Acties:
  • +1 Henk 'm!
Orangelights23 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 12:55:
Switch gekocht én weer retour gestuurd na twee weken. Helemaal niet mijn console, ook mijn kinderen vinden veel games traag en eentonig. Wij hebben mario kart gespeeld, leuk voor een uurtje maar daarna al redelijk eentonig. Ook mario party, je bent letterlijk drie keer aan het klikken elke drie minuten, voor de rest wacht je en is winst volledig willekeurig.

De UI is ook verschrikkelijk, lijkt wel een B-console uit 2008 :P Je raadt het al: ik ben geen fan, maar dat maakt niet uit want het was voor mijn kinderen. Maar zij vinden het ook enorm saai zoals beschreven. Dit terwijl ze wel spellen als Freddi Fish en THPS 2&3 leuk vinden op de Steam Deck. Wel jammer, want het lijkt op papier een leuke kinderconsole.
Smaken verschillen inderdaad. Al vind ik twee games uittesten wel weinig om een conclusie te trekken dat het platform niks voor je is. Mario Party is ook niet mijn ding. Maar Mario Kart traag en eentonig noemen vind ik wel bijzonder met 96 banen en een een heleboel kart onderdelen. 50CC vind ik traag gaan, maar 150CC en 200CC gaat behoorlijk vlot. Maar goed, ik kan me dan weer geen Nintendo console zonder Mario Kart voorstellen.

UI ben ik het mee eens, maar dat is juist wat ik wil. Gewoon een simpele interface waar ik snel een game kan opstarten. Geen reclame, social media en achievements etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:06:
[...]

Menigeen heeft bij Nintendo een kind gevoel. Terwijl juist de grootste groep Switch eigenaar de jong volwassen zijn (25-35 zoiets?).
Ik begreep juist dat kinderen Call of Duty willen spelen, want dat is stoer. En dat volwassenen juist Mario willen spelen :P Maar ik vind de Nintendo Switch niet meer een kinder console dan een Xbox of Playstation. Mogelijk komt dat gevoel nog van de Wii? En de third party support die bij Nintendo niet altijd even goed was voor de Nintendo Switch uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:38
L23 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:25:
[...]

Geen ervaring met Kinguin, maar als daar nog een code te vinden is dan is die ook behoorlijk duur. De reden dat de fysieke versie zo duur is komt niet alleen door de "beperkte" oplage, maar dat de game ook uit de eShop is gehaald.
Kwam 43 euro tegen of iets. En ook op g2a.net. dat is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:58:
[...]

Kwam 43 euro tegen of iets. En ook op g2a.net. dat is redelijk.
Dan koop je hopelijk geen account waar de game op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:10
L23 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:03:
[...]

Net snel op g2a.com gekeken (kinguin en cdkeys kende ik wel, maar deze niet). Ik zie daar alleen een account voor 55 euro…. Zelf zou ik zoiets nooit kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:38
L23 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:03:
[...]

Normaal ging ik uit van kopen van keys, maar dan zal het wellicht toch een account zijn. Dan is fysiek voor veel geld de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:59
Iemand toevallig nog tips voor gratis games voor de Switch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:07

fub

bramassendorp schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:40:
Iemand toevallig nog tips voor gratis games voor de Switch?
In de eShop is er een categorie "free to play".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Make da Bakeru komt buiten Europa uit.

Spirituele opvolger van de Goemon games en ontwikkeld door Good-Feel (waar ook ex-Konami medewerkers werken).

Volgende maand al, met een paar extras tov de Japanse versie. Goed nieuws dus. Daarnaast ook geen hoge prijs (35 nu) en er is een demo van op de eShop nu.

[ Voor 15% gewijzigd door The_Bird op 13-08-2024 19:43 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 16:10
Ik probeer gegevens van de Switch over te zetten naar een nieuwe, grotere, SD kaart. Ik volg deze stappen van Nintendo zelf.

Ik heb eerst alles van de oude SD-kaart gekopieerd naar mijn PC en daarna alles vanaf mijn PC naar de nieuwe SD-kaart gekopieerd.
Alleen als ik nu de nieuwe SD-kaart in de Switch stop en deze opstart dan krijg ik op de Switch de melding
Data on this microsd is corrupt and cannot be used. The corrupted data will be deleted.
Als ik dan de optie Wissen kies wordt alle game data van de SD-kaart verwijderd en blijven alleen screenshots en filmpjes erop staan.

Ik heb al geprobeerd om de SD-kaart te formatteren volgens deze stappen van Nintendo maar ook daarna krijg ik weer die melding.

De SD-kaart is van Sandisk met Nintendo logo erop.

Iemand anders hier ervaring mee? Doe ik iets fout?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:21

DukeBox

loves wheat smoothies

urk_forever schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:51:
Ik heb eerst alles van de oude SD-kaart gekopieerd naar mijn PC en daarna alles vanaf mijn PC naar de nieuwe SD-kaart gekopieerd.
Had je daarvoor wel de SD in de switch geformatteerd? Je linkt namelijk naar een artikel voor de xDS. Dit is voor de Switch https://www.nintendo.com/my/support/qa/detail/34179

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 13-08-2024 22:08 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 10:36
Switch al even een tijdje niet meer aangeraakt vanwege tijd gebrek.

Vanavond ff niks te doen en zag hem liggen dus maar weer eens aangeslingerd.

Had maanden geleden al eens een half uurtje Snufkin gespeeld dus nu mee verder.
Best leuk spel. Niet al te ingewikkeld. Typisch oldskool Nintendo spel wat zichzelf de weg wijst.
En bovenal wat jeugdsentiment met de Moomins ;)

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
The_Bird schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 19:27:
Make da Bakeru komt buiten Europa uit.

Spirituele opvolger van de Goemon games en ontwikkeld door Good-Feel (waar ook ex-Konami medewerkers werken).

[YouTube: BAKERU – Announcement Trailer – Nintendo Switch]

Volgende maand al, met een paar extras tov de Japanse versie. Goed nieuws dus. Daarnaast ook geen hoge prijs (35 nu) en er is een demo van op de eShop nu.
Ziet er leuk uit. Hieronder een review. Het laatste min punt is vanaf 2 september geen min punt meer. :)
https://www.nintendolife....oracle-saitarou-no-sainan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer Tetris 99 aankomend weekend:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Arunia schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:05:
[...]

Voor zover ik weet is het een beperkte oplage geweest. Heb hem zelf wel. Maar denk dat je hem niet meer nieuw gaat vinden en zeker niet voor een normale prijs.

Enige optie als je digitaal niet erg vind, een code via kinguin.net of iets regelen. Weet niet of die digitaal in de Nintendo eShop staat. Maar cart trek je je portemonnee voor open.

[...]
Dat was inderdaad een beperkte uitgave - maar ook digitaal. Hij heeft dus een tijd in de eShop gestaan, maar is daar ook weer uit gehaald. Je kunt op dit moment dus in principe geen nieuwe exemplaren meer kopen, zowel fysiek als digitaal, tenzij je ergens mazzel hebt en er één in het wild tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:29
Zoals je al zelf zegt: off-topic

[ Voor 92% gewijzigd door Mog op 14-08-2024 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:29
Heeft iemand anders nes championships al uitgespeeld, mbt de speedruns? Het online concept vind ik niet helemaal geweldig, denk dat ik die maar weer doorverkoop :P

Leuk spel, maar wellicht vergist in het online concept...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sderooij schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:13:
Heeft iemand anders nes championships al uitgespeeld, mbt de speedruns?
Ik zeker nog niet.
Het online concept vind ik niet helemaal geweldig, denk dat ik die maar weer doorverkoop :P

Leuk spel, maar wellicht vergist in het online concept...
Het online gedeelte zorgt er voor dat ik zo nu en dan een poging waag om een challenge te doen. Afgelopen week zelfs voor een challenge een zeer snelle tijd weten neer te zetten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-McaPbWOvi2LE-qYyRZ13cGesA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xrJEv91s1UIaMIGokgcxZngJ.png?f=user_large

Gespeeld met twee vingers op de linker Joy-Con in een Joy-Con Grip:

(Cross-post van RayNbow in "Nintendo World Championships: NES Edition")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 16:10
DukeBox schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 22:05:
[...]

Had je daarvoor wel de SD in de switch geformatteerd? Je linkt namelijk naar een artikel voor de xDS. Dit is voor de Switch https://www.nintendo.com/my/support/qa/detail/34179
Nee, dat had ik niet gedaan. Bijzonder inderdaad dat die pagina voor de 3DS is, Nintendo linkt daar zelf namelijk ook naar in die eerste link die ik had gepost.
Net geprobeerd om eerst te formatteren in de Switch, daarna alles overzetten. Na het overzetten heb ik de SD-kaart weer in de Switch gestopt en opgestart. Maar nu krijg ik de melding
Deze microSD-kaart is gebruikt door een ander Nintendo Switch-system, of is op dit systeem gebruikt voordat het werd geformatteerd. Om hem op dit systeem te gebruiken moet je de Nintendo Switch-gegevens op de kaart wissen.
:( Waarschijnlijk als ik nu Wissen klikt gooit hij alles er weer af 8)7

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

@urk_forever Ik gebruik zelf eigenlijk altijd winimage om de boel over te zetten. Maar voor dezelfde switch zou een 1op 1 kopie (copy paste) gewoon moeten werken. Evt na de kopie even controleren of dezelfde aantal files er staan?

[ Voor 113% gewijzigd door DukeBox op 14-08-2024 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Het schijnt dat in Azië toch een versie van Mario Kart 8 is uitgebracht met alle DLC op de cartridge. Dus niet allleen waves 1-5, maar ook wave 6.
https://www.nintendolife....elease-reportedly-updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meesje schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:39:
Het schijnt dat in Azië toch een versie van Mario Kart 8 is uitgebracht met alle DLC op de cartridge. Dus niet allleen waves 1-5, maar ook wave 6.
https://www.nintendolife....elease-reportedly-updated
Had ik hier laatst al gemeld. Via Nintedosoup is al sinds juni/juli de game te bestellen met een nieuwe cartridge revisie. Ik heb het daar vorige week besteld, het is wachten op nieuwe voorraad. Maar het nieuwe nieuws is nu dat de nieuwe voorraad die Nintendosoup heeft binnen gekregen dat de verpakking een update heeft gekregen om te laten zien dat ook wave 6 op de cartridge staat en geen download meer nodig is. Best handig want normaal kan je niet zien welke cartridge revisie in een geseald doosje zit. Hieronder zie je de verschillen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS2IrmgHHqntjUItp32WZt6NK50=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HvNUlr28C6lCKqQaTDwrxmiK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZoFfEvsPYK-duW247Ji5xuqXgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2cmpamPQQmF6KH26faUo3m2S.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen die tekst "More courses from the Mario Kart Series are coming!" hadden ze ook wel weg kunnen laten :P

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 14-08-2024 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:06:
[...]

Had ik hier laatst al gemeld. Via Nintedosoup is al sinds juni/juli de game te bestellen met een nieuwe cartridge revisie. Ik heb het daar vorige week besteld, het is wachten op nieuwe voorraad. Maar het nieuwe nieuws is nu dat de nieuwe voorraad die Nintendosoup heeft binnen gekregen dat de verpakking een update heeft gekregen om te laten zien dat ook wave 6 op de cartridge staat en geen download meer nodig is. Best handig want normaal kan je niet zien welke cartridge revisie in een geseald doosje zit. Hieronder zie je de verschillen:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Alleen die tekst "More courses from the Mario Kart Series are coming!" hadden ze ook wel weg kunnen laten :P
Blijkbaar zijn er in Azië en US ook cartridge revisies voor Pokémon Scarlet/Violet, met alle DLC op. The more you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 14:58:
[...]

Blijkbaar zijn er in Azië en US ook cartridge revisies voor Pokémon Scarlet/Violet, met alle DLC op. The more you know.
Wordt alleen wel duur als je dat allemaal moet importeren :P Wellicht volgt de Europese Pokemon Scarlet/Violet?

Maar die Splatoon 3 Bundel - Inkopolis / De Toren der Orde DLC - Uitbreidingspas die laatst was aangekondigd heeft hier helaas een download code voor de DLC terwijl er in een andere continenten wel een versie is met alles op cartridge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 22:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• abc874
  • Laatst online: 21-09 18:10

Deze zelda kloon komt morgen uit voor de Switch, ik ben erg benieuwd.

• Seal64
abc874 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:53:
[YouTube: Castaway - Reveal Trailer]

Wauw, da's wel een érg hoog copy-pasta gehalte zeg. Vrijwel 1-op-1 de grafische stijl van de Game Boy Zelda's met een Link die zo uit BOTW is aangespoeld, inclusief de intro van Link's Awakening waar je aanspoelt op het strand en daar dan je zwaard moet gaan zoeken.

Ik weet wel, beter goed gejat dan slecht verzonnen maar dit is wel echt op het randje hoor...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

17 september komt de Switch versie van de Plucky Squire uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Seal64 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:11:
[...]

Ik weet wel, beter goed gejat dan slecht verzonnen maar dit is wel echt op het randje hoor...
Vraag me af waarom onderstaande het geval is...
Comments are turned off.
:p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:11
Zin in The Plucky Squire, vind het een erg leuk concept, wacht alleen nog wel even de reviews af om te zien op welke console deze het beste draait.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Emio krijgt een demo in drie delen:

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 16-08-2024 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
abc874 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:53:
[YouTube: Castaway - Reveal Trailer]

Ik zie dat die 8 euro kost. Daar wil ik het tzt misschien wel voor proberen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Laatst online: 21-09 18:10
Zeror schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:28:
[...]

Ik zie dat die 8 euro kost. Daar wil ik het tzt misschien wel voor proberen.
Het is, zelfs voor dit bedrag, wel erg kort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Als je trouwens Doom 1 of 2 hebt gekocht kan je nu gratis de Doom 1+2 remastered versies downloaden met tal van extra's zoals opties voor moderne versie van de muziek en mods.
Je hoeft maar 1 van de 2 Doom games gekocht te hebben dus je krijgt dan sowieso een gratis game.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:51
Alweer bijna klaar met weer een run op Fire Emblem Three houses. Wat een genot. En een extra run op hard is toch weer 40-50 uur extra speelplezier. Nu bijna klaar met CLaude en dan heb ik elk huis gehad. (Edel guard house btw al 3 keer gedaan) veruit mijn favo!

Ga nu richting de 250 uur totale speeltijd

Daarna denk ik weer met Edelguard (favo huis) en dan icm de dlc.

Online voegt trouwens wel wat toe, je kan dan ineens bij "explore" een master seal kopen en ik heb ook (vaker? plekjes op de maps waar je kan staan om extra experience te krijgen.

YouTube: Fire Emblem: Three Houses - Maddening Unit Tier List

aanrader!

[ Voor 20% gewijzigd door MetalSonic op 18-08-2024 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Lekker wachten totdat alles is gefixed en dan een retail release ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:30
Tour van het Nintendo Museum in Kyoto, geen aankondigingen van games of de opvolger van de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Spannend! oOo
Hopelijk worden we wakker met veel leuke nieuwtjes :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:41:
[...]

Spannend! oOo
Leuke museum nieuwtjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Altijd leuk toch :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:41:
[...]

Spannend! oOo
Het is een rondleiding door het Nintendo museum die wordt geopend. Worden geen games of iets dergelijks aangekondigd.

Edit: spuit 11. Was hierboven al gezegd.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 19-08-2024 09:55 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Raem schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 09:54:
[...]

Het is een rondleiding door het Nintendo museum die wordt geopend. Worden geen games of iets dergelijks aangekondigd.

Edit: spuit 11. Was hierboven al gezegd.
Yes die had ik inderdaad ook al door :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
Zijn nu 4 games op proef via nso.

Enter the gungeon
Cassette Beasts
Tetris Effect connected
Power Wash simulator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mkWvY3kKMuWNMnHY2yuRRg4toUE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgOyUNGb4gtzllqk0y4qWfk1.jpg?f=fotoalbum_large
Kijk morgen naar een rondleiding door het Nintendo Museum, dat naar verwachting in de herfst van 2024 in Kyoto, Japan wordt geopend! De Nintendo Museum Direct-presentatie duurt zo'n 10 minuten.

Bekijk de video hier on-demand vanaf 20 augustus om 9:00 uur: https://ntdo.com/6188f6OL2

Opmerking: er worden tijdens deze presentatie geen games aangekondigd en er wordt ook niets gezegd over de opvolger van de Nintendo Switch.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RollieBollie schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:40:
Zijn nu 4 games op proef via nso.

Enter the gungeon
Cassette Beasts
Tetris Effect connected
Power Wash simulator
Mooie selectie, veel plezier mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
JackAvery schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:20:
[...]

Mooie selectie, veel plezier mensen.
Yep. Jammer dat dit niet vorige week was. Had toen vakantie en nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral vreemd dat de video voor de Europese kanalen 9 uur later wordt gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 13:34:
[...]

Vooral vreemd dat de video voor de Europese kanalen 9 uur later wordt gepost.
Ze willen gewoon niet dat je tot middernacht opblijft voor een museumtour 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Laatst online: 06:47
Leuk zon museumtour, perfecte kans voor een teaser, alle consoles op een rijtje en dan staat er half achter de switch oled een switch 2 verstopt🥰🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 5 en hun traditionele uitstelgedrag ;)
Statement van hun website:
Nintendo Switch™ game "FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time" Notice of Release Date Change

LEVEL5 Inc. (Head office: Chuo Ward, Fukuoka City / CEO: Akihiro Hino) have decided to change the release date of “FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time”, which was scheduled to be released in October 10, 2024.

We plan to announce more details about the new release timing and so on during the online event “LEVEL5 VISION 2024 TO THE WORLD’S CHILDREN”.

To all of you who have been looking forward to the release, we apologize for any inconvenience caused and sincerely appreciate your understanding. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 19:11:
[Twitter]Level 5 en hun traditionele uitstelgedrag ;)
Statement van hun website:

[...]
😭

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Voor de geïnteresseerden. Paar toffe interactieve bezigheden daar, gaat een tijdje over de koppen lopen worden vrees ik.

Het museum opent op 2 oktober. Meer informatie op hun website: https://museum.nintendo.com/en/index.html

En dit is wel een heel cool stukje Nintendo Café :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRFqSlioROvTKjEgWDuNHwja6KQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ftwd9CNh1de1dKNhoAWW3Wic.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door JackAvery op 20-08-2024 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
Totally unrelated, maar ben ik de enige die, als je zo'n Twitter-quote ziet met dat X-logo in de hoek, moet denken aan het logo van Xenoblade Chronicles X? Scheelt misschien dat ik geen account heb daar en dat zo'n gestyleerde X dus eerder aan die game doet denken, maar toch...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Dat museum! Nu moet ik wel een trip naar Japan gaan regelen. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Amiibo-filmpjes gepost op het Japanse Nintendo YouTube-account:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Naast de Switch OLED nu ook een Switch Lite in huis. Gekocht via Aliexpress. Zat nog te twijfelen tussen een hoes of de Flip Cover. De Flip Cover is nu in de aanbieding bij Nedgame voor 12 euro, dus toen was de keuze snel gemaakt.

De Flip Cover voelt een stuk meer premium dan de hoes/etui van Nintendo. Houdt qua structuur ook fijn vast. Tijdens het gamen geen last van de flap, maar de Switch Lite kan ook vrij makkelijk uit de Flip Cover gehaald worden. Maakt het geheel mooi compact.

Komende tijd maar eens uittesten hoe de Switch Lite bevalt. Leuk formaat. Doet me iets meer denken aan de Game Boy Advance, al is de Switch Lite nog steeds een stuk groter. Lijkt me leuk voor de 2D platformers en daarbij is de D-Pad ook fijn. Voor de games die ik er tot dusver op heb gespeeld vind ik het kleinere formaat scherm geen probleem. Het scherm oogt wel minder mooi dan die van de Switch OLED. Ik ben van plan als de Switch Lite OLED Mod beschikbaar komt er een OLED schermpje in te plaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lubU_ObHsTEwqqb8S2SxEgsYik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RY31vHKhB9qlgAmYllF8rMad.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9B0jfbFN3bdNJ7UHZC0oilwoBPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eRqbBwzMHw07r8g0sIuwNTii.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDlSC1CB4rsZZ8oGN5eXWQYbr2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RXv9RYURG4Gb6tum7qYVcisv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

L23 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:29:
Ik ben van plan als de Switch Lite OLED Mod beschikbaar komt er een OLED schermpje in te plaatsen.
Tip: vervang meteen de joysticks door Hall effect versies, scheelt je een extra keer openmaken.

Ik vind die cover (die is toch ook gewoon van Nintendo?) overigens ook top, stevig compact en fijne grip. Hij wordt wel een beetje vies na een tijdje (wordt bij mij veel gebruikt door mijn kinderen).

Edit, dat tijdje is overigens ruim 4 jaar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 20-08-2024 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DukeBox schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:51:
[...]

Tip: vervang meteen de joysticks door Hall effect versies, scheelt je een extra keer openmaken.

Ik vind die cover (die is toch ook gewoon van Nintendo?) overigens ook top, stevig compact en fijne grip. Hij wordt wel een beetje vies na een tijdje (wordt bij mij veel gebruikt door mijn kinderen).

Edit, dat tijdje is overigens ruim 4 jaar ;)
Zolang ze niet stuk zijn ga ik ze nog niet meteen vervangen :P Ik verwacht niet snel last te krijgen van drift op de Switch Lite omdat ik voornamelijk de D-Pad gebruik en er 2D platformers op ga spelen. Jij hebt er al wel Hall effect joysticks inzitten? Wat kost dat momenteel? Eenmaal aan vervanging toe inderdaad wel een logische keuze. Ik denk wel dat het in de toekomst een aantal keer open gaat. Die OLED Mod kijk ik naar uit en wellicht een andere behuizing. Lijkt me een leuk project.

Ja klopt, de Flip Cover is een officieel Nintendo product. Ik zorg ervoor dat mijn handen schoon blijven. Maar het heeft wel een structuur waar je niet makkelijk een doekje overheen haalt als het vies wordt. Wellicht op een andere manier schoon te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

L23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 00:06:
.Jij hebt er al wel Hall effect joysticks inzitten?
Ja na 3 keer repareren (door nintendo) had ik er genoeg van, drift bleet terugkomen.
Wat kost dat momenteel?
Per setje van 2 nog geen 2 tientjes. Ik heb er wel ook meteen de gray thumbs bij gekocht zodat de look van de zwarte lite niet anders was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Civilization VII werd herbevestigd voor Switch, lanceert net als de andere versies op 11 februari. Box-art:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSAwtBBpy65C9AcGpoBQwlL_dKw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EXa1TMXRGZRtOUn4Up6tPnwS.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens de FAQ zal de Switch versie waarschijnlijk enkel map sizes kleiner dan Standard ondersteunen.

Gameplay (dit is niet de Switch versie :p)

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 21-08-2024 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:51
Naast de Switch OLED nu ook een Switch Lite in huis. Gekocht via Aliexpress. Zat nog te twijfelen tussen een hoes of de Flip Cover. De Flip Cover is nu in de aanbieding bij Nedgame voor 12 euro, dus toen was de keuze snel gemaakt.

De Flip Cover voelt een stuk meer premium dan de hoes/etui van Nintendo. Houdt qua structuur ook fijn vast. Tijdens het gamen geen last van de flap, maar de Switch Lite kan ook vrij makkelijk uit de Flip Cover gehaald worden. Maakt het geheel mooi compact.

Komende tijd maar eens uittesten hoe de Switch Lite bevalt. Leuk formaat. Doet me iets meer denken aan de Game Boy Advance, al is de Switch Lite nog steeds een stuk groter. Lijkt me leuk voor de 2D platformers en daarbij is de D-Pad ook fijn. Voor de games die ik er tot dusver op heb gespeeld vind ik het kleinere formaat scherm geen probleem. Het scherm oogt wel minder mooi dan die van de Switch OLED. Ik ben van plan als de Switch Lite OLED Mod beschikbaar komt er een OLED schermpje in te plaatsen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie hoes, ziet er netjes uit!

Hier btw gisteren een micro sd kaart toegevoegd aan mijn Switch. Vond het lang niet nodig maar omdat ze bijna niks kosten toch maar één besteld en erin gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 07:10:

Volgens de FAQ zal de Switch versie waarschijnlijk enkel map sizes kleiner dan Standard ondersteunen.
Is te verwachten, maar hoe speelbaar is een game als het de standaard map size niet ondersteund? :P Leuke games om te spelen, maar je ziet vaker bij dit soort spellen op de Switch dat het grotere steden niet aan kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 08:48:
[...]

Is te verwachten, maar hoe speelbaar is een game als het de standaard map size niet ondersteund? :P Leuke games om te spelen, maar je ziet vaker bij dit soort spellen op de Switch dat het grotere steden niet aan kan.
Civ kan op kleinere maps ook heel leuk zijn. standard is meestal een dikke medium size. In Civ 6 heb je bvb. van klein naar groot Duel, Tiny, Small, Standard, Large, Huge. Het spel laat tot 10 spelers op Small size toe, maar de helft is waarschijnlijk een leukere speelervaring (smaken verschillen).

Nu speel ik zelf liever Civilization op PC, maar de Switch versie van 6 is vaak heel goedkoop dus het is makkelijk eens te proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 21-08-2024 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:55

Tarin

Just plain weird.

Vraagje over Hall Effect-sticks: een van onze eerste joy-cons begint af en toe te driften, dus het lijkt me handig de standaard-joystick te vervangen.
Er zijn echter verschillende aanbieders/merken: Gulikit lijkt de originele/standaard te zijn maar er zijn op Ali ook andere aanbieders die er 10 voor 21 euro aanbieden (tegen 30 euro voor 4 van Gulikit).

Voor diegenen die ze uitgewisseld hebben: Welke hebben jullie besteld?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

@Tarin ik gewoon de Gulikit, via ali en amazon besteld (weinig verschil in prijs). Die goedkope heb ik wel eens besteld maar bleek toch geen Hall effect te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 23:16
Iemand ervaring met Mincraft op de Switch? (Mijn zoontje is er gek van?)
- is online minecraft op de switch ook een toevoeging?
- is een normaal online abonnement (geen plus) überhaupt een toevoeging op de switch en veilig voor kinderen?

Best wat vragen, maar mocht je willen reageren. Dank 😊

[ Voor 11% gewijzigd door Joel22 op 21-08-2024 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:20
@Joel22 Het Online abonnement is handig als je het leuk vind om online te spelen :+ . Als je dat niet doet voegt het niets toe. Hoogstens misschien het abonnement met het uitbreidingspakket waarmee je ook N64, GBA en Megadrive spellen kun spelen (en wat uitbreidingspacks van spellen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het gewone abonnement voegt behalve multiplayer o.a. cloud saves en toegang tot NES/SNES games toe. Ook kan je gebruik maken van het voucher programma dat korting geeft op first-party games, en van game trials waarbij je een game een week lang gratis kan uitproberen. De website van Nintendo kan alle voordelen van het abonnement voor je uitleggen...

Of het abonnement veilig is - heb je eens de parental control opties van de Switch onderzocht?
Per game gaat het verschillen of je kind online laten spelen verantwoord is. Sommige games ondersteunen voice chat, al is dit vaak minder vanzelfsprekend dan op andere platformen. Als ouder doe je best zelf je onderzoek daarvoor.

[ Voor 69% gewijzigd door JackAvery op 22-08-2024 09:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Ik heb een tijdje abbo gehad als iemand die niet online speelde. Goedkoop op het familieabbonoment van mijn partner en vrienden. Moet zeggen, het enige wat ik ook echt gebruikt heb is het sparen van punten om onderdelen van profielfoto's bij elkaar te sparen :+ .

Vind het echt jammer dat dat achter een abbo zit. Maar niet genoeg voor mij om weer te gaan betalen.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 20:49
Backup van savegames is ook wel een goede reden. Daarom heb ik het sinds m’n vorige Switch de geest gaf 😬

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
camelrulez schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:42:
Backup van savegames is ook wel een goede reden. Daarom heb ik het sinds m’n vorige Switch de geest gaf 😬
Ja en op zich het zijn de kosten niet voor die 20 euro per jaar, xbox en Sony zijn jaarlijks duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:17
Wow, ik had niet verwacht dat er nog een game gemaakt zou worden in de lost in Random wereld. Ziet er wel gaaf uit, wel heel anders dan game 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik heb in de sale (19,99) Ultra Street Fighter 2 gehaald.

Beetje een aparte release, maar ik heb er geen spijt van. Het is in feite een opgepoetste versie van Super Street Fighter maar heeft ook een aantal Quality of life features die de SF collectie (en het origineel) niet hebben.
  • Zo kan je zowel met klassieke als moderne graphics (Comic stijl van UDON, die ook in de Super Street Fighter 2 versie op PS3 zaten) spelen
  • Moderne alswel originele audio, met een nieuwe gearrangeerde soundtrack. (Niet die uit de SSF2 voor PS3)
  • Je kan 2 tegen 1 vechten in een bepaalde modus
  • Er is een trainingsmodus
  • Er zitten twee "nieuwe" karakters in, agresssievere versies van Ken en Ryu
  • Je kan het aantal rondes instellen. Voor mij ideaal, als ik kort wil spelen, met 1-ronde gevechten. Vind dat een absolute meerwaarde.
Er zitten een paar grappige extra's bij.
  • Een art gallery bij van 300 pagina's, uit een Japan exlusive boek.
  • Een motion control minigame, die een beetje flauw is.
  • Een color editor, die dan wel weer grappig is. Je kan de de kleuren van alle karakters aanpassen. Zo ziet mijn Balrog er nu uit als een opgegroeide versie van Little Mac uit Punch out!
De game blijft natuurlijk vrij retro, maar dat is voor mij een voordeel. Heerlijk om een deluxe versie van de klassieker te hebben en de QoL features zijn voor mij een leuke meerwaarde boven het origineel.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Misschien dat ik er al over heen heb gelezen in dit topic maar ik verbaas mij lichtelijk over de hoeveelheid ‘hentai’ games in de shop. Variërend van €1,99 tot of over €15,99.
Ik zie zoveel nieuwe games telkens voorbijkomen dat ik mij afvraag wat de strategie is hier achter of dat het daadwerkelijk zo veel verkoopt.
Hebben jullie daar een menig of staartjes van hoe dit ij zijn werk gaat of is dit vergelijkbaar met al die indie games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als ze deze case nu ook een keer voor de normale/OLED maken ben ik de eerste die in de rij staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dagg schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:50:
[...]

Als ze deze case nu ook een keer voor de normale/OLED maken ben ik de eerste die in de rij staat.
Nintendo heeft dat zelf niet, maar zijn wel andere fabrikanten die een dergelijke hoes maken voor de Nintendo Switch. Kom deze onder andere tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dagg schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:42:
Misschien dat ik er al over heen heb gelezen in dit topic maar ik verbaas mij lichtelijk over de hoeveelheid ‘hentai’ games in de shop. Variërend van €1,99 tot of over €15,99.
Ik zie zoveel nieuwe games telkens voorbijkomen dat ik mij afvraag wat de strategie is hier achter of dat het daadwerkelijk zo veel verkoopt.
Hebben jullie daar een menig of staartjes van hoe dit ij zijn werk gaat of is dit vergelijkbaar met al die indie games?
Geen interesse in hentai, dus was het me niet opgevallen :P Volgens mij niet eerder hier besproken, maar wel dat de eShop in het algemeen gewoon geen fijne shop ervaring is. Zelf koop ik games vrijwel altijd fysiek. Maar ik leer nieuwe games ook niet kennen door te zoeken in een winkel. Ik kijk/lees reviews of lees ervaringen zoals hier op Tweakers. Koop ik wel digitale games of DLC dan hou ik op DekuDeals aanbiedingen in de gaten. Op die website zie ik ook gelijk een overzicht van interessante games waarbij er een heleboel onzin al uitgefilterd lijkt te zijn. En daarnaast zie ik ook gelijk de Metacritic score prijsgeschiedenis. Dat mis ik allemaal in de eShop en het is me daarnaast ook te langzaam. Maar goed, ik scroll ook al jaren niet meer door de iOS Appstore of andere online winkels.

Wat bedoel je met vergelijkbaar met al die indie games? In het algemeen komen er gewoon heel veel games uit tegenwoordig. Daar zit een heleboel troep tussen, maar ook pareltjes die ondergesneeuwd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Dank @L23, goede tip.

Ik scroll inderdaad graag door de shop om iets nieuws te ontdekken. En zoals ik het zie is er of veel indie of veel hentai. Verhoudingsgewijs weinig grote games om het zo maar te zeggen.
Ik hoop graag iets leuks tegen te komen wat ik niet van een reviews lees. Luiheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dagg schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:58:
Dank @L23, goede tip.

Ik scroll inderdaad graag door de shop om iets nieuws te ontdekken. En zoals ik het zie is er of veel indie of veel hentai. Verhoudingsgewijs weinig grote games om het zo maar te zeggen.
Ik hoop graag iets leuks tegen te komen wat ik niet van een reviews lees. Luiheid.
Daar lijkt me dan DekuDeals het handigst voor. Je kan er ook filters toepassen zoals enkel games met een hoge Metacritic score, filteren op genre etc. Maar een optie om indie games er uit te filteren zie ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
Snelle acties, ik kende het niet en ga het bekijken of het voor mij werkt. Dank je wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dagg schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:42:
Het zijn low-effort games en met generative AI kun je heel gemakkelijk nieuwe assets genereren en een nieuwe game met nieuwe plaatjes de deur uit doen. Daarmee kan zo'n uitgever ervoor zorgen dat er altijd wel een game van hun onder new releases staat. Door er heel vaak hoge korting op te geven komen die games voor op de aanbiedingenpagina.

M.a.w.: de strategie is de eShop overspoelen met games in de hoop dat er mensen zijn die een game voor een paar piek kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:04:
[...]

Daar lijkt me dan DekuDeals het handigst voor. Je kan er ook filters toepassen zoals enkel games met een hoge Metacritic score, filteren op genre etc. Maar een optie om indie games er uit te filteren zie ik niet.
Let wel dat op Deku Deals niet alle games staan. Als je geinteresseerd bent in obscuurdere titels kan het nooit kwaad om zo nu en dan de new releases te checken op de Switch zelf.

Zo stond bijv. in eerste instantie Atri niet op Deku Deals. Deze game is alleen in de JP eShop te krijgen, maar bevat wel Engels als taaloptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er is een Mario Kart 8 Deluxe championship gaande op Nintendo's kanaal op Twitch:
https://www.twitch.tv/nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:49

Pimmuz

Roar

Beste Mede Tweakers,

Na onze verhuizing en een tijd niet de Switch niet te hebben gebruikt heb ik onlangs alles weer aangesloten en de Switch als gewoon in de dock geplaatst.

Nu gaat hij niet meer aan en wil hij ook niet opladen beetje zoals met oude telefoons/tablets met gare accu's alleen is deze Switch nog geen jaar oud dus ik ben echt verbaasd.

Heb wat troubleshooting dingen van Nintendo zelf geprobeerd maar dat geeft het voor als nog geen resultaat helaas.

Iemand hier bekend met dit probleem en hoe dit op te lossen?

Bvd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14
Pimmuz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 10:46:
Beste Mede Tweakers,

Na onze verhuizing en een tijd niet de Switch niet te hebben gebruikt heb ik onlangs alles weer aangesloten en de Switch als gewoon in de dock geplaatst.

Nu gaat hij niet meer aan en wil hij ook niet opladen beetje zoals met oude telefoons/tablets met gare accu's alleen is deze Switch nog geen jaar oud dus ik ben echt verbaasd.

Heb wat troubleshooting dingen van Nintendo zelf geprobeerd maar dat geeft het voor als nog geen resultaat helaas.

Iemand hier bekend met dit probleem en hoe dit op te lossen?

Bvd!
Probeer je 'm op te laden in het dock? Misschien de usb-c kabel uit het dock halen en direct in de Switch stoppen.
Bij mij werkte het in 't dock ook niet, maar rechtstreeks wel.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:25
Pimmuz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 10:46:
Had je heb helemaal uitgezet, of is hij vanzelf uitgegaan toen de batterij leeg was. Voor dat laatste geval: hem lange tijd het een lege batterij laten liggen kan er voor zorgen dat deze beschadigd raakt. Als bescherming zal de batterij niet meer opgeladen worden als de spanning te laag is.

[ Voor 8% gewijzigd door hcQd op 25-08-2024 11:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Xerox schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 11:12:
Probeer je 'm op te laden in het dock? Misschien de usb-c kabel uit het dock halen en direct in de Switch stoppen.
Dit, als de Switch echt helemaal leeg is werkt de dock niet, dan moet je hem echt direct aan de kabel leggen. Is mij ook weleens gebeurd omdat ik hem te lang niet gebruikt had en mijn partner die van hem op de dock had. Gaat hij echt niet kapot van als het een keer gebeurd, dus ik zou me nog geen zorgen maken.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Xerox schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 11:12:
[...]

Ja en ook direct in de Switch geprobeerd en alle reset/herstel opties van de Nintendo site zelf.
hcQd schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 11:21:
[...]

Had je heb helemaal uitgezet, of is hij vanzelf uitgegaan toen de batterij leeg was. Voor dat laatste geval: hem lange tijd het een lege batterij laten liggen kan er voor zorgen dat deze beschadigd raakt. Als bescherming zal de batterij niet meer opgeladen worden als de spanning te laag is.
Hij stond uit in het dock, ontkoppeld voor de verhuizing ingepakt en naderhand weer aangesloten maar nu wil hij dus niks meer doen. Prima dat er een bescherming op of in zit maar nu doet hij dus helemaal niks meer en ding is nog geen jaar oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Pimmuz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 12:54:
[...]

Ja en ook direct in de Switch geprobeerd en alle reset/herstel opties van de Nintendo site zelf.

[...]

Hij stond uit in het dock, ontkoppeld voor de verhuizing ingepakt en naderhand weer aangesloten maar nu wil hij dus niks meer doen. Prima dat er een bescherming op of in zit maar nu doet hij dus helemaal niks meer en ding is nog geen jaar oud.
Kan soms heel lang duren. Gaat na lange tijd vanzelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

giantgiantus schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 12:57:
[...]

Kan soms heel lang duren. Gaat na lange tijd vanzelf aan.
Week? :P

Hij staat echt alweer twee weken in dat dock aangesloten dus ik snap het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
Pimmuz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:03:
Hij staat echt alweer twee weken in dat dock aangesloten dus ik snap het ook niet.
Maar hoe lang heb je hem aan de kabel gehad? Zoals eerder gezegd, dock werkt niet als hij compleet leeg is. Direct aan de kabel zonder dock er tussen duurde half uur ofzo toen ging hij pas weer aan. Was hij wel meteen wat verder opgeladen dan minimum, dus hij laade wel normale snelheid maar wou gewoon meer batterij voor hij weer aan ging.

Als hij dan eenmaal weer normaal aangaat kan hij weer in de dock, dan is er ook niks meer aan de hand. Maar je kan hem desnoods voor de zekerheid gewoon ff nachtje aan de kabel leggen en dan kijken of hij dag erna weer aan gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Cambionn op 25-08-2024 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Pimmuz schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:03:
[...]

Week? :P

Direct aan de kabel en duurt minuut of 30 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Ok dan laat ik hem wel even via een stopcontact direct aangesloten op de Switch liggen voor een dag.

Bedankt alvast,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt maar bij mij was er na een uur nog geen teken van leven te bekennen. Na ongeveer 8 uur nog steeds niets maar de volgende dag deed 'ie het opeens weer. Lag al die tijd direct aan de lader. Kan dus wat langer duren.

P.S. Mocht het niet werken probeer dan ook nog even een paar uur een andere lader. De lader welke bij het dock kwam kan natuurlijk ook gewoon defect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Laatst online: 14:30
Niet per ongeluk de stekker niet in het stopcontact gegaan? Dat had ik een tijdje terug toen ik tijdelijk ergens anders zat met mijn Switch, die leek ook niets te doen in de dock terwijl die het een dag daarvoor wel had gedaan en toen was ik de stekker vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo heeft een nieuw Splatoon nummer getiteld "Time Tribe" uitgebracht:

Pagina: 1 ... 258 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic