Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste
Acties:

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:09
Ring Fit adventure is momenteel maar 55,99 bij Amazon.de

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:52
Dit weekend wat meer kunnen spelen met die Ring Fit :) wat punten op een rij:

- De adventure mode stelt niet veel voor, verwacht geen diepgaande game. Het is meer een vorm om je veel oefeningen te laten doen op een leuke manier.
- Er zitten een stuk of 10 minigames bij die echt heel leuk zijn bedacht (en pittig kunnen zijn)
- Je kan een enkele oefening kiezen of bepaalde sets voor een spiergroep
- De Ring is goed in te stellen voor verschillende niveaus. Ik sport zelf aardig wat maar die Ring kan mij prima uitdagen. Voor een kind is de Ring weer op heel licht te zetten
- Ik vind zelf het joggen in de adventure mode verschrikkelijk :p joggen terwijl je stil staat voelt onnatuurlijk. Gelukkig kun je hem op silent mode zetten, dan hoef je je voeten niet op te tillen (fijn als je onderburen hebt)
- Het is geen vervanger van je sportschool, wel een leuke toevoeging
- Die minigames hebben ieder hun eigen scoreboard, wat er voor zorgt dat je jezelf aardig kan pushen om op de 1e plek te komen. Als je dan met vrienden speelt is het van "aaah ik kan niet meer!" "ga dooooor nog 10 seconden!" "aaah mn armen aaaah" :')

IGN gaf de Ring Fit een 7,8 geloof ik en ik ben het daar wel mee eens. Vermaak me er goed mee en vrienden die over de vloer kwamen ook :)

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 21-10-2019 07:59 (13%)

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:06
Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 07:53:
Dit weekend wat meer kunnen spelen met die Ring Fit :) wat punten op een rij:

- Ik vind zelf het joggen in de adventure mode verschrikkelijk :p joggen terwijl je stil staat voelt onnatuurlijk. Gelukkig kun je hem op silent mode zetten, dan hoef je je voeten niet op te tillen (fijn als je onderburen hebt)
Joggen zonder je voeten op te tillen. Wat moet ik me daar bij voorstellen? :P

• Piet_Piraat7
Raem schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:17:
[...]
Joggen zonder je voeten op te tillen. Wat moet ik me daar bij voorstellen? :P

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:23
Het lijkt erop dat de Super Mario Party + Joycon bundle terugkomt in november, toch als we meerdere Franse winkels mogen geloven: Amazon FR - Fnac FR - CDiscount. Prijs is 90 euro, best een mooie combo dus :) (vorig jaar kostte dit 110~120 euro).

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Zou leuk zijn als er ook een andere bundel komt. Lijkt me wel wat in combinatie met 2 van die stuurhoesjes waar je zin in kunt schuiven.

• Terpstars
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-11 20:46
JackAvery schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:39:
Het lijkt erop dat de Super Mario Party + Joycon bundle terugkomt in november, toch als we meerdere Franse winkels mogen geloven: Amazon FR - Fnac FR - CDiscount. Prijs is 90 euro, best een mooie combo dus :) (vorig jaar kostte dit 110~120 euro).
Dan mogen ze ook wel eens een grote update uitbrengen. Ik heb het spel zo'n beetje vanaf launch en ben toch aardig teleurgesteld in de content; te weinig en genoeg verbeterpunten voor wat er wel is, én er is sindsdien niks aan het spel toegevoegd qua content.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:45
Nieuw Tetris event op komst?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• JackAvery
Ik vertaal even losjes: "8th Tetris Maximus Cup opens on October 25th! Get your hands on a "Luigi's Mansion 3" thema just before its release!" "Holding the event from October 25th to October 29th"

Overigens Luigi's Mansion 3, Pokémon Sword+Shield en Ring Fit dit weekend op FACTS gezien. Helaas geen tijd gehad om te spelen, maar zag er allemaal leuk uit.

• DCNY
  • Registratie: november 2016
  • Nu online
JackAvery schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:39:
Thanks! Die hou ik in de gaten. Zou een goede aanbieding zijn!

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Jammer dat The Outer Worlds niet tegelijk uitkomt met de PC/Xbox/PS4 versies. Kijk ontzettend uit naar dit spel en had het graag op de Switch gespeeld, maar nu toch maar op de Xbox.

Luigi's Mansion ga ik overslaan omdat ik geen tijd heb voor nog een game :p. Kijk wel uit naar Pokemon.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13:25
Wat spelen jullie nu zoal op de Switch vandaag de dag? Ik heb nu een jaar een Nintendo Switch in bezit maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik een bepaalde game echt perse regelmatig moet spelen. Super Smash is natuurlijk geweldig en dat zou een reden kunnen zijn om een Switch in huis te laten maar over het algemeen vind ik het aanbod enorm karig

• jelmerc
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 30-10 13:05
dragon quest xi
zelda; links awakening
Fire emblem: Three Houses

zijn recente topspellen. Maar ik houd van (J)RPGs en SRPGS

• fub
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Shiny Disco schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:42:
Wat spelen jullie nu zoal op de Switch vandaag de dag?
Na 200 uur had ik Zelda: Breath of the Wild 'uit'. (Nou ja, er was nog wel veel meer te doen, maar ik was er wel klaar mee.) Nu al zo'n 35 uur in Dragon Quest XI zitten.

• Raem
Ik heb de Switch nu bijna 2 maanden en heb in die tijd Pokémon Lets Go en Links Awakening uitgespeeld. Ben nu bezig met Xenoblade Chronicles 2, Collection of Mana en af en toe Yoshi's Crafted World. Wil daarna nog de volgende games spelen:

- Mario Odyssey
- Octopath Traveler
- Astral Chain
- Kirby
- Daemon X Machina
- Fire Emblem
- Mario + Rabbids
- Pokémon Sword / Shield
- Luigi's Mansion 3

Genoeg te spelen nog dus. :) En tegen de tijd dat ik dit lijstje klaar heb zal er wel weer wat nieuws uitgekomen zijn wat ik wil spelen.

• el1989
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21:25
Wat spelen jullie nu zoal op de Switch vandaag de dag? Ik heb nu een jaar een Nintendo Switch in bezit maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik een bepaalde game echt perse regelmatig moet spelen. Super Smash is natuurlijk geweldig en dat zou een reden kunnen zijn om een Switch in huis te laten maar over het algemeen vind ik het aanbod enorm karig
Hollow knight, bulletstorm en outlast 2 op dit moment, als je van FPS houd zou ik je bulletstorm zeker aanraden, verder straks Pokemon en Luigi mansion 3. Sinds ik de switch in bezit hebt vrij snel erna ps4 weggedaan en nog geen moment spijt gehad het barst van de top spellen op de switch _/-\o_
Kijk btw ook uit naar earthfall alien horde lijkt me lachen met paar vrienden online te spelen

el1989 wijzigde deze reactie 22-10-2019 17:01 (5%)

Nintendo switch | Snes | MacBook pro | iPhone XS

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:55
Ik ben op dit moment The Switcher (:P) aan het spelen. Ik had het nog niet gespeeld op een ander platform en nu kan ik het lekker handheld spelen. Ik moet zeggen dat het een goede port is waarvan het enige probleem is dat de framerate af en toe een beetje instort.

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:25

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Polygon en Kotaku hebben een kruistocht ingezet volgens mij tegen Overwatch op Switch. Ik hoor van meerdere mensen dat t echt wel goed speelt, maar de reviews van die twee sites liegen er niet om. Zie ook dit nieuwe item van Polygon: https://www.polygon.com/2...esolution-digital-foundry

De comments zijn dan wel weer tof, die hakken weer lekker op Polygon in :9

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:14
Voor wie nog twijfelt om Ring Fit te halen. Wellicht heb je zo meer duidelijkheid wat het nu precies is.

Zeror wijzigde deze reactie 22-10-2019 17:59 (15%)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Shiny Disco
Raem schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:55:
Ik heb de Switch nu bijna 2 maanden en heb in die tijd Pokémon Lets Go en Links Awakening uitgespeeld. Ben nu bezig met Xenoblade Chronicles 2, Collection of Mana en af en toe Yoshi's Crafted World. Wil daarna nog de volgende games spelen:

- Mario Odyssey
- Octopath Traveler
- Astral Chain
- Kirby
- Daemon X Machina
- Fire Emblem
- Mario + Rabbids
- Pokémon Sword / Shield
- Luigi's Mansion 3

Genoeg te spelen nog dus. :) En tegen de tijd dat ik dit lijstje klaar heb zal er wel weer wat nieuws uitgekomen zijn wat ik wil spelen.
Ik houd niet van RPG of Strategy games. Ik heb een handje vol games en met Arms, Super Smash , FIFA 19 en Breath of the wild heb ik me prima vermaakt. Weet iemand nog een goede FPS met een mooie multiplayer?

• B___MAN
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 10-11 19:54
Shiny Disco schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Ik houd niet van RPG of Strategy games. Ik heb een handje vol games en met Arms, Super Smash , FIFA 19 en Breath of the wild heb ik me prima vermaakt. Weet iemand nog een goede FPS met een mooie multiplayer?
Overwatch.

• RayNbow
_O-

Part 2: https://gfycat.com/leanquerulousamericankestrel

RayNbow wijzigde deze reactie 23-10-2019 09:08 (25%)
Reden: (video's gefixt)

• JackAvery
Shiny Disco schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Paladins is F2P als je een alternatief voor Overwatch wilt. Ondanks dat we moderne doom en Wolfenstein hebben, zou Switch best nog wel een moderne shooter of twee kunnen gebruiken. Als third-person je ding is, zijn er opties zoals Splatoon en Fortnite. Klassiekers zijn er ook, zie bvb original Doom, Turok, Jedi Outcast.

Wat andere genres betreft is er massa's keuze als je eens in de eShop duikt.

• Piet_Piraat7
Raem schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:55:
en af en toe Yoshi's Crafted World.
Is die leuk? Het komt op mij een beetje over als een 13 in een dozijn platformer.

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:35

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Ik vermaak me boven verwachting goed met Mario and Rabbids, die laatst in de aanbieding was. En dan heb ik nog een redelijke backlog. Ik heb onder meer BotW nog in de kast liggen. Maar ik ben verre van een hardcore gamer, zeker op weekdagen is het gemiddeld vaak niet langer een uurtje per dag

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Piet_Piraat7
Tsjipmanz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Ik vermaak me boven verwachting goed met Mario and Rabbids, die laatst in de aanbieding was.
Die is goed hè? Heb ook die uitbreiding gekocht. Echt een topgame. En Yoku's Island was ook al zo'n pareltje. Tot nu toe erg blij met de Switch.

• DaLass
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:10
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Is die leuk? Het komt op mij een beetje over als een 13 in een dozijn platformer.
Zowel mijn vrouw als ik hebben ons goed vermaakt met dit spel. Ja, het ziet er eenvoudig uit en als "een 13 in een dozijn platformer", zoals je het zo mooi omschrijft, maar als je ervoor gaat om het spel met 100% completion uit te spelen dan kan ik je bij voorbaat alvast vertellen dat er best heel pittige stukken inzitten.

De mix is wat mij betreft dan ook prima, je kunt de levels rustig doorlopen en het spel redelijk eenvoudig uitspelen, alle extra dingen die je kunt doen zorgen voor de extra uitdaging.

Alleen die in-game muziek, daar heb ik soms nog nachtmerries van. :X

"Ohana means family, and family means nobody gets left behind or forgotten."

• Tsjipmanz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:35

Tsjipmanz

Het maakt MIJ niks uit...

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:15:
[...]

Die is goed hè? Heb ook die uitbreiding gekocht. Echt een topgame. En Yoku's Island was ook al zo'n pareltje. Tot nu toe erg blij met de Switch.
Ja, ik ben ook puur op de recensies afgegaan want op basis op de screenshots leek het me niet m'n ding. Maar het heeft me echt aangenaam verrast. Die turn based fights zijn echt tof en qua tijdsduur ook optimaal. Ik heb m'n switch nu sinds mei en dit is wel één van de eerste spellen waar ik écht helemaal in op kan gaan, ik heb normaliter niet een heel lange aandachtsspanne

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Raem
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Ik vind hem tot nu toe wel leuk. Het is wel een vrij makkelijke game en de gameplay is nog steeds hetzelfde als de eerste Yoshi game op de SNES, dus dat is wel jammer dat daar niet ondertussen wat in veranderd is.
Ik speel het samen met mijn vriendin, dus eigenlijk vind ik het wel prima dat je relaxed door de levels kunt wandelen zonder al te veel uitdaging.

Om de game 100% te halen moet je alle bloemen in een level halen. Je kunt er standaard al een x aantal vinden tijdens je eerste playthrough, maar daarna krijg je opdrachten om bepaalde items in een level te vinden. Deze opdrachten krijg je één voor één, waardoor je soms bepaalde levels 3 of 4 keer moet spelen om alle items te vinden. Dit hadden ze van mij ook wel anders kunnen aanpakken.

Stijl van de game is wel geweldig! :)

• Jacobv3l
  • Laatst online: 09-11 10:57
Tsjipmanz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:12:
[...]

Ik vermaak me boven verwachting goed met Mario and Rabbids, die laatst in de aanbieding was. En dan heb ik nog een redelijke backlog. Ik heb onder meer BotW nog in de kast liggen. Maar ik ben verre van een hardcore gamer, zeker op weekdagen is het gemiddeld vaak niet langer een uurtje per dag
ik vind hem ook erg leuk! heb onlangs een switch gekocht met mario and rabbids en BOTW. Mario+rabbids heb ik een stuk meer gespeeld :) echt onverwacht leuk ook al is het wat makkelijker dan XCOM.

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20:37
Via V&A een 8Bitdo NES30 Pro besteld, erg benieuwd naar hoe bijv. Zelda of Mario speelt. Ik heb geen grote handen dus dat zal geen probleem worden.

Zou graag een Pro controller willen maar ik vind die dingen echt veel te duur :X

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Raem schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:05:
[...]

Ik vind hem tot nu toe wel leuk. Het is wel een vrij makkelijke game en de gameplay is nog steeds hetzelfde als de eerste Yoshi game op de SNES, dus dat is wel jammer dat daar niet ondertussen wat in veranderd is.
Ik speel het samen met mijn vriendin, dus eigenlijk vind ik het wel prima dat je relaxed door de levels kunt wandelen zonder al te veel uitdaging.

Om de game 100% te halen moet je alle bloemen in een level halen. Je kunt er standaard al een x aantal vinden tijdens je eerste playthrough, maar daarna krijg je opdrachten om bepaalde items in een level te vinden. Deze opdrachten krijg je één voor één, waardoor je soms bepaalde levels 3 of 4 keer moet spelen om alle items te vinden. Dit hadden ze van mij ook wel anders kunnen aanpakken.

Stijl van de game is wel geweldig! :)
Waar mario pas bij de wii (en ds) terug ging naar 2d heeft yoshi de stap nooit gemaakt. Dit is volgens mij heel bewust, er zijn gewoon heel veel nintendo gamers die het leuk vinden om een genre als dat af en toe te spelen. Vind je het super tof, dan koop je ze allemaal, en ben je iets minder hardcore dan koop er af en toe is eentje.
Vind het vergelijkbaar met een fifa, het ontwikkeld door, als als echte fan wil je dan atlijd de meest recente (al hoewel online daarin ook meespeelt natuurlijk) en als casual kan je prima 1-2 jaar overslaan.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• B00st3r
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 10:18
R0y. schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:35:

Zou graag een Pro controller willen maar ik vind die dingen echt veel te duur :X
Hij is zeker hoog geprijsd, maar is het dan ook zeker waard. Ik zou niet meer zonder willen.

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 09-11 09:34
Heb ook een pro-controller en van alle controllers is dat toch wel de beste uit de hoop hoor. Ook wel de duurste natuurlijk, maar dat is Nintendo...

Degene met een switch lite, hoe zijn de ervaringen tot nu toe? Heb een pokemon editie in d bestelling staan, zodat ik voldoende tijd had om hem te annuleren moest hij niet zo goed zijn. Dus... shoot.
Bij mij gaat hij de primaire switch worden, de originele wordt de switch van mijn zoontje.

AMD Ryzen 5 1600X@4.0GHz - Corsair 16GB DDR4 3200 - GTX 1080Ti OC - 250GB 960 Evo SSD - Crucial mx300 525GB SSD

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:59:
Degene met een switch lite, hoe zijn de ervaringen tot nu toe?
Plastic fantastic, scherm is stuk kleiner dan originele switch, heel stuk lichter, stuk makkelijker bij gebruik bank/bed/trein. De originele komt de dock amper meer uit. De spellen zijn verdeeld in 'dock games' en 'handheld games' (niet alle saved games zijn over te zetten, bv civ6).

Al met al; de lite voelt echt een heel stuk goedkoper aan maar is (hier) een goede oplossing als 2e switch.

• Engineer Stewie
dragon2 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:47:
[...]

Plastic fantastic, scherm is stuk kleiner dan originele switch, heel stuk lichter, stuk makkelijker bij gebruik bank/bed/trein. De originele komt de dock amper meer uit. De spellen zijn verdeeld in 'dock games' en 'handheld games' (niet alle saved games zijn over te zetten, bv civ6).

Al met al; de lite voelt echt een heel stuk goedkoper aan maar is (hier) een goede oplossing als 2e switch.
Kan je de saves niet overzetten als je van de ene naar de andere switch gaat?
Dat niet alles via de cloud gaat snap ik, maar dacht wel dat het 1 op 1 over te zetten was.

AMD Ryzen 5 1600X@4.0GHz - Corsair 16GB DDR4 3200 - GTX 1080Ti OC - 250GB 960 Evo SSD - Crucial mx300 525GB SSD

• dragon2
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:59:
[...]

Kan je de saves niet overzetten als je van de ene naar de andere switch gaat?
Dat niet alles via de cloud gaat snap ik, maar dacht wel dat het 1 op 1 over te zetten was.
Ik zeg toch dat civ6 niet gaat?Er zijn wellicht meer spellen die niet over te zetten zijn, de rest van de spelletjes die we geprobeerd hebben gaven geen probleem (1 op 1, we hebben geen cloud abbo).

Simpelweg de sd kaart verhuizen heeft ook geen enkele zin trouwens, je moet toch alles opnieuw downloaden.

• harige_harrie
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 21:59

• RayNbow

• Cyrax0508
  • Nu online
Ik vraag me oprecht af of het wat is. Je kunt er volgens mij alleen 2D platformers en fighters mee spelen denk ik. En de (S)NES games. Maar hij ziet er wel heel tof uit!

• Lagune
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:27

Lagune

Its time for warp

Degene met een switch lite, hoe zijn de ervaringen tot nu toe? Heb een pokemon editie in d bestelling staan, zodat ik voldoende tijd had om hem te annuleren moest hij niet zo goed zijn. Dus... shoot.
Bij mij gaat hij de primaire switch worden, de originele wordt de switch van mijn zoontje.
net terug van een week ierland met de lite, screenprotector erop en zonder case zo in de tas, ideaal,
batterij is super (6-7u) vergeleken bij m'n launch switch (2-3uur) die nu de dock niet meer verlaat

save games in de cloud, ja het werkt maar vindt het vrij omslachtig, als ik nu op de bank mn lite boot moet ik eerst alle save games handmatig gaan binnen hengelen, er zit ook helemaal geen version control ofzo op, per ongeluk verkeerde optie gekozen bij super marioU op de lite, beng weg savegame van mn andere switch, woops

• Redax
  • Laatst online: 08-11 15:35
Ik was erover aan het denken om een nieuw topic te starten maar ik denk dat het beter is om mijn vraag hier bij jullie te stellen.
Ik ben een redelijk fanatieke fan van de Nintendo Switch en ben naast het gamen ook aardig aan het verzamelen, heb inmiddels 80+ fysieke Switch games. Daardoor ben ik ben mij gaan afvragen wat de toekomstbestendigheid van de fysieke Switch games is.
Ik schets de situatie even; er zijn een aantal fysieke Switch spellen die een download vereisen om te kunnen gamen. Stel dat er een moment komt waarop de Switch servers allang en breed down zijn en mijn Switch zou stuk gaan. Ik koop dan een andere tweede hands Switch. Zou ik dan nog steeds alle fysieke games kunnen spelen, ook de games die een download 'vereisen'? Hoop dat iemand hier een beetje een goed beeld van heeft.

• Emmavdv
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 09:47
Redax schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:42:
Ik was erover aan het denken om een nieuw topic te starten maar ik denk dat het beter is om mijn vraag hier bij jullie te stellen.
Ik ben een redelijk fanatieke fan van de Nintendo Switch en ben naast het gamen ook aardig aan het verzamelen, heb inmiddels 80+ fysieke Switch games. Daardoor ben ik ben mij gaan afvragen wat de toekomstbestendigheid van de fysieke Switch games is.
Ik schets de situatie even; er zijn een aantal fysieke Switch spellen die een download vereisen om te kunnen gamen. Stel dat er een moment komt waarop de Switch servers allang en breed down zijn en mijn Switch zou stuk gaan. Ik koop dan een andere tweede hands Switch. Zou ik dan nog steeds alle fysieke games kunnen spelen, ook de games die een download 'vereisen'? Hoop dat iemand hier een beetje een goed beeld van heeft.
Games die een download vereisen zijn hoogstwaarschijnlijk niet speelbaar, aangezien de game simpelweg niet op de cartridge staat. Games die een patch vereisen voor het oplossen van bijvoorbeeld bugs zullen waarschijnlijk nog wel speelbaar blijven, maar dan inclusief de bugs. Technisch gezien kan dit niet anders. Hoe lang Nintendo zal blijven ondersteunen is natuurlijk koffiedik kijken.

• Shiny Disco
Iemand hier die Hollow gespeeld heeft? Zoja, is het een aanrader?

• Cyrax0508
  • Nu online
Demo Mario & Sonic Olympische Spelen is online

• JackAvery
Atlus heeft gisteren een nieuwe trailer getoond van Persona 5 Scramble. Deze Warriors/Musou game speelt zich een half jaar na Persona 5 af tijdens de zomervakantie van de Phantom Thieves... Het komt 20 februari uit in Japan. een datum voor een Westerse release is er echter nog niet.

Meteen is ook een collector's edition en de eerste DLC aangekondigd: deze is gratis voor preorders in Japan en bevat muziek van vorige Persona games. Meer screenshots vind je bij Gematsu.

JackAvery wijzigde deze reactie 28-10-2019 10:57 (7%)

• Darkfreak
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09-11 14:15

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nieuwe Pokémon SWSH commercial.
Geruchtenmolen gaat ervan uit dat al deze pokémon in SWSH zitten (groot deel is reeds confirmed)

http://www.n1ntendo.nl/ar...rcial-pokmon-sword-shield

Darkfreak wijzigde deze reactie 24-10-2019 15:25 (24%)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Beakzz
  • Laatst online: 13:38
Redax schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 10:42:
Om die reden ben ik jaren geleden gestopt met fysieke games verzamelen. Op de Switch zijn er games die je nog half moet downloaden, op de PS4 en Xbox heb je aardig wat games die brak spelen zonder day one patch en op de pc krijg je alleen nog maar een key in een doosje. Ik ben nu volledig digitaal gegaan en eerlijk gezegd bevalt mij dat best.

Als de servers ooit offline gaan dan download ik gewoon de roms die dan hopelijk wel met patch te vinden zijn. Eens gekocht op een platform is altijd mogen spelen op welke manier dan ook (eigen regel :+)

• Ruudox
  • Laatst online: 21:18
zo net mijn switch lite binnen na het verkopen van mijn old gen switch.
en kan zeggen dat ik heel blij ben :)
misschien dat er ooit wel een pro komt:P

Je merkt wel dat de lite wat steviger is en echt puur voor handheld is.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 20:23
JackAvery schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:16:
Atlust heeft gisteren een nieuwe trailer getoond van Persona 5 Scramble. Deze Warriors/Musou game speelt zich een half jaar na Persona 5 af tijdens de zomervakantie van de Phantom Thieves... Het komt 20 februari uit in Japan. een datum voor een Westerse release is er echter nog niet.

[YouTube: 『ペルソナ5 スクランブル』PV#01]

Meteen is ook een collector's edition en de eerste DLC aangekondigd: deze is gratis voor preorders in Japan en bevat muziek van vorige Persona games. Meer screenshots vind je bij Gematsu.
Als ze nou P5 ook even porten :D

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 09-11 17:33
Mario en Sonic op de OS demo nu in de download ben benieuwd ;)!

• Cyrax0508
  • Nu online
heppe01 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 18:19:
Mario en Sonic op de OS demo nu in de download ben benieuwd ;)!
Erg leuk die demo!!! Ik denk dat ik deze wel haal.

• RayNbow
Over demo's gesproken, AI: The Somnium Files heeft er een (US-only op dit moment, maar EU volgt binnenkort):

RayNbow wijzigde deze reactie 25-10-2019 09:20 (15%)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Call of Juarez: Gunslinger voor de switch is bevestigd.

http://www.n1ntendo.nl/ar...digd-voor-nintendo-switch

10 december komt die eraan.

Misschien gaat die op de wenslijst ^^

Darkfreak wijzigde deze reactie 25-10-2019 13:02 (70%)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• heppe01
Waar : hoe bewaren jullie je fysieke games? In een kast? Harde doosjes?

• dragon2
  • Niet online
heppe01 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:37:
In zo'n ding:
https://www.google.com/am...com/item/32915937647.html

• Eli3l
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:50
Heb ook een pro-controller en van alle controllers is dat toch wel de beste uit de hoop hoor. Ook wel de duurste natuurlijk, maar dat is Nintendo...

Sinds een week in mijn bezit en ben er echt super blij mee. Alleen als je wat grotere handen hebt kan ik me voorstellen dat de knopjes wat dicht op elkaar zitten.

Voor de rest heerlijk licht en handzamer dan de originele switch.

• JackAvery
Op de frontpage werd al vermeld dat Ubisoft een hoop games uitstelt (nieuws: Ubisoft stelt Watch Dogs Legion en meer games uit na flop Ghost Recon...). De nadruk daar lag amper op Gods & Monsters, dat ook voor Switch gepland is. Om toch maar wat extra informatie te geven: uit de informatie van Ubisoft blijkt dat het spel nu gepland is voor de tweede helft van 2020.

Imho was het uitstel niet zo een grote verrassing, men had eigenlijk nog geen gameplay van het spel getoond. Hebben we in ieder geval een timeframe waar men op mikt. Meer info misschien in de lente of rond E3?

• DigitalExorcist
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:03
Overwatch met name. Briljante port.. en Dragon Quest.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• DukeN
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 08-11 16:18

DukeN

ook @ www.duken.nl

Ik zoek voor mijn zoontje een 3th party dock. De officiële is wat aan de prijs en op internet zijn er voldoende te vinden rond de 30 euro.

Ook hier in de topic is erover gesproken maar ik wordt er niet echt wijzer van met brick of de juiste (meegeleverde) laders.

Heeft er iemand ervaring met een goede dock en meegeleverde lader van bijvoorbeeld Amazon, bol of Ali? Dan kopen we die en kan hij switchen in de slaapkamer. :)

Duken.nl meer dan downloaden

• Cannoli
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:07
DukeN schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:19:
Ik zoek voor mijn zoontje een 3th party dock. De officiële is wat aan de prijs en op internet zijn er voldoende te vinden rond de 30 euro.

Ook hier in de topic is erover gesproken maar ik wordt er niet echt wijzer van met brick of de juiste (meegeleverde) laders.

Heeft er iemand ervaring met een goede dock en meegeleverde lader van bijvoorbeeld Amazon, bol of Ali? Dan kopen we die en kan hij switchen in de slaapkamer. :)
Ik heb helaas geen tips voor je m.b.t. 3rd party docks, maar heb net zelf een originele besteld bij Amazon.de voor €79,99. Dat is €15-€20 minder dan bij de meeste NL aanbieders dus wou het je toch even melden.

• DukeN
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 08-11 16:18

DukeN

ook @ www.duken.nl

Cannoli schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 07:59:
[...]

Ik heb helaas geen tips voor je m.b.t. 3rd party docks, maar heb net zelf een originele besteld bij Amazon.de voor €79,99. Dat is €15-€20 minder dan bij de meeste NL aanbieders dus wou het je toch even melden.
Bedankt, lees nu ook weer over de problemen met de 3th party docks en laders. En dat de officiële echt aanbevolen wordt.

Zit dus weer op de, zal ik nou wel weer doen stoel... Of laten we maar voor de officiële gaan. Ik wacht nog even andere reacties af. Heb soms het idee dat er een heel Nintendo team negatieve reacties en video's plaats over de 3th party docks. ;) Maar dat kan natuurlijk niet hehe.

Duken.nl meer dan downloaden

• lavenderlily
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 04-11 08:32
Ik speel Zelda, Link's Awakening. Verder heb ik veel lol met de Dragon Quest demo. Die ga ik wel aanschaffen. Ik maak mijn leven wat gezonder met Ring Fit Adventure. En ik wacht op Pokemon en Animal Crossing.
Ik ben na aan het denken of en wanneer ik Nintendo online ga aanschaffen.

• Lagune
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:27

Lagune

Its time for warp

Karig aanbod??

SuperMarioU : mee bezig
Zelda botw : done
Zelda links awakening : mee bezig
Super Mario maker 2 : done
Luigi's mansion : preorder
Rayman : done
Marvel ultimate alliance : spijt van
Diablo : done
Torchlight : spijt van
Trivial pursuit : top
Donkey kong : done
Mario odyssey : spijt van
rollercoaster tycoon : spijt van
Super Mario party : spijt van
Xenoblade : spijt van
Mario + rabbids : done
En nog wat kleine meuk, Rime, monopoly, shantie, overcooked, anima, kirby, bridge construction,pinball fx

• Charly
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:57
heppe01 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:37:
Doosjes liggen ergens in een kast. Carts zelf zitten in een og gameboy cart case... Zo’n doorzichtige.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:14
Nu Ring Fit Adventure uit is, vraag ik mij af of er meer games gaan komen die de accessoire gaan ondersteunen en of die ook los verkrijgbaar gaat zijn.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• doobieters

• JackAvery
Wat nieuws over de Switch release van The Outer Worlds: volgens een nieuw statement van de uitgever zal deze pas uitkomen in 2020. Private Division gaat niet verder in detail.

De port van Vampyr releast morgen. Voor zij die nieuwsgierig zijn naar een vergelijking met de PS4 versie:

@Zeror , ik geloof dat de Ringfit accessoires in de USA apart te kopen zijn als vervangonderdelen?

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 07-11 16:29
Lagune schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:37:
Karig aanbod??

SuperMarioU : mee bezig
Zelda botw : done
Zelda links awakening : mee bezig
Super Mario maker 2 : done
Luigi's mansion : preorder
Rayman : done
Marvel ultimate alliance : spijt van
Diablo : done
Torchlight : spijt van
Trivial pursuit : top
Donkey kong : done
Mario odyssey : spijt van
rollercoaster tycoon : spijt van
Super Mario party : spijt van
Xenoblade : spijt van
Mario + rabbids : done
En nog wat kleine meuk, Rime, monopoly, shantie, overcooked, anima, kirby, bridge construction,pinball fx
Veel games waar je spijt van hebt? :?

Zelf speel ik nu heel veel dragon quest XI, een enorme game. A.S. Donderdag speel ik Luigi's Mansion 3 O+

• heppe01
Ik heb vanmorgen toch maar Mario Kart en Super Smash besteld (fysiek)

• Piet_Piraat7
Zeror schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:15:
Nu Ring Fit Adventure uit is, vraag ik mij af of er meer games gaan komen die de accessoire gaan ondersteunen en of die ook los verkrijgbaar gaat zijn.
Dat hoop ik wel :) het leent zich heel goed voor andere games

• SinkerNL
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 16:11
Piet_Piraat7 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:08:
[...]

Dat hoop ik wel :) het leent zich heel goed voor andere games
In wat voor games zie je dit terug dan? Ik kan me niet echt een 'use-case' voorstellen waarbij de ring echt bruikbaar is..

• Piet_Piraat7
SinkerNL schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:07:
[...]
In wat voor games zie je dit terug dan? Ik kan me niet echt een 'use-case' voorstellen waarbij de ring echt bruikbaar is..
Games als mario party lenen zich perfect voor minigames met bewegen.

• Engineer Stewie
Piet_Piraat7 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:21:

Games als mario party lenen zich perfect voor minigames met bewegen.
Toch niet zulke grote bewegingen. Zie je je al met 4 in de woonkamer staan met je ring...

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:26
Nog meer hier die zo enorm uitkijken naar Luigi's mansion? :)

Pfff is het al 31 oktober....

PC : MSI B450 Gaming Pro Carbon AC - AMD Ryzen 7 3700X - 16GB DDR 4 3200Mhz - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• el1989
  • Laatst online: 21:25
schumi1986 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:11:

Ja zeker vooral na het lezen van reviews. :9~

Nintendo switch | Snes | MacBook pro | iPhone XS

• Engineer Stewie

Staat in de pre-order. Nog nooit een luigi mansion spel gespeeld

• sderooij
  • Laatst online: 17:11
ik ga zaterdagochtend langs de GM om links awakening in te ruilen voor Luigi's mansion + 20 euries. Leuke actie :)

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:08
Thx voor de info! Heb hem maar gekocht ook al heb ik overwatch al op de ps4 om af en toe lekker in handheld mode te spelen, want dit is wel heel cheap! en dan ook nog 3 maanden Nintendo online wat je er bij krijgt.

• Engineer Stewie
sderooij schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:48:
ik ga zaterdagochtend langs de GM om links awakening in te ruilen voor Luigi's mansion + 20 euries. Leuke actie :)
Kan je beter voor 40€ zo verkopen, maak je iemand anders blij mee ipv een bedrijf...

• sderooij
  • Laatst online: 17:11
Engineer Stewie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Kan je beter voor 40€ zo verkopen, maak je iemand anders blij mee ipv een bedrijf...
Spel staat al op tweakers :) voor 40 euro. Tot vrijdagavond blijft het spel nog te koop via Tweakers, anders naar GM....
Had bijna een deal, maar koper heeft helaas afgezegd.

• ppl
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Degene met een switch lite, hoe zijn de ervaringen tot nu toe?
Het is mijn enige Switch en het is een prima koop geweest. Ik vind 'm comfortabel ondanks mijn grote handen (ik houd het ding wel redelijk losjes vast, scheelt misschien ook) en schermgrootte was ik al gewent van mijn iPhone Plus (en ja, het scherm is echt even groot). Enig minpuntje is dat mijn duim nog wel eens van de stick af glijdt maar daar helpt zo'n siliconen dopje tegen. Controls zijn verder prettig. Ik merk ook niet dat het ding echt warm wordt of dat de fan gaat loeien, hij houdt zich muisstil. Verder voelt het ding, zoals vele reviewers ook al aangeven, heel degelijk aan.

Of het een handig ding is naast een tweede Switch weet ik niet. Hoe ze met de savedata omgaan is nogal omslachtig.
Wie niet? :*)

• Thomas
  • Niet online
Ik heb ook veel zin in Luigi's Mansion! Nooit eerder gespeeld overigens, maar wel in pre order staan. Reviews zijn lovend, ook fijn dat er een goede couch co op in zit, kan ik lekker samen met mijn vriendin spelen.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Shiny Disco
Weet iemand dit: Ik heb Earthfall: Alien Horde vooruit besteld die mijn Switch vannacht heeft geïnstalleerd. Echter bij het openen krijg ik de mededeling dat ik het spel nog niet kan spelen terwijl de release datum op 29-10-19 staat

• JackAvery
@Shiny Disco dan unlocked het spel later vandaag. Meestal wordt de eShop rond 15u geupdated, maar voor releases kan de unlocktijd per spel verschillen.

• Shiny Disco
Dat wist ik niet. Ik dacht dat een spel gelijk speelbaar en beschikbaar is vanaf 0:00 29-10-19

• JackAvery
Shiny Disco schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:24:
Dat wist ik niet. Ik dacht dat een spel gelijk speelbaar en beschikbaar is vanaf 0:00 29-10-19
Soms wel soms niet dus ;)

----

Good-Feel, de developer van Yoshi's Crafted World, heeft een nieuwe IP onthuld in het Japanse Famitsu magazine. Het spel wordt een top-down twin-stick actiegame met de titel Monkey Barrels en is de eerste titel die door de developer zelf uitgegeven wordt. Er is een single player mode, online multiplayer zal maximaal 6 spelers ondersteunen. Meer details worden verwacht in de volgende editie van het magazine :)

JackAvery wijzigde deze reactie 29-10-2019 09:34 (5%)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Even de Luigi's Mansion hype nog wat aanwakkeren.

*knip*
Hypen is prima, maar geen eigen site promoten, let hier svp op!

(Stiekem zit ik zelf vooral op Pokémon Sword te wachten, twee weken, duuuuurt lang :( )

Sagat wijzigde deze reactie 31-10-2019 23:41 (35%)

• Cannoli
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 20:07
Shiny Disco schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:24:
Dat verschilt inderdaad per spel. Heb ook wel eens gehad dat een spel pas 's avonds om 19:00 speelbaar werd.

• Engineer Stewie
Mijn verwachte leverdarum voor Luigi is 9/11... moet wel wachten op mijn koopje van 40€ :(.

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16:06
Engineer Stewie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:19:
Mijn verwachte leverdarum voor Luigi is 9/11... moet wel wachten op mijn koopje van 40€ :(.
Waar heb je deze gekocht dan?

• Shiny Disco
Earthfall: Alien Horde is nu speelbaar! Mooi spel in het universum van Left 4 Dead maar dan met Aliens. Net even de eerste Solo missie gespeeld. Tof dat je het ook online kan spelen en meerdere Switchen kan koppelen in een lokale co-op met meerdere spelers. Vanmiddag eens online kijken

Shiny Disco wijzigde deze reactie 29-10-2019 10:59 (5%)

• Engineer Stewie
Shutdown schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:36:
[...]

Waar heb je deze gekocht dan?
Was verkeerd geprijsd in een belgische keten.

• doobieters
Darkfreak schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:41:
Even de Luigi's Mansion hype nog wat meer aanwakkeren:

http://www.n1ntendo.nl/ar...ktaculair-stofzuigfestijn

Nog twee dagen!

(Stiekem zit ik zelf vooral op Pokémon Sword te wachten, twee weken, duuuuurt lang :( )
Om de hype nog verder aan te wakkeren: de 3ds remaster van het eerste deel is in de aanbieding voor 19,99 bij bol.com of MediaMarkt.

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

doobieters schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:23:
[...]

Om de hype nog verder aan te wakkeren: de 3ds remaster van het eerste deel is in de aanbieding voor 19,99 bij bol.com of MediaMarkt.
Die is nog makkelijk uit te spelen voordat LM3 uit komt :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:02

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Magic schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:21:
[...]

Alleen passen die 3DS cartridges niet in mijn Switch :(

wel in mijn 3DS en NN3DS :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• doobieters
[...]

Daarom! Ik heb die nog nooit gespeeld. Wel deel 2. Is het wat? :) (los van dat je de pixels kunt tellen)

doobieters wijzigde deze reactie 29-10-2019 13:31 (7%)

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:26
[...]

Ik hoop toch eigenlijk LM3 morgen al ergens uit het schap te trekken })

PC : MSI B450 Gaming Pro Carbon AC - AMD Ryzen 7 3700X - 16GB DDR 4 3200Mhz - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• Shiny Disco
Darkfreak schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:41:
Even de Luigi's Mansion hype nog wat meer aanwakkeren:

http://www.n1ntendo.nl/ar...ktaculair-stofzuigfestijn

Nog twee dagen!

Luigi's Mansion staat ook hoog op mijn lijstje. Rij donderdag denk ff naar de lokale Mediamarkt om een exemplaar te scoren.

Zojuist wat meer speeltijd gehad met Earthfall: Alien Horde, Als je opzoek bent naar een leuke FPS in een post apocalyptische wereld is dit een aanrader. Het online gaan is ook lachen waarbij Invasion( zoveel mogelijk Waves overleven) mijn favoriet is tot nu toe. Helaas is de online gameplay niet altijd even stabiel, zo afentoe verliest het spel de verbinding waardoor je ineens weer in je hoofdmenu zit

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:57

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

doobieters schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:30:
[...]

Daarom! Ik heb die nog nooit gespeeld. Wel deel 2. Is het wat? :) (los van dat je de pixels kunt tellen)
Ik heb hem nog liggen voor de cube (heeel lang geleleden overgenomen van @JK ..? ) misschien die dan nog is kans geven :)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Pagina: 1 ... 34 ... 37 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True