Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-11 00:29
Sagat schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:18:
[...]

Ik heb hem nog liggen voor de cube (heeel lang geleleden overgenomen van @JK ..? ) misschien die dan nog is kans geven :)
Heb je de Cube van mij overgenomen of LM? beide kan ik mij niet meer herinneren. Volgens mij had ik LM niet eens of had ik 'm wel, maar nooit gespeeld (ik denk het eerste; niet in de collectie). Ik zag 'm voor de 3DS maar ik laat 'm voor wat het is, LM2 gespeeld en die is erg gaaf, LM3 is een instant buy en daarom koop ik deel 1 voor de 3DS dus niet.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:26

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Hehe alleen de game. Maar ik zal me wel vergissen :)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-11 00:29
Sagat schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:59:
Hehe alleen de game. Maar ik zal me wel vergissen :)
Volgens mij wilde ik 'm wel hebben, maar nooit gehad. Heb ook geen lijstje meer met games die ik voorheen had. Volgens mij had ik vroeger een lijstje op IGN. Ik vergeet teveel. :+

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:10
Aladdin/Lion king combo: 35 euro....yikes. Zag het staan en was meteen enthousiast! Maar voor 35 euro? :D

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:49

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

sderooij schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:39:
Aladdin/Lion king combo: 35 euro....yikes. Zag het staan en was meteen enthousiast! Maar voor 35 euro? :D
Valt wel mee toch voor eigenlijk 2 games?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-11 15:44
Shiny Disco schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:24:
Dat wist ik niet. Ik dacht dat een spel gelijk speelbaar en beschikbaar is vanaf 0:00 29-10-19
Mijn ervaring is dat dit alleen zo werkt voor games van Nintendo zelf of als ze de publisher zijn. Ik heb 40+ digitale games en elke keer is het zo gegaan. Eigen game? 0:00 speelbaar. Niet eigen game van Nintendo? 15:00 of later op de dag speelbaar. ;(

• sderooij
Touchdomex schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

Valt wel mee toch voor eigenlijk 2 games?
Had het eigenlijk verwacht op nintendo online.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:49

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

sderooij schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:54:
[...]

Had het eigenlijk verwacht op nintendo online.
Het is een remake toch met nieuwe graphics op het oude spel?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• sderooij
Touchdomex schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

.....
Ik zeg niks meer :D Sorry helemaal niet bij stilgestaan 8)7

Dat is het een prima prijs :D

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Touchdomex schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:05:
[...]

Niet echt, maar er zijn wel zaken als rewind toegevoegd, en je kunt verschillende versies van de spellen spelen. 35 euro is zeker wel te veel, zeker gezien bijvoorbeeld de megaman legacy collection eigenlijk hezelfde doet, en 1/3 daarvan kost.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:17
Zou zeggen bestel een SNES mini en speel het daar op...

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14-11 14:25
sderooij schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:35:
[...]

Spel staat al op tweakers :) voor 40 euro. Tot vrijdagavond blijft het spel nog te koop via Tweakers, anders naar GM....
Had bijna een deal, maar koper heeft helaas afgezegd.
Gratis tip: Tweakers - Marktplaats - Vrienden/kennissen - Winkel. In die volgorde.

• Cyrax0508
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:44
Vincent Dave schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:58:
[...]

Gratis tip: Tweakers - Marktplaats - Vrienden/kennissen - Winkel. In die volgorde.
Want? Ik lever ook games in bij de GM omdat ik er dan € 40,00 voor krijg (Nintendo’s eigen games). Je krijgt geen € 40,00 voor een Kirby/Mario Tennis op MP of hier hoor.

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14-11 14:25
Cyrax0508 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:07:
[...]

Want? Ik lever ook games in bij de GM omdat ik er dan € 40,00 voor krijg (Nintendo’s eigen games). Je krijgt geen € 40,00 voor een Kirby/Mario Tennis op MP of hier hoor.
Misschien begrijp ik het verkeerd, je legt 20 euro bij plus Zelda (waardevast)? Koopje voor GM lijkt me.

• Cyrax0508
Vincent Dave schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

Misschien begrijp ik het verkeerd, je legt 20 euro bij plus Zelda (waardevast)? Koopje voor GM lijkt me.
Ik denk dat je het inderdaad verkeerd begrijpt. Nintendogames worden veelvuldig aangeboden op een MP/Tweakers e.d. sites. Vaak moet je je game dan verzenden dus als je er dan € 40,00 aan wil overhouden, dan is je vraagprijs bij verzenden toch al snel € 43,90. Je bent dan niet de enige die bijvoorbeeld Links Awakening wil verkopen, dus dat gaat je echt niet zomaar even lukken. Dus dan is de stap naar een GM waar je zonder veel moeite die € 40,00 krijgt zo genomen.

Daarbij is MP, met alle respect, echt een paupersite. Iedereen wil je game voor een prikkie, mensen komen toch maar niet ophalen, zit vol met oplichters en er zijn veel aanbieders die goedkoper zijn dus tel maar uit. Nee, ik loop wel naar de GM hoor. Dat zij er dan ook wat aan overhouden, dat is dan niet mijn probleem. Het is gewoon niet altijd even simpel om je spellen te verkopen op dergelijke sites.

Tevens worden games als Kirby/Mario Tennis en de wat mindere goden van de Nintendo games niet verkocht voor € 40,00 op een MP/Tweakers.

Cyrax0508 wijzigde deze reactie 30-10-2019 12:30 (10%)

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14-11 16:52

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

The Witcher (Switch edition) review (Nederlands):

Knip, zelfpromotie is niet gewenst.

Iemand hier 'm al gespeeld?

exactor it wijzigde deze reactie 30-10-2019 18:54 (41%)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:24
Darkfreak schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:40:
The Witcher (Switch edition) review (Nederlands):

Knip, zelfpromotie is niet gewenst.

Iemand hier 'm al gespeeld?
Jazeker hij is geweldig op de switch!

Heb de game ook op de Xbox one, Ps4 en PC gespeeld en toch erger ik er mij helemaal niet aan dat het grafisch minder is.

Gropah wijzigde deze reactie 03-11-2019 12:20 (13%)
Reden: quote van zelfpromo

PC : MSI B450 Gaming Pro Carbon AC - AMD Ryzen 7 3700X - 16GB DDR 4 3200Mhz - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:37
Dat Cook Serve Delicious 2 nog niet genoemd is in deze topics.

Vriendin is gek op time-management/kookspelletjes. Denk: Diner Dash/Cooking Dash, Overcooked etc.
Na Overcooked 1 en 2 uitgespeeld te hebben samen, zochten we wat nieuws. Gevonden in Cook Serve Delicious 2.

De bediening is, bijzonder.... Maar het went redelijk snel. En dat voor iemand die helemaal niet zo'n gamer is. De bedoeling is om gerechten te maken en de juiste ingrediënten te maken. Daarvoor gebruik je de joy-cons om door menu's te bladeren, ingredienten te selecteren en de order af te maken.

Dat het co=op kan maakt het voor mij helemaal af. Dus als iemand nog zo'n soort game zoekt.....

PC trailer, want die laat iets beter de gameplay zien....

waah wijzigde deze reactie 30-10-2019 14:25 (31%)

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:12
Ring Fit Adventure lijkt op weg om een bescheiden succes te worden: in de UK heeft het spel in de tweede week meer verkocht dan in zijn launchweek (+5%). Ook in Japan valt op dat in beide weken Ring Fit ongeveer evenveel verkocht werd (-6%). Dit is erg ongewoon in een industrie waar de launchweek sales vaak het gros van je omzet betekenen. Als deze twee markten indicatief zijn voor algemene performance, kan dit wel eens een sleeper hit worden met sterke performance gedurende het hele kerstseizoen.

In het wijdere EMEAA-gebied stond Ring Fit overigens vorige week op de 4de plek.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:02
Demo nog niet verschenen in de EU eShop, maar als je een JP account hebt kun je de demo uit de Japanse eShop halen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• schumi1986
Zou het nut hebben om vanavond langs de mediamarkt te gaan voor LM3 of is het echt zelden dat Nintendo games een dag voor release in de schappen ligt?

PC : MSI B450 Gaming Pro Carbon AC - AMD Ryzen 7 3700X - 16GB DDR 4 3200Mhz - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:31
schumi1986 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:00:
Zou het nut hebben om vanavond langs de mediamarkt te gaan voor LM3 of is het echt zelden dat Nintendo games een dag voor release in de schappen ligt?
Denk dat niemand hier een zinnig antwoord op kan geven. Persoonlijk zou ik mn avond beter besteden dan eventueel voor jan doedel die kant op te gaan, je kan toch nog wel 1 dag wachten?

• schumi1986
Ambition88 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:53:
[...]

Denk dat niemand hier een zinnig antwoord op kan geven. Persoonlijk zou ik mn avond beter besteden dan eventueel voor jan doedel die kant op te gaan, je kan toch nog wel 1 dag wachten?
Uuuuuhmmm nee... The Hype is on! *O*

Ik kan kiezen of Gtst kijken of naar de MM knallen.. Geen moeilijke keuze.

• ToBe
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:00:
Ik was toevallig bij MM vanavond. Nog even gevraagd, maar hij kon ze echt niet meegeven ivm kans op mega boete voor te vroeg verkopen.

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 21:33
schumi1986 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:57:
[...]

Uuuuuhmmm nee... The Hype is on! *O*

Ik kan kiezen of Gtst kijken of naar de MM knallen.. Geen moeilijke keuze.
En heb je hem mee gekregen?

Als ik een gekochte game verwijder van mijn Switch die ik via de e shop heb aangeschaft, moet ik dan de game opnieuw kopen als ik hem terug op mijn Switch wil zetten of onthoud de e shop welke games ik al gekocht heb reeds?

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:08
Shiny Disco schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:36:
Als ik een gekochte game verwijder van mijn Switch die ik via de e shop heb aangeschaft, moet ik dan de game opnieuw kopen als ik hem terug op mijn Switch wil zetten of onthoud de e shop welke games ik al gekocht heb reeds?
Gelukkig wordt dat onthouden. Je hoeft ook niet te micromanagen, normaal wordt automatisch ruimte vrijgemaakt als er onvoldoende is voor een download.

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:13
Kan iemand mij vertellen of LM3 meer speelt als deel 1 of als deel 2? In het eerste deel had je echt het idee door een mansion te lopen, waar je in het tweede deel dat niet had omdat je telkens naar een mission select ging. Dat is voor mij reden genoeg geweest om uiteindelijk LM2 niet uit te spelen. Zou het jammer vinden als ze daar nu weer voor gekozen hebben.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• schumi1986
Nope 2x Mediamarkt niet gelukt.
Nu maar online besteld :)

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:25
Zou dat niet eerder lukken bij een klein winkeltje waar niet tig lagen management boven de persoon liggen die je het vraagt dan bij een giga keten als media markt?

• schumi1986
Flamesz schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 00:30:
Zou dat niet eerder lukken bij een klein winkeltje waar niet tig lagen management boven de persoon liggen die je het vraagt dan bij een giga keten als media markt?
Waarschijnlijk wel idd al heb ik bij de Mediamarkt altijd het idee dat iedere medewerker staat te wachten op einde werkdag en voor de rest nergens geen fuck om geeft

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:54
Vandaag wordt Luigi's Mansion bezorgd :D ik lees over een leuke co-op, wist niet eens dat die er in zat toen ik hem bestelde. Wel een grote plus!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 08:08:
Vandaag wordt Luigi's Mansion bezorgd :D ik lees over een leuke co-op, wist niet eens dat die er in zat toen ik hem bestelde. Wel een grote plus!
Naast de co-op zit er ook nog een soort Mario Party mode in.

• JackAvery
Vandaag releast Nintendo niet enkel Luigi's Mansion 3... ook hun financiële halfjaarscijfers zijn publiek gemaakt:

Life-to-date heeft Nintendo wereldwijd 41.67 miljoen Switches verscheept. Er zijn bijna 7 miljoen Switches verscheept tussen april en eind september: 4.98m 'gewone' modellen en 1.95m Switch Lites. In Europa gaat het om respectievelijk 1.23 en 0.54 miljoen exemplaren. In het laatste half jaar zijn er ook 58 miljoen games verkocht. 75% van de sales op Switch betreffen first-party games.
Ter vergelijking, tijdens dezelfde periode in 2018 verscheepte Nintendo 5.07 miljoen consoles en 42 miljoen games. De resultaten van 2019 vertegenwoordigen een stijging van 36,7% voor hardware en 38% voor software.

Wat digitale sales betreft (bron): de verhouding van digital tot fysieke gamessales is gestegen van 25.1% in H1 van het vorige FY naar 36.2% in het H1 dat hier besproken wordt. Als we naar de omzet van H1 2018 vs 2019 kijken, is er een stijging van 83%... het lijkt er dus op dat ook op Nintendo consoles digitale sales het nieuwe normaal worden.

Tijdens de afgelopen zes maanden is er een omzet gemaakt van 444 miljard Yen (€3.6 miljard), dit betekende een operating profit van 94 miljard Yen (€775 miljoen). Er is ook een kleine dividendverhoging aangekondigd voor dit FY.

Individuele softwareverkopen tijdens het laatste half jaar (bron in de vorige link en hier):
  • Super Mario Maker 2: 3.93 miljoen
  • Link's Awakening: 3.13 miljoen (dit representeert de sales voor 9 dagen. Spel is goed op weg om A Link Between Worlds in te halen, die heeft 4.07m LTD verkocht)
  • MK8D: 2.32m (sinds launch 19.01m)
  • Fire Emblem Three Houses: 2.29m (ongeveer hetzelfde als Fire Emblem: Awakening in totaal heeft verkocht)
  • Smash: 1.9m (sinds launch 15.71m)
  • Breath of the Wild: 1.76m (sinds launch 14.54m)
  • New Super Mario Bros. U Deluxe: 1.28m (sinds launch 4.59m)
  • Super Mario Party: 1.2m (sinds launch 7.59m)
  • Super Mario Odyssey: totaal is nu 15.38m
  • Pokémon Let's Go: totaal is nu 11.28m (dit maakt het de meestverkochte "remake" op dit punt na launch. ORAS verkochtten op een jaar tijd 10.69m exemplaren)
  • Splatoon 2: totaal 9.28m
Tenslotte nog een random feitje gecommuniceerd door Nintendo (via Takashi Mochizuki) : blijkbaar is turquoise de populairste Switch Lite kleur :P

JackAvery wijzigde deze reactie 31-10-2019 11:03 (22%)

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-11 15:44
Shiny Disco schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 23:36:
[...]

En heb je hem mee gekregen?

De Eshop onthoudt niks. Dat staat allemaal geregistreerd in je Nintendo account. ;) Zou een mooie boel zijn trouwens dat je spellen opnieuw zou moeten betalen. :P

Luigi's Mansion 3 is echt heel leuk trouwens. Mooi gedetailleerd en heel erg grappig. :D

Kaasje123 wijzigde deze reactie 31-10-2019 09:31 (7%)

• RayNbow
Nintendo heeft z'n verslag over het 2e financiële kwartaal uitgebracht:
Nintendo FY3/2020 Q2 Earnings Release, Switch Hardware 41.67M LTD, new download SW data

• JackAvery
Kijk eens twee posts hoger ;)

----

Monkey Barrels, de nieuwe game van de developers van Yoshi's Crafted World, heeft nu een eerste trailer. Releast volgende week op 7 november, €14.99. Meer info over de game.

.

JackAvery wijzigde deze reactie 31-10-2019 10:15 (30%)

• RayNbow
Moet misschien vaker m'n browser verversen... 😅

• Flamesz
  • Laatst online: 00:25
RayNbow schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Moet misschien vaker m'n browser verversen... 😅
Of op de grote groene "er zijn twee nieuwe reacties" knop klikken.

• JackAvery
Het beste uit Luigi's Mansion 3 en de benchmark voor elke game met dieren in:

En dan nog wat echt nieuws: The Touryst heeft een release datum!

• RayNbow
Hmm...

• schumi1986
Haha hoe simpel maar gaaf is het om in LM3 een kamer vol met zooi te stappen en dan even met de stofzuiger flink huis te houden :D

• sderooij
schumi1986 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 19:10:
Haha hoe simpel maar gaaf is het om in LM3 een kamer vol met zooi te stappen en dan even met de stofzuiger flink huis te houden :D
Ik haal mijn kopie zaterdag a.s. bij de GM, kan niet wachten :)

Maar, is het spel conform je verwachtingen?

• RayNbow
Nog niet zelf geprobeerd, maar kreeg net een update per e-mail binnen over Bloodstained:
Development Update: Nintendo Switch Update is here!
There are four areas of improvement in version 1.03: Input Lag, Visual Quality, Crashes and Load Times.

Nu ook bevestigd dat de game wereldwijd op die datum uitkomt:
The Grisaia Trilogy for Switch launches November 7 in the west

RayNbow wijzigde deze reactie 31-10-2019 22:04 (42%)

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Heel veel plezier met Luigi's Mansion 3! Echt een bijzonder goede game, lekker een zooi maken en opzuigen met die stofzuiger. Erg grappig en leuke puzzeltjes. Werkt top.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15-11 10:12
Mijn Luigi's Mansion 3 is nog onderweg vanaf ShopTo.net. Voor die lagere prijs moet je wel even geduld hebben. Ik verwacht hem vandaag of morgen (track en trace doet het nooit bij hun). Wordt mijn eerste Luigi's Mansion game, maar van wat ik in filmpjes heb gezien ga ik hier wel heel veel lol mee beleven.

"Waar een wil is, ben ik weg!"

• Raem
Ik ben ook bezig met Luigi's Mansion 3. In het begin miste ik wel een beetje de sfeer uit deel 1. De hotel lobby en kamers voelde een beetje kaal en saai aan. Maar dat werd na een paar verdiepingen steeds beter. De toevoeging van Gooigi is ook leuk gedaan voor de puzzels.

• amahusu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 15-11 21:27

amahusu

taking over the world!

Ik ben sinds vrijdag weer aan het "fitnessen" met Ring Fit Adventure en moet zeggen dat het boven verwachting goed werkt! Vooraf was ik vrij sceptisch over de ring, maar nintendo heeft het toch maar weer mooi geflikt om een uiterst speelbare fitnessgame te ontwikkelen met goed doordachte oefeningen die echt supergoed gebruik maken van de mogelijkheden van de ring en leg band.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 13:54
Luigi's Mansion bevalt goed! Moet wel erg wennen aan de controlls. ZR om te zuigen, L om te trekken :') en dan nog A om hem in het rond te slaan.

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:37
amahusu schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:21:
Ik ben sinds vrijdag weer aan het "fitnessen" met Ring Fit Adventure en moet zeggen dat het boven verwachting goed werkt! Vooraf was ik vrij sceptisch over de ring, maar nintendo heeft het toch maar weer mooi geflikt om een uiterst speelbare fitnessgame te ontwikkelen met goed doordachte oefeningen die echt supergoed gebruik maken van de mogelijkheden van de ring en leg band.
Ik krijg hem vanavond binnen _/-\o_
Ben ontzettend benieuwd *O* Vader is sportleraar en weet ontzettend veel van beweging/lichaam/fitness. Dus ben benieuwd wat hij er van vind :+

Miss Waah wil met mij samen een MudRun doen.... maar dan mag ik wel ff wat meer gaan bewegen :Y)

• Tarin
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:45

Tarin

Just plain weird.

Is de co-op van Luigi's Mansion compleet? Als in: je kan het hele spel spelen met z'n tweetjes, zonder dat de tweede speler er een beetje als 3e wiel bij hangt (zoals 'als hoed spelen' in Odyssey, of nog erger, star bits verzamelen in Galaxy), of dat er slechts mini-games in co-op speelbaar zijn (zoals Mario & Rabbids Kingdom Battle)?
Ik heb nog genoeg single player om te vermaken maar we missen een game die je een half uurtje ofzo tussendoor even kan spelen zonder dat je het verhaal of het doel vergeet als we een keer een week geen tijd hebben.

M'n vrouw en ik spelen graag Mario Bros (Wii/U) (en Kirby's Epic Yarn etc) en Overcooked; de Lego-games waren bij ons tot nu toe geen succes (te veel onduidelijkheid over wat je precies moet/kan doen, teveel drukte op het scherm (we hoopten dat de 21" tv vervangen door een 55" variant zou helpen, maar helaas)). Iets nieuws ter aanvulling zou gaaf zijn.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• doobieters
Tarin schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 09:55:
Is de co-op van Luigi's Mansion compleet? Als in: je kan het hele spel spelen met z'n tweetjes, zonder dat de tweede speler er een beetje als 3e wiel bij hangt (zoals 'als hoed spelen' in Odyssey, of nog erger, star bits verzamelen in Galaxy), of dat er slechts mini-games in co-op speelbaar zijn (zoals Mario & Rabbids Kingdom Battle)?
Ik heb nog genoeg single player om te vermaken maar we missen een game die je een half uurtje ofzo tussendoor even kan spelen zonder dat je het verhaal of het doel vergeet als we een keer een week geen tijd hebben.

M'n vrouw en ik spelen graag Mario Bros (Wii/U) (en Kirby's Epic Yarn etc) en Overcooked; de Lego-games waren bij ons tot nu toe geen succes (te veel onduidelijkheid over wat je precies moet/kan doen, teveel drukte op het scherm (we hoopten dat de 21" tv vervangen door een 55" variant zou helpen, maar helaas)). Iets nieuws ter aanvulling zou gaaf zijn.
Korte antwoord: ja.

• JackAvery
De slides van de presentatie over Nintendo's financiële resultaten staan nu ook online. Een paar interessante details:
  • De Switch Lite lijkt een nieuw marktsegment aangeboord te hebben. Sales kannibaliseren de Switch niet, zijn cumulatief (grafiek).
  • Onder de Switch Lite's early adopters is het voor 43% een tweede systeem ter aanvulling van de Switch. Onder de 'first-time buyers' zijn meer vrouwen dan gewoonlijk.
  • Switch Lite doelstellingen: (1) 3DS/handheld publiek bereiken (2) meer dan één Switch per huishouden (3) bredere demografie bereiken door portability, social features (4) lagere prijs die deze punten moet ondersteunen
  • Fire Emblem: Three Houses effectieve verkopen aan consumenten tracken zeer sterk in vergelijking met Awakening en Fates (Grafiek). 1.7 miljoen verkochte exemplaren in EU/JP/USA. Na 13 weken zat Awakening aan <1 miljoen, Fates (Conquest/Birthright, exclusief DLC) aan ~1.5 miljoen.
  • First Party software verkoopt 53% meer dan in april-september 2018. 63% van verkochte first party software in april-september 2019 zijn evergreens, niet nieuwe releases. Games zoals BOTW, Mario Kart en Smash blijven dus software (en hardware) sales veroorzaken :)

• doobieters
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe goed Yooka Laylee 2 is op de Switch. Echt een topgame als je van de donkey kong country games houdt.

• Raem
doobieters schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:21:
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe goed Yooka Laylee 2 is op de Switch. Echt een topgame als je van de donkey kong country games houdt.
Erg leuke game inderdaad! Ik speel hem zelf op de PS4, maar het voelt op sommige momenten inderdaad echt als DKC. De overworld valt een beetje tegen, maar de 2D levels zijn top.

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zijn alle spellen geschikt voor de switch lite? Ik meende ergens te lezen dat niet alle spellen compatible zijn?

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 15-11 11:27
Slasher schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:03:
Zijn alle spellen geschikt voor de switch lite? Ik meende ergens te lezen dat niet alle spellen compatible zijn?
Er is geen verschil tussen Switch Lite en Switch, enkel dat je hem niet kunt docken voor op TV. Oftewel, alles is in principe gewoon geschikt.

• JackAvery
Er zijn enkele games (Super Mario Party, 1-2 Switch, Ring Fit Adventure, de Just Dance games, Labo, Fitness Boxing bvb) waarbij joycons verplicht zijn, en je dus een aparte joycon zal moeten aanschaffen om ze te kunnen spelen. Verder werkt alles out of the box.

----

Nog steeds geen datum behalve "2019", maar wel een nieuwe trailer:

JackAvery wijzigde deze reactie 01-11-2019 13:52 (18%)

• Mauz1978
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 20:28

Mauz1978

Console War Veteran

De Ring Fit Adventure nu twee weken verder. Ik heb m gekocht om een betere conditie te krijgen en ietwat buikvet te verbranden. Ik ben 41 en geenszins dik, ik weeg op zich 74 kilo, maar merk de laatste jaren dat ik minder beweeg en ietwat een lichte buikrand kweek.

Inmiddels ben ik 300+ squads en allerlei andere oefeningen verder en ik merk dat ik beter in mijn vel kom, conditioneel gezien. Vanochtend merkte ik voor het eerst dan het ronde van mn buik ietwat terrein verliest voor spieren en daar ben ik superblij mee. Ik doe het om de dag om de spieren in het begin ook wat rust te geven.

Ik voel me wel voor lul staan dus doe het met de gordijnen dicht of in de slaapkamer zonder getuigen. Heb echt sportschoenen en kleding aan en moet douchen na afloop. Ik wil eigenlijk nog een yogamat kopen om het geluid te dempen.

Ik gebruik de adventure mode omdat de custom mode geen looptrajecten heeft (of ik kan ze niet vinden) en wel graag een stuk warm loop. De gevechten zijn leuk, maar merk dat van een half uur bezig zijn zeker 10 minuten opgaan aan klikken, luisteren/lezen, smoothies en randzaken waarbij je stilstaat. Ik had graag wat sneller aan de slag gewild. De gevechten zijn soms zeker zwaar (ik heb ‘moeilijkheidsgraad intensief’) en mn hartslag is soms knalhoog, maar het voelt zeker bevrijdend als je die laatste squad doet. Ik wil graag gevarieerde oefeningen doen, maar ben soms echt moe dat ik bij sommige enemies echt counters uitkies. Eindbattles zijn zwaar, soms moet je zelfs grinden voor levels of smoothies. Ik ben nu level 20 omdat ik na 2 trajecten en een eindbaas al 45 mins verder ben (waar zon 30 mins aan echte oefening in zit) en ik nog meer te doen heb thuis met 2 kleine kids.

Ik vind het een aanrader voor mensen die niet naar de sportschool willen, klaar zijn met teamsporten (zoals ik), maar wel de broodnodige beweging willen doen om niet op je 50e dichtgeslibt je eerste hartaanval te overleven (ik chargeer, maar is iets wat wel voor mij met 2 kinderen, een doomscenario is die ik hoop ik oa. hiermee (en goed/bewust eten) hoop te voorkomen voor zover je dat geluk zelf in de hand hebt.

Als je als gamer sport en/of over het algemeen een prima conditie hebt denk ik dat dit heel snel verveelt zonder soortgelijke doelen als hierboven beschreven.

Mauz1978 wijzigde deze reactie 01-11-2019 13:10 (3%)

http://dscomics.nl

• tekken4111
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:30
Klopt helemaal. Het spel moet in handheld mode gespeeld kunnen worden. Dit kan je zien op de achterkant van het hoesje.

Zie het rood en blauw in bovenstaande plaatje.

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Ik heb ondertussen een hoop spellen, en ze zijn allemaal handheld te spelen... logisch: het heet niet voor niets "Switch"... :)

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Flozem schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 18:34:
Ik heb ondertussen een hoop spellen, en ze zijn allemaal handheld te spelen... logisch: het heet niet voor niets "Switch"... :)
De switch lite heet ook switch, maar daar kan je alleen switchen tussen spellen, niet tussen handheld en tv modus ;)

• deltaquad
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16-11 18:34
Mauz1978 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:43:
Ik vind het een aanrader voor mensen die niet naar de sportschool willen, klaar zijn met teamsporten (zoals ik), maar wel de broodnodige beweging willen doen om niet op je 50e dichtgeslibt je eerste hartaanval te overleven (ik chargeer, maar is iets wat wel voor mij met 2 kinderen, een doomscenario is die ik hoop ik oa. hiermee (en goed/bewust eten) hoop te voorkomen voor zover je dat geluk zelf in de hand hebt.

Als je als gamer sport en/of over het algemeen een prima conditie hebt denk ik dat dit heel snel verveelt zonder soortgelijke doelen als hierboven beschreven.
En is die Ring ook een goede training voor je triceps en biceps? Ik heb namelijk niet het idee dat het dumbells kan vervangen :P . Maar daarnaast zit ik ook te denken om Ring Fit adventure te gaan proberen, sportschool vind ik veel te saai. Ik ben 40 jaar en slank, maar kan zeker wat meer beweging gebruiken naast af en toe squashen. Een kantoorbaan helpt daar ook niet echt bij (naast gezinsleven met 3 kinderen).

WiiU fit hebben we hier thuis ook, maar dat hebben we niet lang volgehouden. Heel soms speel ik het nog met de kids, maar verder is het een veredelde weegschaal geworden.

deltaquad wijzigde deze reactie 01-11-2019 21:54 (7%)

- live long and prosper -

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Maar wat zijn nu de echte must have games voor de switch lite?

• schumi1986
Slasher schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:51:
Meen je dit? Gebruik de zoekfunctie..

• Cyrax0508
Dezelfde als voor de gewone Switch.

Zelda Breath of the Wild
Odyssey
Mario Kart 8
Luigi’s Mansion 3
Links Awakening
Donkey Kong Tropical Freeze
Astral Chain

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:34
De games die jou interessant lijken…
Iedereen zegt hier altijd maar Breath of the wild bv maar ik heb die game in 2j met geen paal aangeraakt en ben ik ook niet van plan want het is niet mijn type game.

Net zoals Mario Odyssee vind ik ook geen fluit aan, Luigi's mansion 3 vind ik dan weer wel top en donky kong tropical freeze ook.
Idem met Astral Chain en Splatoon 2, vind ik ook zeer goed, fire emblem three houses ook.

Wat voor iemand anders must haves kunenn zijn zijn niet perse voor jou must haves dus ga zelf op onderzoek en bekijk gameplay of dergelijke.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

deltaquad schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:50:
[...]

En is die Ring ook een goede training voor je triceps en biceps? Ik heb namelijk niet het idee dat het dumbells kan vervangen :P . Maar daarnaast zit ik ook te denken om Ring Fit adventure te gaan proberen, sportschool vind ik veel te saai. Ik ben 40 jaar en slank, maar kan zeker wat meer beweging gebruiken naast af en toe squashen. Een kantoorbaan helpt daar ook niet echt bij (naast gezinsleven met 3 kinderen).

WiiU fit hebben we hier thuis ook, maar dat hebben we niet lang volgehouden. Heel soms speel ik het nog met de kids, maar verder is het een veredelde weegschaal geworden.
Die kan je zeker trainen, maar of het echt goed/beter is weet ik niet. Het brandt minder dan gewichttraining naderhand, maar heb soms erna wel ‘ last’ van spierpijn, maar anders dan dat ik voor het eerst sinds maanden weer zou trainen. Kan wellicht komen door de warming up en cooling down die erbij zitten.

• Arunia
  • Laatst online: 23:53
Het valt me op dat mijn launch switch na het opstarten van een spel hard aan het blazen is en na enige tijd gaat dit niveau weer omlaag naar niet hoorbaar. Dit is iig tijdens portable dat ik het merk, maar gebeurd volgens mij ook wel docked.
Merk het wanneer ik hem aanzet en dan een spel op start. Als ik zo op internet rond kijk, zijn er wel meer. Maar lijkt sinds het afgelopen jaar ineens zo te zijn.

Iemand anders hetzelfde?

Arunia wijzigde deze reactie 01-11-2019 23:27 (23%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• RayNbow
Yup, maar ik stoor me er niet zo aan.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Arunia schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 23:23:
Het valt me op dat mijn launch switch na het opstarten van een spel hard aan het blazen is en na enige tijd gaat dit niveau weer omlaag naar niet hoorbaar. Dit is iig tijdens portable dat ik het merk, maar gebeurd volgens mij ook wel docked.
Merk het wanneer ik hem aanzet en dan een spel op start. Als ik zo op internet rond kijk, zijn er wel meer. Maar lijkt sinds het afgelopen jaar ineens zo te zijn.

Iemand anders hetzelfde?
Jep, hier ook, ik denk dat de switch preventief reageert op een snelle stijging van de temperatuur. Zodra dat gestabiliseerd is zakt de ventilatorsnelheid. Een andere optie kan zijn dat het tegen condens is wanneer de switch uit een koude omgeving komt. sommige laptops doen dat ook/hebben die optie.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Flozem
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Idem... Blaast flink tijdens het laden (want dat moet vooral snel gaan), en neemt af tijdens het spelen. Zal te maken hebben met wisselende processor snelheid / frequentie.

• sderooij
LM3 binnen, net bij de GM gehaald met de omruilactie..erg leuke deal!

En leuk spel, net even uurtje gespeeld.

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:56
JackAvery schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:16:
[...]

Er zijn enkele games (Super Mario Party, 1-2 Switch, Ring Fit Adventure, de Just Dance games, Labo, Fitness Boxing bvb) waarbij joycons verplicht zijn, en je dus een aparte joycon zal moeten aanschaffen om ze te kunnen spelen. Verder werkt alles out of the box.

----

Nog steeds geen datum behalve "2019", maar wel een nieuwe trailer:

[YouTube: Alien: Isolation for Nintendo Switch – Gameplay and Content revealed]
Topspel Alien Isolation aan 1 stuk doorgespeeld op de PC echt een aanrader.

• JackAvery
Goed nieuws: Overwatch 2 zal volgens de presskit ook op Switch releasen.

Mijn launch Switch blaast overigens niet voor zover ik gemerkt heb :)

JackAvery wijzigde deze reactie 02-11-2019 22:03 (33%)

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:15
JackAvery schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:02:
Goed nieuws: Overwatch 2 zal volgens de presskit ook op Switch releasen.
Ja, klopt. Overwatch en Overwatch 2 gebruiken dezelfde engine. Daarom is het niet al te moeilijk om Overwatch 2 wederom naar de Switch te brengen. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Mizgala28
  • Laatst online: 15-11 18:52
Zeror schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:16:
[...]

Ja, klopt. Overwatch en Overwatch 2 gebruiken dezelfde engine. Daarom is het niet al te moeilijk om Overwatch 2 wederom naar de Switch te brengen. :)
Dan hoop ik dat ze alsnog 60fps eruit persen, er zijn zat games die prima op 30fps spelen maar daar is Overwatch niet 1 van, vooral niet als je de 60fps versie gewend bent (de 30fps Switch versie voelt gewoon log en traag aan door 30fps, dat is zonde zeker als je ziet hoe soepel Diablo 3 op 60fps draait)

We zien wel als ze het releasen.

• Thomas
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zondag 3 november 2019 @ 00:14:
[...]

Dan hoop ik dat ze alsnog 60fps eruit persen, er zijn zat games die prima op 30fps spelen maar daar is Overwatch niet 1 van, vooral niet als je de 60fps versie gewend bent (de 30fps Switch versie voelt gewoon log en traag aan door 30fps, dat is zonde zeker als je ziet hoe soepel Diablo 3 op 60fps draait)

We zien wel als ze het releasen.
Ik vind de 30fps eigenlijk wel goed te doen. Alleen jammer dat 'ie her en der dipt. 60fps gaat het niet worden.

• JackAvery
Zeror schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 22:16:
[...]

Men had het over best wat engine upgrades, dus leek me niet perse vanzelfsprekend? Maar eigenlijk geen idee wat ze veranderd hebben :p

• Zeror
JackAvery schreef op zondag 3 november 2019 @ 07:13:
[...]

Men had het over best wat engine upgrades, dus leek me niet perse vanzelfsprekend? Maar eigenlijk geen idee wat ze veranderd hebben :p
O.a. character models vernieuwd.

• R0y.
  • Laatst online: 21:17
Overwatch 2 gaat hier direct komen als hij uitkomt. Overwatch 1 speelt in handheld mode heerlijk, docked vind ik het niet lekker spelen.

• Smok3yNL
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16-11 16:29
Is toch van de zotte dat de lite weer geen bleutooth ondersteund.

Is hier een oplossing voor?

• JackAvery
Smok3yNL schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:31:
Is toch van de zotte dat de lite weer geen bleutooth ondersteund.

Is hier een oplossing voor?
Een Bluetooth adapter. Voorbeelden zat in de topicstart.
Zeror schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:05:
[...]

O.a. character models vernieuwd.
Noem ik geen engine upgrade :+ iig het zal van de schaal zijn dat ze denken de performance op Switch te behouden!

• Zeror
JackAvery schreef op zondag 3 november 2019 @ 09:54:
Noem ik geen engine upgrade :+ iig het zal van de schaal zijn dat ze denken de performance op Switch te behouden!
Er zullen geen hele grote vernieuwingen zijn in de engine. Story-mode en een nieuwe speelmode etc.. zijn nieuw.

• Smok3yNL
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16-11 16:29
Waarom zijn die bleutooth adapters bijna niet verkrijgbaar in Nederland?

Van die vage sites of Amazon.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Smok3yNL schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:47:
Waarom zijn die bleutooth adapters bijna niet verkrijgbaar in Nederland?

Van die vage sites of Amazon.
Niks mis met amazon.de toch? Gewoon daar bestellen.

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21:26
Manman, die controllers zijn toch brak zeg. Mijn kids spelen dermate veel met de switch dat de kleine joysticks op de controllers gewoon slijten. Was er niet iets dat Nintendo ze gratis repareerden?

• Thomas
  • Niet online
wowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:12:
Manman, die controllers zijn toch brak zeg. Mijn kids spelen dermate veel met de switch dat de kleine joysticks op de controllers gewoon slijten. Was er niet iets dat Nintendo ze gratis repareerden?
Hoe oud is 'ie? Je zou het kunnen proberen, in mijn ervaring is de service afdeling best aardig.

Mijn JC's (1 launch set van 2.5 jaar oud en 1 extra set van ruim 2 jaar) zien er nog prima uit en werken ook nog zonder problemen. Moet wel zeggen dat ik meer met de pro controller speel en er voorzichtiger mee ben dan kinderen denk ik.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:58

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

JackAvery schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:13:
  • First Party software verkoopt 53% meer dan in april-september 2018. 63% van verkochte first party software in april-september 2019 zijn evergreens, niet nieuwe releases. Games zoals BOTW, Mario Kart en Smash blijven dus software (en hardware) sales veroorzaken :)
Niet heel bijzonder natuurlijk als je bedenkt dat er niet bijster veel is uitgekomen dit jaar dat echt als system seller zou kunnen dienen, eigenlijk alleen Mario Maker in die periode. Fire Emblem is een redelijk niche-game en zal nooit echt enorme sales krijgen (al verkoopt het natuurlijk wel goed nu) en voor Astral Chain geldt hetzelfde terwijl het ook geen first party game is natuurlijk.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• JackAvery
NMe schreef op zondag 3 november 2019 @ 13:19:
[...]

Niet heel bijzonder natuurlijk als je bedenkt dat er niet bijster veel is uitgekomen dit jaar dat echt als system seller zou kunnen dienen, eigenlijk alleen Mario Maker in die periode. Fire Emblem is een redelijk niche-game en zal nooit echt enorme sales krijgen (al verkoopt het natuurlijk wel goed nu) en voor Astral Chain geldt hetzelfde terwijl het ook geen first party game is natuurlijk.
Klopt, het interessante punt is dan ook eerder dat de evergreens zo sterk blijven verkopen :) Ondanks dat men dit "gewend" is van Nintendo games, is het best een prestatie dat games zoals Mario Kart en Smash bijna een miljoen units per kwartaal blijven verkopen, of dat een Zelda game 2.5 jaar na launch nog steeds een sterk verkopende evergreen is.

Fire Emblem verwacht ik van dat ie uiteindelijk toch wel aan 3 miljoen exemplaren of meer raakt. Is dat nog niche?

JackAvery wijzigde deze reactie 03-11-2019 14:44 (6%)

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 23:09
Mijn zoontje twijfelt tussen de nieuwe Pokémon (sword of shield, weet niet welke "beter" zou zijn.)
En luigi's mansion 3.

Hij vermaakt zich volop met Mario oddesy (2 x uitgespeeld) maar ook met Zelda btow en minecraft

harley wijzigde deze reactie 04-11-2019 16:01 (73%)

...

• Arunia
  • Laatst online: 23:53
@harley Dat gaan ze echt niet accepteren hoor. Hoe hoogwaardig je het ook doet. Lijkt me dat het wel degelijk zichtbaar is en anders is het zichtbaar met snijwerk.
Probeer het spel anders via MP of V&A oid te verkopen.

Kreeg net een SMS van GM dat ze een nacht opening hebben de 14e. Denk alleen niet dat ik hem in de nacht op ga halen haha. Zal wel vrijdag of desnoods zaterdag worden.

Arunia wijzigde deze reactie 04-11-2019 14:51 (27%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:10
Die Duitse games lijken me logischer wijs ook minder waard, maar met de aanbiedingen op Amazon Duitsland waarschijnlijk ook een stuk goedkoper gekocht.

L23 wijzigde deze reactie 04-11-2019 15:46 (3%)

• JohnnyDon
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 16-11 20:46
wowly schreef op zondag 3 november 2019 @ 12:12:
Correct me if i'm wrong maar ik dacht dat dat alleen gelde voor het "drift" probleem die de joysticks hadden?

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

JohnnyDon schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:52:
[...]

Correct me if i'm wrong maar ik dacht dat dat alleen gelde voor het "drift" probleem die de joysticks hadden?
Dat ís het drift-probleem. En Nintendo repareert dat alleen in de VS buiten de garantie. Hier in Europa doen ze of hun neus bloedt, waarschijnlijk omdat hier nog niemand een grote rechtszaak gestart is.

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-11 17:53

Denko

|{ing Øf ßlitz

NMe schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:04:
[...]

Dat ís het drift-probleem. En Nintendo repareert dat alleen in de VS buiten de garantie. Hier in Europa doen ze of hun neus bloedt, waarschijnlijk omdat hier nog niemand een grote rechtszaak gestart is.
Tokio driftcons doen ze hier in de eu wat moeilijker over idd. Heb wel het gevoel dat je mazzel moet hebben met wie je bij de helpdesk aan de lijn krijgt. Mijn pro controller had iig 3 verzendingen nodig voor die gerepareerd terugkwam

PSN: Denkoyugo

• JackAvery
Waarschuwing voor zij die op Sword & Shield wachten: the internet is dark and full of spoilers.

Persona 5 Scramble character gameplay - Joker:

Gameplay van Sophia, Ann, Ryuji
L23 schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:45:
Die Duitse games lijken me logischer wijs ook minder waard, maar met de aanbiedingen op Amazon Duitsland waarschijnlijk ook een stuk goedkoper gekocht.
"Logischerwijze" is dat gewoon dezelfde cartridge met een lichtjes ander papiertje als cover voor dezelfde plastic doos :P (op enkele uitzonderingen zoals Wolfenstein na).

• L23
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:10
@JackAvery Misschien ben ik zelf de uitzondering, maar ik erger me er al aan als op het doosje Engelse en Franse tekst onder elkaar staat. Laat staan alles in het Duits met een mooi groot USK logo :P Dat wetende zou ik er zelf minder voor over hebben dan de Nederlands verkochte versie. Maar inderdaad enkel een verschil in papiertje als cover.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

JackAvery schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:12:
Waarschuwing voor zij die op Sword & Shield wachten: the internet is dark and full of spoilers.
Het enige stukje nieuws dat tussen die spoilers staat maar wellicht wél interessant is voor iedereen: het lijkt erop dat de grootte van de regional dex is uitgelekt en het aantal pokémon dat niet in de games zit is groter dan zelfs de meest negatieve mensen dachten...

Volledige lijst van oude pokémon, aangenomen het lek klopt (en daar lijkt het vooralsnog wel op):
https://i.imgur.com/gT0F4A8.png
Groen = in, wit = out, oranje = nieuwe regionale vorm.

Voor de mensen die op deze post willen reageren: ga even bij jezelf na of het niet beter in het Pokémon-topic past en denk aan spoilertags waar relevant.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
NMe schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:04:
[...]

Waar baseer je dat op? Het connectieprobleem werd voor mij ook buiten garantie gratis gerepareerd en er werd mij bevestigd dat dit ook geldt voor het driftprobleem.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Jorgen schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:55:
[...]

Waar baseer je dat op? Het connectieprobleem werd voor mij ook buiten garantie gratis gerepareerd en er werd mij bevestigd dat dit ook geldt voor het driftprobleem.
Dat is zeer zeker geen algemeen geldend beleid. Het interne bericht dat Nintendo drift zou gaan repareren ongeacht garantie is alleen rondgegaan bij Nintendo of America. NoE heeft een dergelijke instructie niet aan haar reparatiecentra gegeven en mensen die de controllers buiten garantie aanmelden voor reparatie hebben redelijk wisselend succes daarmee. Sommige mensen (zoals jij blijkbaar) hebben geluk, anderen worden met een kluitje in het riet gestuurd.

Paar bronnen:
https://metro.co.uk/2019/...ft-problem-free-10450814/
https://www.resetera.com/...eplacement-policy.135272/
https://www.reddit.com/r/...get_free_joy_con_repairs/

Vooral die laatste: "hey, we weten dat NoA een statement heeft uitgegeven maar ons beleid blijft ongewijzigd." Oftewel: screw you, koop maar een nieuw setje.

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True