Acties:
  • +6 Henk 'm!
Het is weer financiële data tijd :9 De highlights van het Q1 (april tot en met juni 2020) ziet er als volgt uit:
  • 5.68 miljoen Switches verscheept, waarvan 2.62 m Lites. (+166.6% tov vorig Q1). In totaal nu 61.44 miljoen Switches op de markt.
  • 50.43 miljoen verkochte software (+123% tov vorig Q1)
  • 9 titels in dit Q1 die > 1 miljoen software verkochten (7 first party)
  • 55.6% van software omzet in dit kwartaal is digitaal
  • 10.63 miljoen exemplaren van Animal Crossing dit kwartaal (11.77 vorig kwartaal). Sinds launch staat de teller nu op 22.4 miljoen verscheepte exemplaren. Nintendo schat dat 20 miljoen hiervan al effectief verkocht is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QxMVyFmYae4QoYi5yj7HRRlZEc8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J8bCArmPcmU8mCkBDRm9bdik.png?f=fotoalbum_large

Hardware
Dit kwartaal verscheepte Nintendo 5.68 miljoen Switches (3.05 gewone / 2.62 m Lites). Dit brengt het totaal op 61.44 miljoen Nintendo Switches op ~drie jaar tijd, waarvan 16.04 miljoen in Europa. Console-leveringen zijn 166.6% hoger dan het Q1 in 2019. Veel van de nieuwe console-sales worden gedreven door Animal Crossing.

Ondanks de enorm hoge cijfers voor deze periode (deels 'dankzij' de pandemie), schrijft Nintendo dat ze met serieuze hardwaretekorten kampten:
COVID-19 created some difficulties in procuring the parts required for the manufacture of Nintendo Switch consoles, but the situation has almost recovered. However, if the impact of COVID-19 expands in the future, it may affect manufacturing, etc. Regarding Nintendo Switch consoles, because there is a time lag between production and the stocking of store shelves, and because demand remains strong, there are still shortages in some regions. We work hard to be able to deliver these products to consumers as quickly as possible
Software
Op Nintendo platformen werden 50.43 miljoen units software verkocht in dit kwartaal, goed voor een omzet van 2.75 miljard euro (344.5 miljard Yen). Europa was goed voor een aandeel van 14.31 miljoen games. First-party games vertegenwoordigen 82.5% van alle software sales.
Lifetime-to-date heeft men al 406.67 miljoen games verkocht, dat is meer dan tijdens de 3DS zijn hele levensduur.

De software tie-in ratio blijft stijgen: momenteel is deze 6.62 games per console.

Er zijn verkoopcijfers updates van de volgende titels:
  • Animal Crossing: 10.63 miljoen (totaal: 22.4 miljoen)
  • Mario Kart 8 Deluxe - 1.97m (tot.: 26.74m)
  • Xenoblade Chronicles: Definitive Edition - 1.32m
  • The Legend of Zelda: BOTW - 1.19m (tot.: 18.6m)
  • Ring Fit Adventure - 1.17m (tot.: 3.9m)
  • Super Smash Bros Ultimate - 1.15m (tot.: 19.99m)
  • Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics - 1.03m
  • Pokémon Sword/Shield: 0.85m (tot. 18.22m)
  • Super Mario Odyssey: 0.65m (tot. 18.06m)
  • Pokémon Let's Go: 0.23m (tot. 12.2m)
  • Super Mario Party: 0.84m (tot. 10.94m)
  • Splatoon 2: 0.58m (tot. 10.71m)
  • New Super Mario Bros. U Deluxe: 0.84m (tot. 7.44m)
Een aantal opvallers/extra info:
- Smash zit zo goed als aan 20 miljoen
- Animal Crossing is een monster en heeft nu meer verkocht dan de GameCube >:) . New Leaf verkocht 12 miljoen exemplaren, New Horizons heeft dit al bijna verdubbeld. Op meer dan de helft van de nieuw verkochte Nintendo Switch consolels dit kwartaal was Animal Crossing de eerst gespeelde titel. Digitale aandeel van AC is ~50%. Het is nu ook de tweede best verkochte game in Japan ooit - enkel Pokémon Red/Green/Blue heeft meer verkocht.
- Ring Fit had productieproblemen tijdens de lockdown. Dit is verbeterd, maar er is nog steeds meer vraag dan aanbod.
- Pokémon Sword/Shield is nu de derde best verkochte Pokémon game ooit.
- Xenoblade's remaster verkoopt sneller dan Xenoblade 2. XC2 zou aan 1.71m exemplaren totaal zitten nu volgens een interview met de developer.
- De zes meest-verkochte Switch titels hebben nog steeds allemaal een attach ratio tussen ~30 en 43%. 36% van de Switch eigenaars bezit ook Animal Crossing.

Digitaal
Digitale sales stegen met een enorme 230% (101 miljard Yen) in vergelijking met hetzelfde kwartaal in 2019. Games vertegenwoordigen 67.7% van de digitale omzet. Opvallend is dat behalve Animal Crossing ook Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics een digitale ratio heeft van meer dan 50%.

Inkomsten van mobile en IP's stegen met 32.7% in vergelijking met Q1 2019. Duidelijke stijgingen in het gebruik van AC: Pocket Camp en Mario Kart Tour.

Trend dat digitale sales een steeds groter aandeel van de omzet vertegenwoordigt blijft doorzetten. Vermoedelijk heeft de pandemie hier ook mee te maken gehad.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EewMIpQXoAEzEWS?format=png&name=medium
Bron: Daniel Ahmad

Financieel
De omzet van dit kwartaal was 358.1 miljard Yen (€ 2.85 miljard), een stijging van 108.1%. De operationele winst steeg met 427.7% naar 144.7 miljard Yen (€1.15 miljard). Dit is een nieuw record voor Q1 in de geschiedenis van Nintendo. Switch-gerelateerde inkomens zijn verantwoordelijk voor bijna 95% van de kwartaalomzet, 3.7% komt uit mobile. 3DS cijfers worden niet meer apart gerapporteerd.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EewU83AXsAYiu2Z?format=png&name=900x900
omzet per segment. Bron: Daniel Ahmad

Voorlopig wijzigt Nintendo de voorspellingen voor het gehele fiscale jaar niet, maar Bloomberg schreef vandaag nog een artikel dat Nintendo de productie van Switch consoles voor het jaar nog verder zou opvoeren tot 25 miljoen consoles.

Bronnen: Consolidated Financial Highlights, Explanatory Material, Top Selling Titles

[ Voor 96% gewijzigd door JackAvery op 07-08-2020 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:08
De gamepad is wellicht nodig, een TV niet. Ik heb regelmatig gamepad-only gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 17:03
Magic schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 22:46:
[...]

Games waarbij een extra download vereist is worden niet aan je account gekoppeld, de cartridge blijft ook gewoon nodig. Er is echter volgens mij 1 game (weet niet precies meer welke, een bundel van deel 1 en 2 van een game) waarbij deel 1 op de cartridge staat, en deel 2 een download code is.
Misschien dat je hier Bayonetta bedoeld? Daarvan had je 1 en 2 in een enkel doosje waarvan er 1 een download is. Welke van de twee het precies is durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Nederlandhc schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:46:
[...]

Misschien dat je hier Bayonetta bedoeld? Daarvan had je 1 en 2 in een enkel doosje waarvan er 1 een download is. Welke van de twee het precies is durf ik niet te zeggen.
Er zijn wel meer games die dat doen. Bijvoorbeeld de Final Fantasy X / X-II remaster. Daar is de cartridge alleen voor X, en krijg je een downloadcode voor X-II.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Na een jaar gaat het nu toch gebeuren: ik moet een micro sd hebben.

Heeft het qua laadsnelheden etc nog nut om mijn main games op het interne geheugen te laten staan?

[edit] zal voortaan de zoekfunctie beter gebruiken :+, vraag is al vaker voorbij gekomen. excuus

[ Voor 23% gewijzigd door Skinnyice op 07-08-2020 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Skinnyice schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 08:35:
Na een jaar gaat het nu toch gebeuren: ik moet een micro sd hebben.

Heeft het qua laadsnelheden etc nog nut om mijn main games op het interne geheugen te laten staan?
Als je een goede micro SD hebt: een klein beetje maar niet enorm veel - zie deze Digital Foundry test van Breath of the Wild. Dit kan verschillen dit per game en natuurlijk ook afhankelijk van de micro SD zelf - een extra voorbeeld is deze test van Overwatch met verschillende SD kaartjes.

Zie gewoon dat je een degelijke kaart hebt die UHS-1 en read speeds rond de 100MB/s ondersteunt, en het verschil zal beperkt blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 07-08-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:42
.

[ Voor 99% gewijzigd door jongetje op 07-08-2020 09:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nintendo Japan heeft een erg leuke reclame gemaakt: een 84 pagina's lang zomermagazine met ads voor hun games in een vakantiesfeertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hoge kortingen in de eShop op een aantal Bethesda games i.v.m. Quakecon, de oude Doom games, Doom 2016, Wolf II, Wolf Youngblood en Skyrim allemaal 50% off!

Hier verder (eindelijk) klaar met de Bioshock collectie. I.t.t. tot vroeger ook alle (verhalende) DLC gespeeld. Blijft echt een geniale serie en Burial at Sea 1 en 2 (Infinite) en Minerva's Den (Bioshock 2) zijn onwaarschijnlijk goed. Misschien wel de beste 3rd party games die op de Switch verkrijgbaar zijn, kan ze met heel mijn hart aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 19:27
Is het normaal dat na een paar weken niet de Switch te gebruiken dat hij gewoon leeg is bij het opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
heppe01 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 10:59:
Is het normaal dat na een paar weken niet de Switch te gebruiken dat hij gewoon leeg is bij het opstarten?
Als je hem in standby zet wel. Dat is dus als je gewoon op de aan/uitknop drukt.

Maar als je hem echt afsluit (knop ingedrukt houden, dan kiezen voor power off) dan verliest ie vrijwel geen lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Plus dat ie misschien je controllers ook nog oplaadt/opgeladen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:55

nielsvv

100% Afol

Als ik in de e-shop mij een game koop met mijn nintendo account. Als ik later inlog op een nieuwe Switch en daar ook inlog kan ik dan gewoon alle gekochte games weer downloaden en spelen? Maw gaat dit net zo makkelijk als op steam bijvoorbeeld? Of zijn hier allerlei restricties op? Ik weet dat je niet gelijktijdig ingelogd kan zijn op 2 verschillende consoles.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@nielsvv Ja, er zijn restricties. Zoek op secundaire in dit topic voor details. Zo moet bijv. je secundaire Switch per se online zijn als je wilt spelen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Aanrader: download de gratis demo van Bad North. Simpel, uitdagend en snel strategie spelletje. Ik was na een kwartier verslaafd :D en proberen kost toch niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Het nieuws random de Super mario 64 / Sunshine / Galaxy remasters ligt sinds maart al stil. Hoop nog steeds dat ze hier actief mee bezig zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wat nieuws:
  • Hori kondigt aan dat er drie nieuwe kleurtjes van de Split Pad Pro uitkomen.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfGKQAjWsAALyFP?format=jpg&name=medium
  • Deadly Premonition 2 is opnieuw gepatched naar v. 1.0.3, en blijkbaar is de framerate sterk verbeterd, maar nog steeds verre van perfect :p
  • De Japanse YT account van Atlus toont de verschillende demonen in Shin Megami Tensei 3 in een reeks van drie videos (1) (2) (3)
  • Een twitteraar heeft een Switch tag gevonden in de code van de website van Crash Bandicoot 4. Krijgen we een late port, of is dit gewoon redundante code...
  • Deze 2D trading game - Merchant of the Skies - werd onlangs gefeatured op het YT kanaal van Nintendo en leek me toch vrij charmant:
  • En tenslotte: gisteren is een port van Minoria aangekondigd, een beetje een spirituele opvolger van de Braziliaanse metroidvania-reeks Momodora. Release op 10 september

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 11-08-2020 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Dit weekend Hand of Fate 2 in de aanbieding uit de eShop gekocht. Leuke deckbuilder/RPG, zeker de moeite waard als je van cardgames en deckbuilding houdt!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:05:
Dit weekend Hand of Fate 2 in de aanbieding uit de eShop gekocht. Leuke deckbuilder/RPG, zeker de moeite waard als je van cardgames en deckbuilding houdt!
Inderdaad aanrader. Had hem al op de PC, maar Switch is een betere match voor een dergelijke game imho. Laadtijden mochten wat sneller, maar erg fijn voor een half uurtje tussendoor.

Vorige week ook cat quest 2 gekocht in de aanbieding. 1 was al erg leuk, 2 nog leuker zeker in coop.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Piet_Piraat7 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:10:
Aanrader: download de gratis demo van Bad North. Simpel, uitdagend en snel strategie spelletje. Ik was na een kwartier verslaafd :D en proberen kost toch niks
Klopt heb mezelf er ook erg mee vermaakt. Wil de game ook wel aanschaffen maar 15eu voelt toch wel aan de vrij hoge kant. Heb de game ook nog nooit in de sale voorbij zien komen.

Heb jij die full game wel gekocht en is het de prijs waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Yptisem schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 10:25:
[...]

Klopt heb mezelf er ook erg mee vermaakt. Wil de game ook wel aanschaffen maar 15eu voelt toch wel aan de vrij hoge kant. Heb de game ook nog nooit in de sale voorbij zien komen.

Heb jij die full game wel gekocht en is het de prijs waard?
Ik heb hem wel gekocht voor € 15 en vind het heel leuk. Simpel, snel en uitdagend. Heel veel diepgang zit er niet in, daar moet je hem niet voor kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
De game kost maar 5,49 in de google play store, mocht je interesse hebben om hem op je telefoon te spelen.
(ik heb geen ervaring met de game, dus ik weet niet of het lekker speelt met touch controls)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bad North stond een paar weken terug nog in korting, zal vast wel eens opnieuw gebeuren :) https://www.dekudeals.com/items/bad-north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Dank voor jullie reacties. Had de game aan mijn wishlist toegevoegd in de veronderstelling dat ik dan vast wel een melding zou krijgen in het news overzicht als de game in de sale zou zijn. Lees alleen net op Reddit dat dit helaas niet zo werkt.

Game staat ook in de AppStore voor 5,49 dus heb hem daar nu gekocht. Speelt lekker weg en heb de controls via de demo ook op de Switch gespeeld dus wat mij betreft een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Yptisem schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 14:53:
Dank voor jullie reacties. Had de game aan mijn wishlist toegevoegd in de veronderstelling dat ik dan vast wel een melding zou krijgen in het news overzicht als de game in de sale zou zijn. Lees alleen net op Reddit dat dit helaas niet zo werkt.

Game staat ook in de AppStore voor 5,49 dus heb hem daar nu gekocht. Speelt lekker weg en heb de controls via de demo ook op de Switch gespeeld dus wat mij betreft een aanrader.
als er een spel op je wishlist in de aanbieding is, dan krijg je maximaal 1x per week een melding per e-mail. hij geeft in de titel aan hoeveel games van je wishlist er in de aanbieding zijn, maar helaas toont hij er maar 3 per keer. mocht er dus meer dan 3 in de aanbieding zijn dan moet je dat checken in de store.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Yptisem, @Magic: Je kunt ook iets als Deku Deals gebruiken om je wishlist bij te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De geruchtenmolen is weer sterk op gang: 'insiders' verwachten minstens één en vermoedelijk twee streams van Nintendo in de laatste twee weken van augustus. In deze podcast bespreken Venturebeat's Jeff Grub en een andere persoon met connecties in de industrie de mogelijkheden. Zij lijken te neigen naar een indie world en een grotere algemene of Mario direct.

Zelf denk ik eerder dat het een kleinere direct zal zijn en een indie world, als er echt twee streams aankomen, maar pessimist zijn is niet zo leuk :P

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 13-08-2020 08:08 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

JackAvery schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 07:16:
De geruchtenmolen is weer sterk op gang: 'insiders' verwachten minstens één en vermoedelijk twee streams van Nintendo in de laatste twee weken van augustus. In deze podcast bespreken Venturebeat's Jeff Grub en een andere persoon met connecties in de industrie de mogelijkheden. Zij lijken te neigen naar een indie world en een grotere algemene of Mario direct.

Zelf denk ik eerder dat het een kleinere direct zal zijn en een indie world, als er echt twee streams aankomen, maar pessimist zijn is niet zo leuk :P
Mario Strikers! (Maar zal wel mario odessey 2 zijn)...

Something under the bed is drooling

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:06
Een nieuwe Mario Strikers zou wel vet zijn.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:55
Kom vooral maar door met de Mario remakes! Galaxy op de Switch lijkt me super tof om met m’n zoontje te gaan spelen!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
denk dan aan een SMO2 en idd Galaxy??

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fight Crab web commercial _/-\o_ (een nieuwe trailer vind je trouwens hier)

Trouwens, de Switch heeft ondertussen de lifetime sales van de NES voorbijgestoken :)

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 14-08-2020 13:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58

Oceanhorn 2 komt naar de Switch.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisme
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-03 12:14
JackAvery schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:24:
Fight Crab web commercial _/-\o_ (een nieuwe trailer vind je trouwens hier)

[YouTube: 『カニノケンカ -Fight Crab-』Switch - WEB限定CM 第1弾]

Trouwens, de Switch heeft ondertussen de lifetime sales van de NES voorbijgestoken :)
Moest toch we leven hardop lachen bij 1:15 als er een krab op een Vespa komt aanzetten. Hopelijk speelt de game een beetje lekker weg en is de framerate stabiel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Vandaag ook switch besteld, op voorraad bij bol.com. mooi op tijd voor de verjaardag van mijn zoontje :*) O-)

Ben er benieuwd hoe hij het vindt en ikzelf ook. Zelf altijd veel gegamed, maar met komst van de kinderen minder geworden.

Nu alle neefjes en vriendjes zo'n ding, hij kijkt er zo naar uit. Was de bedoeling bij behalen zwemdiploma, maar dat eeeh duurt wat langer.

[ Voor 54% gewijzigd door Kees_frl op 14-08-2020 20:42 . Reden: Stomme grammatica foutjes ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste Amerikaanse verkoopsdata voor Paper Mario lopen binnen, en blijkbaar is The Origami King daar de snelst verkopende Paper Mario game tot nu toe. Het was #3 in de multiplatform top 10 en #1 van de Switch top 10 in juli. De fysieke sales tijdens de launch maand behaalden trouwens ongeveer de dubbele omzet van The Thousand Year Door.
Yptisme schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 14:04:
[...]

Moest toch we leven hardop lachen bij 1:15 als er een krab op een Vespa komt aanzetten. Hopelijk speelt de game een beetje lekker weg en is de framerate stabiel.
Op PC lijken er alvast geen problemen te zijn wanneer krabben op Vespas draken summonen. Fingers crossed :D

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 15-08-2020 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Mijn vriendin heeft online een travelcase voor de Switch besteld. Na maanden wachten kwam die binnen en bleek die voor de Switch Lite te zijn :D oeps.

Als iemand een gratis travel case voor de Lite wil, PM maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 17-08-2020 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Ik zie Nintendo nog geen Mario Oddysey 2 uitbrengen. Die geruchtenmolen van die Mario remakes zie ik eerder komen. Maar natuurlijk zullen ze daarnaast nog wel een klapper hebben. Nieuwe Mario Kart vermoed ik dan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zeror schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:33:
Ik zie Nintendo nog geen Mario Oddysey 2 uitbrengen. Die geruchtenmolen van die Mario remakes zie ik eerder komen. Maar natuurlijk zullen ze daarnaast nog wel een klapper hebben. Nieuwe Mario Kart vermoed ik dan.
Een nieuwe Mario Kart zou top zijn, maar ik weet niet of ze dat nog zullen doen. MK8D 'volstaat' voor mijn gevoel wel. Denk zelf eerlijk gezegd ook dat er vooral remakes zullen komen. Misschien een nieuwe Bros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zelf dank eerder een soort van collectie zoals we dat ook op de Wii hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Zelda - Skyward sword staat op amazon. Foutje? Of te vroeg uitgelekt?

https://www.amazon.co.uk/...ord-Switch/dp/B07DM9YX4W/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
avec_style schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:36:
Zelda - Skyward sword staat op amazon. Foutje? Of te vroeg uitgelekt?

https://www.amazon.co.uk/...ord-Switch/dp/B07DM9YX4W/
Hij is alweer weg - is wel jammer dat het een van de recentere titels is dan die ze (weer) uitbrengen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 22:14:
Ik zelf dank eerder een soort van collectie zoals we dat ook op de Wii hebben gekregen.
Ik zie een Super Mario All-Stars 2 best wel zitten hoor. Stop daar verbeterde/HD versies Mario 64, Sunshine, Galaxy 1 + 2 in en je hebt een prima collectie.

Edit: cover mock-up gevonden op internet:
Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-q8r38laUZ34/WaMbIEj0ehI/AAAAAAAAAOc/gbUte3JvGeULkvaPvHnLV_3tvcYfl9FvQCLcBGAs/s640/Mario%2BAll%2BStars%2B2.png

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 17-08-2020 11:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:01:
[...]

Ik zie een Super Mario All-Stars 2 best wel zitten hoor. Stop daar verbeterde/HD versies Mario 64, Sunshine, Galaxy 1 + 2 in en je hebt een prima collectie.

[Afbeelding]
Alle geruchten over die collectie zeggen dat Galaxy 2 er niet bij zal zitten, spijtig genoeg. Zelfs dan is er meer dan genoeg value in zo'n bundel, al verwacht ik dan niet al te veel upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zonder Galaxy 2 is het inderdaad ook een mooie bundel.

Overigens zie ik Nintendo ook nog wel iets doen met Super Mario World. Die game wordt in november namelijk 30 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:24
Ik ben eens aan het rondkijken voor een grip/case. Uiteraard uitgekomen bij de Satisfye grip & de Skull & Co grip case. Echter zijn beide alleen uit het verre Azie te krijgen wat i.v.m. vakantie niet helemaal gaat lukken.

Nu liep ik tegen de Mumba Blade Case aan, zijn er toevallig wat ervaringen te vinden hier? Ik vond er 1 in dit topic, maar ik ben benieuwd of er nog meer ervaringsdeskundigen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zeror schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:44:
Zonder Galaxy 2 is het inderdaad ook een mooie bundel.

Overigens zie ik Nintendo ook nog wel iets doen met Super Mario World. Die game wordt in november namelijk 30 jaar.
Super Mario 3D World heeft nog steeds geen Switch port, als een van de weinige games van dat platform :+

Dus misschien een "Super Mario 3D World Deluxe" met het originele spel plus alle levels van SMW nagebouwd als extra content?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Luuk84 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:44:
Ik ben eens aan het rondkijken voor een grip/case. Uiteraard uitgekomen bij de Satisfye grip & de Skull & Co grip case. Echter zijn beide alleen uit het verre Azie te krijgen wat i.v.m. niet helemaal gaat lukken.

Nu liep ik tegen de Mumba Blade Case aan, zijn er toevallig wat ervaringen te vinden hier? Ik vond er 1 in dit topic, maar ik ben benieuwd of er nog meer ervaringsdeskundigen zijn?
Ik heb de satisfye via marktplaats gekocht. Misschien kan je er daar 1 op de kop tikken. Het is echt een heerlijke grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Zeror schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 11:01:
[...]

[Afbeelding]
Die kan natuurlijk ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Meer details :P

Leent ook meteen meer geloofwaardigheid aan het gerucht dat er een tweede presentatie zal volgen in de komende week (of twee).

[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 17-08-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery Ik blijf onhandig met twitter links plaatsen, ben daar niet zo snel in :P Top :-)
Ben benieuwd, ik blijf weer stug hopen op Hollow Knight Silksong nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Benieuwd wat ze allemaal gaan aankondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 15:05:
@JackAvery Ik blijf onhandig met twitter links plaatsen, ben daar niet zo snel in :P Top :-)
[embed]https://twitter.com/NintendoEurope/status/1295344909180903425[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
RayNbow schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:41:
[...]

Je embed doet het niet _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Linksquest op 17-08-2020 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

RayNbow schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 16:41:
[...]

Jij zo te zien ook niet :P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Dit is expres 'fout' zodat hij kan zien hoe je embed denk ik.

E: [nrml] er omheen dus dit is gewoon om te laten zien hoe jongens!

E2: Zou goed kunnen dat ik nu in getrol trap, ach.

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 17-08-2020 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, klik op Bekijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RayNbow Maar bij een reactie plaatsen is er geen speciale knop voor een twitter bericht toevoegen? Zo is er wel een voor een video toevoegen. Hoe doe jij dat? Je onthoudt gewoon het stukje code of heb je het ergens klaar staan en is het gewoon kopiëren en plakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@L23: Ik ken inderdaad een aantal Tweakers UBB-codes uit m'n hoofd. Zo tik ik dus o.a. [img] voor plaatjes, [video] voor video's en [embed] voor tweets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
L23 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 18:48:
@RayNbow Maar bij een reactie plaatsen is er geen speciale knop voor een twitter bericht toevoegen? Zo is er wel een voor een video toevoegen. Hoe doe jij dat? Je onthoudt gewoon het stukje code of heb je het ergens klaar staan en is het gewoon kopiëren en plakken?
Hier is nog een aardig overzicht met de verschillende commando's:
https://gathering.tweakers.net/forum/faq/ubb

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Vandaag mijn eerste game gekocht die een extra download vereist. Assasin's creed the rebel collection. 1 spel staat op de cartridge en voor de andere word ik naar de e-shop geleid om deze gratis te downloaden. Voor ik de e-shop open vraagt mijn Switch met welke account ik deze wil openen (mijn vrouw speelt onder haar eigen naam op deze Switch). Wilt dit dan zeggen dat deze download gelinked word aan mijn nintendo account? Of kan ik dit spel later nog gewoon door verkopen?

Vind de hele e-shop eigenlijk niet zo gebruiksvriendelijk.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@nielsvv Enkel bij een downloadcode wordt de game aan een Nintendo account gekoppeld. Werkt het via de Switch cartridge zelf dan is de cartridge zeg maar de key waarmee je de download kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nielsvv schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:02:
Wilt dit dan zeggen dat deze download gelinked word aan mijn nintendo account?
Ja.
Of kan ik dit spel later nog gewoon door verkopen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

L23 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 20:25:
@nielsvv Enkel bij een downloadcode wordt de game aan een Nintendo account gekoppeld. Werkt het via de Switch cartridge zelf dan is de cartridge zeg maar de key waarmee je de download kan spelen.
2 verschillende antwoorden. Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die het onduidelijk vind.
Maar hoe zit het nu echt?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
nielsvv schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 07:14:
[...]

[...]

2 verschillende antwoorden. Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige die het onduidelijk vind.
Ben ik ook benieuwd naar, ik heb dezelfde game maar nieuw gekocht ipv tweedehands om deze reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:37
[...]

[...]

Hangt ervanaf. Moet je een downloadcode gebruiken, of is het tweede spel een gratis dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zolang je geen code invoert kun je de games gewoon nog spelen op een ander account. Bayonetta 1+2 bevat bijvoorbeeld een cartridge voor deel 2 en een code voor deel 1; die kun je dus niet doorverkopen. Lijkt me dat bijvoorbeeld AC gewoon werkt op een andere Switch.

Misschien makkelijker: Als je de cartridge er uit haalt kun je AC (welke dan ook uit de bundel) nog spelen? Zo ja, dan is deze aan je account verbonden. zo nee, dan niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 18-08-2020 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
[...]

[...]

Dat is toch echt twee keer hetzelfde antwoord. In The Rebel collection zitten meerdere spellen, die op de cartridge staan kan je doorverkopen, en die waarvoor je een key krijgt dus niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
@nielsvv Als ik het zo lees, dan is het een download welke geïnitieerd wordt vanuit het spel op de cart zelf.
Ofwel, geen code, ofwel, deze wordt niet gekoppeld aan je account.
https://support.ubisoft.c...The-Rebel-Collection-ACRC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, als de download meer iets is als update-data of gratis, vrij toegankelijke DLC, dan is het inderdaad niet iets waar je zorgen hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flamesz schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:02:
[...]

Dat is toch echt twee keer hetzelfde antwoord. In The Rebel collection zitten meerdere spellen, die op de cartridge staan kan je doorverkopen, en die waarvoor je een key krijgt dus niet.
Goede vuistregel, met de kleine nuance dat Assassin's Creed Rogue technisch gezien niet op de cartridge staat maar ook geen key krijgt :D Zoals Arunia hierboven ook al zegt: bij The Rebel Collection zit geen downloadcode. AC: Rogue is een extra download, gelijkaardig aan een patch. Deze zit dus niet vast aan een account :)

1 indiegame moeten we vanavond alvast niet verwachten in de Indie World stream:

Met nog wat teasers in deze 'delay trailer':

[ Voor 22% gewijzigd door JackAvery op 18-08-2020 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 09:42:

1 indiegame moeten we vanavond alvast niet verwachten in de Indie World stream:
Tenzij de indie presentatie vol zit met delay trailers? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Ik heb momenteel veel plezier met zelda links awakening. Opvallend dat de game niet heel goed loopt en ook nog niet gepatched lijkt te zijn.

Verder staan er nog wat andere leuke grote games in de backlog (luigi). Het valt me wel op dat er voor het najaar alleen nog maar een remaster gepland staat (pikmin). Zou Nintendo nog iets aankondigen? De nieuwe zelda lijkt me wel erg snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
giantgiantus schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:16:
Ik heb momenteel veel plezier met zelda links awakening. Opvallend dat de game niet heel goed loopt en ook nog niet gepatched lijkt te zijn.
Wat vind jij niet goed lopen als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 10:38:
[...]

Wat vind jij niet goed lopen als ik vragen mag?
Niet dat ik het zelf hinderlijk vond, maar LA heeft zo nu en dan last van framerate-dips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Ja precies. Maakt me niet echt uit, maar het valt me wel op. Zie je niet vaak bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Oké, om heel eerlijk te zijn niet gemerkt, heb hem 3 keer uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:24
Hier wel gemerkt, best vaak stutters en framedrops. Lag volgensmij ook aan het feit of je op een kaartje of download van de store speelde omdat het kaartje te langzaam was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn ze Hollow Knight: Silksong helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Heb het niet gezien, maar verwacht dat er weinig bijzonders was, aangezien het zo rustig is hier..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
tekken4111 schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 16:29:
Hier wel gemerkt, best vaak stutters en framedrops. Lag volgensmij ook aan het feit of je op een kaartje of download van de store speelde omdat het kaartje te langzaam was.
Ik heb hem Fysiek, had de Limited Edition uitvoering gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De presentatie bevatte 6 shadowdrops en 2 demo shadowdrops. Het was vrij gevarieerd en de 20+ minuten waren goed gevuld. Of er iets interessants tussen zit is sterk afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Zelf zag ik twee titels die ik op m'n in-de-gaten-houden-lijstje heb gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gynnad schreef op dinsdag 18 augustus 2020 @ 19:21:
Heb het niet gezien, maar verwacht dat er weinig bijzonders was, aangezien het zo rustig is hier..
Beter zelf oordelen. Er zitten echt pareltjes tussen die al op andere platformen beschikbaar zijn, en ook een paar interessante nieuwe titels:

• Hades (herfst 2020) _/-\o_ nog een roguelike, maar wel een enorm goede ;) Van de devs van Bastion en Transistor
  • Hypnospace Outlaw (27 augustus, demo vandaag) - cult classic!
  • Spiritfarer (vandaag)
  • Garden Story (2021)
  • Subnautica + Below Zero (2021) - topgame. Als je deze nog niet gespeeld hebt...
  • Takeshi and Hiroshi (vandaag)
  • Raji: An Ancient Epic (vandaag) - heeft stiekem een Prince of Persia vibe met een Indische setting
  • Bear and Breakfast (2021) - een B&B simulator/avontuur met beren...
  • A Short Hike (vandaag) - relatief kort spel maar heeft reeds een zeer sterke reputatie op PC :)
  • Card Shark (2021) - cheat je weg door card games in een 18de eeuwse setting
  • Torchlight 3 (herfst 2020)
  • Manifold Garden (vandaag)
  • Evergate (vandaag) - adventure platformer (?) met tijdsmanipulatie
  • Haven (2020)
  • Going Under (24 september)
  • The Red Lantern (herfst 2020) - blijkbaar ook goede game
  • Unrailed! (23 september, demo vandaag)
  • Struggling (27 augustus)
  • Inmost (21 augustus) - de stijl van deze game van Chucklefish blijft beklijvend mooi
  • She Dreams Elsewhere (2021)
  • Grindstone (herfst 2020) - voor de puzzel/match3 fans. Heeft reeds hoge ogen gescoord op Apple Arcade.
  • Gonner2 (herfst 2020)
  • 2-player update voor Untitled Goose Game (23 september) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja was zeker wel interessant. Helaas geen Hollow Knight: Silksong nieuws waar ik zo op gehoopt had. Maar zeker wel interessante games gezien en/of release dates. The Red Lantern een jaar geleden ook al gezien, maar nu eindelijk een release date. En Raji en Inmost spraken me ook aan, ben benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 19:02
Ben blij met Short Hike, want die staat al een tijdje op mij Steam wishlist en lijkt mij beter thuis op de Switch. Geen Switch tax te bekennen ook :)

Verder de demo van Hypnospace gedownload, want het type game spreekt mij aan. Unrailed! is ook echt leuk met wat vrienden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Leuke titels ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Short Hike en Manifold Garden zien er super uit. Wil ook de fysieke Untitled Goose Game wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 03:03
Mij lijkt Spiritfarer wel tof. Ik wacht nog even af hoe lang de speeltijd is, maar als dat de prijs rechtvaardicht komt hij hier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Weten jullie toevallig of Untitled Goose game ergens met korting te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Heb even lopen zoeken voor je maar overal €34,99 voor de Switch, heb wel naar fysiek gezocht. Bij bol.com is hij wel gratos verzenden.

[ Voor 18% gewijzigd door Linksquest op 19-08-2020 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:13
Overal 34,99 is misschien een beetje overdreven. Is namelijk maar 19,99 in de e-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:02:
Goose is digitaal nog nooit gediscount geweest, op de launch korting na. Succes met zoeken. Het is een korte 'game' maar ik vond m hilarisch :D

Zelf nog steeds blij dat Hades op Switch releast. Hopelijk is de performance on point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hm jammer. Het lijkt me een leuk spel maar € 20 voor een korte game vind ik net wat teveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:02:
https://www.dekudeals.com/

Wanneer je op zoek bent naar prijsinfo of -historie voor Switch games, this is the place to be. De wishlist functie werkt ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Emmavdv schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 06:47:
Mij lijkt Spiritfarer wel tof. Ik wacht nog even af hoe lang de speeltijd is, maar als dat de prijs rechtvaardicht komt hij hier wel :)
De Eurogamer review claimt 30ish uur :) ze zijn over het algemeen ook erg positief over het spel.

Switch versie is 30 FPS trouwens, mocht dat iemand storen staat het spel ook op Gamepass
Het lijkt erop dat het bestaan van een Prince of Persia remake geleaked is via een retailer uit Guatemala (bron). Nu gebeurt het wel vaker dat retailers dingen toevoegen die niet echt kloppen... maar even later heeft Jason Schreier gehint dat deze game geen fabeltje is. Schreier heeft enorm veel contacten binnen Ubisoft, dus vermoedelijk heeft hij gelijk.

Krijgen we deze game te zien in de mysterieuze Nintendo Direct waar iedereen het over heeft? Next time on Rumour Mill Z...

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heeft iemand al iets vernomen over een nieuwe pokemon game? ben al een aantal maanden helemaal flauw van Pokemon Sword and Shield en zit echt te hopen dat er snel weer een nieuwe word aangekondigd.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:23:
Heeft iemand al iets vernomen over een nieuwe pokemon game? ben al een aantal maanden helemaal flauw van Pokemon Sword and Shield en zit echt te hopen dat er snel weer een nieuwe word aangekondigd.
Gezien het feit dat er jaren is gewerkt aan Sword en Shield, denk ik dat je wel héél erg optimistisch bent als je verwacht dat er nu al nieuws over een nieuwe Pokémon game komt. Ik verwacht eerder nog wat DLC.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JackAvery schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:19:
Het lijkt erop dat het bestaan van een Prince of Persia remake geleaked is via een retailer uit Guatemala (bron). Nu gebeurt het wel vaker dat retailers dingen toevoegen die niet echt kloppen... maar even later heeft Jason Schreier gehint dat deze game geen fabeltje is. Schreier heeft enorm veel contacten binnen Ubisoft, dus vermoedelijk heeft hij gelijk.

Krijgen we deze game te zien in de mysterieuze Nintendo Direct waar iedereen het over heeft? Next time on Rumour Mill Z...
Ja, ik las alleen dat die PS4/PC exclusive is.
Pagina: 1 ... 66 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic