderdaad veel MK-games beschikbaar maar elk systeem heeft maar één Mario Kart-spel dat native gespeeld kan worden.
De Switch is een uitzondering door Mario Kart Live: Home Circuit.
De Switch is een uitzondering door Mario Kart Live: Home Circuit.
Zelf speel ik al Animal Crossing sinds dat het spel is uitgekomen. In principe is het zo dat je alles kan doen in het spel zonder Nintendo Online. Alles dat het spel je wil laten beleven kan. Echter is het wel zo dat wanneer je vrienden wil 'uitnodigen' op je eiland dit niet kan, tenzij deze in de buurt zijn, dan kan dit via de optie lokaal spelen. Voor de rest is alles mogelijk in het spel, ook kan je op reis naar andere eilanden die het spel zelf heeft opgezet door middel van Nook Mile tickets, hiermee kan je dan nieuwe inwoners zoeken van jouw eiland.hansie_k schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:55:
Concluderend, alles kan, tenzij samen spelen met anderen door naar hun eiland te gaan of hen naar jou te laten komen.
Dankjewel: dit wist ik niet.Linksquest schreef op zondag 10 januari 2021 @ 04:22:
[...]
Als je zoontje het graag de PS3 controller wilt gebruiken, dan zou hij dat voor Minecraft natuurlijk gewoon kunnen gebruiken, je kunt namelijk de PS3 controller op de Switch gebruiken.
[YouTube: How to use a PS3 Controller on the Nintendo Switch]
Ik ga me verdiepen in bluetooth dongles voor de Switch.
Splatfest headsup:

📢 Splatfest reminder!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 12 januari 2021
Super Mushrooms and Super Stars power up for battle this Friday from 23:00 CET.#Splatoon2 Splatfest t-shirts are also available to buy, plus there's a chance to win a #SuperMario35 medal!
Get the deets: https://t.co/7YSRojt9E5 pic.twitter.com/GDVbIJi3Nz
Ietsjes meer dan dat.DCNY schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:41:
[...]
Klinkt heel spannend maar betreft gewoon een trailer voor Super Mario 3D World
Ik ben best nieuwsgierig naar Bowser's Fury. Zou een substantiële uitbreiding kunnen zijn, en we weten er eigenlijk nog niks over.DCNY schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:41:
[...]
Klinkt heel spannend maar betreft gewoon een trailer voor Super Mario 3D World
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 12-01-2021 10:33 ]
Beter dan al die saaie video's van Pokemon en Smash Bros. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik wel interesse heb in Super Mario 3D World. Ook nieuwsgierig naar info over Bowser's Fury.
Super Mario 3D world op de Wii U (waar dit een kopie/remake van is) was in ieder geval fantastisch, dus als je die nog niet gespeeld hebt is dit echt een must buy.
Bowsers Fury ben ik ook erg benieuwd naar!
Bowsers Fury ben ik ook erg benieuwd naar!
Kan niet wachten op Super Mario 3D World! Deze helaas nooit gespeeld op de Wii U (ook nooit aangeschaft)
Ik heb Super Mario 3D World op de WiiU, maar de Switch versie wel al besteld vorig jaar. Mede ook om met mijn dochtertje te gaan spelen.
Ik ben benieuwdsderooij schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:12:
Kan niet wachten op Super Mario 3D World! Deze helaas nooit gespeeld op de Wii U (ook nooit aangeschaft)
Ondanks dat ik een Wii U heb, heb ik de meeste Wii U games links laten liggen of niet vaak gespeeld (mede door de Wii U GamePad). Toch zijn die games (Pikmin 3, Captain Toad, MK8, New Super Mario Bros. U) steengoed dus gelukkig komen ze stuk voor stuk naar de Switch.
En daar is ie dan... de nieuwe Switch.
Hier precies de zelfde reden, hopelijk wel een waardigere remake dan Super Mario 3D All-Stars, die vind ik achteraf toch best een teleurstelling.Arunia schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:37:
Ik heb Super Mario 3D World op de WiiU, maar de Switch versie wel al besteld vorig jaar. Mede ook om met mijn dochtertje te gaan spelen.
/Raem schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:14:
[Afbeelding]
Switch Mario-editie. Te koop vanaf 12 februari.
Die is wel vet
[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 12-01-2021 15:18 ]
wat is die nieuwe Bowser's fury precies? is dat één nieuwe level of map?
Wat ik heb begrepen is dat het een nieuwe wereld moet zijn, dus zeg maar een World 9.rudyman85 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:17:
[...]
wat is die nieuwe Bowser's fury precies? is dat één nieuwe level of map?
Aha ! Dankjewel voor de info. Des tijds uitgespeeld op de Wii-U, Bowsers fury is de reden om toch de Switch versie te halen. Het leveldesign oogt groter dan het origineel (kan het mis hebben). ben benieuwd.Linksquest schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:20:
[...]
Wat ik heb begrepen is dat het een nieuwe wereld moet zijn, dus zeg maar een World 9.
[ Voor 13% gewijzigd door rudyman85 op 12-01-2021 15:29 ]
Ziet er cool uit, maar wel jammer dat ze de kickstand zwart laten.Raem schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:14:
[Afbeelding]
De Mario Switch is wel ghanz geil zeg!
Hmm, twijfel twijfel. Wordt dat hem om mijn launch Switch door te schuiven naar mijn dochter?
Hmm, twijfel twijfel. Wordt dat hem om mijn launch Switch door te schuiven naar mijn dochter?
OH COME ON, ik houd geen geld over zoRaem schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:14:
[Afbeelding]
Maar heeft deze is obv de 2019 revisie?
Elke Nintendo Switch is nieuw de 2019 revisie, zal met deze Mario editie niet anders zijn.sderooij schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:37:
[...]
OH COME ON, ik houd geen geld over zo
Er wordt misschien gehoopt op de 2021 Pro revisieL23 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Elke Nintendo Switch is nieuw de 2019 revisie, zal met deze Mario editie niet anders zijn.
Ja. Staan wat meer foto's op de Twitter pagina van Nintendo en daar zie je ook het modelnummer HAC-001(-01).sderooij schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:37:
[...]
OH COME ON, ik houd geen geld over zo
2021 pro "vaporware" edition bedoel je.mediumdry schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:47:
[...]
Er wordt misschien gehoopt op de 2021 Pro revisie
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Hopen mag altijd. Pro geloof ik zelf niet in. En ik denk dat we met deze aankondiging van de Mario editie nog even moeten wachten op een 2021 revisie, in ieder geval niet begin dit jaar.mediumdry schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:47:
[...]
Er wordt misschien gehoopt op de 2021 Pro revisie
Wel leuk dat er ook een draagtasje bij zit zo te zien.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Is de standaard case van Nintendo. Ik heb die in het zwart. Ik vind het prima, maar is geen hardcase.rockhopper schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:51:
Wel leuk dat er ook een draagtasje bij zit zo te zien.
Deze versie zal wel voor 700-800 gaan op marktplaats
@sderooij Zo mooi vind ik hem ook weer niet
@L23 Vind het wel grappig voor de die hard fan
maar persoonlijk vind ik die ook niet zo mooi.
Ik wil nog wel steeds die rode joycons, maar die zijn niet of amper te krijgen.
Ik wil nog wel steeds die rode joycons, maar die zijn niet of amper te krijgen.
@sderooij Het is mij niet duidelijk of het hier om de Neon Rood of Mario Rood gaat, Mario Rood zou logisch zijn. Ik heb de rode joy-cons een paar jaar geleden gekocht via Amazon Japan. Maar ze zijn nu ook te koop op de Nederlandse website van Nintendo. https://mynintendostore.nintendo.nl/joy-con-pair-red.html
Thanks! Ze waren volgens mij een hele tijd uitverkocht...maar 80 euro...damnL23 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:14:
@sderooij Het is mij niet duidelijk of het hier om de Neon Rood of Mario Rood gaat, Mario Rood zou logisch zijn. Ik heb de rode joy-cons een paar jaar geleden gekocht via Amazon Japan. Maar ze zijn nu ook te koop op de Nederlandse website van Nintendo. https://mynintendostore.nintendo.nl/joy-con-pair-red.html
Mwoah, de AC editie blijft met afstand de mooiste. Deze is wat saai imo.Raem schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:14:
[Afbeelding]
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic