Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Xecuter NL : je kan dit gewoon op de Nintendo website opzoeken. €29.99.
Beakzz schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:37:
[...]

Behoorlijk saai pareltje als je het mij vraagt. Ik zet persoonlijk Tales of Vesperia, Dragon Quest XI en Ni No kuni allemaal boven die game. Was er namelijk behoorlijk snel op uitgekeken.
Smaken verschillen enzo :P Xenoblade was met gemak een erg genietbare 100+ uur game hier. Kan enkel met Vesperia vergelijken, maar qua combat vind ik Xenoblade bvb. interessanter dan het ToS/ToV systeem. Ik weet alleen niet of ik deze zou aanraden aan iemand die niet te veel wilt grinden...

Een nieuwe publisher van indie games, 1Print Games, heeft fysieke versies aangekondigd van de volgende indiegames: Ittle Dew, Death Squared en KeroBlaster. Ze verkopen ook een triple set.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 25-11-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Xenoblade 2 is erg genietbaar. De anime tropes liggen er HEEL dik op, maar je krijgt een enorm groot spel dat je complete vrijheid geeft en waar het customizen en levelen van je skills echt een plezier is. Het vechtsysteem kon ik ook dik smaken.
Als ik DQ11, Xenoblade 2 en Vesperia op een volgorde zou moeten zetten komt DQ11 eerst, dan Xenoblade 2 en dan pas vesperia :p.

Ben sowieso blij dat de eerste xenoblade chronicles volgend jaar als remaster uitkomt. Het was pas na chronicles X te spelen dat ik besefte wat voor parel ik gemist had.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ik heb XC1 op de New 3DS overleefd, ook dat was genieten hoor :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Thrace Grumble schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:24:
Ik heb XC1 op de New 3DS overleefd, ook dat was genieten hoor :)
Gespeeld op de Wii, de N3DS en ik denk dat de Switch versie er ook wel weer gaat komen. Ben ook benieuwd of ze XBCX nog eens naar de Switch gaan porten, die is ook zwaar ondergewaardeerd IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Thrace Grumble schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:27:
[...]

Xenoblade Chronicles 2, een pareltje :)
@maxim380 Xenoblade Chronicles 2 inderdaad! Goddelijke game. Heerlijk verhaal, veel actie, enórm veel te doen buiten de main quest om, en zeker als je daarna de Torna: The Golden Country DLC gaat spelen ben je zo 200 uur verder.

De game is enorm vet en diepgaand en meeslepend!

EDIT: Ni no Kuni is ook fantastisch. De details en de hele setting is heerlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door DigitalExorcist op 26-11-2019 09:54 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Seal64 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:43:
[...]

Gespeeld op de Wii, de N3DS en ik denk dat de Switch versie er ook wel weer gaat komen. Ben ook benieuwd of ze XBCX nog eens naar de Switch gaan porten, die is ook zwaar ondergewaardeerd IMHO.
Was t maar zo'n feest om een XCX port te krijgen, die heb ik nooit kunnen spelen. Zou super zijn, maar er is wel aangegeven dat dit erg lastig is, ivm geld (alhoewel ik denk dat t best zal verkopen): https://www.gameinformer....rt-would-be-too-expensive

[ Voor 15% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-11-2019 09:57 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fans van Divinity: Original Sins 2 opgelet: Limited Run Games gaat een fysieke editie publiceren. Voor zij die Limited Run Games niet kennen: dit zijn beperkte edities die niet in de winkel zullen verschijnen. Via hun website preorderen als je interesse hebt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKO9cHIX0AUAykw?format=jpg&name=large

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 26-11-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Waah schreef op maandag 25 november 2019 @ 11:31:
De game is moeilijk, maar wel fair. De game "unfair" noemen is niet terecht IMHO. Unfair is dat iets random is, en dat je daardoor vanaf het begin al een level niet kan halen. Of dat je de game perfect foutloos moet spelen om een level te halen. En beide is niet zo.
Dit is net zoiets als een helikopterpiloot die een leerling terecht wijst en zegt dat een helikopter vliegen helemaal niet moeilijk is. Met andere woorden: wellicht even rekening houden met het feit dat niet iedereen uren achter elkaar gamet en daar heer en meester in is. Daar wordt helaas ook geen enkele rekening mee gehouden bij online gaming (reden waarom ik dat dus ook absoluut niet doe).

Het gaat hier om de beleving van het spelletje en dat is vrij persoonlijk. De een vindt de game makkelijk, de ander te moeilijk. Als een game te moeilijk is of, zoals in dit geval, steeds weer hetzelfde trucje lijkt te doen, dan is het volledig te begrijpen dat iemand zo'n game unfair vindt. Het is hier behulpzamer om gewoon het trucje te delen om diegene verder op weg te helpen.
Xecuter NL schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:29:
Heb zojuist de switch lite besteld bij bol. Begrijp ik nou goed dat er een goede sale is in de switch estore? Ik ben wel geinteresseerd in Skyrim bijvoorbeeld. Zag in een eerdere link dat die nu met 50% korting wordt aangeboden in de sale. Zou iemand voor mij kunnen bevestigen wat de prijs dan nu is?
Houd er rekening mee dat dit alleen downloads zijn, geen fysieke versies die ze je opsturen. Prijzen kun je gewoon op de nintendo website zelf bekijken: Nintendo eShop-actie: Cyberaanbiedingen 2019. En er is ook een link naar alle eshop aanbiedingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:13
@ppl volgens mij heb je mijn eerste reactie over het hoofd gezien?
Waah schreef op maandag 25 november 2019 @ 10:45:
[...]

Overcooked is inderdaad best pittig :X
Maar wel erg leuk. Voor kleine kinderen is het té pittig. als één van de spelers niet redelijk kan gamen (time-management games) is het praktisch onmogelijk. 1 iemand die erg goed is kan echter wel met wat aanwijzingen zorgen dat het een werkend geheel wordt. O-)
Ik zeg nergens dat het onlogisch is dat iemand het moeilijk vind. Maar de game is niet unfair.... Dat is pas zo, zie de door mij genoemde redenen. Dat iets unfair voelt maakt het niet unfair.

Mijn tip voor dit soort games: Als het niet lukt, slaap er een nachtje over. Dan worden veel geleerde acties in je hersenen omgezet in automatismes. (grote hersenen naar de kleine hersenen).

Als je wakker wordt en opnieuw probeert, kan een onmogelijk level opeens een makkie worden. Dit geld trouwens voor veel games (racing simulatoren bijvoorbeeld).

Maar uiteindelijk: Je speelt een game voor de lol. Geen lol? gewoon stoppen O-)

Kwa online gaming: Ik zuig ook enorm met online games. je hoeft mij niet in een Fortnite te zetten ofzo...

Maar er zijn games die wél rekening houden met niveau. Overwatch is een leuk voorbeeld. Je hebt ranked matches, en je niveau wordt aangepast aan de rest. Zo zul je na een paar potjes (als je laag genoeg komt) opeens wél wat kunnen betekenen. En bij Overwatch is het een team-effort. De meeste kills levert je niets op. Het gaat om samenwerking, en minder om het beheersen van perfecte aim.

In het begin was ik enkel healers, want dan hoefde je niet te richten om te helpen. En langzaam breidde ik uit naar andere "heroes" met elk een eigen speelstijl. Een sniper zal ik nooit worden :+ maar stiekem omlopen en met een paar shotguns huishouden lukt nog wel :+ En als je af gaat doe je bijna meteen weer mee, en vaak help je je team toch met je afleiding/kills.

[ Voor 50% gewijzigd door Waah op 26-11-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:23
Wil Zelda Breath of the Wild nog een kans geven (kwam de eerste keer niet verder dan een uur of 25). Nu zie ik dat de expansion pass in de aanbieding is en ik vraag mij af of die iets zal toevoegen aan een nieuwe start.
Of is de exp. pass alleen maar interessant als je de game al hebt uitgespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Laatst online: 17-09 11:42
Switch lite in huis met Diablo, Zelda BotW en Skyrim voor 100 euro erbij. Ga ik mij wel even mee vermaken! Alleen diablo op de pc gespeeld en Skyrim nooit aan durven beginnen ivm tijd die ik er aan kwijt ging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Laatst online: 21:23

fub

Beakzz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:38:
Wil Zelda Breath of the Wild nog een kans geven (kwam de eerste keer niet verder dan een uur of 25). Nu zie ik dat de expansion pass in de aanbieding is en ik vraag mij af of die iets zal toevoegen aan een nieuwe start.
Nadat we allebei de game hadden uitgespeeld hebben we wat reviews van de DLCs gelezen/gekeken. Onze conclusie was dat het niet de moeite waard was, maar misschien dat dat voor jou anders zit. Op YouTube is wel een spoiler-vrije review te vinden, dan kan je je eigen keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
fub schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:06:
[...]

Nadat we allebei de game hadden uitgespeeld hebben we wat reviews van de DLCs gelezen/gekeken. Onze conclusie was dat het niet de moeite waard was, maar misschien dat dat voor jou anders zit. Op YouTube is wel een spoiler-vrije review te vinden, dan kan je je eigen keuze maken.
Ik vond het tweede pakket toffer dan de eerste. De eerste voegt Master Mode toe (moeilijker dan Hero Mode), Trial of the Sword (denk Cave of Ordeals, ritsen met kamers met vijanden die je zonder recovery moet verslaan, en je begint zonder gear) waarmee je permanent het Master Sword sterker maakt, en een stapel gear die leuk is, maar meer ook niet.

De tweede voegt naast een bak gear een extra set quests toe waar je best even mee zoet kan zijn. Die zijn echter wel pas beschikbaar als je alle Divine Beasts verslagen hebt, dus dat is voornamelijk end-game content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blijkbaar was de nieuwe Brain Training te demo'en op Dutch Comic Con. Een geschreven preview van NintendoWorldReport vind je hier, maar de auteur heeft ook footage op GameXplain gezet:

Over GameXplain gesproken, ze hebben het eerste uur van de port van Alien: Isolation gestreamed. Op eerste zicht lijkt het een kwalitatieve Switch versie te worden :)

[YouTube: 1 Hour of Alien Isolation on Nintendo Switch! (Livestream)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Kon het niet laten en New Super Mario Bros.™ U Deluxe, LEGO® Marvel Super Heroes 2 incl pass aangeschaft die de Black Friday deals in de eShop en meteen maar Super Mario Party bundle bij bol gehaald, dit samen met Luigi's Mansion 3 worden gezellige dagen in huizen Dagg. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

Ik wacht wel tot vrijdag. Amazon had vorig jaar toch zo'n 3 voor XX deal?
(sowieso eerst de Switch zelf nog hebben)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Kan ik ergens Luigi's Mansion 3 in actie krijgen momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

PearlChoco schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:41:
Staat niet bij Budgetgaming, maar als je een Toychamp in de buurt weet te vinden:
https://www.toychamp.nl/switch-luigi-s-mansion-3

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:19
Ik heb hem zelf hier gekocht:
https://www.hrkgame.com/d...mansion-3-nintendo-switch
Via CashbackXL nog eens 5% korting.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 14:06
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Waah schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:48:
@ppl volgens mij heb je mijn eerste reactie over het hoofd gezien?
Nee, ik denk dat je mijn punt niet snapt.
Ik zeg nergens dat het onlogisch is dat iemand het moeilijk vind. Maar de game is niet unfair.... Dat is pas zo, zie de door mij genoemde redenen. Dat iets unfair voelt maakt het niet unfair.
Sja, ware het niet dat iets eerlijk/oneerlijk vinden niets meer dan een gevoel is en dat is weer iets heel persoonlijks. Eerlijk/oneerlijk is geen objectieve maatstaaf en daarom heeft het ook geen enkele zin om te gaan discussiëren over of iets oneerlijk is of niet (het is zoals smaak). Als iemand het zo ervaart dan is het zo en kun je beter wat tips geven om diegene verder op weg te helpen.
Mijn tip voor dit soort games: Als het niet lukt, slaap er een nachtje over. Dan worden veel geleerde acties in je hersenen omgezet in automatismes. (grote hersenen naar de kleine hersenen).
Dat helpt bij mij inderdaad ook: als je ergens niet uitkomt, even wegleggen en wat anders gaan doen. Later een keertje weer oppakken, dan kijk je er net even anders naar en lukt het misschien wel. Werkt overigens niet alleen bij games :) Veel oefenen en op youtube/elders rondneuzen naar wat walkthroughs/tutorials helpen ook (dat soort dingen doet vrijwel iedereen op z'n werk ook als ze ergens op vastlopen dus valsspelen is dit zekers niet).
Maar er zijn games die wél rekening houden met niveau.
Ha, nu je het zegt, ik bedacht me ineens dat Asterix & Obelix je de moeilijkheidsgraad tijdens de game laat verstellen. Mocht je iets lastig vinden dan kun je het tijdelijk een graadje lager zetten. Hopelijk zijn er meer van dat soort games.
Beakzz schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:38:
Ik heb van die aanbieding gebruik gemaakt, hij gaat na aankoop direct downloaden. Bij het starten van het spel vlogen me ineens de mini-missies om de oren. Lijkt mij dat je er zowel tijdens als na het uitspelen van de game er nog wat aan. Of het echt heel veel toevoegt kan ik niet echt beoordelen want dat lijkt me redelijk persoonlijk (ligt aan je skills). Misschien ook handig om je af te vragen waarom je op een gegeven moment bent afgehaakt. Als het spel na een x tijd saai voor je wordt dan denk ik niet dat de DLC daar ook maar iets aan gaat veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
@ppl dan zijn we het daar niet over eens. Je kunt wel degelijk aan criteria vastleggen of iets eerlijk is of niet.... Je kan enkel zeggen dat het te moeilijk is (dat is namelijk persoonlijk). Of iets oneerlijk is, is IMHO geen schaal.... Maar daar zullen we het wel niet over eens worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:23
Net de switch besteld bij Coolblue met dat bouwpakket erbij.

Nu dacht ik slim in de store alvast een game te kopen, maar dat moet via de console krijg ik als melding. Doe ik iets fout of kan je echt alleen maar aankopen doen via het systeem

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
@Beneveerg ik denk dat er een switch gekoppeld moet zijn aan je Nintendo ID. Ik kan zelf dingen bestellen via de site en die worden dan gepusht naar de console als deze in stand by of aan staat waarna die gaat downloaden.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Yup je moet een Switch hebben om games te kopen, als je eenmaal inlogt met je NID op de Switch kan je erna wel de store gebruiken op bv PC maar niet voor je op een Switch console 1x bent ingelogd.

Beetje lame als je op voorhand in sales games wilt kopen als je er aan denkt om later een Switch te kopen maar met Nintendo en alles wat met store of online te maken heeft zoek ik al lang geen logica meer in :P

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nou deze jongen is ook aan de Switch (althans, meer voor de vrouw en kids). Heb voor mezelf Torchlight II gekocht om lekker portable te doen als de TV bezet is.

Verder Luigi's Mansion 3 aangeschaft. En van vriend geleend: Zelda BotW, Donkey Kong, Super Mario U en Mario Odyssey. En dat bouwpakket zit er nog bij.

Iemand nog handige tips en tricks die ik moet weten? Ik heb mijn eigen account aangemaakt en gekoppeld aan PayPal voor aanschaffen in de E-shop. Ook voor vrouw en kids een account aangemaakt. Als we iets op hun account starten, dan krijg ik de melding dat ik ze kan koppelen aan een Nintendo account, maar dat hoeft in principe niet, toch?

Heb verder ook geen subscriptie genomen. We zijn niet van plan online te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:23:
dan krijg ik de melding dat ik ze kan koppelen aan een Nintendo account, maar dat hoeft in principe niet, toch?
Correct. Een account koppelen is alleen nodig als je met dat gebruikersprofiel gebruik wil maken van onlinediensten en de eShop.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:39
€ 46,99 bij Amazon.de. Fysiek exemplaar en kan je dus ook nog prima doorverkopen als je er klaar mee bent
https://www.amazon.de/dp/B07NPL79TQ/
bram1984 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:23:
Iemand nog handige tips en tricks die ik moet weten? Ik heb mijn eigen account aangemaakt en gekoppeld aan PayPal voor aanschaffen in de E-shop. Ook voor vrouw en kids een account aangemaakt. Als we iets op hun account starten, dan krijg ik de melding dat ik ze kan koppelen aan een Nintendo account, maar dat hoeft in principe niet, toch?

Heb verder ook geen subscriptie genomen. We zijn niet van plan online te spelen.
Ik speel ook (nog) niet online, maar heb wel het Switch Online erbij genomen voor het gezin. Dat kost wel € 34,99 per jaar, maar daarmee zorg je er wel voor dat je game saves online worden opgeslagen en dat je de NES en SNES spellen kunt spelen die beschikbaar zijn op de Switch.

[ Voor 56% gewijzigd door EdwinB op 28-11-2019 09:45 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Katmi schreef op donderdag 28 november 2019 @ 03:53:
Yup je moet een Switch hebben om games te kopen, als je eenmaal inlogt met je NID op de Switch kan je erna wel de store gebruiken op bv PC maar niet voor je op een Switch console 1x bent ingelogd.

Beetje lame als je op voorhand in sales games wilt kopen als je er aan denkt om later een Switch te kopen maar met Nintendo en alles wat met store of online te maken heeft zoek ik al lang geen logica meer in :P
En een account via 3DS etc geld dan ook niet? Perse Switch? Oh Nintendo...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:38
Luigi's Mansion inmiddels bijna uitgespeeld. Mensen zeggen dat het een te korte game is maar als je heel weinig game't doe je er alsnog een maand over blijkbaar :') wel een leuke game. Sommige stukken heel leuk bedacht, helaas ook wat stukken ronduit irritant.
The Chosen One schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:17:
[...]

En een account via 3DS etc geld dan ook niet? Perse Switch? Oh Nintendo...
De 3DS en Wii U maken nog gebruik van het oude Nintendo Network ID (NNID) systeem. De Switch maakt gebruik van het nieuwere Nintendo Account systeem (waaraan je wel o.a. je oude NNID aan kunt koppelen).

maxim380 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 16:29:
Zat stiekem te hopen dat AI: The Somnium Files in de aanbieding zou zijn, maar die is natuurlijk nog te nieuw om al in sale te gaan, dus dan gaan we maar voor wat anders.
Als je een US eShop account hebt:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKZmVJFUEAA9Rg6?format=jpg&name=large

• InTheDisorder
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:41
RayNbow schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:06:
[...]

Als je een US eShop account hebt:
[Twitter]
[Afbeelding]
Thanks! US account heb ik nog niet maar die ga ik hier wel even voor aanmaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op Amazon.de is de pro-controller voor €53,- (incl bezorging) te bestellen zag ik net in het Black Friday-topic. Hier de link zonder referral: https://www.amazon.de/Nin...-Controller/dp/B01N4ND1T2

Zat er al een tijdje over te denken zo'n controller te bestellen, zo goedkoop als dit heb ik m niet vaak gezien.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tsjipmanz dat is een goede prijs. Nog nooit onder de €50 zien zakken, op Amazon.fr is ie regelmatig ~€55. Ik ben zelf echt wel fan van die controller, op de wisselvallige kwaliteit van de d-pad na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik heb m al besteld. We gaan het meemaken!

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Zijn er die super street racer al gespeeld hebben?

Twijvel om hem te halen in de eshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Iemand enig idee hoe je zo'n labo game start op een ander profiel dan degene waarmee je alles gebouwd hebt? Ik moet bij alle andere profielen blijkbaar alles weer opnieuw bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:51:
Iemand enig idee hoe je zo'n labo game start op een ander profiel dan degene waarmee je alles gebouwd hebt? Ik moet bij alle andere profielen blijkbaar alles weer opnieuw bouwen.
Voor zover ik weet kun je die stappen niet overslaan, maar je kunt wel door de instructies heen fastforwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Waah schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:00:
@ppl dan zijn we het daar niet over eens. Je kunt wel degelijk aan criteria vastleggen of iets eerlijk is of niet.... Je kan enkel zeggen dat het te moeilijk is (dat is namelijk persoonlijk). Of iets oneerlijk is, is IMHO geen schaal.... Maar daar zullen we het wel niet over eens worden.
Ik denk dat we meer op 1 lijn zitten dan je denkt. Je geeft hier nu zelf ook al aan dat het geen schaal is en dat is ook exact wat ik bedoelde (het werd namelijk wel als zodanig gebruikt). Het zijn allemaal bewoordingen waar je alleen wat mee kunt als je heel precies vastlegt wat er mee bedoelt wordt. In 9 van de 10 gevallen gebeurd dat niet en kun je er dan ook niks mee. Dat is ook de reden waarom je bij reviews van games echt verder moet lezen dan de woorden makkelijk/moeilijk, eerlijk/oneerlijk, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RayNbow schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:57:
[...]

Voor zover ik weet kun je die stappen niet overslaan, maar je kunt wel door de instructies heen fastforwarden.
Dat is wel gek. Als ik al die zooi op één profiel in elkaar zet, dan kan ik dat toch niet nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
Kan je in het ouderlijk toezicht 2 schermtijden instellen op gebruikersniveau? Ik heb 2 kinderen en heb een switch en switch lite gekocht. Elks mogen ze een half uur per dag er op spelen ongeacht welk toestel ze nemen maar hun profiel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nielsvg schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 21:23:
Kan je in het ouderlijk toezicht 2 schermtijden instellen op gebruikersniveau? Ik heb 2 kinderen en heb een switch en switch lite gekocht. Elks mogen ze een half uur per dag er op spelen ongeacht welk toestel ze nemen maar hun profiel kiezen.
Tenzij de app geüpdatet werd, denk ik niet dat dit gaat werken. Parental Controls werken op console niveau, niet op profiel niveau. Zie de FAQ.

Apart dat ze hier niet aan gedacht hebben... maar andere profielen op een Switch zijn niet beveiligd met een wachtwoord, dus de limiet zou te eenvoudig te omzeilen zijn.

Je zou een half uur tijd per console kunnen instellen?

De Fairy Tail turn-based RPG releast op 19 maart:

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 01-12-2019 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:57:
[...]

Dat is wel gek. Als ik al die zooi op één profiel in elkaar zet, dan kan ik dat toch niet nog een keer doen.
Hoe moet de game weten dat jij maar 1 exemplaar van alle LABO-sheets hebt? ;) De ontwerpen zijn gratis te downloaden (zodat je ze zelf de ontwerpen kunt uitsnijden op karton) en extra sheets zijn te bestellen via de support-site van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:01
Misschien een domme vraag maar kan je beter een extra setje Joycons kopen of losse controllers. Mijn twee dochters van 7 jaar willen graag een Switch en wij willen zo nu en dan eens mee gamen. En zijn Games als Luigi's Mansion en Yoshi's world een beetje te spelen met een enkele Joycon?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@zwembroek moeilijk. Vind zelf de pro wel fijner spelen. Daarnaast kun je een korte sessie wel doen met joycons en die straps (die zorgen dat je de L en R knop makkelijker kunt indrukken), maar lange sessies zou ik zeker voor pro gaan.

Maar, dat is mijn mening. Wij hebben zelf 2 switches, 2 pro en 3 paar joy cons.
Als ik handheld speel is de joycon gewoon prima en heb ik er verder geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
zwembroek schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:57:
Misschien een domme vraag maar kan je beter een extra setje Joycons kopen of losse controllers. Mijn twee dochters van 7 jaar willen graag een Switch en wij willen zo nu en dan eens mee gamen. En zijn Games als Luigi's Mansion en Yoshi's world een beetje te spelen met een enkele Joycon?
Ik zou voor twee controllers gaan van hori o.i.d als je op de tv speelt. Dat speelt toch fijner dan een enkele joycon, plus ze kosten bij elkaar ongeveer evenveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RayNbow schreef op zondag 1 december 2019 @ 08:06:
[...]

Hoe moet de game weten dat jij maar 1 exemplaar van alle LABO-sheets hebt? ;) De ontwerpen zijn gratis te downloaden (zodat je ze zelf de ontwerpen kunt uitsnijden op karton) en extra sheets zijn te bestellen via de support-site van Nintendo.
Wat dacht je van het gewoon vragen of me laten kiezen om direct te gaan spelen? Lijkt me niet zo heel ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:01
5 December komt een update van Mario Maker 2
natuurlijk moet ik die zelda sword uitproberen :D

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:24:
CrossCode mogelijk niet dit jaar voor de Switch:
[Twitter]
Definitief nu: CrossCode: Upcoming Updates, DLC and Console Versions!
We’re currently targeting Q2, 2020.
CrossCode is written in HTML5. And that means that there is tons of JavaScript. And live compiling it in a Chromium Browser is causing security issues on consoles and is forbidden on most platforms as hackers could attack the hardware through that.
How can we not mention Switch. Well, we’re doing it now: We’re focusing on the Xbox right now for no specific reason but just to focus on one platform. Technically, with the way the interpreter is working, the step to other platforms is rather easy from there. Okay, for the Switch we need to do some further optimization, but that’s, compared to the rest, just some minor stuff. After that we’ll “just” need to pass the certifications.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Trails of Cold Steel 3 krijgt een Switch release, aldus een interview van Gamespot met NIS America. Voorlopig is het spel gepland voor de lente van 2020. Benieuwd of de rest van de serie ook uiteindelijk op Switch zal belanden...

Trailer:

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 03-12-2019 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Een goede (j)rpg is nooit verkeerd maar ik zou altijd graag bij het (echte) begin beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Heeft er hier iemand toevallig al bubble bobble gespeeld?

Ik zit zo te twijfelen om die te bestellen... Ik ben opgegroeid met de eerste versie op de ZX spectrum, dat bandje hebben mijn zusje en ik helemaal grijs gespeeld samen. Maar ik weet niet of het nog net zo leuk is als vroeger #jeugdsentiment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:28:
Trails of Cold Steel 3 krijgt een Switch release, aldus een interview van Gamespot met NIS America. Voorlopig is het spel gepland voor de lente van 2020. Benieuwd of de rest van de serie ook uiteindelijk op Switch zal belanden...

Trailer:
[YouTube: Trails of Cold Steel III - Announcement Trailer (Nintendo Switch)]
ja zoveel zin in heb alleen deel 1 en 2 van de steel serie nooit gespeeld, dus hopen dat 1 en 2 ook komen, want het heeft denk ik niet veel nut om bij 3 te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Wat speelt Arena of Valor lekker op de switch ivm mijn mobiel. Voel mijn verouderde verslaving weer opkomen.

Wel een beetje jammer dat ik online met het account van mijn vriendin, maar goed het is ook haar switch :P

Misschien na de 3 maanden toch maar eens denken aan een family switch abbonement.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Switch heeft eindelijk een officiële Chinese lanceerdatum: tien december. Bron: Daniël Ahmad (Twitter thread)
- prijs 2099 RMB (€270), bundel met een demo van New Super Mario Bros.
- NSMBD is een launchgame en tot nu toe het enige spel met publicatietoestemming van de overheid. Mario Kart 8 en Super Mario Odyssey zijn al preorderbaar. Games gaan RMB 299 kosten. Nintendo en Tencent willen focussen op games van hoge kwaliteit, verwacht dus oa meer first-party lokalisaties. Interessant genoeg kan de Chinese editie van Switch wel nog steeds importgames spelen.
- Online waarschijnlijk regio-locked. WeChat Pay integratie in de Chinese store.
- Chinese advertentie-trailer.
Ruudox schreef op woensdag 4 december 2019 @ 07:43:
[...]

ja zoveel zin in heb alleen deel 1 en 2 van de steel serie nooit gespeeld, dus hopen dat 1 en 2 ook komen, want het heeft denk ik niet veel nut om bij 3 te beginnen :P
Cold Steel 1 en 2 kan je tenminste nog vertaald op PC en PS spelen. Hetzelfde geldt voor Trails in the Sky. Maar de twee games uit de Crossbell arc bestaan dan weer enkel fan translations van.

Nuja, er zal vast wel een YT samenvatting van 1 en 2 bestaan ofzo. Toch zou het logischer zijn om tenminste Cold Steel 1 en 2 ook te porten.

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 04-12-2019 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
JackAvery schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:10:
De Switch heeft eindelijk een officiële Chinese lanceerdatum: tien december. Bron: Daniël Ahmad (Twitter thread)
- NSMBD is een launchgame en tot nu toe het enige spel met publicatietoestemming van de overheid. Mario Kart 8 en Super Mario Odyssey zijn al preorderbaar. Games gaan RMB 299 kosten. Nintendo en Tencent willen focussen op games van hoge kwaliteit, verwacht dus oa meer first-party lokalisaties. Interessant genoeg kan de Chinese editie van Switch wel nog steeds importgames spelen.
- Online waarschijnlijk regio-locked. WeChat Pay integratie in de Chinese store.

[...]

Cold Steel 1 en 2 kan je tenminste nog vertaald op PC en PS spelen. Hetzelfde geldt voor Trails in the Sky. Maar de twee games uit de Crossbell arc bestaan dan weer enkel fan translations van.

Nuja, er zal vast wel een YT samenvatting van 1 en 2 bestaan ofzo. Toch zou het logischer zijn om tenminste Cold Steel 1 en 2 ook te porten.
Wist niet dat hij in China nog niet op de markt was, dat kan qua verkoop wel een flinke boost gaan geven. Hoe zit het met de overige Nintendo consoles of die van de concurrentie, waren die wel al officieel verkrijgbaar in China?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Gynnad Switch is al sinds 2017 in China te koop (grijze import). Ik zou (toch op korte termijn) geen grote sales-boost ofzo verwachten, China gamet in de eerste plaats mobiel en op PC. Een officiële launch betekent vooral betere support voor de lokale markt (bvb vertalingen naar simplifiee Chinese), en dat men zo dus de markt kan proberen uitbreiden. Op dat vlak is het inzetten op kwaliteitscontent wel positief. Een van de uitdagingen is om je games door de Chinese goedkeuringsinstanties te krijgen, wat het moeilijker maakt om veel content op de markt te krijgen.

PS4 is al sinds 2015 officieel te koop in China (zie bvb dit interessante artikel over de uitdagingen hiervan). Xbox One heeft die markt nog vroeger betreden, namelijk in 2014.

Dit rapport van Niko Partners toont hun schatting van de verschillen tussen officiële verkoop en grijze import, en hun projecties voor de komende drie jaar. Je ziet dat momenteel best wat Switches geïmporteerd worden, en ook dat consoles in China nog steeds een relatief kleine marktaandeel hebben (1~1.5 miljoen toestellen per jaar)

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 04-12-2019 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:13
Wellicht een stomme vraag maar ik zou het graag zeker willen weten. Voor 5 december krijgt ons zoontje een Switch, met Luigi's Mansion. Ik ga zelf Pokemon Shield eens proberen. Ook willen we een Nintendo online abonnement afsluiten (misschien niet gelijk maar wel binnenkort). Als ik een standaard abonnement gebruik en we gaan straks hetzelfde spel spelen zoals Luigi, hoe werkt dit dan met savegames?

Is er 1 savegame voor een spel en is dat gekoppeld aan je online opslag, of kunnen we op 1 switch met 1 abonnement (geen familieabbo) gewoon meerdere saves hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Tarz schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:04:
Wellicht een stomme vraag maar ik zou het graag zeker willen weten. Voor 5 december krijgt ons zoontje een Switch, met Luigi's Mansion. Ik ga zelf Pokemon Shield eens proberen. Ook willen we een Nintendo online abonnement afsluiten (misschien niet gelijk maar wel binnenkort). Als ik een standaard abonnement gebruik en we gaan straks hetzelfde spel spelen zoals Luigi, hoe werkt dit dan met savegames?

Is er 1 savegame voor een spel en is dat gekoppeld aan je online opslag, of kunnen we op 1 switch met 1 abonnement (geen familieabbo) gewoon meerdere saves hebben?
Je kunt op de switch ongeacht je Online abonnement gewoon meerdere gebruikers met meerdere saves hebben. De gebruikers die Online hebben worden hun saves gesynct met de cloud en kunnen games online spelen. Offline kan altijd ongeacht je online status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:13
Magic schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:11:
[...]

Je kunt op de switch ongeacht je Online abonnement gewoon meerdere gebruikers met meerdere saves hebben. De gebruikers die Online hebben worden hun saves gesynct met de cloud en kunnen games online spelen. Offline kan altijd ongeacht je online status.
Ok thanks. Dus kwestie van 3 gebruikers aanmaken die hun eigen saves lokaal hebben en de hoofdgebruiker is degene waaraan het online is gekoppeld? Als ik als hoofdgebruiker iets online koop en download, kunnen de andere gebruikers dit dan ook spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:26
Tarz schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:18:
[...]

Ok thanks. Dus kwestie van 3 gebruikers aanmaken die hun eigen saves lokaal hebben en de hoofdgebruiker is degene waaraan het online is gekoppeld? Als ik als hoofdgebruiker iets online koop en download, kunnen de andere gebruikers dit dan ook spelen?
Ja idd, 3 gebruikers met drie saves. Verder ja, sterker nog ik kan de gedownloade spelletjes van mijn broertje (die elders woont) ook spelen als hij ze op dat moment niet speelt. Ook onder mijn eigen account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
[...]

Dat klopt, maar let wel dat dan alleen de hoofdgebruiker online kan spelen, en de perks als tetris 99, Nes online en Snes online kan starten. De andere gebruikers kunnen wel alle spellen spelen die geïnstalleerd staan, voorwaarde daarvoor is wel dat die switch je "primaire" switch is. Je kunt dus niet met het hoofdaccount op 2 of meer switches inloggen en alle gebruikers op beide switches laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Wanneer heb je een SD-kaart *nodig*? Ik koop al mijn games fysiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

mr.JamesBond schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:32:
Ook fysieke games downloaden in sommige gevallen nog data. Op een gegeven moment is de interne opslag vol, en dan heb je een SD-kaart nodig. Al zal dat niet een enorme vaart lopen als je al je games fysiek koopt.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Als de ruimte op is O-) :Y)

Maar je kan zien op de Switch hoeveel ruimte je nog hebt. Ik heb een aantal indie-games en de rest fysiek. En heb nog geen SD-kaart in de Switch.

Maar met de prijzen van SD-kaartjes zou ik me daar ook niet teveel zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
. dubbel.

[ Voor 95% gewijzigd door dragon2 op 04-12-2019 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Als je interne geheugen vol is, heb je een SD kaart nodig :P

Zelfs als je fysiek koopt heb je nog updates enzo wat gedownload wordt naar je geheugen. Dat kan oplopen van een paar honderd mb tot enkele gigabytes per game. En lang niet alle games zijn fysiek te koop, meestal zijn deze digital-only games niet zo groot, maar ook die kunnen oplopen.

En daarbij, als je een SD kaartje gebruikt slijt je onvervangbare interne geheugen iets minder snel. Niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken, maar het is wel een bijkomend voordeel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
BlackMage schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:43:
[...]
En lang niet alle games zijn fysiek te koop, meestal zijn deze digital-only games niet zo groot, maar ook die kunnen oplopen.
Wij hebben er hier 1 van dik 12GB :o , digital only meen ik want hier ook (bijna) alles op kaartje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Digital Foundry heeft de Switch-editie van Alien Isolation getest en... wat een port:

• Image quailty is hoger:
  • Dynamische resolutie - docked meestal 1080p, maar in het ergste geval 756p. Desondanks ziet er Switch-versie er veel cleaner uit dan PS4/X1 dankzij moderne TAA technieken. Minder shimmering, minder in-surface aliasing, ... - dit waren grote problemen in de PS4 editie.
  • Portable: 720p tot 504p in worst case. Opnieuw een focus op image quality, waardoor het er beter uit ziet dan vorige edities van het spel. Geen screen tearing.
  • Meestal zeer stabiele framerate (30fps), af en toe kleine dips. Portable is even goed als Docked mode.
  • Geluid is 5.1, geen compromissen in geluidskwaliteit.
  • Ook een paar dingen die minder zijn: ambient Occlusion is verdwenen of serieus aangepast. Weinig impact omdat het een vrij donker spel is.
  • Motion Blur disabled.
  • LOD en schaduwen werken iets agressiever ivm PS4.
  • Cutscenes zijn iets meer gecomprimeerd - zal je merken in docked mode.
  • Load times zijn iets langer wanneer men tussen gebieden beweegt.
Na Grid: Autosport lijkt Feral Interactive een tweede sterkle port af te leveren. Benieuwd wat hun volgende project zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
JackAvery schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:10:

[...]

Ja ik hoop dat ze 1 en 2 porten anders maar gewoon op de ps4 of pc idd.(20 euro in de aanbieding op psn)
en trails in the sky was zo goed he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Gisteren Starlink starter pack gekocht, voor 2 tientjes lijkt het me best een leuke game.

Las eerder dat je de toys verplicht moest gebruiken maar zag nu in het startscherm een knop met “play digital” oid en ben tot nu toe lekker zonder toys aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik speel sinds deze week Guacamelee. Wat een leuk spel is dit! Het speelt heel snel, is niet te moeilijk maar wel uitdagend genoeg. Heerlijk overdreven combat en platforming. Gevechten met een stuk of 10 beesten tegelijk bijvoorbeeld. En dit spel is niet zoals bij Hollow Knight dat je IEDERE KEER dat je dood gaat een half uur terug moet lopen naar je corpse. Nee hoor, als je dood gaat kom je meteen terug op dat stuk of vlak ervoor. Heerlijk! En er zit geweldige humor in en referenties naar andere spellen. Aanrader.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik had tijdens de sale Thumper opgepikt, omdat het hier en daar wel positieve beoordelingen kreeg. Het is een zogenaamde rhythm game, totaal ander spel dan wat ik normaal gesproken speel.

Het is leuk voor de afwisseling tussendoor. Het is snel en intens, en de automatische herstart nadat je ´doodgaat´ zorgt ervoor dat je lastige stukken blijft proberen. Ik ben wat betreft gamen niet echt een doorzetter normaal gesproken, maar gisteren probleemloos drie kwartier doorgegaan totdat ik eindelijk een mini-boss had verslagen. Dat niveau van dedication heb ik eigenlijk niet meer gehad sinds de tijd dat ik in de jaren 90 de NES en SNES kapot speelde, dus dat is wel weer positief.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Vier nieuwe SNES games en twee NES games worden op 12 december toegevoegd volgens Nintendo of America: Star Fox 2, Super Punch-Out, Kirby Super Star en Breath of Fire II op SNES. De NES app krijgt Crystalis en Journey to Silius.

---
@Ruudox , Trails in the Sky 1 was echt fijn, helaas speel ik het op PC wat meestal betekent dat ik mijn RPG's niet uitspeel :P

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 05-12-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tsjipmanz schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:02:
Ik had tijdens de sale Thumper opgepikt, omdat het hier en daar wel positieve beoordelingen kreeg. Het is een zogenaamde rhythm game, totaal ander spel dan wat ik normaal gesproken speel.

[YouTube: The First 15 Minutes of Thumper]

Het is leuk voor de afwisseling tussendoor. Het is snel en intens, en de automatische herstart nadat je ´doodgaat´ zorgt ervoor dat je lastige stukken blijft proberen. Ik ben wat betreft gamen niet echt een doorzetter normaal gesproken, maar gisteren probleemloos drie kwartier doorgegaan totdat ik eindelijk een mini-boss had verslagen. Dat niveau van dedication heb ik eigenlijk niet meer gehad sinds de tijd dat ik in de jaren 90 de NES en SNES kapot speelde, dus dat is wel weer positief.
Bezit hem op PC, fantastische titel die enorm veel voldoening geeft om te masteren :). Wordt enorm moeilijk naar het einde toe, maar op dat punt kan je de eerste levels bijna met je ogen dicht foutloos uitspelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

boe2 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:05:
[...]

Bezit hem op PC, fantastische titel die enorm veel voldoening geeft om te masteren :). Wordt enorm moeilijk naar het einde toe, maar op dat punt kan je de eerste levels bijna met je ogen dicht foutloos uitspelen.
Jazeker. Wat mij ook aanspreekt is dat het in korte bursts is te spelen. En het voelt geen moment unfair, als je het vern**kt is het eigenlijk altijd duidelijk je eigen schuld.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
@JackAvery haha dat probleem heb ik vaak ook dat ik lange jpg's nooit uitspeel op de pc, daarom lijkt mij het op de switch zo fijn die pak je er dan sneller bij :P
Ik probeer gewoon 1 op de ps4 en dan door naar 3 op de switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Allen, ik zoek me helemaal het schompes naar een fatsoenlijke tas voor dock, switch en TWEE Pro Controllers. Vooral dat laatste is nogal een probleem lijkt wel. Meesten hebben ruimte voor 1x Pro en 1x Joycon houder.

Kom alleen op deze drie uit
Diocall (https://www.amazon.co.uk/gp/product/B07RQKC8KM/) voor 36 pond. Inclusief verzenden en koers zomaar 50 euro.
Dacckit (https://www.amazon.com/gp/product/B07FNB7KVD/) had er ook één voor 20 dollar, maar is nu uitverkocht en met invoerrechten, verzenden e.d. kwam ik ook boven de 60 euro uit.
Je hebt nog de Smatree N600 (https://www.amazon.de/dp/B07F1TFH2Q/) ook voor een vergelijkbaar bedrag, maar de reviews geven aan dat deze de Pro Controllers te strak zet, waardoor knoppen ingedrukt worden en ze dus leeglopen.

Zie ik er nog één over het hoofd? Ali laat me ook even in de steek. Hoe doen anderen dat met 2 of meer Pro Controllers?

Edit
Probleem lost zichzelf op. De Diocall is sinds 2 december ook eindelijk via amazon.de leverbaar voor 43 euro (https://www.amazon.de/dp/B07RQKC8KM) was eerst telkens uitverkocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 05-12-2019 14:24 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Als de kant en klare koffers niet voldoen dan kun je wellicht nog kijken naar een koffer met plukschuim en dan zelf de boel inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Grappig. Terwijl ik weer hiermee bezig ben, zie ik dat de eerste case sinds deze week (dankjewel Keepa) eindelijk ook op amazon.de geleverd wordt en dus onder gratis bezorging valt en geen wisselkoers meer met het pond. Gelijk een lightning deal voor een SNES mini tasje mee kunnen pakken. Ideaal voor op vakantie straks. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Tsjipmanz schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:02:

[YouTube: The First 15 Minutes of Thumper]

Ik heb die op de PSVR gespeeld. Man wát een trip is dat!

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:51
Zijn er nog meer mensen waarbij de joysticks van de joycons tijdens Mario Kart 8 naar links of naar rechts trekken?
Als ik de joysticks vervolgens probeer te kalibreren lijkt er geen afwijking in de joysticks te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Extreme smell schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:39:
Zijn er nog meer mensen waarbij de joysticks van de joycons tijdens Mario Kart 8 naar links of naar rechts trekken?
Als ik de joysticks vervolgens probeer te kalibreren lijkt er geen afwijking in de joysticks te zitten.
Voor we de joycons beschuldigen: staat auto-steering aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
JackAvery schreef op donderdag 5 december 2019 @ 19:42:
[...]

Voor we de joycons beschuldigen: staat auto-steering aan?
Ja, maar zou hij daardoor constant naar 1 kant toe trekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Staat motion control soms aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Extreme smell schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:00:
[...]

Ja, maar zou hij daardoor constant naar 1 kant toe trekken?
Ja als je continue naar 1 kant leunt wel. Ig als je auto-steering niet gebruikt kan je het beter uitzetten.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 05-12-2019 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extreme smell
Top jongens, waarschijnlijk zit het gewoon daar in. Ga het morgen even proberen. Bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:35
Ik heb een tijdje geleden ook de hele tijd mijn joycons lopen calibreren. Blijkbaar kun je voordat je een race start met het + en - knopje volgens mij motion control aan/uit zetten. Deze staat volgens mij standaard op 'aan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

Ik heb mijn eigen Switch-account aan mijn Nintendo-account gekoppeld. Voor mijn vrouw en kinderen heb ik ook accounts gemaakt, maar niet gekoppeld. Bij Sonic viel mij op dat je dan geen savegame kunt maken. Hoe kan je een lokale save instellen? Of is koppelen sowieso nodig?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwaii
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-05 20:54
Even een noob vraag, wat is het nut van een extra Joy con set, hoef ik dan voor 2 spelers niet meer die andere joy con's er af te schuiven? of is dit puur voor 4 spelers bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Mogwaii Tja, extra controllers. 2 spelers met een tussen stuk. Noem maar wat.

Je hoeft de andere er niet af te schuiven. Mijn dochter wil het stuurtje met mario kart, dus 1 joy con zit nog op de Switch. Alles is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mogwaii
Arunia schreef op zondag 8 december 2019 @ 11:58:
@Mogwaii Tja, extra controllers. 2 spelers met een tussen stuk. Noem maar wat.

Je hoeft de andere er niet af te schuiven. Mijn dochter wil het stuurtje met mario kart, dus 1 joy con zit nog op de Switch. Alles is mogelijk.
Ja voor Kart met zijn tweeën schuiven wij ze er altijd af, dus ik dacht een extra set dan ben je daar vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Mogwaii Dat, of een pro controller. Moet zelf zeggen dat ik die fijner vind spelen.
Maar met tussenstuk is het prima te doen of zelfs los in de hand. Wat bij Mario Odyssey ook aangeraden wordt.

Heb een launch switch en toen meteen een pro erbij besteld.
Later de Splatoon 2 editie besteld en daar ook de joy cons van.
Mijn vrouw heeft een Pokémon editie met bijbehorende joycons.
Dus zo doende al 3 paar joy cons in bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mogwaii
Arunia schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:03:
@Mogwaii Dat, of een pro controller. Moet zelf zeggen dat ik die fijner vind spelen.
Maar met tussenstuk is het prima te doen of zelfs los in de hand. Wat bij Mario Odyssey ook aangeraden wordt.

Heb een launch switch en toen meteen een pro erbij besteld.
Later de Splatoon 2 editie besteld en daar ook de joy cons van.
Mijn vrouw heeft een Pokémon editie met bijbehorende joycons.
Dus zo doende al 3 paar joy cons in bezit.
:D Jij kan de hele buurt uitnodigen dan, maar thanks dan weet ik genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silk-
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-01-2024
Is deze geschikt voor de Switch? Zo ja dan is dit toch wel een goeie deal..?
https://www.ibood.com/nl/...eme-microsdxc-128-gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij kun je 200GB voor rond de 30 krijgen of je moet ze toevallig nodig hebben voor 2 switches of what ever. Maar zou eerst kijken of die gold dingen wel de betere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:03
Silk- schreef op zondag 8 december 2019 @ 12:11:
Is deze geschikt voor de Switch? Zo ja dan is dit toch wel een goeie deal..?
https://www.ibood.com/nl/...eme-microsdxc-128-gb.html
Bij Amazon is deze los 19 euro, gratis verzenden. 27 als je de 200Gb neemt. Geen gold, maar daar schiet je met de switch niets mee op.

[ Voor 7% gewijzigd door hcQd op 08-12-2019 12:42 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic