Untappd: Kapitein_Merijn
Maar de lite kan dan weer niet op de tv toch? Puur handheld zeg maar?Brilsmurfffje schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:54:
Gister tijdens het spelen van Ori ging in eens keer de fan aan van mijn Switch lite. Nog nooit waargenomen dat deze aanging dus ik was verrast toen mijn Switch in 1x een blazend geluid begon te maken.
Verder is de lite echt een topding en sneller en stiller dan de orginele switch.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dat is correct, hij is wel een stuk lichter dus daarmee een stuk fijner handheld te gebruikenKorkss schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 17:04:
[...]
Maar de lite kan dan weer niet op de tv toch? Puur handheld zeg maar?
Luig’s Mansion 3mr.JamesBond schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 13:56:
Kan iemand mij helpen met het vinden van een game om te spelen?
Heb de Switch eigenlijk alleen maar genomen voor Pokemon Shield, maar nu ik die al een tijd uit heb de Switch niet meer aangeraakt. Super Mario Odysee gespeeld, was een absoluut topspel. Donkey Kong en Zelda heb ik ook, maar beide vind ik niet zo leuk. Donkey Kong vind ik lijken op een standaard Mario Bros spel, maar dan voor kleinere kids. Zelda snap ik niet zo veel van.
Ik kan begrijpen dat het lastig is om op bovenstaande info games aan te raden. Misschien een top 5 van jouw Switch games?
Thanks in ieder geval
Links Awakening
Animal Crossing
Super Mario Odyssey
Mario Kart 8
Zelda Breath of the Wild
Een hoop mensen vinden van wel nu met zoveel thuiszitten, want ze worden steeds lastiger te krijgenKobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:30:
Denken jullie dat het nog waard is om nu een Switch aan te schaffen?
Als je die vraag moet stellen: nee.Kobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:30:
Een spelcomputer koop je primair vanwege de spellen die je erop wilt spelen. Zijn er volgens jou niet genoeg spellen die je wilt spelen die de prijs van een spelcomputer rechtvaardigen? Dan moet je simpelweg het niet kopen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Sja ik heb de mijne net een week. De reden: mijn Wii U en 3DS zijn een paar weken geleden gejat en daarmee verdween mijn optie om Zelda BotW en Animal Crossing te spelen. Dus met de aanbieding van Amazon was het voor mij een no-brainer.Kobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:30:
Voor jou: niemand die het je kan vertellen. Bekijk het spellen aanbod en denk na over je use case.
Waar ik vooral benieuwd naar ben hoelang de huidige Switch nog actueel blijft. Nintendo heeft op dit moment nog niks aangekondigd. Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.Bundin schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:10:
[...]
Sja ik heb de mijne net een week. De reden: mijn Wii U en 3DS zijn een paar weken geleden gejat en daarmee verdween mijn optie om Zelda BotW en Animal Crossing te spelen. Dus met de aanbieding van Amazon was het voor mij een no-brainer.
Voor jou: niemand die het je kan vertellen. Bekijk het spellen aanbod en denk na over je use case.
Wat betreft de games zit het wel goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Kobject op 28-03-2020 23:05 ]
lang genoeg os nog niet zo lang uit he.Kobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:04:
[...]
Waar ik vooral benieuwd naar ben hoelang de huidige Switch nog actueel blijft. Nintendo heeft op dit moment nog niks aangekondigd. Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.
ik gok op nog zeker 5 a 6 jaar voor de switch 2, maar dat is mijn gok
Kan helaas de bron niet vinden maar als je even zoekt naar "rumors new console nintendo 2020" dan kan je vast iets vinden.
- Nintendo doet gewoonlijk ~6tal jaar met een consoleKobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:04:
[...]
Waar ik vooral benieuwd naar ben hoelang de huidige Switch nog actueel blijft. Nintendo heeft op dit moment nog niks aangekondigd. Ik ben benieuwd wat jullie gedachten hierover zijn.
- Nintendo heeft expliciet gezegd dat men met Switch een langere life cycle wilt dan gewoonlijk
- Nintendo heeft gezegd dat Switch in zijn vierde jaar in het midden van zijn levenscyclus belandt...
- Er zijn precedenten om een console/handheldgeneratie te verlengen met "mid"-cycle upgrades (PS4 Pro, X1X, New 3DS, DS Lite/DSi...)
Mijn eigen speculatie: het huidige model zien we nog zeker tot ~2023 op de markt. Ofwel komt er volgend jaar een Switch Pro (niet in 2020 zoals eerder verwacht, dat is hier ontkracht), ofwel krijgen we in 22-23 een "Switch 2" met een grotere hardwareupgrade dan een Pro zou zijn. Ik verwacht dat N de Switch-lijn blijft aanhouden met backwards compatibility... ze hebben een winnende formule hier en het zou gek zijn om deze radicaal om te gooien. Nintendo is uiteindelijk een redelijk conservatief bedrijf... en wanneer het goed gaat, hebben ze de neiging om daarop verder te bouwen.
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 28-03-2020 23:58 ]
En duurder. Te duur eigenlijk .. zomaar €50 erop in de laatste 2 weken (?).
Zit wel aan een Lite te denken.
heb sinds een maandje of iets een lite, geniaal. Speelt veel beter dan de gewone switch (handheld).Goner schreef op zondag 29 maart 2020 @ 00:25:
[...]
En duurder. Te duur eigenlijk .. zomaar €50 erop in de laatste 2 weken (?).
Zit wel aan een Lite te denken.
Waarom zou het nu minder waard zijn?Kobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:30:
Waarom niet? De Switch is ongeveer halverwege z'n life cycle en zijn ondertussen een mooie reeks klassiekers voor beschikbaar. Een veel betere tijd dan nu, is er juist niet lijkt mij!Kobject schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:30:
Al begreep ik wel dat ie nu nauwelijks beschikbaar is én de prijzen hierdoor ook aan het stijgen zijn...
/Edit: dacht dat dit de laatste post was, maar waren al wat reacties op gekomen
[ Voor 8% gewijzigd door FabianNL op 29-03-2020 12:08 ]
Wat speelt er precies beter aan?sderooij schreef op zondag 29 maart 2020 @ 09:39:
[...]
heb sinds een maandje of iets een lite, geniaal. Speelt veel beter dan de gewone switch (handheld).
Ik heb een NSO familie abonnement genomen. Daar heb ik mijn dochters en neefje aan toegevoegd.
Dat werkt goed maar ik neem aan dat ze geen aankopen kunnen doen in de Eshop op mijn naam? Ze hebben allemaal een eigen account en eigen Switch. Ik heb verder geen instellingen aangepast of onder toezicht geplaatst.
Je hebt toch neem ik aan sowieso wel een wachtwoord op aankopen zitten? Problem solved?Cyrax0508 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:25:
Vraag,
Ik heb een NSO familie abonnement genomen. Daar heb ik mijn dochters en neefje aan toegevoegd.
Dat werkt goed maar ik neem aan dat ze geen aankopen kunnen doen in de Eshop op mijn naam? Ze hebben allemaal een eigen account en eigen Switch. Ik heb verder geen instellingen aangepast of onder toezicht geplaatst.
Aankopen zijn altijd accountgebonden. Zolang ze niet op jouw account kunnen, kunnen ze er ook niks mee kopen.Cyrax0508 schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:25:
Vraag,
Fysieke games krijg ik nog wel goedkoop gevonden, maar hoe ben je bij deze digitale aanbieding uitgekomen? Welke shop? Dochterlief heeft d'r zinnen op dit spel gezet en is binnenkort jarig, dus sinds dit weekend staat deze game opeens op de lijstArunia schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 15:27:
Net Animal Crossing digitaal besteld voor 48 euro en meteen maar laten downloaden.
Kon het toch niet laten. Heb gisteren een stukje met de cartridge van mijn vrouw gespeeld op mijn Switch.
Voor de rest gaan we het zien.
Ik bestel (bijna) altijd op Instant-Gaming.com. Altijd direct de code en werkt feilloos.Gim schreef op maandag 30 maart 2020 @ 07:22:
[...]
Fysieke games krijg ik nog wel goedkoop gevonden, maar hoe ben je bij deze digitale aanbieding uitgekomen? Welke shop? Dochterlief heeft d'r zinnen op dit spel gezet en is binnenkort jarig, dus sinds dit weekend staat deze game opeens op de lijst
Echter kwam vorige maand ShopTo.net langs, deze ken ik daarentegen niet.
PSN: Redrafted
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Heb je dat 'lock schuifje' bij het touwtje om je hand al ontdektpven schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:28:
Ik weet niet hoe het precies heet, maar je hebt bij de joycon dat ding wat je om je pols kan doen (polsbandje denk). Ik heb 1 joycon waarbij dat ding er ongelooflijk moeilijk vanaf gaat: knopje indrukken en daarna veel kracht zetten is eigenlijk het enige dat helpt. Zo hoort dat toch niet te werken? Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
NeeKypo schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:32:
[...]
Heb je dat 'lock schuifje' bij het touwtje om je hand al ontdekt?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zelf ben ik zeer positief verrast over het formaat scherm van de Switch Lite, ik twijfelde of het scherm van 5,5 inch groot genoeg was om Animal Crossing en Zelda mooi te kunnen beleven, maar dat is prima voor elkaar!
Dat is wel een dappere aankoop om zomaar te doen als je met beide geen historie hebtwilliam89 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:00:
Dit weekend een Switch Lite met Animal Crossing gekocht. Totaal geen historie met Nintendo en Animal Crossing, maar wat een feest.
Zelf ben ik zeer positief verrast over het formaat scherm van de Switch Lite, ik twijfelde of het scherm van 5,5 inch groot genoeg was om Animal Crossing en Zelda mooi te kunnen beleven, maar dat is prima voor elkaar!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
10 jaar geleden gestopt met gamen (op xbox). Nu de draad weer oppakken, maar dan wel beetje casual zonder de tv te gebruiken. Dan kom je al snel op de Switch (Lite) uitTouchdomex schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:01:
[...]
Dat is wel een dappere aankoop om zomaar te doen als je met beide geen historie hebt
Zoals gezegd, geen spijt. 5,5 inch is prima om de details mee te krijgen.
Kijk nog even naar Ori and the Blind Forrest, dat is echt een geweldige platformer die er ook nog eens schitterend uitziet!william89 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:00:
Dit weekend een Switch Lite met Animal Crossing gekocht. Totaal geen historie met Nintendo en Animal Crossing, maar wat een feest.
Oh ja dat absoluut. Voor de prijs is het zeker een mooie combinatie om op te pakken maar imho is ACNH erg smaakgevoelig. Ik hou wel van slowgaming maar AC vind ik zelf niets. New Leaf aan begonnen maar niet doorheen gekomen.william89 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:09:
[...]
10 jaar geleden gestopt met gamen (op xbox). Nu de draad weer oppakken, maar dan wel beetje casual zonder de tv te gebruiken. Dan kom je al snel op de Switch (Lite) uitOmdat ik 100 euro meer voor 0,7 inch meer een beetje te gortig vond, toch maar de Lite gekocht.
Zoals gezegd, geen spijt. 5,5 inch is prima om de details mee te krijgen.
Genoeg andere games die je wel nog kan uitproberen gelukkig
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Weet niet of het zo fijn is om dit soort "building" games te spelen met een controller.
michielvz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:39:
Two point hospital is in de aanbieding bij Gamemania. 10 EU goedkoper dan de reguliere prijs.
Van Ori and the Blind Forest is geen fysieke versie toch? Is deze ooit in de aanbieding in de eShop? (nu 19.99).Brilsmurfffje schreef op maandag 30 maart 2020 @ 09:15:
[...]
Kijk nog even naar Ori and the Blind Forrest, dat is echt een geweldige platformer die er ook nog eens schitterend uitziet!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Prijsgeschiedenis op Dekudeals. En neen, er is geen fysieke editieGynnad schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:43:
[...]
Van Ori and the Blind Forest is geen fysieke versie toch? Is deze ooit in de aanbieding in de eShop? (nu 19.99).
Heeft er iemand One Step From Eden al gespeeld hier? Benieuwd of het wat is
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 30-03-2020 12:52 ]
Heel soms maar hij is die 20 euro meer dan waard. Vooral niet teveel opzoeken op internet en zelf alles ontdekken.Gynnad schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:43:
[...]
Van Ori and the Blind Forest is geen fysieke versie toch? Is deze ooit in de aanbieding in de eShop? (nu 19.99).
Ik vond Ori the blind Forest zo leuk, dat ik The Will of the Wisps maar op steam heb gekocht en op de PC heb gespeeld. Afgelopen zondag uitgespeeld haha. Nou vind ik het jammer dat ik ook door die game heen ben. Al heb ik nog een paar area's the ontdekken.Brilsmurfffje schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:32:
[...]
Heel soms maar hij is die 20 euro meer dan waard. Vooral niet teveel opzoeken op internet en zelf alles ontdekken.
Is dit vergelijkbaar met theme hospital?michielvz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 12:39:
Two point hospital is in de aanbieding bij Gamemania. 10 EU goedkoper dan de reguliere prijs.
Vandaag eens een extra pro controller bestellen voor mijn dochter. Of die van mij aan haar en zelf een leuke uitzoeken oid.
Mijn vrouw zegt: "Nee joh, geef haar de zwarte en als cadeautje van "ons" bestel je de Xenoblade variant."
Wel een schat, maar vind het echt wel duur haha. Maar wel een mooie controller.
@Piet_Piraat7 Dat had ik enkele dagen geleden ook al gezien, dus toen maar op bovenstaand aangegeven site digitaal gekocht.
[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 30-03-2020 14:22 ]
Dit is door dezelfde makers van theme hospital en is eigenlijk een 2.0 van theme hospital.
Maar aangezien de rechten van theme hospital niet bij hun ligt hebben ze een andere naam.
Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.
Ik twijfel daar ook een beetje aan, maar ik vind 60 euro zonde van het geld als het toch niks blijkt en ik het niet door kan verkopen.Arunia schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:05:
@Piet_Piraat7 Dat had ik enkele dagen geleden ook al gezien, dus toen maar op bovenstaand aangegeven site digitaal gekocht.
https://www.instant-gamin...sing-new-horizons-switch/
Maar blijft altijd een bedrag. Moet zeggen dat ik me goed vermaak op het moment. Had ik niet verwacht. Heb wel een aantal versie van Animal Crossing beginnend bij de GC.
Beetje klaar mee geweest, maar het werkt wel erg leuk.
Is nu soms een wedstrijdje wie er verder is, maar ik speel toch wat beter gefinetuned dan mijn vrouw.
On a different note heb ik de controller toch maar besteld. Zal morgen waarschijnlijk binnen gaan komen.
[ Voor 67% gewijzigd door Arunia op 30-03-2020 14:57 ]
Wel merkte ik na mijn lange sessies dat die joycons+grip niet ideaal is, ik voelde het behoorlijk.
Nu zit ik te kijken om een pro controller te halen bij amazon.nl voor 65 euro.
Wat is jullie mening over de pro controller? is het die 65 euro waard?
[ Voor 3% gewijzigd door Luuk2015 op 30-03-2020 15:22 ]
Ja, die is het zeker waardLuuk2015 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:20:
Ligt lekker in de hand, bereik is goed en de accu gaat ook lekker lang mee.
Persoonlijk speel ik liever met losse joy-cons dan met die grip. En ja de pro controller is het waard, al kan je m vast wel goedkoper dan dat vinden. Er zijn een hoop discussies over controllers in dit topic geweest, gewoon even met de search functie rondzoekenLuuk2015 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:20:
Afgelopen vrijdag heb ik mijn switch ontvangen, uiteraard het hele weekend kunnen spelen.
Wel merkte ik na mijn lange sessies dat die joycons+grip niet ideaal is, ik voelde het behoorlijk.
Nu zit ik te kijken om een pro controller te halen bij amazon.nl voor 65 euro.
Heb al sinds launch de pro controller en later voor mijn vrouw de Splatoon 2 variant gekocht.
Dus ja, ik vind het het waard.
@Piet_Piraat7 Ik heb er zelf meermaals besteld en nooit problemen gehad.
Onder andere de Splatoon 2 DLC en dan een paar dagen geleden AC gekocht. Je krijgt na het betalen meteen in de browser je code om op je Switch Eshop in te vullen. Werkte gewoon goed.
Voor zover krijgen ze ook goede reviews.
Zoals @Arunia ook al zegt een zeer betrouwbare site. Ik koop al mijn digitale spellen hier en altijd direct mijn code!
PSN: Redrafted
Your Friendly Neighborhood Moderator
Op https://accounts.nintendo.com vind je de optie "winkelmenu", daar kun je de verlanglijst vinden.Jorgen schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:49:
Kan ik mijn verlanglijst ook gewoon via mijn computer vinden, of alleen op de Switch zelf?
Want waarom zou je het direct in de eShop kunnen benaderen

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Videogamechronicles.com beweert dat Nintendo dit jaar van plan is om zijn Super Mario catalogus zoveel mogelijk op Switch beschikbaar te maken. Verder zou een nieuwe Paper Mario game gepland zijn voor dit jaar - iets wat al langer door andere 'insiders' beweerd wordt.
Edit: ook Eurogamer springt op de kar.As part of its anniversary celebrations, Nintendo will reveal plans to re-release most of Super Mario’s 35-year back catalogue this year, remastered for Nintendo Switch, VGC was told.
Nintendo will also release several other Mario titles in 2020, including a new instalment in the Paper Mario series.
Eurogamer sources have indicated that Mario Galaxy is indeed one of the games being readied for a remaster, alongside a couple of other 3D Mario favourites.
---Eurogamer sources have confirmed a new Paper Mario is in the works, along with a Deluxe version of Super Mario 3D World, which will include an array of new levels. This long-rumoured Wii U port is one of a couple of first-party games from Nintendo's previous console currently due for a new lease of life in 2020.
Dit kan tegenwoordig op https://ec.nintendo.com/my/#/ zolang je ingelogd bent. (Edit: hetzelfde antwoord als hierboven dus maar één link verderJorgen schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:49:
Kan ik mijn verlanglijst ook gewoon via mijn computer vinden, of alleen op de Switch zelf?
[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 30-03-2020 16:49 . Reden: Eurogamer toegevoegd ]
Geen slechte keus.Arunia schreef op maandag 30 maart 2020 @ 15:46:
[...] de Pro Xenoblade versie besteld.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dankje! Het is echt een ramp om hem te vinden als je gewoon gaat zoeken.Bas170 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 16:10:
[...]
Op https://accounts.nintendo.com vind je de optie "winkelmenu", daar kun je de verlanglijst vinden.
Want waarom zou je het direct in de eShop kunnen benaderen
Je kan je verlanglijst gewoon vanuit de eshop op de switch vinden. Je drukt op je profielfoto en dan links in het menu verlanglijstjeJorgen schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:56:
[...]
Dankje! Het is echt een ramp om hem te vinden als je gewoon gaat zoeken.
Ja, I know, maar het moet toch ook gewoon online makkelijk en snel kunnen op de laptop?!maxxie85 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 17:58:
[...]
Je kan je verlanglijst gewoon vanuit de eshop op de switch vinden. Je drukt op je profielfoto en dan links in het menu verlanglijstje
Nu hebben we zo'n idiote omweg nodig.
Dat is gaaf. Reviews zijn wel goed zo te zien, ik heb hem besteld. Ben benieuwd!dannyvz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:27:
[...]
Dit is door dezelfde makers van theme hospital en is eigenlijk een 2.0 van theme hospital.
Maar aangezien de rechten van theme hospital niet bij hun ligt hebben ze een andere naam.
🌱 🌼 Korting op meer dan 300 #NintendoSwitch-games tijdens onze voorjaarsactie in de #eShop, die deze donderdag om 15:00 uur begint! pic.twitter.com/mV2I0VkLlg
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 31 maart 2020
Helaas nog nergens een lijst kunnen vinden welke spellen het zijn.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Two point hospital is binnen, hij is erg leuk. Lijkt inderdaad erg op het origineel.Erapaz schreef op maandag 30 maart 2020 @ 18:55:
[...]
Dat is gaaf. Reviews zijn wel goed zo te zien, ik heb hem besteld. Ben benieuwd!
This is the Way.
50 euro de game is niet slecht ! Let op wel download games he !
Ze zijn jaar geldig vanaf aankoop !
Die voucher is alleen beschikbaar voor wie Switch Online heeft overigens.Gandalf68 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 21:15:
oke even voor wie het (nog ??) niet weet.... 2 games voucher te koop voor 99 euro , en dan mag je 2 games kiezen uit de online shop , dus bv zelda en mario oddesy !
50 euro de game is niet slecht ! Let op wel download games he !
Ze zijn jaar geldig vanaf aankoop !
- The Outer Worlds heeft een datum - 5 juni (nieuws: The Outer Worlds verschijnt op 5 juni voor Nintendo Switch)
- Minecraft Dungeons heeft nu ook een datum - 26 mei (nieuws: Mojang stelt Minecraft Dungeons uit tot 26 mei)
- Tropico 6 krijgt een Switch port! (bron). Ook Railway Empire en Commandos 2 HD werden bevestigd.
- Atlus peilt of spelers een Westerse release willen van Persona 5: Scramble.
Ik moet mezelf corrigeren. We hebben hier thuis veel schik met de gamePiet_Piraat7 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:01:
Animal Crossing wordt enorm gehype'd maar wat is er zo leuk aan deze game? Het komt op mij over als een licht en simpel spelletje.
[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 01-04-2020 08:35 ]
Wel weer bijzonder. Eerst zou het enkel digitaal uitkomen. Daarna toch plotseling ook op cartridge. Nu melden ze dat er een day one patch uitkomt: "This patch will optimize gameplay, provide additional hi-res textures, and include other fixes to provide the employees of Halcyon with the best gameplay experience." Een update dat maar liefst 6GB groot kan zijn.JackAvery schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 22:20:
Wat aankondingen vandaag
- The Outer Worlds heeft een datum - 5 juni (nieuws: The Outer Worlds verschijnt op 5 juni voor Nintendo Switch)
Het zal me niet verbazen als de game uitgebracht word op een 8GB cartridge om kosten te besparen. Kan in ieder geval geen andere reden bedenken om die "additional hi-res textures" via een day one patch uit te brengen. Een update met gameplay fixes is sowieso al bijzonder voor een game dat al een halfjaar uit is op andere platforms en daar al de nodige gameplay fixes heeft gekregen.
Toevallig gister When Ski Lifts Go Wrong gekocht voor 1.49 in de store, ook een vermakelijk spelletje waarbij je een soort van bridge building moet doen maar dan in een wintersport setting.B00st3r schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:50:
Ik heb Agent A: A Puzzle in Disguise gekocht in de aanbieding. Voor 1,29 is dit echt een super leuk spel! Helaas was ik er in 2 dagen alweer klaar mee... Maar nu wil ik meer. Heeft iemand dit spel ook gespeeld, en kan me soortgelijke Switch spellen aanbevelen? Dank!
Ik ken Agent A niet echt maar een paar gokjes waarmee je al eens kan verder oriënteren: The Room (atm ook in de korting), RealMyst (wanneer de Switch port ooit releast), The Gardens Between, The House of Da Vinci, The Talos Principle, The Swapper ...B00st3r schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:50:
Ik heb Agent A: A Puzzle in Disguise gekocht in de aanbieding. Voor 1,29 is dit echt een super leuk spel! Helaas was ik er in 2 dagen alweer klaar mee... Maar nu wil ik meer. Heeft iemand dit spel ook gespeeld, en kan me soortgelijke Switch spellen aanbevelen? Dank!
Benieuwd of er iets interessants in de sale van morgen zal staan, of dat het de 'usual suspects' zullen zijn.
Dat zal me ook niet verbazen. In principe is het niet heel anders dan de HD Texture Pack van Grid Autosport of de 8GB multiplayer en patches die je voor Doom kunt downloaden.L23 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 09:21:
[...]
Wel weer bijzonder. Eerst zou het enkel digitaal uitkomen. Daarna toch plotseling ook op cartridge. Nu melden ze dat er een day one patch uitkomt: "This patch will optimize gameplay, provide additional hi-res textures, and include other fixes to provide the employees of Halcyon with the best gameplay experience." Een update dat maar liefst 6GB groot kan zijn.
Het zal me niet verbazen als de game uitgebracht word op een 8GB cartridge om kosten te besparen. Kan in ieder geval geen andere reden bedenken om die "additional hi-res textures" via een day one patch uit te brengen. Een update met gameplay fixes is sowieso al bijzonder voor een game dat al een halfjaar uit is op andere platforms en daar al de nodige gameplay fixes heeft gekregen.
Ik zie dat de andere platforms in maart nog een update hebben gekregen, ik kan me voorstellen dat die update dan niet meer op de cartridge staat als het ongeveer twee maanden duurt om de cartridges te drukken en uit te brengen. Maar het ontbreken van hi-res textures begrijp ik niet.
Er was ook aangekondigd dat er DLC komt, ben benieuwd of dat ook op hetzelfde moment uitkomt op de Switch als op andere platforms. Daarnaast nog geen gameplay gezien van de Switch versie.
Bij elkaar aardig wat nadelen om deze game handheld te kunnen spelen.
Het klopt dat Grid Autosport enkel digitaal te koop is, maar de HD Texture Pack is een optionele DLC. Je kunt Doom ook zonder een extra download spelen. Ik denk dat we allang blij moeten zijn dat er geen sprake van een verplichte download is.L23 schreef op woensdag 1 april 2020 @ 13:47:
@Comp_Lex Grid Autosport is toch enkel digitaal te koop? Bij Doom zijn er later inderdaad nog performance updates geweest. Bij The Outer Worlds zijn al gameplay fixes uitgebracht, de hi-res textures bestaan ook al, vanwaar de day one update? Het is inderdaad vrij normaal tegenwoordig. Maar toch blijf ik het opmerkelijk vinden.
Ik zie dat de andere platforms in maart nog een update hebben gekregen, ik kan me voorstellen dat die update dan niet meer op de cartridge staat als het ongeveer twee maanden duurt om de cartridges te drukken en uit te brengen. Maar het ontbreken van hi-res textures begrijp ik niet.
Er was ook aangekondigd dat er DLC komt, ben benieuwd of dat ook op hetzelfde moment uitkomt op de Switch als op andere platforms. Daarnaast nog geen gameplay gezien van de Switch versie.
Bij elkaar aardig wat nadelen om deze game handheld te kunnen spelen.
https://twitter.com/Ninte.../1244957727903932416?s=19

Switch en PC krijgen een release van Trails of Cold Steel IV, dixit Gameinformer. Deze zal later komen dan de PS4 release: we mogen het spel in 2021 verwachten (PS4 editie is gepland voor de herfst).
... dat maakt de release van III meteen wat logischer.
Oh, en in Japan heeft Animal Crossing New Horizons in zijn tweede week (727.000 fysieke sales) meer verkocht dan New Leaf tijdens zijn launchweek. Ook Switch hardware doet het nog steeds enorm goed deze week in Japan (280.000 sales), al blijft het duidelijk dat er een tekort is van het 'gewone' model en is het nu ook moeilijk geworden om de Lite te vinden. Animal Crossing is alvast goed op weg om een monsterrelease te worden.
Volgens mij heb ik alles zo'n beetje in bezit nu.
Ikzelf kan nog niet toehappen, heb nog geen Nintendo Switch. Zag er laatst bij de openingsactie van Amazon.nl één voor EUR 250, twijfelde om te kopen, maar was direct te laat. Vanaf dat moment iedere dag spijt van, nu zijn Switches uberhaupt niet meer aan te leveren. Laat staan voor die prijs.
Vanaf 15:00 toch pas? En voor zover ik weet is er geen lijst beschikbaar.SanderL schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:43:
Vandaag zouden er zogezegd deals moeten zijn in de Nintendo eshop maar is er ondertussen al een lijst beschikbaar? Ik zie niet goed wat er nu net afgeprijsd is. Tuurlijk, ik kan sorteren op "Korting" maar dan krijg je alle crap die je ook op je smartphone kan spelen, alleen dan zonder ads.
De deals gaan live om 15:00 Nederlandse tijd.SanderL schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:43:
Vandaag zouden er zogezegd deals moeten zijn in de Nintendo eshop maar is er ondertussen al een lijst beschikbaar? Ik zie niet goed wat er nu net afgeprijsd is. Tuurlijk, ik kan sorteren op "Korting" maar dan krijg je alle crap die je ook op je smartphone kan spelen, alleen dan zonder ads.
Goed om te horen!Arunia schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:05:
Zo, set SNES controllers zijn binnen. Vanavond maar eens uitproberen.
Vandaag eens een extra pro controller bestellen voor mijn dochter. Of die van mij aan haar en zelf een leuke uitzoeken oid.
Mijn vrouw zegt: "Nee joh, geef haar de zwarte en als cadeautje van "ons" bestel je de Xenoblade variant."
Wel een schat, maar vind het echt wel duur haha. Maar wel een mooie controller.
Die van mij zijn pleite. De link werkt na 3 weken nog niet, zij zeggen het pakket te hebben verstuurd en dat DPD zegt niets te hebben. Ik ben erachter dat er dus een batch met nummers niet werkt en daartussen zit mijn pakket ook.
Nintendo blijft roepen dat ze het aan het onderzoeken zijn, maar ik heb daar 0,00 vertrouwen in. Dat pakketje gaat niet meer tevoorschijn komen. Ik ben er eigenlijk verder wel klaar mee en wil gewoon de centjes terug.
Haha je bent niet de enige, ik zat tussen het thuiswerken door ook al te gluren en dacht exact hetzelfdeSanderL schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:43:

Ben echt benieuwd of er nog iets leuks tussen staat!
Ik heb dit al een paar keer meegemaakt, gewoon langer wachtenCyrax0508 schreef op donderdag 2 april 2020 @ 11:48:
[...]
Goed om te horen!
Die van mij zijn pleite. De link werkt na 3 weken nog niet, zij zeggen het pakket te hebben verstuurd en dat DPD zegt niets te hebben. Ik ben erachter dat er dus een batch met nummers niet werkt en daartussen zit mijn pakket ook.
Nintendo blijft roepen dat ze het aan het onderzoeken zijn, maar ik heb daar 0,00 vertrouwen in. Dat pakketje gaat niet meer tevoorschijn komen. Ik ben er eigenlijk verder wel klaar mee en wil gewoon de centjes terug.
Ik had ineens na 2 maanden mijn controllers binnen, via DPD. Het is werkelijk waar een "t zooi" met het volgen van je pakket...bizar.
Komt goed zou ik zeggen!
Aaah, thnx. DPD staat erom bekend dat het een zooi is daar inderdaad. Maar het is echt ontzettend vreemd hoe dat gaat. We wachten het nog maar even af dan...sderooij schreef op donderdag 2 april 2020 @ 12:54:
[...]
Ik heb dit al een paar keer meegemaakt, gewoon langer wachten
Ik had ineens na 2 maanden mijn controllers binnen, via DPD. Het is werkelijk waar een "t zooi" met het volgen van je pakket...bizar.
Komt goed zou ik zeggen!
DPD heb ik trouwens vergelijkbare ervaringen mee. Ik kwam ooit in aanmerking voor die Ambassador 3DS. Die werd verstuurd via DPD. Nou, dat heb ik geweten. Duurde 2 weken ofzo voordat ze hem gevonden hadden in een magazijn in Rotterdam of iets dergelijks.
[ Voor 34% gewijzigd door ap3nr0ts op 02-04-2020 14:45 ]
Mocht er trouwens iemand zijn die nog een SNES controller voor de Switch wil, ik heb er twee over. Had er vier besteld. Twee voor mijzelf en twee voor een kameraad, maar die wou ze opeens niet meer hebben nadat ze al verstuurd waren. Gewoon kostprijs + verzendkosten. Wel de bedoeling dat ze voor eigen gebruik aangeschaft worden en niet op Marktplaats gegooid worden. Stuur maar PM bij interesse.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als ik online wil met mijn switch heb ik daar Nintendo Online voor nodig. We zijn met z'n 4-en dus dan neem ik aan dat we het familie abonnement nodig hebben (of we moeten allemaal met het ene account online).
Nu heeft mijn schoonmoeder ook een switch, kan die dan mee met hetzelfde familie account? Als dat kan, heeft dat dan consequenties voor bijv. aankopen? Of is dat per switch en niet per Nintendo online?
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic