Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:03
mediumdry schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 16:29:
Maar inderdaad, misschien met 1 standaard switch beginnen en dan zien welke beperkingen we tegenaan lopen en uitbreiden waar dat dan zinnig is. Smeert ook het budget wat uit. :)
Goeie beslissing. Gewoon beginnen met één Switch. De bijgeleverde JoyCon controllers kunnen al dienst doen als 2 controllers.
Eventueel kun je een Switch bluetooth adapter kopen voor één van je Xbox-controllers, of een tientje meer geven en een een goedkope ProController-kloon kopen.
overigens.. het beste gewoon een groot sd-micro kaartje kopen en dan spellen online kopen? Of is het handig de spellen in de doos te kopen? Geen idee van of er een 2dehands markt van is...
Ik koop ze voorlopig fysiek, omdat ik ze zo vaak wat goedkoper vind. Nadeel is wel dat je de cartridge moet omwisselen als je van spelletje wisselt.
Zelfs mocht je voor online aankoop gaan, kan je ook hier beginnen met de interne opslag en sd-kaartje bijkopen wanneer je extra spelletjes aanschaft. Niet nodig om alles ineens in huis te hebben.

Qua spelletjes zelf: enkel met het online abonnement zullen de kids waarschijnlijk niet geëntertained worden, vrees ik. Het zijn vooral geëmuleerde versies van NES & SNES spelletjes die je hierbij krijgt, en dus vooral naar nostalgische papa's & mama's gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:33
Als ik een spel niet fysiek kan vinden, dus alleen digitaal, dan zet ik hem op mijn verlanglijstje bij Nintendo en dan wacht ik op sale, ze heb ik toch al een paar keer flink kunnen besparen op een digitaal spel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Misschien met kinderen handig om vooral fysiek te kopen omdat die nog wel eens makkelijk op dingen zijn uitgekeken. Dan kun je het spel nog verkopen en zo weer iets anders voor in de plaats kopen.

Het grote voordeel van de Nintendo eshop is dat deze regelmatig korting heeft en het rond de feestdagen ook behoorlijke kortingen kunnen zijn. Een spel inwisselen of verkopen kan echter niet. Maar ja, als iets 10 euro heeft gekost dan is dat ook wat minder erg dan wanneer je er 50 euro voor neer hebt moeten tellen.

Houd er rekening mee dat sommige spellen ook aardig wat data wegschrijven en sommige fysieke zelfs nog een additionele download nodig hebben. Ook hier kun je weer afwachten, een SD-kaart kun je later ook wel kopen, tot die tijd gaan de gegevens op de ingebouwde opslag. Die data kun je later naar een SD-kaart kopiëren (en vice versa kan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43
Geen idee van of er een 2dehands markt van is...
Hangt een beetje van de game af, maar vooral de games van Nintendo zelf zijn vrij waardevast. Die zijn dus heel goed verkoopbaar. Ik ben zelf ook pas net begonnen met de switch maar die dure spelen koop ik dus alleen op cartridge. Als ik er dan op uitgekeken ben gaat hij vraag en aanbod op. De goedkopere spelletjes doe ik wel digitaal, daar is het zelfs als je een cartridge versie kunt vinden al snel minder de moeite waard te verkopen vanwege verzendkosten en dan is het wel fijn ze gewoon op te kunnen starten zonder cartridge te wisselen.

Die cartridges zijn overigens wel klein, dus hou daar rekening mee mochten de dames makkelijk dingen kwijt maken...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nog meer mensen die Pang Adventures heeft gespeeld? Erg leuk spelletje voor tussen door. Een aanrader voor 3,99. Het doet mij denken aan een spel van vroeger op de Amiga of Commodore64... :o

https://www.nintendo.nl/G...g-Adventures-1492794.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 16:03
Kickasz schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:00:
Nog meer mensen die Pang Adventures heeft gespeeld? Erg leuk spelletje voor tussen door. Een aanrader voor 3,99. Het doet mij denken aan een spel van vroeger op de Amiga of Commodore64... :o

https://www.nintendo.nl/G...g-Adventures-1492794.html
Nope, maar ik kan je wel deze classic platformer aanraden voor €1,50. Krijgt ook goede reviews.

https://www.nintendo.nl/G...tware/Horace-1851819.html

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 30-12-2020 00:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:41
The Chosen One schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:45:
Gedachtes hier over Ocopath Traveler en vooral Oninaki?
Beide on sale in de store en over de 2e vind ik wat positieve en wat negatieve(re) reviews.

Meest vergelijkbare RPG? Speelduur (van beide)?

Verder net Super Chariot, Lumo, Death Squared (~90% korting), Final Station (75%) en Door Kickers (Swat maar dan top down) gekocht.

Laatste paar weken veel Cave Blazers gespeeld. Op sommige punten een afstraffend spel maar na een paar runs begon ik er in te komen. Leuke perks/blessings.
Dankzij jouw post heb ik Octopath ontdekt, bedankt!
Normaal ben ik veel te ongeduldig voor RPG's, maar ik heb hier nu al flink wat uren inzitten. Ik skip het verhaal wel grotendeels, maar het battle systeem is echt goed gedaan. Als je deze nog niet hebt gekocht zou ik het je zeker aanraden. Volgens mij kan je op de Switch ook eerst de demo spelen (ik heb de Steam versie gekocht).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ja, dat abo neem ik sowieso, want in het ergste geval stop ik dat als na 1 jaar blijkt dat het weinig meerwaarde voor ons heeft, maar voor €35/jaar is dat niet zo'n dingetje. Ik zie de switch zelf meer als console, maar ik ben natuurlijk oud en van vroeger. :p Ik zie dat de meiden het vaak leuker vinden om naar een telefoon of tablet te kijken dan naar een tv (al is de telefoon via airplay op tv een gimmick die ze vaak 30 minuten leuk vinden).

Maar inderdaad, misschien met 1 standaard switch beginnen en dan zien welke beperkingen we tegenaan lopen en uitbreiden waar dat dan zinnig is. Smeert ook het budget wat uit. :)

Even het prijzen, voorraad en bestel topic ingaan!

overigens.. het beste gewoon een groot sd-micro kaartje kopen en dan spellen online kopen? Of is het handig de spellen in de doos te kopen? Geen idee van of er een 2dehands markt van is...
Loop eens binnen bij een gameshop zoals nedgames of gamemania. En om je budget wat te rekken kan je natuurlijk ook 2 tweedehands switches halen, al zijn ze zolang er corona is eigenlijk te waardevast. Je zult dan ook moeten opletten of je de 2019 versie hebt met betere accuduur of de oudere. (dus niet een hele aantrekkelijke optie uiteindelijk)
Gelukkig is de switch regelmatig in de aanbieding als je pepper in de gaten houdt en niet vies bent van bestellen via amazon (veelal buitenlandse spanje/frankrijk). Ter vergelijk de switch was de openingsknaller van amazon.nl, toen koste deze slechts €249 en als je dan toch animal crossing neemt is er momenteel een versie te koop waar dit spel al bij zit (switch animal crossing limited edition), er is momenteel ook een fortnite versie, maar dat is dan weer een wat minder kindervriendelijk spel ;)

Qua budget het is vooral handig om hier te kijken: https://www.dekudeals.com een leuke aanbieding site waar je een redelijk overzicht hebt wat waar goedkoop is, al loont het om ook even snel te zoeken met google.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

rockhopper schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:42:
Er is momenteel ook een fortnite versie, maar dat is dan weer een wat minder kindervriendelijk spel ;)
Fortnite is een gratis spel. Het leuke van de fornite switch bundel is dat je er 2000 vbucks (waarde 20 euro) bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jponsen
  • Laatst online: 16:37
Iemand hier enig idee waarom de grijze Joy Con Controllers zo slecht (niet) leverbaar zijn? Lijkt wel alsof ze niet meer gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jponsen schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:00:
Iemand hier enig idee waarom de grijze Joy Con Controllers zo slecht (niet) leverbaar zijn? Lijkt wel alsof ze niet meer gemaakt worden.
Ze worden inderdaad niet meer gemaakt in het grijs (+neon-geel + mario-rood) voor de losse verkoop sinds april. Alle voorraad die je nog vindt, zijn leftovers. De reden kunnen we voorlopig naar raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jponsen
  • Laatst online: 16:37
JackAvery schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:05:
[...]

Ze worden inderdaad niet meer gemaakt in het grijs (+neon-geel + mario-rood) voor de losse verkoop sinds april. Alle voorraad die je nog vindt, zijn leftovers. De reden kunnen we voorlopig naar raden :)
Ah, vandaar. Jammer zeg. Is eigenlijk de enige neutrale kleur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nintendo Switch Online abonnees kunnen vanaf vandaag een week lang Crash Team Racing gratis spelen (eShop link)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eqf1GRjWMAMQDxN?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
afterhourpower1 schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:25:
Gametip: Valiant Hearts. Nu voor 6 euro in de eshop. Een geweldig mooie, emotionele game over WW1. Mooi verhaal, leuke gameplay, mooie graphics. Echt de moeite waard, zeker voor deze prijs. Je bent er ongeveer 6 uurtjes mee zoet. Dit spel verdient het zoveel mogelijk gespeeld te worden.
Prachtige game inderdaad! Nog meer tips van leuke aanbiedingen? O-)

Wel al wat leuke games gescoord om met m'n vriendin te spelen:
- Overcooked 2 (complete chaos maar lachen)
- Death Squares (leuke puzzels om samen te doen)
- Worms (m'n vriendin vindt het niets maar nostalgie, leuk om met vrienden te doen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Laatste (fysieke) aanwinsten van 2020.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/sakuna_shakedown.png

Make lovecraft not warcraft.

• Linksquest
netjes, ben benieuwd hoe je Sakuna gaat vinden, twijfel daar ook over.

Tsukihime Remake aangekondigd:

...nu nog hopen op een Engelse release. 😅

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Sakuna lijkt me ook wel wat. Dit jaar aardig wat backlog weggewerkt. Afgelopen week Ori and the Blind Forest en Celeste uitgespeeld. Bij Ori alles 100% op normal. Bij Celeste vond ik het wel prima toen ik met 71 aardbeien de top had bereikt. Momenteel bezig met Mario Galaxy. Ori and the Will of the Wisps wacht ik denk ik nog even mee, maar ben ik van plan uit te spelen voordat Hollow Knight Silksong uitkomt. Het Edge Magazine artikel dat vandaag uitkwam over Silksong was interessant om te lezen, maar nog geen release date bekend, al zegt mijn gevoel dat het nog een paar maanden wachten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Okami HD in de aanbieding voor een tientje. Iemand ervaringen met dit spel?

Verder Sonic Mania voor 14 euro, maar ik wacht nog wel een keer op een betere deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:48:
Sakuna lijkt me ook wel wat. Dit jaar aardig wat backlog weggewerkt. Afgelopen week Ori and the Blind Forest en Celeste uitgespeeld. Bij Ori alles 100% op normal. Bij Celeste vond ik het wel prima toen ik met 71 aardbeien de top had bereikt. Momenteel bezig met Mario Galaxy. Ori and the Will of the Wisps wacht ik denk ik nog even mee, maar ben ik van plan uit te spelen voordat Hollow Knight Silksong uitkomt. Het Edge Magazine artikel dat vandaag uitkwam over Silksong was interessant om te lezen, maar nog geen release date bekend, al zegt mijn gevoel dat het nog een paar maanden wachten is.
De alternatieve cover van EDGE (voor abonnees) was de moeite trouwens:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eqju0mfXcAEgwLA?format=jpg&name=large

Benieuwd of we snel een release date te horen krijgen. Dat ze tegen de media beginnen te spreken lijkt een positief teken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
afterhourpower1 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:22:
Okami HD in de aanbieding voor een tientje. Iemand ervaringen met dit spel?
Okami is een van de betere 3D Zelda-like games. Je verkent werelden, vecht tegen vijanden, zoekt secrets, verzamelt items, upgraded je wapens... en dat allemaal in een Japans sumi-e grafisch sausje. Ook leuk om te zien wat ze allemaal hebben gedaan met de Japanse mythologische verhalen. Het is wel een enorm lange game.

De Switch port ondersteunt normaalgezien motion controls, wat voor mij toch de manier is om Amaterasu's combat skills te besturen - deze werken met een penseel waarmee je vormen tekent zoals bommen en zwaardslashes. Ik heb de Switch port zelf nog niet aangeslingerd (ik heb Okami vooral op de Wii gespeeld) maar zover ik weet is het wel een van de betere versies van de HD port.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Okami is een erg leuke game, heb de remake zelf nog niet, maar heb wel de Wii versie, en die beviel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
afterhourpower1 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:22:
Verder Sonic Mania voor 14 euro, maar ik wacht nog wel een keer op een betere deal.
Tot nu toe nog geen betere deal geweest. Beste Sonic game op de Nintendo Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:31:
[...]
De Switch port ondersteunt normaalgezien motion controls, wat voor mij toch de manier is om Amaterasu's combat skills te besturen - deze werken met een penseel waarmee je vormen tekent zoals bommen en zwaardslashes. Ik heb de Switch port zelf nog niet aangeslingerd (ik heb Okami vooral op de Wii gespeeld) maar zover ik weet is het wel een van de betere versies van de HD port.
Ik heb de game nog steeds niet uitgespeeld, ik vrees dat het voor mij persoonlijk niet mijn game is. Maar een mooie port is het wel. De motion controls werken inderdaad goed. Maar in handheld met de penseel vormen tekenen via het touchscreen werkt nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insp.gadget
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-09 13:30
Edit: laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door insp.gadget op 01-01-2021 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:21
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar Mario Kart en Mario Odyssey zijn in de eShop in de aanbieding voor €39,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:50

The Chosen One

Zie signature!

Dat noem ik geen aanbieding. :+

@boven

Alleen 'game valt weg' zegt zo weinig.
Nog wel geluid? Reset gedaan? Portable mode hetzelfde? Meerdere games? Alleen SD cards of allemaal?

[ Voor 8% gewijzigd door The Chosen One op 01-01-2021 13:27 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb vorig jaar een slag geslagen met aanbiedingen uit de Switch Store. South Park met 20 GB neemt nogal wat ruimte. Ik wil dus een SD-card. Ik had eerst eentje die hier lag erin geprikt maar merkte dat de laadtijden wel langzamer gingen dan met de interne opslag.

Ik geloof dat ik mijn spellen toch liever niet meer op gamecard heb...
Welke SD-card kan ik het beste kopen? Ik zit rond zo'n 128 of 256 GB te denken. Maar ik begrijp geen reet meer van die classes en de snelheden. En ik weet niet wat het maximum van de Switch zelf is.

[ Voor 21% gewijzigd door iAR op 01-01-2021 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04

JB

Cédric roelt!

Iemand die me kan helpen of is er niet veel zinnigs over te zeggen? Mijn zoontje is nu 6 en word in februari 7 jaar. Zitten erover te denken om hem een Switch kado te doen maar;

- wat heb ik nodig behalve een 2e controller?
- is het ecosysteem al op het eind van zijn latijn?
- aanbiedingen achterhaalt na de feestdagen?
- andere tips?

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 01-01-2021 14:46 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:07
JB schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:45:
Iemand die me kan helpen of is er niet veel zinnigs over te zeggen? Mijn zoontje is nu 6 en word in februari 7 jaar. Zitten erover te denken om hem een Switch kado te doen maar;

- wat heb ik nodig behalve een 2e controller?
- is het ecosysteem al op het eind van zijn latijn?
- aanbiedingen achterhaalt na de feestdagen?
- andere tips?
Denk het algemene verhaal:
* screen protector, case
* Nog niet aan het einde van zijn latijn
* 2e hands spellen op V&A, kan je veel geld schelen
* geen andere tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Meer mensen last van, dat de controller makkelijk van de switch af glijdt?
Heb nieuwe ook nieuwe controllers van nintendo gekocht, ook die lijken niet echt stevig vast te zitten aan de zijkanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

@038Robijno

Nee, geen idee hoe en wat precies, dat laat ik andere mensen wel beantwoorden maar ik heb toevallig de Skull & Co case -> https://skullnco.com/coll...pcase-for-nintendo-switch.
Als het anders niet op te lossen valt is dit misschien wel een optie. (sowieso een fijne accessoire, en carrycase)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
038Robijno schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:53:
Heb nieuwe ook nieuwe controllers van nintendo gekocht, ook die lijken niet echt stevig vast te zitten aan de zijkanten..
Klikt de joycon wel vast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
sderooij schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:04:
[...]

Klikt de joycon wel vast ?
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
The Chosen One schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:02:
@038Robijno

Nee, geen idee hoe en wat precies, dat laat ik andere mensen wel beantwoorden maar ik heb toevallig de Skull & Co case -> https://skullnco.com/coll...pcase-for-nintendo-switch.
Als het anders niet op te lossen valt is dit misschien wel een optie. (sowieso een fijne accessoire, en carrycase)
Past ie dan nog wel in de docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zou moeten kunnen. Ik heb een Skull & Co eigen dock. Kan ik hem makkelijk inzetten i.p.v. van boven opschuiven. Weinig ruimte van boven door (Ikea) TV meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een keer mijn Switch laten vallen en daardoor is het lock mechanisme van de linker joy-con beschadigd. Die glijdt er daardoor makkelijk af. Verder geen problemen met de andere linker en rechter joy-cons. Maar het klinkt dus alsof bij al je joy-cons de lock mechaniek beschadigd is. Dit is een plastic onderdeeltje wat je kan vervangen.

Maar als het ook gelijk bij nieuwe joy-cons voorkomt, daar ben ik niet bekend mee, mogelijk iets te maken met de rails van de Switch console zelf?

[ Voor 10% gewijzigd door L23 op 01-01-2021 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:52
Ik had met 1 van de joycons van mijn release date switch dat die er te makkelijk af kon gaan. Zonder het knopje ervan kon die er al af. Toen ik de joycon beter had bekeken zag ik dat het nokje een stukje miste en dat die daardoor schuin was aan beide kanten in plaats van enkel aan de onderkant.

Als je dit met alle joycons hebt lijkt het eerder een probleem van de switch zelf te zijn. Als het goed is heb je bij de switch ook een houder ontvangen voor de joycons. Heb je daarmee ook het probleem dat de joycons makkelijker loskomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het met al je (linker? rechter?) joycons gebeurt en enkel op de Switch console zelf (dus niet op de 'joy con grip'), dan ligt het vermoedelijk aan de rail op je console.

Dit is niet normaal. Gewoon laten repareren, of als het buiten garantie is, zelf doen. 1 minuut Google levert me dit op:
Nintendo Switch Left Joy-Con Rail Replacement
Nintendo Switch Right Joy-Con Rail Replacement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
The Chosen One schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:27:
Zou moeten kunnen. Ik heb een Skull & Co eigen dock. Kan ik hem makkelijk inzetten i.p.v. van boven opschuiven. Weinig ruimte van boven door (Ikea) TV meubel.
Heb je een link, waar zowel de case als de dock te vinden zijn voor de normale switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sderooij schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:51:
[...]

Denk het algemene verhaal:
* screen protector, case
* Nog niet aan het einde van zijn latijn
* 2e hands spellen op V&A, kan je veel geld schelen
* geen andere tips.
Qua prijs blijft het allemaal zo rond die 350-400 euro begrijp ik voor een revised 2019 model? Of mis ik nog iets? Zie dat de prijzen per dag wel iets veranderen maar echte drops lijkt me niet?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Qua prijs blijft het allemaal zo rond die 350-400 euro begrijp ik voor een revised 2019 model? Of mis ik nog iets? Zie dat de prijzen per dag wel iets veranderen maar echte drops lijkt me niet?
309-329 voor de console in België. Als je meer betaalt in Nederland, kijk je best eens wat verder naar het buitenland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JackAvery schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:22:
[...]

309-329 voor de console in België. Als je meer betaalt in Nederland, kijk je best eens wat verder naar het buitenland :P
Oeh! Heb nog wel wat Belgische connecties

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwjaarssale op de eShop, met o.a. de BOTW DLC, 51 Worldwide Classics, Ys 8, Dragon Quest XI, Luigi's Mansion 3 en DLC, Civilization 6 en DLC, Layton's Mystery Journey, XCOM 2, Into The Breach, Crash Team Racing, de Metro serie, de Crysis remaster, Wargroove, Valkyria Chronicles, Captain Toad, Mario Odyssey, de Disgaea reeks, Katana Zero, Mr. Shifty, Need For Speed Hot Pursuit...

Meer op de eShop of op DekuDeals.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 02-01-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Zitten leuke titels tussen, maar ik heb momenteel nog zo veel games liggen, dat ik echt eerst ga spelen. Hieralleen al een lijst van Wii U, 3DS en Switch games die ik nog fysiek heb liggen en nog niet gespeeld heb. En dan heb ik de download games, andere systemen en retro nog niet meegeteld.

Nintendo 3DS
  1. Xenoblade 3D (3DS)
  2. Aura-Aura Climber (3DS – HD)
  3. Animal Crossing Happy Home Desinger (3DS)
  4. Metriod Prime Federation Force (3DS)
  5. Dragon Quest VII (3DS)
  6. Code Name S.T.E.A.M. (3DS)
  7. Metriod Samus Returns (3DS)
Nintendo Wii U
  1. Splintercell Black List (Wii u)
  2. batman arkham origins (Wii U)
  3. Monster Hunter 3 Unlimited (Wii U)
  4. Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge (Wii U)
  5. Lego The Hobbit (Wii U)
  6. Teslagrad (Wii U)
  7. Lego The Movie The Game (Wii U)
  8. Kirby And the Rainbow Paintbrush (Wii U)
  9. Legend of Kay Anniversary (Wii U)
  10. Rodea: The Sky Soldier (Wii U)
  11. Mario Tennis Ultra Smash (Wii U)
  12. Devil’s Third (Wii U)
  13. Xenoblade Chronicles X (Wii U)
  14. Shovel Knight (Wii U)
  15. Captain Toad Treaser Hunt (Wii U)
  16. Super Mario Maker (Wii U)
  17. Star Fox Zero (Wii U)
  18. Star Fox Guard (Wii U)
  19. Assassin’s Creed 4: Black Flag (Wii U)
  20. Pokken Tournament Fighter (Wii U)
  21. Paper Mario: Color Splash (Wii U)
  22. Tokyo Mirage Sessions FE (Wii U)
  23. Darksiders - Warmastered Edition (Wii U)
  24. warriors orochi 3 (Wii U)
Nintendo Switch
  1. Xenoblade Chronicles 2 (Switch)
  2. Octopath Traveler (Switch)
  3. Rime (Switch)
  4. Lumo (Switch)
  5. Fire Emblem Warriors (Switch)
  6. Gear.Club Unlimited (Switch)
  7. Pilot Sports (Switch)
  8. Cadence of Hyrule (Switch)
  9. Harvest Moon Mad Dash (Switch)
  10. Mario Maker 2 (Switch)
  11. Child of Light (Switch)
  12. Valiant Hearts (Switch)
  13. 30 in 1 Game Collection Vol. 1 (Switch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Tarin

Just plain weird.

JackAvery schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:05:
Nieuwjaarssale op de eShop, met o.a. [...] , Luigi's Mansion 3 en DLC, [...]
Hoe is die DLC? Een beetje interessant voor offline multiplayer met z'n tweetjes? Wij spelen vooral co-op.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tarin schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Hoe is die DLC? Een beetje interessant voor offline multiplayer met z'n tweetjes? Wij spelen vooral co-op.
De LM3 DLC focust op extra minigames en wat co-op levels:
Part 1 includes:

Three new minigames for multiplayer ScreamPark mode*
Six new themed ghosts
Three new outfits for Luigi
Three new floor themes in co-op ScareScraper mode

Part 2 includes:

Three new minigames for multiplayer ScreamPark mode
Six new themed ghosts
Three new outfits for Luigi
Three new floor themes in co-op ScareScraper mode
Geen idee of ze goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
JackAvery schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:05:
Nieuwjaarssale op de eShop, met o.a. de BOTW DLC, 51 Worldwide Classics, Ys 8, Dragon Quest XI, Luigi's Mansion 3 en DLC, Civilization 6 en DLC, Layton's Mystery Journey, XCOM 2, Into The Breach, Crash Team Racing, de Metro serie, de Crysis remaster, Wargroove, Valkyria Chronicles, Captain Toad, Mario Odyssey, de Disgaea reeks, Katana Zero, Mr. Shifty, Need For Speed Hot Pursuit...

Meer op de eShop of op DekuDeals.
Nu hopen dat er wat fysieke shops mee bewegen, heb een aantal games op de verlanglijst maar liever fysiek ivm doorverkopen al ik ze uitgespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:13:
Zitten leuke titels tussen, maar ik heb momenteel nog zo veel games liggen, dat ik echt eerst ga spelen. Hieralleen al een lijst van Wii U, 3DS en Switch games die ik nog fysiek heb liggen en nog niet gespeeld heb. En dan heb ik de download games, andere systemen en retro nog niet meegeteld.

Nintendo 3DS
  1. Xenoblade 3D (3DS)
Die heb ik ook niet uitgespeeld (op de 3DS niet verder gespeeld dan Eryth Sea), en ik weet niet of je al begonnen was, maar ik zou aanraden om de Definitive Edition op de Switch te spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:42
Dankzij dit topic een 3rd party controller gekocht, en hoewel ik wat sceptisch was voor 12 euro via Ali is dit wel echt een hele goede koop. Kwaliteit van de controller doet niet veel onder voor mijn PS4 controller.
Vergelijk met de Pro controller heb ik overigens niet.

https://a.aliexpress.com/_BTgKt6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
RayNbow schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Die heb ik ook niet uitgespeeld (op de 3DS niet verder gespeeld dan Eryth Sea), en ik weet niet of je al begonnen was, maar ik zou aanraden om de Definitive Edition op de Switch te spelen.
Nee nog niet eraan begonnen, misschien die inruilen voor de Switch versie of eerst gewoon spelen om te kijken of ik hem wel wat vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JB schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Je zou anders nog kunnen kijken op Tweakers V&A, staat met regelmaat complete 2019 Switches met pro-controllers, spellen, cases (helemaal compleet) voor vaak hele leuke prijzen ;-)

bijvoorbeeld:
V&A aangeboden: Nintendo Switch (2019) + 8 games
* maar dan lekker dat die verkoper zijn account er af haalt, zou ikzelf niet aan beginnen om een account over te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boomer_2018
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 02-01-2021
Hoi allen,

Misschien weten jullie dit, want ik ben er al meer dan anderhalf uur aan het zoeken, maar krijg geen oplossing gevonden. Ik heb mijn individuele lidmaatschap van Nintendo Online geupgrade naar een Family lidmaatschap. Mijn dochter had al een eigen Nintendo account en ik zelf ook, en op mijn account heb ik de upgrade gedaan. Ik heb nu, zoals gevraagd, een kinderaccount aangemaakt op mijn accountpagina. Maar hoe krijg ik dan het account van mijn dochter gekoppeld aan het Family account?
Zou mijn family account niet gewoon alle accounts moeten herkennen bij de instellingen of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb nu dus een Familiegroep, maar zie daar nergens hoe ik mijn dochter dan toegang geef tot haar bestaande Nintendo account.

Edit: het is me nu wel gelukt. Ik had een kinderaccount aangemaakt, maar moest een account uitnodigen per email en kon toen wel koppelen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Boomer_2018 op 02-01-2021 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:34
Wij zijn van plan onze kids (6 en 9) een switch te kopen, maar heb volgende vraag: is het mogelijk spelletjes uit te wisselen, of zijn deze gelinkt aan het toestel? Kortom kun je een spelletje lenen van een vriendje, en deze zonder account, activeren en dergelijke gewoon spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
jastas schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:01:
Wij zijn van plan onze kids (6 en 9) een switch te kopen, maar heb volgende vraag: is het mogelijk spelletjes uit te wisselen, of zijn deze gelinkt aan het toestel? Kortom kun je een spelletje lenen van een vriendje, en deze zonder account, activeren en dergelijke gewoon spelen?
Fysieke spelletjes kun je gewoon uitlenen met elkaar. Digitale spelletjes echter niet. Wel als je hetzelfde Nintendo account gebruikt, maar dan kun je de spelletjes niet tegelijkertijd spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 03-01-2021 11:11 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 15:48
Linksquest schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:24:
Als ik een spel niet fysiek kan vinden, dus alleen digitaal, dan zet ik hem op mijn verlanglijstje bij Nintendo en dan wacht ik op sale, ze heb ik toch al een paar keer flink kunnen besparen op een digitaal spel.
Waarom zou je een spel liever fysiek willen? Dan moet je continue die kaartjes verwisselen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smeerbartje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:36:
[...]

Waarom zou je een spel liever fysiek willen? Dan moet je continue die kaartjes verwisselen toch?
Toch fijn om continue die kaartjes te wisselen? Zit daar een nadeel aan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 15:48
L23 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:37:
[...]

Ik persoonlijk vind het fijner als alle games gewoon op het interne geheugen staan; hoef je niets te wisselen. Nu ik erover nadenk: wellicht voor de 2e hands markt (dus verkoop) interessanter om een fysiek kaartje te hebben?

[ Voor 15% gewijzigd door smeerbartje op 02-01-2021 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smeerbartje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:46:
[...]

Ik persoonlijk vind het fijner als alle games gewoon op het interne geheugen staan; hoef je niets te wisselen. Nu ik erover nadenk: wellicht voor de 2e hands markt (dus verkoop) interessanter om een fysiek kaartje te hebben?
Ja persoonlijke voorkeur, er zijn voor zowel fysiek als digitale goede redenen te verzinnen. Voor mij is alles op het interne geheugen een nadeel, ik maak liever van te voren een keuze welke games ik ga spelen en die stop ik in de Switch case. Maar goed, bij de Xbox One heb ik alle games weer digitaal. Ik heb op de Switch alles fysiek, behalve Star Wars Episode 1 Racer, Limbo en Inside. Niet vanwege het kunnen doorverkopen, maar vond het wel fijn dat ik games die tegen vielen, zoals Super Mario Maker 2, met maar een paar euro verlies weer heb kunnen doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
smeerbartje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:46:
[...]

Met meerdere switches in huis kan delen met kaartjes wel, digitaal kan wel maar dan loop je tegen nogal wat ongemakken bij gelijktijdig spelen van een game aan. Kaartjes vergt geen uitleg, zo veel makkelijker.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsme schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:56:
[...]

Met meerdere switches in huis kan delen met kaartjes wel, digitaal kan wel maar dan loop je tegen nogal wat ongemakken bij gelijktijdig spelen van een game aan. Kaartjes vergt geen uitleg, zo veel makkelijker.
Digitaal delen kan inderdaad, maar ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat men dan met nul verstand en niet de moeite willen nemen om het uit te zoeken hier om hulp komen vragen. Het wordt dan duidelijk uitgelegd, maar het blijkt dan meestal te ingewikkeld. Ik zelf raad dat soort mensen aan om inderdaad gewoon fysiek te gaan als je graag games wilt kunnen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sderooij schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 13:56:
[...]

Je zou anders nog kunnen kijken op Tweakers V&A, staat met regelmaat complete 2019 Switches met pro-controllers, spellen, cases (helemaal compleet) voor vaak hele leuke prijzen ;-)

bijvoorbeeld:
V&A aangeboden: Nintendo Switch (2019) + 8 games
* maar dan lekker dat die verkoper zijn account er af haalt, zou ikzelf niet aan beginnen om een account over te nemen.
Koop voor dat beetje meer liever een nieuwe. Ook ivm Corona geen zin om bij iemand thuis te moeten gaan kijken op dit moment.

Zag bij de MM dat er tijdelijk 3 zaken bij zitten. Interessant? Die zaken wil je er sowieso graag bij aanschaffen lijkt me.

https://www.mediamarkt.nl...Aqu2EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
JB schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:57:
[...]

Koop voor dat beetje meer liever een nieuwe. Ook ivm Corona geen zin om bij iemand thuis te moeten gaan kijken op dit moment.

Zag bij de MM dat er tijdelijk 3 zaken bij zitten. Interessant? Die zaken wil je er sowieso graag bij aanschaffen lijkt me.

https://www.mediamarkt.nl...Aqu2EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
die 3 Qware spullekes zijn wel interessant dan ;) Leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:58
sderooij schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:44:
[...]

die 3 Qware spullekes zijn wel interessant dan ;) Leuke deal.
Ik vind het geen goede deal om eerlijk te zijn. Als je geen extreme haast hebt zou ik de komende periode gewoon even rustig https://nl.pepper.com/groep/nintendo-switch in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

FabianNL schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 23:48:
[...]

Ik vind het geen goede deal om eerlijk te zijn. Als je geen extreme haast hebt zou ik de komende periode gewoon even rustig https://nl.pepper.com/groep/nintendo-switch in de gaten houden.
Wat vind je er niet goed aan? Doelgroep is (bijna) 7 jaar. Screenprotector must, travelcase must, controller dock nice to have, compacte travelcase €3,94 bij Ali welke ruim op tijd voor de verjaardag zal komen normaliter. Losse Pro controller en nog een SD kaartje. Spellen kan ie vragen voor de verjaardag aan opa en oma enz. Kaal 329 euro met “30 euro” aan accessoires is dan toch prima of?

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 02-01-2021 23:57 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Om te beginnen zeker prima. Ik heb de Switch op release gekocht met een extra SD, 32GB meen ik even uit het bloten hoofd, verder een screen protector en een travel case, hoewel ik de travel zelden gebruik. Pro controller kan ik wel aanbevelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
smeerbartje schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:36:
[...]

Als ik een spel fysiek koop en hem achteraf niks vind, dan kan ik hem alsnog door verkopen, probeer maar eens zonder grap bij Nintendo een digitale game die je echt niks vind terug te refunden, dat lukt je dus niet.

Stel je hebt je een digitale game van €50,00 gekocht die je niks vind, dus binnen de 2 uur marge waar veel digitale platformen mee werkt, dan kun je bij Nintendo gewoon niet refunden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 3 januari 2021 @ 07:23:
Stel je hebt je een digitale game van €50,00 gekocht die je niks vind, dus binnen de 2 uur marge waar veel digitale platformen mee werkt, dan kun je bij Nintendo gewoon niet refunden.
Volgens mij is binnen de consolemarkt Microsoft de enige die het gemakkelijk maakt om een digitale aanschaf te refunden.
L23 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:37:
[...]

Nou ja, digitale games nemen fysiek minder ruimte in... Ik heb wel fysieke releases, maar mijn voorkeur gaat uit naar digitaal. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:01
RayNbow schreef op zondag 3 januari 2021 @ 09:10:
Volgens mij is binnen de consolemarkt Microsoft de enige die het gemakkelijk maakt om een digitale aanschaf te refunden.
Stadia ook, al is dat meer een virtuele console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:05
@JB het is een prima deal, mits dat precies de spullen en kwaliteit is die je wilt. Maar dat is mijn mening. Als je bepaalde eisen hebt, dan is het vaak al niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Arunia schreef op zondag 3 januari 2021 @ 09:38:
@JB het is een prima deal, mits dat precies de spullen en kwaliteit is die je wilt. Maar dat is mijn mening. Als je bepaalde eisen hebt, dan is het vaak al niks.
Welke eisen? Ik heb ook hoge eisen. De travelcase is een travelcase? Oogt identiek als degene met originele logo, waarschijnlijk uit dezelfde Chinese fabriek. Screenprotector weet ik niet maar daar zitten de kosten niet. For the record ik heb 359 euro betaald voor dit geheel (incl case, screenprotector, joydock). De prijs is nu weer hoger.

Komt de revised console onder de 329 euro op de markt dan? Pricewatch doet in ieder geval anders vermoeden...

[ Voor 9% gewijzigd door JB op 03-01-2021 10:21 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@JB was meer om te relativeren. Maar heb dan ook mijn Switch op launch binnen gekregen. Dus geen pakketten e.d..
Maar 329 is meestal de basis prijs voor de Switch, dus met spullen erbij is prima, mits die spullen ook zijn wat je er bij zou willen hebben.

Maar als ik je zo lees, zit dat wel goed.
Verwacht ook met de console schaarste e.d. dat je geen lagere prijs gaat vinden.

Hier speelt onze dochter van bijna 7 op mijn Switch. Denk dat ze die krijgt zodra er een goede upgrade van de Switch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Welke eisen? Ik heb ook hoge eisen. De travelcase is een travelcase? Oogt identiek als degene met originele logo, waarschijnlijk uit dezelfde Chinese fabriek. Screenprotector weet ik niet maar daar zitten de kosten niet. For the record ik heb 359 euro betaald voor dit geheel (incl case, screenprotector, joydock). De prijs is nu weer hoger.

Komt de revised console onder de 329 euro op de markt dan? Pricewatch doet in ieder geval anders vermoeden...
De Switch kost gewoonlijk in de Benelux tussen de 309 en 329 euro. Alles erboven zijn winkels die profiteren om extra marges te nemen tijdens de feestdagen. Wat MediaMarkt (en GameMania) doen is extra spullen erbij steken in bundels om hun marges te verhogen, maar dan heb je ook nog de Coolblues van de wereld die het helemaal niet erg vinden om de prijs gewoon hoger te zetten. In Nederland lijkt dit dit jaar veel meer te gebeuren dan in België, waar Switch weliswaar in de lente ook schaars is geweest maar de winkels iets terughoudender zijn met prijsstijgingen. Als je in België momenteel een Switch besteld, kan dat gewoon aan €329.

Nu, vergis je niet, de vraag is enorm hoog door de feestdagen. De tip die ik aan Nederlanders kan meegeven die niet bij de grens wonen en niet bij Amazon willen bestellen: Nintendo.nl verkoopt ook consoles.

Btw, het is een beetje nutteloos om nog steeds over de 'revised console' te spreken want dit is de facto al een jaar het gewone model :) De originele modellen worden al heel lang niet meer geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@JackAvery dan heb ik met 329 euro + “30 euro” aan accessoires dus een prima deal. Ik weet dat de revised het huidige model is en de oude niet meer wordt gemaakt, maar de oude versie vind je ook nog te koop aangeboden want Amazon.de spreekt over een 2018 model...

[ Voor 6% gewijzigd door JB op 03-01-2021 10:42 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:42:
@JackAvery dan heb ik met 329 euro + “30 euro” aan accessoires dus een prima deal. Ik weet dat de revised het huidige model is en de oude niet meer wordt gemaakt, maar de oude versie vind je ook nog te koop aangeboden want Amazon.de spreekt over een 2018 model...
Dat is gewoon een fout in de titelbeschrijving. De doos is een 2019 model, de productcode komt overeen met een 2019 model, en de kans dat Amazon zelf ergens nog een oud palet met consoles geproduceerd in 17-18 heeft liggen is bijna onbestaande.

Het is inderdaad een ok deal qua prijs, maar ik kies liever zelf welke accessoires en welk merk ik koop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kontroll
JB schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 21:57:
[...]

https://www.mediamarkt.nl...2019-revisie-1635020.html
Een slechte deal zou ik het niet noemen, maar nu ook niet super interessant.
Zoals hierboven aangegeven, via de webshop van Nintendo zelf kan je momenteel een Switch aanschaffen voor de standaard adviesprijs van € 330

Dat wil zeggen dat Mediamarkt € 49 aanrekent voor die drie accessoires. Voor dat geld kan je uitgebreidere accessoirebundels kopen (puur als voorbeeld link ik je deze)

Als het niet hyper dringend is, kan je de komende weken de prijs van de Switch wat in de gaten houden. Nu & dan is er een webwinkel die hem goedkoper aanbiedt (ik kocht de mijne in aanloop naar de sint voor € 300 via Amazon.fr).
Ook die accessoirebundels variëren soms in prijs. Ik kocht deze in het zwart voor € 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@kontroll zo zie je maar wat de een belangrijk vind... Die bulk aan accessoires zie ik nut (nog) niet van. We willen die Switch fatsoenlijk mee kunnen nemen op de weekendjes weg en/of vakanties dus een travelcase. Een screenprotector voor bescherming. Dank allen!

[ Voor 7% gewijzigd door JB op 03-01-2021 11:58 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
JB schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:57:
@kontroll zo zie je maar wat de een belangrijk vind...
inderdaad
wat ik vooral wou aangeven: als je snel een Switch wil, is het geen slechte deal
Als je wat meer tijd hebt, kun je de combinatie van items die jij wil iets goedkoper vinden.

Ivm docking/charging station dat je er bij MM bij krijgt: volgens mij kun je hier alleen maar de JoyCon controllers mee opladen.
Sommige andere van die 3rd party charging stations kan je ook een Pro-controller mee opladen (mocht je van plan zijn om een pro-controller aan te schaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
21 games fysiek valt wel mee toch. Ik heb er nu 18. Maar ik heb ook geen Labo. Ring Fit en Starlink alweer verkocht. Dus ik heb alleen maar normale Switch doosjes, alleen Sonic Mania Plus neemt iets meer ruimte in. Ik verwacht aan het einde van de Switch cyclus ook niet meer dan 50 games fysiek te hebben. Worden het er meer dan is zowel fysiek als digitaal het probleem dat ik niet de tijd heb om het uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
JackAvery schreef op zondag 3 januari 2021 @ 10:55:
[...]
Dat is gewoon een fout in de titelbeschrijving. De doos is een 2019 model, de productcode komt overeen met een 2019 model, en de kans dat Amazon zelf ergens nog een oud palet met consoles geproduceerd in 17-18 heeft liggen is bijna onbestaande.

Het is inderdaad een ok deal qua prijs, maar ik kies liever zelf welke accessoires en welk merk ik koop :)
Enige risico wat je bij Amazon loopt is dat ze het uit een ander Europees land laten komen, zo heb ik het al mee gemaakt dat ik een game kocht bij Amazon.nl en het werd verstuurd uit Barcalone (Spanje) en het een Frans hoesje was. Nu zal het gewoon werken, maar wel iets wat je eventueel rekening mee moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Is het verstandiger om Captain Toad voor de Wii U of Switch Lite te kopen? Nu ik beide systemen heb

Volgens reviews: Captain Toad: Treasure Tracker - Leuk, maar de bediening laat te wen... zijn de controls niet goed geport, maar maakt dat dus niet uit voor de Switch Lite? Want die heeft alleen handheld mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ketho ik heb de game enkel handheld gespeeld op de normale Nintendo Switch en dat speelde goed. Objecten verschuiven via het touchscreen werkt inderdaad beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

kontroll schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:08:
[...]

inderdaad
wat ik vooral wou aangeven: als je snel een Switch wil, is het geen slechte deal
Als je wat meer tijd hebt, kun je de combinatie van items die jij wil iets goedkoper vinden.

Ivm docking/charging station dat je er bij MM bij krijgt: volgens mij kun je hier alleen maar de JoyCon controllers mee opladen.
Sommige andere van die 3rd party charging stations kan je ook een Pro-controller mee opladen (mocht je van plan zijn om een pro-controller aan te schaffen)
Ja daarom past het hier als geheel prima voor 359 euro want die case en protector los gaat voor 30 euro ook lastig(er) worden. De joy dock is leuk maar zoals eerder al aangegeven nice to have en gaat waarschijnlijk niet snel gebruikt worden. Die knal ik wel op MP :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

kontroll schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:17:
[...]
Een slechte deal zou ik het niet noemen, maar nu ook niet super interessant.
Zoals hierboven aangegeven, via de webshop van Nintendo zelf kan je momenteel een Switch aanschaffen voor de standaard adviesprijs van € 330

Dat wil zeggen dat Mediamarkt € 49 aanrekent voor die drie accessoires. Voor dat geld kan je uitgebreidere accessoirebundels kopen (puur als voorbeeld link ik je deze)

Als het niet hyper dringend is, kan je de komende weken de prijs van de Switch wat in de gaten houden. Nu & dan is er een webwinkel die hem goedkoper aanbiedt (ik kocht de mijne in aanloop naar de sint voor € 300 via Amazon.fr).
Ook die accessoirebundels variëren soms in prijs. Ik kocht deze in het zwart voor € 50
Aloha, ik was ook aan het kijken naar die 'aanbieding' maar de switch is bij Nintendo zelf inderdaad een stuk goedkoper. Los van de hele discussie moet je wachten op de Pro of niet; ik wil hem nu hebben.

Wensen zijn (buiten games) inderdaad een screenprotector, case en mogelijk wat joy-con spullen zoals de stuurtjes. Pro controller zou ik wel willen maar ik zit voornamelijk naast mijn vrouw op de bank dus dan wordt het handheld gamen en is de pro controller wat overdreven? Ik zag je link voor zo'n totaalpakket, los kopen is wellicht wel kwalitatief beter maar ook duurder. Wie heeft er goede ervaringen met die pakketten en heeft ergens een goede deal gezien? _/-\o_

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RJ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:49:
Pro controller zou ik wel willen maar ik zit voornamelijk naast mijn vrouw op de bank dus dan wordt het handheld gamen en is de pro controller wat overdreven?
Ja, want mocht je dan een Pro controller willen gebruiken moet je de Switch ergens met de kickstand neerzetten (niet echt handig).

Heads-up:

Eind volgende week, SMB Splatfest:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eq4gZfJXUAA0uGc?format=jpg&name=large

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 04-01-2021 12:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Waarom gelijk alles willen kopen? Ik zou beginnen met de Switch en dan breid je het later uit. Wellicht blijkt een Pro Controller helemaal niet nodig. Ik ben begonnen met een Nintendo Switch, case en twee games. In de jaren er op een extra setje Joy-cons en de SNES Online controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
wat @L23 al zegt, probeer het eerst even uit om te kijken of het wel allemaal bevalt en wel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Linksquest schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:32:
wat @L23 al zegt, probeer het eerst even uit om te kijken of het wel allemaal bevalt en wel nodig is.
Check, ik begreep dat vooral screenprotector (en misschien case) wel een must zijn? (ivm gebruik door een 5 jarige). Mario Kart en Zelda zijn de eerste games voor mezelf.

Een van de eerste games voor dochter wordt Just Dance, dus ik ben blij dat de polskoordjes standaard zijn 8)

Geniet maar tweak met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Screensprotector is nooit weggegooit en beveel ik ook aan, Case beveel ik aan als je hem veel mee neemt en/of je een Switch Lite hebt.

Pols bandjes zitten er inderdaad gelukkig gratis erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:00
Ik zie dat dezelfde vragen regelmatig langskomen. Ik had een vergelijkbare vraag voor mijn jonge dochters en ga ook simpel beginnen en koop er bij waar behoefte aan is. Misschien dat de evolutie van mijn inzichten nuttig is voor anderen.

Ik ben nu begonnen met het kijken naar spellen die "nodig" zijn, zowel voor mijn dochters als voor papa. :) Overigens, ik zie de switch nu nog als een soort Wii, meer console dan handheld. Dat heeft invloed op de spellen natuurlijk. Ik denk dat m'n dochters snel genoeg me kunnen vertellen wat ik aan inzicht mis. :)

Dit is de volgorde zoals ik het nu bedenk voor de games en de controllers e.d. koop ik bij als duidelijk is dat het nodig is. (we zijn met drie, dus sowieso een extra (set?) joycons of een goedkope adapter voor de xbox controllers die we al hebben, met "echte" nintendo pro controllers later als dat erg gewaardeerd wordt.

De snelheid van aanschaf zal denk ik meer met enthousiasme te maken hebben dan budget per se, hoewel dat natuurlijk een belangrijke rol speelt. Het loopt snel in de papieren...

-Animal Crossing: New Horizons. Ik ga de New Horizons versie kopen denk ik, want de kleuren en het plaatje zijn populair bij m'n dames.
-Clubhouse Games: eindelijk bordspellen in mooie kwaliteit die te spelen zijn, zelfs met echte Mahjong. Ik hoop dat tegen de computer te spelen is dan heb ik bijna al m'n casual gaming in 1 keer... Android TV komt een hoop te kort!
-Minecraft: deze kan ook online spelen, tegen alleen online play op de telefoon/tablet.
-Among us: ik ben al lang blij dat Roblox er nog niet voor de switch is. :)
-Mario + Rabbids Kingdom Battle: Rabbids zijn hier populair. M'n oudste dochter is meteen haar zakgeld opzij gaan leggen voor dit spel terwijl er nog geen switch is!

Tot hier koop ik waarschijnlijk direct met de switch samen of ruwweg tegelijkertijd ergens anders. En ik heb vanwege de tip hierboven ook Just Dance toegevoegd!

-Mario Kart 8 Deluxe: ik haat Mario, maar daar moet ik maar doorheen kijken. Als race spel ziet het er cool uit. Een soort uitgebreide Beach Buggy Racing. (goh, is dat een ripoff van.....???) ;)
-Splatoon: het beste soort shoot'm'up, met gevoel voor humor en zonder gore
-Ring Fit Adventure: ziet er vermakelijk uit en ik heb extra hulp nodig actief te blijven met al die lockdowns.
-Pokemon Sword and Shield: al gespeeld bij een vriendinnetje en meteen op de "moeten we hebben" lijst gekomen.
Als laatste twee die waarschijnlijk ook als laatste komen, lang nadat blijft of de switch interessant blijft voor de dames
-Legend of Zelda: Breath of the Wild
-Super Smash Bros. Ultimate

O ja, ik probeer zo veel mogelijk om cartridges te kopen, voor een deel vanwege de mogelijkheid tot verkopen, maar ook om te kunnen gebruiken bij vriendjes op de switch die de vriendjes hebben en ook op mogelijke switch-lite(s?) later. Kost misschien een paar euro meer per spel, en levert misschien een verloren spel op, maar het geeft een hoop extra flexibiliteit en de mogelijkheid later nog geld terug te krijgen op de 2dehandsmarkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
mediumdry schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:05:
Kost misschien een paar euro meer per spel, en levert misschien een verloren spel op, maar het geeft een hoop extra flexibiliteit en de mogelijkheid later nog geld terug te krijgen op de 2dehandsmarkt.
Misschien met de Game Mania prijzen, maar ik vind meestal de games velen malen goedkoper op internet dan in de Eshop, via de Pricewatch of Budgetgaming vaak stukken goedkoper. Ook heeft Game Mania en Nedgame soms van de leuke acties waarbij je flink kunt besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:00
Linksquest schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Misschien met de Game Mania prijzen, maar ik vind meestal de games velen malen goedkoper op internet dan in de Eshop, via de Pricewatch of Budgetgaming vaak stukken goedkoper. Ook heeft Game Mania en Nedgame soms van de leuke acties waarbij je flink kunt besparen.
Nog beter! Zoals duidelijk mag zijn heb ik nog weinig ervaring hiermee. Wat ik van marktplaats gebruik wel weet is dat, onafhankelijk van wat je nu precies zoekt, het belangrijk is om wat geduld te hebben. Het hoeft niet allemaal nu nu nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

[...]

Als je het niet erg vind om je ziel te verkopen zijn er via bol.com of via amazon ook wel eens aanbiedingen 2 voor de prijs van 3. Ook met A-titels. Niet alleen 2e rangs titels.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:07
Iemand een tip? Met NY hebben we just-dance '20 en '21 gespeeld op onze console. Daarna de geleende spelletjes teruggegeven en onze eigen JD-'20 besteld. Vandaag geleverd, erin gezet en na het opstarten een foutmelding: 'de software is afgesloten vanwege een fout' oftewel 'The software was closed because an error occurred'.

Heb de software gewist, gearchiveerd, maar helaas: ik kan het spel niet openen. Iemand de tip?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
[...]

Misschien moet dekudeals.com maar eens in de topic warning. Topsite, dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 04-01-2021 18:45 . Reden: Linkified de link ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Top site, kende hem niet, maar meteen Syberia 1&2 voor 1,74 ... had ik gemist in de eShop.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heet van de pers: Nintendo koopt Next Level Games, de ontwikkelaar van Luigi’s Mansion 3. De mededeling voor aandeelhouders lees je hier.

Ik denk dat dit de eerst Westerse acquisitie is sinds Retro en NERD?

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 05-01-2021 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
O nice, hopelijk een nieuwe Mario Strikers van hun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kopen mensen hier ook regelmatig games bij Amazon.de? Snelle search leert me dat er meer aan accessoires gezocht wordt aldaar? De prijs van bijv. Luigi Mansion 3 is stuk voordeliger (althans nu) tov hier maar kun je die ook gewoon in NL spelen? Kan me voorstellen dat de hoes niet in NL is, maar dat zou ik niet zo erg vinden denk ik. eShop kan ook voor 39,99 euro op dit moment maar flexibiliteit mbt andere consoles is er dan niet (echt)? En 2ehands, waarop te letten? Werkt het met deze spellen ook icm bepaalde keys richting online kunnen spelen enz? Je merkt, ik ben er al een tijdje uit. Er staat hier nog een oude 360 en Wii stof te happen maar nu mijn zoontje er lol in krijgt, begint het hier ook weer te kriebelen :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@JB Er wordt wel degelijk besteld bij Amazon.de.
Let wel op, de hoesjes zijn Duits met een lelijk logo voorop. Qua verkoop mocht je dat ooit willen, zijn ze hierdoor voor velen wel minder waard.
Spelen kan en als er NL taal bestaat voor het betreffende spel, kun je dat op die manier gewoon spelen.

Ik ben zo'n zeikerd bijvoorbeeld. Niet dat ik ooit naar de doosjes kijk hoor, maar mijn gevoel zeg maar haha.

Maar verder geen problemen met spellen uit .de.

Online zou ik wel de EU variant voor bestellen. Maar voor de rest maakt het weinig uit. Keys zou je om moeten zetten naar een ander land als dat nodig is. Voor mij vind ik het het geld veelal niet waard voor alle hoepels en sprongen die je moet maken.

Wat ik nog wel eens doe voor digitale games is bij instant-gaming.com te kijken. Daar nog nooit problemen mee gehad.
Pagina: 1 ... 86 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic