Athonx schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:31:
Vroeger speelde ik me kapot aan epic Mickey, kan niet wachten! Nu hopen dat er ook een remake komt van deel 2.

Weet iemand of het spel ook op andere consoles uitkomt?
Inmiddels ook bekend dat het naar de andere consoles en PC komt.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:35
Athonx schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:31:
Vroeger speelde ik me kapot aan epic Mickey, kan niet wachten! Nu hopen dat er ook een remake komt van deel 2.

Weet iemand of het spel ook op andere consoles uitkomt?
Staat ook een trailer op Xbox kanaal nu. Zal wel multiplat zijn.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

jongetje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:42:
[...]

Je kunt je switch games toch gewoon op de switch blijven spelen ongeacht wat de volgende generatie is?

Verder kon je op de
- wii, gamecube spellen spelen (inclusief 4 aansluitingen voor GC controllers).
- wiiu, wii spellen spelen.
- NDS, gameboy advance spellen (de eerste 2 versies hadden daar een slot voor) spelen.

Dus ik ben het niet helemaal met je eens.

Alleen de switch is de opvolger van de NDS en de wiiu en een totaal nieuwe generatie. De verwachting is dat switch spellen wel op de volgende generatie werken.
En op de gamecube kon je ook Game Boy spellen spelen doormiddel van de uitbreiding onderop.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

De New 3DS was zelfs backwards compatible helemaal tot de eerste DS generatie terug. Dus DS, DSi, 3DS en New 3DS (4 generaties!) op de laatste DS generatie.
GBA zelfs terug tot de GameboyDMG/Pocket. Ook 3 generaties met de Color er bij.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb weer wat gezegd.. excuses! Het klopt dus helemaal niet wat ik zeg. Belangrijkste is voor mij indd de stap van de Switch naar de opvolger.

Ik merk namelijk dat ik sneller de switch er bij pak. Op vakantie, maar ook savonds op de bank of in het weekend om even een half uurtje of uurtje te gamen. Dat betekent dat ik niet heel snel games uit speel. De meeste games koop ik digitaal. Het zou zonde zijn als ik nu in games investeer die ik op een nieuwe generatie niet meer zou kunnen spelen.

Ik ben iemand die de oude console verkoopt om vervolgens te upgraden. Ik bewaar dus niet alles

[ Voor 8% gewijzigd door Chrosser op 21-02-2024 22:23 ]

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:12:
De New 3DS was zelfs backwards compatible helemaal tot de eerste DS generatie terug. Dus DS, DSi, 3DS en New 3DS (4 generaties!) op de laatste DS generatie.
Generaties zijn soms wat vaag. Zo voelt voor mij de Game Boy Color wel als een nieuwe generatie ten opzichte van de Game Boy (Pocket), maar Nintendo ziet dit als dezelfde generatie (Zitten ook allebei in dezelfde NSO app in tegenstelling tot de GBA). DS en DSi zijn gewoon dezelfde generatie, net als de 3DS en New 3DS dit ook van elkaar zijn. Ik zou het eerder een mid gen refresh noemen zoals we zagen bij de PS4 Pro en Xbox One X.
Chrosser schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:21:
Ik heb weer wat gezegd.. excuses! Het klopt dus helemaal niet wat ik zeg. Belangrijkste is voor mij indd de stap van de Switch naar de opvolger.

Ik merk namelijk dat ik sneller de switch er bij pak. Op vakantie, maar ook savonds op de bank of in het weekend om even een half uurtje of uurtje te gamen. Dat betekent dat ik niet heel snel games uit speel. De meeste games koop ik digitaal. Het zou zonde zijn als ik nu in games investeer die ik op een nieuwe generatie niet meer zou kunnen spelen.

Ik ben iemand die de oude console verkoopt om vervolgens te upgraden. Ik bewaar dus niet alles
Switch 2 lijkt op dit moment voor maart 2025 gepland (gerucht). Bovendien hoef je niet noodzakelijk die Switch 2 in het lanceerjaar te kopen. Ik zou net zeggen dat je zoveel tijd hebt als je wilt om op Switch de dingen te spelen die je interesseren. Games worden niet magisch slechter omdat er een ander platform te koop is - dan zou je nooit meer iets kunnen spelen.

Overigens denk ik dat de kans realistisch is dat we backwards compatibility krijgen maar eerst zien dan geloven. Switch 2 deelt gedeeltelijk de instructieset (CPU) en Nvidia zit aan het roer voor de GPU. BC implementeren is uitdagend maar technisch niet onmogelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 22-02-2024 07:06 ]

• Timothy3000
Maart 2025 is wel ver weg. Hopelijk komen er nog wat mooie games naar de Switch dit jaar. De releaselijst is erg mager.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:47

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vind Maart 2025 geen gekke datum voor de Switch 2, heb er verder geen haast mee dat er een nieuwe moet komen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 22:12:
Errr, de Game Boy Color, de DSi en de New 3DS worden over het algemeen niet als nieuwe generaties gezien, maar gewoon als mid-gen upgrades. Feitelijk wat de PS4 Pro en de aankomende PS5 Pro doen, dus.

De algemene regel bij Nintendo lijkt te zijn dat nieuwe generaties altijd BC zijn, tenzij er een dwingende technische reden is om dat niet te kunnen doen, of om het niet haalbaar te maken.

Dat zijn tot nog toe eigenlijk alleen de volgende stappen geweest:
NES --> SNES - compleet andere hardware en destijds was dit helemaal nog geen issue
SNES --> N64 - wederom, de hardware was compleet anders
N64 --> Cube - ander medium, cardtridges vs mini-DVD
WiiU --> Switch - idem als hierboven, maar dan de andere kant op. BRD schijven passen niet in een portable.
3DS --> Switch - had misschien theoretisch wel gekund - het scherm heeft genoeg resolutie om die twee 3DS schermpjes boven elkaar te zetten, maar dan zit je weer met dat dat eigenlijk alleen in handheld mode kan, which kinda defeats the purpose.

Bij alle andere generatiewissels kon je minstens één generatie terug gewoon blijven spelen.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-11 17:47
JackAvery schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 06:59:
Links naar de demo’s:Vooral de eerste drie lijken me de moeite maar smaken verschillen natuurlijk.
Alle demo's geprobeerd. Pepper Grinder maakte de meeste indruk, lekker spelletje. Contra Operation Galuga vond ik ook leuk, speelde goed weg en zag er leuk uit. De rest was niet voor mij weggelegd.

Ik heb ook Penny's Big Breakaway voor de Switch gehaald en dat is echt een topper. Speelt zo lekker en is lekker uitdagend. De game heeft een behoorlijke replay value. Top game, en als die fysiek uitkomt dan double dip ik zonder probleem :+

Verwijderd

Seal64 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:06:
[...]

Errr, de Game Boy Color, de DSi en de New 3DS worden over het algemeen niet als nieuwe generaties gezien, maar gewoon als mid-gen upgrades. Feitelijk wat de PS4 Pro en de aankomende PS5 Pro doen, dus.

De algemene regel bij Nintendo lijkt te zijn dat nieuwe generaties altijd BC zijn, tenzij er een dwingende technische reden is om dat niet te kunnen doen, of om het niet haalbaar te maken.

Dat zijn tot nog toe eigenlijk alleen de volgende stappen geweest:
NES --> SNES - compleet andere hardware en destijds was dit helemaal nog geen issue
SNES --> N64 - wederom, de hardware was compleet anders
N64 --> Cube - ander medium, cardtridges vs mini-DVD
WiiU --> Switch - idem als hierboven, maar dan de andere kant op. BRD schijven passen niet in een portable.
3DS --> Switch - had misschien theoretisch wel gekund - het scherm heeft genoeg resolutie om die twee 3DS schermpjes boven elkaar te zetten, maar dan zit je weer met dat dat eigenlijk alleen in handheld mode kan, which kinda defeats the purpose.

Bij alle andere generatiewissels kon je minstens één generatie terug gewoon blijven spelen.
Er zijn Gameboy Color games die niet werken met de DMG/Pocket. Dus dat is wel een aparte generatie :-)
Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 07:22:
Maart 2025 is wel ver weg. Hopelijk komen er nog wat mooie games naar de Switch dit jaar. De releaselijst is erg mager.
Misschien wat meer uit je comfortzone dingen proberen? Zat steengoede third party games die de voorbije jaren en de komende maanden op Switch verschenen/verschijnen.

• Timothy3000
JackAvery schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:46:
[...]

Misschien wat meer uit je comfortzone dingen proberen? Zat steengoede third party games die de voorbije jaren en de komende maanden op Switch verschenen/verschijnen.
Die speel ik liever op Xbox of Playstation. Heb de Switch puur voor de Nintendo games en exclusives.

• Cyrax0508
  • Laatst online: 11-11 17:47
G_Dragon schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:00:
Vind Maart 2025 geen gekke datum voor de Switch 2, heb er verder geen haast mee dat er een nieuwe moet komen.
Ik heb er ook niet heel veel problemen mee. Ik heb een backlog van hier tot Tokyo, dus dan kan ik mooi een keer echt gaan gamen ipv kopen en niet spelen. Ik heb een absurde verzameling Switch games (100+ fysieke games en 150+ digitale games) en ik heb zoveel nooit echt gespeeld.

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-11 15:25
Epic Mickey lijkt me leuk om te herspelen en Arranger lijkt ook een leuke titel. Twijfel bij beide alleen of ik het op de PS5 doe of op de Switch.

Latin capital letter y with diaeresis

• Timothy3000
JackAvery schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 16:31:
Niet in de direct maar ook leuk:
[YouTube: PICROSS S+ Trailer (Nintendo Switch)]

[...]

Benieuwd wat je er van vindt. Ik ga de demo nog even overslaan, bezig met 13 Sentinels voorlopig en ik ben toch al overtuigd dat ik deze wil spelen.
Demo even gespeeld. Gameplay is heerlijk maar het verhaal boeit me te weinig. Beetje de issue die ik met Triangle Strategy ook had. Vrij cliché en saai geschreven.
Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 09:45:
[...]

Demo even gespeeld. Gameplay is heerlijk maar het verhaal boeit me te weinig. Beetje de issue die ik met Triangle Strategy ook had. Vrij cliché en saai geschreven.
Hoeveel Triangle heb je gespeeld ?

Verhaal kan je gewoon negeren natuurlijk bij een SRPG ^^

• Timothy3000
Triangle tot ergens halverwege.

Verhaal moet, zelfs in een SRPG me wel genoeg boeien om te blijven spelen iig.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 14:58
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:40:
[...]

Er zijn Gameboy Color games die niet werken met de DMG/Pocket. Dus dat is wel een aparte generatie :-)
Er zijn ook dual-mode games die op beiden werken, en dan op de Color met alle extra's erop en eraan, dus dat zegt niet veel.

Ik bekijk het veel simpeler - de Color doet niets dat de standaard Game Boy niet ook al deed. Granted, de CPU is sneller, er is meer geheugen en het schermpje is in kleur, maar de hardware is verder identiek. Geen nieuwe controls, geen extra connectivity, het enige effectieve verschil tussen de twee was dat je games nu ineens in kleur waren. Dat klinkt als een mid-gen upgrade, niet als een heel nieuw apparaat.

De GBA, daarentegen, was wél geheel nieuw. De hardware had nieuwe mogelijkheden die de voorganger niet had, er waren extra controls, connectivity was uitgebreid, dit was veel meer dan gewoon een Game Boy met een kleurenscherm.

Maar goed, dat zal altijd wel een discussie blijven. Laten we het erop houden dat Nintendo het zelf ook geen nieuwe generatie noemt, want de verkopen van de Color werden niet apart opgegeven, maar gewoon als onderdeel van de Game Boy. De Advance werd wél apart gehouden wat dat betreft.

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is dit nou een screenprotector of de standaard folie van de switch oled?

Van middag een switch oled gehaald bij de mediamarkt en volgens de doos zit er al een screenprotector op van 29,95 (wel apart af tikken 8)7)
Maar dit is wel erg plastic voor 29,95 :(

Dus vandaar de vraag, voel mij een beetje genept.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mz0d8K_ojIAssNZp-1hvoVid9vg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YFRbB3yBgpRrqH3JmSEETt1G.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex9e8LzDXTRxUiVf9ZM8gqPFEUw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XKl64nq9zCowDEIUaxOtGAKU.jpg?f=fotoalbum_tile

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:46
S4All schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:24:

Van middag een switch oled gehaald bij de mediamarkt en volgens de doos zit er al een screenprotector op van 29,95 (wel apart af tikken 8)7)

[Afbeelding][Afbeelding]
Je moet dat ook niet bij de MM kopen met hun “startklaar maken” en andere onzin.

[Afbeelding][Afbeelding]
Geen idee waarom je dit gekocht hebt. Maar op de foto is duidelijk zowel de standaard folie en de door de Mediamarkt toegepaste screenprotector te zien.
hcQd schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:29:
[...]

Je moet dat ook niet bij de MM kopen met hun “startklaar maken” en andere onzin.
Geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is, maar ik las een keer op budgetgaming dat de "startklaar gemaakte" Switch consoles geretourneerde producten zijn. Maar ik vind het ergens wel logisch, als je een geretourneerd product controleert kan je het ook gelijk "startklaar" noemen :P

• S4All
  • Niet online
Ik weet het normaal ook geen mediamarkt, maarja cadeau bonnen die bijna verliepen en ze hadden alleen de versie met screenprotector liggen |:(

Dus ik dacht makkelijk en voor 30€ is het vast een glazen protector, maar dit is plastic rommel.

Nu maar hopen dat het er makkelijk afgaat na de eerste kras en dan gelijk een goede er op 8) .

Tips voor het verwijderen?
L23 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:30:
[...]

Geen idee waarom je dit gekocht hebt. Maar op de foto is duidelijk zowel de standaard folie en de door de Mediamarkt toegepaste screenprotector te zien.
Zie het nu zelf ook op de foto, in het echt is het tweede randje bijna niet te zien

[ Voor 32% gewijzigd door S4All op 22-02-2024 18:56 ]

Een screenprotector blijft uit zichzelf goed zitten, maar als je eenmaal het randje met je nagel te pakken hebt is het makkelijk te verwijderen. Het zit niet muurvast geplakt :)

• Timothy3000
L23 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 18:38:
[...]

Geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is, maar ik las een keer op budgetgaming dat de "startklaar gemaakte" Switch consoles geretourneerde producten zijn. Maar ik vind het ergens wel logisch, als je een geretourneerd product controleert kan je het ook gelijk "startklaar" noemen :P
Gaan geretourneerde producten daar niet naar de Outlet?
Timothy3000 schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 19:21:
[...]

Gaan geretourneerde producten daar niet naar de Outlet?
Wie zal het zeggen. Bij de Outlet staan in ieder geval producten waar de doos van is geopend etc. Zoiets kan je bij de Nintendo Switch niet controleren omdat de doos nieuw niet geseald is. Wellicht brengt Mediamarkt wel alle geretourneerde producten naar de Outlet.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-11 17:16

[Afbeelding][Afbeelding]
Bij mij release Switch die ik ingeruild heb na 6 jaar voor de OLED, zat een glazen protector op die je niet zag zitten. Nu bij de OLED eentje bij mijn travel case gekregen, en ook die zie je bijna niet zitten, deze lijkt me niet zo normaal.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• S4All
  • Niet online
Jaja het is rommel die screen protector.
Als je iets wilt kun je het beter zelfdoen 8) mijn geloof in beloftes is weer terug op 0 8)

Maar zelda Tears of the Kingdom is leuk :9

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 12:31
Ik plaats het hier, omdat het problemen en garantie topic niet heel levendig lijkt te zijn.

Ik heb de switch mee op reis, ideaal voor lange vluchten. Hiervoor speelde ik vooral in docked mode. Maar ik krijg nu redelijk vaak tijdens het spelen de melding dat 1 van de joycons de connectie kwijt is. Ik moet dan wachten of de joycon er uit en dan weer inschuiven om dit te herstellen. Erg irritant.

Is er iemand bekend met dit probleem? Is er een goede oplossing hiervoor? Hoelang ben ik de switch kwijt als ik deze terugstuur voor reparatie naar Nintendo?

• Linksquest
abc874 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 01:34:
Ik plaats het hier, omdat het problemen en garantie topic niet heel levendig lijkt te zijn.

Ik heb de switch mee op reis, ideaal voor lange vluchten. Hiervoor speelde ik vooral in docked mode. Maar ik krijg nu redelijk vaak tijdens het spelen de melding dat 1 van de joycons de connectie kwijt is. Ik moet dan wachten of de joycon er uit en dan weer inschuiven om dit te herstellen. Erg irritant.

Is er iemand bekend met dit probleem? Is er een goede oplossing hiervoor? Hoelang ben ik de switch kwijt als ik deze terugstuur voor reparatie naar Nintendo?
Je kunt hem altijd voor reparatie aanbieden, normaal 2 tot 3 weken is de reparatie tijd. Hoe oud zijn de Joy-Cons als ik vragen mag? Toevallig ook de volgende reconect tips geprobeerd?

Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:56:
[...]

Je kunt hem altijd voor reparatie aanbieden, normaal 2 tot 3 weken is de reparatie tijd. Hoe oud zijn de Joy-Cons als ik vragen mag? Toevallig ook de volgende reconect tips geprobeerd?
@abc874 Goede tips. Maar is het ook mogelijk dat de ontvangst slechter is geworden door een andere inrichting? Is de Nintendo Switch in zicht als je zit te gamen of achter een gesloten deurtje? Of andere objecten in de weg zoals een tafeltje? De ontvangst van de Joy-cons is sowieso matig ten opzichte van de Pro-controller, dus in dat opzicht is het wel een bekend probleem. Wellicht is het te verbeteren met een andere opstelling.

Edit: Ah, het gaat over de fysieke connectie van de Joy-cons met de Switch. Wellicht kan je hier wat mee: https://www.gomumba.com/b...ean-joy-con-rail-contacts

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 23-02-2024 10:19 ]

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-11 23:47
@abc874 Het is volgens mij een voorkomend probleem met de originele Switch dat de contacten van de Joy-Cons op de console of op de controller zelf niet helemaal super kunnen werken na een tijd.

Heb je al geprobeerd of het ook met andere Joy-Con gebeurt? Of heb je maar 1 set? Je kan ook (voorzichtig) proberen de contacten onderaan in de Joy-Con rails schoon te maken.

Anders is het idd het beste om gewoon even met Nintendo contact op te nemen. Ga maar uit van een paar weken voordat je 'm terug hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door ShadLink op 23-02-2024 09:39 ]

ShadLink schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:35:
Het is volgens mij een voorkomend probleem met de originele Switch dat de contacten van de Joy-Cons op de console of op de controller zelf niet helemaal super kunnen werken na een tijd.
Dat is dan toch niet specifiek met de originele Switch? Of is er wat veranderd bij nieuwere modellen? Lijkt me dat de originele Switch het oudst en meest gebruikt is en daardoor eerder deze problemen ervaart?

• ShadLink
Ik heb het gehoord van de originele Switch, maar het kan denk ik ook bij de OLED gebeuren. Bij de Switch lite zal het denk ik niet snel voorkomen ;)

Trouwens mocht je garantie verlopen zijn, kan je het ook zélf proberen te fixen met deze handige ifixit handleidingen:
Linker rail: https://nl.ifixit.com/Gui...eplacement/113429?lang=en
Rechter rail: https://nl.ifixit.com/Gui...eplacement/113167?lang=en

[ Voor 53% gewijzigd door ShadLink op 23-02-2024 11:19 ]

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 19:14

[Afbeelding][Afbeelding]
Oh wauw, wat een praktijken zeg van de mediamarkt. Je weet dat de Action voor 3 euro een screenprotector verkoopt van gehard glas?

https://www.action.com/nl...rotector-nintendo-switch/
ShadLink schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:16:
Ik heb het gehoord van de originele Switch, maar het kan denk ik ook bij de OLED gebeuren. Bij de Switch lite zal het denk ik niet snel voorkomen ;)
Switch Lite is inderdaad wel een nieuwer model, maar vergeet meestal dat die ook bestaat :P

Niet een model die ik snel zou kopen. Wel interessant dat er nu OLED screen mods beginnen te komen voor de Switch Lite.

https://www.resetera.com/...output-may-follow.811056/
Schweino schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:18:
[...]

Oh wauw, wat een praktijken zeg van de mediamarkt. Je weet dat de Action voor 3 euro een screenprotector verkoopt van gehard glas?

https://www.action.com/nl...rotector-nintendo-switch/
Je linkt nu wel naar een screenprotector die bedoeld is voor de gewone Switch en niet de Switch OLED. Maar het is inderdaad niet moeilijk een uitstekende glazen screenprotector met pasvorm te vinden voor rond de 10 euro. Die moet je dan uiteraard wel zelf aanbrengen en je Switch is niet "startklaar" gemaakt :P

Maar is ook een beetje aan de consument zelf om uit te zoeken wat hij nou precies koopt, er is genoeg keuze uit andere winkels.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 16:46
Superduper teleurgesteld in Unicorn Overlord. Het is gewoon een autobattler, een beetje als Diofield Chronicle.
Als dat een algemeen bekend feit was dan sorry, niet meegekregen. Voor mij in ieder geval reden om m van mijn wishlist te schrappen.
Vinnocchio schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:37:
Superduper teleurgesteld in Unicorn Overlord. Het is gewoon een autobattler, een beetje als Diofield Chronicle.
Als dat een algemeen bekend feit was dan sorry, niet meegekregen. Voor mij in ieder geval reden om m van mijn wishlist te schrappen.
Dat was al even bekend ja. Het is vergelijkbaar met het Gambit systeem uit Final Fantasy 12. Dit kan net een hoop extra strategische keuzes / planning toelaten, dat maakt het heel interessant.

• Vinnocchio
JackAvery schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Dat was al even bekend ja. Het is vergelijkbaar met het Gambit systeem uit Final Fantasy 12. Dit kan net een hoop extra strategische keuzes / planning toelaten, dat maakt het heel interessant.
Ik zag het, heel veel plannen/voorbereiden en daarna zie je de characters hun riedeltje aflopen en dan weer verder met plannen/voorbereiden. Kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden maar ik hou er niet van. Voelt zo passief voor mij

• Timothy3000
JackAvery schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Wel jammer dat voordat je een aanval doet al duidelijk is wat het eindresultaat gaat zijn. Wou dat dat optioneel was.

• G_Dragon

G_Dragon

ShadLink schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:16:

Trouwens mocht je garantie verlopen zijn, kan je het ook zélf proberen te fixen met deze handige ifixit handleidingen:
Linker rail: https://nl.ifixit.com/Gui...eplacement/113429?lang=en
Rechter rail: https://nl.ifixit.com/Gui...eplacement/113167?lang=en
Wij zijn toen met onze Nintendo Switch Oled naar de Mediamarkt gegaan bij de Smartbar voor een op maat gemaakte schermprojector en die bevalt nog steeds heel erg goed. Deze zit trouwens ook op onze Nintendo Switch Lite

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• (KBX) Harkanoid
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:20
Ik heb die scherm protector van de action op mijn oled versie geplakt en werkt prima , je ziet alleen een hapje onder uit het scherm beter iets dan niets toch?
Deze tabel eens een update gegeven met de info uit de Partner Direct.

Switch 2024 highlights
Q1 2024Golden Sun + Golden Sun (17.01.204)
Another Code: Recollection (19.01.2024)
Prince of Persia: The Lost Crown (19.01.2024)
Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy (25.01.2024)
Eastward: Octopia DLC (31.01.2024)
Kingdom Come: Deliverance (02.2024)
Tomb Raider I-III Remastered (14.02.2024)
Mario Vs. Donkey Kong (16.02.2024)
Penny's Big Breakaway (21.02.2024)
Pocket Card Jockey: Ride On! (21.02.2024)
Splatoon 3: Expansion Pass - Side Order (22.02.2024)
Inkulati (22.02.2024)
Penitent (22.02.2024)
Shiren the Wanderer: The Mystery Dungeon of Serpentcoil Island (27.02.2024)
Dark Forces Remaster (28.02.2024)
Snufkin: Melody of Moominvalley (07.03.2024)
Unicorn Overlord (08.03.2024)
Contra: Operation Galuga (12.03.2024)
STAR WARS: Battlefront Classic Collection (14.03.2024)
Kingdom Come Deliverance - Royal Edition (16.03.2024)
Princess Peach Showtime! (22.03.2024)
SOUTH PARK: SNOW DAY! (26.03.2024)
Pepper Grinder (28.03.2024)
Q2 2024Grounded (16.04.2024)
Planet of Lana (16.04.2024)
Tales of Kenzera: ZAU (23.04.2024)
Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes (23.04.2024)
Another Crab’s Treasure (25.4.2024)
Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba - Sweep the Board! (26.04.2024)
Endless Ocean Luminous (02.05.2024)
Lorelei and the Laser Eyes (16.05.2024)
World of Goo 2 (23.05.2024)
Paper Mario: The Thousand-Year Door remake (23.05.2024)
Star Wars Hunters (04.06.2024)
Monster Hunter Stories (14.06.2024)
SHIN MEGAMI TENSEI V: VENGEANCE (21.06.2024)
Super Monkey Ball Banana Rumble (25.06.2024)
Luigi's Mansion 2 HD (27.06.2024)
The Gecko Gods (lente 2024)
'2024'/Onbekend
H2 2024 en verderAce Combat 7: Skies Unknown Deluxe Edition (11.07.2024)
GUNDAM BREAKER 4 (28.08.2024)
Arranger (zomer 2024)
FANTASY LIFE i: The Girl Who Steals Time (10.10.2024)
Disney Epic Mickey: Rebrushed (2024)
Metroid Prime 4
Hollow Knight: Silksong
Mina The Hollower (2024 - onbevestigd)
Dragon Quest III HD-2D Remake
ENDER MAGNOLIA: Bloom in the mist (2024)
Metal Slug Tactics (2024)
Little Nightmares III (2024)
Death Trick: Double Blind (2024)
DecaPolice (2024)
The Plucky Squire (2024)
Shantae Advance: Risky Revolution (2024)
Inkulinati (2024)
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream (2024)
SacriFire
Endless Dungeon
Front Mission 3: Remake
Ys X: Nordics
Wizards with a Gun
A Tale of Paper
'new Rune Factory series'
Professor Layton and the New World of Steam (2025)
Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune and Dunan Unification Wars

Vetgedrukt zijn de first-party titels, in italics vind je console-exclusives (al dan niet gepubliceerd door Nintendo). Disclaimer: natuurlijk zijn er nog honderden andere games waar vast ook wel pareltjes tussen zitten. De lijst is allesbehalve compleet.

[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 05-06-2024 01:51 . Reden: Enkele datums aangepast ]

• Schweino
(KBX) Harkanoid schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:07:
Ik heb die scherm protector van de action op mijn oled versie geplakt en werkt prima , je ziet alleen een hapje onder uit het scherm beter iets dan niets toch?
Hier is de OLED versie te koop, 3 stuks voor 7 euro: https://www.amazon.nl/dp/B09L1GJ5LF

Is identiek aan die van de action (zelfde glas etc, alleen dan voor OLED), alleen de verpakking is anders.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Edit. Gevonden.

[ Voor 98% gewijzigd door Farabi op 24-02-2024 00:57 ]

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Amateur vraag: kan ik met meerdere users op een individueel lidmaatschap?

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:46
Fromz schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:11:
Nee. Daarvoor heeft iedere user een eigen lidmaatschap of een family lidmaatschap nodig.

Het lijkt mij trouwens ook niet handig om op een individueel lidmaatschap meerdere users te hebben:
  • online gamen met zelfde game en 1 naam gelijktijdig zal problemen geven met online rankings en je kan niet tegen jezelf gamen
  • backups van save games zullen elkaar overschrijven, ben jij dus bij de eindbaas en gaat een 2e speler die game beginnen, ben jij je eindbaas kwijt
  • NSO retro games, de apps daarvoor checken of je wel de games mag spelen en ook hierbij kan je maar op 1 console gelijktijdig online zijn daarvoor

[ Voor 50% gewijzigd door RollieBollie op 24-02-2024 09:37 ]

Fromz schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 09:11:
Nee, daar dient het familieabonnement voor dat tot 8 users ondersteunt. Toegang is gekoppeld aan de user niet de console.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:39
De Nitro Deck+ ziet er goed uit! 80 euro.

https://www.nintendolife....or-switch-pre-orders-live
Ik moet eerlijk zijn dat ik de aantrekkelijkheid van de combinatie controllers+grip niet begrijp. Dan zou ik eerder gewoon andere joycons kopen of een grip. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Top, bedankt voor de uitleg
@meesje Apart dat ze voor een Wii U controller configuratie gaan. Dan bedoel ik dat ze de ABXY knoppen hebben omgewisseld met de rechter joystick. Lijkt mij al gelijk een minpunt gezien het voor de Switch bedoeld is.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 12:47
We zijn een weekendje weg. Switch meegenomen en dachten die op de tv te kunnen aansluiten in het hotel, voor als ons kleine vriendje zn middagslaapje heeft… Nou eindelijk gelukt (moest de tv van de muur halen) dus alles aansluiten. Doet de usb kabel het niet, moet het per se de originele kabel zijn van de docking :-(

• G_Dragon

G_Dragon

crimby schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:10:
We zijn een weekendje weg. Switch meegenomen en dachten die op de tv te kunnen aansluiten in het hotel, voor als ons kleine vriendje zn middagslaapje heeft… Nou eindelijk gelukt (moest de tv van de muur halen) dus alles aansluiten. Doet de usb kabel het niet, moet het per se de originele kabel zijn van de docking :-(
Klopt, daar kwamen wij ook achter toen wij een weekend weggingen met de schoonouders. Echt super stom dat je een orginele usb kabel moet gebruiken, ik voel je pijn :X

crimby schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:10:
Klinkt ingewikkeld. Maar over welke USB kabel heb je het dan? En waarom zou je niet de originele kabel gebruiken? Ik neem aan dat je de voeding bedoelt en die moet uiteraard wel genoeg stroom kunnen leveren.

@G_Dragon Kon die USB kabel 15V/2.6A leveren?

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 12:47
L23 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:17:
[...]

Klinkt ingewikkeld. Maar over welke USB kabel heb je het dan? En waarom zou je niet de originele kabel gebruiken? Ik neem aan dat je de voeding bedoelt en die moet uiteraard wel genoeg stroom kunnen leveren.

De voelding inderdaad. Originele is niet mee want die zit netjes weggewerkt achter de tv thuis. Wellicht had ik dat overwogen als ik dit wist.

@G_Dragon gedeelde pijn is halve pijn!

• G_Dragon

G_Dragon

crimby schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:19:
[...]

De voelding inderdaad. Originele is niet mee want die zit netjes weggewerkt achter de tv thuis. Wellicht had ik dat overwogen als ik dit wist.

Precies daarom voel ik met je mee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjETOJK86oTsGRRhNLCgN8Y2Dx8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CMrEA3AaFo3DppaOgaUWd1RY.jpg?f=fotoalbum_large
Wij hebben na zo'n ontdekking een tweede docking station gekocht omdat ook bij ons thuis alles strak is weggewerkt, want wil geen kabel zien als ik tv zit te kijken.

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:17:
[...]

Geen idee maar heb 5 verschillende geprobeerd dan, je krijgt op de Nintendo Switch de melding dat er gebruik gemaakt moet worden van een orginele kabel.

G_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:22:
[...]

Geen idee maar heb 5 verschillende geprobeerd dan, je krijgt op de Nintendo Switch de melding dat er gebruik gemaakt moet worden van een orginele kabel.
Wat probeerde je dan precies? Überhaupt gekeken wat ze kunnen leveren? Maar als ze niet aan dat specifieke profiel (15V/2.6A) kunnen voldoen dan werkt het inderdaad niet.

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:25:
[...]

Wat probeerde je dan precies? Überhaupt gekeken wat ze kunnen leveren? Maar als ze niet aan dat specifieke profiel (15V/2.6A) kunnen voldoen dan werkt het inderdaad niet.
Ik snap je punt, maar na 10 minuten Googlen kwamen we al vrij snel tot de conclusie dat het niet uitmaakt hoeveel de kabel levert maar dat Nintendo er gewoon voor gezorgd heeft dat alleen de orginele kabel werkt. Want ik zag al mensen voorbij komen die wel gekeken hadden na wat de kabel moest leveren en daar werkte het ook niet.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:43
Er zitten chips in de kabels die aangeven dat de kabel origineel is en die hoeveelheid stroom kunnen leveren. Is deels goed en deels niet goed. Je moet echt een goede kabel hebben om dergelijke stroom brandveilig te kunnen leveren, maar het is helaas geen PD, waardoor je echt een Nintendo merk kabel/voeding nodig hebt. Dat laatste is dan weer iets wat ik niet goed vind, maar helaas op grote schaal gebeurt bij zoveel apparaten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:39
Ziet er leuk uit! Ik krijg een Virtua Racing gevoel.

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:31:
[...]

Ik snap je punt, maar na 10 minuten Googlen kwamen we al vrij snel tot de conclusie dat het niet uitmaakt hoeveel de kabel levert maar dat Nintendo er gewoon voor gezorgd heeft dat alleen de orginele kabel werkt. Want ik zag al mensen voorbij komen die wel gekeken hadden na wat de kabel moest leveren en daar werkte het ook niet.
Ik werd toch even nieuwsgierig. Had een Skullnco dock mee op vakantie i.c.m. een AmazonBasics lader en dat werkte gewoon. Net even het originele Nintendo dock getest en die werkt ook gewoon met mijn AmazonBasics lader + Anker USB-C kabel. Ook nog even mijn UGREEN lader geprobeerd en die werkt ook. Beide laders hebben PD en ondersteunen minimaal 15v/2.6A (heb ze ook specifiek uitgekozen vanwege de compatibiliteit met de Switch.)

edit: Net ook nog even twee goedkope USB-C kabels geprobeerd en die werken ook gewoon. Maar geen idee hoe (brand)veilig dat is.

Een USB-A naar USB-C kabel werkt niet op beide laders. Ik krijg dan ook de melding. Maar dat komt omdat beide laders geen 15v/2.6A over de USB-A poort kunnen leveren.

[ Voor 76% gewijzigd door Cannoli op 25-02-2024 10:12 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:17
G_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:31:
[...]

Dat is niet helemaal waar, deze week nog een Rog Ally Charging Dock gehaald omdat deze met beide mijn Steam Deck en Nintendo Switch werkt.

Zolang de kabel en de lader aan de PD spec voldoen zou het moeten werken, tenzij fabrikant van zo'n product geen compatibiliteit met de Switch heeft (in het geval van de Rog Ally Charging Dock, moest ik deze eerst updaten)

[ Voor 5% gewijzigd door Mizgala28 op 24-02-2024 14:13 ]

• martin_v_z
  • Laatst online: 00:12
meesje schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:55:
Ziet er leuk uit! Ik krijg een Virtua Racing gevoel.

[YouTube: New Star GP Trailer]
Ga ik wel halen denk ik. Veel uurtjes in virtual racing gestopt. Als Sega nou eens Daytona uitbrengt....

• Linksquest
Dit ziet er erg vet uit, wilde me eventueel z'n set halen als we weer op vakantie / weekend weg gaan, want ik vind die knoppen van die Joy-Cons niet super fijn, net iets te klein.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
crimby schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:19:
[...]

Tip van mij, ga voor zoiets:
Gonadan schreef op zondag 5 maart 2023 @ 13:53:
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe 'draagbare dock' maar eens geprobeerd. Op basis van positieve reviews toch maar eens de gok gewaagd. Ik mag op vakantie graag de switch mee hebben om een spelletje te doen met m'n dochter (of zelf :+) en vaak kan je wel een HDMI-kabel bij de TV krijgen als je een huisje o.i.d. hebt.
Ik was er alleen wel erg klaar mee om de boel thuis altijd weer uit m'n dressoir te bouwen en bij thuiskomst weer netjes weg te werken.

Deze neemt amper ruimte in en werkt helemaal prima. Zelfs te gebruiken als connector voor laptop of telefoon. Het enige wat je zelf moet regelen is een HDMI-kabel en een serieuze USB-C-lader, maar die laatste heb je waarschijnlijk toch al mee.

[Afbeelding]
De lader hoeft echt niet origineel te zijn, maar wel de juiste protocollen aan kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 24-02-2024 16:54 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• G_Dragon

G_Dragon

@Mizgala28 @Cannoli blijkbaar had ik het fout, ik had het wel uitgezocht op Google maar blijkbaar niet goed genoeg. Bedankt voor deze informatie, ik heb weer wat nieuws geleerd hierdoor! :)

• Schweino
Ik maak zelf gebruik van dit "dock" -> https://nl.aliexpress.com/i/1005001482704948.html en een 45 watt power adapter van de action en dat werkt vlekkeloos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2DiC7NsPv_DU4-3-zIOq9uD1Kjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zE7iturf5O0Ln4CSHu8EtQoe.jpg?f=fotoalbum_large

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
Gisteravond eindelijke Mizutsune verslagen voor de Bewitching Dance quest in MHR. Ik had haar al 8x geprobeerd om met m'n Crit Starter build, maar werd daarmee continu ge-oneshot, nou ja, snel ge-twoshot in sommige situaties.

Afgelopen weekend een LR Magnamolo wapen gemaakt en de volledige HR Royal Ludroth armor set. Dit zorgde er voor dat ik in ieder geval de waterstraal en bubbels beter kon weerstaan. Evenals het gebruik van max potions en iets voorzichtiger te werk gaan hielp een beetje.
Wat was ik blij dat er een blauw icoontje verscheen en ik haar kon vangen. Inmiddels was ik alweer 2x ge-faint, dus moest er ook snel bij zijn.
Een heerlijk gevoel om het monster met zo'n uitdaging dan uiteindelijk toch te kunnen verslaan!

Nu kijken wat HR6 me gaat brengen. Als ik het zo snel zag zijn nu alle monsters beschikbaar om de Critical Build te maken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 25 februari 2024 @ 01:41:
Ik maak zelf gebruik van dit "dock" -> https://nl.aliexpress.com/i/1005001482704948.html en een 45 watt power adapter van de action en dat werkt vlekkeloos.

[Afbeelding]
Twee tips als je dit (of een vergelijkbaar 3rd-party) dock gebruikt:

- Dit dock ondersteunt geen HDMI-CEC. Je moet dus handmatig de TV aanzetten en het juiste HDMI-kanaal selecteren.

- Als de TV een game-modus heeft dan moet je deze handmatig selecteren. Het 'dock' communiceert niet met de TV en laat de TV dus niet weten dat het een spelcomputer betreft. Daardoor kan de TV op een andere modus blijven staan waardoor je mindere beeldkwaliteit en/of veel inputlag krijgt. (Meestal hoef je dit maar één keer te doen. Vaak blijft een TV dan op dat HDMI-kanaal ingesteld staan op game-modus.)

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:21

'16 Peugeot 308 GTI270 By Peugeot Sport | '16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie

• Farabi
  • Niet online
even een vraagje over de mario spellen.

wat kan je met die punten waarmee je op de paal springt bij het einde van de level? waar worden die opgeteld? nooit geweten. bij deluxe u kreeg 1up toen ik de hoogste sprong haalde gisteren. maar bij wonder weer niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 27-02-2024 11:09 ]

• Linksquest
Farabi schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:08:
even een vraagje over de mario spellen.

wat kan je met de punten waarmee je op de paal springt bij het einde van de level? waar worden die opgeteld? nooit geweten. bij deluxe u kreeg 1up toen ik de hoogste sprong haalde gisteren. maar bij wonder weer niet?
Je bedoeld neem ik aan dat knolletje bij Mario Wonder? Dat zijn uitdagingsdoelen, voor de mensen die hem graag 100% willen uitspelen is dit nodig om ze per level allemaal te verzamelen. Maar je hebt er ook een x aantal nodig om verder in de game te komen.

Of bedoeld je een andere game?

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:11:
[...]

Je bedoeld neem ik aan dat knolletje bij Mario Wonder? Dat zijn uitdagingsdoelen, voor de mensen die hem graag 100% willen uitspelen is dit nodig om ze per level allemaal te verzamelen. Maar je hebt er ook een x aantal nodig om verder in de game te komen.

Of bedoeld je een andere game?
ik bedoel die paal waar je op het einde van elke level moet springen bij alle mario's.

• Linksquest
Ik snap dat ik wat je bedoeld, je bedoeld hoe hoger je komt hoe meer punten je krijgt, als je de punten zelf bedoeld niks, dat is gewoon een score.

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:22:
Ik snap dat ik wat je bedoeld, je bedoeld hoe hoger je komt hoe meer punten je krijgt, als je de punten zelf bedoeld niks, dat is gewoon een score.
juist, kan je iets met die score?

• Linksquest
Nee, dat is echt voor de fun.

Er was een Pokémon direct ;)

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2024 18:34 ]

• Linksquest
Ik ben zeer benieuwd of die games nog naar de huidige Switch gaan komen of dat ze alleen naar de opvolger gaan komen. Het kan natuurlijk een system seller worden voor de nieuwe Switch, en gezien hoe die laatste Pokémon op de Switch liep, en ook de vorige Legends, vraag ik me af of ze deze nog goed draaiend krijgen oude Switch.

Linksquest schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:52:
Ik ben zeer benieuwd of die games nog naar de huidige Switch gaan komen of dat ze alleen naar de opvolger gaan komen. Het kan natuurlijk een system seller worden voor de nieuwe Switch, en gezien hoe die laatste Pokémon op de Switch liep, en ook de vorige Legends, vraag ik me af of ze deze nog goed draaiend krijgen oude Switch.
Kijk het filmpje nog eens, begint al met het Switch logo. Komt gewoon uit voor de Nintendo Switch.

• Linksquest
Ja heb het filmpje gezien, en ja het logo staat erin, maar dat geeft nog 100% garantie dat hij ook daadwerkelijk naar of alleen naar de Switch komt.

Kijk even naar Breath of the Wild, die zou in eerste instantie alleen voor de Wii U zijn uitgekomen, maar door het uitstellen is hij uiteindelijk ook naar de Switch gekomen.

Linksquest schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:56:
Ja heb het filmpje gezien, en ja het logo staat erin, maar dat geeft nog 100% garantie dat hij ook daadwerkelijk naar of alleen naar de Switch komt.

Kijk even naar Breath of the Wild, die zou in eerste instantie alleen voor de Wii U zijn uitgekomen, maar door het uitstellen is hij uiteindelijk ook naar de Switch gekomen.
Ik vind dat het juist wel 100% garantie geeft. We hebben het over het Switch logo, duidelijker kan niet. Je zegt nu trouwens ook iets anders dan in het vorige bericht. Maar komt 100% zeker weten uit op de Switch. Of het ook op de opvolger uitkomt is nog niet bekend, maar lijkt me aannemelijk.

Vage discussie :p

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 17:29
Ze beginnen leuk over red en green, vervolgens geen aankondiging van red, blue/green en of yellow 😐
Megupe schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:02:
Ze beginnen leuk over red en green, vervolgens geen aankondiging van red, blue/green en of yellow 😐
Pijnlijk he :p

• Linksquest
L23 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:00:
[...]

Ik vind dat het juist wel 100% garantie geeft. We hebben het over het Switch logo, duidelijker kan niet. Je zegt nu trouwens ook iets anders dan in het vorige bericht. Maar komt 100% zeker weten uit op de Switch. Of het ook op de opvolger uitkomt is nog niet bekend, maar lijkt me aannemelijk.

Vage discussie :p
Kan zijn dat ik me misschien verkeerd uitgedrukt hebt, maakt ook niet uit ;) 8)7 Tot nu toe hebben we nog geen gameplay gezien, ga de game wel in de gaten houden

Linksquest schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:05:
[...]

Kan zijn dat ik me misschien verkeerd uitgedrukt hebt, maakt ook niet uit ;) 8)7 Tot nu toe hebben we nog geen gameplay gezien, ga de game wel in de gaten houden
Geeft niet, maar in de eerste reactie had je vraagtekens of het wel op de huidige Switch zou uitkomen en mogelijk enkel op de opvolger. In je tweede reactie was het precies andersom.

Ikzelf zie het wel als er daadwerkelijk gameplay te zien is. Maar ik ben al jaren duidelijk niet de doelgroep. Ik verwacht niet dat deze nieuwe Pokemon game mij gaat aanspreken.
Wellicht dat ik ooit nog Let’s Go Pikachu/Eevee voor de Switch haal…

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dit een system seller voor de opvolger? Denk het niet. Toch niet met opnieuw GameFreak aan het stuur. Je wilt je gloednieuwe console positief in de markt zetten. “Kijk eens wat er nú allemaal mogelijk is en hoe vlot het wel niet draait!”

Als je dan de laatste game, S&V, bekijkt, schiet je jezelf gewoon in de voet als dat het beeld moet zijn dat je wil overbrengen naar potentiële klanten.

Deze komt volgens mij dus gewoon nog op de Switch. Dan heeft GameFreak het ook wat makkelijker en hoeven ze geen nieuw systeem uit te dokteren en kunnen ze het op de hardware steken. Snap eerlijk gezegd dan ook niet waar hun “ambitious new entry” op gaat slagen, zoals ik las in de uitgestuurde nieuwsbrief.

Tja, we wachten geduldig af! :)

• Timothy3000
Zal wel naar de Switch 2 overgeheveld worden. Goed dat ze de tijd nemen.
Kan gerust cross-gen zijn maar GameFreak zou gek zijn om de 140 miljoen Switch eigenaars te negeren.

Legends was naar het schijnt wel leuk, benieuwd wat ze hiermee doen. Ruimte voor wat experimenteren doet de serie goed denk ik. Ze nemen duidelijk ook hun tijd als ze dit jaar geen Pokémon game uitbrengen.

• Vinnocchio
Iemand al Balatro op de switch aangeschaft?
Ik wil m wel kopen maar twijfel nog of op de switch of 1 van z’n grote broers…

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-11 17:28
G_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:21:
[...]

Precies daarom voel ik met je mee!

[Afbeelding]
Wij hebben na zo'n ontdekking een tweede docking station gekocht omdat ook bij ons thuis alles strak is weggewerkt, want wil geen kabel zien als ik tv zit te kijken.
Ik heb om die reden die Genki Covert aangeschaft. Doet het ook prima voor een weekendje weg.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• ShadLink
Ik verwacht dat de opvolger van de Switch gewoon Switch games kan spelen, en mogelijk dat je dan een patch kan krijgen voor de Switch 2. Zoals je ook bij veel XBOX ONE games ziet op de XBOX Series.

Pokémon Legends Z-A komt gewoon op de Switch uit, dat weet ik 100% zeker. Anders zouden ze 'm niet nu hebben aangekondigd.

[ Voor 24% gewijzigd door ShadLink op 28-02-2024 00:13 ]

• Vinnocchio
Vinnocchio schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:39:
Iemand al Balatro op de switch aangeschaft?
Ik wil m wel kopen maar twijfel nog of op de switch of 1 van z’n grote broers…
Ik heb m gekocht, wat een verslavende topgame!
Het enige is dat de leesbaarheid in handheld wat matig is (helemaal voor de wat oudere tweaker zoals ik lol) maar dat kan je heel goed aanpassen in het spel:
CRT uit / CTR BLOOM uit / HIGH CONTRAST aan
Kan hem echt aanbevelen! _/-\o_
Pagina: 1 ... 244 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic