Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:57

RollieBollie

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Nintendo World Championships: NES Edition Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LO4OEyPYKk5towqjHOC6FORcyQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oaBbgmHhkJVIZySAQjZkd84E.webp?f=user_large
Ontwikkelaar: Nintendo & indieszero
Uitgever: Nintendo
Release-datum: 18-07-2024

Spel informatiel

Nintendo World Championships: NES Edition is een videospel ontwikkeld door Nintendo, in samenwerking met indieszero. Het is speciaal ontworpen voor de Nintendo Switch en gebaseerd op het Nintendo World Championships esports-toernooi. In dit spel kun je je snelheidsrunvaardigheden testen met meer dan 150 uitdagingen uit klassieke NES-games zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Metroid. Of je nu lokaal speelt met maximaal acht spelers of wereldwijd de strijd aangaat via Nintendo Switch Online, het is een nostalgische reis terug naar de jaren '90. Bovendien kun je unieke profielpictogrammen en speciale badges verdienen terwijl je speelt

Trailer

Tweakers Wedstrijdl

Naast het praten over dit spel, kunnen we hier ook een leuke wedstrijd houden. Om het leuk en eerlijk te houden zijn hier wat huisregels.
  • Iedere 14 dagen een nieuwe uitdaging, Scores zullen hier bij gehouden worden.
  • Bewijs moet geleverd worden met een foto, (dus dat ook de TV te zien is en je naam, naam mag ook met een papiertje er los bij) geen screenshot, want die zou van internet geplukt kunnen zijn.
  • Je mag rustig tussentijds je score insturen.
  • Winnaar mag een nieuwe uitdaging kiezen, mocht iemand zo goed zijn en 3x achter elkaar winnen, dan mag in dat geval de nummer 2.
Belangrijk: Dit is een fun wedstrijd, er zijn geen echte prijzen te winnen, als je mee doet dan doe je dat gewoon voor je plezier.

Huidige Wedstrijd, deze loopt tot en met zaterdag 9 november 2024

Regels, er zijn 3 levels, er is voor gekozen voor 3 die direct bij het begin voor iedereen toegankelijk is, je kunt mee doen door het insturen van een screenshot of foto van je tijd. De totale tijd van alle 3 word bij elkaar opgeteld en de persoon die het snelste is op ze alle 3, wint.

De levels die mee doen:

1. Shivery Start - ICE Climbers Level 1
2. Bonus or Bust - ICE Climbers Level 3
3. Peak Performance - ICE Climbers Level 5

Mochten er nog vragen zijn, laat het gerust weten.

Tussenstand huidige wedstrijd

Naam spelerTijd uitdaging 1Tijd uitdaging 2Tijd uitdaging 3Totale tijd

Wil je Mede-auteur worden? Of mee willen helpen als beheerder wedstrijd? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 53% gewijzigd door Linksquest op 27-10-2024 16:19 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Vorige winnaars

Naam spelerWedstrijd nummer
ZerorWedstrijd 1
LinksquestWedstrijd 2
RayNbowWedstrijd 3
RayNbowWedstrijd 4

Uitslag vorige wedstrijd

Naam spelerTijd uitdaging 1Tijd uitdaging 2Tijd uitdaging 3Totale tijd
RayNbow00:03.3300:03.3000:06.4300:13.06

[ Voor 255% gewijzigd door Linksquest op 27-10-2024 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben nu nog op vakantie en ik kan vanwege ontbreken van wifi op de locatie de game niet downloaden (extra data roaming te duur). Wanneer ik terug ben, ga ik ermee aan de slag.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:57
Spel ook binnen. 1 keer zilveren beker gewonnen. Goud is wel pittig. Veel kan ik wel a+ of a++ halen maar S is wel moeilijk soms. Bijvoorbeeld de uitdaging om wereld 1-1 van Super Mario, mijn beste is tot nu toe 22.1 maar blijkbaar is dat nog niet genoeg voor een S rank.

Binnenkort even een betere controller erbij halen want met de joycons mis ik net wat nauwkeurigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 08:10
Wereldkampioensschap mijn tijden:

Mario's eerste paddenstoel: 4.23
Octorok- gevecht: 2.46
Een met 1-1: 25.31
Naar boven en naar binnen: 31.38
Pot. sleutel en slot: 15.53

Dit zijn dus mijn tijden

Mijn zoon speelt ook, we proberen elkaars tijden te overtreffen

Benieuwd wat jullie tijden zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEyiXhY8Ib-ZVwjpkHrmzUZIl4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kD3SF7LNbLOzQJy80hCN9Ror.jpg?f=fotoalbum_large
Mushzoom 00:04.16
Octorok Onslaught 00:02.63
One on 1-1 00:23.35
Up & Out 01:05:53
Evasion Is Key 00:36.03

Voor het maken van een table:
Schrijf je tekst op verschillende regels. Selecteer die regels. Klik bij het maken van je post op het tabeltje naast de 1,2,3 boven het tekstveld. Als je dan de tijden in een 2e cel wilt zet je voor de tijden {td} (verander wel even de {} in [].

[ Voor 15% gewijzigd door RollieBollie op 21-07-2024 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb een heel ander toernooi, lol. Ik had met kid Icarus als laatste level en een ander Zelda gevecht ertussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:57
Linksquest schreef op maandag 22 juli 2024 @ 12:38:
Ik heb een heel ander toernooi, lol. Ik had met kid Icarus als laatste level en een ander Zelda gevecht ertussen.
Dat is van deze week, die andere is vandaag afgelopen.

Ik zat overal zo rond positie 36%, je moet wel echt goede tijden neerzetten wil je in de top 20% komen volgens mij. Een S rank is wel echt minimaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Geen tijd gehad voor de eerste championship en deze tijden voor de tweede vind ik best...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3Q3Ls4XknD9NBrRFp_DjSQ8Rwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dQS9TOVDY3F5c3PUPIVP6vfF.png?f=user_large

Power Grab: Morph Ball00:03.71
Loose Change00:02.25
Death Mountain Duel00:07.85
Overcome the Underworld01:16.23

...m'n duimen doen al zeer genoeg. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
martin_v_z schreef op maandag 22 juli 2024 @ 15:38:
[...]
Ik zat overal zo rond positie 36%, je moet wel echt goede tijden neerzetten wil je in de top 20% komen volgens mij. Een S rank is wel echt minimaal.
Naam Worldranking Top Time 1979 Birth-Year Ranking Top
Mushzoom 12433e 56280 23% 00:04.16 S 452e 2214 21%
Ocotorok Onslaught 12084e 49274 25% 00:02.63 S 437e 1939 23%
One on 1-1 25638e 50637 51% 00:23.35 A++ 964e 2012 48%
Up & Out 26025e 43233 61% 00:35.00 A+ 961e 1730 56%
Evasion Is Key 23856e 40148 60% 00:27.11 A+ 867e 1576 56%

Zitten lastige challenges tussen. Metroid heb ik niet tot weinig gespeeld. De rest wel, maar helaas zit er soms vertraging van input van de knoppen.

Blijkbaar is er ook een Legendary Trial waarbij je alle 13 Legend challenges achter elkaar speelt. Ik denk dat je die dus eerst moet unlocken en een tijd daarvoor neerzet.

[ Voor 7% gewijzigd door RollieBollie op 23-07-2024 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Ik ben benieuwd naar de eerste speedruns van die legendary trial.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

RayNbow schreef op maandag 22 juli 2024 @ 16:58:
Geen tijd gehad voor de eerste championship en deze tijden voor de tweede vind ik best...

[Afbeelding]

Power Grab: Morph Ball00:03.71
Loose Change00:02.25
Death Mountain Duel00:07.85
Overcome the Underworld01:16.23

...m'n duimen doen al zeer genoeg. :p
Mijn rankings:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g3qKFto74-j2xkzPjI6xCbOxDwA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/bcU3Wt5nkstMU6B0eNY1kgFp.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7uBhNdzvihIqQDdstXHUI8cPWUw=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/XwhdnOLUYb8c2kdNCEomjkBw.png?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbD8MJxNduRgoKM8A4QIU91PyTs=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/toLvoefNgE0pTkLuxR7jaB4D.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECFtpa4dotMhUgqAq7uLvtvbD9w=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/yURn8Y2qhlRjSJGkgnU8LCAD.png?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-69Chf_ocKtor5M8o9ok7hpuuY=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/D2aKoZJxr2cyluiTaYA232Mc.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_2-j4_XurlNFgvvSsKK5Tm68ds=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/GlMKQnYYjKPKofrrneNT4UfS.png?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82-KO6hASKF4UjQMWqvAsy1IFqw=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/L4EXAy0D1ItOdC3lXvL3XNlJ.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjTQQ5dccuK-JMwxEJ9GeciixA0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/NUWzBeJqB9EVUjDLLoZ0aXW1.png?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mphs2OElUvn_M5p65A3e7eRLrQg=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/ly7ZgPnEAoL6Mf2r3Vnlv1M9.png?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJuVJ3tYhow-q_tQ0BHiOcTk8RQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/tZYHuLtN760Ceo4NFnn3R8Op.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Afgelopen week weinig gespeeld. Zat bij alles tussen top 50 en 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Als jullie het leuk vinden, kunnen we vanaf zondag de eerste Tweakers fun wedstrijd doen. Hebben jullie eventueel ideeën? Bijvoorbeeld 1 level of 3 verschillende levels door elkaar? Eventueel iemand die wilt meehelpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

M'n huidige tijden voor de 3e championship:
Mushzoom 200:02.80
Cool It00:10.46
Aquamentus Argumentus00:04.73
Exit Stage Right00:12.95
Mario Master--:--.--

Voor de laatste challenge moet ik flink gaan oefenen, want ik heb nog nooit eerder 8-4 uitgespeeld... O-)
Linksquest schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:39:
Als jullie het leuk vinden, kunnen we vanaf zondag de eerste Tweakers fun wedstrijd doen. Hebben jullie eventueel ideeën? Bijvoorbeeld 1 level of 3 verschillende levels door elkaar? Eventueel iemand die wilt meehelpen?
Hoe zie je dat precies voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@RayNbow Ik was het denken door 1 tot 3 onderdelen uit te zoeken, iedereen die mee wilt doen kan zijn tijd delen, en de persoon met de snelste tijd (enkel of van alle 3 bij elkaar opgeteld) wint, beetje het idee zoals bij Championship, alleen resetten wij hem iedere 2 weken om mensen ook de tijd te geven om mee te doen.

Bijhouden gewoon in het openingstopic met hulp van een Tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hmm, het lastige van een Tweakers championship is dat mensen ook nog de tijd moeten hebben om eventueel de onderdelen te unlocken. Bij de wekelijkse Championship vanuit Nintendo kun je ook de challenges doen die je zelf nog niet geunlockt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RayNbow schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 12:00:
Hmm, het lastige van een Tweakers championship is dat mensen ook nog de tijd moeten hebben om eventueel de onderdelen te unlocken. Bij de wekelijkse Championship vanuit Nintendo kun je ook de challenges doen die je zelf nog niet geunlockt hebt.
Ik wil zo wie zo simpel beginnen door met 1 level te pakken die je zo vrij hebt, en om mensen de tijd te geven, wilde ik de tijd in het begin 2 weken doen. Maar ik sta zeker open voor ideeën en hulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Pfft. Ik weet nu weer waarom ik sommige games nooit echt hebt gespeeld. Kleine foutjes hebben grote gevolgen. En ja, in de jaren 80/90 had je meestal geen tijdsdruk, maar nu dus wel. Ik denk dat ik de de S en A++ rankings niet van alles ga halen, maar hopelijk wel minimaal A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 11:26:
[...]

Ik wil zo wie zo simpel beginnen door met 1 level te pakken die je zo vrij hebt, en om mensen de tijd te geven, wilde ik de tijd in het begin 2 weken doen. Maar ik sta zeker open voor ideeën en hulp.
De 1e normal levels van elke game zijn standaard open.

Ik denk dat als we met 3 van deze normals beginnen we een leuke 1e wedstrijd hebben.

Voorstel:
Super Mario Bros -> Mushzoom (Mario's eerste paddenstoel)
Excitebike -> Cool It (Motorkoeling)
Kirby's Adventure -> Inhale without Fail (Hap!)

En dan per challenge top 10 krijgt punten. 1e 10, 2e 9, enz enz.

Dan bij volgende wedstrijd te unlocken normals erbij. Als we dan 2 weken doen heeft iedereen de tijd om de normals te unlocken. Dat zijn er 23 en ze kosten 10 coins per stuk totaal 230 coins. Dus makkelijk te halen in 2 weken.

De hard/moeilijk zijn 50 coins per stuk. En daar zijn er 56 van. Hier heb je 2.800 coins voor nodig. Kost wat meer tijd, maar vanaf nu tellend zou je dat best in 4 weken kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RollieBollie schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:33:
[...]

De 1e normal levels van elke game zijn standaard open.

Ik denk dat als we met 3 van deze normals beginnen we een leuke 1e wedstrijd hebben.

Voorstel:
Super Mario Bros -> Mushzoom (Mario's eerste paddenstoel)
Excitebike -> Cool It (Motorkoeling)
Kirby's Adventure -> Inhale without Fail (Hap!)

En dan per challenge top 10 krijgt punten. 1e 10, 2e 9, enz enz.

Dan bij volgende wedstrijd te unlocken normals erbij. Als we dan 2 weken doen heeft iedereen de tijd om de normals te unlocken. Dat zijn er 23 en ze kosten 10 coins per stuk totaal 230 coins. Dus makkelijk te halen in 2 weken.

De hard/moeilijk zijn 50 coins per stuk. En daar zijn er 56 van. Hier heb je 2.800 coins voor nodig. Kost wat meer tijd, maar vanaf nu tellend zou je dat best in 4 weken kunnen halen.
Heel leuk idee, heb je zin om mee te helpen het bijhouden in dit topic? Ga het vanavond even in orde maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:49:
[...]

Heel leuk idee, heb je zin om mee te helpen het bijhouden in dit topic? Ga het vanavond even in orde maken.
Ik wil daar best bij meehelpen.

Handige tip voor Kirby's Adventure. Als je naar links/rechts loopt en je een 2e keer op die richting drukt gaat Kirby sneller lopen.

[ Voor 20% gewijzigd door RollieBollie op 04-08-2024 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RollieBollie schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 14:50:
[...]

Ik wil daar best bij meehelpen.

Handige tip voor Kirby's Adventure. Als je naar links/rechts loopt en je een 2e keer op die richting drukt gaat Kirby sneller lopen.
Zal je straks toevoegen, en de eerste wedstrijd nog online zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
De eerste Wedstrijd is actief, succes allemaal.

@RollieBollie, je bent mede beheerder van dit topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Intressant :) zal me er eens in gaan verdiepen, ik sta open om te helpen met de TS of wat dan ook. Als je nog een mede-auteur zoekt?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 23:32:
Intressant :) zal me er eens in gaan verdiepen, ik sta open om te helpen met de TS of wat dan ook. Als je nog een mede-auteur zoekt?
Heb je ook toegevoegd, velen handen maken ligt werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RollieBollie schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 15:37:
Pfft. Ik weet nu weer waarom ik sommige games nooit echt hebt gespeeld. Kleine foutjes hebben grote gevolgen. En ja, in de jaren 80/90 had je meestal geen tijdsdruk, maar nu dus wel. Ik denk dat ik de de S en A++ rankings niet van alles ga halen, maar hopelijk wel minimaal A.
Was mij ook opgevallen, vooral bij Ice Climbers had ik dat :P

Hoe speel jij de game? Ik met de NES controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:59:
[...]

Hoe speel jij de game? Ik met de NES controller.
Ik speel meestal met NES controller, maar soms ook met Pro controller.

En alleen op tv. Dit vind ik een game die niet lekker speelt in handheld.

[ Voor 11% gewijzigd door RollieBollie op 05-08-2024 10:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 09:59:
[...]

Zelf heb ik nog geen Ice Climber challenges geprobeerd, maar in m'n herinnering was ik er vroeger best redelijk in.

Gisteren trouwens nog geprobeerd om een redelijke tijd neer te zetten voor de legendary SMB1 challenge, maar m'n duimen deden zeer na vele pogingen (nu nog trouwens :X).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Er is natuurlijk wel een groot verschil met vroeger.

Toen hadden we "alle" tijd om te spelen. Nu heb je tijdsdruk. 1 Foutje en je bent #$%^. Met name bij de korte challenges.

Je kan dit goed zien bij de Legendary Trial.

1e Run haalt hij niet alles op S rank, maar heeft ze wel al allemaal op S rank bij Speedrun Mode. Toch heeft hij S rank gehaald met de Legendary Trial.

Ik heb zelf ondertussen alle Normal en Hards op A of hoger. Moet nog 1 Master van C naar A halen en dan nog enkel 11 Legends op A halen, maar daarvan ook nog 9 unlocken.

Afgelopen Competition:
Mushzoom 2 Top 80% World Top 80% 1979 Birth year
Cool It Top 69% World Top 70% 1979 Birth year
Aquamentus Argumentus Top 96% Top 96% 1979 Birth year
Exit Stage Right Top 90% Top 87% 1979 Birth year
Mario Master Top 85% Top 83% 1979 Birth year

Top 20% zal lastig worden. :-(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pUj-4LdFvGZuTLbzsHxT-oVw0dA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qEWrxkOF1lKJlvIEIHbyZrLm.jpg?f=fotoalbum_large
Ik was in ieder geval eventjes nummer 1 bij alle challenges. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door RollieBollie op 05-08-2024 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mijn resultaten voor de 3e championship:

ChallengeTijdPercentielPercentiel 1985
Mushzoom 200:02.8023%24%
Cool It00:10.4626%25%
Aquamentus Argumentus00:04.7349%51%
Exit Stage Right00:12.9525%29%
Mario Master07:38.5640%43%

Met iets meer oefenen zou ik een betere (en deathless) tijd kunnen neerzetten voor Mario Master, maar ik had slechts 1 avondje de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

RollieBollie schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 11:31:
1 Foutje en je bent #$%^. Met name bij de korte challenges.
Mjah, zo was mijn Kirby-inzending niet perfect, maar ik haalde een S-rank, dus ik vond het prima...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@RollieBollie precies dat wat jij zegt met die tiids uitdaging van nu merk je het erger. Maar ik heb net de aftiteling gekregen en de legendarische uitdaging vrij gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZks38zbZ4FbPE7aO7yj4vDare0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEuE66MSiYEJPfGMsNPA3A1U.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zal straks of morgen me even goed zetten voor de Tweakers uitdaging 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Wow. Dat was een spannende Gold Survival. Ben wel 3x 1e geworden, maar 2e ronde was gedeeld 1e en 3e ronde 0,01 seconde sneller dan de ander. En gelijk mijn beste tijd ooit.

Helaas telt die niet mee voor totale aantal gewonnen Gold Survival's, omdat ik eerder vaandag al de 1e keer heb gewonnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWRvWmeF08e09KkZtmftklXYFIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTcm3P6ieApsucYjExBcMpaW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ad-NQ5bgkekMyFs_mIhe7H31N0Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R7LwePJ2j9Z9N3ggzJrvMm1B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5v-1hYVWa9j5ECQXqxwjj8Oan0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DzuxOt7rWu8pOZ881zaVeVFv.jpg?f=fotoalbum_large

Had dit eerst in ander topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Hier is mijn inzending voor de wedstrijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-b57L8OcFBZZxRnEYGLTnwcdiA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e8eHbA05pUgaD8wIWIl1wKOC.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjdN37pRe9PR0fMFGdgkqdzZUhM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dWeE5jhXLCxp2tzeQ5Kh3SEH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtKD1NNaIBvOIZQX0TZZRFXlgpQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pVLWNAwjeMeAP5hiSIOurtMq.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:06:
@RollieBollie precies dat wat jij zegt met die tiids uitdaging van nu merk je het erger. Maar ik heb net de aftiteling gekregen en de legendarische uitdaging vrij gespeeld.

[Afbeelding]

Ik zal straks of morgen me even goed zetten voor de Tweakers uitdaging 😝
Heb hier nu ook alle challenges gedaan. Bijna alles op A of beter. Heb er nog 4 te gaan.

Grappig. Je kan de pins ook omdraaien zodat je de achterkant van de pins ziet.

[ Voor 5% gewijzigd door RollieBollie op 06-08-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja leuk he :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Bijna vergeten te delen, maar hier ook de eerste bekers 😝

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jt6_njp3cnUSZrVdl5LlwcfbeuQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Oyh5dcdITDxt8RcFZvJdLuL1.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLWh7QFPfnIAf4QGNU_JmnV5ikE=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/7qY38a5UFr3YH6pfivO6stKx.webp?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga vanavond eindelijk beginnen met de game. Hopelijk kan ik nog wat leuks inzenden voor die wedstrijd. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zeror schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 11:27:
Ik ga vanavond eindelijk beginnen met de game. Hopelijk kan ik nog wat leuks inzenden voor die wedstrijd. :)
Je hebt deze week en de hele volgende week nog de tijd, dus take your time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Met welke controller spelen jullie deze game?

Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik nu fijner vind. Ik heb wel de voorkeur om een d-pad te gebruiken, dus de Switch Pro controller valt af, want slechte d-pad. Ik speel handheld met een Hori Split pad compact en docked met een 8bitDo SN30 Pro, maar ik speel dit denk toch het liefste met die Hori denk. Alleen jammer dat die niet docked gebruikt kan worden aangezien ik die Split Pad attachment nog niet los gezien in de nederlandse winkels.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 08-08-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:44:
Wisselt. Soms Pro controller, soms Joy-Con Grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Kwam er trouwens net achter dat L + R een quick reset is. Is wat sneller dan steeds met ZL + ZR terug te gaan en dan te herstarten.

@RayNbow Joycon grip zal ik ook eens proberen of dat beter werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 08-08-2024 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zeror schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 16:44:

Ik ben er nog niet helemaal uit welke ik nu fijner vind. Ik heb wel de voorkeur om een d-pad te gebruiken, dus de Switch Pro controller valt af, want slechte d-pad. Ik speel handheld met een Hori Split pad compact en docked met een 8bitDo SN30 Pro, maar ik speel dit denk toch het liefste met die Hori denk. Alleen jammer dat die niet docked gebruikt kan worden aangezien ik die Split Pad attachment nog niet los gezien in de nederlandse winkels.
Heel soms pro controller, meestal met de NES Switch controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Even naast wat Splatfest wat tijden genoteerd voor championship #4:
Door to Door00:05.91
Seek & Destroy00:07.53
Goodbye, Guma00:06.85
Power Grab: Missile00:14.16
Sink or Swim00:35.18

Alle deze tijden, op Seek & Destroy na, zijn S-rank. De controls van Kid Icarus luisteren voor mij net te nauw om perfecte sprongen te kunnen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit zijn mijn tijden van championship 4 (mijn eerste).

Door to Door00:05.93 S
Seek & Destroy00:09.18 A+
Goodbye, Guma00:07.85 S
Power Grab: Missile00:13.86 S
Sink or Swim00:36.26 S

De nieuwe championship challenges zijn ook weer leuk.

Eerste poging in championship 5:
Pop it00:01.43 S
Hammer Bros KO00:03.50 A++
Fireball Rush00:19.75 S
Leap to the Peak00:06.61 S
Neigh Slayer00:13.91 S

Die Hammer Bros KO is wel tight zeg. Dat wordt nog ff oefenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 12-08-2024 12:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Oh, wow... niet verwacht dat ik met een inzending op een gedeelde eerste plek zou belanden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-McaPbWOvi2LE-qYyRZ13cGesA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xrJEv91s1UIaMIGokgcxZngJ.png?f=user_large

Door to Door00:05.910.1% (#1)0.1% (#1)
Seek & Destroy00:07.5321%22%
Goodbye, Guma00:06.8521%20%
Power Grab: Missile00:14.1648%51%
Sink or Swim00:35.1817%18%

Gespeeld met twee vingers op de linker Joy-Con in een Joy-Con Grip:

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 12-08-2024 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
RayNbow schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:57:
Oh, wow... niet verwacht dat ik met een inzending op een gedeelde eerste plek zou belanden...

[Afbeelding]
Nice.

Helaas lukt het me niet echt om goede tijden neer te zetten tijdens championships. Beste tijd voor Door to Door buiten championship om was 00:05.95. En nu probeer ik net het opnieuw.... 00:05.91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RayNbow schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 14:57:

[Afbeelding]

Door to Door00:05.910.1% (#1)0.1% (#1)
Seek & Destroy00:07.5321%22%
Goodbye, Guma00:06.8521%20%
Power Grab: Missile00:14.1648%51%
Sink or Swim00:35.1817%18%

Gespeeld met twee vingers op de linker Joy-Con in een Joy-Con Grip:
[YouTube: NWCNES - Door to Door (00:05.91)]
A nice man :D Nu nog je inzending voor de Tweakers wedstrijd :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op maandag 12 augustus 2024 @ 19:52:
[...]

A nice man :D Nu nog je inzending voor de Tweakers wedstrijd :D
Nou, vooruit... hier alvast mijn tijd voor Mushzoom... :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTb1m7gUUSaeh-qhO7kHDi-3QUU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EmPEUrukR9T2H6d6SdhA7MoS.jpg?f=user_large

Edit: en Cool It:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45VkCvHZQZ1tszewv1eOPZyTjEY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tpVc52J1YR8OeyAuOb7iKsGM.jpg?f=user_large

Edit 2: en Inhale without Fail:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WC654p7XZNGt69y2c2DCj-Gj5CY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IGZGW98haTV5U3BfVwZkYFCM.jpg?f=user_large

Mushzoom00:04.26
Cool It00:10.41
Inhale without Fail00:03.03

[ Voor 47% gewijzigd door RayNbow op 12-08-2024 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Netjes, mooie score, dit brengt jou momenteel naar de eerste plaats :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Heb ook 3 tijden neergezet.
00:04.20
00:10.46
00:03.05

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-dZddCXo0zq1wDird0piYUK3HH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BROVUWAlX0sgYtrxuvqtpZu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jln599dSnbpFgKZV9mxrkaqrbEw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BbtY3WyxNJh58FD39ZrxhSIo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEHqVglQn71XmE_q5SUkkpagda4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UOrRyHyW3ot3RHdMFYsbgXSr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nice, eens kijken of ik nog wat kan verbeteren, sta momenteel 3de 🙈😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:04:
Nice, eens kijken of ik nog wat kan verbeteren, sta momenteel 3de 🙈😝
Hehe. En dit maakt championships met bekende tijden leuk.

Ik weet dat ik Mushzoom nog 4/100e sneller kan. En blijkbaar valt er op de andere 2 ook nog wat winst te halen. 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nintendo World Championship GoT Edition #1
Tijden van Zeror
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-mMRAJKd5du4Zj0n838QsyBG8c=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TkxNA2hq0iPsgaDSyw8Ezof2.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mSONXIOmcCe7mvg9GVqtkT8FyLE=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0sQ50EpqSgdu3rmXv25jOYV7.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YikiEhQsImeYkS3CxjtuSIydorM=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v55gvgfyOGLq1FBRP1Vh8xVK.jpg?f=fotoalbum_small

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Grappig om te zien welke glitches de game kent en toestaat en welke niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik vraag mij of Nintendo over een paar maanden nog extra games gaat toevoegen. Zou tof zijn als ze dat zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zeror schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 17:45:
Ik vraag mij of Nintendo over een paar maanden nog extra games gaat toevoegen. Zou tof zijn als ze dat zouden doen.
Ja inderdaad, wat bekende niet Nintendo titels, zoals Probotector (Contra), Duck Tales of Mega Man _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Linksquest schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:45:
[...]

Ja inderdaad, wat bekende niet Nintendo titels, zoals Probotector (Contra), Duck Tales of Mega Man _/-\o_
Ja, of Turtles, Chip n Dale, Castlevania, Batman of Double Dragon. Misschien nog een sportgame erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Castlevania inderdaad ook een hele gouden ouwe :P Maar ook Nintendo World Cup Voetbal zou erg vet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Linksquest schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:51:
Castlevania inderdaad ook een hele gouden ouwe :P Maar ook Nintendo World Cup Voetbal zou erg vet zijn :P
Zat zelf aan Track and Field te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 19:51:
Maar ook Nintendo World Cup Voetbal zou erg vet zijn :P
Je bedoelt Nekketsu High School Dodgeball Club: Soccer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zeror schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:13:
[...]
Zat zelf aan Track and Field te denken.
Ooit gespeeld, maar is me niet meer zo bij gebleven, een keertje opzoeken en nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RayNbow schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:36:
[...]

Je bedoelt Nekketsu High School Dodgeball Club: Soccer? :p
Ja die, alleen in Europa en US heten hij Nintendo World Cup

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JesFIi5pTMVIEd4llN_fToeHusY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WvKTwvm0ZXIYXcasKypEUwhg.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Linksquest schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 09:56:
[...]

Ooit gespeeld, maar is me niet meer zo bij gebleven, een keertje opzoeken en nog eens proberen.
Track and Field II kun je dan het beste pakken denk. Persoonlijk vind ik die leuker dan deel 1 en geeft ook veel meer het olympische spelen gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Extra games voor Championship. Dat is zeker welkom.

Dan hoop ik op Kung Fu.

En die world cup heb ik volgens mij ook gespeeld. Was deze met die coole omhalen op het doel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

RollieBollie schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:03:
En die world cup heb ik volgens mij ook gespeeld. Was deze met die coole omhalen op het doel?
Ja:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Nice. Dankzij deze super shots vond ik deze voetbal game leuk. En dat terwijl ik voetbal niet leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Zeror jij bent de winnaar van het eerste toernooi :D Jij mag 3 nieuwe uitdagingen uitkiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Linksquest schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:51:
@Zeror jij bent de winnaar van het eerste toernooi :D Jij mag 3 nieuwe uitdagingen uitkiezen.
Woohoo. *O*

Ik zal nog niet al te moeilijke uitdagingen pakken nog, zodat eventueel meer beginners nog makkelijk kunnen aansluiten.

1. Monster Slayer (1e uitdaging van Zelda II - beschikbaar vanaf begin)
2. Hammer Hustle (2e uitdaging van Donkey Kong - 10 coins unlock)
3. Super Leaf in the Wind (3e uitdaging van Super Mario Bros. 3 - 20 (10 + 10) coins unlock)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nieuwe wedstrijd staat op de voorpagina, uitgekozen door onze winnaar @Zeror, net als de vorige keer word er 2 weken voor uitgetrokken en je kunt meedoen tot de 31ste ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mijn tijden voor championship #5 (alles S-rank) en percentielen:
Pop It00:01.5084%85%
Hammer Bro KO00:03.4336%39%
Fireball Rush00:19.2310%11%
Leap to the Peak00:06.9647%50%
Neigh Slayer00:14.2341%43%

Vraag me alleen af waarom deze poging door de game als geldig verklaard wordt... :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/qbe399i7KmHULBidRS32Pyos.gif

[ Voor 52% gewijzigd door RayNbow op 19-08-2024 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Bovenstaande post heb ik aangepast met in welke percentielen mijn tijden vielen.

Dit was trouwens mijn Kirby-poging voor afgelopen kampioenschap:

Maar als je voor deze uitdaging de snelste tijd in het kampioenschap bekijkt, zie je dat die speler de powerup compleet overslaat... 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Toch maar even op een zondagmiddag nog wat tijden genoteerd...
Edit: nu met percentielen:
Quickdraw00:02.7024%25%
Shivery Start00:01.5859%56%
1-1 of a Kind00:17.9321%24%
Bombs Away00:06.7024%29%
Beneath the Hollow Tree00:23.7830%31%

[ Voor 25% gewijzigd door RayNbow op 26-08-2024 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Netjes, ik moet deze week ook weer even spelen, ook voor de wedstrijd moet ik nog tijdens klokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Ik heb m'n post hierboven bijgewerkt met percentielen. Voor de nieuwe championship komt Cool It (Excite Bike) weer terug.

[ Voor 192% gewijzigd door RayNbow op 26-08-2024 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Helaas heeft iedereen het afgelopen 2 weken druk gehad en zijn er geen tijden neergezet.

Ik stel daarom voor deze met 2 weken te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja doen we, ga de datum aanpassen, ik was het wegens een sollicitatie helemaal vergeten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Datum verlengt tot 14 september 2024 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

M'n tijden voor de championship:
Sub-Space Exploration00:03.75
Cool It00:10.40
Curtain Call: Larry00:10.13
In the Zone00:25.58
Labyrinth Champion01:30.80
Zeror schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:40:
[...]

Woohoo. *O*

Ik zal nog niet al te moeilijke uitdagingen pakken nog, zodat eventueel meer beginners nog makkelijk kunnen aansluiten.

1. Monster Slayer (1e uitdaging van Zelda II - beschikbaar vanaf begin)
2. Hammer Hustle (2e uitdaging van Donkey Kong - 10 coins unlock)
3. Super Leaf in the Wind (3e uitdaging van Super Mario Bros. 3 - 20 (10 + 10) coins unlock)
Mijn tijden voor deze uitdagingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkeOu2NRCW-4kHz7oBh1ZXhyHo4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z6z7rlHhlkPURget9ivlzwWz.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opGY2OjPyptl6AJbDi3sVg_d8ec=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ntOcunLPwwhnmYg9J3QyN3B9.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPD-yJKArvuM94FNyj_pFo3-R54=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zIwVuGzgUZh0aeH9xL7DSaJE.jpg?f=fotoalbum_medium

Monster Slayer00:03.83
Hammer Hustle00:11.28
Super Leaf in the Wind00:04.75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Linksquest schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:31:
Ja doen we, ga de datum aanpassen, ik was het wegens een sollicitatie helemaal vergeten :P
Ik had last van World of Warcraft :X
Ik was nog met mijn tijden bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@RayNbow heb je score verwerkt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Zeror schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:16:
[...]

Ik had last van World of Warcraft :X
Ik was nog met mijn tijden bezig.
Ah. Daar heb ik al jaren geen last meer van. Mijn laptop (uit 2012) trekt dat niet meer. Kan 30 min spelen en raakt dan oververhit.

Oh wacht. Heb vorige week plotseling een nieuwe moeten kopen. Toetsenbord deed het al een tijdje niet meer en dus een usb toetsenbord gebruikt. Helaas is het toetsenbord in ene weer een minuscuul stukje gaan leven... 1 knop blijft nu hangen waardoor ik niet meer kan inloggen.

Crap. Nu ga ik twijfelen of ik weer ga beginnen.

Edit: Mijn deelname

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJzN3kmABAESHZYIrVxvlguty70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIzCcT0M7E6gNrymYyYgwLqI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crPSDp34IbGkbq-Ut2y8plZsA0Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K0guwNaMPXyg2161CPO59Fuc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74UPXNCXVGkOpLJfMCqdkstnRMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feok4GZRcvUhX6r6YtxVC8a0.jpg?f=fotoalbum_large

Edit 2: Nieuwe resultaten zijn binnen. Helaas weer te weinig tijd gehad om een goede score neer te zetten.

Ben nu wel bezig met de nieuwe challenges. Wordt weer lastig. 1e Challenge Zelda 2 Don't go alone. Zo snel mogelijk het zwaard pakken. Enige dat je dus moet doen is lopen naar de grot en zwaard pakken. Maak je een misstap loop je te ver naar links of rechts en kom je niet goed in de grot. Ben je in de grot kan je te ver lopen of te vroeg opzij gaan.

Heb daar nu een tijd van 00:07.90 en als ik de youtube video's mag geloven is WR 00:07.88. Zal je zien dat 60% die tijd haalt.

[ Voor 60% gewijzigd door RollieBollie op 02-09-2024 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

RayNbow schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:52:
Sub-Space Exploration00:03.75
Cool It00:10.40
Curtain Call: Larry00:10.13
In the Zone00:25.58
Labyrinth Champion01:30.80

[...]

Mijn tijden voor deze uitdagingen:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Omdat ik niets te doen had in een wachtkamer heb ik m'n Hammer Hustle tijd verbeterd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QM49sLRWXf_TRLKsljGKVnPNWzo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ro528rHGMrs8k0vEassaEOZ0.jpg?f=user_large

00:10.81

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RayNbow schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:35:
[...]

Omdat ik niets te doen had in een wachtkamer heb ik m'n Hammer Hustle tijd verbeterd:

[Afbeelding]

Score aangepast, jij hebt momenteel de leiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

RayNbow schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:52:
[...]
En de resultaten voor championship #7:
Sub-Space Exploration00:03.7515%15%
Cool It00:10.4021%17%
Curtain Call: Larry00:10.1355%61%
In the Zone00:25.5834%37%
Labyrinth Champion01:30.8019%21%

Van Labyrinth Champion heb ik de opname van de #1-tijd gezien... blijkbaar kun je de sleutel van een Stalfos jatten zonder ze te doden. 😅 Verder sloopte de speler een aantal vijanden en kreeg hij van een Goriya wat bommen om daarmee Aquamentus sneller te doden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mijn scores

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTw6iPaXqkU_CrH99czFpHT4qYg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dtuM5kroJW6m0AmHEA6brWpI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYwb4QmMBvLPi75KB3GMNcW02_c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1sjvl6VG6u4TEHmapckDbPc.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YsYn-tmwVEjKmJ6qolfPKG9GYRQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2dQewsObsr7qZyuhBJp2Snve.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mijn tijden voor championship #8 (alle S-rank):
Don't Go Alone00:07.90
Taking Flight00:03.83
Froggy Paddle00:25.26
Balloon Bopper00:03.23
Ridley Riddance00:31.23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Yes. Eindelijk top 20 pin gehaald.

Don't Go Alone
00:07.90
World Ranking 4025 van 22555
Top 18%
1979 Birth Year 152 van 973
Top 16%

Enige pins die ik nu nog "moet" halen zijn 4 challenges en daardoor de A rank voor alle challenges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mijn resultaten voor de zevende championship:

Don't Go Alone00:07.9018%17%
Taking Flight00:03.8328%33%
Froggy Paddle00:25.2621%24%
Balloon Bopper00:03.2319%19%
Ridley Riddance00:31.2325%27%
RollieBollie schreef op maandag 9 september 2024 @ 12:21:
Yes. Eindelijk top 20 pin gehaald.

Don't Go Alone
00:07.90
World Ranking 4025 van 22555
Top 18%
1979 Birth Year 152 van 973
Top 16%
De #1 tijd voor die uitdaging was 00:07.88. Dat is 1 frame sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mijn S-rank tijden voor championship #9 (waarbij ik de meeste moeite had met Coin Collector):
Coin Collector00:02.36
Pitcher Perfect00:08.48
Heating Up00:30.73
Lost & Found00:12.46
Wheels Down00:15.16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik zie dat ik deze keer gewonnen heb 🤩 ik zal zo meteen even een nieuwe uitdaging bekend maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Linksquest schreef op zondag 15 september 2024 @ 13:43:
Ik zie dat ik deze keer gewonnen heb 🤩 ik zal zo meteen even een nieuwe uitdaging bekend maken.
Nice.

Heb zelf echt geen tijd gehad jammergenoeg door WoW en andere dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

RayNbow schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:35:
[...]

[Afbeelding]

Nog een paar frames afgeschaafd (ook al is het al zondag) bij Hammer Hustle en Super Leaf in the Wind:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T9J37DyRABucr9fbm_9Z32J_tvQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIP7DdsW2Acwj00KJ8UcTGNU.jpg?f=fotoalbum_medium Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Gs9m5iraPVl7THxUpEiLyEqKEA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OEUHtIUP2JqMb0hXIG7KBoPz.jpg?f=fotoalbum_medium

00:10.78
00:04.71

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mooie tijden, was net bezig met de nieuwe wedstrijd 🙈

Uitdaging 1: Een Treedje sneller (Super Mario The Lost Levels)
uitdaging 2: Ballonnenbonje 3 (Balloon Fight)
Uitdaging 3: Bom Appetit! (Legend of Zelda)

Ga het begin topic zo meteen nog aanpassen, meedoen kan tot 28 september, succes allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Linksquest schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:32:
Uitdaging 1: Een Treedje sneller (Super Mario The Lost Levels)
uitdaging 2: Ballonnenbonje 3 (Balloon Fight)
Uitdaging 3: Bom Appetit! (Legend of Zelda)
Voor mensen die het spel in het Engels spelen, zijn dit de uitdagingen?
  1. SMB2J: Staircase Race (4e uitdaging)
  2. Balloon Fight: ???
  3. TLoZ: Gut Bomb (8e uitdaging)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
RayNbow schreef op zondag 15 september 2024 @ 14:38:
[...]

Voor mensen die het spel in het Engels spelen, zijn dit de uitdagingen?
  1. SMB2J: Staircase Race (4e uitdaging)
  2. Balloon Fight: ???
  3. TLoZ: Gut Bomb (8e uitdaging)?
Ga die informatie toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Informatie toegevoegd en ook welke uitdaging erbij gezet, Balloon Fight was Balloon Basher (6e uitdaging)

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
In dit topic kan zowel met een fun wedstrijd mee gedaan worden, als over de game zelf gepraat worden.

Belangrijk: De wedstrijd is een fun wedstrijd, er zijn geen echte prijzen te winnen, als je mee doet dan doe je dat gewoon voor je plezier.