Ik heb wel vaker meegemaakt dat een pakket uit Duitsland dezelfde dag bij mij in Nederland bezorgd werd. Het hoeft dus niet te betekenen dat er meteen iets mis gaat. En anders heb je hem een dag later. Zo erg is dat toch niet?
Ook in Europa wordt deze accessoire uitgebracht:JackAvery schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 06:47:
Nintendo brengt in Japan een nieuwe Joy-con charging stand op de markt:
[Afbeelding]
Charge your #NintendoSwitch Joy-Con controllers and Nintendo Entertainment System controllers with the Joy-Con Charging Stand (Two-Way) accessory, available October 17th. pic.twitter.com/qv6k8GAm6e
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 18 juli 2024
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nog paar vraagjes jongens. Hoe zit het met munten verzameling tijden een race in Mario Kart 8? Kan je daar wat mee? Ik merk ook soms dat ik onbewust moves maak tijdens een race wat mij munten kost?
En hoe zit het qua gameplay verschil en grootte verschil tussen Luigis Mansion 2 HD en Luigis Mansion 3? Is het alleen zo dat LM 3 groter is en voor de rest een beetje hetzelfde? Met welke kan ik beter beginnen 2 of 3?
En hoe zit het qua gameplay verschil en grootte verschil tussen Luigis Mansion 2 HD en Luigis Mansion 3? Is het alleen zo dat LM 3 groter is en voor de rest een beetje hetzelfde? Met welke kan ik beter beginnen 2 of 3?
Die munten geven je nieuwe karts en accessoires.Nietdatikweet schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:10:
Nog paar vraagjes jongens. Hoe zit het met munten verzameling tijden een race in Mario Kart 8? Kan je daar wat mee? Ik merk ook soms dat ik onbewust moves maak tijdens een race wat mij munten kost?
Maar tot een bepaald punt.
Verder ga je iets harder rijden als je meer munten (tot 10) hebt.
Ik zou beginnen met Luigi's Mansion 3 die specifiek ontwikkeld is voor de Switch en grafisch een van de mooiste games op het platform. Qua verhaal mis je niet iets als je de spellen in een andere volgorde speelt.Nietdatikweet schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:10:
Structureel zijn LM2 en 3 ook vrij verschillende games. LM2 is missie-gebaseerd waarbij je altijd in beperkte stukjes van het huis een specifiek probeert uit te voeren. In LM3 verken je het hotel dat verschillende zones heeft.
Bijzonder. Zo'n handige accessoire zo end of life uitbrengen.RayNbow schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:48:
[...]
Ook in Europa wordt deze accessoire uitgebracht:
[Twitter]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik ga morgenochtend op vakantie. Het had leuk geweest als ie mee kon. Soms kan het inderdaad wel "erg" zijn als een product niet op de release binnen komt. Nu gaat hij retour omdat ik 3 weken weg ben.avec_style schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:41:
Ik heb wel vaker meegemaakt dat een pakket uit Duitsland dezelfde dag bij mij in Nederland bezorgd werd. Het hoeft dus niet te betekenen dat er meteen iets mis gaat. En anders heb je hem een dag later. Zo erg is dat toch niet?
Daarbij is het de laatste tijd echt armoe als het gaat om de post, ik bestel vaak niet eens meer online als ik iets graag op de release of de beloofde bezorg dag wil hebben. Het gaat, bij mij iig, zeker de helft van de tijd mis. Dus ja, ik moest even zuchten
Zojuist een update gehad, pakket komt morgen.
Zelf vraag ik me af waarom je voor dit zou kiezen i.p.v. iets als de Joy-Con Charging Grip.Mog schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:07:
[...]
Bijzonder. Zo'n handige accessoire zo end of life uitbrengen.
Megumi Ogata voorziet net als in de remakes de stem van de hoofdpersoon in de nieuwe FDC game:
【解禁】「#ファミコン探偵倶楽部」、30年ぶりの完全新作発売!
— 緒方恵美 (@Megumi_Ogata) 18 juli 2024
サブタイトルは「笑み男」。ホラーぽいですがミステリー。
リメイクに引き続き「主人公」の声を担当しました。大学生になった主人公と共に謎を解いてね。続報お待ちください。
Nintendo Switch | 任天堂 https://t.co/af5vKSvrBr
Tenzij de opvolger natuurlijk ook gewoon een Switch achtig apparaat wordt, met een vergelijkbare verwijderbare controller.Mog schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:07:
[...]
Bijzonder. Zo'n handige accessoire zo end of life uitbrengen.
Om die NSO NES controllers op te ladenRayNbow schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 13:37:
[...]
Zelf vraag ik me af waarom je voor dit zou kiezen i.p.v. iets als de Joy-Con Charging Grip.
Dit blijft ook een bijzonder product:
Ik hou zelf niet van die grip, helemaal niet ergonomisch. Dan verkies ik eerder dit soort laders.RayNbow schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 13:37:
[...]
Zelf vraag ik me af waarom je voor dit zou kiezen i.p.v. iets als de Joy-Con Charging Grip.
Ik heb een leuk idee voor de Nintendo spelers onder ons, en daarom vraag ik het maar hier. Lijkt het jullie leuk om een Nintendo World Championships: NES Edition topic te openen, waarin we een soort van wedstrijd onder Tweakers houden? Dus elke 1 a 2 weken een uitdaging waarin mensen hun score moeten delen, gewoon voor de fun, ik hoor het wel.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik ben nu ook met 2 bezig terwijl ik 3 al had gespeeld, had 2 even een korte sessie op de ds ofzo. verder niet gespeeld(toen leek die me niet zo leuk).Nietdatikweet schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:10:
Kwa verhaal etc mis je niks 2 losse spellen, met welke je begint maakt dus op zich niet uit.
balen zeg, had graag de NES championship ontvangen vandaag. Hopelijk morgen.
Toevallig ook via My Nintendo gekocht? Ik had ook vandaag helaas niks ontvangen.sderooij schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:41:
balen zeg, had graag de NES championship ontvangen vandaag. Hopelijk morgen.
ook My Nintendo ja, meestal is alles perfect op tijd.Linksquest schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:58:
[...]
Toevallig ook via My Nintendo gekocht? Ik had ook vandaag helaas niks ontvangen.
Dan zal er in Duitsland bij DHL wel ergens een vertraging opgelopen zijn, achja, hopelijk morgen.sderooij schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:59:
[...]
ook My Nintendo ja, meestal is alles perfect op tijd.
Heb hier net mijn NES championship ontvangen. Doosje is mooi met reliëf. En de gamesleeve heeft een mooie rode glimmend Nintendo logo.
Doosje met de pins heeft helaas een chemisch luchtje.
Zo. Even een profile aangemaakt. Hype tag: Game & Watch Generation.
Zo. Even een profile aangemaakt. Hype tag: Game & Watch Generation.
[ Voor 15% gewijzigd door RollieBollie op 18-07-2024 21:21 ]
Chemisch luchtje? Zou dat nog van de nieuwheid kunnen zijn?RollieBollie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:05:
Heb hier net mijn NES championship ontvangen. Doosje is mooi met reliëf. En de gamesleeve heeft een mooie rode glimmend Nintendo logo.
Ik denk het. De pins zitten in een soort van schuim en dat stinkt. Ik had laatst ook een verpakking met dat materiaal en dat stinkt ook. Luchtje komt mij niet bekend voor, maar ik vermoed dat het met olie is gemaakt.
Het is leuk gedaan. Begon met de meest bekende challenge. Zo snel mogelijk de mushroom pakken in Super Mario Bros. Begon met iets van 5,59 sec, klein beetje sneller 5,33 in championship, maar had al 5,26 personal best. En nu 5,06 in championship. 😎
Mooi. Als je championship time beter is als je personal best wijzigt die ook.
Het is leuk gedaan. Begon met de meest bekende challenge. Zo snel mogelijk de mushroom pakken in Super Mario Bros. Begon met iets van 5,59 sec, klein beetje sneller 5,33 in championship, maar had al 5,26 personal best. En nu 5,06 in championship. 😎
[ Voor 43% gewijzigd door RollieBollie op 18-07-2024 21:42 ]
met welke controller speel je?RollieBollie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:24:
Ik denk het. De pins zitten in een soort van schuim en dat stinkt. Ik had laatst ook een verpakking met dat materiaal en dat stinkt ook. Luchtje komt mij niet bekend voor, maar ik vermoed dat het met olie is gemaakt.
Momenteel pro controller. Was vergeten de nes controllers op te laden.
Heb nu enkele A+ rankings. Er zijn hogere rankings. Namelijk A++ en S.
De bruine doos waarin de game wordt geleverd heeft aan de binnenkant een Mario thema.
Heb nu enkele A+ rankings. Er zijn hogere rankings. Namelijk A++ en S.
De bruine doos waarin de game wordt geleverd heeft aan de binnenkant een Mario thema.
[ Voor 32% gewijzigd door RollieBollie op 18-07-2024 23:06 ]
In augustus komt er weer een splatfest:

En voor september is (mogelijk) het laatste festijn aangekondigd:
Edit: en nieuwe Amiibo:
🍞🍚🍝 Hungry for more? Save some room for a starchy #Splatoon3 Splatfest, serving up on August 10th! pic.twitter.com/zqKUXgWGMS
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 17 juli 2024
En voor september is (mogelijk) het laatste festijn aangekondigd:
[Splatoon 3]
— OatmealDome (@OatmealDome) 19 juli 2024
The final Splatfest, the Grand Festival, has been announced!
"Which is the most important?"
"Past" vs. "Present" vs. "Future"
Sep 13 to Sep 16 (UTC)
The Squid Sisters will represent Past, Off the Hook will represent Present, and Deep Cut will represent Future. https://t.co/bOFWtA8RHN
Edit: en nieuwe Amiibo:
[ Voor 19% gewijzigd door RayNbow op 19-07-2024 08:23 ]
Zo. Mijn NES controllers zijn opgeladen.
Qua feeling en authenticiteit is het leuk deze te gebruiken, maar ik vind de Pro controller beter in de hand liggen.
Toch heb ik gelijk even de championship challenges van deze week gedaan ermee, En bij Mushzoom 1e poging S gescoord met 00:04.16.
Lijkt er wel op dat de NES controllers iets sneller zijn. Octorok Onslaught had 00:03:80+ met A+, maar heb nu stuk of 5 keer achter elkaar daaronder met met A++ en championship best van 00:03.28 en weer verbeterd nu S rank met 00:02.63.
Enige dat ik een beetje jammer vind is dat de leaderbords pas na de championship periode bekend wordt gemaakt. Je weet dus nu niet of je de beste bent of toch nog die 00:00.01 eraf moet halen.
Qua feeling en authenticiteit is het leuk deze te gebruiken, maar ik vind de Pro controller beter in de hand liggen.
Toch heb ik gelijk even de championship challenges van deze week gedaan ermee, En bij Mushzoom 1e poging S gescoord met 00:04.16.
Lijkt er wel op dat de NES controllers iets sneller zijn. Octorok Onslaught had 00:03:80+ met A+, maar heb nu stuk of 5 keer achter elkaar daaronder met met A++ en championship best van 00:03.28 en weer verbeterd nu S rank met 00:02.63.
Enige dat ik een beetje jammer vind is dat de leaderbords pas na de championship periode bekend wordt gemaakt. Je weet dus nu niet of je de beste bent of toch nog die 00:00.01 eraf moet halen.
[ Voor 44% gewijzigd door RollieBollie op 19-07-2024 07:25 ]
Dan moet je het voor jezelf willen pak die 00:00:01RollieBollie schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 06:25:
Nou, ik ben klaar met de game... heb het belangrijkste geünlockt. 
Heb net de collectors edition opgehaald, vind 'm erg goed gelukt. Vooral de replica NES cartridge en pins zijn gaaf. De game nog niet geprobeerd.
@Zerora wordt het niet een keer tijd voor deel 5 van dit topic?
Dit deel is inmiddels 4 jaar oud.
Wat is t nut van nieuwe topics eigenlijk? Maakt zoeken lastiger. Zie niet echt een voordeel.Militia Pilot schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:12:
Ik heb hem ook binnen, echter mijne heeft geen aparte geur, de pins bedoel ik daarmee.RollieBollie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:24:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
In transit
vr 19.07.2024, 11:47
In transit
do 18.07.2024, 05:29
In transit
do 18.07.2024, 05:28
In transit
wo 17.07.2024, 13:58
Misschien morgen?
Zal voor je duimen, hoe ons maar op de hoogte als je wiltsderooij schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 23:26:
[...]
In transit
vr 19.07.2024, 11:47
In transit
do 18.07.2024, 05:29
In transit
do 18.07.2024, 05:28
In transit
wo 17.07.2024, 13:58
Misschien morgen?
Ik heb een topic aangemaakt, deze kunnen jullie vinden op Nintendo World Championships: NES EditionLinksquest schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:40:
Ik heb een leuk idee voor de Nintendo spelers onder ons, en daarom vraag ik het maar hier. Lijkt het jullie leuk om een Nintendo World Championships: NES Edition topic te openen, waarin we een soort van wedstrijd onder Tweakers houden? Dus elke 1 a 2 weken een uitdaging waarin mensen hun score moeten delen, gewoon voor de fun, ik hoor het wel.
mocht er iemand willen meehelpen, dan hoor ik dat graag.
Nee, niet nodig. We gaan het laatste jaar van de Switch in. Daarvoor is geen nieuw deel nodig. Er is ook al een speculatie topic voor Switch 2 ook.Militia Pilot schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:12:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Out for deliveryLinksquest schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 02:19:
[...]
Zal voor je duimen, hoe ons maar op de hoogte als je wilt
za 20.07.2024, 07:07
Heb het even opgezocht maar dit is wel echt een aparte titel. Er staan geen volledige games op, alleen wat korte momenten/levels?Linksquest schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:06:
[...]
Ik heb hem ook binnen, echter mijne heeft geen aparte geur, de pins bedoel ik daarmee.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Zo Luigi Mansion 2 HD uitgespeeld was een leuk speletje, mis bij 2 levels ofzo 1 diamant.
Maar goed geen zin om die opnieuw te halen, 1 zit helemaal sowieso aan einde van een best lang level.
En de andere weet ik al niet meer waar, maar verder kan je ook niet goed zien zo welke je mist(in deel 3 wel).
Benieuwd of dit mijn laatste switch game wordt, of dat volgend jaar donkey Kong country returns hd erop ga spelen
.
Sowieso wel benieuwd na Donkey Kong, want vond tropical free niet zo geweldig. tot nu toe vond ik de leukste donkey nog nog steeds de gene op de super nintendo donkey Kong country deel 1(Deel 2 en 3 werden ook al minder).
Maar goed geen zin om die opnieuw te halen, 1 zit helemaal sowieso aan einde van een best lang level.
En de andere weet ik al niet meer waar, maar verder kan je ook niet goed zien zo welke je mist(in deel 3 wel).
Benieuwd of dit mijn laatste switch game wordt, of dat volgend jaar donkey Kong country returns hd erop ga spelen
Sowieso wel benieuwd na Donkey Kong, want vond tropical free niet zo geweldig. tot nu toe vond ik de leukste donkey nog nog steeds de gene op de super nintendo donkey Kong country deel 1(Deel 2 en 3 werden ook al minder).
Laatste Switch game? Je speelt alleen een aantal first party games op de Nintendo Switch?Carlos0_0 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 14:03:
Zo Luigi Mansion 2 HD uitgespeeld was een leuk speletje, mis bij 2 levels ofzo 1 diamant.
Benieuwd of dit mijn laatste switch game wordt, of dat volgend jaar donkey Kong country returns hd erop ga spelen.
Tijd terug had ik het over RPGs op de Switch, en dat ik eigenlijk nog rustig Gothic, Gothic II en Risen zocht gezien die wat lastiger op cartidge te vinden zijn.
Nou loop ik vandaag in de MM en zie daar Gothic Classic Khorinis Saga liggen. Dat is Gothic en Gothic II samen. Blijkbaar samen opnieuw uitgegeven. Dus voor de liefhebbers
.
Nou loop ik vandaag in de MM en zie daar Gothic Classic Khorinis Saga liggen. Dat is Gothic en Gothic II samen. Blijkbaar samen opnieuw uitgegeven. Dus voor de liefhebbers
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Ja ik speel niet zoveel op de switch, sowieso vond ik de andere Mario games ook niet zo leuk op de switch.L23 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 14:58:
[...]
Laatste Switch game? Je speelt alleen een aantal first party games op de Nintendo Switch?
Eigenlijk enige echt Mario die ik op de switch leuk vond was Odyssey, voor de rest heb ik op de switch
Mario kart(Dus misschien dat die nog eens speel)
donkey kong tropical freeze
Asterix en obelix xxl(Al is dit een multi platformer)
pokemon diamond
Pokemon lets go pikachu
Kirby return to dream land(Al moet ik die nog beetje uitspelen)
pokemon sword
lugui mansion 3
Mario vs kong
pikmin 4(voirtge delen geprobeerd vond ik niet zo leuk)
captain toad
Heel misschien Yosi crafted world nog ga spelen, maar de demo vond ik net niet leuk genoeg.
[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 20-07-2024 15:57 ]
Die demo kon mij ook niet overtuigen. Misschien is Kirby en de Vergeten Wereld wat voor je, daar is ook een demo van.Carlos0_0 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 15:55:
[...]
Ja ik speel niet zoveel op de switch, sowieso vond ik de andere Mario games ook niet zo leuk op de switch.
Eigenlijk enige echt Mario die ik op de switch leuk vond was Odyssey, voor de rest heb ik op de switch
Mario kart(Dus misschien dat die nog eens speel)
donkey kong tropical freeze
Asterix en obelix xxl(Al is dit een multi platformer)
pokemon diamond
Pokemon lets go pikachu
Kirby return to dream land(Al moet ik die nog beetje uitspelen)
pokemon sword
lugui mansion 3
Mario vs kong
pikmin 4(voirtge delen geprobeerd vond ik niet zo leuk)
captain toad
Heel misschien Yosi crafted world nog ga spelen, maar de demo vond ik net niet leuk genoeg.
Ik wacht op Gothic 1 remake.[b]Cambionn in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"Nou loop ik vandaag in de MM en zie daar Gothic Classic Khorinis Saga liggen. Dat is Gothic en Gothic II samen. Blijkbaar samen opnieuw uitgegeven. Dus voor de liefhebbers.
Ik laat de oude gothic uitgave op switch aan mij voorbijgaan. Ik denk ook niet dat ik gothic 1 remake op de switch ga spelen, Gok ook niet dat die dat gaat aankunnen. Al ga ik wel checken hoe die remake op de ally speelt.
EDIT: laat gerust weten hoe die volgens u is, maar volgens is het las zit er in de port toch mogelijks wel wat bugs. https://www.reddit.com/r/..._it_on_switch_as_someone/
[ Voor 16% gewijzigd door RenegadexRIPxx op 20-07-2024 18:11 ]
De remake kijk ik ook wel naar uit. Maar oude games houden mij ook nog altijd vrolijk. Heb met een reden ook nog oude consoles aangesloten staan. Vind het ergens wel wat hebben, die 2001 graphics in Full HD op m'n TV. En dit kan mee de trein in, wat fijn is gezien ik met enige regelmaat lange ritten maak. Daarbij zit deel 2 hier ook bij, de remake zal enkel het eerste deel zijn.RenegadexRIPxx schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 17:55:
[...]
Ik wacht op Gothic 1 remake.
Ik laat de oude gothic uitgave op switch aan mij voorbijgaan. Ik denk ook niet dat ik gothic 1 remake op de switch ga spelen, Gok ook niet dat die dat gaat aankunnen. Al ga ik wel checken hoe die remake op de ally speelt.
EDIT: laat gerust weten hoe die volgens u is, maar volgens is het las zit er in de port toch mogelijks wel wat bugs. https://www.reddit.com/r/..._it_on_switch_as_someone/
Heb nog niet zo lang de tijd gehad om te spelen, maar eerste impressie is goed. Moest wel meteen een update downloaden, dus mogelijk zijn er wat patches geweest. Ben zelf nog geen rare dingen tegen gekomen en controls op de Switch zijn voor mij iig een stuk fijner dan op de computer. Toch ook best wel bijzonder ergens, een Switch port van een PC-only game uit 2001. Heerlijk dat THQ Nordic dat is gaan doen. Denk dat ik me hiermee prima kan vermaken
Ik zou willen dat Divinity II: Ego Draconis, TES3 & TES4 en de Dragon Age franchise (of iig deel 1 en 3) naar de Switch kwamen. Dan wordt ik echt heel blij, maar vrees dat de kans daarop niet erg groot is
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Of ik word oud of het is moeilijk of een mix maar ik heb met veel moeite eindelijk alle 7 emeralds in Sonic Superstars verzameld. Hoort voor mij toch bij een Sonic game dat je er Super Sonic moet kunnen worden ;-)..
Speel het op mijn gemakje, af en toe uurtje of paar uurtjes (vandaag). Ben denk ik op iets van 80%.
Nog een extra impressie tussen stukje met goede en minder goede dingen.
Goed: heerlijk veel acts, veel verschillende levels met eigen thema's, later toch ook best wat leuke sounds/ muziekjes in de achtergrond, achtergrond komt in veel levels echt "tot leven"
Minder goed: latere acts (ik was er al op voorbereid) haalt Sonic echt vaak geen 60 fps meer, Switch heeft het zwaar. Verder euhm, ik vind het jammer qua design keuze dat je per act maar 1 chaos emerald kan halen.
Speel het op mijn gemakje, af en toe uurtje of paar uurtjes (vandaag). Ben denk ik op iets van 80%.
Nog een extra impressie tussen stukje met goede en minder goede dingen.
Goed: heerlijk veel acts, veel verschillende levels met eigen thema's, later toch ook best wat leuke sounds/ muziekjes in de achtergrond, achtergrond komt in veel levels echt "tot leven"
Minder goed: latere acts (ik was er al op voorbereid) haalt Sonic echt vaak geen 60 fps meer, Switch heeft het zwaar. Verder euhm, ik vind het jammer qua design keuze dat je per act maar 1 chaos emerald kan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 20-07-2024 23:17 ]
Dat is correct.Vinnocchio schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:56:
[...]
Heb het even opgezocht maar dit is wel echt een aparte titel. Er staan geen volledige games op, alleen wat korte momenten/levels?
Staan 13 games op met elk 6 tot 24 challenges.
Bijv Super Mario Bros 1. Pak zo snel mogelijk de 1e mushroom. 1e keer haal je misschien iets van 7 sec, maar je hebt dan een B/C ranking. Je gaat dan proberen sneller te zijn.
Ik heb nu bijv Super Mario Bros van begin tot eind uitgespeeld met een tijd van 13:22.21 en rank C. Ik maakte stomme fouten. Vanmiddag maar even opnieuw proberen.
En dan heb je verschillende game modes. Speedrun zijn de losse games en challenges. World championship met enkele challenges waarbij je na de championship ranking krijgt op basis van wereldwijde rank en op geboortejaar.
En laatste mode is survival. Je speelt dan 3 rondes tegen 7 ghost data van andere spelers. En na elke ronde valt de helft af.
Je kan daarbij pins winnen en player icons kopen met coins die je verdient bij de verschillende modes en challenges.
Als laatste is er een complete lijst met alle namen van nes en famicim games die je kan gebruiken als favoriete titel.
Ja klopt, dit spel is echt bedoeld als wedstrijd spel, zoals de titel ook al aangeeft.Vinnocchio schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 13:56:
[...]
Heb het even opgezocht maar dit is wel echt een aparte titel. Er staan geen volledige games op, alleen wat korte momenten/levels?
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben op zoek naar 2D/2.5D platform spellen. En het liefst zonder metroidvania of puzzel elementen. Dus eigenlijk vrij recht toe recht aan springen en timen.
In de categorie Nintendo AAA games ben ik tot het volgende lijstje gekomen:
1. New Super Mario Bros U Deluxe
2. Super Mario Wonder
3. Donkey Kong Country Tropical Freeze
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
6. Kirby’s Return to Dreamland Deluxe
7. Super Mario 3D World (deze laatste is iets meer dan 2D/2.5D)
Ook in de categorie AAA maar niet van Nintendo:
1. Rayman Legends Definitive Edition
En in de categorie indie:
1. Yooka-Laylee & The Impossible Lair
2. Kaze and the Wild Masks
Deze laatste twee worden in reviews vergeleken met Donkey Kong Country.
Hebben jullie nog aanraders?
Kan ik Kirby en de Vergeten Wereld ook toevoegen? Ik heb begrepen dat deze veel minder open is dan Odyssey en meer in de buurt komt van Super Mario 3D World.
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
Kan ik Kirby en de Vergeten Wereld ook toevoegen? Ik heb begrepen dat deze veel minder open is dan Odyssey en meer in de buurt komt van Super Mario 3D World.
Hier is de World Championship ook binnen. Maar bij mij blijft deze sealed en gaat de sealed collectie in. Zijn er andere mensen die dit ook doen?
Super Mario Maker is ook wel leuk en valt in je 2D-rijtje.meesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben op zoek naar 2D/2.5D platform spellen. En het liefst zonder metroidvania of puzzel elementen. Dus eigenlijk vrij recht toe recht aan springen en timen.
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
Misschien dat ik toch nog eens Super Mario 3D World ga proberen, ik dacht dat ik die geprobeerd had maar zo te zien niet.
Want buiten Odyssey vond ik wonder, New Super Mario Bros. U Deluxe, Mario RPG, niet leuk, en denk niet dat een paper mario of mario maker echt wat voor mij is.
Want buiten Odyssey vond ik wonder, New Super Mario Bros. U Deluxe, Mario RPG, niet leuk, en denk niet dat een paper mario of mario maker echt wat voor mij is.
Vergeet niet dat als je het Nintendo Switch Online abonnement hebt, je toegang krijgt tot klassiekers zoals Super Mario World, Yoshi's Island, Donkey Kong Country 1, 2 en 3, de oudere Super Mario Bros games, ...meesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
In de Indie-scene kan je eventueel kijken naar Super Meat Boy, Celeste, Owl Boy, de Shovel Knight serie, VVVVV, ... je kan echt wel pareltjes vinden zo.
Tenslotte, als het een beetje met run-en-gun invloeden mag zijn kan je ook kijken naar Mega man, Azure Striker Gunvolt, ... maar dat zijn meer actie-platformers.
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 21-07-2024 11:36 ]
3d, maar ook tof:meesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
Super Lucky Tale
Crash Bandicoot
Spyro Trilogy
Mario All Stars
@meesje Sonic Superstars kan je ook aan de lijst toevoegen, is wel een erg snel spel
Die ontbreekt inderdaad in het lijst. Overigens niet bewust, maar het level maken (waar het spel voornamelijk om draait) trekt me minder.Straat_Joekel schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:22:
[...]
Super Mario Maker is ook wel leuk en valt in je 2D-rijtje.
@Timothy3000 De door jou genoemde games zijn volgens mij 3D en niet 2(.5)D. Toch?
@Knielen Sonic Superstars helemaal vergeten. Net als Sonic Mania Plus en Sonic Origins.
@JackAvery NSO vergeet ik volledig! Dit hebben we. Daar zitten natuurlijk goede platform games tussen. Vooral de SNES games vind ik er nog goed uitzien. De overige games zijn inderdaad interessant. Run&gun vind ik wel een leuk genre.
Voordat ik (impulsief) diverse games uit mijn lijstje en de extra tips ga kopen, ga ik eerst naar NSO kijken. Super dom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb.
Ik heb goede verhalen gehoord over Yoku's Island Express; daar is ook een demo van. Wel Metroidvania, maar niet te lastig en met pinball-elementen. Is op het moment in de aanbieding voor €3,99, maar dat is hij regelmatig.meesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Iemand die soms weet waar ik nog aan een Nintendo World Championships: NES Edition geraak?
Op ebay worden ze al aan woekerprijzen aangeboden, maar ik gun het die scalpers niet.
Op ebay worden ze al aan woekerprijzen aangeboden, maar ik gun het die scalpers niet.
Check even Amazon.co.jp. Als ik daar het spel in mijn winkelmand doe wordt de euro prijs 22,98 euro en komt er nog 17,32 euro aan shipping+handling bij. Mocht je iemand kennen (in je buurt) die er ook eentje wil hebben: je kunt er max twee kopen. Dan worden de bedragen 45,96+18,28. Dan ben je uiteindelijk goedkoper uit dan de 40 euro destijds bij Nedgame. En als ik me niet vergis, verrekent Amazon altijd de btw. Dus geen verrassingen achteraf.nielsvv schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:57:
Iemand die soms weet waar ik nog aan een Nintendo World Championships: NES Edition geraak?
Ja daar ben ik het mee eens en ik vond het een tof spel.meesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
https://www.dekudeals.com...latformer&sort=metacriticmeesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
Als je geen haast hebt de Japanse versie importeren?nielsvv schreef op zondag 21 juli 2024 @ 12:57:
De mijne is onderweg, besteld via CDjapan in mei voor 5110 yen incl. verzendkosten.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 21-07-2024 19:59 ]
Haha, dat is wel lekker kort door de bocht. Nr. 1 en 2 passen al totaal niet bij wat ik had aangegeven. Daarnaast zie ik ook veel metroidvania. Dus bedankt, maar ‘platformer’ vind ik bij Deku een te breed begrip.
Anders heb je zelf niks meer uit te zoekenmeesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 19:58:
[...]
Haha, dat is wel lekker kort door de bocht. Nr. 1 en 2 passen al totaal niet bij wat ik had aangegeven. Daarnaast zie ik ook veel metroidvania. Dus bedankt, maar ‘platformer’ vind ik bij Deku een te breed begrip.
Beste titels staan al in je lijstje.
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 21-07-2024 20:04 ]
Sonic Superstars uitgespeeld
Laatste gevecht voelde onnodig lang, denk ik iets van 20 keer dood gegaan. Voldoening als je het dan haalt is wel groot. Maar dit is Sonic, is uitgespeeld ook uitgespeeld?
Grote spoilers
Nu ik het spel een keer heb uitgespeeld durf ik het ook een cijfer te geven. Net een 8. De echte liefhebbers van de 2d Sonic games kunnen er een half puntje bij optellen. Meer ook niet, er zijn momenten dat dit spel echt gaaf is maar er zijn ook teveel ruwe kantjes.
Laatste gevecht voelde onnodig lang, denk ik iets van 20 keer dood gegaan. Voldoening als je het dan haalt is wel groot. Maar dit is Sonic, is uitgespeeld ook uitgespeeld?
Grote spoilers
spoiler:
Zelfs als je zoals ik alle emeralds heb verzameld heb je niet de true ending, vond ik jammer. Ik hoopte al via Super Sonic te vechten tegen Robotniks.. Nee je moet alle side quests halen + spel uitspelen en dan krijg je Trip story
Trip is wel een grappig poppetje, wel raar om te zien dat ze een draak wordt als je alle 7 emeralds hebt maar toch. Mja kan je wel weer het hele spel uitspelen. Enige dat scheelt is dat de levels bij trip wat zijn aangepast op haar ability en ze zijn wat pittiger. Achja het is niet verplicht. Moet kijken wanneer ik het weer oppak
Trip is wel een grappig poppetje, wel raar om te zien dat ze een draak wordt als je alle 7 emeralds hebt maar toch. Mja kan je wel weer het hele spel uitspelen. Enige dat scheelt is dat de levels bij trip wat zijn aangepast op haar ability en ze zijn wat pittiger. Achja het is niet verplicht. Moet kijken wanneer ik het weer oppak
Nu ik het spel een keer heb uitgespeeld durf ik het ook een cijfer te geven. Net een 8. De echte liefhebbers van de 2d Sonic games kunnen er een half puntje bij optellen. Meer ook niet, er zijn momenten dat dit spel echt gaaf is maar er zijn ook teveel ruwe kantjes.
Wat voor cijfer geef je Sonic Mania?MetalSonic schreef op zondag 21 juli 2024 @ 22:14:
Klonoa ook verkrijgbaar op de Switch?meesje schreef op zondag 21 juli 2024 @ 10:35:
2. Super Mario Wonder
4. Yoshi’s Crafted World
5. Kirby Star Allies
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Een 9, die heb ik daarom dan ook voor meerdere platformen gekocht. Dlc viel tikkeltje tegen maar de main game was echt genieten
De collection editie of de "gewone"?sarlo schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:19:
Hier is de World Championship ook binnen. Maar bij mij blijft deze sealed en gaat de sealed collectie in. Zijn er andere mensen die dit ook doen?
Ik heb de collectie en deze heeft alleen de plakkertjes aan de boven- en onderkant. Dat vind ik dan eigenlijk niet heel boeiend.
Ik heb een mooi opstelling waar mijn games geëtaleerd staan en daar wilde ik deze dan toch tussen zetten. Die in seal laten paste niet tussen mijn andere games.
De dingen die erbij zitten heb ik verder wel in de box gelaten.
Die heb ik op release dag op de Xbox gekocht, had toen nog geen Nintendo Switch. Daarna op de Switch gekocht een week voordat de fysieke release werd aangekondigd. Dus uiteindelijk 3 keer gekochtMetalSonic schreef op maandag 22 juli 2024 @ 08:04:
[...]
Een 9, die heb ik daarom dan ook voor meerdere platformen gekocht. Dlc viel tikkeltje tegen maar de main game was echt genieten
De DLC staat op de cartridge van Sonic Mania Plus. Wel leuk om het spel nog eens uit te spelen met Mighty en Ray, maar de Encore Mode vond ik verder niet heel bijzonder. Zeker voor de prijs vind ik Sonic Mania Plus de mooiste fysieke release op de Switch, ook fijn dat de game en DLC compleet op de cartridge staan.
Maar mooi om te lezen dat Sonic Superstars je goed bevalt
Games zijn om te spelen. De goodies zijn om neer te zetten.
Ik ben bezig met mijn woonkamer/mancave (voordeel van alleenstaand zijn) op te knappen en er komt dan een grote vitrinekast waarin Gamestuff, Moviestuff, Lego en American Footballstuff komt.
Ik zit nog te kijken wat ik ga doen met pins, maar denk dat ik die in fotolijst ga prikken en dat ophang.
Ik ben bezig met mijn woonkamer/mancave (voordeel van alleenstaand zijn) op te knappen en er komt dan een grote vitrinekast waarin Gamestuff, Moviestuff, Lego en American Footballstuff komt.
Ik zit nog te kijken wat ik ga doen met pins, maar denk dat ik die in fotolijst ga prikken en dat ophang.
Ik ben niet van plan deze game te halen. Mijn sealed collectie is momenteel The Legend of Zelda Breath of the Wild + Expansion Pass, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Sushi Striker The Way of Sushido en Disney Illusion Island. Het heeft wel wat, maar ik koop games om te spelen. Bovenstaande games ben ik nog niet aan toegekomen of heb ik al uitgespeeld (eerst lenen, daarna gekocht).sarlo schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:19:
Heb je World Championship dan ook digitaal gekocht?
Heb de game ook als normaal spel besteld en de collectors edition laat ik inderdaad dicht en staat hier ter display.L23 schreef op maandag 22 juli 2024 @ 09:46:
[...]
Ik ben niet van plan deze game te halen. Mijn sealed collectie is momenteel The Legend of Zelda Breath of the Wild + Expansion Pass, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Sushi Striker The Way of Sushido en Disney Illusion Island. Het heeft wel wat, maar ik koop games om te spelen. Bovenstaande games ben ik nog niet aan toegekomen of heb ik al uitgespeeld (eerst lenen, daarna gekocht).
Heb je World Championship dan ook digitaal gekocht?
Was een van de eerste games in de eShop in 2017. Zelf pas vrij laat gespeeld, ik heb de game gekocht toen Super Rare Games een fysieke versie uitbracht in 2022 samen met The Touryst. Inderdaad een tof spel. Game was vorig jaar ook gratis uit te proberen met Games Op Proef, toen was online multiplayer ook een leuke bezigheid. Maar volgens mij is dat nu helemaal uitgestorven.meesje schreef op maandag 22 juli 2024 @ 11:23:
[...]
Fast RMX was ik al helemaal vergeten. Ziet er gaaf uit!
Dat is echt een pareltje. Ik heb de Super Rare fysieke versie ook kunnen scoren toen, erg blij mee. Een van de leukste racegames op de Switch.meesje schreef op maandag 22 juli 2024 @ 11:23:
[...]
Fast RMX was ik al helemaal vergeten. Ziet er gaaf uit!
Zeker paar week geleden nog voor heel weinig,meende ik….
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Nah, ik hou hem heel netjes. Zodra er een box protector op maat beschikbaar is zal ik die er omheen doen. Maar sealed houden doe ik niet zo veel. Zeker niet als het een speciale editie is waarvan ik de inhoud wil kunnen bekijken. De spellen die ik sealed koop zijn er echt maar een aantal en meestal alleen als ze in de aanbieding komen en het echt iets is waarvan ik een tweede sealed exemplaar wil hebben.sarlo schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:19:
Het zou wel kunnen dat dit een zeldzamer spel wordt. Gezien het toch een wat obscure titel is, de connectie met de world Championship van vroeger waarbij de carts voor tien duizenden euros verkocht worden. En dat deze versie alleen via Nintendo te koop waren. Dus als speculatie snap ik het wel dat je hem sealed houd, maar als verzamelaar zeg ik, open hem om er van te genieten.
Lange inleiding
Mijn joycons waren aan vervanging toe. De SR en SL buttons waren kapot bij enkele controllers. Nu heb ik inplaats van nieuw setje gehaald een tijdje terug een Nintendo OLED gehaald voor 206 euro (inclusief bijgeleverde EU stekker).
Wat zouden jullie doen met mijn switch versie 1. Verkopen, maar dan lever ik er dus joycons bij die niet heel goed meer zijn. Ik zou voor het geheel misschien wel 125 euro kunnen vangen, maar mis dan een extra grip, extra oplader, extra dock. Normaal zou ik dit dus niet verkopen. Alleen als de switch 2 uitkomt ga ik die direct halen, dan is deze dus echt overbodig.
Ik neig ernaar hem ondanks de waardedaling nu maar gewoon te houden en t.z.t. (bij aanschaf switch 2), kijken of ik een familielid blij kan maken.
Vraag
Een andere optie die mij leuk lijkt is dat je met 2 switchen tegenelkaar kan spelen. Bijvoorbeeld minecraft met mijn zoontje o.i.d. Is zoiets mogelijk of moet je elke game dan dubbel hebben? EN kan een eventuele digitale aanschaf van spellen dit probleem verhelpen omdat je ze op beide apparaten installeert?
Zijn er ook games die zich heel goed lenen voor local multiplayer?
Ps. Ik ben helemaal in love met de Switch. Zoveel plezier met mijn zoontje, echt de xbox ligt totaal stof te happen.
Mijn joycons waren aan vervanging toe. De SR en SL buttons waren kapot bij enkele controllers. Nu heb ik inplaats van nieuw setje gehaald een tijdje terug een Nintendo OLED gehaald voor 206 euro (inclusief bijgeleverde EU stekker).
Wat zouden jullie doen met mijn switch versie 1. Verkopen, maar dan lever ik er dus joycons bij die niet heel goed meer zijn. Ik zou voor het geheel misschien wel 125 euro kunnen vangen, maar mis dan een extra grip, extra oplader, extra dock. Normaal zou ik dit dus niet verkopen. Alleen als de switch 2 uitkomt ga ik die direct halen, dan is deze dus echt overbodig.
Ik neig ernaar hem ondanks de waardedaling nu maar gewoon te houden en t.z.t. (bij aanschaf switch 2), kijken of ik een familielid blij kan maken.
Vraag
Een andere optie die mij leuk lijkt is dat je met 2 switchen tegenelkaar kan spelen. Bijvoorbeeld minecraft met mijn zoontje o.i.d. Is zoiets mogelijk of moet je elke game dan dubbel hebben? EN kan een eventuele digitale aanschaf van spellen dit probleem verhelpen omdat je ze op beide apparaten installeert?
Ps. Ik ben helemaal in love met de Switch. Zoveel plezier met mijn zoontje, echt de xbox ligt totaal stof te happen.
Een spel zoals It Takes Two hoef je maar 1 keer te kopen en kan je met 2 Switches samen spelen. Maar in het algemeen moet je een spel inderdaad 2 keer kopen. Bij digitale games is het met wat gedoe wel mogelijk om met 1 aankoop het spel op twee verschillende Switch systemen te spelen, maar tegelijkertijd en tegen elkaar is volgens mij niet mogelijk met 1 aankoop. Maar moet je even Googlen naar "gameshare".Joel22 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 09:57:
Vraag
Je andere Switch eventueel verkopen vind ik lastig, veel geld krijg je er niet voor. En zelf zou ik een tweede Switch wel handig vinden, maar dan liever een 2e OLED. Ik wacht ook af wat de Switch 2 straks allemaal wel en niet kan.
@Joel22 wat er boven mij al is gezegd. Helemaal mee eens.
Wij hebben in huis 3 switchen (ieder een eigen in de loop van de tijd) en mijn launch model die modbaar is, heb ik uiteindelijk vervangen en verkocht voor een Zelda oled. Lang over nagedacht. Maar heb ook een Steam deck om spellen te kunnen testen bijvoorbeeld.
De switch 2 wordt sowieso voor mij een shut up and take my money, maar dat is hier in huis wel bekend en geaccepteerd.
Wij hebben in huis 3 switchen (ieder een eigen in de loop van de tijd) en mijn launch model die modbaar is, heb ik uiteindelijk vervangen en verkocht voor een Zelda oled. Lang over nagedacht. Maar heb ook een Steam deck om spellen te kunnen testen bijvoorbeeld.
De switch 2 wordt sowieso voor mij een shut up and take my money, maar dat is hier in huis wel bekend en geaccepteerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 24-07-2024 11:29 ]
Ik zou gewoon die oude Switch houden voor "erbij". Je kan eventueel bij Bol zo'n kabeltje halen zodat je die (gecombineerd met de originele voedingskabel) het mee kan nemen op vakantie oid. Heb je een op-reis-Switch en een thuis-Switch.Joel22 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 09:57:
Lange inleiding
Vraag
Meestal kan je spellen maar op één console tegelijk spelen. Wel kan je de digitale spellen op meerdere consoles installeren. Als je co-op spellen wil doen (local en/of couch), kijk dan op Co-Optimus. Daar kan je een mooi overzicht vinden van dergelijke spellen
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 24-07-2024 11:33 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja dat zeg ik ook, aan de andere kant kan het ook zijn dat ik nog even wacht tot er een game uitkomt die ik moet hebben (Mario Kart). In ieder geval binnen het eerste jaar in huis verwacht ik. Maar gelijk op release een nieuwe gadget in huis heeft ook wel wat.Arunia schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:26:
Qua Switch backlog in ieder geval geen haast en ga geen nieuw apparaat kopen om enkel oudere games op te spelen. We gaan het zien
Hoe kom je tot dit inzicht/informatie?hotymoty schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:59:
Voorlopig komt de Switch 2 toch nog niet? Denk 2026 op zijn vroegst.
Nintendo heeft aangegeven de Switch 2 dit fiscale jaar aan te kondigen, dus voor april 2025. Stel dat ze hem op het allerlaatste moment aankondigen, dan verwacht ik nog steeds wel dat die in 2025 uitkomt.hotymoty schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:59:
Gezien de laatste Nintendo direct verwacht ik oktober dit jaar de aankondiging van de Switch opvolger. Deze zal naar mijn verwachtingen in April/Mei 2025 uitkomen. Ja, ik verwacht dat je tegen deze tijd volgend jaar al met een Switch opvolger zit te spelenhotymoty schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 14:59:
Ik verwacht ook een volledige BC met Switch games voor de opvolger met grafische upgrades voor sommige games (als updates) denk aan TotK, Metroid Prime 4 en Pokémon Legends Z-A
[ Voor 16% gewijzigd door ShadLink op 24-07-2024 15:22 ]
Welk spel hoop/verwacht je dan te spelen?ShadLink schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:19:
[...]
Gezien de laatste Nintendo direct verwacht ik oktober dit jaar de aankondiging van de Switch opvolger. Deze zal naar mijn verwachtingen in April/Mei 2025 uitkomen. Ja, ik verwacht dat je tegen deze tijd volgend jaar al met een Switch opvolger zit te spelen
Hi all folks. After 25 years, 11 of which beautifully spent working with Nintendo on Mario+Rabbids along the company of our incredible community of players, I have decided to leave Ubisoft to embark on a new adventure. I can't say more now. Thanks a lot for everything, truly 🙏❤️ pic.twitter.com/nafgBC2bu8
— Davide Soliani (@DavideSoliani) 24 juli 2024
Meest recente aankoop van mij is de Moomins game. Is niet de meest ingewikkelde game maar wel heerlijk relaxt om te spelen. Prachtig vormgegeven ook, handgetekend met een heerlijke prentenboekenstijl.
Ik vind het heerlijk dat je zowel hele intense games alswel van die relaxgames voor de Switch hebt.
Ik vind het heerlijk dat je zowel hele intense games alswel van die relaxgames voor de Switch hebt.
"21 jaar DSL!"
Laten we het hopen!Raem schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:15:
[...]
Nintendo heeft aangegeven de Switch 2 dit fiscale jaar aan te kondigen, dus voor april 2025. Stel dat ze hem op het allerlaatste moment aankondigen, dan verwacht ik nog steeds wel dat die in 2025 uitkomt.
ik heb een switch met Pokemon Sword. alleen ik heb op mijn pc een save file staan. Nu heb ik alleen die save op mijn pc.
kan ik die op 1 of andere manier op de switch krijgen zonder de switch te hacken of iets?
kan ik die op 1 of andere manier op de switch krijgen zonder de switch te hacken of iets?
Ik zit met dezelfde mindset. Misschien iets voor een poll in het Switch 2 topic?ShadLink schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 15:19:
[...]
Gezien de laatste Nintendo direct verwacht ik oktober dit jaar de aankondiging van de Switch opvolger. Deze zal naar mijn verwachtingen in April/Mei 2025 uitkomen. Ja, ik verwacht dat je tegen deze tijd volgend jaar al met een Switch opvolger zit te spelen
Nee.gupfishy schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 16:56:
ik heb een switch met Pokemon Sword. alleen ik heb op mijn pc een save file staan. Nu heb ik alleen die save op mijn pc.
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/EKMX5ylcTV4zLrsKsr3wGKun.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Jsr8T1denWwenf2VMvwqQVV7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nuQO3axvRL8rraUercbEnNby.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/c3tWX6YmrpAQyaik6kBnsV5I.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/X81oFxsX2k0ky5AMn5ad5YZK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JzUWk4qL3YxDDESq9YWWCx1o.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/UHwRo3vnLxlqD55lun5PPl3W.jpg?f=fotoalbum_large)