Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-09 20:24
Als switch bezitter van het eerste uur volg ik dit topic al sinds het begin. Ik heb een geweldige gametijd gehad, vooral in 2018 en 2019 toen de ene klapper na de andere uitkwam. Niet alleen van Nintendo zelf maar ook vooral third party games. Dus naast Zelda, Mario kart en odessy ook games als fifa, Skyrim, diablo, fire emblem (een van de beste games ooit!), dark souls etc.. Het kon gewoon niet op.

Maar dat wauw gevoel is aan het verdwijnen. Het zijn vooral indies en de nog steeds controller problemen die de tongen losmaken, ook hier op het forum.

Voor mij voelt het echt alsof de switch aan het doodbloeden is. Ik ben inmiddels dan ook overgestapt naar XSS. En daar heb ik weer het wauw gevoel gevonden, zeker in combinatie met Gamepass.

Ben benieuwd hoe Nintendo zich verder gaat ontwikkelen. Ze leken het echt op de rit te hebben (zeker als je kijkt naar de jaarcijfers) maar ze moeten echt wat doen want ze lijken echt stil staan (of je moet hun pretpark leuk vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:33
Sander schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:23:
[...]

Waarom zou je deze nemen ipv de originele Pro Controller? Prijsverschil bij amazon is een 10tje dus dat is normaliter voor mij geen reden om uit te wijken naar iets goedkopers, dat zou ik voor bijv https://www.amazon.nl/gp/product/B07TRQH45S/ wel doen. Maar heb zelf nu de Pro Controller erbij en dan is het voldoende.
Toen ik hem kocht was de prijs verschil hoger, meen bijna €20,00. Maar hij is ook een stuk ligter en mijn dochter vind persoonlijk de Hori fijner dan de Pro. Ik zelf vind de Pro weer fijner.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Exo81 schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:01:
Als switch bezitter van het eerste uur volg ik dit topic al sinds het begin. Ik heb een geweldige gametijd gehad, vooral in 2018 en 2019 toen de ene klapper na de andere uitkwam. Niet alleen van Nintendo zelf maar ook vooral third party games. Dus naast Zelda, Mario kart en odessy ook games als fifa, Skyrim, diablo, fire emblem (een van de beste games ooit!), dark souls etc.. Het kon gewoon niet op.

Maar dat wauw gevoel is aan het verdwijnen. Het zijn vooral indies en de nog steeds controller problemen die de tongen losmaken, ook hier op het forum.
Heb om eerlijk te zijn hem alleen voor de exclusieve games, heb hier en daar wel een game op de Switch ie ook voor PS4 te krijgen is, zoals Skyrim, maar mijn liefde voor Nintendo systemen is na de Gamecube alleen maar minder geworden, hoewel ik de Wii U een tof systeem vond, had hij niet de wow factor. misschien ook wel terug te zien in mijn Nintendo countdown. Heb hem dan ook voornamelijk voor Mario en vooral The Legend of Zelda, maar de rest is het toch meer Playstation voor mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 21-12-2020 21:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Gametip: Valiant Hearts. Nu voor 6 euro in de eshop. Een geweldig mooie, emotionele game over WW1. Mooi verhaal, leuke gameplay, mooie graphics. Echt de moeite waard, zeker voor deze prijs. Je bent er ongeveer 6 uurtjes mee zoet. Dit spel verdient het zoveel mogelijk gespeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:31:
Ik zag dat Mario + Rabbids Kingdom in de aanbieding was, maar vroeg me af in hoeverre mensen die gespeeld hebben de Gold Edition zouden aanraden? Beiden zijn redelijk goedkoop nu:
Ik vond de Donkey Kong DLC die bij de gold Edition zit vrij goed. Maar de andere DLC niet heel bijzonder. De Gold edition is een mooie prijs. Maar je zou ook de standaard editie kunnen kopen en als het goed bevalt bij een volgende aanbieding de Donkey Kong DLC kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb zelf de DLC nog niet gespeeld, heb ze ook nog niet, maar vond de Main game erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
S913 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:46:
Ik krijg het niet voor elkaar om het hoofdsysteem van mijn Swtich op de juiste gebruiker te krijgen. Ik heb verschillende procedures gevolgd (Nintendo support site, Reddit how-to’s), maar het lukt toch niet.

Situatie:
  • 1 Switch
  • Daar mijn user opgemaakt (en gekoppeld aan mijn Nintendo account) voor de eShop
  • Nooit nagedacht over hoofdsysteem of zo
  • In de loop der tijd users aangemaakt voor de rest van het gezin en alleen die van mijn zoon gekoppeld aan zijn Nintendo account. Vooral cartridge games gekocht/gespeeld
  • Ik heb nu een aantal digitale games op mijn account gekocht en nu de andere gebruikers de melding dat zij het spel niet kunnen spelen (geen probleem met cartridges).
  • Nou blijkt het zo te zijn dat mijn user/account niet de Switch als hoofdsysteem heeft.
  • Ik heb via de eShop van mijn zoon zijn hoofdsysteem ge-deregistreerd en dan zou als ik daarna als eerste weer aanlog aan de eShop het mijn hoofdsysteem moeten kunnen maken.
  • Echter hoe vaak ik ook de Swtich deregistreerd op mijn zoons account (via eShop, via accounts.nintendo.com) de Switch blijft zijn hoofdsysteem, dus ik krijg niet de mogelijkheid om de Switch “mijn” hoofdsysteem te maken zodat iedereen de spellen kan spelen die ik gekocht heb.
Komt iemand dit probleem bekend voor?
De Nintendo Switch kan meerdere accounts hebben en die accounts kunnen allemaal dezelfde Nintendo Switch als hoofdsysteem hebben. Het gaat er dus om dat jouw account voor de betreffende Switch het hoofdsysteem is. Dus het deregistreren van je zoons zijn account heeft geen zin.

https://www.nintendo.nl/S...nt-verandert-1442574.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Ah ok, thnx. Dan had ik het verkeerd begrepen, maar dan was alleen de vraag nog, waarom was mijn Switch dan niet mijn hoofdsysteem (kon hem ook niet wissen uit de eShop op de Switch).
Schijnbaar was een ander apparaat mijn hoofdsysteem (geen idee welk, kan het mijn iPhone dat zijn geweest met Mario Kart?).
De oplossing was uiteindelijk dus niet via de eShop op de Switch, maar via de website eShop mijn hoofdsysteem te wissen en daarna weer in te loggen op de Switch 👍

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Voor mij voelt het echt alsof de switch aan het doodbloeden is. Ik ben inmiddels dan ook overgestapt naar XSS. En daar heb ik weer het wauw gevoel gevonden, zeker in combinatie met Gamepass.

Ben benieuwd hoe Nintendo zich verder gaat ontwikkelen. Ze leken het echt op de rit te hebben (zeker als je kijkt naar de jaarcijfers) maar ze moeten echt wat doen want ze lijken echt stil staan (of je moet hun pretpark leuk vinden).
Het lijkt mij dat jij niet de doelgroep voor de switch bent. Gelukkig is er de V&A

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:29

Probeer ook eens de Ori and the will games. Ik was aangenaam verrast en bleef doorspelen _/-\o_ . Er gaan heus wel weer nieuwe games komen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
2020 is bijna afgelopen, waar kijken we naar uit voor 2021?

Hieronder alvast een klein overzichtslijstje van bekendere en opvallende titels die verwacht worden, met (tijdelijke) exclusives vetgedrukt:

Switch Line-up 2021
2021Atelier Ryza 2 (29.01.2021)
Little Nightmares II (02.2021)
Super Mario 3D World + Bowser's Fury (12.02.2021)
Persona 5 Strikers (23.02.2021)
Ghosts n' Goblins Resurrection (25.02.2021)
Bravely Default II (26.02.2021)
Story of Seasons: Pioneers of Olive Town (23.03.2021)
Balan Wonderland (26.3.2021)
Monster Hunter Rise (26.3.2021)
Cris Tales (early 2021)
King's Bounty II (maart 2021)
Shin Megami Tensei III: Nocturne Remake (lente 2021)
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin (zomer 2021)
Ys IX: Monstrum Nox (zomer 2021)
Disgaea 6: Defiance of Destiny (zomer 2021)
Griftlands (zomer 2021)
Neo The World Ends With You (zomer 2021)
Saga Frontier Remastered (zomer 2021)
Axiom Verge 2 (H1 2021)
Shin Megami Tensei V
Subnautica & Below Zero
Trails of Cold Steel IV
Mineko's Night Market
Rune Factory 5 (Japan: 20.05.2021)
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
No More Heroes 3
Digimon Survive
Hollow Knight: Silksong
Eastward
Rocky and Pocky 2021
2021?New Pokémon Snap (gerucht: 2021)
The Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel (gerucht: H2 2021)
Bayonetta 3
Metroid Prime 4
Detective Pikachu 2

Geruchten
innemen met zout
Great Ace Attorney collection (Source: Capcom leak)
Ace Attorney 7 (Source: Capcom leak)
Pokemon RPG (Source: Kelios - gen 4 remake? Kelios pint m op November 2021)
Metroid 5 (al lang een gerucht)
EPD 4 game (Ring Fit/Labo team - Source: Emily Rogers)
Zelda: Skyward Sword HD (Bron: tijdelijk online gestaan bij retailers in augustus 2020, insiders hebben de titel 'bevestigd')

En dan zijn er natuurlijk nog geruchten over een nieuw Switch model....

Zelf heb ik zin in Mario (want geen WiiU gehad), BOTW2 (ik hoop heel erg dat we deze in de herfst kunnen spelen), Shin Megami Tensei V, Bravely II, Hollow Knight en Eastward :D Oh en Monster Hunter Rise.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 22-12-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 09:49
JackAvery schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:52:

Hieronder alvast een klein overzichtslijstje van bekendere en opvallende titels die verwacht worden, met (tijdelijke) exclusives vetgedrukt:

Switch Line-up 2021
Cris Tales (early 2021)
Griftlands (zomer 2021)
Axiom Verge 2 (H1 2021)
Shin Megami Tensei V
Subnautica & Below Zero
Trails of Cold Steel IV
Mineko's Night Market
No More Heroes 3
Digimon Survive
Eastward
Rocky and Pocky 2021
Bayonetta 3
Metroid Prime 4
Detective Pikachu 2

Geruchten
innemen met zout
Zelda: Skyward Sword HD (Bron: tijdelijk online gestaan bij retailers in augustus 2020, insiders hebben de titel 'bevestigd')

Ik ga in ieder geval Super Mario 3D World pre-orderen. Ik heb mij enorm vermaakt met Super Mario 3D Land op mijn 3DS en dat is ook één van de weinige spellen die ik volledig heb uitgespeeld (bij elk level heb ik 3 sterren gehaald).
LEGO Star Wars komt ook sowieso binnen, alleen twijfel ik tussen de PS5- en de Nintendo Switch-versie. Ik wacht wel de Digital Foundry analyse af.
Ik moet de Ace Attorney trilogy nog uitspelen, maar ik hoop dan dat de nieuwe collectie de vervolg games (Apollo Justice, Dual Destinies en Spirit of Justice) heeft en niet de spin-offs.

Daarnaast heb ik gisteren eindelijk Smash Bros. uitgespeeld. Ik had alle vechters al een tijdje vrijgespeeld maar de Adventure mode kostte wel veel tijd door de vele sub-werelden en moeilijke puzzels/spirits.
Hoewel mijn voortgang niet op 100% staat, voelt het wel zo met mijn 93%.
BOTW2 mag wat mij betreft wel wat later uitkomen, ik moet nog de eerste BOTW nog uitspelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:47

Switch Line-up 2021
Cris Tales (early 2021)
Griftlands (zomer 2021)
Axiom Verge 2 (H1 2021)
Shin Megami Tensei V
Subnautica & Below Zero
Trails of Cold Steel IV
Mineko's Night Market
No More Heroes 3
Digimon Survive
Eastward
Rocky and Pocky 2021
Bayonetta 3
Metroid Prime 4
Detective Pikachu 2

Geruchten
innemen met zout

Zelf heb ik zin in Mario (want geen WiiU gehad), BOTW2 (ik hoop heel erg dat we deze in de herfst kunnen spelen), Shin Megami Tensei V, Bravely II, Hollow Knight en Eastward :D Oh en Monster Hunter Rise.
Ik heb de Switch binnen voor kerst en dacht: jaaaaa een nieuwe Super Mario 3D world, maar na het kijken van wat gameplaybeelden op Youtube blijkt het een port te zijn van 3D World van de Wii U. Alleen Bowsers Fury is dan nieuw voor mij. Dat is wel balen zeg..

New Super Mario Bros bleek ook al een regelrechte port te zijn van de Wii U versie en nu ik de andere first party games bekijk, blijkt Mario Kart 8, Zelda BOTW en Donkey Kong TF ook Wii U ports te zijn.

Dat de gameplay hetzelfde is, prima. Maar een regelrechte kopie voor de hoofdprijs had ik niet verwacht..

Gelukkig zijn voor mij en mijn zoontje Mario Odyssey, Mario Party en de pokemon games nog wel vernieuwend, maar hopelijk komen er nog wel wat nieuwe first party games.

Fire Emblem ziet er overigens ook erg gaaf uit, maar is niet geschikt voor een kind van 7.
Zijn er nog echte aanraders voor iemand van 7 jaar? Heb nu op de shortlist:
- Mario Odyssy
- Mario Party
- Pokemon Sword/Shield
- Mario Maker 2
- Animal Crossing
- Luigi's Mansion 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk ook uit naar Super Mario 3D World + Bowser's Fury. Maar weet nog niet of ik gelijk bij release haal. Ik game de laatste tijd wat minder en ik heb nog games uit te spelen. Ben nu net begonnen met Ori and the Blind Forest en Mario Galaxy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

yorroy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:39:
[...]

Ik heb de Switch binnen voor kerst en dacht: jaaaaa een nieuwe Super Mario 3D world, maar na het kijken van wat gameplaybeelden op Youtube blijkt het een port te zijn van 3D World van de Wii U. Alleen Bowsers Fury is dan nieuw voor mij. Dat is wel balen zeg..

New Super Mario Bros bleek ook al een regelrechte port te zijn van de Wii U versie en nu ik de andere first party games bekijk, blijkt Mario Kart 8, Zelda BOTW en Donkey Kong TF ook Wii U ports te zijn.

Dat de gameplay hetzelfde is, prima. Maar een regelrechte kopie voor de hoofdprijs had ik niet verwacht..

Gelukkig zijn voor mij en mijn zoontje Mario Odyssey, Mario Party en de pokemon games nog wel vernieuwend, maar hopelijk komen er nog wel wat nieuwe first party games.

Fire Emblem ziet er overigens ook erg gaaf uit, maar is niet geschikt voor een kind van 7.
- Mario Odyssy
- Mario Party
- Pokemon Sword/Shield
- Mario Maker 2
- Animal Crossing
- Luigi's Mansion 3
Je kan nog die andere kart game kopen met dat radiografische wagentje, al moet je dat natuurlijk wel in je huis willen. (buyers beware)
Moet het per se 1st party zijn? Er is behoorlijk veel meer als je ook buiten het huismerk kijkt, vaak ook voor betere prijzen. Anders online membership nemen en nog meer de klassiekers laten spelen, dat is minder "de hoofdprijs"

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +2 Henk 'm!
yorroy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:39:
[...]

Met de first-party ports valt het imo best wel mee. Dit plaatje uit september geeft een mooi overzicht. Games met een blauwe rand zijn directe ports. Bravely Default en Famicon Detective Club zijn uitgesteld naar 2021, en Fitness Boxing 2 ontbreekt nog.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap best dat dat spijtig is als je die games op WiiU al hebt - zelfs ondanks dat er content wordt toegevoegd. Maar er zijn tientallen miljoenen Switch eigenaars die nooit een WiiU hebben gehad en er wel iets aan hebben. En geen zorgen, er komen zeker nog meer games ;)

- Mario Odyssy
- Mario Party
- Pokemon Sword/Shield
- Mario Maker 2
- Animal Crossing
- Luigi's Mansion 3
Wat dacht je van wat Zelda games? Link's Awakening bijvoorbeeld. Yoshi, Kirby, de Labo serie, misschien Paper Mario en Pikmin afhankelijk van hoe veel ervaring je zoontje heeft?

Ook genoeg third-party games natuurlijk. De Lego games, de Minecraft games, een hoop co-op games die voor alle leeftijden zijn en je kan samen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
De games uit het lijstje waar ik naar uitkijk, de dik gedrukte heb ik gereserveerd. Geruchten heb ik nog niks mee gedaan.
  • Super Mario 3D World + Bowser's Fury
  • Ghosts n' Goblins Resurrection
  • The Legend of Zelda: Breath of the Wild sequel
  • Bayonetta 3
  • Metroid Prime 4

[ Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 22-12-2020 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:57
Hier enkel de Breath of the Wild sequel.... En zelfs dat niet eens super, want het mooie van BOTW vond ik vooral het totaal anders dan normaal-format en het ontdekken van de wereld.

Bij een deel 2 gaat dat denk ik toch minder zijn. En er zijn gelijke games/ripoffs/etc die eigenlijk hetzelfde doen nu.

Ik heb een Wii U, dus weinig nieuws verder. Bayonetta 1/2 heb ik op de Wii u, maar heb ik denk ik 20 minuten gespeeld. Mij te druk. Metroid ben ik niet mee opgegroeid, zou erg leuk kunnen zijn.

Maar hij blijft wel. Zoontje van 4 vind de switch geweldig. Eerst Mario Odessy helemaal uitgespeeld 8)7 en nu speelt die vaak Splatoon 2 en dat gaat hem verbazingwekkend goed af al :/ (als in, niet standaard slechtste van het team)

Al heb ik wel medelijden met de teamgenoten soms :+ dan ziet die iets moois of ontdekt die wat grappigs en vergeet die volledig zijn team te helpen O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 22-12-2020 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Immortals Feniks Rising in de aanbieding. Ik heb de volle mep betaald en wat een heerlijke verrassing was dat. Echt een aanrader. https://www.allyourgames....&max=70&min=0&sort=lowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:00

Switch Line-up 2021
Cris Tales (early 2021)
Griftlands (zomer 2021)
Axiom Verge 2 (H1 2021)
Shin Megami Tensei V
Subnautica & Below Zero
Trails of Cold Steel IV
Mineko's Night Market
No More Heroes 3
Digimon Survive
Eastward
Rocky and Pocky 2021
Bayonetta 3
Metroid Prime 4
Detective Pikachu 2

Geruchten
innemen met zout

Hoop zelf heel erg op een Zelda Wind Waker & Twilight Princess release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo (NoE) stuurt dit jaar blijkbaar een samenvatting van het afgelopen jaar. Zo heb ik 525 uur doorgebracht op de Switch... 😅

Ook de games die ik het meest gespeeld heb zijn geen verrassing:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ep7o6QoXcAEBjwq?format=png&name=small

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RayNbow Bij mij waren het Hollow Knight, Breath of the Wild, Mario Kart en Yooka Laylee and the Impossible Lair. 378 uur :-O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:39
Hier 104 uur voornamelijk in Northgard, Asphalt 9, Pokemon Sword en Mario Maker 2. Komend jaar zal er niet veel bij komen ben ik gang, aangezien er nu een PS5 in huis staat en er nog geen games uitkomen in 2021 die ik zou willen hebben (behalve als Zelda uitkomt, maar dat is maar de vraag of dat in 2021 gaat gebeuren).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Fall Guys is ook leuk voor een 7-jarige, maar ik weet niet of die al uit is op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
CyberMania schreef op woensdag 23 december 2020 @ 19:48:
Fall Guys is ook leuk voor een 7-jarige, maar ik weet niet of die al uit is op de Switch.
Fall Guys idd erg leuk, ik had hem een tijdje geleden gratis bij PS+ zitten.

• Linksquest
Zal dan ook maar even mijn jaar overzicht plaatsen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0t1cOwVkv-CUHL7us9AoEIdqfU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vg1ffqjB6WcsBLxzHfcwz7js.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWWxOUpFdQxUKSVVHfAHF5Yq4fA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KCOhsWgiF4vsxnEZl7jHMJMA.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3ojEQN0Yyx1V_vVoQjNWuvGrqI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NQlkrlmjDl7HUiQEOxYBfgqC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHsuG1o6NIY6CgtFfAKIymIZjLI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4kAErH0sElECCtxGtq2M6weZ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3Cnv2J9RqdeK0tEsrI49A0Y0pA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/or0TSs839BVvqv1ufYyTUr77.png?f=user_large

Verwijderd

Het aantal uren valt nog best mee. ;) Hier ook zoiets hoor.

Had graag zo’n overzichtje ontvangen ten tijde van de SNES/N64/Gamecube. 1000+ uur zou mij niet verbazen. B)

• Linksquest
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:23:
[...]

Het aantal uren valt nog best mee. ;) Hier ook zoiets hoor.

Had graag zo’n overzichtje ontvangen ten tijde van de SNES/N64/Gamecube.
Klopt, hen naast de Switch ook veel op de Playstation 4, Switch en retro consoles gespeeld. Maar ook dit jaar een Xbox one X Cyberpunk Editie gekocht en een Gaming laptop. Maar ook minder gespeeld dan vorig jaar mede door drukte bij ons op het werk en omstandigheden privé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
Oiginele FF7 op de kop getikt, had nog schijnbaar wat tegoed op mijn account staan, dus die game kost me maar 2 euro. Een schijntje voor wat een goede game het origineel is :D

• Linksquest
Akaendra schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:27:
Oiginele FF7 op de kop getikt, had nog schijnbaar wat tegoed op mijn account staan, dus die game kost me maar 2 euro. Een schijntje voor wat een goede game het origineel is :D
Dat is inderdaad een koopje, toevallig de laatste keer mijn goude munten ingeleverd voor de Contra Collection en Castlevania Collection, waren per stuk €4,99 in de actie en heb slechts €1,50 voor alle 2 samen hoeven te betalen, is toch weer €8,50 wat ik bespaar.

• Brammos155
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:20
Iemand in bezit van FF X/X-2 op de switch? Is deze port goed, dit is voor mij een klassieker die ik nu ook wel wil hebben. €25,- is nog te doen!

Speel nu nog altijd fire emblem, maar die game is best lang! Dus moet maar aantal games in het vooruit kopen, nu zo nog in de korting zijn.
Brammos155 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:38:
Iemand in bezit van FF X/X-2 op de switch? Is deze port goed, dit is voor mij een klassieker die ik nu ook wel wil hebben. €25,- is nog te doen!

Speel nu nog altijd fire emblem, maar die game is best lang! Dus moet maar aantal games in het vooruit kopen, nu zo nog in de korting zijn.
Fysiek kan je m momenteel voor 20 euro krijgen in de Square-Enix store. Met de ports zelf is weinig mis voor zover ik me kan herinneren (1080p30fps docked, 720p30fps handheld), maar YouTube staat vol vergelijkingen, dus kijk vooral zelf eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Binnenkort meer Silksong nieuws in Edge:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J216dW5.jpg

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Hopelijk komt volgend jaar Botw2 en wat andere Zelda ports, kan niet wachten.

En wie weet: een SMO 2? :P
@JackAvery waren laatst al geruchten dat er Silksong nieuws zou komen via de Edge magazine. Maar ik vond toen een Indie World aankondinging geloofwaardiger :-p
Hopelijk een release date en komt de game game snel uit.
Maar vermaak me momenteel erg met Ori and the Blind Forest, nu 80% uitgespeeld.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wij hebben kerstavond gevierd de kleine heeft de hele dag wel 100 keer gevraagd of hij de kados mocht open maken. Na het kerstdiner maar begonnen.

Laten we het kort houden je weet dat je het juiste kado hebt gegeven als de kleine man je huilend in de armen valt. Zelf ik kreeg een brok in mn keel.

Nu zit ie mario odyssey te spelen

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
Wii4all schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:46:
Wij hebben kerstavond gevierd de kleine heeft de hele dag wel 100 keer gevraagd of hij de kados mocht open maken. Na het kerstdiner maar begonnen.

Laten we het kort houden je weet dat je het juiste kado hebt gegeven als de kleine man je huilend in de armen valt. Zelf ik kreeg een brok in mn keel.

Een onbetaalbaar moment, weet er alles van, heel veel speel plezier voor jouw en de kleine. Zelf net van de vrouw 30 in 1 Game Collection Vol. 1 en The Complete Book of Mario gekregen

https://twitter.com/links.../1342189073256116224?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Ik ga het hier als eerste even proberen.

Ik heb een switch, LG 65GX en een heos bar.

Ik krijg zeer slecht (of juist ingewikkeld?) verbinding met de switch als deze in de dock staat?

Aansluiting van de switch is naar de Heos bar die weer verbonden is met de tv.

Als ik mijn switch aanzet, springt de tv ook aan en de tekst melding Nintendo Switch in beeld. Daarna krijg ik een 'no input source' scherm te zien. Of ik dan via de ab van de tv of die van de Heos bar op het juiste hdmi kanaal zet, vaak krijg ik geen beeld te zien. Kabels etc liggen allemaal stabiel en worden eigenlijk niet aangeraakt. Soms werkt het wel, soms niet.

Misschien doe ik iets verkeerd?
Moet ik perse de joycons loskoppelen om beeld te krijgen op de tv?
Andere mensen met soortgelijke ervaringen?

Ik heb die switch al meer dan 2 jaar, maar sinds ik hem aan de heos bar heb gehangen, loop ik tegen dit probleem aan. In de vorige situatie rechtstreeks in de tv, gaf geen problemen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystikal schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:11:
Ik kan je niet helpen met je specifieke probleem, maar:
Nee, dat hoeft niet. Het enige wat je moet doen, mocht de Switch uit standby komen terwijl hij in de dock zit, is met een gepairde controller op een toets drukken (anders gaat de Switch weer in standby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40
Switch aan de dochters gegeven, maar (ja ik heb dus onder een rots gezeten) zoals Nintendo tegen families aankijkt, voel ik me wel een beetje belazerd met animal crossings. Assumption.........Ik dus wel uitgezocht of je meerdere gebruikers op de switch kunt hebben, ik denk nou, dat is mooi......Kan er eigenlijk maar 1 kind normaal animal crossings spelen.

Verder een leuk ding, maar Nintendo scoort hier geen punten bij mij wat betreft de gun factor. Wat een boeven.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

basset schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:36:
..Ik dus wel uitgezocht of je meerdere gebruikers op de switch kunt hebben, ik denk nou, dat is mooi......Kan er eigenlijk maar 1 kind normaal animal crossings spelen.
Ik weet niet of er verschil is in de download versie of de fysieke, maar bij die laatste kan iedere gebruiker op exact dezelfde manier spelen. Onderling ook gewoon op elkaars eiland. Het enige dat (nog) niet kan (kon?) is gebruik maken van cloud save. Oftewel, als ze op een andere switch spelen kunnen ze daar niet dezelfde save game gebruiken.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:40
DukeBox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:40:
[...]

Ik weet niet of er verschil is in de download versie of de fysieke, maar bij die laatste kan iedere gebruiker op exact dezelfde manier spelen. Onderling ook gewoon op elkaars eiland. Het enige dat (nog) niet kan (kon?) is gebruik maken van cloud save. Oftewel, als ze op een andere switch spelen kunnen ze daar niet dezelfde save game gebruiken.
De tweede persoon moet min of meer de progressie van de eerste speler volgen idd op hetzelfde eiland. Als 1 een poosje stopt met spelen, worden er schijnbaar dingen niet vrijgespeeld voor de tweede speler.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

basset schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:51:
De tweede persoon moet min of meer de progressie van de eerste speler volgen idd op hetzelfde eiland.
Alleen als je daar voor kiest. Je kan ook onafhankelijk van elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:13
DukeBox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:14:
[...]

Alleen als je daar voor kiest. Je kan ook onafhankelijk van elkaar spelen.
Nee dat kan niet, er is er maar een die alles echt kan vrijspelen en het voor het zeggen heeft.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Koldur schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:36:
Nee dat kan niet, er is er maar een die alles echt kan vrijspelen en het voor het zeggen heeft.
Ik speel op dezelfde switch als mijn kids volledig onafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43
DukeBox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ik heb het spel zelf niet geclaimd, twijfel nog of ik de code die bij mijn switch lite zat wil verkopen of zelf gebruiken, maar metacritic staat vol met klachten over dit issue. Kan het niet dat jij bv zelf de primaire wereld hebt en de kinderen het niet door hebben?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Finraziel schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:53:
Kan het niet dat jij bv zelf de primaire wereld hebt en de kinderen het niet door hebben?
Nee maar ik denk dat dat het verschil is tussen een dl versie en fysiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:13
DukeBox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:40:
[...]

https://animalcrossingwor...r-nintendo-switch-system/

Heb zelf ook de download versie en kan niet hier. Heb jij een gehackte Switch?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:22
Ik weet niet wat @DukeBox bedoelt, maar nee, elke speler op de zelfde switch moet één eiland delen. Als je helemaal apart van elkaar wilt spelen heb je twee switches nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Flamesz schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:42:
Ik weet niet wat @DukeBox bedoelt, maar nee, elke speler op de zelfde switch moet één eiland delen. Als je helemaal apart van elkaar wilt spelen heb je twee switches nodig.
Klopt helemaal, en de persoon die als eerste begon met spelen is ook een beetje de leider, zo was dat bij ons ook. Mijn dochter was begonnen met het spel en wij kwamen op een gegeven moment niet verder omdat zij de opdrachten niet uitgevoerd werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Als ik de cardrige in mijn switch doe, daar ac speel op mijn eigen eiland en de game vervolgens in die van mijn kids doe, cloud sync doe kan ik verder spelen ip mijn eigen eiland. Als zij weer op hun eiland willen spelen moeten ze ook weer eerst cloud sync doen.
Omgekeerd als zij ook met hun eiland op mijn switch willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:22
DukeBox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:00:
[...]

Als ik de cardrige in mijn switch doe, daar ac speel op mijn eigen eiland en de game vervolgens in die van mijn kids doe, cloud sync doe kan ik verder spelen ip mijn eigen eiland. Als zij weer op hun eiland willen spelen moeten ze ook weer eerst cloud sync doen.
Omgekeerd als zij ook met hun eiland op mijn switch willen spelen.
Klinkt alsof je twee switches hebt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Flamesz schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:17:
Klinkt alsof je twee switches hebt dus.
Ja maar kan met beide eilanden op beide switches spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mystikal schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 12:11:
Ik ga het hier als eerste even proberen.

Ik heb een switch, LG 65GX en een heos bar.

Ik krijg zeer slecht (of juist ingewikkeld?) verbinding met de switch als deze in de dock staat?

Aansluiting van de switch is naar de Heos bar die weer verbonden is met de tv.

Als ik mijn switch aanzet, springt de tv ook aan en de tekst melding Nintendo Switch in beeld. Daarna krijg ik een 'no input source' scherm te zien. Of ik dan via de ab van de tv of die van de Heos bar op het juiste hdmi kanaal zet, vaak krijg ik geen beeld te zien. Kabels etc liggen allemaal stabiel en worden eigenlijk niet aangeraakt. Soms werkt het wel, soms niet.

Misschien doe ik iets verkeerd?

Ik heb die switch al meer dan 2 jaar, maar sinds ik hem aan de heos bar heb gehangen, loop ik tegen dit probleem aan. In de vorige situatie rechtstreeks in de tv, gaf geen problemen.
HEOS bar, switch en wat oudere Samsung tv; geen enkel probleem.lijkt echt een combo probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43
DukeBox schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:54:
[...]

Ja maar kan met beide eilanden op beide switches spelen.
Maar vermoedelijk kun je niet nu op een van die switches nog een derde eiland aanmaken. Denk dat je de twee huidige eilanden dus elk op een 'schone' switch gemaakt hebt, dus beiden waren de eerste op die switch. Had je er maar één gehad dan was dat waarschijnlijk niet gelukt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Sander schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:40:
[...]

HEOS bar, switch en wat oudere Samsung tv; geen enkel probleem.lijkt echt een combo probleem
Ik heb dan Heos maar een Bose Solo 5 en ook LG Full HD van 4 jaar oud, werkt allemaal perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-09 08:03
Wii4all schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:46:

Hier hetzelfde, maar dan met mijn dochter :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Niet helemaal switch gerelateerd, wel 100% nintendo.
De eerste bezoekers van nintendoland het pretpark gedeelte van universal studio's in Japan hebben foto's online gezet zie : https://www.themeparx.com/universal-studios-japan-expansion/ (heb hem ook als nieuwsitem gesubmit maar weet niet of die opgepikt wordt)

YouTube: スーパー・ニンテンドー・ワールド™ Direct

[ Voor 15% gewijzigd door harley op 26-12-2020 14:04 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
@harley Is ook eentje met Nederlandse Ondertiteling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:38
Heb een raar probleem en kan zo snel niet iets vinden daarover.

Minecraft wil niet starten op het account van mijn dochter. Daar zit het online abonnement op. Als je de kaart erin doet en hem start en haar profiel kiest dan blijft het scherm zwart. Na een redelijk tijd krijg je de melding er is een fout.
Dacht eerst dat het met drukte te maken had, maar na 2 weken nog steeds. Reeds de software verwijderd, cloud backup verwijderd. Opnieuw geïnstalleerd enz. Maar blijft hetzelfde probleem.
Als ik nu mijn account gebruikt (zonder online abonnement) start hij wel op!
Vliegtuig stand loskoppelen van WiFi, maakt niet uit. Enige is haar account verwijderen van de switch, maar dan ben ik ook al haar voortgang kwijt.

Iemand een ander idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zou bijna zeggen dat er een conflict zit in het account, ik zou bijna zeggen installeer het account een keer opnieuw op de Switch. Maar zou eerst Nintendo een mail sturen met deze vraag want deze heb ik ook niet meegemaakt.

Ik ga wel even nog voor je verder zoeken of ik iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Erik2B schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 19:36:
Heb een raar probleem en kan zo snel niet iets vinden daarover.

Minecraft wil niet starten op het account van mijn dochter. Daar zit het online abonnement op. Als je de kaart erin doet en hem start en haar profiel kiest dan blijft het scherm zwart. Na een redelijk tijd krijg je de melding er is een fout.
Dacht eerst dat het met drukte te maken had, maar na 2 weken nog steeds. Reeds de software verwijderd, cloud backup verwijderd. Opnieuw geïnstalleerd enz. Maar blijft hetzelfde probleem.
Als ik nu mijn account gebruikt (zonder online abonnement) start hij wel op!
Vliegtuig stand loskoppelen van WiFi, maakt niet uit. Enige is haar account verwijderen van de switch, maar dan ben ik ook al haar voortgang kwijt.

Iemand een ander idee?
Weet niet of je deze dingen al gedaan hebt, maar dit is het engie dat ik heb gevonden voor nu,

https://www.minecraft.net/nl-nl/updates/instructions

https://www.nintendo.nl/S...ceerd%20af%20te%20sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:38
Linksquest schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 20:35:
Ik zou bijna zeggen dat er een conflict zit in het account, ik zou bijna zeggen installeer het account een keer opnieuw op de Switch. Maar zou eerst Nintendo een mail sturen met deze vraag want deze heb ik ook niet meegemaakt.

Ik ga wel even nog voor je verder zoeken of ik iets kan vinden.
Bedankt voor je reactie.

Je punten had ik inderdaad reeds geprobeerd denk inderdaad dat het iets met het profiel is. Denk dat inderdaad een mail gestuurd moet gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Houd ons op de hoogte als je wilt, ben hier wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01

The Chosen One

Zie signature!

Gedachtes hier over Ocopath Traveler en vooral Oninaki?
Beide on sale in de store en over de 2e vind ik wat positieve en wat negatieve(re) reviews.

Meest vergelijkbare RPG? Speelduur (van beide)?

Verder net Super Chariot, Lumo, Death Squared (~90% korting), Final Station (75%) en Door Kickers (Swat maar dan top down) gekocht.

Laatste paar weken veel Cave Blazers gespeeld. Op sommige punten een afstraffend spel maar na een paar runs begon ik er in te komen. Leuke perks/blessings.

[ Voor 42% gewijzigd door The Chosen One op 26-12-2020 21:48 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:45:
Beide on sale in de store en over de 2e vind ik wat positieve en wat negatieve(re) reviews.
Oninaki heeft een demo. Octopath had een beta-demo die helaas niet meer beschikbaar is.
Meest vergelijkbare RPG?
Oninaki heb ik nog niet gespeeld. Octopath heeft een battle-system dat een beetje lijkt op Bravely Default (van hetzelfde ontwikkelteam) maar wat nieuwe elementen. In Octopath is het vooral het doel om de weakness te vinden van een vijand om vervolgens de weakness een x aantal keer te raken om de vijand te breaken (=uitschakelen voor een aantal rondes).

Qua negatieve reacties omtrent Octopath, ik denk dat de meeste mogelijk betrekking hebben op het verhaal in Octopath? Het verhaal in Octopath lijkt wat anders dan in meeste RPG's. Iemand heeft de vergelijking getrokken met The Canterbury Tales:
The Canterbury Tales is a collection of short stories told in verse by characters in the loosely overarching narrative. Broadly, it's about a group of archetypal travelers who convene at a tavern and decide to embark on a pilgrimage together, telling each other short stories of their lives along the way. Sound familiar? Like Octopath's archetypal-yet-personable characters (The Dancer, the Apothecary, the Warrior, the Cleric, the Thief, the Hunter, the Scholar, and the Merchant), Canterbury's protagonists are named by their roles: the Knight, the Merchant, the Squire, the Man of Law, the Friar, the Physician, the Shipman, etc. (there are a lot more of them!), and have their own quirks and personalities, having been based on people and occupations Chaucer had personal experience with.
Because they're travelers on a pilgrimage from London to Canterbury, simply telling each other stories, it contextualizes Octopath's own decision to feature a full party who interact, yet don't appear physically in one another's personal stories, in a way that's a little deeper and more deliberate than the various pragmatic development justifications I've already verbalized in the Preview thread.
Speelduur (van beide)?
Oninaki is ~20 uur, Octopath is makkelijk 60+ uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Chosen One schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:45:

Meest vergelijkbare RPG? Speelduur (van beide)?
Octopath lijkt misschien nog het meest op de SaGa reeks (Romancing Saga, Saga Frontier, ...) qua structuur. Je hebt een cast van acht relatief onafhankelijke karakters. Octopath geeft je relatief veel vrijheid in hoe je speelt: elk karakter heeft een verhaallijn van 4 hoofdstukken, en de verhalen van de individuele personages staan grotendeels los van elkaar. Dit heeft het spel wat kritiek gekost, omdat het geheel nogal onsamenhangend over kan komen, ook omdat de karakters eigenlijk relatief weinig interactie hebben behalve in interludes - het heeft dus inderdaad wat weg van de raamvertelling zoals in de Canterbury Tales. Tegelijkertijd brengen de thema's een wat frissere wind in het genre. Voor een keer speel je niet de groep helden die de wereld gaat redden van een mysterieuze snoodaard die op het einde van het spel een half-god wordt. De verhalen in Octopath zijn divers en spelen soms ook gewoon met vrij banale, down-to-earth thema's.

Het hoofdgerecht van Octopath is dus niet het verhaal, maar wel de battlemechanics. Het break- en boostsysteem doet niet toevallig wat denken aan Bravely Default maar geeft er een geheel eigen twist aan. Het jobysysteem geeft je een hoop keuzes in hoe je de mogelijkheden van je party samenstelt. Boss battles kunnen vrij pittig zijn. Op deze manier lijkt het wat op de klassiekere JRPG's (denk opnieuw Saga maar ook Final Fantasy 4).

Wat het spel afmaakt is de sublieme OST en - afhankelijk van je smaak - grafische stijl. Wat mij betreft was Octopath dus zeker de moeite. Het grootste risico is misschien dat het spel na een tijd wat 'samey' kan aanvoelen buiten de battles om.

Oninaki heb ik niet gespeeld. De ontvangst van Oninaki was nogal mixed dus YMMV. Twee kennissen van mij vonden m wel vermakelijk, en het is waarschijnlijk de beste RPG van Tokyo RPG Factory. Relatief duister sfeertje. Het is een real time battle RPG dus speelt helemaal anders, check de demo voor de basics.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 27-12-2020 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Er komt weer een nieuwe leuke device van Genki aan: Shadowcast

https://www.kickstarter.c...anthings/genki-shadowcast

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine kanttekening: 1080p op slechts 30 fps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:21
Hier zijn de kids inmiddels al druk aan het spelen op hun gekregen Switch met Kerst. De jongste is voornamelijk aan het karten en Odyssey aan het verkennen terwijl de oudste zich bezig houdt met Just Dance 2021 en Mario Party. Papa is op een ander profiel inmiddels ook begonnen aan Mario Odyssey 😎. Wát een vernuftige game! Had ook direct de Chinese tegenhanger van de Pro Controller besteld. Werkt perfect! Ze komen de Kerstvakantie in lockdown wel door hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
RayNbow schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:27:
[...]

Kleine kanttekening: 1080p op slechts 30 fps.
Ik heb hem gebacked, want ik ben wel benieuwd of dit een beetje werkt. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 27 december 2020 @ 17:18:
[...]

Ik heb hem gebacked, want ik ben wel benieuwd of dit een beetje werkt. :)
Idee is leuk, maar voor mij persoonlijk net te duur. Ik speel zowel op de tv als handheld, maar ik zie mezelf niet (vaak) op een laptop spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zelf speel 99,9% op de TV mode, voor mij loont zich dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 15:48
Iemand toevallig ervaring met Sniper Elite 4? We hebben sinds kort een Switch hier; kinderen helemaal gek van Odysee en Animal Crossings. Nu nog op zoek naar een leuk spel voor mij :) :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat nieuws:
  • Stardew Valley 1.5 komt volgens ConcernedApe ten vroegste eind januari naar consoles.
  • Op het Japanse Square-Enix kanaal staat een nieuwe Bravely Default II trailer over de Wiswald regio in het spel.
  • Hideki Kamiya zegt in het magazine Famitsu dat de ontwikkeling van Bayonetta 3 nog steeds erg goed verloopt. In hetzelfde artikel (ambities voor 2021 van Japanse developers) wordt ook verteld dat we binnenkort een Bomberman aankondiging mogen verwachten.
  • Bloodstained: Ritual of the Night krijgt een classic mode update.
Deze Switch reclame in Japanse stations met actrice Yui Aragaki vond ik verder wel opvallend. Geen tekst, portretteert de console meer als een lifestyle merk.

L23 schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:40:
[...]

Idee is leuk, maar voor mij persoonlijk net te duur. Ik speel zowel op de tv als handheld, maar ik zie mezelf niet (vaak) op een laptop spelen.
Het is op zich een heel goede prijs voor een (gelimiteerde) low latency capture card. Die tweede usecase vind ik persoonlijk interessanter dan de Switch op een laptop/tablet kunnen aansluiten. Voor zij die dat wel willen is de combi met de Genki Covert Dock dan weer misschien nuttig op reis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery Ik zou het juist kopen met die Covert Dock want een officiele Nintendo Switch dock zie ik mij niet snel mee op reis nemen. Maar persoonlijk vind ik dat vrij duur voor een apparaat dat onderweg gebruikt kan worden als handheld.
Een capture card heb ik zelf niet nodig, maar is 30 fps dan genoeg? Ik heb best veel Switch games die 60 fps draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@L23 ja dat zeg ik toch net @covert dock :P Ik denk dat het wat niche is, maar misschien handig voor mensen die veel reizen en niet altijd een TV op de hotelkamer hebben oid.

Het apparaat heeft 1080p30 of 720p60 output. Het kost 40 dollar, een typische externe Elgato of Avermedia capture card kost al snel tussen de 100 en 150 euro om 1080p60 te kunnen capturen:

pricewatch: AVerMedia Live Gamer Mini (GC311)
pricewatch: Elgato Game Capture HD60s

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 28-12-2020 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@JackAvery ik bedoelde meer dat in combinatie met de covert dock een no-brainer is :-p
Denk inderdaad een niche. 720p60 klinkt goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Nu online
L23 schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:40:
@JackAvery Ik zou het juist kopen met die Covert Dock want een officiele Nintendo Switch dock zie ik mij niet snel mee op reis nemen. Maar persoonlijk vind ik dat vrij duur voor een apparaat dat onderweg gebruikt kan worden als handheld.
Een capture card heb ik zelf niet nodig, maar is 30 fps dan genoeg? Ik heb best veel Switch games die 60 fps draaien.
Use case voor mij zou zijn als ik weer frequent mag vliegen voor het werk. Voorheen zat ik elke week 2 dagen in Oslo, als dat weer zo zou zijn, dan koop ik die covert dock en die shadowcast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:54
Ik heb vd week een controller gehaald bij de AH, iemand een idee om deze te verbinden. Gebruikershandleiding geprobeerd maar mocht niet werken. Had er al niet veel verwacht voor 15€ maar verbinden zou toch moeten kunnen, merk is Vision Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5oYwoU52QBe0E54Z6-fyWrBtaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zd0EcX7F63ViuCnl7AX0pugn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Nu online
U2psv schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:57:
Ik heb vd week een controller gehaald bij de AH, iemand een idee om deze te verbinden. Gebruikershandleiding geprobeerd maar mocht niet werken. Had er al niet veel verwacht voor 15€ maar verbinden zou toch moeten kunnen, merk is Vision [Afbeelding]
kan er niet veel over vinden, maar wat staat er beschreven om dat ding te kunnen syncen aan de switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Heb er ook nog nooit van gehoord, zou je misschien een foto van de handhleiding of verpakking kunnen maken, dan kan ik eens kijken wat ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 02:09

S913

Abusus non tollit usum

Weinig te vinden over de controller, Bol.com had hem ooit, via image search 2 advertenties incl foto van verpakking op Marktplaats gevonden. Op eentje is een website te lezen: visionproducts.nl maar die website geeft weinig info (dus geen handleiding ouzo), behalve een adres in Apeldoorn en in China.

Wel een contact form indien je vragen hebt.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
U2psv schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:57:
Ik heb vd week een controller gehaald bij de AH, iemand een idee om deze te verbinden. Gebruikershandleiding geprobeerd maar mocht niet werken. Had er al niet veel verwacht voor 15€ maar verbinden zou toch moeten kunnen, merk is Vision [Afbeelding]
Is het deze, met een ander logo? Er staan instructies voor pairing verderop op de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
hcQd schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:08:
[...]

Is het deze, met een ander logo? Er staan instructies voor pairing verderop op de pagina.
Ja lijkt er wel op, geeft aan home + X ingedrukt houden in het controller menu, maar dat doet dus niks.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4uDMIGXg5-s0u3vPED_TO4YHEU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xa04VIV8jwxVYCIpGQ0wAu7W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTqm1vIXUQ6kAXMxRlcqyID5pKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIuVW5MtADrNnq4PyP5oMvYb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Nu online
U2psv schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 00:32:
[...]

Ja lijkt er wel op, geeft aan home + X ingedrukt houden in het controller menu, maar dat doet dus niks.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je voor deze niet een bluetooth adapter nodig voor op de switch dock, zoals voor de xbox controller, middels een 8bitdo adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
sderooij schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:55:
[...]

Heb je voor deze niet een bluetooth adapter nodig voor op de switch dock, zoals voor de xbox controller, middels een 8bitdo adapter?
Volgens mij hoeft dat bij deze niet, is bij de Hori ook niet, hoewel die wel een stuk duurder is en een officiële Nintendo seal heeft.

Heb je ook geprobeerd hem te koppelen door middel van de kabel in de dock te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:03
[...]

Volgens de beschrijving op die site is het pairen identiek aan de 3rd party controller die ikzelf heb.
Niet Home + X, maar als de switch opstaat gewoon lang op de home-knop duwen.
Eerst gaan de lichtjes snel knipperen, wanneer het pairen gelukt is stopt het knipperen en kan je de home knop loslaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens de pagina die @hcQd linkte, zou de home knop voldoende moeten zijn.
How to connect with Nintendo Switch?

1.Pair for the first time: Hold the HOME button and the 4 indicator lights will flash rapidly for 5 seconds on the [Change Handle / Order] page.
Je kan ook altijd kijken of er ergens een apart sync knopje verstopt zit zoals op de echte Pro Controller. Eventueel kan je inderdaad ook proberen om te bekabeld te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:21
Ik gebruik zelf deze: https://www.amazon.nl/Dis...ler&qid=1609233700&sr=8-4

Bij Ome Ali voor een tientje minder te krijgen en werkt perfect

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• U2psv
Edit: @JackAvery alleen home werkte, wel heel lang indrukken. Dochter weer blij😃
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yapAIaL6HVISP-bZhVDiuEVRK7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XMevwLKdtxFICbWkwjUoQP2p.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door U2psv op 29-12-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:00
bij voorbaat excuses als dit niet het juiste draadje is... ik zit er aan te denken om een (?) Nintendo Switch te kopen voor mijn dochters (6 en 8 ). Omdat ik niet zo'n enorme gamer ben heb ik er nooit echt een studie van gemaakt en zou dus graag wat feedback willen. De use case is voor de meiden om samen spelletjes te spelen (en soms alleen en soms met mij). Ze hebben nu allebei een Xbox controller (bluetooth) om minecraft mee te spelen op hun iphone en tablet. Ik heb ook nog een paar onlive bluetooth controllers die ik met m'n fire tv en nvidia shield tv gebruik voor casual games (meestal beach rally).

Een family abonnement voor €35/jaar is wel te doen en dan is er al wat te spelen, toch?

Ik zou het leuk vinden om ook op tv te kunnen spelen (en via de beamer, de latency is laag genoeg) dus dan lijkt het beste om een niet-lite switch te kopen. Maar een switch, en 3 Switch pro controllers is een stuk duurder dan 2 Switch lites.

Voordeel switch lites: allebei hun eigen switch, geen ruzies, nadeel spelletjes kosten het dubbele (want voor iedere switch apart) en nodigt minder uit tot samen spelen.
Voordeel switch met controllers: meer om samen te spelen, kan op tv en grote scherm, ieder spel maar 1x betalen.

De dingen die niet duidelijk zijn...
-is het de moeite om een adapter te kopen voor de xbox controllers (€25 per adapter) of is het het best om maar een keer te slikken en de nintendo controllers te kopen?
-is het een voordeel meerdere switches te hebben? Kunnen die samen spelen ook? Of is dat dan meer allebei los van elkaar? (of meer afhankelijk van de games die gespeeld worden... ik verwacht in eerste instantie new horizons, among us, mario kart, rocket league en dat soort spellen)
-is een nintendo switch scherm goed achterin een auto te monteren/hangen zodat 2 kinderen achterin met een controller samen kunnen spelen?

Ik neig naar 1 switch met meerdere controllers dan 2 switch lites, al was het maar dat ik dan ook af en toe kan spelen ;)

Wat is de concensus hier? Zijn er ouders die ervaring er mee hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@mediumdry Xbox controllers zijn goede controllers voor een Xbox. Maar de A, B, X en Y knoppen zitten op een andere plek, je mist HD Rumble en de Xbox controller heeft geen gyroscope. De ervaring zal dus minder zijn dan de Joy-cons en de Pro Controller. Maar als je de bovenstaande dingen geen probleem vind en kosten wil besparen dan kan een adapter kopen een prima oplossing zijn. Games zoals Mario Kart kan je er prima mee spelen. Maar met games zoals Mario Odyssey en Zelda Breath of the Wild is het ontbreken van HD Rumble en de gyroscope wel een gemis.

Waarom overweeg je trouwens 3 Pro controllers? Ik zou het eerst even aankijken, maar de Joy-cons zijn ook al 1 of 2 controllers, dus 2 Pro controllers zou meer dan genoeg moeten zijn om met je twee dochters te kunnen gamen.

[ Voor 17% gewijzigd door L23 op 29-12-2020 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:18

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

mediumdry schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:04:
Een family abonnement voor €35/jaar is wel te doen en dan is er al wat te spelen, toch?

Ik zou het leuk vinden om ook op tv te kunnen spelen (en via de beamer, de latency is laag genoeg) dus dan lijkt het beste om een niet-lite switch te kopen. Maar een switch, en 3 Switch pro controllers is een stuk duurder dan 2 Switch lites.

Voordeel switch lites: allebei hun eigen switch, geen ruzies, nadeel spelletjes kosten het dubbele (want voor iedere switch apart) en nodigt minder uit tot samen spelen.
Voordeel switch met controllers: meer om samen te spelen, kan op tv en grote scherm, ieder spel maar 1x betalen.

-is het de moeite om een adapter te kopen voor de xbox controllers (€25 per adapter) of is het het best om maar een keer te slikken en de nintendo controllers te kopen?
-is het een voordeel meerdere switches te hebben? Kunnen die samen spelen ook? Of is dat dan meer allebei los van elkaar? (of meer afhankelijk van de games die gespeeld worden... ik verwacht in eerste instantie new horizons, among us, mario kart, rocket league en dat soort spellen)
-is een nintendo switch scherm goed achterin een auto te monteren/hangen zodat 2 kinderen achterin met een controller samen kunnen spelen?

Ik neig naar 1 switch met meerdere controllers dan 2 switch lites, al was het maar dat ik dan ook af en toe kan spelen ;)

Met het samenspelen zijn er games die meerdere spelers kunnen op één switch, maar er zijn ook games die van je willen dat je ieder een eigen switch hebt. Het is dus maar net waar de meiden van houden. Het merendeel is prima te doen met één switch.

New Horizons is een beetje een vreemde eend in de zin dat ieder eiland gekoppeld is aan een switch. Je kan dit alleen samen tegelijk spelen met 2 switches. Je kan ook allebei apart (niet gelijktijdig) spelen met één switch, maar dan heb je dus 1 hoofdbewoner en de ander is dan bij-bewoner, heeft weer wat kleine gevolgen in het spel zelf. In dat geval zou ik als ouder mezelf tot hoofdbewoner maken zodat de kids in ieder geval daar niet over ruziën.

Pro-controllers, prachtige dingen, maar in principe niet nodig. Ze voegen pas wat toe bij op tv spelen in mijn ogen. Ik zou in jouw geval twee gewone switchs halen. Dan kan je min of meer alles, de één kan dan ook nog eventueel op tv (of allebei als je een kamer hebt met 2 monitoren of 2 tv's) en je hebt geen beperkingen. Dat is natuurlijk wel de duurdere optie, dus misschien past dat niet in het budget.

Dan adapters... mja ik ben er geen fan van ik heb wel 2 pro controllers gehaald, maar het is meer een luxe oplossing. Met de switch zelf heb je prima controllers, met twee switches heeft ook ieder een volwaardige controller.

Monteren achterin de auto lijkt me niet zo'n handig idee. Het is in principe prima te gebruiken als hand-held. Waarom zou je het dan vastmaken? Als je denkt dat twee mensen goed tegelijk op één switch schermpje kunnen spelen dan is het antwoord denk ik nee, in ieder geval worden wij er niet vrolijk van.

Succes met de keuze in ieder geval

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
bij voorbaat excuses als dit niet het juiste draadje is... ik zit er aan te denken om een (?) Nintendo Switch te kopen voor mijn dochters (6 en 8 ). Omdat ik niet zo'n enorme gamer ben heb ik er nooit echt een studie van gemaakt en zou dus graag wat feedback willen. De use case is voor de meiden om samen spelletjes te spelen (en soms alleen en soms met mij). Ze hebben nu allebei een Xbox controller (bluetooth) om minecraft mee te spelen op hun iphone en tablet. Ik heb ook nog een paar onlive bluetooth controllers die ik met m'n fire tv en nvidia shield tv gebruik voor casual games (meestal beach rally).

Als je een normale Switch koopt en 1 setje extra Joycons heb je in principe 4 controllers, omdat je de joycons kan opsplitsen.

Hoewel de Pro controller voor langdurig gebruik fijner is, heb je bijvoorbeeld voor Mario Party toch echt alleen Joycons nodig. Deze werkt niet met de Pro controller.

Ik zou dan denk ik eerder de paar posts hierboven genoemde controller van Amazon of Ali halen en een extra setje Joycons.

Een andere optie is 2 gewone switches. Dan kunnen ze beide alleen spelen via handheld mode maar ook eventueel met zn vieren op 1 console. Je moet dat alleen wel elke keer de Joycons van de tweede switch koppelen aan Switch Nr 1. Dat is wellicht wat omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:42:
Een andere optie is 2 gewone switches. Dan kunnen ze beide alleen spelen via handheld mode maar ook eventueel met zn vieren op 1 console. Je moet dat alleen wel elke keer de Joycons van de tweede switch koppelen aan Switch Nr 1. Dat is wellicht wat omslachtig.
Dat valt wel mee toch. Zo vaak dat ik mijn Switch mee neem naar een vriend en dat ik dan mijn Joy-cons koppel voor een potje Mario Kart. Ik zou het niet omslachtig noemen. Dat vind ik ook de kracht van de normale Switch ten opzichte van de Switch Lite, altijd extra controllers bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je kids into NES/SNES games zijn wel ja. O.a. Tetris 99 zit ook inbegrepen in het abonnement. Natuurlijk bestaan er ook Free-to-Play games, die hebben geen abo nodig, maar daar zitten vaak weer andere nadelen aan (microtransacties etc).
Pro Controllers zijn heel fijn maar het is echt niet nodig om onmiddellijk er drie te kopen. Als je twee Switch Lites koopt, is het sowieso niet nodig, als je twee Switches koopt heb je meteen al vier (basic) controllers voor korte sessies. Met één gewone Switch kan je dan weer bvb. één Pro controller of third-party controller of adapter kopen en je bent al voorzien voor de meeste scenarios met 2 a 3 spelers. Kan je goedkoper starten en later zien hoe je dit verder uitbreidt.
Som je goed op. Persoonlijk zou ik voor de flexibiliteit van de TV en de losse joycons kiezen. Opties zijn handig, en je kan later nog altijd het aantal consoles/controllers uitbreiden als je dat zou willen.
Je hoeft niet alles tegelijk te kopen, en er zijn ook goedkopere third-party controllers die voldoende zijn voor casual gebruik. Met één adapter voor een van je huidige controllers kom je ook al een eind.
Dit is afhankelijk per spel. Animal Crossing heeft men hierboven al uitgelegd :) Er zijn zeker games die local multiplayer met meerdere Switches ondersteunen, waaronder ook Mario Kart, Smash etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
pfff hartelijk bedankt! Nu denk ik aan 2 normale switches! :D

Maar goed, ik kan de goedkope opties dus eigenlijk wel uit mijn hoofd zetten. Budget is een dingetje, want dit was bedoeld als verwennerijtje na een lange tijd financiele problemen ivm werk(loos) en scheiding en nu eindelijk weer goede baan per 1feb. Ik ga eens goed kijken naar budget en wat er nog naar marktplaats kan :)

Bedankt voor de tips en ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Je kunt natuurlijk ook gewoon beginnen met 1 gewone Switch die je meer als een ouderwetse console gebruikt (dus aangesloten op de tv) en dat langzamerhand uitbreiden.

Dat samenspelen kun je op de Switch namelijk op meerdere manieren doen: op 1 Switch met meerdere controllers, met meerdere Switches lokaal of met meerdere Switches via het internet (waar je dan dat Nintendo abo voor nodig hebt). Niet ieder spel ondersteunt al deze mogelijkheden dus dat zul je ook vooraf even moeten bekijken (het staat gelukkig wel aangegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mediumdry
ja, dat abo neem ik sowieso, want in het ergste geval stop ik dat als na 1 jaar blijkt dat het weinig meerwaarde voor ons heeft, maar voor €35/jaar is dat niet zo'n dingetje. Ik zie de switch zelf meer als console, maar ik ben natuurlijk oud en van vroeger. :p Ik zie dat de meiden het vaak leuker vinden om naar een telefoon of tablet te kijken dan naar een tv (al is de telefoon via airplay op tv een gimmick die ze vaak 30 minuten leuk vinden).

Maar inderdaad, misschien met 1 standaard switch beginnen en dan zien welke beperkingen we tegenaan lopen en uitbreiden waar dat dan zinnig is. Smeert ook het budget wat uit. :)

Even het prijzen, voorraad en bestel topic ingaan!

overigens.. het beste gewoon een groot sd-micro kaartje kopen en dan spellen online kopen? Of is het handig de spellen in de doos te kopen? Geen idee van of er een 2dehands markt van is...

[ Voor 12% gewijzigd door mediumdry op 29-12-2020 16:34 ]

Pagina: 1 ... 85 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic