• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:27

Oxigeon

En zo is dat!

Joel22 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:54:
[...]

Daar vallen ze buiten ik heb er wel 1 met driftproblemen. Ik hoopte dat dit ook binnen de garantie zou vallen. Ik weet niet hoe duur reparatie anders is.
Ik heb er ook een met drift gehad. Was een 2e hands switch met controllers. Uit onderzoek bleek dat de stick hard was ingedrukt. Het was 35 euro betalen meen ik en dan kreeg ik ze gerepareerd terug.

Indien echt stickdrift opgetreden was dan werd hij gratis gerepareerd

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 07-02-2024 13:01 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Oxigeon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:01:
[...]

Ik heb er ook een met drift gehad. Was een 2e hands switch met controllers. Uit onderzoek bleek dat de stick hard was ingedrukt. Het was 35 euro betalen meen ik en dan kreeg ik ze gerepareerd terug.

Kon je dan ook kiezen om niet te laten repareren en krijg je ze dan gewoon weer terug? In dat geval kan je de Joy-cons in ieder geval opsturen en als er dan eventuele kosten bij komen kijken een keuze maken.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12 21:39
L23 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:06:
[...]

Kon je dan ook kiezen om niet te laten repareren en krijg je ze dan gewoon weer terug? In dat geval kan je de Joy-cons in ieder geval opsturen en als er dan eventuele kosten bij komen kijken een keuze maken.
Hier staat dat dat inderdaad kosteloos is.

Hail to the king baby!

35 euro voor een joycon reparatie is al bijna de prijs van een nieuwe joycon. Toch ook iets om te overwegen.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Oxigeon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:01:
[...]

Meen je?! Ik heb al 3 joy-cons opgestuurd en netjes een nieuwe kosteloos teruggekregen, hoefde alleen maar de verzendkosten te betalen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon

G_Dragon

Er gaan geruchten dat er volgende week tussen 12 en 15 februari een Nintendo Direct zal plaatsvinden, maar er is nog niks officieels aangekondigd door Nintendo. Spannend dus nog! Maar hoop dat we weer een nieuw Pokémon spel gaan krijgen, maar dan eentje die beter draait dan Scarlet & Violet.

De leaker die al 3 keer op rij gelijk had (Pokémon Legends: Arceus, Pokémon Brilliant Diamond & Shining Pearl, Pokémon Scarlet & Violet) heeft zojuist weer iets geleaked wat mij hoop geeft maar ik wacht rustig af omdat ook hij het een keer mis kan hebben :)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYK_iXyQFVgcW11aO3nAPayJDjA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KP7W70np27reb3lHwhoynvaO.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJUaQtbrHVJznm2itp6mzyg4w08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MC7dh0cEz6oZnYXc5OasuIPX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 07-02-2024 19:44 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

G_Dragon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:38:
[...]

Meen je?! Ik heb al 3 joy-cons opgestuurd en netjes een nieuwe kosteloos teruggekregen, hoefde alleen maar de verzendkosten te betalen.
Same here ja. was na een jaar ongeveer ofzo. niks bijzonders mee gedaan. gewoon nieuwe opgestuurd gekregen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

G_Dragon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:38:
[...]

Ik heb het een keer in een Reddit post gezien waarbij de stick te hard ingedrukt was, dan is er duidelijk schade te zien. Wat iets anders is dan slijtage. Op zich logisch dat Nintendo dat dan niet kosteloos repareert.
G_Dragon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:42:
Er gaan geruchten dat er volgende week tussen 12 en 15 februari een Nintendo Direct zal plaatsvinden, maar er is nog niks officieels aangekondigd door Nintendo. Spannend dus nog! Maar hoop dat we weer een nieuw Pokémon spel gaan krijgen, maar dan eentje die beter draait dan Scarlet & Violet.

De leaker die al 3 keer op rij gelijk had (Pokémon Legends: Arceus, Pokémon Brilliant Diamond & Shining Pearl, Pokémon Scarlet & Violet) heeft zojuist weer iets geleaked wat mij hoop geeft maar ik wacht rustig af omdat ook hij het een keer mis kan hebben :)

Ik weet het niet hoor. Niet dat ik op de hoogte ben van de geruchten. Maar het lijkt me te vanzelfsprekend :P Maar ik hoop met je mee. Zou wel tof zijn.

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:47:
[...]

Ik weet het niet hoor. Niet dat ik op de hoogte ben van de geruchten. Maar het lijkt me te vanzelfsprekend :P Maar ik hoop met je mee. Zou wel tof zijn.
Ik hoop echt al een aantal jaar op een Gen 2 of Gen 3 remake in de stijl van Pokémon Lets Go want grafisch was deze gewoon ontzettend sterk en speelde ontspannen weg :)

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:45:
[...]

Ik heb het een keer in een Reddit post gezien waarbij de stick te hard ingedrukt was, dan is er duidelijk schade te zien. Wat iets anders is dan slijtage. Op zich logisch dat Nintendo dat dan niet kosteloos repareert.
Mee eens!

G_Dragon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:42:

Los van of dit klopt of niet - eind februari is het toch Pokémon Day? Een nieuwe Pokémon game hoeft niet in een Direct getoond te worden.

• G_Dragon

G_Dragon

JackAvery schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 19:52:
[...]

Los van of dit klopt of niet - eind februari is het toch Pokémon Day? Een nieuwe Pokémon game hoeft niet in een Direct getoond te worden.
Ja de 27ste

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 29-12 20:07
Pokémon games worden voor zover ik weet nooit aangekondigd in Nintendo Directs, altijd in Pokémon Directs. Soms wel met extra info in een gewone Direct.

Maar omdat we het over de laatste serie aan huidige generatie games hebben zou het nog best kunnen. Ik denk zelf dat we dit jaar nog een paar remakes gaan krijgen. Misschien Metroid Prime 2 en / of een Zelda remake.

Let's Go Johto zou daar idd ook prima bij passen, dus kan het ook in een Nintendo Direct.

Op de Switch 2 (of hoe ze die gaan noemen) denk ik dat we eerst een 2e Legends game gaan krijgen en pas een jaar later een nieuwe generatie Pokémon. En dan denk / hoop ik op een Legends Celebi, gezien dat zou passen zoals Legends Arceus paste bij Brilliant Diamond & Shining Pearl.

[ Voor 72% gewijzigd door ShadLink op 07-02-2024 20:29 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

L23 schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 13:06:
[...]

Ik kon ze ook terug laten sturen. Maar werkelijk geen idee meer of ik dan iets moest betalen. Geloof dat er wel iets van onderzoekskosten of verzendkosten bij kwamen.

Oxigeon schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:06:
[...]

Ik kon ze ook terug laten sturen. Maar werkelijk geen idee meer of ik dan iets moest betalen. Geloof dat er wel iets van onderzoekskosten of verzendkosten bij kwamen.
Ik kreeg een reactie van urk_forever een paar berichten hierboven met link dat het kosteloos is. Ik begrijp dus dat je alleen verzendkosten betaald voor het opsturen.

Tweede trailer van Shin chan: Shiro Of Coal Town. Krijgt net als de eerste game op een later moment een westerse release.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12 22:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWbmEOvNMRl-nRu8Yq3oRGouxrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kt1k8PuUsUrwHfh6sWJiuipF.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag is een goede dag 😀

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:59
Jou zien we het eerste half jaar niet :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Jan_V
Linksquest schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:03:
[...]

Jou zien we het eerste half jaar niet :D
Ik vermoed dat ze alle 4 gesealed op m'n kast blijven staan.
Ben nu nog af en toe Monster Hunter Rise aan het spelen en ben nog maar bij het begin van Xenoblade Chronicles 1, moet daar 2 en 3 ook nog van spelen. Die zijn toch al unsealed.

Wel jammer dat het tweede pakketje zo door DHL is bezorgd (van Nedgame).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3seCf74W4Vd78Ph6-pPLqrAGOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8W54QgwXWaPoffECzibNbtA.jpg?f=fotoalbum_large

Normaal is DHL hier verder prima, dus klacht indienen is ook zo sneu voor de chauffeur. Die komt hier zo vaak per week, nu een keer een misser.

[ Voor 42% gewijzigd door Jan_V op 09-02-2024 19:19 ]

Jan_V schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:14:
[...]

Ben nu nog af en toe Monster Hunter Rise aan het spelen en ben nog maar bij het begin van Xenoblade Chronicles 1, moet daar 2 en 3 ook nog van spelen. Die zijn toch al unsealed.

[Afbeelding]

Normaal is DHL hier verder prima, dus klacht indienen is ook zo sneu voor de chauffeur. Die komt hier zo vaak per week, nu een keer een misser.
Blijven ze voor altijd geseald in de kast staan? Of is je backlog zo groot dat het nog wel even duurt voor je er aan toekomt? Je kiest ook wel games waar je lang zoet mee bent :P

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:07
[...]

[Afbeelding]

Met Xenoblade ben je ook rustig 100-150 uur verder per stuk. Als je ook nog de DLC van 2 en 3 er bij hebt, heb je daar ook nog eens rustig een extra verhaal van 30 uur per stuk bij zitten.

Tip voor deel 2, daar zit een deel achter een RNG mechanisme, maar die kan je een beetje foppen als je cloud saves hebt via NSO.
spoiler:
Het gaat om het verkrijgen van rare blades, de kansen daarop zijn soms bijzonder laag. Zeker als je er nog maar een paar moet aan het einde, kan het snel frustrerend worden omdat je tientallen cores opent zonder iets goed te krijgen. Als je een keer grind voor een flinke stapel rare/legendary cores en de juiste boosters voor de blades die je nog moet, kan je via de cloud saves de core grind over slaan. Dan zet je namelijk de automatische synchronisatie uit, ga je cores openen en als je niets goeds hebt, zet je de save weer terug vanuit de cloud en ga je weer opnieuw openen tot je wel iets goeds hebt. Zo heb ik uiteindelijk mijn verzameling compleet gemaakt.

• Jan_V
L23 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 19:25:
[...]

Blijven ze voor altijd geseald in de kast staan? Of is je backlog zo groot dat het nog wel even duurt voor je er aan toekomt? Je kiest ook wel games waar je lang zoet mee bent :P
Beide.
Praktisch game ik gemiddeld 1 uur per week. Soms een uitschieter, zo'n 2x per jaar, dat ik 20 of 30 uur game.
Dan schiet het met dit type spellen niet echt op qua progressie.

Witcher 3 op de Xbox moet ook nog worden uitgespeeld. Vind ik ook een leuk spel.
En bedenk me net dat ik in Afterimage ook nog weinig tijd heb gestoken. Net als Assassin's Creed, waar ik me ook goed mee vermaak.

Dus ja, backlog en weinig speeltijd.
Gamen heeft minder prio voor me tegenwoordig. Tijd wordt vaak aan Netflix besteedt, bloggen, leren, of bordspel.

Vind het vooral leuk om de games te verzamelen. Ik zag ook dat FF 1-6 voor 120 euro te koop is. Best veel geld, maar denk wel dat die hier tzt komt.

Jan_V schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:28:
Vind het vooral leuk om de games te verzamelen. Ik zag ook dat FF 1-6 voor 120 euro te koop is. Best veel geld, maar denk wel dat die hier tzt komt.
Verzamelen voor de Switch is inderdaad ook een leuke bezigheid. Nu kan je nog een mooie collectie opbouwen. Over een aantal jaren zijn games alleen nog maar digitaal te koop.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]

Ik had Triangle Strategy besteld, zou vandaag worden bezorgd door DHL. Krijg in m’n app dat het bezorgd is maar niks ontvangen. Ligt ook niet bij de buren. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad bij DHL en ik vind het een Ktbedrijf
Dag, Triangle Strategy, het had zo mooi kunnen zijn ;w

• Linksquest
[...]

[Afbeelding]

Ik kan dat niet, een game in de seal laten en nooit spelen :D

Linksquest schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:45:
[...]

Ik kan dat niet, een game in de seal laten en nooit spelen :D
Al toegekomen aan Tunic?

• Linksquest
L23 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:52:
[...]

Al toegekomen aan Tunic?
Nog niet met de Switch versie, maar wel de Xbox versie gespeeld. En nee, hij zit niet meer in de seal :D

Linksquest schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:06:
[...]

Nog niet met de Switch versie, maar wel de Xbox versie gespeeld. En nee, hij zit niet meer in de seal :D

[YouTube: Tunic - Nintendo Switch Edition - Unboxing]
Inderdaad zonde om in de seal te laten. Maar ga je die game nog een keer op de Switch spelen als je de Xbox versie uitgespeeld hebt?

• Linksquest
L23 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:09:
[...]

Inderdaad zonde om in de seal te laten. Maar ga je die game nog een keer op de Switch spelen als je de Xbox versie uitgespeeld hebt?
Nee nee, ga deze ook spelen, momenteel heeft de vrouw mijn Switch ingepikt wegens Animal Crossing, dus daarom met andere games maar bezig geweest

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vinnocchio schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:40:
[...]

Ik had Triangle Strategy besteld, zou vandaag worden bezorgd door DHL. Krijg in m’n app dat het bezorgd is maar niks ontvangen. Ligt ook niet bij de buren. Ik heb al meerdere slechte ervaringen gehad bij DHL en ik vind het een Ktbedrijf
Kan de volgende dag alsnog bezorgd worden. Heb dit helaas ook al een aantal keer gehad met PostNL en DHL. pakketje kwam toen altijd de volgende dag of de dag erna.

• Vinnocchio
  • Nu online
Ike. schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 21:34:
[...]

Kan de volgende dag alsnog bezorgd worden. Heb dit helaas ook al een aantal keer gehad met PostNL en DHL. pakketje kwam toen altijd de volgende dag of de dag erna.
Daar hopen we dan maar op, dankjewel voor het sprankje hoop haha

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 29-12 11:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-w4AqIKMsZ0ST-MS9mkM_SpU7_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G64b4qFSr4NyQKNfWX4wOPOr.jpg?f=fotoalbum_large

Snap dat mensen goed zijn in Mario Kart 8 online, maar dit gaat wel erg ver…

P.s. ik sta links onderin ;)

• Jan_V
Vraag voor de Monster Hunter Rise spelers alhier.

Gisteren heb ik eindelijk de High Rank bereikt, HR4, dus was aan het kijken of ik ook eens van m'n starter gear af moet en nu zelf iets moet gaan craften.
Qua armor zit het eerst wel goed, want met de MHR+Sunbreak expansion krijg je blijkbaar een High Rank armor set welke ik nu draag best OK is om mee te starten.

Ik speel Sword and Shield, want dat is voor een beginner best goed te doen.
Nu heb ik een HR4+5 build gevonden: https://game8.co/games/Mo...Rise/archives/341616#hl_5
Deze stelt dat ik de Dirty Marquis moet gaan gebruiken, met 140 attack, poison, en 0% Affinity.

Momenteel gebruik ik nog de Champion Sword, welke 150 Attack en 0% Affinity heeft.
Afgezien van de poison, lijkt de Champion Sword dus meer damage output te kunnen genereren.

Maar degene die de build heeft gemaakt heeft er waarschijnlijk over nagedacht en meer MH ervaring als mij. Dus ik vraag me af wat de beweegreden is. Is de poison zo goed?

Verder zag ik in andere builds ook nog wapens worden genoemd met 130 Attack en 30% Affinity (of zo). Mij lijkt dit nog minder sterk vergeleken met de Champion Sword. Blijkbaar is Affinity dus hetzelfde als Critical Hit Chance, en in het begin is de Critical Hit Damage 25%.
Pas wanneer bijna iedere hit critical is, dan is de damage output hoger als de Champion Sword. Aangezien alle builds zo focussen op Affinity zal ik waarschijnlijk het punt missen. Iemand hier die kan vertellen wat ik over het hoofd zie, of niet goed begrijp?

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-12 16:00
[...]

[Afbeelding]

Zonde, de Ni No Kuni games zijn heerlijke rpg's. Ik had eerst deel 2 gespeeld en later deel 1 maar beiden. Wow ja dat zijn rpg's om u tegen te zeggen _/-\o_
Iemand deze third-party joycons geprobeerd? Klinkt als een heel volledig pakket: draadloos, NFC, HD Rumble, Hall sticks, mechanische knoppen, kwalitatieve d-pad... Ik kan helaas niet instaan voor de YouTuber (lijkt deels gesponsord te zijn maar lijkt ook een kanaal met veel Switch controller reviews), maar de review is redelijk overzichtelijk.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
JackAvery schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:00:
Iemand deze third-party joycons geprobeerd? Klinkt als een heel volledig pakket: draadloos, NFC, HD Rumble, Hall sticks, mechanische knoppen, kwalitatieve d-pad... Ik kan helaas niet instaan voor de YouTuber (lijkt deels gesponsord te zijn maar lijkt ook een kanaal met veel Switch controller reviews), maar de review is redelijk overzichtelijk.

[YouTube: The BEST PRO Joy-Con EVER - MOBAPAD M6 HD]
Zou ze best graag kopen. Maar met de nieuwe switch dit jaar ga ik het toch maar niet doen.
@giantgiantus dat dacht ik zelf ook al. Maar desondanks benieuwd. Genoeg mensen die ook niet meteen naar een nieuwe console switchen.

Dit is dan de eerste third party controller met HD Rumble? Vreemd dat het zo lang heeft moeten duren. Leuke prijs voor wat het te bieden heeft. Kwaliteit moet ik dan maar aannemen, maar zie ook zeer positieve reviews op Aliexpress.

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-12 11:26

Ik heb ze besteld vorige week, dus zodra ze binnen zijn en ik ze uitgeprobeerd heb zal ik je mijn (simpele) bevindingen laten weten.

[ Voor 50% gewijzigd door Milo44 op 12-02-2024 14:35 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:58

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Milo44 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:59:
[...]

Ik heb ze besteld vorige week, dus zodra ze binnen zijn en ik ze uitgeprobeerd heb zal ik je mijn (simpele) bevindingen laten weten.
Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?

http://www.xbmcfreak.nl/

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-12 16:00
En toen kwamen dan de credits op mijn scherm van Mario RPG (SNES/ Switch remake)

Ik ga hier geen opsomming maken van wat goed was en wat niet. Het krijgt van mij een solide 8. Leuke vrolijke tussendoor game/ rpg. Veel humor en leuk voor de Nintendo liefhebber. Komt van alles aan Nintendo poppetjes aan terug in dit spel.

Allerlaatste gevecht is vergeleken met de andere gevechten stiekem nog best een stevig gevecht alhoewel je er niet voor hoeft te levelen en dat zegt alweer genoeg voor een (j)rpg.

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-12 11:26
Erhnam schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:04:
[...]

Waar heb je ze besteld als ik vragen mag?
Gewoon op de officiële website van Mobapad. Betaald via Paypal.

[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 12-02-2024 16:49 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:25

Tarin

Just plain weird.

Na even op de pro controller te hebben gespeeld vind ik hand-held altijd even jammer, vooral de knoppen, maar met deze units past de switch weer niet fatsoenlijk in de fijne compacte Tomtoc hardcase.. die case die Mobapad er bij aanbiedt ziet er best wel massief uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 12-02-2024 20:29 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Vinnocchio
  • Nu online
Vinnocchio schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:40:
[...]

Even een update: DHL heeft een onderzoek ingesteld en kwam tot de conclusie dat het wél is bezorgd. Ondanks dat er niemand aan de deur is geweest (ik was hele dag thuis én heb een deurbel camera). Ze kunnen niks voor me doen, oftewel ik ben m’n geld kwijt. Dit is toch gewoon diefstal, wtf ik ben in staat aangifte te doen. :(
Vinnocchio schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:26:
[...]

Even een update: DHL heeft een onderzoek ingesteld en kwam tot de conclusie dat het wél is bezorgd. Ondanks dat er niemand aan de deur is geweest (ik was hele dag thuis én heb een deurbel camera). Ze kunnen niks voor me doen, oftewel ik ben m’n geld kwijt. Dit is toch gewoon diefstal, wtf ik ben in staat aangifte te doen. :(
In eerste instantie is dit een probleem van de webshop. Ik neem aan dat je daar al je beklag hebt gedaan?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:35
RayNbow schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:06:
[...]

In eerste instantie is dit een probleem van de webshop. Ik neem aan dat je daar al je beklag hebt gedaan?
Klopt. De verkoper gaat een overeenkomst aan met de vervoerder, niet de ontvanger.

• Vinnocchio
  • Nu online
RayNbow schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:06:
[...]

Marktplaats. Verkoper gaat een poging doen, ik wacht het af
Meer Splatoon info/trailers:

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 13-02-2024 18:59 ]

Aspyr levert hier een beter product af dan ik had verwacht. Lijkt me wel leuk om een keer in huis te halen. Ken de games wel van vroeger, maar heb ze niet allemaal gespeeld. Kan me voornamelijk Tomb Raider 3 herinneren. Wellicht even wachten op de onvermijdelijke fysieke release.

[ Voor 57% gewijzigd door L23 op 14-02-2024 10:57 ]

Er zijn vier nieuwe Peach kostuums per ongeluk te vroeg online gezet door Nintendo. Een nieuwe Princess Peach Showtime trailer wordt vandaag nog verwacht volgens datzelfde, nu verwijderde artikel. (Link naar Famiboards met screenshots)

Zeer interessant dat we de laatste weken trailers hebben gekregen voor zo goed als alle Nintendo content van dit kwartaal…
JackAvery schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 08:38:
Zeer interessant dat we de laatste weken trailers hebben gekregen voor zo goed als alle Nintendo content van dit kwartaal…
Dan zou je zeggen dat een Nintendo Direct deze maand niet meer nodig is?
L23 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:58:
[...]

De geruchten wijzen al een week op een mogelijke partner direct, ten vroegste morgen. Geen flauw idee of dit serieus te nemen valt.

Voor mij suggereert de marketing van de voorbije weken dat Nintendo die direct nog eventjes lijkt te willen uitstellen, maar ik zie misschien ook maar wat ik wil zien.

Edit: en hier is inderdaad onze Peach trailer:

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 14-02-2024 15:12 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:33

Mauz1978

Console War Veteran

Vinnocchio schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:26:
[...]

Check je papierbak! Hier gooien ze pakjes doodleuk in de kliko papierbak als we niet thuis zijn. Zo had ik bijna een steam deck weggegooid :(…

Something under the bed is drooling

• Vinnocchio
  • Nu online
Mauz1978 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 17:30:
[...]

Check je papierbak! Hier gooien ze pakjes doodleuk in de kliko papierbak als we niet thuis zijn. Zo had ik bijna een steam deck weggegooid :(…
Ja daar hebben ze ook een handje van. Helaas zat ie daar niet in. En ook dan was mijn deurbel camera aangeslagen, maar dat was niet het geval. Dankjewel voor het meedenken!
Vanaf morgen 15 februari tot en met woensdag 21 februari is EA Sports FC24 gratis te spelen voor Nintendo Switch Online leden. Game kan via de link alvast gedownload worden.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 16:08
L23 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:58:
[...]

Ik verwacht geen direct meer. Op Pokemon Day wel nog een Pokemon Presents. En dan volgende maand dropt Nintendo gewoon die announcement trailer voor de Switch 2.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Paar heel mooie deals hier. Ik pik 13 Sentinels of de Xenoblade 3 DLC eens op denk ik.
Zerora schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 00:03:
[...]

Ik verwacht geen direct meer. Op Pokemon Day wel nog een Pokemon Presents. En dan volgende maand dropt Nintendo gewoon die announcement trailer voor de Switch 2.
Hoewel ik zelf ook van deze stempel ben (en hopelijk klopt aankondiging in maart!) is er nog de kleine mogelijkheid dat Nintendo een beperkte direct houdt uit verplichting tegenover bepaalde third-party ontwikkelaars.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-12 16:08
Xbox gaat wat spelletjes naar andere consoles brengen en dus ook de Switch. Het zou vermoedelijk om deze games gaan: Grounded, Pentiment, Hi-Fi Rush, Sea of Thieves

Welke van deze zou je wel op de Switch willen spelen?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
Sea of Thieves doet het goed en zou best groter kunnen worden door hem ook naar Nintendo en Playstation te brengen.

Met de release van Mario vs. Donkey Kong kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 1 maart. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8r04kcgVG70FrpTgUPdCTNqSQK8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MaHXoCwocx7u4Dp8fHHv8yRV.jpg?f=fotoalbum_large
Zerora schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:38:
Xbox gaat wat spelletjes naar andere consoles brengen en dus ook de Switch. Het zou vermoedelijk om deze games gaan: Grounded, Pentiment, Hi-Fi Rush, Sea of Thieves

Welke van deze zou je wel op de Switch willen spelen?
Wel tof hoor. Maar hier zitten voor mij denk ik geen games bij die me aanspreken zoals de Ori games dat wel deden. Mogelijk moet ik me er nog wat meer in verdiepen. Bij Hi-Fi Rush voornamelijk benieuwd wat er over blijft van de grafische kwaliteit.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-12 22:25
Pentiment is dé perfecte Switch game.
Interessanter om deze vier games te krijgen dan de Forza’s en de Halo’s van deze wereld. Maar voor mij waren ze al speelbaar op PC :)

Toffe aanvullingen voor de library (indien goede ports) alleszins.

• Linksquest
JackAvery schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:11:
Interessanter om deze vier games te krijgen dan de Forza’s en de Halo’s van deze wereld. Maar voor mij waren ze al speelbaar op PC :)

Het is niet bekend of ook alle 4 naar de Switch komen, kan zo maar zijn dat ze voor nu alleen naar de PS5 komen en straks naar de Switch 2 als release game.

Linksquest schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:12:
[...]

Het is niet bekend of ook alle 4 naar de Switch komen, kan zo maar zijn dat ze voor nu alleen naar de PS5 komen en straks naar de Switch 2 als release game.
Verandert niks aan wat ik zei ;)

Overigens is er al heel wat bewijs gevonden de laatste maanden dat er een Switch versie van HiFi Rush in ontwikkeling is/was.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 16-02-2024 10:17 ]

JackAvery schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:11:

Ik zou toch heel graag de Master Chief Collection of in ieder geval Halo 1 Combat Evolved op de Nintendo Switch zien :(
L23 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:17:
[...]

Ik zou toch heel graag de Master Chief Collection of in ieder geval Halo 1 Combat Evolved op de Nintendo Switch zien :(
Geef mij maar Perfect Dark op de N64 app O-)
JackAvery schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:18:
[...]

Geef mij maar Perfect Dark op de N64 app O-)
Dat zou ook tof zijn inderdaad, al heb ik Golden Eye ook nog niet gespeeld. Meer toffe single player shooters zijn in ieder geval welkom. Al zou ik me qua controller besturing meer vermaken met Halo.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-12 17:27
Hebben jullie nog tips voor leuke/mooie/interessante indie games voor mij?

Ik ben zelf wel klaar met race/vecht/actie games op dit moment. Net The Stillness of the Wild aangeschaft en vind games als Flipping Death, Grand Mountain Adventure, The Touryst, Machinarium, The Gardens Between, Untitled Goose Game leuk om te spelen (ook in die volgorde van beter naar minder). Shinchan is mijn favoriet qua style en Firewatch kom ik maar niet doorheen net als de Lego Bricktales/Builders Journey. Teveel grinden/handelingen om een level/taak af te ronden voor mijn gevoel.

En als we toch over ports hebben, ik wil Steep graag naar de Switch hebben, misschien komt het er ooit nog van.
Dagg schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:32:
En als we toch over ports hebben, ik wil Steep graag naar de Switch hebben, misschien komt het er ooit nog van.
Dat is toch die snowboard game? Die was jaren terug gepland voor de Switch en later gecanceld.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-12 17:27
L23 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:37:
[...]

Dat is toch die snowboard game? Die was jaren terug gepland voor de Switch en later gecanceld.
Klopt inderdaad, zou een launch game zijn bij de introductie van de Switch en later gecanceld voor de Switch.

Je kunt er tegenwoordig in paragliden, wingsuiten, snowboarden en skien van verschillende bekende maar niet echt nagemaakte bergketens over de wereld.

Ik ben zelf wel klaar met race/vecht/actie games op dit moment. Net The Stillness of the Wild aangeschaft en vind games als Flipping Death, Grand Mountain Adventure, The Touryst, Machinarium, The Gardens Between, Untitled Goose Game leuk om te spelen (ook in die volgorde van beter naar minder). Shinchan is mijn favoriet qua style en Firewatch kom ik maar niet doorheen net als de Lego Bricktales/Builders Journey. Teveel grinden/handelingen om een level/taak af te ronden voor mijn gevoel.
Moeilijk om iets aan te raden, maar ik vind Limbo en Inside altijd wel aanraders als het om Indie games gaat. Maar mogelijk heb je die al een keer op een ander platform gespeeld. Limbo is nu in de aanbieding voor €0,99 en Inside voor €1,99.

Later dit jaar komt ook Planet of Lana naar de Switch.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Dredge
Fez
Spiritfarer
A Short Hike
Gris
Carto
Dave the Diver
Beacon Pines

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Dagg schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 10:42:
[...]

Klopt inderdaad, zou een launch game zijn bij de introductie van de Switch en later gecanceld voor de Switch.

Je kunt er tegenwoordig in paragliden, wingsuiten, snowboarden en skien van verschillende bekende maar niet echt nagemaakte bergketens over de wereld.
ja, dit blijft zonde. Ik heb de game gekocht voor ps4 en welgeteld 2x gespeeld. Toen ging de console stuk. Alle games zijn weg behalve die. Blijft toch kriebelen. Het was even heerlijk die 2x zo die berg afzoeven...

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-12 11:39
Ik zie EA FC in de aanbieding. Speel vaak fifa op de xbox. Daar zit ik nog op fifa 23 tot EA FC 24 in gamepass komt. Nou lijkt een voetbalspel voor onderweg wel leuk. De reviews op internet zijn heel wisselvallend. Sommige zijn positief en sommige totaal niet. Iemand hier EA FC op de switch? Aanrader? Ik speel alleen maar career mode
wjsiebes schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:43:
[...]

Ik zie EA FC in de aanbieding. Speel vaak fifa op de xbox. Daar zit ik nog op fifa 23 tot EA FC 24 in gamepass komt. Nou lijkt een voetbalspel voor onderweg wel leuk. De reviews op internet zijn heel wisselvallend. Sommige zijn positief en sommige totaal niet. Iemand hier EA FC op de switch? Aanrader? Ik speel alleen maar career mode
Je kan FC24 nu gratis proberen als je een Nintendo Online abonnement hebt. Van wat ik gelezen heb is dit een uitstekende release voor de Switch en een stuk vernieuwender dan de voorgaande Fifa games die op de Switch elk jaar hetzelfde waren. Welke reviews heb je het dan precies over? Fifa of FC24? Zelf heb ik deze games niet op de Switch, maar vast wel iemand anders hier die er iets over kan vertellen.

• wjsiebes
  • Laatst online: 29-12 11:39
L23 schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:48:
[...]

Je kan FC24 nu gratis proberen als je een Nintendo Online abonnement hebt. Van wat ik gelezen heb is dit een uitstekende release voor de Switch en een stuk vernieuwender dan de voorgaande Fifa games die op de Switch elk jaar hetzelfde waren. Welke reviews heb je het dan precies over? Fifa of FC24? Zelf heb ik deze games niet op de Switch, maar vast wel ieman d anders hier die er iets over kan vertellen.
Heb helaas geen betaald Nintendo account. De reviews waar ik op doel zijn wel voor EA FC24. Ik wacht wel even of iemand anders reageert die de game heeft. Bedankt in elk geval

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:35
wjsiebes schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 18:52:
[...]

Heb helaas geen betaald Nintendo account. De reviews waar ik op doel zijn wel voor EA FC24. Ik wacht wel even of iemand anders reageert die de game heeft. Bedankt in elk geval
De oudste speelt deze op de Switch. T.o.v. de vorige versies (op de Switch) is dit een grote stap vooruit. Je ziet duidelijk dat er voor een nieuwere engine is gekozen. Beweging zijn allemaal wat soepeler. En voor het eerst ondersteuning voor FUT.
Ik heb zo’n vermoeden dat je voornamelijk reviews voorbij hebt zien komen voor PlayStation/xbox. Deze zijn inderdaad wat minder positief, maar ja op die consoles is men al wat gewend. Op de Switch waren edities 19-23 hetzelfde.
Hier een review voor de Switch: https://www.nintendolife....do-switch/ea-sports-fc-24

• Bombvis
  • Niet online
[...]

Het is al eerder voorbij gekomen in dit topic, maar het is een prima spel voor de Switch en inderdaad een grote verbetering tov de voorgaande delen doordat het niet een keer alleen een roster update is maar alles aangepast is. Kan hem dan ook voor deze prijs prima aanraden

Momenteel in de aanbieding (maar niet allemaal Indie pur sang of hetzelfde genre als je hier toont):
Katamari Damacy, We Love Katamari Damacy, Super Monkey Ball, Fe, Wandersong, This War of Mine, Grindstone, Monster Train, Captain Toad Treasure Tracker, Forgotten Anne...

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:46

Death's Door was voor mij een van de beste games van de laatste tijd. En Sea of Stars als je van jrpgs houdt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:46
[...]

Als je nog niet eerder online hebt genomen kun je het zeven dagen gratis uitproberen.
Unicorn Overlord previews staan online op basis van een demo en zijn enorm positief!

Of voor wie liever leest.

Totaal aantal speelbare characters in het spel zou 60 zijn volgens een interview in Famitsu. Nog iemand die naar deze SRPG uitkijkt?

[ Voor 39% gewijzigd door JackAvery op 17-02-2024 11:20 ]

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-12 07:49
Raem schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 21:06:
[...]

Death's Door was voor mij een van de beste games van de laatste tijd. En Sea of Stars als je van jrpgs houdt.
Death's door ook gespeeld een paar maandjes geleden, en ik sluit me helemaal aan dat het voor mij 1 van de beste games in tijden was!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-12 02:36

Turfschipper

Hup NAC

De tombraider remaster is echt een dikke aanrader! Jihaaa!! Eindelijk! Ik wacht al op tombraider 2 sinds de ps1. Ik vind dat de beste game ooit in dit genre. Nog steeds.

Eerste deel nooit gespeeld, weet niet meer waarom. Daarmee ben ik net mee begonnen. En zeker voor de oude spelers, het is echt geweldig dit weer eens te spelen. Het ziet er prima uit, je kan zo switchen tussen oude grafix, is instant. Alles loopt vloeiend. Wel even opletten of je een game op slaat of laadt 😊.

Controls heb ik op modern gezet, moet ik nog even inkomen. De camera is af en toe niet best. Maar verder..... echt heel blij mee haha!

Cheers

[ Voor 11% gewijzigd door Turfschipper op 17-02-2024 18:27 ]

Turfschipper schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:20:
De tombraider remaster is echt een dikke aanrader! Jihaaa!! Eindelijk! Ik wacht al op tombraider 2 sinds de ps1. Ik vind dat de beste game ooit in dit genre. Nog steeds.

Eerste deel nooit gespeeld, weet niet meer waarom. Daarmee ben ik net mee begonnen. En zeker voor de oude spelers, het is echt geweldig dit weer eens te spelen. Het ziet er prima uit, je kan zo switchen tussen oude grafix, is instant. Alles loopt vloeiend. Wel even opletten of je een game op slaat of laadt 😊.

Controls heb ik op modern gezet, moet ik nog even inkomen. De camera is af en toe niet best. Maar verder..... echt heel blij mee haha!

Cheers
Ik was eerst wat sceptisch omdat de studio Aspyr (bekend van de oude Star Wars game ports) achter deze port zit. Maar de reviews lieten al snel zien dat het op alle platforms uitstekende remasters zijn. Ik begrijp nu ook waarom. Aspyr heeft verschillende fans/experts in dienst genomen die gewerkt hebben aan deze remaster. Onder andere de maker van OpenLara die eerder gewerkt heeft aan een open-source engine van Tomb Raider. Met OpenLara is het mogelijk een demo van Tomb Raider 1 op de Game Boy Advance te spelen :P Vond ik best indrukwekkend.

Ik kijk ook uit naar om Tomb Raider I-III Remastered te spelen, zelf lijkt mij deel 3 het leukst, die heb ik destijds op de PC gespeeld.

Controls op modern lijkt me een goede keuze, anders bestuur je alles met de linker joystick? Wat voor problemen ervaar je met de camera?

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-12 02:36

Turfschipper

Hup NAC

Geen idee meer hoe de oude controls werken, meteen modern gegaan. De camera is af en toe onhandig als je in een kleine ruimte staat. Of tegen een muur.

Kan ook nog aan mijn eigen cameracontrolskills liggen...

• Linksquest
Gisteren een vervroegd verjaardag cadeau ontvangen met de post, eerste deel vond ik erg leuk, alleen de DLC nooit gespeeld, kan nu weer lekker gaan genieten van die domme konijnen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bRIJFiMfHkSGiW7LaHZ3vFFZ68=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kHKo1F36J4ksD15u27JIQ49O.webp?f=fotoalbum_large

@Linksquest Die Donkey Kong Adventure DLC voor het eerste deel zou ik zeker nog een keer halen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Linksquest schreef op zondag 18 februari 2024 @ 08:33:
Gisteren een vervroegd verjaardag cadeau ontvangen met de post, eerste deel vond ik erg leuk, alleen de DLC nooit gespeeld, kan nu weer lekker gaan genieten van die domme konijnen :D

[Afbeelding]
Ik heb deeltje 1 2 maanden geleden gekocht bij de kruidvat voor een euro of 6. Dacht die kan ik niet laten liggen. Heb de game een uurtje of 4 gespeeld wat ik wel vermakelijk vond. Speel meer op de ps5 dan op de switch. Switch enkel wanneer de tv de hele avond bezet is.

• Linksquest
L23 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 09:04:
@Linksquest Die Donkey Kong Adventure DLC voor het eerste deel zou ik zeker nog een keer halen.
Ik ga hem op mijn wishlist zetten, kan ik hem niet vergeten en krijg ik een melding als hij in de aanbieding is.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:38
Wij hebben sinds 2 weken een Switch. Leuk om weer old-school games samen thuis te kunnen spelen! Mario Kart is bijvoorbeeld erg leuk.

Wij zijn op zoek naar nog een andere Mario Game. Het liefst spelen we met z'n tweeën. Iemand tips voor een leuke must-have Mario Game?!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 02:50
turkeyhakan schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:18:
Wij hebben sinds 2 weken een Switch. Leuk om weer old-school games samen thuis te kunnen spelen! Mario Kart is bijvoorbeeld erg leuk.

Wij zijn op zoek naar nog een andere Mario Game. Het liefst spelen we met z'n tweeën. Iemand tips voor een leuke must-have Mario Game?!
Ik ben zelf dan weer niet zo'n Mario Kart type maar ik had Mario Kart 8 Deluxe bij mijn Switch in de bundle zitten.

Opzich wel grappig, volgens mij wordt die ook momenteel als een van de beste beoordeeld afaik.

'16 Peugeot 308 GTI270 By Peugeot Sport | '16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie

• turkeyhakan
Csotranme schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:21:
[...]

Ik ben zelf dan weer niet zo'n Mario Kart type maar ik had Mario Kart 8 Deluxe bij mijn Switch in de bundle zitten.

Opzich wel grappig, volgens mij wordt die ook momenteel als een van de beste beoordeeld afaik.
Die hebben we ook direct gekocht inderdaad, maar nu nog dus op zoek naar een andere.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:46
turkeyhakan schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:18:

Super Mario Bros Wonder, Super Mario 3D World, Super Mario Bros U Deluxe.
Mario Odyssey is ook erg leuk, maar volgens mij voor de tweede speler niet zo veel aan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• turkeyhakan
Raem schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:33:
[...]

Super Mario Bros Wonder, Super Mario 3D World, Super Mario Bros U Deluxe.
Mario Odyssey is ook erg leuk, maar volgens mij voor de tweede speler niet zo veel aan.
Ik ga 3D World kopen vandaag!

Vraagje aan jullie, kon het niet zo 123 vinden.

Wat betekenen deze icoontjes en wat kan ik hiermee doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0uTzuO2o9Le39WFZ-cu1iY7o_8o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9H2GdpykTBUFaiwMqFC4QcCV.png?f=user_large

Edit: gevonden.

Met die platina punten kun je volgens mij iets in de Nintendo shop kopen en die Gold points kun je inwisselen voor korting op digitale versies van een game, klopt dat?

Nog een andere vraag:

Wij zijn met 2 personen thuis. We spelen nu op mijn account (en dus gekoppelde games). Maar kan ik voor huishold nr 2 ook een Nintendo account aanmaken zodat we ieder met een eigen account kunnen gamen op de games die ik met mijn account heb aangeschaft? Family sharing?

[ Voor 28% gewijzigd door turkeyhakan op 19-02-2024 14:45 ]

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-12 15:00
turkeyhakan schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:40:
[...]

Ik ga 3D World kopen vandaag!

Vraagje aan jullie, kon het niet zo 123 vinden.

Wat betekenen deze icoontjes en wat kan ik hiermee doen?

[Afbeelding]
Persoonlijk vond ik mario Wonder zo vernieuwend en verfrissend dat ik die sterk aan kan raden. Wellicht even op youtube zoeken naar "lets play mario..." video;s.

De punten: Gouden punten zijn leuk, dat is "echt" geld waard voor gebruik in de eshop om games, dlc, etc te kopen. Je hebt 9 euro tegoed opgebouwd!

Let op dat je van fysieke game cards ook dit tegoed kunt claimen door het kaartje erin te stoppen, het spel te selecteren op je overzicht en even op + drukken. Daarna kiezen voor de juiste optie, mijn nintendo punten sparen o.i.id. heet het geloof ik.

Tegoed van je fysieke kaarten is maar 1 jaar geldig en kan je tot 3 jaar na aanschaf claimen.

De zilvere punten zijn online inwisselbaar voor (wat mij betreft) minder boeiende zaken zoals wallpapers. Ik kijk er eigenlijk nooit naar om.

• turkeyhakan
Ocin32 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:48:
[...]

Persoonlijk vond ik mario Wonder zo vernieuwend en verfrissend dat ik die sterk aan kan raden. Wellicht even op youtube zoeken naar "lets play mario..." video;s.

De punten: Gouden punten zijn leuk, dat is "echt" geld waard voor gebruik in de eshop om games, dlc, etc te kopen. Je hebt 9 euro tegoed opgebouwd!

Let op dat je van fysieke game cards ook dit tegoed kunt claimen door het kaartje erin te stoppen, het spel te selecteren op je overzicht en even op + drukken. Daarna kiezen voor de juiste optie, mijn nintendo punten sparen o.i.id. heet het geloof ik.

Tegoed van je fysieke kaarten is maar 1 jaar geldig en kan je tot 3 jaar na aanschaf claimen.

De zilvere punten zijn online inwisselbaar voor (wat mij betreft) minder boeiende zaken zoals wallpapers. Ik kijk er eigenlijk nooit naar om.
Thanks voor je toelichting. Ik wil geen fysieke games, omdat ik de flexibiliteit wil hebben om vanaf de bank van game te "switchen", alhoewel dat financieel natuurlijk absoluut geen goede keuze is.

Voor wat betreft je tip over Wonder, die neem ik ook mee. Lastige keuze..
Pagina: 1 ... 242 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic