Smaken verschillen inderdaad. Al vind ik twee games uittesten wel weinig om een conclusie te trekken dat het platform niks voor je is. Mario Party is ook niet mijn ding. Maar Mario Kart traag en eentonig noemen vind ik wel bijzonder met 96 banen en een een heleboel kart onderdelen. 50CC vind ik traag gaan, maar 150CC en 200CC gaat behoorlijk vlot. Maar goed, ik kan me dan weer geen Nintendo console zonder Mario Kart voorstellen.Orangelights23 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 12:55:
Switch gekocht én weer retour gestuurd na twee weken. Helemaal niet mijn console, ook mijn kinderen vinden veel games traag en eentonig. Wij hebben mario kart gespeeld, leuk voor een uurtje maar daarna al redelijk eentonig. Ook mario party, je bent letterlijk drie keer aan het klikken elke drie minuten, voor de rest wacht je en is winst volledig willekeurig.
De UI is ook verschrikkelijk, lijkt wel een B-console uit 2008Je raadt het al: ik ben geen fan, maar dat maakt niet uit want het was voor mijn kinderen. Maar zij vinden het ook enorm saai zoals beschreven. Dit terwijl ze wel spellen als Freddi Fish en THPS 2&3 leuk vinden op de Steam Deck. Wel jammer, want het lijkt op papier een leuke kinderconsole.
UI ben ik het mee eens, maar dat is juist wat ik wil. Gewoon een simpele interface waar ik snel een game kan opstarten. Geen reclame, social media en achievements etc.