Op amazon.co.uk staat nu een limited editie van de 2019 revisie + Mario Kart 8 Deluxe preorderbaar voor 299 pond, de normale prijs voor de console daar. Als dit voor de rest van Europa ook gaat gelden, krijgen we misschien toch nog die kerstperiode deal - en een betere dan de US.
Wat zijn qua games nou echte aanraders ?
Zijn er nog spellen die in de buurt van Zelda komen?
Liefst de oude 2d topdown alhoewel ik me prima vermaakt met botw.
We hebben al:
Mario oddesy
Mario Rabbids kingdom
Super smash brothers
Mario party
Zelda btow
Zelda links awakening
Mario maker
Harry Potter
Sonic racing
yooka-laylee and the impossible lair (heeft me nog niet echt gegrepen)|
Luigi's Mansion (nog ingepakt tot kerst
)
Pokemon Sword (nog ingepakt tot kerst
)
Zijn er eigenlijk ook multi player games welke je met 1 cartridge en 2 switches kunt spelen?
We hebben al:
Mario oddesy
Mario Rabbids kingdom
Super smash brothers
Mario party
Zelda btow
Zelda links awakening
Mario maker
Harry Potter
Sonic racing
yooka-laylee and the impossible lair (heeft me nog niet echt gegrepen)|
Luigi's Mansion (nog ingepakt tot kerst
Pokemon Sword (nog ingepakt tot kerst
Zijn er eigenlijk ook multi player games welke je met 1 cartridge en 2 switches kunt spelen?
[ Voor 9% gewijzigd door harley op 09-12-2019 08:25 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
@harley volgens mij heb je het meeste wel haha.
Voor zover ik weet bestaan er niet echt download play games zoals je dat vroeger op de gba en ds reeks wel veel had.
Misschien kirby battle royale. De 3ds versie heeft dit wel. Lijkt me sterk dat het niet zo is.
Wat ze van mij download play hadden mogen doen is het toad gedeelte in Mario party. Ben er niet achter waarom je daar nou 2 carts voor nodig hebt.
Voor zover ik weet bestaan er niet echt download play games zoals je dat vroeger op de gba en ds reeks wel veel had.
Misschien kirby battle royale. De 3ds versie heeft dit wel. Lijkt me sterk dat het niet zo is.
Wat ze van mij download play hadden mogen doen is het toad gedeelte in Mario party. Ben er niet achter waarom je daar nou 2 carts voor nodig hebt.
Donkey Kong, Captain Toad, Arms en Kirby al eens bekeken?harley schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:51:
Zijn er nog spellen die in de buurt van Zelda komen? Liefst de oude 2d topdown alhoewel ik me prima vermaakt met botw.
We hebben al:
Mario oddesy
Mario Rabbids kingdom
Super smash brothers
Mario party
Zelda btow
Zelda links awakening
Mario maker
Harry Potter
Sonic racing
yooka-laylee and the impossible lair (heeft me nog niet echt gegrepen)
Zijn er eigenluhk ook multi player games welke je met 1 cartridge en 2 switches kunt spelen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
@harley I am setsuna of the witcher 3?
Kirby staat inderdaad daar nog wel op het lijstje.Jorgen schreef op maandag 9 december 2019 @ 01:19:
[...]
Donkey Kong, Captain Toad, Arms en Kirby al eens bekeken?
Captain toad en donkey Kong heb ik allebei al op de WiiU en vertik het om ze weer te kopen. Ik heb heb voor Zelda botw een uitzondering gemaakt maar tis wel goed met ze, alles iedere keer full price opnieuw uitbrengen.
Arms is en boks spel. Niet mijn soort game.
I am setsuna zie ik dat je best lang moet spelen zonder op te slaan. Dat is helaas voor mij geen optie aangezien ik soms maar 10 15 minuutjes speel ff vlug tussendoor. Ook weet ik niet of dit soort RPG mijn soort game is.
the witcher 3, zal eens kijken of er een demo van is. Evenals van Okami.
Juist het puzzel/uitzoek element van zelda game's spreekt mij altijd al aan, niet het vechten.
[ Voor 38% gewijzigd door harley op 09-12-2019 08:35 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Gisteren Luigi's mansion 3 voor het eerst gespeeld. Het is even wennen omdat ik al lang niet meer zoiets heb gedaan. Zit er nu een half uurtje in, maar het is wel een leuk spel. Dacht dan kunnen mijn neefjes ook spelen als ze bij mij zijn, dat gaat hem niet worden omdat het denk ik nog te lastig is voor ze.
Als je van Zelda houdt, dan denk ik dat je Okami wel kunt waarderen. Het is de beste 'Zelda' game die geen Zelda game is.
Ligt een beetje aan de leeftijden maar als je co-op speelt dan is het al een ander verhaal. Zeker samen met jou of die 2 samen.ubje schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:22:
Gisteren Luigi's mansion 3 voor het eerst gespeeld. Het is even wennen omdat ik al lang niet meer zoiets heb gedaan. Zit er nu een half uurtje in, maar het is wel een leuk spel. Dacht dan kunnen mijn neefjes ook spelen als ze bij mij zijn, dat gaat hem niet worden omdat het denk ik nog te lastig is voor ze.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mijn zoon van 7 speelt momenteel Luigis Mansion. Hij vind het heel leuk, dus ik denk dat dat wel meevalt. De game is zeker even wennen qua controls. Op een gegeven moment unlock je de mogelijkheid om in co-op te spelen. Dus nu speel ik de game samen met hem.ubje schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:22:
@harley Heb ze zelf niet gespeeld maar ik weet dat Ittle Dew en Anodyne ook "Zelda-achtige" games zijn. Ook Oceanhorn is duidelijk gebaseerd op Zelda.
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Dan zou ik Blossom Tales en Cadence of Hyrule aanraden. Old school Zelda feel voor weinigharley schreef op zondag 8 december 2019 @ 18:51:
Om op de 2D Zelda-likes van @harley kar te springen: misschien is Moonshiner ook interessant om te bekijken. Kamiko als je een korte, goedkope game wilt. Hyper Light Drifter is mogelijk ook nog wel iets... en volgend jaar komt CrossCode uit
Ook de Secret of Mana rereleases (en toekomstige remake, Trials of Mana) passen mabye in dit lijstje.
[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2019 10:48 ]
ubje schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:22:
Hier idem dito. Speel met mijn vriendin. Die is weliswaar wat ouder dan jouw neefjes/zoontje maar kan heel slecht 3D inschatten. Maar Luigi speelt zij prima mee. Het is goed te doen. En als je jouw neefje als Gooigi laat spelen, heb je slechts 25HP maar deze regenereren zichzelf weer en als Gooigi door is, kan hij na een paar seconden weer spawnen. Echt een aanrader voor coöp, ook voor de minder begaafde speler dus.avec_style schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:25:
[...]
Mijn zoon van 7 speelt momenteel Luigis Mansion. Hij vind het heel leuk, dus ik denk dat dat wel meevalt. De game is zeker even wennen qua controls. Op een gegeven moment unlock je de mogelijkheid om in co-op te spelen. Dus nu speel ik de game samen met hem.
afgelopen weekend Mario Odyssey gekregen. even mee gespeeld en vermaak mij er goed mee. Moet echt nog wennen aan de controls en het feit dat ze veel met motion controls willen maar zal we goed komen.
tussen dat, BOTW en alles wat ik op mijn PC wil spelen weet ik alleen niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen
tussen dat, BOTW en alles wat ik op mijn PC wil spelen weet ik alleen niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen
Ik weet niet wat het is met Luigi's Mansion, maar de game pakt mij niet helemaal. Af en toe echt leuke momenten gehad maar helaas ook wel irritatie momenten. Inmiddels bij vloer 13 dus ik speel hem wel uit, maar ik vind het zelf geen hoogvlieger.
Morgen een nieuwe Indie World presentatie:
Tune in tomorrow, 10/12 at 7pm CET for a new #IndieWorld showcase livestream featuring roughly 20 mins of information on some upcoming indie games for #NintendoSwitch!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 9 december 2019
🎥 Watch it here tomorrow: https://t.co/QZaXgQDJnx pic.twitter.com/voPbTIxtt3
Heb deze na Sinterklaas gekocht voor onder de kerstboom bij nedgame voor 329,- Staat nog steeds voor die prijs op de websiteJackAvery schreef op zondag 8 december 2019 @ 16:32:
Op amazon.co.uk staat nu een limited editie van de 2019 revisie + Mario Kart 8 Deluxe preorderbaar voor 299 pond, de normale prijs voor de console daar. Als dit voor de rest van Europa ook gaat gelden, krijgen we misschien toch nog die kerstperiode deal - en een betere dan de US.
Nintendo speler sinds '94.
Is dit ook niet dezelfde versie? Al een tijdje €315 bij Amazon.deReintji schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 11:46:
[...]
Heb deze na Sinterklaas gekocht voor onder de kerstboom bij nedgame voor 329,- Staat nog steeds voor die prijs op de website
Momenteel volop bezig met DQXI .. naast Overwatch uiteraard. Wát een meesterlijke game! En ik had er al wel flink wat uurtjes in zitten maar het pakt nu helemaal en laat ook niet meer los.
Overwatch is ook echt goddelijk op de Switch imho. Draait soepel en hoewel ik flink wat uur in de PS4 versie heb zitten heb ik sinds de Switch release geen moment meer omgekeken.
Overwatch is ook echt goddelijk op de Switch imho. Draait soepel en hoewel ik flink wat uur in de PS4 versie heb zitten heb ik sinds de Switch release geen moment meer omgekeken.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
@DigitalExorcist Mijn vrouw wil nog wel Overwatch spelen, maar twijfelt gigantisch of het wel goed te doen is op de Switch. Ze dacht de vrije weekend op de PS te pakken, maar daar moet je weer een online abo voor hebben wat we al even niet hebben. Daarnaast geen motion controls.
Dan is het spel toch net te duur om even aan te schaffen. Ikzelf speel het graag op de pc en is ook één van mijn favo games al dan niet mijn favo game.
En omdat het geen cart versie is, wordt toch lastig. Hoop dat ze een keer een vrij weekend gaan doen voor op de Switch.
Dan is het spel toch net te duur om even aan te schaffen. Ikzelf speel het graag op de pc en is ook één van mijn favo games al dan niet mijn favo game.
En omdat het geen cart versie is, wordt toch lastig. Hoop dat ze een keer een vrij weekend gaan doen voor op de Switch.
Dat laatste zou leuk zijn. Vrees van niet maar wie weetArunia schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:50:
@DigitalExorcist Mijn vrouw wil nog wel Overwatch spelen, maar twijfelt gigantisch of het wel goed te doen is op de Switch. Ze dacht de vrije weekend op de PS te pakken, maar daar moet je weer een online abo voor hebben wat we al even niet hebben. Daarnaast geen motion controls.
Die motion controls kun je áán of juist uit zetten. Ik vind het erg onhandig spelen maar heb me er nog niet genoeg in verdiept om alles te tweaken. Je kunt per personage de gevoeligheid en settings bepalen als je dat wil maar dat klinkt als werk en een baan heb ik al. Ik speel het gewoon met de Pro Controller. Momenteel rond 2300 (gold) in alle 3 de klassen, hoewel ik gisteren 2 slechte potjes als Tank had
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
[YouTube: Indie World - 10 december 2019 (Nintendo Switch)]JackAvery schreef op maandag 9 december 2019 @ 16:17:
Morgen een nieuwe Indie World presentatie:
[Twitter]
Ben wel benieuwd of er nog mooie pareltjes voorbij komen.
Ik zag overigens net Call of Juarez in de eShop staan. Is dat een toffe game. Ben niet zo heel bekend met die titel. Als het iets is, wil ik de game wel overwegen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gek genoeg heb ik een beetje hetzelfde. Ik heb hem gisteren uitgespeeld, maar ik moest me er wel een beetje toe zetten. Laatst met Links Awakening had ik dat niet bepaald, daar kon ik niet mee stoppen en speelde ik in 1 ruk uit.Piet_Piraat7 schreef op maandag 9 december 2019 @ 14:37:
Ik weet niet wat het is met Luigi's Mansion, maar de game pakt mij niet helemaal. Af en toe echt leuke momenten gehad maar helaas ook wel irritatie momenten. Inmiddels bij vloer 13 dus ik speel hem wel uit, maar ik vind het zelf geen hoogvlieger.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind LM3 echt wel heel vet, maar het pakt me een stuk minder dan ik had verwacht. Het is ook niet iets wat ik echt kan verklaren, want ze doen een hoop heel goed met de game. Ik heb hem wel met plezier gespeeld en kon weinig echt negatiefs ontdekken. Misschien de controls, die vond ik wat omslachtig en is nooit echt gaan wennen.
Ondertussen The Touryst gekocht en aan al een tijdje aan begonnen. Echt een leuk spelletje en het ziet er goed uit. Het spel is niet heel lang (tussen de 5 en 7 uur) maar wel een ervaring op zich.
Ik heb zin in een AAA game van Nintendo nu ik LM3 en Links Awakening heb uitgespeeld, maar ik weet niet echt wat.
Ik heb al gehad:
# TLoZ Zelda Breath of the Wild (nooit uitgespeeld omdat ik mijn interesse verlies bij open world games die zo groot zijn)
# Mario Kart 8 Deluxe (suf gespeeld online en weer verkocht. Zou ik eventueel wel opnieuw willen)
# Donkey Kong Country TF (Uitgespeeld)
# Kirby Star Allies (Uitgespeeld)
# Yoshi’s Crafted World (Uitgespeeld)
# Astral Chain (pakte me niet echt dus weer verkocht, maar ik had hem misschien de kans moeten geven)
Ik heb momenteel:
# Super Mario Odyssey
# New Super Mario Bros deluxe
# Super Mario Maker 2
# The Legend of Zelda Links Awakening
# Captain Toad Treasure Tracker
# Luigi’s Mansion 3
Qua AAA titels van Nintendo zelf heb ik dus heel veel of in elk geval gehad. Ik heb toch wel zin in weer een langer avontuur. Iemand misschien een suggestie? Ik zit erover te denken om Luigi’s Mansion 3 te verkopen of te ruilen, maar ik zie niet echt een AAA titel die de moeite waard is momenteel.
@Cyrax0508 Een Ubisoft titel met Nintendo figuurtjes, maar heb je Mario + Rabbids Kingdom Battle al overwogen. Vind ik zelf een van de betere Switch games.
Nee, daar heb ik niet echt over nagedacht. Ik zag dat hij voor een luttele € 23,00 op Bol staat. Ga ik even over praktiseren. Thnx!L23 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:27:
@Cyrax0508 Een Ubisoft titel met Nintendo figuurtjes, maar heb je Mario + Rabbids Kingdom Battle al overwogen. Vind ik zelf een van de betere Switch games.
+1 voor Mario+Rabbids. Leuke game, een soort "light X-com" met inderdaad de bekende mario karakters (Mario, Luigi, Princess, Toad) gecombineerd met maffe Rabbids uitvoeringen van dezelfde karakters. Veel humor en heerlijke felgekleurde speelomgevingen.Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:31:
[...]
Nee, daar heb ik niet echt over nagedacht. Ik zag dat hij voor een luttele € 23,00 op Bol staat. Ga ik even over praktiseren. Thnx!
Mocht X-com je niets zeggen, het is een turn based tactical shooter
Daarop inhakend, als je nog een lange AAA-titel zoekt van Nintendo:
- Fire Emblem: 3 houses . Combinatie van turn based tactical combat met visual novel achtig relatiebeheer tussen de combat door. Heerlijk verhaal en 3x te herspelen (a 40-60 uur per keer)
- Xenoblade chronicles 2. Klasssieke JRPG met veel content en anime invloeden
[ Voor 23% gewijzigd door kezzza op 10-12-2019 16:22 ]
Xenoblade Chronicles 2 of Octopath Traveler?Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:14:
[...]
Ik heb toch wel zin in weer een langer avontuur. Iemand misschien een suggestie?
Hola, Axiom Verge 2 en een sequel op Golf Story in dezelfde indie world? Nice.
Overzicht van de getoonde games:
Overzicht van de getoonde games:
- Dauntless - vandaag beschikbaar
- The Talos Principle - vandaag beschikbaar
- Oddworld: Stranger's Wrath HD - Januari 2020
- Gleamlight - Early 2020
- Murder By Numbers - Early 2020
- Dreamscaper - Early 2020
- Supermash - Mei 2020
- Sports Story - Mid 2020 - Trailer
- Streets of Rage 4 - H1 2020
- Bake 'n Switch - Zomer 2020
- Axiom Verge 2 - Herfst 2020 - Trailer
- Skatebird - Late 2020
- Liberated - 2020
- Sail Forth - 2020
- Boyfriend Dungeon - 2020
- The Survivalists - 2020
[ Voor 88% gewijzigd door JackAvery op 10-12-2019 19:50 ]
Steins;Gate 0 en my Darling's Embrace zijn vandaag uit 't niets uitgebracht op de eShop...
...maar m'n 400 gieg SD kaartje zit vol.
...maar m'n 400 gieg SD kaartje zit vol.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Splatoon 2 overwogen? Ik heb de meeste tijd in multiplayer zitten maar de SP is echt uitstekend. Er is ook nog DLC die nog beter is dan de originele singleplayer ervaring.Cyrax0508 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 15:14:
[...]
Gek genoeg heb ik een beetje hetzelfde. Ik heb hem gisteren uitgespeeld, maar ik moest me er wel een beetje toe zetten. Laatst met Links Awakening had ik dat niet bepaald, daar kon ik niet mee stoppen en speelde ik in 1 ruk uit.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind LM3 echt wel heel vet, maar het pakt me een stuk minder dan ik had verwacht. Het is ook niet iets wat ik echt kan verklaren, want ze doen een hoop heel goed met de game. Ik heb hem wel met plezier gespeeld en kon weinig echt negatiefs ontdekken. Misschien de controls, die vond ik wat omslachtig en is nooit echt gaan wennen.
Ondertussen The Touryst gekocht en aan al een tijdje aan begonnen. Echt een leuk spelletje en het ziet er goed uit. Het spel is niet heel lang (tussen de 5 en 7 uur) maar wel een ervaring op zich.
Ik heb zin in een AAA game van Nintendo nu ik LM3 en Links Awakening heb uitgespeeld, maar ik weet niet echt wat.
Ik heb al gehad:
# TLoZ Zelda Breath of the Wild (nooit uitgespeeld omdat ik mijn interesse verlies bij open world games die zo groot zijn)
# Mario Kart 8 Deluxe (suf gespeeld online en weer verkocht. Zou ik eventueel wel opnieuw willen)
# Donkey Kong Country TF (Uitgespeeld)
# Kirby Star Allies (Uitgespeeld)
# Yoshi’s Crafted World (Uitgespeeld)
# Astral Chain (pakte me niet echt dus weer verkocht, maar ik had hem misschien de kans moeten geven)
Ik heb momenteel:
# Super Mario Odyssey
# New Super Mario Bros deluxe
# Super Mario Maker 2
# The Legend of Zelda Links Awakening
# Captain Toad Treasure Tracker
# Luigi’s Mansion 3
Qua AAA titels van Nintendo zelf heb ik dus heel veel of in elk geval gehad. Ik heb toch wel zin in weer een langer avontuur. Iemand misschien een suggestie? Ik zit erover te denken om Luigi’s Mansion 3 te verkopen of te ruilen, maar ik zie niet echt een AAA titel die de moeite waard is momenteel.
Een korte blik achter de schermen bij Nintendo:
Nintendo shows motion capture process for Breath of the Wild sequel, development tidbits from other games too
Nintendo shows motion capture process for Breath of the Wild sequel, development tidbits from other games too

Wat nieuws:
- Trails of Cold Steel 3 heeft een Japanse releasedatum: 19 maart. Zeer waarschijnlijk dat we hiermee ongeveer de westerse datum kennen, men mikt toch op een internationale release.
- Switch heeft ongeveer 50.000 consoles verkocht op de Chinese launchdag, aldus een statement van analysebedrijf Niko Partners. De launchcijfers worden beïnvloed door het feit dat Switch in China al twee jaar verkrijgbaar is via grijze import. Er is één launchtitel beschikbaar, New Super Mario Bros Deluxe. Ter vergelijking: in het lanceerrweekend van het VK werden zo'n 80.000 consoles verkocht.
- Trails of Cold Steel 3 heeft een Japanse releasedatum: 19 maart. Zeer waarschijnlijk dat we hiermee ongeveer de westerse datum kennen, men mikt toch op een internationale release.
- Switch heeft ongeveer 50.000 consoles verkocht op de Chinese launchdag, aldus een statement van analysebedrijf Niko Partners. De launchcijfers worden beïnvloed door het feit dat Switch in China al twee jaar verkrijgbaar is via grijze import. Er is één launchtitel beschikbaar, New Super Mario Bros Deluxe. Ter vergelijking: in het lanceerrweekend van het VK werden zo'n 80.000 consoles verkocht.
We estimate that more than 50,000 Nintendo Switch units (Tencent China Version) have been sold through to consumers in China on launch day according to data from online retailers and our market model.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 11 december 2019
Inline with our forecast of 100k by the end of 2019.https://t.co/RQxLR6Idp5 pic.twitter.com/iJZB3TeVLB
Ik vond die simulatie van de airflow in de Switch wel coolRayNbow schreef op woensdag 11 december 2019 @ 07:10:
Een korte blik achter de schermen bij Nintendo:
[Afbeelding]
Iemand ervaring met de Speedlink v-grip? Ben van plan deze te halen en voor de prijs hoef ik het niet te laten maar was toch benieuwd of iemand goede/slechte verhalen hier over heeft.
https://tweakers.net/pric...632/speedlink-v-grip.html
https://tweakers.net/pric...632/speedlink-v-grip.html
Recent The Witcher 3 gekocht maar nog niet de kans gehad om te spelen tot nu. Heb 'm al eens gespeeld op de Xbox bij Release. De DLC niet echt aangeraakt ondanks de pass. Leek me wel leuk om weer eens te spelen en waarom dan niet op de Switch
. Graphics vallen me echt enorm mee, zeker in handheld. Game draait ook soepel. Erg knap.
Nintendo heeft iets belangrijks te melden morgen op The Game Awards.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het viel me eerder deze week op dat Nintendo het evenement zelfs via Japanse kanalen promoot:Zeror schreef op woensdag 11 december 2019 @ 18:42:
[YouTube: Nintendo Urges Fans to Watch The Game Awards Tomorrow! 👀]
Nintendo heeft iets belangrijks te melden morgen op The Game Awards.
Op basis van de screenshot gaat die post over Nintendo games die genomineerd zijn voor de awards. Blijft natuurlijk wel het feit dat ze over een Engelstalig event op een Japans nieuwskanaal (en niet op Nintendo of Europe)...RayNbow schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:26:
[...]
Het viel me eerder deze week op dat Nintendo het evenement zelfs via Japanse kanalen promoot:
[Afbeelding]
Ander nieuws: Tetris 99 krijgt een grote update met o.a. Team Battle mode. Ook komt er een 10de Maximus cup. Meer info hier.
#Tetris99 adds Team Battle Mode with the Ver 2.1.0 update, available now! Choose one of 4 teams & compete to be the last squad standing! Also in this update are new button config options, user emblems, & an option to redeem 4 themes from past MAXIMUS CUP events. @Tetris_Official pic.twitter.com/azNifSZS44
— Nintendo Versus (@NintendoVS) 11 december 2019
Misschien Smash announcement? 🤔JackAvery schreef op woensdag 11 december 2019 @ 20:11:
[...]
Op basis van de screenshot gaat die post over Nintendo games die genomineerd zijn voor de awards. Blijft natuurlijk wel het feit dat ze over een Engelstalig event op een Japans nieuwskanaal (en niet op Nintendo of Europe)...
GameXplain gokt op iets van Donkey Kong. We zullen het wel zien. Ben erg benieuwd wel.
Ik las ook BotW sequel geruchten. Ze hebben BotW ook voor het eerst echt laten zien op dit event.Zeror schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:26:
GameXplain gokt op iets van Donkey Kong. We zullen het wel zien. Ben erg benieuwd wel.
BotW2 hebben we op de E3 al een trailer van gehad. Natuurlijk hoor je mij niet klagen als ze nu een tweede trailer met misschien wat gameplay kunnen laten zien.Thomas schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:47:
[...]
Ik las ook BotW sequel geruchten. Ze hebben BotW ook voor het eerst echt laten zien op dit event.
Verwacht eerder een smash character. We begonnen met joker als dlc1 en eindigen nu met dlc5 voor season 1.
Ik zie het morgenvroeg wel
Ik zie het morgenvroeg wel
Ik verwacht een Smash fighter en eventueel een of twee aankondigingen in de stijl van Bayonetta 1+2. Niks groots ala BOTW2, maar zeg nooit nooit. Reggie is in ieder geval aanwezig, net als Doug Bowser. Ik zie het morgenochtend wel, maar mijn gok zou Pikmin 3 of Metroid Prime Trilogy zijn. Als het iets anders is, des te beter 
----
Het viel me op dat de Japanse Indie World presentatie heel anders was. De games die we niet gezien hadden in onze presentatie:
----
Een port van Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Road to Boruto werd vandaag aangekondigd, met een Japanse release op 23 april. Het spel komt samen met een grote nieuwe DLC die elf karakters uit Boruto toevoegt. Meer kan je vinden in het artikel van Gematsu.
----
Het viel me op dat de Japanse Indie World presentatie heel anders was. De games die we niet gezien hadden in onze presentatie:
- Inuinu [in het westen: PHOGS!] - lente 2020 - Trailer
- Synaptic Drive - lente 2020 - Trailer
- Coffee Talk - 30 januari - segment
- Fight Crab - zomer 2020 - segment Ok, Fight Crab hadden we al gezien, maar een update is fijn
- Crystal Clash - juni 2020
- Lonely Mountains - lente 2020
----
Een port van Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 Road to Boruto werd vandaag aangekondigd, met een Japanse release op 23 april. Het spel komt samen met een grote nieuwe DLC die elf karakters uit Boruto toevoegt. Meer kan je vinden in het artikel van Gematsu.
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 12-12-2019 16:44 ]
Ik ben niet bekend met deze ontwikkelaar, maar mijn eerste reactie was ook van dan zal het niet veel zijn, maar het lijkt dat je er gratis aan deel kunt nemen:B___MAN schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:05:
10 gratis games van Qubic Games. Klik!
Even goed de instructies lezen.
edit: ik kan bevestigen dat het bovenstaande werkt.Iets te voorbarig, deze mening, beste man. Ja, er zitten onbenullige games tussen, maar bijvoorbeeld Robonauts, Wreckin' Ball Adventure, RaceDieRun en REKT zijn echt wel vermakelijke games.
En het is gewoon een jubileum actie, niet een "we krijgen onze games niet verkocht, dus we gaan ze maar gratis weggeven" actie...
TIP:
Begin met het gratis spel Coloring Book. Dat is één van de minst interessante titels, tenzij je kinderen hebt, maar omdat het gratis is, heb je dan zonder geld uit te hebben gegeven al een QubicGames spel op je Switch staan, en voldoe je aan de voorwaarden om ook Robonauts gratis te kunnen downloaden, en dan op 16 december de volgende gratis game, enz. enz...
En als er spellen tussen zitten die je niet aanspreken, dan kan je die gewoon weer verwijderen, toch? Je moet ze echter wel downloaden om in aanmerking te komen voor de volgende gratis titel, maar dat lijkt mij een kleine moeite.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er zitten wel vermakelijke games tussen.
En als het niets is kun je ze gewoon weer verwijderen. No harm done.
En als het niets is kun je ze gewoon weer verwijderen. No harm done.
[ Voor 216% gewijzigd door B___MAN op 12-12-2019 17:47 ]
Ik gebruik parental control. Is het mogelijk om per gebruiker een tijdlimiet in te stellen? Het lukt me alleen voor het hele apparaat, ongeacht de gebruiker.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Via de zoekfunctie kwam deze recente post naar voren:pven schreef op donderdag 12 december 2019 @ 18:07:
Ik gebruik parental control. Is het mogelijk om per gebruiker een tijdlimiet in te stellen? Het lukt me alleen voor het hele apparaat, ongeacht de gebruiker.
JackAvery schreef op zondag 1 december 2019 @ 07:08:
[...]
Tenzij de app geüpdatet werd, denk ik niet dat dit gaat werken. Parental Controls werken op console niveau, niet op profiel niveau. Zie de FAQ.
Apart dat ze hier niet aan gedacht hebben... maar andere profielen op een Switch zijn niet beveiligd met een wachtwoord, dus de limiet zou te eenvoudig te omzeilen zijn.
Je zou een half uur tijd per console kunnen instellen?
PSN: Redrafted
Net The Touryst gefinished. Juweel van een game. Must have voor liefhebbers van een adventure met orginele art en mix van andere genres.
[ Voor 17% gewijzigd door BitJager op 14-12-2019 16:15 ]
Over het uitspelen van games gesproken...

...van de week AI: The Somnium Files uitgespeeld. Een aanrader voor fans van de Zero Escape reeks.
...van de week AI: The Somnium Files uitgespeeld. Een aanrader voor fans van de Zero Escape reeks.
Voorkeur voor deze of Firewatch?BitJager schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:14:
Net The Touryst gefinished. Juweel van een game. Must have voor liefhebbers van een adventure met orginele art en mix van andere genres.
[YouTube: The Touryst Is Stunning: Switch Game Of The Year Contender?]
Skull&co case binnen. Vroeg kerstcadeau van mijn vriendin. Wat een vooruitgang zeg! Aanrader 
Gelijk maar een setje thumbgrips besteld van hetzelfde merk. Ben benieuwd.

Die dock van hun ziet er ook goed uit... Vooral omdat hij ook als usb C hub en DeX station gebruikt kan worden. Als de baas lief is volgende week ga ik die wss aanschaffen. Enig nadeel is dat ik dan wss ook die case wil hebben om het geheel mee te nemen.R0y. schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:53:
Skull&co case binnen. Vroeg kerstcadeau van mijn vriendin. Wat een vooruitgang zeg! Aanrader
Heeft iemand hier er toevallig al ervaring mee?
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die die game heeft tegengevallen. Ik vond het meer een arthouse productie dan een goed doordachte game.BitJager schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:14:
[YouTube: The Touryst Is Stunning: Switch Game Of The Year Contender?]
Na een uurtje of 3 had ik de game al uitgespeeld, ik verwachtte dat er meer zou komen na de laatste scene. Daarnaast zijn de controls soms erg onhandig en 't is dat de eilanden zo enorm klein zijn, anders was het backtracken wel opgevallen.
Daarnaast blijf ik het gevoel houden dat er meer met de minigames gedaan had kunnen worden. Misschien iets van een competitief 2 speler element oid.
Al met al voor die paar uurtjes geen verkeerde game, en omdat het zo kort is verveeld het niet, de artstyle blijft boeien, dus zeker geen spijt van de aankoop, maar een GOTY is het imho bij lange na niet.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
De Gripcase had ik al een tijdje, en daar was ik erg tevreden over. Daarom de Maxcarry case besteld en deze afgelopen week ontvangen. Mijn eerste indruk was dat hij erg groot is, ongeveer 3x zo dik als de originele carry case van Nintendo. Hij is echter wel erg stevig en kan tegen een stootje. De Switch kan er netjes in, met de Gripcase er omheen. Dan is er nog ruimte voor bijvoorbeeld de dock van Skull & co, of een batterypack, of zelfs een kleinere controller. De carrycase is netjes afgewerkt en voelt zeer degelijk. Er is ruimte voor 10 games en nog wat accessoires zoals kabeltjes of oordopjes.gwystyl schreef op zondag 15 december 2019 @ 23:38:
[...]
Die dock van hun ziet er ook goed uit... Vooral omdat hij ook als usb C hub en DeX station gebruikt kan worden. Als de baas lief is volgende week ga ik die wss aanschaffen. Enig nadeel is dat ik dan wss ook die case wil hebben om het geheel mee te nemen.
Heeft iemand hier er toevallig al ervaring mee?
De Maxcarry case zal iets meer ruimte claimen in mijn tas, maar ik ben er zeer tevreden mee.
Tweet is snel weer verwijderd, maar blijkbaar begint op de 19de om 15h de kerst eShop sale.
Edit - hier is ie:
@gwystyl - ik was hier toevallig ook net naar aan het kijken (in de markt voor een USB-C dock
), dus ook wel geïnteresseerd in ervaringen hier. Heb niet veel negatieve verhalen gevonden op het net.
@ED-B , foto's van die case mogen altijd
Edit - hier is ie:
❄️ 🎄 Onze Feestelijke aanbiedingen 2019 in de #eShop beginnen op 19 december om 15:00 uur! pic.twitter.com/RoSkcMzNc3
— Nintendo België (@NintendoBE_NL) 16 december 2019
@gwystyl - ik was hier toevallig ook net naar aan het kijken (in de markt voor een USB-C dock
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 16-12-2019 15:20 ]
De 19e zal dus mijn salaris die de 24e komt al uitgegeven zijnJackAvery schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:56:
Tweet is snel weer verwijderd, maar blijkbaar begint op de 19de om 15h de kerst eShop sale.
@gwystyl - ik was hier toevallig ook net naar aan het kijken (in de markt voor een USB-C dock), dus ook wel geïnteresseerd in ervaringen hier. Heb niet veel negatieve verhalen gevonden op het net.
Ben nog steeds op zoek naar een case waar Switch + extra controllers in kan. Standaard case die ik nu heb kan je geen extra controllers in kwijt.\
Mja 40 euro beginnen die. Dat vind ik dan weer wat te prijzig....
Op Ali-express/Wish heb je vast wel de juiste cases alleen of de kwaliteit even geweldig is, is een ander verhaal maar met een beetje goed zoeken kan je sowieso wel wat moois vinden.Waah schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:07:
Ben nog steeds op zoek naar een case waar Switch + extra controllers in kan. Standaard case die ik nu heb kan je geen extra controllers in kwijt.\
Ja precies heb ik ook gedaan. Alhoewel ik dus eentje heb waarmee ik de dock en 2 controllers kan meenemen. De NL shops verkopen precies hetzelfde product maar dan 2x zo duur, dus waarom zou ik in NL kopen? Cut out the middleman hahaJohnnyDon schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:13:
[...]
Op Ali-express/Wish heb je vast wel de juiste cases alleen of de kwaliteit even geweldig is, is een ander verhaal maar met een beetje goed zoeken kan je sowieso wel wat moois vinden.
Je moet op AliExpress alleen wel zoeken op Nintendo Schakelaar
Een nieuwe trailer voor de nieuwe My Hero Academia game...
...met daarin een spoiler van de aflevering van afgelopen zaterdag. 🤔
Blijkbaar krijgt Grid Autosport volgend jaar Nintendo Labo support
het spel heeft deze week local multiplayer gekregen. In een toekomstige patch volgt ook online multiplayer.
Net zoals een nieuwe trailer voor Warriors Orochi 4 Ultimate:
Ook Ninja Storm 4 heeft een nieuwe trailer gekregen op het Jump Festa evenement:RayNbow schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:55:
Een nieuwe trailer voor de nieuwe My Hero Academia game...
[YouTube: My Hero One's Justice 2 - Release Date Trailer - PS4/XB1/PC/Switch]
Net zoals een nieuwe trailer voor Warriors Orochi 4 Ultimate:
[ Voor 33% gewijzigd door JackAvery op 17-12-2019 11:27 ]
Is er ook een einddatum bekend? Heb nog geen Switch en je kunt die alleen kopen na connecten met de Wii/store toch?JackAvery schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:56:
Edit - hier is ie:
[Twitter]
@gwystyl - ik was hier toevallig ook net naar aan het kijken (in de markt voor een USB-C dock), dus ook wel geïnteresseerd in ervaringen hier. Heb niet veel negatieve verhalen gevonden op het net.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
@The Chosen One geen idee. Vorig jaar liep de sale van 13 december tot 3 januari. Het jaar ervoor liep ie tot 28 december. Gewoon ff morgen afwachten.
Het is correct dat je een account moet hebben die gekoppeld is aan een Switch om digitale aankopen te doen
Het lijkt een week vol grote patches te zijn. Behalve Luigi's Mansion 3 (zie frontpage voor de DLC info, patch notes hier), meldt Nintendo dat er vandaag een gratis story-update voor Cadence of Hyrule uitkomt:
Stardew Valley kreeg op console gisteren eindelijk de 1.4 patch. De zeer uitgebreide patch notes (inclusief spoilers) vind je hier.
En ook Overcooked 2 heeft gratis DLC toegevoegd:
Het is correct dat je een account moet hebben die gekoppeld is aan een Switch om digitale aankopen te doen
Het lijkt een week vol grote patches te zijn. Behalve Luigi's Mansion 3 (zie frontpage voor de DLC info, patch notes hier), meldt Nintendo dat er vandaag een gratis story-update voor Cadence of Hyrule uitkomt:
Discover Octavo's true intentions for taking over Hyrule in 'Octavo's Ode', a new storyline that's available now via a free software update for #CadenceofHyrule! 🎶 pic.twitter.com/TX1J7uF6lU
— Nintendo UK (@NintendoUK) 18 december 2019
Stardew Valley kreeg op console gisteren eindelijk de 1.4 patch. De zeer uitgebreide patch notes (inclusief spoilers) vind je hier.
En ook Overcooked 2 heeft gratis DLC toegevoegd:
[ Voor 71% gewijzigd door JackAvery op 18-12-2019 18:02 ]
Thanks.Ruudox schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:29:
https://www.nintendo.nl/N...-eShop-actie-1460557.html
De sale is begonnen voor de liefhebbers
Zijn er nog aanraders?
Rayman Legends: Definitive Edition (https://www.nintendo.nl/G...tive-Edition-1176776.html) van 39.99 voor 9.99, wat mij betreft een must-have. Ik zou hier niet over na hoeven te denken mocht je hem nog niet hebben!
Moonlighter (https://www.nintendo.nl/G.../Moonlighter-1423773.html) van 24.99 voor 12.49. Ben je verzot op games als Zelda dan is dit een must-have. Ontzettend leuke game waar je je zeker enkele uren mee gaat vermaken!
Mario + Rabbids® Kingdom Battle (https://www.nintendo.nl/G...ngdom-Battle-1233954.html) van 39.99 voor 14.79. Absolute aanrader, alleen voor 5 euro mee kun je waarschijnlijk deze versie + DLC wel verkrijgen op marktplaats
Games die ik zelf niet heb
Crypt of the NecroDancer: Nintendo Switch Edition (https://www.nintendo.nl/G...itch-Edition-1337079.html) van 19.99 voor 3.99. Heb hem zelf niet, maar hoor van veel mensen dat het een aanrader is.
Overcooked! 2 (https://www.nintendo.nl/G...Overcooked-2-1388792.html) van 24.99 voor 14.99. Ik heb alleen deel 1, maar zeker een tof spel!
Puyo Puyo™ Tetris® (https://www.nintendo.nl/G...Puyo-Tetris--1177193.html) van 39.99 voor 11.99. Heb zelf alleen het gratis gedeelte gespeelt en weet niet wat het toevoegd om de game zelf te kopen, maar veel mensen uit dit topic zijn/waren verzot op deze game.
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (https://www.nintendo.nl/G...tive-Edition-1621526.html) van 19.99 voor 13.99 Heb hem zelf niet, maar hoor van veel mensen dat het een aanrader is.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Rayman net gekocht! En Ori denk ik morgen even wat meer reviews bekijkenGynnad schreef op donderdag 19 december 2019 @ 19:59:
[...]
Rayman Legends: Definitive Edition (https://www.nintendo.nl/G...tive-Edition-1176776.html) van 39.99 voor 9.99, wat mij betreft een must-have. Ik zou hier niet over na hoeven te denken mocht je hem nog niet hebben!
Moonlighter (https://www.nintendo.nl/G.../Moonlighter-1423773.html) van 24.99 voor 12.49. Ben je verzot op games als Zelda dan is dit een must-have. Ontzettend leuke game waar je je zeker enkele uren mee gaat vermaken!
Mario + Rabbids® Kingdom Battle (https://www.nintendo.nl/G...ngdom-Battle-1233954.html) van 39.99 voor 14.79. Absolute aanrader, alleen voor 5 euro mee kun je waarschijnlijk deze versie + DLC wel verkrijgen op marktplaats
Games die ik zelf niet heb
Crypt of the NecroDancer: Nintendo Switch Edition (https://www.nintendo.nl/G...itch-Edition-1337079.html) van 19.99 voor 3.99. Heb hem zelf niet, maar hoor van veel mensen dat het een aanrader is.
Overcooked! 2 (https://www.nintendo.nl/G...Overcooked-2-1388792.html) van 24.99 voor 14.99. Ik heb alleen deel 1, maar zeker een tof spel!
Puyo Puyo™ Tetris® (https://www.nintendo.nl/G...Puyo-Tetris--1177193.html) van 39.99 voor 11.99. Heb zelf alleen het gratis gedeelte gespeelt en weet niet wat het toevoegd om de game zelf te kopen, maar veel mensen uit dit topic zijn/waren verzot op deze game.
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (https://www.nintendo.nl/G...tive-Edition-1621526.html) van 19.99 voor 13.99 Heb hem zelf niet, maar hoor van veel mensen dat het een aanrader is.
Zie dat V-Rally 4 er ook tussen staat. Zijn er mensen die deze game hebben? Ik vermaak mij prima met Grid en ben benieuwd of dit qua spelervaring op elkaar lijkt.
[ Voor 36% gewijzigd door Dagg op 19-12-2019 21:27 ]
Goede suggesties hierboven! Nog wat dat er voor mij uitspringt:
- Divinity: Original Sin II - €34.99 - top port, Belgische developer
- The Banner Saga: 1, 2 hebben beide 80% korting. TBS 3 krijgt 50%.
- What Remains of Edith Finch - €13.99
- Monster Boy and the Cursed Kingdom - €19.99 (50% korting) - nieuwe game van het team van Wonder Boy
- Wonder Boy: The Dragon's Trap - €7.99 - remake van Wonder Boy III uit 1992
- Sayonara Wild Hearts - €8.39
- Collection of Mana - €19.99 (50%)
- Grandia HD Collection - €27.99 (30%)
- Hyper Light Drifter - €11.99
- Slain: Back From Hell - €2.99 - een beetje acquired taste, 2D actie game met een paar flaws maar erg degelijk voor die prijs
- Dead Cells - €17.49
- Guacamelee 2 - €9.99
- Axiom Verge - 8.99
- Golf Story - €9.89
- Enter the Gungeon - €7.49
- Final Fantasy reeks - alle games rond de 40% korting
- Steamworld reeks, inclusief het recentere Steamworld Quest
- Atelier reeks ~40% korting
- Yoku's Island Express - €6.79
- Lumines Remastered - €7.49
De sale eindigt op 2 januari. Het lijkt erop dat net zoals vorig jaar we voor kortingen op Nintendo games zullen moeten wachten tot dan.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 20-12-2019 11:06 ]
Jammer dat Don't Starve nu niet in de aanbieding is. Greep de vorige keer net mis qua deal en nu is die niet in de aanbieding.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ori is een demo van te spelen, die heeft mij ook overgehaald.sderooij schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:14:
[...]
Rayman net gekocht! En Ori denk ik morgen even wat meer reviews bekijken
Blijkbaar had ik nog 600 punten staan dus kan hem nu spelen voor € 8,-
Untappd: Kapitein_Merijn
@JackAvery
Ben het grotendeels eens met je tips, maar vond je Banner Saga nou echt goed? Het verhaal zal best goed zijn, maar ik heb nog nooit zo'n saaie frustrerende turn based strategy game gespeeld. Heb het 4 uur geprobeerd, maar toen kon ik het echt niet meer aan.
@Dagg
Denk dat je dan beter uit bent met WRC 8 FIA World Rally Championship en die is ook in de aanbieding. Ook niet de graphics van Grid, maar wel de betere rally game. Beide zijn iig geen toppers (op de Switch).
Ben het grotendeels eens met je tips, maar vond je Banner Saga nou echt goed? Het verhaal zal best goed zijn, maar ik heb nog nooit zo'n saaie frustrerende turn based strategy game gespeeld. Heb het 4 uur geprobeerd, maar toen kon ik het echt niet meer aan.
@Dagg
Denk dat je dan beter uit bent met WRC 8 FIA World Rally Championship en die is ook in de aanbieding. Ook niet de graphics van Grid, maar wel de betere rally game. Beide zijn iig geen toppers (op de Switch).
[ Voor 28% gewijzigd door Beakzz op 20-12-2019 14:17 ]
@Beakzz , het is al een hele tijd geleden (2013? 2014?), maar ik meen me te herinneren dat combat een niet slecht maar een mixed bag was. Voor mij is het interessante aan Banner Saga net het geheel van verhaal/art/muziek + resource management + betekenisvolle keuzes maken en hoe deze keuzes je playthrough (en volgende games, al heb ik enkel BS1) beïnvloeden. Aan de huidige prijs imho het overwegen waard, maar kan me wel voorstellen dat sommigen op combat gaan afknappen.
Twijfel tussen welke game(s) ik zal gaan kopen, er zijn een veel games in de aanbieding (Eshop) die me leuk.
Games die ik nog nooit heb gespeeld en me ook leuk lijken:
- Ori and the blind forest
- Diablo III
- Final Fantasy X
- Terraria (niet in de aanbieding)
Games die ik nog nooit heb gespeeld en me ook leuk lijken:
- Dragon Quest XI (niet in de aanbieding)
- Mario + Rabbids Kingdom Battle
- Rayman Legends
- Gear Club Unlimited 2 (zoek nog een leuke race-game waar ik een beetje kan customizen , MK8 heb ik al, en GRID heb ik al gespeeld op een andere console)
Mezelf een kadootje gedaan. Ik ga m'n switch pro controller en een Joycon setje van wat nieuwe behuizing voorzien in een blauw/paars metallic kleurtje.

In de US nintendo store zijn de NES controllers voor de Switch nu halve prijs (29 USD). Ze verschepen niet naar NL, maar misschien interessant voor Tweakers die daar wonen/met kennissen daar. Ik hoop dat de SNES controllers ook weer op voorraad komen in NL.
Ik vond Ori and the blind forest echt geweldig, heb hem denk ik in een week uitgespeeld. Heerlijk uitdagend en meer vergevender dan Hollow Knight.WenJam schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:01:
Twijfel tussen welke game(s) ik zal gaan kopen, er zijn een veel games in de aanbieding (Eshop) die me leuk.Maar dit zijn wel games die ik allemaal al eerder heb gespeeld op andere consoles / platformen.
- Diablo III
- Final Fantasy X
Games die ik nog nooit heb gespeeld en me ook leuk lijken:En wat zou ik graag The Legend of Zelda: Breath of the Wild nog eens willen spelen, maar dan zonder de kennis van de game die ik nu al heb
- Rayman Legends
- Gear Club Unlimited 2 (zoek nog een leuke race-game waar ik een beetje kan customizen , MK8 heb ik al, en GRID heb ik al gespeeld op een andere console)
Dragon Quest XI is heerlijk!!WenJam schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:01:
Twijfel tussen welke game(s) ik zal gaan kopen, er zijn een veel games in de aanbieding (Eshop) die me leuk.Maar dit zijn wel games die ik allemaal al eerder heb gespeeld op andere consoles / platformen.
- Diablo III
- Final Fantasy X
Games die ik nog nooit heb gespeeld en me ook leuk lijken:En wat zou ik graag The Legend of Zelda: Breath of the Wild nog eens willen spelen, maar dan zonder de kennis van de game die ik nu al heb
- Rayman Legends
Maar dé kerstgame bij uitstek is natuurlijk Diablo 3. Bergen content voor een goeie prijs.
Ik had van m’n ouders Sinterklaas een eShop kaart van €15 gekregen, zojuist The Witcher 3 gekocht. Die download duurt nog wel een halve dag maar ben hee benieuwd hoe die bevalt. Die is nu €41 en na m’n eShop kaartje dus nog maar €26...
Verder alles gezellig daar 20 meter onder de grond?DigitalExorcist schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:47:
[...]
Ik had van m’n ouders Sinterklaas een eShop kaart van €15 gekregen, zojuist The Witcher 3 gekocht. Die download duurt nog wel een halve dag maar ben hee benieuwd hoe die bevalt. Die is nu €41 en na m’n eShop kaartje dus nog maar €26...
[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 21-12-2019 22:01 ]
Voor kerst van mijn werk een cadeaubon van Bol.com gehad voor €45,-. Nu zat ik al te kijken naar een Pro controller maar ga toch nog even wachten voor een aanbieding. Ondanks de cadeaubon vind ik €68 (Komt dan voor mij op €23 uit) echt te veel. Helaas rond black friday de aanbiedingen rond de €55,- gemist. Maar ik wacht daar dus nog even op.
Dan maar een game aanschaffen.. Mario kart lijkt mij wel gaaf, maar.... Online ga ik het (waarschijnlijk) niet spelen. Mijn vriendin is niet zo van het gamen dus ik speel het sowieso alleen. Zou het dan niet na een tijdje gaan vervelen?
Dan maar een game aanschaffen.. Mario kart lijkt mij wel gaaf, maar.... Online ga ik het (waarschijnlijk) niet spelen. Mijn vriendin is niet zo van het gamen dus ik speel het sowieso alleen. Zou het dan niet na een tijdje gaan vervelen?

@R0y. heel eerlijk vind ik de pro controller het waard. Heb hem zelf bij launch voor de volle neo gekocht.
Andere is dat Mario kart zeker in je eentje wel gaat vervelen na een tijd. Maar dat is mijn mening. Het is voor mij meer een party game.
Andere is dat Mario kart zeker in je eentje wel gaat vervelen na een tijd. Maar dat is mijn mening. Het is voor mij meer een party game.
Het zal vrij snel gaan vervelen denk ik, tenzij je bijv echt die hard die time trials gaat doen.R0y. schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:48:
Voor kerst van mijn werk een cadeaubon van Bol.com gehad voor €45,-. Nu zat ik al te kijken naar een Pro controller maar ga toch nog even wachten voor een aanbieding. Ondanks de cadeaubon vind ik €68 (Komt dan voor mij op €23 uit) echt te veel. Helaas rond black friday de aanbiedingen rond de €55,- gemist. Maar ik wacht daar dus nog even op.
Als je die bon nu direct wilt gebruiken dan zou je misschien een eShop kaart kunnen kopen en dan iets met meer single player content uitzoeken op de gigantische sale die nu gaande is.
Ori normaals gekocht, ondanks dat ik 'm al voor de Xbox One had. Wat een machtig mooi spel is dit toch. Kijk heel erg uit naar het volgende deel. Tot die tijd speel ik 'm nog een keer, maar nu op de Switch.
Voorkeur gaat sowieso naar fysiek zodat ik de games ook weer door kan verkopen. Maar eens uitzoeken of Mario maker oid wat voor mij is.BlackMage schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:37:
[...]
Het zal vrij snel gaan vervelen denk ik, tenzij je bijv echt die hard die time trials gaat doen.
Als je die bon nu direct wilt gebruiken dan zou je misschien een eShop kaart kunnen kopen en dan iets met meer single player content uitzoeken op de gigantische sale die nu gaande is.
ja heerlijke game he ik heb het ook al uitgespeeld op de pc en xbox nu weer eens op de switch. kan niet wachten op deel 2 en hopen dat die ook naar de switch komt.PeterM007 schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:49:
Ori normaals gekocht, ondanks dat ik 'm al voor de Xbox One had. Wat een machtig mooi spel is dit toch. Kijk heel erg uit naar het volgende deel. Tot die tijd speel ik 'm nog een keer, maar nu op de Switch.
Als je gewoon Mario platforming leuk vind, dan vind je dit waarschijnlijk ook wel leuk.R0y. schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:24:
[...]
Voorkeur gaat sowieso naar fysiek zodat ik de games ook weer door kan verkopen. Maar eens uitzoeken of Mario maker oid wat voor mij is.
Ikzelf heb nu erg veel plezier van New Super Lucky's Tale. Leuke platformer en makkelijker 100% te halen dan de meeste games. Misschien voor de die-hard platform liefhebber iets te weinig vernieuwing, maar ik vermaak me er prima mee.
Daarnaast heb ik in de sale bij Nintendo de volgende games gekocht:
Rayman Legends: Definitive Edition (9,99)
Yoku's Island Express (6,79)
UNBOX: Newbie's Adventure (4,49)
Heb ik de komende tijd nog wel wat te spelen
En handig misschien voor anderen om de prijs te weten in de huidige sale.
Daarnaast heb ik in de sale bij Nintendo de volgende games gekocht:
Rayman Legends: Definitive Edition (9,99)
Yoku's Island Express (6,79)
UNBOX: Newbie's Adventure (4,49)
Heb ik de komende tijd nog wel wat te spelen
Latin capital letter y with diaeresis
Toevallig vandaag de demo van new super super lucky tales gespeeld opzich wel leuk maar helaas maar 1 simpel level. Ik wacht wel tot die afgeprijsd is.
Ander dingetje nu heb ik sinds gisteren de ninte do switch online abonnement geactiveerd nu krijg ik voor echt ieder spel te zien "bezig te controleren of deze software gebruikt kan worden" ik heb de fucking spellen toch gewoon gekocht. Dat ie dat doet bij de snes en nee classics snap ik dat nog wel die zijn afhankelijk van het abonnement maar ook bij andere (download) spellen doet hij dit.
Ander dingetje nu heb ik sinds gisteren de ninte do switch online abonnement geactiveerd nu krijg ik voor echt ieder spel te zien "bezig te controleren of deze software gebruikt kan worden" ik heb de fucking spellen toch gewoon gekocht. Dat ie dat doet bij de snes en nee classics snap ik dat nog wel die zijn afhankelijk van het abonnement maar ook bij andere (download) spellen doet hij dit.
[ Voor 3% gewijzigd door harley op 23-12-2019 08:38 ]
Heb je dat account op meerdere switches staan?harley schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:38:
Ander dingetje nu heb ik sinds gisteren de ninte do switch online abonnement geactiveerd nu krijg ik voor echt ieder spel te zien "bezig te controleren of deze software gebruikt kan worden" ik heb de fucking spellen toch gewoon gekocht.
Op andere switch dan je hoofdswitch krijg je die melding bij spellen zonder cartridge, omdat je maar op 1 switch tegelijk hetzelfde spel kunt spelen onder hetzelfde account.
Aha dat het kunnen verklaren. We hebben inderdaad 2 switches in huis mijn zoontje de originele en ikzelf de lite.
Nou vooruit dan.....
Nou vooruit dan.....
Ik heb die Hasbro Game Night gekocht voor € 29,99
Monopoly had ik al gespeeld en laatst de Triviant demo gedownload. Vond het verrassend leuk. Risk er ook nog bij. Volgens mij een prima deal.
Van 't weekend heb ik The Witcher 3 toch maar eens gekocht. Ja ik heb nog genoeg andere games uit te spelen maar met de sale (nu 41,99 en ik had nog een eShop card van 15 euro) kon ik 'm voor netto €26 spelen..).
Blijft toch wel écht een briljante game. Ben er op de PS4 aan begonnen maar nooit afgemaakt - maar de Switch heeft dan toch wel weer dat 'play everywhere' voordeel. Gewoon doorspelen in bed, op de bank, onderweg -- ideaal.
Blijft toch wel écht een briljante game. Ben er op de PS4 aan begonnen maar nooit afgemaakt - maar de Switch heeft dan toch wel weer dat 'play everywhere' voordeel. Gewoon doorspelen in bed, op de bank, onderweg -- ideaal.
Mijn vrouw had de collectie secret of mana gezien. Maar uiteindelijk de fysieke gekocht bij Nedgame voor 8 euro meer. Want, 2x switch.
Vind het niet erg. De remake komt er tzt ook zeker.
Vind het niet erg. De remake komt er tzt ook zeker.
Er zijn blijkbaar een aantal nieuwe games in de sale. Eéntje moet ik toch echt op wijzen: Into The Breach staat nu aan halve prijs (€7.49). Dit pareltje van de developers van FTL is een aanrader voor fans van TBS of puzzelgames 
Wat technieuws: Macronix publiceerde vorige week het nieuws dat hun 3D-NAND chips vanaf 2020 in productie gaan (Bron: Anandtech). Hun eerste klant? Nintendo. Hoogst waarschijnlijk gaat het hier om 64GB cartridges.
Wat technieuws: Macronix publiceerde vorige week het nieuws dat hun 3D-NAND chips vanaf 2020 in productie gaan (Bron: Anandtech). Hun eerste klant? Nintendo. Hoogst waarschijnlijk gaat het hier om 64GB cartridges.
[ Voor 41% gewijzigd door JackAvery op 23-12-2019 11:08 ]
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic