Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:10
Mario & rabbids ?

...

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:09
@HertogJack Yoshi's crafted world? Ben nu bezig met mijn dochtertje van 5,5 om wooley world uit te spelen. Zij is er verzot op. Makkelijk om te leren, moeilijk als je alles wilt halen. Dus genoeg te doen.

Ikzelf vind Paw Patrol echt een draak qua besturing overigens.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:26
Paw Patrol is toch niet zo rot qua besturing? Lekker rechttoe rechtaan en overzichtelijk. Prima game voor kinderen om mee te beginnen.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:09
@Jorgen Dat spel speelt zo houterig. Ik heb het niet over dat je niet dood kunt vallen. Het springen e.d. is totaal niet fijn.
Mijn dochter had daar ook problemen mee en racet door Yoshi. Daar zit echt een wereld van verschil in.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:26
@Arunia Wij hebben Yoshi ook, maar nog niet geprobeerd. Binnenkort eens doen. Mijn dochter is redelijk met Mario Kart, maar vindt controls ook al snel wat overweldigend. Komt ook omdat we niet zoveel spelen natuurlijk.

• NRG-81
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-12 13:40
HertogJack schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:56:
Heeft iemand nog tips voor spelletjes voor 2 mannetjes van 6,5 en 4,5 jaar? Mario Odyssey en Mario Kart vinden ze geweldig maarja die hebben ze al eeuwen.

Overcooked kon ze niet bekoren.
Hier ook twee mannen van bijna 8 en 5. Vooral de oudste is fanatiek op de Switch.

Bij ons zijn de succesgames (naast Kart en Odyssee)
- Mario+Rabbids
- Mario Party
- Donkey Kong Country (heeft net als Mario Odyssee een makkelijke modus, is wel een stuk uitdagender)
- Super Mario Bros U Deluxe
- Mario Tennis Aces

We hebben de demo’s van
- Yoshi’s Crafted World. Is wel ok
- Kirby Star Allies
- Snipper Clips

Voor de feestdagen komen nog
- Luigi’s Mansion (al grijsgespeeld op de DS)
- Mario Maker (ook veel gespeeld op de DS, m’n oudste zeurt daar al maanden om)

Afrader wat ons betreft
- Just Dance 2019, veel te duur (wij betaalden destijds 60,-) voor wat je krijgt. Alleen als je hem goedkoop tweedehands kan krijgen, is het leuk.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:22
Heeft iemand nog tips voor spelletjes voor 2 mannetjes van 6,5 en 4,5 jaar? Mario Odyssey en Mario Kart vinden ze geweldig maarja die hebben ze al eeuwen.

Rayman Legends, nu in de aanbieding voor 12 euro in de eShop.

Platformer is heel leuk met zn 2en samen, toegankelijke humor erin en goede moeilijkheids curve (en omdat je niet game over kan enzo is doodgaan meer een "probeer het nog maar een keer!" dan een straf).

Is wel wat ouder, maar de grafische presentatie is voor een 2D platformer nog steeds op top niveau.

Aanvulling: Er is ook een gratis demo van, dus proberen kost niks 8)

BlackMage wijzigde deze reactie 15-11-2019 22:37 (5%)

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
NRG-81 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:37:
[...]

Afrader wat ons betreft
- Just Dance 2019, veel te duur (wij betaalden destijds 60,-) voor wat je krijgt. Alleen als je hem goedkoop tweedehands kan krijgen, is het leuk.
Misschien een aanrader: just dance 2020 via ING rentepunten, voor 36 euro. (Moet ie wel weer een keer op voorraad komen, wij hebben hem al wel.)

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23:59
BlackMage schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:52:
[...]

Rayman Legends, nu in de aanbieding voor 12 euro in de eShop.

Platformer is heel leuk met zn 2en samen, toegankelijke humor erin en goede moeilijkheids curve (en omdat je niet game over kan enzo is doodgaan meer een "probeer het nog maar een keer!" dan een straf).

Is wel wat ouder, maar de grafische presentatie is voor een 2D platformer nog steeds op top niveau.

Aanvulling: Er is ook een gratis demo van, dus proberen kost niks 8)
Zeker een aanrader. Ik heb de game begin dit jaar gekregen en volledig uitgespeeld. Ook vond ik online de daily en weekly challenges erg verslavend. Qua hoeveelheid content vind ik het de beste 2D platformer op de Switch.
Co-op vond ik geinig, maar zelf niet veel toevoegen aan de game. Beste co-op game waar je samen door het verhaal gaat vind ik momenteel Luigi’s Mansion 3.

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 05-12 14:47
Fire Emblem Three Houses is momenteel maar 39,99 op Amazon.de

• Latte
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:26
Iemand die bij het The Stretchers spel weet wat de bedoeling is bij het postkantoor? Ik weet me tot nu toe geen raad met de pakketjes. 😅

Edit: Inmiddels gelukt.

Latte wijzigde deze reactie 16-11-2019 23:39 (10%)

• ppl
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 15:06:
[...]

Voor iedereen verschillend natuurlijk maar mensen die last hebben van de ergonomie kunnen altijd een grip uitproberen. Skull & co hebben nu ook een Switch Lite versie van hun grip, bvb.
Hoeveel groter maken die de grip zelf? Ik heb vooral het idee dat die grips meer de ruimte opvullen dan dat ze echt iets aan grip toevoegen.

• Vento97
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07-12 22:09
Heeft iemand een goede tip voor een makkelijke beginners rpg behalve pokemon?

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:22
Vento97 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:46:
Tales of Vesperia heeft de mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad op "easy" te zetten als je normaal niet relaxed vindt :)

De "tales" serie is een van de grootste j (Japanse) RPG's, en deze titel wordt als een van de betere in de serie beschouwd dus goede plek om te beginnen.

• Vento97
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07-12 22:09
BlackMage schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:56:
[...]

Tales of Vesperia heeft de mogelijkheid om de moeilijkheidsgraad op "easy" te zetten als je normaal niet relaxed vindt :)

De "tales" serie is een van de grootste j (Japanse) RPG's, en deze titel wordt als een van de betere in de serie beschouwd dus goede plek om te beginnen.
Ik zal die game is opzoeken en kijken of het me wat lijkt thx!

• Beakzz
  • Laatst online: 02:21
Cat Quest is echt een light rpg die mij erg heeft vermaakt. Dragon Quest XI voor als je meer wilt een een steengoede RPG.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08-12 10:18

Nitai

Feels good man

Minecraft zijn ze bij ons al jaren helemaal weg van, nog creatief ook.

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:01

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Heeft iemand nog tips voor spelletjes voor 2 mannetjes van 6,5 en 4,5 jaar?
Hier net 5 en 8, lego city is echt een must have. Daarnaast zoals eerder genoemd minecraft, yoshi 's wooly world. Maar ook de onlangs uitgebrachte luigi's mansion.

Snipper clips hebben ze ook een tijd gespeeld.

De labo series ook maar niet heel veel. Met name de eerste set met het huisje.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:59
Mario VS Rabbits!

Heeft mij echt enorm verrast

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• PeterM007
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-12 20:39
Yooka Layle and the impossible lair heeft me op een positieve manier verrast ten opzichte van z'n voorganger. Mooie graphics, prima besturing en beschikbaar voor een lage prijs.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:59
Sagat schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 08:10:
De vraag over de batterij lijkt me iig adequaat beantwoord.
Lijkt me overigens ook een goede om in de OT op te nemen voor zover dit er al niet staat?
@Zeror ?
Toegevoegd aan ts nu. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:10
Iemand ervaring met Worms WMD ?
Is dat een beetje het oude Worms gevoel en is het ook te zien op een switch lite ? Die is nu NL 10,19 op de eshop.

En mijn zoontje had Dragon Quest Builders 2 gezien op YouTube, wat kan ik me daar bij voorstellen?

...

• boredgeestje
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:23
harley schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:26:
En mijn zoontje had Dragon Quest Builders 2 gezien op YouTube, wat kan ik me daar bij voorstellen?
Er staat een gratis demo in de eShop, ideaal om te proberen voor je tot aankoop overgaat.
Heb zelf de demo gespeeld; soort Minecraft meets rpg/adventure combi. Vond het geinig, maar nog niet gekocht ;)

This post was created with 100% recycled electrons

• Beakzz
Is dat een beetje het oude Worms gevoel en is het ook te zien op een switch lite ? Die is nu NL 10,19 op de eshop.

Worms WMD is echt weer een goede Worms. Wat mij betreft op Armageddon niveau. Soms wel verwarrend of iets een background is of het landschap maar dat went.

Dragon Quest Builders 2 schijnt echt fps problemen te krijgen zodra je iets grotere werelden bouwt/bezoekt met tot 17 fps. Zoek maar eens op YouTube. Ook op de PS4 trouwens ook al is het daar iets beter. Zo ver ik weet is dat nog niet gefixt en ik hoop dan ook maar op een pc poort.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Zoals @boredgeestje al aangeeft: er is een demo welke zelfs onlangs een "extended" versie heeft gekregen. Bedenk wel dat de game alleen Engels is, en best wel wat tekst bevat. Zonder wat kennis van basis-engels is het eigenlijk niet te spelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

De eerste sales-indicaties voor Sword en Shield zijn binnen:

UK - GamesIndustry.biz - Sword was #1 in de charts, Shield #3. Tweede grootste Pokémon launch, enkel Sun/Moon was groter (grootste Nintendo launch ooit in de UK, maar had twee dagen extra om te verkopen. SwSh tracken 34.5% lager). Digitale cijfers zijn onbekend, maar zouden eventueel die 34.5% kunnen goedmaken.
Qua aantallen zou dit neerkomen op +-191.000 fysieke exemplaren, een veel grotere launch dan die van Smash Ultimate in de UK (135k).

US: Sales insider Benji lijkt te denken dat het spel op weg is naar dubbele openingscijfers i.v.m. Let's Go.

Japanse cijfers van Famitsu tonen dat SwSh tussen vrijdag en zondag 1,364,544 games zou hebben verkocht. Het gaat hier enkel om fysieke exemplaren en download cards uit de winkel, geen digitale sales. Dit is ongeveer het dubbele van wat Let's Go deed in Japan. Een directe vergelijking met vorige generaties is lastig zonder digitale verkopen, maar vermoedelijk raakt de game in Japan iets langzamer uit de startblokken dan Sun/Moon. Mogelijke redenen hiervoor zijn onder andere ook de installed base (10 miljoen Switches vs 22 miljoen 3DS in Japan).

De launch van Pokémon heeft ook impact op de hardware sales: in de UK zijn er deze week bijna 90.000 Switches verkocht (en was ook vorige week een grote stijging merkbaar). Japan kocht vorige week meer dan 180.000 Nintendo consoles.

JackAvery wijzigde deze reactie 20-11-2019 10:15 (45%)
Reden: Japan & hardware toegevoegd

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08-12 15:48
Een hele hoop Switch games vandaag bij bol.com voor maar € 49,99 :) goede deal

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 18-11-2019 11:27 (5%)

• gwystyl
  • Laatst online: 23:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik vind het wel bijzonder dat er in de comments onder de Sword en Shield review al mensen zijn die het spel praktisch uitgespeeld hebben. Hebben die het hele weekend non-stop gespeeld ofzo?

Ik ben waarschijnlijk niet de meest fanatieke gamer (understatement), maar ik heb de Switch met Pokémon Let's Go Eevee nu ruim een week en heb er pas 10u op zitten (en een paar uur Mario Odyssey).

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01:25
gwystyl schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:51:
Ik vind het wel bijzonder dat er in de comments onder de Sword en Shield review al mensen zijn die het spel praktisch uitgespeeld hebben. Hebben die het hele weekend non-stop gespeeld ofzo?

Ik ben waarschijnlijk niet de meest fanatieke gamer (understatement), maar ik heb de Switch met Pokémon Let's Go Eevee nu ruim een week en heb er pas 10u op zitten (en een paar uur Mario Odyssey).
16 uur is in een weekendje wel te doen als je het graag wil lijkt me. Is niet meer dan twee dagen werken.

• mat.hi.as
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:58
Daarnaast was hij bij veel mensen donderdagmiddag al binnen (dag te vroeg). Dan kán je ruim voldoende tijd hebben om 16 uur in een game te stoppen.

offtopic:
Er is trouwens een Pokemon Sword/Shield topic

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17:51

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Piet_Piraat7 schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:27:
Een hele hoop Switch games vandaag bij bol.com voor maar € 49,99 :) goede deal
Verleidelijk, maar alsnog niet goedkoop natuurlijk. Lijkt me wel leuk om SMM2 of SMB DeLuxe aan te schaffen. Anderzijds heb ik ook nog wel het nodige aan ongespeelde games (waaronder BOTW), en de backlog moet ook niet te groot worden. In de praktijk kom ik momenteel toch niet toe aan meer dan 10 uur per week gamen. Keuzes, keuzes.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:03
gwystyl schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:51:
+ het minder legale circuit kon hem al een tijdje langer spelen ;)

• Dieken Taffert
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 17:33
The Witcher 3 is hands down 1 van de beste Switch games tot nog toe. Ik vind het bovendien een erg mooie game, iig in handheld modus (TV modus gebruik ik nooit). Vooral het water is ontzettend mooi gedaan.

Ik heb geen andere versies gespeeld, maar kritiek over de graphics vind ik onterecht.

• DigitalExorcist
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07-12 23:32
Tsjipmanz schreef op maandag 18 november 2019 @ 12:27:
[...]

Verleidelijk, maar alsnog niet goedkoop natuurlijk. Lijkt me wel leuk om SMM2 of SMB DeLuxe aan te schaffen. Anderzijds heb ik ook nog wel het nodige aan ongespeelde games (waaronder BOTW), en de backlog moet ook niet te groot worden. In de praktijk kom ik momenteel toch niet toe aan meer dan 10 uur per week gamen. Keuzes, keuzes.
Even Black Friday afwachten. Vorig jaar had Amazon 3 Switch games voor 99 euro. Dát was een lekkere deal :)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• doobieters
Dieken Taffert schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:56:
The Witcher 3 is hands down 1 van de beste Switch games tot nog toe. Ik vind het bovendien een erg mooie game, iig in handheld modus (TV modus gebruik ik nooit). Vooral het water is ontzettend mooi gedaan.

Ik heb geen andere versies gespeeld, maar kritiek over de graphics vind ik onterecht.
Moet je nagaan hoe mooi het origineel op de PS4/Xbox One is ;)

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22:31

The Chosen One

Zie signature!

DigitalExorcist schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:18:
[...]

Even Black Friday afwachten. Vorig jaar had Amazon 3 Switch games voor 99 euro. Dát was een lekkere deal :)
Dat is wel mooi ja. Moet nog wel eerst een Switch hebben. :>

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Dieken Taffert
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 17:33
doobieters schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:23:
[...]

Dat geloof ik meteen. Ik zou een Switch game alleen vergelijken met andere Switch games i.p.v. met niveau PS4/Xbox One; en dan ziet the Witcher 3 er heel goed uit. Prachtige, rijke wereld, heel anders dan de kale vlaktes van Breath of the Wild.

Dialogen en verhaal zijn overigens briljant. Zeker beter dan Skyrim, en BoTW is qua dialogen ronduit bedroevend. Dat durft niemand te zeggen ofzo, maar Zelda is qua dialogen van kleuterniveau.

• doobieters
Dieken Taffert schreef op maandag 18 november 2019 @ 18:03:
[...]

Dat geloof ik meteen. Ik zou een Switch game alleen vergelijken met andere Switch games i.p.v. met niveau PS4/Xbox One; en dan ziet the Witcher 3 er heel goed uit. Prachtige, rijke wereld, heel anders dan de kale vlaktes van Breath of the Wild.

Dialogen en verhaal zijn overigens briljant. Zeker beter dan Skyrim, en BoTW is qua dialogen ronduit bedroevend. Dat durft niemand te zeggen ofzo, maar Zelda is qua dialogen van kleuterniveau.
Het is wat mij betreft de beste game van deze generatie. Echt een gave wereld, verhaal en personages. De DLC is ook echt super tof!

• ppl
  • Niet online
Geen ervaring met voorgaande versies maar Worms stond wel op mijn lijstje. Voor die 10 euro de aankoop maar gewaagd en de eerste trainingsmissie gedaan op mijn Switch Lite. De graphics zijn prima: scherp en alles is goed te zien. Je hebt controle over de camera waardoor je het beeld kan verplaatsen en ook kunt in- en uitzoomen.

Ik heb vaker gelezen dat men het kleinere scherm op de Switch Lite een issue vindt en dat dingen niet goed leesbaar meer zouden zijn. Daarvan heb ik tot dusver helemaal niets gemerkt. Niet met Breath of the Wild, niet met Luigi's Mansion 3, niet met Worms WMD, niet met Rayman en ga zo maar door. Het issue lijkt meer eentje uit de categorie "spijkers op laag water zoeken" of "de soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend".

• Walkman
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Op Pepper stond een leuke grensdeal bij Carrefour. 3 games voor de prijs van twee:
https://nl.pepper.com/aan...nsdeal-be-games-21-121755 Zeker een ritje waard als je in de buurt van de grens woont.

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Vanaf vrijdag zijn er "cyber deals" in de Europese eShop. Meer dan 150 titels in de aanbieding, waaronder first party titels:

http://www.nintendolife.c...arting_this_friday_europe

Hier alvast een sneak peek:

- Soulseek rulez -

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07-12 13:32
DigitalExorcist schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:18:
[...]

Thanks, zou het in de gaten houden.

Vriendin weet al dat ze een switch voor der verjaardag krijgt en dat ik hem pas volgende week vrijdag ga kopen ivm black friday deal.

Mocht de mediamarkt een 10tje duurder zijn dan de goedkoopste, dan rij ik vrijdag nog snel ff naar de mediamarkt (duits of nl, maakt mij niet zoveel uit nog :-)).

Duitse switch is toch gewoon NL instelbaar?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• DigitalExorcist
Meneer iCy schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:42:
[...]

Thanks, zou het in de gaten houden.

Vriendin weet al dat ze een switch voor der verjaardag krijgt en dat ik hem pas volgende week vrijdag ga kopen ivm black friday deal.

Mocht de mediamarkt een 10tje duurder zijn dan de goedkoopste, dan rij ik vrijdag nog snel ff naar de mediamarkt (duits of nl, maakt mij niet zoveel uit nog :-)).

Duitse switch is toch gewoon NL instelbaar?
Jawohl! Das ist gar kein Problem!

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• Smok3yNL
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 05-12 17:04
Had een vraagje,

Ik probeerde mijn nintendo account aan mijn paypal account te koppelen.

Maar als ik doorverwezen word naar het inlog scherm van paypal dan vraagt PP om mijn creditcard gegevens, deze heb ik echter niet.

Het moet toch mogelijk zijn om gewoon met paypal vanaf een betaalrekening te kunnen betalen?

Frustrerend.

Koop mijn games digitaal, en wil niet telkens prepaid kaarten kopen en invullen.

Vervelend dat nintendo aankopen anno 2019 nog niet met ideal kunnen.

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 08-12 09:07
Smok3yNL schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:07:
Had een vraagje,

Maar als ik doorverwezen word naar het inlog scherm van paypal dan vraagt PP om mijn creditcard gegevens, deze heb ik echter niet.

Het moet toch mogelijk zijn om gewoon met paypal vanaf een betaalrekening te kunnen betalen?

Frustrerend.

Koop mijn games digitaal, en wil niet telkens prepaid kaarten kopen en invullen.

Vervelend dat nintendo aankopen anno 2019 nog niet met ideal kunnen.
mijn PP account staat gekoppeld aan een betaalrekening, dus moet mogelijk zijn :)
Smok3yNL schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:07:
Had een vraagje,

Dit kan gewoon en moet je in je Paypal-account zelf regelen, niet via Nintendo :)

• Smok3yNL
Hmm zie dat ik inderdaad een bankrekening moest toevoegen aan mijn PP account.

Echter krijg ik continu de foutmelding "we kunnen deze transactie op dit moment niet voltooien" terwijl ik gewoon saldo op de rekening heb.

Word verder ook niet uitgelegd wat het probleem is.

Hou het wel bij de pre paid kaarten sjongejonge....

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07-12 22:50
Smok3yNL schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:

Echter krijg ik continu de foutmelding "we kunnen deze transactie op dit moment niet voltooien" terwijl ik gewoon saldo op de rekening heb.

Hier kan je kijken of er problemen zijn met de server van Nintendo
https://www.nintendo.com/.../en_na/network_status.jsp

Heb je wel de hele procedure om een rekening toe te voegen, doorlopen? Ik meen me te herinneren dat dit enkele dagen duurde. Misschien moet je de FAQ van Paypal eens lezen.

• DigitalExorcist

Paypal is dan ook het meest verschrikkelijke archaïsche systeem dat ooit uitgevonden is. Ondanks dat het van Elon Musk is.

• Nivali
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 16:31
DigitalExorcist schreef op woensdag 20 november 2019 @ 07:51:
Paypal is dan ook het meest verschrikkelijke archaïsche systeem dat ooit uitgevonden is. Ondanks dat het van Elon Musk is.
Paypal werkt prima zolang je een bankrekening of creditcard gekoppeld hebt. Het is wel een draak als je het als een prepaid dienst gebruikt inderdaad..

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08-12 10:18

Nitai

Feels good man

[...]

Nooit problemen mee gehad in de 15 jaar dat ik het gebruik, in het begin gekoppeld met m'n cc, later toen bankrekeningen werden toegevoegd werd het alleen maar relaxter. 2FA er op een gaan!

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• lapino
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22:23
Mario Rabbids aan 15 euro, de moeite?

• ED-B
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 20-11 15:50
lapino schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:45:
Zeker weten! Heb zelf 25 betaald voor de game inclusief alle DLC (gold edition?), maar had er ook zo de volledige prijs voor over gehad. Ruim 40 uur plezier van gehad.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:02
[...]

Volgens mij is Musk al sinds de verkoop aan eBay in 2002 niet meer betrokken bij PayPal. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• DigitalExorcist
g0tanks schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:52:
[...]

Volgens mij is Musk al sinds de verkoop aan eBay in 2002 niet meer betrokken bij PayPal. ;)
Hij is nog steeds de bedenker van dat dubieuze vehikel 😜

• Dhrax
  • Laatst online: 06-12 16:51

Account beperking, je moet bellen met PP om dit opgelost te krijgen :)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Dhrax
  • Laatst online: 06-12 16:51
doobieters schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:23:
[...]

Eh, dit is gewoon een PC game waar de settings enorm van terug geschroeft zijn om het migraine vrij te kunnen aanbieden op de consoles :P

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

Wat nieuws:
  • De Alien: Isolation port heeft eindelijk een release datum. Verwacht het spel op 5 december! Announce trailer.
  • Pokémon Sword & Shield zitten na één week weekend aan zes miljoen verkochte exemplaren wereldwijd, zegt een Japanse persaankondiging van The Pokémon Company. 1/3de hiervan is verkocht in Japan, en 1/3de in de US. Sword/Shield is hiermee de snelst verkochte Switch game tot nu toe geworden, en doet het ook beter dan X/Y (4 miljoen exemplaren in de launchweek).
    Edit: na een update van Nintendo of America blijkt het om het launch weekend te gaan. Indrukwekkend
  • Morgen verschijnen de twee expansies voor Civilization 6 op de eShop. Ter voorbereiding heeft Firaxis een update online gezet (versie 1.2.1, de vorige was 1.0.5?), en goed nieuws: vanaf nu ondersteunt het spel hotseat multiplayer!
  • En tenslotte: vandaag releast The Touryst. Nog eens de trailer van vorige zomer:

JackAvery wijzigde deze reactie 21-11-2019 15:34 (7%)

• doobieters
lapino schreef op woensdag 20 november 2019 @ 15:45:
Jup, je kan ook de gold edition (fysiek) op amazon.de overwegen. Die is daar 29,99 incl alle DLC.

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-12 18:21
Gisteren Penguin Wars gehaald voor de halve prijs (€6.61, had nog genoeg gold points).

Zag een fysieke versie twee jaar geleden in Taiwan voor 30 euro(was denk ik de Canadese versie aangezien er Frans op stond), maar blijkbaar is het pas een paar maanden geleden hier uitgekomen op de eShop.

Hele toffe game, potjes duren heel kort dus ideaal voor pickup en play. Veel gespeeld op de Gameboy/MSX/NES vroegah.

Nul reviews op Metacritic :/

BarôZZa wijzigde deze reactie 21-11-2019 16:43 (12%)

• Smok3yNL
Dhrax schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:01:
[...]

Account beperking, je moet bellen met PP om dit opgelost te krijgen :)
Aah bedankt. Daar kan ik wat mee. Zal morgen eens bellen dank je!
NintendoLife heeft een volledige lijst van de Black Friday eShop discounts online gezet. Heb nu geen tijd om er door te gaan, maar als iemand aanraders ziet...

Oh, en goed nieuws voor de fans van Pillars of Eternity:

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 06-12 14:30
JackAvery schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:08:
NintendoLife heeft een volledige lijst van de Black Friday eShop discounts online gezet. Heb nu geen tijd om er door te gaan, maar als iemand aanraders ziet...

Oh, en goed nieuws voor de fans van Pillars of Eternity:
[Twitter]
Ik zie de discount nog steeds niet terug in de eshop? Of werkt dat alleen als je dat via de switch bekijkt?

• HansH
  • Laatst online: 20:18
Kaasje123 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 10:39:
[...]

Ik zie de discount nog steeds niet terug in de eshop? Of werkt dat alleen als je dat via de switch bekijkt?
Zag ergens (kan zo niet meer terugvinden waar ik het gelezen heb), dat het vandaag vanaf 14:00 of 15:00 start.

edit:
The platform holder says its ‘Cyber Deals’ sale will offer discounts of up to 70% off over 150 Switch titles from Friday, November 22 at 2pm UK/3pm CET until Sunday December 1 at 11:59pm local time.

HansH wijzigde deze reactie 22-11-2019 10:56 (27%)

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 06-12 18:14
Ik denk dat van wat ik niet heb er één of meer Lego games komen hier voor 50%-68% korting en misschien nog New Super Mario Bros.

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Daar zitten best wat interessante deals tussen, onder meer fikse kortingen op de Megaman Legacy collections en de Castevania/Contra Anniversary bundels. Ook een paar leuke deals op indie-games, misschien dat ik Keroblaster wel oppik.

- Soulseek rulez -

• avec_style
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06-12 15:32
Heeft iemand hier Luigis mansion gespeeld in co-op modus met kinderen?
En hoe bevalt dit?

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 21:08
deals staan live nu kiezen welke het word haha. Pokemon net uit dus.

• maxim380
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 07-12 11:29
Zat stiekem te hopen dat AI: The Somnium Files in de aanbieding zou zijn, maar die is natuurlijk nog te nieuw om al in sale te gaan, dus dan gaan we maar voor wat anders. Sinds ik Fire Emblem een paar maanden geleden heb uitgespeeld heb ik de drang om een soortgelijke game te spelen, maar ik ben niet zo thuis in het JRPG genre. Kan iemand me misschien iets aanraden? Ik heb graag iets met veel verhaal en waar ik niet te veel bij moet grinden zodat ik gewoon lekker door het verhaal heen kan. Ik zat al even te kijken naar Tales of Vesperia omdat die nu in de sale is, maar misschien heeft iemand hier nog wat andere tips.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 22:32
avec_style schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:47:
Heeft iemand hier Luigis mansion gespeeld in co-op modus met kinderen?
En hoe bevalt dit?
Dit is echt ontzettend leuk.
Ik speel hem regelmatig met mijn zoontje van 7 samen en vind het de beste co-op ervaring op de switch. Vaak vraagt hij me ook even om hem te helpen als hij vast zit of een boss niet verslagen krijgt.
Papa heeft alleen moeite met de controls, en dan voornamelijk de rechter stick. Dat is voor mij het enige puntje van ergernis aan een verder geweldige game.

• doobieters
maxim380 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:29:
Zat stiekem te hopen dat AI: The Somnium Files in de aanbieding zou zijn, maar die is natuurlijk nog te nieuw om al in sale te gaan, dus dan gaan we maar voor wat anders. Sinds ik Fire Emblem een paar maanden geleden heb uitgespeeld heb ik de drang om een soortgelijke game te spelen, maar ik ben niet zo thuis in het JRPG genre. Kan iemand me misschien iets aanraden? Ik heb graag iets met veel verhaal en waar ik niet te veel bij moet grinden zodat ik gewoon lekker door het verhaal heen kan. Ik zat al even te kijken naar Tales of Vesperia omdat die nu in de sale is, maar misschien heeft iemand hier nog wat andere tips.
Dragon Quest 11 of anders Wargroove.

• Smok3yNL
Net voor het eerst in mn leven een smash game gespeeld (ultimate op de switch lite)

Maar vind het allemaal nog wel wat overweldigend.
Ontzettend veel game modes, opties, functies, spirits etc etc...

Beetje door de bomen het bos niet meer zien zeg maar.

Moet hier denk ik nog echt even voor gaan zitten haha.

Bak er nog niks van😂

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:53

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Smok3yNL schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 20:57:
Net voor het eerst in mn leven een smash game gespeeld (ultimate op de switch lite)

Bak er nog niks van😂
Begin met World of Light dan leer je de basis wel op een degelijke manier.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 06-12 17:54

Bak er nog niks van😂
Hoe wil je het gaan spelen, als party game of echt fighting game?

Als fighting game zou ik sowieso alle items uitzetten, 3 levens en 7 min instellen. Ook de levels zou ik op omega zetten.
En jumpen met stick uitzetten in de controls.

Zo maar een paar tips. Je hebt veel tutorials op YouTube die zou ik ook ff bekijken.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• WenJam
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 25-11 18:49
Heeft er iemand ervaring met Terraria voor de Switch?
De game heb ik wel eens gespeeld op de PC en lijkt me tof om ook op de televisie en on the go te kunnen spelen (mits ze het goed hebben overgezet naar de Switch natuurlijk)

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 08-12 14:05

Mauz1978

Console War Veteran

Bak er nog niks van😂
Ik ben het pas gaan waarderen toen ik de youtube serie van zackscott ging volgen hiervan. Op zich is het een overdreven gozer maar het werkte wel erg aanstekelijk plus langzamerhand begon ik hierdoor ook het spel door te krijgen en erg te waarderen. (Ben 41 en dit was mn eerste smash brothers spel).

http://dscomics.nl

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 06-12 17:16
Denken jullie dat Overcooked 2 vrijdag met korting te verkrijgen is?

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:43
heppe01 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 21:49:
Denken jullie dat Overcooked 2 vrijdag met korting te verkrijgen is?
Ja, mijn glazen bol zegt van wel

• sderooij
Knip, vraag en aanbod is de plek hiervoor. Aan- en verkopen doen we niet via het forum. Succes.

exactor it wijzigde deze reactie 24-11-2019 14:14 (72%)

• sderooij
sderooij schreef op zondag 24 november 2019 @ 14:02:
[mbr]Knip, vraag en aanbod is de plek hiervoor. Aan- en verkopen doen we niet via het forum. Succes.[/mbr]
prima...

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:04
Vraagje. Mijn zoontje heeft sinds een paar maanden een eigen switch. Hij speelt voornamelijk fortnite en minecraft, maar hij wil ook rocket league gaan spelen. Prima idee uiteraard wij deden dat voorheen samen op de Xbox, maar de Xbox heb ik verkocht wegens geen gebruik meer sinds hij de switch heeft.

Nu hebben wij nog een switch en ik dacht dan neem ik daar ook rocket league en kunnen we samen spelen. Nu vereist rocket league switch online. Prima, maar kan ik met 2 switches het family abonnement nemen? Of moet ik voor beide een apart abonnement?

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 06-12 17:54
Pannekoek81 schreef op zondag 24 november 2019 @ 20:48:
Vraagje. Mijn zoontje heeft sinds een paar maanden een eigen switch. Hij speelt voornamelijk fortnite en minecraft, maar hij wil ook rocket league gaan spelen. Prima idee uiteraard wij deden dat voorheen samen op de Xbox, maar de Xbox heb ik verkocht wegens geen gebruik meer sinds hij de switch heeft.

Nu hebben wij nog een switch en ik dacht dan neem ik daar ook rocket league en kunnen we samen spelen. Nu vereist rocket league switch online. Prima, maar kan ik met 2 switches het family abonnement nemen? Of moet ik voor beide een apart abonnement?
Family

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• PearlChoco
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20:32
Jullie advies even nodig. Gezien het momenteel de mega sale is op de eShop, was ik eens aan't zien voor een spelletje voor mijn kids (1ste leerjaar).

Er zijn 3 games die me iets lijken, maar waar ik eigenlijk niks van ken:
- 1-2 Switch: simpele collectie minigames, maar is misschien wel tof voor de kleintjes, iemand ervaring?
- Just Dance 2020: klopt het dat je eerst 59 euro moet betalen om daarna nog eens een maandelijks abbo te moeten betalen van 25 euro per jaar???
- Overcooked: zou dat niet te moeilijk zijn voor 1ste leerjaar? Kan je dat met meer dan 2 spelen? Is Overcooked 2 beter? (Momenteel wel 4 keer duurder dan den 1)

• Walkman
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
PearlChoco schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:31:
Jullie advies even nodig. Gezien het momenteel de mega sale is op de eShop, was ik eens aan't zien voor een spelletje voor mijn kids (1ste leerjaar).

- 1-2 Switch: simpele collectie minigames, maar is misschien wel tof voor de kleintjes, iemand ervaring?
- Just Dance 2020: klopt het dat je eerst 59 euro moet betalen om daarna nog eens een maandelijks abbo te moeten betalen van 25 euro per jaar???
- Overcooked: zou dat niet te moeilijk zijn voor 1ste leerjaar? Kan je dat met meer dan 2 spelen? Is Overcooked 2 beter? (Momenteel wel 4 keer duurder dan den 1)
- 1-2 Switch is inderdaad heel erg simpel. Weet ook niet of het een game is die lang gespeeld zal blijven worden. Het voelt meer aan als een techdemo.
- Just Dance 2020 kun je gewoon zonder abbonement spelen. Het is alleen als je toegang wilt hebben tot de gehele muziekcollectie ervoor dat je dan een abbonement moet afsluiten
- Overcooked is voor kleintjes niet echt een aanrader. Het kan best een stressvolle game zijn waar je echt naar een doel toewerkt en juist jongere kinderen willen meer ontdekken en eigen dingen verzinnen.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22:08

Gynnad

* * *

Volgens mij is de Overcooked in the eShop een speciale editie als ik mij niet vergis?

--

Ik zelf heb interesse in twee games die momenteel in de aanbieding zijn in de eShop:
- Civilization VI (24.99)
- Yooka-Laylee (13.59)

Volgens mij allebei wel toffe games en zeker voor deze prijzen. Mocht er iemand echt anders over denken dan hoor ik het graag! :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Jero_B
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:04

Jero_B

"Nothing beats a fit body"

Just Dance is op aardig wat plekken in de aanbieding:
pricewatch: Just Dance 2020, Switch

Classic Car 2 Rent || Website || Facebook || Klassieke auto's huren voor een dag/bedrijfsuitje/bruiloft

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 08-12 15:48
Ik heb Overcooked 2 gekocht en heb er best wel spijt van. Samen met een vriend kwamen we al niet voorbij het 5e level. Erg stressvol, je moet er van houden :) ik hou er niet van

• Eddzdead
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04-12 10:13
Wat zouden jullie doen; Switch nu kopen, wachten op deze vrijdag/maandag voor een mogelijke deal van de dag of tot Kerstmis voor de kerstdeals?

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
Eddzdead schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:05:
Wat zouden jullie doen; Switch nu kopen, wachten op deze vrijdag/maandag voor een mogelijke deal van de dag of tot Kerstmis voor de kerstdeals?
Wachten, duurder zal het niet worden, goedkoper mogelijk wel.

• Eddzdead
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 04-12 10:13
Euler212 schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:14:
[...]

Wachten, duurder zal het niet worden, goedkoper mogelijk wel.
Zijn de deals rondom Kerst volgens verwachting veel beter dan die van de Black Friday?

• Evil Oats
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 02-12 14:34
Switch Lite staat enkel vandaag aan 195 euro bij Bol.com

Zou deze nog meer zakken in prijs in de loop van de week? Of best kopen voor die prijs?

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Piet_Piraat7 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:21:
[...]

Ik heb Overcooked 2 gekocht en heb er best wel spijt van. Samen met een vriend kwamen we al niet voorbij het 5e level. Erg stressvol, je moet er van houden :) ik hou er niet van
Overcooked is inderdaad best pittig :X
Maar wel erg leuk. Voor kleine kinderen is het té pittig. als één van de spelers niet redelijk kan gamen (time-management games) is het praktisch onmogelijk. 1 iemand die erg goed is kan echter wel met wat aanwijzingen zorgen dat het een werkend geheel wordt. O-)

waah wijzigde deze reactie 25-11-2019 11:00 (27%)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Piet_Piraat7 schreef op maandag 25 november 2019 @ 09:21:
[...]

Het voelt heel vaak als een heel unfair spelletje omdat soms het hele level op slot gaat omdat je dan net op een verkeerde plek zit.. Je moet ervan houden
Evil Oats schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:23:
Switch Lite staat enkel vandaag aan 195 euro bij Bol.com

Zou deze nog meer zakken in prijs in de loop van de week? Of best kopen voor die prijs?
Het is een nieuw product, ik zou er zelf niet op rekenen. Misschien kan er nog tien euro extra af in bvb Duitsland of Frankrijk, misschien niet.

@overcooked - De fysieke bundel van 1+2 kan je voor 27 pond incl. verzending kopen bij TheGameCollection.

• prutsger
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:20

Eind september een Switch aangeschaft met Just Dance 2019 voor 27,- er bij, juist voor de kinderen (1 van 3,5 en 2 van bijna 2). Wat een lol hebben ze daarmee, niet alle liedjes zijn even geschikt maar een heel aantal wel, vooral die in de Kids mode zitten.
Als ik de afstandsbediening pak roept een van de jongsten al regelmatig 'Mi mi mi?' (YouTube: Just Dance 2019 Kids Mi Mi Mi)
30 dagen proefabonnement gebruikt om de hele collectie te kunnen gebruiken en pas daarna valt mij wel tegen hoeveel er eigenlijk overblijft als je niet het maandelijkse abonnement afneemt. Nog wel voldoende hoor, maar niet genoeg om 50-60 euro voor de game te rechtvaardigen. Volgens mij zijn er inhoudelijk ook nauwelijks verschillen tussen 2019 en 2020 dus ik zou juist kijken of je de 2019 niet ergens nog goedkoper kunt oppikken.

Zelf heb ik nu Octopath Traveler in de sale aangeschaft. Had mij al 2x de max 3 uur van de demo vermaakt, gelukkig even gewacht met aanschaffen.

• waah
  • Laatst online: 23:13
Brilsmurfffje schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:16:
[...]

Het voelt heel vaak als een heel unfair spelletje omdat soms het hele level op slot gaat omdat je dan net op een verkeerde plek zit.. Je moet ervan houden
Heel flauw.... dan moet je dus niet op die plek zitten :+
Je hoeft niet alles op 3 sterren te halen hè. De moeilijkheid is te vergelijken met een ouderwets Nintendo-spelletje als Mario. Moeilijk, maar fair. Nergens is het zo dat het onterecht is of random wat er gebeurd.

Nee, het is niet dat je elk level met gemak haalt. Maar het is ook geen Dark Souls :+ Vaak moet je even zoeken naar de juiste tactiek samen. Wat voorheen werkte, hoeft in een later level niet te werken 8)

De game is moeilijk, maar wel fair. De game "unfair" noemen is niet terecht IMHO. Unfair is dat iets random is, en dat je daardoor vanaf het begin al een level niet kan halen. Of dat je de game perfect foutloos moet spelen om een level te halen. En beide is niet zo.

Maar als je inderdaad niet van moeilijke spellen houd, is het geen aanrader. Maar ik kan het zelfs spelen met mensen die enkel Mario Kart hebben gespeeld, en verder nooit gamen.

Communicatie is key. En als je dan 2 haantjes hebt gaat dat slecht samen :+ als je relatie slecht gaat, is het ook niet een handige game O-)

waah wijzigde deze reactie 25-11-2019 11:32 (11%)

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:59

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

maxim380 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:29:
Xenoblade Chronicles 2, een pareltje :)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Xecuter NL
  • Laatst online: 08-12 09:04
Heb zojuist de switch lite besteld bij bol. Begrijp ik nou goed dat er een goede sale is in de switch estore? Ik ben wel geinteresseerd in Skyrim bijvoorbeeld. Zag in een eerdere link dat die nu met 50% korting wordt aangeboden in de sale. Zou iemand voor mij kunnen bevestigen wat de prijs dan nu is?

Andere games die ik wil gaan spelen: Zelda Botw, Pokemon en Divinity: Original Sin 2.

Heel benieuwd hoe de switch gaat bevallen. Als deze goed bevalt, koop ik een 'gewone' switch om mijn dochter te introduceren met de wondere wereld van games :) (natuurlijk wel met andere games)

• Beakzz
Thrace Grumble schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:27:
[...]

Xenoblade Chronicles 2, een pareltje :)
Behoorlijk saai pareltje als je het mij vraagt. Ik zet persoonlijk Tales of Vesperia, Dragon Quest XI en Ni No kuni allemaal boven die game. Was er namelijk behoorlijk snel op uitgekeken.
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True