Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:49

Luuk2015

Vires in numeris

Inderdaad, ik had zelf verwacht dat er ook wel wat triple A games in de aanbieding zouden zijn.
Maar helaas :'( , misschien ben ik de steam sales een beetje te veel gewend
Sluuz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:40:
Nou die aanbiedingen vallen ook wel een beetje tegen he :) Een hoop zooi.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
De Spring Sale staat online. Niet alles is even spannend, maar wat highlights
  • Rayman Legends 9.99
  • The Messenger 9.99
  • Moonlighter 9.99
  • Little Nightmares 9.99
  • Assault Android Cactus+ 9.99
  • The Touryst 13.99
  • Steamworld Quest 14.99
  • Tales of Vesperia 24.99
  • Wonder Boy: The Dragon's Trap 7.99
  • Monster Boy and the Cursed Kingdom 17.99
  • Witcher 3 complete 41.99
  • Thronebreaker: The Witcher Tales 13.99
  • Dragon Ball Z games allemaal in korting
  • Golf Story 7.49
  • Katamari Damacy Reroll 9.99
  • Spyro trilogy 19.99
  • Crash trilogy 19.99
  • Alle Assassin's Creed games in korting
  • Mark of the Ninja 9.99
  • Alien Isolation 24.99
  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair 20.09
  • Hellblade: Senua's Sacrifice 14.99
Nog iets interessants gezien? Over een week worden er first-party games toegevoegd:

----
jongetje schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:53:
Nu heeft mijn schoonmoeder ook een switch, kan die dan mee met hetzelfde familie account? Als dat kan, heeft dat dan consequenties voor bijv. aankopen? Of is dat per switch en niet per Nintendo online?
Met een familie abo kan je tot 8 accounts toegang geven tot de voordelen van het abonnement. Die hoeven niet op dezelfde console te staan. Dus geen probleem.

[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 02-04-2020 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:34

ap3nr0ts

hoi

@JackAvery Jammer. Wilde eigenlijk Hollow Knight halen. Leuk als die ertussen zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lp77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 01-07 20:23
Goedemiddag,
Sinds een paar weken is mijn zoon gelukkige bezitter van een switch, omdat papa de amazon.nl actie voorbij zag komen.

Nou heb ik (papa dus) zelf nooit gegamed, maar een lekker schietspel lijkt mij wel wat. Wolfenstein of Metro redux. Wat ik eigenlijk wil, is zo’n game downloaden op een eigen njntendo account, maar ook dat deze niet zichtbaar is voor mijn zoon om de homepage van de switch. Kan dat?

Ik weet vd parent lock, maar wil gewoon dat hij dit soort dingen nog helemaal niet ziet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want van alleen maar Mario games wordt ik ook een beetje flauw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ap3nr0ts schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:15:
@JackAvery Jammer. Wilde eigenlijk Hollow Knight halen. Leuk als die ertussen zat.
Hollow Knight komt vast nog wel eens voorbij, maar deze is full-price dubbel en dik waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
lp77 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 16:22:
Goedemiddag,
Sinds een paar weken is mijn zoon gelukkige bezitter van een switch, omdat papa de amazon.nl actie voorbij zag komen.

Nou heb ik (papa dus) zelf nooit gegamed, maar een lekker schietspel lijkt mij wel wat. Wolfenstein of Metro redux. Wat ik eigenlijk wil, is zo’n game downloaden op een eigen njntendo account, maar ook dat deze niet zichtbaar is voor mijn zoon om de homepage van de switch. Kan dat?

Ik weet vd parent lock, maar wil gewoon dat hij dit soort dingen nog helemaal niet ziet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want van alleen maar Mario games wordt ik ook een beetje flauw.
Van de parental control weet ik zo niet, maar als lekker schietspel raad ik Doom (2016) aan. https://www.nintendo.nl/G...-Switch/DOOM-1276066.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
JackAvery schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:56:
De Spring Sale staat online. Niet alles is even spannend, maar wat highlights
  • Rayman Legends 9.99
  • The Messenger 9.99
  • Moonlighter 9.99
  • Little Nightmares 9.99
  • Assault Android Cactus+ 9.99
  • The Touryst 13.99
  • Steamworld Quest 14.99
  • Tales of Vesperia 24.99
  • Wonder Boy: The Dragon's Trap 7.99
  • Monster Boy and the Cursed Kingdom 17.99
  • Witcher 3 complete 41.99
  • Thronebreaker: The Witcher Tales 13.99
  • Dragon Ball Z games allemaal in korting
  • Golf Story 7.49
  • Katamari Damacy Reroll 9.99
  • Spyro trilogy 19.99
  • Crash trilogy 19.99
  • Alle Assassin's Creed games in korting
  • Mark of the Ninja 9.99
  • Alien Isolation 24.99
  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair 20.09
  • Hellblade: Senua's Sacrifice 14.99
Nog iets interessants gezien? Over een week worden er first-party games toegevoegd:
[Twitter]
----

[...]

Met een familie abo kan je tot 8 accounts toegang geven tot de voordelen van het abonnement. Die hoeven niet op dezelfde console te staan. Dus geen probleem.
De site lijkt eruit te liggen, maar er zijn er nog wel een paar te noemen:
- Mario + Rabbids® Kingdom Battle 9.99
- LEGO® City Undercover 17.99

Moonlighter is trouwens echt zijn geld meer dan waard, als je van games zoals Zelda houdt, dan moet je hem halen!

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 02-04-2020 16:49 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Ik heb Tricky Towers gehaald in de sale voor 8,99 euro. Die game is erg leuk als offline multiplayer game. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:27
Sluuz schreef op donderdag 2 april 2020 @ 15:40:
Nou die aanbiedingen vallen ook wel een beetje tegen he :) Een hoop zooi.
Ja valt weer een beetje tegen. En de leuke spellen zijn nu niet echt zo goed geprijsd dat ik er een ga halen. Heb pas stardew valley en virtua racing gekocht dus ik heb sowieso wel wat te doen.
Mario vs rabbits is dan wel weer een leuke prijs, jammer genoeg heb ik die al uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
Zo heb ik vorige week Flipping Death gekocht die nu bijna 75% goedkoper is. Wat doe je er aan, niets :+
Misschien dat ik NBA 2K20 ga downloaden daar 18 het niet meer wil doen sinds ik vorige week er een nieuwe sd kaart in heb gedaan.
Enige waar ik op hoop is dat Mario Maker volgende week in de aanbieding is, de rest is mooi meegenomen of niet interessant.
De Nintendo site met de aanbiedingen doet het nu overigens weer. Zoekt wat makkelijker dan op de Switch zelf.
B00st3r schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:50:
Ik heb Agent A: A Puzzle in Disguise gekocht in de aanbieding. Voor 1,29 is dit echt een super leuk spel! Helaas was ik er in 2 dagen alweer klaar mee... Maar nu wil ik meer. Heeft iemand dit spel ook gespeeld, en kan me soortgelijke Switch spellen aanbevelen? Dank!
Gardens Between en Touryst (aanbieding) waren al langs gekomen en denk dat Old Man’s Journey en Machinarium (aanbieding) je ook wel kunnen bevallen evenals Flipping Death (aanbieding). Misschien Toad Treasure Tracker, Snake Pass (aanbieding)?

[ Voor 39% gewijzigd door Dagg op 02-04-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Ben van de fysieke games maar nu met de sale op de e-shop toch wat gaan aankopen ;) Toch maar aan de micro SD.

Ik zat te denken aan:
- Samsung EVO Plus 128GB
- Sandisk Ultra 128GB
- Sandisk Ultra 200GB

Wat is beter voor de switch? Samsung EVO Plus of Sandisk Ultra?

Sandisk 200 overweeg ik alleen omdat ik zag dat ie voor €28 bij amazon.nl te koop is, leek me beter dan €19 plus verzendkosten voor de 128GB.

Wat als ik trouwens een spel aanschaf digitaal terwijl de SD nog niet binnen is. Neem aan dat de switch het spel dan automatisch download zodra ie de ruimte heeft?

[ Voor 52% gewijzigd door Gim op 02-04-2020 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:49
Het spel Divinity Original Sin 2 is ook in promo. Iemand die dit speelt op switch. Vroeg me af of het goed speelbaar is of is de tekst moeilijk leesbaar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• braek
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 02:07
Gim schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:26:
Ben van de fysieke games maar nu met de sale op de e-shop toch wat gaan aankopen ;) Toch maar aan de micro SD.

Ik zat te denken aan:
- Samsung EVO Plus 128GB
- Sandisk Ultra 128GB
- Sandisk Ultra 200GB

Sandisk 200 overweeg ik alleen omdat ik zag dat ie voor €28 bij amazon.nl te koop is, leek me beter dan €19 plus verzendkosten voor de 128GB.

Wat als ik trouwens een spel aanschaf digitaal terwijl de SD nog niet binnen is. Neem aan dat de switch het spel dan automatisch download zodra ie de ruimte heeft?
Ik ben zelf voor eentje van Sandisk gegaan. Zie ook dit topic dat ik gepost heb enkele weken geleden:

Switch Lite: snellere laadtijden door snellere SD-kaart?

Ik heb ook getwijfeld tussen 128GB of 200GB, maar ben voor 128GB gegaan. De grootste games voor de Switch (bijv. Zelda BOTW) zouden zo'n 13GB innemen op de SD-kaart.

MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:53
Ik twijfel over Mario + Rabbids® Kingdom Battle. Is dit iets voor een kleine van 6? Ik lees wat wisselende verhalen, sommige reviews geven aan dat het wat lastig is andere zeggen dat het goed te doen is.

Ervaringen of andere tips? Mario, Mario Party, Paw Patrol en Mario kart hebben we al voor haar. Paw Partrol is ze wel klaar mee ondertussen.

[ Voor 21% gewijzigd door Pannekoek81 op 02-04-2020 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

braek schreef op donderdag 2 april 2020 @ 21:57:
[...]

Ik ben zelf voor eentje van Sandisk gegaan. Zie ook dit topic dat ik gepost heb enkele weken geleden:

Switch Lite: snellere laadtijden door snellere SD-kaart?

Ik heb ook getwijfeld tussen 128GB of 200GB, maar ben voor 128GB gegaan. De grootste games voor de Switch (bijv. Zelda BOTW) zouden zo'n 13GB innemen op de SD-kaart.
Naar aanleiding van je post over grootte van spellen ben ik even gaan neuzen:

Mortal Kombat is 22GB en er zijn nog meerdere grotere. Toegegeven, er zijn ook veel kleinere :)

Bron: http://www.nintendolife.c...game_file_sizes?start=120

Helpt in elk geval bij beslissing :) Nu nog op zoek naar goedkope shop. Thx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gim schreef op donderdag 2 april 2020 @ 19:26:

Ik zat te denken aan:
- Samsung EVO Plus 128GB
- Sandisk Ultra 128GB
- Sandisk Ultra 200GB

Beide merken zijn aan elkaar gewaagd en doe je het goed mee. Gewoon namaak vermijden en verder kopen wat binnen budget is/wat je verwacht qua grootte nodig te hebben - verschilt nogal afhankelijk van je smaak. Ik koop zelf het meeste fysiek, en mijn 128GB kaartje is dus verre van vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:16:
Ik twijfel over Mario + Rabbids® Kingdom Battle. Is dit iets voor een kleine van 6? Ik lees wat wisselende verhalen, sommige reviews geven aan dat het wat lastig is andere zeggen dat het goed te doen is.

Ervaringen of andere tips? Mario, Mario Party, Paw Patrol en Mario kart hebben we al voor haar. Paw Partrol is ze wel klaar mee ondertussen.
Ik zou het met de huidige prijs van Mario + Rabbids Kingdom Battle het gewoon proberen. Maar moeilijk te zeggen of het wat is voor een kleine van 6. Het spel ondersteund Nederlands, dat scheelt al een hoop. Verder is het een game waar je alle tijd voor kan nemen, maar je moet wel de strategie begrijpen, het speelt in het begin vrij makkelijk en met een goede strategie blijft de game ook prima te spelen, maar als je in het begin van de game niet alle upgrades vrij speelt en je strategie niet verbeterd dan maak je het voor je zelf moeilijk bij het einde van het spel. Ik denk in ieder geval wel dat het een leuke game kan zijn voor haar, elke missie heeft ook een optionele easy mode en mocht ze er niet uit komen dan kan je het ook samen spelen.

Welke Mario game heb je? Super Mario Odyssey kan ik qua moeilijkheidsgraad niet vergelijken, waar je bij Super Mario Odyssey behendig moet zijn met de knoppen, moet je bij Mario + Rabbids goed vooruit kunnen denken.

Van de games die ik zelf heb en er nu ook een aanbieding is kan ik Rayman Legends aanraden. Toen ik 8 was speelde ik de eerste Rayman game op de PC, daar was ik toen ook best goed in vond ik zelf, maar dat is als ik daar nu op terug kijk toch wel een aardig moeilijke en frustrerende game. Rayman Legends is een stuk leuker om te spelen.

Verder is Captain Toad Treasure Tracker ook een aanrader, die is nu niet in de aanbieding, maar misschien komt dat volgende week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Vorige week een Switch aangeschaft. Hebben jullie nog suggesties voor games die ik samen met mijn vriendin zou kunnen spelen? Ze is geen gamer, maar vindt het wel leuk om relatief simpele games te spelen (even een uurtje tussendoor). Zelf dacht ik in ieder geval aan Mario Party of eventueel Mario Kart.

Heb nu Smash Ultimate (meer voor mezelf, te ingewikkeld voor haar) en BOTW. Ik hoop op meer mooie dealtjes van m.n. first-party titels vanaf 9 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aryawn schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:20:
Vorige week een Switch aangeschaft. Hebben jullie nog suggesties voor games die ik samen met mijn vriendin zou kunnen spelen? Ze is geen gamer, maar vindt het wel leuk om relatief simpele games te spelen (even een uurtje tussendoor). Zelf dacht ik in ieder geval aan Mario Party of eventueel Mario Kart.

Heb nu Smash Ultimate (meer voor mezelf, te ingewikkeld voor haar) en BOTW. Ik hoop op meer mooie dealtjes van m.n. first-party titels vanaf 9 april.
Skip Mario Party. Teleurstelling.

Overcooked, Unraveled, Rayman Legens, BoxBoy voor couch co-op.

Animal Crossing voor haar alleen, al kun je ook samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Mario Party hebben wij hier best wel wat plezier aan beleefd. Verschillende modi, eerst samen co-op, daarna tegen elkaar het speelbord op. Zorgde voor wat leuke situaties en momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
@JanW Het probleem met Mario Party voor de Switch is dat er maar weinig borden zijn op te spelen.
Denk dat daar de meesten over vallen.
Daarbij is hij dan gewoon te duur voor wat je krijgt.

Ik heb hem meermaals in mijn mandje gehad, maar toch iedere keer maar laten liggen om die reden. Heb een groot aantal versies van het spel voor de vorige consoles.

[ Voor 44% gewijzigd door Arunia op 03-04-2020 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Mario Party vind ik dan ook niet de 50€ waard. Als je 'm tweedehands op de kop kan tikken voor een leuke prijs, dan zou ik 't zo doen. Ten tijde van de Gamecube had je nog Platinum (?) games. Games die al lang uit waren en het geld al op hadden gebracht werden afgeprijsd naar 30 euro dacht ik. Ook de first party games dacht ik me te herinneren.

[ Voor 43% gewijzigd door JanW op 03-04-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb ook gehoor dat Luigi's Mansion leuk is voor twee. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, heb hem als pricewatch ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aryawn schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:20:
Nog niet vermeldt: Snipperclips! New Super Mario Bros. is misschien ook leuk om samen te spelen. En inderdaad, Luigi's Mansion is ook een heel geschikte coöp game. Mario Party is leuk (goede minigames), maar het aantal borden is inderdaad matig en tegen alle verwachtingen in heeft men geen DLC verkocht.
Reality check: verwacht ~30% korting op een beperkt aantal van die first-party titels, dan kan je niet teleurgesteld worden. Nintendo games behouden hun waarde meestal.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 03-04-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Die Luigi game heb ik dus al meerdere malen in mijn mandje gehad, maar heb van verschillende mensen vernomen dat die game het geld niet waard is...

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Even random, maar zou het geen goed idee zijn om een lijst van echt goeie games samen te stellen per categorie? Hier worden vaak echt goeie games vermeld in aparte berichten maar ik raak ze altijd kwijt. En tuurlijk, in de topicstart staat wel een lijstje maar bijvoorbeeld Overcooked staat onderverdeeld als simulation. Ik zou die eerder zetten bij Couch Co-op bv :) Een "leuke" game is uiteraard subjectief maar als er velen zijn die een bepaalde game aanraden, zou deze toch wel meer mogen opvallen tussen alle rotzooi in de eShop.

Ik ben zelf ook erg nieuwsgierig naar deals, heb m'n Switch ook nog niet lang en het is van de Nintendo DS geleden dat ik nog iets van Nintendo gehad heb, dus het leek me wel handig. Zeker om miskopen tegen te gaan want op refunds kan je bij Nintendo niet rekenen. Ik heb bv. The Escapists 2 gekocht omdat me dat wel leuk leek maar... het ligt me echt to-taal niet. Ik snap er echt maar weinig van. Jammer van het geld want ik had er iets anders mee kunnen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje over het spaarprogramma van Nintendo. Ik heb t/m de Nintendo Wii alle Nintendo consoles in bezit gehad en ik herinner mij dat ik destijds bij elke console en game een kraskaartje met een code die je op nintendo.nl kon inwisselen voor ''sterren''. Hoe werkt dat systeem tegenwoordig? Kan iemand mij dat kort en bondig uitleggen? Ik heb een Switch Lite met Super Mario Odyssey gekocht en heb geen code gevonden in een van beide doosjes. Wel zag ik bij Super Mario Odyssey in de interface van de Switch dat ik hiervoor ''gouden punten'' kan krijgen, maar dit wordt geweigerd. Ik krijg de melding dat deze verlopen zijn? :? Het spel is nieuw gekocht... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BTFD schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:49:
Die Luigi game heb ik dus al meerdere malen in mijn mandje gehad, maar heb van verschillende mensen vernomen dat die game het geld niet waard is...
Luigi's Mansion niet het geld waard? Van wat voor mensen hoor je dat?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Van de "doorgewinterde gamers"..zelf pas net begonnen dus weet nog niet waar ik momenteel goed aan doe..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BTFD schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:54:
Van de "doorgewinterde gamers"..zelf pas net begonnen dus weet nog niet waar ik momenteel goed aan doe..
Het is een prima spel met een leuke speeltijd waar veel in te doen is zeker in COOP.

Je bent er niet kei-lang mee bezig in single player. Het is daarentegen wel erg leuk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 09:51:
Klein vraagje over het spaarprogramma van Nintendo. Ik heb t/m de Nintendo Wii alle Nintendo consoles in bezit gehad en ik herinner mij dat ik destijds bij elke console en game een kraskaartje met een code die je op nintendo.nl kon inwisselen voor ''sterren''. Hoe werkt dat systeem tegenwoordig? Kan iemand mij dat kort en bondig uitleggen? Ik heb een Switch Lite met Super Mario Odyssey gekocht en heb geen code gevonden in een van beide doosjes. Wel zag ik bij Super Mario Odyssey in de interface van de Switch dat ik hiervoor ''gouden punten'' kan krijgen, maar dit wordt geweigerd. Ik krijg de melding dat deze verlopen zijn? :? Het spel is nieuw gekocht... :/
Kraskaartjes zijn vervangen door "cartridge in apparaat steken en via de interface claimen", maar dat claimen kan alleen binnen 2 jaar na release van het spel.

Ik heb in de sale toch nog wel wat gekocht, in afwachting op de 1st party discounts komende week.
  • Steamworld Heist
  • Steamworld Dig 2 (1 al gespeeld op Wii U)
  • GRIS
  • Thimbleweed Park
  • Mario+Rabbids Gold edition
En vorige week Octopath, dus ik kan weer ff toe :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 03-04-2020 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Alec690 Steek de cart er in en druk wanneer je het spel geselecteerd hebt op +. Daarna in die lijst staat ergens waar je de munten kunt claimen. Gewoon een knop en dan worden ze toegevoegd. Moet zeggen dat ik het ook iedere keer vergeet en zo nu en dan de carts er in steek en claim om te kijken welke ik al heb gehad of niet. Moet dat nog eens ergens bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundin schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:03:
[...]

Kraskaartjes zijn vervangen door "cartridge in apparaat steken en via de interface claimen", maar dat claimen kan alleen binnen 2 jaar na release van het spel.
Ah, helder. Super Mario Odyssey is uit 2017 dus +2 jaar oud. Wel jammer, maar niet heel belangrijk. Was even bang dat ik 55 euro had neergeteld voor een tweedehands game. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Dank voor de tips!
Heb net wat trailers en gameplay videos gekeken van Overcooked, Snipperclips en Unravel 2, die zien er wel tof uit.
Mario Party zal ik dan maar laten liggen als het de 50 euro niet waard is, Luigi's Mansion co-op zet ik op de lijst. Zal het eens voorleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Aryawn schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 10:34:
Dank voor de tips!
Heb net wat trailers en gameplay videos gekeken van Overcooked, Snipperclips en Unravel 2, die zien er wel tof uit.
Mario Party zal ik dan maar laten liggen als het de 50 euro niet waard is, Luigi's Mansion co-op zet ik op de lijst. Zal het eens voorleggen ;)
Unravel 1 heb ik wel gespeeld; die was erg leuk.

Ik weet niet of Tricky Towers al genoemd is? Die is momenteel ook in de sale en juist leuk om met meer dan één persoon te doen.
JackAvery schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:28:
[...]

Beide merken zijn aan elkaar gewaagd en doe je het goed mee. Gewoon namaak vermijden en verder kopen wat binnen budget is/wat je verwacht qua grootte nodig te hebben - verschilt nogal afhankelijk van je smaak. Ik koop zelf het meeste fysiek, en mijn 128GB kaartje is dus verre van vol.
Ik moet zeggen dat ik nog even geneigd was om een Sandisk 200GB aan te schaffen bij Amazon.nl, maar uiteindelijk toch gewoon gegaan voor een Samsung EVO Plus 128GB.

Zover ik begrijp heeft de Samsung een veel hogere schrijf snelheid en blinkt ie ook beter uit in 4K snelheden. Mocht ik dan toch te weinig hebben aan de 128GB van Samsung dan kan dit kaartje over naar een ander apparaat waar die snelheid gewenst is.

Qua fake kaartjes, juist van Sandisk las ik bij Amazon dat er diverse kopers waren geweest die bedrogen uitkwamen met het gekochte kaartje; opletten dus of je een correct kaartje krijgt. Geen zin in, dus blij met de keuze die ik gemaakt heb. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Gim op 03-04-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Allemachtig, als je een 'gezocht'-post op Marktplaats zet (voor Ring Fit Adventure), komen oplichters echt als vliegen op je af, haha. Iemand nog een leuk idee voor hoe je ze een beetje hun tijd kan laten verdoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

ap3nr0ts schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:40:
Allemachtig, als je een 'gezocht'-post op Marktplaats zet (voor Ring Fit Adventure), komen oplichters echt als vliegen op je af, haha. Iemand nog een leuk idee voor hoe je ze een beetje hun tijd kan laten verdoen?
Misschien staan er op Pinterest ideeën? Kun je niet beter gewoon een spel gaan spelen? Ring Fit Adventure is en zal nog wel even heel schaars verkrijgbaar blijven. Bij FNAC kwamen ze naar zeggen weer binnen binnenkort (zien-is-geloven). Gewoon geduldig wachten. Ik heb het voor nu ook even geparkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ap3nr0ts schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:40:
vragen blijven stellen, moeilijk doen over de prijs en als ze alles best vinden vragen of ze ook een versie hebben voor de playstation, want je zag net op een andere site dat het alleen voor de switch was en die heb je niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Gim schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:44:
[...]

Misschien staan er op Pinterest ideeën? Kun je niet beter gewoon een spel gaan spelen? Ring Fit Adventure is en zal nog wel even heel schaars verkrijgbaar blijven. Bij FNAC kwamen ze naar zeggen weer binnen binnenkort (zien-is-geloven). Gewoon geduldig wachten. Ik heb het voor nu ook even geparkeerd.
Yeah. Zoek ook niet actief meer nu na een paar daagjes, maar dacht: je weet het nooit met zo'n 'gezocht'. Vind het vooral grappig. Heb hem bij 2 webwinkels gewoon in pre-order staan die ook zeggen dat ze er rond eind april weer zouden moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gim schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:20:
[...]

Ik moet zeggen dat ik nog even geneigd was om een Sandisk 200GB aan te schaffen bij Amazon.nl, maar uiteindelijk toch gewoon gegaan voor een Samsung EVO Plus 128GB.

Zover ik begrijp heeft de Samsung een veel hogere schrijf snelheid en blinkt ie ook beter uit in 4K snelheden. Mocht ik dan toch te weinig hebben aan de 128GB van Samsung dan kan dit kaartje over naar een ander apparaat waar die snelheid gewenst is.
Write snelheden gaan inderdaad in de praktijk weinig uitmaken op je Switch, maar goed dat je eruit bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Voor de mensen die er graag nog één willen hebben (voor een normale prijs). Switch voor €329 bij Amazon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ap3nr0ts schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 11:56:
[...]

Yeah. Zoek ook niet actief meer nu na een paar daagjes, maar dacht: je weet het nooit met zo'n 'gezocht'. Vind het vooral grappig. Heb hem bij 2 webwinkels gewoon in pre-order staan die ook zeggen dat ze er rond eind april weer zouden moeten zijn.
Een 'gezocht'-post op Marktplaats zetten voor Ring Fit Adventure of iets anders wat zeer gewild en schaars is lijkt mij vrij kansloos :P
Bij welke 2 webwinkels heb je een pre-order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:46
Voor wie Ring Fit zoekt maar niet kan bemachtigen, misschien is Fitness Boxing wat voor jullie als je het om het 'fitness' gedeelte van het spel is.
https://www.nintendo.nl/G...tness-Boxing-1451183.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:42
The Touryst is in de aanbieding in de eShop. Erg leuk puzzel spel denk ik, na de demo te hebben gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Heb ring fit hier nog ongeopend in doos liggen. Misschien toch maar eens wat mee gaan doen. Het is dat Animal Crossing zo verslavend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog geen Zelda BotW in zijn of haar collectie heeft: houd de eStore goed in de gaten deze week.
Nintendo eShop: voorjaarsactie 2020
Het is lente! Tot 19 april kun je in het kader van onze voorjaarsactie 2020 in de Nintendo eShop tot wel 80% besparen op meer dan 300 Nintendo Switch-games!

Op 9 april 15:00 uur worden The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Kirby Star Allies en meer toegevoegd aan de line-up, dus kom dan zeker even terug om alle nieuwe aanbiedingen te bekijken!
Heb pas sinds vorige week een Switch naast mijn Xbox en wil graag wat klassiekers inhalen. Nu bezig met Mario Odyssey, maar wil uiteraard ook nog Zelda gaan spelen. Zoals bekend blijven de Nintendo AA-titels flink aan de prijs, dus ik ben benieuwd naar de korting op Zelda BotW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
https://www.amazon.nl/Nin...MANSION-NS/dp/B07SKJ4WJT/

pepper-link omgezet naar directe link. Pepper=referral.

Voor de mensen die nog zoeken naar luigi mansion 3. Nu in de aanbieding voor 40 euro

[ Voor 47% gewijzigd door Geronimous op 05-04-2020 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
the_virus26 schreef op zondag 5 april 2020 @ 09:34:
https://nl.pepper.com/aan...rPush&utm_medium=referral

Voor de mensen die nog zoeken naar luigi mansion 3. Nu in de aanbieding voor 40 euro
Ook op Amazon.nl voor (bijna) die prijs, mochten mensen hem liever daar kopen (ik ken pepper.com verder niet): https://www.amazon.nl/Nin...MANSION-NS/dp/B07SKJ4WJT/

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
duke99 schreef op zondag 5 april 2020 @ 10:13:
[...]

Ook op Amazon.nl voor (bijna) die prijs, mochten mensen hem liever daar kopen (ik ken pepper.com verder niet): https://www.amazon.nl/Nin...MANSION-NS/dp/B07SKJ4WJT/
Daar refereert Pepper ook naartoe: Luigi's Mansion 3 voor Nintendo Switch @ amazon.nl

Ik zou wel een voorstander zijn om geen Pepper.com links meer te plaatsen, maar direct naar de aanbieding zelf op, in dit geval, Amazon.nl
Natuurlijk alleen als er verder geen extra instructies nodig zijn om dit te bestellen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@duke99 pepper worden door mensen aanbiedingen gezet. Die links bevatten referals. Meer is het niet eigenlijk.
Pepper is een prima site om te volgen voor aanbiedingen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Even een vraagje; Sinds kort heb ik ook een switch. Hier heb ik 2 gebruikers aan gekocht. Als eerste mijn zoon (switch is eigenlijk van hem) en daarna mijzelf. Nu had ik nog een nintendo account en heb deze aan mijn gebruiker gekoppeld. Mijn zoon vraagt nu om klasgenoten uit te nodigen, maar ik weet zo niet wat ik aan hem moet geven zodat vriendjes hem kunnen uitnodigen. Mijn vraag:

- Nodigen ze dan mij uit? En moet ik speciaal nintendo account voor mijn zoon kopen?
- Welke code (volgens mij werkt vrienden invite met codes) moet ik geven aan mijn zoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Ah was ook eigenlijk de bedoeling om de Amazon link te posten ipv de pepper link😅mijn excuus. Iedergeval wel een mooie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Had the Witcher gekocht en nu een 4 uurtjes gespeeld maar ik vind het allemaal net wat te houterig vergeleken met botw. Kom er gewoon niet lekker in. Het is wel mooi maar de gameplay is het net niet voor mij. Dus net retournering aangevraagd bij bol.com. daarom koop ik dus liever fysieke cartridges IPV digitaal. Was net zo duur uit (€40,-) maar wel mogelijkheid tot doorverkoop of zelfs retourneren binnen enkele dagen.

Volgende week komt overcooked 1+2 binnen. Ben benieuwd of dat wat is.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Jammer joh. Zou er toch nog even 4 uur meer tegenaan knallen. Je mist echt wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:01
harley schreef op zondag 5 april 2020 @ 11:39:
Had the Witcher gekocht en nu een 4 uurtjes gespeeld maar ik vind het allemaal net wat te houterig vergeleken met botw. Kom er gewoon niet lekker in. Het is wel mooi maar de gameplay is het net niet voor mij. Dus net retournering aangevraagd bij bol.com. daarom koop ik dus liever fysieke cartridges IPV digitaal. Was net zo duur uit (€40,-) maar wel mogelijkheid tot doorverkoop of zelfs retourneren binnen enkele dagen.

Mag je games retourneren dan? Nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
Bij bol wel. Zijn ook niet geseald ofzo (was deluxe editie met kartonnen hoes en weet ik veel wat er in het mapje zit niet opengemaakt)
SmooK schreef op zondag 5 april 2020 @ 12:28:
Jammer joh. Zou er toch nog even 4 uur meer tegenaan knallen. Je mist echt wat.
Het vechtsysteem vind ik niet fijn/leuk en ik vind hetveel te veel tekst lezen voor op een switch lite. Wacht wel op een nieuwe Zelda ;)

[ Voor 54% gewijzigd door harley op 05-04-2020 13:20 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@harley Kennelijk al vaker geretourneerd, want de kartonnen hoes is normaal wel geseald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@grote_oever wat bedoel je moet account kopen?
Je kunt links boven waar het plaatje van je account staat drukken. En dan staat daar ergens de friend code. Die kan je zoon geven aan zijn vriendjes. Andersom kan overigens ook.
Weet niet of je friends aan zijn account kunt koppelen, maar lijkt me van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:19
harley schreef op zondag 5 april 2020 @ 11:39:

Hoe zit dat dan met de goldpoints die je kan krijgen van de physical games? Dus er is een kans dat je een geretourneerde game koopt waar de gold points al geclaimed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@blackshelve die kans heb je, of het spel is 2 jaar na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
blackshelve schreef op zondag 5 april 2020 @ 17:46:
[...]

Hoe zit dat dan met de goldpoints die je kan krijgen van de physical games? Dus er is een kans dat je een geretourneerde game koopt waar de gold points al geclaimed zijn?
Geen flauw idee, weet niet eens hoe ik die gold point moet claimen, nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Op zich is die kans er niet, koop je een game nieuw en is deze niet meer geseald, dan gewoon terugsturen. Verder een raar verhaal dat je gebruikte games kan retourneren en dat de winkel deze tweedehands game als nieuw kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:50
[...]

Ik verwacht dat geretourneerde games via de outlet worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:22
harley schreef op zondag 5 april 2020 @ 18:03:
[...]

Geen flauw idee, weet niet eens hoe ik die gold point moet claimen, nog nooit gedaan.
Dan zou ik daar als ik jou was toch snel mee beginnen.

In het hoofdmenu van de switch een game selecteren en dan is het geloof ik Y en daar zie je dan iets over Nintendo points die je kunt claimen.

Is vaak toch een paar euro per game. Deze points kun je dan weer inwisselen in de eshop. Elke punt is 0,01 cent.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 05-04-2020 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:50
Het is +. Bij digitale aankopen krijg je aanzienlijk meer punten, dat gaat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt. Bij een fysieke 60 euro game zoals Animal Crossing: New Horizons kan je 60 Gold points claimen, dus €0,60. Digitaal krijg je bij deze game automatisch 300 Gold points bijgeschreven, €3,-.

[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 05-04-2020 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
Da's wel een flink verschil tussen digitaal en cartridge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mja, ik koop fysieke games nieuw rond de 50 euro, dan maakt mij het verschil van €2,40 (3 - 0,60) niet uit. Het is een leuke extraatje, meer niet. Het is ook meer geïntroduceerd zodat je blijft kopen, bij elke nieuwe aankoop heb je weer gold points, je krijgt ze nooit op.

Ik spaar ze zelf op. Koop games vrijwel alleen fysiek. Maar als ik dan een keer een digitale game of een DLC aanschaf dan is de paar euro korting mooi meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooi, Sunless Sea releast de 23ste april op Switch. Topspel als je van een Victoriaans/Lovecraft sfeertje houdt of van survival/roguelike RPG's. De gameplay is 'ok' maar het schrijfwerk is vrij subliem (voor een game). Linkje naar de eShop. Normaal komt sequel Sunless Skies ook in de eerste helft van dit jaar op consoles.

Ik vind even geen Switch trailer, dus PS4:

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 05-04-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:39
L23 schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:17:
Mja, ik koop fysieke games nieuw rond de 50 euro, dan maakt mij het verschil van €2,40 (3 - 0,60) niet uit. Het is een leuke extraatje, meer niet. Het is ook meer geïntroduceerd zodat je blijft kopen, bij elke nieuwe aankoop heb je weer gold points, je krijgt ze nooit op.

Ik spaar ze zelf op. Koop games vrijwel alleen fysiek. Maar als ik dan een keer een digitale game of een DLC aanschaf dan is de paar euro korting mooi meegenomen.
Hoe werkt dit dan met gold points en fysieke games? Kan je maar 1 maal per fysieke game die point claimen? En zo ja: kan ik het spel dan gewoon nog doorverkopen?

Ik dacht altijd dat de point claimen het spel een soort van aan je account koppelde. Maar ik zou dus gewoon die punten kunnen claimen en alsnog het spel later verkopen? Dan kan alleen de nieuwe eigenaar de punten niet meer claimen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 15:15
Die punten zijn 1x claimable per cartridge binnen 2 jaar na release, staat los van enig Nintendo ID of dergelijke dus als Koper A punten claimed van de cartridge dan kan persoon B de game overkopen van persoon A maar geen coins meer claimen.

Voor mij boeit het verschil tussen 60 points op cartridge vs 300 digitaal ook weinig, vaak kan ik fysieke copies op launch vastkrijgen voor ruwweg 48 euro ipv bijna 60 en eenmaal ik ze beu ben doorverkopen of inruilen bij GM.
Koop ik dan toch eens indy game of dergelijk in een eShop sale dan gebruik ik gewoon whatever coins ik heb.

Digitaal koop ik van tijd tot tijd maar echt van games waarvan ik weet dat ik ze nooit zou doorverkopen en als de prijs goed zit, bv Pokémon of een game met deftige multiplayer, single story driven games of rpg's met 1 playthrough altijd fysiek en dan in de doorverkoop/inruil.

[ Voor 60% gewijzigd door Katmi op 05-04-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Digitaal is sowieso niets voor mij, en dergelijke punten interesseren me niets. Wist niet eens dat het bestond tot ik dit las :P .

Tot nog toe alles fysiek gehaald. Het is goedkoper, het is tastbaar, het blijft (meer) waarde houden en als verzamelaar van games/consoles in het algemeen is het sowieso een must.

Animal Crossing inmiddels ook besteld, vd week even bij een maat gespeeld en het gezapige niets doen maar toch veel doen beviel me wel, leuk voor tussendoor. Doorslag kwam toen m'n dochter vroeg of ik het spel al had omdat haar iPad versie nogal beperkt was. Nadeel - van wat ik begrijp - is dat je geen tweede savegame kunt maken en dus met twee profielen hetzelfde eiland deelt?

Ook maar de Pro controller besteld, voor 59 Euro bij Bol was een mooi bedrag. Vind de Joy Cons leuk met Mario Party of 1-2 Switch maar bij serieus gamen is het drie keer niks, die kleine knopjes en thumb sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
L23 schreef op zondag 5 april 2020 @ 19:17:
Mja, ik koop fysieke games nieuw rond de 50 euro, dan maakt mij het verschil van €2,40 (3 - 0,60) niet uit.
...
Exorcist schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:31:
...
Tot nog toe alles fysiek gehaald. Het is goedkoper, het is tastbaar, het blijft (meer) waarde houden en als verzamelaar van games/consoles in het algemeen is het sowieso een must.
...
Ik koop m'n digitale games nagenoeg allemaal via Instant-Gaming.com, waar ik voor nieuwe digitale games maximaal €48,- betaal. Codes inlossen in de eShop en ik krijg er 300 munten (€3,-) voor. Op deze manier kan digitaal wel vele male goedkoper zijn, maar dit geldt wel alleen voor nieuwe games.

Het is alleen niet leuk voor de verzameling, maar sommige spellen wil ik juist digitaal hebben om snel te kunnen wisselen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Exorcist dat klopt. 1 switch is 1 eiland.
Mijn dochter speelt ook op mijn eiland zeg maar.
Dus vullen van het museum e.d. Is niet ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 21:23

fub

Exorcist schreef op zondag 5 april 2020 @ 22:31:
Animal Crossing inmiddels ook besteld, vd week even bij een maat gespeeld en het gezapige niets doen maar toch veel doen beviel me wel, leuk voor tussendoor. Doorslag kwam toen m'n dochter vroeg of ik het spel al had omdat haar iPad versie nogal beperkt was. Nadeel - van wat ik begrijp - is dat je geen tweede savegame kunt maken en dus met twee profielen hetzelfde eiland deelt?
Inderdaad. Maar ik vind het juist een voordeel. Wij hebben een gedeelde 'craft-voorraad', en overleggen over de inrichting van het eiland is een groot deel van het speelplezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xerox schreef op maandag 6 april 2020 @ 07:58:
[...]

[...]

Ik koop m'n digitale games nagenoeg allemaal via Instant-Gaming.com, waar ik voor nieuwe digitale games maximaal €48,- betaal. Codes inlossen in de eShop en ik krijg er 300 munten (€3,-) voor. Op deze manier kan digitaal wel vele male goedkoper zijn, maar dit geldt wel alleen voor nieuwe games.

Het is alleen niet leuk voor de verzameling, maar sommige spellen wil ik juist digitaal hebben om snel te kunnen wisselen.
Ik vergeleek het inderdaad met de eshop prijzen. Dat soort prijzen had ik twee jaar terug toen ik de Switch kocht nog niet gezien, maar ik zie 60 euro games op cdkeys voor rond de 46 euro.

Ik koop zelf alles fysiek omdat ik het onhandige wisselen van cartridges juist wel wat vindt hebben :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Heb ik Brain Training gekocht, lees ik dat niet alles te spelen is op de Lite !? Je hebt losse controllers en IR nodig.
Iemand ervaring ? Is er nog genoeg over te spelen ? Anders maar omruilen denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Goner De losse joycons heet er één daarvan met IR.
Wat nog zou kunnen, is een setje joycons kopen, maar wellicht wat veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:37
Goner schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:49:
Heb ik Brain Training gekocht, lees ik dat niet alles te spelen is op de Lite !? Je hebt losse controllers en IR nodig.
Iemand ervaring ? Is er nog genoeg over te spelen ? Anders maar omruilen denk ik ...
Ik heb 'm digitaal op de lite, je kunt (voor zover ik weet) niet dat 'rock paper scissors' doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:22

Goner

What can I do you for ?

Ah, dus je kunt wel joycons 'pairen' met de Lite !
OK, dan leen ik er wel eentje van m'n dochters als het maar 1 of 2 spelletjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 14:44
Arunia schreef op maandag 6 april 2020 @ 14:57:
@Goner De losse joycons heet er één daarvan met IR.
Wat nog zou kunnen, is een setje joycons kopen, maar wellicht wat veel van het goede.
Zou dat werken, want ik moest bij mijn switch nieuwe joycons eerst attachen, om ze te pairen. Dus vraag me af of dat kan bij een lite

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Reinder83 Joycons attachen is de makkelijke manier, maar je kan ze ook draadloos pairen, dus kan ook gewoon bij een Switch Lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je hebt dat tussenstuk met laadkabel. Wellicht dat dat kan. Maar heb zelf geen light. Dus noem maar wat dingen op. Zit natuurlijk met het dock in mijn hoofd.
Maar je hebt wel gelijk. Je moet ze normaal attachen. Maar lijkt me dat dat ook een usb verbinding is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
How to Pair Joy-Con Controllers - dit kan dus gewoon vanuit Home -> Controllers -> Change Grip and Order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 6 april 2020 @ 17:59:
Je hebt dat tussenstuk met laadkabel.
Dat is wel een aparte accessoire. Die wordt niet bij de Switch geleverd, laat staan de Lite.
Wellicht dat dat kan.
Voor een gewone Switch is dat beschreven, dus dat kan:
https://en-americas-suppo...-pair-joy-con-controllers
Maar heb zelf geen light. Dus noem maar wat dingen op. Zit natuurlijk met het dock in mijn hoofd.
De Lite heeft geen USB-A connector, dus mocht de Lite de Charging Grip via zijn USB-port herkennen, heb je ook nog een USB-C-USB-C kabel nodig.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RayNbow De Lite kan de Charging Grip en andere bedrade controllers via zijn USB-port herkennen.

Maar wat een moeilijke suggesties worden er gedaan om je controllers te pairen. Het is net zo simpel als bij de Xbox, Playstation of je smartphone :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:19:
Maar wat een moeilijke suggesties worden er gedaan om je controllers te pairen. Het is net zo simpel als bij de Xbox, Playstation of je smartphone :-p
Het is simpeler op een non-lite Switch. Controller fysiek aanhaken en klaar. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
He klote.

Wilde ring fit adventure kopen i.v.m. het vele thuis zitten en wil toch bewegen. Nergens meer leverbaar, blijkbaar geen heel origineel idee :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Thomas Klopt, totaal niet origineel :P Ik zag vorige week nog een website waar je het kon pre-orderen voor eind april, maar zelf geen zin om er zo lang op te moeten wachten en voor die 80 euro koop je een boel leuke games... Maar mogelijk dus eind april weer wat voorraad, zal wel weer snel op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Achja. Kan altijd Arms opnieuw kopen. Toentertijd flink wat spierpijn van gehad na een sessie van een uur of 4-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Of Fitness Boxing

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Disco Elysium komt naar Switch! Dit is onthuld door de art director van het spel tijdens een podcast met de BBC. Meer info op GamesRadar.

Fitness Boxing vind ik toch niet te vergelijken met Ring Fit, btw. Maar probeer het vooral zelf, er staat een demo van Fitness Boxing op de eShop.

[ Voor 27% gewijzigd door JackAvery op 07-04-2020 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
JackAvery schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:50:
Disco Elysium komt naar Switch! Dit is onthuld door de art director van het spel tijdens een podcast met de BBC. Meer info op GamesRadar.
Oh heel vet!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nog een aanrader: Conduct Together. Staat nu voor 0,99ct in de shop en ontzettend veel lol gehad met een maat vanavond. Kortweg treinen en wissels bedienen met elkander en ervoor zorgen dat er niets crasht en je binnen de tijd een hoeveelheid passagiers of goederen bij het station aflevert/ophaalt. Erg leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabo11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:37
Exorcist schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 23:07:
Nog een aanrader: Conduct Together. Staat nu voor 0,99ct in de shop en ontzettend veel lol gehad met een maat vanavond. Kortweg treinen en wissels bedienen met elkander en ervoor zorgen dat er niets crasht en je binnen de tijd een hoeveelheid passagiers of goederen bij het station aflevert/ophaalt. Erg leuk :+
Ja die is echt leuk, van de week ook gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

JackAvery schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 11:50:
Mensen, koop die shit!

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:37
waarom? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:50
niet mijn game sorry dus nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Haha, nee serieus, 't is echt een super Westerse RPG, alleen nogal apart. Er zit geen "combat" in, alle fysieke confrontaties worden ook gedaan met behulp van skill checks. Klinkt saai, maar door de fantastische dialogen en het verhaal is dat het niet. Afgezien van de aparte artstyle, is de game eigenlijk 80% text. Maar man, wat heb ik me er mee vermaakt in December.

Make lovecraft not warcraft.

Pagina: 1 ... 52 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic