Pannekoek81 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 22:16:
Ik twijfel over Mario + Rabbids® Kingdom Battle. Is dit iets voor een kleine van 6? Ik lees wat wisselende verhalen, sommige reviews geven aan dat het wat lastig is andere zeggen dat het goed te doen is.
Ervaringen of andere tips? Mario, Mario Party, Paw Patrol en Mario kart hebben we al voor haar. Paw Partrol is ze wel klaar mee ondertussen.
Ik zou het met de huidige prijs van Mario + Rabbids Kingdom Battle het gewoon proberen. Maar moeilijk te zeggen of het wat is voor een kleine van 6. Het spel ondersteund Nederlands, dat scheelt al een hoop. Verder is het een game waar je alle tijd voor kan nemen, maar je moet wel de strategie begrijpen, het speelt in het begin vrij makkelijk en met een goede strategie blijft de game ook prima te spelen, maar als je in het begin van de game niet alle upgrades vrij speelt en je strategie niet verbeterd dan maak je het voor je zelf moeilijk bij het einde van het spel. Ik denk in ieder geval wel dat het een leuke game kan zijn voor haar, elke missie heeft ook een optionele easy mode en mocht ze er niet uit komen dan kan je het ook samen spelen.
Welke Mario game heb je? Super Mario Odyssey kan ik qua moeilijkheidsgraad niet vergelijken, waar je bij Super Mario Odyssey behendig moet zijn met de knoppen, moet je bij Mario + Rabbids goed vooruit kunnen denken.
Van de games die ik zelf heb en er nu ook een aanbieding is kan ik Rayman Legends aanraden. Toen ik 8 was speelde ik de eerste Rayman game op de PC, daar was ik toen ook best goed in vond ik zelf, maar dat is als ik daar nu op terug kijk toch wel een aardig moeilijke en frustrerende game. Rayman Legends is een stuk leuker om te spelen.
Verder is Captain Toad Treasure Tracker ook een aanrader, die is nu niet in de aanbieding, maar misschien komt dat volgende week nog.