Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:49

Pimmuz

Roar

Cannoli schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 14:05:
Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt maar bij mij was er na een uur nog geen teken van leven te bekennen. Na ongeveer 8 uur nog steeds niets maar de volgende dag deed 'ie het opeens weer. Lag al die tijd direct aan de lader. Kan dus wat langer duren.

P.S. Mocht het niet werken probeer dan ook nog even een paar uur een andere lader. De lader welke bij het dock kwam kan natuurlijk ook gewoon defect zijn.
Hij had inderdaad een paar uur nodig maar nu doet hij het gelukkig weer _/-\o_

Nu loopt ie wel als een malle leeg dus dat is een nieuw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 16:10
Pimmuz schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:24:
[...]

Hij had inderdaad een paar uur nodig maar nu doet hij het gelukkig weer _/-\o_

Nu loopt ie wel als een malle leeg dus dat is een nieuw probleem.
Misschien is hij updates aan het downloaden omdat je hem een tijdje niet gebruikt hebt?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:49

Pimmuz

Roar

urk_forever schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:28:
[...]

Misschien is hij updates aan het downloaden omdat je hem een tijdje niet gebruikt hebt?
Geen idee viel me gewoon op hij was 90% toen ik hem los maakte en ik zag gewoon de percentages naar beneden lopen en heb hem ook even uitgezet en niet op het dock en vanochtend was hij alweer helemaal leeg.

Kan de accu/batterij beschadigt zijn waardoor nu dus in feite niks meer doet als los apparaat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Morgen om 16:00 een nieuwe Direct.
spoiler:
Indies en partners showcase

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pimmuz schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 15:31:
[...]

Geen idee viel me gewoon op hij was 90% toen ik hem los maakte en ik zag gewoon de percentages naar beneden lopen en heb hem ook even uitgezet en niet op het dock en vanochtend was hij alweer helemaal leeg.

Kan de accu/batterij beschadigt zijn waardoor nu dus in feite niks meer doet als los apparaat?
het kan, maar het is ook mogelijk dat je batterij niet meer gekalibreerd is en nog helemaal niet vol zat. Een paar uur laten opladen is niet voldoende in dit soort gevallen. Laat nog eens een dag laden. Daarna in gebruik nemen, in de gaten houden, en gerust opnieuw een laadcyclus volledig doorgaan als je in de buurt van de 20% begint te komen.

Stel dat de batterij echt gaar is dan kan je nog altijd met Nintendo contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Niet zo leuk als Anarchy Rainbow jammergenoeg. Die topt de songlist van Splatoon voor mij.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 17:29:
[...]

Niet zo leuk als Anarchy Rainbow jammergenoeg. Die topt de songlist van Splatoon voor mij.
Voor mij is Fly Octo Fly ~ Ebb & Flow de favoriet (hieronder een 8-bits renditie; N.B.: Octo Expansion spoilers).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Embedded link voor deze middag 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Pizza Tower is wel tof. Verder niet veel nieuwe dingen gezien dat ik zou willen spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 27-08-2024 16:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:21:
Verder niet veel nieuwe dingen gezien dat ik zou willen spelen.

De nieuwe Atelier lijkt me interess...

* RayNbow ziet dat ie nog Ryza 2 en 3 op de backlog heeft staan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

De 3 Castlevania games zijn nu in een set te downloaden voor 25 euro. Erg goede games, al heb ik ze nog voor de DS dus koop ik het niet gelijk.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:22
The_Bird schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:42:
De 3 Castlevania games zijn nu in een set te downloaden voor 25 euro. Erg goede games, al heb ik ze nog voor de DS dus koop ik het niet gelijk.
Welk set bedoel je precies? Want ik heb een collectie van Castlevania, maar dat zijn de NES games onder andere.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Linksquest schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 17:49:
[...]

Welk set bedoel je precies? Want ik heb een collectie van Castlevania, maar dat zijn de NES games onder andere.
uit de direct

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Thnx @JackAvery Meteen even op mijn lijstje gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lijstje van de Double Direct, met dank aan de YouTube timestamps ;) Datums toegevoegd.

Neva zag er mooi uit. Balatro en Sea of Stars uitbreiding altijd welkom. Pizza Tower is op elk platform welkom. Verder ook een paar dingen die we reeds wisten.

Supertof ook dat Trails 1 remake naar Switch komt. Eigenlijk best een hoop goede RPG's in de Partner Direct. En het Switch publiek is blijkbaar eindelijk underground/cool genoeg om een Yakuza game te krijgen. Oudere STALKER games zijn ook leuk.

Indie World Showcase
  • 00:53 – Balatro: Friends of Jimbo (vandaag beschikbaar)
  • 02:08 – Neva (15.10.2024)
  • 03:46 – Moth Kubit (lente 2025)
  • 04:50 – Coffee Talk Tokyo (2025)
  • 07:16 – Sea of Stars - Throes of the Watchmaker DLC (lente 2025)
  • 08:02 – PowerWash Simulator Shrek Special Pack (herfst 2024)
  • 08:47 – Morsels (02.2025)
  • 10:57 – Date Everything! (24.10.2024)
  • 12:20 – Peglin (vandaag beschikbaar)
  • 14:16 – Wobbly Life (12.2024)
  • 15:02 – PICO PARK 2 (vandaag beschikbaar)
  • 16:33 – Shovel Knight: Shovel of Hope DX (2025)
  • 16:45 – Europa (11.10.2024, demo vandaag beschikbaar)
  • 16:57 – Cuisineer (28.01.2025)
  • 17:10 – On Your Tail (21.11.2024)
  • 17:22 – Metal Slug Tactics (herfst 2024)
  • 17:34 – The Plucky Squire (17.09.2024)
  • 18:00 – Pizza Tower (vandaag beschikbaar)
Nintendo Direct: Partner Showcase
  • 20:27 – Tetris Forever (deze winter)
  • 21:48 – Star Overdrive (2025)
  • 23:07 – Goat Simulator 3 (vandaag beschikbaar)
  • 24:29 – The Legend of Heroes: Trails in the Sky the 1st (2025)
  • 24:40 – Star Wars Hunters
  • 24:49 – S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy (11.2024)
  • 25:00 – Worms Armageddon: Anniversary Edition (26.09.2024)
  • 25:10 – Disney Dreamlight Valley
  • 25:21 – SpongeBob SquarePants: The Patrick Star Game (04.10.2024)
  • 26:35 – Fitness Boxing 3: Your Personal Training (05.12.2024)
  • 27:51 – Capcom Fighting Collection 2 (2025)
  • 29:05 – MARVEL vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics (12.09.2024)
  • 29:32 – Atelier Yumia: The Alchemist of Memories & the Envisioned Land (early 2025)
  • 30:57 – Suikoden I&II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification Wars (06.03.2025)
  • 31:33 – DRAGON QUEST III HD-2D Remake (14.11.2024)
  • 32:10 – Castlevania Dominus Collection (vandaag beschikbaar)
  • 32:43 – Sid Meier's Civilization VII (11.02.2025)
  • 33:52 – Tales of Graces f Remastered (17.01.2025)
  • 35:01 – MySims: Cozy Bundle (19.11.2024)
  • 36:06 – Five Nights at Freddy's: Help Wanted 2 (kerstperiode)
  • 36:56 – Five Nights at Freddy's: Security Breach - Ruin (kerstperiode)
  • 37:26 – Disney Epic Mickey: Rebrushed (24.09.2024)
  • 37:38 – Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game (kerstperiode)
  • 37:48 – Just Dance 2025 Edition (15.10.2024)
  • 37:58 – Funko Fusion (kerstperiode)
  • 38:08 – EA SPORTS FC 25 (27.09.2024)
  • 38:18 – LEGO Horizon Adventures (kerstperiode)
  • 38:30 – Rune Factory: Guardians of Azuma (lente 2025)
  • 40:44 – Yakuza Kiwami (24.10.2024)
En in de Japanse versie waren er ook nog wat andere trailers:

En tenslotte de langere Trails in the Sky trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Interessant genoeg bevat de nieuwe Castlevania DS collectie een remake van Haunted Castle, de Castlevania voor de arcade, die berucht moeilijk was.
Remake is gedaan door M2, die ook Castlevania Rebirth voor de Wii maakten. Leuke extra.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Al met al moet ik zeggen dat deze direct leuke verrassingen had.

De nieuwe Capcom Fighting collection met oa de Capcom vd SNK en Power Stone games was onverwacht maar zeer welkom.

De Switch is misschien richting het einde van zijn levensspan maar zaken als de Castlevania DS Collectie, de Capcom Fighting Collection én de Marvel Capcom collection zijn behoorlijk mooie boosts voor de al imposante Switch bibliotheek met beschikbare games.
Gaaf hoe Capcom zoveel uitbrengt, ook de vele Ace Attorney games die je op Switch kan spelen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:52:
En in de Japanse versie waren er ook nog wat andere trailers:
In de JP Direct was er o.a. ook:

Urban Myth Dissolution Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-09 22:49
Trails in the Sky? Yessss!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een nog iets langere cut van deze trailer gevonden met o.a. Ook een korte vergelijking met de oude release (in zoverre dit zinnig is, het verschil is enorm). Er gaan verder nog screenshots de ronde (twitter)

Switch is momenteel trouwens het enige aangekondigde platform maar ik betwijfel dat deze exclusief wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2024 06:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:33

Oxigeon

En zo is dat!

Ik eigenlijk ook wel. Dit is pure nostalgie. Ben toch wel een beetje benieuwd naar de prijs. Ga er vanuit dat dit richting de 30 euro gaat als ik zie wat worms wmd kost.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Ik zag m.b.t. Marvel vs Capcom op de site van henzelf slechts een bericht dat de PS4 versie fysiek in november komt. Ik zie niets over een Switch versie (en die wil ik). Duimen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:58:
Ik zag m.b.t. Marvel vs Capcom op de site van henzelf slechts een bericht dat de PS4 versie fysiek in november komt. Ik zie niets over een Switch versie (en die wil ik). Duimen dan maar.
Fysieke release is ook voor Switch op 22 november. Durf alleen niet zeggen of dit ook voor Europa geldt, want Capcom…

Importeren is echter niet zo moeilijk.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2024 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:03

StrongArmLance

Endless flow

heeft iemand Arco al op de Switch gespeeld? Benieuwd naar de game maar lees wisselende ervaringen met hoe die draait (zelfs blue screens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Limited Run Games heeft fysieke releases gepland van de Castlevania DS games…
je kan zelf je cover kiezen. Pre-order datum is voor een keer wel kort op de bal gespeeld.

Met wat geluk doet een ander bedrijf iets voor Europa.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GWEvMY7WMAA6iE8?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 29-08-2024 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 21:34
Na het spelen van de demo van Emio the Smiling man overstag gegaan en de volledige game gekocht! Erg interessante set-up en benieuwd waar het verhaal uiteindelijk naartoe gaat. Ik heb al meerdere suspects in gedachten 8) Wel even wennen dat je niet de hele tijd naar contradicties hoeft te zoeken (dat zit er door het spelen van Ace Attorney nog teveel in).

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Meer Zelda features :) Ik heb zelf niet gekeken, laat ze me maar verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hola, de ‘nieuwe’ Guilty Gear krijgt een Switch port - release 23 januari:

Deze versie ondersteunt geen crossplay met andere platformen maar heeft wel rollback netcode. Alle karakters tot en met seizoen 3 zijn inbegrepen. De trailer is opgenomen op een Switch.

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 31-08-2024 08:27 . Reden: autocorrect fix... ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Vanwege de release van Luigi's Mansion 2 HD ben ik vorige week begonnen aan Luigi's Mansion 3. Heb het origineel op de GameCube gespeeld. Sterker nog, toen ik op release de GameCube mocht ophalen was Luigi's Mansion de game die ik erbij nam.

Nu heb ik gelezen dat deeltje drie beter is dan de remake van deel twee, dus daarvoor gegaan. Wat een leuk spel! Herinner mij dat het origineel behoorlijk kort was, dat doet deel drie toch een stuk beter. :)

Is deel twee de moeite na het spelen van deel drie? Iemand ervaring met beide?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:40
Ik kende deel 2 niet en ook begonnen met deel 3 toen die uit kwam, maar heb recentelijk ook 2 gespeeld.
Ook 2 is gewoon een leuk spel, alleen verschil is je heb hier meerdere spookhuizen.

In deel 3 heb je 1 heel groot spookkasteel, die je gaat verkennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
Carlos0_0 schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:58:
Ik kende deel 2 niet en ook begonnen met deel 3 toen die uit kwam, maar heb recentelijk ook 2 gespeeld.
Ook 2 is gewoon een leuk spel, alleen verschil is je heb hier meerdere spookhuizen.

In deel 3 heb je 1 heel groot spookkasteel, die je gaat verkennen.
Deel 3 is een hotel toch? Niet dat het verder uit maakt.

Zelf vond ik deel 1 erg leuk en goed doorheen te komen. Deel 2 ook, maar af is dat hele level weer opnieuw doen. Dat was wel vervelend wanneer je naar een eindbaas moet in dat level en daar dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Arunia schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:01:
[...]

Zelf vond ik deel 1 erg leuk en goed doorheen te komen. Deel 2 ook, maar af is dat hele level weer opnieuw doen. Dat was wel vervelend wanneer je naar een eindbaas moet in dat level en daar dood gaat.
O ja zou kunnen inderdaad een hotel is, al weer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wordt de pro controller ook geupdate als ik dit handmatig doe via de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Arunia schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:01:
[...]

Dat dus. Vanwege het 3DS-format heeft het spel een irritante missiestructuur. Je loopt door een deel van een landhuis, doet een opdracht en wordt weer teruggezapt voor de volgende missie. Dat haalt het ontdekkende aspect weg van zowel LM1 als LM2. Het verbreekt heel erg de sfeer en voelt repetief.

Daarnaast zijn de spoken enorm generiek. Voornamelijk de groene, rode en blauwe "standaard"spoken in de game, terwijl de andere 2 games juist veel karakter hebben.

Deel 3 is trouwens wel echt van de mooiste games op de Switch. Adembenemde game.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Bird op 01-09-2024 19:54 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Farabi schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:53:
Wordt de pro controller ook geupdate als ik dit handmatig doe via de instellingen?
Ja als er een update voor is kan je die gewoon via instellingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:47:
[...]

Ja als er een update voor is kan je die gewoon via instellingen doen.
ik heb pas gisteren ontdekt dat deze functie bestond. vroeg me af of de pro controllers ook onder de update vielen. want er stond dat het niet voor alle controllers gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Farabi schreef op maandag 2 september 2024 @ 08:48:
[...]

ik heb pas gisteren ontdekt dat deze functie bestond. vroeg me af of de pro controllers ook onder de update vielen. want er stond dat het niet voor alle controllers gold.
Geldt ook voor de pro controller, maar deze krijgt slechts zelden updates. Ik kan me er alleen eentje in het eerste jaar herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
Mijn Switch geeft aan dat er voor de TotK pro controller een update is, maar zodra ik ga updaten blijft die daarop hangen. Heb de Switch ook al enkele uren aan gelaten op de update, maar uiteindelijk de Switch maar uitgezet en de update niet meer geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:22
RollieBollie schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:40:
Mijn Switch geeft aan dat er voor de TotK pro controller een update is, maar zodra ik ga updaten blijft die daarop hangen. Heb de Switch ook al enkele uren aan gelaten op de update, maar uiteindelijk de Switch maar uitgezet en de update niet meer geprobeerd.
Heb je de controller wel bekabeld aan de Switch aangesloten? Dat moet normaal gesproken met updaten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een eerste blik op Atelier Yumia:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
Koldur schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:54:
[...]

Heb je de controller wel bekabeld aan de Switch aangesloten? Dat moet normaal gesproken met updaten.
Yep, maar helaas helpt dat niet. Ik zag net nog wel een optie die ik uit heb staan, maar ook als die aan staat blijft de update hangen.

Namelijk iets met communicatie als een controller bekabeld is aangesloten.

Ach ja. Ik zou ook niet echt weten waarom een controller update nodig is. Alle knoppen en functies werken. Enige reden zou zijn als er een security update zou zijn voor de bluetooth verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:22
RollieBollie schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:50:
[...]

Yep, maar helaas helpt dat niet. Ik zag net nog wel een optie die ik uit heb staan, maar ook als die aan staat blijft de update hangen.

Namelijk iets met communicatie als een controller bekabeld is aangesloten.

Ach ja. Ik zou ook niet echt weten waarom een controller update nodig is. Alle knoppen en functies werken. Enige reden zou zijn als er een security update zou zijn voor de bluetooth verbinding.
HD rumble/NFC kan nog zeker een update geven en bugs m.b.t. de verbinding zelf, ook los van de beveiliging.
Maar wat ik begrepen heb, heeft het vaak te maken met de HD Rumble.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via het nieuwskanaal op je Switch kun je wat exclusieve Splatoon-gear krijgen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-09 23:05
Hallo,

Ik heb op onze Switch (oled) een hoofdaccount onder mijn naam.
Hierop heb ik het switch FAMILY abonnement met uitbreidingen.
Mijn vrouw heeft ook een gebruiker op de switch, gekoppeld aan een account zodat ze ook parental dingen kan doen.

Nu heb ik op de switch ook 2 accounts voor mijn dochters, die minderjarig zijn.

Hiermee heb ik het probleem dat ze niet de extra's of sowieso niet het abonnement kunnen gebruiken.
Hiervoor moeten de gebruikeraccounts gekoppeld worden met een eigen nintendo account, en deze nintendo account moet ik toevoegen aan het family abonnement.

Nu is het probleem dat ik geen kinder account kan aanmaken, want hij vraagt om de nintendo-ID.
Zodra dat ik de geboortedatum van mijn kind ingeef, heb ik hulp van een ouder nodig, en dan is het formulier weg.
En vanuit mijn account vraagt hij dus om een ID.

De enige manier hoe het me lukt is doen alsof mijn dochter ouder is, en dat wil ik niet.

Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar krijg?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F7l82YtlmUetl86Yi91IvQfMeN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yy0pvb7BBG1VAMvpzu4faelp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door FRANQ op 03-09-2024 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:17
@FRANQ is het niet zo dat je in dat veld gewoon een ID aanmaakt waar je kind straks onder kan inloggen, dat het dus geen bestaande ID hoeft te zijn, maar dat je daar dus het ID kiest die ze straks gaan gebruiken?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-09 23:05
YdieresiS schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 14:32:
@FRANQ is het niet zo dat je in dat veld gewoon een ID aanmaakt waar je kind straks onder kan inloggen, dat het dus geen bestaande ID hoeft te zijn, maar dat je daar dus het ID kiest die ze straks gaan gebruiken?
Ik heb het nogmaals geprobeerd op de computer, en het is gelukt.
Op mijn telefoon kreeg ik geen voorgestelde ID's, maar alleen een rood vak met daaronder dat het geen geldige id was.

Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

30 seconden Mario & Luigi Brothership footage. Lijkt wat op de screenshots die gisteren op de Japanse site gepost zijn. Die heeft ook wat extra combat video.

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 03-09-2024 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:16
JackAvery schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 18:18:
[YouTube: Mario & Luigi: Brothership — Greetings from Concordia! — Nintendo Switch]

30 seconden Mario & Luigi Brothership footage. Lijkt wat op de screenshots die gisteren op de Japanse site gepost zijn. Die heeft ook wat extra combat video.
Interessante, deze trekt mijn aandacht wel, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
JackAvery schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 13:06:
[...]

Fysieke release is ook voor Switch op 22 november. Durf alleen niet zeggen of dit ook voor Europa geldt, want Capcom…

Importeren is echter niet zo moeilijk.
Hij stond nu op de site van Capcom zelf ook. Via Amazon.com kunnen bestellen, ze gaven aan dat de game naar NL kan worden verscheept dus het zal wel goed zijn. Betaald met CC dus gaat goedkomen.

Ik denk wel dat ik ga dubbel dippen voor deze game, want ik wil hem toch wel graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:13:
[...]

Hij stond nu op de site van Capcom zelf ook. Via Amazon.com kunnen bestellen, ze gaven aan dat de game naar NL kan worden verscheept dus het zal wel goed zijn. Betaald met CC dus gaat goedkomen.

Ik denk wel dat ik ga dubbel dippen voor deze game, want ik wil hem toch wel graag hebben.
Zowel fysiek en digitaal? Dat dubbel dippen probeer ik toch wel te voorkomen als ik weet dat er een fysieke release aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Cyrax0508 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 12:13:
[...]

Fysiek zit er ook een comic bij, leuke extra.
Al vraag ik me hoe klein die gedrukt zal worden ivm het Switch-doosje.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
L23 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 13:33:
[...]

Zowel fysiek en digitaal? Dat dubbel dippen probeer ik toch wel te voorkomen als ik weet dat er een fysieke release aankomt.
Yes, beide. Voor sommige games maak ik een uitzondering

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik heb vandaag Bakeru gekocht. Soort van spirituele opvolger van de Goemon games. Paar levels gespeeld en het speelt erg fijn weg. Het is een beetje vergelijkbaar met Mario 3D World qua opzet maar dan met een Japans sfeertje. En sfeer doet de game erg goed.

Je reist in de game door alle delen van Japan.
Wat grappig is, is dat je qua collectibles per regio/level 3 souvenirs kan vinden en 5 drolfiguurtjes die je een feitje vertellen. Dat laatste vind ik leuk bedacht. Leer je ook nog eens wat. Zo weet ik nu dat er een Manneken Pis in een bepaalde regio staat.

(Apart om "Manneken Pis" in een Engelstalige game te lezen trouwens)

"21 jaar DSL!"

• Cyrax0508
  • Nu online
The_Bird schreef op woensdag 4 september 2024 @ 14:06:
[...]

Fysiek zit er ook een comic bij, leuke extra.
Al vraag ik me hoe klein die gedrukt zal worden ivm het Switch-doosje.
Dat heb ik niet eens gezien. Nav jouw post nog even gezocht, maar ik kon niet echt iets vinden over een comic. Is dat gewoon bij de fysieke versie of is dat gelinkt aan een bepaalde shop die hem verkoopt?

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Fitness Boxing feat. Hatsune Miku heeft nu een westerse release 👊🙂
https://www.nintendo.com/...HATSUNE-MIKU-2618708.html

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Leuk voor de geïnteresseerden maar je zou toch net zo goed een youtube workout op kunnen zetten en de bewegingen na kunnen doen?
Sterker nog, je zou zelfs de gameplay van de game op kunnen zetten.

"21 jaar DSL!"

The_Bird schreef op donderdag 5 september 2024 @ 20:02:
Leuk voor de geïnteresseerden maar je zou toch net zo goed een youtube workout op kunnen zetten en de bewegingen na kunnen doen?
Sterker nog, je zou zelfs de gameplay van de game op kunnen zetten.
Een game geeft feedback en traceert je vooruitgang :) Fitness Boxing is best goed gedaan op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Dealabs komt er de komende weken een aankondiging van een Super Mario Bros Wonder OLED bundel aan. Het gaat om de witte OLED en het spel voor een prijs van ~ 350 euro.

Op zich geen rare zet, typische periode om te beginnen kijken naar de deals voor de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:53:
Volgens Deallabs komt er de komende weken een aankondiging van een Super Mario Bros Wonder OLED bundel aan. Het gaat om de witte OLED en het spel voor een prijs van ~ 350 euro.

Op zich geen rare zet, typische periode om te beginnen kijken naar de deals voor de feestdagen.
Is dit vergelijkbaar qua bundels met vorig jaar? Of is dit een prijsverlaging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@L23 ik ga er van uit dat dit de Franse prijs is dus vergelijkbaar. De markt is daar best competitief. Zou kunnen dat ie hier tussen 350 en 370 gaat kosten afhankelijk van wat de winkels willen vragen.
320 euro + 30 voor de game + 3 maanden NSO is niet slecht alleszins :) maar ook geen enorme korting.

Edit: hier en hier vind je de prijshistoriek van de OLED+ MK8 bundel in de Benelux.

[ Voor 43% gewijzigd door JackAvery op 06-09-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Iemand al eens de SNES controller bij Nintendo op voorraad gezien? Zit al een half jaar te kijken tot die een keer er is, maar komt eigenlijk nooit op voorraad.

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
urk_forever schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:27:
Iemand al eens de SNES controller bij Nintendo op voorraad gezien? Zit al een half jaar te kijken tot die een keer er is, maar komt eigenlijk nooit op voorraad.
Ik heb de SNES controller door de jaren heen 2 keer besteld, eerste keer was oktober 2019 en de tweede keer was maart 2023. Ik weet niet meer of het in de tussentijd nog vaker beschikbaar is geweest. Maar toen ik weer een SNES controller nodig had heeft het wachten ook lang geduurd, ik was enigszins verbaasd dat het nog weer beschikbaar kwam. Na maart 2023 niet meer beschikbaar geweest. Het lijkt veruit de populairste NSO controller. Ik denk dat het ooit nog wel weer beschikbaar komt. Je kan in ieder geval op de website aangeven op de hoogte gehouden te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
Zeror schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:28:
[...]

Ik zie dat die 8 euro kost. Daar wil ik het tzt misschien wel voor proberen.
Mbt Cast Away, een Zelda kloon.
Toch maar geprobeerd. Ik wist dat hij kort was maar dit is wel erg miniem hoor. Ik denk 1 uur, dan heb je 3 ultra korte “dungeons” gehad en ben je klaar. Punt. Daarna kan je de Tower game nog doen, steeds een nieuw level om alle vijanden te verslaan tot je dood gaat en dan weer opnieuw beginnen bij level 1. Best vermakelijk hoor, maar dat ga je ook geen uren doen. Voor €8 had ik misschien toch nog net iets meer verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:29
urk_forever schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:27:
ze staan af en toe op MP...maar voor boven de 100 euro :(

ik kijk er ook af en toe naar (1x per week) en idd al paar jaar niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:15:
[...]

Ja jammer is dat. Ik heb bij de eerste SNES controller af en toe dat een knop niet werkt (inmiddels weer even opgelost, maar kom er niet achter waar het probleem zit...). Dus blij dat ik nog een tweede controller heb kunnen kopen. Ik vind het een hele toffe controller, maar die Ebay/Marktplaats prijzen vind ik het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:19:
[...]

Ja jammer is dat. Ik heb bij de eerste SNES controller af en toe dat een knop niet werkt (inmiddels weer even opgelost, maar kom er niet achter waar het probleem zit...). Dus blij dat ik nog een tweede controller heb kunnen kopen. Ik vind het een hele toffe controller, maar die Ebay/Marktplaats prijzen vind ik het niet waard.
ik heb die van mij al 2 x open gehaald om vuil weg te halen, daarna werkte dat ding weer perfect :)

Heb ook een 2e nieuw in doos als reserve...je weet maar nooit.

Welke knop reageert niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:20:
[...]

ik heb die van mij al 2 x open gehaald om vuil weg te halen, daarna werkte dat ding weer perfect :)

Heb ook een 2e nieuw in doos als reserve...je weet maar nooit.

Welke knop reageert niet?
Ook al meerdere keren opengemaakt. Maar heeft niks met vuil te maken. Volgens mij iets met de printplaat zelf. Eerst een tijdje gehad dat een van de schouderknoppen niet meer werkte en later wisselde dat naar de D-Pad links :p Ook wel gehad dat tijdens het testen alles weer werkt, maar na het dichtschroeven weer de knop niet reageert. Maar momenteel werkt het, afkloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:35:
[...]

Ook al meerdere keren opengemaakt. Maar heeft niks met vuil te maken. Volgens mij iets met de printplaat zelf. Eerst een tijdje gehad dat een van de schouderknoppen niet meer werkte en later wisselde dat naar de D-Pad links :p Ook wel gehad dat tijdens het testen alles weer werkt, maar na het dichtschroeven weer de knop niet reageert. Maar momenteel werkt het, afkloppen.
dat klinkt wel heel erg apart zeg :)
fingers crossed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:46
Weet iemand of het spel ‘Japanese Rail Sim: Journey to Kyoto’ ooit is uitgebracht in Europa? Wat ik heb gevonden is dat die in april 2020 uit zou komen in America en Europa. Kan hem wel in de Amerikaanse shop vinden maar niet in de Nederlandse.
19 September komt de op opvolger iig uit, ‘Japanese Rail Dim: Hakone’.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dagg schreef op zondag 8 september 2024 @ 14:49:
Weet iemand of het spel ‘Japanese Rail Sim: Journey to Kyoto’ ooit is uitgebracht in Europa? Wat ik heb gevonden is dat die in april 2020 uit zou komen in America en Europa. Kan hem wel in de Amerikaanse shop vinden maar niet in de Nederlandse.
19 September komt de op opvolger iig uit, ‘Japanese Rail Dim: Hakone’.
Fysiek bedoel je? Ik begreep dat daar plannen voor waren, maar dat het uiteindelijk niet is doorgegaan.

Ik las dat de opvolger gelijk vanaf release Engels ondersteund, dus die zou je kunnen importeren van Amazon Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
L23 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:10:
[...]

Fysiek bedoel je? Ik begreep dat daar plannen voor waren, maar dat het uiteindelijk niet is doorgegaan.

Ik las dat de opvolger gelijk vanaf release Engels ondersteund, dus die zou je kunnen importeren van Amazon Japan.
Liefst digitaal en op ebay kom ik de fysieke tegen inderdaad maar geen enkele komt uit Europa. Ik vermoed dat Kyoto nooit is uitgekomen in Europa en ben daar nog geen bericht over tegen gekomen dat ze de release hebben aangepast.
Maar goed, de nieuwe iig voorbesteld. Even zien of ik Kyoto nog ga kopen van elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dagg schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:19:
[...]

Liefst digitaal en op ebay kom ik de fysieke tegen inderdaad maar geen enkele komt uit Europa. Ik vermoed dat Kyoto nooit is uitgekomen in Europa en ben daar nog geen bericht over tegen gekomen dat ze de release hebben aangepast.
Maar goed, de nieuwe iig voorbesteld. Even zien of ik Kyoto nog ga kopen van elders.
Kyoto een paar jaar terug wel over nagedacht. Vindt de gameplay er interessant uitzien namelijk.

Waarom heb je deze game besteld? Ben je bekend met de locaties in Japan?

Apart trouwens dat die pre-order prijs met 60% korting is. Voor €19,99 wel een leuke prijs.

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 08-09-2024 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
L23 schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:24:
[...]

Kyoto een paar jaar terug wel over nagedacht. Vindt de gameplay er interessant uitzien namelijk.

Waarom heb je deze game besteld? Ben je bekend met de locaties in Japan?

Apart trouwens dat die pre-order prijs met 60% korting is. Voor €19,99 wel een leuke prijs.
Kyoto wel Hakone niet. En wat je zegt, het lijkt mij een leuke gameplay met echte video en ontspannen spelen vermoedelijk. Easy going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Densha de Go! is ook voor de Switch uitgekomen maar die viel me wat tegen in vergelijking met vorige delen. Minder spelopties en de diverse stationjingles missen, wat een deel van de charme is, met name bij bekende trajecten zoals de Yamanote-lijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:30

fub

Dagg schreef op zondag 8 september 2024 @ 15:34:
[...]
Kyoto wel Hakone niet. En wat je zegt, het lijkt mij een leuke gameplay met echte video en ontspannen spelen vermoedelijk. Easy going.
Ik heb op die lijn gereden, er zitten een paar 'haarspeldbochten' in -- best bijzonder, loopt de lijn dood en ligt er een platform, maar het is geen station. Dan stappen de conducteur (die altijd achterin zit) en de machinist (die natuurlijk voorin zit) uit en wisselen ze van plek. Dan gaat er een wissel om en rijdt de trein weer een stuk de berg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
sderooij schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 18:15:
[...]

Die heb ik ook wel eens voorbij zien komen 8)7 |:( In de US is de controller wel op voorraad, dus ik hoop dat hij binnenkort ook eens in NL op voorraad komt.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
The_Bird schreef op zondag 8 september 2024 @ 17:06:
Densha de Go! is ook voor de Switch uitgekomen maar die viel me wat tegen in vergelijking met vorige delen. Minder spelopties en de diverse stationjingles missen, wat een deel van de charme is, met name bij bekende trajecten zoals de Yamanote-lijn.
beetje off topic maar
is er een betere DDGO op een console te vinden? ik weet dat er diverse pc varianten zijn, psp, ps2 etc
Maar qua graphics zit deze (ps4 is mooier) het dichtst bij de arcade versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

LaFleche schreef op maandag 9 september 2024 @ 19:27:
[...]

beetje off topic maar
is er een betere DDGO op een console te vinden? ik weet dat er diverse pc varianten zijn, psp, ps2 etc
Maar qua graphics zit deze (ps4 is mooier) het dichtst bij de arcade versie
Lastig. De Ps4/Switch versie is het nieuwste maar zoals gezegd beperkter dan de vorige versies. Het hangt er ook deels vanaf welke routes je wil rijden. Voor mij is de Yamanote-lijn een must in zo'n game.

Zelf vind ik qua uitgebreidheid de DS versie erg sterk. Dat zeggende is het een DS game dus grafisch gezien minder sterk.

Ik las dat er ook nog 2 plug and play consoles uitgekomen zijn de laatste jaren, met HD versies. Ik weet niet hoe lastig die te krijgen zijn.

Er zijn daarnaast ook nog andere trein reeksen uitgekomen, ook op de 3DS bijvoorbeeld maar niet elke trein game heeft evenveel charme.

Op de Switch is er ook de Japanse rail sim reeks. Deze gebruikt videobeelden, wat ik zelf minder charmant vind.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Bird op 09-09-2024 23:50 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:43:
[...]

Op de Switch is er ook de Japanse rail sim reeks. Deze gebruikt videobeelden, wat ik zelf minder charmant vind.

[YouTube: Japanese Rail Sim Journey to Kyoto [Switch Gameplay]]
Die videobeelden zijn nou juist waarom ik die serie interessant vind. Het ziet er visueel mooier uit dan computer animaties. Al is het nadeel natuurlijk dat het videobeelden zijn en dat valt op als je sneller of langzamer gaat dan destijds opgenomen is op dat traject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

L23 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 10:39:
[...]

Die videobeelden zijn nou juist waarom ik die serie interessant vind. Het ziet er visueel mooier uit dan computer animaties. Al is het nadeel natuurlijk dat het videobeelden zijn en dat valt op als je sneller of langzamer gaat dan destijds opgenomen is op dat traject.
Van wat ik las gaan de beelden dan ook sneller of langzamer. Wie weet is dat dan een leuke reeks om naar te kijken voor je. Het is in ieder geval ook Engelstalig.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:33:
[...]

Van wat ik las gaan de beelden dan ook sneller of langzamer.
Dat is precies wat ik zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nintendo stopt 3 icons achter een payfriends-wall:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GXG51QGXAAA6QiF?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

L23 schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 15:46:
[...]

Dat is precies wat ik zeg.
Klopt. Ik zat even niet helemaal op te letten merk ik, haha. Een leuke nieuwe rail sim zou iig welkom zijn. Ik zou ook denken dat je dan makkelijk nieuwe routes als DLC zou kunnen verkopen. Of nieuwe treinen.
Heerlijk genre.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
The_Bird schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:14:
[...]

Klopt. Ik zat even niet helemaal op te letten merk ik, haha. Een leuke nieuwe rail sim zou iig welkom zijn. Ik zou ook denken dat je dan makkelijk nieuwe routes als DLC zou kunnen verkopen. Of nieuwe treinen.
Heerlijk genre.
Als je ooit in de buurt van Zoetermeer bent... Het game museum heeft twee ddgo setups staan.
1 zelfs compleet met cabine en in het Engels (ddgo heeft in de usa een aantal trial setups waarvan dit er 1 is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

LaFleche schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 16:54:
[...]

Als je ooit in de buurt van Zoetermeer bent... Het game museum heeft twee ddgo setups staan.
1 zelfs compleet met cabine en in het Engels (ddgo heeft in de usa een aantal trial setups waarvan dit er 1 is)
Oh wauw, dat is een mooie aanrader zeg. Dankjewel!
In Japan heb ik ook wel eens in die cabines zo gespeeld en het voegt veel toe. In het Engels heb ik nog nooit meegemaakt, dus dat is zeker een reden om naar Zoetermeer te gaan.

"21 jaar DSL!"

• Cyrax0508
  • Nu online
Ik heb een tijdje geleden bij Limited Run Games de nieuwe Contra voor de Switch besteld. Ik kreeg van de week een mail dat hij verzonden is, met tracking link. Tot op heden lijkt het erop dat alleen het label is aangemaakt met trackingnummer want hij is nog niet door de koerier (EasyPost) ontvangen.

Is dat een normale gang van zaken bij LRG? Weet iemand dat?

• PinkCat
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 10:48:
Ik heb een tijdje geleden bij Limited Run Games de nieuwe Contra voor de Switch besteld. Ik kreeg van de week een mail dat hij verzonden is, met tracking link. Tot op heden lijkt het erop dat alleen het label is aangemaakt met trackingnummer want hij is nog niet door de koerier (EasyPost) ontvangen.

Is dat een normale gang van zaken bij LRG? Weet iemand dat?
Dat is een normale gang van zaken. Het kan soms meerdere weken (gelukkig vaak ook veel sneller) duren voor het opgehaald wordt door de koerier. Maar als het eenmaal is opgehaald, gaat het tegenwoordig snel en heb je het binnen één tot twee weken in huis. Het is trouwens DPD die het in Nederland bezorgt.

• Cyrax0508
  • Nu online
PinkCat schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:19:
[...]

Dat is een normale gang van zaken. Het kan soms meerdere weken (gelukkig vaak ook veel sneller) duren voor het opgehaald wordt door de koerier. Maar als het eenmaal is opgehaald, gaat het tegenwoordig snel en heb je het binnen één tot twee weken in huis. Het is trouwens DPD die het in Nederland bezorgt.
Duidelijk, dank je voor snelle reactie. Ik heb geen haast, als ik maar weet dat hij komt :+

• PinkCat
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:27:
[...]

Duidelijk, dank je voor snelle reactie. Ik heb geen haast, als ik maar weet dat hij komt :+
Komt vast goed en anders helpt LRG je goed door een vervangend artikel te sturen. Dat is tenminste mijn ervaring.

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Marvel collectie inmiddels al gespeeld. Speelt heerlijk weg op Switch. En ontzettend leuk om ook handheld te kunnen spelen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[ Voor 21% gewijzigd door L23 op 12-09-2024 15:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor de mensen die Marvel vs Capcom Fighting Collection fysiek willen kopen... de Europese versie is een code-in-box release. Importeren uit de US of Japan als dit belangrijk voor je is.

Bron:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 13:53:
Volgens Dealabs komt er de komende weken een aankondiging van een Super Mario Bros Wonder OLED bundel aan. Het gaat om de witte OLED en het spel voor een prijs van ~ 350 euro.

En hier hebben we de officiële Australische aankondiging hiervan - de bundel ligt daar in de winkels vanaf 24 oktober. Waarschijnlijk volgt Europees nieuws dus ook binnenkort. Overigens claimt dezelfde persoon dat er nog vier andere bundels beschikbaar zullen zijn in Europa. Twee ervan worden Switch Lites met Animal Crossing en een jaar NSO voor ~220 euro, een derde wordt de Switch + Switch Sports bundel die we al kennen, en de laatste bundel zou een andere Switch OLED bundel betreffen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GXUNsQWWsAAv8mT?format=jpg&name=medium

[ Voor 19% gewijzigd door JackAvery op 13-09-2024 06:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dagg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MC2-aU5k4JIEa3H_OLm76SW4jvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BYz4wG85NCsZD2QonMpcP3IV.jpg?f=fotoalbum_large Kon het niet laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 10:36
Die staat ook nog op mijn lijstje om te kopen. Heb je er ook een tram controller bij gekocht?
Pagina: 1 ... 259 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic